Er staat bij inschrijving voor de beschikbaarheidsmail ook dat je een e-mail krijgt bij voorraad, niet als de pre-order open is.DennusB schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:22:
[...]
Gaat lekker daar, ook geen mail gehad en idd ellende met die datum overal. Maar ik plaats maar een pre-order!
Edit : Bij plaatsen order krijg ik nu : Afleverdatum Maandag 1 december
Dat is dus die 01-12-1969 datum, dus klopt niet ;-)DennusB schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:22:
[...]
Edit : Bij plaatsen order krijg ik nu : Afleverdatum Maandag 1 december
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Moet je direct betalen bij coolblue in het geval van een pre-order? nvm, ja dus
[ Voor 12% gewijzigd door tobitronics op 18-09-2014 10:53 ]
Ja.tobitronics schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:52:
Heb hem overigens ook maar bij amazon.de besteld. Hopelijk gaat ie 9 oktober op de bus daar!
Bij centralpoint zijn ook al pre-orders te plaatsen met 9 oktober als verwachte datum op voorraad. Verschil is dat de Moto 360 hier maar €223,85 kost inclusief verzenden, toch een zeer nette prijs
En lijkt me dat ze met zo'n prijsverschil ook niet kunnen beroepen op een eventuele "kennelijke vergissing".
Nee? Ik heb gewoon bankoverschrijving gedaan en betaal pas als de datum zeker is!tobitronics schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:52:
Owner of DBIT Consultancy
Er staat toch echt 185€ excl. btw wat een rond getal is.lilboogs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:52:
Bij centralpoint zijn ook al pre-orders te plaatsen met 9 oktober als verwachte datum op voorraad. Verschil is dat de Moto 360 hier maar €223,85 kost inclusief verzenden, toch een zeer nette prijsEn lijkt me dat ze met zo'n prijsverschil ook niet kunnen beroepen op een eventuele "kennelijke vergissing".
Maar is centralpoint niet alleen voor bedrijven?
Denk ik mooi via afterpay te kunnen betalen, moet je 18 zijn... (5 dagen te vroeg

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 18-09-2014 12:06 ]
Wacht eens even, welke kleur/model heb ik nu gepre-ordered?jacobras schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:21:
Coolblue biedt inmiddels pre-orders aan, zie ik.
Anyway: http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html .
En 185*1,21 maakt 223,85
Als consument valt ook gewoon te bestellen bij central point. Zelf net ook maar een pre order geplaatst 
tobitronics schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:55:
[...]
Er staat toch echt 185€ excl. btw wat een rond getal is.
Maar is centralpoint niet alleen voor bedrijven?
Denk ik mooi via afterpay te kunnen betalen, moet je 18 zijn... (5 dagen te vroeg)
Mmm, als het waar is dat Amazon.de niet afschrijft voor verzending, en coolblue wél (en ik ergens vrees dat coolblue toch wat lager in de lijst aan wie ze de drie, misschien vier moto360s die ze waarschjinlijk ter beschikking gaan hebben voor "lancering" in Europa gaan leveren), lijkt me meer richting pre-order bij amazon.de te duwen.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Is t bij centralpoint ook vooraf betalen of pas als de 360 op voorraad is?lilboogs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:09:
En 185*1,21 maakt 223,85Als consument valt ook gewoon te bestellen bij centrailpoint. Zelf net ook maar een pre order geplaatst
[...]
Als je een Moto 360 in je winkelwagen doet en er naartoe gaat, zie je onderin een logo van Afterpay staan, dus het lijkt me dat je ook kan betalen als 'ie geleverd is.Puntje-NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:45:
[...]
Is t bij centralpoint ook vooraf betalen of pas als de 360 op voorraad is?
Ik wil mijn Moto ook wel daar gaan bestellen denk ik.. heeft iemand ervaring met de winkel, beetje snel met releasedatum-levering en zo?
[ Voor 15% gewijzigd door FluX op 18-09-2014 15:35 ]
eglobalcentral.eu is ook van plan de moto 360 te verkopen. Ze hadden wel nog geen ETA.
Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022
ik heb hem ook ge pre-ordered bij centralpoint voor 223.(de zilveren en ga het bandje later wel vervangen)..had ook net een nieuwe mastercard met 32 euro cadeautegoed...dus heb ik de moto 360 voor een mooi prijsje van 191 euro..nu maar hopen dat ze 9 oktober gaan halen.
belsimpel geeft nu aan de voor de pre-order november...
belsimpel geeft nu aan de voor de pre-order november...
[ Voor 20% gewijzigd door Michel242186 op 18-09-2014 16:35 ]
Ook ik heb de zwarte versie toch maar bij Centralpoint besteld (met Afterpay), ben benieuwd wanneer ie komt! Mooie prijs in ieder geval
[ Voor 10% gewijzigd door FluX op 18-09-2014 18:41 ]
Ik heb ook de grijze gepreordered bij centralpoint! Ben benieuwd of ze ook echt 9 oktober zullen verzenden...
Ik heb nu ook de grijze gepreordered bij centralpoint met afterpay. Nu nog even afwachten of ze ook daadwerkelijk straks genoeg op voorraad hebben xD.
Jammer dat ze geen belofte doen dat ze op de releasedag verzenden, anders had ik wat makkelijker kunnen annuleren en ergens anders besteld waar hij wel snel komt.
Vorige week een mailtje gestuurd naar een Australische webshop, als reactie:Kremx schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:43:
Ik heb ook de grijze gepreordered bij centralpoint! Ben benieuwd of ze ook echt 9 oktober zullen verzenden...
"There is no ETA yet, but you are more than welcome to check with us within 2-4 weeks. "
Dan kom je ook ongeveer uit rond 9 oktober.
Hoop dat hij hier dan ook in Australie uit komt.. en voor een vergelijkbare prijs in euro's, dus max 350$. Anders misschien maar eentje uit Nederland mee laten nemen als dat veel tijd scheelt.
Bij Saturn staat de datum er trouwens wel bij
Ik wil eigenlijk nog wel weten hoe de Sony Smartwatch 3 er uit ziet met een metalen bandje. Accu bijna 50% groter, GPS, NFC en zuinigere CPU doen mij toch twijfelen.
[ Voor 26% gewijzigd door JJ93 op 19-09-2014 03:25 ]
Heb hem ook maar besteld met afterpay bij CentralPoint!
Ben benieuwd. Wel handig dat AfterPay!
Misschien een hele rare vraag maar is back order iets anders als pre order? Ja toch?
Puntje-NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:07:
Misschien een hele rare vraag maar is back order iets anders als pre order? Ja toch?
http://www.woorden-boek.nl/woord/backorderbackorder: Bestelling voor iets dat op het moment van de bestelling (nog) niet leverbaar is, en dus later alsnog moet worden uitgevoerd.
Het is net als preorder niet op voorraad. Maar komt op zelfde neer
grootste verschil is dat je een preorder alleen doet bij een product wat nog niet eerder leverbaar was.
een preorder is dus altijd ook een backorder, maar andersom niet. om het duidelijk te houden wordt de term backorder dan ook niet vaak gebruikt bij nieuwe producten, maar technisch kan dat wel
een preorder is dus altijd ook een backorder, maar andersom niet. om het duidelijk te houden wordt de term backorder dan ook niet vaak gebruikt bij nieuwe producten, maar technisch kan dat wel
Centralpoint heeft de verwachte leverdatum verschoven naar 11 oktober (BRON)
Morgen gaat hij naar 12 oktober...ulTimaS schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:11:
Centralpoint heeft de verwachte leverdatum verschoven naar 11 oktober (BRON)

Anoniem: 611272
Laten we hopen van niet.Michel242186 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:56:
[...]
Morgen gaat hij naar 12 oktober...

Iets genaamd ervaring zegt me dat dit altijd zo is. Kijk maar naar de nexus 5 of de radeon r9 290X. Kleine startvoorraad die totaal niet kan voldoen aan de vraag, vervolgens lang wachten op de 2e batch die binnen moet komenAnoniem: 611272 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:59:
[...]
Laten we hopen van niet.Het zou toch bizar zijn als ze officieel al begin oktober te leveren zijn, maar iedereen pas november gaat verzenden
Anoniem: 611272
Jij zegt dat Motorola nu nog steeds niet genoeg geleerd hebben van het drama in Amerika nu? Ik mag toch aannemen dat ze op z'n minst hun plannen voor de uitrol in Europa nog even hebben ingezien, of daar niet enige vorm van verbetering in mogelijk is.tobitronics schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:01:
[...]
Iets genaamd ervaring zegt me dat dit altijd zo is. Kijk maar naar de nexus 5 of de radeon r9 290X. Kleine startvoorraad die totaal niet kan voldoen aan de vraag, vervolgens lang wachten op de 2e batch die binnen moet komen

Laten we hopen van niet, maar meestal worden dit soort plannen maanden van te voren gesmeed en kunnen de fabireken niet ineens op 200% draaien..Anoniem: 611272 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:03:
[...]
Jij zegt dat Motorola nu nog steeds niet genoeg geleerd hebben van het drama in Amerika nu? Ik mag toch aannemen dat ze op z'n minst hun plannen voor de uitrol in Europa nog even hebben ingezien, of daar niet enige vorm van verbetering in mogelijk is.
En ja hoor, hij staat op 12 oktober. Ik ben blij dat ik mijn bestelling bij Coolblue heb staan. Centralpoint is blijkbaar een beetje een trieste winkelMichel242186 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:56:
[...]
Morgen gaat hij naar 12 oktober...
waarom?vickypollard schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:40:
[...]
En ja hoor, hij staat op 12 oktober. Ik ben blij dat ik mijn bestelling bij Coolblue heb staan. Centralpoint is blijkbaar een beetje een trieste winkel
Coolblue heeft "leverdatum onbekend" staan.
Grote kans dat zij ook 12 oktober aan zullen houden
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Bij coolblue staat in de beschrijving 'november'. Alhoewel dat nog een tijd duurt vind ik wel beter dat ze het op deze manier neerzetten. Als je er vanuit ga dat je bv 3 oktober (was het toch?) bij centralpoint het binnen zou krijgen, dan is het nu toch al een flinke tegenvaller.jimz93 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:51:
[...]
waarom?
Toch blij dat ik die van mij bij Coolblue heb besteld, al vaker positieve ervaringen mee gehad.
Ik bedoelde dat Centralpoint een beetje triest is, omdat ze je blijkbaar proberen te lokken met een leveringsdatumjimz93 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:51:
[...]
waarom?
Gelukkig heb ik hem bij MM Duitsland, iets betrouwbaarder..
Bij centralpoint is ie ook 10% goedkoper...
Ik ben gelokt door hun prijs, niet de leverdatum, daarvan weet ik dat die ongeveer wel gelijk is met andere winkels als Coolblue. Ik heb leverdata nooit als iets betrouwbaars gezien, sowieso niet handig om je beslissing daarop af te laten hangenvickypollard schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:35:
[...]
Ik bedoelde dat Centralpoint een beetje triest is, omdat ze je blijkbaar proberen te lokken met een leveringsdatumIk zou me een beetje genaaid voelen als ik daar besteld had.
Heeft iemand trouwens al een Moto 360 uit de VS binnen?
Hij komt pas half november in NL. Bron.
En nu op 13 oktober.vickypollard schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:40:
[...]
En ja hoor, hij staat op 12 oktober. Ik ben blij dat ik mijn bestelling bij Coolblue heb staan. Centralpoint is blijkbaar een beetje een trieste winkel
Morgen maar even Centralpoint mailen om te vragen wat zij van hun leverancier hebben gehoord dan..
of ze hebben al zoveel pre-orders dat hun eerste batch al weg is...
Laat even weten wat ze antwoorden. Ben wel benieuwd nu...FluX schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:17:
[...]
En nu op 13 oktober.
[...]
Morgen maar even Centralpoint mailen om te vragen wat zij van hun leverancier hebben gehoord dan..
vickypollard schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:20:
[...]
Laat even weten wat ze antwoorden. Ben wel benieuwd nu...
Goedemorgen Dennis,
Bedankt voor je e-mail.
Dit is op dit moment de verwachtte levertijd zoals wij die die vanuit onze leverancier ontvangen.
Op het moment dat je bij ons een order plaatst, ontvang een verzendbevestiging wanneer de Moto 360 is verstuurd.
Mocht je nog andere vragen hebben, vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Ze krijgen zeker iedere dag een nieuwe datum door
Ik bestel voor mijn werk regelmatig bij Central Point en heb er zeker geen slechte ervaringen mee.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Centralpoint in hun systeem de leverdatum vast heeft gezet op "3 weken in de toekomst", en dat daarom die leverdatum braaf elke dag een dagje meeschuift.
Datum stond gisteren ook netjes op de zondag over 3 weken, een dag dat zij geen voorraad zullen ontvangen en ook niks gaan uitleveren.
Ze zullen allemaal wel geen idee hebben wanneer de voorraad komt.
Datum stond gisteren ook netjes op de zondag over 3 weken, een dag dat zij geen voorraad zullen ontvangen en ook niks gaan uitleveren.
Wat hij zegt.Vlemert schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:17:
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Centralpoint in hun systeem de leverdatum vast heeft gezet op "3 weken in de toekomst", en dat daarom die leverdatum braaf elke dag een dagje meeschuift.
We moeten het er maar mee doen, geduld blijft een schone zaak
Zo voelt het toch aan als een lokkertje, als je het mij vraagt. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat de datum onbekend isVlemert schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:17:
ik heb geen moment gedacht dat centralpoint op 9 oktober zou leveren...meer de prijs heeft mij gelokt..ik zie het wel.
Heeft er toevallig al iemand iets gelezen over de duitse leverdata? ik heb vorige week bij Amazon.de ge-preordered,
Mediamarkt is 9okt.willemoldemans schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:47:
Heeft er toevallig al iemand iets gelezen over de duitse leverdata? ik heb vorige week bij Amazon.de ge-preordered,
Vergeet centralpoint, die gaan gewoon op dezelfde dag leveren als coolblue, a.k.a. die dag is nog onbekend. Leuk dat het 20€ goedkoper is, echter geldt no free lunch in de electronica wereldAnoniem: 545513 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:51:
Hij staat nu op 14 oktober...
Nooit geweten dat Orange die dingen ook verkoopt:
http://store.orange.com/n...-black-leather-eu-265728/
(geen leverdatum en ietsjes duurder)
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
nooit geweten dan orange een shop had??barchettanl schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:51:
Nooit geweten dat Orange die dingen ook verkoopt:
Anoniem: 376671
Toch maar bij Coolblue bestellen dan, wel 10% duurder maar zo'n Centralpoint is ook niks..
Ladies and gentleman, we've got him!
Tot in het andere topic!

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Zo jaloers he! Maak je een recensie voor ons?GermanPivo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:04:
Ladies and gentleman, we've got him!Tot in het andere topic!
[afbeelding]
Zat er aan te denken, maar al genoeg recensies op het internet. Zal uiteraard wel bij de buren mijn ervaringen/bevindingen delen.FluX schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:20:
[...]
Zo jaloers he! Maak je een recensie voor ons?
Voor iedereen die in een NL'se winkel bestelt: reken maar op een leverdatum van 10 november. Bol.com heeft dit zojuist op zn productpagina gezet en ze hebben het doorgaans bij het juiste eind als het gaat om pre-orders (is toch maar 1 leverancier voor heel NL waarschijnlijk)
Dit is wel heel erg jammer. Zelf hoop ik dat via Coolblue de pre orders er nog wat eerder doorgaan. Ik blijf hopen op een release in oktober.tobitronics schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:52:
Voor iedereen die in een NL'se winkel bestelt: reken maar op een leverdatum van 10 november. Bol.com heeft dit zojuist op zn productpagina gezet en ze hebben het doorgaans bij het juiste eind als het gaat om pre-orders (is toch maar 1 leverancier voor heel NL waarschijnlijk)
vertel even hoe je eraan ben gekomen? (import) en wat heb je ervoor betaald?GermanPivo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:04:
Ladies and gentleman, we've got him!Tot in het andere topic!
[afbeelding]
Vriend in de US en $249Michel242186 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:49:
[...]
vertel even hoe je eraan ben gekomen? (import) en wat heb je ervoor betaald?
[ Voor 14% gewijzigd door GermanPivo op 23-09-2014 20:40 ]
whoot...jaloers!!GermanPivo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:29:
[...]
Vriend in de US en $249(en dat we het voor elkaar hebben gekregen om rond 17:30 te bestellen
)
Misschien dat de eerste batch gewoon al verkocht is... dan is het niet zo gek dat het opschuift hetobitronics schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:52:
Ik denk eerder dat we hier last hebben van een bekend probleem bij preorders: sommige bedrijven proberen bestellingen binnen te harken door een zo vroeg mogelijke leverdatum te beloven.DennusB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:12:
[...]
Misschien dat de eerste batch gewoon al verkocht is... dan is het niet zo gek dat het opschuift he
We gaan het zien maar dat Centralpoint (automatisch) elke dag de verwachte datum naar voren schuift zegt veel.
Zoals iemand al eerder zei is dit gewoon hoe hun systeem werkt. Anders zouden ze niet iedere dag de leverdatum een dag vooruit schuiven. Dit gaat gewoon automatisch.Vlemert schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:30:
[...]
Ik denk eerder dat we hier last hebben van een bekend probleem bij preorders: sommige bedrijven proberen bestellingen binnen te harken door een zo vroeg mogelijke leverdatum te beloven.
We gaan het zien maar dat Centralpoint (automatisch) elke dag de verwachte datum naar voren schuift zegt veel.
Dat was ik zelf inderdaad, maar buiten dat het niet zo moeilijk moet zijn om een product verder in de toekomst in te voeren zouden ze ook wat transparanter kunenn zijn over of ze überhaubt weten wanneer leveringen komen. In plaats daarvan blijven ze liefst zo vaag mogelijk, om maar geen leveringsdatum te gebruiken die na die van een andere verkoper ligt.barrymossel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:38:
[...]
Zoals iemand al eerder zei is dit gewoon hoe hun systeem werkt. Anders zouden ze niet iedere dag de leverdatum een dag vooruit schuiven. Dit gaat gewoon automatisch.
Ik sta er verder niet echt van te kijken, het blijven bedrijven die geld willen verdienen. Maar wel iets om in gedachten te houden voor je een preorder plaatst.
Ze hadden ook gewoon makkelijk kunnen aangeven onbekend of iets anders, dit is gewoon puur om orders binnen te halen.. Coolblue is toch een stuk netter..barrymossel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:38:
[...]
Zoals iemand al eerder zei is dit gewoon hoe hun systeem werkt. Anders zouden ze niet iedere dag de leverdatum een dag vooruit schuiven. Dit gaat gewoon automatisch.
Transparant zijn verdient sowieso de voorkeur, maar dan moet hun systeem het wel toelaten (en aanpassingen aan een systeem doen ze vaak niet voor die drie pre-order producten die ze hebben). Het zijn niet altijd grote boze bedrijven die iedereen willen oplichten (zoals ik zelf ook vaak vermoed). Dat gezegd hebbende zijn het ratten die gewoon eerlijk moeten zijn!!!!Vlemert schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:17:
[...]
Dat was ik zelf inderdaad, maar buiten dat het niet zo moeilijk moet zijn om een product verder in de toekomst in te voeren zouden ze ook wat transparanter kunnen zijn over of ze überhaupt weten wanneer leveringen komen. In plaats daarvan blijven ze liefst zo vaag mogelijk, om maar geen leveringsdatum te gebruiken die na die van een andere verkoper ligt.
Ik sta er verder niet echt van te kijken, het blijven bedrijven die geld willen verdienen. Maar wel iets om in gedachten te houden voor je een preorder plaatst.
Heb even met Centralpoint gebabbeld, ook antwoord op jullie discussie:

[ Voor 112% gewijzigd door FluX op 24-09-2014 18:47 ]
Zo:FluX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:40:
Heb even met Centralpoint gebabbeld, ook antwoord op jullie discussie:
http://imgur.com/YRjZqVr
http://imgur.com/9AaL0Qt
off-topic: Hoe kan ik deze afbeeldingen hier op de juiste manier uploaden? Die img code doet het niet..

(url van de afbeelding zelf opslaan en invoegen als img)
Ah bedankt!barrymossel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:30:
[...]
Zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
(url van de afbeelding zelf opslaan en invoegen als img)
Helpt het mensen nog een beetje geruststellen of ben ik weer de spuit11?
Netjes van centralpoint, gewoon eerlijk.FluX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:54:
[...]
Ah bedankt!
Helpt het mensen nog een beetje geruststellen of ben ik weer de spuit11?
Ook maar even met Coolblue gebeld. Er werd mij verteld dat de 'expected' datum op 1-12-2014 staat. Het kan eerder of later zijn, meer kon hij mij ook niet vertellen. Er werd wel gezegd dat de release datum wel opgeschoven was...
Edit:
Wat ik nog in mijn bestel bevestiging heb gevonden, had zo leuk geweest...
Edit:
Wat ik nog in mijn bestel bevestiging heb gevonden, had zo leuk geweest...
Verwachte leverdatum
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op zaterdag 20 september 2014.
[ Voor 41% gewijzigd door Marc1510 op 24-09-2014 19:42 ]
Ja anders krijg ik nooit te weten wanneer het nou kerst is..Anoniem: 376671 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:36:
Zou mooi zijn als we hem nog voor kerst krijgen
Het blijkt dat de Moto 360 volgende week donderdag (2 oktober) al gereleased word bij O2 in engeland. Source.
Dit geeft enige hoop!
Dit geeft enige hoop!
Ik kreeg vandaag een e-mail van Coolblue. Dat de MOTO te pre-orderen is.
Het proces doorlopen: Verwachte leverdatum ........ 1 december 2014.
Ik heb de moeite maar genomen.
Ook omdat ik deze wilde als kerstkadotje voor mijzelf.
[ Voor 13% gewijzigd door Beqs op 26-09-2014 08:26 ]
Die datum kreeg ik ook, maar lijkt niet te kloppen: jacobras in "Moto 360 Prijzen, levertijden, imports" . Coolblue zei in een reactie:Beqs schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:23:
Ik kreeg vandaag een e-mail van Coolblue. Dat de MOTO te pre-orderen is.
@jacob_ras Ja, we hebben het eerder vernomen inderdaad. We doen er alles aan om dit aan te passen.
OK. Ik zie net dat mijn vorige bericht een herhaling van zetten was.
Ik zag 1 december staan en dacht dat is ver weg, maar wel ruim voor Kerst dus laten we het maar doen.
Als de datum helemaal niet klopt, dan kan het alleen maar eerder worden.
We gaan het meemaken. Hij is betaald dus ooit moet hij gebracht worden.

Ik zag 1 december staan en dacht dat is ver weg, maar wel ruim voor Kerst dus laten we het maar doen.
Als de datum helemaal niet klopt, dan kan het alleen maar eerder worden.
We gaan het meemaken. Hij is betaald dus ooit moet hij gebracht worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Beqs op 26-09-2014 14:36 ]
Heb hem zelf maar bij amazon gepreordered, lijkt me toch de meest betrouwbare optie
Heb hem ook bij Amazon.de in de pre-order zitten, sinds 11 september. Ben erg benieuwd, maar is snel geannuleerd mocht het tegenvallen / in Nederland toch snel leverbaar worden.
Bol.com geeft 2 verschillende levertijden aan, bij het product op de site staat 10-11-2014 en in het besteloverzicht staat 09-10-2014. Even nagevraagd via twitter en ik kreeg de volgende reactie van bol.com:
"We verwachten deze op 10 november te kunnen leveren. De informatie op de website zelf of e-mail zijn juist! ^JF"
https://twitter.com/bol_com/status/515913142950715392
"We verwachten deze op 10 november te kunnen leveren. De informatie op de website zelf of e-mail zijn juist! ^JF"
Dus als ik het goed begrijp word die van jou op 9-10 geleverd? Die informatie komt zoals ik het begrijp ook van de website of email. Het zou wel erg fijn zijn om te weten dat er al Moto 360s geleverd worden in Nederland.Bld- schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:00:
Bol.com geeft 2 verschillende levertijden aan, bij het product op de site staat 10-11-2014 en in het besteloverzicht staat 09-10-2014. Even nagevraagd via twitter en ik kreeg de volgende reactie van bol.com:
Edit:
Zojuist nog even met Coolblue gebeld. Er werd mij verteld dat ze de horloges (zwart en zilver) komende week verwachten binnen te krijgen. Natuurlijk zegt dit nog niets, maar het zou erg leuk zijn!
[ Voor 12% gewijzigd door Marc1510 op 28-09-2014 12:28 . Reden: Meer info van Coolblue ]
Dat zou een grote verrassing zijnMarc1510 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:38:
[...]
Edit:
Zojuist nog even met Coolblue gebeld. Er werd mij verteld dat ze de horloges (zwart en zilver) komende week verwachten binnen te krijgen. Natuurlijk zegt dit nog niets, maar het zou erg leuk zijn!
Dat zou tof zijn. Ik heb hem zo snel mogelijk gepreordered, dus hopelijk zit ik bij de eerste batchMarc1510 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:38:
[...]
Dus als ik het goed begrijp word die van jou op 9-10 geleverd? Die informatie komt zoals ik het begrijp ook van de website of email. Het zou wel erg fijn zijn om te weten dat er al Moto 360s geleverd worden in Nederland.
Edit:
Ik hoop dat Centralpoint hem dan ook deze week al krijgt! Lijkt me dat dat dezelfde leverancier is toch?
Ik heb 'm gisteravond besteld, ik weet niet of er veel pre-orders zijn maar ik hoop heel erg dat ze genoeg binnenkrijgen voor alle pre-orders!Marc1510 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:38:
[...]
Ze tweeten net naar mij :Marc1510 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:38:
[...]
Klinkt dus nog niet erg hoopvol!@dennusb Daar kunnen we nog geen harde uitspraken over te doen. Wanneer er meer bekend is, lees je dat op onze website.
Naar mij tweeten ze net:DennusB schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:13:
[...]
Ze tweeten net naar mij :
[...]
Klinkt dus nog niet erg hoopvol!
Daar durven we op dit moment nog geen harde uitspraken over te doen, we verwachten 'm wel snel!
Daar is over nagedacht, vrij interpreteerbaar
Jammer genoeg wel jaulTimaS schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:32:
[...]
Daar is over nagedacht, vrij interpreteerbaar
Ik vind het toch bijzonder dat daar zo lang onduidelijkheid over kan zijn...
Ik heb m toch ook meer weer in preorder gezet bij CoolBlue, ik heb niet zoveel vertrouwen meer in die CentralPoint gasten... daar is het al helemaal erg stil
Door de verschillende reacties vanuit Coolblue komt het op mij over alsof ze wel een bepaalde window hebben waarin hij binnen gaat komen(deze week?), maar dat er nog net te veel onzekerheid bestaat om een exacte datum te kunnen geven.
Wishful thinking bestaat natuurlijk ook..
Dat idee heb ik ook! Ik ben reuze benieuwdTherach schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:52:
Door de verschillende reacties vanuit Coolblue komt het op mij over alsof ze wel een bepaalde window hebben waarin hij binnen gaat komen(deze week?), maar dat er nog net te veel onzekerheid bestaat om een exacte datum te kunnen geven.
Media Markt Duitsland lijkt hem vanaf 9 oktober binnen te hebben!
http://www.mediamarkt.de/...85,1479027.html?langId=-3
Hoe werkte die Nexus 4 bestellen en in NL krijgen truc ook alweer?
PieterAelse schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:09:
Media Markt Duitsland lijkt hem vanaf 9 oktober binnen te hebben!
Goed nieuws! Ik hoop dat Nederlandse retailers rond diezelfde tijd dan voorraad ontvangen.
Ik kreeg onderstaand bericht van Centralpoint:
Edit: Helaas, CoolBlue geeft hetzelfde aan:
@centralpoint_nl Ik heb een Moto 360 besteld, echter schuift de verwachte leverdatum steeds een dag op. Is hier al meer over bekend?
Misschien toch ook maar bij CoolBlue pre-orderen en degene die het laatste komt annuleren....We hebben direct navraag gedaan bij de distributeur van Motorola. De Moto360 wordt de 2e week van November binnen verwacht. ^DH
Edit: Helaas, CoolBlue geeft hetzelfde aan:
Misschien dat ik hem toch ga proberen op te halen bij een Duitse MedieMarkt aangezien ik hem eigenlijk 16 Oktober mee wil nemen op vakantie naar Japan.@koenvt Op dit moment staat de leverdatum bij ons op halverwege november. De precieze datum is nog niet bekend.
[ Voor 27% gewijzigd door Kremx op 29-09-2014 12:52 ]