Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
Bedankt voor de tip! MM Amsterdam Centraal had nog 1 zwarte. Gelijk opgehaald. Ze hebben nu nog wel 2 'witte' zoals zij deze noemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
NepGangster schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:31:
[...]

Mocht MediaMarkt er niks mee doen kan je (in dit geval) natuurlijk ook gewoon bij Motorola terecht..
Het gaat er bij mij om dat als hij vanuit de doos defect is deze door de mediamarkt 1 op 1 omgeruild zou worden , als ie vervolgen opgestuurd moet worden dan heb je daar ook niks aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:50
MM Venlo heeft er ook nog een paar liggen zag ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jay enmo schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:41:
[...]

Het gaat er bij mij om dat als hij vanuit de doos defect is deze door de mediamarkt 1 op 1 omgeruild zou worden , als ie vervolgen opgestuurd moet worden dan heb je daar ook niks aan .
Ja normaal gesproken worden ze direct omgeruild, maar daarvoor moeten ze natuurlijk wel een voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:40

Ves

A gadget addicted Bounty

Dvyss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:30:
Bedankt voor de tip! MM Amsterdam Centraal had nog 1 zwarte. Gelijk opgehaald. Ze hebben nu nog wel 2 'witte' zoals zij deze noemden.
Dat was jij dus.

Ik grijp momenteel overal naast. Kon kiezen tussen MM Hoofddorp en Zaandam. Koos voor Zaandam, terwijl ik er naar toe loop check ik voor de zekerheid de website, ook weg. Dus Hoofddorp heeft alleen nog zwart.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
je kunt hem ook reseveren , alleen moet je hem dan wel alvast vooruit betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzy_izzi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-07 20:07
Net toch maar weer naar de MediaMarkt in Den Haag geweest.

Vandaag hebben ze er opeens 4 zwarte en 4 zilveren liggen. Terwijl ze gisteren doodleuk vertelden dat er niets kwam...

Maar goed ik heb er nu 1 dus zal niet verder klagen. :)

Moet trouwens ook mijn Coolblue bestelling annuleren. Zal wel hard gaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
Geeft niks, ik heb geduld en als iedereen daar canceled ben ik eerder aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 10:57
Eigenlijk is het toch best lullig. Sommige Tweakers wachten nog op hun 360's, terwijl andere (including myself) nu 360's dubbel hebben door de plotselinge uitlevering door Nederlandse webshops.

Alhoewel plotseling...., mijn order bij Centralpoint was al van 18 September :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:23
Ik heb een zwarte staan van 19 september bij centralpoint.. Als iedereen nou gewoon lekker z'n order cancelled dan krijg ik ik hem binnen.. Hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
Ves schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:53:
[...]

Dat was jij dus.

Ik grijp momenteel overal naast. Kon kiezen tussen MM Hoofddorp en Zaandam. Koos voor Zaandam, terwijl ik er naar toe loop check ik voor de zekerheid de website, ook weg. Dus Hoofddorp heeft alleen nog zwart.
Sorry man! :X Ik had ze eerst even opgebeld voordat ik er heen ging en ze wilden hem voor me wegleggen. Misschien -zoals hierboven- krijgen sommige filialen morgen ook opeens weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dvyss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:26:
[...]

Sorry man! :X Ik had ze eerst even opgebeld voordat ik er heen ging en ze wilden hem voor me wegleggen. Misschien -zoals hierboven- krijgen sommige filialen morgen ook opeens weer binnen.
Heb eerder vanavond ook even gebeld naar de Media Markt in Deventer, hadden nog twee zwarten waarvan 1 showmodel. Wouden hem wel apart leggen, kan hem morgenochtend ophalen :)

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ook mijne van Coolblue en AmazonDE zijn binnen! :) (en ja de 2e is al verkocht)

See you on the other side bitchessss

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Gister avond ook maar de Coolblue order gecanceld en hem bij de Mediamarkt (Heerhugowaard) gehaald..
Er was precies 1 zwarte en 1 zilveren (zilveren meegenomen).

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor een zwarte hadden gekozen nadat ze de foto's op internet zagen maar uiteindelijk een zilveren hebben gekocht in de winkel toen ze 'm in het echt zagen.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

barchettanl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:54:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor een zwarte hadden gekozen nadat ze de foto's op internet zagen maar uiteindelijk een zilveren hebben gekocht in de winkel toen ze 'm in het echt zagen.
Ik zag op de foto's op Internet al dat de zwarte lelijk was.

• Kremx
Vanaf het moment dat de eerste beelden beschikbaar kwamen heb ik altijd geroepen dat ik een zwarte wilde. Toen ik hem eindelijk kon bestellen nog eens goed gekeken en een zilveren besteld :9 . Mede omdat ik de combinatie met een Pebble Steel band wel zag zitten!

Volgens mij is er trouwens een tekort aan zwarte en een overschot aan zilveren.
Tenminste, volgens mij zijn alle mensen in dit topic die een zilveren hebben besteld voorzien?

[ Voor 13% gewijzigd door Kremx op 20-11-2014 12:17 ]

• jay enmo
Ik heb ze bij de MM in het echt mogen vergelijken( na een heel gedoe) en was van ter voren overtuigt dat ik de zilveren wou , ik vond zwart namelijk wel heel erg zwart , maar nu ik ze in het eggie gezien heb moet ik zeggen dat de zwarte mooier vind dan de zilveren . de zilveren is echt veelste chrome achtig te bling bling te aluminium , ik kan het niet geod beschijven , of misschien toch wel . te samsung plasic fantastic terwijl het toch echt aluminium is , het lijkt wel alsof er op het gladde gedeelte een nep chrome coating overheen zit.
ik weet wel dat het niet zo is , maar zo is de zilveren bij mij over gekomen.

De zwarte daarintegen is niet zo zwart als ik dacht . Natuurlijk is ie wel zwart maar niet diep zwart er zit een tint in een soort van metaalzwart , ik kan het niet goed uitleggen . Het is mij 100% meegevallen . de zwarte heeft meer een metalen uitstraling dan de zilveren . ik ga dan ook voor de zwarte .

Ik heb hem in de mediamarkt laten liggen omdat ik niet het risico wil lopen dat mocht ie out of de box een mankemet vertonen de sevice niet zo goed is als bij bv een coolblue . voorbeeld , ik vroeg aan de verkoper dat als ik hem uit zou pakken om te bekijken ( de zilveren) en de kleur mij niet zou bevallen ik hem dan kon omruilen voor een zwarte , dus ongebruikt. daar ging hij niet over want hij verkocht alleen maar, daarvoor moest ik naar de afdeling inname zoals hij dat zei . de afdeling inname zei vervolgens dat ook al is de doos alleen maar open geweest om te kijken , dan mag ie niet retour genomen worden , ze moest het wel eerst ff na vragen voordat ze me dit antwoord kon geven , maar ik kon natuurlijk wel aan de verkoper vragen of ie de doos in de winkel voor mij kon openen en dat heeft ie na veel gesteggel uiteindelijk wel gedaan.Ik ben bang dat als ie defect is dat ik afhankelijk ben van de persoon waarmee ik te maken heb opdat moment . dan zou je net zien dat bij de ene je direct een vervangende mee krijgt ( mits op voorraad ) en de andere stuurt hem dan op en kun je minimaal 3wkn wachten .

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:00

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Ik heb net mijn Moto 360 ontvangen van Amazon.de. Nu is deze verpakking met aan de onderkant gewoon vastgeplakt door middel van drie plakkertjes. Is dit normaal? Moet dit niet een zegel van Motorola zijn?

nvm: Even op youtube wat unboxing filmpjes gezocht en het is over al :9

[ Voor 15% gewijzigd door stefve1 op 20-11-2014 13:39 ]

• Dvyss
Kremx schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:12:
[...]

Vanaf het moment dat de eerste beelden beschikbaar kwamen heb ik altijd geroepen dat ik een zwarte wilde. Toen ik hem eindelijk kon bestellen nog eens goed gekeken en een zilveren besteld :9 . Mede omdat ik de combinatie met een Pebble Steel band wel zag zitten!

Volgens mij is er trouwens een tekort aan zwarte en een overschot aan zilveren.
Tenminste, volgens mij zijn alle mensen in dit topic die een zilveren hebben besteld voorzien?
Toen ik twee weken terug met Coolblue belden, gaven ze aan dat de zilveren versie juist een groter aantal pre-orders had.

Verwijderd

Als de uitlevering net zo snel is als met dit model, dan is ie denk ik beschikbaar rond kerst 2015.
8) 8)

• Ves
  • Laatst online: 15:40

Ves

A gadget addicted Bounty

Dvyss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:26:
[...]

Haha, had ik ook gewoon kunnen doen maar uit eerdere ervaringen met MM dat het niet werd gedaan had ik niet gebeld.
En ja het lijkt in kleine beetjes binnen te komen. Dus voor de mensen die zwart zoeken, blijft dagelijks checken.

Zelf ben ik tevreden over de zilver. Ik wou alleen zwart omdat mijn telefoon ook zwart was maar nu ik de zilver draag heeft het toch iets.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:11:
[...]

Als de uitlevering net zo snel is als met dit model, dan is ie denk ik beschikbaar rond kerst 2015.
8) 8)
Vreemd bericht. Als er één ding is waar de moto360 géén enkel probleem had, was het het design, dat als een horloge oogt.

Als ik voor de MotoOne (hehe, leren tellen bij MS) één ding verwacht, is het een update van de internals. Die zijn voldoende voor mij als early adopter, maar voor een mainstream release van gen 2 zal het daar zijn dat ze moeten op focussen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 16:52
Kreeg dit zojuist van Mediamarkt Nordhorn:
...
we got some Moto 360 Smart Watches to sell and I noticed that you've preordered one of them at my collegues.
Now I would inform you that we can send one of the silver ones to you if you want to.

Please let me know, if u want to have one, the complete costs are 261,99€ inculded shipping towards you.

With kind regards, hope to hear something from you,
...
Gelukkig heb ik mijn horloge al, maar evengoed goede service!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 21-11-2014 11:08 ]

• Kremx
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 21-11-2014 11:08 ]

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Na het zien van beide versies was ik juist nog blijer dat ik altijd al voor de zwarte was gegaan, vind hem veel mooier staan bij mijn kledingstijl (heb meer zwarte accessoires) en ik draag geen overhemdjes, colbertjes en andere formeel-casual kleding waar ik de grijze versie echt heel goed bij zou vinden staan.
Bovendien is nog een groot pluspunt dat de flat tire/bezel mooi opgenomen wordt in het design. Al heb ik daar nooit tegenop gekeken.
Maar laten we deze discussie maar in het andere topic houden 8)7

• Henk.
Zilver is op voorraad bij bol.com (voor 23:00 uur besteld morgen in huis d:)b )
Link: http://www.bol.com/nl/p/m...bf9297004a070970000030034

[ Voor 11% gewijzigd door Henk. op 20-11-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Henk. schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:38:
Zilver is op voorraad bij bol.com (voor 23:00 uur besteld morgen in huis d:)b )
Link: http://www.bol.com/nl/p/m...bf9297004a070970000030034
Bedankt! Net bestelling geplaatst, hopelijk wordt er morgen aan de deur gebeld :P

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Denk dat ik hem maar bij de MM ga halen (zwarte). Wachten op coolblue heeft niet veel zin ben ik bang. Krijg toch geen info van hun.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 21-11-2014 08:56 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn Moto connect niet meer met mijn mob.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Laatst online: 07-09 09:26
Ik heb zojuist een zilveren opgehaald in de MM R'dam Beijerlandselaan. Er lag nu nog 1 zwarte voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:23:

Ten eerste is het niet de bedoeling dat je je problemen in dit topic dumpt. Ten tweede verwachten we meer informatie en eigen initiatief, want anders kunnen we hier niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:23:

Vraag het even in het andere topic : [Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Na heel veel gezeik met bol.com en postnl (pakketbezorger had aangegeven dat mijn adres niet bestond en watch ging daarom direct retour aan bol.com, weg pre-order van 6 oktober, weer lekker achteraan aansluiten). Gebeld naar media markt bijlmer arena, zwart volledig weg, hadden nog 5 grijze, zilveren, witte (hehe). Toen ik er aan kwam had ie er nog 1 liggen in de winkel. Systeem gaf 4 in voorraad aan. Ik ben voorzien, fuck dat zwart, grijs is heel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik wilde in eerste instantie ook een zwarte, maar na het zien van de grijze was ik snel over :)

Had gister de laatste in de Media Markt te Alkmaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij mediamarkt Den Haag geweest. Ze hadden niks. Maar vanaf donderdag 27 november zouden ze op de 2e verdieping een complete gangpad met smart watches inrichten. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 09:09
ChromeIT heeft weer 2 zilveren liggen, en inmiddels ook de LG R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Coolblue pre-order geannuleerd. Krijg daar totaal geen informatie.

Heb hem (de zwarte) bij Wehkamp besteld. Morgen komt ie binnen :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Erik1805 op 24-11-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
papegaai01, ik kreeg zojuist een email dat de mijne verzonden wordt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
tlpeter, wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
29 september heb ik hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ah oke. Ik vanochtend. Ze hebben van de zwarte gewoon een aantal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Wederom even langs de Mediamarkt Middelburg gegaan en nog steeds staan daar die Cookoo's, Cogito's, Gear Fit, Gear 2, Sony Smartwatch, Pebble, een lege LG vierkant en een Mykronoz ZeBracelet (volgens de website 'stijlvol'. Ik wil 'm nog niet eens met 249 euro toe hebben!), maar geen Moto's of LG's. Zo jammer van die lui daar...

[ Voor 3% gewijzigd door barchettanl op 24-11-2014 19:13 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Zo, mijn moto360 zwart komt vandaag binnen. :*) Via Wehkamp

Gaat snel, bij Wehkamp staat er nu weer 3 weken

Update:
Hij is binnen. Ik verhuis naar het andere topic

[ Voor 50% gewijzigd door Erik1805 op 25-11-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Hij staat nu op display bij Mediamarkt Eindhoven Centrum :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qdz3Y06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Theelichtje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:14:
Hij staat nu op display bij Mediamarkt Eindhoven Centrum :D

[afbeelding]
Zal "tijd" worden :o _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Waarschuwing (niet dat iemand het nu nog zal doen): bestel hem NIET bij eglobalcentral. Ze komen hun garantie niet na (heb gekraakte rugplaat).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 11:06
Vorige week donderdag besteld bij Coolblue, nu de zwarte om mijn arm. Ging toch behoorlijk snel.
Blijkbaar zouden er voor de feestdagen "nog een aantal batches" binnenkomen.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
iworx schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:12:
Vorige week donderdag besteld bij Coolblue, nu de zwarte om mijn arm. Ging toch behoorlijk snel.
Blijkbaar zouden er voor de feestdagen "nog een aantal batches" binnenkomen.
Dat is inderdaad snel. Ik had hem een maand geleden daar besteld maar tot op heden konden ze me niets vertellen over de levertijd. Heb hem toen geannuleerd en bij Wehkamp besteld, volgende dag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
--deleted--

[ Voor 96% gewijzigd door Duncank op 27-11-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Helaas nog steeds niet bij centralpoint :(.

Wel een beetje jammer, terwijl andere shops wel gewoon kunnen leveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:00
DexterBelgium schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:55:
Waarschuwing (niet dat iemand het nu nog zal doen): bestel hem NIET bij eglobalcentral. Ze komen hun garantie niet na (heb gekraakte rugplaat).
Dat zag ik al van mijlenver aankomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
DexterBelgium schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:55:
Sorry maar dat is wel erg kort door de bocht, ik denk dat je het gewoon duidelijker moet uitleggen
en ze wijzen op de garantie voorwaarden en hoe Motorola hierop heeft gereageerd
en uiteraard komen ze dan gewoon de garantie na.

Dus niet meteen gaan roepen bestel niet bij EGlobal voordat je weet hoe het verder verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
Iemand die een zwarte bij centralpoint heeft besteld al iets vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Vaag, bij Coolblue zijn ze helemaal weg. Blij dat ik hem daar heb geannuleerd en ergens anders heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Puntje-NL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:59:
Iemand die een zwarte bij centralpoint heeft besteld al iets vernomen?
Nee, nog niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
Ik krijg net een verzendbevesteging binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Same here, kan me niet eens meer herinneren hoe en of ik al heb betaald zo lang geleden is het haha, maar centralpoint lijkt inderdaad nu beginnen te leveren aan vroegere bestellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
Hij is binnen. Ik zie de gene die hier nog zijn (ik ben volgensmij de laatste) in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Puntje-NL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:45:
Hij is binnen. Ik zie de gene die hier nog zijn (ik ben volgensmij de laatste) in het andere topic!
Nee hoor, ik moet nog wachten :(. Nog niets van Centralpoint gehoord. Zal volgende week wel binnenkomen denk ik.

• barchettanl
lasharor schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:02:Nee hoor, ik moet nog wachten :(. Nog niets van Centralpoint gehoord.
Ik wel:
U ontvangt deze e-mail omdat u op de hoogte wilde worden gehouden van de voorraad van:
Motorola: Motorola Moto360 Grey
Artikelnummer: SM3996AR3T1
€ 185.00 excl. BTW
€ 223.85 incl. BTW

Helaas is het product sinds uw inschrijving op 19-09-2014 nog niet op voorraad gekomen. Het kan zijn dat het een nieuw product is, dat nog niet leverbaar is, of dat het een product betreft dat wij speciaal voor u moeten bestellen. Indien u hierover met ons wilt overleggen, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail of tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen via nummer 020 - 347 2323.
Wij laten uw inschrijving op dit moment vervallen. Indien u zich opnieuw wilt inschrijven, dan kan dat via deze link.

[ Voor 11% gewijzigd door barchettanl op 18-12-2014 15:44 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb al betaald bij Centralpoint. Mede omdat ik nog een kortingscode had en daardoor natuurlijk wat goedkoper aan het horloge kan komen.

Wel prima dat ze nu andere gaan annuleren :P. Hoef ik minder lang te wachten. Laatste bericht was dat ze begin januari alle horloges geleverd willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
die van mij gaat weer terug naar centralpoint.....achterkant met scheuren erin...:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Ik draag nu een tijdje de zwarte, maar zou toch graag de zilvere willen. Wil iemand toevallig ruilen? :o)
Eventueel zonder bandje, dat maakt me niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De huidige prijs bij Mediamarkt/bol.com maakt het toch wel heel aantrekkelijk om 'm aan te schaffen...209 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer de 360 steel uitkomt en of die al ergens te pre orderen is?

Edit (15-2-15):
Na wat googlen vond ik hem uiteindelijk ergens in pre order voor € 289,-:

RVS/zilver:
https://www.smartwear.nl/...lle/moto-360-zilver-staal

Zwart:
https://www.smartwear.nl/...rola/moto-360-zwart-staal

Twijfel nog wel vanwege prijsverschil. Misschien toch maar 1 met leren band en dan zelf een stalen band eraan zetten...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 15:32 ]

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Vandaag is de Moto 360 in de (dag) aanbieding bij de Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/spo...watch/C24_4DD_4DD_417315/ voor 194 euro. Daarnaast krijg je bij de Wehkamp 7,50 euro korting op je eerste bestelling. (http://www.wehkamp.nl/specials/kortingscode/) Dan kost de Moto 360 (uitvoering: zilver) nog maar 186,50 euro. Volgens de prijsgrafiek hier op Tweakers.net, nog nooit zo goedkoop geweest.
Als je daar nog een ander polsbandje bij wilt, ben je voor nog geen 10 euro (incl. verzenden) klaar bij AliExpress.com: http://www.aliexpress.com...tId=0&SearchText=moto+360.

Martino's | Google is your friend...

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Bedankt voor de tip, heb hem meteen besteld! Komen wel nog een paar euris verzendkosten bij maar nog steeds een stuk goedkoper dan bij andere zaken.

• finchy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-01-2023
Bij Bol.com is de versie met metalen band reeds te bestellen. Heb via de chat gevraagd of dit werkelijk zo is en men bevestigde mij het.

EDIT: Bol.com: wat een bende hufters! Dan vraag je in de chat of ze hem reeds op stock hebben. Antwoorden ze ja. Dan bestel je en betaal je hem, krijgt je na bevestiging van betaling dat hij na 7 maart binnen komt. Heb de bestelling gelijk geannuleerd...

[ Voor 48% gewijzigd door finchy op 28-02-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
De Moto 360 in standaard zwart of zilver is vandaag in de aanbieding voor €180 + €6 verzendkosten op iBOOD. Lijkt me een goede deal met de goedkoopste Pricewatch-vermelding van €209 momenteel. Levertijd is wel wat langer met 3 april als verwachte verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

Kleine prijzenoorlog gaande momenteel :)

Bij CoolBlue nu € 179,- (inclusief verzending)..... gisteren nog € 189,-

Doe er je voordeel mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Nu dat de moto 360 2 eind mei gepresenteerd zal worden... Is het niet beter om te wachten op het "mature" product? Beter scherm, batterij, minder log en hopelijk ook gewoon een betere android wear op google i/o want wear vind ik voorlopig niet sterk genoeg.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

matthewk schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:02:
Nu dat de moto 360 2 eind mei gepresenteerd zal worden... Is het niet beter om te wachten op het "mature" product? Beter scherm, batterij, minder log en hopelijk ook gewoon een betere android wear op google i/o want wear vind ik voorlopig niet sterk genoeg.
Ik denk dat hij pas weer in oktober in Nederland beschikbaar is. Daarnaast zal de Moto 360 Gen. 2 waarschijnlijk >300 euro kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door ocn op 11-04-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

De Moto 360 zwart is nu verkrijgbaar voor €164,- inclusief verzendkosten met kortingsbon "moto360" bij Wehkamp. Ik heb zojuist eentje besteld. Ze geven inmiddels wel 2-3 werkdagen aan. De steelband varianten (zwart en zilver) zijn er ook. Alleen zijn die een stuk duurder namelijk €280,- incl. verzending. Daar staat tegenover dat ze op het moment van schrijven wel direct leverbaar zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Ram-G-maN op 19-04-2015 21:47 ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-08 16:54
Heb hem ook besteld bij Wehkamp op 16 april en krijg vandaag een mail dat de levertijd is aangepast naar 3 weken.

[ Voor 5% gewijzigd door SjoSo op 21-04-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Same here... Iedereen heeft hem nu bijna wel op voorraad behalve Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Ja hier ook vertraagd. Dat specifieke model staat niet eens meer in de webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Gaan jullie wachten of annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
Ik wacht af kan hem nergens zo goedkoop kopen als ik nu gedaan heb 148,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

SjoSo schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:21:
Ik wacht af kan hem nergens zo goedkoop kopen als ik nu gedaan heb 148,95
|:( Ik wacht het nu ook af. Ik heb overigens geen mail ontvangen over het uitstellen. Niet echt netjes van Wehkamp. :/ Hoe komt het dat jij slechts €148,95 hebt betaald als ik vragen mag? Ik betaal zelf overigens €158,05 + €5,95 verzendkosten. Ik had 'm overigens op 19 April besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
Hij was in de aanbieding voor €163
daar ging vanaf €15 MOTO 360 korting en 16 april was er €5 extra korting, verzendkosten zijn €5,95
dus totaalprijs van €148,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
SjoSo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:21:
daar ging vanaf €15 MOTO 360 korting en 16 april was er €5 extra korting, verzendkosten zijn €5,95
Vreemd, ik heb hem ook afgelopen donderdag besteld, de laatste dag dat hij zo goedkoop was, maar ik kreeg die 5 euro extra korting niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

SjoSo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:21:
Dat heb je slim gedaan! :P
Ik laat mijn bestelling wel staan, ik vind dat ik 'm voor €164 wel voor een zeer aantrekkelijke prijs heb aangeschaft.

Ik krijg nu waarschijnlijk mijn steelband en matte screenprotector uit het buitenland wel eerder binnen i.t.t. Wehkamp. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
Sloeser schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:51:
[...]

Vreemd, ik heb hem ook afgelopen donderdag besteld, de laatste dag dat hij zo goedkoop was, maar ik kreeg die 5 euro extra korting niet..
Was aangekondigd via de mail kortingscode was: extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het betreft nu 4 weken mensen
@Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant: ik zat erg te twijfelen of ik niet moest wachten op de nieuwe moto 360 die eind mei aangekondigt wordt.. Nu kan ik nog net de presentatie meepikken en dan besluiten of ik niet toch voor de nieuwe ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Wow! Paar dagen geleden stond de 360 nog op 4 weken levertijd @ Wehkamp. Nu staat de leverdatum op 29-04 :-)
Is hij toch nog binnnen de 10 werkdagen gebleven die ze bij de bestelling aangaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens toch wel jammer, ik had liever lager willen wachten zodat ik de "next-Gen" Moto 360 kon bezien en een beslissende beslissing kon maken door dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Die Next Gen krijg je niet voor die prijs... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 09-09 14:37
Komt die echt eind mei? Ik heb me goed ingelezen (d8 ik), maar over de opvolger vond ik nog geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Zie nu dit topic.. Ook bij de Mediamarkt nu voor 166 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
dangerousp schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:35:
Zie nu dit topic.. Ook bij de Mediamarkt nu voor 166 euro
Ik ben benieuwd of de zilveren nog goedkoper gaan worden. Die vind ik eigenlijk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
kwaazaar schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:21:
[...]

Ik ben benieuwd of de zilveren nog goedkoper gaan worden. Die vind ik eigenlijk mooier.
Ik heb de zilveren voor 166 gekocht.. prijs is gewoon gelijk aan de zwarte. pricewatch: Motorola Moto 360 Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:57
dangerousp schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Ik heb de zilveren voor 166 gekocht.. prijs is gewoon gelijk aan de zwarte. pricewatch: Motorola Moto 360 Grijs
Niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Bcc zal denk ik de prijs van de zwarte ook snel aanpassen. Bij de Mediamarkt zal hij wel uitverkocht zijn, staat helemaal niet meer op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
dangerousp schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Dat is de grijze. Ik bedoel degene met verchroomde rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Prijzen zijn ineens alweer omhoog gegaan zie ik, goedkoopste is nu 179 euro geworden :? :(
Voor rond de 150 euro had ik nog wel willen kopen, maar nu ga ik denk ik nog even wachten op de opvolger....
matthewk schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:02:
Waar vindt je de informatie dat ze eind mei een opvolger gaan presenteren?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste