Bij MediaMarkt in Arnhem lag straks op 12:30 nog één zwarte voor 166,-. Ik heb hem laten liggen, ik wil een zilveren :-s.
Ghe ... Ik sta nu, vrijdag 8-5 in de Mediamarkt een zwarte voor 166€ aan te schaffenkwaazaar schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:05:
Bij MediaMarkt in Arnhem lag straks op 12:30 nog één zwarte voor 166,-. Ik heb hem laten liggen, ik wil een zilveren :-s.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
In Arnhem? Gisteren lag hij bij de service desk, niet in het schap zelf. Kan dus zomaar de reden zijn dat die lang is blijven liggen
Ohw dat vergat ik nog te vermelden sorry, nee bij de mediamarkt in Zaandam
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Nu weer 185... in de pricewatch. Jammer. Nog even geduld hebben, ik had helaas geen geld toen het om de 145 euro ging.
Ik wacht wel op de 2nd generatie. Zal niet lang meer duren voordat er wat meer over bekend wordt gemaakt
Hallo,
Ik ben een happy moto 360 drager al vanaf het begin.
Nu ben ik op zoek naar een origineel cognac bandje van Motorola.
Is er een manier om hier aan te komen in Europa?
Misschien dat er in dit topic iemand is met een idee.
Ik ben een happy moto 360 drager al vanaf het begin.
Nu ben ik op zoek naar een origineel cognac bandje van Motorola.
Is er een manier om hier aan te komen in Europa?
Misschien dat er in dit topic iemand is met een idee.
Nu te koop t/m 9 juni bij Motorola voor € 149,99
https://moto360.motorola.com/
Ze gaan de 360 dumpen omdat de 2nd generation er aan komt.
Wanneer??????????????????????
Volgens mij noemt Motorola het een 'fathersday'-actie. Maar er zou zomaar meer achter kunnen zitten.hjoels schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:57:
Nu te koop t/m 9 juni bij Motorola voor € 149,99
Bij Eglobalcentral nu 159,99
In je winkelwagentje gaat er gelijk 9,99 free shipping vanaf en dan kan je ook nog de code BUY599 toepassen voor nog 5,99 korting... totaal €144,01
lijkt me wel aantrekkelijk
In je winkelwagentje gaat er gelijk 9,99 free shipping vanaf en dan kan je ook nog de code BUY599 toepassen voor nog 5,99 korting... totaal €144,01
Zeker leuke deal, heb 'm dan ook besteld. Overigens komt er nog weer 9,99 shipping bij op het eind. Uiteindelijk wordt het dus €154,01. Mij werd verteld dat eventuele inklaringskosten / belastingen worden betaald door Eglobalcentral (is een webwinkel wat opereert vanuit Hong Kong). Ik ga geen garanties geven, maar ik heb tot dusver nog geen naheffing o.i.d. gezienxabre16v schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:49:
Bij Eglobalcentral nu 159,99
In je winkelwagentje gaat er gelijk 9,99 free shipping vanaf en dan kan je ook nog de code BUY599 toepassen voor nog 5,99 korting... totaal €144,01lijkt me wel aantrekkelijk
144 ook bij de saturn in Duitsland.
de full metal versie is ook al stuk goedkoper, inmiddels onder de €240,-
De stone leather versie is nu €148 bij Redcoon.
Erg verleidend om hem nu aan te schaffen.
Erg verleidend om hem nu aan te schaffen.
Bij Eglobalcentral nu te verkrijgen voor 148 euro met gebruik van de code BUY599.
Edit want ik had de prijs niet gezien zodra de verzendkosten erbij waren opgeteld.
Edit want ik had de prijs niet gezien zodra de verzendkosten erbij waren opgeteld.
[ Voor 35% gewijzigd door Khalon op 20-09-2015 12:36 ]
De zilver metalen 18mm band voor €175,
Waar? Bij coolblue is hij nou 189jheerink14 schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:15:
De zilver metalen 18mm band voor €175,
ChromeIT €179,- voor de metalen versie
Mag ik vragen hoe je precies aan dit bedrag komt?Khalon schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:08:
Bij Eglobalcentral nu te verkrijgen voor 148 euro met gebruik van de code BUY599.
Als ik deze link volg, en de code BUY599 gebruik, dan kom ik met de code uit op €160.
Heb je nog andere codes gebruikt of is de prijs (tijdelijk) weer verhoogd?
Hij is jammergenoeg nadat ik het gepost had uitverkocht. Toen hij weer aanbod was, werd de prijs weer verhoogt.Richyrick schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:58:
[...]
Mag ik vragen hoe je precies aan dit bedrag komt?
Als ik deze link volg, en de code BUY599 gebruik, dan kom ik met de code uit op €160.
Heb je nog andere codes gebruikt of is de prijs (tijdelijk) weer verhoogd?
Nog maar even afwachten dus.
Prijs is idd erg omhoog gegaan laatste tijd. Betekent meestal dat de nieuwe generatie in aantocht is.
Klopt, de prijzen zijn inmiddels ook al toegevoegd bij de nieuwe generatie. (op tweakers)xabre16v schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:58:
Prijs is idd erg omhoog gegaan laatste tijd. Betekent meestal dat de nieuwe generatie in aantocht is.
Bij ChromeIT is de metalen versie nu €169,-
Ik heb heel lang zitten twijfelen en denk dat ik toch ga voor de moto 360 2015 46mm versie.
Maar vind de prijs best hoog. Het feit dat je normale bandjes kunt gebruiken etc maakt hem interessanter en als ik het dan toch doe, dan gaat.
Voor zover de winkels aan geven, zou die rond 23 oktober uit moeten komen. Maar hoop stiekem dat de prijs nog omlaag gaat. Maar verwacht het niet.
Jammer alleen dat de metalen band versie nog niet te preorderen valt. Motorola Nederland kun je de oude alleen nog bestellen.
Maar vind de prijs best hoog. Het feit dat je normale bandjes kunt gebruiken etc maakt hem interessanter en als ik het dan toch doe, dan gaat.
Voor zover de winkels aan geven, zou die rond 23 oktober uit moeten komen. Maar hoop stiekem dat de prijs nog omlaag gaat. Maar verwacht het niet.
Jammer alleen dat de metalen band versie nog niet te preorderen valt. Motorola Nederland kun je de oude alleen nog bestellen.
[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 04-10-2015 16:07 ]
Crosspost maar:
Bij vodafone vandaag voor 100 euro (en de LG Watch R voor 125).
kun je hem bekijken (als je lief vraagt) en goedkoop halen.
Bij welke winkels precies, waah? Landelijk?Waah schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:44:
Crosspost maar:
[ Voor 75% gewijzigd door Joost1991 op 07-10-2015 13:53 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Jep, landelijkJoost1991 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Bij welke winkels precies, waah? Landelijk?
Net een gehaald voor €99,95
vanavond eens mee spelen
Ik wist niet eens dat vodafone ook wearables verkocht, dat gaat hem zeker worden!
Hebben ze verschillende varianten of alleen maar 1 model?
Grijs schakelbandje zou me haast over de streep trekken namelijk.
Grijs schakelbandje zou me haast over de streep trekken namelijk.
Is dat dan wel de nieuwe Moto 360 of de oude?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De nieuwe doel je die van 370 euro mee?DennusB schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:33:
Is dat dan wel de nieuwe Moto 360 of de oude?
Lijkt me dan eerder de oude.
De oude inderdaad maar de nieuwe heeft mij niet kunnen overtuigen icm met het prijsverschil nu! Bij mij had ik nog de keuze uit de zwarte versie met lederen bandje of de grijze met lederen bandje.
Je kan een 22mm bandje uit china scoren of van ebay... tis een 22mm sluiting dus dat moet passen. de Pebble Steel bandjes zouden ook moeten passen.
https://nl.pepper.com/aan...hop-12764?page=2#commentsThomasXIV schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:31:
Is 'ie ook vandaag nog voor 100 euro bij Vodafone te krijgen?
Op=op gewoon. ze willen er vanaf en stoppen met het verkopen van de wearables voor zover ik begrepen heb.
Zit nu te wachten bij de VF winkel hier. Duimen of ze 'm hebben.
Helaas, in beide winkels in Den Haag ocentrum is 'ie weg. Zit er nog 1 ergrns anders, ga daar ook nog even heen.
E: heb de laatste in winkelcentrum Leidschenhage. In Rijswijk schijnen er nog een paar te zijn. Den Haag Centrum is dus helemaal uitverkocht.
Helaas, in beide winkels in Den Haag ocentrum is 'ie weg. Zit er nog 1 ergrns anders, ga daar ook nog even heen.
E: heb de laatste in winkelcentrum Leidschenhage. In Rijswijk schijnen er nog een paar te zijn. Den Haag Centrum is dus helemaal uitverkocht.
[ Voor 75% gewijzigd door Thomas op 08-10-2015 17:29 ]
Heb net via via er eentje in bestelling gezet. Voor 100 euro vind ik het wel een interessant product, voor de normale prijs liggen mijn verwachtingen hoger
Jammer dat ik dit zo laat lees, ik ga er van uit dat ze inmiddels ook in Heerlen al uitverkocht zijn. Had er heel graag een gewild voor dat prijsje.
Niet geschoten.Khalon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:59:
Jammer dat ik dit zo laat lees, ik ga er van uit dat ze inmiddels ook in Heerlen al uitverkocht zijn. Had er heel graag een gewild voor dat prijsje.
Je kunt ze ook even bellen.
De winkel waar ik kwam had ze iig niet in de winkel liggen. Ze hadden ze (nahja, eentje dan) achter liggen.
Enig idee waar ik hun nummer kan vinden? Ik zie alleen maar het universele nummer van hun.Arunia schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Niet geschoten.
Je kunt ze ook even bellen.
De winkel waar ik kwam had ze iig niet in de winkel liggen. Ze hadden ze (nahja, eentje dan) achter liggen.
Ging er vanuit dat deze op internet stonden, maar dat is idd niet zo.Khalon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:42:
[...]
Enig idee waar ik hun nummer kan vinden? Ik zie alleen maar het universele nummer van hun.
Wellicht dat het hoofdnummer het kan zien.
Maar ze hebben er 2 in Heerlen. Dus de kans is dan groter dat ze iets hebben.
Ah, dan lag het toch niet aan mij.Arunia schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
Ging er vanuit dat deze op internet stonden, maar dat is idd niet zo.
Wellicht dat het hoofdnummer het kan zien.
Maar ze hebben er 2 in Heerlen. Dus de kans is dan groter dat ze iets hebben.
Ik krijg net een belletje dat mijn reservering klaar ligt. Ik had deze via via gemaakt, maar blijkbaar is er nog wel voorraad. Geen idee of dit centraal is of alleen bij winkels, maar wellicht krijg je wat voor elkaar met doorvragen. Ze lijken nog niet op
Balen, zie dit nu pas..ThomasXIV schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:54:
Zit nu te wachten bij de VF winkel hier. Duimen of ze 'm hebben.
gisteren opgehaald, de mijne kwam waarschijnlijk uit een ander filiaal, niet uit centraal magazijn. Wellicht is je beste kans om bij een winkel door te gaan vragen of ze kunnen rondkijken in de voorraden van andere winkels...
Dit is inderdaad de beste manier. Ik heb zojuist ook te horen gekregen dat mijn reservering klaar staat.Prulleman schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:41:
gisteren opgehaald, de mijne kwam waarschijnlijk uit een ander filiaal, niet uit centraal magazijn. Wellicht is je beste kans om bij een winkel door te gaan vragen of ze kunnen rondkijken in de voorraden van andere winkels...
De actie geld overigens tot eind deze maand!
Ik ga maandag in Nijmegen buurten of de moto 360 nog aanwezig is. Iemand anders succes gehad in Nijmegen of omstreken?
Heb de mijne ook inmiddels binnen van Vodafone, ook als is het geen Moto 360 maar een LG G Watch R. Zij die geinteresseert zijn in een smartwatch aan te schaffen raad ik aan om een bestelling te plaatsen. Er lijkt overal in het land nog genoeg voorraad te zijn.
Jep, bestelling gedaan en filiaal in Nijmegen heeft voor mij bij een andere filiaal Moto 360 over laten komen, gisteren opgehaald.
Ik ben van plan om de Moto 360 (2015) aan te schaffen
Maar zie in NL alleen de 46mm zilver/bruin en de 42mm zwart. En ik wil juist de 42mm zilver/bruin
Enig idee hoe je er hier in NL aan kunt komen aangezien we geen Moto Maker hebben?
Via Duitsland zou kunnen maar je moet dan een Duits adres hebben en hoe zit het met garantie?
De smartwatch zelf zal wel identiek zijn als de NL versie neem ik aan?
Maar zie in NL alleen de 46mm zilver/bruin en de 42mm zwart. En ik wil juist de 42mm zilver/bruin
Enig idee hoe je er hier in NL aan kunt komen aangezien we geen Moto Maker hebben?
Via Duitsland zou kunnen maar je moet dan een Duits adres hebben en hoe zit het met garantie?
Ik vraag me precies hetzelfde af, iemand al antwoord kunnen vinden?Fuske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:39:
Ik ben van plan om de Moto 360 (2015) aan te schaffen
Maar zie in NL alleen de 46mm zilver/bruin en de 42mm zwart. En ik wil juist de 42mm zilver/bruin![]()
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Toevallig gister een bestelling gedaan via Moto Maker Duitsland mbv Duits adres.geert_s schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:28:
[...]
Ik vraag me precies hetzelfde af, iemand al antwoord kunnen vinden?
Enige betaaloptie is met creditcard, helaas blijkt nu achteraf dat deze ook op een Duits adres gekoppeld moet zijn.
Dus.. voor ons Nederlanders of Belgen, enige optie is via een Duits adres, rekeningadres en creditcard te bestellen.
Mijn creditcard is wel belast zag ik maar zou binnen paar dagen geld terug krijgen. Dat wacht ik eerst af.
Toch raar dat ze bij ons niet te krijgen zijn. Zowel Coolblue als bol.com hadden hier geen info over (sluiten het ook niet uit). Ik heb Motorola zelf nog even getweet, maar nog geen reactie gehad of deze versie in Nederland beschikbaar komt.Fuske schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Toevallig gister een bestelling gedaan via Moto Maker Duitsland mbv Duits adres.
Enige betaaloptie is met creditcard, helaas blijkt nu achteraf dat deze ook op een Duits adres gekoppeld moet zijn.
Dus.. voor ons Nederlanders of Belgen, enige optie is via een Duits adres, rekeningadres en creditcard te bestellen.![]()
Mijn creditcard is wel belast zag ik maar zou binnen paar dagen geld terug krijgen. Dat wacht ik eerst af.
Wederom aantal keren contact gehad nadat ik gisteren een bevestiging kreeg van de annulering van mijn bestelling.geert_s schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Toch raar dat ze bij ons niet te krijgen zijn. Zowel Coolblue als bol.com hadden hier geen info over (sluiten het ook niet uit). Ik heb Motorola zelf nog even getweet, maar nog geen reactie gehad of deze versie in Nederland beschikbaar komt.
De creditcard moet dus geregistreerd staan op het rekeningadres wat je opgeeft, dit moet ook Duits zijn. Gelukkig is een collega zo vriendelijk om nu voor mij te gaan bestellen.
reactie van Motorola:Fuske schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:43:
[...]
Wederom aantal keren contact gehad nadat ik gisteren een bevestiging kreeg van de annulering van mijn bestelling.
De creditcard moet dus geregistreerd staan op het rekeningadres wat je opgeeft, dit moet ook Duits zijn. Gelukkig is een collega zo vriendelijk om nu voor mij te gaan bestellen.
Voorlopig zitten we hier dus vast aan de aangeboden modellen of import vanuit Duitsland.. helaas.There are no official plans to expand MotoMaker and its customised devices into The Netherlands at the moment.
Heeft er iemand ervaring met het (laten) vervangen van het scherm (of het glas hiervan)
Mijn zoon zijn 360 (gen 1) heeft het glas kapot gemaakt.
Mijn zoon zijn 360 (gen 1) heeft het glas kapot gemaakt.
Man man man.. wat een gedoe om een Moto 360 te bestellen via Moto Maker duitsland.
Mijn eerste bestelling werd geannuleerd vanwege mijn creditcard, creditcard moet geregistreerd zijn op het adres waar de bestelling op staat. Na 2 weken eindelijk te annulering van de creditcard gekregen.
Mijn volgende bestelling gedaan met creditcard van collega was ook al een drama. Creditcard was van haar man (zelfde achternaam) maar voorletter was anders dan opgegven in het afleveradres.
Mail gekregen dat het wederom geannuleerd was na chatsupport duidelijk kunnen maken dat het creditcard was van echtgenoot.
Maar Motorola snapte niet waarom er mijn e-mailadres aan het account gekoppeld was met weer een andere naam. Moeilijk moeilijk van motorola. ze willen blijkbaar geen geld verdienen daar.
Uiteindelijk gisteravond een automatische mail gekregen dat de horloge in de maak is, dus wellicht dat de bestelling nu dan toch doorgelaten is. We zijn benieuwd.
Mijn eerste bestelling werd geannuleerd vanwege mijn creditcard, creditcard moet geregistreerd zijn op het adres waar de bestelling op staat. Na 2 weken eindelijk te annulering van de creditcard gekregen.
Mijn volgende bestelling gedaan met creditcard van collega was ook al een drama. Creditcard was van haar man (zelfde achternaam) maar voorletter was anders dan opgegven in het afleveradres.
Mail gekregen dat het wederom geannuleerd was na chatsupport duidelijk kunnen maken dat het creditcard was van echtgenoot.
Maar Motorola snapte niet waarom er mijn e-mailadres aan het account gekoppeld was met weer een andere naam. Moeilijk moeilijk van motorola. ze willen blijkbaar geen geld verdienen daar.
Uiteindelijk gisteravond een automatische mail gekregen dat de horloge in de maak is, dus wellicht dat de bestelling nu dan toch doorgelaten is. We zijn benieuwd.
Ik heb exact het zelfde probleem maar geen vrienden met een Duitse creditcard. Is er nog een andere methode om wel iets te bestellen daar?Fuske schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:23:
Man man man.. wat een gedoe om een Moto 360 te bestellen via Moto Maker duitsland.
motorola duitsland/engeland reageren hierover ook helemaal niet via twitter, heb motorola support (us) hierover bericht, ik moest m'n details sturen via DM maar tot nu toe geen reactie
snap niet dat ze geen verzend optie toevoegen naar nederland. zoals Fuske al zegt, ze willen blijkbaar geen geld verdienen aan nederland
volgens een support medewerker van motorola duitsland doen ze eigenlijk alleen zaken met 'de grote 3', dat zijn dus engeland, duitsland en frankrijk
edit: @Fuske, heb je het horloge al binnen?
snap niet dat ze geen verzend optie toevoegen naar nederland. zoals Fuske al zegt, ze willen blijkbaar geen geld verdienen aan nederland
volgens een support medewerker van motorola duitsland doen ze eigenlijk alleen zaken met 'de grote 3', dat zijn dus engeland, duitsland en frankrijk
edit: @Fuske, heb je het horloge al binnen?
[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 08-02-2016 23:09 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Motorola wil het blijkbaar echt niet hebben
via borderlinx bestellen (die hebben tegenwoordig ook UK en duitse adressen) met je eigen creditcard wordt geannuleerd, bestellen via de concierge service van borderlinx lukt ook niet, Motorola pikt het niet dat een 'package forwarder' iets bij ze besteld
heb wel een concierge service gevonden (mygermany) die het op persoonlijk titel wil bestellen, maar met alle bijkomende kosten (marge, btw, verzenden) komt er ruim 100 euro bij, op een product dat toch al niet goedkoop is (299 voor de zilveren 42mm versie met bruin leren band) wordt het gewoon te duur
dus tenzij je iemand in duitsland of uk kent die het ook voor je wil betalen met zijn/haar creditcard of flink extra betalen kun je de zilveren 42mm versie vergeten
via borderlinx bestellen (die hebben tegenwoordig ook UK en duitse adressen) met je eigen creditcard wordt geannuleerd, bestellen via de concierge service van borderlinx lukt ook niet, Motorola pikt het niet dat een 'package forwarder' iets bij ze besteld
heb wel een concierge service gevonden (mygermany) die het op persoonlijk titel wil bestellen, maar met alle bijkomende kosten (marge, btw, verzenden) komt er ruim 100 euro bij, op een product dat toch al niet goedkoop is (299 voor de zilveren 42mm versie met bruin leren band) wordt het gewoon te duur
dus tenzij je iemand in duitsland of uk kent die het ook voor je wil betalen met zijn/haar creditcard of flink extra betalen kun je de zilveren 42mm versie vergeten
inmiddels heeft mygermany.com zich kunnen registreren als partner van Motorola
zij kunnen dus nu bestellingen doen bij Moto Maker duitsland
dus als je een custom Motorola telefoon of horloge wilt aanschaffen, kan dat via hun site
kosten vallen mee, rond de 25 euro voor de order, 20 euro voor verzenden als ze de bestelling binnen hebben
da's wel zonder verzekering, via Fedex
zij kunnen dus nu bestellingen doen bij Moto Maker duitsland
dus als je een custom Motorola telefoon of horloge wilt aanschaffen, kan dat via hun site
kosten vallen mee, rond de 25 euro voor de order, 20 euro voor verzenden als ze de bestelling binnen hebben
da's wel zonder verzekering, via Fedex
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Moto 360 2015.
Nu wil ik een 2e lader erbij hebben, maar die kan ik nergens vinden in een NL(web)shop. De lader van de 1e gen is niet compatible. En ik wil graag een originele, ik zie alleen het merk qMust.
Iemand een idee hoe ik er aan kan komen?
Nu wil ik een 2e lader erbij hebben, maar die kan ik nergens vinden in een NL(web)shop. De lader van de 1e gen is niet compatible. En ik wil graag een originele, ik zie alleen het merk qMust.
Iemand een idee hoe ik er aan kan komen?
Is de moto 360 2nd gen verdwenen uit het assortiment?
Ben al een paar dagen aan het zoeken, zonder resultaat.
Ben al een paar dagen aan het zoeken, zonder resultaat.
Ikzelf ben ook opzoek, het lijkt me sterk dat deze watch nu al niet meer te verkrijgen is toch?