Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 11:10
Rubbergrover1 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:05:
Maar hoe is die ene cent dan wel overgekomen????
Controleboeking (eerste boeking), ik vermoed dat ze die handmatig verwerken en daarna de rekening wordt vrijgegeven.

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 06:38
Drardollan schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:27:
Nou, dat is een verhaal aan het worden. Mijn rekening bij Lloyds is niet succesvol geactiveerd, ondanks dat ik kan inloggen en mijn controlestorting zichtbaar zijn. Hierdoor is mijn overboeking van dinsdag op een tussenrekening beland, mijn Lloyds rekening heeft een in en uitgaande blokkade.

Goed nieuws, ze konden het bedrag van de storting noemen dus het is zeker daar. En ook aan mij gekoppeld. Het wordt nu handmatig verwerkt en de blokkade wordt opgeheven.

Een slecht begin, maar ik ben wel weer gerust gesteld.
Hihi daarom, geld verdwijnt digitaal nooit :-). Wel een raar verhaal, maar goed uiteindelijk wordt alles opgelost :-)

• Drardollan
President schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:56:
[...]

Hihi daarom, geld verdwijnt digitaal nooit :-). Wel een raar verhaal, maar goed uiteindelijk wordt alles opgelost :-)
Nou opgelost, het is pas opgelost als ik het geld weer zie. Maar dat kon een dag duren.

Mijn test stortingen heen en weer zijn wel al gelukt, de blokkade lijkt er dus wel vanaf. Nu nog de handmatige stap van het geld toevoegen voor elkaar krijgen ;)

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-07 07:43
Grotere bedragen overmaken blijft altijd spannend. Zo zie je maar, je moet er toch zelf achteraan.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Drardollan
Nou eindelijk echte geruststelling, het bedrag is aangekomen :)

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-07 07:43
Oh gelukkig alsnog deze week binnen.
En je rekening is nu wel geactiveerd?

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Drardollan
PM_Petrol schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:06:
Oh gelukkig alsnog deze week binnen.
En je rekening is nu wel geactiveerd?
Zover ik kan zien wel, heb nog een paar centen heen en weer gestuurd en die moeten vandaag verschijnen.
Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True