Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/3b8066f6946b084fadc36ceef839b4d5/Moto360_Macro_alt1_with+text.jpg

De Moto 360: de eerste ronde smartwatch
LG went first, and now it's Motorola's turn to unveil its Android Wear smartwatch: the Moto 360. Putting an emphasis on the tried-and-true design of classic timepieces, Motorola's crafted a smartwatch that hews closely to a more traditional, premium look. The Moto 360 boasts a circular, digital watchface powered by Android Wear that grants users access to notifications with, presumably, gestures, as the company's official line mentions the need for a "twist of the wrist." There's also Google Now integration, much like on the G Watch, that'll make checking in on the weather, sports scores or flights a hands-free affair just by saying, "Ok Google."

From the looks of it, Moto's made what's arguably the sexiest smartwatch we've seen to date, but that image above isn't the only form factor we'll be seeing. When the Moto 360 launches this summer worldwide, it'll come in a "variety of styles," and sport leather or metallic bands. If you happen to live in the US, you'll be getting first dibs on this Android Wear looker when it debuts.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dnerqDWwVgg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hier is ook veel informatie en afbeeldingen te vinden:

http://www.theverge.com/2...watch-android-wear-photos

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Ben benieuwd hoe goed het scherm is te lezen als de zon of een andere lichtbron er op schijnt.

Voorlopig blijf ik bij m'n huidige horloge... analoog FTW!

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/28m1rww.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 18-03-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 18:00
Erg mooi! Ik blijf toch bij m'n trouwe analoge Seikootje.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zit met smart te wachten op meer informatie en een prijs, want de plaatjes zien er zeer goed uit. Mooie van smartwatches vindt ik persoonlijk het feit dat je heel de look van het horloge makkelijk kan vervangen. Dat zou voor mij DE reden zijn er één aan te schaffen. Daarbij is de extra functionaliteit een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49

Vis

Jep, hier word ik wel warm van!
Benieuwd naar de prijs en beschikbaarheid.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:16
helaas weinig nieuws omtrent de moto 360...
een van de weinige recente pagina's die ik heb gevonden was deze:
http://www.bestsmartwatch...pricing-release-schedule/

ook een leuke preview van android wear in het algemeen, bv welke acties er mogelijk rechts naast de notificatie kunnen komen (bij twitter bv retweet)

Als er nog anderen leuke nieuwtjes vinden, laat maar weten, vind deze erg interessant!!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
een kickje dan met deze:
http://androidworld.nl/nieuws/moto-360-video-vragen/

in de video is het scherm helaas standaard uit.. of dit een instelling is, of in de uiteindelijke versie anders zal kunnen we helaas alleen naar raden..

Zelf hoop ik wel op een "always on" scherm (met fatsoenlijke accuduur uiteraard :)). zeker nu de 2e gear tegen dezelfde minpunten aanloopt als de eerste.. de pols swing blijkt in de praktijk ruk om het scherm aan te zetten...

oja.. wel een beetje jammer van het randje aan de onderkant van het scherm.. volgens mij zit daar dus een stukje niet actief scherm met een logo... erg zonde om het ronde scherm te doorbreken...:
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/142085d0e7/media/Moto360_beeld2_large.png
(ik zie het nu ook op de product plaatjes van de officiele site overigens, daar was het me nog niet eerder opgevallen, daar zat ook niet het logo op, wel zwarte balk)

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 30-04-2014 10:06 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:36
Blijkbaar komt ie beschikbaar in "de zomer". Dat komt al redelijk dichtbij. Is er al meer bekend m.b.t. prijs, release datum, release landen, etc.? Vind dit namelijk een erg interessant apparaatje. Lijkt tenminste ook écht op een horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Er zijn een paar plaatjes opgedoken van een werkend prototype!

Link

Hier hebben we het wel meer over een klok dan een horloge ;)... Op andere plaatjes is hij een stuk kleiner.

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/33871599/moto_360.0_cinema_1200.0.jpg
Bron: The Verge

[ Voor 17% gewijzigd door @baddon op 04-06-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Prulleman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:37:

oja.. wel een beetje jammer van het randje aan de onderkant van het scherm.. volgens mij zit daar dus een stukje niet actief scherm met een logo... erg zonde om het ronde scherm te doorbreken...:
[afbeelding]
(ik zie het nu ook op de product plaatjes van de officiele site overigens, daar was het me nog niet eerder opgevallen, daar zat ook niet het logo op, wel zwarte balk)
Las ergens dat daar onder andere de proximity sensor in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
@baddon schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:45:

Link

Hier hebben we het wel meer over een klok dan een horloge ;)... Op andere plaatjes is hij een stuk kleiner.
Inderdaad huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:51

Pinjataaa

Hit me!

@baddon schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:45:

Link

Ik hoop dat het gewoon een heel klein armpje is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Pinjataaa schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Ik hoop dat het gewoon een heel klein armpje is..
Juist niet :p Ik houd wel van wat gewicht/grootte om m'n pols..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Dit is wel erg groot volgens mij. Een vrouw kan hier dus al echt niet mee lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-06 23:12
Had het ook gezien ja, hoop toch echt dat de grootte meer richting de foto hierboven van Prullenman gaat. Kan natuurlijk dat dit gewoon een groot prototype is en dat de uiteindelijke moto 360 kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 20:08
http://www.androidplanet.nl/99423/moto-360-prijs/

Eén van de meest interessante smartwatches met Android Wear is zonder twijfel de Moto 360. De smartphone heeft een rond scherm dat notificaties toont, maar vooral heel erg ‘een horloge’ is.
Eerder meldde Motorola dat de Moto 360 niet “te duur” zou worden. De eerste Moto 360 prijs is nu opgedoken en die betreft 250 euro. De prijs is afkomstig van de bekende retailer Mobile Fun, die de smartwatch op 199 pond (250 euro) zetten. Volgens hen komt de Moto 360 aan het einde van deze zomer op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Goed nieuws, maar voor 400 zou ik em ook nog kopen :) ik moet em gewoon hebben :9~

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 20:08
Volgens hen komt de Moto 360 aan het einde van deze zomer op de markt.
en wie is er half september jarig? *O* :)F <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 14:54
nog een leuk linkje waar een aantal (ik geloof winnende) watchfaces te vinden zijn voor de moto 360:

http://news.softpedia.com...est-Complete-447416.shtml

kan niet wachten totdat er zo'n "klokje" om míjn pols hangt :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
coolblue verwacht ook nog steeds 250 euro:
als je zoekt zie je dit:

Motorola Moto 360
Actuele status: binnenkort leverbaar
Motorola Moto 360
Verwacht: juli 2014
Verwachte prijs: rond de €250,-

de pagina erachter heeft de prijs niet.

het draadloos laden zal waarschijnlijk QI worden (mooi want daar heb ik al 2 laders van :))
http://androidworld.nl/nieuws/moto-360-draadloos-laden/

hopelijk morgen meer op google i/o!!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:19
jimz93 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:36:
nog een leuk linkje waar een aantal (ik geloof winnende) watchfaces te vinden zijn voor de moto 360:

http://news.softpedia.com...est-Complete-447416.shtml

kan niet wachten totdat er zo'n "klokje" om míjn pols hangt :D
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

DIt wordt dan denk ik ook het sterke punt van de Moto 360 (als dit daadwerkelijk ook eenvoudig gedaan kan worden). Ik ben zelf namelijk snel uitgekeken op het uiterlijk van een gewoon horloge (niet de vorm, maar de klok zelf) en met zo'n horloge kan dit probleem eenvoudig opgelost worden.

[ Voor 25% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Moto 360 in actie bij de Google I/O

http://youtu.be/wtLJPvx7-ys?t=1h29m20s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Phoe ziet er toch wel erg gelikt uit op de hands-on foto's en filmpjes die nu beschikbaar komen vanaf de Google I/O. Ben benieuwd naar de reviews eind van de zomer.
Ook de grootte vind ik nog moeilijk in te schatten; op sommige foto's lijkt het een vrij lomp ding, op andere armen lijkt het weer heel erg mee te vallen. Iemand toevallig al ergens afmetingen van het scherm tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
The Verge
Engadget

[ Voor 40% gewijzigd door ulTimaS op 26-06-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Engadget filmpje is niet echt hoopvol wat betreft always on... ben benieuwd wat daarvoor in te stellen valt, qua gestures, time out etc. Als dat klote werkt is dat toch een dealbreaker..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:07:
Engadget filmpje is niet echt hoopvol wat betreft always on... ben benieuwd wat daarvoor in te stellen valt, qua gestures, time out etc. Als dat klote werkt is dat toch een dealbreaker..
Als ze het voor elkaar krijgen om dat ding 1 hele dag op 1 batterij lading, met het scherm constant aan, te laten werken. Dan wil ik hem!

Uiteraard is het wel mogelijk om zelf het schermpje uit te zetten. Maar niet dat als ik de tijd wil zien dat ding aan moet zetten, dan kan ik net zo goed m'n telefoon pakken of op een gewoon horloge kijken..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben echt reuze benieuwd wanneer hij hier is en wat hij precies gaat kosten en uiteraard benieuwd naar de specs :) Kom maar door met dat ding :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik ben razend enthousiast, maar ik wil hem wel eerst zelf in mijn handen hebben gehad voordat ik er één aanschaf. Ik wil geen miskoop begaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35
Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:07:
Wat zijn die twee icoontjes die er in staan? Die eerste is geluid uit volgens mij, maar kan die andere niet zijn dat hij in sleep gaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
eerste is inderdaad "do not disturb"
In de demo van gister werd lieten ze zien dat het heel makkelijk was om de meldingen uit te schakelen door vanuit het klokscherm naar beneden te vegen.

2e icoontje lijkt op een wolkje met een streep erdoor... geen idee waar dat voor zou kunenn dienen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:23:
eerste is inderdaad "do not disturb"
In de demo van gister werd lieten ze zien dat het heel makkelijk was om de meldingen uit te schakelen door vanuit het klokscherm naar beneden te vegen.

2e icoontje lijkt op een wolkje met een streep erdoor... geen idee waar dat voor zou kunenn dienen..
Niet syncen met de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wat wordt er dan normaal gesproken wel met de cloud gesynced?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic verplaats ik even naar AN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:28:
wat wordt er dan normaal gesproken wel met de cloud gesynced?
Weet ik veel :P, dit leek mij het meest voor de hand liggend. Ik denk dat we gewoon moeten afwachten op wat specificaties en mogelijkheden.

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 26-06-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ben me suf aan het zoeken, maar er zijn nog geen echte hands on's te vinden, ook niet van de LG of samsung..

op een plaatje van slashgear is het iccoontje ook te zien,
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2014/06/motorola-moto-360-hands-on-sg-0.jpg

Zou het een plaatje van een hart zijn en aangeven dat er geen hartslag gedetecteerd wordt?

/edit hmm of niet, dan zou ie volgens mij op zijn kop staan... :(

misschien icoontje ivm met de retail mode?

[ Voor 38% gewijzigd door Prulleman op 26-06-2014 10:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
damn.. allemaal demo/retail mode.
met al die medewerkers die er al weken mee rond lopen, moet toch onderhand meer gelekt worden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Prulleman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:58:
damn.. allemaal demo/retail mode.
met al die medewerkers die er al weken mee rond lopen, moet toch onderhand meer gelekt worden
Ja, wel jammer opzich maar nu kan je wel een beetje inschatten hoe de vormgeving is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 14:54
jammer dat deze als enige langer duurt.

Wel grappig hoe de reactie van het publiek was bij de bekendmaking dat de LG & samsung smartwatches direct beschikbaar kwamen (geklap) & bij de moto 360 was het "later this summer" waarop gerageerd werd met een "aaaahhhwwww :( "

:P

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
De andere android wear is (nog) niet beschikbaar in de Belgische play store. Ben eens benieuwd hoe goed de moto beschikbaar gaat zijn.
I'm in :-).
En anders amazon maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:18
En HTC schijnt ook te werken aan een ROND design voor hun HTC One Wear smartwatch! Ben erg benieuwd hoe die HTC zich dan vergelijkt met de Moto 360. Nog even gedult hebben daarvoor.

Verder dan dat Asus en Fossil ook een Android Wear smartwatch gaan uitbrengen is er over die merken vooralsnog niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik zag trouwens dat de 360 in twee kleuren te zien is, zwart en zilver. De zwarte is hier te zien http://computertotaal.nl/...n-samsung-gear-live-63135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Godsie zeg die Moto360 is toch wel heel erg tof, dood zonde dat daar geen iOS app voor komt anders lag ik voor de deur om er een te kopen.

Zeker als het klokje altijd aan blijft, desnoods met een enkele dag batterijduur.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Officiële demo van Motorola (nog steed summier)

YouTube: Official Moto 360 Demo at Google I/O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-06 14:27
Mooie video, zelf wil ik hem graag hebben.
Alleen lijkt het toch niet een always on functie te hebben. In het begin lijkt het er wel op.

Zelf hoop ik een soort mirasol display, dit lijkt me toch nog steeds de beste oplossing. Anders mag het wel een oled zijn als goede vervanger.

Maarja, wie ben ik. Nu maar afwachten wat het wordt, want het wordt wel een ontzettend mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:18

Moto 360 impressions van Marques Brownlee. Mooie bespreking van de Moto 360 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Haay schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:22:

Moto 360 impressions van Marques Brownlee. Mooie bespreking van de Moto 360 !
Mooie "hands-on" inderdaad. De moto 360 ziet er echt wel een stuk beter uit dan de andere smartwatches, zeker ook door de dunne bezels zoals ook in de video wordt genoemd.

Ben benieuwd wanneer "later this summer" nu precies is :+ En natuurlijk de prijs en of hij uberhaubt beschikbaar komt hier in NL... Mocht hij €250 worden, dus zo'n €50 meer dan de andere watches is die meerpijs het zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Wat een geil dingetje. Ben erg benieuwd. Vind hem wel erg dik/hoog. Maar dat zijn ze allemaal.

Overweeg hem nog niet. Zie de meerwaarde niet echt (tenminste geen meerwaarde die €250+ verantwoord). Kwestie van tijd waarschijnlijk, veel mensen zagen ook niet de meerwaarde van mobiele telefoon een tijdje geleden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik ben wel benieuwd hoe die er uit ziet met de stalen band zoals deze te zien is op de officiële website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Laatst online: 23-06 20:26
Eindelijk, een mooie smartwatch! Wat ziet dat ding er strak uit zeg. Toch zie ik mezelf nog niet echt tegen een horloge aan roepen "Ok, Google. Plan een afspraak in". Ook jammer dat hij niet te gebruiken is met een iPhone (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
TictaCNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:36:
Eindelijk, een mooie smartwatch! Wat ziet dat ding er strak uit zeg. Toch zie ik mezelf nog niet echt tegen een horloge aan roepen "Ok, Google. Plan een afspraak in". Ook jammer dat hij niet te gebruiken is met een iPhone (toch?).
De speech functie zal ik waarschijnlijk ook niet vaak gebruiken, maar de rest van de functies die er nu zijn spreken mij wel erg aan.

Apple komt toch binnenkort ook met een iWatch?
Ik weet trouwens niet of je dat zou willen, een Android smartwatch met een iPhone. Ik denk dat het dan allemaal net niet is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Klopt. Ik heb een iPhone van de zaak en daar zou een iWatch goed bij passen, maar diep van binnen ben ik toch een android fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59
Het jammere blijft toch die streep aan de onderkant. Maar ja, anders had je een bezel rondom of was die dikker geworden als de connector aan der onderzijde van het bordje zou zitten.. Maar ja.. Ben reuze benieuwd wat hij gaat kosten en natuurlijk of die ook met stalen band is. Dat gaat waarschijnlijk wat langer mee dan zo'n leren bandje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:32
Toch zie ik mezelf nog niet echt tegen een horloge aan roepen "Ok, Google. Plan een afspraak in".
Is niet zó erg, want dat gaat sowieso niet werken ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gottabemobile.com/wp-content/uploads/2014/03/flappybird360.gif

Ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Sypher schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:49:
Het jammere blijft toch die streep aan de onderkant. Maar ja, anders had je een bezel rondom of was die dikker geworden als de connector aan der onderzijde van het bordje zou zitten.. Maar ja.. Ben reuze benieuwd wat hij gaat kosten en natuurlijk of die ook met stalen band is. Dat gaat waarschijnlijk wat langer mee dan zo'n leren bandje..
Dat kleine stukje onderaan dat stoort mij echt totaal niet. Beter dit dan een dikke bezel zoals de LG G watch en de Samsung Gear Live (die ook nog eens vierkant zijn).

De stalen band wil ik niet alleen voor de duurzaamheid, maar ook om de looks. nog maar een keer dit plaatje posten :9~ (is overigens van de officiele website)
Afbeeldingslocatie: http://cdn0.mos.techradar.futurecdn.net//art/Watches/Motorola/Moto%20360/moto-360-smartwatch-580-90.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Quas schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:11:
Mooie video, zelf wil ik hem graag hebben.
Alleen lijkt het toch niet een always on functie te hebben. In het begin lijkt het er wel op.

Zelf hoop ik een soort mirasol display, dit lijkt me toch nog steeds de beste oplossing. Anders mag het wel een oled zijn als goede vervanger.

Maarja, wie ben ik. Nu maar afwachten wat het wordt, want het wordt wel een ontzettend mooi ding.
Hij gaat vanzelf aan wanneer je je arm omhoog beweegt. Prima oplossing wat mij betreft.(vanaf 1:22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik hoop ergens dat google de always on optie afdwingt. in de screenshots van de bijbehorende apk zie je bij LG en Samsung wel een Always on checkbox:
Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large/public/article_images/2014/06/install-android-wear-app-4.jpg?itok=rT7gcYNr

de vraag is dus of die setting watch afhankelijk is, of gewoon voor alle android wear horloges beschikbaar.

/offtopic
ik wordt helemaal gestoord van alle demo mode filmpjes van de 360 :( ik wil echte actie zien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Hij gaat vanzelf aan wanneer je je arm omhoog beweegt. Prima oplossing wat mij betreft.(vanaf 1:22)
Nette oplossing inderdaad. Misschien zelfs nog wel beter dan always-on; waarom energie verbruiken als je niet naar je watch kijkt? en bovendien minder kans dat andere mensen privé notificaties lezen wanneer je je lang langs je hebt.

Echter moet dit dan wel altijd foutloos werken en liever ook de snelheid waarmee het scherm aan gaat nog wat verhogen.(in het filmpje zie je dat dit toch nog 1 seconde duurt, en dat is niet lang, maar wel als je enkel even snel je tijd wilt aflezen). Hopelijk kunnen ze het scherm al laten aanspringen op het moment dat je nodig bezig bent je arm omhoog te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Virtual Reality schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:05:
[...]

Nette oplossing inderdaad. Misschien zelfs nog wel beter dan always-on; waarom energie verbruiken als je niet naar je watch kijkt? en bovendien minder kans dat andere mensen privé notificaties lezen wanneer je je lang langs je hebt.

Echter moet dit dan wel altijd foutloos werken en liever ook de snelheid waarmee het scherm aan gaat nog wat verhogen.(in het filmpje zie je dat dit toch nog 1 seconde duurt, en dat is niet lang, maar wel als je enkel even snel je tijd wilt aflezen). Hopelijk kunnen ze het scherm al laten aanspringen op het moment dat je nodig bezig bent je arm omhoog te bewegen.
op de eerdere samsung (niet android wear versies) werkte dit erg slecht. Maar ook als het wel werkt is het in de praktijk niet voldoende, Nu ik dit bijvoorbeeld aan het typen ben kan ik even met een schuin oog op mijn horloge kijken... ik zou het erg irritant vinden als ie dan uitstaat en ik een enorme zwaai moet maken om em aan te zetten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Ik weet trouwens niet of je dat zou willen, een Android smartwatch met een iPhone. Ik denk dat het dan allemaal net niet is zeg maar.
Waarom? Een Pebble werkt toch ook prima met zowel Android als iOS.

Het enige wat misschien niet zou gaan is "oké google". Rest kan een pebble al via zijn apps.
Eindelijk, een mooie smartwatch!

Knip

Ook jammer dat hij niet te gebruiken is met een iPhone (toch?).
Absoluut jammer ja maar mijn pebble steel met andere band vind ik trouwens ook al erg fraai.

Krijg er genoeg complimenten over. Niemand die gelijk door heeft dat het een smart watch is ook. Toen ik de pebble plastic had was dit wel anders.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2mowpih.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5y8tu.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 27-06-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:44:
[...]

[video]
Phoe, dat demo model vreet wel batterijen zeg. Op 2.47 in het filmpje zit de batterij nog op 69% en op 7:18 is de batterij al gedropt naar 64% in minder dan vijf minuten dus. Hopen dat het echte model dit niet heeft, anders zal de always-on optie niet echt reeël zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 19:12
Loop je halverwege de dag rond met zo'n Powerbank om je pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph0en1x
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09-2024
Zou mooi zijn als dit prachtding in een mooie bundel gaat worden verkocht met de (hopelijk compacte) Moto X+1, of hoe die telefoon ook gaat heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-01-2023
nieuwe video, hier kan je goed zien hoe het werkt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vFi-QpuZfXs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
klbob schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:54:
nieuwe video, hier kan je goed zien hoe het werkt.

[video]
Die is er al wel een tijdje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmendegelder
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-04-2021
Is er al meer bekend over wanneer deze te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
misschien september:
http://androidworld.nl/nieuws/moto-360-kopen/

maar geen idee hoe betrouwbaar dit is..

coolblue verwacht em nog steeds juli... maar volgens mij zijn ze vergeten de product info te updaten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 14:50
Ik hoop voor half augustus, dan laat ik hem vanuit de US meebrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
"Later this summer" wilde Motorola alleen maar loslaten tijdens de GoogleIO onlangs.
De zomer loopt dat tot de derde week van September dus ze hebben nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-06 14:54
Vergeet niet dat hij eerst in de US wordt uitgebracht en daarna naar andere delen wordt verspreid!!
Kleine details...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Puntje-NL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:16:
Vergeet niet dat hij eerst in de US wordt uitgebracht en daarna naar andere delen wordt verspreid!!
Kleine details...
Dat ook maar dat is voor mij persoonlijk geen beperking.
De UPS kan hem sneller van NyC naar hier verschepen dan dat de PostNL dat binnen Nederland doet soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Puntje-NL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:16:
Kleine details...
Bron? Of is dat alleen een vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
barrymossel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:57:
[...]

Bron? Of is dat alleen een vermoeden?
Website zelf, Google I/O aan het einde van de keynote en verschillende video's van Motorola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Puntje-NL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:47:
[...]

Website zelf, Google I/O aan het einde van de keynote en verschillende video's van Motorola :)
Volgens mij is er nergens gezegd dat hij eerst in US wordt uitgebracht (waarschijnlijk wel, maar niks officieels naar mijn weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
ulTimaS schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:24:
[...]

Volgens mij is er nergens gezegd dat hij eerst in US wordt uitgebracht (waarschijnlijk wel, maar niks officieels naar mijn weten).
Ok maar volgens mij is t bij de I/O gezegd.. Toen eerst er boe geroepen.. En verschillende sites melden het ook.. Zo hebben ze het toch ook met de Moto X gedaan? Het kan natuurlijk ook bullshit zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ok, dus geen bron blijkbaar. Gewoon afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:17
Ik neem aan dat de Moto 360 een stuk meer "premium" gaat geprijsd zijn dan de LG G Watch of de Samsung. Toch kriebelt het zo hard om er zo snel mogelijk één aan te schaffen.

Er zijn zo van die momenten dat je toch van jezelf verbaasd bent hoezeer het "jusite" design een effect kan hebben. Ik hoop dat de delay ook een beetje toelaat aan het android wear ecosysteem om een beetje op te groeien en de kinderziektes er wat uit te halen.

Weinig nuttig artikel op the Verge, maar allez, beter dan helemaal niks? http://www.theverge.com/2...w-a-moto-360-this-morning

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
haha, leuk stukje om te lezen :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59
Een zweedse website heeft ze al in het assortiment staan. Prijs: 2699 kronen oftewel 293 euro. Maar dat plaatje is dan wel met metalen bandje. Maar hij is nog niet leverbaar.

Ben reuze benieuwd wanneer hij uit gaat komen. Als ik de verhalen zo lees ben ik blij dat ik niet voor de LG G Watch ben gegaan (slecht beeld in zon/buiten, corroderende laadcontactjes tot bloedens toe(?!)). Reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
Dat verhaaltje van the Verge is leuk, maar ik vind de reacties nog veel leuker!

"Unfortunately as far as has been said Android Wear won’t be compatible with iOS devices. If that changes I’m all over it."
"I hope that they can use the new extensions in iOS in order to get it to work [...] I do think that for the platform Android Wear it shoukd be released for iOS."

Kennen we deze al? http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=9433#.U8-qjfnV_O8

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:22
Dit zal ook wel helpen met de batterijduur

http://www.androidpolice....-an-ambient-light-sensor/

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Weer een smartwatch-concept. Ik geloof er eigenlijk niet zo in.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Donstil schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:41:
Absoluut jammer ja maar mijn pebble steel met andere band vind ik trouwens ook al erg fraai.

Krijg er genoeg complimenten over. Niemand die gelijk door heeft dat het een smart watch is ook. Toen ik de pebble plastic had was dit wel anders.
Bij mij is het andersom: mensen denken juist dat mijn horloge een smartwatch is!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PQIELnc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1lC4NpX.jpg

Is gewoon een Diesel horloge.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
barchettanl schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Bij mij is het andersom: mensen denken juist dat mijn horloge een smartwatch is!

[afbeelding]

[afbeelding]

Is gewoon een Diesel horloge.
Wel een "gewoon" tof Diesel horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611272

Inmiddels ook te pre-orderen in een Nederlandse shop blijkbaar.

Al vraag ik me af hoe ze aan de prijs komen, en of het dan wel over het metalen model gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 611272 op 31-07-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Donstil schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:50:
[...]

Wel een "gewoon" tof Diesel horloge :)
Smaken verschillen gelukkig :)
Maar volgens de heersende mening zal de moto 360 tegelijk met de moto x+1 uitkomen op een motorola event. Vorig jaar was dat 23 augustus op een vrijdag dat zal nu dan 22 aug. moeten zijn, precies een jaar later. Boze tongen beweren dat het later zal zijn om samen met de iphone 6 en mogelijke iwatch samen te vallen. Iets wat me erg onwaarschijnlijk lijkt en ongezond voor een 'klein' bedrijf op smartphone/marketing gebied.
Hopelijk komt er ook een combi kit met telefoon en watch (zoals LG G3 & LG Watch)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Evleaks heeft weer een hoop nieuwe concept/press photos van de 360 'geleakt'.

http://evleaks.at/2014/08/02/motorola-moto-360-2014/

Zodra hij uitkomt hoop ik hem meteen te kunnen aanschaffen, de eerste 'volwassen' smartwatch.

[ Voor 27% gewijzigd door ocn op 04-08-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat jammer is, is dat alle meest recente shots allemaal een leren band tonen. Juist de metalen versie (uit de eerste shots) is degene die ik graag zou hebben. Vraag me af of die er ook zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Walkman schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:04:
Wat jammer is, is dat alle meest recente shots allemaal een leren band tonen. Juist de metalen versie (uit de eerste shots) is degene die ik graag zou hebben. Vraag me af of die er ook zal komen.
Alstublieft..

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10346005_688135844608536_9111427317965549626_n.jpg

Nog niet de zwarte metalen helaas. Het is natuurlijk de vraag of deze fake zijn of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 05-08-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Alstublieft..

[afbeelding]

Nog niet de zwarte metalen helaas. Het is natuurlijk de vraag of deze fake zijn of niet.
Haalt de klasse er wel een beetje uit. De lederen is naar mijn mening een stuk eleganter.
ocn schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:58:
Evleaks heeft weer een hoop nieuwe concept/press photos van de 360 'geleakt'.

http://evleaks.at/2014/08/02/motorola-moto-360-2014/

Zodra hij uitkomt hoop ik hem meteen te kunnen aanschaffen, de eerste 'volwassen' smartwatch.
Ondanks dat ik liever een 360 bezit dan mijn huidige Pebble Steel is de opmerking "eerste volwasse smartwatch" toch onterecht. Die eer gaat toch zeker naar de Pebble.

De Pebble is toch wel de eerste Smartwatch die de markt echt open gebroken heeft.

Het is nog maar de vraag of AndroidWear in zijn huidige vorm daar aan kan tippen. Zeker icm always on en de batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
Hier een nieuw artikel vers van de pers!

The Moto 360 will work with this stylish wireless charger http://www.engadget.com/2...stylish-wireless-charger/ via Engadget Android

Hij schijnt 2,5 keer zo lang mee te gaan als de G watch, nog goed af te lezen in "extreem" zonlicht en 1 september wordt er meer bekend gemaakt(prijs, release, enzo)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35
ulTimaS schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Alstublieft..

[afbeelding]

Waarom zit dat Motorola logo niet in het midden.... 8)7
Heb het nog niet in de andere foto's gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door MuddyMagical op 06-08-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
MuddyMagical schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Ik hoop sowieso niet dat er zo'n logo komt te staan, of die nou in het midden staat of niet. Misschien zijn dit wel de horloges die de werknemers kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:15
word hier steeds enthousiaster van :) Ben heel erg benieuwd.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
nieuws: Afbeeldingen tonen hartslagmeter en draadloze oplader Moto 360

Er lekt zowaar informatie :P. Hoop natuurlijk niet dat dit fake is.

2,5 dag op een batterij :o :o
hartslagmeter :o :o
draadloos laden :o :o
Waterproof IP67 :o :o
Pedometer :o :o

Hier trouwens alle foto's http://www.lucaviscardi.eu/moto360-la-gallery-in-esclusiva/

[ Voor 45% gewijzigd door ulTimaS op 06-08-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

MuddyMagical schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Logo zat op de eerste versies van de 360's op google io niet meer gezien dus ik neem aan dat ze dit geschrapt hebben.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
2,5 dagen klinkt toch wel een beetje "to good to be true", tenzij het gaat om een scherm wat continu uit gaat en alleen gaat branden bij een Notificatie.

Omdat mijn Pebble niet lekker werkt met iOS8 heb ik sinds wat dagen mijn iPod Nano met Watchband weer om en na een weekje dragen kom ik er toch weer achter dat het gewoon onhandig is om eerst op een knopje te moeten drukken, haalt de functie er een beetje uit op een of andere manier. Dit zou voor mij dus een enorm gemis zijn op de 360.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports