Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die gast die de foto's heeft geplaatst het gehaald heeft met hetzelfde gebruik als zn LG G watch welke het maar één dag volhield. Maar goed, alles met een korreltje zout nemen zolang het niet officieel van Motorola komt of van echte reviews als die uit is. (hoewel het allemaal wel lekker klinktDonstil schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:35:
2,5 dagen klinkt toch wel een beetje "to good to be true", tenzij het gaat om een scherm wat continu uit gaat en alleen gaat branden bij een Notificatie.
Omdat mijn Pebble niet lekker werkt met iOS8 heb ik sinds wat dagen mijn iPod Nano met Watchband weer om en na een weekje dragen kom ik er toch weer achter dat het gewoon onhandig is om eerst op een knopje te moeten drukken, haalt de functie er een beetje uit op een of andere manier. Dit zou voor mij dus een enorm gemis zijn op de 360.
edit: ik had het dus gelezen in de tweakers artikel zelf xD, maar dat ging over hun eigen bevindingen.
De moto 360 gaat sowieso niet werken met iOS of doel je er op dat het onhandig is als het scherm niet always-on is?
[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 06-08-2014 20:43 ]