Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:48

jacobras

Developer

D0gtag schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:33:
[...]

Misschien een stomme vraag maar heb je dan ook je telefoon bij je? Ik vind het vervelend om te moeten hardlopen met telefoon, ik snap dat er geen gps inzit hij moeilijk je afstand kan opgeven of doet hij een guesstimate door middel van een x aantal stappen?
Ik heb mijn telefoon altijd bij me, voor Endomondo/GPS en muziek.
M-slayer schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:07:
[...]

Hier het zelfde! Denk dat ik maar weer terug ga naar KitKat
Zou je eerst even wat willen testen? Als ik roep "OK Google, start a timer for one minute" lijkt er niets te gebeuren (geen card verschijnt), maar na een minuut komt plots wel in beeld dat de minuut voorbij is.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Jij ook bedankt Jacobras. Inderdaad Wear Mini Launcher.

Als ik op mijn klokje swipe van links naar rechts krijg ik soms direct de icoontjes. Prima.. Maar heel vaak gebeurt het ook dat ik het blauwe Facer icoon krijg. Ik klik hierop en krijg dan de opstart klok. Swipe ik weer krijg ik weer het facer logo. Klick hierop en swipe op de klok en dan bij de 3e keer krijg ik de icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik krijg notificaties binnen van Whatsapp en Outlook. Zijn die ook met één of andere app helemaal te lezen op je Moto of alleen de korte notificatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:16
hjoels schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:15:
Ik krijg notificaties binnen van Whatsapp en Outlook. Zijn die ook met één of andere app helemaal te lezen op je Moto of alleen de korte notificatie??
Je kan de notificaties gewoon openen door er op de drukken en eventueel een keer van rechts naar links te vegen (om bij whatsapp het hele gesprek te zien)..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

hjoels schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:12:
Als ik op mijn klokje swipe van links naar rechts krijg ik soms direct de icoontjes. Prima.. Maar heel vaak gebeurt het ook dat ik het blauwe Facer icoon krijg. Ik klik hierop en krijg dan de opstart klok. Swipe ik weer krijg ik weer het facer logo. Klick hierop en swipe op de klok en dan bij de 3e keer krijg ik de icoontjes.
Als je het klokje in beeld hebt en dan het scherm aantikt en vasthoudt kan je van klokje wisselen. Waarschijnlijk swipe je te langzaam waardoor het horloge denkt dat je dat wil doen. Bij Wear Mini Launcher moet je erop letten dat je helemaal vanaf de rand naar binnen swiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Dank jullie voor de antwoorden. Ik leer steeds meer en vind het hoe langer hoe leuker om er mee te spelen. Ik haal ook veel informatie op via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik kreeg zojuist een foto via Whatsapp. Zag hem op de Moto en deed iets waardoor hij verdween.
Is deze nog ergens terug te halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
hjoels schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:14:
Ik kreeg zojuist een foto via Whatsapp. Zag hem op de Moto en deed iets waardoor hij verdween.
Is deze nog ergens terug te halen??
Hou er rekening mee dat je moto 360 gewoon een extensie is van je smartphone notificatie's. Als je op je smartphone een melding weg veegt ben je hem ook kwijt dit gebeurd dus ook op je smartphone.

Zojuist weer terug gegaan van Android L preview naar 4.4.4 (PA) op mijn nexus 5. Geeft toch nog wat problemen. Waaronder replyen op berichten en whatsapp berichten lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door M-slayer op 19-10-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
M-slayer schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

Hou er rekening mee dat je moto 360 gewoon een extensie is van je smartphone notificatie's. Als je op je smartphone een melding weg veegt ben je hem ook kwijt dit gebeurd dus ook op je smartphone.

Zojuist weer terug gegaan van Android L preview naar 4.4.4 (PA) op mijn nexus 5. Geeft toch nog wat problemen. Waaronder replyen op berichten en whatsapp berichten lezen.
Maar als de foto nog in Whatsapp op de telefoon staat is hij dan terug te halen op de Moto??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
hjoels schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

Maar als de foto nog in Whatsapp op de telefoon staat is hij dan terug te halen op de Moto??
Nee je ziet de foto alleen op het moment dat je het ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
M-slayer schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Nee je ziet de foto alleen op het moment dat je het ontvangt.
Duurt soms wel ff voor dat je hem ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Mijn moto doet het nu al een uur zonder uitvallen :) hopelijk blijft het zo :X
Dit vind ik trouwens 1 van de mooiste watchfaces tot nu toe

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2e4vl6x.jpg
Rechter klokje is batterij percentage
Linker is 24 uurs
En onder is de maand

[ Voor 63% gewijzigd door Henk. op 19-10-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:59
Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:18:

[afbeelding]
Linker is 24 uurs
En onder is de maand
Dat is al een goed teken. En die Omega ziet er inderdaad goed uit. Ik krijg de mijne dinsdag pas binnen maar heb er al een stuk of 20 op m'n telefoon gezet :D

Een externe link want de lijst is aardig lang

[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 19-10-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer

[afbeelding]
Linker is 24 uurs
En onder is de maand
Wat heb je precies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Field test #1

Tijd vanaf opladen: 12 uur
Auto brightness, ambient off
Gestresstest tijdens 9 uur lang supermarktwerk wat zorgde voor heel veel wakes (de til-je-pols-op-en-het-scherm-gaat-aan functie)
Whatsapp gesprekken die in totaal 1500 berichten genereerden vandaag

Batterijniveau nu: 40%

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
M-slayer schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:15:
[...]

Wat heb je precies gedaan?
Geen idee, ik heb alles gewoon gewist in me telefoon wat met Google zoeken en Google Now te maken had
En nogmaals de moto gereset en tot nu toe doet ie het nog steeds :)
Was net wel uitgevallen maar ja de accu was nu gewoon leeg gelukkig :9

[ Voor 11% gewijzigd door Henk. op 19-10-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:52:
[...]

Geen idee, ik heb alles gewoon gewist in me telefoon wat met Google zoeken en Google Now te maken had
En nogmaals de moto gereset en tot nu toe doet ie het nog steeds :)
Was net wel uitgevallen maar ja de accu was nu gewoon leeg gelukkig :9
Het is sowieso niet verstandig om een toestel te laten uitvallen doordat de batterij leeg is. Liefst laat je 'm niet onder de 20% komen, just FYI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-09 19:09
J.Appleseed schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:08:
[...]

Het is sowieso niet verstandig om een toestel te laten uitvallen doordat de batterij leeg is. Liefst laat je 'm niet onder de 20% komen, just FYI :)
Waarom? Ik dacht dat dat niet uitmaakte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
MrMilis schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:38:
[...]

Waarom? Ik dacht dat dat niet uitmaakte...
I was browsing the web in search for an answer for a simple question:
"How to properly charge your li-ion battery and increase battery life?"
This is what I got so far.

1. Battery life cycle: Any Li-Ion battery life is measured based on how many times can you discharge it from 100% to 0%. Normally the figure is 300-500 times and it depends on a factor called DoD (Depth of Discharge).

2. Depth of Discharge (DoD): Quite self-explanatory thing. If you have 20% charge left, it means that DoD=80%. The higher is the DoD the lower is your battery life cycle.

So, here's the answer to the painful question "Why should not I discharge my li-ion to 0%?" The answer is - your battery will die faster. I'm trying to get used to put both my OEM and Mugen Power batteries to charge right after my Nexus informs about 15% charge left.

3. Deep discharge: Not allowed for li-ion batteries. This is pretty interesting: Li-ion should never be discharged too low, and there are several safeguards to prevent this from happening. The equipment cuts off when the battery discharges to about 3.0V/cell, stopping the current flow. If the discharge continues to about 2.70V/cell or lower, the battery’s protection circuit puts the battery into a sleep mode. This renders the pack unserviceable and a recharge with most chargers is not possible. To prevent a battery from falling asleep, apply a partial charge before a long storage period.
Also: Do not recharge lithium-ion if a cell has stayed at or below 1.5V for more than a week.

So, what I got from this section is - when I get to 0%, I will not try to switch on my phone again because that can damage my battery.
Bron met onderbouwende artikels alsook hier.

[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 19-10-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels

[afbeelding]
Linker is 24 uurs
En onder is de maand
Mooi klokje Henk, vind alleen die 24 uurs notatie niet prettig. Had liever een datum gezien, maar misschien zijn die er wel??

Is je Moto nog steeds "levend"?? Hoop van wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Iemand de winnaar van de watch face contest ook al gespot als daadwerkelijk te downloaden watchface?

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/06/moto-360-design-finalist-1.png

edit: op http://facerepo.com heeft iemand de versie nagemaakt. Net iets minder mooi.

[ Voor 58% gewijzigd door Danny79 op 20-10-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
hjoels schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:50:
[...]

Mooi klokje Henk, vind alleen die 24 uurs notatie niet prettig. Had liever een datum gezien, maar misschien zijn die er wel??

Is je Moto nog steeds "levend"?? Hoop van wel....
Ja hij is idd nog steeds levend :*) sinds vanmorgen 9 uur staat ie al aan en heeft nog geen klap verkeerd gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Heb hem nu een paar dagen en ik merk dat hij pijn gaat doen. Met name het knopje drukt in mijn pols.
Kan het bandje wel terug schuiven, maar dat is niet de bedoeling.

Ik denk maar dat ik hem ga verkopen op MP. Wellicht iemand hier belangstelling. Zilver met Pebbles stainless steel bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
hjoels schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:41:
Heb hem nu een paar dagen en ik merk dat hij pijn gaat doen. Met name het knopje drukt in mijn pols.

Ik denk maar dat ik hem ga verkopen op MP. Wellicht iemand hier belangstelling. Zilver met Pebbles stainless steel bandje.
Hoe drukt het knopje in je pols dan? Bij mij zit er minstens een halve centimeter ruimte tussen.... (al heb ik wel dunne polsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
hjoels schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:41:

berichtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
tobitronics schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Hoe drukt het knopje in je pols dan? Bij mij zit er minstens een halve centimeter ruimte tussen.... (al heb ik wel dunne polsen)
Ik denk dat de Moto te dicht bij mijn pols zit en hij dan drukt met het knopje. Bandje zou iets losser kunnen maar dan gaat hij "lebberen" aan mijn arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:25
Één functie aan Android Wear vind ik niet handig (of ik snap 'm blijkbaar niet...). Dat ik kaartjes krijg met het weer op mijn locatie vind ik leuk. Op een gegeven moment heb ik het gezien en hoef ik het eigenlijk een (paar) uur niet meer te zien. Toch staat dan altijd onderin de watchface de weerkaart klaar.

Kan ik niet een complete watchface krijgen en pas als ik omhoog swipe de weerkaarten? Als ik 'm naar rechts schuif ben ik 'm kwijt en is het weer niet meer op te roepen op m'n 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ziet er leuk uit.. maar wordt dus verwacht in februari volgend jaar. Ik gok/hoop dat tegen die tijd het bruine bandje van Motorola zelf al verkrijgbaar is (en de andere kleuren, maar ik wil de bruine ;-) ).

Die hanger is trouwens ook wel grappig bedacht, alleen jammer voor ze dat de schermoriëntatie van de 360 niet aan te passen is ;-)

Bijzonder hoe professioneel de plaatjes overkomen en hoe amateuristisch er met "XD" in de tekst wordt gestrooid :O

[ Voor 24% gewijzigd door jacobras op 20-10-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
Ja, ik ga het zelf niet kopen hoor, maar ik dacht dat andere mensen er misschien behoefte aan hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Geinig, maar dit is zelf ook makkelijk te maken. Beetje kennis van CAD en uitprinten bij shapeways (in staal). Dan zou ik hem minder uitstekend maken, zodat hij ook op smallere polsen past.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:19

Rick-Jan

always connected

Ik twijfel om deze te bestellen, in hoeverre valt het zwarte balkje onderin op bij donkere watch faces? kan iemand daar een foto van maken?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Rick-Jan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:30:
Ik twijfel om deze te bestellen, in hoeverre valt het zwarte balkje onderin op bij donkere watch faces? kan iemand daar een foto van maken?
Ik denk dat daar reeds tientallen zo niet honderden foto's van te vinden zijn op Google, XDA, overal basically?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Brad Pitt schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:04:
[...]

Ik denk dat daar reeds tientallen zo niet honderden foto's van te vinden zijn op Google, XDA, overal basically?
Helaas niet, veel renders, foto's van Motorola zelf, maar weinig irl foto's. kijk maar eens op google afbeeldingen, veel waar het onderste randje gewoon zichtbaar is.

en ik ben benieuwd hoe dit eruit ziet bij een echt zwarte watchface.

[ Voor 8% gewijzigd door Rick-Jan op 20-10-2014 18:33 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Rick-Jan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:32:
[...]

Helaas niet, veel renders, foto's van Motorola zelf, maar weinig irl foto's. kijk maar eens op google afbeeldingen, veel waar het onderste randje gewoon zichtbaar is.

en ik ben benieuwd hoe dit eruit ziet bij een echt zwarte watchface.
Die zal ook altijd zichtbaar blijven, maar als je op youtube zoekt dan zijn er wel een aantal reviews te vinden die het laten zien irl.

bijv. YouTube: Moto 360 Review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

ulTimaS schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Die zal ook altijd zichtbaar blijven, maar als je op youtube zoekt dan zijn er wel een aantal reviews te vinden die het laten zien irl.

bijv. YouTube: Moto 360 Review!
Dank! hier wordt het inderdaad duidelijk laten zien. Ik wacht nog even op reviews van de g watch r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006

Pinjataaa

Hit me!

Rick-Jan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:43:
[...]

Dank! hier wordt het inderdaad duidelijk laten zien. Ik wacht nog even op reviews van de g watch r.
Er staat een vergelijking met de G watch en de moto op XDA.
De G watch heeft echt een heel klein scherm.

Afbeeldingslocatie: http://dl-1.va.us.xda-developers.com/2/9/7/4/5/3/5/IMG_20141015_111346.jpg?key=LKQAu4Nj3e-HQvozYIfAcw&ts=1413823743

[ Voor 24% gewijzigd door Pinjataaa op 20-10-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Pinjataaa schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:46:
[...]

Er staat een vergelijking met de G watch en de moto op XDA.
De G watch heeft echt een heel klein scherm.

[afbeelding]
http://forum.xda-develope...g-watch-r-photos-t2911014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Iemand nog leuke tips van must-have apps voor de moto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Iemand die voor mij de omega speedmaster voor facer heeft? Die face lijkt van de aardbodem verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Laatst online: 05-09 19:09
Wel wel, dat wist ik nog niet. Ik dacht dat het het best was voor een lion batterij om zo veel mogelijk rond het midden (50%) te blijven hangen, maar hem toch soms (1x/maand) helemaal te ontladen en dan opnieuw helemaal vol te doen om hem te herkalibreren. Onjuiste informatie dus blijkbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Danny79 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:20:
Iemand de winnaar van de watch face contest ook al gespot als daadwerkelijk te downloaden watchface?

[afbeelding]

edit: op http://facerepo.com heeft iemand de versie nagemaakt. Net iets minder mooi.
Hier:
http://forum.xda-develope...?p=56022414&postcount=493

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/veGGPH8.jpg

Wel jammer dat de temperatuur in fahrenheit is

[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 20-10-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Brantje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:39:
Iemand die voor mij de omega speedmaster voor facer heeft? Die face lijkt van de aardbodem verdwenen :/
Weet niet zeker of het de gene is die je bedoelt maar alstublieft :)
http://forum.xda-develope...ntid=2948969&d=1411573816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Thx! Hen hem geïnstalleerd. Temperatuur weergave is een instelling in facer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 22:49

Xiz

De temp kan je naar celcius veranderen in facer op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Henk. schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Weet niet zeker of het de gene is die je bedoelt maar alstublieft :)
http://forum.xda-develope...ntid=2948969&d=1411573816
Ik bedoel deze
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2e4vl6x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Danny79 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:26:
[...]

Thx! Hen hem geïnstalleerd. Temperatuur weergave is een instelling in facer.
Waar moet ik '#WCT#° #WM#' in veranderen dan?

Never mind, got it :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 20-10-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Is het hem niet dan :? Ff openen met je phone en je weet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Die van jou is net iets anders.
Dat kleine klokje rechts loopt van 0 tot 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 11:43
Begrijp ik nu goed dat Facer eigenlijk the place to be is voor watchfaces? Is er vanuit Google zelf helemaal geen rekening mee gehouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

jip_86 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:13:
Begrijp ik nu goed dat Facer eigenlijk the place to be is voor watchfaces? Is er vanuit Google zelf helemaal geen rekening mee gehouden :?
Dat schijnt te komen met de nieuwe versie van Wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
jip_86 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:13:
De app Facer is alleen een tooltje op de watchfaces op je moto te krijgen
Voor watchfaces kijk je onder andere bij facerepo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Brantje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:13:
Die van jou is net iets anders.
Dat kleine klokje rechts loopt van 0 tot 100.
Foto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 15:42
Gisteren heb ik dan eindelijk mijn zwarte Moto 360 binnen gehad. Gisteren en vanochtend zat ik nog wel te twijfelen of ik misschien toch beter de zilveren had moeten kiezen, aangezien vele watchfaces daar wat mooier op uit komen. Dat was totdat ik de Moto 360 Watchface A06 installeerde. Deze watchface vind ik echt veruit de mooiste die ik tot nu toe heb gezien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YnHfZKxl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Mooi hoe de lichtsensor onderaan verdoezeld is!

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Inmiddels reactie gekregen van Amazon.de omtrent mijn Moto 360 waarvan de lader en trilfunctie defect zijn:
Dear Customer

I would have liked to have sent you a replacement for Motorola Moto 360 Smartwatch.

Unfortunately it is no longer available. For this reason I will refund you the amount of EUR 253,18.

I am very sorry we could not provide you with this article.

Please send the defective product as described below back to us.
Gelukkig komt vandaag mijn nieuwe van eGlobalCentral binnen, voelde dit al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
jacobras schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:56:
Inmiddels reactie gekregen van Amazon.de omtrent mijn Moto 360 waarvan de lader en trilfunctie defect zijn:

[...]

Gelukkig komt vandaag mijn nieuwe van eGlobalCentral binnen, voelde dit al aankomen.
Goh, da's balen zeg! Ook apart dat ze meteen refunden en je niet op een wachtlijstje zetten. Hoop dat die van mij heel blijft dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20

[...]

balen man! :/

hopelijk gaat de nieuwe het wat beter doen...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Pasmanjeroen schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:18:
Gisteren heb ik dan eindelijk mijn zwarte Moto 360 binnen gehad. Gisteren en vanochtend zat ik nog wel te twijfelen of ik misschien toch beter de zilveren had moeten kiezen, aangezien vele watchfaces daar wat mooier op uit komen. Dat was totdat ik de Moto 360 Watchface A06 installeerde. Deze watchface vind ik echt veruit de mooiste die ik tot nu toe heb gezien:
[afbeelding]
idd een erg vette watchface zeg!

ik krijg over ene dag of 20 de mijne (ook zwart) binnen.
Begon idd ook het idee te krijgen dat de zivleren er beter uitzag met diverse wachfaces (voornamelijk witte)
maar dit ziet er veelbelovend uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.

[...]

Toch knap hoe eGlobal ze wel zo snel kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Henk. schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Toch knap hoe eGlobal ze wel zo snel kan leveren
Had 'm wel laten opsturen met Premium Insured shipping, maar snel inderdaad. Gisteren om 12h30 vanuit Hong Kong verzonden, vannacht om 3h aangekomen in Leipzig en sinds 5h30 onderweg naar mij thuis.

Nu klaar voor de tweede ronde!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Ronde%202%20-%20GoT%20thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
[afbeelding]
Maar wel jammer dat hij geen 24 uurs notatie heeft.. Zie n.l. AM staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
http://www.reddit.com/r/A...o_dismiss_the_card_shown/

Dit is wel een verbetering, dus hopen dat deze update snel komt voor de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
ulTimaS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:28:

Kom maar op met die update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 15:42
hjoels schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Maar wel jammer dat hij geen 24 uurs notatie heeft.. Zie n.l. AM staan..
Dat is gewoon in te stellen in de App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 08:07
Whatson schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:35:
[afbeelding]

De Moto 360: de eerste ronde smartwatch

[...]

[video]
Wellicht leuk om te weten dat de vinding van het ovaal ronde LCD van de Moto360 een innovatie van Nederlandse bodem is. TPO displays uit Zuid Limburg (Heerlen) heeft dit ontwikkeld.

Zie ook:
http://www.technischweekb...ndse-vinding.384052.lynkx

Interessant om te weten:
Motorola mag het beeldscherm een half jaar exclusief gebruiken voordat concurrerende bedrijven ermee aan de slag kunnen. Maar er zijn meer kansen voor de Nederlandse vinding, zegt van Rens: ‘Ook fabrikanten van auto’s en thermostaten hebben interesse in het ronde beeldscherm.
Zeer binnenkort zullen andere fabrikanten dus ook met een rond klokje komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.technischweekblad.nl/Uploads/Cache/2014/10/141001105043.NieuwsB3.resized.200x0.jpg

what is your major malfunction???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
[afbeelding]
Heb nu zelf deze (JARVIS), : Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5HTBvVE.jpg

Wel zelf datum aanduiding veranderd en 24h variant van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
GroeneThee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:08:
[...]

Heb nu zelf deze (JARVIS), : [afbeelding]

Wel zelf datum aanduiding veranderd en 24h variant van gemaakt.
Ik had ook een andere van Jarvis, maar die vond ik toch wat minder. Deze ziet er wel goed uit.
Ik heb hem even opgezocht voor de liefhebbers: http://forum.xda-develope...?p=56117481&postcount=587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Deze heb ik nu, vind hem best classy 8)
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/vdn2fq.jpg
Link: https://drive.google.com/...xdXp2TTA/view?usp=sharing

[ Voor 40% gewijzigd door Henk. op 21-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

PRACH-TIG! _/-\o_
Jij woont niet in de buurt dus ik neem het ongechaneerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Pinjataaa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

PRACH-TIG! _/-\o_
Ik denk dat je de komende tijd sowieso weinig andere mensen zult tegenkomen met een moto360 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Pinjataaa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

PRACH-TIG! _/-\o_
Ga je gang ik heb toch elke dag weer een andere favoriet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ulTimaS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Ik had ook een andere van Jarvis, maar die vond ik toch wat minder. Deze ziet er wel goed uit.
Ik heb hem even opgezocht voor de liefhebbers: http://forum.xda-develope...?p=56117481&postcount=587
:D Dacht toch echt dat ik hem gelinkt had :(

Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat je de komende tijd sowieso weinig andere mensen zult tegenkomen met een moto360 :p
Zou dat maar niet te hard roepen, volgens mij zijn er heel wat geïmporteerd de laatste paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
ulTimaS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:28:

Dat hoop ik ook! Daar ben ik namelijk precies naar op zoek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 18:42
Hier mijn review na een week gebruik! Als het niet toegestaan is om naar mijn eigen blog te linken hoor ik dat graag, dan kopieer ik hem gewoon even naar Tweakers.

http://technitepreview.wo...review-motorola-moto-360/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Moet ik de telefoon op Engels zetten als ik spraakopdrachten wil gebruiken?
Als ik zeg: OK Google open spotify, gaat hij dit opzoeken op Google..

Ik kan ook mijn agenda niet openen :(

[ Voor 12% gewijzigd door Pinjataaa op 21-10-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:20
Welke screenprotector hebben jullie? Wat zijn de ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hij is binnen!
Eerste indruk, wat een mooi apparaat _/-\o_

Nu maar even wachten tot ik de systeemupdate kan installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jip_86 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:26:
Hij is binnen!
Eerste indruk, wat een mooi apparaat _/-\o_

Nu maar even wachten tot ik de systeemupdate kan installeren :)
Ditto :P Heb zo al niets van het low-res screen of stotterende UI gemerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door BleuZ op 21-10-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Als kersverse Moto 360 gebruiker had ik voor ontvangst van de watch al Android Wear geinstalleerd. Vreemdgenoeg blijft de app ook na de koppeling met de Moto 360 aangeven dat hij in de Emulator modus staat. Gelukkig werkt de verbinding stabiel en worden ook de juiste kaarten doorgegeven, maar vallen wel opties weg zoals het aanpassen van watchfaces vanuit de app.

Iemand vergelijkbare problemen gehad? Op Reddit/XDA zijn er meerderen die het probleem ervaren alleen is er naast een (app data reset) en google apps reset geen andere oplossingen. Het lijkt me sterk dat ik een full reset van mijn telefoon moet doen om dit kleine euvel op te lossen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cCDlLZG.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door k5052 op 21-10-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Pinjataaa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:10:
Moet ik de telefoon op Engels zetten als ik spraakopdrachten wil gebruiken?
Als ik zeg: OK Google open spotify, gaat hij dit opzoeken op Google..

Ik kan ook mijn agenda niet openen :(
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want ik heb mijn telefoon op Nederlands staan maar google Now spraak commando's op engels en doen het wel gewoon op mijn telefoon. Ik zal morgen (als ik er mee kan spelen) even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Laatst online: 26-06 11:27
vickypollard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:15:
Welke screenprotector hebben jullie? Wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik heb deze besteld:
http://www.spigen.com/acc...rystal.html?color=Crystal

heb de moto 360 nog niet en screenprotector ook niet dus of hij echt goed is weet ik niet.
(Heb wel goede ervaring met hoesjes die normaal binnen een week aankomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
k5052 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:38:
Als kersverse Moto 360 gebruiker had ik voor ontvangst van de watch al Android Wear geinstalleerd. Vreemdgenoeg blijft de app ook na de koppeling met de Moto 360 aangeven dat hij in de Emulator modus staat. Gelukkig werkt de verbinding stabiel en worden ook de juiste kaarten doorgegeven, maar vallen wel opties weg zoals het aanpassen van watchfaces vanuit de app.
aanpassen van de watchfaces gaat toch via motorola app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
k5052 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:38:

Iemand vergelijkbare problemen gehad? Op Reddit/XDA zijn er meerderen die het probleem ervaren alleen is er naast een (app data reset) en google apps reset geen andere oplossingen. Het lijkt me sterk dat ik een full reset van mijn telefoon moet doen om dit kleine euvel op te lossen..

[afbeelding]
Bovenaan in het menu al "Pair with a new wearable" gekozen? Had hem ook eerst al voor de grap eens met mijn Pebble proberen te verbinden, toen stond daar ook Pebble, connecting (verbinden lukt natuurlijk niet :P)
Na pair with a new wearable ging hij moeiteloos over naar mijn Moto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Ja, meerdere malen geprobeerd. Daarnaast ook een reset van zowel de Moto 360 en een reinstall van de app zelf (Android Wear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Overigens zit op de achterkant ook een stuk plastic kom ik net achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jip_86 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:39:
Overigens zit op de achterkant ook een stuk plastic kom ik net achter :+
Haha, ja dat zag ik ook pas later. En ik me maar afvragen waarom mijn hartslag maar 41 was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Ik heb ff een leuke watchface in elkaar geknutseld speciaal voor de echte mannen hier 8)
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11kggur.jpg
Als iemand interesse heeft hoor ik het wel :+

[ Voor 52% gewijzigd door Henk. op 22-10-2014 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Haha, ja dat zag ik ook pas later. En ik me maar afvragen waarom mijn hartslag maar 41 was :')
Zonder dat stuk plastic is mijn hartslag volgens het apparaat alsnog ongeveer 40. Na 5km hardlopen, betrouwbare meting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
The Download: It’s Time for a Moto 360 Android Wear Update - The Official Motorola Blog

http://motorola-blog.blog...-360.html?linkId=10137380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
GroeneThee schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 06:47:
The Download: It’s Time for a Moto 360 Android Wear Update - The Official Motorola Blog

Nice! Alleen jammer dat je geen updates vanaf je telefoon naar je watch kunt pushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik heb nu deze watch face
Staat mooi op de silver versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
GroeneThee schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 06:47:

Nice, de functie van kaarten tijdelijk verbergen zit er dus in!! Dit was wel een gemis in AndroidWear

User Interface Tweaks - We observed with consumers that there are many times where you want to use your Moto 360 as truly a classic watch—a beautiful way to see the time. A new gesture now lets you see the full watch face without permanently dismissing a notification. Just touch the top of a notification and swipe down. You’ll see the notification again when you have another high priority notification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Therach schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:37:
Hier mijn review na een week gebruik! Als het niet toegestaan is om naar mijn eigen blog te linken hoor ik dat graag, dan kopieer ik hem gewoon even naar Tweakers.

http://technitepreview.wo...review-motorola-moto-360/
posten op tweakers wordt sowieso gewaardeerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 18:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Laatst online: 15-05 09:58
poe... de batterij gaat wel hard op dag 1. Haha zit er ook wel veel mee te spelen.

Vanmorgen 6AM eraf. Nu 9:30AM nog 60% over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
soulie37 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:38:
poe... de batterij gaat wel hard op dag 1. Haha zit er ook wel veel mee te spelen.

Vanmorgen 6AM eraf. Nu 9:30AM nog 60% over...
Ik heb 'm om 7:20 er af gehaald, nog niet al te veel mee gespeeld maar toch al op 84%. Gaat erg hard inderdaad, ik hoop dat 'ie eerst even gekalibreerd moet worden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik zie dat je de nieuwe update ook al hebt? (nieuwe music control)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Voelt het aan als een degelijk high-end horloge (een betere pulsar/fossil of instap seiko) of is het toch echt plastik fantastic a 2 tientjes op de markt? (a la casio baby G of die oude met ingebouwde afstandbediening)
De foto's zien er namelijk alles behalve classy uit (hardware technische afwerking)
Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports