fynrd1 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:12:
Het zegt veel over je onwetendheid dat je weigert in te zien wat de paralellen zijn met het fascisme. Dat je het vervolgens afschildert als links gemaumel zegt dan ook gelijk dat je geen idee hebt hoe de wereld in elkaar steekt. In de normale standpunten is de PVV namelijk gewoon een linkse partij, maar aangevuld met een sterk nationalistische maar ook rascisitische ondertoon wat we gecombineerd ook wel kennen als extreemrechts.
Lees eens even terug... Noem je mij onwetend, terwijl ik een aantal posts terug al aangeef dat PVV mij veel te links is en dat de rechtse standpunten niet haalbaar zijn.
Eerst lezen!
Wilders pakt hier trouwens niet de straatschoffies mee, die heeft hij nu alleen maar gevoed met meer haat.
Kom op, dat was er al lang!
Hij pakt hier juist de genen mee die het wel goed hebben gedaan, die hun best hebben gedaan om iets toe te voegen aan de maatschappij, maar ook om geaccepteerd te worden als een volwaardig landgenoot.
Dat is het risico van emigreren. Als ik naar de USA emigreer weet ik ook dat ik me als buitenlander iedere keer opnieuw moet bewijzen. Wil ik dat niet? Dan moet ik niet emigreren!
Mensen die het gevoel hadden goed bezig te zijn, die dan vervolgens het gevoel krijgen alsnog niet geaccepteerd te worden.
Das kut ja, maar dat gebeurt overal...
McDonalds medewerkers zijn dom en vergeten alles
Leaserijders zijn aso's
Ambtenaren voeren geen flikker uit
Ik weet niet wat voor ideale wereld jij voor ogen hebt, maar ik kan je garanderen, die gaat er nooit komen.
Dat zelfde snap ik nooit met sollicitaties, je mag niet discrimineren, dat snap ik...
Aan de andere kant, de ondernemer loopt risico, dus die bepaalt toch zeker zelf wel wie hij wel en niet aanneemt... Tja en als er dan bij een bepaalde bevolkingsgroep meer risico loopt, mag hij daar best met een ander oog naar kijken. Zou ik ook doen. Even iets langer aankijken hoe dat gaat. Dat is misschien niet eerlijk, maar aan de andere kant, het is zijn bedrijf! Hij bepaalt!
Ook zet hij zijn eigen achterban te kijk, PVVers werden over het algemeen alleen raar aangekeken , in de zin van oh ben je er zo één, maar vandaag de dag zal je ook worden bestempeld als rascist.
Okee, dus alle niet-pvv'ers doen precies hetzelfde!?
Als je PVV stemt ben je direct racist
Dus eigenlijk doet iedereen gewoon alsof ze mensen zijn?
Grow a skin and get on with your life!
En andere niet westerse-allochtonen die hebben we nog niet echt gehoord in dit verhaal, maar kan me voorstellen dat ook hun dit raakt. Ik neem overigens wel aan dat het binnen de wet toelaatbaar is, maar het is vooral een ethische kwestie die niet thuis hoort in een land die zo ver ontwikkeld is als Nederland. Echter hebben we het gedrag van Wilders zelf toegelaten, gelukkig begrijpt een groot deel van de bevolking dat hij te ver is gegaan. De genen die dat niet begrijpen moeten toch echt even achter hun oren gaan krabben.
Ik zou een dergelijke maatregel direct toejuichen, waar mogelijk, criminelen uitzetten.
Dus zonder vermelding van ras/kleur/afkomst...
In de praktijk hebben enkel immigranten dubbele paspoorten, maar als het mogelijk zou zijn mensen als Volkert van de G uit te zetten, graag!
Ik vind inderdaad best dat ik veel uren maak... Als ik per maand rond de 3300 verdien bruto en door storingsdiensten en overwerk aan het einde van het jaar op 58k zit. Dan werk ik best hard toch? Misschien niet fysiek, maar het kost me veel tijd.
Overigens maakt het mij geen fluit uit of Ger de Nederlander al 30 jaar in de bijstand zit, of een immigrant.
Ik denk dat ik nog minder empathie met Ger heb dan met die immigrant. Maar beide moeten gewoon aan het werk.
Die hele regeling hoort niet te gelden voor gelukszoekers...
90% op aarde leeft onder het welvaartsniveau van een bijstandsgerechtigde in Nederland, wil je al die 90% in Nederland een uitkering geven?
We gaan kapot aan alle nietsnutten in Nederland, afkomst speelt daarbij geen rol, Nederlanders net zo goed!
Jaarlijks:
43 miljard inkomsten uit loonheffing
84 miljard uitgaven aan sociale zekerheid en bijstand
Immigranten kunnen vaak niet direct aan het werk, dus waarom allemaal toelaten?
Kijk naar de Bulgaren fraude met huurtoeslag, dan moeten we niet kijken hoe we de fraude kunnen tegengaan, nee, waarom krijgen mensen die hier gewoon heen komen, direct geld toegestopt? Dáár moeten we vanaf!
Bezopen idee!