Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:46
Donstil schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:35:
2,5 dagen klinkt toch wel een beetje "to good to be true", tenzij het gaat om een scherm wat continu uit gaat en alleen gaat branden bij een Notificatie.

Omdat mijn Pebble niet lekker werkt met iOS8 heb ik sinds wat dagen mijn iPod Nano met Watchband weer om en na een weekje dragen kom ik er toch weer achter dat het gewoon onhandig is om eerst op een knopje te moeten drukken, haalt de functie er een beetje uit op een of andere manier. Dit zou voor mij dus een enorm gemis zijn op de 360.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die gast die de foto's heeft geplaatst het gehaald heeft met hetzelfde gebruik als zn LG G watch welke het maar één dag volhield. Maar goed, alles met een korreltje zout nemen zolang het niet officieel van Motorola komt of van echte reviews als die uit is. (hoewel het allemaal wel lekker klinkt :p).

edit: ik had het dus gelezen in de tweakers artikel zelf xD, maar dat ging over hun eigen bevindingen.

De moto 360 gaat sowieso niet werken met iOS of doel je er op dat het onhandig is als het scherm niet always-on is?

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 06-08-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ulTimaS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die gast die de foto's heeft geplaatst het gehaald heeft met hetzelfde gebruik als zn LG G watch welke het maar één dag volhield. Maar goed, alles met een korreltje zout nemen zolang het niet officieel van Motorola komt of van echte reviews als die uit is. (hoewel het allemaal wel lekker klinkt :p).

edit: ik had het dus gelezen in de tweakers artikel zelf xD, maar dat ging over hun eigen bevindingen.

De moto 360 gaat sowieso niet werken met iOS of doel je er op dat het onhandig is als het scherm niet always-on is?
Nee ik bedoelde idd dat het onhandig is als het scherm uit gaat.
Mijn pebble heeft een mooie pols beweging waardoor de achtergrond verlichting aan gaat, misschien kan Motorola zoiets toevoegen? Dat werkt namelijk prima en kan ook prima werken om het scherm aan te zetten.

(Dat de 360 niet werkt op iOS vind ik bijna dagelijks jammer :( , ik wacht de iPhone 6 en iWatch even af maar de kans dat ik terug kom naar de Nexus5 en een 360 erbij koop is toch ook erg groot aanwezig)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-07 11:04
Donstil schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:11:
[...]

Nee ik bedoelde idd dat het onhandig is als het scherm uit gaat.
Mijn pebble heeft een mooie pols beweging waardoor de achtergrond verlichting aan gaat, misschien kan Motorola zoiets toevoegen? Dat werkt namelijk prima en kan ook prima werken om het scherm aan te zetten.

(Dat de 360 niet werkt op iOS vind ik bijna dagelijks jammer :( , ik wacht de iPhone 6 en iWatch even af maar de kans dat ik terug kom naar de Nexus5 en een 360 erbij koop is toch ook erg groot aanwezig)
Motorola kennende met hun active display en bewegingssensoren zit het er wel in dat als je je pols draait het scherm pas aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Puntje-NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:16:
[...]

Motorola kennende met hun active display en bewegingssensoren zit het er wel in dat als je je pols draait het scherm pas aangaat.
Dit zit er in. Heb ik in een video gezien van iemand die op de Google I/O was. Volgens mij kan je het zelf instellen of je always-on wil hebben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Always-on is nog juist niet bevestigd had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Donstil schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:43:
Always-on is nog juist niet bevestigd had ik begrepen.
Ik bedoelde juist de bewegingssensor, dat als je je arm gewoon langs je lichaam hebt het scherm uit of gedimt is en zodra je de pols omhoog doet (zoals je bij elk horloge doet) het scherm aan of oplicht. Maar als het scherm altijd uit is dan lijkt me dat niet handig. Als ik namelijk achter de PC zit kan ik niet even snel op mn horloge kijken zonder op de knop te drukken of met mn armen gaan staan te zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Foto gepost door Motorola maar snel weer verwijderd; de keuze in de verschillende banden.
Afbeeldingslocatie: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2014/03/26/moto-360-watch-bands-release-leak-large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2014/03/26/moto-350-watch-bands-adjusted-photo.jpg
Is al wat ouder maar ik had het nog niet gezien.

Nou snap ik ook waarom er (wat ik er al raar uitvond zien) vilt aan de onderzijde van de google IO devices zat, het dekte gewoon de text af van de inhoudt:
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2014/06/Moto-360-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000534423.jpeg

[ Voor 53% gewijzigd door D0gtag op 07-08-2014 10:11 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:06

Pinjataaa

Hit me!

Bruin leder, de 5e van links, beauty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Ik bedoelde juist de bewegingssensor, dat als je je arm gewoon langs je lichaam hebt het scherm uit of gedimt is en zodra je de pols omhoog doet (zoals je bij elk horloge doet) het scherm aan of oplicht. Maar als het scherm altijd uit is dan lijkt me dat niet handig. Als ik namelijk achter de PC zit kan ik niet even snel op mn horloge kijken zonder op de knop te drukken of met mn armen gaan staan te zwaaien.
Ook zo, nee met de Pebble maak je een subtiele schud met de pols en springt het licht aan. Is aan het begin even stoeien maar ben er nu aan gewend, zoiets zou ik ook op de 360 willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
D0gtag schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:01:
Foto gepost door Motorola maar snel weer verwijderd; de keuze in de verschillende banden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is al wat ouder maar ik had het nog niet gezien.

Nou snap ik ook waarom er (wat ik er al raar uitvond zien) vilt aan de onderzijde van de google IO devices zat, het dekte gewoon de text af van de inhoudt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, dat frontje is ook gruwelijk nice! Hoewel ik echt overtuigd was van een metalen band, ben ik door deze afbeelding wel overgehaald dat dit leder een vele malen luxere uitstraling heeft :o :o :o :o

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
barrymossel schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:23:
Ok, dus geen bron blijkbaar. Gewoon afwachten dus.
Nou ik ben er nog even achter aan gegaan en ik heb men bron hoor..
http://www.digitaltrends.com/mobile/moto-360-news/#!bzs8Lo

Dus eerst US en daarna Europa en de rest.. Zal misschien een paar weken schelen maar alsnog ..(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zolang Motorola officieel niets aankondigt blijft het een gerucht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
Donstil schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:05:
zolang Motorola officieel niets aankondigt blijft het een gerucht toch?
Joh wat jullie willen..:') Gelukkig gebeurde het ook niet met de Moto X en de Droids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zie totaal geen beperking in een release alleen in Amerika, ups heeft een pakketje van NYC naar hier sneller dan PostNL van Utrecht naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 21:59
Puntje-NL schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 03:44:
[...]

Nou ik ben er nog even achter aan gegaan en ik heb men bron hoor..
http://www.digitaltrends.com/mobile/moto-360-news/#!bzs8Lo

Dus eerst US en daarna Europa en de rest.. Zal misschien een paar weken schelen maar alsnog ..(:
Ik blijf hopen dat dat gerucht (zonder bron vanuit google/moto) op hetzelfde niveau zit als het "It will be made of plastic." feitje dat ze verder vermelden.

Anders borderlinks inderdaad...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 13:03
DexterBelgium schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:31:
[...]

Ik blijf hopen dat dat gerucht (zonder bron vanuit google/moto) op hetzelfde niveau zit als het "It will be made of plastic." feitje dat ze verder vermelden.

Anders borderlinks inderdaad...
Ik zou het ook onbegrijpelijk vinden als ze echt voor plastic zouden gaan. Met de materialen die we tot nu toe gezien hebben onderscheiden ze zich tenminste van de Gear/G Watch etc. Ik kan me ook goed voorstellen dat de consument er best ook wat voor over heeft om een smartwatch van metaal te hebben. Juist dat geeft de Pebble Steel zo'n boost qua uiterlijk ten opzichte van de niet-Steel. Ik in ieder geval wel.

[ Voor 3% gewijzigd door BobB op 11-08-2014 18:24 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:30
http://www.breathecast.co...sive-than-expected-18596/

Als de prijs van 250 dollar klopt (250 euro?) dan valt het reuze mee. Mits het inderdaad uit hoogwaardig materiaal bestaat ga ik hem zeker kopen.

• scrapzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 11:27
Basekid schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:15:

Als de prijs van 250 dollar klopt (250 euro?) dan valt het reuze mee. Mits het inderdaad uit hoogwaardig materiaal bestaat ga ik hem zeker kopen.
250 dollar is geen 250 euro ;) Google!.

Het is alleen jammer dat hij geen reflecteerden scherm heeft als die van Sony
en volgens jouw link ook niet water proof, dan zal ik toch liever voor Sony gaan.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
Zijn één op één "conversie" gaat vele malen accurater zijn dan jouw manier van prijsbepaling. Jouw omrekening werkt niet zo in de praktijk.

Nickname does not reflect reality

• Basekid
scrapzz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

250 dollar is geen 250 euro ;) Google!.

Het is alleen jammer dat hij geen reflecteerden scherm heeft als die van Sony
en volgens jouw link ook niet water proof, dan zal ik toch liever voor Sony gaan.
Deden ze maar de "google conversie" qua prijzen ;(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47
Inderdaad, daarnaast denk ik dat 250 nog laag is..

Zou ie dan bijna gepresenteerd worden:
nieuws: Motorola presenteert opvolger Moto G op 4 september
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000537819.gif

Strava

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Prulleman schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:35:
Inderdaad, daarnaast denk ik dat 250 nog laag is..

Zou ie dan bijna gepresenteerd worden:
nieuws: Motorola presenteert opvolger Moto G op 4 september
[afbeelding]
Maakt me niet uit wat hij kost, ik koop hem toch wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Basekid schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:15:

Hier staat toch echt helemaal niets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Nee.. nieuw nieuws is ver te zoeken, beetje herkauwen van die Italiaanse blog.. alleen de aankondiging is nu redelijk zeker, maar dat is natuurlijk nog geen release, laat staan Europese release..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Oh dacht dat het nieuws omtrend de spatwaterdichtheid en (opnieuw) bevestigen van 250 dollar nog niet bekend was.

Maar veel soeps is er inderdaad nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Basekid schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:53:
Oh dacht dat het nieuws omtrend de spatwaterdichtheid en (opnieuw) bevestigen van 250 dollar nog niet bekend was.

Maar veel soeps is er inderdaad nog niet
De waterdichtheid staat gewoon op de achterkant van de Moto 360. De prijs is nog steeds gebaseerd op die photoshop wedstrijd voor de watchface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hi lijkt echt te komen na de aankondiging 4 sep:
http://blog.gsmarena.com/...pants-shipping-addresses/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05
Wow, beschikbaar voor pre-order maar wtf.... erg prijzig, http://smartwatchkopen.nu...oto-360-smartwatch-rubber en nog steeds erg vaag over beschikbaarheid. Ben trouwens nu in het bezit van de Samsung Gear Live. Erg happy mee en ja hij is vierkant maar is wel zo handig met de meldingen en beschikbare apps, alles past netjes op het scherm. Maar smaken verschillen dus ieder zijn ding...

[ Voor 48% gewijzigd door ipje op 16-08-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Link is rubber, plaatje lijkt ook rubber, maar beschrijving is leer...

Zou het liefst de zwarte met metalen band hebben. Hopelijk kan een vriend die in september meenemen uit de USA

Edit,
Metaal staat er voor dezelfde prijs 349:
http://smartwatchkopen.nu...oto-360-smartwatch-metaal

[ Voor 25% gewijzigd door Prulleman op 16-08-2014 13:42 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ipje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:32:
Wow, beschikbaar voor pre-order maar wtf.... erg prijzig, http://smartwatchkopen.nu...oto-360-smartwatch-rubber en nog steeds erg vaag over beschikbaarheid. Ben trouwens nu in het bezit van de Samsung Gear Live. Erg happy mee en ja hij is vierkant maar is wel zo handig met de meldingen en beschikbare apps, alles past netjes op het scherm. Maar smaken verschillen dus ieder zijn ding...
Smartwatchkopen.nu lijkt me geen betrouwbare bron voor de release prijs.
Dat is gewoon de zoveelste webshop die een graantje probeert mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
ipje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:32:
Kijk maar eens voor wat voor prijzen de Pebble Steel nu nog aangeboden wordt ;) Met zelf bestellen kostte die me €200. Dit is gewoon incashen voor ze. Waarschijnlijk hopen ze op een release die nog niet in NL plaatsvindt, importeren ze zelf voor +/- €250 en vangen ze de rest als winst. Makkelijk verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05
Bobbus schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Kijk maar eens voor wat voor prijzen de Pebble Steel nu nog aangeboden wordt ;) Met zelf bestellen kostte die me €200. Dit is gewoon incachen voor ze. Waarschijnlijk hopen ze op een release die nog niet in NL plaatsvindt, importeren ze zelf voor +/- €250 en vangen ze de rest als winst. Makkelijk verdiend!
Ach, ik koop hem (voorlopig) toch niet, maar wil wel graag op de hoogte blijven. De combinatie release datum onbekend maar wel een prijs erbij is altijd een iets waarbij je voorzichtig moet zijn. De uiteindelijke prijs zien wij als hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-02 15:33
goedemorgen, excuus voor de volgende vraag in dit topic, maar dit lijkt het enige 'levende' topic mbt android wear te zijn op dit moment.

Kan ik met android wear ook notificaties krijgen van emails van een exchange server en/of een pop mail adres of is het beperkt tot mails van gmail.

ik kan deze informatie nergens vinden, dus hoop dat iemand me dit kan vertellen.
alvast veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Je krijgt letterlijk alle notificaties van je mobiel door, dus als je app en notificatie heeft zal je deze ook op je horloge zien.

Hoe uitgebreid het op je horloge is, is afhankelijk van wat de app ondersteund.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 05:56
Zojuist gelezen op The Verge dat Moto 360 waarschijnlijk 250 dollar gaat kosten bij Best Buy.
Voor ons wordt dat zeker 250 euro >:(

Bron: http://www.theverge.com/2...rding-to-best-buy-listing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Goed nieuws, nou nog een snelle release in nl

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-06 22:45
Als hij eerst alleen in de VS beschikbaar komt, wat is dan de gebruikelijke manier om hem naar Nederland te krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door Overv op 17-08-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DieGozerDaar schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:55:
Zojuist gelezen op The Verge dat Moto 360 waarschijnlijk 250 dollar gaat kosten bij Best Buy.

€ 250,- lijkt me dan een prima prijs als onze BTW erin zit,
In de vs kost hij inclusief Tax ongeveer € 220,- ($250 + tax )
Overv schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:10:
Als hij eerst alleen in de VS beschikbaar komt, wat is dan de gebruikele manier om hem naar Nederland te krijgen?
MYUS gebruikte ik vroeger vaak en beviel me altijd prima.
Hun commissie is laag en ze verschepen super snel, 3 à 4 dagen na binnenkomst bij Hun depot ligt het al in Nederland.

(De enige reden waarom ik er mee gestopt ben is omdat ik nu vrienden heb in de vs, niet omdat MYUs tegen is gevallen oid)

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 17-08-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Ten tijde van de HP Touchpad-rage heb ik die laten versturen via BorderLinx. Die kocht ik toen via Walmart geloof ik. Ik zal eens een keer opzoeken wat me dat kostte toen. Verder was ik toen tevreden, daarna nooit meer nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:52
Donstil schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:55:
[...]

€ 250,- lijkt me dan een prima prijs als onze BTW erin zit,
In de vs kost hij inclusief Tax ongeveer € 220,- ($250 + tax )
Weet niet hoe je hier bij komt. Als ik de tax in bijv. Orlando, Florida erbij optel kom ik op $265. Dat is omgerekend €197,86. En voor dat bedrag laat ik hem lekker meenemen als hij voor 16 september uitkomt <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 23:09
Of je besteld hem bij B&H Photo Video, die verschepen gewoon naar Nederland ;) Destijds ook gedaan met de Nexus 7, kwamen wel douane kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
uit de best buy specs is het trouwens wel goed te lezen dat de behuizing gewoon metaal is, de plastic geruchten slaan waarschijnlijk op de achterkant (die van plastic is voor qi en hartslag).

jammer dat het scherm hier als LCD staat ipv amoled, maar ach, als de accuduur beter is dan LG en Samsung doet dat het ook niet veel toe, helaas geen saffier, maar GG 3

verder wel beniewd of de lader uit de eerdere foto's standaard meegeleverd wordt.. ze zullen iets erbij moeten doen, maar of het zo'n luxe lader is...

[ Voor 17% gewijzigd door Prulleman op 18-08-2014 10:53 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Prijzen, winkels, levertijden en al dat soort zaken graag in een apart topic in Telecomproviders, zoals gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
RoD schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:01:
[modbreak]Prijzen, winkels, levertijden en al dat soort zaken graag in een apart topic in Telecomproviders, zoals gebruikelijk is.[/]
Moto 360 Prijzen, levertijden, imports

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

DieGozerDaar schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:55:

Prima specs. Enige minpuntjes: LCD ipv AMOLED, Gorilla Glass 3 ipv Saffier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
$250 dollar is gewoon echt de perfecte prijs! Verwachtte toch zeker $300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Laatst online: 30-06 22:45
ocn schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

LCD is alleen een minpuntje voor de kleurweergave. In direct zonlicht is een LCD scherm veel beter te zien en daarom zie ik het juist als een pluspunt.

[ Voor 5% gewijzigd door Overv op 19-08-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
LCD heeft een meer natuur getrouwe kleurweergave... amoled is meestal over gesatureerd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Nadeel van LCD tegenover AMOLED is dat het meer energie vreet, maar als ik de review van die italiaan mag geloven draait de moto360 alsnog 2 dagen op één batterij. En zwartweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Prulleman schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:27:
LCD heeft een meer natuur getrouwe kleurweergave... amoled is meestal over gesatureerd
Ga jij foto's kijken op je smartwatch? Ik heb liever een energie zuinig scherm (met zwarte watch face) dan een lcd die kleuren accuraat weergeven. :)
Bestbuy heeft de specificaties erbij gezet maar ik neem het met een hand zout, ooit eens door een mediamarkt heen gelopen, de informatie bij de producten zijn regelmatig fout.
Over een paar weken weten we het.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
D0gtag schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

Ga jij foto's kijken op je smartwatch? Ik heb liever een energie zuinig scherm (met zwarte watch face) dan een lcd die kleuren accuraat weergeven. :)
Bestbuy heeft de specificaties erbij gezet maar ik neem het met een hand zout, ooit eens door een mediamarkt heen gelopen, de informatie bij de producten zijn regelmatig fout.
Over een paar weken weten we het.
nee hoor, ik reageerde alleen maar op deze post:
Overv schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:17:
[...]

LCD is alleen een minpuntje voor de kleurweergave. In direct zonlicht is een LCD scherm veel beter te zien en daarom zie ik het juist als een pluspunt.
ik weet wat de verschillen, voor en nadelen zijn van amoled en lcd en ben het verder met je eens:
Prulleman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:52:
....
jammer dat het scherm hier als LCD staat ipv amoled, maar ach, als de accuduur beter is dan LG en Samsung doet dat het ook niet veel toe, helaas geen saffier, maar GG 3
...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-06 21:34

Ttje

"We shall never surrender"

ocn schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

Lopen we dalijk ook met een screen protector over de smartwatch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Ttje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Had ik bij m'n Pebble Steel wel! En blij toe, heeft me wel eens geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
[...]

Dat heb ik ook niet op mn telefoon, dus zal ik het ook niet op mn horloge doen. Ik vind het er alleen maar lelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik heb er een op mijn PebbleSteel. Plak je hem netjes zie je er niets van en krijg je gegarandeerd geen krassen.

Apen glas is voor een telefoon vaak wel goed genoeg (daar heb ik dan ook nooit een protector op) voor een horloge is het toch een heel stuk kwetsbaarder dan Safier glas.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:48
D0gtag schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

Inderdaad zeg. Het is een horloge met wat smart functies. Het is (nog) geen mediaplayer/gameconsole/computer (al zeiden mensen dat een aantal jaren geleden ook over de telefoon, haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nog 2 dagen en we weten meer. Een vriend zit 7 september in de USA, hopelijk is ie dan te koop (en not niet uitverkocht.. vorig jaar lukte het niet om een N7 te vinden)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24
Wel bizar dat ze Motorola zoveel vertraging hebben tussen de aankondiging en de release dat andere fabrikanten ze al weer "inhalen" om een smart watch uit te brengen die mensen iig aan het twijfelen kunnen brengen. Als ze iets eerder waren dan was het voor mij nog een instant buy geweest.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
inderdaad, mijn smaak is ondertussen al wat verschoven naar het ronde horloge van LG, die heeft wel een volledige scherm zoals het lijkt + meer een horloge uiterlijk.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de LG R heeft wel minder scherm oppervlak in verhouding tot het formaat van het horloge. Bij de 360 heb je misschien het randje aan de onderkant, maar bij de LG heb je een rand rondom het hele scherm.

Maar zoals je aangeeft is dit duidelijk een geval van smaak :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-06 10:51
Is dat wel zo?

Is die rand rondom wel een bezel, en is het niet toevallig gewoon onderdeel van het watchface?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Die rand met de stukjes 0 tot 60 is volgens mij echt een bezel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
voor zover je het in het filmpje kan zie en op de renders, zitten er in de rand wel ledjes waar ze van alles mee kunnen doen. Het is dus geen loze ruimte, maar vergelijkbaar met de "draaibare ring" van reguliere (duik)horloges.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Motorola de Hype kan overleven als Apple Dinsdag met een Watch komt.

Zeker omdat ze naar mijn mening al over het hoogtepunt van hun eigen Hype zijn heen gegaan, door de vertraging.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 03-09-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Morgen wordt ie dan eindelijk gepresenteerd.

Ik heb toch nog stille hoop op saffier glas, maar waarschijnlijk is het ijdele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Donstil schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:23:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Motorola de Hype kan overleven als Apple Dinsdag met een Watch komt.

Zeker omdat ze naar mijn mening al over het hoogtepunt van hun eigen Hype zijn heen gegaan, door de vertraging.
hmm.. ik ga niet overstappen naar een iphone omdat ik ik de iwatch wil hebben.. en andersom zullen er niet veel mensen overstappen naar android omdat ze een 360 willen hebben.
Tuurlijk zullen die er wel zijn, maar voor de meeste zal een telefoon een bewuste eerste keuze zijn en een smartwatch (als die al gekocht wordt) die erbij past.

verder duurt het allemaal veel te lang inderdaad, zeker als weet dat motorola medewerkers er al maanden mee rond lopen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou dat zou ik niet zo snel zeggen er is een grote groep Android gebruikers die helemaal niet zo vast zitten aan Android. Simpelweg omdat ze geen flauw benul hebben wat Android is maar "gewoon" Een Samsung hebben gekozen. Die groep gebruikers gaan straks echt niet voor een Motorola 360 SmartWatch.

en in dat gat kan Apple goed springen, dat hebben ze in het verleden al bewezen, Apple is wel een merk wat een bepaalde product groep "hip" kan maken terwijl mensen eigenlijk niet wisten dat ze het nodig hadden.

Of Motorola (hier in Nederland geen gevestigde naam meer) dat ook kan is nog maar de vraag.

ik persoonlijk hop wel vaker tussen iOS en Android trouwens, Android L ziet er enorm veelbelovend uit en icm de 360 zie ik dat wel zitten. Mits de volgende Nexus een goeie camera krijgt.

• Prulleman
Daar heb je ook gelijk in.. het zal er dan vooral vanaf hangen welke doelgroep apple weet te bereiken. Als dit heel mainstream wordt, dan zullen ze wel wat meer pakken, blijft het een nerd gadget, dan zal het wel meevallen.

Strava

• Basekid
Weet iemand of de motorola presentatie live te bekijken is vandaag? Ik kan bij de standaard sites (arstechnica, tomshardware) zo snel niks vinder hierover.

• barrymossel
Basekid schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:59:
Weet iemand of de motorola presentatie live te bekijken is vandaag? Ik kan bij de standaard sites (arstechnica, tomshardware) zo snel niks vinder hierover.
Als die er is lijkt het me logisch dat ze dat hier doen. Maar zie er niks over staan.

• ulTimaS
Ik meende ergens te hebben gelezen dat dit niet live gestreamd gaat worden.

Waarschijnlijk moeten wij nog wel een aantal weken wachten voor een release in NL, maar ik kan niet wachten op de reviews. Importeren kan natuurlijk, maar dan ga ik toch liever even wachten.

[ Voor 56% gewijzigd door ulTimaS op 04-09-2014 11:51 ]

• Prulleman
ben benieuwd of er al "grote" tech sites zijn die hun review klaar hebben liggen, en op het geoorloofde tijdstip online gooien.
(of zouden dit de i/o bezoekers zijn die waarschijnlijk morgen geshipped worden)

Strava

• Maverick
  • Laatst online: 21:26
Prulleman schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:15:
ben benieuwd of er al "grote" tech sites zijn die hun review klaar hebben liggen, en op het geoorloofde tijdstip online gooien.
(of zouden dit de i/o bezoekers zijn die waarschijnlijk morgen geshipped worden)
Denk dat ze inderdaad klaar liggen. Zag Nilay van The Verge al met een 360 aan op videos op hun site (oa die waarin ze samsung op ifa bespraken). Hij doet ook niet echt zijn best om hem te verbergen. Zal hem dus al best een tijdje dragen lijkt me.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Basekid
Edit:

Beetje nutteloze review nu ik het zo lees. Deleted

[ Voor 84% gewijzigd door Basekid op 04-09-2014 15:41 ]

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Basekid schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:40:
Edit:

Beetje nutteloze review nu ik het zo lees. Deleted
Je was me voor :)

[ Voor 29% gewijzigd door D0gtag op 04-09-2014 15:44 ]

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Van de LG staat op de verge nu echte foto's en geen renders:
http://www.theverge.com/2.../this-is-the-lg-g-watch-r

• barrymossel
Ziet eruit als een kermishorloge... Nee, als ik aan de smartwatch ga, mag het wel iets meer in de stijl van de Moto360 (die wel erg dik lijkt) of de Asus.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
wow, wat een lelijk horloge! :|
Ik stel mijn mening bij, de moto 360 ziet er veel sierlijker uit om de pols.

zo blijkt wel weer: renders is make-up voor de fotografie (oid :P)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zelf vind ik de 360 ook nog steeds mooier (mits ze 'm ook met een metalen band hebben)

• scrapzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 11:27
Voor heen zagt hij er goed uit maar nu??

• Maverick
  • Laatst online: 21:26
Vind hem zelf mooier dan de 360. Lijkt meer op een echt horloge.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Pinjataaa
  • Laatst online: 00:06

Pinjataaa

Hit me!

Hoe laat is Motorola aan de beurt dan op de IFA?
Ik zit al ruim 8 uur te F5-en.

De LG is trouwens net zo'n grijpautomaat horloge.. Kermis ding.

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 04-09-2014 17:08 ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18
Well, je snapt in ieder geval waarom zij wel het scherm wel rond krijgen -O-
Die rand staat ong in een hoek van 45 graden zo dik is die 7(8)7

• Prulleman
Ja.... wat een klein scherm voor zo'n groot horloge...

Strava

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Pinjataaa schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:07:
Hoe laat is Motorola aan de beurt dan op de IFA?
Ik zit al ruim 8 uur te F5-en.

De LG is trouwens net zo'n grijpautomaat horloge.. Kermis ding.
Dacht dat Motorola een eigen event had in Chicago.

• Prulleman
Best buy, lijkt ze op stock te hebben , of niet.. de comments zijn niet eenduidig:
http://www.reddit.com/r/m...o_call_best_buy_to_check/

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 04-09-2014 17:59 ]

Strava

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
Prulleman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:54:
voor zover je het in het filmpje kan zie en op de renders, zitten er in de rand wel ledjes waar ze van alles mee kunnen doen. Het is dus geen loze ruimte, maar vergelijkbaar met de "draaibare ring" van reguliere (duik)horloges.
Zero LEDjes dan wel functionaliteit voor de gebruiker in de bezel :)

Nickname does not reflect reality

• jip_86
Wtf Twitter heeft het er nu over dat ze vandaag aangekondigd hebben dat ze morgen iets aankondigen. Dus geen moto nieuws vandaag. Wat een faal zeg :')

https://twitter.com/micha...status/507565364570374144

[ Voor 17% gewijzigd door jip_86 op 04-09-2014 18:33 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
jip_86 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:31:
Wtf Twitter heeft het er nu over dat ze vandaag aangekondigd hebben dat ze morgen iets aankondigen. Dus geen moto nieuws vandaag. Wat een faal zeg :')

https://twitter.com/micha...status/507565364570374144
Vandaag was als het goed is een persevent, waarbij iedereen onder embargo staat. Morgen zullen er direct uitgebreide hands-on verslagen op het internet staan.

• Quincy2003
  • Laatst online: 01-07 09:22
Op de Facebook pagina van Motorola is ook net bevestigd dat de echte presentatie morgen is.

https://www.facebook.com/Motorola?fref=nf

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

• Prulleman
Mooi verwachtingsmanagement... :(

Strava

• Donstil
  • Niet online
Ondanks dat ik de 360 mooier vind heeft LG met deze Watch wel een mooie mix gevonden tussen Nerdy Gardget en echt horloge.

• ulTimaS
Quincy2003 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:50:
Op de Facebook pagina van Motorola is ook net bevestigd dat de echte presentatie morgen is.

https://www.facebook.com/Motorola?fref=nf
Hmmm, nog steeds die pinnetjes om te laden. Daar waren bij de LG G watch nog zoveel problemen mee en gaan ze daar alsnog mee verder.

• heinekentap
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 07:37
De laatste update van LG watch moest er voor zorgen dat er niet meer continue stroom over de pinnetjes liep.
Dit zou namelijk lijden tot de corrosie op de metalen pinnen en dat zouden problemen kunnen veroorzaken

Zover ik weet zijn die problemen nu opgelost?

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

"Starting at 1AM CT (Sep. 5), check back here as we start unveiling the new portfolio of Moto products. And, join us tomorrow at 1:30 PM CT (Sep. 5) for our "First Look" live Q&A" - Motorola @facebook
1AM CT is 8:00 uur hier in NL? Heb er weinig verstand van.

• BobB
Yosecret schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:40:
[...]
Dit zou ik ook graag willen weten! Vooral nu er vanmiddag wat plaatjes gelekt zijn... Afbeeldingslocatie: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2014/09/Moto360b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2014/09/Moto360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2014/09/Moto360c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2014/09/Moto360d.jpg

Bron

[ Voor 12% gewijzigd door BobB op 04-09-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Yosecret schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:40:
[...]

Ja dat klopt

Nog een filmpje alleen draait nog steeds de demo mode.
http://www.liveleak.com/view?i=ebe_1409870083

[ Voor 21% gewijzigd door ulTimaS op 05-09-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Laatst online: 17:58
Ik hoop morgen een versie in het echt te zien met de metalen band. De echte foto's van LG zijn inderdaad zoals velen zeggen (terecht) teleurstellend. Het ziet eruit als een grabbelton horloge met dat goedkoop ogende bandje en plastic/mat achtige frame. Alleen al de glans van de moto 360 laat zien dat er duurzamere materialen zijn gebruikt om die premium feel te geven. Vul dit dus aan met een mooie metalen band dan heb je een echt volwaardig horloge, tevens smartwatch.

Laten we duimen op een mooie sneak peak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Van WSJ een eerste review, ze zijn een beetje negatief over batterij:
http://m.liveleak.com/view?i=4f6_1409878626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Laatst online: 01-07 09:22
2x per dag opladen klinkt niet echt positief, maar ik kan me niet voorstellen dat Motorola een smartwatch uitbrengt dat na een halve dag al leeg is.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports