[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
@wambamNL Die blokken naast het overzicht v.d. scores kun je wel weglaten lijkt me? Die oranje lijnen daaromheen vallen sowieso een beetje uit de toon en de blokken ontnemen alleen maar het zicht (of je moet daar video van je hoofd neer willen zetten ofc :p).
@Damien: Zitten er nog regels aan de samenstelling van het team? Want daar las ik hierboven wel iets over, maar dat staat niet meer in de spelregels.
Mebus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:17:
Nu eens kijken of er nog voor mij weer ergens plek is :D
Ik wil wel weer in een team met je hoor :P. (Moet nog wel even kijken of ik dan kan, maar denk het wel.)
En het oude team mag niet meer, dus dan moeten er sowieso nog wat anderen bij.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 02-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:45:
@wambamNL Die blokken naast het overzicht v.d. scores kun je wel weglaten lijkt me? Die oranje lijnen daaromheen vallen sowieso een beetje uit de toon en de blokken ontnemen alleen maar het zicht (of je moet daar video van je hoofd neer willen zetten ofc :p).
@Damien: Zitten er nog regels aan de samenstelling van het team? Want daar las ik hierboven wel iets over, maar dat staat niet meer in de spelregels.
Die blokken heb ik daar omdat ik het wel wat mooier vond en daat het logo van elk team neer wou zetten XD
En dan ziet het er wat gelikter uit want zonder die blokken is hij veel minder mooi.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 02-04-2014 20:01 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13
Thormodo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:45:
Fixed! Thanks.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Topicstarter
Je vergeet de layover voor de disconnected from spectator mode Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Mochten er wat tweakers zijn die niet in een team zitten en samen een team willen vormen, ik hou mij aanbevolen. De potjes met de tweakers vorige week zondag gingen wel goed en waren leuk dus ik heb er wel zin in. En leuk dat het weer georganiseerd wordt, vorige keer kwam helaas niet uit voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:14:
Je vergeet de layover voor de disconnected from spectator mode [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://cdn.niketalk.com/c/ce/ce46074c_images2Farticle2F20122F092F232Fkanye-shrug.gif

Momenteel is er al 1 team aangemeld ;). Hopelijk volgen er nog meer want ze hebben wel wat tegenstand nodig ;).

[ Voor 61% gewijzigd door Damien op 03-04-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:35
Ow leuk idee, zal kijken of ik eens team kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576434

nieuwe patch 4.5 is live!

Check het hier:
http://na.leagueoflegends...ates/patch/patch-45-notes

Nieuwe support items, ik ben er wel blij mee :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 576434 op 03-04-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

URF <3

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
4.5: Moet zien wat het effect op een aantal van de champs is.
De armor seal verandering kan ik niet erg waarderen aangezien ik alleen armor seals heb en niet erg veel IP momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
Dit maakt scaling armor en resist wel interessanter, vanaf lvl 7 heb je er al profijt van, eerst wat dit lvl 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gelukkig moeten sommige Tweakers sowieso nog hun tier 2 runes updaten, kunnen ze gelijk hier even naar kijken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/thMqcP3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 15:28

Wootlock

Evilution

Gisteren eindelijk gepromoveerd naar zilver 2 :') Ondanks een troll in het team het toch kunnen carry'en met Tristana.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:09:
Gelukkig moeten sommige Tweakers sowieso nog hun tier 2 runes updaten, kunnen ze gelijk hier even naar kijken.
Leen me ff wat IP! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:05
18/19/20 April? Ik schrijf me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Mooie overlay!! anyway als je nog een caster zoekt (kan elke game caste) moet je maar even een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:53
Aan de experts, 3 'nieuwe patch vragen':

- waarom is Ziggs uitgezonderd van de base armor verhoging?
- Ik gebruikte als ADC altijd lifesteal Quints. Die zijn generfed. AS quints zijn gebuffed.. AS gaan gebruiken?
- Feral Flare op Xin als jungler: do or dont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Ziggs is toch niet uitgezonderd (ik zie het niet in de notes staan)? Ziggs krijgt wel een reductie in zijn range van autoattacks omdat zijn laning phase net iets te gemakkelijk was. Hierdoor zou je minder kunnen poken.

Ik ben geen adc of xin expert dus de rest weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:53
Lointje schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:44:
Ziggs is toch niet uitgezonderd (ik zie het niet in de notes staan)? Ziggs krijgt wel een reductie in zijn range van autoattacks omdat zijn laning phase net iets te gemakkelijk was. Hierdoor zou je minder kunnen poken.

Ik ben geen adc of xin expert dus de rest weet ik niet :)
Op de wikia staat:
Champions
General ■All champions have had their base armor increased by 4, with the exception of Ziggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb geen ervaring met Xin, maar ik zou zeggen: Champ moet in mid-late game veel nut hebben van extra att speed. Het nadeel is dat je een tijd moet farmen voor je de upgrade krijgt, het voordeel is dat je niet extra hoeft te betalen om het te krijgen. Maar de lantern is nou niet echt geweldig, dus tenzij att speed je erg veel extra schade geeft is snel een lizard elder pakken waarschijnlijk interessanter. Dan heb je sneller extra schade. Zijn ook veel junglers die het vooral van skills moeten hebben, en die hebben nog minder aan att speed.
De extra damage op basic attacks is leuk, maar de healing is niet geweldig. Je kan dus alleen healen van je basic hits, niet van je skills. Met de andere jungle items heal je percentage damage, en krijg je ook mana. Dus als je snel even healing moet hebben na een gank ren je terug de jungle in, clear je met aoe skills een camp, en kan je weer verder. Bij deze moet je alles met basic attacks slopen om te healen (terwijl je nog schade krijgt dus), en kan je niet eventjes snel healen. Echter staat er geen max genoemd aan de bonus op de basic hits. Bij lange games kan je vast wel op 40 bonus uitkomen, wat betekent 50 healing per hit, 220 damage op minions en monsters, en 73 op champions. Dat is niet niks. Jammer dat het niet op skills werkt, anders zou het erg leuk zijn voor bijvoorbeeld Hecarim in URF ;)

Hmm, misschien zelfs interessant voor een adc die veel kills/assists verwacht te krijgen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 03-04-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:46:
[...]

Op de wikia staat:
Champions
General ■All champions have had their base armor increased by 4, with the exception of Ziggs.
Waarschijnlijk vanwege zijn range en mobility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:52
Damn, krijg ik TPA Nunu uit de mystery skins.. Ik wil Shen!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:00:
Heb geen ervaring met Xin, maar ik zou zeggen: Champ moet in mid-late game veel nut hebben van extra att speed. Het nadeel is dat je een tijd moet farmen voor je de upgrade krijgt, het voordeel is dat je niet extra hoeft te betalen om het te krijgen. Maar de lantern is nou niet echt geweldig, dus tenzij att speed je erg veel extra schade geeft is snel een lizard elder pakken waarschijnlijk interessanter. Dan heb je sneller extra schade. Zijn ook veel junglers die het vooral van skills moeten hebben, en die hebben nog minder aan att speed.
De extra damage op basic attacks is leuk, maar de healing is niet geweldig. Je kan dus alleen healen van je basic hits, niet van je skills. Met de andere jungle items heal je percentage damage, en krijg je ook mana. Dus als je snel even healing moet hebben na een gank ren je terug de jungle in, clear je met aoe skills een camp, en kan je weer verder. Bij deze moet je alles met basic attacks slopen om te healen (terwijl je nog schade krijgt dus), en kan je niet eventjes snel healen. Echter staat er geen max genoemd aan de bonus op de basic hits. Bij lange games kan je vast wel op 40 bonus uitkomen, wat betekent 50 healing per hit, 220 damage op minions en monsters, en 73 op champions. Dat is niet niks. Jammer dat het niet op skills werkt, anders zou het erg leuk zijn voor bijvoorbeeld Hecarim in URF ;)

Hmm, misschien zelfs interessant voor een adc die veel kills/assists verwacht te krijgen ;)
Xin heeft wel enige baat bij attack speed omdat het ook zijn knockup bij de 3de hit op zijn Q versnelt. Bovendien heeft Xin elke derde hit een self-heal. Dit geldt overigens ook voor Nocturne. Dit zijn junglers die er baat bij zouden kunnen hebben, alhoewel ik het item nog niet geplaytest heb. Misschien kom ik er vanavond weer eens aan toe om Xin te spelen, zal die Lantern dan eens rushen. Kijken hoe dat speelt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:39:
Aan de experts, 3 'nieuwe patch vragen':

- waarom is Ziggs uitgezonderd van de base armor verhoging?
- Ik gebruikte als ADC altijd lifesteal Quints. Die zijn generfed. AS quints zijn gebuffed.. AS gaan gebruiken?
- Feral Flare op Xin als jungler: do or dont?
@AS vraag nee. AS pushed maar helpt niet echt bij lasthitting oid. Beter 2x LS of 3x AD op z'n Joomadbro's. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:04
Nu heb ik dus gisteren LS quints gekocht, gelijk generfed. Thnx rito Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png waarschijnlijk hadden ze door dat ik anders te OP zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:42:
[...]

@AS vraag nee. AS pushed maar helpt niet echt bij lasthitting oid. Beter 2x LS of 3x AD op z'n Joomadbro's. [afbeelding]
Denk dat als je geen lifesteal gaat een mix van AD en AS het sterkst is hoor. Je trades en all-in worden van AS ook sterker. Geld natuurlijk alleen voor mensen met een steroid als MF,Kog,Vayne.

Heb nu alle runes op mijn main account, zitten wel echt heel veel useless dingen tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 03-04-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 07-06 23:04

Rordarok

De enige echte

Return of the sustain bot lane (jaja, het rijmt).

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147715 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:38:
[...]

Denk dat als je geen lifesteal gaat een mix van AD en AS het sterkst is hoor.
Je bedoelt een mix van ArPen en AD. Technisch gezien krijg je de hoogste yield van ArPen Marks en AD Quints. Op characters die al ziek veel Aspd hebben door skills en buildpath zoals Trist, Vayne en Kog ga ja natuurlijk geen AS runes pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoppa en we staan 3-0!

Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/h6X6iwx2nJI/mqdefault.jpg

#LCS here we come Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

Oh en onze nieuwe aanwinst support was toppie! <3

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 03-04-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 13:20
Hmmm gedisconnect, iemand anders ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:23:
Hoppa en we staan 3-0!

[afbeelding]

#LCS here we come [afbeelding]

Oh en onze nieuwe aanwinst support was toppie! <3
Hoera! Pas maar op Rudy, de bank lonkt, ik ging hard op mid.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bitch please ik ben de hardste mid Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:57:
[...]

Je bedoelt een mix van ArPen en AD. Technisch gezien krijg je de hoogste yield van ArPen Marks en AD Quints. Op characters die al ziek veel Aspd hebben door skills en buildpath zoals Trist, Vayne en Kog ga ja natuurlijk geen AS runes pakken.
Nee dat bedoel ik niet. Arpen is heel zwak op botlane. Ik heb het ook niet over de maximum damage per hit. Maar over traden en all ins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We gaan voor de demotes naar Bronze! Bot lane geeft net Lucian een triple kill @ 4mins in. Too stronk.

@Ronddraai: je hebt gelijk, gaan met die banaan Aspeed runepagina OP trades met de support Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 03-04-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga jij maar lekker armor pen op een champion met 0 scaling skills als trist. Is supersterk toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147715 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:00:
Ga jij maar lekker armor pen op een champion met 0 scaling skills als trist. Is supersterk toch.
Ik was ook superserieus. Maar Aspd gaan is net zo nuttig als ArPen, beide niet. Of je houdt gewoon je volle AD page, of je miept niet over die 1% Lifesteal nerf. Waar hebben we het over, AS runes op een ADC, really?

Trades gaan om korte gevechten met slechts een paar hits, niet 10x met je schattige 60 damage voor defense proppenschieten.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 03-04-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verschilt gewoon per champion. Met draven kan arpen sterk zijn in sommige matchups bijvoorbeeld.

Het hangt ook van je speelstijl af. Met trist bijvoorbeeld vind ik static shyv het beste eerst item. Het zal misschien damage wise niet het sterkste zijn. maar de instant clears van waves en hogere attack speed maakt gewoon dat je trades kan doen terwijl je tegenstander aan het csen is.
Zelfde geld voor 15% extra attack speed daarmee kan je harder pushen en dus soms een auto attack op je tegenstander doen waar dat niet zou kunnen als je ad/lifesteal/arpen runt.
Als je meer AS hebt hoef je gewoon minder lang stil te staan per hit kan ook handig zijn om skillshots te dodgen enzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 03-04-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nice! SKT T1 Championship skins:

Afbeeldingslocatie: http://www.newsoflegends.com/wp-content/uploads/2014/04/SKT-T1-Lee-Sin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newsoflegends.com/wp-content/uploads/2014/04/SKT1-Jax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newsoflegends.com/wp-content/uploads/2014/04/SKT-T1-Vayne.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newsoflegends.com/wp-content/uploads/2014/04/SKT-T1-Zyra.jpg

Helaas nog geen Zed skin beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zyra is wel mislukt zeg. totaal onherkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:17:
Die zyra is wel mislukt zeg. totaal onherkenbaar.
Smaken verschillen, ik vind deze juist wel mooi in tegenstelling tot de andere 3 Zyra skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die Lee Sin had ook elke andere male character kunnen zijn overigens lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504971

Hey, zijn er nog ranked teams hiero? Ben zelf plat V Mid,Jungle lanes kan ook wel adc if needed..

Ben zelf wel veel on ofc

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 504971 op 03-04-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Anoniem: 504971 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:43:
Hey, zijn er nog ranked teams hiero? Ben zelf plat V Mid,Jungle lanes kan ook wel adc if needed..

Ben zelf wel veel on ofc
Zijn er genoeg.
Ik zelf ben ook al een tijdje bezig mn eigen ranked team op te zetten.
Weet alleen niet of je het erg vind om met silver ranked mensen te spelen?
Als dat geen probleem is misschien een idee om samen een team op te zetten?

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je trouwens kijkt bij wat top ADC spelers zul je zien dat ze allemaal runepages hebben met attack speed.
Kijk bijvoorbeeld Calsot en Forgiven op EUW staan in de top10 en gebruiken allebij verschillende pages met 6.79 AS. Freeze heeft zelfs op bijna de helft van zijn runepages AS Mr Rallez heeft ook AS paginas. en Doublelift op NA heeft ook meerdere paginas met 5% as
Van de andere kant Vasili op NA heeft maar 2 runepaginas overall dus zo we moeten de impact ervan ook weer niet overdrijven.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 04-04-2014 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/et2bvP9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 02:27:
Als je trouwens kijkt bij wat top ADC spelers zul je zien dat ze allemaal runepages hebben met attack speed.
Kijk bijvoorbeeld Calsot en Forgiven op EUW staan in de top10 en gebruiken allebij verschillende pages met 6.79 AS. Freeze heeft zelfs op bijna de helft van zijn runepages AS Mr Rallez heeft ook AS paginas. en Doublelift op NA heeft ook meerdere paginas met 5% as
Van de andere kant Vasili op NA heeft maar 2 runepaginas overall dus zo we moeten de impact ervan ook weer niet overdrijven.
En dan kijk je vervolgens waar ze werkelijk mee spelen:

Doublelift: http://www.probuilds.net/doublelift speelt amper tot niet met zijn AS runes. MrRallez daarentegen wel, maar goed. Ik denk dat je advies om AS marks te gaan gebruiken op AD Carry's eerder voor de hoog plat/diamond regionen geldt dan alles eronder voor het simpele feit dat de mechanics in de lagere divisies gewoon minder zijn. Animatie-cancellen/Orb-walken zie je amper tot niet, dus dan heeft die extra AS ook weinig nut als je vervolgens kapot gepoked wordt door enemy ADC + Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zonder genoeg AD kun je earlygame de 1-1-hit en de hit-1-hit op torens niet toepassen. Daar gaat je CS als non-pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wilde als grapje verwijzen naar zo'n hacker site mets bots, maar weet niet of dat toegestaan is, en ze hebben een schrikbarend groot aantal verschillende bots op de site die ik vond :/

Doet Riot iets aan die bots? Heeft het uberhaubt zin om ze op zo'n site te wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:58:
Wilde als grapje verwijzen naar zo'n hacker site mets bots, maar weet niet of dat toegestaan is, en ze hebben een schrikbarend groot aantal verschillende bots op de site die ik vond :/

Doet Riot iets aan die bots? Heeft het uberhaubt zin om ze op zo'n site te wijzen?
Ja Riot doet iets met bots, maar het hangt er dus wel vanaf hoe makkelijk het herkenbaar is voor Riot's systeem. Er werd bijvoorbeeld laatst een streamer (niet meer zeker wie het was volgens mij ROBERTXLEE of Wingsofdeathx) gebanned omdat het systeem onlogische muisbewegingen had gedetecteerd. Hij was niet aan het botten maar zijn muis was defect, maar gaf dus dezelfde waardes weer wat een bot normaal gesproken zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Da's lekker :D

Zit nu een video over een zoom hack te bekijken... Dat is erg OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:08:
Da's lekker :D

Zit nu een video over een zoom hack te bekijken... Dat is erg OP.
Ik denk dat je bedoeld erg DOM. Het wordt uiteindelijk wel gedetecteerd net als drophacks en uiteindelijk volgt de ban ook wel. Kan ook niet echt begrijpen wat mensen hiermee denken te bereiken. Tja misschien als je accounts wilt verkopen op hoog elo, maar anders dan dat heb je er niets aan. Als jij speelt als een kruk val je zo door de man in de hogere divisies (zie Athene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Er zijn een aantal sites die voor een groot aantal games hacks hebben. Ik hoop dat Riot die ook in de gaten houdt, ik weet dat een aantal andere gaming bedrijven dat doen. Niet alle hacks zijn even makkelijk te vinden en/of te blokkeren, maar die bots en zoom hacks en zo geven een duidelijk voordeel aan de valsspelers.

Niet alle bedrijven kijken echter naar die sites, sommigen pas wanneer ze er door spelers op gewezen worden en sommige zelfs dan nog niet. Blizzard heeft in de D2 tijd veel hacks gepatched zodra die op zulke sites werden gepost. Ik ken echter ook bedrijven die niet of niet op tijd ingrepen en een spel moesten opdoeken. (Blizzard was trouwens ook erg traag met het fixen van sommige PvP hacks, maar de gold hacks en zo fixten ze wel snel)

[ Voor 8% gewijzigd door Skyclad op 04-04-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:22:
Er zijn een aantal sites die voor een groot aantal games hacks hebben. Ik hoop dat Riot die ook in de gaten houdt, ik weet dat een aantal andere gaming bedrijven dat doen. Niet alle hacks zijn even makkelijk te vinden en/of te blokkeren, maar die bots en zoom hacks en zo geven een duidelijk voordeel aan de valsspelers.

Niet alle bedrijven kijken echter naar die sites, sommigen pas wanneer ze er door spelers op gewezen worden en sommige zelfs dan nog niet. Blizzard heeft in de D2 tijd veel hacks gepatched zodra die op zulke sites werden gepost. Ik ken echter ook bedrijven die niet of niet op tijd ingrepen en een spel moesten opdoeken. (Blizzard was trouwens ook erg traag met het fixen van sommige PvP hacks, maar de gold hacks en zo fixten ze wel snel)
Mijn vraag aan jou is eigenlijk, waarom zoek je hier naar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 17:58

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:15:
Nice! SKT T1 Championship skins:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas nog geen Zed skin beschikbaar.
Hmm, zal eens loonsverhoging vragen. Naast de TPA pack zal ik de SKT pack ook maar moeten kopen 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 04-04-2014 08:34 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:31:
[...]

Hmm, zal eens loonsverhoging vragen. Naast de TPA pack zal ik de SKT pack ook maar moeten kopen 8)
Of gewoon de 2e Editie van het Tweakers toernooi winnen! ;)

Overigens, de nieuwe Rumble skin is erg nice. Wou hem bijna op mid spelen :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:33:
[...]

Of gewoon de 2e Editie van het Tweakers toernooi winnen! ;)

Zal eind van de maand eens de rumble skin aanschaffen, moet eerst iets met een paarse envelop regelen deze maand.

En dan moet ik wel kunnen meedoen mister Damien. Eerst maar weer eens uit Silver 5 zien te komen. Losing streak for the win.

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 04-04-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:33:
[...]

Zal eind van de maand eens de rumble skin aanschaffen, moet eerst iets met een paarse envelop regelen deze maand.
Moest je aangifte niet voor 1 April binnen zijn? Ben je daar niet wat laat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:34:
[...]

Moest je aangifte niet voor 1 April binnen zijn? Ben je daar niet wat laat mee?
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/Flitser_A37_-_1.JPG/800px-Flitser_A37_-_1.JPG
Zo'n vriend was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:27:
[...]

Mijn vraag aan jou is eigenlijk, waarom zoek je hier naar? ;)
Wilde het als grapje posten als antwoord op:
Zonder genoeg AD kun je earlygame de 1-1-hit en de hit-1-hit op torens niet toepassen. Daar gaat je CS als non-pro.
Newbies kunnen dat ook, ze hoeven alleen maar vals te spelen! ;)

(Maar bij nader inzien leek het me niet zo'n goed idee hier links naar hacks te plaatsen, met het risico dat een GoTter zich niet in kan houden en gebanned wordt).

(En nu ik wakkerder begin te worden en zie wat je bedoelt lukt je dat ook met hacks niet :D)

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 04-04-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Oh CJIB brieven ;) teveel Hecarim gespeeld dus.
Skyclad schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:40:
[...]

Wilde het als grapje posten als antwoord op:

[...]

Newbies kunnen dat ook, ze hoeven alleen maar vals te spelen! ;)

(Maar bij nader inzien leek het me niet zo'n goed idee hier links naar hacks te plaatsen, met het risico dat een GoTter zich niet in kan houden en gebanned wordt).

(En nu ik wakkerder begin te worden en zie wat je bedoelt lukt je dat ook met hacks niet :D)
toon volledige bericht
Nou ja beter inderdaad dat we dat soort links hier niet hebben. Maar qua mods valt het wel mee hoor. Ze hebben alleen een hekel aan Kappa ;). En kritische discussies ;). Met beide heb ik ervaring :D

[ Voor 53% gewijzigd door Damien op 04-04-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:41:
[...]

Oh CJIB brieven ;) teveel Hecarim gespeeld dus.
Jup, Rapid fire + E spell stond aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:33:
[...]
Ik zeg: doen!
Gister een paar URF games gespeeld en allemaal gewonnen. Warwick is unstoppable na een paar levels (1 death en dat was toen ik 1v3 onder hun tower deed). Irelia is suf en niet heel sterk. AD Sion lijkt leuk maar duurt te lang om op gang te komen (net als in regular summoners rift dus :P).

Verder nog 1 normale game gespeeld met Xin en die Lantern. Ik ben er niet erg van onder de indruk. Ik mis combat stats en ik farm nou niet dusdanig hard dat ik echt het idee had dat ik er een gold advantage mee haalde. Ik voorzie dat het item in zijn huidige vorm weinig gebruikt zal worden. Waarom zit er geen armor of health op? :(

[ Voor 25% gewijzigd door Vicarious op 04-04-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:54:
[...]

Ik zeg: doen!
Gister een paar URF games gespeeld en allemaal gewonnen. Warwick is unstoppable na een paar levels (1 death en dat was toen ik 1v3 onder hun tower deed). Irelia is suf en niet heel sterk. AD Sion lijkt leuk maar duurt te lang om op gang te komen (net als in regular summoners rift dus :P).
Dacht ik al ;)

Gisteren hebben de boze broeders een nieuwe poging gedaan om wat beter te seeden dan de vorige attempt @ team ranked.

Eerste game hadden we lanes omgeswitched en stond ik bot als Shyvana vs Lucian + Leona, ItsNotRudy moest sociaal doen, dus JapieTalent stond op mid, Rordarok in de jungle en Joomadbro en iParesh als onze botlane (die dus toen top stonden). Potje ging vrij lekker en onze top pushte dan ook hard door. Op bot kon ik ze lang genoeg van de toren houden en kort daarna nam ik de toren op bot ook in. Uiteindelijk koos onze enemy ervoor om maar een surrender vote te doen.

Tweede game hadden we de lanes wel gedaan op de standaard manier en stond ik op top met Renekton vs Trundle. Aangezien Trundle zijn lane wou freezen besloot ik een bezoekje op mid te brengen en konden we vrij simpel door middel van Rordarok zijn Pantheon ult de kill oppakken voor JapieTalent. Vanaf dat punt hebben we niets meer prijs gegeven en de game vrij simpel uitgespeeld.

Derde game had ik wederom Renekton voor top vs een Garen. Helaas door een missplay van mijzelf kreeg Garen de first blood omdat Lee Sin tijdig aanwezig was om mij van Garen af te houden. Waarna Lee het nodig vond om extra tijd in top te steken. Waardoor ik in xp weer inliep op Garen. Ondertussen pakten de andere lanes de kills op en was het voor mij niets anders dan top doorpushen en farm up te houden. Waardoor we deze game uiteindelijk nog vrij eenvoudig wonnen, ondanks wat early mistakes.

3-0 in de placements. Kijken of we snel de overige 2 games kunnen afronden. Maar zeer leuk om zo ranked mee te maken. Sfeer is ook zeer goed, met af en toe een geintje tussendoor ;) met name Joobadbro! <3 (ik zal het eerlijk toegeven, hij hoort niet in bronze I)

(eerder bronze v!!!!! Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png) #shotsfired

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 04-04-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vanavond misschien? Als het goed is ben ik er voor 20:00 :) ga vanavond denk ik niet bijzonder sociaal doen.

Overigens gisteren m'n ranked loss spree doorbroken met ra ra wie? Akali. Ik moet ook gewoon niet achterlijk doen. Instapick Akali, every time. En dan nog is het voor sommigen niet goed, bot lane "omg mid (3/7 Lux) is so fed wtf akali (11/1/2)" want laser op je 100 HP domme lanestayende ass krijgen == fed mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:09:
Vanavond misschien? Als het goed is ben ik er voor 20:00 :) ga vanavond denk ik niet bijzonder sociaal doen.

Overigens gisteren m'n ranked loss spree doorbroken met ra ra wie? Akali. Ik moet ook gewoon niet achterlijk doen. Instapick Akali, every time. En dan nog is het voor sommigen niet goed, bot lane "omg mid (3/7 Lux) is so fed wtf akali (11/1/2)" want laser op je 100 HP domme lanestayende ass krijgen == fed mid.
Ik ben van de partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Oei oei oei Joomad, concurrentie?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1rot8k.jpg

@ Rudy/Damien ik ben er ook. Al wel eerder zelfs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:35:
Oei oei oei Joomad, concurrentie?
[afbeelding]

@ Rudy/Damien ik ben er ook. Al wel eerder zelfs denk ik.
Of dit is stiekem zijn main-account en doet gewoon alsof hij een bronze I speler is. Ik heb hem wel door, de gluiperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Maokai op Urf ook super hendig.

Sapling een bosje vol, facecheck van de nemey en secure first blood ;)

Overigens vind ik de kwaliteit van de discussies hiero wel erg naar beneden gaan met die kappa afbeeldingen / twitch chat uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:41:

Sapling een bosje vol, facecheck van de nemey en secure first blood ;)

Overigens vind ik de kwaliteit van de discussies hiero wel erg naar beneden gaan met die kappa afbeeldingen / twitch chat uitspraken.
Gelukkig is een post van zoveel informatieve waarde dan gelijk wel een goed voorbeeld van hoe het wel moet he?

Zal ik een aanvulling doen?

Shaco op Urf ook super hendig.

Box een bosje vol, facecheck van de nemey en secure first blood ;)

Zo mijn bijdrage is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:45:
[...]

Gelukkig is een post van zoveel informatieve waarde dan gelijk wel een goed voorbeeld van hoe het wel moet he?

Zal ik een aanvulling doen?

Shaco op Urf ook super hendig.

Box een bosje vol, facecheck van de nemey en secure first blood ;)

Zo mijn bijdrage is geleverd.
gelukkig voel je je aangesproken, jij bent ook het perfecte voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:49:
[...]

gelukkig voel je je aangesproken, jij bent ook het perfecte voorbeeld ;)
Weet niet of je daar gelukkig van moet worden? Maar wat voor meerwaarde heeft je eigen post in dit geval? Je klaagt over de kwaliteit van de posts en vervolgens ontleed ik je eigen post en zie je dat het nog minder nuttige informatie bevat dan een gemiddeld flauwekul bericht in deze thread. Kom zelf dan met een goed onderbouwde informatieve post waar iemand ook echt iets aan heeft, ipv een tip te geven voor een gamemode die uitgeschakeld wordt en iedereen en zijn oma had kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jongens, Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png nou.

Op zich hoop ik dat ze URF mode als custom game mode erin houden. Zou jammer zijn al die moeite te verspillen voor een paar dagen. ARAM is grappig, maar na een aantal games was daar de lol ook wel vanaf, wat meer game modes zoals deze zou leuk zijn. Als ze dingen zoals CTF, Catch Teemo, URF en ARAM allemaal als custom games zouden beschikbaar stellen (en misschien daadwerkelijk IP uitkeren) zou er behoorlijk wat animo zijn voor customs.

Overigens, teambuilder heeft tot nu toe totaal mijn interesse niet kunnen wekken door lange queue times en Dominion is gewoon te achterlijk omdat iedereen het als ARAM killfest beschouwt en geen towers pakt.

@Wootlock, lead by example. Niet gaan lopen janken over een paar jokes als je vervolgens captain obvious gaat spelen en enkel aan het topic toevoegt dat traps in grote getallen veel damage doen. Vraag dab wat inhoudelijks, dan krijg je er vast antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wootlock schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:41:

Volgens mij valt dat allemaal nog wel mee.. Als iemand wat vraagt krijgt hij/zij altijd antwoord. Dat er gedold wordt; waarom niet? Het is immers geen begrafenis.. Of zullen we maar allemaal op elkaar gaan schelden dan?

Wat betreft URF; ik ben blij dat sommigen het leuk vinden. Het is in ieder geval niet voor mij weggelegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 04-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mijn post was wellicht niet goed geformuleerd.
Maar als je de afgelopen pagina's gaat teruglezen lijkt het wel twitchchat / slowchat m.b.t het toernooi wat was / wordt georganiseerd.
Niets mis mee, maar maak er wellicht een ander topic voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Heeft er nog iemand tips/builds voor Sion, hij lijkt mij een zeer leuke champion die erg sterk kan zijn door middel van zijn stackende HP + ult?

Ervaringen graag.

Edit ik heb volgens mij al een goede build gevonden: http://www.mobafire.com/l...-unkillable-undead-366794

Iemand nog op/aanmerkingen hierover?

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 04-04-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wootlock schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:16:
Mijn post was wellicht niet goed geformuleerd.
Maar als je de afgelopen pagina's gaat teruglezen lijkt het wel twitchchat / slowchat m.b.t het toernooi wat was / wordt georganiseerd.
Niets mis mee, maar maak er wellicht een ander topic voor aan.
Nog steeds ben ik van mening dat het wel meevalt, al ben ik het wel met je eens dat als we frequenter toernooien gaan organiseren dat een apart topic hiervoor niet zou misstaan.
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:16:
Heeft er nog iemand tips/builds voor Sion, hij lijkt mij een zeer leuke champion die erg sterk kan zijn door middel van zijn stackende HP + ult?

Ervaringen graag.
Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/futurama-fry/hmmmm-i-sense-sarcasm-in-your-tone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:04:
[...]
3-0 in de placements. Kijken of we snel de overige 2 games kunnen afronden. Maar zeer leuk om zo ranked mee te maken. Sfeer is ook zeer goed, met af en toe een geintje tussendoor ;) met name Joobadbro! <3 (ik zal het eerlijk toegeven, hij hoort niet in bronze I)

(eerder bronze v!!!!! Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png) #shotsfired
Afbeeldingslocatie: http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/01/right-in-the-childhood-meme.jpg

<3

Maar de games gingen gisteren erg lekker inderdaad. iParesh supporte zover als een baas. Rorda in le jungle was ook prettig. Japie ging prima op mid. Alleen wat Damien deed weet ik nog steeds niet, maar die stond toch toplane. Lekker ver weg :+ Benieuwd hoe we het de laatste 2 provisionals gaan doen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:28:
[...]

[afbeelding]

<3

Maar de games gingen gisteren erg lekker inderdaad. iParesh supporte zover als een baas. Rorda in le jungle was ook prettig. Japie ging prima op mid. Alleen wat Damien deed weet ik nog steeds niet, maar die stond toch toplane. Lekker ver weg :+ Benieuwd hoe we het de laatste 2 provisionals gaan doen in ieder geval :)
Zo jammer dat het er hier niet serieus aan toe kan gaan.

Anyway, naast Sion wil ik ook Garen jungle graag leren spelen. Ik heb al gezocht naar een build: http://www.mobafire.com/l...-jungle-fun-normal-378264

En ik zou graag wat input van jullie willen wat jullie van deze build vinden? De Rylai's is natuurlijk voor de perma-slow op mijn tegenstanders.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik zou als ik jou was eens Soraka top proberen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:35:
[...]

Zo jammer dat het er hier niet serieus aan toe kan gaan.

Anyway, naast Sion wil ik ook Garen jungle graag leren spelen. Ik heb al gezocht naar een build: http://www.mobafire.com/l...-jungle-fun-normal-378264

En ik zou graag wat input van jullie willen wat jullie van deze build vinden? De Rylai's is natuurlijk voor de perma-slow op mijn tegenstanders.

Ik hoor het graag.
Mijn excuses. Zonder dollen, jij speelde gisteren ook gewoon lekker :Y

Regarding Sion en Garen. Ik denk dat je in beide gevallen in ieder geval voor AS quints (en eventueel seals want fuck defense) moet gaan. Die zijn op dit moment vrij OP, en daarvoor gebruikten de pro's ze ook al. Zal goed helpen met je cleartimes en last hits. Die ene quint of movement speed op Garen bijvoorbeeld zal het verschil niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:16:

Ervaringen graag.

Edit ik heb volgens mij al een goede build gevonden: http://www.mobafire.com/l...-unkillable-undead-366794

Iemand nog op/aanmerkingen hierover?
Ik neem aan dat je aan het trollen bent want die build is echt drama. De gast die hem maakt is ook niet eens level 30. Warmog first item is echt waardeloos. Je W skillen is ook overbodig gezien die de mana niet waard is als je geen ap gaat. En zonder tenacity zal een frozen mallet je nog steeds niet laten sticken op mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:41:
[...]

Mijn excuses. Zonder dollen, jij speelde gisteren ook gewoon lekker :Y

Regarding Sion en Garen. Ik denk dat je in beide gevallen in ieder geval voor AS quints (en eventueel seals want fuck defense) moet gaan. Die zijn op dit moment vrij OP, en daarvoor gebruikten de pro's ze ook al. Zal goed helpen met je cleartimes en last hits. Die ene quint of movement speed op Garen bijvoorbeeld zal het verschil niet maken.
Dank je wel, ik zal het straks gelijk proberen in mijn ranked game. Ik ben blij dat deze informatieve discussie gelijk al zijn vruchten afwerpt. Heb je misschien nog op/aanmerkingen op de masteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:43:
[...]

Dank je wel, ik zal het straks gelijk proberen in mijn ranked game. Ik ben blij dat deze informatieve discussie gelijk al zijn vruchten afwerpt. Heb je misschien nog op/aanmerkingen op de masteries?
Culinary master, nuff said

Edit: Zie dat Sona nu disabled is in de URF queue. Blijft straks niks over, want natuurlijk is bijna elke champ te sterk zo :+

[ Voor 15% gewijzigd door Recrush op 04-04-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:45:
[...]

Culinary master, nuff said

Edit: Zie dat Sona nu disabled is in de URF queue. Blijft straks niks over, want natuurlijk is bijna elke champ te sterk zo :+
Ik hoop dat ze Jax en Tryndamere nerfen op basis van URF. Kan toch niet dat iemand gewoon je kan killen zonder dat je counterplay kunt doen?

Misschien als ze de manacosts verhogen en de CDR wat lager zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 04-04-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Nou mensen, zo is het wel weer genoeg geweest, voordat Gropah weer in moet grijpen en de helft moet verwijderen..

@Lord Rondraai, je moet ff iets aan je sarcasme monitor doen.. Damien loopt al te ouwehoeren sinds zijn Sion post :D En JooTrollBro doet net zo hard mee :D

@Icy Die ene streamer (SirhcEz) speelt regelmatig Soraka top (met succes). Heb het zelf ook geprobeerd (met veel minder succes :p), op zich kan het wel, maar je bent toch wel erg afhankelijk van wat je team doet. Ofwel; niet in soloQ doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 04-04-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat julllie zo geinteresseerd zijn in optimale setups heb ik maar even 3 screenshots gemaakt van mijn meest gebruikte runepages.

Ap pagina
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hRc6fOO.jpg
Reds: een mix van AP en scaling AP en 1 crit damage rune voor de cheese
Yellows: een mix van scaling mana per level en scaling mana regen per level. zie dit maar als ingebouwde tear
Blues: Health regen per 5 en 1 crit chance rune. zodat mijn crit damage rune niet waardeloos is en ik geen pots hoef te kopen.
Quints: spellvamp. Dit zijn gewoon de beste quints voor een caster.

Ad pagina
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rKGn6Zb.jpg
Reds: health want die zijn gewoon zeer sterk dan
Yellows: mix van % health wat goed samenwerkt met mijn reds en crit damage
Blues: mix van AD en Scaling AD
Quints: Scaling AD en 1 time spent death want als adc lategame kan die 3 seconde korter dood zijn net het verschil maken

En mijn manaloze pagina
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XoD1btj.jpg
Reds: cooldown reduction want er zijn geen energy reds, rito pls
Yellows: Mix van energy regen/5 en de scaling variant voor early en lategame dominantie
Blues: Energy en scaling energy runes ook weer voor early en lategame dominantie
Quints: Engery regen en gewone Energy getest en dit werkt gewoon het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:25:
Omdat julllie zo geinteresseerd zijn in optimale setups heb ik maar even 3 screenshots gemaakt van mijn meest gebruikte runepages.

Ap pagina
[afbeelding]
Yellows: een mix van scaling mana per level en scaling mana regen per level. zie dit maar als ingebouwde tear
Blues: Health regen per 5 en 1 crit chance rune. zodat mijn crit damage rune niet waardeloos is en ik geen pots hoef te kopen.

Ad pagina
[afbeelding]
Quints: Scaling AD en 1 time spent death want als adc lategame kan die 3 seconde korter dood zijn net het verschil maken

En mijn manaloze pagina
[afbeelding]
Yellows: Mix van energy regen/5 en de scaling variant voor early en lategame dominantie
Blues: Energy en scaling energy runes ook weer voor early en lategame dominantie
toon volledige bericht
Wel sportief van je om ook een bijdrage te leveren ;). Neem aan dat je hierbij wel Revive/Teleport als summoners gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:25:

Ap pagina
[afbeelding]

Ad pagina
[afbeelding]

En mijn manaloze pagina
[afbeelding]
toon volledige bericht
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het commentaar erbij ook :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ook niet wat erger is. Het feit dat er zelfs na de laatste veranderingen met runes nog steeds zoveel useless runes zijn. Of dat ik zoveel gespeeld heb dat ik ze toch maar gewoon allemaal heb gekocht en nog 60k ip heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Anoniem: 147715 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:35:
Weet ook niet wat erger is. Het feit dat er zelfs na de laatste veranderingen met runes nog steeds zoveel useless runes zijn. Of dat ik zoveel gespeeld heb dat ik ze toch maar gewoon allemaal heb gekocht en nog 60k ip heb.
I know the feeling... imo hadden ze beter alle runes in 1x kunnen meepakken ipv deze halve change te doen. En als ze er dan toch mee bezig zijn, de kosten ietswat naar beneden schroeven zodat nieuwe level 30's met ambities niet met halve runepages ranked induiken.

Of maak scaling runes: je koopt op level 1 je tier 1 runes en zodra je bij level 10 bent kun je ze upgraden naar tier 2 en eenmaal op level 20 naar tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind die runepages maar tryhard om zo tegen de meta in te gaan Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Tja het is satirisch maar op een bepaalde manier is de bijdrage van sommige Tweakers wel in dezelfde trant. "Clarity is zwaar OP op Nidalee support want ik heb het net geprobeerd in Bronze 5 en het hielp me echt om de lane te winnen. LCS pro's gebruiken het niet maar dat is ook echt geen indicatie van of het goed is of niet.

Terugkomend op de rune-discussie van net; Lord Ronddraai maakt een prima punt, maar vervolgens gaat iedereen er tegenin want het zijn 'Niche pages'. Daarbij vergeten we even twee dingen: Allereerst waren Lifesteal Quintessences gewoon te goed. Met slechts twee van die dingen kon je permanent de lane pushen en je tegenstander outsustainen als hij ze niet had. Echter werden AD/AS pages al veel vaker gebruikt, ook in LCS (Niet alleen maar niche). Vaak worden ze gebruikt bij laneswaps waarbij je geen ranged harrass tegen je krijgt en dan heb je weinig aan die Lifesteal. Verder worden ze ook wel in reguliere lanes gebruikt (Bijvoorbeeld Forgiven gebruikte al sinds Season 3 AD/AS. Het geeft je minder ruimte voor fouten maar maakt je laning wel veel sterker. Attack speed is, ondanks dat jullie dat misschien negeren, wèl heel belangrijk voor korte trades omdat je een kortere cooldown hebt op je autoattack en dus meer opties hebt om te harrassen. Het maakt niet uit als je autoattacks minder damage doen in een 1 for 1 autoattack trade als dat betekent dat je veel meer 1 for 0 autoattack trades kan forcen, en dat is waar AS runes voor zorgen. Als je niet je voordeel kan halen uit dit voordeel (Bijvoorbeeld omdat je mechanics niet top zijn) dan kun je inderdaad beter AD/LS nemen maar om nou die page af te doen als slecht of weinig gebruikt, daar klopt geen zak van.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Slivv schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:44:
Tja het is satirisch maar op een bepaalde manier is de bijdrage van sommige Tweakers wel in dezelfde trant. "Clarity is zwaar OP op Nidalee support want ik heb het net geprobeerd in Bronze 5 en het hielp me echt om de lane te winnen. LCS pro's gebruiken het niet maar dat is ook echt geen indicatie van of het goed is of niet.

Terugkomend op de rune-discussie van net; Lord Ronddraai maakt een prima punt, maar vervolgens gaat iedereen er tegenin want het zijn 'Niche pages'. Daarbij vergeten we even twee dingen: Allereerst waren Lifesteal Quintessences gewoon te goed. Met slechts twee van die dingen kon je permanent de lane pushen en je tegenstander outsustainen als hij ze niet had. Echter werden AD/AS pages al veel vaker gebruikt, ook in LCS (Niet alleen maar niche). Vaak worden ze gebruikt bij laneswaps waarbij je geen ranged harrass tegen je krijgt en dan heb je weinig aan die Lifesteal. Verder worden ze ook wel in reguliere lanes gebruikt (Bijvoorbeeld Forgiven gebruikte al sinds Season 3 AD/AS. Het geeft je minder ruimte voor fouten maar maakt je laning wel veel sterker. Attack speed is, ondanks dat jullie dat misschien negeren, wèl heel belangrijk voor korte trades omdat je een kortere cooldown hebt op je autoattack en dus meer opties hebt om te harrassen. Het maakt niet uit als je autoattacks minder damage doen in een 1 for 1 autoattack trade als dat betekent dat je veel meer 1 for 0 autoattack trades kan forcen, en dat is waar AS runes voor zorgen. Als je niet je voordeel kan halen uit dit voordeel (Bijvoorbeeld omdat je mechanics niet top zijn) dan kun je inderdaad beter AD/LS nemen maar om nou die page af te doen als slecht of weinig gebruikt, daar klopt geen zak van.
Slivv niet iedereen hier op Tweakers zit in dezelfde ranking als jij, Lord Ronddraai, Rordarok. Ik durf te wedden dat meer dan de helft van de ADC's op dit forum geen attack move gebruiken en dus de maximale afstand gebruiken die hun ADC met zich meebrengt. Die trades die je dan dus noemt worden dus teniet gedaan aangezien ze niet het maximale eruit halen. Hence ik had laatst een Caitlyn die gewoon tegen de minions aanstond. Dan is het prachtig dat hij wat atkspd heeft, maar het echte fatsoenlijke traden gebeurt niet, wat je met die runesetup wilt creeeren. (dan kunnen de bronzen,silveren,gouden spelers het voorlopig beter laten bij wat lifesteal + ad zonder kapot geharrased te worden door enemy adc + support).

Ik zeg dus niet dat de runes een verkeerde keuze zijn, maar je kunt ze niet gebruiken op elke niveau als er nog dingen mis zijn in bijvoorbeeld game-mechanics.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 04-04-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het maakt niet uit als je autoattacks minder damage doen in een 1 for 1 autoattack trade als dat betekent dat je veel meer 1 for 0 autoattack trades kan forcen, en dat is waar AS runes voor zorgen. Als je niet je voordeel kan halen uit dit voordeel (Bijvoorbeeld omdat je mechanics niet top zijn) dan kun je inderdaad beter AD/LS nemen maar om nou die page af te doen als slecht of weinig gebruikt, daar klopt geen zak van.
Waarom heb je zelf dan geen AS/LS of AS/AD page?

En als de meerderheid van alle LoL spelers het niet gebruikt, dan is het per definitie weinig gebruikt. AD inruilen voor AS gaat voor 99% van de bevolking de lasthits/game keihard droppen. Werkt het voor pros? Vast. Voor de rest? Sowieso niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 04-04-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:52:
[...]

Waarom heb je zelf dan geen AS/LS of AS/AD page?

En als de meerderheid van alle LoL spelers het niet gebruikt, dan is het per definitie weinig gebruikt. AD inruilen voor AS gaat voor 99% van de bevolking de lasthits/game keihard droppen. Werkt het voor pros? Vast. Voor de rest? Sowieso niet.
Als je niet je voordeel kan halen uit dit voordeel (Bijvoorbeeld omdat je mechanics niet top zijn) dan kun je inderdaad beter AD/LS nemen
Ik speel geen ADC en als ik het al wel doe dan ben ik drama dus ik ben zelf ook te slecht om die page nuttig te gebruiken. Zoals ik al zei, AD/LS page werkt waarschijnlijk beter voor het merendeel van de tweakers maar het ging me meer om het afdoen van zo'n page als niet nuttig. Daar ben ik het niet mee eens.

Daarnaast, als je een laneswap doet is een AD/AS page ook beter dan AD/LS ook in de lagere regionen, dus dan is die page ook relevant.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wel grappig hoe dubbel men hier soms is. Aan de ene kant worden posts als
""Clarity is zwaar OP op Nidalee support want ik heb het net geprobeerd in Bronze 5 en het hielp me echt om de lane te winnen."
afgekraakt

Aan de andere kant wordt een post van Lord-Ronddraai over AS/AD pagina's ook belachelijk gemaakt en afgedaan als niche puur omdat dit alleen op hogere niveaus van toepassing is.

Laten we niet vergeten dat de posts die iedereen hier doet zijn vanuit hun eigen niveau en referentiekader. Als iemand goed onderbouwd kan vertellen dat AD Sion OP is in Bronze V, wie ben ik dan om hem tegen te spreken? Ik kan hem hoogstens vertellen dat op hogere niveaus mensen weten hoe ze daartegen moeten spelen en hem kapot kiten of CC'en waardoor hij waardeloos is, maar voor hem in Bronze V is dat nog niet van toepassing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:51:
Wel grappig hoe dubbel men hier soms is. Aan de ene kant worden posts als
""Clarity is zwaar OP op Nidalee support want ik heb het net geprobeerd in Bronze 5 en het hielp me echt om de lane te winnen."
afgekraakt

Aan de andere kant wordt een post van Lord-Ronddraai over AS/AD pagina's ook belachelijk gemaakt en afgedaan als niche puur omdat dit alleen op hogere niveaus van toepassing is.

Laten we niet vergeten dat de posts die iedereen hier doet zijn vanuit hun eigen niveau en referentiekader. Als iemand goed onderbouwd kan vertellen dat AD Sion OP is in Bronze V, wie ben ik dan om hem tegen te spreken? Ik kan hem hoogstens vertellen dat op hogere niveaus mensen weten hoe ze daartegen moeten spelen en hem kapot kiten of CC'en waardoor hij waardeloos is, maar voor hem in Bronze V is dat nog niet van toepassing....
Belachelijk gemaakt? Ik heb volgens mij prima aangegeven waarom het niet op lagere niveaus zal/zou werken. Dat het in de topregionen werkt geloof ik best, maar ik heb geen seconde hem belachelijk gemaakt over zijn keuze.

Als je doelt op mijn build posts over een Sion en AP Garen, dat was richting Wootlock omdat hij zoveel inhoud mist op dit forum, maar zelf nimmer tot nooit een nuttige bijdrage levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik denk dat we de theorycrafting hier in het algemeen niet al te serieus moeten nemen. De argumenten zijn tot op heden vrijwel altijd lek en hebben niet de juiste onderbouwing in de vaak al slecht geschetse situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:54:
[...]
maar ik heb geen seconde hem belachelijk
Jij niet, maar Rudy wel (was vast grappig/sarcastisch bedoeld, maar dat kun je er niet altijd uit opmaken). En in eerdere draadjes zijn mensen ook regelmatig belachelijk gemaakt vanwege hun posts, door verschillende mensen op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon een beetje de vraag wat we willen doen in dit draadje imo. Ik wil voornamelijk een beetje theorycraften en over de pro scene praten.
Memes kan ik wel op reddit vinden en van die verhalen over iemands game vind ik ook totaal niet boeiend.
Van de andere kant moet een beetje lol maken ook kunnen.
Pagina: 1 ... 3 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]