Wat zou er niet geweldig werken dan?
Qua notificaties bijvoorbeeld heb ik vandaag geen problemen ondervonden, lekker snel op mijn horloge en zo. Als je gebeld wordt zie je meteen wie het is en kun je ervoor kiezen om het gesprek af te slaan of aan te nemen (dan neemt je telefoon het gesprek aan).
Ik vind het wel jammer dat ik geen Facebook-gesprekken kan teruglezen terwijl dat bij WhatsApp wel kan, maar dat heeft denk ik meer met Facebook te maken dan met de Moto 360. Je kunt ook kiezen uit een beperkt aantal korte reacties (ja/nee/happy face/sad face/lol/haha/...) dus je zou ook snel even kunnen reageren op bepaalde WhatsApps.
Google Now en de hartslagmeter/stappenteller werken ook wel leuk, het is handig om die kaarten zo te zien dan om op je telefoon steeds de Google-app in te moeten gaan. Zo heb je ze altijd bij de hand.
En ik gebruik 'm verder om mijn muziek te bedienen wanneer ik in het OV zit (anders moet ik die verrekte telefoon weer uit mijn zak halen en dat is zo'n gedoe), dat gaat ook prima vind ik.
Het enige wat me een beetje tegenzat was de batterij, maar vandaag was de eerste dag dat ik 'm gebruikte dus ik verwacht dat die zich wel goed kalibreert de komende paar dagen.
Eerdere berichten spraken over een erg lage resolutie van het beeldscherm en een verouderde SoC, maar van beide heb ik niets gemerkt. Het systeem is lekker vloeiend en het beeldscherm lekker scherp.
[
Voor 52% gewijzigd door
BleuZ op 22-10-2014 21:13
]