[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Volk uit arme landen misdraagt zich vaker. De meeste noemenswaardige toxic figuren in alle mmos en games die ik online heb gespeeld zijn Russen, Polen, Filipinos, Brazilianen. Plus, iedereen met z'n landcode in zijn username is bij voorbaat vrij kansloos heb ik gemerkt.
Dank je wel jochie.

Ik heb het helaas dat de Fransen en Nederlands voornamelijk de toxic figuren zijn. Denk dat de invatting voor iedereen verschillend kan zijn.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Topicstarter
blamauci schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:26:
polen vallen best mee. Pas geleden een tijd meegespeeld met een ranked team met een paar polen en kroaten. Moet zeggen dat dat echt hele funny games waren. Wel erg serieus in game. maar ze vonden draaagoonnns Maokai maar al te leuk xD.
Misschien in een semi-dedicated environment dat het wat beter gaat als ze geforceerd met landgenoten en buren zitten. Heb vooral MMOs gespeeld in de NA region, waar de hele westerse wereld op connect. In de MMO scene zijn PL's en BR's erg grote groepen die vaak samen hangen, weigeren Engels te spreken en veel ongein uithalen met mensen uit andere landen zoals loot proberen te jatten, monster camps verzieken e.d. in de openbare gelegenheden. Heb zelf tijdens mijn verblijf in Singapore op de server daar eventjes op een leenaccount gespeeld, waar de groep Maleisiers en Filipinos over het algemeen veel meer toxicity lieten zien en Engels weigerden te spreken dan mensen die vanuit China, Korea en SG verbonden, die soms in hun allerbeste Engrish nog probeerden te coordineren.

Ik probeer niet te discrimineren, maar iedereen met 10+ jaar online gaming op public servers kan merken dat er bevolkingsgroepen zijn die heel erg naar elkaar toe trekken en vijandig zijn naar alles daarbuiten. Daar vind ik bvb Nederlanders, Duitsers en Zweden weer niet in passen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 05-06-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:47
Fransen zijn vooral vaak toxic omdat ze maar al te graag surrenderen en omdat ze vaak in het frans met elkaar lopen te communiceren.

Rekening houdend met het onwijs gebrekkig engels wat ze leren daar op scholen kan ik het soms wel begrijpen. maargoed ik spreek geen woord frans maar ik herken sommige afkortingen wel als zeer kwetsend.
mij kan het vaak geen hol schelen maar genoeg mensen die er op ingaan.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:36:
[...]
Ik probeer niet te discrimineren, maar iedereen met 10+ jaar online gaming op public servers kan merken dat er bevolkingsgroepen zijn die heel erg naar elkaar toe trekken en vijandig zijn naar alles daarbuiten. Daar vind ik bvb Nederlanders, Duitsers en Zweden weer niet in passen.
Nee inderdaad, de nederlanders en duitsers boeien niet naar wie ze schelden, gewoon naar iedereen ook al zijn het medelanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:36:
[...]

Misschien in een semi-dedicated environment dat het wat beter gaat als ze geforceerd met landgenoten en buren zitten. Heb vooral MMOs gespeeld in de NA region, waar de hele westerse wereld op connect. In de MMO scene zijn PL's en BR's erg grote groepen die vaak samen hangen, weigeren Engels te spreken en veel ongein uithalen met mensen uit andere landen zoals loot proberen te jatten, monster camps verzieken e.d. in de openbare gelegenheden. Heb zelf tijdens mijn verblijf in Singapore op de server daar eventjes op een leenaccount gespeeld, waar de groep Maleisiers en Filipinos over het algemeen veel meer toxicity lieten zien en Engels weigerden te spreken dan mensen die vanuit China, Korea en SG verbonden, die soms in hun allerbeste Engrish nog probeerden te coordineren.

Is in Singapore de voertaal niet gewoon engels? Volgens mij wel namelijk.

Toen ik een half jaar in zuid-korea was en 3 maanden in Taiwan kon ik met engels overal wel komen gelukkig. Zelf in Japan was dat no issue.(Die zijn nogal trots zo ongeveer als de fransen, maar ze verwachten iig niet gelijk dat je ze maar begrijpt anders als de fransen.)

[ Voor 9% gewijzigd door blamauci op 05-06-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-07 16:26

Wootlock

Evilution

iCy schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Dank je wel jochie.

Ik heb het helaas dat de Fransen en Nederlands voornamelijk de toxic figuren zijn. Denk dat de invatting voor iedereen verschillend kan zijn.
Ik geef hem wel gelijk, waarom moet je in je nickname zetten dan je specifiek uit een bepaald land komt (xxWARRIORPLxx, HeisenbergDE ect. ect.)
Voegt niets toe en bevorderd in principe toxic behaviour imo.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
Ik pleit voor één Europa in LoL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ero-Sensei schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:43:
Man de europese servers zijn al 30x gesplit haha. overdreven maar na de eerste serversplit zijn er nog meer stukken afgestoten basicly

Turkish server/ Russia server. EUNE servert. nu binnenkort een arabische servert(die speelden ook op de EU servert voorheen)

Man man man, ik herriner me het nog voor de server split... werden we als de server overloaded was gematched op de LA backup servers...... 161 ping op een ''EU'' servert.... Rito plz

[ Voor 36% gewijzigd door blamauci op 05-06-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wootlock schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:42:
[...]

Ik geef hem wel gelijk, waarom moet je in je nickname zetten dan je specifiek uit een bepaald land komt (xxWARRIORPLxx, HeisenbergDE ect. ect.)
Voegt niets toe en bevorderd in principe toxic behaviour imo.
Omdat iCy bij honderden online games al in gebruik is...

Kan er ook iCy1984 van maken, maar de games met een geboortedatum zijn vaak ook weer toxic. Zal volgende maand wel een nickchange aanvragen binnen LOL en er van maken Its_Toxic_iCy.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 05-06-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
blamauci schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Is in Singapore de voertaal niet gewoon engels? Volgens mij wel namelijk.
Op straat en in formele winkels wel, maar er wonen veel Maleisische, 1st-gen Chinese en Indische mensen. Ook word er online meer in het lokale (niet echt-)dialect Singlish gesproken. In LoL vind je daar Malay English, Singlish, proper English en English gemengd met Hokkien/Teochew. Veel scheldwoorden komen vooral uit Hokkien.

Je moet dus als Europese LoL speler wel even wennen en een aantal Chinese woorden leren die in het Engels gemixt worden en wennen aan Singlish (wat voor de leek broken English lijkt)

Ook staan ze niet altijd open voor ang mo / gwai lo (red hairs / white ghost) dus het is om de trollerij te verminderen belangrijk om mee te kunnen praten.

"he kena win garen la. so stupid one"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:53:
[...]

Op straat en in formele winkels wel, maar er wonen veel Maleisische, 1st-gen Chinese en Indische mensen. Ook word er online meer in het lokale (niet echt-)dialect Singlish gesproken. In LoL vind je daar Malay English, Singlish, proper English en English gemengd met Hokkien/Teochew. Veel scheldwoorden komen vooral uit Hokkien.

Je moet dus als Europese LoL speler wel even wennen en een aantal Chinese woorden leren die in het Engels gemixt worden en wennen aan Singlish (wat voor de leek broken English lijkt)

Ook staan ze niet altijd open voor ang mo / gwai lo (red hairs / white ghost) dus het is om de trollerij te verminderen belangrijk om mee te kunnen praten.

"he kena win garen la. so stupid one"
ja dat singlish herriner ik me. Heb nog een Garena League account... wat een bende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

blamauci schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:54:
[...]

ja dat singlish herriner ik me. Heb nog een Garena League account... wat een bende...
Bedankt voor de leuke avond prutser! Je hebt mijn rumble mid overtroffen met je irelia top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:14
Volgende ronde is bekend:

http://challonge.com/tweakersloltourny3

Succes aan de nog deelnemende teams!

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe SR VU:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 00:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Laten we t positief bekijken: ziet er best leuk uit! :) Gaat qua stijl wel erg richting DotA, imho..Beetje pastel kleurig, waardoor de focus wel op de actie blijft..

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 05-06-2014 23:03 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:31:
Volgende ronde is bekend:

http://challonge.com/tweakersloltourny3

Succes aan de nog deelnemende teams!
Hey we hebben de cointoss gewonnen :')

@BozeBroeders, doen we nog een rematch? Goed voor jullie teammoraal ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:45
Zoals ik ook tegen iParesh zei: dit gaan veel pc's niet leuk vinden.. Nu moeten we soms al 10 min naar het loading screen kijken, dat gaat dus (nog) vaker voorkomen.. Desondanks is het wel een hele vooruitgang tov nu d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-02 15:10
JapieTalent schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:33:
[...]

Zoals ik ook tegen iParesh zei: dit gaan veel pc's niet leuk vinden.. Nu moeten we soms al 10 min naar het loading screen kijken, dat gaat dus (nog) vaker voorkomen.. Desondanks is het wel een hele vooruitgang tov nu d:)b
"Oh, and by the way: this map is going to run as well as, or better, than the SR you are currently playing on, when released. :)"

https://twitter.com/RiotDraggles/status/474624794235654145

Ik heb zelf een PBE-account maar de patch is nog niet uitgerold, kan ik gelijk even kijken of ie gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vind het er fantastisch uitzien. Als het ook nog blijft performen vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hopelijk is de redesign inderdaad ook beter voor de performance. Ze pleuren de huidige laggy audio engine eruit en de huidige map heeft veel overbodige polygons. Deze map heeft namelijk voor alle aanpassingen ook prima performance gehad en nu kom ik met een OCed i7, een high end SSD en een GTX580 niet eens meer op 60FPS als ik Fraps aanslinger, wat ik vroeger op LoL met een slechtere PC nog heb kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris__
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-07 15:20
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:19:
[...] huidige map heeft veel overbodige polygons.
Mooie impressie hiervan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6w7kmYul.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chris__ op 06-06-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

McGryphon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:58:
Oh ik vind het ook vaak wel grappig om te roepen dat ik 1st time Udyr ben. Instarage :+
Helaas kijkt men iets teveel naar lolking oid & lukt die gein niet of laten ze zich beinvloeden door de rank van de tegenstander (wat ik vroeger ook deed).
Ero-Sensei schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:43:
Het maakt toch niet uit welke West-Europese taal iemand spreekt; over het algemeen kan je toch meepraten; zeker de small talk in de taal van de speler helpt om de sfeer goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Echt zo'n change van who-gives-a-fuck. Zoals ze zelf al aangeven, dit beinvloed de 1%. Rito ga alsjeblieft eens wat nuttigs aanpassen aan je ranked queue. Er is genoeg mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-07 22:06

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:40:
Echt zo'n change van who-gives-a-fuck. Zoals ze zelf al aangeven, dit beinvloed de 1%. Rito ga alsjeblieft eens wat nuttigs aanpassen aan je ranked queue. Er is genoeg mis mee.
QFT

Heerlijk hoe ze in die aankondiging hun intenties aangeven, waaruit je meteen kan concluderen dat dit plan volstrekt overbodig is.
Kennelijk willen ze in ieder geval de indruk wekken de 'integriteit' serieus te nemen. PR bitches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In honderden games kan ik volgens mij op een hand tellen hoe vaak ik een Plat met een Silver samen zag. En van het laatste duo dat ik me herinner wist de Plat nog harder te feeden dan de Silvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:51:
In honderden games kan ik volgens mij op een hand tellen hoe vaak ik een Plat met een Silver samen zag. En van het laatste duo dat ik me herinner wist de Plat nog harder te feeden dan de Silvers.
Ach ja, alle beetjes helpen. We kunnen ook op alles wel commentaar hebben, maar uiteindelijk werken ze nog steeds aan het spel om het te verbeteren. Tuurlijk zou ik ook liever zien dat ze momenteel andere dingen wat harder aanpakken maar misschien is alles niet zo simpel opgelost als wij zouden denken.

Ik vind iig de update die SR gaat krijgen een enorme verbetering. Ja, het heeft lang geduurd maar van wat ik nu zie is het het wachten meer dan waard geweest. Liever dat ze er iets langer over doen dan dat we zo'n halfzachte update hadden gekregen waarvan je denkt, "goh, had er wat extra tijd in gestoken en het had er daadwerkelijk goed uitgezien".

Overigens hoop ik nog steeds dat men gaat kijken naar het ranked systeem, want hoe ik het ook probeer enigszins goed te praten klopt er werkelijk geen hout van. Als Gold III hoor ik NIET met Plat's gematched te worden in mijn promo's naar Gold II. Het idee dat de MMR van die Plat spelers zo laag is dat ze met mij gematched worden zegt mij enkel dat ze niet in Plat thuishoren en vandaar dus ook dat ze wat mij betreft het gehele onderliggende MMR systeem mogen afschaffen. Of gebruik het als volgt, 2 of 3 Plats in je promo's, prima jij promoveert niet naar een hogere Gold divisie maar gelijk door naar Plat aangezien je toch al gematched wordt met deze lage MMR rating lui. Else it doesn't make any sense.

Tevens nog het punt dat als je in je Promo's wint heb je geen buffer van punten dat als je promoveert ineens op iets van 20/40 punten begint in je nieuwe divisie, maar als je ze verliest dat ze er wel even vrolijk 40+ punten bij je vanaf halen. Just to keep you motivated. Wie dat ooit bedacht heeft, die zou wat mij betreft gelijk zijn spullen mogen inpakken en een nieuwe werkgever zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583896

Damienx2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:00:
Het idee dat de MMR van die Plat spelers zo laag is dat ze met mij gematched worden zegt mij enkel dat ze niet in Plat thuishoren
Maar wat maakt het dan uit? Schijnbaar is jouw MMR even hoog als dat van iemand die in Plat zit, het draait niet om de divisie waar je inzit maar wat je hidden MMR is, daarmee word jij gematched :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:45
Lang leve het oude elo systeem, maar nee we moeten ook de ragende kiddies tevreden houden die anders geen ranking hadden en nu kunnen ragen over het feit dat ze in brons zitten.. Zo lijkt het iig nog iets moet je maar denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Anoniem: 583896 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:32:
[...]

Maar wat maakt het dan uit? Schijnbaar is jouw MMR even hoog als dat van iemand die in Plat zit, het draait niet om de divisie waar je inzit maar wat je hidden MMR is, daarmee word jij gematched :P
Rewards (en 'status') worden gebaseerd op je divisie, terwijl je matches speelt a.d.v. van je MMR. Dat is dus per definitie krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damienx2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Ach ja, alle beetjes helpen. We kunnen ook op alles wel commentaar hebben, maar uiteindelijk werken ze nog steeds aan het spel om het te verbeteren. Tuurlijk zou ik ook liever zien dat ze momenteel andere dingen wat harder aanpakken maar misschien is alles niet zo simpel opgelost als wij zouden denken.
Als ze dan toch matchmaking kunnen cappen, waarom niet zorgen dat spelers van een bepaalde tier niet met de ander kunnen? Gold III max met Gold II/IV, Bronze I enkel met Gold V/Bronze II etc.
Ik vind iig de update die SR gaat krijgen een enorme verbetering. Ja, het heeft lang geduurd maar van wat ik nu zie is het het wachten meer dan waard geweest. Liever dat ze er iets langer over doen dan dat we zo'n halfzachte update hadden gekregen waarvan je denkt, "goh, had er wat extra tijd in gestoken en het had er daadwerkelijk goed uitgezien".
Zoals het er nu uitziet en de polygons inderdaad vermindert zijn, zal het er veel beter uitzien en presteren. Het modden van de huidige map met nieuwe bosjes is ook al geen success gebleken (en ziet er niet uit)
Tevens nog het punt dat als je in je Promo's wint heb je geen buffer van punten dat als je promoveert ineens op iets van 20/40 punten begint in je nieuwe divisie, maar als je ze verliest dat ze er wel even vrolijk 40+ punten bij je vanaf halen. Just to keep you motivated. Wie dat ooit bedacht heeft, die zou wat mij betreft gelijk zijn spullen mogen inpakken en een nieuwe werkgever zoeken.
Vast een apenkop van een MMO game. Jongens, we maken er een grind van, daar houden de Koreanen wel van :+
[...]

Als het niet draait om de divisie, waarom in godsnaam dat hele systeem eromheen? Leg dat dan eens uit. Damien heeft een vrij hoge winrate % en nog niet eligible voor division/tier skip. Rito heeft ooit gezegd dat dat nu actief is, maar ik merk er niets van. Op mijn profiel stond ook dat ik van IV naar II zou skippen, een 2-0 promo en ik ging gewoon naar III. Het werkt niet en je houd kiddos die ergens niet thuishoren geforceerd onder de noemer Bronze 1/Silver V/Silver I/Gold V etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Wat het uitmaakt? Dat die lage MMR Plats 9 van de 10x de game vergooien. En dat is niet alleen bij Gold richting Plat zo, maar hetzelfde geld voor een Bronze die met Silver V's gematched wordt. Het is gewoon een fucking afvoerputje van scrubs die je in je teams krijgt, dat werkt echt enorm frustrerend. Dus aub schaf dat hele onzin systeem van MMR af en laat men gewoon spelen binnen de ranking die men zit. Silver vs Silver, Gold vs Gold etc etc. Of beter gezegd, doe mij het oude Elo systeem maar terug, je weet waar je aan toe bent je hebt geen frustrerende promo's meer (want dat is echt een major-turn off elke fucking 100 punten weer) Hoi jongens we hebben weer wat mensen gevonden die de promo's voor je kunnen verknallen. Wat dacht je van een Brand jungle? Nee bedankt liever niet meer.

Edit rant:

En voordat iemand roept: Ja maar als die Plat V bij jou inzit en alleen maar verliest komt hij vanzelf weer terug in Gold. Klopt helemaal, maar hij heeft wel een brug van 10(!!!!!!!!) games die hij mag verliezen. Wat is dit voor vergevend systeem? 10 Games lang waar hij dus minimaal gezien 3 promo's kan verkloten van mensen die WEL dienen te stijgen.

Mijn gevoel bij de promo's.

[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 06-06-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ze buffen de meeste AD(C) items en nerven juist Randuin's Omen?

GG WP Riot.

Nami wordt wel gebuffed met de nieuwe item. Leuk iemand healen en naast walk speed ook de attack speed verhogen.

(NEW) Ardent Censer
Recipe: Forbidden Idol + Aether Wisp + 250 G = 1900 Total Cost
30 Ability Power
10 Mana Regeneration per 5 seconds
10% Cooldown Reduction
8% Movement Speed
Unique Passive: Whenever you heal or shield another champion, they gain 25% Attack Speed for 6 seconds.
Notes: We wanted to create a mid-tier support item for supports now that Mikael's sits at a higher price point. We also want to see how you guys respond to this particular trigger effect as it has interesting interactions across supports. Thresh, for example, has an AoE AS boost from this item - while Janna and Lulu both offer attack steroids that synergize well with the Attack Speed.

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 06-06-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jongens ons team heeft perfecte sterke meta picks. Ik lock Cho support in :')
iCy schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Ze buffen de meeste AD(C) items en nerven juist Randuin's Omen?

GG WP Riot.
Zou eens tijd worden. ADCs zijn over het algemeen erg underwhelming en de helft niet eens meer viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-07 16:26

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Wat het uitmaakt? Dat die lage MMR Plats 9 van de 10x de game vergooien. En dat is niet alleen bij Gold richting Plat zo, maar hetzelfde geld voor een Bronze die met Silver V's gematched wordt. Het is gewoon een fucking afvoerputje van scrubs die je in je teams krijgt, dat werkt echt enorm frustrerend. Dus aub schaf dat hele onzin systeem van MMR af en laat men gewoon spelen binnen de ranking die men zit. Silver vs Silver, Gold vs Gold etc etc. Of beter gezegd, doe mij het oude Elo systeem maar terug, je weet waar je aan toe bent je hebt geen frustrerende promo's meer (want dat is echt een major-turn off elke fucking 100 punten weer) Hoi jongens we hebben weer wat mensen gevonden die de promo's voor je kunnen verknallen. Wat dacht je van een Brand jungle? Nee bedankt liever niet meer.

Edit rant:

En voordat iemand roept: Ja maar als die Plat V bij jou inzit en alleen maar verliest komt hij vanzelf weer terug in Gold. Klopt helemaal, maar hij heeft wel een brug van 10(!!!!!!!!) games die hij mag verliezen. Wat is dit voor vergevend systeem? 10 Games lang waar hij dus minimaal gezien 3 promo's kan verkloten van mensen die WEL dienen te stijgen.

[video]

Mijn gevoel bij de promo's.
Hehe je beschrijft het precies zoals ik het ook vaak ervaar.
Games tot de promo: Allemaal competente spelers, maken af en toe een fout maar geen toxic shit.
Promo games: het schorem komt vrijwel altijd in mijn team terecht :') dit weekend voor de 3de keer maar eens proberen silver 1 te geraken.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:10:
[...]

Hehe je beschrijft het precies zoals ik het ook vaak ervaar.
Games tot de promo: Allemaal competente spelers, maken af en toe een fout maar geen toxic shit.
Promo games: het schorem komt vrijwel altijd in mijn team terecht :') dit weekend voor de 3de keer maar eens proberen silver 1 te geraken.
Ik zal het enigszins relativeren. Het zijn voornamelijk de promo's van Rudy geweest die er zo uitzagen. Ik had toevallig het "geluk" dat mijn promo's er gisteren zo uitzagen. En dan even de 2 games beschrijven (want 2 losses op rij was gelukkig voldoende, want hoe vervelend is het wel niet om 1 loss, 1 win en vervolgens alsnog een loss te incaseren).

Eerste game, we spelen een 5vs4! Het enemy team had een Rengar als jungler en die besloot top te houden ipv te junglen (geen slechte keuze, er zit immers meer XP in de lane) ik besloot daarop om iig zijn buffs elke keer te stealen en proberen ganks op te zetten in de overblijvende lanes. Onze top Yasuo die gedurende die tijd free farm had en hard had kunnen pushen, vond het een beter idee om Rengar regelmatig onder de tower te diven dus bij elke kill leverde dat gelijk ook een death op en zo raakte Rengar langzamerhand lekker fed. Onze botlane stond vaak gepushed waardoor ganken vrij lastig werd en wisten het uiteindelijk toch nog netjes te presteren om hun lane te verliezen (Morgana Plat V, vond het nodig Sivir elke keer te baiten in towerdives op bot waardoor ze elke keer mochten recallen dankzij low health en de enemy Varus rustig kon farmen). Waarna het moment van teamfights kwam.

Waar je opzich mag verwachten dat een 5vs4 team de overhand heeft, besloot Yasuo elke keer netjes een detour te doen ipv bij het team te blijven dus zo kon Rengar iig een makkelijke kill oppakken. Waarna de fed ADC mij binnen enkele schoten kon neerknallen en we elke teamfight netjes verloren. En boven op dat geluk kwam de enemy 5de speler terug in de game en werden we vervolgens elke teamfight die al begon met 4 spelers omdat men het verstandiger vond om vooral niet bij elkaar te blijven en Rengar elke keer 1 persoon makkelijk kon uitschakelen.

De game erna stond ik gelukkig als 5e pick dus mocht ik supporten. Zodat ik rustig kon zien hoe onze Kayle top in elkaar gebeukt werd door een Wukong. En mijn Lucian (Plat V) niet kon lasthitten terwijl Twitch (Gold 2) dat wel kon. Hooks landen maakte niet uit, want Lucian was toch altijd zonder mana ;).

En zo waren de promo's gelukkig weer snel voorbij.

Gelukkig heeft Rudy later nog wel solo een game gewonnen en zaten de pannekoeken eens in het andere team.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 06-06-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Even een vraag tussen door aangezien ik op werk zit en zo'n beetje overal geblockt ben behalve hier.

Hoe zit het het LCS, wtf zijn die splits en waarom is er ook nog iets als OGN (alleen voor Azie?). Ik kijk tegenwoordig wel eens replays op mn TV maar ik kom er met de Youtube titels vaak niet uit of ik game 1, 2 of 5 zit te kijken in een LCS serie en waar het uberhaupt over gaat (per kwartaal gaat het geloof ik).

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:22:
[...]
want hoe vervelend is het wel niet om 1 loss, 1 win en vervolgens alsnog een loss te incaseren).
Dat scheelt je wel weer 20 LP of iets dergelijks. Dus dan begin je bijvoorbeeld weer op 80 i.p.v. 60.
Pete_Sampras schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:11:
Even een vraag tussen door aangezien ik op werk zit en zo'n beetje overal geblockt ben behalve hier.

Hoe zit het het LCS, wtf zijn die splits en waarom is er ook nog iets als OGN (alleen voor Azie?). Ik kijk tegenwoordig wel eens replays op mn TV maar ik kom er met de Youtube titels vaak niet uit of ik game 1, 2 of 5 zit te kijken in een LCS serie en waar het uberhaupt over gaat (per kwartaal gaat het geloof ik).
Er zijn verschillende competities, waar ze vanaf nu allemaal strijden om een plek op de World Championship. Dus bijv. EU LCS, NA LCS, OGN en dan nog wat andere regionen.
Er zijn twee splits in de LCS. Hiervoor streden ze daar vooral om hun plek te behouden, en nu dus ook voor een plek op de World Championship, naast een plek in de volgende split.

[ Voor 72% gewijzigd door Thormodo op 06-06-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576434

iCy schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Nami wordt wel gebuffed met de nieuwe item. Leuk iemand healen en naast walk speed ook de attack speed verhogen.
En wat dacht je van Janna <3 Shield + Extra damage + ASP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Soms heb ik het idee dat ze champions buffen / nerfen op om iedereen toch steeds die betere champions van dat moment te laten kopen. Het voelt gewoon niet lekker. Zal wel aan mijn eigen achterdocht liggen maar toch.

De andere optie is dat ze niet echt goed weten waar ze mee bezig zijn.

Ik weet niet wat welke situatie erger is; incompetentie of commerciele manipulatie.

[ Voor 26% gewijzigd door Pete_Sampras op 06-06-2014 15:59 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 576434 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:55:
[...]

En wat dacht je van Janna <3 Shield + Extra damage + ASP...
Jup :-)

Zo worden diverse andere supports die nu niet vaak worden gepicked wat meer viable. Alistar/Taric/Janna/Lulu/Sona

Ipv Nami/Thresh/Leona/Braum/Soraka/Morgana

tenminste in silver zijn dat zo'n beetje de support picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Pete_Sampras schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:58:
Soms heb ik het idee dat ze champions buffen / nerfen op om iedereen toch steeds die betere champions van dat moment te laten kopen. Het voelt gewoon niet lekker. Zal wel aan mijn eigen achterdocht liggen maar toch.

De andere optie is dat ze niet echt goed weten waar ze mee bezig zijn.

Ik weet niet wat welke situatie erger is; incompetentie of commerciele manipulatie.
Voel je vrij om dit soort uitspraken toe te lichten. Riot's balance is niet perfect maar ook zeker niet slecht.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Echt jammer dat de buffs en nerfs meteen zo uitbundig moeten. AD Carries werden net weer waardevoller door de change naar de hypercarry meta en dan meteen weer zulke gigantische buffs. Zo worden top laners nog minder relevant dan ze nu al zijn (en ze zijn behoorlijk irrelevant momenteel).

[ Voor 8% gewijzigd door Slivv op 06-06-2014 16:11 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damienx2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:22:

Gelukkig heeft Rudy later nog wel solo een game gewonnen en zaten de pannekoeken eens in het andere team.
Solo invading Yasuo jungle :') en mid Xerath :') :') :') :') too stronk
Slivv schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:11:
Echt jammer dat de buffs en nerfs meteen zo uitbundig moeten. AD Carries werden net weer waardevoller door de change naar de hypercarry meta en dan meteen weer zulke gigantische buffs. Zo worden top laners nog minder relevant dan ze nu al zijn (en ze zijn behoorlijk irrelevant momenteel).
lol, wat? Een aantal standaard bans zijn top laners en daar zit geen enkele ADC tussen. Jax is zo'n beetje vaste prik en Renekton is ook aardig fucked up om tegen te gaan als die een beetje voorloopt. De hele bedoeling van AD carries is dat ze de sterkste factor in de game zijn mid-end game, wat nu totaal niet het geval is. Ook al staat een tank nu compleet achter op de ADC, nog zal deze je vaak met burst damage van asociale base damage je het aardig lastig maken, terwijl jij minstens 10-12 schoten moet lossen. Wanneer een tank met enkel een Randuins en Hydra een ADC met PD/IE/BT/LW alsnog kan kapotslopen is er iets niet helemaal in de haak lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583896

Hmm, ja zo had ik het nog niet eens bekeken, ik snap de frustratie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:45:
[...]

Als het niet draait om de divisie, waarom in godsnaam dat hele systeem eromheen? Leg dat dan eens uit. Damien heeft een vrij hoge winrate % en nog niet eligible voor division/tier skip. Rito heeft ooit gezegd dat dat nu actief is, maar ik merk er niets van. Op mijn profiel stond ook dat ik van IV naar II zou skippen, een 2-0 promo en ik ging gewoon naar III. Het werkt niet en je houd kiddos die ergens niet thuishoren geforceerd onder de noemer Bronze 1/Silver V/Silver I/Gold V etc.
Ik heb op mijn smurf zowel gold 4 als gold 2 geskipt dus volgens mij werkt het gewoon.
Had dan ook ongeveer 8 wins op rij of 7 wins 1 loss in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb op mijn smurf zowel gold 4 als gold 2 geskipt dus volgens mij werkt het gewoon.
Had dan ook ongeveer 8 wins op rij of 7 wins 1 loss in die richting.
Was dat kort naar je placements of had je inmiddels al veel gespeeld. Want ik heb meerdere forumposts gelezen van mensen in dezelfde situatie als dat ik zit. Nogmaals ik heb er geen probleem mee om elke divisie te doorlopen, ik heb er echter wel een probleem mee als mijn MMR mij matched aan low Plats terwijl ik nog in Gold III zit. En dan niet omdat Plat spelers niet te verslaan zijn (integendeel) maar wel omdat het niet echt bepaald sterren zijn in Plat V, maar ondertussen wel de ego meebrengen van hun rank.

Voor Thormodo heeft het namelijk ook gewerkt, en kijkend naar zijn wins in de placements, ook niet meer dan logisch.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 06-06-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had niet zo heel veel games gespeeld nee. Nadat ik gedecayed was van gold 1 naar gold 3 trouwens ook weer een divisie geskipt. Maar die smurf heeft toch 200 ranked games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:33:
Had niet zo heel veel games gespeeld nee.
Dan krijg je dat dus. In je eerste paar games heb je insane MMR gain/loss. Blijft alsnog apart dat iemand die rond de 60% winrate zweeft niet mag skippen, aangezien LoL's "target" altijd is om alles rond de 50% te houden. Dan lijkt me 60% toch wel een moment om te zeggen dat iemand wellicht niet op de juiste plek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja 60% is teveel. En al helemaal als je tegen betere spelers gematched word zou je snel moeten stijgen.
Dus dan gaat er inderdaad iets fout.
Yellowstar staat nummer 3 van de EU met 55% winrate. Is natuurlijk wel tegen betere spelers maar toch

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 06-06-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-07 22:07
Ik sta momenteel op 35% winrate :')

Langzaamaan terug aan het opbouwen maar ik wordt nu gematched met Bronze III gemiddeld en merk echt dat ik toch net iets meer inzicht heb.

Zo ga ik niet breinloos gaan chasen in een unwarded enemy jungle of ga ik liever een objective nemen dan een kill. jammer genoeg is dat moeilijk te begrijpen door sommige anderen.

14/5/19 Vi en ik had nog steeds moeite met te carrien. Ja, onze twitch had 15 kills maar ook 14 deaths door roekeloos rond te lopen in de enemy jungle en altijd kills proberen nemen 1v2 en hard verliezen.

Trundle top heb ik early game 3x gaan campen. Darius met tele+ignite. 3x een kill, ben zelfs eens gebleven zodat Darius z'n tele gebruikt => kill => meer experience verlies en dan nog blijft trunde top hard doorpushen en gewoon feeden 1v1. Dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.

Uiteindelijk hadden we algemeen een overhand in objectives maar het was toch echt moeilijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561095

misterdoom schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:57:
Ik sta momenteel op 35% winrate :')

Langzaamaan terug aan het opbouwen maar ik wordt nu gematched met Bronze III gemiddeld en merk echt dat ik toch net iets meer inzicht heb.

Zo ga ik niet breinloos gaan chasen in een unwarded enemy jungle of ga ik liever een objective nemen dan een kill. jammer genoeg is dat moeilijk te begrijpen door sommige anderen.

14/5/19 Vi en ik had nog steeds moeite met te carrien. Ja, onze twitch had 15 kills maar ook 14 deaths door roekeloos rond te lopen in de enemy jungle en altijd kills proberen nemen 1v2 en hard verliezen.

Trundle top heb ik early game 3x gaan campen. Darius met tele+ignite. 3x een kill, ben zelfs eens gebleven zodat Darius z'n tele gebruikt => kill => meer experience verlies en dan nog blijft trunde top hard doorpushen en gewoon feeden 1v1. Dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.

Uiteindelijk hadden we algemeen een overhand in objectives maar het was toch echt moeilijk hoor.
Maak je niet te druk. Het is maar een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:50:
Ja 60% is teveel. En al helemaal als je tegen betere spelers gematched word zou je snel moeten stijgen.
Dus dan gaat er inderdaad iets fout.
Yellowstar staat nummer 3 van de EU met 55% winrate. Is natuurlijk wel tegen betere spelers maar toch
Het is inmiddels na een aantal losses geen 60% meer ;) 58% nu om precies te zijn. Ach laat ik maar stoppen met het klagen over het systeem, het gaat toch niet veranderen. Tijd om gewoon wat plezier uit de games proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ja 51% winrate hier op BEST JUNGLAH EUW en net onder de 50% op Dragon Chrysophy. Maar daarmee had ik ragequeue gedaan en had mezelf naar silver 4 geforced door hoeren tyfus slecht te spelen. Inmiddels weer silver 1 met gold 4 mmr ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
blamauci schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 08:33:
Inmiddels weer silver 1 met gold 4 mmr ongeveer.
Wat is Gold x MMR? Ik denk dat je MMR niet meer aan een bepaalde division kunt koppelen, slechts een gemiddelde per tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 08:51

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hmm, ik zie nu pas in die ADC-buff-link hier verder boven dat Athene's ook best generfed is. Kak, nu moet ik weer een Archangel's op Ziggs bouwen voor max (siege) spammability.

En R.I.P. Randuins, dat was ideaal op Udyr om minder gekite te worden. Evenals de MS steal nerf op Blade is dit best vervelend voor mijn Udyr :(

[ Voor 29% gewijzigd door McGryphon op 07-06-2014 14:09 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
McGryphon schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:08:
Hmm, ik zie nu pas in die ADC-buff-link hier verder boven dat Athene's ook best generfed is. Kak, nu moet ik weer een Archangel's op Ziggs bouwen voor max (siege) spammability.
Waarom? Athene's heeft nu dezelfde regen als Tear (10) en geeft AP, MR, CDR. Archangel's geeft Max Mana/AP/Regen. Ik zou early game liever nog steeds voor de eerste gaan, vooral op Ziggs. Heb zijn max manapool nooit als problematisch gezien in vergelijking met anderen.

Overigens, 3 AFKers op m'n team in de laatste 5 games. Gelukkig heb je volgens Tweakers logica altijd hogere kans dat de AFK en trolls op enemy team zitten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoef je geen Tweakers logica te noemen hoor dat is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Overigens, 3 AFKers op m'n team in de laatste 5 games. Gelukkig heb je volgens Tweakers logica altijd hogere kans dat de AFK en trolls op enemy team zitten :')
Simpele wiskunde, heeft niets met Tweakers logica te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vicarious schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:32:
[...]

Simpele wiskunde, heeft niets met Tweakers logica te maken.
De kansen zijn vrij gelijk, aangezien er nooit 5 trolls op 1 team gaan zitten. Als we beredeneren dat minstens 1 van de spelers het spel niet wil verkankeren dan zijn de kansen vrij gelijk. Also, 3/5 games een AFKer op m'n team schijn ik een uitzondering op jullie regel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:33:
[...]

. Also, 3/5 games een AFKer op m'n team schijn ik een uitzondering op jullie regel te zijn.
Lekker grote populatie ook :') Je weet zelf net zo goed als ik dat als je 100x een muntje opgooit het best een keer voorkomt dat je 4x achter elkaar kop gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vicarious schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:13:
[...]

Lekker grote populatie ook :') Je weet zelf net zo goed als ik dat als je 100x een muntje opgooit het best een keer voorkomt dat je 4x achter elkaar kop gooit.
Je kunt dit meer met een muntje met 3 kanten vergelijken, waar deze zelden op de kant valt met enemy afk, dat is me in de laatste 150 games~ misschien 2 keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:15:
[...]

Je kunt dit meer met een muntje met 3 kanten vergelijken, waar deze zelden op de kant valt met enemy afk, dat is me in de laatste 150 games~ misschien 2 keer gebeurd.
Wat wil je nu zeggen dan? Dat het 1 groot complot is om jou in gold te houden? Dat Riot de trolls en afk'ers bewust bij jouw team indeelt? Als dat is wat je wilt horen: prima. Riot haat Rudy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vicarious schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:17:
[...]

Wat wil je nu zeggen dan? Dat het 1 groot complot is om jou in gold te houden? Dat Riot de trolls en afk'ers bewust bij jouw team indeelt? Als dat is wat je wilt horen: prima. Riot haat Rudy.
Dat dit pas weer gelijk komt te liggen over de span van de volgende 100~ uur aan games en dus vertieft is. Ik zal vast niet langer in Gold zitten, ik kan me snel genoeg weer bij het Silver V trash aansluiten als het zo doorgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:15:
[...]

Games waarbij je ontzettend wordt tegengezeten (Trolls, AFK's, etc) onthoud je. De andere games die je wint ben je zo weer vergeten. Ik had altijd hetzelfde gevoel, maar het feit dat je gebeurtenissen die niet leuk zijn beter onthoud heeft mij laten inzien dat de wiskunde klopt.

9/11 kan ik nog herinneren als de dag van gister. Is al meer dan 13 (!) jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Great HooD schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:20:
[...]

Games waarbij je ontzettend wordt tegengezeten (Trolls, AFK's, etc) onthoud je. De andere games die je wint ben je zo weer vergeten. Ik had altijd hetzelfde gevoel, maar het feit dat je gebeurtenissen die niet leuk zijn beter onthoud heeft mij laten inzien dat de wiskunde klopt.

9/11 kan ik nog herinneren als de dag van gister. Is al meer dan 13 (!) jaar geleden.
Probleem is zo langzamerhand dat de wins de bakken vol one-sided losses niet meer goedmaken. De frustratie van een lv2 Aatrox die jouw mid even op 4/0 zet met zijn towerdives hakt er harder in dan een win je blij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:47:
[...]

Probleem is zo langzamerhand dat de wins de bakken vol one-sided losses niet meer goedmaken. De frustratie van een lv2 Aatrox die jouw mid even op 4/0 zet met zijn towerdives hakt er harder in dan een win je blij maakt.
Het werkt ook de andere kant op. Al die stompende games maken het spelletje ook niet leuker. Hence, het zijn makkelijke punten die je kant opkomen. Potjes die 1 uur + duren en waarbij het elk moment de ene of de andere kant op kan gaan zijn bij mij in ieder geval op 1 hand te tellen. De volle potentie van het spel heb ik dus maar een aantal keer mogen ervaren. Was wel leuk though. In mijn ervaring is het of een stomp win of een stomp verlies. Bijna geen middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-07 07:40
Ergens waar ik me op dit moment mateloos aan irriteer, het feit dat je constant maar AFK'ers krijgt of mega dikke noobs die niet weten wat ze doen. Haal ik 20-3 en nog steeds verliezen...

En nog het feit van die mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen met het constant spammen van pings.

Owja en natuurlijk die mensen met een connectie van heb ik jou daar. Dat het letterlijk 10min duurt voordat je potje begint. Ik speel op Amerikaanse servers en ik laad meestal als eerste. Maar die mensen waar als jij 100% hebt, dan die speler op 9% staat. |:( |:(

[ Voor 30% gewijzigd door rolandos582 op 07-06-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Great HooD schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:40:
[...]

Het werkt ook de andere kant op. Al die stompende games maken het spelletje ook niet leuker. Hence, het zijn makkelijke punten die je kant opkomen. Potjes die 1 uur + duren en waarbij het elk moment de ene of de andere kant op kan gaan zijn bij mij in ieder geval op 1 hand te tellen. De volle potentie van het spel heb ik dus maar een aantal keer mogen ervaren. Was wel leuk though. In mijn ervaring is het of een stomp win of een stomp verlies. Bijna geen middenweg.
Inderdaad. En daarom ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:18:
[...]

Inderdaad. En daarom ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Tja, ik heb je gezegd. Bij een loss-spree kun je beter even kappen voor een tijdje want je raakt op tilt. En gezien je lijstje is dat nu ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Vraag mezelf inderdaad heel vaak af waarom ik het telkens weer ga spelen.

Maar het spelletje blijft zo leuk. Misschien maar eens kijken naar een ranked team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Damn wat een heerlijke games om naar te kijken deze zondagmorgen. Samsung vs SKT T1, vrij spannende games tot nu en erg vermakelijk voor de kijker. Dat OGN subscription is het waard geweest. Op naar de derde match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Damienx2 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:27:
Damn wat een heerlijke games om naar te kijken deze zondagmorgen. Samsung vs SKT T1, vrij spannende games tot nu en erg vermakelijk voor de kijker. Dat OGN subscription is het waard geweest. Op naar de derde match!
Zo af en toe wel mooi ja.

Speelt er iemand op North America? Kan wel een degelijke speler gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Zo af en toe wel mooi ja.

Speelt er iemand op North America? Kan wel een degelijke speler gebruiken.
Ik heb een lvl 5 smurf op NA maar tot nu toe geen motivatie gehad om hem te gaan levelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:42:
[...]

Ik heb een lvl 5 smurf op NA maar tot nu toe geen motivatie gehad om hem te gaan levelen.
Mijne is momenteel lvl 9. Maar ik vind veel te veel noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Low level is altijd een hel zelfs op EUW of welke andere server dan ook.
Zodra je in de lvl 20 range komt word het wat normaler en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:45:
[...]

Low level is altijd een hel zelfs op EUW of welke andere server dan ook.
Zodra je in de lvl 20 range komt word het wat normaler en beter.
Maar voordat je daar bent zijn we jaren verder. Want dit schiet niet op, drama teammates / afkers / games waar je gewoon word afgeslacht omdat je niet kan farmen.

Wat is op dit moment een lekkere champ? Vind Fizz & Akali wel lekker. Maar ben nog een beetje aan het rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Maar voordat je daar bent zijn we jaren verder. Want dit schiet niet op, drama teammates / afkers / games waar je gewoon word afgeslacht omdat je niet kan farmen.

Wat is op dit moment een lekkere champ? Vind Fizz & Akali wel lekker. Maar ben nog een beetje aan het rondkijken.
Op low level met veel carry potentional is het voor mij persoonlijk.
Jungle: Vi/Evelynn
Mid: Akali/Katarian (als je haar resets kan gebruiken)
Top: Renekton/Riven
ADC: Jinx/Twitch
Supp: Morgana (gewoon full ap gaan op low level kan je anders niet carryen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:49:
[...]

Op low level met veel carry potentional is het voor mij persoonlijk.
Jungle: Vi/Evelynn
Mid: Akali/Katarian (als je haar resets kan gebruiken)
Top: Renekton/Riven
ADC: Jinx/Twitch
Supp: Morgana (gewoon full ap gaan op low level kan je anders niet carryen)
Het probleem wat ik op het moment heb, is dat ik bijna 4k heb. Dus de redelijke champs zijn nog niet betaalbaar.

Als je een aanrader moet doen voor mij voor top/bot wat is dan een OP champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:56:
[...]

Het probleem wat ik op het moment heb, is dat ik bijna 4k heb. Dus de redelijke champs zijn nog niet betaalbaar.

Als je een aanrader moet doen voor mij voor top/bot wat is dan een OP champ?
Renekton is een safe pick aangezien die gewoon early een beest is maar persoonlijk vind ik Riven top veel leuker daar kan je mensen heel hard mee outplayen en als je goed met haar bent kan je elke matchup winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Gek hè. :X
Mijn NA smurf is level 6, maar ik speel bijna alleen maar met/tegen andere smurfs, aangezien ik (bijna) alles heb gewonnen.

En met Renekton kun je toch helemaal niet easy mode carryen? Met die champions die op de free rotation zitten kan dat beter. Bijvoorbeeld Fizz, Lucian, Diana en Akali.

Goedkope champions die je kunt kopen: Annie, Kayle, Yi, Ryze (450), Jax, Nasus, Teemo, Tryndamere, Eve (1350). Maar op level 9 kan ik met Ashe ook wel carryen :+.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 08-06-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:58:
[...]

Renekton is een safe pick aangezien die gewoon early een beest is maar persoonlijk vind ik Riven top veel leuker daar kan je mensen heel hard mee outplayen en als je goed met haar bent kan je elke matchup winnen.
Hmm allebei 4800. Zit opzich wel in de betaalbaarheid. Paar potjes winnen en dan kan ik die betalen. Echter, dan investeer ik al mijn punten in 1 Champion. Als die me niet bevalt heb ik een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Hmm allebei 4800. Zit opzich wel in de betaalbaarheid. Paar potjes winnen en dan kan ik die betalen. Echter, dan investeer ik al mijn punten in 1 Champion. Als die me niet bevalt heb ik een probleem.
Hmmm ik zal ff denken welke goedkoper is maar redelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou jax kopen daarmee kan je elke lane winnen en elke game carryen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-07 22:07
Als je lane opponent weet hoe je een renekton kan inbeuken tot en met en z'n champion is daar capabel voor of hij is een one-trick-pony en kent zn eigen champion door en door moet je wel zelf goed zijn om je lane niet hard te verliezen.

Het is wel zo dat sommige champions hun lane hard kunnen winnen maar niet veel waard zijn in teamfights. Zo kan je door 1 slechte play je lane verliezen maar in teamfights kan ik nog steeds van relevantie zijn indien mijn andere teamgenoten ook verstand hebben van teamfights te doen.

Als je team geen verstand heeft hoe een teamfight te spelen, dan zal het zeer moeilijk worden om je spel nog te winnen als je geen gigantische voorsprong hebt van uit de laning phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Beetje met een unchained Alistar spelen vind ik ook wel lachen. Die gouden alistar ziet er ook wel vet uit, beetje jammer dat die skins zo duur zijn op low level.

Hoe staan het met Lee Sin? Zie veel mensen er mee spelen en is toch behoorlijk krachtig.

[ Voor 22% gewijzigd door rolandos582 op 08-06-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:12:
Beetje met een unchained Alistar spelen vind ik ook wel lachen. Die gouden alistar ziet er ook wel vet uit, beetje jammer dat die skins zo duur zijn op low level.

Hoe staan het met Lee Sin? Zie veel mensen er mee spelen en is toch behoorlijk krachtig.
Nog steeds een goede jungler als je em eenmaal begrijpt.
Early heel sterk door zn kit maar late begint ie af te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:24:
[...]

Nog steeds een goede jungler als je em eenmaal begrijpt.
Early heel sterk door zn kit maar late begint ie af te vallen.
Zo'n gast speelt ermee op top, en hij maakt me toch een partij kills.

Veel mensen zetten Jax op nummer 1 voor top, wellicht moet ik die toch maar even proberen dan... Ook Kayle, Renekton, Rengar, Ryze staan daar in.

[ Voor 19% gewijzigd door rolandos582 op 08-06-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:25:
[...]

Veel mensen zetten Jax op nummer 1 voor top, wellicht moet ik die toch maar even proberen dan... Ook Kayle, Renekton, Rengar, Ryze staan daar in.
Top kan maar niet tegen alle matchups.
Jax is zodra die een paar items heeft domineert hij de lane.
Kayle vind ik zelf prettiger op mid en rengar jungle is beter dan top imho.
(Persoonlijke mening dus uitleg hoeft niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:16:
[...]

Top kan maar niet tegen alle matchups.
Jax is zodra die een paar items heeft domineert hij de lane.
Kayle vind ik zelf prettiger op mid en rengar jungle is beter dan top imho.
(Persoonlijke mening dus uitleg hoeft niet echt)
Jax maar even gekocht, ben benieuwd. Miss fortune/xin zhao heb ik in het verleden ook veel mee gespeeld. Is dat tegenwoordig nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:15:
[...]

Jax maar even gekocht, ben benieuwd. Miss fortune/xin zhao heb ik in het verleden ook veel mee gespeeld. Is dat tegenwoordig nog wat?
missfortune doet gewoon pijn als je voorop komt te liggen en xin is irritant door zn dash maar zodra hij achterop raakt word hij een beetje nutteloss naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:18:
[...]

missfortune doet gewoon pijn als je voorop komt te liggen en xin is irritant door zn dash maar zodra hij achterop raakt word hij een beetje nutteloss naar mijn idee
Als je een voorsprong kan krijgen, dan is ze inderdaad geweldig. Speelde net even een random game met haar waar je een random champion krijgt. En ze bevalt me nog steeds. Binnenkort maar even kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:35:
[...]

Als je een voorsprong kan krijgen, dan is ze inderdaad geweldig. Speelde net even een random game met haar waar je een random champion krijgt. En ze bevalt me nog steeds. Binnenkort maar even kopen denk ik.
ik zelf zit op het moment zoveel champs wil ik hebben zo weinig rp XD word heel vervelend dit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:57:
[...]

ik zelf zit op het moment zoveel champs wil ik hebben zo weinig rp XD word heel vervelend dit haha
Maar voor jou is het waarschijnlijk simpel om RP te krijgen.
Iemand een accounts op NA? Inmiddels bijna level 11, en ben smurfs meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 01:01:
[...]

Maar voor jou is het waarschijnlijk simpel om RP te krijgen.
Iemand een accounts op NA? Inmiddels bijna level 11, en ben smurfs meer dan zat.
RP krijg je alleen door echt geld in het spel te stoppen er is geen manier om het te krijgen op een andere manier.
En ik kan misschien wel met mijn smurf komen op Na een keer morgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 01:14:
[...]

RP krijg je alleen door echt geld in het spel te stoppen er is geen manier om het te krijgen op een andere manier.
En ik kan misschien wel met mijn smurf komen op Na een keer morgen ofzo.
Hmmm, ik zag gister een livestream van iemand met 27k RP. Duur grapje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

rolandos582 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:25:
[...]

Ik zou wegblijven bij Lee Sin als je een nieuwe speler bent. Jax is een stuk makkelijker aangezien je geen skillshots hebt en je ook als je achter komt te liggen nog relevant kunt zijn door te farmen voor de late game.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Slivv schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Ik zou wegblijven bij Lee Sin als je een nieuwe speler bent. Jax is een stuk makkelijker aangezien je geen skillshots hebt en je ook als je achter komt te liggen nog relevant kunt zijn door te farmen voor de late game.
Muahh ik heb in het verleden al redelijk wat LoL gespeeld. Mijn oude char was ook level 30 etc. Maar nu weer opnieuw begonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

rolandos582 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:56:
[...]

Muahh ik heb in het verleden al redelijk wat LoL gespeeld. Mijn oude char was ook level 30 etc. Maar nu weer opnieuw begonnen. :)
Zou ik misschien mogen vragen waarom je op NA bent gaan spelen?
Ben wel benieuwd naar de reden.

Pagina: 1 ... 38 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]