Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:06
jacobras schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:23:
Ah! De update naar W2 fixt dat je in combinaties met Android 5 geen conversaties meer kon teruglezen. Het probleem dat als je een timer start er geen card verschijnt blijft helaas (na ingestelde periode krijg je wel melding van verstreken tijd).
Oeh dat is goed nieuws! Dat ik geen conversaties meer kon lezen was de rede dat ik weer terug ben gegaan naar 4.4.4. Heb ik vanavond weer wat te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:20
jacobras schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:23:
Ah! De update naar W2 fixt dat je in combinaties met Android 5 geen conversaties meer kon teruglezen. Het probleem dat als je een timer start er geen card verschijnt blijft helaas (na ingestelde periode krijg je wel melding van verstreken tijd).

Iemand anders al tweetwear uitgeprobeerd? Ziet er leuk uit (tweets op je horloge), maar sommige tweets verschijnen helaas buiten de rand van het scherm. Liep daar zelf ook tegenaan bij ontwikkelen, zal de ontwikkelaar wel even een mailtje sturen.
Ah, ik ben naar 4.4.4 teruggegaan :N Jammer, want het eerste wat ik toen dacht was "wat is dit lelijk zeg". Nu wacht ik maar gewoon de volledige update naar 5.0 af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
Ik kon deze watchfaces niet aan jullie onthouden: http://forum.xda-develope...facer-corv-watch-t2914203

Ik vind dit één van de betere watchfaces tot nu toe!

[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 24-10-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
ulTimaS schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:36:
Plus vreselijk cool dat die blijkbaar meteen zorgt voor een geheel ronde watchface, kicken! ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Plus vreselijk cool dat die blijkbaar meteen zorgt voor een geheel ronde watchface, kicken! ;)
Hahaha het viel mij ook al direct op.
De developer vind dat dus ook lelijk :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Donstil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Hahaha het viel mij ook al direct op.
De developer vind dat dus ook lelijk :)
Of hij houdt gewoon rekening met nieuwe ronde smartwatches zoals de LG G Watch R. Ik denk dat de meeste liever een volledig rond scherm had, maar ik vind het persoonlijk niet storend.

[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 24-10-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Donstil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 01:00:
[...]

Er staat er ook een van £9,- toch?

[...]

Haha keurig idd, lijkt een beetje op Passbook zo.
Ik lees in de comments in de PlayStore alleen wel een aantal berichten van mensen waar bepaalde barcodes niet werken.
klopt, dan krijg je echter een hangertje waardoor je 'm als necklace kunt dragen.

De echte band kost wel zo veel... :/

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Als het goed is heb ik vanavond de Pebble Steel band. Gelijk maar even op zoek naar een juwelier of die het originele bandje er tussen uit kan krijgen. Heb zelf niet van dat kleine grut en heb ook geen zin om mijn horloge te beschadigen door zelf te gaan zitten kloten. Zit me echt bijzonder weinig ruimte tussen het bandje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

ulTimaS schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:36:
Ik kon deze watchfaces niet aan jullie onthouden: http://forum.xda-develope...facer-corv-watch-t2914203

Beste blijft de classic van de Moto zelf.
Heb m zwart met Romeinse cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Amazon stuurt mij binnen 2 weken een zilveren Moto 360 die een donkergrijs bandje zou hebben. Tot dan mag ik de mijne met lichtgrijs bandje houden. Uitstekende klantenservice :)

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30
bananensap schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:33:
Amazon stuurt mij binnen 2 weken een zilveren Moto 360 die een donkergrijs bandje zou hebben. Tot dan mag ik de mijne met lichtgrijs bandje houden. Uitstekende klantenservice :)
Klinkt goed! Hoe heb je dit aangepakt? Mail/telefoon/chat? Ik vond de lichtgrijze band in eerste instantie ook een tegenvaller, nu ben ik er wel wat aan gewend. Maar, gezien jouw verhaal twijfel ik toch wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
Ik vraag me af of er al mensen zijn met een gekraakte achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jip_86 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:47:
Als het goed is heb ik vanavond de Pebble Steel band. Gelijk maar even op zoek naar een juwelier of die het originele bandje er tussen uit kan krijgen. Heb zelf niet van dat kleine grut en heb ook geen zin om mijn horloge te beschadigen door zelf te gaan zitten kloten. Zit me echt bijzonder weinig ruimte tussen het bandje :/
Bandje is binnen. Bleek dat er al een schroevendraaiertje bij zit waarmee mbv een how-to op Youtube redelijk gemakkelijk het nieuwe bandje te plaatsen is. En ik moet zeggen, hij word er wel een partij deftiger van O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jimz93 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

klopt, dan krijg je echter een hangertje waardoor je 'm als necklace kunt dragen.

De echte band kost wel zo veel... :/
Ooh dat had ik dan even verkeerd begrepen, opzich wel tof om er een SmartZakHorloge van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Krijg net een update van de wear app zelf. Zit zo te zien een optie in om alleen je watch te laten trillen bij notificaties :)

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 24-10-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

jip_86 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:46:
Krijg net een update van de wear app zelf. Zit zo te zien een optie in om alleen je watch te laten trillen bij notificaties :)
Die zat al in de 1e update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 09:48
Hier zojuist ook 4.4W2 binnengekregen. Nog niet veel tijd gehad om mee te klooien maar eerste indruk is dat het verbergen van cards op je watchface erg handig en netjes is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
ocn schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:37:
[...]

Die zat al in de 1e update.
O, het viel me op omdat ik vandaag nog meende te lezen dat het niet kon:
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:08:
Ik denk dat het niet kan hoor, maar kan ik met whatsapp de meldingen ook zo regelen dat ik de ringtone op mn telefoon wel hoor zonder tril en op mn horloge wel met tril?
De trilfunctie van mijn telefoon is namelijk redelijk irritant (HTC One M7) als deze op een tafel ligt.

Edit: Yay, update, uiteraard niet genoeg batterij natuurlijk :+

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 25-10-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Hij lijkt sinds de update wel een stuk sneller. Ik had nog best last van haperingen, maar nu veel minder. En met ambient off reageert naar mijn idee de sensor beter op mijn armbeweging. Ik moest eerst echt overdreven draaien, maar nu kan ik het gewoon rustig doen.

[ Voor 43% gewijzigd door vickypollard op 25-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30
Net die van mij ook kunnen updaten. De Moto lijkt inderdaad iets sneller te zijn bij het bekijken van verschillende kaarten. Wat ik alleen onbegrijpelijk vind is dat ze de preview dan weer groter hebben gemaakt: wat was er mis met de vorige?

Als ik nu de weerkaart krijg, is het begin van de naam van mijn woonplaats afgekapt, dat is toch slordig?
En, in de 'oude' kaart, had je ook nog iets als bewolkt of zonnig erbij staan. Nu heb je minder informatie die meer ruimte inneemt 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1zdez8.jpg
Sorry, afbeelding wordt automatisch gekanteld: origineel is niet zo, uiteraard...

[ Voor 28% gewijzigd door BobB op 25-10-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Komt dat ook niet door Facer? Viel mij al eerder op dat het bij de watchfaces van Motorola zelf beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Bobbus schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:11:
Net die van mij ook kunnen updaten. De Moto lijkt inderdaad iets sneller te zijn bij het bekijken van verschillende kaarten. Wat ik alleen onbegrijpelijk vind is dat ze de preview dan weer groter hebben gemaakt: wat was er mis met de vorige?

Als ik nu de weerkaart krijg, is het begin van de naam van mijn woonplaats afgekapt, dat is toch slordig?
En, in de 'oude' kaart, had je ook nog iets als bewolkt of zonnig erbij staan. Nu heb je minder informatie die meer ruimte inneemt 8)7
Dat hangt compleet van wekle watchface je hebt af. Kijk maar eens bij de originele watchfaces van MTO zelf. Dan zie je bij de omschrijving ook staan of het een kleine of grote preview betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 06:59
vickypollard schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:44:
Hij lijkt sinds de update wel een stuk sneller. Ik had nog best last van haperingen, maar nu veel minder. En met ambient off reageert naar mijn idee de sensor beter op mijn armbeweging. Ik moest eerst echt overdreven draaien, maar nu kan ik het gewoon rustig doen.
Ik heb gemerkt dat 'ie bij mij juist overdreven snel aan gaat op 4.4W.2; vaak gaat 'ie aan terwijl ik die bedoeling niet eens heb :P

Mijn batterij lijkt er niet door te hebben geleden, integendeel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HVusfhb.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BleuZ op 25-10-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Dit is die van mij voor vandaag (eigenlijk vanaf 8:00, maar toen had ik die app nog niet):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z61M7b1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
http://www.zdnet.com/moto...-battery-life-7000035045/
Met gratis onnozele opmerkingen er onder...

Hier met wat grappigere opmerkingen:
http://www.engadget.com/2014/10/22/moto-360-update/

[ Voor 23% gewijzigd door barchettanl op 26-10-2014 02:39 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:13

jacobras

Developer

bananensap schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:33:
Huh, fraai is dat. Mijne bleek kapot en ik moest het doen met "je krijgt je geld maar terug" :/ Zeker net de verkeerde persoon getroffen I guess.

[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 26-10-2014 10:04 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Ff een vraagje, heeft iedereen dat de batterij de eerste 30 35 procent heel snel op is ?
Daarna duurt het een stuk langer heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
Ook interessant: in combinatie met Tasker kan je instellen dat je mobiel geen PIN/Paswoord vraagt bij het unlocken, zolang je Moto360 via BT geconnecteerd is. Zonder 360 in de buurt vraagt hij gewoon je PIN. Zo ben je optimaal beveiligd en hoef je zelf toch niet iedere keer je PIN in te vullen.

Nu nog ff testen of hij dan in de broekzak per ongeluk niet teveel aangaat en dan apps gaat starten, zo zonder PIN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:58
oeh nice, heb je toevallig een tutorial hoe dat te doen?

heb deze gevonden, heb jij die ook gebruikt? http://www.dankross.co.uk...asker-android-wear-watch/

[ Voor 53% gewijzigd door soulie37 op 27-10-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
ilPazzo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:12:
Ook interessant: in combinatie met Tasker kan je instellen dat je mobiel geen PIN/Paswoord vraagt bij het unlocken, zolang je Moto360 via BT geconnecteerd is. Zonder 360 in de buurt vraagt hij gewoon je PIN. Zo ben je optimaal beveiligd en hoef je zelf toch niet iedere keer je PIN in te vullen.

Nu nog ff testen of hij dan in de broekzak per ongeluk niet teveel aangaat en dan apps gaat starten, zo zonder PIN...
Je moet toch altijd eerst nog een swipe doen om je scherm te unlocken. Zal niet zo maar gebeuren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Nu nog even uitzoeken hoe ik mijn tentamen formules op mijn horloge krijg voor volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
soulie37 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:16:
oeh nice, heb je toevallig een tutorial hoe dat te doen?

heb deze gevonden, heb jij die ook gebruikt? http://www.dankross.co.uk...asker-android-wear-watch/
Je kan ruwweg deze tutorial gebruiken:

http://hackerspace.lifeha...only-when-away-1486618852

Vervang de conditie "indien thuiswifi beschikbaar" door "indien BT connected", hij checkt dan op het MAC adres van je 360.

Werkt hier prima :)

edit: de tutorial die jij had gevonden is in feite nog duidelijker :)

[ Voor 5% gewijzigd door ilPazzo op 27-10-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Pinjataaa schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:19:
Nu nog even uitzoeken hoe ik mijn tentamen formules op mijn horloge krijg voor volgende week.
Hier op de Universiteit Maastricht zijn sinds kort alle horloges verboden tijdens examens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Basekid schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Hier op de Universiteit Maastricht zijn sinds kort alle horloges verboden tijdens examens
Ik doe deeltijd, die mogen altijd wat meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
jip_86 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Je moet toch altijd eerst nog een swipe doen om je scherm te unlocken. Zal niet zo maar gebeuren dus :)
Net de 5.0 preview (lollipop) geinstalleerd voor de Nexus 5. Bij het toevoegen van de Moto 360 wordt het apparaat herkend als 'vertrouwd' bluetooth device waardoor je bij het starten van apps op de telefoon via de moto 360 automatisch het lockscreen overslaat. Wat mij betreft een prima optie, sinds de functie helemaal niet interessant was indien je ook als gebruiker ook moest unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Basekid schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Ha, jij ook in Maastricht? Heb de mijne vorige week af moeten doen idd :'(

[ Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 27-10-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

k5052 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

Net de 5.0 preview (lollipop) geinstalleerd voor de Nexus 5. Bij het toevoegen van de Moto 360 wordt het apparaat herkend als 'vertrouwd' bluetooth device waardoor je bij het starten van apps op de telefoon via de moto 360 automatisch het lockscreen overslaat. Wat mij betreft een prima optie, sinds de functie helemaal niet interessant was indien je ook als gebruiker ook moest unlocken.
Dat is inderdaad handig! Heb momenteel geen pincode op mijn apparaat, want vind het onhandig (en bij verlies wipe ik 'm wel op afstand :9). Maar nu is het wel de moeite om het erop te zetten, aangezien je er dan zelf toch niet mee geconfronteerd wordt.
Pinjataaa schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:19:
Ik ken nog wel een mooie notitieapp die binnenkort op je horloge werkt ;) Geen te complexe formules echter, plaatjes kunnen invoegen staat nog op de roadmap. Lijkt me wel best opvallend, continu op je horloge scrollen O-) </zelfpromotie>
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/View%20note%20-%20tentamenformules%20-%20GoT%20thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jacobras schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Dat is inderdaad handig! Heb momenteel geen pincode op mijn apparaat, want vind het onhandig (en bij verlies wipe ik 'm wel op afstand :9). Maar nu is het wel de moeite om het erop te zetten, aangezien je er dan zelf toch niet mee geconfronteerd wordt.

[...]

Ik ken nog wel een mooie notitieapp die binnenkort op je horloge werkt ;) Geen te complexe formules echter, plaatjes kunnen invoegen staat nog op de roadmap. Lijkt me wel best opvallend, continu op je horloge scrollen O-) </zelfpromotie>
[afbeelding]
Sorry, maar ik snap echt niet wat daar het doel van is. Je kunt geen al te complexe formules invoegen zeg je, en zelfs al kon je dat hou je jezelf alleen maar voor de gek. Leer die zooi gewoon in plaats van het zo gemakkelijk te willen doen.
Wat jij nu doet is precies de reden waarom ze die dingen overal verbieden, dus geniet er maar van nu het nog kan :>

[ Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 27-10-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Sorry, maar ik snap echt niet wat daar het doel van is. Je kunt geen al te complexe formules invoegen zeg je, en zelfs al kon je dat hou je jezelf alleen maar voor de gek. Leer die zooi gewoon in plaats van het zo gemakkelijk te willen doen.
Wat jij nu doet is precies de reden waarom ze die dingen overal verbieden, dus geniet er maar van nu het nog kan :>
Haha, het was een grapje van me :9 Ik ben vorig jaar afgestudeerd, zonder hulp van horloges/mobieltjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jacobras schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Haha, het was een grapje van me :9 Ik ben vorig jaar afgestudeerd, zonder hulp van horloges/mobieltjes ;-)
Zo hoort het ook d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:58
het unlocken lukt helaas niet... zal wel komen door de permissions die gezet zijn door mijn IT afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
J.Appleseed schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Ha, jij ook in Maastricht? Heb de mijne vorige week af moeten doen idd :'(
Ben medewerker daar ;)

In mijn tijd waren deze dingen er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mooi lineair grafiekje met ambient mode aan :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65602266/Screenshot_2014-10-27-14-07-52.png

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 27-10-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:08

Mystikal

It never hurts to help!

Vrij algemene vraag, maar jullie weten er vast antwoord op. Is het ook interessant om een Moto 360 aan te schaffen als je geen Android telefoon bij je hebt? Heb thuis wel een android tablet, maar als telefoon een Lumia?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Mystikal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:26:
Vrij algemene vraag, maar jullie weten er vast antwoord op. Is het ook interessant om een Moto 360 aan te schaffen als je geen Android telefoon bij je hebt? Heb thuis wel een android tablet, maar als telefoon een Lumia?
ben bang dat deze echt álleen met android gaat werken voorlopig... :/

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39
Voorlopig werkt Android Wear alleen samen met Android. En zonder telefoon heb je erg weinig aan de smartfuncties. Dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Smart functies als in? Het gaat mij erom dat hij de tijd weergeeft en dat ik er verschillende achtergronden (watch faces?) op kan zetten? Het blijft een horloge :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Opzicht is het zonder telefoon ook een leuk hebbeding. Bij mij op het werk mogen we geen telefoons mee naar binnen nemen dus functioneert hij als een gewone horloge. (Hij gaat trouwens ook lekker lang mee in vliegtuig modes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Mystikal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:31:
Smart functies als in? Het gaat mij erom dat hij de tijd weergeeft en dat ik er verschillende achtergronden (watch faces?) op kan zetten? Het blijft een horloge :P.
Als in: http://www.android.com/wear/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik zou een smartwatch kopen als verlengstuk van je smartphone. Als je daar de meeste functies nooit van zou gebruiken is toch een beetje jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Hmm okay, maar dat vind ik op zich niet echt een ramp... Dat soort dingen doe ik met mijn telefoon ook niet :P. Met mijn telefoon whatsapp en bel ik....

Dus wat dat betreft niet echt een beperking als je gewoon het als een horloge wilt gebruiken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03
Het wordt wel een prijzig horloge dan, maar wie zijn wij om je tegen te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Als je een Lumia hebt is het misschien nog een idee om even hier op wachten: nieuws: 'Microsoft komt binnenkort met smartwatch met accuduur van twee dagen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Mystikal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Hmm okay, maar dat vind ik op zich niet echt een ramp... Dat soort dingen doe ik met mijn telefoon ook niet :P. Met mijn telefoon whatsapp en bel ik....

Dus wat dat betreft niet echt een beperking als je gewoon het als een horloge wilt gebruiken.
Als je hem alleen als horloge wilt gebruiken, dan kan dat inderdaad gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Prijs vind ik nog redelijk mee vallen... Ik heb iets met horloges... :P Volgens mij heb ik er een stuk of 9... Het idee van customised wijzerplaten staat me erg aan. Daarnaast is de moto360 rond. Geen idee of die van Microsoft ook rond is?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik gok vierkant gezien de tiles in Windows 8.x en Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sahi_NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:49:
Het wordt wel een prijzig horloge dan, maar wie zijn wij om je tegen te houden?
Prijzig horloge? Sinds wanneer is €250,- voor een horloge prijzig?
Dat is de onderkant van de enorme horloge markt.

Een Motorola 360, Pebble steel of dergelijke vind ik juist enorm goedkoop als horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03
Dat vind ik prijzig voor een horloge. De klokjes die ik nu heb kosten doorgaans zo'n €100 / €120. Voor mij is dit een dikke verdubbeling dus, die de smartfuncties het wel waard maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Het lijkt er bij mij op dat de batterijduur na een dag of 5 eindelijk acceptabel te noemen is. Ben benieuwd of het nog beter wordt, want dit is net een volle dag gebruik terwijl eerdere berichten soms wel twee dagen beschreven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bi4ybpw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 22:49

Xiz

Op zich werkt hij wel zonder telefoon in de buurt (uiteraard wel zonder de notificaties enzo). Het schijnt echter dat het wel kan zijn dat de tijd op een gegeven moment fout gaat lopen. Er zit waarschijnlijk geen RTC in dus kan hij niet supernauwkeurig de tijd bijhouden, normaal gesproken synct hij regelmatig met je telefoon of met een online timeserver en merk je daar niets van, maar zonder telefoon gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 08:02
Is er toevallig iemand die van zijn originele zwarte moto bandje af wil?

Zilveren moto met het zwarte bandje en de zilveren gesp lijkt me echt een super combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz

Xiz

J.Appleseed schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:49:
Het lijkt er bij mij op dat de batterijduur na een dag of 5 eindelijk acceptabel te noemen is. Ben benieuwd of het nog beter wordt, want dit is net een volle dag gebruik terwijl eerdere berichten soms wel twee dagen beschreven.

[afbeelding]
Ik zit ook op ruim 4% per uur. Ik kom daarmee op ongeveer 24 uur batterijduur uit. Meestal ga ik na zo'n 16 uur weer naar bed dus het komt heel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Xiz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:55:
[...]

Ik zit ook op ruim 4% per uur. Ik kom daarmee op ongeveer 24 uur batterijduur uit. Meestal ga ik na zo'n 16 uur weer naar bed dus het komt heel aardig uit.
Gebruik jij Facer of niet? Ik gebruik de afgelopen twee dagen zo'n standaard Moto watchface -- ik weet niet zeker of dat heeft bijgedragen tot de goede batterijduur want met Facer was het wel ook aardig ruk...

[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 27-10-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Gebruik nu op de moment facer, Mini launcher, find my phone 4 als "passieve apps" en runkeeper vanavond voor 45 minuten. Vanochtend rond 7:30 van de lader en op dit moment van schrijven nog 51% over.

Wel van het weekend alle android wear apps eraf gehad en moto gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Hm. Update voor de Android Wear-app. Enige wat erbij staat: "this update will restart your connected Wear device" - en dat deed het ook na een kort tijdje. Maar wat er nu nieuw is?

Ah, dit is toegevoegd: http://www.technobuffalo....-auto-hide-card-previews/

[ Voor 25% gewijzigd door jacobras op 27-10-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
GroeneThee schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:28:
Gebruik nu op de moment facer, Mini launcher, find my phone 4 als "passieve apps" en runkeeper vanavond voor 45 minuten. Vanochtend rond 7:30 van de lader en op dit moment van schrijven nog 51% over.

Wel van het weekend alle android wear apps eraf gehad en moto gereset.
Tering hee. En hoe veel gebruik je 'm door de dag heen? Als ik op mijn grafiek af gaan heb ik het scherm wel veel aan :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Redelijk veel. Notificaties van mail (1 zakelijk en 2 prive mailboxes), FB,Twitter, Whatsapp, Google+ en nog wat apps die hooguit 1 of 2 notificaties geven. Best wel wat screentime, maar geen idee hoe ik dat kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
GroeneThee schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:55:
Redelijk veel. Notificaties van mail (1 zakelijk en 2 prive mailboxes), FB,Twitter, Whatsapp, Google+ en nog wat apps die hooguit 1 of 2 notificaties geven. Best wel wat screentime, maar geen idee hoe ik dat kan zien?
Die afbeeldingen die je hier langs ziet komen komen van: Google Play: Wear Battery Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik moet zeggen dat de batterij naarmate je hem meer gebruikt steeds beter wordt. Gisteren was hij 14 uur van de lader en had nog 55% over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
ulTimaS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:34:
Ik moet zeggen dat de batterij naarmate je hem meer gebruikt steeds beter wordt. Gisteren was hij 14 uur van de lader en had nog 55% over :).
Hier idem. Gisteren ca 16 uur van de lader en meer dan 50% batterij over.

Merk wel dat ik hem vaak lastig uit zijn slaap krijgt met de polsbeweging. Meer mensen daar "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Was recentelijk in Spanje en El Corte Inglais verkoopt de 360 al en hij is ook via hun website te bestellen, shipping is 18 euro, dus dat is best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:34:
Bedoel je dan meer gebruikt als in daad werkelijk gebruiken? Of bedoel je langer in bezit hebt?

Langer in bezit zou een betere accu duur moeten betekenen. Je gaat er vanzelf wat minder mee doen (want de nieuwigheid is eraf) en daardoor lijkt de accu langer mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Donstil schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:59:
[...]

Bedoel je dan meer gebruikt als in daad werkelijk gebruiken? Of bedoel je langer in bezit hebt?

Langer in bezit zou een betere accu duur moeten betekenen. Je gaat er vanzelf wat minder mee doen (want de nieuwigheid is eraf) en daardoor lijkt de accu langer mee te gaan.
Langer in bezit bedoel ik ja, maar de tweede dag zat ik er ook niet mee te spelen en toen was hij ook al leeg na 12 uur. Nu met hetzelfde gebruik doet de batterij er twee keer zo lang over totdat hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

De batterijduur wordt wel beter, maar niet zoveel beter dan ik had verwacht na al die positieve reacties.
Ik kan er ongeveer 24 uur mee, ik zet hem aan het einde van de dag met 35% op de lader.

Maar van die 24 uur is er ook een flink deel dat ik er niks mee doe en dat ie stil op het nachtkastje ligt.
Dan verbruikt ie ook maar 2% per uur ipv 4,3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Langer in bezit bedoel ik ja, maar de tweede dag zat ik er ook niet mee te spelen en toen was hij ook al leeg na 12 uur. Nu met hetzelfde gebruik doet de batterij er twee keer zo lang over totdat hij leeg is.
Een accu wordt altijd wat beter na de zoveelste lading maar dubbel zo goed is wel een erg grote bewering zeg.

Zou wel keurig zijn. Misschien ook wel netjes van de reviewers om hun review daar op aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Donstil schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Een accu wordt altijd wat beter na de zoveelste lading maar dubbel zo goed is wel een erg grote bewering zeg.

Zou wel keurig zijn. Misschien ook wel netjes van de reviewers om hun review daar op aan te passen.
Ik beweer niks, ik praat alleen uit mijn eigen ervaring. Ik heb ook geen harde bewijzen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
Meende dat iemand laatst een rubberen band zocht:
http://www.clockworksyner...ent-watch-strap/moto-360/

Weet iemand hoe het zit met de Nato bandjes?
Die lopen natuurlijk onder het horloge door en zijn volop te krijgen in 22mm.
Kan me voorstellen dat de hartslagmeter dan niet meer voldoende werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 11:04
Aangezien de hartslagmeter met licht werkt zal hij dan helemaal niet meer functioneren, maar het lijkt mij met een mesje gemakkelijk op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

XPowerStef schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:51:
Aangezien de hartslagmeter met licht werkt zal hij dan helemaal niet meer functioneren, maar het lijkt mij met een mesje gemakkelijk op te lossen.
Nee, want het moet strak op de huid gedrukt worden.
Maar de hartslagmeter werkt sowieso amper, dus je mist er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ja ik, ze zien er nog goed uit ook (zwarte 'buckle'), thanks!`
Edit: buhh, incl verzending naar NL is ie 34 euro

[ Voor 7% gewijzigd door FluX op 28-10-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
Je kunt ook eventueel een Shank band kopen, oorspronkelijk bestemd voor Pebble maar ook uitstekend geschikt voor de Moto 360

http://www.richardtracybr...ts/shank-for-pebble-steel

Is schijnbaar ook te verkrijgen via Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz

Xiz

J.Appleseed schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Gebruik jij Facer of niet? Ik gebruik de afgelopen twee dagen zo'n standaard Moto watchface -- ik weet niet zeker of dat heeft bijgedragen tot de goede batterijduur want met Facer was het wel ook aardig ruk...
Jazeker, ik heb een watchface met datum en het weer erop, dus dat kost wellicht ook nog wat stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Het blad Computer Totaal vond het gisteren nodig om ook de 360 te testen.

De Moto 360, verkrijgbaar voor zo'n 250 euro, had veruit het beste Android Wear-horloge van het jaar kunnen worden, maar het apparaat wordt onderuit gehaald door zijn enorm slechte batterijduur, zwakke prestaties en uiterst vervelende haperingen.

Zelfs als je tevreden bent met het uiterlijk en de bouwkwaliteit van de Moto 360, is de batterijduur zo slecht dat het een dealbreaker kan zijn. Hij gaat alleen een dag van 16 uur mee als je de 'ambient' scherminstelling uitzet, waardoor het scherm compleet wordt uitgeschakeld totdat je bewust je pols helemaal naar je ogen toedraait. Helaas heeft de Moto 360 moeite met het detecteren van deze beweging, dus je moet vaak op het scherm drukken of op het kroontje drukken om het scherm weer aan te zetten. Dat maakt het horloge eigenlijk nutteloos, omdat je niet langer in een oogopslag op het scherm kunt zien wat je gemist hebt.

Als je wilt zien waar Android's smartwatch platform momenteel helemaal om draait, raad ik toch de Samsung Gear Live aan. Het is een minder stijlvol apparaat dan de Moto 360, maar je kunt het gewoon een hele dag lang gebruiken en je krijgt ook niet met technische haperingen te maken.

http://computertotaal.nl/...ndroid-wear-horloge-63627

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:48
barchettanl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 05:16:
Het blad Computer Totaal vond het gisteren nodig om ook de 360 te testen.

De Moto 360, verkrijgbaar voor zo'n 250 euro, had veruit het beste Android Wear-horloge van het jaar kunnen worden, maar het apparaat wordt onderuit gehaald door zijn enorm slechte batterijduur, zwakke prestaties en uiterst vervelende haperingen.

Zelfs als je tevreden bent met het uiterlijk en de bouwkwaliteit van de Moto 360, is de batterijduur zo slecht dat het een dealbreaker kan zijn. Hij gaat alleen een dag van 16 uur mee als je de 'ambient' scherminstelling uitzet, waardoor het scherm compleet wordt uitgeschakeld totdat je bewust je pols helemaal naar je ogen toedraait. Helaas heeft de Moto 360 moeite met het detecteren van deze beweging, dus je moet vaak op het scherm drukken of op het kroontje drukken om het scherm weer aan te zetten. Dat maakt het horloge eigenlijk nutteloos, omdat je niet langer in een oogopslag op het scherm kunt zien wat je gemist hebt.

Als je wilt zien waar Android's smartwatch platform momenteel helemaal om draait, raad ik toch de Samsung Gear Live aan. Het is een minder stijlvol apparaat dan de Moto 360, maar je kunt het gewoon een hele dag lang gebruiken en je krijgt ook niet met technische haperingen te maken.

http://computertotaal.nl/...ndroid-wear-horloge-63627
Wat een dramatisch slechte review... Ik ga niet eens woorden vuilmaken aan een aantal constateringen :P

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen hier is toch tevreden over de batterijduur en prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:28:
Iedereen hier is toch tevreden over de batterijduur en prestaties?
Meer dan tevreden! Zelfs boven verwachtingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-slayer schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:30:
[...]

Dan vraag ik mij af hoe die mensen naar de Moto hebben gekeken bij het schrijven van een review. Ik wacht nog rustig tot 11 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:33:
[...]

Dan vraag ik mij af hoe die mensen naar de Moto hebben gekeken bij het schrijven van een review. Ik wacht nog rustig tot 11 november :)
Niet geupdate? Afgekeken van andere reviews? 1 dag de tijd gehad om hem te reviewen?
Zal wel zoiets zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Laatst online: 16-09 15:13
Wat betreft de batterijduur.

Ik heb mijn Moto 360 sinds maandagmiddag, en ben er natuurlijk veel mee bezig geweest.

Op de Wear Battery Stats apps staat een batterydrain van tussen de 8% en de 10%. Hierboven lees ik drains van 4%.

Is mijn batterydrain vergelijkbaar met jullie de eerste dagen?

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quincy2003 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:37:
Wat betreft de batterijduur.
Ik heb mijn Moto 360 sinds maandagmiddag, en ben er natuurlijk veel mee bezig geweest.
Op de Wear Battery Stats apps staat een batterydrain van tussen de 8% en de 10%. Hierboven lees ik drains van 4%.
Is mijn batterydrain vergelijkbaar met jullie de eerste dagen?
Ja, bij mij ging hij de eerste paar dagen ook minder lang mee, maar dat kwam meer omdat ik toen druk was met laten zien aan mensen, watchfaces veranderen, etc.
Inmiddels haal ik met gemak de avond met nog een goede 30-50 procent over, na ongeveer 16 uur.
Als ik 's avonds nog plannen heb gooi ik hem tijdens het eten even op de lader, dan is hij vrij rap ook weer richting de 80 of 100 procent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Wij kijken natuurlijk met een roze bril naar het apparaat, maar de review van Computertotaal is geen complete onzin. De batterij is inderdaad niet zo goed als die van andere smartwatches en het is eigenlijk raar dat je het scherm uit moet hebben om er een dag mee te halen. De polsbeweging wordt nu wel iets beter gedetecteerd sinds de laatste update, maar het is nog altijd geen feest. Sinds de laatste updatr zijn er ook minder haperingen, maar ze zijn er zeker nog wel. Ik neem die dingen voor lief, maar ik zou de Moto 360 nooit aan iemand aanraden. Er zijn teveel dingen die gewoon net niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
Ik vind de evolutie van de batterij toch ook spectaculair. De eerste dag was hij na een paar uur plat (natuurlijk veel mee gespeeld), de tweede dag was hij tegen de avond plat (+- 17u), ondertussen heb ik hem een kleine week, en ben nu mijn 2e dag bezig op dezelfde lading (gisteren om 6u 's morgens van de lader gehaald, nu is het 11u40), met nog 43% remaining. Amient mode off, en deze nacht heb ik hem uitgezet. Zo ziet het er naar uit dat ik makkelijk de 2 dagen zal halen.

Ik heb wel de indruk dat de standaard moto watchfaces (die gebruik ik de laatste 2 dagen) veel minder batterij vreten dan die van Facer. Vanavond gaat ie weer aan de lader, en dan gebruik ik de komende 2 dagen enkel Facer om dat verschil eens te meten.

Qua batterij zie ik dus alleszins geen enkel probleem :) Het feit dat ie niet consequent aanspringt bij een polsbeweging heb ik ook en is m.i. veel vervelender. Je moet echt opzichtig op je horloge kijken om het scherm te doen aan gaan, ofwel heb ik het nog niet goed onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 11:04
Totaal geen problemen met de batterijduur, Wear battery stats geeft over de laatste 5 dagen een gemiddeld verbruik aan van 2,5% per uur. Hierdoor haal ik er ruim 2 dagen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar hoe zit het met het aantal notificaties die jullie ontvangen?

Online lees ik vaak mensen die zichzelf een "groot" gebruiker noemen maar wel 2 dagen uit een SmartPhone halen. Als dit soort mensen ook de SmartWatches testen lijkt het vaak al snel geweldig.

Ik krijg op mijn Pebble richting de 100 notificaties gedurende de dag (voornamelijk email en sms) dus beschouw mezelf als heavy user op SmartWatch gebied. Hoe zit dat bij jullie?
M-slayer schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:30:
[...]

Haha ja dat heb je al snel. De verwachtingen na de eerste reviews lagen niet zo hoog natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Laatst online: 17:54
Hadden jullie via eGlobal een europese stekker? Ik heb nu een of andere vreemde stekker ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb er een universele stekkeradapter bij gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door The Wizard op 29-10-2014 12:58 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
The Wizard schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:58:
Ik heb er een universele stekkeradapter bij gekregen.
Eén die hier dus ook in het stopcontact kan? Ik heb een stekker met 2 platte aansluitingen met 2 gaten erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Marc1510 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Eén die hier dus ook in het stopcontact kan? Ik heb een stekker met 2 platte aansluitingen met 2 gaten erin.
Die zat apart in de noppenfolie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
Marc1510 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

dat is US, nee?

Ik heb er ook één van US, de adapter kan gelukkig zowel 110V als 220V aan, dus je hoeft enkel een tussenstukje te kopen zodat hij hier in het stopcontact past... Kost je een paar euro max.
Donstil schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:39:
Maar hoe zit het met het aantal notificaties die jullie ontvangen?

Online lees ik vaak mensen die zichzelf een "groot" gebruiker noemen maar wel 2 dagen uit een SmartPhone halen. Als dit soort mensen ook de SmartWatches testen lijkt het vaak al snel geweldig.

Ik krijg op mijn Pebble richting de 100 notificaties gedurende de dag (voornamelijk email en sms) dus beschouw mezelf als heavy user op SmartWatch gebied. Hoe zit dat bij jullie?
Ik geraak zeker niet aan 100 notificaties per dag. Ik hou het niet bij, maar denk een 40-tal per dag ongeveer... Heb geen Facebook en Twitter apps, dus het is enkel mail/whatsapp/sms en dan de GoogleNow kaarten en de health stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Danny79 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Die zat apart in de noppenfolie.
Heel erg bedankt! Had dit nog niet eens gezien |:(
Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports