@Ed_L
Mijn WN8 verschilt ook weer met wat XVM zegt, is weer zo'n 5 punten hoger dan Noobmeter
Mijn WN8 verschilt ook weer met wat XVM zegt, is weer zo'n 5 punten hoger dan Noobmeter
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat werkt nu dus niet meer heb ik namelijk al geprobeerd ik heb precies hetzelfde probleem.Kwikbal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:01:
[...]
Je kunt het gewoon resetten door te deactiveren op de xvm site en vervolgens weer te activeren.
[ Voor 45% gewijzigd door Fordox op 22-04-2014 15:55 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Snap het probleem niet zo, ... WN7 en efficiency is gelijk tussen Noobmeter en Feldzug, WN8 licht verschillend maar het verhaal blijft hetzelfde (verschil zal aan de sites zelf liggen die andere waardes voor verschillende tanks gebruiken).Edmin schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:26:
Feldzug, noobmeter en vbaddict... prachtige websites, maar hoe kan het in vredesnaam dat de waardes zo uiteen lopen?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
En mijn max XP is naar 2395 gegaan, maar ik heb even gemist welke battle dat dan was. Stond tot nu toe op 2115...
[ Voor 136% gewijzigd door Fordox op 22-04-2014 16:11 ]
Verwijderd
hmm jammer dan, had ook al zitten kijken naar de FV215B, maar dat schijnt ook niet heel erg leuk te zijn, op de gun na.. zeker module dmg is iets waar ik me aan kan irriteren.psychoclown schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:29:
113 is een lache tank maar zeker niet on par met de rest. De gun is erg lekker en ook de mobiliteit maar daar houdt het zo'n beetje op. Sommige mediums lijken meer te bouncen dat deze gave tank en pakken daarbij niet constant module damage..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
De gun is JUIST fijn met die accuracy, aim tijd, APCR premium en HESH als HE en DPM.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:
[...]
hmm jammer dan, had ook al zitten kijken naar de FV215B, maar dat schijnt ook niet heel erg leuk te zijn, op de gun na.. zeker module dmg is iets waar ik me aan kan irriteren.
Hij zegt juist dat ie hem fijn vindFordox schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:17:
[...]
De gun is JUIST fijn met die accuracy, aim tijd, APCR premium en HESH als HE en DPM.
Verwijderd
Dat probeerde ik ook te zeggen, er staat: 'op de gun na'.Fordox schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:17:
[...]
De gun is JUIST fijn met die accuracy, aim tijd, APCR premium en HESH als HE en DPM.
De vraag is gesteld waar het verschil vandaan komt. Daar is antwoord op gegeven. Wat dus betekend dat deze vraag beantwoord is. Als dan vervolgens iedereen zijn verschillen gaat posten voegt dit niks toe aan of de vraag of het antwoord.Fordox schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:09:
Dus ik mag mijn verschil niet opnoemen?
Verwijderd
np, toevallig ervaring met die tank?Fordox schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
ow oops, ik las het woordje niet niet daarvoor.
[ Voor 58% gewijzigd door Fordox op 22-04-2014 16:21 ]
Aangezien ik geen één site zie die me precies dezelfde getallen geeft lijkt me de 'fout' toch mede bij de formule liggen die schijnbaar niet goed genoeg gedefinieerd is. Misschien is de formule zelf wel bekend maar de bijbehorende randvoorwaarden (afronden, welke expected cijfers te gebruiken e.d.) niet.perpixel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:50:
De exacte formule is beschikbaar... de sites maken zelf de "fout"
De meeste recente wn8 tabel is gewoon te vinden op wnefficiency.net/wnexpected/. De sites houden zelf bij hoeveel damage, kills etc. een persoon doen. Als deze niet goed worden afgerond voordat het de formule ingaat of de site update zijn wn8 tabel niet. Dan kan de maker van de formule daar niks aan doen.
Ik zal er over ophouden, maar ik kan er niet zo goed tegen dat dit soort issues er zijn. Je zou verwachten dat de sites onderling wel af zouden stemmen met de WN8-bedenken/maker dat de getallen iig grotendeels overeen komenperpixel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:19:
[...]
Misschien dat ik wat groffer over kwam dan mijn bedoeling was, maar ik kan niet zo goed tegen het blijven benadrukken van een "probleem" als dit geen echt probleem is/er een oplossing is/je niet kunt bij dragen aan de oplossing.
[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 22-04-2014 16:33 ]
[removed]
Ik heb regelmatig dat mijn scherm zwart blijft nadat ik uit een battle naar de garage ga. Als ik het spel start heb ik geen problemen met de garage. Misschien toch deze garage mods maar eens proberen dan.dynosu schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:34:
Voor mensen met hoge fps en load issues in garage:
http://ftr.wot-news.com/2...ngars-for-world-of-tanks/
2 garages die de load zouden moeten verminderen
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Het punt is (voor mij iig) dat wanneer je zo uitgebreid met stats kunt firmelen, het wel prettig is dat die stats in ieder geval het idee geven betrouwbaar te zijn. De metingen van de afgelopen X uur vind ik dan ook niet interessant, maar het is wel raar dat de overall stats kunnen afwijken. Ik heb het idee dat met de adaptatie van WN8 de cijfers alleen maar meer uitelkaar zijn gaan lopen.perpixel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:06:
De punten waar het verschil vandaan kan komen zijn toch al toegelicht? wat is er dan nog niet te snappen?
dat si ook wel zwaar overdreven, ik heb maarliefst 3 CTD's gehad.SurfBoy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:42:
Vind dat ze nu iedereen wel 10K gold mogen geven na alle problemen met crashes
Je begrijpt wat ik bedoel, denk ik. Gewoon anders 500 tot 1000 ofzo.Fordox schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:
[...]
dat si ook wel zwaar overdreven, ik heb maarliefst 3 CTD's gehad.
10k gold daarvoor? ja graag maar dat is echt niet nodig.
Tja, je kan idd erg goede games hebben in de Caernarvon, maar dan moeten de omstandigheden wel perfect zijn (lees: anderen moeten de klappen vangen en jij moet elk schot weten te pennen van een redelijke afstand). Het probleem van de Caern is tweeledig: erg lage alpha gecombineerd met niet echt geweldig armor. Anglen helpt wel wat, maar lang niet altijd zeker niet tegen T9 en T10 tanks. En vanwege de lage alpha heb je gewoon erg veel goede schoten nodig om een beetje fatsoenlijke dmg te kunnen doen.DanielWW2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 01:55:
Ik vroeg mij iets af. Heeft iemand hier eigenlijk de Caernavon? Als ik zo de stats bekijk in tankinspector dan geloof ik mijn ogen niet. Dat ding lijkt wel een monster. Goede gundepressie (10 graden), goede mantelplaat, glacis is zonder angle is 200mm+ effectief en met een redelijke angle 250mm+ en je krijgt de twee snelvurende 20 pounders welke 226mm pen hebben. De 20 pounder type B heeft dan ook nog eens 1.9 sec aim en 0.32 accuracy wat redelijk gestoord is. Dan is de tank met 34km max ook niet zo langzaam en de tank heeft een redelijk laag profiel. Als laatste heeft die 13.5 hp/t wat ook zeker niet slecht is.
Zit er nou een addertje onder het gras of is die tank zo zeldzaam omdat de Churchills zo hard zuigen?
Goed bezig weer!p0st schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:40:
Dat is overigens een mooi bruggetje, want ik heb v6 van mijn modpackje net online gezet
Release Notes v6 (21-04)
- Login Screen now remembers your favorite server (last used) instead of the default "Auto"
- Minor tweaks to the Minimap configuration
- Slightly modified Zoom for Arty (more zoom -in and -out)
- Updated Yasen Krasen Messenger to 0.9.0.2
- Update XVM to test2
[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 22-04-2014 17:04 ]
Play and find out!DanielWW2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 01:55:
Ik vroeg mij iets af. Heeft iemand hier eigenlijk de Caernavon? Als ik zo de stats bekijk in tankinspector dan geloof ik mijn ogen niet. Dat ding lijkt wel een monster. Goede gundepressie (10 graden), goede mantelplaat, glacis is zonder angle is 200mm+ effectief en met een redelijke angle 250mm+ en je krijgt de twee snelvurende 20 pounders welke 226mm pen hebben. De 20 pounder type B heeft dan ook nog eens 1.9 sec aim en 0.32 accuracy wat redelijk gestoord is. Dan is de tank met 34km max ook niet zo langzaam en de tank heeft een redelijk laag profiel. Als laatste heeft die 13.5 hp/t wat ook zeker niet slecht is.
Zit er nou een addertje onder het gras of is die tank zo zeldzaam omdat de Churchills zo hard zuigen?
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Dat duurt nog wel even tenzij jij mij natuurlijk even 5000 gold geeft zodat ik de hele lijn kan free xpen.
Hij lijkt mij zo leuk juist omdat de glacis van boven naar beneden 230mm tot 215 effectief is zonder angle. Dat is nogal wat voor een T8 heavy. Ik ga er toch al niet vanuit dat je T10 kanonnen bounced dus dat maakt mij geen bal uit. Verder speelde ik de Tiger II een tijd lang met de 8.8cm puur om de RoF. Uiteindelijk wel de 10.5cm gepakt om de pen, niet de alpha. Het enige dat ik echt als een probleem zie is dat je niet echt kan sidescrapen en dan wordt T10 even wat minder.Mr_Size schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:01:
Tja, je kan idd erg goede games hebben in de Caernarvon, maar dan moeten de omstandigheden wel perfect zijn (lees: anderen moeten de klappen vangen en jij moet elk schot weten te pennen van een redelijke afstand). Het probleem van de Caern is tweeledig: erg lage alpha gecombineerd met niet echt geweldig armor. Anglen helpt wel wat, maar lang niet altijd zeker niet tegen T9 en T10 tanks. En vanwege de lage alpha heb je gewoon erg veel goede schoten nodig om een beetje fatsoenlijke dmg te kunnen doen.
Ik vond het persoonlijk trouwens een erg fijne tank om te spelen, juist vanwege de hoge rof en accuracy. Ik verkies die stats bijna altijd boven hoge alpha. Daarom vind ik de Conqueror ook zo leuk, want die gun heeft alles: goede alpha, hoge rof, goede pen en goede accuracy. Maar de Caernarvon is niet overal even nuttig, zeker niet als je in T10 belandt.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2014 18:32 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We krijgen toch 10k gold ter compensatie van de 9.0 issues? Even geduld hebben..DanielWW2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:56:
[...]
Dat duurt nog wel even tenzij jij mij natuurlijk even 5000 gold heeft zodat ik de hele lijn kan free xpen.
K thanks.
Bij 10k word het alleen verleidelijk om er een T8 premium van te kopen. Z'n T34 lijkt mij wel aardig.Fid3lity schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:16:
[...]
We krijgen toch 10k gold ter compensatie van de 9.0 issues? Even geduld hebben..![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha have no fear! Ik heb het 'oude' tokens.pyc bestandje er nu in gedaan en ik verwijder nu ook de /xvm/db map voordat ik 'em upload. Je zou 'em dus zonder problemen kunnen overschrijven nu zodat alles blijft werken! Offff, je kunt DIT zipje gebruiken maar dat is zonde want dan mis je alle andere goodiesMr_Size schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:01:
[...]
Goed bezig weer!Ik heb nu echter eindelijk alles werkend (je weet wel: het bad token probleem) dus wil het eigenlijk zo laten en niet meer updaten. Alleen die remember favorite server mod vind ik nog wel fijn om te hebben. Zou je die nog los kunnen posten of is dat lastig? Mag ook in PM uiteraard (inclusief uitleg wat waar moet
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Goh, op Reddit geven ze wel antwoord
[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 22-04-2014 19:21 ]
Als je dat effe vraagt in het ingame Gathering of tanks channel ben je waarschijnlijk sneller geholpenvissie003 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:50:
Kan iemand mij effe rechten geven op GoT TS?![]()
Sta in de lobby
Al gedaan, was even benieuwd naar de reactie tijd XDShockWave schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:48:
[...]
Als je dat effe vraagt in het ingame Gathering of tanks channel ben je waarschijnlijk sneller geholpen
Wat bedoel je precies met camera posities als ik vragen mag?TukkerT schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:59:
p0st, ff een vraag over je modpack.
Heb vandaag versie 0.6a over 0.5 heen gezet, maar de camera posities mag ik elk potje weer opnieuw instellen. In de settings heb ik al aangegeven dat hij het moet onthouden, dus ik vermoed dat een van de bestanden in het mod pack roet in het eten gooit. Maar welke?
[ Voor 18% gewijzigd door TukkerT op 22-04-2014 20:46 ]
Versie 0.5 weer terug gezet en het probleem is weer verholpen. Zal wel in de zoom mod zitten...TukkerT schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:25:
Elke pot begin ik met 0.6a ingezoomd bovenop de tank, terwijl ik normaal gesproken een 10 meter boven de tank zweef. Met 0.5 was dit niet het geval en begon elk potje dus hoverend op 10 meter boven de tank.
Dus de beginpositie van de camera met het laden van de deelnemers...
Edit:
Hmmmz...zit hem toch in de preferences van WoT zelf:
<arcadeMode><camera><startDist> wordt telkens weer gereset...
Ik vermoed dat het daar wel mee te maken heeft. Alles wat daar anders aan is dan de standaard van WoT wordt geregeld vanuit \res_mods\0.9.0\gui\avatar_input_handler.xmlTukkerT schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:19:
[...]
Versie 0.5 weer terug gezet en het probleem is weer verholpen. Zal wel in de zoom mod zitten...
1
2
3
| <distRange>2 250</distRange> <minStartDist>0.0</minStartDist> <optimalStartDist> 20 </optimalStartDist> |
Whatever.
Laten we ook de tegenvallende penetration niet vergeten. De gun mag dan wel accuraat zijn, en je kunt hatches best raken, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook een pen hebt. De samenvatting : faalt in zowel damage dealing als in damage deflecting.Mr_Size schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:01:
[...]
Tja, je kan idd erg goede games hebben in de Caernarvon, maar dan moeten de omstandigheden wel perfect zijn (lees: anderen moeten de klappen vangen en jij moet elk schot weten te pennen van een redelijke afstand). Het probleem van de Caern is tweeledig: erg lage alpha gecombineerd met niet echt geweldig armor. Anglen helpt wel wat, maar lang niet altijd zeker niet tegen T9 en T10 tanks. En vanwege de lage alpha heb je gewoon erg veel goede schoten nodig om een beetje fatsoenlijke dmg te kunnen doen.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Lol belachelijk lage stats voor een reroll, dat zijn de meest grappige rerolls.. degenen die het denken te kunnen maar falen
Dat is gewoon talent.psychoclown schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:41:
Zal ik je aan een nieuwe held helpen, kijk ook graag gedetailleerd naar zijn tankstats ingame: GREENJONES.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel hij heeft gedaan voor mijn team in zijn 113.
Hoe de f*ck kan je maar 1k damage doen met een WTF of een Foch?psychoclown schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:33:
Zal het hier ook nog maar even zeggen, WTE100 spelers (maar ook Foch155, T57 en FV183 spelers) die <1k damage doen in meerdere games mogen wel een paar dagen ban krijgen.. Wat een zakken patat zijn dat zeg
Hoe is 226mm pen slecht voor een t8 heavy?MSalters schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:39:
[...]
Laten we ook de tegenvallende penetration niet vergeten. De gun mag dan wel accuraat zijn, en je kunt hatches best raken, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook een pen hebt. De samenvatting : faalt in zowel damage dealing als in damage deflecting.
Hij heeft wel een 50% win rate op dat ding, dus ik gok ongeveer de helft goed?psychoclown schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:41:
Zal ik je aan een nieuwe held helpen, kijk ook graag gedetailleerd naar zijn tankstats ingame: GREENJONES.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel hij heeft gedaan voor mijn team in zijn 113.
Verwijderd
Lol kijk ook naar zijn overall cappoints, dit is gewoon zon vervelende capper, zo kom je wel aan je hoge efficiency.psychoclown schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:41:
Zo dan.. lekker avondje maar toch ook niet. De E50M begint me weer meer te bevallen maar dan moet WG wel mee helpen en me in half decent teams zetten.. van het weekend al 4x gespeeld en 2x gewonnen, nu 4x en 0x gewonnen. Toegegeven ik had niet altijd super potjes maar het helpt niet mee als je constant in gevecht zit en maar de kans krijgt tot het vuren van <15 keer omdat je team alweer weg is.
[...]
Lol belachelijk lage stats voor een reroll, dat zijn de meest grappige rerolls.. degenen die het denken te kunnen maar falen
Wel maar een paar potjes op die tank, maar een average van 180 damage waar je average damage 400 is? Bot much..Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:04:
[...]
Hij heeft wel een 50% win rate op dat ding, dus ik gok ongeveer de helft goed?
Verwijderd
wait, wat?psychoclown schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:09:
[...]
Wel maar een paar potjes op die tank maar een average van 180 damage waar je, average damage 400 is? Bot much..
Verwijderd
Working as intendedEdmin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:13:
Suddenly.... CTD... Geen enkele aanwijziging, gewoon direct en snel terug op je desktop. Game opnieuw opstarten helpt niet; bij het laden van de map crasht de client opnieuw. PC opnieuw opstarten helpt niet, zelfde effect.
WTF
Welkom bij wat de helft van de WoT spelers al last heeft sinds 9.0. Je kan de game pas weer opstarten zodra het potje voorbij is...en er is niets anders wat je kan doen dan wachtenEdmin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:13:
Suddenly.... CTD... Geen enkele aanwijziging, gewoon direct en snel terug op je desktop. Game opnieuw opstarten helpt niet; bij het laden van de map crasht de client opnieuw. PC opnieuw opstarten helpt niet, zelfde effect.
WTF
Ik heb juist het omgekeerde.... wanneer ik de game afsluit blijft mijn garage geluid door gaan tot ik het process handmatig kill in taskmanager, als ik WOT wil starten zonder proces te killen lukt het niet. misschien bij volgende CTD kijken of process nog draait en die killen voor het opnieuw starten?Blade_Reaver schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:25:
[...]
Welkom bij wat de helft van de WoT spelers al last heeft sinds 9.0. Je kan de game pas weer opstarten zodra het potje voorbij is...en er is niets anders wat je kan doen dan wachten
2 ragequitters na 1 pot, thats a firstdynosu schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:47:
oh en fordox, sorry voor het korte platoon gister. Gebeurt soms ><
oh kort daarna gingen we verder. En we waren niet frustie door potje, maar meer door elkaar
Dat verschilt per config wanneer je groen word. De waardes van wotlabs worden vaak gebruikt. Kijk maar eens op wotlabs.net.Catscratch schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:48:
Van wanneer kom je in het groen bij XVM? Een WN8 rating van 1200+? Da's het enige wat nu blijft stijgen, want m'n winrate is drastisch naar beneden aan het gaan. Gisteren 6 games gespeeld. Terwijl de andere kant een kleurrijke kerstboom is in XVM, kom ik altijd in een rood team. Gisteren dan ook maar één match gewonnen.
En een clan is niet altijd voor teambattles en whatnot. Dat kan later wel of helemaal niet. Je hebt ook clans die puur voor platoons zijn en gezellig samen spelen/kleppen op teamspeak.Trouwens zijn er mensen die hier vaak platoonen? En gaat dat dan altijd via de GOT clan? Lijkt me wel leuk om ergens centraal een kalendertje te hebben, zodat iedereen kan zien wie, wanneer beschikbaar is.
Om de één of andere reden zie ik het voordeel nog niet in van een clan. Gewoon omdat ik al bij al niet zo héél veel tijd heb. Al zeker niet voor georganiseerde team battles.
[ Voor 83% gewijzigd door dynosu op 23-04-2014 08:58 ]
Je zou ingame eens in het Gathering of Tanks channel kunnen kijken. Daar zijn de leden van GoT en GoT2 te vinden als ook een berg oud leden.Catscratch schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:48:
Van wanneer kom je in het groen bij XVM? Een WN8 rating van 1200+? Da's het enige wat nu blijft stijgen, want m'n winrate is drastisch naar beneden aan het gaan. Gisteren 6 games gespeeld. Terwijl de andere kant een kleurrijke kerstboom is in XVM, kom ik altijd in een rood team. Gisteren dan ook maar één match gewonnen.
Trouwens zijn er mensen die hier vaak platoonen? En gaat dat dan altijd via de GOT clan? Lijkt me wel leuk om ergens centraal een kalendertje te hebben, zodat iedereen kan zien wie, wanneer beschikbaar is.
Om de één of andere reden zie ik het voordeel nog niet in van een clan. Gewoon omdat ik al bij al niet zo héél veel tijd heb. Al zeker niet voor georganiseerde team battles.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Volgens mij word je groen vanaf 1310 WN8 zo ongeveer, dat veranderd volgens mij, je moet beter zijn dan 52% (kan ook 53% zijn) van de spelers volgens mij, en dat verandert constant.Catscratch schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:48:
Van wanneer kom je in het groen bij XVM? Een WN8 rating van 1200+?
[ Voor 3% gewijzigd door vissie003 op 23-04-2014 09:21 ]
Dit is de "officiele" kleurenschaal http://wiki.wnefficiency.net/pages/Color_Scalevissie003 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:19:
[...]
Volgens mij word je groen vanaf 1310 WN8 zo ongeveer, dat veranderd volgens mij, je moet beter zijn dan 52% van de spelers volgens mij, en dat verandert.
Ik hield me er tactisch buiten en had een geweldig platoon gehad met Quantor en bananasdynosu schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:52:
[...]
oh kort daarna gingen we verder. En we waren niet frustie door potje, maar meer door elkaar
Screaming matches tussen mij en user gebeuren soms
We vonden allebei dat we gelijk hadden en we hadden allebei een beetje gelijk probably. Maar ja
Ja wij gingen daarna ook prima. Goede stats gister en goede winrate.Fordox schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:58:
[...]
Ik hield me er tactisch buiten en had een geweldig platoon gehad met Quantor en bananas
echt een bazen winrate van 80% ofzo
Hahaha, ja zo lijkt het wel altijd te gaan. Ging gister prima bij mij, dus zal vandaag wel bagger gaanQuantor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:55:
Had met Bananas en Fordox/PerPixel inderdaad over de gehele avond 83% winrate en een redelijke wn8 van ongeveer 2500, dus ik verwacht een compensatie avond binnenkort
Bij mij was het na 25 battles:Quantor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:55:
Had met Bananas en Fordox/PerPixel inderdaad over de gehele avond 83% winrate en een redelijke wn8 van ongeveer 2500, dus ik verwacht een compensatie avond binnenkort
[ Voor 82% gewijzigd door Fordox op 23-04-2014 11:44 ]
Fordox schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:45:
Bij de weg:
weer een kleine update van mijn modpack
http://www.gatheringoftan...=59&t=3501&p=57999#p57999
Haha ik wacht rustig af hoor, heeft geen haast, kan toch pas vrijdag weer spelen qua tijd...psychoclown schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:35:
Bummer, dacht ik vanochtend nog twee replays te recorden en een paar potjes te doen voor ik de rest van de week geen tijd heb.. gooien ze stroom eraf om bij een onderbuur elektriciteitsproblemen zijn.
Heb je geluk maxter want de PTA pot had ik gisteravond al klaar gezet
Volgens mij was er ook een probleem met de hellcat waardoor deze een grotere kans op een CTD had, maar kan niet meer vinden waar ik dat heb gelezen....Inrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:42:
Spijtig van de crash to desktop (ja die sinds 9.0) die ik had in een epic potje in de Hellcat waar ik wel de ace & 4 badges haalde (scout, caliber, ranger, ...) maar nog zoveel meer had kunnen doen. Damnit!!!
Dat was het oorspronkelijke verhaal op FTR. Later bleek dat dit incorrect was en veel meer tanks hier last van hebben.themaxter schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:01:
Volgens mij was er ook een probleem met de hellcat waardoor deze een grotere kans op een CTD had, maar kan niet meer vinden waar ik dat heb gelezen....
- from 9.0 on, improved render cannot be enabled on Radeon graphic cards up to 4000 series, Nvidia cards up to 8000 series and most Intel graphic cards, this is because these cards do not support the new texture format
Ligt onder andere ook aan de bitrate die je kiest, maar met 4mbit up valt op zich wel 720p te streamen.dynosu schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:56:
psycho/kyozu of andere streamer.
Hoeveel mbit up heb je nodig om een beetje behoorlijke stream naar twitch te smijten?
480 of 720p ?
Volgens Twitch:dynosu schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:56:
psycho/kyozu of andere streamer.
Hoeveel mbit up heb je nodig om een beetje behoorlijke stream naar twitch te smijten?
480 of 720p ?
[ Voor 11% gewijzigd door denheer op 23-04-2014 14:53 . Reden: Typo: ll -> All ]
Laat ik nou een GTX 670 hebbendenheer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:47:
[...]
Volgens Twitch:
"3500 is the max we'd ever support people doing."
720p met 3500 ziet er best wel ok uit.
Overigens heeft Nvidia in hun GeForce Experience tegenwoordig ook Shadowplay voor Twitch. Hiermee kan je naar Twitch streamen en de compressie gaat dan via de hardware H264 encoding zodat deze een minimale impact heeft op je performance.
Enige nadeel is dat je hiervoor een Nvidia GTX 600 of 700 kaart moet hebben (tegenwoordig werkt dit overigens ook met de mobiele varianten, op mijn GTX 780m werkt dit bijvoorbeeld prima).
Ik streamde met iets van 3200 en 720p30, zag er op zich prima uit.denheer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:47:
[...]
Volgens Twitch:
"3500 is the max we'd ever support people doing."
720p met 3500 ziet er best wel ok uit.
Overigens heeft Nvidia in hun GeForce Experience tegenwoordig ook Shadowplay voor Twitch. Hiermee kan je naar Twitch streamen en de compressie gaat dan via de hardware H264 encoding zodat deze een minimale impact heeft op je performance.
Enige nadeel is dat je hiervoor een Nvidia GTX 600 of 700 kaart moet hebben (tegenwoordig werkt dit overigens ook met de mobiele varianten, op mijn GTX 780m werkt dit bijvoorbeeld prima).
Over notebook GPU support: van deze link:
"All GeForce GTX 800M and 700M notebooks supported. Supported GeForce GTX 600M GPUs: GTX 680M, GTX 675MX, GTX 670MX and GTX 660M GPUs."
[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 23-04-2014 16:12 ]
Er komt een patch aan dusThe micropatch will bring the following:
- fixed several bugs, that caused the client to crash
- fixed the bug, where the player got “stuck” on “Updating tankers” screen in the hangar, that happened when a player accepts platoon invitation, requiring him to relog to another server and certain other circumstances
- fixed the bug (or rather, significantly mitigated) where the game “freezes” for a short time after the destruction of enemy tank
- the turret being ripped off by ammo rack explosion effect got strongly optimized
- fixed the bug, where IS-3 destroyed model had red (“texture missing”) texture on its gun
- fixed the rare bug, where sometimes, when buying temporary camo and decals, some gold was removed from the account
Er is een reopen text box als het goed is, die had ik wel toen ze datzelfde geintje bij mij deden.dr34m3dd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:38:
Nice. na een week reageert WG support eens op m'n ticket. Closen ze hem terwijl er niks was gefixed. Nu weer nieuw ticket aanmaken en weer een week wachten...
[ Voor 57% gewijzigd door dynosu op 23-04-2014 16:22 ]
Nee alleen bottom tier. Dat gaat normaal gesproken nog wel als je team niet volslagen achterlijk is.PcDealer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:41:
Je was alleen top tier?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq