Bah, wat kut. Ik vraag me af wat nu de reden is dat er zoveel vertraging tussen de Amerikaanse en Europese lancering zit.Kremx schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:34:
Ik kreeg onderstaand bericht van Centralpoint:
[...]
[...]
Misschien toch ook maar bij CoolBlue pre-orderen en degene die het laatste komt annuleren....
Edit: Helaas, CoolBlue geeft hetzelfde aan:
[...]
Misschien dat ik hem toch ga proberen op te halen bij een Duitse MedieMarkt aangezien ik hem eigenlijk 16 Oktober mee wil nemen op vakantie naar Japan.
Omdat dat bij elke lancering van een tech product zo is (zeker bij google producten)?J.Appleseed schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:56:
[...]
Bah, wat kut. Ik vraag me af wat nu de reden is dat er zoveel vertraging tussen de Amerikaanse en Europese lancering zit.
@demeestenindittopic Wil niet vervelend overkomen maar ik vind jullie toch een tikje naïef overkomen. Heb zelf de lancering van de Nexus 7 2012/2013 en de Nexus 5 gevolgd omdat ik die devices persé wilde hebben en keer op keer was het gewoon zo dat je de webshops niet moet geloven totdat ze daadwerkelijk voorraad hebben. Alles wat ze zeggen is enkel om preordergeld binnen te harken.
Wil je je device echt op 9 oktober? Dan moet je bij onze Deutsche Freunden of onze English Lads kijken. In nederland: forget it (tenzij iemand ze importeert vanuit duitsland/UK)
Ik verwacht zelf dat ze zoiets zeggen omdat ze dan weer een voorraad zouden hebben. Het zou me niets verbazen als ze deze week de eerste batch bijvoorbeeld binnen krijgen zoals tegen mij via de telefoon was verteld.Kremx schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:34:
[...]
Misschien toch ook maar bij CoolBlue pre-orderen en degene die het laatste komt annuleren....
Edit: Helaas, CoolBlue geeft hetzelfde aan:
[...]
Ik krijg hem binnen een paar dagen binnen uit de US, collega heeft er een voor me opgestuurd. Ik heb echter op 17 september bij Belsimpel een pre-order gedaan. Ik kan vragen of ze de gegevens kunnen wijzigen zodat een van de mensen hier mijn plekje in de rij krijgt?
Annuleer je order gewoon, dan krijgt de volgende in de rij jouw plek enzovoort. Stukken eerlijkerXPowerStef schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:49:
Ik krijg hem binnen een paar dagen binnen uit de US, collega heeft er een voor me opgestuurd. Ik heb echter op 17 september bij Belsimpel een pre-order gedaan. Ik kan vragen of ze de gegevens kunnen wijzigen zodat een van de mensen hier mijn plekje in de rij krijgt?
Daar heb jij dan weer gelijk in, gaan we doen!
Edit: laat maar, oud nieuws
[ Voor 103% gewijzigd door vickypollard op 29-09-2014 22:42 ]
Jup, dat was ik.
Ik heb hierna meteen contact opgenomen met CoolBlue en die zeiden ook midden November.
Ik heb hierna meteen contact opgenomen met CoolBlue en die zeiden ook midden November.
Oh, ik zie nu ook dat je dit al gepost hebt, maar dan als quotes! Ik hoop dat ze toch eerdet wat krijgen...Kremx schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:30:
Jup, dat was ik.
Als je half november te laat vindt, waarom dan niet gewoon bestellen bij Amazon.de als ik vragen mag? Dan heb je hem over een dag of 10.
Is het al zeker dan dat amazon.de ze ook binnen krijgt op 9 oktober? Ik zie namelijk niks staan op de website.
Ga ik doenjoblamie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
Als je half november te laat vindt, waarom dan niet gewoon bestellen bij Amazon.de als ik vragen mag? Dan heb je hem over een dag of 10.
Had via Twitter gevraagd of ze de apparaten deze week binnen zouden krijgen als bevestiging:
Edit: aan coolblue.
Het is geen ontkenning, het zou dus nog kunnen!Helaas is er nog niks bekend, we hopen natuurlijk wel dat we hem deze week binnen krijgen!
Edit: aan coolblue.
[ Voor 4% gewijzigd door Marc1510 op 30-09-2014 13:09 ]
Oeps! Te snel geschreven, had het gister avond aan Coolblue gevraagd.Kremx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:02:
Aan wie heb je dat gevraagd? Amazon.de?
Nou ja, ik heb 'm gewoon bij Amazon.de besteld nu. Zij zijn ook wat groter dus ga ervan uit dat ze 'm wat eerder hebben. Indien niet zou dat erg jammer zijn, maar goed
Wie zegt dat ze zo'n grote voorraad hebben? Bedenk je wel dat heel duitsland daar zowat bestelt, wat neerkomt op het feit dat er toch flink wat mensen tussen die 80 miljoen inwoners zullen zitten die ook een moto 360 willenjoblamie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
Zojuist Belsimpel gemaild over de verwachte levertijd. (bestelt op 8-9-2014)
Nog even wachten dusDe levertijd is momenteel zes weken. Indien deze veranderd wordt dit zichtbaar op onze website.
Ik hoop dat de leveringen hier beter gaan dan in de VS. Daar was hij vorige week niet of nauwelijks te krijgen nog.
De meeste winkels hadden er soms 1 op voorraad... maar meestal niet!!!
Heb week pogingen gedaan maar helaas niet gelukt.
Dat geeft niet veel hoop voor de Europese leveringen... Ik vraag me af of ze bewust de voorraad klein wilden houden (om overschot tegen te gaan), of dat ze het gewoon niet aankunnen.Vroem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:21:
Ik hoop dat de leveringen hier beter gaan dan in de VS. Daar was hij vorige week niet of nauwelijks te krijgen nog.
Ik zie alleen maar leren en of plastic bandjes op deze websites. Weet iemand wanneer de stalen versie uit komt?
gaat pas volgend jaar worden volgens mij.daniel96 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:54:
Ik zie alleen maar leren en of plastic bandjes op deze websites. Weet iemand wanneer de stalen versie uit komt?
Je kan er elk willekeurig bandje zelf inklikkenMichel242186 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:10:
[...]
gaat pas volgend jaar worden volgens mij.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dus als ik een moto 360 koop krijg ik er een metalen band bij?DennusB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:14:
[...]
Je kan er elk willekeurig bandje zelf inklikken
Nee, je krijgt één band erbij, dus of de zwarte leren of de grijze leren of de metalen. Hij bedoelde dat je zelf een metalen band los zou kunnen kopen (voor een normaal horloge), dat die ook aan de 360 geklikt kan worden.daniel96 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:38:
[...]
Dus als ik een moto 360 koop krijg ik er een metalen band bij?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Die van Motorola zullen volgens mij ook los verkocht wordenjacobras schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:43:
[...]
Nee, je krijgt één band erbij, dus of de zwarte leren of de grijze leren of de metalen. Hij bedoelde dat je zelf een metalen band los zou kunnen kopen (voor een normaal horloge), dat die ook aan de 360 geklikt kan worden.
Ja dit klopt:Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:19:
[...]
Die van Motorola zullen volgens mij ook los verkocht worden
- leren bandje los $50,-
- metalen bandje los $80,-
- Horloge met metalen band $280,-
$ = € waarschijnlijk
Ik vind de metalen band van motorola eigenlijk wat tegenvallen, dus blijft het voor mij bij de leren band.
[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 30-09-2014 23:09 ]
Ik heb geen idee, baalde er wel van vorige week...vickypollard schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:42:
[...]
Dat geeft niet veel hoop voor de Europese leveringen... Ik vraag me af of ze bewust de voorraad klein wilden houden (om overschot tegen te gaan), of dat ze het gewoon niet aankunnen.
Voorraden worden daar natuurlijk op afgestemd. Dus Duitsland krijgt veel grotere voorraden dan Nederland. Daarnaast is die Moto 360 echt niet zo populair hoor, dus het zal wel meevallen met het aantal bestellingen. Smartwatches staan nog in hun kinderschoenen.tobitronics schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:04:
[...]
Wie zegt dat ze zo'n grote voorraad hebben? Bedenk je wel dat heel duitsland daar zowat bestelt, wat neerkomt op het feit dat er toch flink wat mensen tussen die 80 miljoen inwoners zullen zitten die ook een moto 360 willen
Desalniettemin kan het alsnog zo zijn dat je misgrijpt natuurlijk. Maar je kunt die pre-order gewoon vast plaatsen, je betaalt toch pas wanneer ie verzonden wordt. Tot die tijd kun je kosteloos annuleren. Dus vind je hem elders toch eerder, dan annuleer je.
Is het niet een optie om gewoon naar de Duitse mediamarkt te rijden op 9 oktober ?
Of is voorbestellen echt noodzakelijk bij de desbetreffende mediamarkt ?
[ Voor 32% gewijzigd door Henk. op 01-10-2014 11:25 ]
Denk dat er genoeg duitsers in de rij al zullen staan die dag..Henk. schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:22:
Is het niet een optie om gewoon naar de Duitse mediamarkt te rijden op 9 oktober ?
Nou ? Beetje op tijd voor de deur staan, wie gaat er mee ?tobitronics schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:48:
[...]
Denk dat er genoeg duitsers in de rij al zullen staan die dag..
Als ik de introductie in de UK zie, shops die 1 tot 2 modellen geleverd krijgen, houd ik mijn hart vast voor Duitsland. Ik zou in ieder geval niet voor niets naar Duitsland rijden en van te voren gewoon even bellen of ze er eentje voor je apart willen leggen!
Is 'ie in de UK al beschikbaar dan? Ik dacht dat 'ie daar tegelijk met Duitsland uitkwam.XPowerStef schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:29:
Als ik de introductie in de UK zie, shops die 1 tot 2 modellen geleverd krijgen, houd ik mijn hart vast voor Duitsland. Ik zou in ieder geval niet voor niets naar Duitsland rijden en van te voren gewoon even bellen of ze er eentje voor je apart willen leggen!
Vanaf morgenJ.Appleseed schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Is 'ie in de UK al beschikbaar dan? Ik dacht dat 'ie daar tegelijk met Duitsland uitkwam.
Oh. Misschien dan toch beter bij Amazon.co.uk kunnen bestellen
Gelukkig heb ik hem ruim op tijd besteld bij mediamarkt.de, dus ik verwacht hem wel op de 9e.
Het is lang geleden dat ik mij op iets verheugd heb haha.
Leveren ze ook in Nederland?Pinjataaa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:05:
Gelukkig heb ik hem ruim op tijd besteld bij mediamarkt.de, dus ik verwacht hem wel op de 9e.
Verwijderd
Hoi,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ben ook aan het wachten op dat de 360 in NL uitkomt. Als ik de berichten lees gaat het nog even duren. Heb m via centralpoint besteld (achteraf betalen) maar denk niet dat het nog in oktober gaat gebeuren.
In Duitsland is ie dus wel eerder? Ik heb via de duitse mediamarkt site 1 besteld (duisburg) met als optie om in de winkel op te halen. Heb ook een bevestiging. Ik vraag me alleen af of dit gaat lukken. Iemand die hetzelfde van plan is?
Ik ben nieuw hier op het forum. Ben ook aan het wachten op dat de 360 in NL uitkomt. Als ik de berichten lees gaat het nog even duren. Heb m via centralpoint besteld (achteraf betalen) maar denk niet dat het nog in oktober gaat gebeuren.
In Duitsland is ie dus wel eerder? Ik heb via de duitse mediamarkt site 1 besteld (duisburg) met als optie om in de winkel op te halen. Heb ook een bevestiging. Ik vraag me alleen af of dit gaat lukken. Iemand die hetzelfde van plan is?
Ik heb een vriend die in Duitsland werkt en daar mag ik hem laten bezorgen
Ik vlieg volgende week via Dubai.
http://www.letstango.com/product/motorola-moto-360-watch/
.. uitverkocht ..
http://www.letstango.com/product/motorola-moto-360-watch/
.. uitverkocht ..
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ja, daar ga ik waarschijnlijk bestellen als die er is, maar het nadeel is dat je alleen met CC kan betalen.
Ik heb hem ook net zo besteld, met optie voor afhalen. Heb de automatische bevestigingsmail gehad, blijkbaar moet je nog een tweede bevestiging krijgen, daar wacht ik nog op.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:26:
Hoi,
Als je kijkt in het Nexus 4 topic dan zie je dat veel Tweakers hem toen ook uit een Duitse MM hebben gehaald (met ter plaatse ophalen), dus dat zou toch moeten goed gaan...
Blijkbaar wil de MM in Nordhorn ook wel verzenden naar NL. Ben zelf van BE en woon niet ver van de grens dus ik ga 'm alleszins gewoon ophalen
Verwijderd
Die tweede mail heb ik wel gekregen maar vraag me af of ze daadwerkelijk 9 oktober worden verkocht. In de tweede mail staat dat ik een afhaalbericht krijg wanneer ik het kan afhalen. Dus dat afwachten!
Zou wel fijn zijn als ze naar Nederland versturen. Jij gaat gewoon op goed geluk?
Zou wel fijn zijn als ze naar Nederland versturen. Jij gaat gewoon op goed geluk?
Nogmaals richting Coolblue gebeld omdat er zoveel verschillende verhalen rond gaan. Ik had gevraagd wanneer ze de Moto 360 binnen zouden krijgen en ze verwachten nog steeds eind van de week (had het nagevraagd, eind van de week betekent vrijdag). Hij kom me niet vertellen hoeveel apparaten er binnen zouden komen maar als er al een paar in Nederland aankomen is evengoed al positief nieuws!
[ Voor 7% gewijzigd door Marc1510 op 01-10-2014 19:37 . Reden: Eind van de week = vrijdag. ]
Verwijderd
Klinkt goed!Marc1510 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:00:
Nogmaals richting Coolblue gebeld omdat er zoveel verschillende verhalen rond gaan. Ik had gevraagd wanneer ze de Moto 360 binnen zouden krijgen en ze verwachten nog steeds eind van de week. Hij kom me niet vertellen hoeveel apparaten er binnen zouden komen maar als er al een paar in Nederland aankomen is evengoed al positief nieuws!
Klinkt goed, maar ik ga me er nog maar eventjes niet op verheugenMarc1510 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:00:
Nogmaals richting Coolblue gebeld omdat er zoveel verschillende verhalen rond gaan. Ik had gevraagd wanneer ze de Moto 360 binnen zouden krijgen en ze verwachten nog steeds eind van de week (had het nagevraagd, eind van de week betekent vrijdag). Hij kom me niet vertellen hoeveel apparaten er binnen zouden komen maar als er al een paar in Nederland aankomen is evengoed al positief nieuws!

Laten we het hopen! Ben in ieder geval blij dat ik daar mijn pre-order geplaatst heb!Marc1510 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:00:
Heb zojuist een kwartier geleden ook gebeld en ik kreeg te horen dat deze begin november wordt verwacht..
Ik vroeg het aan de hand van dat ik gehoord had dat ze 'deze week' zouden komen. Gevraagd of daar al wat meer informatie over was, toen werd er weer eind van de week tegen mij gezegd. Ik wil graag meer details vertellen maar veel meer was mij ook niet verteld.Tayfunc schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:48:
Heb zojuist een kwartier geleden ook gebeld en ik kreeg te horen dat deze begin november wordt verwacht..
Ik vind het zo bizar dat bedrijven zelf niet eens weten waar ze aan toe zijn en wat ze kunnen verwachten van leveranciers. Lijkt me dat ze ook al willen voorbereiden met marketing en dat soort dingen.
Eerst zegt Centralpoint dat het nog steeds begin oktober verwacht wordt (tegen mij), die zeggen nu sinds 29 september tegen verschillende mensen op Twitter dat het 1e/2e week van november wordt.
En Coolblue zei eerst altijd dat het of gewoon nog niet bekend is of eerder naar november toe gaat, en melden nu juist weer dat het dus waarschijnlijk aan het einde van deze week gaat komen.
Om gek van te worden.
Eerst zegt Centralpoint dat het nog steeds begin oktober verwacht wordt (tegen mij), die zeggen nu sinds 29 september tegen verschillende mensen op Twitter dat het 1e/2e week van november wordt.
En Coolblue zei eerst altijd dat het of gewoon nog niet bekend is of eerder naar november toe gaat, en melden nu juist weer dat het dus waarschijnlijk aan het einde van deze week gaat komen.
Om gek van te worden.

Zullen wel gewoon weer marketing truckjes of een lokkertje te zijn....
Hoe dan ook, ik kan er in ieder geval niet op wachten
Hoe dan ook, ik kan er in ieder geval niet op wachten
Verwijderd
Ik overweeg om hem op te halen bij de Media Markt in Duitsland, weet iemand of de boekjes en het doosje in het Engels zijn? Of is alles dan ook in het Duits?
Tenzij Coolblue hem echt binnenkort krijgt natuurlijk
Meestal zitten bij gagdets niet echt meer handleidingen... Op z'n hoogst een quick start in meerdere talen en een garantieboekje in meerdere talen. Wat betreft de doos: geen idee. Ik geloof dat er alleen de naam op staat. Zou dat kunnen kloppen?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:16:
Ik overweeg om hem op te halen bij de Media Markt in Duitsland, weet iemand of de boekjes en het doosje in het Engels zijn? Of is alles dan ook in het Duits?
Verwijderd
Zal op de onderkant wel nog wat meer op staan lijkt me, maar goed is ook niet heel belangrijk. Ik ga er in ieder geval maar blind vanuit dat je het horloge ook als je hem in Duitsland koopt gewoon in het Nederlands kan zetten?vickypollard schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:22:
[...]
Meestal zitten bij gagdets niet echt meer handleidingen... Op z'n hoogst een quick start in meerdere talen en een garantieboekje in meerdere talen. Wat betreft de doos: geen idee. Ik geloof dat er alleen de naam op staat. Zou dat kunnen kloppen?
Gezien de taalondersteuning van Android lijkt me dat normaal gesproken geen probleemVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:28:
[...]
Zal op de onderkant wel nog wat meer op staan lijkt me, maar goed is ook niet heel belangrijk. Ik ga er in ieder geval maar blind vanuit dat je het horloge ook als je hem in Duitsland koopt gewoon in het Nederlands kan zetten?
Ik heb mijn Chromecast in Duitsland gekocht omdat de verzendkosten lager waren bij Amazon.de dan bij de Play Store.
De handleiding/quick start guide waren in het Duits en standaard start de setup in het Duits op (bij verbinden met nieuwe WiFi), maar daarna kan hij verder gewoon in het Nederlands of Engels gebruikt worden.
Bij de Moto 360 zou ik ongeveer hetzelfde verwachten, waarbij de installatie standaard in het Duits opstart en daarna gewoon op Engels of Nederlands gezet kan worden.
De handleiding/quick start guide waren in het Duits en standaard start de setup in het Duits op (bij verbinden met nieuwe WiFi), maar daarna kan hij verder gewoon in het Nederlands of Engels gebruikt worden.
Bij de Moto 360 zou ik ongeveer hetzelfde verwachten, waarbij de installatie standaard in het Duits opstart en daarna gewoon op Engels of Nederlands gezet kan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Overv op 01-10-2014 21:52 ]
Verwijderd
Ik ga er wel vanuit dat dat gewoon kan ja, maar kan geen kwaad het even te vragen lijkt me. Iemand met een import uit Amerika hier? Geen problemen gehad neem ik aan qua taal?Overv schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:51:
Ik heb mijn Chromecast in Duitsland gekocht omdat de verzendkosten lager waren bij Amazon.de dan bij de Play Store.
Ik heb vandaag met Amazon.de gechat, volgens de beste man krijgen ze op 10 oktober de moto360 binnen en verzenden dan meteen
Wilde de beste man ook zeggen hoeveel voorraad ze krijgen?B0MBACI schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:17:
Ik heb vandaag met Amazon.de gechat, volgens de beste man krijgen ze op 10 oktober de moto360 binnen en verzenden dan meteen
Heb ik niet expliciet gevraagd, maar hij gaf aan dat ik me geen zorgen hoef te makentobitronics schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:19:
[...]
Wilde de beste man ook zeggen hoeveel voorraad ze krijgen?
Dan ga ik ervan uit dat mijn pre-order die er al inmiddels 6 dagen staat gewoon door zou moeten kunnen gaan. Hoef ik m ook nergens anders te bestellenB0MBACI schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:35:
[...]
Heb ik niet expliciet gevraagd, maar hij gaf aan dat ik me geen zorgen hoef te maken
Nou, we zullen zien... Ik heb hem behoorlijk laat bij Amazon besteld.B0MBACI schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:35:
[...]
Heb ik niet expliciet gevraagd, maar hij gaf aan dat ik me geen zorgen hoef te maken
Ik neem aan dat de moto de taal aanneemt van de telefoon. Ik hoop t hahaVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:05:
[...]
Ik ga er wel vanuit dat dat gewoon kan ja, maar kan geen kwaad het even te vragen lijkt me. Iemand met een import uit Amerika hier? Geen problemen gehad neem ik aan qua taal?
Jup, wordt hier bevestigd:
https://motorola-global-p...nswers/detail/a_id/100837
[ Voor 13% gewijzigd door Pinjataaa op 01-10-2014 23:59 ]
Het is wel zo dat je alleen garantie hebt in het land van aankoop, dat zei een Motorola-medewerker mij via de chat. Nu is dat niet geweldig erg als je 'm in Duitsland hebt gekocht maar voor de mensen die een US import hebben lijkt me dat wat minder.
Ja, daarom importeer ik ook nooit dingen op die manier. Soms zijn fabrikanten schappelijk door je garantie te geven, maar ik neem het risico niet.J.Appleseed schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:54:
Het is wel zo dat je alleen garantie hebt in het land van aankoop, dat zei een Motorola-medewerker mij via de chat. Nu is dat niet geweldig erg als je 'm in Duitsland hebt gekocht maar voor de mensen die een US import hebben lijkt me dat wat minder.
Verwijderd
Media Markt Nordhorn (Duitsland):
Hallo Herr X,
die Moto 360 wird bei uns voraussichtlich zum offiziellen Deutschlandstart noch nicht verfügbar sein. Ich gehe davon aus, dass wir bis Ende Oktober Ware da haben, kann dies aber nicht versprechen.
Gerne melden wir uns, sobald wir Ware im Markt vorrätig haben. In dem Fall würde ich Ihnen eine Uhr reservieren. Welche Farbe möchten Sie gerne haben oder ist Ihnen die Farbe egal?
Mit freundlichen Grüßen
Als ik het goed begrijp krijgen ze hem dus niet bij de officiële release, maar pas eind oktober? Jammer
Hallo Herr X,
die Moto 360 wird bei uns voraussichtlich zum offiziellen Deutschlandstart noch nicht verfügbar sein. Ich gehe davon aus, dass wir bis Ende Oktober Ware da haben, kann dies aber nicht versprechen.
Gerne melden wir uns, sobald wir Ware im Markt vorrätig haben. In dem Fall würde ich Ihnen eine Uhr reservieren. Welche Farbe möchten Sie gerne haben oder ist Ihnen die Farbe egal?
Mit freundlichen Grüßen
Als ik het goed begrijp krijgen ze hem dus niet bij de officiële release, maar pas eind oktober? Jammer
Verwijderd
zelfde bericht heb ik ook gekregen. Helaas!Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:20:
Media Markt Nordhorn (Duitsland):
Hallo Herr X,
Mit freundlichen Grüßen
Verwijderd
Inmiddels hetzelfde mailtje verstuurd naar MM Meppen, hopelijk daar meer succes. Anders overweeg ik toch maar amazon.de denk ikVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:23:
[...]
zelfde bericht heb ik ook gekregen. Helaas!
Ugh, ben bang dat we hier hetzelfde gezeik krijgen als in Amerika...
Ik vrees dat het dan wel eens zou kunnen gelden voor MediaMarkt Duitsland in het algemeen...Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
Inmiddels hetzelfde mailtje verstuurd naar MM Meppen, hopelijk daar meer succes. Anders overweeg ik toch maar amazon.de denk ik

Heb gepreorderd bij MM Herzogenrath, voorlopig zo'n mailtje nog niet gekregen... Ik blijf hopen
Verwijderd
Ik had hem daar nog niet besteld hé, ik vroeg alleen of ik hem kon reserveren. Er staat op de website van MM dat ook bij Nordhorn hij gewoon beschikbaar is op 9 oktober, heb ook een mailtje teruggestuurd waarom dat daar dan nog staatilPazzo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:49:
[...]
Ik vrees dat het dan wel eens zou kunnen gelden voor MediaMarkt Duitsland in het algemeen...Zou me sterk lijken dat de ene vestiging wel Moto 360's binnen krijgt en de andere pas een paar weken later?
Heb gepreorderd bij MM Herzogenrath, voorlopig zo'n mailtje nog niet gekregen... Ik blijf hopen
Inmiddels al een mail terug zie ik: Maybe the online shop will get some at 9th Okt. But normally not in Nordhorn. I spoke to my wholesaler.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 11:51 ]
Ik hoop dat Amazon.de dan wel een aardige voorraad krijgt, in ieder geval genoeg om de pre-orders te dekken. Zij krijgen die voorraad direct van Motorola als ik het zo begrepen heb, zonder "wholesalers".
Ook dit heb ik nagevraagd en ook dit klopt niet, want mij word dit weer verteld: "Dieser Artikel ist im Moment nicht auf Lager, kann also nur vorbestellt werden, da er noch nicht erschienen ist. Es tut mir sehr leid, aber genauere Angaben haben wir auch nicht"B0MBACI schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:17:
Of ik krijg telkens weinig wetende helpdesk medewerkers.. haha
Ik begin echt het idee te krijgen dat die helpdeskmedewerkers ook maar wat uit hun duim zuigenTayfunc schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
Ook dit heb ik nagevraagd en ook dit klopt niet, want mij word dit weer verteld: "Dieser Artikel ist im Moment nicht auf Lager, kann also nur vorbestellt werden, da er noch nicht erschienen ist. Es tut mir sehr leid, aber genauere Angaben haben wir auch nicht"
Of ik krijg telkens weinig wetende helpdesk medewerkers.. haha
Jongens jullie lopen allemaal te hard van stapel:
Gouden regel nummer 1 bij geliefde tech die in NL/buurlanden nog niet uit is:
Bedrijven willen enkel je geld zo snel mogelijk binnensluizen
Gouden regel nummer 2:
Helpdesk medewerkers weten niks over preorders (daar de leveranciers zelf meestal vaag zijn) en er dient daarom ook geen waarde gehecht te worden aan hun uitspraken
Please, stop met het spammen van die bedrijven want je krijgt elke dag een ander antwoord en er klopt uiteindelijk geen zak van. Geplande releasedates die algemeen worden aangekondigd dienen aangehouden te worden, dus 9-10-2014 voor Duitsland UK en Frankrijk, 9-11-2014 voor Benelux.
Gouden regel nummer 2:
Helpdesk medewerkers weten niks over preorders (daar de leveranciers zelf meestal vaag zijn) en er dient daarom ook geen waarde gehecht te worden aan hun uitspraken
Please, stop met het spammen van die bedrijven want je krijgt elke dag een ander antwoord en er klopt uiteindelijk geen zak van. Geplande releasedates die algemeen worden aangekondigd dienen aangehouden te worden, dus 9-10-2014 voor Duitsland UK en Frankrijk, 9-11-2014 voor Benelux.
Ergens rond de kerst dus in NL heb ik zo'n vermoeden 
Achja wel leuk had toch nog geen kerstcadeau. En de positieve verhalen van de batterij duur en verschrikkelijk mooie watchfaces stemmen mij alleen maar meer positief!
Nu nog twijfel tussen de geheel zwarte versie.. Of die met chrome rand.. Hmmzzzz
Achja wel leuk had toch nog geen kerstcadeau. En de positieve verhalen van de batterij duur en verschrikkelijk mooie watchfaces stemmen mij alleen maar meer positief!
Nu nog twijfel tussen de geheel zwarte versie.. Of die met chrome rand.. Hmmzzzz
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
ZwartVis schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:39:
Ergens rond de kerst dus in NL heb ik zo'n vermoeden
zojuist waren op amazon.de enekel moto 360's op voorraad. Binnen tien minuten weg en prijs was 285.
http://www.amazon.de/gp/p...psc=1&smid=A1AL0IFPG5W1BM
Staan er nog 7 op voorraad hoor?arene schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:23:
zojuist waren op amazon.de enekel moto 360's op voorraad. Binnen tien minuten weg en prijs was 285.
Let wel op dat dit niet via amazon loopt maar via een 3e partij, kan problemen met garantie opleveren.
ja, nu weer wel.
En de prijs is ook anders dan zojuist. Betekent wel dat er nu blijkbaar voorraad komt in Duitsland of is dat een voorbarige conclusie?
En de prijs is ook anders dan zojuist. Betekent wel dat er nu blijkbaar voorraad komt in Duitsland of is dat een voorbarige conclusie?
tobitronics schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Staan er nog 7 op voorraad hoor?
Let wel op dat dit niet via amazon loopt maar via een 3e partij, kan problemen met garantie opleveren.
Denk dat dit gewoon een bedrijf is dat een partijtje uit de US heeft laten overkomen om het voor de launch in DE snel voor een hogere prijs te kunnen verkopenarene schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:27:
ja, nu weer wel.
[...]
Om amazon.co.uk stonden ook dergelijke offers, volgens mij gewoon grijze importarene schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:23:
Ik ben hierdoor nog eens gaan kijken naar mij Amazon-bestelling, maar nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik zou toen zweren dat ik gewoon de Amazon-versie heb besteld. Maar toen ik in mijn besteloverzicht erop klikte om naar de productpagina te gaan, stond er ineens CheapSell... Dus toen heb ik opnieuw besteld met Amazon als verkoper. Wederom naar de productpagina gegaan via het besteloverzicht en toen was het de ene keer CheapSell en de andere keer Verkaufmeister. Op mijn besteloverzicht staat nog wel Amazon EU S.a.r.L. Maar waarom doet Amazon dit zo vaag? Snap ik gewoon niet hoe Amazon werkt?
Jammer als ik hierdoor opgeschoven ben op de preorder lijst
[ Voor 2% gewijzigd door vickypollard op 02-10-2014 15:46 . Reden: verduidelijkt ]

"Uit voorraad leverbaar" ... enne... kosteloze levering ...

[ Voor 18% gewijzigd door barchettanl op 02-10-2014 16:24 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
[quote]barchettanl schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:22:
[afbeelding]
[/quote
Duurder én maar 80% tevredenheid..
Spannend..
[afbeelding]

[/quote
Spannend..
Het is wel heeeel verleidelijk, maar omdat ik over precies een week op vakantie ga, is de kans dat het net te laat vanaf die verkoper in Nederland arriveert, net iets te groot.arene schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:23:
Beetje véél duurder!_Nick__ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:28:
[...]
Spannend..
[ Voor 25% gewijzigd door barchettanl op 02-10-2014 16:30 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Vakantie-adres uitzoeken met grotere kans op levering.. ;-)barchettanl schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:29:
[...]
Het is wel heeeel verleidelijk, maar omdat ik over precies een week op vakantie ga, is de kans dat het net te laat vanaf die verkoper in Nederland arriveert, net iets te groot.
Begrijp de verleiding..
Maar wacht zelf toch even op verkoop in Duitsland volgende
week.. zal vast ergens opduiken..
En als het te lang duurt, vind ik de Galaxy Gear S ook steeds
minder lelijk en waarschijnlijk nog praktischer ook..
Hier is voorraad mischien iets om met borderlinx te laten versturen naar NL
https://www.o2.co.uk/shop/tablets/moto/360-black/
Afgelopen uur meerdere pogingen gewaagd. Krijg geeneens een account aangemaakt.Henk. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:54:
Hier is voorraad mischien iets om met borderlinx te laten versturen naar NL
Dat standpunt klopt soms aardig, maar is ook héél vaak niet waar. Een bedrijf heeft helemaal niets aan ellenlange wachtrijen voor een product dat ze niet kunnen uitleveren.tobitronics schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:56:
Waar blijft de informatie van Coolblue
Ik vanochtend helemaal in de stress, want ik had een e-mail van Amazon.de gekregen met als onderwerp "Motorola Moto 360 Smartwatch" en dacht met mijn domme kop dat het om de verzending ging. Blijkt het een mail te zijn in de richting van "andere klanten die dit product kochten, kochten ook...".
Die ongein snel maar uitgezet

Hehe, dan heb je bijna een hartverzakking ja. Ik heb Coolblue nog maar even tweet gestuurd of er al meer bekend is...J.Appleseed schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:57:
Ik vanochtend helemaal in de stress, want ik had een e-mail van Amazon.de gekregen met als onderwerp "Motorola Moto 360 Smartwatch" en dacht met mijn domme kop dat het om de verzending ging. Blijkt het een mail te zijn in de richting van "andere klanten die dit product kochten, kochten ook...".
Ze hebben gezegd dat ze ze vandaag verwachten. Het kan dus ook dat ze nog vanmiddag aankomen, gelukkig is er wel bij cooblue dat je voor 24:00 moet bestellen en dat het dan meteen word verzonden. Grote kans (als ze ze binnen krijgen) dat we ze morgen kunnen verwachten.
Ik hoop er ondertussen niet meer op... dan hadden ze al wel iets laten weten volgens mij..Marc1510 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Ze hebben gezegd dat ze ze vandaag verwachten. Het kan dus ook dat ze nog vanmiddag aankomen, gelukkig is er wel bij cooblue dat je voor 24:00 moet bestellen en dat het dan meteen word verzonden. Grote kans (als ze ze binnen krijgen) dat we ze morgen kunnen verwachten.
Dat denk ik ook ja. Toch blijft er een klein beetje hoop in mijDennusB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:05:
[...]
Ik hoop er ondertussen niet meer op... dan hadden ze al wel iets laten weten volgens mij..
Net even contact gezocht met Amazon.de, maar daar komt niet veel info uit:
As I can see, this item "Motorola Moto 360 Smartwatch (dunkles Edelstahlgehäuse mit schwarzem Echtlederarmband)" is currently out of stock . According to our information however, the item will be available soon. Our purchasing department is aware of the case and is trying to fulfil your order as soon as possible.
Unfortunately we can't give you any more specific information at this time, nor is it possible to make any promises regarding the delivery date.
As soon as we receive the item from the supplier, we will dispatch the order to you immediately.