[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
Vae Victus schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:49:
[...]

[...]

haha, same here. Heb nu denk ik totaal 3x de ace gehaald. Wel mooi dat je dat tegenwoordig ziet. Weet mn eerste ace nog goed. Was op Malinovka, we begonnen in het zuiden. Ik race meteen naar H1, spot daar hun complete basis. Uiteindelijk, scout, patrol duty en confederate gehaald met 3 kills en 2k damage ofzo. Gigantische spotting damage :)
Inderdaad wel leuk dat van al de monsterpotten die je in een T54 doet, de aces dermate uberpotjes zijn dat ze je bijblijven. Over het algemeen dan, voor m'n gevoel ging mijn eerste Ace helemaal niet zo geweldig, met name omdat de tegenstander verschrikkelijk slecht was en ik als een van de weinig toptier was. Aan het einde kreeg ik zelfs een Tiger II nog niet dood en was wel verbaasd de Ace te hebben.

Paar potjes later op die dag nog eentje gehaald die wel erg lekker ging... soms moet het allemaal ook maar meezitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:55:
Is het het waard om die deal van de B2 met 15.000 gold voor 50 euro te kopen en dan van die 15.000 gold een T34 te kopen?
Dat heb ik dus net gedaan. :P
De T34 stond al een tijdje op de lijst voor Premium tanks. Nu ik ook de T29 heb en een goede crew in die tank is het niet meer dan logisch. Een klein beetje mobiliteit wil ik wel ruilen voor die 120mm. Meteen even proberen hoe die is. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lat van de T-54 ace ligt inderdaad behoorlijk hoog, moet zeggen dat ik de T-54 eerst helemaal niet onder de knie kreeg, maar speelde eerst altijd met de high pen gun de 100 mm D54.

En pas toen ik switchte naar de 100 mm D-10 ging het lekker lopen en haalde ik een aas, met 2304 xp.
Moet zeggen dat ik ook nooit gold schoot met de T-54 wellicht dat dat nogal een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:08:
[...]

Dat heb ik dus net gedaan. :P
De T34 stond al een tijdje op de lijst voor Premium tanks. Nu ik ook de T29 heb en een goede crew in die tank is het niet meer dan logisch. Een klein beetje mobiliteit wil ik wel ruilen voor die 120mm. Meteen even proberen hoe die is. :+
Ik heb dus nu de t1 heavy, speel ik ongeveer 1 of 2 keer per dag dat ik speel, vind hem niet zo fijn, de shells lijken van boven te komen en hebben niet zo'n hoge speed. Hopelijk is dat bij de m6 beter. Wil zelf ook de t29 en t32 hebben, omdat ze perfect hulldown kunnen gaan staan. Maar zal dit dan denk ik wel doen. Wou eerst een andere actie van t34 doen in de premium shop. Van een week terug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:20:
[...]

Ik heb dus nu de t1 heavy, speel ik ongeveer 1 of 2 keer per dag dat ik speel, vind hem niet zo fijn, de shells lijken van boven te komen en hebben niet zo'n hoge speed. Hopelijk is dat bij de m6 beter. Wil zelf ook de t29 en t32 hebben, omdat ze perfect hulldown kunnen gaan staan. Maar zal dit dan denk ik wel doen. Wou eerst een andere actie van t34 doen in de premium shop. Van een week terug ofzo.
De T1 heavy zijn kanon is niet gecentreerd net zoals de M6. Daarom lijken de shells zo raar, ze komen ook niet uit het midden. :P
Uiteindelijk heb ik de M6 tot de 90mm gerind en meteen verkocht zonder zelfs de 90mm te proberen. De T29 met de M4A3E2 gegrind waar ik toen toch al op de helft mee was. Was ook geen van van de M6 dus wat kwam goed uit. En die T34 is wel grappig. 2de game in een t10 game even 3.5k uitgedeeld en 120.000 credits winst. :D

Je moet alleen wel een v-stab, rammer en gld hebben. Die na de eerste game even van andere tanks gerooft. Sorry Tiger II, je bent heel lief maar Wargaming haat jou dus inleveren dat spul. Sorry, precious. :'(
:Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Is de T34 nu met korting ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee ik gooide net €50 naar wargaming voor een Pz Kpfw B2 740 (f) en hier zat 15.000 gold bij. Dus even een T34 erbij gekocht. Geen slechte deal. Een T4 welke nooit T5 games ziet, een goede T8 en nog 3000 gold over. :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Oke, ik ga het doen, is de b2 een tank die trouwens nog een beetje money maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:47:
Ik heb nu 60 normal en 40 premium bij me omdat ik van Japanse tanks zonder angle bounce. Doe eens een gok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:49:
[...]

Ik heb nu 60 normal en 40 premium bij me omdat ik van Japanse tanks zonder angle bounce. Doe eens een gok? :P
Nee dus? Xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:59
Zolang je niet al te veel gold schiet en de goldshells die je wel gebruikt ook goed raak schiet, maak je wel winst. Maargoed, het is maar een tier 4 premium tank, zo veel winst maken die dingen sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:46:
[...]

Nee ik gooide net €50 naar wargaming voor een Pz Kpfw B2 740 (f) en hier zat 15.000 gold bij. Dus even een T34 erbij gekocht. Geen slechte deal. Een T4 welke nooit T5 games ziet, een goede T8 en nog 3000 gold over. :P
Joh, de premium tanks die ik heb gekocht (E-25, Matilda BP & Matilda IV) heb ik alleen maar in de discount gehaald. Moet dan wel een beetje slim shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:47:
zelfs als ik full gold schiet ( en dat doe je met dit ding, zeker met neo (goldnoob) en user in een platoon) maak ik nog winst. Maar dan moet je denken aan 2000 credits of zo.
hij is echter erg goed voor je stats, heb er wel eens eens in een sesie rond de 90% mee gescoord, en dat waren 30 potjes

zorg wel dat er een goede crew inzit.. ik heb er een 4 skill crew uit de e75 in zitten.
verder ben je ALTIJD toptier.
Funfactor is heel hoog

[ Voor 12% gewijzigd door Vorst8 op 24-04-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net even een potje premium only en ja je maakt nog winst. Was overigens een kansloze game. Maar 3 van mijn teamgenoten gerapporteerd voor bot en een vierde omdat die en klootzak was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb dus geen duitse crew -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan krijg je een hele mooie 50% crew bij je aankoop welke ik even naar 75% zou trainen. De tank is vrij snel en je kan met gemak op iemands neus staan en hem volpompen met granaten. Het meeste wat op jou geschoten word bounced gewoon kansloos. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:05:
[...]

Dan krijg je een hele mooie 50% crew bij je aankoop welke ik even naar 75% zou trainen. De tank is vrij snel en je kan met gemak op iemands neus staan en hem volpompen met granaten. Het meeste wat op jou geschoten word bounced gewoon kansloos. :P
Die B2 heeft wel een heel rare crew setup ... niet zo'n goede trainer in principe. :/

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25

Fordox

00101010

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Die gast koopt ze gewoon allemaal op en maakt achterlijk veel winst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maar na een tijdje is de markt ook verzadigt denk ik.
Als hij nou eens II J's opkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:11:
Maar na een tijdje is de markt ook verzadigt denk ik.
Als hij nou eens II J's opkoopt :P
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:09:
[...]

Die B2 heeft wel een heel rare crew setup ... niet zo'n goede trainer in principe. :/
Ik denk dat ik bij de volgende 50% off voor crew gewoon een gold crew koop ja. Nu is het bij mij 3 van de E-75 crew en een 75% radio-officier erbij.
Oh en net ook nog eens €25 euro aan 3 maanden premium uitgegeven. Ik verwacht nu natuurlijk wel een buff voor de Duitse tanks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Misschien moet je je eigen kunnen wat buffen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Nog 8k te gaan tot de Waffentrager E100, die dus vanavond kopen en dan door naar de engels mediums! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
What went wrong? ;w
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/nightmare.jpg

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Eén van de vijanden heeft zelfmoord gepleegd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Geen mooie BONUS voor jou _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://balkan-bears.com/wp-content/uploads/2014/03/baom7g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:11:
Misschien moet je je eigen kunnen wat buffen? :>
Doe jij nou eens lief meneer ik krijg gold van wargaming. Je jaagt alle klanten van wargaming weg en dan krijg jij geen gold meer. ;)
_O-

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik krijg geen gold van Wargaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:16:
Ik krijg geen gold van Wargaming.
Wrm niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Dat zal het zijn ;)
Maar mag niet klagen want ik zit op winrate van 70% vandaag met eigenlijk alleen maar GWP, OBJ261, FV207, T71 en Type64
Zijn nou niet echt carry tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Een goede scout kan groot verschil maken.
Believeme, ik heb vaak genoeg met 0 damage op de nummer 1 plek gezeten van mn team in een win :P
* Fordox mompelt iets over 9k spotting damage in een tier 9 pot
helaas was de replay verloren gegaan :(

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 24-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ja maar dan moet je je team mee hebben, laat het screenshotje nou net het ultieme bewijs zijn van een team welke dat niet snap, allemaal dood in 3 minuten....

Ik had zojuist nog een idot potje in de type64, 4k spotting en 2k dmg gedaan, met 150dmg per schot moet je redelijk vaak raak schieten ;) zonder zelf hits te krijgen. Voor de IS6 maar 10 gold shells gebruikt, kreeg ik ook nog een opmerking dat een light niet met gold hoort te schieten.

@Fordox
Proof or it didn't happen. >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Appie Heijn op 24-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ga er maar altijd vanuit dat je team prut is tenzij je in een paltoon/tc/cw zit. Alles dat je team dan goed doet, is een pre en geen must :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:20:
Een goede scout kan groot verschil maken.
Believeme, ik heb vaak genoeg met 0 damage op de nummer 1 plek gezeten van mn team in een win :P
* Fordox mompelt iets over 9k spotting damage in een tier 9 pot
helaas was de replay verloren gegaan :(
Wacht... mensen schieten op tanks die je spot? What sorcery is this?

Hoevaak ik TDs op Prokhorovka toch moet vragen om aan te sluiten zodat ze m'n spots in beeld krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:18
Je hebt minder damage gedaan dan de top3 van de tegenstanders en je staat met je exp. niet eens in de top5 van je eigen team. Misschien de fout niet bij je team leggen maar zelf beter spelen ?? ;) :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
@redwing
Heb je tip ter harte genomen ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/comp261.jpg

In pot(1e screenshot) kon ik niet eens voor de 4e keer reloaden en het team was weg :o

[ Voor 27% gewijzigd door Appie Heijn op 24-04-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nog steeds geen top 5 op XP :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wou ik ook net zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Dat is het nadeel van arty,

Je zou eigenlijk TD mode moeten gaan om bovenaan te komen met die dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Dat is ook vrij lastig met artillery. Je doet namelijk geen spotting damage. XP wordt verdeeld tussen de spotter en de artillery. Je kan nog het meeste xp behalen door niet (of niet meer) gespotte tanks te raken. Dan krijg je xp voor de volledige schade die je doet. :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Riegah schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:39:
[...]
Wacht... mensen schieten op tanks die je spot? What sorcery is this?

Hoevaak ik TDs op Prokhorovka toch moet vragen om aan te sluiten zodat ze m'n spots in beeld krijgen :/
4 artillery in mn team, 9 td's in het enemy team op el halluf (oost spawn).
Ik zat in mn 13 90 en was heel sneaky achter de td's gaan staan in een bosje met mn perfecte driving skillzzz (en geluk) (ik was in het westen omhoog gereden, en bleef ook zo west mogelijk rijden. dan kom je in een soort geul terecht met bosjes met uitzicht op de cap en camp spots). dus telkens als ze achteruit reden, stonden ze juist in mijn field of vision en in het open voor arty :P

[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 24-04-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:24:
[...]

Klopt, als je 1200ish dmg doet zit je al op 1500 WN8 geloof ik. Had gisteren een solo potje met de Tiger waar ik 4K dmg deed. Pot was goed voor rond de 10.000 WN8. De dpm van de Tiger is gewoon ziek, dus 1,5K dmg per potje kom je al heel snel aan, zelfs als je bottom tier bent. En dan zit je dus al rond de 2K WN8 ofzo. Het kan dus heel hard gaan met je WN8 in deze tank ;)
Als het 1500 WN8 is dan is het niet zo speciaal :P
Destijds heb ik 392 battles erin gedaan en 1274 average damage maar dat is nu beschamend voor een T7 voor mijn doen (2150 WN8). Dus 2k+ zou ik moeten kunnen halen denk ik.
lol, ik haalde gisteren voor de 2e keer mijn Ace in de T-54 (2.190 xp, meteen ook de hoogste score ooit erop), zie de replay een paar pagina's geleden. In beide potjes had ik 6 kills en rond de 5K dmg, dat is wat er ruwweg voor nodig is om de Ace te halen in die tank. Die 2190 is maar een beetje hoger dan jouw hoogste score (2122) zie ik, dus je hebt gewoon pech dat je de Ace nog niet hebt. Ligt er net aan in welke week je de score haalt
Is niet de eerste keer he, dag erna had ik ook net niet en zo nog tig andere keren.
Meer dan 1200 average exp in ~300 potjes maar niet de Ace Tanker kunnen halen :D
Vae Victus schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:49:
[...]

Dat is ook vrij lastig met artillery. Je doet namelijk geen spotting damage. XP wordt verdeeld tussen de spotter en de artillery. Je kan nog het meeste xp behalen door niet (of niet meer) gespotte tanks te raken. Dan krijg je xp voor de volledige schade die je doet. :)
Dat vind ik nog steeds een erg goede maatregel, stimuleert de gewone tanks ook om meer te spotten en de arty spelers die de grinds te lang vinden duren stoppen ermee ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
WTF!!!!
Victory!
Map: Prokhorovka
Vehicle: Type 98 Ke-Ni
Exp: 1.974 (x2 for the first victory each day) Credits: 18.165 (fine for damage caused to allies: 310)
Battle achievements: Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Dumitru's Medal, Mastery Badge: "1st Class"
Total: 1 616 WN8: 5 904 (100)

En nog geen ACE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
dat is een x2 dus dan heb je 980 base xp ofzo? neem aan dat je niet met premium speelt dan anders nog minder. Ik ga voor een ace meestal uit van zo'n 1300/1400 base xp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb trouwens een account aangemaakt voor de GOT site, maar ik kan nog niet inloggen. Als ik van Robertjuh in GOT2 mag, zou het dan wel kunnen? Hij moet nog steeds ernaar kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:03:
dat is een x2 dus dan heb je 980 base xp ofzo? neem aan dat je niet met premium speelt dan anders nog minder. Ik ga voor een ace meestal uit van zo'n 1300/1400 base xp...
Minder, base XP wordt toch gerekend zonder de WIN bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:04:
[...]

Nope, een win zit het gewoon bij de base XP in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:18
Appie Heijn schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:41:
@redwing
Heb je tip ter harte genomen ;)
Kijk, je ziet dat als je meer damage doet je wel wint :+ (alhoewel dat eerlijk gezegd nog steeds geen garantie voor een win is.....)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik speel wel premium, maar had echt het idee dat ik de enige was die damage deed en kills maakte, mm was wel te gunstig volgens mij om ace te halen, wanneer je hogere tiers afschiet krijg je meer xp weet ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 24-04-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:07:
[...]
Nope, een win zit het gewoon bij de base XP in.
Wist ik niet. Wel vreemd imho :/
Appie Heijn schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:08:
Ik speel wel premium, maar had echt het idee dat ik de enige was die damage deed en kills maakte, mm was wel te gunstig volgens mij om ace te halen, wanneer je hogere tiers afschiet krijg je meer xp weet ik.
Als je met premium speelt is je base XP al helemaal iets van 640 ofzo, dat is niet bijster veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:04:
Ik heb trouwens een account aangemaakt voor de GOT site, maar ik kan nog niet inloggen. Als ik van Robertjuh in GOT2 mag, zou het dan wel kunnen? Hij moet nog steeds ernaar kijken xD
Robertjuh is vaak wat trager met dat soort dingen ;) ik zal hem vanavond eens aanspreken.
Appie Heijn schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:08:
Ik speel wel premium, maar had echt het idee dat ik de enige was die damage deed en kills maakte, mm was wel (te) gunstig volgens mij, wanneer je hogere tiers afschiet krijg je meer xp weet ik.
Dan was het dus maar een ~630 base xp game. Kan het nogsteeds een goede game zijn geweest op het gebied van damage en kills, maar had je wat meer zelf moeten spotten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:13:
[...]

Robertjuh is vaak wat trager met dat soort dingen ;) ik zal hem vanavond eens aanspreken.

[...]

Dan was het dus maar een ~630 base xp game. Kan het nogsteeds een goede game zijn geweest op het gebied van damage en kills, maar had je wat meer zelf moeten spotten enzo.
Aha, dankje, ik had hem ook al een keertje ingame een message gestuurd. Hij zei toen dat hij er binnenkort wel is naar zou gaan kijken :P

Nieuwe giftshop dingen: http://worldoftanks.eu/en/news/premium/premshop-gift-kings/

[ Voor 8% gewijzigd door SurfBoy op 24-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
Vae Victus schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:49:
[...]

als je de tracks er eens een keer wat vaker afschiet van verschillende tanks gaat het bij mij altijd vanzelf..

kom ik vanzelf in de top3/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Victory!
Himmelsdorf
T1 Heavy Tank
Experience received:2.288 ( x2) 26.055
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

Vraag me af of ik hem nog steeds vervelend moet vinden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

snowD schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:21:
[...]

als je de tracks er eens een keer wat vaker afschiet van verschillende tanks gaat het bij mij altijd vanzelf..

kom ik vanzelf in de top3/5
Dat is een beetje mijn probleem, speel de T92 zo af en toe. Ondanks dat het een inaccurate artillery is, schiet ik veel raak. Dus doe veel damage maar weinig detracks en dat soort spotting/support damage.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:04:
[...]

Hij heeft wel battle hero medailles, dus heeft ie gewoon de xp van een win.

Wat is eigenlijk een dumitru's medal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:28:
Victory!
Himmelsdorf
T1 Heavy Tank
Experience received:2.288 ( x2) 26.055
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

Vraag me af of ik hem nog steeds vervelend moet vinden xD
Ja, T29 is zo veel beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:37:
[...]

Ik bedoelde dat de victory bonus meetelde voor het base XP. Blijkbaar is dat zo. Dat vind ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hoezo vreemd? Het is toch een prestatie die beloont mag worden?
alleen premium komt bovenop de base xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:37:
[...]

Redelijk zeldzaam ding.
Dumitru’s Medal - Awarded for the destruction of four enemy self-propelled guns
Heb er zelf 2, Pascucci komt vaker voor, daar heb ik er 12 van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb een Burda's, 5 stuks :P
http://wotreplays.com/site/560614#ruinberg-fordox-m4_sherman

De replay is m zeer waard om te kijken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Fordox op 24-04-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:47:
Hoezo vreemd? Het is toch een prestatie die beloont mag worden?
alleen premium komt bovenop de base xp.
Omdat zo'n victory bonus niet alleen afhankelijk is van jezelf. Stel: ik doe 6k damage met iets van 7 kills. Mijn teamgenoten stellen het niet zo op prijs dat zij de kills niet krijgen omdat ik gewoon te goed ben. Mijn teamgenoten rijden daarna gezamelijk een cliff af of in het water. Het hele team is nu dood. Ik overleef de pot dan uiteraard niet. Resultaat: een loss. Als we hadden gewonnen was mijn werk meer waard geweest, want? Toch afhankelijk van het team? Als een team wel goed meespeelt en zorgt dat we die win krijgen krijg ik ineens de victory bonus in mijn base XP.

Is toch niet logisch? Het komt er bij mij in ieder geval niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:53:
[...]

Omdat zo'n victory bonus niet alleen afhankelijk is van jezelf. Stel: ik doe 6k damage met iets van 7 kills. Mijn teamgenoten stellen het niet zo op prijs dat zij de kills niet krijgen omdat ik gewoon te goed ben. Mijn teamgenoten rijden daarna gezamelijk een cliff af of in het water. Het hele team is nu dood. Ik overleef de pot dan uiteraard niet. Resultaat: een loss. Als we hadden gewonnen was mijn werk meer waard geweest, want? Toch afhankelijk van het team? Als een team wel goed meespeelt en zorgt dat we die win krijgen krijg ik ineens de victory bonus in mijn base XP.

Je krijgt toch ook geen XP voor een schot die je mist door RNG en wel als je m raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:54:
[...]

Je krijgt toch ook geen XP voor een schot die je mist door RNG?
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:53:
[...]

Als je een medal haalt als die voor 6 kills (kan even niet op de naam komen), of een High Caliber, Scout, Ranger, Steel Wall, Confederate, ... or een andere battle achievement medal dan krijg je toch de xp bonus voor een win ook al verloor je door 'onkunde' van je team toch de pot. Fair enough imo...

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 24-04-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Inrage schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:56:
[...]

Als je een medal haalt als die voor 6 kills (kan even niet op de naam komen), of een High Caliber, Scout, Ranger, ... or een andere battle achievement medal dan krijg je toch de xp bonus voor een win. Fair enough imo...
Oke, mijn voorbeeld was niet goed. Stel: een gemiddelde speler die iets van 1k damage doet en daarbij 2 kills meepakt. Halve team bestaat uit tomaten en andere halve team speelt degelijk mee. Verder zelfde verhaal. Ik krijg geen medailles ( ;) ) en we verliezen.

Als we hadden gewonnen zou mijn base XP hoger zijn. Terwijl iemand uit het winnende team die minder dmg enzo doet door hun win een hogere base XP krijgt. Hij heeft dan niet meer / beter werk gedaan, maar wordt er wel voor beloond. Niet logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:01:
[...]

Oke, mijn voorbeeld was niet goed. Stel: een gemiddelde speler die iets van 1k damage doet en daarbij 2 kills meepakt. Halve team bestaat uit tomaten en andere halve team speelt degelijk mee. Verder zelfde verhaal. Ik krijg geen medailles ( ;) ) en we verliezen.

Als we hadden gewonnen zou mijn base XP hoger zijn. Terwijl iemand uit het winnende team die minder dmg enzo doet door hun win een hogere base XP krijgt. Hij heeft dan niet meer / beter werk gedaan, maar wordt er wel voor beloond. Niet logisch toch?
RNG is zo dat je 50% kans hebt om in dat team te komen en 50% om in dat andere team te zitten. Als je niet kan carrien is je winkans ook ±50% dus maakt het eigenlijk geen zak uit... De ene keer pak je de bonus xp, de andere keer niet...

Happy? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 24-04-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nee, maar dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Special: It’s Raining Shells!
The weather report for this weekend is in: it will rain heavily. Don’t bother with umbrellas because they won’t do you any good. It’s thick armour and Spall Liners you should equip yourself before coming out because the rain will consist of red-hot, explosive-carrying projectiles! That’s right, it’s artillery weekend!

/me kots * ;( :F

Edit: Dit is dan wel weer leuk :*)

Let’s Take Them Down!
Reward: 250,000
Requirements: Tier IV and above only, Random Battles and Team Battles only, Once per day
Conditions: Destroy a total of 10 enemy SPGs over any number of battles

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 24-04-2014 17:52 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:49:
The weather report for this weekend is in: it will rain heavily. Don’t bother with umbrellas because they won’t do you any good. It’s thick armour and Spall Liners you should equip yourself before coming out because the rain will consist of red-hot, explosive-carrying projectiles! That’s right, it’s artillery weekend!

Let’s Take Them Down!
Requirements: Tier IV and above only, Random Battles and Team Battles only, Once per day
Misschien even weer elc amx kopen en dan straight voor de arty's gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Voor mij een reden om dit weekend lekker aan de slag te gaan met de WZ-131, AMX 13 75 en T-34-1. Van laatstgenoemde gaat de grind al best lekker en ik heb ook wel zin in de T-34-2 :) Alleen nog veel te weinig credits en heb in totaal nog iets van 10 (of meer) tanks in de queue staan om te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:49:

Let’s Take Them Down!
Ik blijf denk ik maar offline blijf dit weekend of het word Cromwell only.
Echt bah Wargaming. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
ik vond SPG's veel leuker (om mee te spelen) voor de SPG's update :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:04:
[...]

Als het je niet bevalt stop je toch gewoon met spelen? Je bent erg vaak negatief over wot, haal je überhaupt wel plezier uit het spel (vraag ik me bij meer mensen af trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nouja in dit specifieke geval ben ik ook blij dat ik lekker geen tijd heb. Er was afgelopen twee weken weer meer arty (door de T2 light special) en veelal in getalen dat het net niet relaxed is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
psychoclown schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:42:
Nouja in dit specifieke geval ben ik ook blij dat ik lekker geen tijd heb. Er was afgelopen twee weken weer meer arty (door de T2 light special) en veelal in getalen dat het net niet relaxed is.
Yep... zoals 5 tier 10 arty per team op Komarin bijvoorbeeld...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:02:
[...]

Yep... zoals 5 tier 10 arty per team op Komarin bijvoorbeeld...
Dat word nachtmerries vannacht, bedankt. :P
Ilikebananas schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:32:
Als het je niet bevalt stop je toch gewoon met spelen? Je bent erg vaak negatief over wot, haal je überhaupt wel plezier uit het spel (vraag ik me bij meer mensen af trouwens).
Je beseft je natuurlijk wel dat mensen alleen maar de moeite nemen om kritiek de formuleren als ze daadwerkelijk iets zien in het product in kwestie waar ze kritiek op hebben? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Kritiek is tot daar aan toe en kun je op verschillende manieren formuleren. Er wordt in world of tanks en ook op dit forum erg veel geklaagd gezeurd. Een kotsicoontje gebruiken over iets waarvan je op voorhand niet eens weet hoe erg het allemaal gaat worden, misschien valt het allemaal wel mee, vind ik klagen. Het hoeft van mij niet allemaal heppie de peppie, blij blij te zijn, iedereen wil soms wat irritatie kwijt. Maar als je klaagt plaats je jezelf in een slachtofferrol, terwijl je ook gewoon kunt proberen er zoveel mogelijk uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Ilikebananas schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:31:
Kritiek is tot daar aan toe en kun je op verschillende manieren formuleren. Er wordt in world of tanks en ook op dit forum erg veel geklaagd gezeurd. Een kotsicoontje gebruiken over iets waarvan je op voorhand niet eens weet hoe erg het allemaal gaat worden, misschien valt het allemaal wel mee, vind ik klagen. Het hoeft van mij niet allemaal heppie de peppie, blij blij te zijn, iedereen wil soms wat irritatie kwijt. Maar als je klaagt plaats je jezelf in een slachtofferrol, terwijl je ook gewoon kunt proberen er zoveel mogelijk uit te halen.
Lol, het feit dat ik het niet leuk vindt om death from above te ontvangen betekent niet dat ik geen plezier uit WoT haal :X

/me Pz.III met 7.5 cm derp klaarzetten doet

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:13:
[...]

Dat word nachtmerries vannacht, bedankt. :P
Dat heb ik gehad :'( In een WFT e-100....

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 24-04-2014 20:16 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:11:
[...]

Lol, het feit dat ik het niet leuk vindt om death from above te ontvangen betekent niet dat ik geen plezier uit WoT haal :X

Volgens mij illustreer je precies wat ik bedoel met niet in een slachtofferrol gaan en er het meeste uit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
20potten vandaag elke pot suiciden mensen om mij te killen ALLEEN MIJ. 3 tanks komen op me af rijden killen mij en gaan zelf dood... ga zo maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:11:
[...]

Oh dat is ook een goede ja. >:)
wsLy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:16:
[...]

Dat heb ik gehad :'( In een WFT e-100....
Karma, moet je maar niet in een OP waffle rijden. :+
Oke, klein beetje medelijden omdat het Komarin was. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Omg, wou vanavond die bundel met b2 kopen, is ie uit de gift shop, please wargaming, laat ze staan tot 12 uur 's nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

SurfBoy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:59:
Omg, wou vanavond die bundel met b2 kopen, is ie uit de gift shop, please wargaming, laat ze staan tot 12 uur 's nachts
ARRGGHHH.. die wilde ik ook gaan aanschaffen! :(
Ik zit nu dus te twijfelen of de Lowe wat voor me is...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:15
De Löwe is een leuke tank als je er een goede bemanning voor hebt.
Hij is wat traag en groot, maar ik vindt het een leuke tank, en ik dubbel met die B2 en de tiger I. Dan kun je 3 maal je bemanning dubbelen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Eindelijk!
Victory!
Map: Sand River
Vehicle: Jagdpanzer E 100
Exp: 3.404 (x2 for the first victory each day) Credits: 97.135
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 34728 WN8: 10169 (100)
8677dmg :) 3 kills

[ Voor 3% gewijzigd door Appie Heijn op 25-04-2014 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Maar ik wou van die 15.000 gold een T34 kopen, nu maar wachten totdat er een nieuwe gift komt met 15.000 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zucht... :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AZEWdmyOLhe5h6dLG6YMMq8q/medium.jpg

Ik had nog meer kunnen doen hier, zoo zonde van dubbel :( Maar laat die SU-100 nerf maar komen :+ Heb 'm nu wel elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren een t8 light met een t9 med in platoon gedaan, dat pakte verrassend goed uit.
Wft e100 potjes ernaar pakte goed uit voor mij maar zeer slecht voor crashandburn. Zeer ongelukkig met bounces, crits en misses.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren de Waffentrager E100 gekocht. Nu op naar de fv4202. Ben bij een full ops cromwell nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren 10 potjes gedaan met de Pz Sfl IVc. 8 wins met een gemiddelde WN8 van 2500. Met de toaster ben ik toch blij met deze resultaten :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
dynosu schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:46:
Gisteren de Waffentrager E100 gekocht. Nu op naar de fv4202. Ben bij een full ops cromwell nu :)
Daar heb ik je gister met Inraged en Spaniard in rond zien crossen, totdat je crashde :P, platoon draaide verder goed :).

Maandmissie ook binnen, al was het frustrerend met m'n Pz.38nA, soms briljante games, maar erg team afhankelijk als T4 scout.

[ Voor 3% gewijzigd door Frunz op 25-04-2014 08:57 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja had een CTD inderdaad. Dat was jammer ... maar ja, dat gebeurt helaas sinds 9.0. Laten we hopen dat 9.0 dit fixed.

nog een tip voor performance in wot:

http://ftr.wot-news.com/2...abling-the-triple-buffer/

dit zorgt voor minder lag en freezes op middelmatige en trage computers

Is dus het proberen waard als je performance problemen heb. Werkt alleen als vsync UIT staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
wsLy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:03:
Dit spel bezorgt me soms echt hoofdpijn... Ik heb daarstraks alles, maar dan ook alles, van wargaming en world of tanks verwijderd van mijn PC. Dit gedaan door met treesize alles te zoeken met wargaming, wot, worldoftanks etc. In de naam en dat te verwijderen.
Ook alle data in roaming verwijderd etc. Etc.

Toen het spel opnieuw gedownload en geïnstalleerd, ik start het op en login (helemaal géén mods) en ga direct naar de gun eigenschappen om iets te checken. Daar zie ik sinds een patch of twee bij dispersion een accuracy van 0 op 100m. Ik hoopte dat het was opgelost maar helaas pindakaas... Nog steeds wordt de gun dispersion niet correct weergegeven.
Zou mijn 2e probleem opgelost zijn? Dat ik geen reload timer zie...
Ik start een battle en wacht tot de countdown op 0 is en....... GEEN reload timer. FML.

Ik begrijp echt niet waar dit aan ligt... Maar het is zwaar irritant....
Beetje laat maar loop wat achter met lezen de laatste tijd.
Heb je al eens geprobeert om op iemand anders zijn pc te spelen die dat probleem niet heeft. Als hij het niet heeft maar jij daar wel dan lijkt het meer iets account gebonden te zijn dan jou systeem. Dan kun je er zelf waarschijnlijk niks mee maar misschien dat WG dan kan uithelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:04:
[...]

Killstealing arty FTW...

Denk dat ik ook niet veel ga spelen, erg onaantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MetaFrame schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:31:
[...]

ARRGGHHH.. die wilde ik ook gaan aanschaffen! :(
Ik zit nu dus te twijfelen of de Lowe wat voor me is...
Löwe moet je echt weten wat je doet. Als je een goede hull down hebt dan gaat de Jagdpanzer E-100 zijn heat nog wel eens bouncen. >:)
Als je geen ideee hebt dat is het een stuk ellende. Het keywoord is sidescrapen. Ik ken simpelweg geen tank welke ik liever heb met een sidescrape dan de Löwe. 100mm zijkant en een monsterkoepel dus perfect. ;)

Oh en kreeg net een mini patch binnen. *O*

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)