Dikke doei met Consorsbank. Had ze toch een mailtje gestuurd met waarom ik een US-Quellensteuerrichtlinien moet invullen. De reden? De landen van de volgende 3 gegevens komen volgens hun niet overeen. Wat complete onzin is. Want bij alles heb ik Nederland opgegeven.Anoniem: 1943460 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:29:
[...]
Zelfde hier. Weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld. Twijfel of ik weer contact ga opnemen of lekker alles bij CEB ga zetten. Begint beetje veel tijd te kosten dit.
- Hoofdverblijfplaats
- Afleveradres
- Nationaliteit
Dit Consorsbank laten weten en gezegd dat ik niet begrijp dat ik een US-Quellensteuerrichtlinien moet invullen. Nu is dit hun reactie:
Dit heb ik allang afgerond want anders kon ik niet eens verder. Hoef hier geen klant meer te zijn. Kost zoveel tijd dat ik beter bijbaantje kan nemen.Guten Tag Herr ***,
schön, dass Sie uns schreiben.
Das Formular ist ebenso erforderlich, wenn die Legitimation nicht via PostIdent/Videolegitimation erfolgt. Es hat nichts mit einer US-Staatsbürgerschaft zu tun. Vielen Dank.
Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.
Freundliche Grüße
*knip*
Kunden-Service
Edit: verzoek ingediend om account te sluiten. Ga wel naar CEB om vervolgens Advanzia te sluiten en opnieuw aan te vragen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zr40 op 13-10-2023 09:03 ]