[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.451 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:00:
[...]

Jij niet, maar Rudy wel (was vast grappig/sarcastisch bedoeld, maar dat kun je er niet altijd uit opmaken). En in eerdere draadjes zijn mensen ook regelmatig belachelijk gemaakt vanwege hun posts, door verschillende mensen op dit forum.
Ik geef toe dat ik mij hier aan schuldig heb gemaakt in voorgaande hoofdstukken. Maar dat lag meer aan de onderbouwing dan de daadwerkelijke claim. Voorbeelden:

"Jongens ik heb Trundle jungle gespeeld, hij is zwaar OP"

Goed, dus iemand heeft een leuk potje gehad op Trundle, maar wat maakt hem zo OP? Waarom ging je uberhaupt Trundle? Hoe speelde je hem qua Runes/Masteries? Zijn er geen enkele countermogelijkheden? etc, etc

"Jongens ik heb AD Sion gepakt in Bronze V en ik maakte iedereen in. Ik was simpelweg onverslaanbaar!"

Ok dus je kreeg een vrije lane om te farmen, zodat je daadwerkelijk nuttig werd? Welke matchup speelde je tegen? Je hebt nog nooit een moeilijke lane gehad als AD Sion? etc etc.

Kortom inhoudelijk zijn deze posts zo hard onderuit te schoppen dat het niet eens grappig meer is. Zoals Rordarok al aangeeft, als er uberhaupt soms al een situatie geschetst wordt is het in zo'n format dat je dat 1x in de 100 games voor zult komen.

Als ik dan vervolgens toch uit interesse nog wat onderzoek doe naar bepaalde uitspraken en vervolgens zie dat degene met de uitspraak games erbij heeft staan dat hij 1/11/3 staat als AD Sion, ben ik benieuwd wat er mis is gegaan.

Wat Lord Rondraai riep over de runes, vond ik een goed verhaal, maar ik wou er wel even bij vermelden dat dit niet een standaard setup is die jan en alleman maar eventjes moet gaan gebruiken in zijn ranked games. Tot dusver zit ik met Silver mensen opgescheept, en die zitten hier in overvloed. Dan waarschuw ik liever dan dat ik plotseling onze AD Carry zie verliezen omdat hij simpelweg niet in staat is om gebruik te maken van de runes die zijn geadviseerd. Voorkomen is beter als genezen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:04:
Het is gewoon een beetje de vraag wat we willen doen in dit draadje imo. Ik wil voornamelijk een beetje theorycraften en over de pro scene praten.
Memes kan ik wel op reddit vinden en van die verhalen over iemands game vind ik ook totaal niet boeiend.
Van de andere kant moet een beetje lol maken ook kunnen.
Voor mij eigenlijk exact hetzelfde. Af en toe een gameverslagje is ook niet erg, maar eigenlijk alleen als er iets heel bijzonders in zit (iemand die zwaar ownt met een AD Sion bijvoorbeeld :+ ) of van iemand die iets aan het playtesten is ofzo. De standaard "ik won mn lane maar mn team deed dit en dit fout en ik probeerde het nog te corrigeren maar het lukte niet meer" kutverhaaltjes heb ik ook wel gezien.

Maargoed: daar kunnen we over zeuren, maar we kunnen ook posts die we niet boeiend vinden gewoon links laten liggen. Als niemand reageert op die standaard verhaaltjes is er blijkbaar geen behoefte aan en zullen mensen die ze posten dat ook vanzelf achterwege laten. Als er continue op gereageerd wordt is er blijkbaar (ondanks dat ik het ZELF niet boeiend vind) blijkbaar wel behoefte aan door andere mensen in de thread. Je kunt het moeilijk iedereen naar de zin maken met ALLEEN MAAR nuttige posts, er zal ook spul tussen staan dat in jouw ogen onzin of niet boeiend is. Gewoon negeren dus, tenzij het tegen de standaard policies in gaat (spam, virussen, cheats etc.).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Nidalee mid is echt zwaar OP, van silver 4 naar gold 4 in een dag of 10 hoi

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Ik had gisteren toch zo een super game met Hecarim! Ohh, dat was met URF...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:13:
Ik had gisteren toch zo een super game met Hecarim! Ohh, dat was met URF...
Je kan hecarim niet aan. Net zoals ik Rumble niet aan kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 04-04-2014 14:13 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is het niet allemaal vrij relatief?

Ik bedoel maar, ik ben met Quinn ADC van Silver naar Gold geklommen, en ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen. Gaat vrij goed, maar er zijn ook potjes dat ik gewoonweg helemaal kapot gemaakt wordt, al dan niet door verschillende factoren. Elk potje is zo anders, wat dit spel ook zo verfrissend en leuk maakt, maar dit betekent ook dat voorgaande potjes eigenlijk vrij weinig zeggen, (alleen je individuele prestatie qua mechanics, shot calling, etc) de tegenstander en je teammaten + de composition van je eigen team en het andere team (ik blijf doorgaan) "helpen" allemaal mee aan hoe het potje verloopt en wat slim is om te doen etc.

Blijf lekker lullen in dit topic joh, ik ben een lurker maar vind het leuk om het topic even door te lezen, gaat het soms over niets, dan weer tournaments, dan weer theorycrafting. Wat mij betreft gaat het prima zo. Ik bedoel, wat verwacht je van zo'n topic? De reden dat dit topic nog leeft is omdat er over zoveel dingen gesproken kan worden. Als je dat allemaal op gaat delen sterft ieder topic uit.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:13:
[...]

Je kan hecarim niet aan. Net zoals ik Rumble niet aan kan.
Jij ook niet met je 3e dan toetsenbordkarate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Dit topic. Mijn ogen. :( (Ik zou hier STAHP IT! neer willen zetten, maar dan wordt mr. Lord boos).

In ieder geval wil ik weer weer in een team maken voor het volgende GoT toernooi.
Ik weet niet hoe het inmiddels met Mebus en Wambam hun teams zit en of ze het aandurven om met mij in een team te gaan zitten, maar dan zijn er sowieso nog twee mensen nodig :).
rSNNN schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:12:
Nidalee mid is echt zwaar OP, van silver 4 naar gold 4 in een dag of 10 hoi
Dat heb ik ook gedaan met Brand in S3. #OP.

Laatst mijn eerste ranked game gewonnen na de placements door met Eve te spelen (al een jaartje niet gedaan) en Mebus zijn advies op te volgen. Dat jullie het maar even weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Thormodo ik heb nog niks van mebus gehoord maar ik wil best met jou een team maken hoor :)
Zo dan ga ik nu ff een potje nocturne spelen en dan daar zometeen een uitgebreid varslag van 5 paragrafen neerzetten ofzo :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Over het toernooi: zou graag meedoen (als jungle of support), maar ik ben die dagen een vriend van me in de tuin aan het helpen. Ik ben dus helaas niet aanwezig. Blijft voor mij lastig om tijd voor dit soort dingen vrij te maken, maar dat is natuurlijk niet jullie probleem :+ . Ben wel benieuwd naar de VOD's van dit toernooi, dus vergeet ze niet op te nemen bij het streamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:17:
Over het toernooi: zou graag meedoen (als jungle of support), maar ik ben die dagen een vriend van me in de tuin aan het helpen. Ik ben dus helaas niet aanwezig. Blijft voor mij lastig om tijd voor dit soort dingen vrij te maken, maar dat is natuurlijk niet jullie probleem :+ . Ben wel benieuwd naar de VOD's van dit toernooi, dus vergeet ze niet op te nemen bij het streamen!
Valt weinig op te nemen zonder teams, en ik zou niet durfen nog om info erover te posten, stel je voor hoeveel mensen je wel niet tegen het hoofd stoot ermee. Misschien moeten we nog 20 verschillende threads maken voor LoL, zodat het overzichtelijk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Tor & WAM, ik wil wel weer mee doen :) Als ik dan niet in de 30 graden lig :D Dan zal ik maar eens wat meer junglers oefenen aangezien dat de rol is die ik hoogstwaarschijnlijk krijg en omdat ze Evelynn toch wel altijd zullen bannen :( En omdat je nu een vaste rol hebt toch Damien?

Het is in april natuurlijk.. 30 graden moet nog een maandje wachten dan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mebus op 04-04-2014 14:20 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@meb wanneer weet je dat dan? :P
als je wilt kunnen we vanavond samen wel ff oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
wambamNL schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:23:
@meb wanneer weet je dat dan? :P
als je wilt kunnen we vanavond samen wel ff oefenen :)
Dacht dat het al mei was, dan ga ik namelijk ~15 dagen weg (80% zeker) :) En wil wel even wat oefenen ja! Ben er vanavond alleen niet maar morgen wel de hele dag.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:19:
[...]

Valt weinig op te nemen zonder teams, en ik zou niet durfen nog om info erover te posten, stel je voor hoeveel mensen je wel niet tegen het hoofd stoot ermee. Misschien moeten we nog 20 verschillende threads maken voor LoL, zodat het overzichtelijk blijft.
Je vergeet de kappa, jij ouwe rebel! ;)

@Bronzen Broeders: mochten jullie er nog eentje tekort komen vanavond kan ik eventueel wel als jungler/support invallen. Ik moet mn jungle AD Sion nog testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:27:
[...]

Je vergeet de kappa, jij ouwe rebel! ;)

@Bronzen Broeders: mochten jullie er nog eentje tekort komen vanavond kan ik eventueel wel als jungler/support invallen. Ik moet mn jungle AD Sion nog testen :+
Ik bedoelde het serieus. Dan kunnen onze theorycrafters als een gek te keer gaan zodat ze nog beter worden dan ze al niet zijn, dan kunnen de verhaaltjesvertellers mooie boeken schrijven, en kunnen de trollers lekker rondkappa'en, dan hebben we nog wat empty topics met toernooi-info waar geen hond op reageert, en dan kunnen we desnoods ook nog een thread maken waar mensen dates maken voor dezelfde avond wanneer ze met elkaar willen spelen.

Klinkt goed toch?

Houden we het maintopic iig netjes schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat je wel erg negatief reageert op wat mensen willen zien eigenlijk. Ik lurk ook voornamelijk, en vind al die verhaaltjes uit de gemiddelde silver ranked game ook totaal niet interessant, en kom vooral om 's te zien wat jullie zoal vinden van de nieuwere stromingen in LoL (Ja, vanuit de hogere niveaus), en soms is dat best leuk!

Maar voor ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:46:
Vind dat je wel erg negatief reageert op wat mensen willen zien eigenlijk. Ik lurk ook voornamelijk, en vind al die verhaaltjes uit de gemiddelde silver ranked game ook totaal niet interessant, en kom vooral om 's te zien wat jullie zoal vinden van de nieuwere stromingen in LoL (Ja, vanuit de hogere niveaus), en soms is dat best leuk!

Maar voor ieder wat wils.
Excuses ik was vergeten dat hier alleen maar plat/diamond spelers zitten. Nou wat vind jij van de nieuwe stromingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:15:
Dit topic. Mijn ogen. :( (Ik zou hier STAHP IT! neer willen zetten, maar dan wordt mr. Lord boos).
Rustig maar hoor, ik ben op geen moment boos geweest.
Ik zal voortaan gewoon proberen wat beter uit te leggen wat ik bedoel.

Kijk best wel uit naar de play-offs van de EU LCS. Eindelijk gaat het ergens over. Heb het idee dat de teams echt heel dicht bij elkaar liggen dat iedereen wel een kans heeft op #1. Vind SK namelijk zeker niet het sterkste team, hoogstens het meest consistent.

Vraag me ook af of er nog teams gaan demoten. Millenium staat nu wel onderaan maar KottenX is echt veel sterker als jungler dan Arenea hoe tof die gast ook is.
Snapte destijds al niet dat ze Kottenx swapten voor Arenea terwijl Kottenx echt constant games voor ze carriede en Ara altijd hit of miss is. Vind ze nu niet echt duidelijk zwakke punten hebben mits Kevin niet choked zoals op het einde van de vorige split gebeurde toen hij nog bij SK zat.

Heb de challengers niet echt uitgebreid gevolgd maar ik denk dat NiP, C9E, en G2 de meeste kans hebben om in promo matches te komen. Maar zelfs van NiP die ik het sterkste acht weet ik eigenlijk niet of ze wel beter zijn dan de huidige LCS teams in een best of 5.
En bij G2 is het uberhaupt maar de vraag of ze de hype kunnen waarmaken.

Wel appart trouwens dat er zoveel sterke volledige poolse teams zijn. Roccat, Mousesports(oude MYM) en Departed die schijnbaar 2e zijn geworden bij de laatste challenger series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:47:
[...]

Excuses ik was vergeten dat hier alleen maar plat/diamond spelers zitten. Nou wat vind jij van de nieuwe stromingen?
Je sarcasme mag je achterwege laten. Ik probeerde alleen te stellen dat ieder zo z'n smaak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 21:43
The Great HooD schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:14:
Blijf lekker lullen in dit topic joh, ik ben een lurker maar vind het leuk om het topic even door te lezen, gaat het soms over niets, dan weer tournaments, dan weer theorycrafting. Wat mij betreft gaat het prima zo. Ik bedoel, wat verwacht je van zo'n topic? De reden dat dit topic nog leeft is omdat er over zoveel dingen gesproken kan worden. Als je dat allemaal op gaat delen sterft ieder topic uit.

Just my 2 cents
Denk dat dit 2 hele goede centen zijn.. :)
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:27:
[...]

Excusez, maar wij hebben gister net een nieuwe support geïntroduceerd en zitten daarmee aan de gestelde playerlimit (Er vanuit gaande dat de Grote Kaas nog met ons wil spelen)..

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 04-04-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die challenger match live gezien, tussen NiP en Departed, en kan je vertellen dat ik NiP op LCS niveau een middenmotor zou vinden, met potentie tot de top. Departed (en ook ex MyM) zijn niet (meer) van LCS kaliber, en zul je vermoedelijk ook niet terug gaan zien in de qualifiers.

Het grappige is dat Departed dan wél weer gewonnen heeft van C9EU, maar er word in de wandelgangen wel beweerd dat C9EU erg slecht speelde, vele malen minder dan hun normale niveau.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:51:
[...]

Denk dat dit 2 hele goede centen zijn.. :)
Daar sluit ik mij graag bij aan Japie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:48:
[...]
Ik wist het, ik had er een ":P" bij moeten zetten :+. "Humor/Sarcasme" op het internet is gewoon te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Er is nu opeens veel kritiek over hoe het topic eraan toe gaat, maar wat zijn nou concrete voorstellen over hoe het dan anders zou moeten?

Al die verhaaltjes stoor ik me eigenlijk totaal niet aan, vaak is het gewoon even fijn om dingen van je af te schrijven en als ik verder niet heel veel op gereageerd wordt, lijkt me dat dan prima toch?

Persoonlijk vind ik het weinig interessant om over de LCS in het algemeen te praten. Toernooien vind ik nog wel leerzaam en geeft vaak ook iets concreter beeld van hoe teams nou echt spelen. LCS is nu al zo lang bezig dat er alleen nog maar globale en per-game conclusies gemaakt kunnen worden, maar om heel eerlijk te zijn zouden die conclusies een grote circlejerk worden aangezien het altijd vrij duidelijk was wat er gebeurde/fout/goed ging.

Theorycrafting opzich vind ik leuk, maar de posts zijn nooit indepth genoeg. Rating, teamcomps, runes, masteries, builds, al dat soort dingen zijn van enorm belang en vaak worden er maar 1 of 2 genoemd in een 'theorycrafting' verhaal. Case-by-case is bij LoL gewoon nodig maar dan moet er ook op die manier mee om worden gegaan. En ook al wordt de situatie goed beschreven vind ik persoonlijk dat de argumenten vaak op het best een stuk beter kunnen en op zijn slechtst niets toevoegen aan de discussie.

En daar zit dan ook mijn persoonlijke dilemma als we het over de 'gameplay' zelf hebben. Is het de moeite waard om dan als 'hoog elo' alles uit te gaan typen terwijl heel veel dingen met elkaar in verband staan? Ik kan me niet voorstellen dat mensen op hele guides aan het wachten zijn in dit topic.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens dat G2(het team van Ocelotte) met nog wat oud LCS gasten niet eens de playoffs om promotie heeft gehaald. In dat geval denk ik inderdaad dat alleen NiP een goede kans heeft.
C9E heb ik alleen maar tegen slechte teams in actie gezien, en ik dacht te hebben gelezen dat hun jungler (kou) sowieso te jong was voor LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:48:
[...]

Kijk best wel uit naar de play-offs van de EU LCS. Eindelijk gaat het ergens over. Heb het idee dat de teams echt heel dicht bij elkaar liggen dat iedereen wel een kans heeft op #1. Vind SK namelijk zeker niet het sterkste team, hoogstens het meest consistent.

Vraag me ook af of er nog teams gaan demoten. Millenium staat nu wel onderaan maar KottenX is echt veel sterker als jungler dan Arenea hoe tof die gast ook is.
Snapte destijds al niet dat ze Kottenx swapten voor Arenea terwijl Kottenx echt constant games voor ze carriede en Ara altijd hit of miss is. Vind ze nu niet echt duidelijk zwakke punten hebben mits Kevin niet choked zoals op het einde van de vorige split gebeurde toen hij nog bij SK zat.

Heb de challengers niet echt uitgebreid gevolgd maar ik denk dat NiP, C9E, en G2 de meeste kans hebben om in promo matches te komen. Maar zelfs van NiP die ik het sterkste acht weet ik eigenlijk niet of ze wel beter zijn dan de huidige LCS teams in een best of 5.
En bij G2 is het uberhaupt maar de vraag of ze de hype kunnen waarmaken.

Wel appart trouwens dat er zoveel sterke volledige poolse teams zijn. Roccat, Mousesports(oude MYM) en Departed die schijnbaar 2e zijn geworden bij de laatste challenger series.
Ik heb KottenX hiervoor eigenlijk nooit zien spelen, maar dat het een aanwinst is lijkt me duidelijk. Aranea heb ik destijds in zijn SK tijd de zwakste schakel gevonden (in een SK dat veel zwakker was dan het huidige SK), maar zeker in het begin bij dat Acer team deed hij het erg goed. Dit seizoen was het inderdaad weer niet veel, erg inconsistent. Wel een toffe kerel inderdaad.

In de playoffs om de winnaar van de spring split denk ik dat de finale zal gaan tussen Fnatic en Alliance. SK vind ik inderdaad ook niet het sterkste team en ik denk dat ze in een best of 5 tegen zeker 4 teams uit de EU LCS het onderspit delven. Gambit vind ik dit seizoen erg inconsistent. Alliance is momenteel beter in vorm gekomen en Fnatic staat er eigenlijk altijd op de momenten dat het erom gaat.

Challenger scene volg ik ook totaal niet, behalve dan af en toe wat uitspraken en uitspattingen van Nukeduck die nu vooral overkomt als een gefrustreerd mannetje. Ik hoop in ieder geval dat de Supa Hot Crew erin blijft, vind het wel een leuk team om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik vind het hele EU LCS verhaal maar oninteressant eigenlijk.. Wellicht heeft het met mijn voorkeuren te maken, maar een ieder die ik enigszins volg (speler of team) zitten allemaal overzees.. Kijk vanzelfsprekend ook meer uit naar vanavond als NA weer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De een vind dus de LCS niet interesant, en leest liever de verhalen, en de ander leest graag over de LCS. Ik zie het probleem nog steeds niet. Kan dat niet naast elkaar bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wanneer joinen al deze kenners trouwens een LCS team? Met zoveel inside knowledge moet het een eitje zijn lijkt mij. Zou wel grappig zijn om eens een Tweaker in actie te zien in de LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind uberhaupt het LCS formaat maar kut. Ik heb er echt veel van gekeken maar het is eigenlijk echt totale tijdverspilling. Zeker met EU waar teams zo inconsistent zijn dat ze op een 8 game losing streak gaan en misschien nog op #1 eindigen.

Amerika vind ik nog oninteressanter, die hebben maar 2/3 goede teams en de rest is hoogstends leuk voor de personages.

Riot moet gewoon het OGN formaat overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:00:
Wanneer joinen al deze kenners trouwens een LCS team? Met zoveel inside knowledge moet het een eitje zijn lijkt mij. Zou wel grappig zijn om eens een Tweaker in actie te zien in de LCS.
Waarom stream jij niet gewoon je geweldige games? Kunnen we het met zijn alle daarover hebben en mag je je belangrijk voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nou net een potje nocturne achter de rug moet zeggen was wel weer even leuk (helaas heb ik de champion nier en heb ik hem alleen in een champ rotation week XD)
Nou aangezien nocturne volgens mij hevig op AS relied d8 ik eraan om mijn ADC runepage te nemen (2x LS quints en 1x AD quint)
Als masteries 21/9/0 met in de 21 de cd reduction en de as volledig ingevuld.
Als items heb ik Feral flare, ninja tabi, BotRK, en Omen genomen (kon mn guardians niet afmaken potje was al voorbij)

Naar mijn mening is feral flare een viable item op Nocturne (gewoon geprobeerd niet ergens op ingelezen ofzo :P) Je clear speed is sneller dan met een lizzard en de upgrade kost geen geld alleen een beetje farmen waardoor je weer sneller andere items kan kopen. (volgens mij was wriggle goedkoper dan lizzard excuseer mij als ik fout zit)
je krijgt er aardig wat LS bij en ook wat extra damage, persoonlijk denk ik dat ik wriggles nu standaard op nocturne ga builden aangezien het voor mij heel prettig werkt.

potje ging aardig gelijk op tot top geganked werd mijn top laner ging dood maar verzekerde mij ervan dat het nog wel ging lukken dus ik zeg er niks van en laat hem zijn gang gaan.

Na 10 minuten gank ik top lane ik ga dood door turret om mijn laner te beschermen en hij na de kill te pakken weer door kan farmen op minions.

Daarna op bot geganked ging ik weer dood maar onze lucian een triple kill gegeven.
Ik heb geen idee hoe maar hij had 0,0 damage aan het einde van de gank :P

Potje was wel aardig in tf fase ik duik erin fear 1 iemand ik ga dood mijn team followed up en we hebben een ace tot 2 keer aantoe.
Enemys hadden maar gesurrenderd aangezien ze niet veel meer konden doen.

Toch heb ik een paar hele domme fouten gemaakt.
bijv: ik ging samen met darius lee sin baiten, bot van ons stuurt SS en opeens toen lee sin ervoorbij liep en we engageden zijn vayne en elise er ook.
Resultaat een double kill voor enemy vayne en onze top en mid turrets worden gekilled.
Gelukkig had ik een fantastisch team die zeiden dat dat soort dingen gebeuren en dat fouten maken menselijk is :)

uitendelijk 2/3/14 geindigd :)

al met al heel leuk potje gehad maar nu ben ik wel benieuwd denken jullie dat wriggles nu viable is geworden? zo ja op welke champions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:00:
Waar komt toch al die negativiteit vandaan? Ik ga toch ook niet zitten vervelen als er iemand komt vertellen van z'n avonturen in ranked, zelfs áls het verhaal van geen kant klopt?

Niemand claimt hier op LCS niveau te zijn, en zelfs dán kan je alsnog meepraten over wat je gezien hebt. Je kan toch ook prima praten over een voetbalwedstrijd terwijl je zelf nog geen bal het doel in zou krijgen als er geen keeper stond?

Ik snap niet dat er zo gereageerd word als mensen graag over andere dingen praten. Dat kan prima naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Nou over dat LCS niveau Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spreek hierin alleen voor mezelf, ik heb de skill er niet voor :). Zal meer uitzondering dan regel zijn in dit topic, hoog diamond is maar een klein percentage immers.

Al door teams gevraagd dan? :+ Wanneer zien we je op de TV? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:01:
Vind uberhaupt het LCS formaat maar kut. Ik heb er echt veel van gekeken maar het is eigenlijk echt totale tijdverspilling. Zeker met EU waar teams zo inconsistent zijn dat ze op een 8 game losing streak gaan en misschien nog op #1 eindigen.

Amerika vind ik nog oninteressanter, die hebben maar 2/3 goede teams en de rest is hoogstends leuk voor de personages.

Riot moet gewoon het OGN formaat overnemen
Het enige dat ik goed vind aan het huidige format is dat je eigenlijk vrijwel altijd LoL kunt kijken als je wil. Het vervelende is echter wel dat de meeste games vrij nietszeggend zijn omdat er vrijwel nooit direct een consequentie aan vast zit, zeker niet in de spring splits. Het OGN format lijkt me inderdaad beter, maar dan zal Riot moeten gaan samenwerken met partijen als IEM/ESL om toernooitjes te krijgen.

Wat ik wel jammer vind aan OGN is dat ze het hele toernooi, dat over meerdere weken verspreid is, op 1 patch spelen. Daardoor lopen ze vaak gewoon maanden achter op de live patches en is het soms best verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het LCS format: ja inderdaad je kunt altijd kijken, maar de kwaliteit en spanning bij de games is echt ongeveer 0. Ik bedoel het is wel leuk als Darien warwick bans voor elkaar krijgt of zhonya en morello bouwt op Renekton maar het geeft wel aan dat de games totaal niet belangrijk zijn. Je kan net zo goed een scrim kijken.

OGN alles op 1 patch is jammer ja want dan heb je minder variatie in picks en builds. Maar er zijn daar in ieder geval meer verassingen en vrijwel elke pot doet ertoe.

Denk dat de NA LCS qua promotie/demotie een stuk spannender word dan in EU trouwens.
LMQ lijkt me een zekeheidje dat ze doorgaan zeker als ze tegen XDG mogen alhoewel die natuurlijk in potentie niet slecht zijn.
EG lijkt me ook zeker in een promotion match terechtkomen en ik vind ze echt heel zwak. Maar volgens mij kunnen die in een bo5 wel voor een verassing zorgen met hun voorbereiding/ervaring. Zo kwamen ze er natuurlijk ook in.
Coast, Curse en Dig falen echt heel vaak hard dus die kunnen allemaal ook nog in de promotion matches terecht komen denk ik, je zou denken dat die nog wel goed genoeg zijn om het minste challenger team van zich af te houden maar je weet maar nooit. Curse geboot door Curse Academy zou me wel echt hilarisch lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:00:
[...]

Jij niet, maar Rudy wel (was vast grappig/sarcastisch bedoeld, maar dat kun je er niet altijd uit opmaken).
Sowieso. Al tijden neem ik dit draadje niet meer serieus. Dat 2013 AD Sion circlejerk Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

On-topic: Waarom iedereen zo mad? Lekker belangrijk dat alle posts niet serieus zijn. "ik wil over LCS praten" dicteert niet dat wij dit allen gaan doen. Vooral omdat de pro scene me sowieso geen flikker uitmaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:24:
[...]

Sowieso. Al tijden neem ik dit draadje niet meer serieus. Dat 2013 AD Sion circlejerk [afbeelding]
Soms is 't niet zo serieus inderdaad, en ook daar moet ruimte voor zijn, maar lijkt me toch ook dat je de LCS kan bespreken, of dingen die op hoger niveau aan 't aanslaan zijn mag aankaarten. Mijns insziens kan dat prima naast elkaar bestaan, zonder enige problematiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:26:
[...]

Soms is 't niet zo serieus inderdaad, en ook daar moet ruimte voor zijn, maar lijkt me toch ook dat je de LCS kan bespreken, of dingen die op hoger niveau aan 't aanslaan zijn mag aankaarten. Mijns insziens kan dat prima naast elkaar bestaan, zonder enige problematiek?
Sure, maar er kan dan ook geaccepteerd worden dat sommige mensen geen ene moer geven om LCS/Worlds/Pros? Ken de namen van een aantal pros, maar op t moment dat mensen het draadje inkomen ja die plays van xXxMrHoneyBear420xXx ben je mij al kwijt, dus reageer/borduur ik liever voort op wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:21:
Over het LCS format: ja inderdaad je kunt altijd kijken, maar de kwaliteit en spanning bij de games is echt ongeveer 0. Ik bedoel het is wel leuk als Darien warwick bans voor elkaar krijgt of zhonya en morello bouwt op Renekton maar het geeft wel aan dat de games totaal niet belangrijk zijn. Je kan net zo goed een scrim kijken.
Mooi, dan zijn we het eens :+
OGN alles op 1 patch is jammer ja want dan heb je minder variatie in picks en builds. Maar er zijn daar in ieder geval meer verassingen en vrijwel elke pot doet ertoe.

Denk dat de NA LCS qua promotie/demotie een stuk spannender word dan in EU trouwens.
LMQ lijkt me een zekeheidje dat ze doorgaan zeker als ze tegen XDG mogen alhoewel die natuurlijk in potentie niet slecht zijn.
EG lijkt me ook zeker in een promotion match terechtkomen en ik vind ze echt heel zwak. Maar volgens mij kunnen die in een bo5 wel voor een verassing zorgen met hun voorbereiding/ervaring. Zo kwamen ze er natuurlijk ook in.
Coast, Curse en Dig falen echt heel vaak hard dus die kunnen allemaal ook nog in de promotion matches terecht komen denk ik, je zou denken dat die nog wel goed genoeg zijn om het minste challenger team van zich af te houden maar je weet maar nooit. Curse geboot door Curse Academy zou me wel echt hilarisch lijken.
XDG en EG inderdaad vrijwel zeker relegation. Ze kunnen er alleen uit komen als ze 4x winnen en Coast of Curse 4x verliest en dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Het team dat LMQ treft is de sjaak want die schat ik qua niveau in als een team dat het de huidige top3 in de NA LCS gewoon erg lastig kan maken. Hoewel ik het EG best gun is het misschien maar beter dat zij eruit vliegen. Snoopeh en Yellowpete maken al lange tijd geen indruk meer op me en Krepo doet het ook erg goed als caster. Kan die misschien als colour caster aan de EU LCS toegevoegd worden, want Quickshot is een drama als colour caster (to be fair, is niet zijn keuze, hij is eigenlijk ook play-by-player).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:29:
[...]

Sure, maar er kan dan ook geaccepteerd worden dat sommige mensen geen ene moer geven om LCS/Worlds/Pros? Ken de namen van een aantal pros, maar op t moment dat mensen het draadje inkomen ja die plays van xXxMrHoneyBear420xXx ben je mij al kwijt, dus reageer/borduur ik liever voort op wat anders.
Natuurlijk. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen. Ik reageer vaak niet, omdat ik niets zinnigs te zeggen heb over de onderwerpen die hier besproken worden. Dan houd ik liever m'n mond!

Wil niet zeggen dat alles wat hier besproken wat mij persoonlijk niets kan interesseren maar ergens anders hoeft, dat is nu juist de charme van een community. Waar ik me aan ergerde was de manier waarop gereageerd werd op dingen die vanuit de LCS / High elo hoek aangedragen werden. Dat had ook anders gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:38:
Waar ik me aan ergerde was de manier waarop gereageerd werd op dingen die vanuit de LCS / High elo hoek aangedragen werden. Dat had ook anders gekund.
Ergelijk vind ik ook aan de andere kant weer mensen die klakkeloos maar alles copypasten van de pros en met Rabadons Shyvana rondbanjeren en afgeslacht worden. Veel van deze rune/mastery/buildverhalen werken niet in yolo queue of ff 5man team kloten met je matties uit de kroeg.

Die teams in LCS zijn goed afgestemd, dus dan kan bvb een tank het veroorloven om AP te kopen. Dat maakt het per definitie een niche build omdat het 99/100 keer niet zal werken in andere situaties.

Hetzelfde met dat AS verhaal, zal vast gericht per persoon een reden zijn AS te speccen en het aantal zal per speler weer anders zijn, maar toch als ik een aantal pros intik die erg bekend zijn bij de non-streamvolgers ontbreken de AS runepages veelal en word er traditioneel gespecced. Daarbij ging de discussie om "wat nu?" als hoofdvraag n.a.v. de rune nerfs, en dan in deze community niche pro builds aandragen die zij in bepaalde comps runnen is uberhaupt verspilde moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:45:
[...]

Ergelijk vind ik ook aan de andere kant weer mensen die klakkeloos maar alles copypasten van de pros en met Rabadons Shyvana rondbanjeren en afgeslacht worden. Veel van deze rune/mastery/buildverhalen werken niet in yolo queue of ff 5man team kloten met je matties uit de kroeg.

Die teams in LCS zijn goed afgestemd, dus dan kan bvb een tank het veroorloven om AP te kopen. Dat maakt het per definitie een niche build omdat het 99/100 keer niet zal werken in andere situaties.

Hetzelfde met dat AS verhaal, zal vast gericht per persoon een reden zijn AS te speccen en het aantal zal per speler weer anders zijn, maar toch als ik een aantal pros intik die erg bekend zijn bij de non-streamvolgers ontbreken de AS runepages veelal en word er traditioneel gespecced. Daarbij ging de discussie om "wat nu?" als hoofdvraag n.a.v. de rune nerfs, en dan in deze community niche pro builds aandragen die zij in bepaalde comps runnen is uberhaupt verspilde moeite.
Uiteraard heb je gelijk dat je in SoloQ het beter kan laten een Dcap te kopen op je Shyvanna, dat is zélfs in de LCS een minder dan effectief plan. En zelfs áls het toch goed zou blijken, heb je grote kans dat je er veel mensen zodanig kwaad mee maakt, dat je je team alsnog op achterstand zet. Boze mensen spelen nu eenmaal een heel stuk slechter.

Wat ik meer bedoel te zeggen is, dat ook vanuit de pro scene voor ons veel mee te pikken valt. Niet elke niche build, en elke pick, dat ben ik 100% met je eens, maar veel van de dingen die ze doen kun je zeker gebruiken in je eigen gameplay. Let bijvoorbeeld eens op waar de betere teams de pinks neerzetten, heb daar zelf toch wel wat van opgestoken. Is overigens maar een klein voorbeeld - ik ben hier niet om te onderwijzen, daar ben ik zélf niet goed genoeg voor. Lijkt me alleen wel een gezonde discussie af en toe, om de zin en de onzin van waar we precies mee bezig zijn is te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:50:
Let bijvoorbeeld eens op waar de betere teams de pinks neerzetten, heb daar zelf toch wel wat van opgestoken. Is overigens maar een klein voorbeeld - ik ben hier niet om te onderwijzen, daar ben ik zélf niet goed genoeg voor. Lijkt me alleen wel een gezonde discussie af en toe, om de zin en de onzin van waar we precies mee bezig zijn is te bekijken :)
Mee eens, dit soort dingen zijn wat meer abstract. De optimale plek voor wards, de momenten om voor splitpush of teamfight te kiezen etc. Builds, lanepicks e.d. op dat niveau zijn dan weer zo persoonlijk en team-afhankelijk en dat schijnt de massa niet te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
wambamNL schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:04:
Nou net een potje nocturne achter de rug moet zeggen was wel weer even leuk (helaas heb ik de champion nier en heb ik hem alleen in een champ rotation week XD)
Nou aangezien nocturne volgens mij hevig op AS relied d8 ik eraan om mijn ADC runepage te nemen (2x LS quints en 1x AD quint)
Als items heb ik Feral flare, ninja tabi, BotRK, en Omen genomen (kon mn guardians niet afmaken potje was al voorbij)

Naar mijn mening is feral flare een viable item op Nocturne (gewoon geprobeerd niet ergens op ingelezen ofzo :P) Je clear speed is sneller dan met een lizzard en de upgrade kost geen geld alleen een beetje farmen waardoor je weer sneller andere items kan kopen. (volgens mij was wriggle goedkoper dan lizzard excuseer mij als ik fout zit)
je krijgt er aardig wat LS bij en ook wat extra damage, persoonlijk denk ik dat ik wriggles nu standaard op nocturne ga builden aangezien het voor mij heel prettig werkt.

potje ging aardig gelijk op tot top geganked werd mijn top laner ging dood maar verzekerde mij ervan dat het nog wel ging lukken dus ik zeg er niks van en laat hem zijn gang gaan.

Na 10 minuten gank ik top lane ik ga dood door turret om mijn laner te beschermen en hij na de kill te pakken weer door kan farmen op minions.

Daarna op bot geganked ging ik weer dood maar onze lucian een triple kill gegeven.
Ik heb geen idee hoe maar hij had 0,0 damage aan het einde van de gank :P

Potje was wel aardig in tf fase ik duik erin fear 1 iemand ik ga dood mijn team followed up en we hebben een ace tot 2 keer aantoe.
Enemys hadden maar gesurrenderd aangezien ze niet veel meer konden doen.

Toch heb ik een paar hele domme fouten gemaakt.
bijv: ik ging samen met darius lee sin baiten, bot van ons stuurt SS en opeens toen lee sin ervoorbij liep en we engageden zijn vayne en elise er ook.
Resultaat een double kill voor enemy vayne en onze top en mid turrets worden gekilled.
Gelukkig had ik een fantastisch team die zeiden dat dat soort dingen gebeuren en dat fouten maken menselijk is :)

uitendelijk 2/3/14 geindigd :)

al met al heel leuk potje gehad maar nu ben ik wel benieuwd denken jullie dat wriggles nu viable is geworden? zo ja op welke champions?
Ik ben onlangs ook terug begonnen met Nocturne te spelen, mijn eerste champ die ik echt voor de jungle had gekocht O+ . Was niet zo onder de indruk van hem meer in s4 preseason, maar de jungle, items en andere champs hebben redelijk wat veranderingen ondergaan sindsdien en ik ben terug fan (zag de fear change ook als een bijkomende nerf maar dat valt goed mee moet ik zeggen). Doet enorm veel damage als je fed raakt, maar kan ook perfect tank gaan als het niet meezit.
Heb nog niet veel gespeeld onder patch 4.5 maar ik ga feral flame ook zeker op hem proberen. Het probleem met dat item was vooral dat er weinig junglers echt scalen met atk speed ipv attack damage, nu met het on hit magic damage is het echt wel nuttig op sommige champs. Gooi er botrk bij en samen met je w passive atksp en feral heb je een hoop on hit damage en genoeg atkspd om het vaak te activeren. Je hebt als Noct uiteraard ook geen probleem om dicht bij je target te raken.
Zag gisteren ook toevallig de stream van Nightblue en die was ook Nocturne met feral flare aan het testen en was er vrij enthousiast over. Hij rushte wriggles (naar feral), brutaliser en bilgewater cutlass om daarna uit te bouwen naar botrk en ghostblade en daarna uiteraard tank dmv randuins en spirit visage. Iets wat ik ook ga proberen als ik niet achter raak.
Persoonlijk vind ik die ward in feral ook fantastisch, ik koop als jungler altijd al heel veel wards dus dat bespaart me weer wat en de range op dat ding is ook zo groot dat je baron kan warden als je je blue ook het doen bent :P .

Wat vinden de befaamde theorycrafters ervan? ;)

Persoonlijk zou ik niet aanraden om je adc pagina te nemen, het is zeker niet slecht maar die LS quints heb je niet nodig. Ik zou gaan voor armor pen marks, ad quints, armor seals, en mr of mr/lv glyphs. AD marks geven je early ganks een beetje extra power maar ik vind dat de arp marks, vooral op Nocturne door zijn ad steroid op q, ze rap outscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zelf al potjes gespeeld met AS runes? Ik wel namelijk en ik kan je zeggen dat het last hitten en traden echt vloeiender maakt. En ik heb wel redelijke mechanics maar echt niet godlike.
Ik raadde ze ook voornamelijk aan omdat dus lifesteal generfed word en er om vervanging werd gevraagd.
Zo veel mogelijkheden heb je verder niet qua viable quints voor ADC's ik denk alleen AD, LS, AS en ARpen.
Als je dan toch al slechte mechanics hebt valt ARpen natuurlijk sowieso af want dat maakt last hitten ook moeilijker (ik speelde laatst een potje cait met full ARpen om te kijken hoeveel damage ik kon doen met Ultis en ik miste echt héél veel cs.) En gezien het vervanging voor Lifesteal is vallen de LS ook af. Dan heb je nog maar 2 opties over waarvan 1 dus AS is.

Daarom zou ik gewoon zeggen probeer nou maar een keer AS runes dan zal je zien dat ook als je geen geweldige speler bent je verschil kunt merken als je daar 14% meer van hebt. En dat last hitten dan ook makkelijker is. Misschien nog wel simpeler dan met puur AD dat verschilt per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:56:
Heb je zelf al potjes gespeeld met AS runes? Ik wel namelijk en ik kan je zeggen dat het last hitten en traden echt vloeiender maakt. En ik heb wel redelijke mechanics maar echt niet godlike.
Ik raadde ze ook voornamelijk aan omdat dus lifesteal generfed word en er om vervanging werd gevraagd.
Zo veel mogelijkheden heb je verder niet qua viable quints voor ADC's ik denk alleen AD, LS, AS en ARpen.
Als je dan toch al slechte mechanics hebt valt ARpen natuurlijk sowieso af want dat maakt last hitten ook moeilijker (ik speelde laatst een potje cait met full ARpen om te kijken hoeveel damage ik kon doen met Ultis en ik miste echt héél veel cs.) En gezien het vervanging voor Lifesteal is vallen de LS ook af. Dan heb je nog maar 2 opties over waarvan 1 dus AS is.

Daarom zou ik gewoon zeggen probeer nou maar een keer AS runes dan zal je zien dat ook als je geen geweldige speler bent je verschil kunt merken als je daar 14% meer van hebt. En dat last hitten dan ook makkelijker is. Misschien nog wel simpeler dan met puur AD dat verschilt per persoon.
Gezien mijn abominabele mechanics als ADC zal ik mijn ADC page eens aanpassen en het proberen. Wie weet kan ik dan enigszins op Silver niveau ADC spelen ipv Bronze V :+

Over Nocturne en Feral Flare: eerder in dit topic heb ik er 2 posts over gemaakt, maar dan over Xin Zhao icm Feral Flare. Dat zijn mijn ervaringen ermee: ik denk niet dat ik het item vaak zal kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 04-04-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wambamNL schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:04:
Als je een runebuild zoekt, ik heb de optimale builds voor Noct een tijd geleden vergeleken en opgenomen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ppO6HKJvqZI]

Waarde voor runes zijn het optimale aantal wat je van beide kunt krijgen in Marks/Quints.
Wat offer je op voor die CDR...?
Je clear speed is sneller dan met een lizzard en de upgrade kost geen geld alleen een beetje farmen waardoor je weer sneller andere items kan kopen.
Lizard is wel stukken beter tijdens ganks, aangezien je spells + AoE dan True Damage doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:01:
[...]

Als je een runebuild zoekt, ik heb de optimale builds voor Noct een tijd geleden vergeleken en opgenomen:

[video]

[...]

Wat offer je op voor die CDR...?

[...]

Lizard is wel stukken beter tijdens ganks, aangezien je spells + AoE dan True Damage doen.
Voor de CDR geef ik butcher en warlord op.

hmmm met ganks heb je wel heal on hit en extra magic damage op de champion en een hoop meer AS waardoor je naar mijn mening veel healt in een korte tijd zeker met je Q erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:03:
[...]

Waarom stream jij niet gewoon je geweldige games? Kunnen we het met zijn alle daarover hebben en mag je je belangrijk voelen.
Speciaal voor jou zal ik dat doen. Ik wil natuurlijk niet dat jij hierover iets mist, maar heb je daar tijd voor terwijl je over de wandelgangen loopt van alle LCS Challenger teams?

Ik bedoel LCS Challenger, dan heb je het wel over de EERSTE divisie van de LCS. Ik vermaak mij in het weekend ook kosteloos als ik weer eens de EERSTE divisie mag kijken met al die hoogstaande wedstrijden.

Neem bijvoorbeeld Emmen tegen Willem II. Nou je weet maar niet hoe het gaat aflopen.

Zal ik het makkelijker voor je maken, dan hoef je niet een mijlenlange post te typen over de LCS Challenger teams:

Europe telt maar 1 team: C9 Eclipse: http://lol.gamepedia.com/Cloud_9_Eclipse Alsjeblieft heb je gelijk de geboortedatums erbij van alle leden, hoef je ook niet meer af te vragen of k0u oud genoeg is of niet.

NA is net zo spannend, namelijk: LMQ: http://lol.gamepedia.com/LMQ

Graag gedaan hoor, misschien wil je nog wat meer weten? Ik sta open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wambamNL schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:04:
[...]

Voor de CDR geef ik butcher en warlord op.

hmmm met ganks heb je wel heal on hit en extra magic damage op de champion en een hoop meer AS waardoor je naar mijn mening veel healt in een korte tijd zeker met je Q erbij.
Vooral earlygame ga je weinig hebben aan Aspd tijdens ganks. Zoveel auto-attacks krijg je er sowieso vaak niet in als je vijand disengaged, terwijl die True Damage wel hard doortikt tegen vijanden met <1200HP.

Ik zou het waarschijnlijk kiezen op farm junglers zoals idd Noct, Yi, maar op een Vi bvb weer niet, omdat die echt 100% op burst speelt. Ik zie wel eens Aspd Vi's, maar kan me er alleen maar slap om lachen early game.

AS is niet echt een geweldige stat voor early-mid ganks in deze mobiele meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:16:
[...]

Vooral earlygame ga je weinig hebben aan Aspd tijdens ganks. Zoveel auto-attacks krijg je er sowieso vaak niet in als je vijand disengaged, terwijl die True Damage wel hard doortikt tegen vijanden met <1200HP.

Ik zou het waarschijnlijk kiezen op farm junglers zoals idd Noct, Yi, maar op een Vi bvb weer niet, omdat die echt 100% op burst speelt. Ik zie wel eens Aspd Vi's, maar kan me er alleen maar slap om lachen early game.

Klopt op Vi build ik tegenwoordig altijd lizard en dan daarna ga ik tanky :)
Maar op nocturne leek het me wel een leuk item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:13:
[...]

Speciaal voor jou zal ik dat doen. Ik wil natuurlijk niet dat jij hierover iets mist, maar heb je daar tijd voor terwijl je over de wandelgangen loopt van alle LCS Challenger teams?

Ik bedoel LCS Challenger, dan heb je het wel over de EERSTE divisie van de LCS. Ik vermaak mij in het weekend ook kosteloos als ik weer eens de EERSTE divisie mag kijken met al die hoogstaande wedstrijden.

Neem bijvoorbeeld Emmen tegen Willem II. Nou je weet maar niet hoe het gaat aflopen.

Zal ik het makkelijker voor je maken, dan hoef je niet een mijlenlange post te typen over de LCS Challenger teams:

Europe telt maar 1 team: C9 Eclipse: http://lol.gamepedia.com/Cloud_9_Eclipse Alsjeblieft heb je gelijk de geboortedatums erbij van alle leden, hoef je ook niet meer af te vragen of k0u oud genoeg is of niet.

Graag gedaan hoor, misschien wil je nog wat meer weten? Ik sta open voor suggesties.
Ik mis je streamlink.
Die jungler is 16 en je moet 17 zijn voor de LCS maar of dat ook voor de promo tournaments geld weet ik niet. Kan je dat ook even voor me googlen nu je toch bezig bent?
Schrijf gelijk even een brief naar de NOS dat ze geen eredivisie samenvattingen meer uit hoeven te zenden. Het merendeel van hun kijkers speelt toch lang niet op dat niet niveau dus die willen dat ook niet zien.
Oh ja en ook aan VI en dat andere lulprogramma over voetbal met Jack kan toch geen enkele amateur boeien wat die gasten die ervoor betaald krijgen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:20:
[...]

Ik mis je streamlink.
Die jungler is 16 en je moet 17 zijn voor de LCS maar of dat ook voor de promo tournaments geld weet ik niet. Kan je dat ook even voor me googlen nu je toch bezig bent?
Schrijf gelijk even een brief naar de NOS dat ze geen eredivisie samenvattingen meer uit hoeven te zenden. Het merendeel van hun kijkers speelt toch lang niet op dat niet niveau dus die willen dat ook niet zien.
Oh ja en ook aan VI en dat andere lulprogramma over voetbal met Jack kan toch geen enkele amateur boeien wat die gasten die ervoor betaald krijgen doen.
Doen we man, en het verschil tussen EERSTE divisie en ERE divisie ontgaat je blijkbaar net als met de LCS ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]
Ik zie wel eens Aspd Vi's, maar kan me er alleen maar slap om lachen early game.
Dat hangt denk ik net van je speelstijl af toch? Als je gewoon zo snel mogelijk naar 6 wil farmen is Attack speed op Vi icm je W passive volgens mij best een goede stat. Het hangt denk ik ook een beetje van de damage in je lanes af. als die laag is wil je hard bursten, als die hoog is heb je dat niet nodig en wil je gewono snel 6 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
[...]

Sotel is sowieso beter voor de early ganks, dat staat gewoon vast. Welke zie jij dan als situaties waar je liever voor de sotel gaat dan de wriggles (of nooit voor feral gaan?)? Ik merk dat ik met Nocturne sowieso als veel farm, ook al gank ik veel, omdat het zo snel gaat.

Wat ik met ook afvraag is of de true damage van sotel bij elke hit zijn volledige dot zal toevoegen of dat het gewoon de lopende dot refreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:13:
[...]

Precies het soort kinderachtige gedoe wat ik bedoel. Moet je nu écht zo reageren? Is het waarlijk nodig? De challenger teams ( NIP / C9EU ) zijn mischien voor jou niet interessant, maar om nu zou kleinerend te doen. Alsof je een persoonlijke vete uit aan 't vechten bent tegen de mensen die het wel interesseren kan. Snap niet dat jij als medeautheur staat voor het topic. Begrijp er echt niets van.

Ga ik zo zitten doen als jij een verhaal uit silver hebt? Wat intereseert mij dat, wat jij met je champions daar weet te doen? Man, als ik silver verhalen / streams wil zien, zijn er voor jou tienduizenden, zo niet honderdduizenden. Ga ik jou af zitten zeiken? Kom toch. Challenger teams zijn een stuk meer bijzonder dan waar jij credit voor wil geven, en dat is écht nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:34:
[...]

Precies het soort kinderachtige gedoe wat ik bedoel. Moet je nu écht zo reageren? Is het waarlijk nodig? De challenger teams ( NIP / C9EU ) zijn mischien voor jou niet interessant, maar om nu zou kleinerend te doen. Alsof je een persoonlijke vete uit aan 't vechten bent tegen de mensen die het wel interesseren kan. Snap niet dat jij als medeautheur staat voor het topic. Begrijp er echt niets van.

Ga ik zo zitten doen als jij een verhaal uit silver hebt? Wat intereseert mij dat, wat jij met je champions daar weet te doen? Man, als ik silver verhalen / streams wil zien, zijn er voor jou tienduizenden, zo niet honderdduizenden. Ga ik jou af zitten zeiken? Kom toch. Challenger teams zijn een stuk meer bijzonder dan waar jij credit voor wil geven, en dat is écht nergens voor nodig.
Dat auteurschap mag er van mij wel af hoor (ik zal het verzoekje bij ItsNotRudy inschieten), plus als ik al niet meer mag reageren op een post ervoor die in dezelfde trend was gesteld is het wel goed voor elkaar hier :). Dek elkaar maar goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry ik blijf zelf meedoen aan het kinderachtige gedoe :) Ik zal damien gewoon negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:37:
[...]

Dat auteurschap mag er van mij wel af hoor (ik zal het verzoekje bij ItsNotRudy inschieten), plus als ik al niet meer mag reageren op een post ervoor die in dezelfde trend was gesteld is het wel goed voor elkaar hier :). Dek elkaar maar goed in.
Is van geen van beiden kanten goed te praten, maar je ziet zelf hoop ik ook in dat de manier waarop je reageert dat wel érg uitlokt. Ik dek helemaal niemand in. Lord Rondraai en ik kennen elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SemperEgo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:34:
[...]

Sotel is sowieso beter voor de early ganks, dat staat gewoon vast. Welke zie jij dan als situaties waar je liever voor de sotel gaat dan de wriggles (of nooit voor feral gaan?)? Ik merk dat ik met Nocturne sowieso als veel farm, ook al gank ik veel, omdat het zo snel gaat.

Wat ik met ook afvraag is of de true damage van sotel bij elke hit zijn volledige dot zal toevoegen of dat het gewoon de lopende dot refreshed?
DoT word refreshed. Op een Yi, Noct o.i.d. zou ik altijd wel Wriggles pakken, die ganken pre-6 toch vrij weinig. Als je het goed speelt begin je lv3 al met Vi ganks.
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:29:
[...]

Dat hangt denk ik net van je speelstijl af toch? Als je gewoon zo snel mogelijk naar 6 wil farmen is Attack speed op Vi icm je W passive volgens mij best een goede stat. Het hangt denk ik ook een beetje van de damage in je lanes af. als die laag is wil je hard bursten, als die hoog is heb je dat niet nodig en wil je gewono snel 6 worden.
Je buffed jezelf al Aspeed en je krijgt het uit Masteries. Veel Aspd kun je pre-6 toch niet betalen, dus dan sta je met een Dagger te klooien en een Razor die niets aan ganks toevoegt. Ik bedank hartelijk.

Jongens, doe eens liev anders Groperino met banhammerino Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Vi lijkt me SotEL een stuk beter, vooral omdat ze early al erg effectief kan zijn, en bijzonder sterk uit de hoek kan komen op 6, zeker met dat item. Ook zie ik Vi niet als een erg ASPD afhankelijk character, zelfs áls je de W procs in acht neemt.

Wriggles & daarbij dus Feral Flare, lijken me meer items voor mensen als Tryndamere, Fiora, Yi, en anderen. Ik kan zelf moelijk oordelen, daar ik niet jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bitches please! Jullie raden nooit wat zojuist is gepasseerd..

Onze waarde vriend JooProBro heeft mij gewoon naar Gold 2 gecarried :D *O* oOo
Thanks man, na 5 mislukte series nu wel gelukt! Nu hopen dat we bij de volgende games jou kunnen promoten naar JooSilverBro.. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 04-04-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:39:
[...]

Is van geen van beiden kanten goed te praten, maar je ziet zelf hoop ik ook in dat de manier waarop je reageert dat wel érg uitlokt. Ik dek helemaal niemand in. Lord Rondraai en ik kennen elkaar niet.
Goed, de reden waarom ik de vraag stelde, was meer omdat jullie net doen alsof jullie in de gaminghouses zelf aanwezig zijn. "Ik hoorde op de wandelgangen". Plus als iemand gaat praten over iemand zijn leeftijd maar nog niet eens de moeite wil doen om daadwerkelijk even op google een simpele zoekterm in te schieten dan verliest ook een heel mooi LCS verhaal al snel zijn waarde.

Daarbij komt ook nog eens, dat er tientallen websites zijn die een betere discussie op gang brengen met meer inhoud over de LCS en die daar ook een betere ruimte bieden voor discussie:

Enkele voorbeelden:
http://www.surrenderat20....k-11-super-week.html#more
http://www.ongamers.com/a...world-episode-1/1100-110/

Prima als je hier wilt discuseren uiteraard, maar de toon kwam bij mij toch echt over als 2 wannabe-LCS spelers die interessant wilden doen. Excuses als ik deze toon verkeerd heb opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:43:

Thanks man, na 5 mislukte series nu wel gelukt! Nu hopen dat we bij de volgende games jou kunnen promoten naar JooSilverBro.. :*)
Awesome. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Grats man ;) en nu er wel blijven he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:47:
[...]

Grats man ;) en nu er wel blijven he! :P
Thanks, Thanks! Nog een paar weken en jullie gaan me vanzelf zien op televisie. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:46:
[...]

Goed, de reden waarom ik de vraag stelde, was meer omdat jullie net doen alsof jullie in de gaminghouses zelf aanwezig zijn. "Ik hoorde op de wandelgangen". Plus als iemand gaat praten over iemand zijn leeftijd maar nog niet eens de moeite wil doen om daadwerkelijk even op google een simpele zoekterm in te schieten dan verliest ook een heel mooi LCS verhaal al snel zijn waarde.

Daarbij komt ook nog eens, dat er tientallen websites zijn die een betere discussie op gang brengen met meer inhoud over de LCS en die daar ook een betere ruimte bieden voor discussie:

Enkele voorbeelden:
http://www.surrenderat20....k-11-super-week.html#more
http://www.ongamers.com/a...world-episode-1/1100-110/

Prima als je hier wilt discuseren uiteraard, maar de toon kwam bij mij toch echt over als 2 wannabe-LCS spelers die interessant wilden doen. Excuses als ik deze toon verkeerd heb opgepakt.
De dag dat ik wannabe LCS speler ben, is de dag dat je me inderdaad zo aan mag spreken :) maar nee, de wandelgangen bedoel ik de geruchten op Reddit, en overigens toevallig ook van NiP zelf, daar ik vorige week ook echt aanwezig was in Duitsland.

En dat er andere websites zijn die betere discussie op gang bregen is wellicht zo, maar ik voel me zeker meer thuis op tweakers dan op die andere plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:49:
[...]

[...]

Thanks, Thanks! Nog een paar weken en jullie gaan me vanzelf zien op televisie. [afbeelding]
Ik verwacht minstens een stream! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:49:
[...]

De dag dat ik wannabe LCS speler ben, is de dag dat je me inderdaad zo aan mag spreken :) maar nee, de wandelgangen bedoel ik de geruchten op Reddit, en overigens toevallig ook van NiP zelf, daar ik vorige week ook echt aanwezig was in Duitsland.

En dat er andere websites zijn die betere discussie op gang bregen is wellicht zo, maar ik voel me zeker meer thuis op tweakers dan op die andere plekken.
Dan bij deze mijn excuses. en een doublepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Jongen pleegt zelfmoord na 5e demotie Gold 2 > 3" Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:07

My pleasure! *O* waren goede games. Heb ik in ieder geval ook weer een buffer aan LP.
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:49:
[...]

[...]

Thanks, Thanks! Nog een paar weken en jullie gaan me vanzelf zien op televisie. [afbeelding]
Inderdaad! En aangezien iedereen hier graag over de LCS praat, kunnen ze ook eens kritisch naar jouw plays en runepages kijken Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik blijf er bij dat als mensen om meer kwaliteit vragen in deze thread dat ze daar zélf hun best voor moeten doen. Of het topic nou wel of niet interessant is voor de lezer, jij als schrijver moet dan ook echt je best doen om het interessant te maken. Want als we nu topics gaan forum centipeden dan zijn daar veel betere plekken voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:50:
[...]

Dan bij deze mijn excuses. en een doublepost.
En ook hier, had kalmer gekund :)

Ben op het moment zelf druk bezig met m'n 2e account in platinum te komen, en merk wel wederom dat de eerste divisie van gold een ware hel is. De niveaus van rage gaan elke 1e divisie echt met 200% omhoog, zoveel mensen die blijkbaar al tijden vast zitten, en graag hoger komen. Is heel aanmerlijk. Toen ik dit account kreeg was het Silver III, en ook rond Silver I werd de aggresie .. duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Wacht maar tot je in Platinum 1 komt dan zit je echt in elo hell :p

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:54:
Wacht maar tot je in Platinum 1 komt dan zit je echt in elo hell :p
Zat vorig seizoen rond die MMR met m'n main account, en inderdaad, dat is ook een .. bodemloze put aan énorm boze mensen. Diamond is zo'n lokkertje waar mensen toch niet vandaan kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Diamond 4 en 5 is meer toxic dan Plat 1, helaas. Wat waar iedereen daar denkt dat ze Diamond zijn, denkt iedereen in d4/5 dat ze d1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:53:
[...]

En ook hier, had kalmer gekund :)

Ben op het moment zelf druk bezig met m'n 2e account in platinum te komen, en merk wel wederom dat de eerste divisie van gold een ware hel is. De niveaus van rage gaan elke 1e divisie echt met 200% omhoog, zoveel mensen die blijkbaar al tijden vast zitten, en graag hoger komen. Is heel aanmerlijk. Toen ik dit account kreeg was het Silver III, en ook rond Silver I werd de aggresie .. duidelijker.
Wel stuitend, want een aantal pagina's terug (toen ik in Gold V zat) schreef ik juist nog dat de sfeer zoveel beter was. Nu zit ik hoger in Gold (wordt solo gematched met Gold II - Plat IV) en merk dat er weer meer gescholden en geblamed wordt..

Ervaar dus wel hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind zelf D1 een echte elohell. Ik ben te slecht om boven de 30 punten uit te komen en word dus gedemote naar D2. Niet dit seizoen dan want ik heb nog niet zoveel ranked gespeeld dit seizoen. Maar ik neem aan dat er niks verandert is.
Zit wel heel veel verschil tussen D1 en D4-5. Dat is echt net zoiets als Gold -> Diamond imo
Meeste ragers kom ik tegen rond G1 denk ik dan denken mensen dat ze opeens gruwelijk goed zijn ofzo en veel van de game weten. Terwijl je dan Karthus ziet die een split push van lee jungle gaat defenden samen met een Zed en dan boos worden op die Zed en vervolgens het team als we geen 3v5 aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:01:
[...]

Wel stuitend, want een aantal pagina's terug (toen ik in Gold V zat) schreef ik juist nog dat de sfeer zoveel beter was. Nu zit ik hoger in Gold (wordt solo gematched met Gold II - Plat IV) en merk dat er weer meer gescholden en geblamed wordt..

Ervaar dus wel hetzelfde..
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat je dat gaat ontlopen in LoL. De kans dat het allemaal brave jongetjes zijn is wel vrij klein natuurlijk. En met name rond de plekken waar ze kunnen promoten naar groener gras zorgt voor meer frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:01:
Vind zelf D1 een echte elohell. Ik ben te slecht om boven de 30 punten uit te komen en word dus gedemote naar D2. Niet dit seizoen dan want ik heb nog niet zoveel ranked gespeeld dit seizoen. Maar ik neem aan dat er niks verandert is.
Zit wel heel veel verschil tussen D1 en D4-5. Dat is echt net zoiets als Gold -> Diamond imo
Meeste ragers kom ik tegen rond G1 denk ik dan denken mensen dat ze opeens gruwelijk goed zijn ofzo en veel van de game weten. Terwijl je dan Karthus ziet die een split push van lee jungle gaat defenden samen met een Zed en dan boos worden op die Zed en vervolgens het team als we geen 3v5 aan kunnen.
Ja maar Ronddraai, Zed is toch geen splitpusher, Karthus wel! :+
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:06:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat je dat gaat ontlopen in LoL. De kans dat het allemaal brave jongetjes zijn is wel vrij klein natuurlijk. En met name rond de plekken waar ze kunnen promoten naar groener gras zorgt voor meer frustraties.
Klopt inderdaad, de hoofdmoot van de spelers gaat best flamen of ragen, en zeker als ze geprovoceerd worden. Ik merk vaak zelf dat zodra het mis gaat, dat mensen dán pas hun ware aard tonen. Kan prima gaan de helft van de game, maar van zodra het moelijk word, veranderen die fijne teammates van eerder in een spreekwoordelijk satansgedrocht.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:39:
[...]

Je buffed jezelf al Aspeed en je krijgt het uit Masteries. Veel Aspd kun je pre-6 toch niet betalen, dus dan sta je met een Dagger te klooien en een Razor die niets aan ganks toevoegt. Ik bedank hartelijk.
whoops ik dacht eigenlijk dat je op runes doelde met je algemene uitspraak over attack speed op Vi. Een wriggles zou ik inderdaad niet halen op Vi, maar in mijn runepage zit wel wat attackspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Gaat er nog iemand naar All Stars in Parijs? Heb kaarten voor zaterdag en zondag :) Misschien kom ik wel iemand tegen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Aangezien advertisen over een toernooi niet wordt gewaardeerd in het main topic, is het toernooi bij deze afgeblazen. Bedankt voor de reacties die ik heb gekregen, misschien dat iemand het ooit nog oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:16:
Aangezien advertisen over een toernooi niet wordt gewaardeerd in het main topic, is het toernooi bij deze afgeblazen. Bedankt voor de reacties die ik heb gekregen, misschien dat iemand het ooit nog oppakt.
Damn dat is zuur ben ik dus voor niks bezig geweest met de website ervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:25:
[...]

Damn dat is zuur ben ik dus voor niks bezig geweest met de website ervoor :(
Sorry Wambam, de tweakers community heeft gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:26:
[...]

Sorry Wambam, de tweakers community heeft gesproken.
Ach ja dan niet moeten ze zelf weten.
Misschien als de website compleet is kunnen we het daarop voortzetten want dan is het buien tweakers om geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou zonde zijn imo. Tweakers toernooitje lijkt me juist leuk. Als iemand een speler nodig heeft ben ik er sowieso bij. Kan zelf vast wel een team van 5 man maken maar dat zijn dan geen tweakers en dat gaat een beetje tegen de spirit in lijkt me.
Zie sowieso eigenlijk niemand erover zeuren zag de afgelopen 5 paginas 1 dingetje van woodlock maar dat lijkt me geen probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zal morgen wel wat goed nieuws hebben qua de website damien dus in princile kunnen we het dan daarop voortzetten.
(Het forum is morgen namelijk af ;))

@hierboven ik denk dat dat zeuren is gekomen van een paar mods zo aan de melding en het verhaal te horen.
damien lijkt mij niet de persoon die zich met een beetje tegenstand de handoek in de ring gooit tenzij er gevolgen aan zitten.

[ Voor 43% gewijzigd door Ryada op 05-04-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Oh ja, nou weet ik weer waarom ik ranked solo queue angstvallig vermeed. QQ:

8 - 25 loss surrender na 20 mins, met een Ryze top feeder die een ad spec gebruikte (hij had geen ap runes) en een Cait die geen 0,0 ad runes had, enkel magic resistance + armor runes. Enemy Khazix top merkte dit al op lvl 1 op, en stond na 10 mins al iets van 6-0 voor. Arme koekie met Morgana support kon het tijd ook niet keren.

Gelukkig heb ik dit soort ellende niet in me placements gehad....

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-04-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Damienx2 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:16:
Ik snap eigenlijk weinig hiervan want ik heb niet het idee dat er ook maar iemand problemen mee had. Of er moet achter de schermen wat weerstand zijn geweest via DM..
wambamNL schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:31:
[...]

Ach ja dan niet moeten ze zelf weten.
Misschien als de website compleet is kunnen we het daarop voortzetten want dan is het buien tweakers om geregeld ;)
Als je het besluit over te nemen van Damien dan kan ik de boel wel streamen / commentaten als je zelf mee wil spelen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Slivv schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:31:
[...]

Ik snap eigenlijk weinig hiervan want ik heb niet het idee dat er ook maar iemand problemen mee had. Of er moet achter de schermen wat weerstand zijn geweest via DM..

[...]

Als je het besluit over te nemen van Damien dan kan ik de boel wel streamen / commentaten als je zelf mee wil spelen.
Ja ik ben van plan het allemaal buiten tweakers voort te zetten.
Streamen is geen probleem heb daar een dedicated machine voor en commentaten zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wambamNL schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:43:
[...]

Ja ik ben van plan het allemaal buiten tweakers voort te zetten.
Streamen is geen probleem heb daar een dedicated machine voor en commentaten zou fijn zijn.
Mooi Wambam, thx!

Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom er kennelijk een zekere druk op Damien is uitgeoefend waardoor hij heeft zich waarschijnlijk gedwongen voelde de boel te cancellen.

I mean, dat eerdere toernooi was toch zeer goed bevallen, en ook dat laatste initiatief van Broccoli was leuk. Dat soort initiatieven brengt deze community juist wat dichter bij elkaar. Wat kan daar nou op tegen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 02:44:
[...]

Mooi Wambam, thx!

Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom er kennelijk een zekere druk op Damien is uitgeoefend waardoor hij heeft zich waarschijnlijk gedwongen voelde de boel te cancellen.

I mean, dat eerdere toernooi was toch zeer goed bevallen, en ook dat laatste initiatief van Broccoli was leuk. Dat soort initiatieven brengt deze community juist wat dichter bij elkaar. Wat kan daar nou op tegen zijn?
Ik denk dat er meer word gedacht van dat het eigenlijk alleen maar voor ongewenste reclame (kan ik me niet voorstellen)zorgt en dat wij op de naam van tweakers een toernooi houden wat als het verkeerd gaat hun een hoop gezijk kan opleveren.
Ik kan nog wel 20 redenen verzinnen hoor daar niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Alsjeblieft: [PC] Het Grote GoT LoL Tournament Topic - Deel 1

Ik werk het vanmiddag verder uit, moet er nu vandoor namelijk. Feel free om linkjes toe te voegen Wambam richting je website bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Demoted naar Silver IV. Heb 1 game echt slecht gespeeld (0/11/3 gragas, voor z'n rework) hoewel in lane tegen fizz het redelijk ging aka maar 1x een kill genomen op mij, de rest ging hij halen bot/top.

De andere games gingen redelijk maar toch allemaal verloren door slechte calls van het team en gewoon een betere tegenstander. Wel is het zo dat 2 van deze games begonnen met zware lag spikes met enkele DCs waardoor sommige achterstonden maar het mocht niet baten.

Full tank junglers (Vi/Hec) kon geen verschil maken. Ben in de Hec game 5/5/8 geëindigd waarbij m'n ganks inlane redelijk waren maar de TF waren allemaal slecht.

Het probleem is dat iedereen de beschuldigende vinger naar een ander wijst maar nooit naar zichzelf wat er uiteindelijk voor zorgt dat ik niet weet waar ik steken laat vallen en hoe het aan te pakken.

Een voorbeeld uit m'n Vi game: Early game, ik was lvl 4. Had na m'n Blue als eens top geweest (nasus vs darius) en darius was tot onder z'n turret gelopen en redelijk wat farm verloren daardoor. Ik was bij m'n Wraiths en er was een gank mogelijkheid mid én de midlaner had al gepinged voor assistentie. Ik ga mid maar ondertussen is er een ping top & bot voor hulp. De enemy jungler is ook mid dus ik blijf mid en gank om de midlaner te beschermen/helpen en ondertussen krijgt enemy lucian double kill bot en darius kill top.

Iedere keer dat ik in een lane was, had een andere hulp nodig terwijl ik ook m'n farm nodig heb. En toch iedere keer pushen ze hun lane ipv gewoon rustig te last hitten.

Misschien moet ik maar eens een duo queue partner vinden die wat tips kan geven op sommige plays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 12:22
Ik heb net even op de key-words "lag", "lag spike" gezocht, maar kon het hier niet vinden.
Anyway - mijn probleem is dat in het spel de ping voortdurend jojot van 26ping naar 600+, en dan langzaam weer dropt.
Hierdoor ben ik vrijwel gestopt met LoL - maar vraag me toch af of het een probleem is waar al een oplossing voor is?

Ik zit gewoon bekabeld op een 150down/15up verbinding van Ziggo. Was ook nooit echt een probleem tot december 2013 ofzo.

Ter referentie:
http://forums.euw.leagueo...ead.php?t=1636065&page=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RzrBck schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:43:
Ik heb net even op de key-words "lag", "lag spike" gezocht, maar kon het hier niet vinden.
Anyway - mijn probleem is dat in het spel de ping voortdurend jojot van 26ping naar 600+, en dan langzaam weer dropt.
Hierdoor ben ik vrijwel gestopt met LoL - maar vraag me toch af of het een probleem is waar al een oplossing voor is?

Ik zit gewoon bekabeld op een 150down/15up verbinding van Ziggo. Was ook nooit echt een probleem tot december 2013 ofzo.

Ter referentie:
http://forums.euw.leagueo...ead.php?t=1636065&page=18
Heb je het met andere games ook? @ andere Ziggo gebruikers: komt dit bekend voor?

Pagina: 1 ... 4 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]