Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:59
eL_Jay schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:43:
Voelt het aan als een degelijk high-end horloge (een betere pulsar/fossil of instap seiko) of is het toch echt plastik fantastic a 2 tientjes op de markt? (a la casio baby G of die oude met ingebouwde afstandbediening)
De foto's zien er namelijk alles behalve classy uit (hardware technische afwerking)
Hardwaretechnisch ziet hij er juist ontiegelijk high-end uit: mooi metaal, geen speling tussen de verschillende onderdelen maar hij is echt extreem ligt. Hiervoor gebruikte ik een iPod nano als horloge en die was zwaarder als dit :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.vox-cdn.com/entry_photo_images/10250549/DSC_0375-2040_verge_super_wide.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 22-10-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
goed bezig! :)
thanks (ook namens mede tweakers) _/-\o_

ps: ik zie dat hij al flink bekeken is, krijg je nog een hoop waardering voor die copy/paste actie ^^

[ Voor 13% gewijzigd door jimz93 op 22-10-2014 10:18 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
eL_Jay schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:43:
Voelt het aan als een degelijk high-end horloge (een betere pulsar/fossil of instap seiko) of is het toch echt plastik fantastic a 2 tientjes op de markt? (a la casio baby G of die oude met ingebouwde afstandbediening)
De foto's zien er namelijk alles behalve classy uit (hardware technische afwerking)
Het is zeker geen plastic fantastic. In zijn prijsklasse is het zeker wel een meer dan deftig horloge. Denk dat dat nog wel beter word als je er een stalen band bij hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:05

Pinjataaa

Hit me!

Al mijn collega's zijn lyrisch haha, ze vinden hem prachtig en denken steeds dat ik op een klassiek horloge loop te tikken.
Wat ik vooral veel hoor is: Is dat ding zwaar? En als ze hem dan in de hand krijgen zeggen ze: wow wat licht.

Wel jammer dat de voice commando's niet mooi werken, ik kan mijn agenda niet inzien en niets plaatsen.

Op naar de nieuwe update, want telkens een melding in beeld is overdreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:16
Pinjataaa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:25:
Al mijn collega's zijn lyrisch haha, ze vinden hem prachtig en denken steeds dat ik op een klassiek horloge loop te tikken.
Wat ik vooral veel hoor is: Is dat ding zwaar? En als ze hem dan in de hand krijgen zeggen ze: wow wat licht.

Wel jammer dat de voice commando's niet mooi werken, ik kan mijn agenda niet inzien en niets plaatsen.

Op naar de nieuwe update, want telkens een melding in beeld is overdreven..
Voice commando's werken prima als je je telefoon op English zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
tweakG5 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Voice commando's werken prima als je je telefoon op English zet.
Kan toch ook alleen bij Google now je primaire taal veranderen in Engels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:13

jacobras

Developer

Inderdaad vooral het gewicht valt op! Volgens mij is de band ook vrij licht vergeleken met reguliere horloges.

Ben twee leuke apps tegengekomen die ik graag even deel. Allereerst Fit Interval Timer, handig voor de sporters onder ons die zichzelf willen timen.

Daarnaast deze: Watch Membership. Een vervanging van je offline klantenkaarten die met een barcode werken. Op je telefoon voer je de code in en op je horloge in de app kan je er doorheen swipen om 'm te laten scannen. Heb helaas zelf maar één klantenkaart (van OPEN32), maar hoop die toch eens uit te proberen met de app.

Werkt perfect met ronde schermen, maar hier een vierkante voorbeeldplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/34ov7uu.png

Naar beneden swipen brengt je naar de volgende kaart. Hip!

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04
jimz93 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

goed bezig! :)
thanks (ook namens mede tweakers) _/-\o_

ps: ik zie dat hij al flink bekeken is, krijg je nog een hoop waardering voor die copy/paste actie ^^
Bedankt!
Ik kreeg de update vannacht ergens binnen, misschien ben ik zo snel aan de beurt omdat het een Amerikaans model betreft. De optie om notificaties naar beneden te vegen zodat je ze later terug kunt kijken is geweldig! Handig voor weer, vervoer notificaties bijvoorbeeld. Ook de nieuwe Music Controls zijn een goede verbetering, daar ga ik nu waarschijnlijk meer gebruik van maken dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Henk. schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:04:
Ik heb ff een leuke watchface in elkaar geknutseld speciaal voor de echte mannen hier 8)
[afbeelding]
Als iemand interesse heeft hoor ik het wel :+
Werk jij in een geitenmelk boerderij? dat zijn memmen zeg. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:58
ok... 6 uur verder. 55% verder. Ambient mode off. Brightness auto.

Hadden jullie dit ook eerste dag?

maar man, wat vind ik het een mooi en fijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

jacobras schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:26:

Daarnaast deze: Watch Membership. Een vervanging van je offline klantenkaarten die met een barcode werken. Op je telefoon voer je de code in en op je horloge in de app kan je er doorheen swipen om 'm te laten scannen. Heb helaas zelf maar één klantenkaart (van OPEN32), maar hoop die toch eens uit te proberen met de app.
De bonuskaart, telkens af doen bij de kassa :P Maar er zijn wel veel kaarten waarbij het erg handig is!
Vooral kledingwinkels met al die rot pasjes.
soulie37 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:57:

5 uur verder 64%, maar dit wordt nog beter. En ik knoei er ook wel veel mee :P

Hoe sluit je een app af op de watch? Als ik bijvoorbeeld heartbeat ervoor heb staan, kan ik dan terug zonder het scherm uit te doen?

[ Voor 41% gewijzigd door Pinjataaa op 22-10-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
soulie37 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:57:

Na ong 3,5 uur 79% over met ambient mode aan en auto brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Na 4 uur en 45 minuten uur zit ik nu op 67%. Gaat eigenlijk wel aardig, ik had het erger verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
eens zien hoe het na paar dagen is maar mijne lijkt harder te draaien dan die van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Pinjataaa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

[...]

Hoe sluit je een app af op de watch? Als ik bijvoorbeeld heartbeat ervoor heb staan, kan ik dan terug zonder het scherm uit te doen?
Je hand erop leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Android Wear 4.4W.2 voor Moto 360 rolt uit

http://androidworld.nl/ni...lvr.it&utm_medium=twitter

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 22-10-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
soulie37 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:27:
eens zien hoe het na paar dagen is maar mijne lijkt harder te draaien dan die van jullie
De batterijduur wordt echt beter de eerste keer was die zo leeg nu na 3x laden al een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ik ben trouwens nog een beetje in dubio over of ik nu een screenprotector ga kopen of niet. Er zijn nog geen tempered glass exemplaren uit, en kunststof is vervelend met het swipen over het beeldscherm (plus de luchtbubbels die bij kunststof veel meer voorkomen dan bij glas).

Zou ik voor de komende tijd zonder screenprotector gaan of toch voor een kunststof exemplaar gaan totdat er glazen uit zijn? Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
J.Appleseed schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:05:
Ik ben trouwens nog een beetje in dubio over of ik nu een screenprotector ga kopen of niet. Er zijn nog geen tempered glass exemplaren uit, en kunststof is vervelend met het swipen over het beeldscherm (plus de luchtbubbels die bij kunststof veel meer voorkomen dan bij glas).

Zou ik voor de komende tijd zonder screenprotector gaan of toch voor een kunststof exemplaar gaan totdat er glazen uit zijn? Wat doen jullie?
Geen, heb ik ook nooit gedaan voor mn telefoon. Een hologe is wel meer 'exposed', maar ik ben altijd vrij voorzichtig met dure elektronica :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik ook niet, heb al jaren geen krassen meer op mijn telefoons gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dan gaat het scherm juist uit. Ik wil terug naar het begin scherm zonder dat het scherm uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Pinjataaa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Dan gaat het scherm juist uit. Ik wil terug naar het begin scherm zonder dat het scherm uit gaat.
Van links naar rechts vegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24

Ik heb gisteren een "ScreenKnight" binnen gehad die op ebay had besteld (voor ~6Euro), is eigenlijk waardeloos, past niet goed, heeft een waas rondom waar het ea gesneden is. de bescherm folie was na veel peuteren pas los (zaten geen pull tabs aan)

Er is een tempered glass protector van spigen KLIK maar uiteraard alleen nog maar in de states, review staat op XDA bij moto 360 accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Iemand de update 4.4W.2 al binnen (toestellen uit Europa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:43
Hier nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
tobitronics schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:20:
Iemand de update 4.4W.2 al binnen (toestellen uit Europa)?
Check!

super is het nieuwe "gebaar" om de notificatie uit beeld te krijgen zonder te dismissen, enige nadeel is dat als je wel een dismiss gebaar maakt dat de card alsnog weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:06
willemoldemans schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ik heb gisteren een "ScreenKnight" binnen gehad die op ebay had besteld (voor ~6Euro), is eigenlijk waardeloos, past niet goed, heeft een waas rondom waar het ea gesneden is. de bescherm folie was na veel peuteren pas los (zaten geen pull tabs aan)

Er is een tempered glass protector van spigen KLIK maar uiteraard alleen nog maar in de states, review staat op XDA bij moto 360 accesoires
Hmm laat nou net deze onderweg zijn naar mij... Toch maar verder zoeken naar een nieuwe screen protecter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
willemoldemans schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:25:
[...]

Check!

super is het nieuwe "gebaar" om de notificatie uit beeld te krijgen zonder te dismissen, enige nadeel is dat als je wel een dismiss gebaar maakt dat de card alsnog weg is
Kreeg je de update vanzelf of heb je een trucje uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
willemoldemans schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:25:
[...]

Check!

volgens hier: http://www.androidpolice....-and-save-them-for-later/

kan je het weer up swipen. "You can also swipe up to bring the notification back (half-showing as in the GIF here, and then again to make it fully extended)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Had de primaire taal in Google now ingesteld op Engels en dan kom je al een heel end
Alleen kreeg ik navigatie en contacten niet aan het werk
(zoals: send a text to .... Make a phonecall to ..... Of send a email to ....)
Hij herkende geen 1 naam beetje frustrerend
Nu heb ik de telefoon taal ook op Engels gezet en alles werkt naar nu redelijk naar behoren :)
(Nu zie je ook de optie: Contact recognition in Google now settings )
Op navigatie na dan aangezien hij alleen maar Amerikaanse adressen herkent.
plaatsen zoals Amsterdam kent ie wel maar probeer je een straat in te spreken
Dan kom je ergens in New York uit ;)

Wel jammer dat je (nog) niet in het Nederlands kan dicteren :'(

[ Voor 57% gewijzigd door Henk. op 22-10-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Henk. schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:02:
Had de primaire taal in Google now ingesteld op Engels en dan kom je al een heel end
Alleen kreeg ik navigatie en contacten niet aan het werk
(zoals: send a text to .... Make a phonecall to ..... Of send a email to ....)
Hij herkende geen 1 naam beetje frustrerend
Nu heb ik de telefoon taal ook op Engels gezet en alles werkt naar nu redelijk naar behoren :)
(Nu zie je ook de optie: Contact recognition in Google now settings )
Op navigatie na dan aangezien hij alleen maar Amerikaanse adressen herkent.
plaatsen zoals Amsterdam kent ie wel maar probeer je een straat in te spreken
Dan kom je ergens in New York uit ;)

Wel jammer dat je (nog) niet in het Nederlands kan dicteren :'(
Voor contact herkenning heb je onder Google Now > Settings > Accounts & Privacy ook een optie om contact herkenning aan te zetten. Tevens kun je onder Settings > Voice ook een tweede taal in stellen. Echter lijkt die herkenning van Nederlands alleen op je telefoon te werken, niet op het horloge :/

Weet iemand trouwens of die "Ok Google" hint van je scherm af kan? Vind het irritant dat die elke keer door mijn watchface heen staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:57
jip_86 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:35:
Weet iemand trouwens of die "Ok Google" hint van je scherm af kan? Vind het irritant dat die elke keer door mijn watchface heen staat :/
Volgens mij gaat deze weg na een X aantal keer ok google te hebben gezegd (geen idee hoeveel keer). Bij mij is de tekst nu niet meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
akerssies schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

Volgens mij gaat deze weg na een X aantal keer ok google te hebben gezegd (geen idee hoeveel keer). Bij mij is de tekst nu niet meer zichtbaar.
Lol, ik had nog een keer nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Laatst online: 05-09 19:09
k5052 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:38:
Als kersverse Moto 360 gebruiker had ik voor ontvangst van de watch al Android Wear geinstalleerd. Vreemdgenoeg blijft de app ook na de koppeling met de Moto 360 aangeven dat hij in de Emulator modus staat. Gelukkig werkt de verbinding stabiel en worden ook de juiste kaarten doorgegeven, maar vallen wel opties weg zoals het aanpassen van watchfaces vanuit de app.

Iemand vergelijkbare problemen gehad? Op Reddit/XDA zijn er meerderen die het probleem ervaren alleen is er naast een (app data reset) en google apps reset geen andere oplossingen. Het lijkt me sterk dat ik een full reset van mijn telefoon moet doen om dit kleine euvel op te lossen..

[afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde probleem! Het is nu niet zo een ramp, maar ik stoor me er toch aan. Als iemand een oplossing heeft, graag even vermelden :)

Ik heb een paar kunststof screenprotectors besteld bij amazon, en ik ga wachten op de glass screen protector van dbrand. Ze hebben via twitter aan iemand laten weten dat ze van plan zijn er een voor de moto 360 uit te brengen, en hun screenprotectors zijn echt van top kwalitiet (gorilla glass 3) Check maar eens hun site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
jip_86 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:35:
[...]

Voor contact herkenning heb je onder Google Now > Settings > Accounts & Privacy ook een optie om contact herkenning aan te zetten. Tevens kun je onder Settings > Voice ook een tweede taal in stellen. Echter lijkt die herkenning van Nederlands alleen op je telefoon te werken, niet op het horloge :/

Ik krijg alleen de optie contact recognition te zien als ik me telefoon taal op Engels zet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
M-slayer schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:34:
[...]

Hmm laat nou net deze onderweg zijn naar mij... Toch maar verder zoeken naar een nieuwe screen protecter
Zojuist mijn screenprotector van "ScreenKnight" ontvangen. De uitsnijding is opzicht prima. Het is een wet application dus je hebt de tijd om hem goed aan te brengen. Laat hem nu even drogen en ga morgen kijken of hij netjes zit!
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/30d9l5f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden een paar personen hier mij even willen vertellen waarvoor ze hun Moto 360 gebruiken en wat ze van de Moto vinden? Ben een beetje aan het twijfelen door de berichten dat het allemaal niet zo geweldig werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:51:
Zouden een paar personen hier mij even willen vertellen waarvoor ze hun Moto 360 gebruiken en wat ze van de Moto vinden? Ben een beetje aan het twijfelen door de berichten dat het allemaal niet zo geweldig werkt
Wat zou er niet geweldig werken dan?

Qua notificaties bijvoorbeeld heb ik vandaag geen problemen ondervonden, lekker snel op mijn horloge en zo. Als je gebeld wordt zie je meteen wie het is en kun je ervoor kiezen om het gesprek af te slaan of aan te nemen (dan neemt je telefoon het gesprek aan).
Ik vind het wel jammer dat ik geen Facebook-gesprekken kan teruglezen terwijl dat bij WhatsApp wel kan, maar dat heeft denk ik meer met Facebook te maken dan met de Moto 360. Je kunt ook kiezen uit een beperkt aantal korte reacties (ja/nee/happy face/sad face/lol/haha/...) dus je zou ook snel even kunnen reageren op bepaalde WhatsApps.

Google Now en de hartslagmeter/stappenteller werken ook wel leuk, het is handig om die kaarten zo te zien dan om op je telefoon steeds de Google-app in te moeten gaan. Zo heb je ze altijd bij de hand.

En ik gebruik 'm verder om mijn muziek te bedienen wanneer ik in het OV zit (anders moet ik die verrekte telefoon weer uit mijn zak halen en dat is zo'n gedoe), dat gaat ook prima vind ik.

Het enige wat me een beetje tegenzat was de batterij, maar vandaag was de eerste dag dat ik 'm gebruikte dus ik verwacht dat die zich wel goed kalibreert de komende paar dagen.

Eerdere berichten spraken over een erg lage resolutie van het beeldscherm en een verouderde SoC, maar van beide heb ik niets gemerkt. Het systeem is lekker vloeiend en het beeldscherm lekker scherp.

[ Voor 52% gewijzigd door BleuZ op 22-10-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Appleseed schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:02:
[...]

Wat zou er niet geweldig werken dan?

Qua notificaties bijvoorbeeld heb ik vandaag geen problemen ondervonden, lekker snel op mijn horloge en zo. Als je gebeld wordt zie je meteen wie het is en kun je ervoor kiezen om het gesprek af te slaan of aan te nemen (dan neemt je telefoon het gesprek aan).
Ik vind het wel jammer dat ik geen Facebook-gesprekken kan teruglezen terwijl dat bij WhatsApp wel kan, maar dat heeft denk ik meer met Facebook te maken dan met de Moto 360. Je kunt ook kiezen uit een beperkt aantal korte reacties (ja/nee/happy face/sad face/lol/haha/...) dus je zou ook snel even kunnen reageren op bepaalde WhatsApps.

Google Now en de hartslagmeter/stappenteller werken ook wel leuk, het is handig om die kaarten zo te zien dan om op je telefoon steeds de Google-app in te moeten gaan. Zo heb je ze altijd bij de hand.

En ik gebruik 'm verder om mijn muziek te bedienen wanneer ik in het OV zit (anders moet ik die verrekte telefoon weer uit mijn zak halen en dat is zo'n gedoe), dat gaat ook prima vind ik.

Het enige wat me een beetje tegenzat was de batterij, maar vandaag was de eerste dag dat ik 'm gebruikte dus ik verwacht dat die zich wel goed kalibreert de komende paar dagen.

Eerdere berichten spraken over een erg lage resolutie van het beeldscherm en een verouderde SoC, maar van beide heb ik niets gemerkt. Het systeem is lekker vloeiend en het beeldscherm lekker scherp.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Vooral traag en vastlopers heb ik erg vaak voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik sluit me aan bij J.Appleseed. Het apparaat is niet traag, loopt nooit vast en gaat met gemak een volle dag mee. Ik zit nu op 63%.
Kanttekening: pas 10 uur uit bed gerold :+

Ik kwam nog een leuke app tegen: TV Gids Wear. Is gemaakt door iemand hier op het forum, en werkt handig! Meer informatie en link naar Google Play in zijn post: BartNijland91 in "[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV".

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3977546/feature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Update is binnen ! :D
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2rfvla0.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Henk. op 22-10-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Nog 22% na een ruime 16 uur met ambient mode aan. Niet echt heel veel notificaties gehad.

Klopt het nu dat het scherm wel uit kan gaan met ambient mode? Ik zie hem namelijk regelmatig aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
jip_86 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:54:
Nog 22% na een ruime 16 uur met ambient mode aan. Niet echt heel veel notificaties gehad.

Klopt het nu dat het scherm wel uit kan gaan met ambient mode? Ik zie hem namelijk regelmatig aan gaan.
Je scherm blijft wel aan maar dimt heel erg zodra je je arm optild zal het scherm helder gaan branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik denk dat het niet kan hoor, maar kan ik met whatsapp de meldingen ook zo regelen dat ik de ringtone op mn telefoon wel hoor zonder tril en op mn horloge wel met tril?
De trilfunctie van mijn telefoon is namelijk redelijk irritant (HTC One M7) als deze op een tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:08:
Ik denk dat het niet kan hoor, maar kan ik met whatsapp de meldingen ook zo regelen dat ik de ringtone op mn telefoon wel hoor zonder tril en op mn horloge wel met tril?
De trilfunctie van mijn telefoon is namelijk redelijk irritant (HTC One M7) als deze op een tafel ligt.
Trilfunctie is uit te schakelen onder de instelling van Whatsapp :)

[ Voor 11% gewijzigd door Henk. op 23-10-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jip_86 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:54:

Volgens mij klopt dat. Als je je arm naast je lichaam laat hangen gaat het scherm bij mij uit. Maar zodra je dus het scherm zou kunnen zien gaat-ie aan (in tegenstelling tot dat het scherm pas aangaat als je echt bewust op je horloge wil kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Henk. schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:11:
[...]

Gewoon de trilfunctie van je telefoon uitschakelen :?
Dat wil ik alleen voor WhatsApp en niet voor andere apps. Als ik het alleen uitschakel in whatsapp krijg ik ook geen tril meer op mn horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:12:
[...]

Dat wil ik alleen voor WhatsApp en niet voor andere apps. Als ik het alleen uitschakel in whatsapp krijg ik ook geen tril meer op mn horloge.
Hmm dat is wel vaag. :/
Edit: Download anders ff de update misschien werkt het dan

[ Voor 9% gewijzigd door Henk. op 23-10-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:08:
Goede vraag!
Ik heb ook een m7 en ik schrik me altijd rot als ik een bericht krijg door de trildunctie. Ook collega's waarderen het niet haha.

Ik heb de telefoon nu altijd volledig op stil. Berichtjes zijn niet zo belangrijk en telefoontjes zijn niet te missen met de moto.

Ik ben wel benieuwd hoe de volgorde van update bepaald wordt, ik heb nog niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 23-10-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Pinjataaa schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:17:
[...]

Goede vraag!
Ik heb ook een m7 en ik schrik me altijd rot als ik een bericht krijg door de trildunctie. Ook collega's waarderen het niet haha.

Ik heb de telefoon nu altijd volledig op stil. Berichtjes zijn niet zo belangrijk en telefoontjes zijn niet te missen met de moto.
Ik heb de telefoon nu ook op stil als ie aan een horloge is gekoppeld, maar ik vroeg het me gewoon af of dat misschien mogelijk was.

edit: Dit is trouwens mn huidige watchface, ik hou wel van de minimal look. Het is deze watchface die ik een beetje geedit heb.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DDy4W7T.png

[ Voor 20% gewijzigd door ulTimaS op 23-10-2014 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:20
Wat vinden jullie van het bandje? (Stone gray) Ik had een mooi authentiek leren bandje verwacht. Het voelt echter aan als kunstleer, als je het mij vraagt. Lijkt wel alsof het gemaakt is van piepschuim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
vickypollard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:43:
Wat vinden jullie van het bandje? (Stone gray) Ik had een mooi authentiek leren bandje verwacht. Het voelt echter aan als kunstleer, als je het mij vraagt. Lijkt wel alsof het gemaakt is van piepschuim.
Ik vind 't wel een mooi bandje, aparte kleur. Ik vind 'm niet goedkoop aanvoelen o.i.d. maar to be honest ben ik daar ook niet zoveel mee bezig. Het is niet zo dat ik er constant aan voel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
J.Appleseed schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Ik vind 't wel een mooi bandje, aparte kleur. Ik vind 'm niet goedkoop aanvoelen o.i.d. maar to be honest ben ik daar ook niet zoveel mee bezig. Het is niet zo dat ik er constant aan voel :+
Ik vind hem qua kleur ook wel mooi. Dat viel me eigenlijk heel erg mee, want ik wilde eigenlijk donkergrijs :p maar volgens mij is het wel gewoon leer, maar dan met een PU coating. De donkergrijze had meer zo'n suede coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
vickypollard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:43:
Ik zit een beetje in dubio of ik hem nu zou houden of niet. Opzich irriteert hij me niet, maar omdoen vind ik wel wat moeizaam gaan. Echter heb ik er met dragen weer bijzonder weinig last van. Maar als ik het Pebble Steel bandje zie dan begin ik toch weer te twijfelen, daar word die wel echt een stuk mooier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
het goedkope pebble bandje of effe wachten op deze... ik weet het wel. Zal er zeker voor de "holidays' zijn in december.

Afbeeldingslocatie: http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Motorola-Moto-360-Shows-Up-With-Silver-Metal-Band-and-Casing-449844-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Die komen sowieso niet, deze werden wel overal getoond. Totdat ze bij de reveal lieten zien dat het hele andere metalen bandjes waren die er meer standaard uit zagen.

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/09/moto-360-limited-edition-81-640x456.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:32:
Die komen sowieso niet, deze werden wel overal getoond. Totdat ze bij de reveal lieten zien dat het hele andere metalen bandjes waren die er meer standaard uit zagen.

[afbeelding]
Ja daar heb ik dus geen 80 euro voor over ;(

Zeker niet als dit voor 25 kan:
Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large_wm_brw/public/article_images/2014/09/moto-360-pebble-steel-1.jpg?itok=W1jNDek2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:36
En de bandjes die je bijv. hier kunt kopen:
http://www.dehorlogebande...es?page=1&filter=207:1257

Zou dat ook werken die hebben namelijk ook 22mm alleen volgens mij niet de inkeeping vraag ik me af of deze nodig is? Kan helaas nog niet testen maar er staat wel moto360 in pre-order :)

[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 23-10-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
vickypollard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Ik vind hem qua kleur ook wel mooi. Dat viel me eigenlijk heel erg mee, want ik wilde eigenlijk donkergrijs :p maar volgens mij is het wel gewoon leer, maar dan met een PU coating. De donkergrijze had meer zo'n suede coating.
Was ook verliefd op het meer "suede" uiterlijk van de "grey" versie, maar deze stone valt me qua kleur veel beter mee dan ik had verwacht. Ik hoop eigenlijk (gelet op het feit dat het écht wel mooi leer is, gewoon nogal stevig bewerkt) dat het bandje mooi zal verweren/verouderen (zoals goed leer eigenlijk altijd wel doet).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
jip_86 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

Ja daar heb ik dus geen 80 euro voor over ;(

Zeker niet als dit voor 25 kan:
[afbeelding]
Volgens mij is het voordeel van de officiële bandjes dat ze geen druk uitoefenen op de backplate, als ik ze zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
mklcln schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:45:

Zou dat ook werken die hebben namelijk ook 22mm alleen volgens mij niet de inkeeping vraag ik me af of deze nodig is? Kan helaas nog niet testen maar er staat wel moto360 in pre-order :)
Je moet een zogenaamd "gucci style" watchband hebben, m.a.w. met een uitsparing in het midden.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBKGojL__bo7Ao3hA_3-4Xygfn1HW8la9Ip1wc6pfYiyGVSWIs

Alternatief is of je bandje modificeren (bij leer makkelij):
Afbeeldingslocatie: http://www.esslinger.com/images/products/detail/46.0865photo4.jpg

Of je horloge (er zitten twee plastic randjes in de weg. Zou ik niet doen, want garantie poef en dat wil je niet bij een eerste gen product (zeker niet na rapporten van back cracking).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:32:
Ik heb nergens een officieel statement kunnen vinden dat ze die bandjes niet meer leveren. Ze zullen die wel leveren maar beginnen met de andere bandjes (Pebble look-a-like)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

hjoels schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

Een beetje late reactie maar ik heb hem gekocht bij Coolblue:
http://www.sporthorlogece...shed-stainless-steel.html

Ook te koop bij Amazon.de
Hoe bevalt deze? Is het bandje er goed aan te zetten?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Oef dit bandje ziet er ook wel cool uit...

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/049/0/9535584/il_570xN.669403992_gsy5.jpg

https://www.etsy.com/uk/l...-360?ref=shop_home_feat_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Wie zet er even een watchband-webshop op met een mooi overzicht van combinaties met verschillende smartwatches? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik ga dit weekend gewoon even langs de juwelier, daar zoek ik mij wel een bandje uit.
Ik wil een bruine, beetje grof leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
:9~ :9~ :9~
Idd héél erg gaaf!
ik zat eerst te kijken naar zwarte stalen bandjes maar deze vind ik toch wel een heel stuk gaver! :D
die site ga ik even opslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:58
jimz93 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

:9~ :9~ :9~
Idd héél erg gaaf!
ik zat eerst te kijken naar zwarte stalen bandjes maar deze vind ik toch wel een heel stuk gaver! :D
die site ga ik even opslaan :)
Die staat bij mij ook op de shortlist. Toen ik net mijn 360 omdraaide zat ik wel even te kijken... Het bestaande bandje zit er wel superstrak in, dat wordt haast wrikken om deze er alleen al uit te krijgen. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met één of ander lomp ding te gaan hakken, moet daarvoor misschien wel een dingetje hebben.

Of gaat het allemaal wel een beetje makkelijker dan het lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
Had dat bandje ook gezien en echt supernice, maar ook ik vind het eng. Zelfs naar een juwelier gaan, die kent deze aansluiting ook niet volgens mij en zullen er misschien ook wel moeite mee hebben.

off-topic: dag 2. Ambient on. 8 uur verder en 35 procent gebruikt. TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:48
Bobbus schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Die staat bij mij ook op de shortlist. Toen ik net mijn 360 omdraaide zat ik wel even te kijken... Het bestaande bandje zit er wel superstrak in, dat wordt haast wrikken om deze er alleen al uit te krijgen. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met één of ander lomp ding te gaan hakken, moet daarvoor misschien wel een dingetje hebben.

Of gaat het allemaal wel een beetje makkelijker dan het lijkt?
Het is echt super simpel om het bestaande bandje te vervangen. Je drukt met een met een klein schroevendraaiertje de pinnetjes in en je hebt hem er zo uit. ;) Bij een vervangend bandje wel rekening houden met de inkeping in het midden, maar die kan je bij leren bandjes eventueel zelf maken.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Wow! 07h00 van de lader, nu 15h46 nog 70% batterij. Niet erg actief en ambient off, maar toch. (3e dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Danny79 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:47:
Wow! 07h00 van de lader, nu 15h46 nog 70% batterij. Niet erg actief en ambient off, maar toch. (3e dag)
Hahaha het blijft op zich geniaal dat je anno 2014 blij moet zijn als je mobiel en horloge één dag meegaan 8)7

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Mijn batterij valt nogal tegen. Vanmorgen 09:00 van de lader en nu al op 38% terwijl ik er niet zo heel veel mee doe. Ambient mode off

Nog maar de 2e dag, maar tot nu toe nog niet erg goed :(.

[ Voor 25% gewijzigd door ulTimaS op 23-10-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:45:
Mijn batterij valt nogal tegen. Vanmorgen 09:00 van de lader en nu al op 38% terwijl ik er niet zo heel veel mee doe. Ambient mode off

wat ik overal lees is dat de accuduur met de dag beter wordt ;)
Houdt hoop zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:45:

Bij het voor het eerst aandoen van mijn Moto 360 zat de batterij op 60% en was ie 2 uur later helemaal leeg. Uiteraard wel zeer intensief gebruikt.

Vanochtend van de lader gehaald, ambient mode off en ik zit op 49%. Vanochtend intensief gebruikt (vanalles ingesteld en scherm constant aan gehad) en daarna alleen gebruikt om notificaties op te ontvangen. Heb overigens gisteravond wel de update ontvangen naar 4.4w2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:58
Even voor mijn interesse, ik zie dat een boel mensen 'm al hebben, ik helaas nog niet ;)

Poll: Heb je de 4.4W2 update al?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392557&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik al jullie berichten over bandjes knippen enz zo zie lijkt het erop alsof jullie nog niet weten van SteelConnect?

al eens eerder over gesproken maar de Kickstarter loopt nu.
Lijkt me de mooiste oplossing als je een echt mooi universeel bandje wilt gebruiken.

https://www.kickstarter.c...rs-for-moto360-smartwatch

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Donstil schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:03:
Als ik al jullie berichten over bandjes knippen enz zo zie lijkt het erop alsof jullie nog niet weten van SteelConnect?

al eens eerder over gesproken maar de Kickstarter loopt nu.
Lijkt me de mooiste oplossing als je een echt mooi universeel bandje wilt gebruiken.

https://www.kickstarter.c...rs-for-moto360-smartwatch
Komt volgend jaar pas en je hebt een kleine extensie aan het apparaat. Ik ben op het moment nog gewoon tevreden over de bijgeleverde leren band, dus ik wacht wel rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Pinjataaa schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:05:
Ik ga dit weekend gewoon even langs de juwelier, daar zoek ik mij wel een bandje uit.
Ik wil een bruine, beetje grof leer.
We (ik) wil(len) wel pics zien dan! Ik zoek ook een minimalistisch bruin lederen bandje, in dezelfde stijl als de grijze van nu. Ik had namelijk ook zoiets op mijn iPod nano. En liefst ook een strak metalen bandje, niet met meerdere schakelringen maar ook zoals het standaard metalen bandje van Motorola er eerst uit zou komen te zien, gewoon één brede schakel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pCVCVxX.jpg?1

EDIT
Dit bandje (en horloge) vind ik echt prachtig. Jammer dat het hier een 24mm bandje betreft, anders had ik gevraagd of ik ze ook los kon kopen :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0377/2037/products/BlackBlack_c28c5989-3a05-4ca4-907c-5dfbde874677_large.jpg?v=1411590638

[ Voor 22% gewijzigd door BleuZ op 23-10-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
J.Appleseed schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:45:
[...]

We (ik) wil(len) wel pics zien dan! Ik zoek ook een minimalistisch bruin lederen bandje, in dezelfde stijl als de grijze van nu. Ik had namelijk ook zoiets op mijn iPod nano. En liefst ook een strak metalen bandje, niet met meerdere schakelringen maar ook zoals het standaard metalen bandje van Motorola er eerst uit zou komen te zien, gewoon één brede schakel.

[afbeelding]
Ja dat lijkt mij ook het mooiste, zoals de originele renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Laatst online: 26-06 11:27
mklcln schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:45:

Je kan het toch altijd een inkeeping in vijlen?? RVS word alleen snel warm
een SteelConnect lijkt mij niet de mooiste oplossing vind het zelf maar grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Denken jullie dat Amazon.de ook de zilveren versie met donkergrijze watchband verkoopt? Ik baal wel lichtjes dat ik de lichtgrijze armband heb gekregen, ook al waren de foto's op de website duidelijk van de donkere versie. Best misleidend toch...

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
bananensap schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:49:
Denken jullie dat Amazon.de ook de zilveren versie met donkergrijze watchband verkoopt? Ik baal wel lichtjes dat ik de lichtgrijze armband heb gekregen, ook al waren de foto's op de website duidelijk van de donkere versie. Best misleidend toch...
Donker grijs was volgens mij limited edition.

FotMob doet het trouwens ook heel goed op AndroidWear, met scoreverloop en alles :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:51:
[...]

Donker grijs was volgens mij limited edition.

FotMob doet het trouwens ook heel goed op AndroidWear, met scoreverloop en alles :P.
Zelf gebruik ik Voetbalzone Score! en heb ik de VI app gebruikt om de scores te krijgen op mijn horloge. Die laatste was echter heel traag. Zal Fotmob ook eens proberen. Echt ideaal om de scores op je pols te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

J.Appleseed schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:45:
[...]

EDIT
Dit bandje (en horloge) vind ik echt prachtig. Jammer dat het hier een 24mm bandje betreft, anders had ik gevraagd of ik ze ook los kon kopen :P

[afbeelding]
Ja zo'n bandje hoop ik mij morgen op te halen bij de juwelier.

Mijn w2 update komt nu ook binnen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
ulTimaS schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:06:
[...]

Komt volgend jaar pas en je hebt een kleine extensie aan het apparaat. Ik ben op het moment nog gewoon tevreden over de bijgeleverde leren band, dus ik wacht wel rustig af.
Leuke kickstarter, maar 39 Pond voor zo'n miniem klein stukje metaal is echt asociaal duur :(

geef mij maar een leren bandje met de inkeping te zien op de 4e afb. in de link) voor €40 (
a la de eerder genoemde:

https://www.etsy.com/uk/l...ref=listing-shop-header-0

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 23-10-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
Ook leuk: Watch Membership Android Wear, kan je je kaarten met barcodes in opslaan. Vanmiddag bij de Albert Heijn bij de zelfscan werkte het perfect met m'n Bonuskaart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Jerry2215 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:54:
Ook leuk: Watch Membership Android Wear, kan je je kaarten met barcodes in opslaan. Vanmiddag bij de Albert Heijn bij de zelfscan werkte het perfect met m'n Bonuskaart :9
Moet je dan je horloge af doen, of reiken ze even met hun scanner naar je toe? Ik vergeet altijd m'n bonuskaart (en andere kortingskaarten van winkels waar ik maar een enkele keer per maand kom), dus zou perfecte oplossing zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
FluX schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:32:
[...]

Moet je dan je horloge af doen, of reiken ze even met hun scanner naar je toe? Ik vergeet altijd m'n bonuskaart (en andere kortingskaarten van winkels waar ik maar een enkele keer per maand kom), dus zou perfecte oplossing zijn!
Ik gebruik altijd zelfscan, dus dan scan je hem zelf. Als je de kassa gebruikt lijkt het me niet heel handig om je horloge aan de kassadame te geven :P. Je kan het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Ik heb op dit moment een Casio G-Shock G-300 ML (zie foto's, het is geen mega horloge zoals je ze wel eens ziet van G-Shock) en wachtende op de Moto 360 Black.
Beide lekker zwart, en zoek eigenlijk ook voor de Moto 360 een rubberen bandje zoals die van de G-Shock. Eentje die ook bij de metalen onderdelen helemaal zwart is. Het originele G-Shock bandje past in ieder geval niet op de Moto 360. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://www.bodying.com.au/watches/images/g_shock/g_300ml_1a-big2.jpgAfbeeldingslocatie: http://product-search.casio.jp/wat/products/common/img/G-300ML-1A_t.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door FluX op 24-10-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
FluX schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:41:
Ik heb op dit moment een Casio G-Shock G-300 ML (zie foto's, het is geen mega horloge zoals je ze wel eens ziet van G-Shock) en wachtende op de Moto 360 Black.
Beide lekker zwart, en zoek eigenlijk ook voor de Moto 360 een rubberen bandje zoals die van de G-Shock. Eentje die ook bij de metalen onderdelen helemaal zwart is. Het originele G-Shock bandje past in ieder geval niet op de Moto 360. Iemand een idee?

[afbeelding][afbeelding]
Is de G Watch R eigenlijk niet meer iets voor je, als je normaal de G-Shock draagt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jimz93 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:33:
[...]

Leuke kickstarter, maar 39 Pond voor zo'n miniem klein stukje metaal is echt asociaal duur :(

geef mij maar een leren bandje met de inkeping te zien op de 4e afb. in de link) voor €40 (
a la de eerder genoemde:

https://www.etsy.com/uk/l...ref=listing-shop-header-0
Er staat er ook een van £9,- toch?
Jerry2215 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:54:
Haha keurig idd, lijkt een beetje op Passbook zo.
Ik lees in de comments in de PlayStore alleen wel een aantal berichten van mensen waar bepaalde barcodes niet werken.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 24-10-2014 01:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
MrMilis schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:49:
[
Ik heb een paar kunststof screenprotectors besteld bij amazon, en ik ga wachten op de glass screen protector van dbrand. Ze hebben via twitter aan iemand laten weten dat ze van plan zijn er een voor de moto 360 uit te brengen, en hun screenprotectors zijn echt van top kwaliteit (gorilla glass 3) Check maar eens hun site ;)
Nice! Was altijd wel tevreden over dBrand en hun decals en nu dus screenprotectors. Hopelijk maakt een partij zoals Nillkin ook glazen screenprotectors (die waren altijd afgerond aan de hoeken).

Tot die tijd heb ook ik elcheapo protectors besteld via eBay en vandaag aangebracht. Niet slecht voor protectors voor <2 euro. (6 stuks) Ondanks dat er Gorilla glass op zit en het niet zou moeten krassen heb ik ook op smartphones (iPhones, Nexus devices) altijd wel krassen kunnen krijgen. Beter voorkomen dan achteraf balen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/t6b76r.jpg
Bijna een perfecte cutout op een halve millimeter na aan de bovenzijde. Gelukkig zowel met scherm aan/uit niet zichtbaar. Textuur is prima, gladde coating, maar niet tacky plastic. Tevens is de gevoeligheid niet afgenomen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fa5unm.jpg
Met het scherm aan en custom watchface.

[ Voor 12% gewijzigd door k5052 op 24-10-2014 09:52 . Reden: eBay link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
vickypollard schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:56:
[...]

Is de G Watch R eigenlijk niet meer iets voor je, als je normaal de G-Shock draagt? :)
Nah, ik vind de rest van de G-Shocks, en de G Watch R, maar lelijk. Hou gewoon van dat everything black en gewend aan dat rubberen bandje dus zocht bij de Moto 360 ook die combi. Maar is zeker geen drama om het officiële bandje erom te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:02:
[...]

Zelf gebruik ik Voetbalzone Score! en heb ik de VI app gebruikt om de scores te krijgen op mijn horloge. Die laatste was echter heel traag. Zal Fotmob ook eens proberen. Echt ideaal om de scores op je pols te krijgen.
Forza is DE app!!

Serieus je kan instellen welke notificaties je voor welk team wilt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
k5052 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 02:11:
[...]

Nice! Was altijd wel tevreden over dBrand en hun decals en nu dus screenprotectors. Hopelijk maakt een partij zoals Nillkin ook glazen screenprotectors (die waren altijd afgerond aan de hoeken).

Tot die tijd heb ook ik elcheapo protectors besteld via eBay en vandaag aangebracht. Niet slecht voor protectors voor <2 euro. (6 stuks) Ondanks dat er Gorilla glass op zit en het niet zou moeten krassen heb ik ook op smartphones (iPhones, Nexus devices) altijd wel krassen kunnen krijgen. Beter voorkomen dan achteraf balen.

[afbeelding]
Bijna een perfecte cutout op een halve millimeter na aan de bovenzijde. Gelukkig zowel met scherm aan/uit niet zichtbaar. Textuur is prima, gladde coating, maar niet tacky plastic. Tevens is de gevoeligheid niet afgenomen.

[afbeelding]
Met het scherm aan en custom watchface.
Kan je linkje posten waar je deze gevonden hebt op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ah! De update naar W2 fixt dat je in combinaties met Android 5 geen conversaties meer kon teruglezen. Het probleem dat als je een timer start er geen card verschijnt blijft helaas (na ingestelde periode krijg je wel melding van verstreken tijd).

Iemand anders al tweetwear uitgeprobeerd? Ziet er leuk uit (tweets op je horloge), maar sommige tweets verschijnen helaas buiten de rand van het scherm. Liep daar zelf ook tegenaan bij ontwikkelen, zal de ontwikkelaar wel even een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Ik krijg met de W2 update geen navigatie kaart meer te zien op mijn moto
Hij start na de voice action op de moto wel Google maps op de telefoon op maar niet op het horloge
Werkte eerst wel vlekkeloos :?
Zijn er meer mensen die dit hebben of willen proberen voor mij of heeft er iemand een fix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
M-slayer schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:24:
[...]

Kan je linkje posten waar je deze gevonden hebt op ebay?
Zie edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Mooi toevallig precies de zelfde bestelt bij amazon Heb er nu Screenknight op zitten maar die is niet netjes afgewerkt (krassen rond de rand)
Pagina: 1 ... 9 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports