Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:22
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/3b8066f6946b084fadc36ceef839b4d5/Moto360_Macro_alt1_with+text.jpg

Hier alles over de prijzen, levertijden, winkels, importeren uit de USA etc.

Topic over technische zaken, specs, software, ervaringen etc:
[Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch

Op dit moment lijkt dit de aankondiging 4 september te komen, bron:
nieuws: Motorola presenteert opvolger Moto G op 4 september
(samen met de nieuwe G, X en een andere onbekende wearable voor in je oor)

de prijs lijkt ook nog steeds 250 dollar, op basis van deze best buy pagina:
http://www.theverge.com/2...rding-to-best-buy-listing
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/658258/Screenshot_2014-08-17_13.32.26.0.jpg

verder kan je hier een preorder plaatsen voor 349 (wellicht VEEL te duur!!!) euro:
Metaal: http://smartwatchkopen.nu...oto-360-smartwatch-metaal
Leer (of misschien rubber): http://smartwatchkopen.nu...oto-360-smartwatch-rubber

Coolblue denkt em binnenkort voor 250 te kunnen leveren:
http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html

verder heb ik nog geen winkels in NL gezien die em al gelist heeft.

hier is wel alvast de pricewatch link:
pricewatch: Motorola Moto 360

zelf hoop ik dat een vriend em in september uit de USA mee kan nemen :), maar wellicht kan ie ook direct in NL of duitsland besteld worden. (de Nexus 7 heb ik met de EU release in duitsland besteld en een week later was ie in NL leverbaar, voor 10 euro minder :)) dit soort dingen zijn altijd lastig te voorspellen.

Hopelijk weten we 4 september meer!.

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 18-08-2014 11:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-06 08:29
Die pre-order van smartwatchkopen.nu zal ik echt nooit doen. Ik wacht eerst wel de officiele release af, een moto360 kopen voor 350,- terwijl die waarschijnlijk voor 250,- euro in de winkel gaatk omen te liggen is een beetje te veel van het goede. Dan maar nog iets langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
daar heb je helemaal gelijk in, ik zou het ook niet doen, maar op dit moment wel het vermelden waard denk ik. mogelijk houden ze rekening met grijze import, dan is het verschil nog wel een beetje te verklaren.

coolblue verwacht ook nog steeds 250 en binnekort leverbaar:
http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:54
Weet iemand nog een goedkope manier om het te importeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
goedkoopste is iemand mee laten nemen,, dan is het tot 430 euro vrij van extra kosten. hou met verzenden vanuit de USA rekening met 50-70 euro extra kosten bij de doune.

deze shop verzend rechtstreeks naar NL:
http://www.bhphotovideo.com/
(maar moto 360 nog niet bekend)

andere opties zijn pakket forwarding diensten, maar reken dan ook op extra kosten,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:54
Heb je een paar goede pakket forwarding sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Package forwarding van uit de US
Pakket eenmalig laten doorsturen vanuit Amerika
https://www.google.nl/web...ackage%20forwarding%20usa

beetje eigen onderzoek mag ook wel. Ik heb zelf geen ervaringen, het een en ander uitgezocht toen ik de Nexus 7 wilde kopen, maar komt vaak vrij duur uit met alles erop en eraan.

Je zou ook nog kunnen kijken of amazon em gaat verkopen met international shipping

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:40
ulTimaS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:41:
Die pre-order van smartwatchkopen.nu zal ik echt nooit doen. Ik wacht eerst wel de officiele release af, een moto360 kopen voor 350,- terwijl die waarschijnlijk voor 250,- euro in de winkel gaatk omen te liggen is een beetje te veel van het goede. Dan maar nog iets langer wachten.
En vaak heb je hem helemaal niet eerder bij een "pre-order".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Prulleman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:06:
goedkoopste is iemand mee laten nemen,, dan is het tot 430 euro vrij van extra kosten. hou met verzenden vanuit de USA rekening met 50-70 euro extra kosten bij de doune.

deze shop verzend rechtstreeks naar NL:
http://www.bhphotovideo.com/
(maar moto 360 nog niet bekend)

andere opties zijn pakket forwarding diensten, maar reken dan ook op extra kosten,
Zou alleen wel eerst willen weten wat voor stekker er aan die oplader zit, en of die verwijderbaar is... Anders moet je een adapter aan je draadloze oplader plakken, lijkt me niet wenselijk aangezien dat ding toch constant in het stopcontact zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Puntje-NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:14:
Heb je een paar goede pakket forwarding sites?
Zelf erg veel ervaring met MYUS en andere (BorderLinx enz). MyUS komt daar toch wel als beste uit. De commissie is laag en de verwerking is erg snel.

Ik verwacht voor het formaat van de 360 iets van $35,- verzending met FedEx/DHL. Je pakketje is dan in ongeveer 3 werkdagen hier.

Als ik een ruwe schatting moet doen zou ik op het volgende komen.

$ 250,- * 1,07 (SalesTax Florida) = $ 267,00
$ 267,50 + $ 35,00 = $ 302,50
$ 302,50 * 21% Btw = $ 366,50
$ 366,50 is met de koers van vandaag ongeveer € 275,-

Voor een kleine meerprijs van € 25,- heb je het horloge dus mogelijk weken eerder in huis.
(Als er geen wereldwijde release komt)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ocn schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:22:
[...]

Zou alleen wel eerst willen weten wat voor stekker er aan die oplader zit, en of die verwijderbaar is... Anders moet je een adapter aan je draadloze oplader plakken, lijkt me niet wenselijk aangezien dat ding toch constant in het stopcontact zit.
Is ook simpel op te lossen, zou niet weten waarom zo'n ding niet wenselijk is
http://m.ebay.nl/itm/271549622278?nav=SEARCH
Als het anders kan prima, maar als je de eerste wilt zijn zit er niks anders op

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 13:34
Donstil schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Zelf erg veel ervaring met MYUS en andere (BorderLinx enz). MyUS komt daar toch wel als beste uit. De commissie is laag en de verwerking is erg snel.

Ik verwacht voor het formaat van de 360 iets van $35,- verzending met FedEx/DHL. Je pakketje is dan in ongeveer 3 werkdagen hier.

Voor een kleine meerprijs van € 25,- heb je het horloge dus mogelijk weken eerder in huis.
Op zo'n bedrag kwam ik inderdaad ook ongeveer. Ik heb even naar de prijzen van de forwarders zitten kijken, MyUS is inderdaad één van de goedkoopste. Borderlinx is een stuk duurder. De 25,- extra zou ik er wel voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Nouja als Coolblue nu al aankondigt dat ze de Moto 360 gaan hebben kan ik me niet voorstellen dat deze pas over maanden beschikbaar is. Eerder weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Ik heb geen ervaring met importeren via MYUS maar volgens mij is het wel íets meer. Je mist nog de inklaringskosten van de vervoerder (10-15 euro) en invoerrechten (ong. 10 euro), dus dan kom je op € 295-300,-. En is bovenstaand inclusief handelingskosten van MYUS?

Uiteindelijk is het dan toch weer 50 euro meer dan de vermoedelijke Europese prijs. Ook wel de moeite waard als je het mogelijk weken eerder binnen hebt, maar toch. Just sayin' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

ilhanko schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

Ik heb geen ervaring met importeren via MYUS maar volgens mij is het wel íets meer. Je mist nog de inklaringskosten van de vervoerder (10-15 euro) en invoerrechten (ong. 10 euro), dus dan kom je op € 295-300,-. En is bovenstaand inclusief handelingskosten van MYUS?

Uiteindelijk is het dan toch weer 50 euro meer dan de vermoedelijke Europese prijs. Ook wel de moeite waard als je het mogelijk weken eerder binnen hebt, maar toch. Just sayin' :9
Kortom, gewoon vragen of iemand die toch al naar de US gaat vragen of hij er eentje mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ocn schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:02:
[...]

Kortom, gewoon vragen of iemand die toch al naar de US gaat vragen of hij er eentje mee kan nemen.
Nu heb ik toevallig vrienden in de VS dus versturen is geen probleem maar hoeveel mensen kennen mensen die "toevallig" naar de VS gaan rond de Launch? Dat zal niet iedereen hebben lijkt me.

Plus dat ze dan nog naar de best buy moeten enz.

Ik kom regelmatig in de VS maar neem niets meer mee voor de thuis blijvers. Was daar een paar jaar geleden helemaal klaar mee.
ilhanko schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

Jep die $ 35,- is inclusief de commissie die MyUS berekent. Deze zit namelijk in de verzending verwerkt.

Invoerrechten is bij deze manier van verzending niet aan de orde.

MyUS werkt verder (met pakketjes van dit formaat) met FedEx en die rekenen geen apart bedrag voor de inklaring zelf. UPS ook niet trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 19-08-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:38
vikt0r94 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:44:
Nouja als Coolblue nu al aankondigt dat ze de Moto 360 gaan hebben kan ik me niet voorstellen dat deze pas over maanden beschikbaar is. Eerder weken.
Als hij sinds vandaag te bestellen is, hoe lang zou dat ongeveer duren tot hij te bestellen is bij smartwatchshop.nl? Ik meen mij te herinneren dat het bij de Nexus 5 bijvoorbeeld best lang geduurd heeft eer hij ter beschikking was in de Nederlandse winkels (ikzelf ben wel van België).

[ Voor 11% gewijzigd door m1dnigh7 op 05-09-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
cool blue heeft de info voor de 360 op dit moment nog niet geupdate, ik verwacht dus niet dat ie binnen een maand komt. Dan hadden ze al wel meer info gehad.

ik kan nog niks vinden over een eu release...

op best buy zie ik em op dit moment ook nog niet overigens...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
Per dit artikel (nieuws: Motorola brengt Moto 360 deze herfst in Europa uit) lijkt het dus voor in de herst te worden. Het lijkt mij op dit moment wel een best bet om via packet forwarding of een vriend in de US te bestellen.

Ik ga eens rondluisteren in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 11:31
Hoe zit het met het opladen als je een USA versie besteld? Kan je daar dan wel Europese stekker in doen? Want verder zijn er geen restricties lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
WimPliers schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:54:
Hoe zit het met het opladen als je een USA versie besteld? Kan je daar dan wel Europese stekker in doen? Want verder zijn er geen restricties lijkt me?
In het bijgevoegde youtube filmpje kan je zien dat het spijtig genoeg geen afklikbare adapter is. Dus dan zal het wel nodig zijn om een zo 'n extra adapter in te pluggen. Maar in de US werken ze ook met 120 volt als ik me niet vergis?

Edit: Het is een micro usb plug in de laad dock, dus je kan er wel je eigen lader aanhangen!

YouTube: Moto 360 Unboxing

[ Voor 7% gewijzigd door m1dnigh7 op 05-09-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
m1dnigh7 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:00:
[...]

In het bijgevoegde youtube filmpje kan je zien dat het spijtig genoeg geen afklikbare adapter is. Dus dan zal het wel nodig zijn om een zo 'n extra adapter in te pluggen. Maar in de US werken ze ook met 120 volt als ik me niet vergis?

Edit: Het is een micro usb plug in de laad dock, dus je kan er wel je eigen lader aanhangen!

YouTube: Moto 360 Unboxing
Maar volgens mij kan je heel de stekker gewoon vervangen voor een standaar oplader:
http://youtu.be/fcy-Edi86L0?t=1m55s

Dit lijkt verdacht veel op onze aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Al gespot bij Mediamarkt Duitsland:

http://www.mediamarkt.de/...id=34&et_sub=motorola
http://www.mediamarkt.de/...id=34&et_sub=motorola

Datum lijkt mij 9 oktober te zijn, indien hun notering dezelfde DD/MM/YYYY is als in Nederland.

Het lijkt er dus op alsof de metalen versie, zoals Coolblue die heeft, niet de eerste versie zal zijn die naar andere landen komt. Zeker gezien de website van Motorola zelf lijkt de zwarte leren de meeste voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
Darkermoon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:17:

Het lijkt er dus op alsof de metalen versie, zoals Coolblue die heeft, niet de eerste versie zal zijn die naar andere landen komt. Zeker gezien de website van Motorola zelf lijkt de zwarte leren de meeste voorraad.
Dat snap ik ook niet goed. Ik las op enkele sites dat de body van de horloge in plastic zou zijn. Als je naar het eerder gepostte filmpje kijkt zegt die man echter dat de body wél van metaal is. Of doel jij enkel op de armband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik doel op het armband gedeelte.

Zie ook de post van OCN in regulieren Moto 360 topic.

Edit 1: Dat komt van de officiële moto 360 website. Bij de een-na-laatste pagina staat "See detailed specs".

Edit 2: En belsimpel heeft de zwarte op pre-order: http://www.belsimpel.nl/a...ck?utm_source=1001&cntd=1
Naar mijn idee is belsimpel wel altijd een partij die alles snel al in de pre-order gooit. Het zou mij persoonlijk niks verbazen als andere kanalen hem sneller kunnen uitleveren. Hoewel belsimpel volgens mij ook veel een grijze import doen waardoor ze hem eventueel wel snel kunnen uitleveren.

Edit3: Mediamarkt Duitsland heeft hem nu ook prominenter op hun website gezet: http://www.mediamarkt.de/...et_sub=ps-Moto-360-teaser
Het lijkt er haast op alsof je hem al kan preorderen daar. Geen idee of je hem dan in de winkel kan komen ophalen.

[ Voor 91% gewijzigd door Darkermoon op 05-09-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
m1dnigh7 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:36:
[...]

Als hij sinds vandaag te bestellen is, hoe lang zou dat ongeveer duren tot hij te bestellen is bij smartwatchshop.nl? Ik meen mij te herinneren dat het bij de Nexus 5 bijvoorbeeld best lang geduurd heeft eer hij ter beschikking was in de Nederlandse winkels (ikzelf ben wel van België).
De Nexus 5 ging wereldwijd op de zelfde dag in de verkoop, ik had hem de volgende dag keurig binnen via BelSimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
bij de nexus 7 duurde het 1-2 maanden volgens mij, maar we hebben het hier over een motorola product, geen google/LG/Asus/...

bij de moto x heeft het volgens mij een half jaar geduurd voor ie via reguliere winkels in NL te koop was.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Importeren lijkt met een Datum "in de herfst" toch wel interessant te worden.
Ik heb de prijzen in ieder geval al even opgezocht op Myus.

Watch inclusief Florida Tax : $ 264,00
Verzending naar Nederland inclusief MYUS Feed, DHL 3dagen : $ 41
Btw over $ 291 (Watch zonder Tax en shipping) : $ 61
Hele meuk opgeteld maar dan in Euro's : € 280,00

Voor € 30,- zou ik persoonlijk niet wachten op de Nederlandse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:21:
Importeren lijkt met een Datum "in de herfst" toch wel interessant te worden.
Ik heb de prijzen in ieder geval al even opgezocht op Myus.

Watch inclusief Florida Tax : $ 264,00
Verzending naar Nederland inclusief MYUS Feed, DHL 3dagen : $ 41
Btw over $ 291 (Watch zonder Tax en shipping) : $ 61
Hele meuk opgeteld maar dan in Euro's : € 280,00

Voor € 30,- zou ik persoonlijk niet wachten op de Nederlandse release.
Compleet met je eens, ben van plan om hetzelfde te doen. Ik wil wel perse de zilveren, welke band maakt me niet zoveel uit, liefst de grijze van leer. Als ik het goed heb is die alleen maar te verkrijgen via BestBuy...

Twijfel nog tussen MYUS en Borderlinx. Bij de eerste partij kost het me sowieso een fee van $10 om lid te worden, maar volgens mij is het prijsverschil met Borderlinx dan alsnog best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toen ik nog geen vrienden had in de VS erg veel gebruik gemaakt van deze doorstuur jongens en helaas een hoop slechte ervaringen opgedaan met Borderlinx.

MYUS is mij eigenlijk altijd goed bevallen. Die $ 10,- fee heb ik 5 jaar geleden ooit eens betaald en dat is nooit verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 00:56
Kan mijn moto 360 met 1 van jullie meereizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:26
arene schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:35:
Kan mijn moto 360 met 1 van jullie meereizen?
same here haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:01
Is de preorder en myus met credit card of kan je ook met paypal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Nou, top... Dus niet te bestellen op BestBuy met een Nederlandse CC of PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Ik kan de best buy link niet eens vinden. En bij Motorola op de site geeft ie aan dat ie niet avalible is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Hier staat 'ie toch echt!

Zeer jammer. Ik was er op tijd bij, maar werd eruit gegooid toen ik met mijn CC wilde betalen. Alle gegevens van MYUS van tevoren netjes ingevuld, maar bij de check van mijn CC-adres (waarschijnlijk) eruit gegooid.

PayPal daarna geprobeerd: ook een NL adres, dus ook niet gelukt, helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611272

Geen optie om nu online te bestellen dus?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 11:27
Anoniem: 611272 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:13:
Geen optie om nu online te bestellen dus?

:(
In backorder bij motorola zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
Via een vriend in de US, welke eind deze maand naar NL komt, op de website van Motorola kunnen bestellen. Verwachte verzenddatum is 10 september. :) Helaas moet ik dan zelf nog even geduld hebben :(

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GermanPivo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:39:
Via een vriend in de US, welke eind deze maand naar NL komt, op de website van Motorola kunnen bestellen. Verwachte verzenddatum is 10 september. :) Helaas moet ik dan zelf nog even geduld hebben :(
Kun je er niet even eentje extra bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Hij lijkt/is overal uitverkocht. Bij bestbuy sowieso en op Motorola kan je geen backorder plaatsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
Anoniem: 611272 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:42:
[...]

Kun je er niet even eentje extra bestellen?
Maximum van twee per order en hij had al twee orders geplaatst. Daarna was het overal vrij snel einde oefening. Was al rond 17:30 dat er besteld kon worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GermanPivo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:46:
[...]

Maximum van twee per order en hij heeft al twee orders geplaatst. Daarna was het vrij snel einde oefening. Was al rond 17:30 dat er besteld kon worden ;)
Hmm, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Laatst online: 26-06 11:27
WimPliers schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:45:
Hij lijkt/is overal uitverkocht. Bij bestbuy sowieso en op Motorola kan je geen backorder plaatsen :(
Uurtje geleden nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billzzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10-2024
nu helaas niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Familie woont in Amerika, en die zouden er eventueel een op kunnen sturen. Hoe zit dat met verzendkosten e.d.? Met UPS kom ik met geen mogelijkheid onder de 100 dollar. Zijn er goedkope alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:27

jacobras

Developer

Aantal andere mensen vinden, meerdere opsturen en de verzendkosten delen? Weet alleen niet of dat mag qua invoer/douane. Ik hou me aanbevolen ;-)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619577

Ik heb Belsimpel gemailt of hun ook de grijze/zilvere import gaan doen.
Hun reactie was dus 'misschien' :

'Wij verwachten deze enkel in het zwart binnen te krijgen. Het kan zijn dat we uiteindelijk ook de zilvere variant gaan verkopen. Maar of en wanneer dit zal gebeuren is nog niet bij ons bekend.
U kunt deze dus sowieso op dit moment niet bij ons bestellen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:06

JJ93

Error 418

Hm 250€ in NL dus. Ben benieuwd wat hij hier in Australia gaat kosten, en wanneer hij beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large_wm_brw/public/article_images/2014/09/moto360-steel-3_0.jpg?itok=16NW0okG

De zilveren stalen band is toch wel erg mooi. Denk dat ik toch liever de zwarte Moto 360 zou hebben met zilveren band. Maarja de zilveren Moto 360 ziet er wel wat meer uit als een 'echt' horloge.

Denk ook niet dat je de zwarte met zilveren band kan bestellen. In het beste geval ruilen met iemand die een zwarte band heeft en een zilveren wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Je kan ook een eigen metalen band er aan doen.

http://imgur.com/a/RRiS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512104

Is het een standaard 22mm bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Voor diegene die in Duitsland een adres hebben is de moto360 te reserveren op http://www.amazon.de/Moto...1&sr=8-1&keywords=moto360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:06

JJ93

Error 418

Ik las ergens dat er dan misschien problemen zouden kunnen zijn met de connecties oid. Maar gaat blijkbaar goed. :)
Zilver is toch ook wel mooi.. maarja nog een aantal weken de tijd om over de uiteindelijke keuze na te denken.

https://play.google.com/s...la_moto_360_leather_black
https://play.google.com/s...ola_moto_360_leather_gray

Het zwarte stukje heb je altijd natuurlijk. Als de achtergrond kleur zwart is zie je het amper. Is het een andere kleur, dan zie je het bij de zwarte variant ook. Dus ik denk dat ik dan toch voor de zilveren ga, met zilveren band.

Nu nog afwachten wanneer hij hier in Australie beschikbaar is, en voor welke prijs. Max 350$ kan ik mee leven, dat is ongeveer 250 euro wat ik in NL ook had betaald. Maar met een beetje geluk onder de 300$.

[ Voor 11% gewijzigd door JJ93 op 09-09-2014 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 22:57
Is er een nadeel om het product in de VS te halen? Ik neem aan dat garantie ook gewoon via EU verloopt. Verder is het product toch exact hetzelfde als de Nederlandse (indien die er komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
garantie kan iets anders zijn, en verder moet je een verloop stekkertje aan je qi charger hangen

Strava

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
na dit topic even doorgelezen te hebben ga ik ook voor de zilveren met de zilveren armband...maar wil hem toch wel graag in Nederland bestellen ff wachten dus.

belsimpel geeft nu aan de ze 9 oktober voorraad hebben...maar dan alleen de zwarte.
kan hem wel pre orderen bij mobilefun.nl maar dat is natuurlijk niet echt een nederlandse webshop.

[ Voor 37% gewijzigd door Michel242186 op 10-09-2014 16:28 ]

• Metian
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

Kleur maakt me niet veel uit, zolang maar metalenbandje is.

Maar interessant om te zien dat ook mogelijk is om bandje te veranderen.

Rupsen, Rapsen.

Metian schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:07:
Kleur maakt me niet veel uit, zolang maar metalenbandje is.

Maar interessant om te zien dat ook mogelijk is om bandje te veranderen.
Bandje kan je altijd achteraf nog bijbestellen. Kost niets extra. Als je meteen de metalen versie besteld ben je net zo duur uit als wanneer je het bandje er nog achteraf bij koopt.

• Prulleman
Anoniem: 611272 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:50:
[...]

Bandje kan je altijd achteraf nog bijbestellen. Kost niets extra. Als je meteen de metalen versie besteld ben je net zo duur uit als wanneer je het bandje er nog achteraf bij koopt.
Ja wel, prijsverschil compleet is 50, losse leren zijn 30, losse metalen zijn 80.
Als je de leren dus niet wil betaal je ee toch 30 dollar voor.

Strava

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:17
Ben eigenlijk wel serieus aan het denken om een bestelling te doen bij mobilefun. Van alle videos tot nu toe valt het zwart me precies wat tegen, en het zilver me serieus mee. Ben dus wel eigenlijk naar zilver/grijs leer aan het denken, met als optie gewoon een Pebble steel bandje (die blijkbaar passen) voor als het echt metaal moet worden...

Alleen om dat bedrag aan pre-order te gaan smijten :-(

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij Belsimpel staat hij nog steeds op 9 Oktober, dat is voor mij wel acceptabel... als ze dat halen! :O

Owner of DBIT Consultancy

• jacobras

jacobras

Developer

MobileFun staat erom bekend dat ze snel pre-orders van nieuwe producten aanbieden, maar ik weet niet of ze ook vlot zijn met daadwerkelijk leveren. Dan wacht ik liever op een betrouwbare partij als Coolblue.

• DennusB
  • Niet online
jacobras schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:11:
MobileFun staat erom bekend dat ze snel pre-orders van nieuwe producten aanbieden, maar ik weet niet of ze ook vlot zijn met daadwerkelijk leveren. Dan wacht ik liever op een betrouwbare partij als Coolblue.
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/509978056342380544
De exacte datum en prijs is nog niet bekend, Dennis. We raden je in ieder geval aan onze site in de gaten te houden.
Dus ik ben benieuwd!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:01

Pinjataaa

Hit me!

Darkermoon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:23:

Edit3: Mediamarkt Duitsland heeft hem nu ook prominenter op hun website gezet: http://www.mediamarkt.de/...et_sub=ps-Moto-360-teaser
Het lijkt er haast op alsof je hem al kan preorderen daar. Geen idee of je hem dan in de winkel kan komen ophalen.
9 oktober, zo lang kan ik nog wel wachten en ik woon 30minuten rijden van een MM in duitsland.
Ik heb ook gelezen dat een NL giftcard ook geldig is in Duitsland, daar heb ik nog €100 van. :o
Zin in!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
In de MediaMarkt Duitsland kan je hem al bestellen voor 249€.

Heeft hier iemand ervaring mee? Als je al bestelt en betaalt, en aangeeft dat je hem in een bepaalde vestiging zal komen ophalen, wordt hij dan opzij gezet zodat hij op 9/10 klaar ligt?

Indien ja, dan is dat toch echt wel interessant, even over de grens rijden en ophalen, en je hebt hem op de launch day :)

• Prulleman
kijk eens in de Nexus 4 / 7 levertijden topics. Veel tweakers hebben die ook uit een duitse MM. Nordhorn wil ook nog wel voor 10 euro verzenden naar NL. Bestellen kan dan per mail (heb ik met mijn N7 2013 gedaan)

Strava

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:06:
Voor diegene die in Duitsland een adres hebben is de moto360 te reserveren op http://www.amazon.de/Moto...1&sr=8-1&keywords=moto360
Amazon.de verzend nu ook naar Nederland! heb er nu 1 voor besteld

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-06 00:02
B0MBACI schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:18:
[...]

Amazon.de verzend nu ook naar Nederland! heb er nu 1 voor besteld
Ik denk dat ik hem daar ook ga bestellen, ik neem aan dat de 'dark chrome' de versie is met de zwarte kast? De foto verspringt niet bij het aanklikken van een kleur.

• jacobras

jacobras

Developer

FluX schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:54:
[...]

Ik denk dat ik hem daar ook ga bestellen, ik neem aan dat de 'dark chrome' de versie is met de zwarte kast? De foto verspringt niet bij het aanklikken van een kleur.
Ik heb 'm ook zojuist besteld (thanks voor de tip, @B0MBACI), in de producttitel staat "helles Edelstahlgehäuse mit grauem Echtlederarmband". Neem aan dat dat een fancy term voor "grijs" is.

• FluX
jacobras schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:00:
[...]

Ik heb 'm ook zojuist besteld (thanks voor de tip, @B0MBACI), in de producttitel staat "helles Edelstahlgehäuse mit grauem Echtlederarmband". Neem aan dat dat een fancy term voor "grijs" is.
Ja dat is de grijze, zag kort erna de titel er ook bij verspringen. Zit nu op de betaalpagina maar kan jammer genoeg niet met Paypal betalen en heb geen creditcard. Dan maar even vragen of ik die van een vriend mag gebruiken in ruil voor een biertje.. :'(

• jacobras

jacobras

Developer

@FluX misschien levert MediaMarkt Duitsland wel aan Nederland? http://www.mediamarkt.de/...85,1479027.html?langId=-3 Verwachte datum staat op 9 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
jacobras schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:25:
@FluX misschien levert MediaMarkt Duitsland wel aan Nederland? http://www.mediamarkt.de/...85,1479027.html?langId=-3 Verwachte datum staat op 9 oktober.
Dank je, dan zal ik wel even moeten bellen/mailen zeker? Via de website is alleen binnen Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

FluX schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 00:06:
[...]

Dank je, dan zal ik wel even moeten bellen/mailen zeker? Via de website is alleen binnen Duitsland.
Oh, dat weet ik niet hoor. Was slechts een suggestie, kon het zelf niet zien daar ik geen account op de website heb. Als je wil bellen, dan met vestiging Nordhorn (Prulleman in "Moto 360 Prijzen, levertijden, imports").
Hoewel ik betwijfel of ze op dit tijdstip oppakken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
jacobras schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 00:10:
[...]

Oh, dat weet ik niet hoor. Was slechts een suggestie, kon het zelf niet zien daar ik geen account op de website heb. Als je wil bellen, dan met vestiging Nordhorn (Prulleman in "Moto 360 Prijzen, levertijden, imports").
Hoewel ik betwijfel of ze op dit tijdstip oppakken O-)
Haha, zal het morgen meteen doen. Thanks!
Update: mailtje gestuurd, nu maar hopen :9~

[ Voor 5% gewijzigd door FluX op 12-09-2014 15:35 ]

• tobitronics
  • Laatst online: 29-06 11:35
FluX schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 00:10:
[...]

Haha, zal het morgen meteen doen. Thanks!
Update: mailtje gestuurd, nu maar hopen :9~
Al een reactie? :)

Voor de amazon preorder mensen: Schrijven ze het bedrag direct van je CC af of pas als de order is bevestigd/op voorraad/uitgeleverd (hoe je t ook wil noemen)? En amazon doet toch ook gewoon vanaf 9 oktober mee?

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:45
Volgens mij wordt bij Amazon de CC pas belast op het moment dat het product daadwerkelijk verzonden is. Zelf ook een pre order staan voor de moto 360, maar op de CC nog niks te zien. Heeft nog geen verwachte leverdatum, maar verwacht dat dit ook gewoon begin/half oktober zal zijn.
tobitronics schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:32:
[...]

Al een reactie? :)

Voor de amazon preorder mensen: Schrijven ze het bedrag direct van je CC af of pas als de order is bevestigd/op voorraad/uitgeleverd (hoe je t ook wil noemen)? En amazon doet toch ook gewoon vanaf 9 oktober mee?

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb de mijne bij de MM in Duitsland besteld. Blijkbaar kan je daar gewoon met NL giftcards betalen :-) nu wachten.

• tobitronics
Pinjataaa schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:40:
Ik heb de mijne bij de MM in Duitsland besteld. Blijkbaar kan je daar gewoon met NL giftcards betalen :-) nu wachten.
Ben je daar gewoon naar binnen gelopen of heb je via internet/telefoon besteld?

• FluX
Jup, het volgende vandaag ontvangen:
Sehr geehrter Herr "FluX",
danke für Ihre Anfrage.
Sobald die Ware bei uns eintrifft, können wir Ihnen die Uhr zuschicken. Der Preis liegt bei 249€ + 14,99€ Kosten für den Versand. Offiziell soll die Uhr am 9.10. verfügbar sein, ob dies aber wirklich der Fall sein wird, steht allerdings noch in den Sternen. Es kann theoretisch der 9.10., aber auch möglicherweise erst 4 Wochen später werden.

Wenn Sie sich trotz der Unsicherheit des nicht genau definierbaren Versanddatums die Uhr gerne sichern möchten, können Sie uns das Geld vorab überweisen. Mit Ihrer Zustimmung dazu würde ich Ihnen eine Rechnung per Mail zukommen lassen. Teilen Sie mir dafür kurz Ihre Versandadresse mit.
Sobald Geld und Ware da ist, würde die Uhr in den Versand gehen.
Für weitere Rückfragen stehe ich gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
"Weggelaten"
Bereichsleiter Dienste
Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH Nordhorn
Ik weet nu niet zo goed meer wat het verstandigst is.. Hij kan in Duitsland dus opzich even snel komen als in NL, en dan betaal ik voor niets 15 euro extra. Denk er nog heel even over na 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door FluX op 13-09-2014 18:28 ]

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

tobitronics schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:46:
[...]

Ben je daar gewoon naar binnen gelopen of heb je via internet/telefoon besteld?
Ik heb het door een Duitse collega laten bestellen op de MM site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545513

Weet iemand wanneer de moto 360 te bestellen is in een Nederlandse store? Of zal ik toch voor MM/ Amazon Duitsland gaan? En welke van die 2 raden jullie dan aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
GermanPivo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:39:
Met wat geluk eind deze week in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Anoniem: 545513 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:57:
Weet iemand wanneer de moto 360 te bestellen is in een Nederlandse store? Of zal ik toch voor MM/ Amazon Duitsland gaan? En welke van die 2 raden jullie dan aan ?
Vooralsnog is dit het specifiekste wat NL'ers weten volgens mij..
GermanPivo schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
[...]
Met wat geluk eind deze week in huis! :)
Lucky you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Laatst online: 07-04 21:44
Als Mediamarkt Duitsland ze op 9 okt op voorraad krijgt zou Amazon ze dan ook hebben op 9 okt. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Henk. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:08:
Als Mediamarkt Duitsland ze op 9 okt op voorraad krijgt zou Amazon ze dan ook hebben op 9 okt. ?
Dat is de hamvraag denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-06 16:47
Ik denk dat ik nog even wacht, maar ben bang dat als hij ge-released wordt meteen uitverkocht zal zijn.
Ik hou het hier in ieder geval in de gaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Ik heb hem ook maar gewoon gepreorderd bij Amazon
aangezien je creditcard toch pas wordt afgeschreven zodra hij verzonden wordt (tenminste dat hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Vooral ook de hamvraag omdat Mediamarkt tegen mij zei dat die 9 oktober ook helemaal niet zo zeker is (zie quote van brief in mijn bovenstaande reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Henk. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:29:
Ik heb hem ook maar gewoon gepreorderd bij Amazon
aangezien je creditcard toch pas wordt afgeschreven zodra hij verzonden wordt (tenminste dat hoop ik)
Dat is inderdaad zo. Zelfs bij kickstarter (waar amazon de betaalservice is) werkt dit zo (alleen is leverdatum dan einddatum van campagne)

• Jip
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 20:24

Jip

Zou hem ook wel uit Amerika willen importeren, is het goedkoper als je het met een groter aantal tegelijkertijd doet, of maakt dat niks uit?

• DennusB
  • Niet online
Hoeveel kosten komen er bij vanuit Amerika dan?

• Henk.
Reflash schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:38:
Zou hem ook wel uit Amerika willen importeren, is het goedkoper als je het met een groter aantal tegelijkertijd doet, of maakt dat niks uit?
Ik had begin september een offerte opgevraagd bij USA2YOU voor 2 stuks
en dit kwam met standaard verzending op €492,- (met de huidige koers is dit vandaag de dag €470,-)
dat scheelt dus vrij weinig maar....
houd er ook nog rekening mee dat er ook nog douane kosten bij kunnen komen
dat is ook €121,- en maakt een totaal van €591,- dus 295,50 per stuk met de koers van vandaag.
mocht je er 1 willen bestellen ben je met verzenden bij hun €264,- kwijt en komt er ook nog 70€ douane kosten bij een totaal van €334,- nou suc6 :| 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Henk. op 17-09-2014 12:14 ]

• BobB
Henk. schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:47:
[...]

Ik had begin september een offerte opgevraagd bij USA2YOU voor 2 stuks
en dit kwam met standaard verzending op €492,- (met de huidige koers is dit vandaag de dag €470,-)
dat scheelt dus vrij weinig maar....
houd er ook nog rekening mee dat er ook nog douane kosten bij kunnen komen
dat is ook €121,- en maakt een totaal van €591,- dus 295,50 per stuk met de koers van vandaag.
mocht je er 1 willen bestellen ben je met verzenden bij hun €264,- kwijt en komt er ook nog 70€ douane kosten bij een totaal van €334,- nou suc6 :| 8)7
Ik denk dat je de douanekosten te hoog inschat. Die bestaan voor een groot deel uit een vast bedrag voor de inklaring en voor een ander deel uit procenten btw. Bij mijn Pebble Steel van $250 moest ik 37,- betalen.

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Voor de mensen die zich dit blijven afvragen.
Ervaring met pre-order games bij Amazon, coolblue en bol.com is dat het bedrag wordt afgeschreven het moment dat deze beschikbaar (en dus verzonden) wordt.

• bvanveelen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 11:55
DaemonAngel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:48:
Voor de mensen die zich dit blijven afvragen.
Ervaring met pre-order games bij Amazon, coolblue en bol.com is dat het bedrag wordt afgeschreven het moment dat deze beschikbaar (en dus verzonden) wordt.
Dank!
Heb hem (mede dankzij dit soort bevestigingen) toch maar besteld bij Amazon.de

Ik wil nu zelf wel eens zien hoe het zit met die batterij duur. Als ik het allemaal zo lees gaat het wel meevallen.

• Henk.
Bobbus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat je de douanekosten te hoog inschat. Die bestaan voor een groot deel uit een vast bedrag voor de inklaring en voor een ander deel uit procenten btw. Bij mijn Pebble Steel van $250 moest ik 37,- betalen.
Dat is vast een fout want alleen de btw is voor $250 is al €40,-
er komen dan nog invoerrechten van 4,2% bij en uiteraard nog de inklaringskosten.
Al met al bijna €65,- en dan heb ik het nog niet eens over de verzendkosten waar ook btw over afgedragen moet worden zo ben je bijna €70,- kwijt als de douane je pakket controleert idd ALS ze hem controleren
niet alle pakketten worden gecontroleerd vroeger was het 1 op de 10 tegenwoordig 1 op de 3 a 4.

ik denk dat die €37,- gewoon een rekening is van de verzendkosten die je achteraf moest betalen dit gebeurt vaak en ik denk dat je geluk hebt dat je pakket niet gecontroleerd is door de douane. :)

• tobitronics
Henk. schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:24:
[...]

Dat is vast een fout want alleen de btw is voor $250 is al €40,-
er komen dan nog invoerrechten van 4,2% bij en uiteraard nog de inklaringskosten.
Al met al bijna €65,- en dan heb ik het nog niet eens over de verzendkosten waar ook btw over afgedragen moet worden zo ben je bijna €70,- kwijt als de douane je pakket controleert idd ALS ze hem controleren
niet alle pakketten worden gecontroleerd vroeger was het 1 op de 10 tegenwoordig 1 op de 3 a 4.

ik denk dat die €37,- gewoon een rekening is van de verzendkosten die je achteraf moest betalen dit gebeurt vaak en ik denk dat je geluk hebt dat je pakket niet gecontroleerd is door de douane. :)
Ik weet niet bij welke winkel de Pebble is besteld, maar ik merk dat de meeste verkopers/winkels in de US/China welke doelgericht hun producten exporteren aan EU klanten meestal nogal sjoemelen met de waardedeclaratie op het pakket. Zo bestelde ik ooit een Oppo Find 5 van 500$ welke doodleuk gedeclareerd werd als een MP3 speler van 130$, waardoor ik uiteindelijk maar rond de 25 euro hoefde af te tikken aan de deur.

Echter gebeurt dit natuurlijk niet altijd, zo liet ik vorig jaar de 2013 Nexus 7 komen (waarde 250$), en ik mocht fijn 55 euro aftikken aan de deur ;(

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 17-09-2014 23:13 ]

• jacobras

jacobras

Developer

Coolblue biedt inmiddels pre-orders aan, zie ik. Had aangegeven mailtje te willen ontvangen, maar niets gekregen. Het is dat ik toevallig keek, misschien mailen ze alleen als-ie op voorraad is :/

Anyway: http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html .

Verwacht geen duidelijke leverdatum overigens. Op productpagina: "leverdatum onbekend". In bestelproces: "leverdatum: 01-12-1969". In bevestigingsmailtje: "u ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 19 september 2014". ;)

• DennusB
  • Niet online
jacobras schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:21:
Coolblue biedt inmiddels pre-orders aan, zie ik. Had aangegeven mailtje te willen ontvangen, maar niets gekregen. Het is dat ik toevallig keek, misschien mailen ze alleen als-ie op voorraad is :/

Anyway: http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html .

Verwacht geen duidelijke leverdatum overigens. Op productpagina: "leverdatum onbekend". In bestelproces: "leverdatum: 01-12-1969". In bevestigingsmailtje: "u ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 19 september 2014". ;)
Gaat lekker daar, ook geen mail gehad en idd ellende met die datum overal. Maar ik plaats maar een pre-order!
Edit : Bij plaatsen order krijg ik nu : Afleverdatum Maandag 1 december :X

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 18-09-2014 10:24 ]

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste