Weet niet of het bij de Dells ook werkt, maar bij mijn Samsung 2443BW werkte het wel beter als ik de knop "aaide". Of te wel een vegende bewering over de knop heen maak. Dat werkt op de 2443BW altijd ipv het aandrukken, vermoedelijk omdat je dan langer contact maakt. Misschien iets om op de U2x15H te proberen?chronoz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:07:
Update: de touch-knoppen op de U2515H werken soms niet echt lekker trouwens.
Dank je! Ik heb zelf een 80cm diep bureau en m'n schermen staan nu op 35cm van de achterkant gezien dus ik denk dat ik beter een 2 x 1 arm beugel kan halen, zeker met 2 schermen ga je de beugels wat opzij moeten drukken om ruimte te maken, waardoor je afstand gaat inleveren.mathman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:40:
[...]
Mijn gevoel zegt dat je hem misschien nog wel wat verder naar voren kan halen, maar bij mij redt hij zeker de helft van mijn bureau (~60cm diep)
Foto's zijn clickable btw
Overigens heb ik ook last van soms te kleine letters, maar ik zou eigenlijk vaker m'n bril moeten dragen. Echter zit ik wel op 60cm van de monitoren..misschien morgen paar cm opschuiven!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik zou niet te dichtbij gaan zitten, dat is ook niet goed voor je ogen. Ik heb zelf 2x 2560x1440 op 27" en zit daar zo'n 70 cm vanaf, maar dat is meer een beperking van m'n bureau (80 cm diep), want zou er best nog wel verder vanaf willen zitten. Zeker met dual screen opstellingen is dichterbij dan 60 cm echt niet aan te raden.
Verwijderd
Valt 1440p gaming op een ASUS 970 een beetje te doen? Ik speel voornamelijk Battlefield en CS:GO. Ik wil de Dell U2515H gaan kopen.
Ik gebruik een R9 290 en is me tot op heden nog zeker niet tegengevallen. Dus met een 970 moet het al helemaal lukken.
Ik heb zelf dus een 1440p scherm en een (MSI) 970. Tot nu toe alles op Ultra kunnen spelen. No sweat! De enige die wat dropte was Borderlands 2 in borderless Windowed. Gewoon even MSAA op X2 gezet ipv X8. Zie je toch niet zo goed op 1440pVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:29:
Valt 1440p gaming op een ASUS 970 een beetje te doen? Ik speel voornamelijk Battlefield en CS:GO. Ik wil de Dell U2515H gaan kopen.
Overigens draait ie in fullscreen mode op ultra zonder issues stable 60 FPS.
Jammer, ik had net een 2414h gekocht toen de 2515 bekend werd gemaakt. Maar aangezien ik hartstikke tevreden ben met de 2414h, ga ik 'm toch niet omruilen. M'n scherm heeft geen zichtbare backlight bleeding en geen zichtbare helderheidsverschillen. Ik zou het hartstikke oneerlijk vinden t.o.v. de winkel om hem terug te sturen: ik heb exact gekregen wat ik wilde.
Overigens: het verschil tussen de fabriekscalibratie en mijn eigen calibratie was toch nog ff schrikken. Had niet verwacht dat het echt merkbaar zou zijn met het blote oog, maar je kon het verschil toch nog best goed zien.
Overigens: het verschil tussen de fabriekscalibratie en mijn eigen calibratie was toch nog ff schrikken. Had niet verwacht dat het echt merkbaar zou zijn met het blote oog, maar je kon het verschil toch nog best goed zien.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
De 2515 heeft zelfs button sound, is ie niet geweldig? 
Bezels zijn lekker dun maar aan de onderkant lijkt het alsof ie niet helemaal aansluit.
Ondersteunt ie geen 1:1 aspect ratios? Een game in 1280 x 1024 stretch ie helemaal wat niet de bedoeling is.
Bezels zijn lekker dun maar aan de onderkant lijkt het alsof ie niet helemaal aansluit.
Ondersteunt ie geen 1:1 aspect ratios? Een game in 1280 x 1024 stretch ie helemaal wat niet de bedoeling is.
[ Voor 70% gewijzigd door Olaf van der Spek op 05-02-2015 13:22 ]
Zou gewoon 1:1 moeten ondersteunen, zowel op GPU scaling als monitor scaling
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Wat kies ik daarvoor bij AR? Heb alleen 16:9, 4:3 en 5:4.
Ja, maar ik wil natuurlijk niet elke keer die optie hoeven veranderen.
Zo m'n 2e U2515H is binnen! Deze heeft een stuk minder ips glow en 0,0 dode pixels! De aanhouder wint
Verwijderd
Ik wil graag een nieuwe monitor kopen, nu twijfel ik tussen deze drie modellen:
De U2515H - Redelijk goedkoop 300 euro
De U2715H - Wil toch liever een wat groter scherm, prijs rond de 450 euro. Alleen las ik in dit topic dat de PS4 minder goed eruit ziet op dit scherm dan op de 2515H, waarom is mij een raadsel (zelfde aantal pixels & allebei 16:9)
De P2715Q - Wel 550 euro maar een 4K scherm.
Ik wil mijn mac pro erop aansluiten en PS4 om erop te gamen. Op de Mac Pro wordt niet gegamed. Welke zouden jullie adviseren? Ik neig zelf het meest naar de P2715Q. Ik vind het prijsverschil tussen de U2715H en P2715Q te klein. Echter als ik dit topic mag geloven is de U2515H het beste icm met een PS4.
De U2715H - Wil toch liever een wat groter scherm, prijs rond de 450 euro. Alleen las ik in dit topic dat de PS4 minder goed eruit ziet op dit scherm dan op de 2515H, waarom is mij een raadsel (zelfde aantal pixels & allebei 16:9)
De P2715Q - Wel 550 euro maar een 4K scherm.
Ik wil mijn mac pro erop aansluiten en PS4 om erop te gamen. Op de Mac Pro wordt niet gegamed. Welke zouden jullie adviseren? Ik neig zelf het meest naar de P2715Q. Ik vind het prijsverschil tussen de U2715H en P2715Q te klein. Echter als ik dit topic mag geloven is de U2515H het beste icm met een PS4.
Ik ben zeer geïnteresseerd in de u2515h, maar wacht eigenlijk op de review van tftcentral, zie nergens een gemeten input lag, waar ik toch wel benieuwd naar ben.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik begrijp dat de U2415 en U2515H een techniek gebruiken die tussen mat en glossy in zitten. Hoe bevalt dat in de praktijk?
Ik moet bij de U2412M constant het gordijn dichttrekken. Jaloezieën zijn al in de bestelling, maar zelfs bij het kleinste beetje zonlicht zie ik al niets meer.
Met glossy had ik dit probleem niet, maar... een glossy scherm, 16:10 verhouding, met weinig input lag en ghosting, lijkt een onmogelijke opgave.
Ik moet bij de U2412M constant het gordijn dichttrekken. Jaloezieën zijn al in de bestelling, maar zelfs bij het kleinste beetje zonlicht zie ik al niets meer.
Met glossy had ik dit probleem niet, maar... een glossy scherm, 16:10 verhouding, met weinig input lag en ghosting, lijkt een onmogelijke opgave.
Hoe kan dat nu weer een raadsel zijn? Groter scherm met zelfde aantal pixels betekent grotere pixels.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:12:
Heb een reply terug van Simon van tftcentral en het zal nog een paar weken duren voordat ze hem reviewen, ze hebben er een staan en er is er nog een naar hun onderweg.Sp33dFr34k schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:29:
Ik ben zeer geïnteresseerd in de u2515h, maar wacht eigenlijk op de review van tftcentral, zie nergens een gemeten input lag, waar ik toch wel benieuwd naar ben.
Twijfel of ik zal wachten of gewoon de gok wagen. Vraag me af of de input lag lijkt op die van de U2715H (ivm dezelfde resolutie) of de awesome U2414H...
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Hij heeft hem wel al staan en ook aangesloten, maar nog niks echt aan getest. Hij is eerst nog met een review van een ander scherm bezig. Zoals je al zegt, paar weken voor review live gaat.
Ik heb nu ook de U2515H op het oog, maar nu je het zegt ga ik denkik ook even wachten op de input lag resultaten. Ik game er namelijk ook nog wel eens mee!
Ok na bijna een jaar een 27" 1440p scherm van iiyama zit ik toch te twijfelen om 2 x 27" dell's te halen. Heb er vorig jaar 5 gehad waarvan 4 dode pixels hadden, en alle 5 te geel gekalibreerd waren.
Mijn huidige monitor is prima, maar heeft nogal dikke bezels. Om er dan 2 naast elkaar te zetten is niet heel geweldig
Dus mijn vraag is eigenlijk, is de 2713MH nog steeds 'hét' model, en hoe zit het met fabriekskallibratie? Op hoeveel K wordt ie tegenwoordig gekalibreerd? (was vorige jaar rond 6K ipv 6.5K)
Mijn huidige monitor is prima, maar heeft nogal dikke bezels. Om er dan 2 naast elkaar te zetten is niet heel geweldig
Dus mijn vraag is eigenlijk, is de 2713MH nog steeds 'hét' model, en hoe zit het met fabriekskallibratie? Op hoeveel K wordt ie tegenwoordig gekalibreerd? (was vorige jaar rond 6K ipv 6.5K)
Ik heb de 2515 en ik game er behoorlijk wat op. Ik merk zelf absoluut geen input lag. Zowel met PC gamen als op de ps4. Nou ben ik al jaren een ips scherm gewend, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand problemen zou hebben met dit scherm.Gijs schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:16:
Ik heb nu ook de U2515H op het oog, maar nu je het zegt ga ik denkik ook even wachten op de input lag resultaten. Ik game er namelijk ook nog wel eens mee!
Gebruik je dan de snelle modus of de gewone modus. En welke games speel je erop? Bij 4launch is hij op het moment helaas niet op stock (ik haal altijd af daar) Hopen dat ze snel voorraad krijgenblupmans schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:47:
[...]
Ik heb de 2515 en ik game er behoorlijk wat op. Ik merk zelf absoluut geen input lag. Zowel met PC gamen als op de ps4. Nou ben ik al jaren een ips scherm gewend, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand problemen zou hebben met dit scherm.
De gewone modus. Niks aangepast behalve de helderheidGijs schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:49:
[...]
Gebruik je dan de snelle modus of de gewone modus. En welke games speel je erop? Bij 4launch is hij op het moment helaas niet op stock (ik haal altijd af daar) Hopen dat ze snel voorraad krijgen
Ik speel op de PS4 vooral GTA V, FIFA 15 en PvZ: Garden Warfare.
Op de pc Battlefield en veel verschillende steam games, waaronder Chivalry en counter strike.
Werkt allemaal uitstekend. Ik ben zeer tevreden.
Ik waag het erop en ga een semi-glossy scherm bestellen. HP Z24i of Samsung S24A850 komen in aanmerking.
De matte afwerking van de U2415 schijnt wel lichter te zijn dan het oudere U2412M model. Ik kan (zelfs in de winter) mijn schermen amper gebruiken zonder de gordijnen dicht te trekken.
De matte afwerking van de U2415 schijnt wel lichter te zijn dan het oudere U2412M model. Ik kan (zelfs in de winter) mijn schermen amper gebruiken zonder de gordijnen dicht te trekken.
Volgens mij is de 2713HM voorbij gestreefd door de U2715H én de U2515H. Zeker als je graag schermen wilt met dunnere bezels, mijn dual U2515H setup is echt een plaatjeSaven schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:27:

Echter is het wel zo dat mijn ervaringen met Dell en "Premium" scherm niet helemaal fantastisch is. Ik heb eerst een U2715H gehad, dode pixel..teruggebracht en twee U2515H's gehaald (bijna even duur en gelijk 2 schermen) waarvan er eentje best wat bleeding heeft en de andere een dode pixel.
Uiteindelijk voor de zoveelste keer teruggegaan naar m'n vaste computer boer(voor de 6e keer in 2 maanden tijd
Ik ben er ook voor in de markt, maar verwacht toch wel een perfecte, wat scheelt er aan deze dan?Melkaz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:10:
[...]
...die hebben toen uit de 2e levering een bijna perfecte U2515H gehaald waar ik nu zeer tevreden mee ben.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dus jullie sturen de schermen gewoon zonder opgaaf van rede terug binnen de 7 werkdagen of wel met de opmerkingen van de dode pixel? Ik kan me voorstellen dat die weer mooi worden doorgestuurd naar nieuwe kopers, waardoor het bijna onmogelijk wordt een goed exemplaar te vinden...
Hmm dan ga ik daar eens naar kijken.Melkaz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Volgens mij is de 2713HM voorbij gestreefd door de U2715H én de U2515H. Zeker als je graag schermen wilt met dunnere bezels, mijn dual U2515H setup is echt een plaatje![]()
Echter is het wel zo dat mijn ervaringen met Dell en "Premium" scherm niet helemaal fantastisch is. Ik heb eerst een U2715H gehad, dode pixel..teruggebracht en twee U2515H's gehaald (bijna even duur en gelijk 2 schermen) waarvan er eentje best wat bleeding heeft en de andere een dode pixel.
Uiteindelijk voor de zoveelste keer teruggegaan naar m'n vaste computer boer(voor de 6e keer in 2 maanden tijd) en die hebben toen uit de 2e levering een bijna perfecte U2515H gehaald waar ik nu zeer tevreden mee ben.
Dell is overigens niet de enige met die issues, heb ook 5 verschillende iiyama schermen gehad. toevallig slechts 2 daarvan een dode pixel en van de dell's hadden 4 van de 5 een dode pixel, maar over het algemeen is het een beetje een loterij ja

Hangt er beetje vanaf welke shop ik hem koop. Coolblue bijv zeg ik wel gewoon ja stuur m terug omdat dode pixels. Bij een wat "mindere" shop laat ik het lekker achterwege als ik al heb betaald. Dan wil ik gewoon mn geld terug zonder gezeik. Ook al sta ik in mijn rechtSp33dFr34k schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:00:
Dus jullie sturen de schermen gewoon zonder opgaaf van rede terug binnen de 7 werkdagen of wel met de opmerkingen van de dode pixel? Ik kan me voorstellen dat die weer mooi worden doorgestuurd naar nieuwe kopers, waardoor het bijna onmogelijk wordt een goed exemplaar te vinden...
Ik zie opeens een onaardige prijsstijging bij de Dell U2515H, denken jullie dat dit is omdat de prijs omhoog schiet vanwege opgemaakte voorraden? Of gaat de prijs definitief omhoog, op de Dell site staat de monitor namelijk voor 446 euro
De prijs bij Dell was inderdaad al 446 de afgelopen weken. Ik zie in de pricewatch op Tweakers dat de prijs inderdaad wat gestegen is. Bij Centralpoint is hij nu 325,- (niet op voorraad overigens). Ik heb hem daar voor 292,82.Gijs schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:20:
Ik zie opeens een onaardige prijsstijging bij de Dell U2515H, denken jullie dat dit is omdat de prijs omhoog schiet vanwege opgemaakte voorraden? Of gaat de prijs definitief omhoog, op de Dell site staat de monitor namelijk voor 446 euro![]()
![]()
![]()
Ja hij is op het moment nergens op voorraad, mogelijk dat ze daarom dus nu hogere prijzen vragenEEE-lover schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:30:
[...]
De prijs bij Dell was inderdaad al 446 de afgelopen weken. Ik zie in de pricewatch op Tweakers dat de prijs inderdaad wat gestegen is. Bij Centralpoint is hij nu 325,- (niet op voorraad overigens). Ik heb hem daar voor 292,82.
Verwijderd
Kan best zo zijn dat de prijzen omhoog gaan vanwege de populariteit. Wat betreft de dode pixels loterij, dat is inderdaad verschrikkelijk, maar zolang veel consumenten daar niks omgeven zullen fabrikanten daar niet op inspelen, door een betere quality control te hebben. Vele kopers merken dat niets eens op.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 23:39 ]
De u2515 gaat inderdaad een 30 euro in prijs omhoog. Ik weet niet of dat dit aan de dollar toe te schrijven is of dat er iets anders aan de hand is.
Dit exemplaar heeft geen bleeding maar wel weer een wat IPS glow. Maar dat is eigenlijk inherent aan de techniek, dus misschien ben ik te kritischSAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:54:
[...]
Ik ben er ook voor in de markt, maar verwacht toch wel een perfecte, wat scheelt er aan deze dan?
Ik heb al mijn schermen bij Cdromland gehaald, daar woon ik <10 min vandaan. Ze vragen altijd wel wat de reden is maar doen er absoluut niet moeilijk om. Als je zegt dat hij niet mooi bij het behang past krijg je ook je geld terugSp33dFr34k schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:00:
Wat overigens wel 'grappig' is, enkele Premium dell schermen gehad voordat ik eindelijk twee exemplaren had zonder dode pixels. Gisteren een 3e budget full hd Monitor gehaald bedoeld voor m'n consoles(tv is zovaak gehijacked) en natuurlijk 0 dode pixels en amper bleeding
Als ik bij de webshop kijkt hebben ze niks meer op voorraad en ligt er ook geen voorraad meer bij de leveranciers. Ik denk dat de prijzen simpelweg omhoog zijn gegaan vanwege tekorten en de grote vraag.wittereus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
De u2515 gaat inderdaad een 30 euro in prijs omhoog. Ik weet niet of dat dit aan de dollar toe te schrijven is of dat er iets anders aan de hand is.
Dit scherm is achteraf enorm populair gebleken, op de webshops waren de U2515H en U2715H beide 100+ op voorraad bij leveranciers vorige week en nu is de ene 0,0 en de andere nog ruim op voorraad.
Maar wat wil je anders, een 1440P scherm voor de prijs van een Koreaanse met goede garantie en een hoge DPI?
[ Voor 21% gewijzigd door Melkaz op 11-02-2015 09:11 ]
Ik had er ook een besteld (U2515H) toen er nog stond dat er ruim voorraad was, maar een paar dagen later stond ie opeens in backorder bij de leverancier.
Beetje genaaid, maar goed. Schijnt pas 23 februari geleverd te worden weer op voorraad te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 11-02-2015 11:45 ]
Misschien omdat ie een mooie review heeft gehad deze maand? Ik dacht dat ie voorbij is gekomen in de review top 5 van deze maand (nou ja vorige) en daarmee wat prominenter voorbij is gekomen op de frontpage van tweakers.wittereus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:23:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Stad panda hier, wilde gisterochtend bestellen maar moest eerst wat testjes draaien om te zien of ik nog wat bij wilde bestellen...'s avonds kijken en opeens prijzen 40-50euro omhoog.
Ik heb een U2515H besteld voor mijn Mac mini 2012.
Kan ik de bijgevoegde DP-kabel (Mini-DisplayPort naar DisplayPort) direct gebruiken om de U2515H aan m'n Mac mini te hangen? De Mac heeft namelijk een Thunderbolt/Mini-DP aansluiting.
De handleiding van de U2515H geeft aan deze kabel net andersom te gebruiken. Dus het mini-deel in de monitor, en het normale deel in je PC.
Kan ik de bijgevoegde DP-kabel (Mini-DisplayPort naar DisplayPort) direct gebruiken om de U2515H aan m'n Mac mini te hangen? De Mac heeft namelijk een Thunderbolt/Mini-DP aansluiting.
De handleiding van de U2515H geeft aan deze kabel net andersom te gebruiken. Dus het mini-deel in de monitor, en het normale deel in je PC.
Jep, kan prima. Zo sluit ik mn MBPr ook aan. Gewoon displayport in de monitor, naar mini displayport / thunderbolt in je mac mini.Cubix schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:28:
Ik heb een U2515H besteld voor mijn Mac mini 2012.
Thx blupmans!blupmans schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:40:
Jep, kan prima. Zo sluit ik mn MBPr ook aan. Gewoon displayport in de monitor, naar mini displayport / thunderbolt in je mac mini.
Zelfde probleem hier, beetje jammer. Ik denk data je beste gok nu bij 4launch bestellen is of wachten. Maar wachten is ook gevaarlijk met de dalende hard stijgende dollarMannyMo schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:43:
Stad panda hier, wilde gisterochtend bestellen maar moest eerst wat testjes draaien om te zien of ik nog wat bij wilde bestellen...'s avonds kijken en opeens prijzen 40-50euro omhoog.

Lol... Ik denk niet dat dell europa zijn prijzen afstemt op een user review op tweakers.netrockhopper schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:34:
[...]
Misschien omdat ie een mooie review heeft gehad deze maand? Ik dacht dat ie voorbij is gekomen in de review top 5 van deze maand (nou ja vorige) en daarmee wat prominenter voorbij is gekomen op de frontpage van tweakers.
Damn ben ik blijkbaar bij 1 van de laatste gelukkige. Mijn huidige monitor (2310ei, oud beestje) had reeds een DP aansluiting waardoor ik de daisy chain wilde uittesten. Blijkt dat er enkel een mini-DP to DP kabel in de doos wordt meegeleverd ipv een DP kabel,
Mijn eerste indruk is positief, komende van een 23" (en een 24" op het werk) is de overgang weliswaar kleiner maar het is een aangenaam verschil.
Blij dat ik voor 1 keer niet lang getwijfeld heb en direct mijn bestelling heb geplaatst bij Companic, deze staat zelfs niet langer in de pricewatch als een mogelijke leverancier.
In België is de monitor te pre orderen via Alternate, staat ie zelfs 20 euro goedkoper als alternate Nederland. (309 atm, beide winkels zijn niet vermeld in de pricewatch.)
Mijn eerste indruk is positief, komende van een 23" (en een 24" op het werk) is de overgang weliswaar kleiner maar het is een aangenaam verschil.
Blij dat ik voor 1 keer niet lang getwijfeld heb en direct mijn bestelling heb geplaatst bij Companic, deze staat zelfs niet langer in de pricewatch als een mogelijke leverancier.
In België is de monitor te pre orderen via Alternate, staat ie zelfs 20 euro goedkoper als alternate Nederland. (309 atm, beide winkels zijn niet vermeld in de pricewatch.)
4Launch geeft nu 6-10 dagen aan. Ik heb 1 februari al besteld toen er nog stond dat de U2515H op voorraad was. Later een e-mail gehad waarin stond dat de monitor pas de 23ste bij hun op voorraad zou komen. 23 februari is pas over 12 dagen, dus die huidige indicatie klopt ook niet.Gijs schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:19:
[...]
Zelfde probleem hier, beetje jammer. Ik denk data je beste gok nu bij 4launch bestellen is of wachten. Maar wachten is ook gevaarlijk met de dalende hard stijgende dollar
Zijn er ook mensen die van een 120/144hz monitor naar de U2515H overgestapt zijn? Zoja, hoe bevalt het gamen?
Alhoewel ik geen hardcore gamer meer ben ik toch bang voor voor enige teleurstelling. Van de paar spellen dat ik speel kom ik lang niet altijd op 144fps en vrijwel altijd boven de 60fps met als vrees dat ik die enkele frames ga opmerken met de U2515H.
Alhoewel ik geen hardcore gamer meer ben ik toch bang voor voor enige teleurstelling. Van de paar spellen dat ik speel kom ik lang niet altijd op 144fps en vrijwel altijd boven de 60fps met als vrees dat ik die enkele frames ga opmerken met de U2515H.
Heb je toevallig nog een productnummer/link, dan neem ik even contact op met Companic of zij hem misschien geleverd krijgen. Ik woon toch in Eindhoven dus:)Devler schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:17:
Damn ben ik blijkbaar bij 1 van de laatste gelukkige. Mijn huidige monitor (2310ei, oud beestje) had reeds een DP aansluiting waardoor ik de daisy chain wilde uittesten. Blijkt dat er enkel een mini-DP to DP kabel in de doos wordt meegeleverd ipv een DP kabel,
Artikelnummer is 210-ADZG, tenminste zo staat het op mijn factuur.
Wanneer ik zoek in de webshop zelf vind ik hem niet meer terug.
Wanneer ik zoek in de webshop zelf vind ik hem niet meer terug.
Nee, maar je kan je misschien voorstellen dat de vraag daardoor een weekje lang stijgt omdat het net wat meer mensen over de streep trekt er een te halen. Daarbij hebben we het hier toch over de prijs in webwinkels en niet Dell zelf toch? Of had ik daar overheen gelezen?wittereus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:15:
[...]
Lol... Ik denk niet dat dell europa zijn prijzen afstemt op een user review op tweakers.net
Je moet voor de grap eens opletten op de losse onderdelen bij de Best Buy PC reviews die stijgen ook allemaal vlak na de post om dan een week of twee / drie later weer te zakken naar normaal niveau.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Up by populair demand
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
We zaten inderdaad langs elkaar te praten. Jij had het over winkels in de pricewatch, ik over de prijzen in distributie.rockhopper schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:53:
[...]
Nee, maar je kan je misschien voorstellen dat de vraag daardoor een weekje lang stijgt omdat het net wat meer mensen over de streep trekt er een te halen. Daarbij hebben we het hier toch over de prijs in webwinkels en niet Dell zelf toch? Of had ik daar overheen gelezen?
Je moet voor de grap eens opletten op de losse onderdelen bij de Best Buy PC reviews die stijgen ook allemaal vlak na de post om dan een week of twee / drie later weer te zakken naar normaal niveau.
edit : Zo te zien stijgen nog veel meer modellen in prijs. De u2715 gaat ook met 4 tientjes omhoog.... Ik vrees dat iemand bij dell een calculatie op een nieuwe dollar koers heeft gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door stylezzz op 12-02-2015 15:28 ]
Of dat de voorraad langzaam opgeraakt is, de prijzen zitten nu rond de 310 euro als minimum.
Toch als je kijkt bij onze oosterburen, het kan goedkoper: Deutsche prijsen hier!. Vraag me alleen af of de inkoop in Duitsland en Nederland vanuit dezelfde poel komt? Want het scherm zou voor 275 euro best over de toonbank mogen gaan. Anders misschien vanuit Duitsland importeren? Enige nadeel is dat ze wel gewoon 20 euro shipping rekenen soms
Toch als je kijkt bij onze oosterburen, het kan goedkoper: Deutsche prijsen hier!. Vraag me alleen af of de inkoop in Duitsland en Nederland vanuit dezelfde poel komt? Want het scherm zou voor 275 euro best over de toonbank mogen gaan. Anders misschien vanuit Duitsland importeren? Enige nadeel is dat ze wel gewoon 20 euro shipping rekenen soms
Je moet ook naar de verkrijgbaarheid kijken. Nederlandse prijzen komen een stuk beter overeen met de Duitse prijzen als er 20+ aanbieders zijn in de Pricewatch, helemaal wanneer een scherm in Nederland 3+ maanden verkrijgbaar is. Ik heb het idee dat de verkrijgbaarheid in Duitsland sneller beter wordt na release en de prijzen daardoor ook eerder omlaag gaan (door concurrentie tussen de webwinkels). Al blijven de prijzen in Duitsland altijd wel iets lager dan in Nederland.
Hopelijk mn oude monitor bijna verkocht. Dan even 2 exemplaren van 2715H bestellen. Spannend altijd die loterij om dode pixels en backlight bleeding 
Misschien bestel ik er wel 3 of 4 trouwens en dan een of twee terugsturen
Misschien bestel ik er wel 3 of 4 trouwens en dan een of twee terugsturen
De prijs van de U3415W is ook aardig gestegen. Bij Megekko.nl had ik heb vorige maand gekocht voor 781. Nu betaal je er 849 voor...
Trouwens nog een vraag. de 2713hm kon max 1080p over hdmi.. Aangezien mn videokaart maar 1 display port uitgang heeft en hdmi vraag ik me af of de 2715h wel 1440p via hdmi ondersteunt
Edit: nvm zag dat ik nog een dvi-d > miniDP heb liggen ooit aangeschaft voor mn macbook
Edit: nvm zag dat ik nog een dvi-d > miniDP heb liggen ooit aangeschaft voor mn macbook
[ Voor 20% gewijzigd door Saven op 16-02-2015 14:20 ]
Het antwoord is in elk geval ja; 1440p over hdmi werkt prima van mijn werklaptop naar mijn 2715h.Saven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:14:
Trouwens nog een vraag. de 2713hm kon max 1080p over hdmi.. Aangezien mn videokaart maar 1 display port uitgang heeft en hdmi vraag ik me af of de 2715h wel 1440p via hdmi ondersteunt
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Hehe oke nice ff drie stuks bestellen dan maar, 4 wordt me iets teveel van t goeieExar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:53:
[...]
Het antwoord is in elk geval ja; 1440p over hdmi werkt prima van mijn werklaptop naar mijn 2715h.
hoop dat er minstens 2 goed zijn

Mijn 1ste scherm flikkert zodra ik scroll/klik/beweeg/sleep met mijn muis of als ik aan het typen ben. Het rare is dat het niet altijd gebeurt. Dit had ik niet toen ik maar 1 scherm had.
Monitors, beide U2515H, zijn op de volgende manier aangesloten:
Scherm 1: miniDP
Scherm 2: HDMI
miniDP van Dell. HDMI van de videokaart(Sapphire Vapor-x R9 290).
De volgende heb ik al geprobeerd:
- Hardware acceleration uitgezet
- Drivers verwijderd met DDU en opnieuw geïnstalleerd
Enig idee waar het aan kan liggen?
miniDP van Dell. HDMI van de videokaart(Sapphire Vapor-x R9 290).
De volgende heb ik al geprobeerd:
- Hardware acceleration uitgezet
- Drivers verwijderd met DDU en opnieuw geïnstalleerd
Enig idee waar het aan kan liggen?
Draai de schermen eens om/wissel eens van kabels etc?
Je weet dat je de monitoren ook kunt doorlussen van DisplayPort (versie 1.2, maar volgens mij ondersteunt je videokaart dat)? Dus DP van videokaart naar mini-DP op monitor 1 en dan DP-out van monitor 1 naar mini-DP op monitor 2.Sniperc schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:51:
Zelfs als dat je probleem niet oplost, dan heb je in ieder geval nettere kabels
Ik zie net dat de 2515H ook een 1440p resolutie heeft (net als de 2715h). Maar wel meer dan 150 euro goedkoper is. Zelfde paneel en alles.. Whut?

Ik heb die setup met 2x U2414h en dat werkt inderdaad als een zonnetje. Ik heb voor mijn werk een laptop die helaas geen DP 1.2 ondersteunt, als ik die aansluit op mijn schermen gaan ze in mirroring-mode.aap schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:41:
[...]
Je weet dat je de monitoren ook kunt doorlussen van DisplayPort (versie 1.2, maar volgens mij ondersteunt je videokaart dat)? Dus DP van videokaart naar mini-DP op monitor 1 en dan DP-out van monitor 1 naar mini-DP op monitor 2.
Wat ik wel jammer vind is dat de U2414h soms problemen heeft met het detecteren van DisplayPort-input. De workaround is best eenvoudig (de monitoren even stroomloos maken, lang leve stekkerblokken met schakelaars...) maar niet ideaal. Heeft Dell hier al eens een keer een permanente oplossing voor gevonden, of malen ze niet meer om hun schermen als ze eenmaal op de markt zijn gebracht?
We are shaping the future
Hehe op de ppi danSChief schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:49:
Nou.. Ik denk dat een 25" monitor niet hetzelfde paneel heeft als een 27".
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de daisy chain enkel werkt indien de DP wordt aangesloten, niet met de mini DP. Als ik de meegeleverde kabel gevoelsmatig bekijk is de gewone een stuk dikker dan de mini ...
Ik gebruik de meegeleverde DP-mini-DP-kabels in mijn daisychainingsetup en dat werkt prima.
Na de eerste positieve berichten in dit topic ook maar even een U2515H besteld als vervanger van mijn huidige 2e monitor (LG IPS236). Ik twijfelde een half jaar terug enorm of ik toen voor de 2713HM moest gaan, maar toen uiteindelijk na lang twijfelen voor de U2414H gegaan. Afgelopen dagen begon het toch weer erg te kriebelen, meerdere opties bekeken ('gaming' TN paneel/wachten op een 'gaming' 2560x1440 144hz variant met adaptive sync ondersteuning, Samsung U28D590D 4K, maar ook de recentere U2715H leek mij interessant. Voor mijn gevoel is de U2515H de perfecte middenweg in mijn situatie voor een schappelijke prijs. Overigens mijn eerste 2560x1440 scherm ooit, dus ik ben erg benieuwd! Ook mooi meegenomen dat het design mooi aansluit bij de U2414H die ernaast komt te staan
Kan dat ook van DP naar DP? ipv miniDPaap schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:41:
[...]
Je weet dat je de monitoren ook kunt doorlussen van DisplayPort (versie 1.2, maar volgens mij ondersteunt je videokaart dat)? Dus DP van videokaart naar mini-DP op monitor 1 en dan DP-out van monitor 1 naar mini-DP op monitor 2.
Yep, dat kan ook. Het scherm heeft voor input, HDMI, miniDP en DP. Daarnaast ook een output DP, voor het Daisychainen. Dus je hebt de keuze om miniDP of DP te gebruiken.
Overigens wordt bij het scherm een miniDP naar DP kabel geleverd...
Ah oke thanks dat is geen probleem lijkt memathman schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:50:
Yep, dat kan ook. Het scherm heeft voor input, HDMI, miniDP en DP. Daarnaast ook een output DP, voor het Daisychainen. Dus je hebt de keuze om miniDP of DP te gebruiken.
Ik las alleen wel dat je videokaart dat moet ondersteunen, DP1.2 met MST/daisychain. Ik heb een R9 290 tri-x oc, maar kan nergens vinden of dat ondersteund wordt.. Mag hopen van wel voor zo'n recente high end kaart, maar toch

+ die kaart heeft maar 1 DP uitgang
[ Voor 7% gewijzigd door Saven op 17-02-2015 12:14 ]
Als het deze kaart is: http://www.sapphiretech.c...&sgid=1227&pid=2091&lid=1 dan staat er bij Output "1 x DisplayPort 1.2"Saven schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:13:
[...]
Ik las alleen wel dat je videokaart dat moet ondersteunen, DP1.2 met MST/daisychain. Ik heb een R9 290 tri-x oc, maar kan nergens vinden of dat ondersteund wordt.. Mag hopen van wel voor zo'n recente high end kaart, maar toch
Oja, topaap schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:38:
[...]
Als het deze kaart is: http://www.sapphiretech.c...&sgid=1227&pid=2091&lid=1 dan staat er bij Output "1 x DisplayPort 1.2"
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? De prijzen/aanbieders in de Pricewatch wisselen momenteel bijna dagelijks.djryan87 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:24:
Na de eerste positieve berichten in dit topic ook maar even een U2515H besteld als vervanger van mijn huidige 2e monitor (LG IPS236).
CentralpointagoNITE schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:04:
[...]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? De prijzen/aanbieders in de Pricewatch wisselen momenteel bijna dagelijks.
Top. Sta op het punt om hem daar vanavond ook te bestellen. Ben erg benieuwd! Kom zelf ook van een U2412M, weet nog niet of ik deze er als 2e naast houd.
Iemand nog een idee waarom de 27" 170 euro duurder is dan de 25" ? Resolutie is namelijk hetzelfde
Twijfel om ze alle 3 terug te sturen en voor de 25" te gaan, scheelt toch weer een slok op de borrel. Maar ben bang of t niet allemaal net te klein wordt qua tekst ed
Twijfel om ze alle 3 terug te sturen en voor de 25" te gaan, scheelt toch weer een slok op de borrel. Maar ben bang of t niet allemaal net te klein wordt qua tekst ed
Ik heb geen idee waarom het prijsverschil inderdaad relatief groot is. Ik twijfelde zelf tussen de 27 en de 25inch, ben uiteindelijk voor 2x 25inch gegaan en ik heb hier tot op heden nog geen moment spijt van gehad.
Resolutie past wat mijn betreft perfect op deze grootte.
Resolutie past wat mijn betreft perfect op deze grootte.
Ik ben toch voor een 2ehands u2713hm gegaan ipv de u2515h. Ik heb hem nu aangesloten via DVI, volgens mij mis ik daar verder niets mee t.o.v. Displayport?
Nee hoorSp33dFr34k schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 23:26:
Ik ben toch voor een 2ehands u2713hm gegaan ipv de u2515h. Ik heb hem nu aangesloten via DVI, volgens mij mis ik daar verder niets mee t.o.v. Displayport?
Heb nu 2 x 2715H's staan. Mooie dingetjes
Van de 3 had er 1 een dode pixel, dus precies goed gegokt.
Stuk eerder dan verwacht, maar de TFT Central review van de Dell UltraSharp U2515H staat inmiddels online.Kid Jansen schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:59:
Hij heeft hem wel al staan en ook aangesloten, maar nog niks echt aan getest. Hij is eerst nog met een review van een ander scherm bezig. Zoals je al zegt, paar weken voor review live gaat.
Ik heb hier zelf ook heel veel last van. Vooral als de pc uit standby komt, of geen beeld, of in een lage resolutie. Ik heb nog nooit een oplossing kunnen vinden.Alex) schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:25:
[...]
Ik heb die setup met 2x U2414h en dat werkt inderdaad als een zonnetje. Ik heb voor mijn werk een laptop die helaas geen DP 1.2 ondersteunt, als ik die aansluit op mijn schermen gaan ze in mirroring-mode.
Wat ik wel jammer vind is dat de U2414h soms problemen heeft met het detecteren van DisplayPort-input. De workaround is best eenvoudig (de monitoren even stroomloos maken, lang leve stekkerblokken met schakelaars...) maar niet ideaal. Heeft Dell hier al eens een keer een permanente oplossing voor gevonden, of malen ze niet meer om hun schermen als ze eenmaal op de markt zijn gebracht?
Op internet zag ik iets voorbijkomen over nieuwere firmware voor alle U2414h's die vanaf juni 2014 van de band zijn gerold, waarin wat DisplayPort-problemen zouden zijn opgelost. Natuurlijk komen mijn beide schermen uit mei. Installatie van nieuwe firmware schijnt alleen in de fabriek te kunnen...Tito129 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:18:
[...]
Ik heb hier zelf ook heel veel last van. Vooral als de pc uit standby komt, of geen beeld, of in een lage resolutie. Ik heb nog nooit een oplossing kunnen vinden.

Ik heb eens een tweet gestuurd richting @DellCares over dit probleem, vanuit daar komen vooral antwoorden als "Please get into Device Manager, under display adaptors select properties and disable option to turn off device to save power" en "Connect a different DP cable and check if it works properly." Dat lijken me nou niet echt oplossingen voor het probleem...
[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 18-02-2015 16:05 ]
bij 4launch is de 27 inch nu maar 20 euro duurder dan de 25 inch...Saven schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:57:
Iemand nog een idee waarom de 27" 170 euro duurder is dan de 25" ? Resolutie is namelijk hetzelfde
pricewatch: Dell Ultrasharp U2715H Zwart
[ Voor 12% gewijzigd door Greetoz op 18-02-2015 16:33 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Oh shit ja! Excuses..
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Heb net m'n U2515h binnengekregen, wat een prach-tig scherm zeg. 
* S_Chief blij is. Vooral omdat ik net had besteld voordat de prijzen stegen.
* S_Chief blij is. Vooral omdat ik net had besteld voordat de prijzen stegen.
SChief schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:35:
Als je goed kijkt zie je dat ie doorlinkt naar de U2515h.
Haha ik moest ook ff 2 keer kijken, werd al helemaal opgefoktGreetoz schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:39:
Oh shit ja! Excuses..
Hoe bevalt ie? Heb je ook last van "slechte" uniformiteit? Bijv op een geheel wit / lichtgrijs scherm. Dat je wel verschillen in helderheid kan zienSChief schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:20:
Heb net m'n U2515h binnengekregen, wat een prach-tig scherm zeg.
* Saven blij is. Vooral omdat ik net had besteld voordat de prijzen stegen.
Zojuist de U2515H besteld bij Centralpoint, ben erg benieuwd!
DisplayPort heeft al sinds z'n introductie een aantal bugs met onder andere in of uit stand-by gaan. Heel veel van die problemen kunnen worden opgelost door een kabel te gebruiken waarbij pin 20 niet is aangesloten. Deze worden ook gewoon verkocht. Als je een mailtje stuurt naar allekabels denk ik dat ze je wel kunnen helpen aan een geschikte kabel (zelf goede ervaringen met die winkel en ze hebben zeer groot aanbod kabels).Alex) schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:05:
...DisplayPort-problemen...
Bevalt zeer goed tot nu toe. Heb er nog niet zo heel veel mee gespeeld (netjes plaatsen kost je al gauw een uurtje ivm kabelmanagement etc.), maar imho doet hij het zeer goed bij de Eizo monitortest.Saven schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:43:
[...]
Hoe bevalt ie? Heb je ook last van "slechte" uniformiteit? Bijv op een geheel wit / lichtgrijs scherm. Dat je wel verschillen in helderheid kan zien
Doordat de U2515H weer beter/goed beschikbaar is, gaan de prijzen ook weer omlaag!
Ben erg benieuwd naar dit scherm!
Heb het ook gehad bij een kennis, 2x U2414h, met daisychain aan elkaar gezet met Displayport 1.2 aan.Tito129 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:18:
[...]
Ik heb hier zelf ook heel veel last van. Vooral als de pc uit standby komt, of geen beeld, of in een lage resolutie. Ik heb nog nooit een oplossing kunnen vinden.
Ook regelmatig geen beeld na een stand by. Vervolgens Displayport weer op 1.1 gezet en het 2e beeldscherm via HDMI aangesloten. Geen problemen meer vernomen.
Gekocht voor juni 2014, dus met de oude firmware neem ik aan?
Ik heb DP ook op 1.2 gezet en ervaar met het aanzetten van de pc problemen. Als ik de monitor nog niet heb aangezet, maar de PC wel, krijg ik nooit beeld. Andersom nog geen problemen ondervonden; dus eerst monitor aan, dan PC aan.
Gisteren dus de U2515H besteld bij Centralpoint, er waren toen nog 39 stuks op voorraad. Kijk ik vandaag nog eens, geen voorraad meer met een verwachte voorraad datum van: 9 maart 2015.
Geen idee of dit gevolgen heeft voor mijn bestelling, stuur er voor de zekerheid een mailtje achteraan.
Dit is de laatste status update:
DEL-210-ADZG confirmed(COXML) ordernumber leverancier xxxxxxxxxx backorder aantal 1, estimated date is 2015-02-27 Op datum "20150227" is de status "Verwacht door distributeur" voor 1 stuks
Nog maar een weekje geduld hebben.
Geen idee of dit gevolgen heeft voor mijn bestelling, stuur er voor de zekerheid een mailtje achteraan.
DEL-210-ADZG confirmed(COXML) ordernumber leverancier xxxxxxxxxx backorder aantal 1, estimated date is 2015-02-27 Op datum "20150227" is de status "Verwacht door distributeur" voor 1 stuks
[ Voor 53% gewijzigd door agoNITE op 19-02-2015 15:17 ]
Hier precies hetzelfdeagoNITE schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:48:
Gisteren dus de U2515H besteld bij Centralpoint, er waren toen nog 39 stuks op voorraad. Kijk ik vandaag nog eens, geen voorraad meer met een verwachte voorraad datum van: 9 maart 2015.
Toen ik gisteren bestelde stond de voorraad nog op 43 stuks. Ik kan er slecht tegen als shops hun voorraad status niet op orde hebben.
Vraagje over de soundbar.mathman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:03:
[afbeelding]
Mijn huidige setup met de Dell U2515H (zonder dode pixels!), waaronder de Dell AC511 hangt. Daarnaast hangt het geheel aan een Arctic Z2 Pro, aangezien ik van plan ben in de nabije toekomst nog een 2e U2515H aan te schaffen
Ik zag ergens in dit topic een vraag naar voren komen of iemand er ervaring mee heeft? Ja dus, maar kan nog niets vertellen over hoe het staat met 2 monitoren. Ik weet wel dat ik de flexibiliteit van de armen top vind. Ze kunnen ook schermen aan tot maximaal 27", dus ze verschillend positioneren moet volgens mij ook prima kunnen.
Meer foto's zien? Kan! Geef maar aan hoe, wat, waar
Is deze eenvoudig te monteren aan de monitor?
Is dit trouwens de AC511?
Hier exact het zelfde verhaal 
DEL-210-ADZG confirmed(COXML) ordernumber leverancier ------ backorder aantal 1, estimated date is 2015-02-27 Op datum "20150227" is de status "Verwacht door distributeur" voor 1 stuks
DEL-210-ADZG confirmed(COXML) ordernumber leverancier ------ backorder aantal 1, estimated date is 2015-02-27 Op datum "20150227" is de status "Verwacht door distributeur" voor 1 stuks
Dit topic is gesloten.