Wootlock schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:10:
[...]
Hehe je beschrijft het precies zoals ik het ook vaak ervaar.
Games tot de promo: Allemaal competente spelers, maken af en toe een fout maar geen toxic shit.
Promo games: het schorem komt vrijwel altijd in mijn team terecht

dit weekend voor de 3de keer maar eens proberen silver 1 te geraken.
Ik zal het enigszins relativeren. Het zijn voornamelijk de promo's van Rudy geweest die er zo uitzagen. Ik had toevallig het "geluk" dat mijn promo's er gisteren zo uitzagen. En dan even de 2 games beschrijven (want 2 losses op rij was gelukkig voldoende, want hoe vervelend is het wel niet om 1 loss, 1 win en vervolgens alsnog een loss te incaseren).
Eerste game, we spelen een 5vs4! Het enemy team had een Rengar als jungler en die besloot top te houden ipv te junglen (geen slechte keuze, er zit immers meer XP in de lane) ik besloot daarop om iig zijn buffs elke keer te stealen en proberen ganks op te zetten in de overblijvende lanes. Onze top Yasuo die gedurende die tijd free farm had en hard had kunnen pushen, vond het een beter idee om Rengar regelmatig onder de tower te diven dus bij elke kill leverde dat gelijk ook een death op en zo raakte Rengar langzamerhand lekker fed. Onze botlane stond vaak gepushed waardoor ganken vrij lastig werd en wisten het uiteindelijk toch nog netjes te presteren om hun lane te verliezen (Morgana Plat V, vond het nodig Sivir elke keer te baiten in towerdives op bot waardoor ze elke keer mochten recallen dankzij low health en de enemy Varus rustig kon farmen). Waarna het moment van teamfights kwam.
Waar je opzich mag verwachten dat een 5vs4 team de overhand heeft, besloot Yasuo elke keer netjes een detour te doen ipv bij het team te blijven dus zo kon Rengar iig een makkelijke kill oppakken. Waarna de fed ADC mij binnen enkele schoten kon neerknallen en we elke teamfight netjes verloren. En boven op dat geluk kwam de enemy 5de speler terug in de game en werden we vervolgens elke teamfight die al begon met 4 spelers omdat men het verstandiger vond om vooral niet bij elkaar te blijven en Rengar elke keer 1 persoon makkelijk kon uitschakelen.
De game erna stond ik gelukkig als 5e pick dus mocht ik supporten. Zodat ik rustig kon zien hoe onze Kayle top in elkaar gebeukt werd door een Wukong. En mijn Lucian (Plat V) niet kon lasthitten terwijl Twitch (Gold 2) dat wel kon. Hooks landen maakte niet uit, want Lucian was toch altijd zonder mana

.
En zo waren de promo's gelukkig weer snel voorbij.
Gelukkig heeft Rudy later nog wel solo een game gewonnen en zaten de pannekoeken eens in het andere team.
[
Voor 3% gewijzigd door
Damien op 06-06-2014 14:24
]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.