Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 40 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

wambamNL schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:00:
[...]

De meest gespeelde game denk ik niet maar de meeste gespeelde competetieve moba denk ik wel.
Als je wilt kunnen we vanavond wel samen doen kan ik je de basis uitleggen en kunnen we samen wat doen (moet mn smurf ooit gaan levelen)
Ik ben altijd bereid om wat te leren. Heb de game gisteren gedownload maar heb toen helaas niet kunnen spelen omdat de servers down waren. Zal vanavond eerst eventjes de tutorial volgen en daarna wat potjes doen tegen de ai denk ik. Weet ook nog niet echt hoelang ik kan spelen vanavond :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Oxigeon schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:05:
[...]

Ik ben altijd bereid om wat te leren. Heb de game gisteren gedownload maar heb toen helaas niet kunnen spelen omdat de servers down waren. Zal vanavond eerst eventjes de tutorial volgen en daarna wat potjes doen tegen de ai denk ik. Weet ook nog niet echt hoelang ik kan spelen vanavond :P
Aha ja gister was idd zwaar klote (dan maar met vrienden D&D spelen :p) tutorial covert basics wel een beetje verder een potje tegen ais duurt max 45 min en een potje pvp kan soms wel langer dan een uur duren (gebeurt zelden)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Oxigeon schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:05:
[...]

de tutorial is wel out-dated, de basics worden wel goed uitgelegt, maar neem items die ze aanbevelen met een korreltje zout, ik zou zeggen, na de tutorial zoek een champ die je leuk vind. Ga naar solomid.com en zoek een guide/build en ga daarmee oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 21:15
Je moet de eerste 3/4 potjes sowieso tegen bots spelen, vanaf lvl 3 kan je pvp'en. Al zijn de meeste (8 op de 10) pvp'ers van lvl 3 volgens mij smurfs en als iemand dat niet is verliest die wss de lane kei hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:12:
Gisteren wel weer kunnen merken hoeveel verstand van IT de gemiddelde LoL speler heeft. Ik heb ook een account aangemaakt op NA en hoeveel EUW spelers daar toch niet aan het zeuren waren over hun ping, damn! Het is toch logisch dat die hoog is? Mijn oma kan dat zelfs begrijpen.

Wel grappig dat ze bij ongeveer elke death lag hebben, ookal worden ze afgemaakt door een andere EUW speler.

En dat geflame op die NA server van de EUW spelers, niet normaal... Het is vaak al erg als EUW up is, maar nu leek het allemaal nog veel erger. Ik zou in 1 potje 5x vermoord worden door ene Ben Laden (kent iemand hem?) want ik speelde tegen zijn zoon en bla bla bla...
Daar heb je wel gelijk in vind ik. Dat zal wel altijd zo blijven hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Waarschijnlijk zijn de meeste onderdelen van de EUW server al over naar Amsterdam. De host voor EUW volgens de launcher (prod.euw1.lol.riotgames.com) redirect nu naar een IP binnen het netwerk van AMS-IX.

Daarnaast geven heel veel mensen aan dat ze veranderingen in hun average ping hebben. Sommige hebben minder en andere meer ping.

[ Voor 24% gewijzigd door Bigjostie op 11-06-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Als het inderdaad voor de server migration is naar Amsterdam dan is de downtime volledig te rechtvaardigen inderdaad. Hopelijk snel meer duidelijkheid hierover.

En over die recommended items: Heeft iemand al ooit eens Ashe met tear gespeeld? (alsin weten hoe het werkt e.d.) Als je je Q aan laat staat, iedere maal je een frostshot afvuurt stacked te tear vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:59
TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:12:
Gisteren wel weer kunnen merken hoeveel verstand van IT de gemiddelde LoL speler heeft. Ik heb ook een account aangemaakt op NA en hoeveel EUW spelers daar toch niet aan het zeuren waren over hun ping, damn! Het is toch logisch dat die hoog is? Mijn oma kan dat zelfs begrijpen.

Wel grappig dat ze bij ongeveer elke death lag hebben, ookal worden ze afgemaakt door een andere EUW speler.

En dat geflame op die NA server van de EUW spelers, niet normaal... Het is vaak al erg als EUW up is, maar nu leek het allemaal nog veel erger. Ik zou in 1 potje 5x vermoord worden door ene Ben Laden (kent iemand hem?) want ik speelde tegen zijn zoon en bla bla bla...
NA is wel lachen, heb zelf ook een ping van 180 daar. Maar lagg? Ik snap niet wat hun defineren onder lagg. Want ik heb zelf nergens last van, al lijkt me dat ook wel logisch met het internet wat de meeste nederlanders hebben. Bovendien zijn de hardware eisen ook 10x niks, dus dat soort lagg lijkt me ook bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
misterdoom schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:52:
En over die recommended items: Heeft iemand al ooit eens Ashe met tear gespeeld? (alsin weten hoe het werkt e.d.) Als je je Q aan laat staat, iedere maal je een frostshot afvuurt stacked te tear vermoed ik?
Jot, in Aram koop ik altijd een tear op Ashe. Maar niet elk schot, de tear heeft natuurlijk een cooldown.
rolandos582 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:53:
[...]

NA is wel lachen, heb zelf ook een ping van 180 daar. Maar lagg? Ik snap niet wat hun defineren onder lagg. Want ik heb zelf nergens last van, al lijkt me dat ook wel logisch met het internet wat de meeste nederlanders hebben. Bovendien zijn de hardware eisen ook 10x niks, dus dat soort lagg lijkt me ook bijna onmogelijk.
Ik heb er ook geen last van, misschien als je internet in EUW al op het randje is dat je ping op NA dan echt sky high is. En als je echt een pro player bent zal je lag ook wel merken, maar dan verlies je nog niet tegen bronze/silver daardoor.

[ Voor 44% gewijzigd door TheBrut3 op 11-06-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Jot, in Aram koop ik altijd een tear op Ashe. Maar niet elk schot, de tear heeft natuurlijk een cooldown.

[...]

Ik heb er ook geen last van, misschien als je internet in EUW al op het randje is dat je ping op NA dan echt sky high is. En als je echt een pro player bent zal je lag ook wel merken, maar dan verlies je nog niet tegen bronze/silver daardoor.
Ik zie mijn ping wel verspringen, maar ga niet direct zeggen dat ik zo hard lag en ik speel nog op de laptop met WIFI en het gaat nog redelijk goed.

Je spel verliezen zal wel ergens anders aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Xanthian schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:21:
[...]

Daarom speel ik liever op de EUNE server, lagere ping. Gezeik is daar echter niet minder maar desondanks leuke potjes gehad. Aan het begin van één potje vroeg iemand "Who else is here because of EUW servers down" en zo'n beetje iedereen gaf toe dat ze daar waren vanwege EUW.

Vanochtend nog een custom game maakt om de ping te checken. Deze was nu 22 i.p.v. 35 wat ik normaal heb. Ik speel nooit in de ochtend dus ik ga vanmiddag nog eens controleren.
Gisteren ook op EUNE begonnen, en het eerste potje (dus tegen bots) zei er 1 'I'll carry, I'm a smurf!'. Dus ik vroeg 'euw eh?', bleken we tenminste met 3 EUW spelers te zijn (de andere 2 zeiden niets).

Ryze 'support' gespeeld (had geen zin in Annie), en aangezien ze duo adc bot gingen maar samen met Garen top gegaan. Moet ik vaker mee spelen, heb dat lang niet meer gedaan. Natuurlijk zijn beginner bots geen goede vergelijking (die zijn wat beter dan Bronze V spelers), maar het is een goede harass champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol bronze V spelers zijn nog altijd beter dan gelijk welke bots
lijkt soms niet zo maar ... bots zijn te voorspelbaar en dat kan je misbruiken, echt geen uitdaging aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:22:
lijkt soms niet zo maar ... bots zijn te voorspelbaar en dat kan je misbruiken, echt geen uitdaging aan
Toch is het een prima uitdaging voor iemand die net begint met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Toen ik net begon speelde ik alleen maar bot games tot ik 30 was :P En dit was pretty entertaining en soms nog moelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mmore schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:32:
Toen ik net begon speelde ik alleen maar bot games tot ik 30 was :P En dit was pretty entertaining en soms nog moelijk ook.
Moet wel een eeuwigheid hebben gekost? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:22:
Sinds de bots nieuwe AI hebben gekregen zijn ze echt wel beter (zeker intermediate) dan "bronze V" spelers. De oude bots waren inderdaad dramatisch.
rolandos582 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:33:
[...]

In den beginnen der LoL ging het levelen nog vrij vlot, maar tegenwoordig is het aangepast, waardoor het totaal niet meer op schiet.

[ Voor 25% gewijzigd door Thormodo op 11-06-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
rolandos582 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Geen idee, speelde het toen enkel met vrienden en vond het allemaal wel oké :) Nooit last van toxic spelers en de switch van easy bots naar intermediate bots was scary as hell :P

Uiteindelijk werd het vrij eentonig natuurlijk, maar wat mij vooral weerhield van het spelen tegen "echte" mensen was dat het altijd een hele andere sfeer uit. Uiteindelijk ben ik toch overgegaan maar als ik zo terug denk dan heb ik nog altijd goede herinneringen aan hoe het was om tegen bots te spelen en dat nog een uitdaging te vinden - wat dat betreft is het jammer dat er niet (veel) moeilijkere bots zijn op het niveau van high bronze / low silver. Dat moet tegenwoordig toch wel kunnen?

Speel inmiddels niet zo heel veel meer (Gold II ranked, vorig seizoen Silver III) mede omdat ik er niet veel plezier meer in heb, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik volg nu met name de competitive scene uitvoerig.

[ Voor 8% gewijzigd door Mmore op 11-06-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Yes, bot games! 70-0-15 Kayle xD Pentakill, Pentakill, Pentakill.

Misschien moet Riot invoegen dat men pas normals kan doen als een speler 3 bot (beginner) games kan winnen zonder dood te gaan? Scheelt denk ik een hoop trolls en toxic players.

Tegenwoordig speel ik zelden tegen bots, alleen als ik een voor mij nieuwe champ wil proberen. Maar dan maak ik meestal een costum game aan. Die beginner bots zijn nog extreem slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:46:
Yes, bot games! 70-0-15 Kayle xD Pentakill, Pentakill, Pentakill.

Misschien moet Riot invoegen dat men pas normals kan doen als een speler 3 bot (beginner) games kan winnen zonder dood te gaan? Scheelt denk ik een hoop trolls en toxic players.

Tegenwoordig speel ik zelden tegen bots, alleen als ik een voor mij nieuwe champ wil proberen. Maar dan maak ik meestal een costum game aan. Die beginner bots zijn nog extreem slecht.
70-0? Dat heb ik nog nooit gezien/meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Van de week bij het testen in m'n eentje tegen 5 easy bots 72-2 op de nieuwe Karthus (wilde het even proberen en had geen zin in een game). Lukte me tot twee keer toe niet om Baron te solo'n :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mmore schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:48:
Van de week bij het testen in m'n eentje tegen 5 easy bots 72-2 op de nieuwe Karthus (wilde het even proberen en had geen zin in een game). Lukte me tot twee keer toe niet om Baron te solo'n :P
Gewoon custom game of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Ye. Soms heb ik geen zin in andere mensen, meestal na een rework als ik even wil kijken hoe alles eruit zit in-game. :)

[ Voor 95% gewijzigd door Mmore op 11-06-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm ja das wel lachen. Op Howling abyss had ik een keer 60-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
rolandos582 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:47:
[...]

70-0? Dat heb ik nog nooit gezien/meegemaakt.
Komt omdat de meeste spelers de game te snel enden. Als je met 4 bekende speelt en je spreekt af de base turrets en, mochten ze toch gaan, de inhibs niet kapot te maken kan je heel lang doorgaan.

En Kayle tegen beginner bots is sowieso gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Quinn skin <3

Back to Quinn business!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Komt omdat de meeste spelers de game te snel enden. Als je met 4 bekende speelt en je spreekt af de base turrets en, mochten ze toch gaan, de inhibs niet kapot te maken kan je heel lang doorgaan.

En Kayle tegen beginner bots is sowieso gg.
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier ook maar enige vorm van plezier uithaalt, tenzij het misschien je eerste game ooit is en zelfs dan ga je waarschijnlijk net positief.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Vrienden vroegen of ik mee deed, dus ik zei ja en pakte Kayle... Ik wist op dat moment niet dat ze builds en nieuwe champs wilde proberen, dus ja... De fun was ook wel weg na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:06:
[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier ook maar enige vorm van plezier uithaalt, tenzij het misschien je eerste game en zelfs dan ga je waarschijnlijk net positief.
Inderdaad.

Spelen tegen bots vind ik persoonlijk sowieso een noodzakelijk kwaad. Het hoeft gelukkig niet heel lang, maar toch.

Net een smurfje opgepakt en nu lvl 2, waarmee ik een complete nieuweling in het spel een beetje probeer te helpen. Nieuwe AI of niet, die bot matches zijn saai en leer je vrij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Ik baalde net als iedereen gisteravond dat EUW offline was; echter, het gebruiken van een smurf vind ik niet leuk. Ik speel nog geen ranked en ben redelijk tryhard in normal en niets is meer vervelend als je tegen een smurf (team) spelen moet. Een van mijn vrienden is ook net begonnen en ik speel slechts PvE met hem, want voor PvP is het ook maar niet leuk dat tegenstanders die plots begonnen zijn tegen iemand die een halfjaar al speelt moeten spelen :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Koekiemonsterr schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:15:
[...]

Nieuwe AI of niet, die bot matches zijn saai en leer je vrij weinig van.
Dat eerste ben ik met je eens. Alleen dat laatste niet helemaal, het spel leer je er na een tijd niet meer beter door kennen. Maar je kan heel goed tegen bots spelen om de basics van een voor jou nieuwe champ onder te knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:22:
[...]

Dat eerste ben ik met je eens. Alleen dat laatste niet helemaal, het spel leer je er na een tijd niet meer beter door kennen. Maar je kan heel goed tegen bots spelen om de basics van een voor jou nieuwe champ onder te knie te krijgen.
Last hits oefenen. Ward jumps trainen op lee sin. en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat bedoel ik ja, oefenen kan misschien saai zijn en veel tijd kosten maar het werkt zeker. En bij bots heb je zelf de regie die je op het begin wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-09 21:23

steel123

Cryman9

Alleen nieuwe champs oefenen tegen bots en voornamelijk nieuwe jungle champs daarmee dan. Maar dan uiteraard tegen intermediate bots want die zijn ook al gewoon totaal nutteloos.

Zelf ben ik van het tijdperk voordat er Co-op vs AI was, dus tijdens het levelen altijd alleen maar PvP gespeeld. Je kon alleen custom games doen tegen mega uber domme beginner bots toendertijd.
Ahh nostalgie, nu ik zo even terugkijk. Ik speel al ruim 4 jaar LoL (met breaks) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Een champ oefenen tegen bots is nutteloos. Je kan eens zien hoe z'n skills werken maar dat is het ook.

Zo kan ik met gemak 20/0 J4 gaan tegen bots maar als ik tegen mensen speel die weten hoe je Flag enzo werkt, is het een stuk moeilijker.

Er zijn maar 2 redenen waarom ik nog een botgame speel: 1) Ik speel met low level vrienden die bijna nog moeite hebben met bots
2) ik wil m'n 150 IP bonus krijgen in 12 minuten omdat ik moet slapen/geen tijd heb om een normal te winnen.

Die 12 min super gemakkelijk spel heb ik wel voorover voor 150 IP waar ik dan wat sneller een champ of runes me kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 20:46
Bots blijven gewoon een stukje programmatuur, en is zeker geen geavanceerde AI in LoL.

Je ziet duidelijk op wat voor scenarios ze reageren

if (player.health < 75 && bot.health > 85) {
bot.doEngage;
}

Je kan ze zo duidelijk lokken als je de logica ontcijfert, ze gaan je dan volgen krijgen minion aggro.
Zeker wanneer je iemand met een pull als Darius speelt kan je ze gewoon onder tower lokken en pullen.

Ze hebben totaal geen inschatting van abilities en cooldowns van zichzelf en van enemy champions.
Met Riven is het dan ook een dikke clusterfck voor die bots bijvoorbeeld erin duiken, je kan zelfs opzettelijk je eigen health minder laten worden, ze dan meelokken, wachten tot je cooldowns zijn gereset en er weer op in gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 11-06-2014 17:47 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Turismo schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:
Bots blijven gewoon een stukje programmatuur, en is zeker geen geavanceerde AI in LoL.

bot.doEngage;
}

Je kan ze zo duidelijk lokken als je de logica, ze gaan je dan volgen krijgen minion aggro.
Zeker wanneer je iemand met een pull als Darius speelt kan je ze gewoon onder tower lokken en pullen.

Ze hebben totaal geen inschatting van abilities en cooldowns van zichzelf en van enemy champions.
Met Riven is het dan ook een dikke clusterfck voor die bots bijvoorbeeld.
Klopt.
Volgens mij houdt de AI met weinig tot niks rekening. 0,0 tactisch inzicht. Het moet toch niet heel moeilijk zijn om de bot in ieder geval rekening te laten houden met de cooldowns van de spelers of items die ze hebben.

Ik speel trouwens op de oude HD5770, dat gaat verder goed, echter heb ik 2 schermen, als ik op scherm 2 ondertussen een fullschreen 1080p youtube filmpje speel merk ik toch wel dat er fps drops zijn -O-

[ Voor 9% gewijzigd door Viper® op 11-06-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 24-09 20:46
Viper® schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:29:
[...]

Klopt.
Volgens mij houdt de AI met weinig tot niks rekening. 0,0 tactisch inzicht. Het moet toch niet heel moeilijk zijn om de bot in ieder geval rekening te laten houden met de cooldowns van de spelers of items die ze hebben.

Ik speel trouwens op de oude HD5770, dat gaat verder goed, echter heb ik 2 schermen, als ik op scherm 2 ondertussen een fullschreen 1080p youtube filmpje speel merk ik toch wel dat er fps drops zijn -O-
Dat ligt meer aan Flash dan aan LoL, en de rendering van Youtube videos wordt voor het grootste deel door de CPU gedaan, gpu heeft daar maar een marginaal aandeel in.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Turismo schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:

bot.doEngage;
}

Je kan ze zo duidelijk lokken als je de logica ontcijfert, ze gaan je dan volgen krijgen minion aggro.

Met Riven is het dan ook een dikke clusterfck voor die bots bijvoorbeeld erin duiken, je kan zelfs opzettelijk je eigen health minder laten worden, ze dan meelokken, wachten tot je cooldowns zijn gereset en er weer op in gaan.
De nieuwe bots houden nu wel rekening met de cooldowns van de enemies. Zo hebben ze zelf het voorbeeld gegeven dat ze niet konden "zien" als er een skillshot werdt afgevuurd zoals een Nidalee spear waardoor ze van:

100% health Nidalee Q up naar 50% health Nidalee Q down gingen.

Nu kunnen ze deze echter "zien" en zelfs dodgen. Aangezien een bot 100% kan dodgen hebben ze bij de beginner bots de scanrate verlaagd zodat ze, als ze niet op dat moment een scan uitvoeren de speer niet kunnen dodgen als je ze goed gooit.

Intermediates daarintegen dodgen wel redelijk en dat heb ik gemerkt toen ik m'n Q gebruikte van Urgot. Van de 5 die perfect op target waren heeft de bot ze alle 5 mooi op het laatste nippertje ontweken.

Nu, de bots zijn nog steeds geen echte mensen qua gameplay maar ze zijn in ieder geval al verbeterd en gebruiken zelfs trinket wards om je te chasen in een bush oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:52

rSNNN

Titel ondertitel

Even een vraagje omtrent het toernooi. We moeten eigenlijk voor vanavond de match tegen de boze broeders spelen, maar is t niet verstandig om dit een klein beetje uit te stellen?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
rSNNN schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:43:
Even een vraagje omtrent het toernooi. We moeten eigenlijk voor vanavond de match tegen de boze broeders spelen, maar is t niet verstandig om dit een klein beetje uit te stellen?
Sure, welke dag heb je in gedachten?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik weet niet wat jullie hebben, maar mijn ping is definitief lager. Ik zit nu rond de 20 i.p.v. 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:05:
[...]

Sure, welke dag heb je in gedachten?
Uhm, even aankijken hoe het met die servers enzo gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:48
De servers zelf zijn gewoon prima alleen ranked ligt eruit nu? of heb ik wat gemist :o

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Wazzaahhh schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:28:
De servers zelf zijn gewoon prima alleen ranked ligt eruit nu? of heb ik wat gemist :o
Alle data is nog niet goed teruggezet toch? Of loop ik een beetje achter? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 15:37
rSNNN schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:36:
[...]

Alle data is nog niet goed teruggezet toch? Of loop ik een beetje achter? :D
Match history lijkt iig niet te kloppen dus denk dat data of verloren is gegaan of nog bezig zijn met restoren.
Bij mij staat tot 1 juni erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1764406

Amsterdam live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ben benieuwde naar de nieuwe map aanpassing van LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
isimba schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:22:
forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1764406

Amsterdam live
Wel weer typisch Riot die niet gewoon zegt dat ze bezig zijn met de transfer om zo alle commotie te kunnen voorkomen :+.

Overigens was ik 's avonds toen maar met een NA potje begonnen, waarna na een paar minuten spelen de stroom hier voor 2+ uur uitviel :D.`

Heb nu overigens 11 ping i.p.v. 23.

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 12-06-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Merkte het gister idd ook, normaal 25ping, nu 15 ping :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
ik had niet verwacht dat ik het verschil tussen 28 ping en 14 ping zo duidelijk zou merken. Dit speelt echt lekker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Zit zelf op 19 ms ipv 23~25 dus niet echt zo een groot verschil. Nu hopen dat het allemaal mooi soepel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 21:38
Ik ben van een ping van 11-16 naar 9 gegaan. Waardeloze vooruitgang dat nieuwe datacenter :+ :+
Maar dat was maar 1 (custom) game om te testen, ben benieuwd of hij nog lager wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die wel eens met Urgot spelen? Gister geunlocked en ik kan niet wachten om 'm vanavond even uit te proberen.

Item builds zijn erg tof om te zien op hem. Vroege tear (later naar muramana) + brutalizer -> black cleaver en lekker knallen met je E+Q. De ultimate lijkt me een zeer gave en unieke skill om lekker mee te spelen.

Twijfel nog of ik hem botlane wil spelen of mid/top omdat hij 1v1 ook sterk is en dan heb je iig nog een adc in je team zitten voor pure damage end game.

Iemand die nog tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 06:50

Lapras

Ice beam

Check Chimalpopica z'n guide op lolking. Heeft erg veel goede informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:18:
Check Chimalpopica z'n guide op lolking. Heeft erg veel goede informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
ben van 6 ping naar 6 ping gegaan. aka no changes for me.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Huis gekocht langs het datacenter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thormodo schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:50:
[...]

Wel weer typisch Riot die niet gewoon zegt dat ze bezig zijn met de transfer om zo alle commotie te kunnen voorkomen :+.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Riot dit soort dingen vaker doet, ninja-dingen verbeteren zonder aankondiging. Patches, skins, reworks, nieuwe champs, features, migraties en server splits zijn in het verleden ruim van tevoren aangegeven voor implementatie.

Dus typisch Riot... niet bepaald.

Typisch Riot is: Jongens we hebben de bosjes voor de 5e keer gefixt, oeps Rengar is onzichtbaar als hij tegen de muur aan staat.. (ja, dit is echt gebeurd)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wtf is er met het thread gebeurt? Gaan we nu ook al persoonlijke shit erbij halen?

In ieder geval, de afgelopen dagen wat Quinn gespeeld (ja nu kan het, nu Rudy weg is :)). En wisselend succes gehad. Het hangt een beetje van de handicap binnen je team af. Als je bijvoorbeeld een tanky support op bot hebt en een redelijk stevige jungler dan pakt het wel aardig uit. In alle andere gevallen komt het aan op wat geluk. Maar goed ik heb weer een champ erbij om op top te spelen.

Voor de rest wat lopen aankloten in 3on3 wat opzich leuk is, maar het blijft ruk dat je geen wards kunt gebruiken, voor wat betere controle over de map.

Anyway ga gerust verder met de therapie-sessies, ik lees de rest morgen wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zojuist Thormodo blij gemaakt met wat RP en een nieuwe Shyvana skin! Heel erg bedankt voor het halen van 2 icoontjes in de tijd dat ik weg was :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 19:28
Ik ben sinds vandaag ook maar weer is verder gegaan met lol..... maar oohh wat ben ik slecht

lvl24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Wie doet er gezellig een potje mee teamranked?

[ Voor 3% gewijzigd door blamauci op 12-06-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
ik! boost mij plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
gebruik de join in mijn post anders mag je niet hoor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
ik wil geen wachtwoord etc invullen QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Wazzaahhh schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:23:
ik wil geen wachtwoord etc invullen QQ
Je kan gewoon een account aanmaken op die site. Het is alleen wel makkelijk om een ander wachtwoord te gebruiken op tweakers als op jeffro's site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blamauci schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:24:
[...]

Je kan gewoon een account aanmaken op die site. Het is alleen wel makkelijk om een ander wachtwoord te gebruiken op tweakers als op jeffro's site.
Word die shit in plaintext opgeslagen dan? If so, helemaal niks invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:34:
[...]

Word die shit in plaintext opgeslagen dan? If so, helemaal niks invullen.
Nee die shit word niet in plain text opgeslagen
Gewoon netjes gehashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bots zijn gewoon trash
gisteren wegens tijdsgebrek een 3v3 intermediate bots gedaan voor snelle first win
de tristana dc'ed en komt pas op het einde van het potje terug de andere was LB en die heeft eigenlijk enkel zn lane kunnen depushen
uiteindelijk 20+/0/0 met meer dan 200cs op 20tal minuten en zelf alle torens en inhibs en beide lanes plat gelegd en gewonnen voelde wel een beetje 1vs3 bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt heel vreemd, ik had anderhalve week geleden weer eens ingelogd na lange tijd om te kijken hoe ver ik demoted was door inactivity omdat ik lang niet gespeeld had :P toen was ik van S1 naar S4 gedemote met 55LP, maar alsnog sloot ik de game gewoon weer af omdat ik geen zin meer heb in LoL momenteel

nu logde ik gister weer in om te kijken of ik al in S5 zat :P maar ik had nog steeds 55LP dat verbaasde me echt. En ik weet 100 % zeker dat het een ruime week geleden precies hetzelfde aantal LP was

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:25:
Echt heel vreemd, ik had anderhalve week geleden weer eens ingelogd na lange tijd om te kijken hoe ver ik demoted was door inactivity omdat ik lang niet gespeeld had :P toen was ik van S1 naar S4 gedemote met 55LP, maar alsnog sloot ik de game gewoon weer af omdat ik geen zin meer heb in LoL momenteel

nu logde ik gister weer in om te kijken of ik al in S5 zat :P maar ik had nog steeds 55LP dat verbaasde me echt. En ik weet 100 % zeker dat het een ruime week geleden precies hetzelfde aantal LP was
Omdat je op een bepaald punt ophoud met decay. In de eerdere seasons was dit 1400 MMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:58

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Derp.. denk ik: "Goh, ik ga de LoL spelers spectaten"... blijkt dat gisteren te zijn 8)7

ik probeer me de laatste tijd ook wat meer in te lezen in "The League"
(moet tenslotte ook wel als je admin voor de bond ben ;) )

Als iemand me ook een beetje op sleeptouw wilt/kan nemen om LoL te leren zou ik dat enorm waarderen! O-)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mortum schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:40:
Derp.. denk ik: "Goh, ik ga de LoL spelers spectaten"... blijkt dat gisteren te zijn 8)7

Als iemand me ook een beetje op sleeptouw wilt/kan nemen om LoL te leren zou ik dat enorm waarderen! O-)
No offence(want nu kun je niet meer boos op me worden ha-ha) Ik zou als admin eerst maar iets aan die website doen. O ik zie dat jullie een webdesigner zoeken, goedzo! :o

Daarnaast ben ik geen super speler, maar ik heb het meeste geleerd van streams kijken, guides lezen en af en toe komt er wel iets leuks langs op reddit. Vragen mag je altijd stellen, maar zoals ik al melde: ik ben zelf ook niet de beste speler

[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 13-06-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mortum schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:40:

Ik wil best helpen
Ben niet de beste speler maar ben altijd bereid om mensen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:58

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

garriej schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:43:
Daarnaast ben ik geen super speler, maar ik heb het meeste geleerd van streams kijken, guides lezen en af en toe komt er wel iets leuks langs op reddit. Vragen mag je altijd stellen, maar zoals ik al melde: ik ben zelf ook niet de beste speler
Streams volg ik ook zeker! maarja, zelf doen leer je toch altijd meer van :)
Ik zal als ik thuis LoL weer opnieuw heb geinstalleerd (HDD crash gehad) even wat tweakers proberen toe te voegen
wambamNL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:43:
Ik wil best helpen
Ben niet de beste speler maar ben altijd bereid om mensen te helpen.
Top man! d:)b ik zal je proberen op te zoeken! wat is je summoner naam?

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mortum schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:54:
[...]

Streams volg ik ook zeker! maarja, zelf doen leer je toch altijd meer van :)
Ik zal als ik thuis LoL weer opnieuw heb geinstalleerd (HDD crash gehad) even wat tweakers proberen toe te voegen :)

[...]

Top man! d:)b ik zal je proberen op te zoeken! wat is je summoner naam?
Summoner naam is hetzelfde als op tweakers: wambamnl

Ik zit op het moment nog wel op school maar ben over 3 uur ongeveer thuis :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 13-06-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:15:
[...]

Om eerlijk te zijn interesseer ik me totaal niet voor voetbal.
(op de red card katarina skin na dan :P was gister insta-buy)
Vind die nieuwe voetbal skins toch veel interessanter (hoewel ik eerder zei dat ik ze niet zo boeiend vond :P).
Overigens was Red Card Katarina eerst nog 520 RP, maar met het nieuwe model is ze blijkbaar 975 RP geworden.
Hier nog de livestream over de nieuwe map trouwens: YouTube: Summoner's Rift Livestream VOD
http://euw.leagueoflegend...review/superfans-assemble

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 13-06-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:28:
[...]

Vind die nieuwe voetbal skins toch veel interessanter (hoewel ik eerder zei dat ze nogal matig waren :P).
Overigens was Red Card Katarina eerst nog 520 RP, maar met het nieuwe model is ze blijkbaar 975 RP geworden.
Hier nog de livestream over de nieuwe map trouwens: YouTube: Summoner's Rift Livestream VOD
Volgens rito is ze nooit 520RP geweest zal even de link zoeken.
http://forums.na.leagueof...p?p=47715640#post47715640
Hier is de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:31:
[...]

Volgens rito is ze nooit 520RP geweest zal even de link zoeken.
http://forums.na.leagueof...p?p=47715640#post47715640
Hier is de link.
Dan weet ik het ook niet meer, gisteren werd het op TS ook al gezegd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vond het zonde om de striker skins te halen die er nu zijn. ezreal heb ik al pulsefire van en die is toch wel cooler en van katarina heb ik alle skins op de kerst en red card na XD (door mysterie gifts)

Ik wacht wel erg op die lucian, die lijkt me wel tof en die moakai skin ook met dat goal op ze hoofd

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Dan weet ik het ook niet meer, gisteren werd het op TS ook al gezegd :P.
Naja maakt mij niet uit maar ik denk dat rito zelf wel een beetje weet hoeveel een skin gekost heeft ;)
Ach nu alleen nog kitty cat katarina en snowstorm sivir en ik heb alle skins die ik ooit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 07:40
Wanneer komt de nieuwe summoners Rift map uit?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:40:
Ze hebben zelf gezegd: When its done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En als het klaar is gaat iedereen weer massaal botgames spelen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:40:
Ik verwacht dat het eertijds naar de PBE komt, zeg over een week 2, 3 á 4.
Daarna wordt er waarschijnlijk nog heel veel aan gesleuteld en kan het nog maanden duren.

Ze hebben ook gezegd dat de nieuwe map niet bij Worlds wordt gebruikt, dus dat kan ook betekenen dat een release nog wel een tijdje kan duren.

Ik verwacht de map pas ergens in september/Oktober.
Maar verder kan ik ook niet wachten op die update, ziet er zo tof uit.

Voor iedereen die geïnterresseerd is, hier heb je een live stream van de nieuwe map.
Die begint zo als het goed is.

Stream: YouTube: Summoner's Rift Evolves
Bron: http://www.reddit.com/r/l..._exhibition_match_on_new/

[ Voor 22% gewijzigd door Xanthian op 13-06-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Xanthian schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Ik verwacht dat het eertijds naar de PBE komt, zeg over een week 2, 3 á 4.
Daarna wordt er waarschijnlijk nog heel veel aan gesleuteld en kan het nog maanden duren.

Ze hebben ook gezegd dat de nieuwe map niet bij Worlds wordt gebruikt, dus dat kan ook betekenen dat een release nog wel een tijdje kan duren.

Ik verwacht de map pas ergens in september/Oktober.
Maar verder kan ik ook niet wachten op die update, ziet er zo tof uit.

Voor iedereen die geïnterresseerd is, hier heb je een live stream van de nieuwe map.
Die begint zo als het goed is.

Stream: YouTube: Summoner's Rift Evolves
Bron: http://www.reddit.com/r/l..._exhibition_match_on_new/
Nome in de Engelse stream een paar dagen geleden <3 [S2]Nome never forget

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Topic net geprobeerd op te schonen, let aub op de slowchat/Offtopic!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Jammer dat Riot overigens weinig met het WK doet. Lijkt me een ideaal evenement voor een tijdelijke speciale game mode. Bij World of Tanks kan je nu tijdelijk voetballen met tanks, best grappig.

[ Voor 36% gewijzigd door Gropah op 14-06-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:17:
Jammer dat Riot overigens weinig met het WK doet. Lijkt me een ideaal evenement voor een tijdelijke speciale game mode. Bij World of Tanks kan je nu tijdelijk voetballen met tanks, best grappig.
5v5 Alleen maar voetbal skins, deze hoef je niet te kopen om de modus te spelen. Deze modus is gewoon op SR en je krijgt de champ(en rol dus eigenlijk ook) toegewezen en kan niet wisselen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 14-06-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:17:
Hoezo er weinig mee doet?

Ze brengen oude WK skins terug en brengen vervolgens een nieuw setje skins uit. Allemaal om spelers enigszins in de sfeer van het WK te brengen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 14-06-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Carry the ball to the Nexus? 5vs5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Dit: YouTube: DENIED DISRESPECT

Had ik dus net.. Ik had een lucian die smite mee nam (niet express) en hij smite mijn blue zodat ik mn eigen smite kon gebruiken voor hun red. Daar word ik gechased door een WW en Ori en dankzij onze Lis overleef ik het net aan, tot dat Ori nog even een combo doet bij de tweede turret waar ik onder stond te recallen en alsnog dood ga.. En ik nog leuk in /all chat zeggen 'xD' of iets als dat :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Twee weken geleden zat ik in Platinum 2. Ik had net mijn examens achter de rug en wou dus lekker mijn LoL tijd inhalen. Elke dag zitten gamen, tot en met nu en ik heb mijn doel bereikt. Diamond 1.
Nadat Nederland 5-1 won van Spanje dacht ik ook maar te gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
nukidin247 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:47:
Twee weken geleden zat ik in Platinum 2. Ik had net mijn examens achter de rug en wou dus lekker mijn LoL tijd inhalen. Elke dag zitten gamen, tot en met nu en ik heb mijn doel bereikt. Diamond 1.
Nadat Nederland 5-1 won van Spanje dacht ik ook maar te gaan winnen.
Zag je berichtje in het GoT channel ja! Lekker bezig :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heeft iemand een site waar een goed en compleet overzicht van counterpicks staan? Ik heb er wel een aantal gevonden en ook in guids staat vaak wel wat, maar nog niet echt iets waar je duidelijk en snel kan zien hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:44:
Heeft iemand een site waar een goed en compleet overzicht van counterpicks staan? Ik heb er wel een aantal gevonden en ook in guids staat vaak wel wat, maar nog niet echt iets waar je duidelijk en snel kan zien hoe en wat.
Waarschuwing vooraf. Vooral niet gaan picken aan de hand van zon lijst. Individuele skill is belangrijker.

In het geval 2 precies even goede mensen in een gelijke situatie tegenover elkaar staan zal champion X voordeel hebben tov chamion Y.

Maar zeker als je dit soort zaken niet zelf inziet en een counterpick lijst nodig hebt (no offence). Zou ik deze niet gaan gebruiken als ik jou was.

Als je puur nieuwsgierig bent is het natuurlijk geen probleem er eens te kijken: http://www.lolcounter.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En vanaf welk niveau worden ranked matches niet meer bepaald door leavers/disconnects enz enz...? Ik begin het nu al beu te raken dat ongeveer elk ranked potje wat ik verlies komt omdat er een disconnect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Met dat soort sites zou ik alleen naar de tips kijken. Oefen veel met een kleine champion pool en je komt vanzelf hoger.
Ik had het probleem met leavers alleen in brons. In zilver had ik dat al niet meer, dus ff doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Counters interesseren mij niet meer ik speel altijd met een paar vaste champs.
Ongeagt tegen welke champ ik speel.
Jungle is dan weer anders voor mij daar speel ik een groot aantal champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:15:
En vanaf welk niveau worden ranked matches niet meer bepaald door leavers/disconnects enz enz...? Ik begin het nu al beu te raken dat ongeveer elk ranked potje wat ik verlies komt omdat er een disconnect is.
Niet. Zelfs op Diamond niveau gebeurt dit.
Pagina: 1 ... 40 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]