Ik geef toe dat ik mij hier aan schuldig heb gemaakt in voorgaande hoofdstukken. Maar dat lag meer aan de onderbouwing dan de daadwerkelijke claim. Voorbeelden:Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:00:
[...]
Jij niet, maar Rudy wel (was vast grappig/sarcastisch bedoeld, maar dat kun je er niet altijd uit opmaken). En in eerdere draadjes zijn mensen ook regelmatig belachelijk gemaakt vanwege hun posts, door verschillende mensen op dit forum.
"Jongens ik heb Trundle jungle gespeeld, hij is zwaar OP"
Goed, dus iemand heeft een leuk potje gehad op Trundle, maar wat maakt hem zo OP? Waarom ging je uberhaupt Trundle? Hoe speelde je hem qua Runes/Masteries? Zijn er geen enkele countermogelijkheden? etc, etc
"Jongens ik heb AD Sion gepakt in Bronze V en ik maakte iedereen in. Ik was simpelweg onverslaanbaar!"
Ok dus je kreeg een vrije lane om te farmen, zodat je daadwerkelijk nuttig werd? Welke matchup speelde je tegen? Je hebt nog nooit een moeilijke lane gehad als AD Sion? etc etc.
Kortom inhoudelijk zijn deze posts zo hard onderuit te schoppen dat het niet eens grappig meer is. Zoals Rordarok al aangeeft, als er uberhaupt soms al een situatie geschetst wordt is het in zo'n format dat je dat 1x in de 100 games voor zult komen.
Als ik dan vervolgens toch uit interesse nog wat onderzoek doe naar bepaalde uitspraken en vervolgens zie dat degene met de uitspraak games erbij heeft staan dat hij 1/11/3 staat als AD Sion, ben ik benieuwd wat er mis is gegaan.
Wat Lord Rondraai riep over de runes, vond ik een goed verhaal, maar ik wou er wel even bij vermelden dat dit niet een standaard setup is die jan en alleman maar eventjes moet gaan gebruiken in zijn ranked games. Tot dusver zit ik met Silver mensen opgescheept, en die zitten hier in overvloed. Dan waarschuw ik liever dan dat ik plotseling onze AD Carry zie verliezen omdat hij simpelweg niet in staat is om gebruik te maken van de runes die zijn geadviseerd. Voorkomen is beter als genezen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.