Dan zal Amazon zich ook nog wel eventjes stilhouden
Ik ga zaterdag voor werk een week naar NYC dus even op zondag bij Best Buy binnenstappen om te kijken of hij daar ligt. Scheelt toch redelijk wat. Loop daar toch rond. 
Is die metale band eigenlijk al te verkrijgen?
Is die metale band eigenlijk al te verkrijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door MuddyMagical op 08-10-2014 14:11 ]
Op de Poolse "Marktplaats" staan er een aantal:
http://allegro.pl/listing...ia%C5%82y&string=moto+360
1189 Zloty = € 283
1299 Zloty = € 310
1350 Zloty = € 322
1480 Zloty = € 353 (die had zeker nog niet gezien dat z'n concurrenten het voor minder doen!)
http://allegro.pl/listing...ia%C5%82y&string=moto+360
1189 Zloty = € 283
1299 Zloty = € 310
1350 Zloty = € 322
1480 Zloty = € 353 (die had zeker nog niet gezien dat z'n concurrenten het voor minder doen!)
[ Voor 46% gewijzigd door barchettanl op 08-10-2014 14:14 ]
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
zin om er nog 1 mee te nemen?MuddyMagical schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:09:
Ik ga zaterdag voor werk een week naar NYC dus even op zondag bij Best Buy binnenstappen om te kijken of hij daar ligt. Scheelt toch redelijk wat. Loop daar toch rond.
Heeft er iemand ervaring met importeren via http://www.mymallbox.com/? Ik kom uit op verzendkosten van 5 euro (lijkt me erg weinig). Zit erover te denken om hem via deze manier te importeren aangezien ik omgerekend dan iets boven de 200 euro betaal, en dan zelfs nog 50 euro "buffer" heb om eventuele import kosten te betalen.
... of nog 2? Ik wil er ook wel eentje
Ik ga even kijken wat er mogelijk is en wat er ligt. Ben niet alleen dus misschien is er nog wat mogelijk met een collega.
Mocht ik er wat mee kunnen nemen dan laat ik volgende week wel wat weten in dit topic.
Mocht ik er wat mee kunnen nemen dan laat ik volgende week wel wat weten in dit topic.
Geen ervaring, maar de uitdaging lag hem bij mij om in de webshop van motorola of bestbuy te kunnen betalen. Was voornemens om via borderlinx of myus te forwarden, alleen zover kom ik niet..Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:14:
Heeft er iemand ervaring met importeren via http://www.mymallbox.com/? Ik kom uit op verzendkosten van 5 euro (lijkt me erg weinig). Zit erover te denken om hem via deze manier te importeren aangezien ik omgerekend dan iets boven de 200 euro betaal, en dan zelfs nog 50 euro "buffer" heb om eventuele import kosten te betalen.
http://www.androidpit.de/...zoegern-deutschland-start
Dunkt mij dat dat voor Amazon dan ook het geval isBei Motorola und Best Buy war die begehrte Smartwatch Moto 360 sehr schnell vergriffen. Das scheint sich kurz vor Marktstart nun auch hierzulande fortzusetzen. Update: Nach neuesten Informationen wurde der Marktstart vom 9. auf den 24. Oktober verschoben.
[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 08-10-2014 14:30 ]
Neeeeeeeeee !!J.Appleseed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:30:
http://www.androidpit.de/...zoegern-deutschland-start
[...]
Dunkt mij dat dat voor Amazon dan ook het geval is
Had een stille hoop dat ie één dezer dagen wel verzonden zou worden
Nu maar hopen op een een wonder dat Amazon hem op 1 of andere manier toch snel kan leveren
Take one for the team, en probeer het uitTherach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:14:
Ben er mee bezig, maar ik vraag me af.. Hoe zit het met de oplader? De snoer zit vast aan het oplaadstation volgens mij, dus hoe kan ik hem hier opladen aangezien we hier andere stopcontacten hebben?timmert26 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:36:
[...]
Take one for the team, en probeer het uit
Ben er mee bezig, maar ik vraag me af.. Hoe zit het met de oplader? De snoer zit vast aan het oplaadstation volgens mij, dus hoe kan ik hem hier opladen aangezien we hier andere stopcontacten hebben?timmert26 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:36:
[...]
Take one for the team, en probeer het uit
Met een verloopstukjeTherach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Ben er mee bezig, maar ik vraag me af.. Hoe zit het met de oplader? De snoer zit vast aan het oplaadstation volgens mij, dus hoe kan ik hem hier opladen aangezien we hier andere stopcontacten hebben?
Ik ben er ook mee bezig geweest maar dan met Borderlinx. Ik heb het geprobeerd via Motorola site zelf en via BestBuy. Op beide websites loop je uiteindelijk stuk als je geen Amerikaanse Creditcard hebt helaas. Je kan namelijk bij het financiele adres alleen een USA adres invullen en deze komt dan niet overeen met jouw land van de credit-card en zal hij vanwege fraude-kans geweigerd worden. Zo ging het bij mij in ieder geval.Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Ben er mee bezig, maar ik vraag me af.. Hoe zit het met de oplader? De snoer zit vast aan het oplaadstation volgens mij, dus hoe kan ik hem hier opladen aangezien we hier andere stopcontacten hebben?
BestBuy meld zelfs dat ze het recht hebben om de order achteraf te annuleren als ze zien dat je het via een a la Borderlinx bedrijf probeert te bestellen (en die adressen van al die bedrijven kennen ze waarschijnlijk wel).
Mocht iemand het wel lukken, dan hoor ik graag hoe :-) Heb verder goede ervaringen met Borderlinx (Nexus7 en Nexus5) dus als het bestellen lukt dan vertrouw ik het wel.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Via Mymallbox heb je dus de optie "Buy for me". Je vult een klein formulier in waar je ook de link van het product plaatst (BestBuy, Motorola shop etc.). Zodra ze het product kunnen bestellen krijg je een update, kun je betalen via paypal of creditcard, en plaatsen zij de bestellingen waarna ze het doorsturen naar het door jou opgegeven adres. Ik heb momenteel een bestelling staan waarbij ik de motorola website als bestellocatie heb opgegeven. Eens kijken of het zo gaat lukken. Heeft iemand toevallig een link waar ik eventueel een US naar EU powerplug zou kunnen kopen?bop schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:56:
[...]
Ik ben er ook mee bezig geweest maar dan met Borderlinx. Ik heb het geprobeerd via Motorola site zelf en via BestBuy. Op beide websites loop je uiteindelijk stuk als je geen Amerikaanse Creditcard hebt helaas. Je kan namelijk bij het financiele adres alleen een USA adres invullen en deze komt dan niet overeen met jouw land van de credit-card en zal hij vanwege fraude-kans geweigerd worden. Zo ging het bij mij in ieder geval.
BestBuy meld zelfs dat ze het recht hebben om de order achteraf te annuleren als ze zien dat je het via een a la Borderlinx bedrijf probeert te bestellen (en die adressen van al die bedrijven kennen ze waarschijnlijk wel).
Mocht iemand het wel lukken, dan hoor ik graag hoe :-) Heb verder goede ervaringen met Borderlinx (Nexus7 en Nexus5) dus als het bestellen lukt dan vertrouw ik het wel.
Borderlinx heeft deze service ook maar gaf aan dat ze dit niet voor motorola.com en bestbuy.com konden doen. Ben benieuwd of mymailbox dat wel doet :-) Zo ja, dan hoor ik het zeker graag!Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Via Mymallbox heb je dus de optie "Buy for me". Je vult een klein formulier in waar je ook de link van het product plaatst (BestBuy, Motorola shop etc.). Zodra ze het product kunnen bestellen krijg je een update, kun je betalen via paypal of creditcard, en plaatsen zij de bestellingen waarna ze het doorsturen naar het door jou opgegeven adres. Ik heb momenteel een bestelling staan waarbij ik de motorola website als bestellocatie heb opgegeven. Eens kijken of het zo gaat lukken. Heeft iemand toevallig een link waar ik eventueel een US naar EU powerplug zou kunnen kopen?
Welke afmetingen heb je gebruikt? Ben toch wel benieuwd hoe je op 5 euro uitkomt... Ik kom op ongeveer 50 dollar shipping uit...Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:14:
De promotie code "MMB10" zag ik trouwens op een forum staan van MyMallBox zelf :-) Krijg je 10 dollar extra promotie korting (boven de standaard 5 dollar).
Gewoon op de account pagina: http://www.mymallbox.com/account/viewAccount
Verder lijkt het alsof er gewoon een USB in gaat achterin de oplader. Maar hiervoor ga ik alleen maar af op de volgende foto: http://cdn3.vox-cdn.com/a...-Moto-360-dal-vivo-22.jpg
Ze lijken wel relatief nieuw te zijn: https://twitter.com/myMallBox/status/519572797614354433
Gewoon op de account pagina: http://www.mymallbox.com/account/viewAccount
Verder lijkt het alsof er gewoon een USB in gaat achterin de oplader. Maar hiervoor ga ik alleen maar af op de volgende foto: http://cdn3.vox-cdn.com/a...-Moto-360-dal-vivo-22.jpg
Ze lijken wel relatief nieuw te zijn: https://twitter.com/myMallBox/status/519572797614354433
[ Voor 40% gewijzigd door bop op 08-10-2014 16:14 ]
13,3 x 13,3 x 8,25 (LxWxH in cm) en het pakketje zou een halve kilo wegen volgens reddit gebruikers.Welke afmetingen heb je gebruikt? Ben toch wel benieuwd hoe je op 5 euro uitkomt... Ik kom op ongeveer 50 dollar uit...
Is dat niet de afmeting van het doosje? Lijkt me dat daar nog een doos omheen gaat die groter is, toch?Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:13:
[...]
13,3 x 13,3 x 8,25 (LxWxH in cm) en het pakketje zou een halve kilo wegen volgens reddit gebruikers.
Heb je wel gelijk in ja, maar ik heb geen idee hoe groot de doos is waar in hij verzonden wordt. Dus verzendkosten kunnen inderdaad wat hoger uitvallen.vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:15:
[...]
Is dat niet de afmeting van het doosje? Lijkt me dat daar nog een doos omheen gaat die groter is, toch?
ze geven aan dat het ongeveer 3-5 werkdagen duurt voor zij een moto 360 voor je geregeld hebben en de verzendkosten bedragen tussen de 6 en 38 dollar.
Hey Tim,
The watch would be $261.99 (this includes all fees from us).
It's difficult to estimate shipping 100% without the physical package, but it seems like it would cost anywhere between $6-$38 depending on which shipping option you choose.
For import fees, we have no control over these. Choosing USPS over DHL sometimes lessens (or eliminates) customs fees, but in the end it's up to the carrier and your country's customs department.
And to answer your final question, we do not have Moto 360s in stock. We don't ever purchase an item until the customer sends the money first. As you can understand, this would create an issue for us if people cancel orders.
Hope this helps! Let us know if you have any other questions!
Hey Tim,
The watch would be $261.99 (this includes all fees from us).
It's difficult to estimate shipping 100% without the physical package, but it seems like it would cost anywhere between $6-$38 depending on which shipping option you choose.
For import fees, we have no control over these. Choosing USPS over DHL sometimes lessens (or eliminates) customs fees, but in the end it's up to the carrier and your country's customs department.
And to answer your final question, we do not have Moto 360s in stock. We don't ever purchase an item until the customer sends the money first. As you can understand, this would create an issue for us if people cancel orders.
Hope this helps! Let us know if you have any other questions!
Ik zie op reddit twee mensen die verschillende dingen zeggen:Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Heb je wel gelijk in ja, maar ik heb geen idee hoe groot de doos is waar in hij verzonden wordt. Dus verzendkosten kunnen inderdaad wat hoger uitvallen.
- 12x10x6 inch @ 2lbs
- 19x13x4 inch (gewicht onbekend)
Ik heb ook een reactie terug gekregen van ze. Ziet er uit als een goede partij.
Wel zit ik nog heel ff te twijfelen in verband met eventuele garantie, dit omdat ik deze foto tegen kwam in het andere topic (ervaringen): https://i.imgur.com/hcc7oWO.jpg Met de opmerking dat dit vaker gebeurde.
Edit: ik heb hem besteld via MyMallBox! Ze gaven aan dat ze hem via BestBuy kopen aangezien ze al veel bij Motorola hadden gekocht en die ze wat issues gaf.
Wel zit ik nog heel ff te twijfelen in verband met eventuele garantie, dit omdat ik deze foto tegen kwam in het andere topic (ervaringen): https://i.imgur.com/hcc7oWO.jpg Met de opmerking dat dit vaker gebeurde.
Edit: ik heb hem besteld via MyMallBox! Ze gaven aan dat ze hem via BestBuy kopen aangezien ze al veel bij Motorola hadden gekocht en die ze wat issues gaf.
[ Voor 21% gewijzigd door bop op 08-10-2014 16:33 ]
Ik zit ook nog een beetje met het garantie deel. Misschien toch even afwachten tot die in Nederland uit is. Je leest inmiddels ook veel over dode pixels
Ik ga ook zeker niet in Amerika bestellen, vanwege de garantie.
Ik heb zojuist (ook) een moto 360 via mymallbox besteld.
Het is een startend bedrijfje, heeft net pas de honderdste klant geholpen. Dus is wel een gokje maar ik hoop maar dat paypal bescherming biedt in geval ze er met mijn 200 euro vandoor gaan.
Als er geen belastingen e.d. bijkomen is het best een goede deal. Eens kijken hoe lang dit gaat duren allemaal.
Het is een startend bedrijfje, heeft net pas de honderdste klant geholpen. Dus is wel een gokje maar ik hoop maar dat paypal bescherming biedt in geval ze er met mijn 200 euro vandoor gaan.
Als er geen belastingen e.d. bijkomen is het best een goede deal. Eens kijken hoe lang dit gaat duren allemaal.
Kan je laten weten hoeveel shipping costs er uiteindelijk wordt gerekend, als het zover is?arene schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:02:
Ik heb zojuist (ook) een moto 360 via mymallbox besteld.
Verwijderd
Uiteindelijk zal het bestellen vanuit Amerika niet heel veel sneller zijn dan wachten op de voorraad in NL?
Op reddit heeft iemand een amazon.de verzendbevestiging gemeld (of toch gefaked, who the bleep knows?)

Heb nog een moto360 in mijn mandje staan daar, maar had dan toch op het laatste moment iets van "nah, liever coolblue"...

Heb nog een moto360 in mijn mandje staan daar, maar had dan toch op het laatste moment iets van "nah, liever coolblue"...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Laat maar
[ Voor 93% gewijzigd door vickypollard op 08-10-2014 18:33 ]
Ik ben toch zeer benieuwd of dit echt is... Niemand anders van Reddit heeft een bevestiging, op Twitter vind ik ook niets. Ik heb drie dagen later besteld (12-9), ook nog niets gezienDexterBelgium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:02:
Op reddit heeft iemand een amazon.de verzendbevestiging gemeld (of toch gefaked, who the bleep knows?)
[afbeelding]
Het laadstation is met een losse USB kabel verbonden met de adapter. Je hoeft dus alleen de adapter te vervangen :-)Therach schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Dat is niet het officiële font wat Amazon gebruikt, dus gemakkelijk te faken zo. Ik geloof het niet.DexterBelgium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:02:
[afbeelding]
Lijkt er inderdaad op... Zo ziet mijn bestelling van mijn prachtig mooie tandenborstel eruit, ter vergelijk:J.Appleseed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:10:
[...]
Dat is niet het officiële font wat Amazon gebruikt, dus gemakkelijk te faken zo. Ik geloof het niet.

Vandaag ook via Mymallbox één besteld, gebruik gemaakt van de 'Buy for me' optie, met een link naar de Bestbuy site. Komt over als een servicegerichte shop en met Paypal afgerekend, dus ik maak me verder niet druk om het feit dat ze nieuw zijn. Ben benieuwd of ik hem eerder in huis is dan de NL release, de aanhoudende vaagheid rondom de release datum was voor mij de reden om het maar zo te doen.
Meer mensen in dat topic die een bevestiging krijgen van Amazon. Bestellingen van 7 of 8 september.Bobbus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
Lijkt er inderdaad op... Zo ziet mijn bestelling van mijn prachtig mooie tandenborstel eruit, ter vergelijk:
[afbeelding]
Nu baal ik wel dat ik mijn preorder geannuleerd heb en daarna weer opnieuw geplaatst heb. Zat een week tussen, volgens mij.
[ Voor 13% gewijzigd door vickypollard op 08-10-2014 20:16 ]
Ook maar via mymallbox besteld. Ik kan deze alleen nog niet terug vinden. Gebeurt dit pas nadat zij deze binnen hebben?Bobbika schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:22:
Vandaag ook via Mymallbox één besteld, gebruik gemaakt van de 'Buy for me' optie, met een link naar de Bestbuy site. Komt over als een servicegerichte shop en met Paypal afgerekend, dus ik maak me verder niet druk om het feit dat ze nieuw zijn. Ben benieuwd of ik hem eerder in huis is dan de NL release, de aanhoudende vaagheid rondom de release datum was voor mij de reden om het maar zo te doen.
Mijn Amazon.de-bestelling van de 12e heeft nu deze status. Geen idee of hij die al had; de opmerking eronder belooft nog niet veel goeds.
Nog maar even afwachten, de eerste Amazon-bestellingen lijken nog steeds verstuurd te worden. Vond Amerika toch wat te eng ivm garantie.Versand wird vorbereitet
Bei Verfügbarkeit erhalten Sie eine Benachrichtigung per E-Mail.
[ Voor 22% gewijzigd door ralphje op 08-10-2014 21:42 ]
Geniet, maar surf met mate!
Bij mij is het "Noch nicht versandt"ralphje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:35:
Mijn Amazon.de-bestelling van de 12e heeft nu deze status. Geen idee of hij die al had; de opmerking eronder belooft nog niet veel goeds.
[...]
Nog maar even afwachten, de eerste Amazon-bestellingen lijken nog steeds verstuurd te worden. Vond Amerika toch wat te eng ivm garantie.
Voor de mensen die bij myMallBox hebben besteld, hebben jullie de BestBuy link opgestuurd terwijl er op dat moment "Sold Out Online" stond of was hij eerder vandaag/gisteren nog beschikbaar?
Ditto, maar ik heb 'm ook pas de 30ste besteld daar.vickypollard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:48:
[...]
Bij mij is het "Noch nicht versandt"
Ik heb de grijze besteld. Deze is wel op voorraad.Overv schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:58:
Voor de mensen die bij myMallBox hebben besteld, hebben jullie de BestBuy link opgestuurd terwijl er op dat moment "Sold Out Online" stond of was hij eerder vandaag/gisteren nog beschikbaar?
Ik pas 2 oktober, door mijn eigen domme foutJ.Appleseed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:59:
[...]
Ditto, maar ik heb 'm ook pas de 30ste besteld daar.

Ik heb de Silver bestelt. Ze hebben laten weten dat dat bestellen is gelukt. Ik weet eigenlijk niet of hij toen uitverkocht was. Erg prettige mailwisseling met dat bedrijf overigens. Ze houden me op de hoogte als hij binnen is.Overv schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:58:
Ik zie nu ook een charge op mijn credit card van Amazon. Misschien toch...
?
Hier ook! Ook bestelling van 12 septemberralphje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:11:
Ik zie nu ook een charge op mijn credit card van Amazon. Misschien toch...?
11 September gepreorderd, hier ook een charge van vandaag. Account overigens nog op niet bekend etc etc.
* thijszor wacht in spanning af..
* thijszor wacht in spanning af..
Versand wird vorbereitet
Voraussichtlicher Liefertermin: Wir brauchen ein wenig mehr Zeit, um Ihnen verlässliche Angaben bereitzustellen. Wir werden Sie per E-Mail verständigen, sobald wir einen voraussichtlichen Liefertermin haben.
Voraussichtlicher Liefertermin: Wir brauchen ein wenig mehr Zeit, um Ihnen verlässliche Angaben bereitzustellen. Wir werden Sie per E-Mail verständigen, sobald wir einen voraussichtlichen Liefertermin haben.
offtopic:
Waarom kreeg ik pas de 26e een creditcard

Waarom kreeg ik pas de 26e een creditcard
Ontopic:
26e preorder, status niet veranderd bij amazon en CC ook niet gecharged.
Ik heb een creditcard via SNS. Daar kan je niets zien over je creditcard, tot je je afschrift krijgt
maar ik ga ervanuit dat ik niet bij de lichting zit.

16e een zwarte besteld bij amazon.de nog niks veranderd ook CC is nog niet gecharged
Blijf hoop houden
Blijf hoop houden
[ Voor 19% gewijzigd door Henk. op 08-10-2014 22:32 ]
offtopic:
Ik ga er niet vanuit dat er een charge van amazon binnen gaat komen op mijn CC binnenkort, dan maar wat colbertjes overhemden en jassen besteld bij V&D want prijzencircus
Ik ga er niet vanuit dat er een charge van amazon binnen gaat komen op mijn CC binnenkort, dan maar wat colbertjes overhemden en jassen besteld bij V&D want prijzencircus
Hier ook "Versand wird vorbereitet", bestelling geplaatst op 11 september. Kreeg er overigens geen mailtje van, maar had toevallig vanmorgen gekeken en toen stond die status er nog niet.ralphje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:35:
[...]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Gek dat jullie nog geen mailtjes hebben gehad! Misschien zitten jullie bij een tweede zending?
Heeft iemand ondertussen z'n import al binnen en hoe is dat verlopen?
Even in de chat bij Amazon.de gehangen. Heb gezegd dat ik het prima vind als ze in het Duits reageert, maar daar had ze geen boodschap aan. De highlights:
.
Daarna gaf ze me het advies om, als ik bij de brievenbus ga zitten wachten, beter een stoel kan pakkenIch schaue mir Ihre Bestellung gleich einmal an.
Iĺl just have a look in your order
There it says
There is no exact delivery date yet
You will get an E-mail with the date
You also can check an order with the transaction code like payment
So we do the payment when we send the order
Iḿ sorry to say that it did happend yet
(...)
Normaly we charging with sending
So your watch has to come that week
Other wice you should contact us again please to get your money back
(...)
Noch nicht versandt" to "Versand wird vorbereitet is the first step to send our order out to the costumer
That wasn a original charging sir. We just an booking check to reserve you the watch.
(...)
Please give us some more time. I can see that they are working at your order at the moment. Please have some patience - the article is very, very popular at the moment. I will do my best, that you will get your order as soon as possible.
When you will not hear anyting about shipping confirmation till Saturday, I will ask you to contact us again if that will be fine with you. You will get a shipping confirmation automatically from the system.
They posted that one Mittwoch, 8. Oktober 2014 17:27 (CEST) OMS
shipment XXXXXXXXXXXgenerated usingOMSFieldEvaluator in your order yesterday evening
Hoe laat heb jij hem besteld op de 12e? Ik heb hem ook op de 12e (09h52) besteld. Hopelijk zit ik een beetje in de buurt.ralphje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:35:
edit: het lijkt er overigens op reddit.com op, dat er alleen zilvere exemplaren verzonden worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Danny79 op 09-10-2014 08:50 ]
Ik dacht eerst dat de zilveren exemplaren zeldzaam waren, terwijl de zwarten nog aanwezig waren. Zouden ze de productie van de zilveren versie hebben opgeschroefd (en de zwarte misschien hebben verminderd)?Danny79 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:39:
[...]
Hoe laat heb jij hem besteld op de 12e? Ik heb hem ook op de 12e (09h52) besteld. Hopelijk zit ik een beetje in de buurt.
edit: het lijkt er overigens op reddit.com op, dat er alleen zilvere exemplaren verzonden worden.
Oef.. Dit is killing.. Ik heb hem op de 13e besteld en mijne staat nog op 'Noch nicht versandt'.
Hoop voor jullie dat hij snel jullie kant op komt, maar ik hoop stiekem ook dat ze de 13e nog net even meepakken natuurlijk..
Ook geen charge op mijn creditcard, al heb ik het idee dat Amazon mijn creditcard altijd pas later charged.. (Of ICS is te traag met verwerken in het overzicht, heb een Visa Worldcard).
Hoop voor jullie dat hij snel jullie kant op komt, maar ik hoop stiekem ook dat ze de 13e nog net even meepakken natuurlijk..
Ook geen charge op mijn creditcard, al heb ik het idee dat Amazon mijn creditcard altijd pas later charged.. (Of ICS is te traag met verwerken in het overzicht, heb een Visa Worldcard).
In ieder geval positief.. Laten we hopen dat de Amazon.de leveringen ook daadwerkelijk zsm verzonden worden. Ik heb de mijne helaas pas de 20ste besteld waardoor ik nog even moet wachten
.
Misschien een goed idee?
Om het overzicht een beetje te bewaren heb ik even snel een Google Spreadsheet in elkaar gezet. Als iedereen zijn data invult kunnen we in een oogopslag zien hoe het met de order-handling bij Amazon.de staat.
Zal 'm ook op Reddit plaatsen.
Spreadsheet Amazon.de: http://goo.gl/g4p0Ei
Om het overzicht een beetje te bewaren heb ik even snel een Google Spreadsheet in elkaar gezet. Als iedereen zijn data invult kunnen we in een oogopslag zien hoe het met de order-handling bij Amazon.de staat.
Zal 'm ook op Reddit plaatsen.
Spreadsheet Amazon.de: http://goo.gl/g4p0Ei
Kan de spreadsheet niet invullen maar voor de gene die dat wel kan
Ik heb 16 september een zwarte besteld.
Waar op reddit kan ik dit eigenlijk allemaal volgen ? Heeft iemand een link ?
Ik heb 16 september een zwarte besteld.
Waar op reddit kan ik dit eigenlijk allemaal volgen ? Heeft iemand een link ?
BedanktTorrentus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:21:
Er is een hele subreddit voor de moto360
http://www.reddit.com/r/moto360/new/
Ook BOL.COM geeft zojuist een status update naar hun klanten:
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ... helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Motorola Moto 360 smartwatch - Zwart - Motorola
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 20 oktober 2014 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Ik vind het raar want op de bol.com website staat dat hij vanaf 10 november beschikbaar is en op de cooblue website staat dat hij geleverd wordt vanaf 11 november. Maar in de e-mail communiceren ze dus 20 oktober?
Half 11 heb ik mijne besteld. Jij zit behoorlijk in de buurt dusDanny79 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:39:
[...]
Hoe laat heb jij hem besteld op de 12e? Ik heb hem ook op de 12e (09h52) besteld. Hopelijk zit ik een beetje in de buurt.
Waarschijnlijk kunnen ze (een deel van) de pre-orders eerder uitleveren.bop schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:08:
Ik vind het raar want op de bol.com website staat dat hij vanaf 10 november beschikbaar is en op de cooblue website staat dat hij geleverd wordt vanaf 11 november. Maar in de e-mail communiceren ze dus 20 oktober?
offtopic:
Ben ik de enige die zich aan die haakjes ergert als een simpel if-statement het op kan lossen?
[quote]Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 20 oktober 2014 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.[/quote]
Ben ik de enige die zich aan die haakjes ergert als een simpel if-statement het op kan lossen?
[quote]Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 20 oktober 2014 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.[/quote]
[ Voor 45% gewijzigd door ralphje op 09-10-2014 10:19 ]
In de buurt qua tijd wel, maar qua model niet (silver vs black)ralphje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:17:
Half 11 heb ik mijne besteld. Jij zit behoorlijk in de buurt dus
Ze hebben waarschijnlijk van de leverancier een verwachtte leverdatum gekregen (ergens begin november, bv 10 november), maar aangezien meer webshops nu specifiekere data's doorkrijgen (eind oktober) lijkt het erop dat de levering toch eerder gaat komen.bop schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:08:
Oh verrek. Dat is wel balen danDanny79 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
In de buurt qua tijd wel, maar qua model niet (silver vs black)
Overigens is Amazon.de een van de weinige webshops die gewoon netjes is geweest en geen datum heeft gecommuniceerd, i.t.t Centralpoint en MediaMarkt.de die hun beloftes niet na kunnen komen.
[ Voor 6% gewijzigd door ralphje op 09-10-2014 10:33 ]
Over andere shops gesproken. Iemand die al bij Centralpoint heeft gepeild hoe het met hun levering zit, nu Amazon meldt te gaan leveren? Is het handig als ik dat even doe, denken jullie?ralphje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
Oh verrek. Dat is wel balen dan. Hopen voor jou dat het voor mij ook nog even duurt dan
.
Overigens is Amazon.de een van de weinige webshops die gewoon netjes is geweest en geen datum heeft gecommuniceerd, i.t.t Centralpoint en MediaMarkt.de die hun beloftes niet na kunnen komen.
Ik heb mijn leverstatus ook in de spreadsheet gezet, maar geen held met excel, iemand die hem op goede volgorde bij de rest kan zetten?
[ Voor 12% gewijzigd door FluX op 09-10-2014 10:38 ]
Ik heb gisteren gepeild; Daar kwamen ze met eind oktober
(27 geloof ik).
Bah, vrees dat ze nog wel een tijdje aan die datum gaan blijven hangen..Torrentus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:37:
Ik heb gisteren gepeild; Daar kwamen ze met eind oktober(27 geloof ik).
Ik heb het even op de chat gevraagd bij Bol.com en daar geven ze nog gewoon 10 november aan. Meer informatie was niet bekend bij hun.
Hoop voor je dat Bol.com niet op hun geweten wil hebben dat ze de laatste zijn die leverenbop schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:42:
Ik heb het even op de chat gevraagd bij Bol.com en daar geven ze nog gewoon 10 november aan. Meer informatie was niet bekend bij hun.

Tja uiteindelijk is het net als met een kassa. Je gaat altijd in het verkeerde rijtje staan.
Ik heb zelf pas 29 september besteld dus ik heb voorlopig nog niets
Ik heb zelf pas 29 september besteld dus ik heb voorlopig nog niets
Bij mijn Coolblue bestelling staat nu 'Je bestelling wordt geleverd op 11-11-2014'

Bij mij ookvickypollard schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:52:
Bij mijn Coolblue bestelling staat nu 'Je bestelling wordt geleverd op 11-11-2014'

Al is het volgens mij meer een placeholder, want dat staat ook gewoon op de site:

[ Voor 23% gewijzigd door jip_86 op 09-10-2014 10:56 ]
Jeeeejjip_86 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Bij mij ook
Al is het volgens mij meer een placeholder, want dat staat ook gewoon op de site:
[afbeelding]

Even voor de zekerheid; zijn er mensen die op een late datum bij Amazon.de hebben besteld en nu wel een bevestiging hebben gekregen? Ik zit te twijfelen om alsnog even de creditcard van een vriend te lenen om hem op Amazon.de te bestellen, maar ja, als ik dan nog even weinig kans heb vanwege late bestelling..
Ik heb hem 2 oktober besteld en er is niks veranderd aan mijn status.FluX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:05:
Even voor de zekerheid; zijn er mensen die op een late datum bij Amazon.de hebben besteld en nu wel een bevestiging hebben gekregen? Ik zit te twijfelen om alsnog even de creditcard van een vriend te lenen om hem op Amazon.de te bestellen, maar ja, als ik dan nog even weinig kans heb vanwege late bestelling..
Hoe kan bol.com hem op 20-10 gaan leveren als ze zeggen "Beschikbaar op 10-11-2014" ?
...
Dat is ook raar, want ik melde dit nog in de chat naar ze maar ze zeiden dat hun dat niet bekend was dat hij eerder leverbaar zou zijn.PieterAelse schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:15:
Hoe kan bol.com hem op 20-10 gaan leveren als ze zeggen "Beschikbaar op 10-11-2014" ?...
Plus, heeft MediaMarkt.de hem niet meer op de website staan of ben ik blind?
Al een tijdje niet meer, de al bestelde 360's worden nog wel geleverd (ooit)PieterAelse schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:40:
Plus, heeft MediaMarkt.de hem niet meer op de website staan of ben ik blind?
Verwijderd
Valt wel meeFluX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:15:
Toch maar even met Centralpoint gechat, resultaat is een richtdatum die later is dan een paar dagen geleden gezegd werd:
[afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:14:
Zojuist het beloofde mailtje van Centralpoint ontvangen, en ze komen helaas met slecht nieuws;
[...]
Op 7 oktober werd nog 27 oktober gezegd tegen mij en een andere tweaker in dit topic
Zilver:
Zwart:Erscheint am 24.10.14
Ik zou bijna een zilveren bestellen maar de zwart is zoveel mooierErscheint: 09.10.2014 Liefertermin unbekannt
Antwoord van Coolblue op mijn vraag over de aangegeven leverdatum:

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 09-10-2014 13:54 ]
Manon snikkelvickypollard schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:37:
Antwoord van Coolblue op mijn vraag over de aangegeven leverdatum:
[afbeelding]
Beter leven is geven!
Verwijderd
O.a. Coolblue heeft vanaf het begin toch al aangegeven medio November te kunnen leveren? Dan hebben ze met 11-11-14 toch niks verkeerds gedaan?
Wie zegt dat ze iets verkeerds hebben gedaan? Die datum blijft gewoon best teleurstellendVerwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:29:
O.a. Coolblue heeft vanaf het begin toch al aangegeven medio November te kunnen leveren? Dan hebben ze met 11-11-14 toch niks verkeerds gedaan?
Verwijderd
Bedoelde meer, omdat we zo aan het zoeken zijn naar datums werken we de teleurstelling in de hand..FluX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:34:
[...]
Wie zegt dat ze iets verkeerds hebben gedaan? Die datum blijft gewoon best teleurstellend
Eergisteren was ik een Franse review aan het lezen en toen zag ik dat "Bouygues Telecom" dit daar ooknzou verkopen. Ik google even, ga naar de site en zie inderdaad de moto360 op voorraad staan. Ik geloof het niet echt, dus check via twitter, bleek te kloppen maar zouden pas geleverd worden vanaf 9oktober 2014.
Ik bel enkele winkels op net over de grens, gaat niet (kennen volgens mij het product zelfs niet), dus enkel via de website te bestellen. Probleem: afleveradres in Frankrijk nodig, want ophalen in een winkel is niet mogelijk bij online bestellen. Dan maar naar mijn baas die een Fransman is en daar dus woont (had me voorgaande jaren al geholpen met Note 2 en Note3 via FR aan te kopen, cashback acties daar tov volle pot betalen in BE).
Geen probleem voor hem, ik mocht bestellen en dan gingen we achteraf wel zien voor afhandeling (want hij is nooit thuis op levermomenten en heeft vanaf eind volgende week verlof gepland).
Bestelling doorgestuurd op 7 oktober. Krijg ik mail op 8 oktober smorgens een mail dat mijn bestelling geblokkeerd werd, eerste aankoop via die site, dus identiteit en afleveradres moest bewezen worden. Ik stuur ze een bankdocument op met identiteit en adres van mijn baas. 3u later krijgt hij telefoon.. hij geeft zijn gsm door en ik krijg te horen dat het document niet goed genoeg is. Als ik bestelling wil, zal ik effectief ID moeten doorsturen. Intussen was de moto360 al uit voorraad (duh, gaat overal nogal snel), dus ik vraag of ze die echt op voorraad hebben en gereserveerd hebben voor mijn bestelling. Ze beweren dat het voor mijn bestelling goed zit.. dus ik beslis de bestelling door te zetten en scan door te mailen van ID kaart.
1dag later.. geen reactie dat ze documenten hebben ontvangen en bestelling vrijgeven.. nog maar eens een mailtje sturen en de documenten opnieuw sturen.. Daarnet kreeg ik mail. Bestelling werd goedgekeurd, verzending is voorzien voor "heel binnenkort (zeker voor 10 oktober)".. euh.. morgen zijn we 10 oktober?!
Maw, ze hebben er zogezegd liggen.. maar nog niet uitgestuurd.. en zo weet ik nog steeds niet hoe het zit.
Hoop op een mailtje morgen, maar vrees dat het verder wachten wordt.
Wat een gedoe!!
Ahja, mijn amazon bestellingen hebben nog geen wijziging in hun status gekregen (14sept).. We zijn ongeduldig!
Ik bel enkele winkels op net over de grens, gaat niet (kennen volgens mij het product zelfs niet), dus enkel via de website te bestellen. Probleem: afleveradres in Frankrijk nodig, want ophalen in een winkel is niet mogelijk bij online bestellen. Dan maar naar mijn baas die een Fransman is en daar dus woont (had me voorgaande jaren al geholpen met Note 2 en Note3 via FR aan te kopen, cashback acties daar tov volle pot betalen in BE).
Geen probleem voor hem, ik mocht bestellen en dan gingen we achteraf wel zien voor afhandeling (want hij is nooit thuis op levermomenten en heeft vanaf eind volgende week verlof gepland).
Bestelling doorgestuurd op 7 oktober. Krijg ik mail op 8 oktober smorgens een mail dat mijn bestelling geblokkeerd werd, eerste aankoop via die site, dus identiteit en afleveradres moest bewezen worden. Ik stuur ze een bankdocument op met identiteit en adres van mijn baas. 3u later krijgt hij telefoon.. hij geeft zijn gsm door en ik krijg te horen dat het document niet goed genoeg is. Als ik bestelling wil, zal ik effectief ID moeten doorsturen. Intussen was de moto360 al uit voorraad (duh, gaat overal nogal snel), dus ik vraag of ze die echt op voorraad hebben en gereserveerd hebben voor mijn bestelling. Ze beweren dat het voor mijn bestelling goed zit.. dus ik beslis de bestelling door te zetten en scan door te mailen van ID kaart.
1dag later.. geen reactie dat ze documenten hebben ontvangen en bestelling vrijgeven.. nog maar eens een mailtje sturen en de documenten opnieuw sturen.. Daarnet kreeg ik mail. Bestelling werd goedgekeurd, verzending is voorzien voor "heel binnenkort (zeker voor 10 oktober)".. euh.. morgen zijn we 10 oktober?!
Maw, ze hebben er zogezegd liggen.. maar nog niet uitgestuurd.. en zo weet ik nog steeds niet hoe het zit.
Hoop op een mailtje morgen, maar vrees dat het verder wachten wordt.
Wat een gedoe!!
Ahja, mijn amazon bestellingen hebben nog geen wijziging in hun status gekregen (14sept).. We zijn ongeduldig!
Zo te zien gaan ze in frankrijk wel rond deze tijd in de verkoop. Maar als ik jou verhaal zo lees zou het best wel eens langer kunnen duren.
http://forum.xda-develope...hp?p=55908334&postcount=6
Zo te zien heeft hij hem wel kunnen kopen bij Bouygues zelf
http://forum.xda-develope...hp?p=55908334&postcount=6
Zo te zien heeft hij hem wel kunnen kopen bij Bouygues zelf