[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Carry harder :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:38
Ik mag van me laptop niet eens meer inloggen. Paar dagen terug ook gecrasht, maar nu doet ie het weer, maar kan ik niet inloggen, ik druk zoveel als ik wil, maar het lijkt alsof er gewoon geen ding achterzit dat ik mag inloggen, server kan ik ook niet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
lol, gelukkig vandaag niet al te veel van dit soort teams gehad:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KsU5NaV6EBgCnXN23cAZafLi/thumb.jpg

Gaat die IS van ons team aan het einde van de battle nog even de legendarische comment 'spot mr idiot' maken. Helaas werd er met mijn spots niets gedaan, dus ben ik zelf maar gaan schieten: top dmg gedaan en de bijdehante IS heeft welgeteld 6 dmg gedaan. GG! :')

Verder vanmiddag erg lekker solo gespeeld:

13/16 potjes gewonnen
3787 WN8

Global WR is nu voorbij de 58% gegaan, weer een mijlpaal erbij :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 23-04-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat probeerde ik, toen werd ik geinstakilled door en IS-3. :/
Niet dat ik zelfs met de T29 iets kon doen als mijn team zo ongelofelijk graag dood wil.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Mr_Size schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:05:
lol, gelukkig vandaag niet al te veel van dit soort teams gehad:

[afbeelding]

Gaat die IS van ons team aan het einde van de battle nog even de legendarische comment 'spot mr idiot' maken. Helaas werd er met mijn spots niets gedaan, dus ben ik zelf maar gaan schieten: top dmg gedaan en de bijdehante IS heeft welgeteld 6 dmg gedaan. GG! :')
Kill secured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Toch blijft het mooi he, al die verbaasde reacties als je de BT-SV uitlaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik wil mijn eerdere sessie revancheren.

Start WoT op
Logt in
Selecteert glorieuze Soviet T-34-85, best tank ever made
Wacht op een game
Wacht 30 seconden ingame op de timer
Game freezed bij het begin van de game voor z'n minuut
Server gooit me uit de game en terug bij het inlogmenu. 8)7

Laat maar. :')

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-04-2014 20:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ligt het nou aan mij of laggen de servers weer behoorlijk? Had net een ping van 60-80ms en 30fps, terwijl ik gewoon normaal 60 haal. Niet echt speelbaar.

@DanielWW2, tijdens het starten van een battle freezed hij bij ook en zo opeens zit je ingame?! :/

[ Voor 24% gewijzigd door Harmen op 23-04-2014 20:40 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Harmen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:39:
Ligt het nou aan mij of laggen de servers weer behoorlijk? Had net een ping van 60-80ms en 30fps, terwijl ik gewoon normaal 60 haal. Niet echt speelbaar.

@DanielWW2, tijdens het starten van een battle freezed hij bij ook en zo opeens zit je ingame?! :/
Nee bij mij ging alles goed tot het moment dat de timer op 0 stond. Toen epic faal. :+
Kan ook zijn dat de servers er uit klapten/onderhoud, WoTeu is ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het lampje naast de ping tijden knipperde behoorlijk. Wordt er dan niet beter op. Misschien later ff weer proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Harmen op 23-04-2014 20:53 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Harmen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:39:

af en aan stottert het als een gek

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:03
Die crashes beginnen nu wel erg irritant te worden, ook voor degene die niet zelf crashen.

Sinds ik mijn settings op standaard heb staan crash ik zelf niet meer maar ik kom regelmatig tanks tegen die duidelijk gecrashed zijn. In mijn vorige game waren bijvoorbeeld drie tanks die het niet meer deden, waardoor een op zich leuke game opeens niets meer waard is.

Laten we hopen dat de fix van aankomende vrijdag het weer speelbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:41
Als iemand in Nederland de BT-SV te koop heeft hou ik me aanbevolen. Dan hoor ik het graag.
Ooit paypal met ebay geprobeerd maar ging steeds fout. Binnen Nederland kan ik gewoon geld overmaken :-)

Kijken of ik ook lol kan maken met zo'n tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

thijsco19

KTM 990 SMT

Kan je effe een PBtje sturen naar User. ;)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Zal ik je aan een nieuwe held helpen, kijk ook graag gedetailleerd naar zijn tankstats ingame: GREENJONES.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel hij heeft gedaan voor mijn team in zijn 113.
[/quote]
heb je al een replay op youtube? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Wil wel PB sturen, maar heb geen mail adres. Zie ik niet bij zijn gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Fiesta1958 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:55:
Wil wel PB sturen, maar heb geen mail adres. Zie ik niet bij zijn gegevens.
PB naar User: http://gathering.tweakers...end_privatemessage/182109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Dit spel bezorgt me soms echt hoofdpijn... Ik heb daarstraks alles, maar dan ook alles, van wargaming en world of tanks verwijderd van mijn PC. Dit gedaan door met treesize alles te zoeken met wargaming, wot, worldoftanks etc. In de naam en dat te verwijderen.
Ook alle data in roaming verwijderd etc. Etc.

Toen het spel opnieuw gedownload en geïnstalleerd, ik start het op en login (helemaal géén mods) en ga direct naar de gun eigenschappen om iets te checken. Daar zie ik sinds een patch of twee bij dispersion een accuracy van 0 op 100m. Ik hoopte dat het was opgelost maar helaas pindakaas... Nog steeds wordt de gun dispersion niet correct weergegeven.
Zou mijn 2e probleem opgelost zijn? Dat ik geen reload timer zie...
Ik start een battle en wacht tot de countdown op 0 is en....... GEEN reload timer. FML.

Ik begrijp echt niet waar dit aan ligt... Maar het is zwaar irritant....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:03:
Dit spel bezorgt me soms echt hoofdpijn... Ik heb daarstraks alles, maar dan ook alles, van wargaming en world of tanks verwijderd van mijn PC. Dit gedaan door met treesize alles te zoeken met wargaming, wot, worldoftanks etc. In de naam en dat te verwijderen.

Toen het spel opnieuw gedownload en geïnstalleerd, ik start het op en login (helemaal géén mods) en ga direct naar de gun eigenschappen om iets te checken. Daar zie ik sinds een patch of twee bij dispersion een accuracy van 0 op 100m. Ik hoopte dat het was opgelost maar helaas pindakaas... Nog steeds wordt de gun dispersion niet correct weergegeven.
Ik start een battle en wacht tot de countdown op 0 is en....... GEEN reload timer. FML.

Soviettank? 0 dispersion en geen reload klink namelijk totaal in lijn met die tanks. :Y)
Maar dat is wel een rare bug, ook nog nooit van gehoord behalve van jou. Je profiel laat ook geen exotische hardware zien ofzo dus dat lijkt mij ook sterk. Lijkt me toch al raar als hardware is. Misschien is het wel een bug die alleen voor jou profiel geld vanwege een bepaalde stat of iets anders dat de code bugt. Kom daar alleen maar eens achter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De derde CTD vandaag... en midden in een heerlijke pot met de T-34-85.... Ik voelde de Ace badge al binnen komen. F$ck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb vandaag ook 2 CTD's gehad. Tot nu toe nog geen last van gehad, maar vandaag dus 2x. En het spel opnieuw opstarten heeft dan geen zin, want dan crash je weer tijdens het laden van de battle. Ik moest echt een tijdje wachten tot ik zeker wist dat de battle over was voordat ik weer kon inloggen. De eerste keer was het niet zo erg, want toen was ik al dood en was de match al bijna gewonnen, maar de 2e keer was midden in de match met mijn T-29 toen ik nog 0 dmg had gedaan :')

Waar het aan ligt? Geen idee, zou iets van het modpack van p0st kunnen zijn. Heb vandaag de nieuwste versie daarvan geïnstalleerd en had het hiervoor dus niet. Maar ja, kom er maar eens achter welke mod dan (eventueel) voor problemen zorgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Iemand zonder mods die ook crashes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:01:
Ik heb vandaag ook 2 CTD's gehad. Tot nu toe nog geen last van gehad, maar vandaag dus 2x. En het spel opnieuw opstarten heeft dan geen zin, want dan crash je weer tijdens het laden van de battle. Ik moest echt een tijdje wachten tot ik zeker wist dat de battle over was voordat ik weer kon inloggen. De eerste keer was het niet zo erg, want toen was ik al dood en was de match al bijna gewonnen, maar de 2e keer was midden in de match met mijn T-29 toen ik nog 0 dmg had gedaan :')

Waar het aan ligt? Geen idee, zou iets van het modpack van p0st kunnen zijn. Heb vandaag de nieuwste versie daarvan geïnstalleerd en had het hiervoor dus niet. Maar ja, kom er maar eens achter welke mod dan (eventueel) voor problemen zorgt..
Vrijdag komt Wargaming kennelijk met een minipatch. Het is gewoon hun f*ck up.
Post zijn modpack is het niet. Het werkt ook voor geen meter zonder. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04
Vandaag een avarage wn8 van 5,273 en een winrate van 100%

Nee jullie hoeven niet te vragen hoeveel battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:10

p0st

Dutch Reefer

perpixel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:59:
Vandaag een avarage wn8 van 5,273 en een winrate van 100%

Nee jullie hoeven niet te vragen hoeveel battles
Waren het er 1 of 2? :9
Ik heb ook wat lekkere potjes gespeeld met Size, robertjuh en later met Cheetahrunout, avg 2900 over 10~12 potjes :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Heb ook al eens 100% Winrate, +6.2k WN8 gehaald hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb de nieuwe Historical Sounds van Gnomefather geinstalleerd + de laaste XVM... Sindsdien geen CTD`s gehad :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:09:
:Y

Welgeteld 2 echte CTD's so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wsLy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:03:

Je hebt geen reload timers in replays als je daar naar probeerde te zoeken. Ingame heb je ze wel weer.

Gister voelde ik de balansdag al aankomen, toen had ik maar team fortress gespeelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:53
Wat bedoel je met balansdag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Balansdag is een dag dat alles tegen zit, RNG, teams, eigen speelstijl etc. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eindelijk de Ace badge voor de T-34-85 binnen! Had er maar 1700dmg voor nodig, maar dat is best veel in een T8 match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:01:

Ik gebruik ook p0st z'n modpack, ik wil men geld teruuuuggg !!!!
Nee, op mijn laptop speel ik zonder mods en daar heb ik ook dezelfde crash zo 1 keer per avond gemiddeld.
Edmin schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:38:
Eindelijk de Ace badge voor de T-34-85 binnen! Had er maar 1700dmg voor nodig, maar dat is best veel in een T8 match :P
Ace badges zijn naar mijn gevoel makkelijker te halen als je low tier bent. Je krijgt meer xp om hogere tier tanks af te knallen en als je slim speelt ben je niet de priority target.

[ Voor 17% gewijzigd door Inrage op 24-04-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Edmin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:41:
De derde CTD vandaag... en midden in een heerlijke pot met de T-34-85.... Ik voelde de Ace badge al binnen komen. F$ck!
Edmin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:09:
CTD heeft in dit geval niets met mods te maken. Gelukkig komt er morgen een micropatch die deze problemen zou moeten verhelpen.

Er zijn best veel reports van mensen die WoT vanilla spelen en ook deze crashes hebben. Wat mogelijk zou helpen is je grafische settings erg laag zetten. Dit omdat de crashes mogelijk worden veroorzaakt door de de nieuwe HD modellen. Als een HD model kapot wordt geschoten schijnt er iets mis te gaan. Daarom blijf je ook crashen als je weer de battle in gaat. Heb zelfs gelezen dat mogelijk artillery ingezoomd op een deel van de map waar een kapotte HD tank staat ook crasht.

Update ook je videokaart drivers, dit zou ook crashes kunnen voorkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victus op 24-04-2014 09:27 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 22:53
Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:15:
[...]

Je hebt geen reload timers in replays als je daar naar probeerde te zoeken. Ingame heb je ze wel weer.
Bij mij werken reload timers wel in replays (in ieder geval met Jimbo's crosshair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:16:
[...]

Waren het er 1 of 2? :9
Ik heb ook wat lekkere potjes gespeeld met Size, robertjuh en later met Cheetahrunout, avg 2900 over 10~12 potjes :)
PFF meer dan 1 natuurlijk! ik kom hier niet een beetje over 1 battle opscheppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik zit een beetje met een dilemma ...

Mijn Pz Sfl IVc zit bijna op elite status. Moet nog net de top gun unlocken; de Nashorn staat al in m'n garage. Ik heb gemengde gevoelens bij de toaster. Oftewel heb ik steengoede battles, oftewel word ik redelijk snel gespot en is het meestal direct gedaan voor de koekendoos.

Ik ben momenteel ook free xp aan het sparen om mijn grind van de Sturer Emil in te korten. Ik zit nu op 32.000xp.

Langs de andere kant is het nu erg verleidelijk om mijn free xp te investeren in de Nashorn, zodat ik deze meteen kan gebruiken met de top gun. Of is de Nashorn goed te pruimen met de stock gun?

M'n crew zit ook op 80% camouflage; misschien toch wachten tot deze 100% is; kan ik meteen Sixth Sense op de commander zetten ....

#firstworldproblems

Trouwens heb gisteren m'n hoofd even binnengestoken op het GoT kanaal in WoT. Lijkt me nu niet direct de ideale plaats om als "newbie" platoonbuddies te vinden. Vragen van andere mensen bleven nogal redelijk onbeantwoord.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:27:
PFF meer dan 1 natuurlijk! ik kom hier niet een beetje over 1 battle opscheppen!
Leugens! :p Maarre, hoe zit het eigenlijk met je Tiger? Ik zie dat je nog steeds 'maar' 58 battles hebt gespeeld erin, terwijl de deadline (30 april) steeds dichterbij komt. Of heb je het opgegeven? Ik zit nu na 92 battles op 2117 avg dmg en ben dus bijna klaar en op schema ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:45:

Mijn Pz Sfl IVc zit bijna op elite status. Moet nog net de top gun unlocken; de Nashorn staat al in m'n garage. Ik heb gemengde gevoelens bij de toaster. Oftewel heb ik steengoede battles, oftewel word ik redelijk snel gespot en is het meestal direct gedaan voor de koekendoos.

Ik ben momenteel ook free xp aan het sparen om mijn grind van de Sturer Emil in te korten. Ik zit nu op 32.000xp.

Langs de andere kant is het nu erg verleidelijk om mijn free xp te investeren in de Nashorn, zodat ik deze meteen kan gebruiken met de top gun. Of is de Nashorn goed te pruimen met de stock gun?

M'n crew zit ook op 80% camouflage; misschien toch wachten tot deze 100% is; kan ik meteen Sixth Sense op de commander zetten ....

#firstworldproblems

Trouwens heb gisteren m'n hoofd even binnengestoken op het GoT kanaal in WoT. Lijkt me nu niet direct de ideale plaats om als "newbie" platoonbuddies te vinden. Vragen van andere mensen bleven nogal redelijk onbeantwoord.
Ik hou een tank alleen als deze mij echt goed bevalt. Tanks waarmee je het verschil kan maken zijn altijd leuk om te bewaren. Het punt met lage armour TD's is dat ze heel erg situatie afhankelijk zijn. Je hebt echt je team nodig om te overleven.

Het GoT kanaal is meestal wel druk bezocht en mensen zijn vaak bezig met hun eigen battles. Vragen worden wel beantwoord maar iemand moet maar net je vraag zien of zin/tijd hebben om hem te beantwoorden.
Als je echt een dringende vraag hebt kan je deze het beste aan iemand persoonlijk stellen. Dit geld ook voor een platoon maatje. Ik reageer niet veel in het channel maar als je een persoonlijk bericht stuurt wel altijd :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:45:
[...]

Leugens! :p Maarre, hoe zit het eigenlijk met je Tiger? Ik zie dat je nog steeds 'maar' 58 battles hebt gespeeld erin, terwijl de deadline (30 april) steeds dichterbij komt. Of heb je het opgegeven? Ik zit nu na 92 battles op 2117 avg dmg en ben dus bijna klaar en op schema ;)
Ik zit na 92 potjes op 2130...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:45:

#firstworldproblems

Vragen die onbeantwoord blijven zijn natuurlijk maar net wie welke vraag stelt :+

Als je een mic en teamspeak hebt is de teamspeak server een veel betere plek :) ik weet van mezelf dat ik niet elke battle in het GoT kanaal kijk, maar teamspeak hoor ik continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:00:
Ik gebruik ook p0st z'n modpack, ik wil men geld teruuuuggg !!!!
Bert Visscher :D
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:27:
Ghehe, 2 it is then :9
User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:53:
[...]
Ik zit na 92 potjes op 2130...
Hehe, dat wordt een close call tussen User en Size dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jup, 8 slechte potjes is voor mij genoeg om onder Size te komen terwijl 8 goeie potjes voor hem genoeg zijn om boven mij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Size zat al druk na te denken welke tank hij zal kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Vae Victus schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:50:
[...]

Ik hou een tank alleen als deze mij echt goed bevalt. Tanks waarmee je het verschil kan maken zijn altijd leuk om te bewaren. Het punt met lage armour TD's is dat ze heel erg situatie afhankelijk zijn. Je hebt echt je team nodig om te overleven.
Een Hellcat heeft ook papieren armour, maar ik merk dat ik geregeld het verschil kan maken. Ik merk daar ook verschil mee, omdat m'n crew op 100% zit qua camouflage, sixth sense, etc. Met de Pz Sfl IVc speel ik heel graag, maar ik kan veel minder daarmee het verschil maken voor het team. Ik ben ook wel een speler die de maps nog echt aan het verkennen is, qua goede snipe plaatsen enzo. Maar de Hellcat is daar veel makkelijker in, dan de grote bus.

De Pz Sfl IVc ga ik zeker houden hoor. Al is het maar omwille van de atypische vorm. :)
Maar het is voor mij geen tank die m'n stats gaat rechttrekken. Ik hoop dat gevoel meer bij de Nashorn te hebben.
[b][message=42131943,noline]Het GoT kanaal is meestal wel druk bezocht en mensen zijn vaak bezig met hun eigen battles. Vragen worden wel beantwoord maar iemand moet maar net je vraag zien of zin/tijd hebben om hem te beantwoorden.
Als je echt een dringende vraag hebt kan je deze het beste aan iemand persoonlijk stellen. Dit geld ook voor een platoon maatje. Ik reageer niet veel in het channel maar als je een persoonlijk bericht stuurt wel altijd :)
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:57:
[...]
Als je een mic en teamspeak hebt is de teamspeak server een veel betere plek :) ik weet van mezelf dat ik niet elke battle in het GoT kanaal kijk, maar teamspeak hoor ik continu.
Ik kan moeilijk de vraag aan iedereen persoonlijk stellen? :D
Ik kan me inbeelden op teamspeak dat gaande platoons in een apart kanaal zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door Catscratch op 24-04-2014 10:25 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
yup teamspeak is eigenlijk zo:

Je komt binnen in de lobby. Als je er voor het eerst bent moet iemand je rechten geven. Meestal is dit binnen 5 min, maar kom je net tijdens etenstijd ofzo dan kan het wat langer duren.

Dan heb je een hele hoop kanalen waarvan de general chat de belangrijkste is. Daar zitten meestal ergens tussen de 5 en 15 mensen. Die zijn vaak vrij om te platonen en als je het vraagt krijg je eigenlijk ook gewoon altijd antwoord. Meestal is dat "welke tier", maar het kan ook zijn dat mensen even niet aan het spelen zijn of even solo willen spelen.

Verder staan daaronder 10 platoon kanalen. Je kunt er ook voor kiezen even hiernaar te kijken en dan een platoon kanaal te joinen waar maar 2 man inzitten. Die hebben vaak nog ruimte voor een extra. Soms zijn er ook nog platoon kanalen met maar 1 persoon. Dit is dan vaak een teken dat ze openstaan voor een platoon (klinkt een beetje als een swingers club zo)

Spreekt allemaal wel voor zich. succes ratio is daar iig een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:22:
Size zat al druk na te denken welke tank hij zal kiezen :9
Niet naar bedoeld, maar ik gun het Mr_Centenschraper_Size ook meer dan WG_Employee_GoldUser <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:27:
[...]

Niet naar bedoeld, maar ik gun het Mr_Centenschraper_Size ook meer dan WG_Employee_GoldUser <3
Oi! Afbeeldingslocatie: http://www.gatheringoftanks.nl/forum/images/smilies/kaap.gif

[ Voor 15% gewijzigd door User op 24-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ach, wat moet User ook met een tier 8 premium als ie alle premium tanks al heeft :P
spoiler:
*uche* panzer 5/4 alpha*uche*

(Dan kan pixel m net zo goed aan mij geven :D(((((of Mr_Size))))))

[ Voor 42% gewijzigd door Fordox op 24-04-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:26:
yup teamspeak is eigenlijk zo:

Je komt binnen in de lobby. Als je er voor het eerst bent moet iemand je rechten geven. Meestal is dit binnen 5 min, maar kom je net tijdens etenstijd ofzo dan kan het wat langer duren.

Dan heb je een hele hoop kanalen waarvan de general chat de belangrijkste is. Daar zitten meestal ergens tussen de 5 en 15 mensen. Die zijn vaak vrij om te platonen en als je het vraagt krijg je eigenlijk ook gewoon altijd antwoord. Meestal is dat "welke tier", maar het kan ook zijn dat mensen even niet aan het spelen zijn of even solo willen spelen.

Verder staan daaronder 10 platoon kanalen. Je kunt er ook voor kiezen even hiernaar te kijken en dan een platoon kanaal te joinen waar maar 2 man inzitten. Die hebben vaak nog ruimte voor een extra. Soms zijn er ook nog platoon kanalen met maar 1 persoon. Dit is dan vaak een teken dat ze openstaan voor een platoon (klinkt een beetje als een swingers club zo)

Spreekt allemaal wel voor zich. succes ratio is daar iig een stuk hoger.
Super! Bedankt voor de verduidelijking! Klinkt iig veel handiger dan het GoT kanaal op WoT. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:31:
Ach, wat moet User ook met een tier 8 premium als ie alle premium tanks al heeft :P
spoiler:
*uche* panzer 5/4 alpha*uche*

(Dan kan pixel m net zo goed aan mij geven :D(((((of Mr_Size))))))
Het goud kan ik wel gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:33:
[...]
Het goud kan ik wel gebruiken. :P
mwoar free xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:57:
Vragen die onbeantwoord blijven zijn natuurlijk maar net wie welke vraag stelt :+
Dat blijkt ja, geen antwoord nog gekregen op de Tiger vraag :'( Watizzdezze?
p0st schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:27:
lol thanks, maar als User aan het eind van de rit wint heeft hij het dus beter gedaan en het ook verdiend :)

Om nog een beetje ontopic te blijven: ik heb sinds een paar dagen de 13 75 en ik vind die tank echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter spelen dan de 12t. Op de een of andere manier schiet de gun veel accurater, terwijl het dezelfde gun is. Kan wellicht liggen aan het feit dat ik, voor het eerst sinds ik dit spel speel, de crew meteen op 100% heb geretraind met 300 gold (dankzij de aanbieding afgelopen weekend) Met mijn spots wordt nog steeds niet bar veel gedaan, maar aangezien ik nu zelf veel meer dmg kan uitdelen is de WR op dit ding tot nu toe wel veel beter. De 1e skill zit nu rond de 80%, dus het zal ook niet heel lang meer duren voordat ik SS erop heb, dan moet het helemaal beter gaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Mr_Size op 24-04-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vae Victus schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:20:
[...]

[...]

CTD heeft in dit geval niets met mods te maken. Gelukkig komt er morgen een micropatch die deze problemen zou moeten verhelpen.

Er zijn best veel reports van mensen die WoT vanilla spelen en ook deze crashes hebben. Wat mogelijk zou helpen is je grafische settings erg laag zetten. Dit omdat de crashes mogelijk worden veroorzaakt door de de nieuwe HD modellen. Als een HD model kapot wordt geschoten schijnt er iets mis te gaan. Daarom blijf je ook crashen als je weer de battle in gaat. Heb zelfs gelezen dat mogelijk artillery ingezoomd op een deel van de map waar een kapotte HD tank staat ook crasht.

Update ook je videokaart drivers, dit zou ook crashes kunnen voorkomen.
Bedankt voor de info en de links. Ik wilde dit zelf ook al op het WoT forum opzoeken, maar daar word ik nog steeds elke keer uitgelogd zodra ik ook maar een pagina wil bezoeken of searchactie wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:35:
[...]

Dat blijkt ja, geen antwoord nog gekregen op de Tiger vraag :'( Watizzdezze?

[...]

lol thanks, maar als User aan het eind van de rit wint heeft hij het dus beter gedaan en het ook verdiend :)
Ik zie mezelf toch echt zo 8 potjes keihard falen hoor, het gaat hier de laatste tijd niet heel erg denderend met WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Zijn er hier (ervaren) ST-I spelers? Ik kom er niet uit wat ik als 2e skill en modules moet gebruiken.

Eerste skill is sixt sense en repair. Op dit moment zitten er repair kit en camo net uit mijn KV-4 in. Maar die zijne en beetje zinloos.

Op de wot fora zijn de meningen erg verdeeld. Ik heb zelf naar mijn idee vaak dat ik geammoracked word. Maar de arty irriteert mij elke match wel met minstens 1 schot.

Staat er soms een rood kruis op de map waar mijn ST-I rijd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wow...
Je had een camonet op je KV-4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
jochem4207 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:39:
Zijn er hier (ervaren) ST-I spelers? Ik kom er niet uit wat ik als 2e skill en modules moet gebruiken.

Eerste skill is sixt sense en repair. Op dit moment zitten er repair kit en camo net uit mijn KV-4 in. Maar die zijne en beetje zinloos.

Op de wot fora zijn de meningen erg verdeeld. Ik heb zelf naar mijn idee vaak dat ik geammoracked word. Maar de arty irriteert mij elke match wel met minstens 1 schot.

Staat er soms een rood kruis op de map waar mijn ST-I rijd :O
rammer v-stab en dan nog een 3e vrije keuze dit kan zijn GLD, Vents of Optics. en voor size :P omdat je ze aandringt. Ik moet aan de bak, maar ik vergeet hem steeds :P

[ Voor 6% gewijzigd door perpixel op 24-04-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spalliner is anders ook geen slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:43:
spalliner is anders ook geen slecht idee
niks leukers als die zware arty shell tot niks gereduceerd te zien worden. Vooral op E-100 erg leuk, dat shells maar 200-300 schade doen, daar rijd je fluitend doorheen. (zolang ze niet op je dak landen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat, en sommige mensen schieten uit frustratie met HE als ze niet door je hulldown positie komen.

Ook fijn tegen deathstars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Niet online
Bedankt iedereen voor de tips! Ik ga zeker voor de spal liner. Die artys hitten nu telkens 800-1000 en dat verpest een beetje je hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

In het GOT-kanaal is inderdaad weinig te doen. Daar mag, luisterend naar de geruchten, niet gepraat worden. Alleen over voor mij onbekende speciale zaken.

Je kan wel gewoon het Gathering of Tweakers-kanaal joinen (zoeken in channels op "gath") en honderduit praten, zeuren, janken en opscheppen over je win :)
Je kan ook hier zoeken naar platoonmaten, tierbereik wel doorgeven.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 24-04-2014 11:21 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:42:
en voor size :P omdat je zo aandringt. Ik moet aan de bak, maar ik vergeet hem steeds :P
Aah, hij leeft :D Ja dan zul je flink aan de bak moeten zeg, 6 dagen voor 42 battles in 1 tank is eigenlijk niet te doen. Of je rekt, als organisator van de challenge, gewoon de deadline weer op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

PcDealer schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:20:
In het GOT-kanaal is inderdaad weinig te doen. Daar mag, luisterend naar de geruchten, niet gepraat worden. Alleen over voor mij onbekende speciale zaken.

Je kan wel gewoon het Gathering of Tweakers-kanaal joinen (zoeken in channels op "gath") en honderduit praten, zeuren, janken en opscheppen over je win :)
Je kan ook hier zoeken naar platoonmaten, tierbereik wel doorgeven.
De speciale zaken zijn CW zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:22:
[...]

Aah, hij leeft :D Ja dan zul je flink aan de bak moeten zeg, 6 dagen voor 42 battles in 1 tank is eigenlijk niet te doen. Of je rekt, als organisator van de challenge, gewoon de deadline weer op O-)
7 potjes per dag niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Gisteren een game voor die RNG video gehad, ik schiet met mijn Sturer Emil op een nashorn die zich van een heuvel wil suïciden, ik mis net maar oneshot daardoor met dezelfde shell wel een andere td die nog helemaal niet gespot was 50 meter achter m :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik had ook ngo wel een leuke rng :)
Ik zat in mn FCM op abbey te vechten op de 2 lijn. Ik werd overrun en had het idee om achter uit te rijden en te gaan cliffdiven om te kunnen overleven.
Een IS6 kwam achter me aan terwijl ik halverwege de heuvel stond, reed over me heen (letterlijk) het water in, en ik drukte hem verder het water in waardoor zn turret lockte en verdronk :P (probeer maar eens een FCM weg te drukken :9)

ik lachte me kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:49:
Ik had ook ngo wel een leuke rng :)
Ik zat in mn FCM op abbey te vechten op de 2 lijn. Ik werd overrun en had het idee om achter uit te rijden en te gaan cliffdiven om te kunnen overleven.
Een IS6 kwam achter me aan terwijl ik halverwege de heuvel stond, reed over me heen (letterlijk) het water in, en ik drukte hem verder het water in waardoor zn turret lockte en verdronk :P (probeer maar eens een FCM weg te drukken :9)

ik lachte me kapot :P
Replay?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik zag net een WOT replay en zag het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://static.squarespace.com/static/518f54d7e4b07b22f530d885/51e0e153e4b0eb1006f8786a/5358de6be4b02b217857a978/1398333036691/2014-04-24_1124.png?format=500w

Die 2 streepjes onder de health van de KV-2. Iemand een idee wat dit is? Als dit de winrate en/of WN8 score zou zijn, heb ik wel interesse om dit zelf ook te gebruiken. Zo zou je je natuurlijk op de beste speler kunnen focussen om deze uit te schakelen. Misschien ethisch minder verantwoord, maar ach ja ... ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:26:
7 potjes per dag niet te doen?
Nou ja, ik speel bijv. niet elke dag dus dan worden het al gauw meer battles per dag (bijv 4x10a11). En allemaal in 1 tank is nogal... saai zeg maar. Maar het is niet onmogelijk natuurlijk, dat bedoelde ik ook niet. :) Met 'niet te doen' doelde ik meer erop dat het niet echt leuk is om dat allemaal in zo'n korte tijd nog te doen. Dan wordt het meer werk ipv plezier, snappie wel?

soms voelt het grinden van tanks trouwens wel als werk, maar dat terzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

* DaniëlWW2 zijn RNG momenten bestaan uit een schot op 10m missen om vervolgens geoneshot worden door arty in zijn Ferdinand. :')
Die tank haat mij gewoon. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:54:
Ik zag net een WOT replay en zag het volgende:

[afbeelding]

Die 2 streepjes onder de health van de KV-2. Iemand een idee wat dit is? Als dit de winrate en/of WN8 score zou zijn, heb ik wel interesse om dit zelf ook te gebruiken. Zo zou je je natuurlijk op de beste speler kunnen focussen om deze uit te schakelen. Misschien ethisch minder verantwoord, maar ach ja ... ;)
Ja, dat is dat inderdaad. Je hebt ze ook met 4.
Wn8, winrate, aantal potjes, winrate met de tank.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Frozen schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:57:
[...]

Ja, dat is dat inderdaad. Je hebt ze ook met 4.
Wn8, winrate, aantal potjes, winrate met de tank.
Als ik op de website van XVM kijk, lijkt dit een OverTargetMarker te zijn. Maar ik zie dan weer geen optie om dit te activeren in de visuele editor. Of is dit nog een aparte mod?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik keek net in de premium shop omdat ik nu 12 uur premium heb en veel te veel grinds en zag dat de Paypal bundel nu de Pz Kpfw.B2 740 (f) is. Dit samen met 15.000 gold voor €49.99.

Goede deal omdat de Pz T4 max is en dus perfect om zoveel kills missies te doen en 15.000 gold voor premium tijd of een T8 heavy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
perpixel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:03:
Volgens mij is het in nederland al snel genoeg 6-8 mbit up is genoeg voor een 720p stream@60fps
30fps is meer dan zat.
Ik heb een luxepositie met 100Mbit upload als ik stream ;)
denheer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:47:
[...]

Volgens Twitch:
"3500 is the max we'd ever support people doing."
720p met 3500 ziet er best wel ok uit.
Voorheen was de max nog niet zo scherp maar het is prima te doen. Als je veel hoger gaat kunnen veel mensen de stream ook niet meer kijken door limiterende download...
Mr_Size schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:05:
Verder vanmiddag erg lekker solo gespeeld:

13/16 potjes gewonnen
3787 WN8
Doe je het beter dan ik, E50M moet ik gewoon niet aanraken en solo spelen dan heb ik misschien meer geluk. De E50M heb ik van afgelopen weekend 25% in gewonnen van de 8 potjes ;)
TRX schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:47:
Zal ik je aan een nieuwe held helpen, kijk ook graag gedetailleerd naar zijn tankstats ingame: GREENJONES.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel hij heeft gedaan voor mijn team in zijn 113.
[/quote]
heb je al een replay op youtube? :+
Dat wil je niet eens zien, sowieso zou het een onwijs kort filmpje zijn.. :P
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:45:
[...]

Sinds die buff is de Tiger volgens mij een ultieme statspadder tank of niet?
Vroeger vond ik de tank al redelijk fijn maar was het en mijn eerste tier 7 heavy tank en veel module damage. Wellicht eens voor de gein terugkopen :P

T-54 blijft toch altijd wel erg fijn, enja nog steeds geen Mastery Badge (genoeg ~2k battles maar dat is nooit genoeg ;)).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:10:
Sinds die buff is de Tiger volgens mij een ultieme statspadder tank of niet?
Vroeger vond ik de tank al redelijk fijn maar was het en mijn eerste tier 7 heavy tank en veel module damage. Wellicht eens voor de gein terugkopen :P
Klopt, als je 1200ish dmg doet zit je al op 1500 WN8 geloof ik. Had gisteren een solo potje met de Tiger waar ik 4K dmg deed. Pot was goed voor rond de 10.000 WN8. De dpm van de Tiger is gewoon ziek, dus 1,5K dmg per potje kom je al heel snel aan, zelfs als je bottom tier bent. En dan zit je dus al rond de 2K WN8 ofzo. Het kan dus heel hard gaan met je WN8 in deze tank ;)
T-54 blijft toch altijd wel erg fijn, enja nog steeds geen Mastery Badge (genoeg ~2k battles maar dat is nooit genoeg ;)).
[video]
lol, ik haalde gisteren voor de 2e keer mijn Ace in de T-54 (2.190 xp, meteen ook de hoogste score ooit erop), zie de replay een paar pagina's geleden. In beide potjes had ik 6 kills en rond de 5K dmg, dat is wat er ruwweg voor nodig is om de Ace te halen in die tank. Die 2190 is maar een beetje hoger dan jouw hoogste score (2122) zie ik, dus je hebt gewoon pech dat je de Ace nog niet hebt. Ligt er net aan in welke week je de score haalt

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 24-04-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:24:
[...]
Klopt, als je 1200ish dmg doet zit je al op 1500 WN8 geloof ik. Had gisteren een solo potje met de Tiger waar ik 4K dmg deed. Pot was goed voor rond de 10.000 WN8. De dpm van de Tiger is gewoon ziek, dus 1,5K dmg per potje kom je al heel snel aan, zelfs als je bottom tier bent. En dan zit je dus al rond de 2K WN8 ofzo. Het kan dus heel hard gaan met je WN8 in deze tank ;)
Vandaar dat Ome Serb de Tiger ook alweer aan gaat pakken
Link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:37:
[...]

Link!
Ik hoop dat de Churchill VII een buff gaat krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:37:
[...]

Link!
Ik denk dat de nerf die onder andere de waffentragers, Hellcat en T49 krijgen wat belangrijker is.
En uiteraard geen KV-1S nerf want die is perfect in balans op T6. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De KV-1s wordt wel degelijk generft.
Of hij wordt opgesplitst, of hij verliest zijn 122mm gun volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:57:
Zou het dan toch eindelijk... die is echt zo OP.
DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:46:
[...]

Ik denk dat de nerf die onder andere de waffentragers, Hellcat en T49 krijgen wat belangrijker is.
En uiteraard geen KV-1S nerf want die is perfect in balans op T6. :+
Dat gaat dan om de Borsig en de Waffentrager tier 9. Eindelijk die camo weg wanneer ze schieten, want dat slaat helemaal alles... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Als ze die KV-1S nou eens de SU-100M1 gun geven met 175 pen en 250 dmg, en dan met een ROF van 6 rounds/min. Dan is het een beetje vergelijkbaar met de ARL 44, maar dan met betere armor. Dan wel met een acc. van 0,41 ofzo en een aiming time van rond de 3 seconden zodat dat voor een VK 36.01 H een beetje leuk blijft.

Als ze het ding nog verder dan dat zouden nerfen zou iedereen gelijk gaan zeiken over de ARL 44, want die zou dan met 165 pen en 300 dmg ineens ook OP zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 24-04-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:09:
[...]

Als ik op de website van XVM kijk, lijkt dit een OverTargetMarker te zijn. Maar ik zie dan weer geen optie om dit te activeren in de visuele editor. Of is dit nog een aparte mod?
Ik gebruik het OMC modpack en daar kun je kiezen uit een aantal OTM's. Ik heb die met 4 streepjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Laatst online: 27-06 08:04
Catscratch schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:09:
[...]

ik kan je de xvm instellingen wel sturen die dit laten zien, ik gebruik deze namelijk zelf ook ( 4 balkjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fordox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:57:
Van mij mag de KV-1S in duidige vorm blijven als een T7 premium namelijk de KV-122. Oh en nikste premium matchmanking. Gewoon verkrachting door T9 tanks. Oke, wel premium matchmaking omdat ze anders nooit worden verkocht.
Dan weg met de KV-1S en maak er maar de KV-85 van. Dan geef je de 85mm D5T-85BM van de T-34-85 aan de KV-85 met een kleine rof buff en dan afgelopen uit met de 122mm pret. Verkoop ik waarschijnlijk ook meteen mijn KV-1S. :P
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:03:
Dat gaat dan om de Borsig en de Waffentrager tier 9. Eindelijk die camo weg wanneer ze schieten, want dat slaat helemaal alles... 8)7
Maakt mij niks uit. Ik haat de Sturer Emil toch te erg om de Borsig te halen. :Y)
Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:04:
Als ze die KV-1S nou eens de SU-100M1 gun geven met 175 pen en 250 dmg, en dan met een ROF van 6 rounds/min. Dan is het een beetje vergelijkbaar met de ARL 44, maar dan met betere armor.

Als ze het ding nog verder dan dat zouden nerfen zou iedereen gelijk gaan zeiken over de ARL 44, want die zou dan met 165 pen en 300 dmg ineens ook OP zijn.
Top gun van de ARL is volgens mij toch echt de 90mm met 212 pen. Die vind ik in ieder geval heel wat enger en meer OP. :P
Ja de ARL zal het denk ik ook ooit nog wel krijgen.

Oh en ben ik nu ook een sealclubbende walletwarrior met mijn nieuwste aanwinst? :Y)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OGpDwCya7xn34SbkbfrvmVBo/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
T4 trolltank >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:10:
[...]

Top gun van de ARL is volgens mij toch echt de 90mm met 212 pen. Die vind ik in ieder geval heel wat enger en meer OP. :P
Ja de ARL zal het denk ik ook ooit nog wel krijgen.
Op de hogere tiers heb je daar meer aan, dat weet ik. Wil 'm zelf ook heel graag. Maar op tier 6 is die 300 dmg gun eng zat, en met 165 pen kom je daar ook redelijk ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Vorst8 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:05:
[...]

ik kan je de xvm instellingen wel sturen die dit laten zien, ik gebruik deze namelijk zelf ook ( 4 balkjes)
Dat mag altijd! Dank je!

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Vorst8 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:05:
[...]

zou je deze configuratie ook kunnen posten of mij een kopie sturen aangezien ik er ook benieuwd ben hoe dit gedaan wordt in XVM :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:16:
[...]

Op de hogere tiers heb je daar meer aan, dat weet ik. Wil 'm zelf ook heel graag. Maar op tier 6 is die 300 dmg gun eng zat, en met 165 pen kom je daar ook redelijk ver mee.
De T-150 heeft alleen een net zo eng kanon als de 105mm met zijn 107mm ZiS6. 167mm pen en 300 damage. Het is dat ik de T-150 echt niet uit kan staan. :P
Top tier, always. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Laatst online: 27-06 08:04
dit is mijn xvm config file.

http://we.tl/oSIwXDBCqo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:18:
[...]

De T-150 heeft alleen een net zo eng kanon als de 105mm met zijn 107mm ZiS6. 167mm pen en 300 damage. Het is dat ik de T-150 echt niet uit kan staan. :P
Tsja, zo zouden ze alles kunnen gaan nerfen tot we allemaal met erwtenschieters rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Thanks!
Heb het gedownload en naar mij thuis gestuurd. Vanavond een keertje bestuderen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Fid3lity schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:22:
[...]

Tsja, zo zouden ze alles kunnen gaan nerfen tot we allemaal met erwtenschieters rijden.
Misschien dat armor dan weer een parameter wordt met enige betekenis ipv alleen een excuus waarom een tank zo traag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
en hier ook een bedankje :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
themaxter schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:40:
Gisteren een game voor die RNG video gehad, ik schiet met mijn Sturer Emil op een nashorn die zich van een heuvel wil suïciden, ik mis net maar oneshot daardoor met dezelfde shell wel een andere td die nog helemaal niet gespot was 50 meter achter m :+
Doet me denken aan deze.

http://www.twitch.tv/circon/c/4118814

8)7 |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:10:
Mr_Size schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:24:
lol, ik haalde gisteren voor de 2e keer mijn Ace in de T-54 (2.190 xp, meteen ook de hoogste score ooit erop), zie de replay een paar pagina's geleden. In beide potjes had ik 6 kills en rond de 5K dmg, dat is wat er ruwweg voor nodig is om de Ace te halen in die tank. Die 2190 is maar een beetje hoger dan jouw hoogste score (2122) zie ik, dus je hebt gewoon pech dat je de Ace nog niet hebt. Ligt er net aan in welke week je de score haalt
haha, same here. Heb nu denk ik totaal 3x de ace gehaald. Wel mooi dat je dat tegenwoordig ziet. Weet mn eerste ace nog goed. Was op Malinovka, we begonnen in het zuiden. Ik race meteen naar H1, spot daar hun complete basis. Uiteindelijk, scout, patrol duty en confederate gehaald met 3 kills en 2k damage ofzo. Gigantische spotting damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Is het het waard om die deal van de B2 met 15.000 gold voor 50 euro te kopen en dan van die 15.000 gold een T34 te kopen?
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)