Mede dankzij dit forum verwacht vandaag ook een U2515H, ben heel erg benieuwd ben namelijk zelf redelijk kritisch als het aankomt op beeldschermen. Dit scherm lijkt voor het geld echter heel veel waarde te bieden. De laatste jaren van het ene naar het andere beeldscherm gegaan op zoek naar de beste mix tussen gaming performance en productiviteit.
Afgelopen week 2 dagen een ASUS PB278Q in huis gehad, maar deze toch weggedaan (was een refurbished model via ebay aangekocht) vanwege een hoge mate van IPS glow en een blauwe gloed in de linkerhoek. Daarnaast veel verhalen gehoord over PWM wat wordt gebruikt en ben hier zelf vrij gevoelig voor.
De resolutie was echter een verademing, de grootte was voor mij iets te, omdat ik er niet heel ver vanaf zit.
Ik hoop dus in de U2515H een monitor te vinden die mij wel kan bekoren, IPS is in ieder geval een feature die ik niet meer wil missen op mijn monitor. De kleuren springen er echt uit vergeleken met andere panelen.
Uiteraard hoop ik voor entertainment nog steeds op een betaalbaar 25-27" 4K IPS 144Hz scherm met Freesync of G-sync (zonder backlight bleeding & IPS glow) i.c.m. met een betaalbare videokaart die dit alles goed weet aan te sturen. Tot die tijd hoop ik echter weer een paar jaar vooruit te kunnen met deze Dell.