Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xiz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:06:
Net even contact gezocht met Amazon.de, maar daar komt niet veel info uit:

[...]
Ik snap niet waarom alle webshops zo vaag doen... heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien wil Motorola ze als verassing opeens bij alle klanten hebben? Whahaha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 11:50
Net kreeg ik deze reactie via Facebook
'Eind deze week' is onjuiste informatie. We weten namelijk echt nog niet wanneer we hem geleverd gaan krijgen. Dit wordt via de productpagina bekend gemaakt zodra er informatie over bevestigd is door Motorola. Onze excuses voor het onjuist informeren door onze medewerker.
Dus ik reken er niet meer op vandaag. Mij lijkt het eigenlijk ook wel dat een leverancier minimaal een week van te voren weet of bepaalde producten geleverd worden. Zoals op de twitter feed van Coolblue te zien is kunnen ze wel aangeven dat de pre-orders van de Samsung Galaxy Note 4 op 10 Oktober geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 22:49

Xiz

Ik denk dat het komt doordat het een nieuw product is. De productie is nog beperkt, webshops weten simpelweg niet exact hoeveel ze er binnenkrijgen. Kan zomaar zijn dat ze er 100 bestellen maar slechts 20 binnenkrijgen. Zelfde voor de leverdatum, ze verwachten een datum, maar blijkbaar krijgen ze ook op dat vlak geen garanties. Pas als de productie en distributieketen op gang zijn en her en der wat voorraad in centrale magazijnen ligt worden levertijden betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Helaas, CoolBlue heeft nog steeds geen info van de leverancier gehad zeggen ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Xiz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:20:
Ik denk dat het komt doordat het een nieuw product is. De productie is nog beperkt, webshops weten simpelweg niet exact hoeveel ze er binnenkrijgen. Kan zomaar zijn dat ze er 100 bestellen maar slechts 20 binnenkrijgen. Zelfde voor de leverdatum, ze verwachten een datum, maar blijkbaar krijgen ze ook op dat vlak geen garanties. Pas als de productie en distributieketen op gang zijn en her en der wat voorraad in centrale magazijnen ligt worden levertijden betrouwbaarder.
Ja precies, als de winkel een zekere datum geeft omdat ze dat van de leverancier hebben gehoord, en de leverancier dan opeens niet kan leveren, dan heeft de winkel een probleem/boze klant/imagobreukje, en de leverancier niet. Iedereen wil het zekere voor het onzekere nemen, jammer genoeg worden wij dan in onzekerheid gehouden :'(
DennusB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:43:
Helaas, CoolBlue heeft nog steeds geen info van de leverancier gehad zeggen ze :(
Centralpoint heeft ook niets gewijzigd aan mijn bestelling of aan de algemene website

[ Voor 13% gewijzigd door FluX op 03-10-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:39
Ik was aanvankelijk van plan om van een gast op Marktplaats te kopen, die hem uit de VS had meegebracht. Was wel een aantrekkelijk aanbod, maar achteraf toch maar afgewezen want je zal maar zien dat er iets mis mee gaat zijn en dan sta je daar zonder garantie...

Toch maar een weekje wachten op die van Amazon dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 16:34
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bYNBm/ebc61b80c6.png Sinds vandaag staat er nu ook afhaal datum erbij. Dit gaat om Nordhorn als filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tayfunc schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:00:
[afbeelding] Sinds vandaag staat er nu ook afhaal datum erbij. Dit gaat om Nordhorn als filiaal.
Stond er al een tijdje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
Oh echt? excuses dan ;). Ik kan me herinneren dat dit eergisteren er nog niet op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tayfunc schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Oh echt? excuses dan ;). Ik kan me herinneren dat dit eergisteren er nog niet op stond.
Al wel een tijdje helaas. Ik weet ook niet of je hierboven nog hebt gelezen maar ik had per mail contact gehad met MM Nordhorn, en die had nog geen flauw idee wanneer ze binnen kwamen maar hij verwachtte eind oktober en dat de datum 9/10 waarschijnlijk alleen geldt voor de online shop. Wel apart dat het er dan nog steeds zo staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

Al wel een tijdje helaas. Ik weet ook niet of je hierboven nog hebt gelezen maar ik had per mail contact gehad met MM Nordhorn, en die had nog geen flauw idee wanneer ze binnen kwamen maar hij verwachtte eind oktober en dat de datum 9/10 waarschijnlijk alleen geldt voor de online shop. Wel apart dat het er dan nog steeds zo staat.
Ja, dat had ik inderdaad al gelezen. Maar omdat nu afhaal datum staat dacht ik dat dit er nieuw stond, Want als het voor online shop alleen is en je doet een bestelling om het af te halen, dan wordt dit normaal gesproken via het magazijn naar de desbetreffende filiaal verstuurd hoop ik. Volgens de website is het afhaal datum dan 9 oktober, Maar goed als de filiaal zelf zegt pas eind oktober te ontvangen is dat zeker apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:05
In de UK ook echt veel out of stock... Lijkt me niet dat het in Nederland en Duitsland beter zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Laatst online: 09-09 16:52
vickypollard schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:38:
In de UK ook echt veel out of stock... Lijkt me niet dat het in Nederland en Duitsland beter zal gaan.
Laten we hopen dat Motorola geleerd heeft van alle launches tot nu toe... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Hopelijk duurt amazon.de niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

Nog 4 dagen! Ik hoop dat de online shop van MM zich wel aan de datum houdt.
Echt lang geleden dat ik mij zo op iets verheugd heb haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Is er iemand uit de regio Rotterdam of (wat minder specifiek) Zuid-Holland, die over 4 dagen de gok neemt om naar Nordhorn af te reizen? Zou tof zijn als diegene er ook eentje voor mij mee zou kunnen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:22:
Is er iemand uit de regio Rotterdam of (wat minder specifiek) Zuid-Holland, die over 4 dagen de gok neemt om naar Nordhorn af te reizen? Zou tof zijn als diegene er ook eentje voor mij mee zou kunnen nemen :)
De 'gok' zou ik sowieso nooit nemen, gewoon even bellen van tevoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:25:
[...]

De 'gok' zou ik sowieso nooit nemen, gewoon even bellen van tevoren
Mag ook van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Net bestelling geplaatst bij centralpoint, verwachte verzend datum is 27 okt. hopen dat ze dat waar kunnen maken.
Bovenstaande is niet meer van toepassing.
Een collega laat een vriend in Duitsland naar de MM gaan.
Hij neemt er ook 1 voor mij mee *O*.

[ Voor 39% gewijzigd door Brantje op 06-10-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Brantje schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:26:
Net bestelling geplaatst bij centralpoint, verwachte verzend datum is 27 okt. hopen dat ze dat waar kunnen maken.
O, ze geven nu wel een datum? Dat zou leuk zijn! Ben benieuwd of Coolblue een dezer dagen ook een datum gaat communiceren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
DennusB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

O, ze geven nu wel een datum? Dat zou leuk zijn! Ben benieuwd of Coolblue een dezer dagen ook een datum gaat communiceren! :)
Ze gaven toch de hele tijd al een datum? Die was alleen wat... dynamisch. En dat is hij nog steeds: 27 oktober is over drie weken. Morgen staat de verzenddatum op 28 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

vickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:35:
[...]

Ze gaven toch de hele tijd al een datum? Die was alleen wat... dynamisch. En dat is hij nog steeds: 27 oktober is over drie weken. Morgen staat de verzenddatum op 28 oktober.
We zullen zien. Heb er geen haast bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Aangezien ik zag dat de Moto 360 ook via de Play Store wordt verkocht in bepaalde landen, heb ik Google maar even gemaild:
Hallo VickyPollard,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Google. Mijn naam is Ilan en ik ga u vandaag helpen.

De moto 360 zal niet worden verkocht in Google play. Alleen de Nexus serie toestellen worden daar verkocht.

Met vriendelijke groet,

Ilan
Het ondersteuningsteam van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
Misschien dan toch dit weekend maar even naar Duitsland rijden om te kijken of ze hem hebben in Nordhorn. Het heeft toch zo zn voordelen dat je bij de grens woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
vickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:51:
Aangezien ik zag dat de Moto 360 ook via de Play Store wordt verkocht in bepaalde landen, heb ik Google maar even gemaild:

[...]
Dat voorrecht lijkt helaas gereserveerd te zijn voor 'Murica ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-09 19:09
Ik heb net een chatsessie gehad met iemand van Centralpoint en dit is wat ze zeggen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yrdzqs2.jpg

Heb ook al een preorder bij amazon.de, en hopen dat die hem wel op 9 okt kunnen leveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:11:
Ik heb net een chatsessie gehad met iemand van Centralpoint en dit is wat ze zeggen

[afbeelding]

Heb ook al een preorder bij amazon.de, en hopen dat die hem wel op 9 okt kunnen leveren :D
Ik volg hier al een tijdje en heb zelf een bestelling bij Amazon DE en Amazon FR staan. Daarnaast heb ik zelf ook een bestelling staan bij een distributeur voor de Benelux. Deze heeft al een dikke week de leverdatum op 27/10 gezet, maar de levering is nog niet bevestigd door Motorola.

Toevallig zie ik staan dat er 302 stuks binnenkomen, dus iedereen koopt bij dezelfde partijen aan hoor.. en niemand vindt het leuk dat er geen vaste datum is. Helaas zijn alle resellers het slachtoffer van Motorola die niet kan/wil volgen (beetje op zijn Apple, die leveren ook wanneer het hen uitkomt).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TGwERVW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
Verschrikkelijk is dit :p

Heb net even gechat met amazon.de medewerker en die wilt niks zeggen.
Hij zegt dat ze niet kunnen vertellen wanneer hij geleverd gaat worden, en wanneer ik vraag of het mogelijk is dat hij nog 9/10 wordt geleverd, zegt hij dat hij geen extra info heeft.

Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat ze nog donderdag binnenkrijgen, en er nu nog niks van weten. Zou mediamarkt dan de enigste zijn die ze dan al heeft? Het zou mij verwonderen...

Altijd die voorrang voor US, het begint mij te storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Hakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:22:
[...]

Ik volg hier al een tijdje en heb zelf een bestelling bij Amazon DE en Amazon FR staan. Daarnaast heb ik zelf ook een bestelling staan bij een distributeur voor de Benelux. Deze heeft al een dikke week de leverdatum op 27/10 gezet, maar de levering is nog niet bevestigd door Motorola.
[...]
Hoe ben je bij de distributeur terecht gekomen? Kan ik daar ook het een en ander bekijken (linkje)? Hoe werkt zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:55:
[...]

Hoe ben je bij de distributeur terecht gekomen? Kan ik daar ook het een en ander bekijken (linkje)? Hoe werkt zoiets?
Voor mijn werk kopen we daar heel wat IT materiaal aan. Helaas kunnen particulieren of kleine bedrijven daar niet zomaar op registreren en kan ik je uiteraard ook geen account geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Hakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

Voor mijn werk kopen we daar heel wat IT materiaal aan. Helaas kunnen particulieren of kleine bedrijven daar niet zomaar op registreren en kan ik je uiteraard ook geen account geven.
Ah jammer, iets zei me al dat het niet zo makkelijk zou zijn ghehe, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Ah jammer, iets zei me al dat het niet zo makkelijk zou zijn ghehe, bedankt!
Krijg je toch geen voorrang hoor, is in de rij staan zoals alle anderen.
Als je bij centralpoint bestelt, dan plaatsen zij je bestelling bij een dergelijke distributeur ipv jij rechtstreeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Hakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:52:
[...]
Krijg je toch geen voorrang hoor, is in de rij staan zoals alle anderen.
Als je bij centralpoint bestelt, dan plaatsen zij je bestelling bij een dergelijke distributeur ipv jij rechtstreeks
Nee had ik ook niet zo snel gedacht, was meer om elke dag zelf te kunnen checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:53:
[...]

Nee had ik ook niet zo snel gedacht, was meer om elke dag zelf te kunnen checken :)
ik volg mijn bestellingen op en zal iets laten weten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 17:35
Mooie aantallen toch voor een eerste levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ik gok dat er bedrijven tussen zullen zitten die zelf al 300 pre-orders hebben, laat staat voor heel NL. Niet heel hoopvol dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:23

[afbeelding]

Wanneer heb jij m gepreorderd? Dan kan ik zelf ook ong kijken of ik in de 320 zit.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:25
@Puntje, Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
Puntje-NL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Wanneer heb jij m gepreorderd? Dan kan ik zelf ook ong kijken of ik in de 320 zit.. :p
18 september 's avonds was dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:05:
[...]

Ik hoop dat Coolblue ook minstens zoveel krijgt. Ik heb hem 18 september 's ochtends besteld. Als Amazon eerder uitlevert is dat natuurlijk het mooist :) Dat bepaalt overigens wel of ik de zwarte of de grijze krijg. Ik kon niet kiezen, dus heb bij Coolblue de zwarte besteld en bij Amazon de grijze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Lees net dat hij op 15 oktober in Zweden uitkomt. Waarom weten andere landen het wel? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:05:
[...]
Ik ook, om 18:30 uur.
vickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:46:
Lees net dat hij op 15 oktober in Zweden uitkomt. Waarom weten andere landen het wel? :(
Linkje?

[ Voor 38% gewijzigd door FluX op 07-10-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
FluX schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:21:
[...]

Ik ook, om 18:30 uur.

[...]

Linkje?
http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2ihoe2/

Maar wellicht is het grijze import, zoals iemand al zegt. Mijn Zweeds is niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
vickypollard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:26:
[...]
http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2ihoe2/
Maar wellicht is het grijze import, zoals iemand al zegt. Mijn Zweeds is niet zo goed.
Daar vind ik niet zo snel bewijs van, maar volgens Google Translate staat er wel in het rood dat de leverdatum die ze noemen niet bevestigd is, dus daar zou je dan even veel vanuit kunnen gaan als die van NLse webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
FluX schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:30:
[...]

Daar vind ik niet zo snel bewijs van, maar volgens Google Translate staat er wel in het rood dat de leverdatum die ze noemen niet bevestigd is, dus daar zou je dan even veel vanuit kunnen gaan als die van NLse webshops..
Ik blijf die onduidelijkheid toch bijzonder (en slecht) vinden. Ik heb af en toe het idee dat Motorola de voorraad klein wil houden, zodat ze over niet al te lange tijd een nieuwe kunnen uitbrengen zonder dat ze met de oude blijven zitten...

[ Voor 18% gewijzigd door vickypollard op 07-10-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zojuist mijn Amazon.de preorder gecancelled; een vriend heeft hem in de US voor me gekocht en eind van de week heb ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
ocn schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:35:
Zojuist mijn Amazon.de preorder gecancelled; een vriend heeft hem in de US voor me gekocht en eind van de week heb ik hem :D
Mooi, jij je moto 360 en wij weet eentje minder in de rij. Win - win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 19:32
Ik kreeg op 25 september pas een e-mail dat de moto 360 te pre orderen is bij Coolblue maar ik lees dat er al mensen zijn die hem daar eerder al ge pre-ordered hebben? Lekker is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Reyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
Ik kreeg op 25 september pas een e-mail dat de moto 360 te pre orderen is bij Coolblue maar ik lees dat er al mensen zijn die hem daar eerder al ge pre-ordered hebben? Lekker is dit.
Ja, hij is zeker sinds de 18e al te bestellen... Misschien nog wel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
"Wij bieden de pre-orders van de Moto 360 aan vanaf 25 september. De pre-order was niet eerder beschikbaar op onze website. Zodra we de Moto 360 binnen krijgen, gaan we de pre-orders uiteraard de deur uit doen.

Groeten,
Herbert van Coolblue"
Lekker bezig Cooblue. Ik heb iig de zilvere versie besteld, die is volgensmij minder populair dus er is nog een kans dat ik hem bij launch krijg. Ten opzichte van Centralpoint vertellen ze me ook werkelijk niks over mogelijke levertijden. Ik krijg op elke vraag het zelfde wazige antwoord: "zodra we meer weten zetten we het op onze website". Meer krijg ik er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Weet je zeker dat dit een chat was met Centralpoint? Net zelf even met Centralpoint gechat namelijk, en vroeg ook even naar wat meer info over levertijden.

Konden ze niet geven, en meer info hadden ze ook niet. Toen dacht ik, ja, leuk, maar als iemand anders wel meer info krijgt, en ik niet, dan ga ik het spelletje vuil spelen.

Heb dit screenshotje dus even laten zien, en volgens de persoon die ik sprak, werkt er bij hun helemaal geen Martijn, en ze gebruiken een heel ander chatsysteem. :+ >:)

Ik krijg nog wel informatie toegestuurd, deze medewerker zou nog even bellen met de leverancier. Al ben ik bang dat ik lang kan wachten. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Weet je zeker dat dit een chat was met Centralpoint? Net zelf even met Centralpoint gechat namelijk, en vroeg ook even naar wat meer info over levertijden.

Konden ze niet geven, en meer info hadden ze ook niet. Toen dacht ik, ja, leuk, maar als iemand anders wel meer info krijgt, en ik niet, dan ga ik het spelletje vuil spelen.

Heb dit screenshotje dus even laten zien, en volgens de persoon die ik sprak, werkt er bij hun helemaal geen Martijn, en ze gebruiken een heel ander chatsysteem. :+ >:)

Ik krijg nog wel informatie toegestuurd, deze medewerker zou nog even bellen met de leverancier. Al ben ik bang dat ik lang kan wachten. :P
Op www.centralpoint.be gebruiken ze wel LivePerson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou een verklaring kunnen zijn inderdaad.

Blijft toch vreemd dat ze (als dit dus het geval is) bij .nl dan zeggen dat ze niks over levertijden weten, maar daar bij .be veel losser in zijn, en blijkbaar prima kunnen bevestigen dat ze er de 27e zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Reyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:14:
"Wij bieden de pre-orders van de Moto 360 aan vanaf 25 september. De pre-order was niet eerder beschikbaar op onze website. Zodra we de Moto 360 binnen krijgen, gaan we de pre-orders uiteraard de deur uit doen.

Groeten,
Herbert van Coolblue"
Lekker bezig Cooblue. Ik heb iig de zilvere versie besteld, die is volgensmij minder populair dus er is nog een kans dat ik hem bij launch krijg. Ten opzichte van Centralpoint vertellen ze me ook werkelijk niks over mogelijke levertijden. Ik krijg op elke vraag het zelfde wazige antwoord: "zodra we meer weten zetten we het op onze website". Meer krijg ik er niet uit.
Volgens mij is de zilveren versie juist populairder... Die is in de US ook steeds uitverkocht, waar de zwarte vaak nog wel beschikbaar is. Je kan ze natuurlijk ook allebei bestellen, en dan degene annuleren die later geleverd wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
Dan moet ik geluk hebben.

Heb het even nagevraagd nog bij centralpoint.be.
Lijkt er inderdaad op dat ze hem binnenkrijgen op 27 oktober. Wel frapant dat ze dan bij centralpoint.nl geen uitspraken kunnen doen en bij .be ze het er zo uitflappen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ltqFxRv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:44:
Dan moet ik geluk hebben.

Heb het even nagevraagd nog bij centralpoint.be.
Lijkt er inderdaad op dat ze hem binnenkrijgen op 27 oktober. Wel frapant dat ze dan bij centralpoint.nl geen uitspraken kunnen doen en bij .be ze het er zo uitflappen.
[afbeelding]
Heel vreemd inderdaad.. Ik wacht het mailtje nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Laatst online: 15-05 09:58
na veel gelezen te hebben en ook met Smart te wachten, dacht ik laat ik maar even mijn ervaring delen.

Heb mijn moto 360 gepre-ordered bij Amazon.de. Heb ze net via de chat gesproken en ze vertellen mij helaas dat ze van de leverancier niet weten wanneer die komt en dat ze hem dus mid november begin december verwachten...

"Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.
Ungefähr Mitte November..Anfang Dezember
Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben."

Helaas. Jullie ook bij amazon dezelfde ervaringen?

Misschien wel interessant:
http://www.reddit.com/r/m..._who_already_got_the_360/

[ Voor 9% gewijzigd door soulie37 op 07-10-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

soulie37 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:29:
na veel gelezen te hebben en ook met Smart te wachten, dacht ik laat ik maar even mijn ervaring delen.

Heb mijn moto 360 gepre-ordered bij Amazon.de. Heb ze net via de chat gesproken en ze vertellen mij helaas dat ze van de leverancier niet weten wanneer die komt en dat ze hem dus mid november begin december verwachten...

"Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.
Ungefähr Mitte November..Anfang Dezember
Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben."

Helaas. Jullie ook bij amazon dezelfde ervaringen?

Misschien wel interessant:
http://www.reddit.com/r/m..._who_already_got_the_360/
German packaging, maar geen foto's; I call bullsh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
notebooksbilliger.de heeft hem wel, echter versturen die alleen naar nederland als je zakelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
De moto 360 staat overigens niet meer op mediamarkt.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Tayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:40:
Nou, dat zal niet veel goeds betekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Tayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:40:
hm :/ Ik had gehoopt dat ik hem eind deze week op kon gaan halen maar dit voorspelt niet veel goeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:59:
[...]

hm :/ Ik had gehoopt dat ik hem eind deze week op kon gaan halen maar dit voorspelt niet veel goeds..
Ik heb de bestelling geplaatst op 1 oktober en heb aangegeven deze op te willen halen. Het kan zijn dat mediamarkt minder ontvangt dan dat ze aan pre-orders hebben. Dit zou dus een reden kunnen zijn waarbij ze het product direct maar van de website af hebben gehaald. Wanneer hebben jullie deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Tayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:01:
[...]

Ik heb de bestelling geplaatst op 1 oktober en heb aangegeven deze op te willen halen. Het kan zijn dat mediamarkt minder ontvangt dan dat ze aan pre-orders hebben. Dit zou dus een reden kunnen zijn waarbij ze het product direct maar van de website af hebben gehaald. Wanneer hebben jullie deze besteld?
Dat is inderdaad waar ik nu nog op hoop. Ik heb hem zondag 5 Oktober besteld bij Media Markt Krefeld, ook met de optie om hem af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist het beloofde mailtje van Centralpoint ontvangen, en ze komen helaas met slecht nieuws;
De Moto 360 zal in week 45/46 geïntroduceerd worden in Nederland.
}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:14:
Zojuist het beloofde mailtje van Centralpoint ontvangen, en ze komen helaas met slecht nieuws;

[...]

}:|
Dat duurt nog wel even zeg, beetje jammer van Motorola dit :( Ze krijgen het gewoon niet op orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Gelukkig heb ik vandaag nog een preorder bij Mediamarkt Duitsland kunnen plaatsen.

De Moto 360 stond nog in mijn winkelmandje, maar toen ik erop klikte stond er dat het product uitverkocht is.

[ Voor 0% gewijzigd door DieGozerDaar op 07-10-2014 16:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Wat een faalfestijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Jongens vanwaar de verontwaardiging? Er is letterlijk nooit gezegd dat de 360 in NL op 9 oktober uitkomt, enkel in geselecteerde Europese landen waaronder Duitsland. Sterker nog, er werd direct gezegd dat voor Nederland we begin/half november aan moesten houden, zie http://tweakers.net/nieuw...herfst-in-europa-uit.html

Bovendien houdt Motorola (of welk bedrijf dan ook) bij het bepalen van voorraadaantallen geen rekening met buitenlanders die het product in een ander land komen halen. Ze gaan er gewoon van uit dat we netjes op onze release wachten.

Dus, net zoals ik hier al vele malen eerder heb gezegd, aan allen die nu verontwaardigd zijn, stop met janken en heb geduld tot november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Jongens vanwaar de verontwaardiging? Er is letterlijk nooit gezegd dat de 360 in NL op 9 oktober uitkomt, enkel in geselecteerde Europese landen waaronder Duitsland. Sterker nog, er werd direct gezegd dat voor Nederland we begin/half november aan moesten houden, zie http://tweakers.net/nieuw...herfst-in-europa-uit.html

Bovendien houdt Motorola (of welk bedrijf dan ook) bij het bepalen van voorraadaantallen geen rekening met buitenlanders die het product in een ander land komen halen. Ze gaan er gewoon van uit dat we netjes op onze release wachten.

Dus, net zoals ik hier al vele malen eerder heb gezegd, aan allen die nu verontwaardigd zijn, stop met janken en heb geduld tot november.
Nee, niet op 9 oktober, maar toch op z'n minst nog wel oktober (zoals op meerdere sites vermeld staat). Maar nee, nu is het dus weer twee weken later.. En mag je van geluk spreken als je hem eind november nog binnen hebt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag inhoudelijke reacties. Gefrustreerde reacties over het uitblijven van de levering graag achterwege laten. Hier zit niemand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
tobitronics schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Kijk naar het totaalplaatje van deze lancering. Dan zie je dat Motorola gewoon faalt op dit gebied :) Telkens out of stock, winkels in het ongewisse laten, klanten die geen idee hebben wat ze moeten verwachten. Ik heb best vrede met een levering in november, als daar maar over gecommuniceerd wordt. Dat doet Motorola op geen enkele manier. Volgens mij slaapt de communicatiechef daar een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Dat is inderdaad waar ik nu nog op hoop. Ik heb hem zondag 5 Oktober besteld bij Media Markt Krefeld, ook met de optie om hem af te halen.
Ik heb hem besteld op 1 oktober, ook met de optie om hem af te halen (MM Herzogenrath). Voorlopig heb ik nog geen mailtje gehad dat mijn order geannuleerd of vertraagd is...

Hopelijk betekent dat dat wie al gepreorderd heeft, zijn model nog altijd op 9 okt zal kunnen gaan halen... Of is dat teveel wishful thinking? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
ilPazzo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:19:
[...]

Ik heb hem besteld op 1 oktober, ook met de optie om hem af te halen (MM Herzogenrath). Voorlopig heb ik nog geen mailtje gehad dat mijn order geannuleerd of vertraagd is...

Hopelijk betekent dat dat wie al gepreorderd heeft, zijn model nog altijd op 9 okt zal kunnen gaan halen... Of is dat teveel wishful thinking? :P
Zo te zien hebben de mensen die een pre-order in Duitsland hebben staan een redelijke kans!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RstQlOM.png

[ Voor 5% gewijzigd door Therach op 07-10-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:22:
[...]

Zo te zien hebben de mensen die een pre-order in Duitsland hebben staan een redelijke kans!

[afbeelding]
Apart dat Amazon het niet zeker weet (afgaande op eerdere berichten uit deze thread). Je zou toch verwachten dat een gigantische partij als Amazon wel een beetje voorrang heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Centralpoint.nl geeft nu als verwachte voorraad datum 28 oktober aan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YokPn4O.png

Nu Coolblue nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Ik zou maar niet meer van de datum van Centralpoint uit gaan, ze blijven het alleen maar (bijna) elke dag opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
Overv schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:24:
Ik zou maar niet meer van de datum van Centralpoint uit gaan, ze blijven het alleen maar (bijna) elke dag opschuiven.
Stond het eerst dan ook op product pagina? Ik dacht dat het eerst alleen als bestel bevestiging stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb hem op 12 september al gepreorderd bij mediamarkt.de, dus ik ga er wel van uit dat ik hem overmorgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Marc1510 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:25:
[...]

Stond het eerst dan ook op product pagina? Ik dacht dat het eerst alleen als bestel bevestiging stond.
Stond er eerder ook al op, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Mijn hartje ging iets sneller kloppen toen ik vanochtend een notificatie zag van deze e-mail (waarbij ik alleen de titel een beetje zag, zo snel):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zCy0uGQ.jpg

Quit playing games with my heart :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Backstreet boys 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 22:05
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jQqJnEN.jpg

Vandaag deze reactie gekregen van coolblue

[ Voor 7% gewijzigd door VNC95 op 08-10-2014 10:04 ]

Beter leven is geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
VNC95 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:04:
[afbeelding]

Vandaag deze reactie gekregen van coolblue
Ik wil wel weer blij worden, maar waarschijnlijk zegt de eerstvolgende medewerker weer wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:59

jacobras

Developer

vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:16:
Mijn hartje ging iets sneller kloppen toen ik vanochtend een notificatie zag van deze e-mail (waarbij ik alleen de titel een beetje zag, zo snel):
[afbeelding]

Quit playing games with my heart :'(
Ik kreeg dezelfde mail, klikte gelukkig snel genoeg om mijn hartslag voor te zijn ;-) Maar als je nu kijkt op de productpagina staat er:
Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen.
Maar ik kijk nu vanaf mijn telefoon, dus kan zijn dat dat er altijd al stond ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 08-10-2014 10:29 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 22:05
vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Ik wil wel weer blij worden, maar waarschijnlijk zegt de eerstvolgende medewerker weer wat anders :P
Dat was ik dus ook al aan denken :P

Beter leven is geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
jacobras schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:27:
[...]

Ik kreeg dezelfde mail, klikte gelukkig snel genoeg om mijn hartslag voor te zijn ;-) Maar als je nu kijkt op de productpagina staat er:

[...]
Maar, helaas slaat dat op de andere partij die waarschijnlijk de boel grijs importeert. Dit is niet een bericht van Amazon zelf, die staat nog steeds op pre-order ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Bobbus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

Maar, helaas slaat dat op de andere partij die waarschijnlijk de boel grijs importeert. Dit is niet een bericht van Amazon zelf, die staat nog steeds op pre-order ;)
Klopt, dat zijn andere leveranciers. Ik vind dat Amazon daar geen duidelijk onderscheid in maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Helaas, de pre-order die ik bij Media Markt duitsland had staan is verschoven naar 24-10.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4wYnejX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:01:
Helaas, de pre-order die ik bij Media Markt duitsland had staan is verschoven naar 24-10.

plaatje
Ik heb nog geen mail ontvangen, wanneer heb jij gepreorderd??

Damnnnnn... mailtje stond tussen mijn SPAM. Verdomme... :'(
Ik heb hem op 12sept gepreorderd.

[ Voor 15% gewijzigd door Pinjataaa op 08-10-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Ik heb dezelfde mail ontvangen om 12h03. Pre-order datum op 11 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Pinjataaa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:08:
[...]

Ik heb nog geen mail ontvangen, wanneer heb jij gepreorderd?
Afgelopen maandag, met de optie om hem op te halen en ter plekke te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Hebben jullie allemaal de zwarte besteld? Of geldt het voor beide versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:25:
Hebben jullie allemaal de zwarte besteld? Of geldt het voor beide versies?
Die "helle" heb ik besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hm toch blij dat ik hem uit de US laat overkomen, eer hij in Nederland uit komt wordt de nieuwe Moto 360 al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
ocn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:37:
Hm toch blij dat ik hem uit de US laat overkomen, eer hij in Nederland uit komt wordt de nieuwe Moto 360 al aangekondigd.
Moet je alleen geluk hebben dat je toestel niks gaat mankeren, want als je een beroep moet doen op je garantie zit je hier op het verkeerde adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
J.Appleseed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Moet je alleen geluk hebben dat je toestel niks gaat mankeren, want als je een beroep moet doen op je garantie zit je hier op het verkeerde adres :P
Dat is ook zo ongeveer het enige dat mij weerhoudt... Het zien van meldingen van dode pixels heeft er voor gezorgd dat ik toch wel een beetje voorzichtig ben. Van mij hoeft 'ie niet perse uit Nederland te komen, maar liefst toch wel uit de EU, mocht 'ie terug moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen is er geen voordeel dus om hem uit Duitsland te halen? Gezien het feit dat die levertijd ook steeds opschuift..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Laatst online: 15-05 09:58
lijkt er helaas niet op. Heb amazon.de ook nog gemaild, maar geen andere informatie dan soon.

BTW hij is wel weer te preorderen op amazon.co.uk en die geven 1 November aan. Heb het toch maar gedaan, wie weet. Als hij dan nog steeds niet in Duitsland of Nederland is dan misschien de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
Mijn bestelling (Mediamarkt) is ook verschoven naar 24/10, was besteld op 1 oktober...

't Was te mooi om waar te zijn :(
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste