Heb flink wat Amerikaanse vrienden. Daarom heb ik hier ook maar een account gemaakt en level 30 pushen. Zodat ik met ze mee kan doen.wambamNL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:21:
[...]
Zou ik misschien mogen vragen waarom je op NA bent gaan spelen?
Ben wel benieuwd naar de reden.
Aha dat verklaart het ja ik wil vandaag best wel ook mijn smurf komen levelen kunnen we met zm 2en spelen.rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:38:
[...]
Heb flink wat Amerikaanse vrienden. Daarom heb ik hier ook maar een account gemaakt en level 30 pushen. Zodat ik met ze mee kan doen.
Steam: Ryada.
Prima, add MrRolandos.wambamNL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:55:
[...]
Aha dat verklaart het ja ik wil vandaag best wel ook mijn smurf komen levelen kunnen we met zm 2en spelen.
wambamNL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Gedaan doe nu ff snel een potje om lvl 4 te worden xd
Lange tijd niet op NA gespeeld

Dit slaat alles, mensen blijven maar feeden. Ik win mijn lane en de rest verliest alles. Ze hebben er geen zin meer in omdat ze veel te noob zijn en surrenderen ze maar. Ongelofelijk....

EDIT : HET MOET NIET GEKKER WORDEN

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 09-06-2014 11:35 ]
Anders ga je even niet flamen op "noobs" in level 10 gamesrolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 09-06-2014 11:38 ]
Flamen -> verbaasd zijn om reports voor neg attitude. Such logic. En boos zijn dat mensen die het spel nog leren hun lane verliezen op lvl 10? Echt een aanwinst voor de nu-al-zo-geweldige LoL community hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Recrush op 09-06-2014 11:40 ]
Aan het begin van de game zijn ze helemaal van ''ik ben pro'' en dan al na 1min in de game beginnen ze te flamen als een geak omdat ze niks kunnen doen. En maar blijven feeden.Thormodo schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:38:
[...]
Anders ga je even niet flamen op "noobs" in level 10 games. Die report is alleen al voor het end screen meer dan terecht.
En flamen helpt? Met die instelling kom je nergens, ik zou je ook reporten als ik dat zo lees.
rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:43:
[...]
Aan het begin van de game zijn ze helemaal van ''ik ben pro'' en dan al na 1min in de game beginnen ze te flamen als een geak omdat ze niks kunnen doen. En maar blijven feeden.
[ Voor 48% gewijzigd door Deefje85 op 09-06-2014 12:14 ]
Heb die fout ook gemaakt en nu heb ik het afgeleerd dat flamen. Iedereen kan een slecht potje spelen en iedereen kan vies zijn. Maar probeer gewoon u best te blijven doen en niet op te geven.Thormodo schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:38:
[...]
Anders ga je even niet flamen op "noobs" in level 10 games. Die report is alleen al voor het end screen meer dan terecht.
Soms ben ik ook eens vies als er spelers zijn die zo snel op die surrender button beginnen te klikken.
Ik probeer gewoon een beetje te denken als de NEXUS is nog niet weg , dus er is nog niks verloren.
Al zou het niet gemakkelijk zijn om te winnen.
Flamers en andere dingen. TAB-->>< MUTE, je gaat veel beter spelen.
Sommige reports zijn terecht hoor
Hoe druk kan je je maken om een normal met newbies? En dan nog klagen dat je gereport wordt voor flamen en ragen? Helemaal terecht. Als je op dit niveau al toxic bent dan zul je het later vast helemaal naar je zin krijgen. Op de momenten dat je geen ban hebt ofcourse.rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:43:
[...]
Aan het begin van de game zijn ze helemaal van ''ik ben pro'' en dan al na 1min in de game beginnen ze te flamen als een geak omdat ze niks kunnen doen. En maar blijven feeden.
Letterlijk 20:01 en direct surrender als een vuile rat.. Ze hadden letterlijk pas 1 turrent kapot..Deefje85 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Heb die fout ook gemaakt en nu heb ik het afgeleerd dat flamen. Iedereen kan een slecht potje spelen en iedereen kan vies zijn. Maar probeer gewoon u best te blijven doen en niet op te geven.
Soms ben ik ook eens vies als er spelers zijn die zo snel op die surrender button beginnen te klikken.
Ik probeer gewoon een beetje te denken als de NEXUS is nog niet weg , dus er is nog niks verloren.
Al zou het niet gemakkelijk zijn om te winnen.
Flamers en andere dingen. TAB-->>< MUTE, je gaat veel beter spelen.
Sommige reports zijn terecht hoor
Dat zijn gewoon spelers die niet goed tegen hun verlies kunnen en alleen maar denken dat ze alles kunnen winnen. Daarom moet je ze geen vuile rat noemenrolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:19:
[...]
Letterlijk 20:01 en direct surrender als een vuile rat.. Ze hadden letterlijk pas 1 turrent kapot..
Er zijn goeie spelers en slechte spelers. Dat is nu eenmaal het spel.
Ben het ook al tegen gekomen en achteraf besef ik dat het mijn eigen fout was. Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Proberen uit je fouten te leren.Recrush schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:18:
[...]
Hoe druk kan je je maken om een normal met newbies? En dan nog klagen dat je gereport wordt voor flamen en ragen? Helemaal terecht. Als je op dit niveau al toxic bent dan zul je het later vast helemaal naar je zin krijgen. Op de momenten dat je geen ban hebt ofcourse.
Verwijderd
Op deze manier heb je je eerste ban te pakken voor je ook maar level 30 bent. En terecht.rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:19:
[...]
Letterlijk 20:01 en direct surrender als een vuile rat.. Ze hadden letterlijk pas 1 turrent kapot..

Uitstekende dual boots build trouwens, ze kunnen duidelijk nog wat van je leren.rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]
Dit slaat alles, mensen blijven maar feeden. Ik win mijn lane en de rest verliest alles. Ze hebben er geen zin meer in omdat ze veel te noob zijn en surrenderen ze maar. Ongelofelijk....![]()
[afbeelding]
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Is de halve finale van de losers bracket al gespeeld?
Toenet een potje gespeeld op mid met AP thresh.

Farmen was lastig tegen een ziggs maar end game wouden mensen mijn box niet zien.
Kreeg van enemy yasuo te horen dat 1 wall 800 - 900 damage op hem deed en mijn burst was nou ook niet bepaald fijn

Farmen was lastig tegen een ziggs maar end game wouden mensen mijn box niet zien.
Kreeg van enemy yasuo te horen dat 1 wall 800 - 900 damage op hem deed en mijn burst was nou ook niet bepaald fijn
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 09-06-2014 15:10 ]
De build waar ik op dit moment op gebasseerd ben : http://www.mobafire.com/l...-inspired-by-wickd-210944Recrush schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:02:
[...]
[afbeelding]
Ik zal je op weg helpen:
http://dictionary.reference.com/browse/unique
Vooral ook de guide zelf niet bekijkenrolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:24:
[...]
De build waar ik op dit moment op gebasseerd ben : http://www.mobafire.com/l...-inspired-by-wickd-210944
Ik heb heus wel gezien dat je de keuze moet maken, maar beide items samen werkt prima. Als je op het moment komt dat je een upgrade kan krijgen > Sellen + nieuwe.
Volgens mij is de CJ Entus organisatie het spoor ook een beetje bijster...
CJ Frost:
Top: Flame
Jungle: Swift
Mid: Coco
ADC: Space
Sup: Shy
CJ Blaze:
Apple
Daydream
Ambition
Emperor
Madlife
Zwakte bij CJ Frost lag hem volgens mij niet in toplane maar in hun ADC. Nu verwacht ik niet dat hun voormalige toplaner ineens Madlife zal doen vergeten. CJ Blaze daarentegen ziet er nu wel beter uit. Maar ja CJ Blaze heeft ook meer punten dan CJ Frost dus nu zal ik sowieso geen Flame op Worlds zien.
Madlife maakt iig weer een kans. Overigens is Apple natuurlijk een goede vervanger van Flame in Blaze.
CJ Frost:
Top: Flame
Jungle: Swift
Mid: Coco
ADC: Space
Sup: Shy
CJ Blaze:
Apple
Daydream
Ambition
Emperor
Madlife
Zwakte bij CJ Frost lag hem volgens mij niet in toplane maar in hun ADC. Nu verwacht ik niet dat hun voormalige toplaner ineens Madlife zal doen vergeten. CJ Blaze daarentegen ziet er nu wel beter uit. Maar ja CJ Blaze heeft ook meer punten dan CJ Frost dus nu zal ik sowieso geen Flame op Worlds zien.
Madlife maakt iig weer een kans. Overigens is Apple natuurlijk een goede vervanger van Flame in Blaze.
[ Voor 48% gewijzigd door Damien op 09-06-2014 19:49 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
http://www.twitch.tv/ongamenet
Er is een finale gaande. Vraag me niet wat er precies op het spel staat
.
Er is een finale gaande. Vraag me niet wat er precies op het spel staat
Het is een rerun. Dus ik zal de uitslag niet verklappenThormodo schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:28:
http://www.twitch.tv/ongamenet
Er is een finale gaande. Vraag me niet wat er precies op het spel staat.
Dat iemand niet weet dat boots niet stacken (want ze zijn unique), betekend nog niet meteen dat iedereen dan maar mag lopen trollen en op de man mag lopen spelen. Heb dus even wat berichten weg gehaald
Mwa, ik vind dat als ik terecht een topic report instuur voor iemand die duidelijk aan het trollen is (hij was toch al level 30?) en sowieso met een vrij arrogante houding even komt binnenstormen, best wel een knipje kan gebruiken. Maar ik zal hem voortaan op een iets degelijkere en op een meer volwassen manier uitlachen.
Excusez moi.
Excusez moi.
Gezellig is het hier weer.
Paar potjes met m'n trollbuildsmurf gespeeld toestraks, waaronder een potje Diana met mn broertje als Annie in de botlane. Stonden we tegenover Jinx/Yasuo, waar Yasuo de eerste 5 minuten afk was...
16/7/15 geëindigd, ik kon op een gegeven moment gewoon iedereen ploffen
ach ja, smurf is nog low level, ik vermaak me er wel mee omdat ik nu zelfs met belachelijke builds meestal nog wel kan carryen 
Tegen de tijd dat ik wat levels krijg ga ik waarschijnlijk zo goed als alle nog premade-5 normals spelen met wat ander volk, die geen van allen het spel al te serieus nemen zo lang ze geen ranked spelen
Paar potjes met m'n trollbuildsmurf gespeeld toestraks, waaronder een potje Diana met mn broertje als Annie in de botlane. Stonden we tegenover Jinx/Yasuo, waar Yasuo de eerste 5 minuten afk was...
16/7/15 geëindigd, ik kon op een gegeven moment gewoon iedereen ploffen
Tegen de tijd dat ik wat levels krijg ga ik waarschijnlijk zo goed als alle nog premade-5 normals spelen met wat ander volk, die geen van allen het spel al te serieus nemen zo lang ze geen ranked spelen
[ Voor 19% gewijzigd door McGryphon op 09-06-2014 23:00 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Verwijderd
Dit slaat helemaal nergens op. Die gast is duidelijk aan het trollen om reacties uit te lokken.Gropah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:03:
[mbr]Dat iemand niet weet dat boots niet stacken (want ze zijn unique), betekend nog niet meteen dat iedereen dan maar mag lopen trollen en op de man mag lopen spelen. Heb dus even wat berichten weg gehaald[/]
Hij linkt een build die echt totaal waardeloos is " With my hybrid build you will end up with more than 700 AP (Guinsoo's Rageblade's passive, other passives and masteries are not calculated on mobafire)." Er staat niet eens AP in alleen maar triforce dus je komt nooit hoger dan 200 ap. En armor pen runes en warmogs atmas zijn gewoon seizoen 1 adviezen.
Dan vervolgens post hij een screenshot waarin hij keihard gefaald heeft, tegen een ranged carry spelen en niet snowballen als jax. Maar wel zijn team flamen. Vervolgens reageert hij ook nog kansloos op kritiek, wat betekend dat hij ook geen enkele interesse heeft om wat te leren.
Oftewel je kan beter gewoon zijn posts weghalen.
Probleem met de onkunde van een moderator die het spel zelf niet speelt. Daar kun je helaas niets aan veranderen. Maar schijnbaar mag je hier de meest domme vragen stellen om maar reacties uit te lokken. Dacht dat Tweakers juist een policy had dat je eerst zelf je huiswerk even zou doen alvorens een discussie te starten. Misschien hebben ze de policy inmiddels weer aangepast. Net zo min als dat geen van de mods het regeltje kan aanwijzen dat je niet op de man mag spelen. Dat even terzijde.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:03:
[...]
Dit slaat helemaal nergens op. Die gast is duidelijk aan het trollen om reacties uit te lokken.
Hij linkt een build die echt totaal waardeloos is " With my hybrid build you will end up with more than 700 AP (Guinsoo's Rageblade's passive, other passives and masteries are not calculated on mobafire)." Er staat niet eens AP in alleen maar triforce dus je komt nooit hoger dan 200 ap. En armor pen runes en warmogs atmas zijn gewoon seizoen 1 adviezen.
Dan vervolgens post hij een screenshot waarin hij keihard gefaald heeft, tegen een ranged carry spelen en niet snowballen als jax. Maar wel zijn team flamen. Vervolgens reageert hij ook nog kansloos op kritiek, wat betekend dat hij ook geen enkele interesse heeft om wat te leren.
Oftewel je kan beter gewoon zijn posts weghalen.
wat een retarded mod is het hier ook.McGryphon schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:59:
Gezellig is het hier weer.
16/7/15 geëindigd, ik kon op een gegeven moment gewoon iedereen ploffenach ja, smurf is nog low level, ik vermaak me er wel mee omdat ik nu zelfs met belachelijke builds meestal nog wel kan carryen
Gropah waarom neem je geen actie tegen je moderator vriendjes die openlijk toegeven dat ze lopen trollen?
[ Voor 92% gewijzigd door blamauci op 10-06-2014 00:24 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Lekker overdreven weer. Zoals de rest zegt; hij beweert al lvl 30 te zijn (geweest), als dat zo is dan heb je die kennis al dus grote kans dat hij opzettelijk aan het trollen was. Vandaar dat ik mij afvroeg of hij serieus was of niet, en voor het geval dat hij het echt niet wist wilde ik hem subtiel op weg helpen. Maar om mij daarvoor weg te gropah'en? Chapeau. Als dat op de man spelen is mag je het topic per direct sluiten, want stel je voor dat iemand een ander persoonlijk -op de man- opbouwende kritiek/advies geeft.Gropah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:03:
[mbr]Dat iemand niet weet dat boots niet stacken (want ze zijn unique), betekend nog niet meteen dat iedereen dan maar mag lopen trollen en op de man mag lopen spelen. Heb dus even wat berichten weg gehaald[/]
Ho eens, lees alsjeblieft eens opnieuw wat ik precies schrijf. Een trollbuild is iets anders dan daadwerkelijk trollen, ik geef zelf al aan enkel deze smurf enkel wat solo te levelen omdat ik nu met de belachelijkste builds alsnog vaak kan carryen. Niemd die er dan bezwaar tegen heeft.blamauci schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:21:
[...]
wat een retarded mod is het hier ook.
Gropah waarom neem je geen actie tegen je moderator vriendjes die openlijk toegeven dat ze lopen trollen?
Het doel van deze smurf? Een team met wat vrienden maken, waarmee we enkel normals gaan spelen puur voor de lol zonder de intentie om daadwerkelijk veel te winnen.
Daarnaast ben ik er niet echt van gediend retarded genoemd te worden. Ik hou het hier altijd netjes, ik zou het wel fijn vinden als jullie dat ook zouden doen.
Als laatste: Ik wil mijn Spielerij-collega's niet in de wielen rijden, maar commentaar op moderaties hoort ook gewoon niet in dit topic thuis, daarvoor is Schop een Modje. Het vervuilt het topic nogal.
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Uiteindelijk gaat het daar toch om, fun maken. Iedereen heeft wel eens een slecht dagje en iedereen flamed wel eens. Je leert er mee leven, het is niet de kunst om te flamen. Het is de kunst om er tegen bestand te zijn om jezelf ook niet te laten gaan.McGryphon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:50:
[...]
Ho eens, lees alsjeblieft eens opnieuw wat ik precies schrijf. Een trollbuild is iets anders dan daadwerkelijk trollen, ik geef zelf al aan enkel deze smurf enkel wat solo te levelen omdat ik nu met de belachelijkste builds alsnog vaak kan carryen. Niemd die er dan bezwaar tegen heeft.
Het doel van deze smurf? Een team met wat vrienden maken, waarmee we enkel normals gaan spelen puur voor de lol zonder de intentie om daadwerkelijk veel te winnen.
Je mening mag je hebben, maar het moet wel een stuk netter dan wat hier stond Kort samen gevat:McGryphon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:50:
[...]
Ho eens, lees alsjeblieft eens opnieuw wat ik precies schrijf. Een trollbuild is iets anders dan daadwerkelijk trollen, ik geef zelf al aan enkel deze smurf enkel wat solo te levelen omdat ik nu met de belachelijkste builds alsnog vaak kan carryen. Niemd die er dan bezwaar tegen heeft.
Daarnaast ben ik er niet echt van gediend retarded genoemd te worden. Ik hou het hier altijd netjes, ik zou het wel fijn vinden als jullie dat ook zouden doen.
Als laatste: Ik wil mijn Spielerij-collega's niet in de wielen rijden, maar commentaar op moderaties hoort ook gewoon niet in dit topic thuis, daarvoor is Schop een Modje. Het vervuilt het topic nogal.
Ik vind dat jij en rolando het topic vervuilen met troll posts en Gropah zou het als mod beter kunnen doen.
Prima als je dat vind, maar maak dan TR's aan in plaats van dit soort posts te plaatsen
[ Voor 27% gewijzigd door Gropah op 10-06-2014 11:48 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Op level 30 kan je alsnog met de meest retarded beuilds carryen.McGryphon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:50:
[...]
Bijv vandaag pothe thresh mid (random know ftw) ik kwam 7 om 2 mn lane uit.
End game 1 wall deed bijna 1k damage.
Gewoon full ap gegaan en ik was nog niet eens in mijn final build dus die damage kon nog hoger komen maar toen kwam de ace 2x op rij en hebben we het ge end.
Of een ryze support lijkt niet te werken tot je een beetje op gang komt dan is het niet meer te houden de bot lane.
Oh en als je de DFG gebruikt voor iemand de wal inloopt is het instakill (geen grap yasuo durfde niet meer dicht bij me te komen omdat hij geoneshot werd
[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 10-06-2014 01:27 ]
Er zijn stiekem best veel champs die echt ridiculously bursty kunnen worden als je ze op AP bouwt inderdaadwambamNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:24:
[...]
Op level 30 kan je alsnog met de meest retarded beuilds carryen.
Bijv vandaag pothe thresh mid (random know ftw) ik kwam 7 om 2 mn lane uit.
End game 1 wall deed bijna 1k damage.
Gewoon full ap gegaan en ik was nog niet eens in mijn final build dus die damage kon nog hoger komen maar toen kwam de ace 2x op rij en hebben we het ge end.
Of een ryze support lijkt niet te werken tot je een beetje op gang komt dan is het niet meer te houden de bot lane.
Oh en als je de DFG gebruikt voor iemand de wal inloopt is het instakill (geen grap yasuo durfde niet meer dicht bij me te komen omdat hij geoneshot werd)
Probleem is dat je meestal pas effectief wordt op het moment dat je begint te snowballen, en het valt toch vaak vies tegen om zo ver te komen als je enigszins competente tegenstanders hebt.
De AP Bane Udyr waar ik al enkele keren over sprak is er ook zo eentje: ofwel je weet vroeg een of meer kills te pakken en gaat al snel alles en iedereen in elkaar beuken, ofwel je wordt vanaf het begin keihard gezoned en/of door de jungler gecamped en krijgt het hele potje weinig voor elkaar.
Laatst met een vriend die pas is begonnen full ap evelynn gebouwd (mid lane). Gewoon omdat het op die levels wel werkt nog
Ap udyr lijkt me ook weleens leuk om uit te proberen! 
Er is zelfs een berichtje van mij verwijdert.. Wacht! Nu ga ik ook full rage mode op een modje zeuren
Nee, prima. Ruimt het topic weer wat op.
Er is zelfs een berichtje van mij verwijdert.. Wacht! Nu ga ik ook full rage mode op een modje zeuren
Probeer het voor de fun eens op lvl 30 in een normal je zal verbaasd zijn.Mebus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 04:55:
Laatst met een vriend die pas is begonnen full ap evelynn gebouwd (mid lane). Gewoon omdat het op die levels wel werkt nogAp udyr lijkt me ook weleens leuk om uit te proberen!
Er is zelfs een berichtje van mij verwijdert.. Wacht! Nu ga ik ook full rage mode op een modje zeurenNee, prima. Ruimt het topic weer wat op.
Ik heb besloten om Diana mijn main te laten worden. Niet omdat het nu de meeste sterke champion ever is maar gewoon omdat ik haar speelstijl leuk vind. Als ik echt moet carryen dan spelen we wel met Eve, Wukong of Vi.
Zijn hier nog andere mensen die veel met Diana spelen? Ik heb zelf veel succes met de volgende build:
Runes/Masteries
Marks: Hybrid Penentration <--- Ik denk dat puur magic penentration beter is, of niet?
Seals: Flat Armor
Glyphs: 3x MR/level 6x CD reduction voor de 5%
Quints: Flat AP
Masteries zijn 21/9/0 met zowel punten in AS en in CD reduction.
Standaar build order: Spectral Wraith > Seeker's Armguards > Magic Pen. boots > Zhonyas > Rabadon's > Lich bane > Voidstaff. Als het ooit zover komt dan vervang ik de Spectral Wratih met Nashor's Tooth.
Met ganken focus ik voornamelijk op mid lane en bot lane, die zijn het makkelijkst. De meeste toplaners zien niet te doen voor Diana 1vs1.
Zijn hier nog andere mensen die veel met Diana spelen? Ik heb zelf veel succes met de volgende build:
Runes/Masteries
Marks: Hybrid Penentration <--- Ik denk dat puur magic penentration beter is, of niet?
Standaar build order: Spectral Wraith > Seeker's Armguards > Magic Pen. boots > Zhonyas > Rabadon's > Lich bane > Voidstaff. Als het ooit zover komt dan vervang ik de Spectral Wratih met Nashor's Tooth.
Met ganken focus ik voornamelijk op mid lane en bot lane, die zijn het makkelijkst. De meeste toplaners zien niet te doen voor Diana 1vs1.
Ik bouw zelf op Diana eerder een lich bane, die extra 50% AP ratio helpt toch behoorlijk voor je burst, zeker gezien je hem in een volle burst ipv de no-cooldown-trade in ieder geval 2 keer kan proccen, al heb je wel minder rauwe AP en dus minder poke.
Zou je dan na de Zhonya's de Lich Bane bouwen of al direct na de Spectral Wrath?McGryphon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:24:
Ik bouw zelf op Diana eerder een lich bane, die extra 50% AP ratio helpt toch behoorlijk voor je burst, zeker gezien je hem in een volle burst ipv de no-cooldown-trade in ieder geval 2 keer kan proccen, al heb je wel minder rauwe AP en dus minder poke.
Zhonya's heb ik echt nodig voor de all-in's aangezien je shield nog vrij zwak is.
Full speed/damage hecarim :-)
1 van de leukere trollbuilds :-)
[ Voor 60% gewijzigd door Meneer iCy op 10-06-2014 11:13 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
"We found issues that will extend the downtime by 3 hours"
Ja, Rito. Dat hele EUW cluster is 1 grote issue
Is dus een stuk effectiever dan max ~80AP slechts op je abilities (en dan ook nog afhankelijk van je stack op Spirit Drain)
Ja, Rito. Dat hele EUW cluster is 1 grote issue
Situatie afhankelijk, maar ik denk dat je na je Zhonya's gelijk Lich Bane wil pakken omdat je daarmee gelijk minstens 100AP aan damage wegmept na je Q.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:49:
Zou je dan na de Zhonya's de Lich Bane bouwen of al direct na de Spectral Wrath?
Zhonya's heb ik echt nodig voor de all-in's aangezien je shield nog vrij zwak is.
Is dus een stuk effectiever dan max ~80AP slechts op je abilities (en dan ook nog afhankelijk van je stack op Spirit Drain)
[ Voor 71% gewijzigd door mindcrash op 10-06-2014 11:36 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik zou direct na de Zhonya's een Bane bouwen, met alleen je Wraith heb je ook nog niet echt de AP om een Bane lekker te laten happen. Die 120 van Zhonya's is zeker niet misXanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Zou je dan na de Zhonya's de Lich Bane bouwen of al direct na de Spectral Wrath?
In lane rush ik meestal Deathcap, maar tegen AD Champs ook daar eerst Zhonya's. Bane is dan zo goed als altijd mijn tweede item.
Ik heb wel eens een potje Udyr tegen Hecarim gestaan en zag dat ie dat aan het doen was. Toen heb ik maar ongeveer hetzelfde gedaan, allebei onze teams vonden het best vervelend als er een toplaner kwam roamen want daar was gewoon nauwelijks van weg te komeniCy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:11:
[...]
Full speed/damage hecarim :-)
1 van de leukere trollbuilds :-)
Dat was van beide kanten een best grappige matchup eigenlijk.
Heca URF met 4 Bloodthirsters, speed boots (met +20) en of GA of nog iets met speed was leuk. Q op wat mobs in de jungle om de maximale snelheid te krijgen, Ghost, ult naar de speler toe, E voor de knockup, en Q spamming met W aan. Beetje het idee van Rengar voor de laatste patch, als je em ziet komen kan je alvast de shop openen, daar ben je tenslotte vrij snel.
Over de betreffende post: Ik kan mij niet herinneren dat ik ergens heb gelezen door de poster zelf dat hij al lvl 30 is en op de screenshot was hij level 10, waardoor ik het nog best onder nieuwigheid/onkunde wil schuiven. Misschien is dat niet de goede beslissing, maar mijn inziens was dat wel de beste.Rordarok schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:41:
Mwa, ik vind dat als ik terecht een topic report instuur voor iemand die duidelijk aan het trollen is (hij was toch al level 30?) en sowieso met een vrij arrogante houding even komt binnenstormen, best wel een knipje kan gebruiken. Maar ik zal hem voortaan op een iets degelijkere en op een meer volwassen manier uitlachen.
Overigens; trollen ingame is iets anders dan trollen op het forum. Vaak zit er wel een link tussen, maar je kunt niet stellen dat het 1:1 staat. Je kan het best serieus over een trollactie/build hebben, waarom het trollerig is etc etc, zonder hier de forum troll uit te hangen. Dat het niet netjes is en gamebedervent kan werken snap ik en ben ik volledig met je eens.
Het is inderdaad policy dat je eerste je huiswerk doet voordat je iets post, maar toen ik begon met spelen van verschillende games postte ik altijd wel (voorzichtig) mee, ookal had ik de game nog lang niet helemaal door. Dat je iets niet weet is mijn inziens ook helemaal geen probleem. Sterker nog, ik zou persoonlijk aanmoedigen om mee te posten, kans is groot dat als je geintresseert bent en je weet/wist iets niet, dat andere het dan ook niet weten.Damienx2 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:10:
[...]
Probleem met de onkunde van een moderator die het spel zelf niet speelt. Daar kun je helaas niets aan veranderen. Maar schijnbaar mag je hier de meest domme vragen stellen om maar reacties uit te lokken. Dacht dat Tweakers juist een policy had dat je eerst zelf je huiswerk even zou doen alvorens een discussie te starten. Misschien hebben ze de policy inmiddels weer aangepast. Net zo min als dat geen van de mods het regeltje kan aanwijzen dat je niet op de man mag spelen. Dat even terzijde.
In tegenstelling tot wat jij beweert speel ik trouwens zelf ook af en toe LoL. Ben persoonlijk meer van de feature modi zoals All4One en URF, maar af en toe een ranked game vind ik ook wel leuk en ben zodoende vorig seizoen nog in Silver I geeindigd, dus om nou te zeggen dat ik helemaal geen ingame kennis heb, dat is absoluut niet het geval. Ik weet hoogstwaarschijnlijk echter wel weinig van de meta af (afgezien van LCS dan, wat ik nog wel eens wil kijken als ik een uurtje over heb oid). Dat ik speel betekent dan wel dat ik ingame kennis heb, maar ik heb gewoon geen tijd om actief deel te nemen aan de discussie hier en kan dus niet op alle niveaus alle posts even goed beoordelen. Er kabbelen hier namelijk regelmatig ruzietjes door waardoor er later weer een grote offtopic ruzie wordt gehouden waar ik dan eigenlijk de helft niet van heb mee gekregen.
Overigens wil ik je er ook op wijzen dat er dan misschien geen directe regels over zijn, maar in de Het algemeen beleid #verbodenav staat duidelijk dat je een beetje aardig moet zijn tov andere users en op de man spelen valt daar niet onder en is dus als zodanig niet toegestaan. Een ander aanwijzing zou gevonden kunnen worden bij het op 1 na laatst punt van "Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen"
Gropah'en is geen werkwoord en dat zal het ook nooit worden. Sowieso heb ik totaal geen idee wat het betekend, dus deze hele zin is daardoor voor mij onleesbaar. Sorry.Recrush schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:36:
[...]
[..]
Maar om mij daarvoor weg te gropah'en?
[...]
Als afsluiter: maakt alsjeblieft TR's aan. Als jullie zelf sneller een TR aan maken kan het topic sneller worden opgeschoond, waardoor het leuk en leesbaar blijft. Verder zullen er dan ook minder, en volgens sommige rare/onnodige, moderatie's zijn. Leg aub bij het aanmaken van een TR wel uit waarom je het aanmaakt, dus waarom die ene post offtopic oid is, dan is het makkelijker voor ons en dan is de kans ook groter dat een andere moderator het afhandelt.
Verdere discussie over moderatie dus in Feedback op moderatie binnen Spielerij en hier nu verder over LoL
Over afkortingen gesproken, moest een tijd nadenken voor ik besefte wat TR betekende. Zou trouwens niet weten hoe ik hier een topic report aan moet maken, op rechtstreeks een mod mailen na. Heb het vast wel ergens gelezen toen ik begon op Tweakers. Maar dat is ook al weer meer dan 12 jaar geleden
Topicreports kan je maken door op het handje bovenaan de pagina te klikken, bij "rapporteer" 
Ik snap trouwens niet waarom een lvl 3 bluebuff Evelynn een lvl 4 doublebuff Udyr probeert te 1v1'en. Zelfs al was ik half health geweest had ik dat nog gewonnen... Nu was het gewoon jungler doodslaan op weg naar een gank bot
Ik snap trouwens niet waarom een lvl 3 bluebuff Evelynn een lvl 4 doublebuff Udyr probeert te 1v1'en. Zelfs al was ik half health geweest had ik dat nog gewonnen... Nu was het gewoon jungler doodslaan op weg naar een gank bot
Hier: rolandos582 in "[PC] League of Legends - Deel 9". Daarnaast dat hij een smurf account op NA heeft impliceert al dat er nog een hogere level account aanwezig is. Het is sowieso wel handig om, voordat je gaat modden, een aantal omliggende posts te lezen. En Gropah'en betekend uiteraard "weg te modden".Gropah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:15:
Over de betreffende post: Ik kan mij niet herinneren dat ik ergens heb gelezen door de poster zelf dat hij al lvl 30 is en op de screenshot was hij level 10, waardoor ik het nog best onder nieuwigheid/onkunde wil schuiven.
[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2014 12:55 ]
Kunnen we het nu weer over LoL hebben dan?
Deze thread is sinds de start namelijk al beter bekend als hot-topic voor topicreporters, heb in het verleden dit ook niet zien gebeuren in andere Tweakers-threads dus opzich zegt dat wel iets.
Anyways ik ben weer afgedaald naar Gold IV omdat ik echt geen idee heb hoe ik nog een game kan carryen. Het is dus puur mijn eigen schuld. Ik maak schijnbaar continu de verkeerde beslissingen waardoor games simpelweg in het voordeel rollen van de tegenstander. Het stomme alleen is, dan speel ik op een smurf account waarbij mij het ranked gedeelte geen donder uitmaakt en dan win ik 7 games op een rij. inclusief games waarbij we als 4 vs 5 staan.
Het ontgaat mij allemaal even hoe het wel op 1 account lukt maar op de andere totaal niet. En qua ranking zit er amper tot geen verschil in, 1 is Gold III/IV en de andere is Silver I. Dus qua niveau vrijwel hetzelfde.
Anyways ik ben weer afgedaald naar Gold IV omdat ik echt geen idee heb hoe ik nog een game kan carryen. Het is dus puur mijn eigen schuld. Ik maak schijnbaar continu de verkeerde beslissingen waardoor games simpelweg in het voordeel rollen van de tegenstander. Het stomme alleen is, dan speel ik op een smurf account waarbij mij het ranked gedeelte geen donder uitmaakt en dan win ik 7 games op een rij. inclusief games waarbij we als 4 vs 5 staan.
Het ontgaat mij allemaal even hoe het wel op 1 account lukt maar op de andere totaal niet. En qua ranking zit er amper tot geen verschil in, 1 is Gold III/IV en de andere is Silver I. Dus qua niveau vrijwel hetzelfde.
Een groot deel, w.b.t. een beperkt aantal potjes, is ook gewoon geluk. Statistieken over dat je zelf een verschil maakt zijn leuk, maar uiteindelijk draait dat allemaal om gemiddelden. Tenslotte ga je nooit winnen als je met baklappen tegen pro´s moet. Over een week kun je weer precies het omgedraaide hebben.Damienx2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:56:
[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2014 13:02 ]
Damien, waarschijnlijk een obvious vraag, maar speel je op je smurf met dezelfde champs als op je main? Een vriend van me is een rasechte Bronze-speler, dat vindt ie ook niet erg. Hij maint o.a. Leblanc. Op z'n smurf kwam ie na z'n placements met Thresh in Gold IV terecht...
Ik speel op beide accounts eigenlijk vrijwel hetzelfde, alleen geen AP champs op de smurf want ik heb geen runepages ervoor. En imo speel ik op beide vrijwel hetzelfde qua speelstijl (druk leggen op top zodat ik jungle pressure krijg en vervolgens de andere lanes proberen te helpen en objectives pakken door middel van teleport).McGryphon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:13:
Damien, waarschijnlijk een obvious vraag, maar speel je op je smurf met dezelfde champs als op je main? Een vriend van me is een rasechte Bronze-speler, dat vindt ie ook niet erg. Hij maint o.a. Leblanc. Op z'n smurf kwam ie na z'n placements met Thresh in Gold IV terecht...
Mag ik je dan vragen waarom je een smurf speelt? Ik dacht namelijk dat mensen op een smurf speelden om een totaal andere role te kunnen spelen zonder dat hun ranking er op achteruit gaat.Damienx2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:19:
[...]
Ik speel op beide accounts eigenlijk vrijwel hetzelfde, alleen geen AP champs op de smurf want ik heb geen runepages ervoor. En imo speel ik op beide vrijwel hetzelfde qua speelstijl (druk leggen op top zodat ik jungle pressure krijg en vervolgens de andere lanes proberen te helpen en objectives pakken door middel van teleport).
Ah, daar ligt het dan niet aan. Dan is het de matchmaking RNG gok ik grotendeels, zoals eerder gesuggereerdDamienx2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:19:
[...]
Ik speel op beide accounts eigenlijk vrijwel hetzelfde, alleen geen AP champs op de smurf want ik heb geen runepages ervoor. En imo speel ik op beide vrijwel hetzelfde qua speelstijl (druk leggen op top zodat ik jungle pressure krijg en vervolgens de andere lanes proberen te helpen en objectives pakken door middel van teleport).
Die speelstijl pas ik met enige regelmaat ook toe, met Mundo kan dat maar Udyr is er echt geknipt voor. Phoenix Udyr in lane heeft wel zo'n gigantische pressure, als je goed blijft warden zodat je niet op de verkeerde momenten geganked wordt kan je er gewoon voor zorgen dat er de hele tijd 2 of 3 man nodig zijn om te zorgen dat je niet gewoon turrets begint neer te beuken, minionwave of niet
Pas ook nog een potje waar ik toplane met Udyr aan het pushen was, met een grote minionwave. Kwam een Ziggs ult langs, weg minionwave. Zal ik teruglopen? Meh, ik ben Udyr, ik tank die turrets wel gewoon
Al stond ik pas tegenover een Ryze en dat is echt schijtvervelend. Je kan er zo weinig tegen doen, vanwege die passive van hem word je elke keer gesnared als je er op wil beren...
Al begon ik vanaf lvl 11 wel terug te komen, met m'n Visage en 2e Cowl. Toen kon ie me wel snaren maar deed ie gewoon te weinig damage in die tijd om mij te weerhouden van toch engagen
Ja hoor, ik wou deze even door de placements heen jagen. Het is een account uit het verleden waarmee ik levelde met vrienden die net begonnen te spelen. Ze zijn inmiddels gestopt maar ik heb de accounts (zijn er meerdere) richting 30 gebracht en ben eens gaan kijken wat ik gemiddeld score in de placements.Gropah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:22:
[...]
Mag ik je dan vragen waarom je een smurf speelt? Ik dacht namelijk dat mensen op een smurf speelden om een totaal andere role te kunnen spelen zonder dat hun ranking er op achteruit gaat.
Ik heb Diana als midlaner 'gemained' gedurende season 3 en ik heb haar toevallig de afgelopen weken in normals weer eens (uitvoerig) getest als jungler.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:12:
Ik heb besloten om Diana mijn main te laten worden. Niet omdat het nu de meeste sterke champion ever is maar gewoon omdat ik haar speelstijl leuk vind. Als ik echt moet carryen dan spelen we wel met Eve, Wukong of Vi.
Diana is zeer zeker leuk, en kan als jungler een stuk beter voor de dag komen dan menigeen denkt en die haar slechts beschouwd als een onbruikbare off-meta pick.
Maar let wel, Diana heeft zo haar tekortkomingen, dus als je haar als main jungler pakt, dan weet wel wat haar zwaktes en sterke punten zijn.
De belangrijkste 3 nadelen van Diana, en waarom ze dus ook geen reguliere jungle pick is:
- Pre lvl 6 heb je geen gap closer en dus eigenlijk ook nauwelijk ganking potential
- Diana is voor een AP relatief 'bruiser-achtig', maar ze is geen tank en dat is toch vaak nodig als jungler
- Diana is kwetsbaar, omdat je haar zeker early en mid puur op dmg moet bouwen. Daar komt bij dat ze geen escapes heeft, een eventuele ontsnappingsmove via Q + R op een pack daargelaten.
Hier staat echter tegenover dat Diana een bijzonder snelle en effectieve jungler is. Ze heeft uitstekende aoe clear en met haar W shield ook nog eens sustain. Daar komt bij dat ze vanaf lvl 6 keiharde ganks heeft (Q + R, W, E, (Q +) R). Met name vanaf lvl 6 en zodra ze een Sheen/Lich Bane gaat de jungle clear sky high en regelmatig kon ik al mijn teamgenoten en enemies eruit farmen en matches afsluiten met het meeste gold. Vaak heb je daarmee ook een lvl advantage, wat ook bepaald niet onbelangrijk is.
Let wel, als je Diana goed speelt kun je met Diana - gelet op haar bovengenoemde pluspunten - behoorlijk goed carryen, maar dat is dan wel voornamelijk op Bronze/Silver niveau. Hoe hoger je komt, hoe minder makkelijk tegenstanders zich laten ganken en hoe meer de kwetsbaarheid van Diana een issue kan worden.
Ja puur magic pen is beter, omdat de ware power van Diana voortkomt uit haar spells. Maar hybrid kan op zich ook wel.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:12:
Echter, ik pak op Diana jungle het volgende qua runes:
Marks: 3 x magic pen en 6 x attack speed (voor betere clear, met name early game)
Seals: flat armor
Glyphs: 4 x scaling ap en 5 x flat ap (cooldown vind ik minder waardevol op Diana, AP zorgt voor hogere burst en sterker W shield)
Quints: flat ap
Qua masteries heb ik inderdaad ook zowel punten in attack speed als cooldown reduction.
Spectral Wraith uiteraard 1e item, daarna hangt het er een beetje vanaf. Seeker's zijn inderdaad goeie optie, maar als de situatie het toelaat (de enemies hebben niet heel veel physical dmg en lopen niet al ver voor) ga ik als tweede item voor een Sheen. Dat verhoogt je burst en met name ook je jungle clear. Dan via Seekers je Zhonyas afbouwen of eerst Lich Bane, weer afhankelijk van de situatie. Daartussen kun je nog magic pen boots doen ja. Heb je eenmaal Spectral Wraith, Lich Bane en Zhonyas, dan kun je beter eerst nog een tanky item bouwen zoals Sunfire Cape.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:12:
Dat hangt er heel erg vanaf. Bovendien: ganken is doorgaans het creëren van een overtal-situatie. Je hebt nog je eigen top laner naast je, dus ik zou top lane niet perse negeren. Uiteraard is het wel zo dat je burst dmg op een ap mid or adc natuurlijk meer impact heeft, maar dat is nog geen reden om top per definitie minder te ganken.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:12:
Rito heeft de boel nu echt flink verkloot op EUW
Backup restore in progress...Due to issues with players missing Matches from Match History and missing recent Purchases from their Purchase history, we are closing the Platform so that we can fix this issue on our databases.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Is niet betrouwbaar genoeg, vooral niet in de hitte van de strijd om daadwerkelijk op te rekenen imoMebus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:12:
@koekie, je kan ook r+q doen, maar dat schijnt vrij lastig te zijnZijn wat video's van op YouTube..
Ik zag het, stond in de queue om in te loggen maar werd alweer onderbroken. En dan duurde het onderhoud al drie uur langer door problemen, komt dit er nog bovenop..mindcrash schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:13:
[...]
Backup restore in progress...
Bedankt voor de hele uitleg en alle details er om heen. En de anderen ook trouwens
Het is mijn doel om gold te halen met Diana jungle, ik denk dat het wel moet lukken aangezien ik al Silver 3 ben.
Qua runes zal ik even testen, ik heb nog wel wat AS marks, Magic Penentration en flat AP liggen volgens mij. Het verschil tussen hybrid runes en magic penentration runes ga ik ook eens uitrekenen, want volgens mij gebruik je alleen de armor penentration met je AA en verder niet. Lich Bane, Passive, alle skills enzo zijn allemaal magic damage.
Zometeen eerst Diana kopen, met een skin wacht ik nog wel even, ik zie zo vaak dat eerst een champion op de sale wordt gegooid en daarna pas een skin, of andersom.
Ik heb denk ik geen bezwaar bij wat verlies van mijn matchhistory hoormindcrash schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:13:
[...]
Het is wat anders dan een backup terugzetten. Enkele DB clusters miste wat data. Ze hebben nu alles platgelegd en de games tussen het online gaan en het platleggen zijn verloren.mindcrash schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:13:
[...]
" This does suck and will require additional downtime that we did not anticipate, sorry about that. No data from before the maintenance has actually been lost. Games that you started in the first minutes we came back will be gone. Purchases in the store you did in the time will appear in your account within a day or two.
Please accept our apology for this screw up, we got all hands on deck to get this resolved."
Dus als je een ranked in 5 minuten heb geladen en gewonnen, dan geef ik je een respectvolle high five van mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 10-06-2014 15:24 ]
Klopt, Mebus. Ik had dat ook al eens gezien.Mebus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:12:
@koekie, je kan ook r+q doen, maar dat schijnt vrij lastig te zijnZijn wat video's van op YouTube..
Maar het is net wat Rudy al zegt: in het heetst van de strijd is dat wel een risico. Want zelfs al zou je de R + Q combo beheersen (ik iig niet), dan nog is het tricky want als je eerste R + Q misgaat en je R meteen op cooldown komt, mis je meteen een hoop (follow up) dmg.
Ik gebruik overigens een soort 'tussenvariant'. Ik wacht niet totdat Q geraakt is om pas daarna R te activeren; ik schiet mijn Q en activeer dan meteen R op het moment dat de Crescent Strike nog in mid air is.
Dat is ook al aardig wat sneller dan wachten totdat Q raak is, en als je genoeg ervaring met Diana's Q hebt dan weet je wel bijna zeker dat ie raak gaat zijn waardoor je meteen R kan activeren. Vaak is het dan wel belangrijk met wachten op de escape/gap closer van je enemy, anders loop je risico dat je je Q mist en R alsnog op cooldown gaat.
Verwijderd
Hey allemaal!
Speel al enige tijd League of Legends en zag dat er een actief GoT topic was. Om maar meteen met de deur in huis te vallen.. spelen jullie ook in 5v5 ranked teams? Het lijkt me leuk om hieraan deel te nemen indien er nog plaats over is
Speel al enige tijd League of Legends en zag dat er een actief GoT topic was. Om maar meteen met de deur in huis te vallen.. spelen jullie ook in 5v5 ranked teams? Het lijkt me leuk om hieraan deel te nemen indien er nog plaats over is
Moet mogelijk zijn, maar ga Diana uiteraard wel eerst goed oefenen in normals.Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:30:
Het is mijn doel om gold te halen met Diana jungle, ik denk dat het wel moet lukken aangezien ik al Silver 3 ben.
Je moet met name wat gevoel krijgen voor haar 'gekromde' Crescent Strike, de range van haar E pull, gevoel krijgen voor een snelle R terwijl Q nog in mid air is, etc.
Je Q landen valt of staat eigenlijk alles mee, dus zorg dat je dat onder de knie krijgt, voordat je ranked gaat doen.
Overigens loop je met Diana jungle wel altijd het risico dat je een enemy jungler hebt die pre lvl 6 al allerlei succesvolle ganks plaatst en daardoor zijn team al op een zekere voorsprong zet waar je niet meer tegenop kan boksen. Bij Diana kun je pre lvl 6 wel ganken, maar dat kan eigenlijk enkel door heel goed positioneren/timen en pas vanaf lvl 4 als je je E hebt. Tot lvl 6 is het vooral farmen, farmen, farmen, dus loop je het risico dat je laners er zonder jouw interventies alweer een potje van maken.
Kun je Di (zeker om te oefenen) daarom eerst niet beter mid tegen bijvoorbeeld een Fizz spelen om wat feeling te krijgen? Bespaart zowiezo IMO een hoop stoom uit de oren (plus bijbehorende reports vanwege 'feeding' en/of 'noob no help's) bij de rest van het team -_-Koekiemonsterr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:49:
Overigens loop je met Diana jungle wel altijd het risico dat je een enemy jungler hebt die pre lvl 6 al allerlei succesvolle ganks plaatst en daardoor zijn team al op een zekere voorsprong zet waar je niet meer tegenop kan boksen.
Ja of course, Diana mid spelen helpt uiteraard ook. Fizz is meteen ook een goeie (of juist niet) tegenstander, in die zin dat Diana bekend staat als een counter van Fizz.mindcrash schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:11:
Kun je Di (zeker om te oefenen) daarom eerst niet beter mid tegen bijvoorbeeld een Fizz spelen om wat feeling te krijgen? Bespaart zowiezo IMO een hoop stoom uit de oren (plus bijbehorende reports vanwege 'feeding' en/of 'noob no help's) bij de rest van het team -_-
Diana op (mid) lane spelen is vooral handig om je Q te leren raken. Q raken op jungle packs kan iedereen, maar op een moving target is andere koek. Dat kun je veel beter in lane oefenen, zeker omdat je met Diana op mid lane pre lvl 6 weinig anders doet dan harassen met Q.
In theorie wel, ligt er maar net aan bij welk groepje je kan aansluiten. Sowieso het GoT channel join in-game, dan kan je vast wel een keer een game mee doen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:39:
Hey allemaal!
Verwijderd
Dank je voor je reply! Ik heb een hele tijd geleden de GoT channel gejoind maar die bleek helaas niet zo actief te zijn als dat ik zou willen. Zal het er alsnog een keer proberenRordarok schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:23:
[...]
In theorie wel, ligt er maar net aan bij welk groepje je kan aansluiten. Sowieso het GoT channel join in-game, dan kan je vast wel een keer een game mee doen.
Tegenwoordig wordt er redelijk wat gepraat en worden er random groepjes gemaakt om te spelen, helemaal als je zelf het voortouw neemt. Veel plezier alvast
Verwijderd
Hopelijk ook iets serieuze ranked teams. Sinds kort speel ik ranked weer wat serieuzer en sta ik op het punt om gepromote te worden naar Diamond. Een Diamond niveau 5v5 team maakt in mijn ogen het spel nog leuker
Ik speel niet zo hoog als diamond, maar heb nu een 5v5 ranked team met mensen uit(bronze-gold). En 5v5 ranked vind ik zo veel leuker als soloQVerwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:36:
Hopelijk ook iets serieuze ranked teams. Sinds kort speel ik ranked weer wat serieuzer en sta ik op het punt om gepromote te worden naar Diamond. Een Diamond niveau 5v5 team maakt in mijn ogen het spel nog leuker
Verwijderd
Ik geloof je meteen! Alleen al het feit dat je elkaar kent en meer tactieken kunt gebruiken schroeft het plezier omhoog. Daarnaast minder ragers neem ik aan (als het goed is iiggarriej schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:39:
[...]
Ik speel niet zo hoog als diamond, maar heb nu een 5v5 ranked team met mensen uit(bronze-gold). En 5v5 ranked vind ik zo veel leuker als soloQ
Alleen bij de Dragons niet Kappa
Geen ragers nee, tuurlijk zijn we af en toe wel wat hard tegen elkaar als iemand een stomme fout maakt. Maar we schelden elkaar niet verrot.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:41:
[...]
Ik geloof je meteen! Alleen al het feit dat je elkaar kent en meer tactieken kunt gebruiken schroeft het plezier omhoog. Daarnaast minder ragers neem ik aan (als het goed is iig)
Grrr nog niet klaar met de databases, nouja dan maar even de muur witten.
En daarom ook interessant om te oefenen:Koekiemonsterr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:17:
[...]
Ja of course, Diana mid spelen helpt uiteraard ook. Fizz is meteen ook een goeie (of juist niet) tegenstander, in die zin dat Diana bekend staat als een counter van Fizz.
(Anklespankin, Diana hier, speelt team ranked op Platinum level. Commentaar trouwens ook best hilarisch
[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 10-06-2014 19:04 ]
RIP EUW:
http://forums.euw.leagueo...p?p=16132056#post1613205618.40 GMT+1 update: Players, to keep you fully informed, it seems unlikely we will be able to open EUW tonight.
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2014 19:45 ]
Ik klaag ze aan voor het feit dat mijn hele huis wit is.
Wordt nog interessanter. Er ging iets mis tijdens het repliceren c.q. migreren van data.
Dus Amsterdam komt binnenkort blijkbaar eindelijk online?
Dat is eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken om dit te accepteren zonder aan de kook te raken, dus dan houd ik dat mezelf iig voor 
Heb ik eindelijk weer eens gewoon een avond vrij, was eigenlijk van plan met wat vrienden een groot deel van de avond te spelen, krijg je dit
Heb ik eindelijk weer eens gewoon een avond vrij, was eigenlijk van plan met wat vrienden een groot deel van de avond te spelen, krijg je dit
Ik heb bij Riot altijd zo'n idee van 3 studenten op een zolderkamer met een oude HP proliant server waar dan heel de EUW service op draait
Het grote probleem met EUW is dat zowat het halve Oostblok (in plaats van hun eigen server) plus Afrika ook op deze shard speelt. Daar is de servercapaciteit nooit op berekend; sterker nog: nooit de bedoeling geweest. (In ieder geval vanaf het moment dat EUNE online kwam)Viper® schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:40:
Ik heb bij Riot altijd zo'n idee van 3 studenten op een zolderkamer met een oude HP proliant server waar dan heel de EUW service op draait
Maar goed, krijg voornamelijk die eerste groep maar uit zichzelf gemigreerd naar EUNE...
[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 10-06-2014 20:54 ]
Dus de helft van de tweakers hier moet dus naar eune
Nee, ze moeten eens die servers fixen! Hoewel ik ook moet zeggen dat het de afgelopen paar maanden niet zo erg is als daarvoor.. Waarbij zelfs overdag ques waren om in te loggen -_- Dat is wel minder de laatste tijd. Nu maar hopen dat de servers gefixt zijn als ik donderdag terug ben 
Iedereen speelt nu dus op na/eune?
Nee, ben nog niet zo desperate geworden dat ik voor server offtime een smurf moet gaan maken.
Daar had ik ook helemaal geen trek in, al is het maar omdat ik op m'n main een aantal leuke champs heb waar ik graag mee speel en juist m'n smurf nog wat wil levelen om die ook daar te kunnen kopen.
Anyway, ik hoop dat het hierna eindelijk eens gewoon werkt.
Anyway, ik hoop dat het hierna eindelijk eens gewoon werkt.
Ik heb net ook op EUNE gespeeld, eens een keer wat anders. Lekker supporten met Karma of Lissandra bijvoorbeeld, extreem sterk in het begin. Maar ik moet zeggen dat ik het op mijn main veel leuker vindt, daar gaat het meer gelijk op low level.Mebus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:12:
Dus de helft van de tweakers hier moet dus naar euneNee, ze moeten eens die servers fixen! Hoewel ik ook moet zeggen dat het de afgelopen paar maanden niet zo erg is als daarvoor.. Waarbij zelfs overdag ques waren om in te loggen -_- Dat is wel minder de laatste tijd. Nu maar hopen dat de servers gefixt zijn als ik donderdag terug ben
Wat is EUNE??Xanthian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:58:
[...]
Ik heb net ook op EUNE gespeeld, eens een keer wat anders. Lekker supporten met Karma of Lissandra bijvoorbeeld, extreem sterk in het begin. Maar ik moet zeggen dat ik het op mijn main veel leuker vindt, daar gaat het meer gelijk op low level.
Nordic & East server van lol?
Xbox id: DHV Whitebird
Gisteren wel weer kunnen merken hoeveel verstand van IT de gemiddelde LoL speler heeft. Ik heb ook een account aangemaakt op NA en hoeveel EUW spelers daar toch niet aan het zeuren waren over hun ping, damn! Het is toch logisch dat die hoog is? Mijn oma kan dat zelfs begrijpen.
Wel grappig dat ze bij ongeveer elke death lag hebben, ookal worden ze afgemaakt door een andere EUW speler.
En dat geflame op die NA server van de EUW spelers, niet normaal... Het is vaak al erg als EUW up is, maar nu leek het allemaal nog veel erger. Ik zou in 1 potje 5x vermoord worden door ene Ben Laden (kent iemand hem?) want ik speelde tegen zijn zoon en bla bla bla...
Wel grappig dat ze bij ongeveer elke death lag hebben, ookal worden ze afgemaakt door een andere EUW speler.
En dat geflame op die NA server van de EUW spelers, niet normaal... Het is vaak al erg als EUW up is, maar nu leek het allemaal nog veel erger. Ik zou in 1 potje 5x vermoord worden door ene Ben Laden (kent iemand hem?) want ik speelde tegen zijn zoon en bla bla bla...
Daarom speel ik liever op de EUNE server, lagere ping. Gezeik is daar echter niet minder maar desondanks leuke potjes gehad. Aan het begin van één potje vroeg iemand "Who else is here because of EUW servers down" en zo'n beetje iedereen gaf toe dat ze daar waren vanwege EUW.TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:12:
Gisteren wel weer kunnen merken hoeveel verstand van IT de gemiddelde LoL speler heeft. Ik heb ook een account aangemaakt op NA en hoeveel EUW spelers daar toch niet aan het zeuren waren over hun ping, damn! Het is toch logisch dat die hoog is? Mijn oma kan dat zelfs begrijpen.
Vanochtend nog een custom game maakt om de ping te checken. Deze was nu 22 i.p.v. 35 wat ik normaal heb. Ik speel nooit in de ochtend dus ik ga vanmiddag nog eens controleren.
Ik ga vanavond ook maar eens kijken of dit spel iets is. Hoor er veel over dat dit de meest gespeelde game van het moment is. Wil eigenlijk zelf eens gaan kijken of dit iets voor me is. Hopelijk wordt het dat dan ook
.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De meest gespeelde game denk ik niet maar de meeste gespeelde competetieve moba denk ik wel.Oxigeon schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:53:
Ik ga vanavond ook maar eens kijken of dit spel iets is. Hoor er veel over dat dit de meest gespeelde game van het moment is. Wil eigenlijk zelf eens gaan kijken of dit iets voor me is. Hopelijk wordt het dat dan ook.
Als je wilt kunnen we vanavond wel samen doen kan ik je de basis uitleggen en kunnen we samen wat doen (moet mn smurf ooit gaan levelen)
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]