Ik heb een hele post willen neerknallen, maar ik weet dat het met een dag in de vergetelheid alweer is. Eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo'n zin in iets te verdedigen waarvan het aan alle kanten niet klopt.
De reden dat wilders er staat is door jarenlang wanbeleid met import van immigranten. Sla je er websites op na zoals
deze dan besef je heel mischien dat de problemen die in ons land plaatsvinden ook elders gebeuren en dat zij kampen met daadwerkelijk aan durven pakken van het probleem en het 'politiek correct' willens en weten te blijven.
Mensen in de politiek zijn bang om met hun mening een ander niet tegen de schenen te schoppen. Alwaar iemand in 2008 riep dat je marokkanen vernederen moest, niemand en geen haai erover zou kraaien. Was het de PVDA met bulgaren of polen, ook niemand. Maar juist onze blonde politicus zegt iets wat je dubbelzinnig op kunt vatten en gelijk is het discriminatie.
Diezelfde demonisering vond vroeger ook plaats bij ook andere politicussen. Ik zie het eerder als een rookgordijn om de aandacht van het echte probleem af te leiden. Ik ben in de 30 en kan je met gerustheid vertellen dat nederland akelig veranderd is, en dat dat echt niet te wijten is aan zowel onze blonde politicus of het in hokjes denken van andere mensen.
Neen. Er moet en zal zoveel mogelijk chaos in europa moeten komen. Ik geloof dat er bovenons een kliek zit (zonder dat wij hierover de keuze hebben gehad een stem uit te brengen) die voor mij en anderen bepaald wat goed voor mij is of wat niet. Het vrije leven of westen, wordt langzamerhand aan banden gelegd. De media wordt behoorlijk gemanipuleerd als je het mij vraagt. Over problemen in ook andere europese landen met immigranten wordt geen woord gerept.
De boel is in verval, en wordt willens en wetens afgebroken. We mogen straks stemmen op een europese partij, maar denk je nu echt dat een anti-europese partij uberhaubt zin heeft? Nederland heeft geen veto en kan louter advies doen. Daarnaast is het inwoneraantal dusdanig klein al zou iedereen bijv pvv of artikel 50 stemmen, dat er nog geen vinger in de pap te behalen valt.
Diezelfde marokkanen waar wilders op doelt, zijn geen 'deugnieten'. Dit zijn vaak gestoorde jongeren die geweld, drugs, uitbuiting, afpersing en dergelijk op jou en mij niet zouden laten. Kijk eens op AT5 met hoevaak daar een getinte jongeren in beeld is. Amsterdam, toevalligergewijs de hoofdstad van Nederland. Vergeet de moorden op klaarlichte dag niet vanuit het criminele circuit. Wij zitten in een participatie samenleving, geef mij 1 reden waarom je een marokkaan die een strafblad van 3 dikke telefoonboeken heeft en geen flikker toevoegt zou willen behouden. Ik ken er geen.
Het enige dat de politiek daarvan weerhoudt om het te kunnen doen is, regelgeving en bepaling vanuit brussel. Om dat te doorbreken zal je je moeten ontbinden van europa. Geloof me maar dat ellende met zo'n 5 a 15 jaar verdriedubbelen zal. En dat is echt niet om de mening van 1 of andere blonde politicus. Of omdat wij 'niet tolerant' genoeg zijn geweest. Me dunkt (

). Die durft teminste te zeggen waar het op staat waar andere uit angst voor stemmen of verlies van hun baan hun slappe rug ophouden.
Sorry maar dit is niet meer mijn nederland, en ook niet meer mijn politiek. Wat een uitvergroting de afgelopen dagen op wilders hee. Niemand die het wakker ligt dat er een tragische opkomst van maar 52% is geweest met het stemmen. Schijnbaar zijn er dan toch veel het vertrouwen een beetje verloren met deze poppenkast wat nederlandse politiek heet. Kan iemand nog wat racistisch of discriminerend in het volgende filmpje vinden?
http://www.rtlnieuws.nl/n...heb-niets-verkeerd-gedaan
Ik vind dat ie netjes gedaan heeft. Ik vind dat ieder een beetje stil mag staan bij wat hij te zeggen heeft en waar hij voor staat. Of je het nu persoonlijk met 'm eens bent of niet, wijs mij 1 politicus op dit moment aan die voor dezelfde principes opkomt. Je vind er geeneen, op een individu mischien na.
Er is meer dan het leven in Nederland alleen, en dat vrijheid c.q vrijheidsuiting van mening een steeds schaarser goedje aan het worden is. Er zijn mensen hierom om het leven gebracht. Er zijn mensen voor ons geweest rond de eerste en tweede wereldoorlog die hebben gevochten voor dit goedje. Zijn jullie dit vergeten of krijgen jullie tegenwoordig andere kaas op school?
http://www.dumpert.nl/med...n_allemaal_lafaards_.html
Inderdaad. "Wij" behoren tot de kliek van lafaards die niet op durft te komen voor hetgeen wat hier vandaag aan strijd woedt. "Wij" staan erbij te kijken hoe ons land letterlijk uitverkocht werd aan brussel. "Wij" worden verboden dat een gloeilamp niet langer gebruikt mag worden. "Wij" moeten toezien hoe brussel bepaald wat er hier gebeurd, terwijl de "leiders" mensen zijn die totaal geen connectie met hebben met bevolking of weten wat er uberhaubt speelt, en daar uberhaubt naar willen luisteren.
"Wij" staan gewoon aan de schouwspel van een gigantisch mislukt project. En hier maakt men zich druk over een blond gekkie welk de vinger op de zere plek legt. Poeh poeh. Heeft de witte man je pijn gedaan? Was de dienstplicht niet verdwenen, had je wellicht nu ook een generatie die wel tegen een stootje kon en zich niet zo makkelijk om liet lullen door media. Mietjes.