Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dus ik reken er niet meer op vandaag. Mij lijkt het eigenlijk ook wel dat een leverancier minimaal een week van te voren weet of bepaalde producten geleverd worden. Zoals op de twitter feed van Coolblue te zien is kunnen ze wel aangeven dat de pre-orders van de Samsung Galaxy Note 4 op 10 Oktober geleverd gaan worden.'Eind deze week' is onjuiste informatie. We weten namelijk echt nog niet wanneer we hem geleverd gaan krijgen. Dit wordt via de productpagina bekend gemaakt zodra er informatie over bevestigd is door Motorola. Onze excuses voor het onjuist informeren door onze medewerker.
Ja precies, als de winkel een zekere datum geeft omdat ze dat van de leverancier hebben gehoord, en de leverancier dan opeens niet kan leveren, dan heeft de winkel een probleem/boze klant/imagobreukje, en de leverancier niet. Iedereen wil het zekere voor het onzekere nemen, jammer genoeg worden wij dan in onzekerheid gehoudenXiz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:20:
Ik denk dat het komt doordat het een nieuw product is. De productie is nog beperkt, webshops weten simpelweg niet exact hoeveel ze er binnenkrijgen. Kan zomaar zijn dat ze er 100 bestellen maar slechts 20 binnenkrijgen. Zelfde voor de leverdatum, ze verwachten een datum, maar blijkbaar krijgen ze ook op dat vlak geen garanties. Pas als de productie en distributieketen op gang zijn en her en der wat voorraad in centrale magazijnen ligt worden levertijden betrouwbaarder.
Centralpoint heeft ook niets gewijzigd aan mijn bestelling of aan de algemene websiteDennusB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:43:
Helaas, CoolBlue heeft nog steeds geen info van de leverancier gehad zeggen ze
[ Voor 13% gewijzigd door FluX op 03-10-2014 14:40 ]
Toch maar een weekje wachten op die van Amazon dan.

Verwijderd
Stond er al een tijdjeTayfunc schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:00:
[afbeelding] Sinds vandaag staat er nu ook afhaal datum erbij. Dit gaat om Nordhorn als filiaal.
Oh echt? excuses dan
Verwijderd
Al wel een tijdje helaas. Ik weet ook niet of je hierboven nog hebt gelezen maar ik had per mail contact gehad met MM Nordhorn, en die had nog geen flauw idee wanneer ze binnen kwamen maar hij verwachtte eind oktober en dat de datum 9/10 waarschijnlijk alleen geldt voor de online shop. Wel apart dat het er dan nog steeds zo staat.Tayfunc schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:20:
[...]
Oh echt? excuses dan. Ik kan me herinneren dat dit eergisteren er nog niet op stond.
Ja, dat had ik inderdaad al gelezen. Maar omdat nu afhaal datum staat dacht ik dat dit er nieuw stond, Want als het voor online shop alleen is en je doet een bestelling om het af te halen, dan wordt dit normaal gesproken via het magazijn naar de desbetreffende filiaal verstuurd hoop ik. Volgens de website is het afhaal datum dan 9 oktober, Maar goed als de filiaal zelf zegt pas eind oktober te ontvangen is dat zeker apart.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:21:
[...]
Al wel een tijdje helaas. Ik weet ook niet of je hierboven nog hebt gelezen maar ik had per mail contact gehad met MM Nordhorn, en die had nog geen flauw idee wanneer ze binnen kwamen maar hij verwachtte eind oktober en dat de datum 9/10 waarschijnlijk alleen geldt voor de online shop. Wel apart dat het er dan nog steeds zo staat.
Laten we hopen dat Motorola geleerd heeft van alle launches tot nu toe...vickypollard schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:38:
In de UK ook echt veel out of stock... Lijkt me niet dat het in Nederland en Duitsland beter zal gaan.

Echt lang geleden dat ik mij zo op iets verheugd heb haha!
Verwijderd
De 'gok' zou ik sowieso nooit nemen, gewoon even bellen van tevorenFluX schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:22:
Is er iemand uit de regio Rotterdam of (wat minder specifiek) Zuid-Holland, die over 4 dagen de gok neemt om naar Nordhorn af te reizen? Zou tof zijn als diegene er ook eentje voor mij mee zou kunnen nemen
Mag ook van mijVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:25:
[...]
De 'gok' zou ik sowieso nooit nemen, gewoon even bellen van tevoren
Bovenstaande is niet meer van toepassing.
Een collega laat een vriend in Duitsland naar de MM gaan.
Hij neemt er ook 1 voor mij mee

[ Voor 39% gewijzigd door Brantje op 06-10-2014 13:11 ]
O, ze geven nu wel een datum? Dat zou leuk zijn! Ben benieuwd of Coolblue een dezer dagen ook een datum gaat communiceren!Brantje schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:26:
Net bestelling geplaatst bij centralpoint, verwachte verzend datum is 27 okt. hopen dat ze dat waar kunnen maken.
Ze gaven toch de hele tijd al een datum? Die was alleen wat... dynamisch. En dat is hij nog steeds: 27 oktober is over drie weken. Morgen staat de verzenddatum op 28 oktober.DennusB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:27:
[...]
O, ze geven nu wel een datum? Dat zou leuk zijn! Ben benieuwd of Coolblue een dezer dagen ook een datum gaat communiceren!
We zullen zien. Heb er geen haast bij.vickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
Ze gaven toch de hele tijd al een datum? Die was alleen wat... dynamisch. En dat is hij nog steeds: 27 oktober is over drie weken. Morgen staat de verzenddatum op 28 oktober.
Hallo VickyPollard,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Google. Mijn naam is Ilan en ik ga u vandaag helpen.
De moto 360 zal niet worden verkocht in Google play. Alleen de Nexus serie toestellen worden daar verkocht.
Met vriendelijke groet,
Ilan
Het ondersteuningsteam van Google
Dat voorrecht lijkt helaas gereserveerd te zijn voor 'Muricavickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:51:
Aangezien ik zag dat de Moto 360 ook via de Play Store wordt verkocht in bepaalde landen, heb ik Google maar even gemaild:
[...]

Heb ook al een preorder bij amazon.de, en hopen dat die hem wel op 9 okt kunnen leveren
Ik volg hier al een tijdje en heb zelf een bestelling bij Amazon DE en Amazon FR staan. Daarnaast heb ik zelf ook een bestelling staan bij een distributeur voor de Benelux. Deze heeft al een dikke week de leverdatum op 27/10 gezet, maar de levering is nog niet bevestigd door Motorola.MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:11:
Ik heb net een chatsessie gehad met iemand van Centralpoint en dit is wat ze zeggen
[afbeelding]
Heb ook al een preorder bij amazon.de, en hopen dat die hem wel op 9 okt kunnen leveren
Toevallig zie ik staan dat er 302 stuks binnenkomen, dus iedereen koopt bij dezelfde partijen aan hoor.. en niemand vindt het leuk dat er geen vaste datum is. Helaas zijn alle resellers het slachtoffer van Motorola die niet kan/wil volgen (beetje op zijn Apple, die leveren ook wanneer het hen uitkomt).

Heb net even gechat met amazon.de medewerker en die wilt niks zeggen.
Hij zegt dat ze niet kunnen vertellen wanneer hij geleverd gaat worden, en wanneer ik vraag of het mogelijk is dat hij nog 9/10 wordt geleverd, zegt hij dat hij geen extra info heeft.
Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat ze nog donderdag binnenkrijgen, en er nu nog niks van weten. Zou mediamarkt dan de enigste zijn die ze dan al heeft? Het zou mij verwonderen...
Altijd die voorrang voor US, het begint mij te storen
Hoe ben je bij de distributeur terecht gekomen? Kan ik daar ook het een en ander bekijken (linkje)? Hoe werkt zoiets?Hakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:22:
[...]
Ik volg hier al een tijdje en heb zelf een bestelling bij Amazon DE en Amazon FR staan. Daarnaast heb ik zelf ook een bestelling staan bij een distributeur voor de Benelux. Deze heeft al een dikke week de leverdatum op 27/10 gezet, maar de levering is nog niet bevestigd door Motorola.
[...]
Voor mijn werk kopen we daar heel wat IT materiaal aan. Helaas kunnen particulieren of kleine bedrijven daar niet zomaar op registreren en kan ik je uiteraard ook geen account geven.FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:55:
[...]
Hoe ben je bij de distributeur terecht gekomen? Kan ik daar ook het een en ander bekijken (linkje)? Hoe werkt zoiets?
Ah jammer, iets zei me al dat het niet zo makkelijk zou zijn ghehe, bedankt!Hakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
Voor mijn werk kopen we daar heel wat IT materiaal aan. Helaas kunnen particulieren of kleine bedrijven daar niet zomaar op registreren en kan ik je uiteraard ook geen account geven.
Krijg je toch geen voorrang hoor, is in de rij staan zoals alle anderen.FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:48:
[...]
Ah jammer, iets zei me al dat het niet zo makkelijk zou zijn ghehe, bedankt!
Als je bij centralpoint bestelt, dan plaatsen zij je bestelling bij een dergelijke distributeur ipv jij rechtstreeks
Nee had ik ook niet zo snel gedacht, was meer om elke dag zelf te kunnen checkenHakki schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:52:
[...]
Krijg je toch geen voorrang hoor, is in de rij staan zoals alle anderen.
Als je bij centralpoint bestelt, dan plaatsen zij je bestelling bij een dergelijke distributeur ipv jij rechtstreeks
ik volg mijn bestellingen op en zal iets laten weten;)FluX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:53:
[...]
Nee had ik ook niet zo snel gedacht, was meer om elke dag zelf te kunnen checken
Wanneer heb jij m gepreorderd? Dan kan ik zelf ook ong kijken of ik in de 320 zit..MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:11:
Ik heb net een chatsessie gehad met iemand van Centralpoint en dit is wat ze zeggen
[afbeelding]
18 september 's avonds was datPuntje-NL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:27:
[...]
Wanneer heb jij m gepreorderd? Dan kan ik zelf ook ong kijken of ik in de 320 zit..
Ik hoop dat Coolblue ook minstens zoveel krijgt. Ik heb hem 18 september 's ochtends besteld. Als Amazon eerder uitlevert is dat natuurlijk het mooist
Ik ook, om 18:30 uur.
Linkje?vickypollard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:46:
Lees net dat hij op 15 oktober in Zweden uitkomt. Waarom weten andere landen het wel?
[ Voor 38% gewijzigd door FluX op 07-10-2014 00:22 ]
http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2ihoe2/
Maar wellicht is het grijze import, zoals iemand al zegt. Mijn Zweeds is niet zo goed.
Daar vind ik niet zo snel bewijs van, maar volgens Google Translate staat er wel in het rood dat de leverdatum die ze noemen niet bevestigd is, dus daar zou je dan even veel vanuit kunnen gaan als die van NLse webshops..vickypollard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:26:
[...]
http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2ihoe2/
Maar wellicht is het grijze import, zoals iemand al zegt. Mijn Zweeds is niet zo goed.
Ik blijf die onduidelijkheid toch bijzonder (en slecht) vinden. Ik heb af en toe het idee dat Motorola de voorraad klein wil houden, zodat ze over niet al te lange tijd een nieuwe kunnen uitbrengen zonder dat ze met de oude blijven zitten...FluX schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:30:
[...]
Daar vind ik niet zo snel bewijs van, maar volgens Google Translate staat er wel in het rood dat de leverdatum die ze noemen niet bevestigd is, dus daar zou je dan even veel vanuit kunnen gaan als die van NLse webshops..
[ Voor 18% gewijzigd door vickypollard op 07-10-2014 00:41 ]
Mooi, jij je moto 360 en wij weet eentje minder in de rij. Win - winocn schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:35:
Zojuist mijn Amazon.de preorder gecancelled; een vriend heeft hem in de US voor me gekocht en eind van de week heb ik hem
Ja, hij is zeker sinds de 18e al te bestellen... Misschien nog wel eerder.Reyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
Ik kreeg op 25 september pas een e-mail dat de moto 360 te pre orderen is bij Coolblue maar ik lees dat er al mensen zijn die hem daar eerder al ge pre-ordered hebben? Lekker is dit.
Groeten,
Herbert van Coolblue"
Lekker bezig Cooblue. Ik heb iig de zilvere versie besteld, die is volgensmij minder populair dus er is nog een kans dat ik hem bij launch krijg. Ten opzichte van Centralpoint vertellen ze me ook werkelijk niks over mogelijke levertijden. Ik krijg op elke vraag het zelfde wazige antwoord: "zodra we meer weten zetten we het op onze website". Meer krijg ik er niet uit.
Verwijderd
Weet je zeker dat dit een chat was met Centralpoint? Net zelf even met Centralpoint gechat namelijk, en vroeg ook even naar wat meer info over levertijden.MrMilis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:11:
[afbeelding]
Konden ze niet geven, en meer info hadden ze ook niet. Toen dacht ik, ja, leuk, maar als iemand anders wel meer info krijgt, en ik niet, dan ga ik het spelletje vuil spelen.
Heb dit screenshotje dus even laten zien, en volgens de persoon die ik sprak, werkt er bij hun helemaal geen Martijn, en ze gebruiken een heel ander chatsysteem.
Ik krijg nog wel informatie toegestuurd, deze medewerker zou nog even bellen met de leverancier. Al ben ik bang dat ik lang kan wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 11:30 ]
Op www.centralpoint.be gebruiken ze wel LivePerson.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Weet je zeker dat dit een chat was met Centralpoint? Net zelf even met Centralpoint gechat namelijk, en vroeg ook even naar wat meer info over levertijden.
Konden ze niet geven, en meer info hadden ze ook niet. Toen dacht ik, ja, leuk, maar als iemand anders wel meer info krijgt, en ik niet, dan ga ik het spelletje vuil spelen.
Heb dit screenshotje dus even laten zien, en volgens de persoon die ik sprak, werkt er bij hun helemaal geen Martijn, en ze gebruiken een heel ander chatsysteem.![]()
Ik krijg nog wel informatie toegestuurd, deze medewerker zou nog even bellen met de leverancier. Al ben ik bang dat ik lang kan wachten.
Verwijderd
Dat zou een verklaring kunnen zijn inderdaad.ocn schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:33:
[...]
Op www.centralpoint.be gebruiken ze wel LivePerson.
Blijft toch vreemd dat ze (als dit dus het geval is) bij .nl dan zeggen dat ze niks over levertijden weten, maar daar bij .be veel losser in zijn, en blijkbaar prima kunnen bevestigen dat ze er de 27e zijn.
Volgens mij is de zilveren versie juist populairder... Die is in de US ook steeds uitverkocht, waar de zwarte vaak nog wel beschikbaar is. Je kan ze natuurlijk ook allebei bestellen, en dan degene annuleren die later geleverd wordtReyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:14:
"Wij bieden de pre-orders van de Moto 360 aan vanaf 25 september. De pre-order was niet eerder beschikbaar op onze website. Zodra we de Moto 360 binnen krijgen, gaan we de pre-orders uiteraard de deur uit doen.
Groeten,
Herbert van Coolblue"
Lekker bezig Cooblue. Ik heb iig de zilvere versie besteld, die is volgensmij minder populair dus er is nog een kans dat ik hem bij launch krijg. Ten opzichte van Centralpoint vertellen ze me ook werkelijk niks over mogelijke levertijden. Ik krijg op elke vraag het zelfde wazige antwoord: "zodra we meer weten zetten we het op onze website". Meer krijg ik er niet uit.
Heb het even nagevraagd nog bij centralpoint.be.
Lijkt er inderdaad op dat ze hem binnenkrijgen op 27 oktober. Wel frapant dat ze dan bij centralpoint.nl geen uitspraken kunnen doen en bij .be ze het er zo uitflappen.

Verwijderd
Heel vreemd inderdaad.. Ik wacht het mailtje nog even af.Reyuken schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:44:
Dan moet ik geluk hebben.
Heb het even nagevraagd nog bij centralpoint.be.
Lijkt er inderdaad op dat ze hem binnenkrijgen op 27 oktober. Wel frapant dat ze dan bij centralpoint.nl geen uitspraken kunnen doen en bij .be ze het er zo uitflappen.
[afbeelding]
Heb mijn moto 360 gepre-ordered bij Amazon.de. Heb ze net via de chat gesproken en ze vertellen mij helaas dat ze van de leverancier niet weten wanneer die komt en dat ze hem dus mid november begin december verwachten...
"Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.
Ungefähr Mitte November..Anfang Dezember
Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben."
Helaas. Jullie ook bij amazon dezelfde ervaringen?
Misschien wel interessant:
http://www.reddit.com/r/m..._who_already_got_the_360/
[ Voor 9% gewijzigd door soulie37 op 07-10-2014 13:37 ]
German packaging, maar geen foto's; I call bullsh*t.soulie37 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:29:
na veel gelezen te hebben en ook met Smart te wachten, dacht ik laat ik maar even mijn ervaring delen.
Heb mijn moto 360 gepre-ordered bij Amazon.de. Heb ze net via de chat gesproken en ze vertellen mij helaas dat ze van de leverancier niet weten wanneer die komt en dat ze hem dus mid november begin december verwachten...
"Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.
Ungefähr Mitte November..Anfang Dezember
Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben."
Helaas. Jullie ook bij amazon dezelfde ervaringen?
Misschien wel interessant:
http://www.reddit.com/r/m..._who_already_got_the_360/
Nou, dat zal niet veel goeds betekenen...Tayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:40:
De moto 360 staat overigens niet meer op mediamarkt.de
hmTayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:40:
De moto 360 staat overigens niet meer op mediamarkt.de

Ik heb de bestelling geplaatst op 1 oktober en heb aangegeven deze op te willen halen. Het kan zijn dat mediamarkt minder ontvangt dan dat ze aan pre-orders hebben. Dit zou dus een reden kunnen zijn waarbij ze het product direct maar van de website af hebben gehaald. Wanneer hebben jullie deze besteld?Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
hmIk had gehoopt dat ik hem eind deze week op kon gaan halen maar dit voorspelt niet veel goeds..
Dat is inderdaad waar ik nu nog op hoop. Ik heb hem zondag 5 Oktober besteld bij Media Markt Krefeld, ook met de optie om hem af te halen.Tayfunc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Ik heb de bestelling geplaatst op 1 oktober en heb aangegeven deze op te willen halen. Het kan zijn dat mediamarkt minder ontvangt dan dat ze aan pre-orders hebben. Dit zou dus een reden kunnen zijn waarbij ze het product direct maar van de website af hebben gehaald. Wanneer hebben jullie deze besteld?
Verwijderd
De Moto 360 zal in week 45/46 geïntroduceerd worden in Nederland.
Dat duurt nog wel even zeg, beetje jammer van Motorola ditVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:14:
Zojuist het beloofde mailtje van Centralpoint ontvangen, en ze komen helaas met slecht nieuws;
[...]
De Moto 360 stond nog in mijn winkelmandje, maar toen ik erop klikte stond er dat het product uitverkocht is.
[ Voor 0% gewijzigd door DieGozerDaar op 07-10-2014 16:49 . Reden: typo ]
Jongens vanwaar de verontwaardiging? Er is letterlijk nooit gezegd dat de 360 in NL op 9 oktober uitkomt, enkel in geselecteerde Europese landen waaronder Duitsland. Sterker nog, er werd direct gezegd dat voor Nederland we begin/half november aan moesten houden, zie http://tweakers.net/nieuw...herfst-in-europa-uit.htmlvickypollard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:59:
Wat een faalfestijn zeg...
Bovendien houdt Motorola (of welk bedrijf dan ook) bij het bepalen van voorraadaantallen geen rekening met buitenlanders die het product in een ander land komen halen. Ze gaan er gewoon van uit dat we netjes op onze release wachten.
Dus, net zoals ik hier al vele malen eerder heb gezegd, aan allen die nu verontwaardigd zijn, stop met janken en heb geduld tot november.
Verwijderd
Nee, niet op 9 oktober, maar toch op z'n minst nog wel oktober (zoals op meerdere sites vermeld staat). Maar nee, nu is het dus weer twee weken later.. En mag je van geluk spreken als je hem eind november nog binnen hebt.tobitronics schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
[...]
Jongens vanwaar de verontwaardiging? Er is letterlijk nooit gezegd dat de 360 in NL op 9 oktober uitkomt, enkel in geselecteerde Europese landen waaronder Duitsland. Sterker nog, er werd direct gezegd dat voor Nederland we begin/half november aan moesten houden, zie http://tweakers.net/nieuw...herfst-in-europa-uit.html
Bovendien houdt Motorola (of welk bedrijf dan ook) bij het bepalen van voorraadaantallen geen rekening met buitenlanders die het product in een ander land komen halen. Ze gaan er gewoon van uit dat we netjes op onze release wachten.
Dus, net zoals ik hier al vele malen eerder heb gezegd, aan allen die nu verontwaardigd zijn, stop met janken en heb geduld tot november.

Kijk naar het totaalplaatje van deze lancering. Dan zie je dat Motorola gewoon faalt op dit gebiedtobitronics schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
[...]
Jongens vanwaar de verontwaardiging? Er is letterlijk nooit gezegd dat de 360 in NL op 9 oktober uitkomt, enkel in geselecteerde Europese landen waaronder Duitsland. Sterker nog, er werd direct gezegd dat voor Nederland we begin/half november aan moesten houden, zie http://tweakers.net/nieuw...herfst-in-europa-uit.html
Ik heb hem besteld op 1 oktober, ook met de optie om hem af te halen (MM Herzogenrath). Voorlopig heb ik nog geen mailtje gehad dat mijn order geannuleerd of vertraagd is...Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:04:
[...]
Dat is inderdaad waar ik nu nog op hoop. Ik heb hem zondag 5 Oktober besteld bij Media Markt Krefeld, ook met de optie om hem af te halen.
Hopelijk betekent dat dat wie al gepreorderd heeft, zijn model nog altijd op 9 okt zal kunnen gaan halen... Of is dat teveel wishful thinking?
Zo te zien hebben de mensen die een pre-order in Duitsland hebben staan een redelijke kans!ilPazzo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:19:
[...]
Ik heb hem besteld op 1 oktober, ook met de optie om hem af te halen (MM Herzogenrath). Voorlopig heb ik nog geen mailtje gehad dat mijn order geannuleerd of vertraagd is...
Hopelijk betekent dat dat wie al gepreorderd heeft, zijn model nog altijd op 9 okt zal kunnen gaan halen... Of is dat teveel wishful thinking?

[ Voor 5% gewijzigd door Therach op 07-10-2014 17:24 ]
Apart dat Amazon het niet zeker weet (afgaande op eerdere berichten uit deze thread). Je zou toch verwachten dat een gigantische partij als Amazon wel een beetje voorrang heeft!Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:22:
[...]
Zo te zien hebben de mensen die een pre-order in Duitsland hebben staan een redelijke kans!
[afbeelding]

Nu Coolblue nog...
Stond het eerst dan ook op product pagina? Ik dacht dat het eerst alleen als bestel bevestiging stond.Overv schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:24:
Ik zou maar niet meer van de datum van Centralpoint uit gaan, ze blijven het alleen maar (bijna) elke dag opschuiven.
Stond er eerder ook al op, jaMarc1510 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:25:
[...]
Stond het eerst dan ook op product pagina? Ik dacht dat het eerst alleen als bestel bevestiging stond.

Quit playing games with my heart
Ik wil wel weer blij worden, maar waarschijnlijk zegt de eerstvolgende medewerker weer wat andersVNC95 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:04:
[afbeelding]
Vandaag deze reactie gekregen van coolblue
Ik kreeg dezelfde mail, klikte gelukkig snel genoeg om mijn hartslag voor te zijn ;-) Maar als je nu kijkt op de productpagina staat er:vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:16:
Mijn hartje ging iets sneller kloppen toen ik vanochtend een notificatie zag van deze e-mail (waarbij ik alleen de titel een beetje zag, zo snel):
[afbeelding]
Quit playing games with my heart
Maar ik kijk nu vanaf mijn telefoon, dus kan zijn dat dat er altijd al stond ;-)Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen.
[ Voor 6% gewijzigd door jacobras op 08-10-2014 10:29 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Dat was ik dus ook al aan denkenvickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:14:
[...]
Ik wil wel weer blij worden, maar waarschijnlijk zegt de eerstvolgende medewerker weer wat anders
Beter leven is geven!
Maar, helaas slaat dat op de andere partij die waarschijnlijk de boel grijs importeert. Dit is niet een bericht van Amazon zelf, die staat nog steeds op pre-orderjacobras schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:27:
[...]
Ik kreeg dezelfde mail, klikte gelukkig snel genoeg om mijn hartslag voor te zijn ;-) Maar als je nu kijkt op de productpagina staat er:
[...]
Klopt, dat zijn andere leveranciers. Ik vind dat Amazon daar geen duidelijk onderscheid in maakt...Bobbus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:29:
[...]
Maar, helaas slaat dat op de andere partij die waarschijnlijk de boel grijs importeert. Dit is niet een bericht van Amazon zelf, die staat nog steeds op pre-order

Ik heb nog geen mail ontvangen, wanneer heb jij gepreorderd??Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:01:
Helaas, de pre-order die ik bij Media Markt duitsland had staan is verschoven naar 24-10.
plaatje
Damnnnnn... mailtje stond tussen mijn SPAM. Verdomme...
Ik heb hem op 12sept gepreorderd.
[ Voor 15% gewijzigd door Pinjataaa op 08-10-2014 12:17 ]
Afgelopen maandag, met de optie om hem op te halen en ter plekke te betalen.Pinjataaa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:08:
[...]
Ik heb nog geen mail ontvangen, wanneer heb jij gepreorderd?
Die "helle" heb ik besteld...vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:25:
Hebben jullie allemaal de zwarte besteld? Of geldt het voor beide versies?
Moet je alleen geluk hebben dat je toestel niks gaat mankeren, want als je een beroep moet doen op je garantie zit je hier op het verkeerde adresocn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:37:
Hm toch blij dat ik hem uit de US laat overkomen, eer hij in Nederland uit komt wordt de nieuwe Moto 360 al aangekondigd.
Dat is ook zo ongeveer het enige dat mij weerhoudt... Het zien van meldingen van dode pixels heeft er voor gezorgd dat ik toch wel een beetje voorzichtig ben. Van mij hoeft 'ie niet perse uit Nederland te komen, maar liefst toch wel uit de EU, mocht 'ie terug moeten.J.Appleseed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Moet je alleen geluk hebben dat je toestel niks gaat mankeren, want als je een beroep moet doen op je garantie zit je hier op het verkeerde adres
Verwijderd
BTW hij is wel weer te preorderen op amazon.co.uk en die geven 1 November aan. Heb het toch maar gedaan, wie weet. Als hij dan nog steeds niet in Duitsland of Nederland is dan misschien de UK.
't Was te mooi om waar te zijn