Weet iemand of deze face ergens te downloaden is?
http://cdn3.androidworld....ia/WatchfaceMoto360-8.jpg
Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...indofk schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:24:
Review van nutech.nl
Een kritische en een wat persoonlijke review die zich helaas niet richt op de consument maar op persoonlijke voorkeur.
http://www.nutech.nl/revi...hting-zoekende-markt.html
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik dacht gelezen te hebben dat Motorola deze nog gaat uitbrengen.djoudman schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
Weet iemand of deze face ergens te downloaden is?
Inderdaad, daar sluit ik me bij aan. En voor Tech nieuws is NU nou niet echt de site waar ze je goed op de hoogte houden. Meestal hobbelen ze achter de feiten aan.Vis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...
[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 11-10-2014 13:28 . Reden: Typo ]
PSN: MojoR1
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
[ Voor 29% gewijzigd door tasjesdief op 11-10-2014 21:16 ]
Haha wat kut dit zeg, zie ik hier al die prachtige klokjes staat dit er ineens tussentasjesdief schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:21:
Vrijwel alles is te bewerken. Een face bestaat uit vaste gegevens (zoals uit verschillende fotobestanden en deze kan je dus verwijderen of photoshoppen), daarnaast kan je de variabele gegevens zoals de tijdsindicatie, batterij etc ook aanpassen. Bij bepaalde faces zie je een Amerikaanse indicatie zoals de datum: 10/11/2014. Wij willen dus 11/10/2014 zien en dat kan je simpel bewerken, net zoals de tijdsindicatie van 05:21 uur naar 17:21 uur.
Deze moest ik even proberen![]()
[afbeelding]
edit: hieronder heb ik de plek en grootte van de tijdsindicatie aangepast.
[afbeelding]
Met een beetje puzzelen kan je een hoop bewerken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ah ik was dus niet de enige die zich irriteerde in het gekleurde verslag... En dan het verwijt dat er na 3 maanden nog niets is gewijzigd in Android WearVis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...
Ah dat is precies mijn versie die ik woensdag hoop in ontvangst te nemen.Heb zelf ook al Facer gedownload en een mooie watch face maken is best te doen. Kost alleen ff wat tijd. Heb al een aantal digitale watch faces gemaakt, ben alleen nog een beetje huiverig voor de impact op de batterij die facer op dit moment nog heeft.tasjesdief schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:42:
Omdat er niet zoveel plaatjes zijn in het topic post ik er maar een paar, ik heb het sinds vandaag.en ben inmiddels bezig geweest met Facer:
[ Voor 54% gewijzigd door GroeneThee op 12-10-2014 08:29 ]
Volgens mij wil niet zomaar elk bandje erop. Er zit namelijk in het midden een "obstakel" zie onderstaande afbeelding.GroeneThee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
maar in principe elk 22mm bandje kan je er op zetten, zo ook de pebble bandjes
[ Voor 8% gewijzigd door Therach op 12-10-2014 22:46 ]
Nah kans is eerder dat jij een versie hebt die is geretourneerd door een andere consument.Therach schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:33:
Heb die van mij vandaag ook binnen gehad via een kennis die terug kwam uit Amerika! Wat misschien wel interessant is om te weten, is dat de batterij vol was, en de laatste update er op stond. Misschien betekend dit dat er een nieuwe batch is?
[afbeelding]
[afbeelding]
De 2de heb ik zelf ik elkaar gezet
Hier te downloaden: http://facerepo.com/app/faces/details/toad-149061c9ca6
[ Voor 3% gewijzigd door ocn op 12-10-2014 22:54 ]
Dat is het eerst waar ik naar keek maar daar heb ik totaal geen last van, ook geen dode pixels of gescheurde achterkant.ocn schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:53:
[...]
Nah kans is eerder dat jij een versie hebt die is geretourneerd door een andere consument.
Kijk maar eens goed met een zwarte achtergrond naar mogelijke `stuck´ pixels. Bij de acht minuten wijzer lijkt er een te zitten.
Oké , ik dacht nl dat naast de chromen en de zwarte er ook nog een donkergrijze was , en dan heb ik het niet over de bandjes maar over de behuizing van de klok zelf.GroeneThee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
In de VS zijn er 3 varianten geweest, zwart horloge met zwart lederen band, chrome horloge met donker grijze band (schijnbaar limited edition, niet meer verkrijgbaar) en chrome horloge met licht grijze band. De laatste heet 'stone' en is grijs/paarsig en is als laatste toegevoegd.
Metalen en andere bandjes van Motorola komen iets later beschikbaar maar in principe elk 22mm bandje kan je er op zetten, zo ook de pebble bandjes
Elk leren bandje is met een scherp mesje prima passen te maken hoorakerssies schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:41:
[...]
Volgens mij wil niet zomaar elk bandje erop. Er zit namelijk in het midden een "obstakel" zie onderstaande afbeelding.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Lol voor diezelfde prijs kan je toch gewoon een mooi echt klokje zonder 'smart' kopen?stonie76 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:16:
@ Tasjesdief en Therach; wat is jullie ervaring met een watchface van een origineel horloge zoals Panerai, Omega etc. etc. Ziet dit er realistisch uit of krijg je toch het idee van een "replica"?
Uiteraard de case buiten beschouwing gelaten want die is zwart of chroom en kun je niet aanpassen. Zou de Moto 360 namelijk daarvoor willen gaan kopen en zie niet direct toevoegingen aan het "smart" tov een smartphone die je natuurlijk ook continu bij je hebt.
[ Voor 12% gewijzigd door FluX op 13-10-2014 12:25 ]
Nog geen ervaring zelf maar ga het zeker proberen zodra ik hem heb. Check anders YouTube ff ;FluX schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:18:
[...]
Heeft iemand trouwens al ervaring met de camerafunctie van de 360, dat je op afstand je telefoon een foto kan laten maken? Werkt het een beetje lekker of mis je er iets aan?
Nice...The screen will stay on so you can see it without the full wrist-flip gesture, but you can make use of ambient mode to save power when you're not wearing the watch—just lay it face down ...
Nutteloos, waarom zou ik mijn horloge af doen? En als hij af is, zit hij in de lader...
Standaard watchface met rode wijzer. Nog niet leeg, erg happy!GroeneThee schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:04:
Kijk dat zijn positieve berichten, die hoor ik graag!
Welke watchface gebruik je? Heb je ook nog andere apps draaien?
Morgenavond kan ik de mijne op de lader zetten, kan niet wachten!
Heb je dit bandje ergens online gekocht, of bij een juwelier? En heb je trouwens een inkeping gemaakt in de band?GermanPivo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:58:
Ik wist van tevoren dat ik een bruin bandje op de 360 wilde, dus vandaag gelijk maar even gedaan.
(Niet dat er iets mis is met het standaard bandje, maar ik vind dit mooier).
[afbeelding]
Nja, ik heb hem vaak zat af met programmeren bijvoorbeeld. Verder zit je horloge natuurlijk ook vaak zat onder je jas of een truiocn schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
Nutteloos, waarom zou ik mijn horloge af doen? En als hij af is, zit hij in de lader...
Bandje bij de juwelier gekocht, maar dat was omdat ze de goede kleur hadden en ik er snel eentje wilde hebben. Jup, met een heel scherp mesje de inkeping van het originele bandje nagemaakt op het nieuwe bandje. Ging prima en je ziet er niks van.jacobras schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Heb je dit bandje ergens online gekocht, of bij een juwelier? En heb je trouwens een inkeping gemaakt in de band?
Ook geen last van barstjes aan de achterkant? Blijf dat een bizar iets vinden waar ik erg benieuwd naar ben hoe Motorola dit gaat behandelen.GermanPivo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:22:
[...]
Bandje bij de juwelier gekocht, maar dat was omdat ze de goede kleur hadden en ik er snel eentje wilde hebben. Jup, met een heel scherp mesje de inkeping van het originele bandje nagemaakt op het nieuwe bandje. Ging prima en je ziet er niks van.
Nee, helemaal niks! Schijnt te maken te hebben met waar je je horloge draagt om je arm. Als je hem te dicht op je pols draagt, kan er meer kracht komen te staan op het bandje en de achterkant. Maar gelukkig geen last van.GroeneThee schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:35:
[...]
Ook geen last van barstjes aan de achterkant? Blijf dat een bizar iets vinden waar ik erg benieuwd naar ben hoe Motorola dit gaat behandelen.
Maar zou toch sowieso niet moeten kunnen. Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit gehoord bij andere (normale) horloges. Maar denk toch wel dat er veel mensen zijn die hun horloge dragen op de "normale manier".GermanPivo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:04:
[...]
Nee, helemaal niks! Schijnt te maken te hebben met waar je je horloge draagt om je arm. Als je hem te dicht op je pols draagt, kan er meer kracht komen te staan op het bandje en de achterkant. Maar gelukkig geen last van.
Ja ben ik het mee eens, maar heb ook geen idee verder hoe het zit. Bij een normaal horloge zitten de bandjes net iets anders bevestigd (meer naast het horloge ipv er een beetje onder). Ik draag het horloge zelf ook gewoon op de 'normale manier'. Maar met te dicht op je pols bedoelde ik dat je het horloge draagt op de plek waar het gewricht zit. Ergens in dit topic staat een plaatje daarvanbarrymossel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Maar zou toch sowieso niet moeten kunnen. Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit gehoord bij andere (normale) horloges. Maar denk toch wel dat er veel mensen zijn die hun horloge dragen op de "normale manier".
Normale horloges hebben ook geen plastic achterkant nodig om Qi laden mogelijk te maken.barrymossel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Maar zou toch sowieso niet moeten kunnen. Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit gehoord bij andere (normale) horloges. Maar denk toch wel dat er veel mensen zijn die hun horloge dragen op de "normale manier".
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Punt 2 is wel heel zwak; voor een iPhone-gebruiker geldt natuurlijk ook dat het totaalplaatje een dure grap wordt als je ook een telefoon moet aanschaffen
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
De meeste horloges hebben de band ook buiten de kast bevestigd en zijn dus ook niet perfect rond maar meer ovaalocn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:45:
[...]
Normale horloges hebben ook geen plastic achterkant nodig om Qi laden mogelijk te maken.
Er zijn genoeg horloges van plastic die niet kapot gaan op die plek. Lijkt me toch echt een designfout...ocn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:45:
[...]
Normale horloges hebben ook geen plastic achterkant nodig om Qi laden mogelijk te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 15:50 . Reden: Link naar eerdere post met watchfaces toegevoegd ]
[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 16:15 ]
Neemt die niet de systeemtaal van je telefoon over?B0MBACI schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:07:
Vandaag ook binnen gehad super slik horloge ik vind het formaat echt meevallen dacht dat hij veel groter en dikker zou zijn.
Klopt het dat er geen Nederlands op staat?
Hij neemt inderdaad de systeemtaal van je telefoon over.ulTimaS schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:21:
[...]
Neemt die niet de systeemtaal van je telefoon over?
Hier niet? Ik kon tijdens de eerste keer opstarten kiezen tussen een aantal talen daar stond geen Nederlands tussen en had engels geselecteerd en hij blijft nu ook op engels?Drumstick3 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:24:
[...]
Hij neemt inderdaad de systeemtaal van je telefoon over.
[ Voor 7% gewijzigd door B0MBACI op 16-10-2014 13:55 ]
Gewoon een PNG erin? Wow, zo makkelijk had zelfs ik het niet verwacht.. nu wil ik er al helemaal eentjejacobras schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:40:
Grappig hoe die watch faces zijn opgebouwd, gewoon een zip met PNG-plaatjes en wat JSON-bestanden. Had zo'n Omega watchface gedownload (007-editie). Je kan vrij eenvoudig gewoon het plaatje photoshoppen als iets je niet aanstaat:
De watchface voor Facer is een zip-bestand met deze inhoud:Yosecret schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:21:
[...]
Gewoon een PNG erin? Wow, zo makkelijk had zelfs ik het niet verwacht.. nu wil ik er al helemaal eentje
[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 23:34 ]
hoe doe je dat?GroeneThee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 06:34:
Wel gaat mijn scherm nu uit tijdens het laden. Niet alleen dimmen maar echt uit. Ik ff kijken wat het zou kunnen zijn lees ik van verschillende mensen burn-in verhalen. Wel dat het na een lange tijd van de lader weer verdwijnt maar toch. Dus laat het nu maar effe zo.
Moto in de lader leggen, app openen, ambient mode in de app aanzetten, wachten totdat het scherm weer iets gedimd is, ambient mode in de app uit
ThanksBobbus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Moto in de lader leggen, app openen, ambient mode in de app aanzetten, wachten totdat het scherm weer iets gedimd is, ambient mode in de app uit
[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 16-10-2014 18:39 ]
Geen nederlands hier wel engels, duits, frans en nog een aantal andere talen..B0MBACI schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:02:
[...]
Hier niet? Ik kon tijdens de eerste keer opstarten kiezen tussen een aantal talen daar stond geen Nederlands tussen en had engels geselecteerd en hij blijft nu ook op engels?
Hebben andere gebruikers Nederlands op de moto360?
[ Voor 30% gewijzigd door akerssies op 16-10-2014 21:18 ]
Ik gebruik zelf slumber, een appje die automatisch het scherm uitzet tijdens het laden, werkt prima!
Deze zet het scherm toch niet echt uit? (slechts zwart beeld, maar wel backlight)stevenj95 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:57:
[...]
Ik gebruik zelf slumber, een appje die automatisch het scherm uitzet tijdens het laden, werkt prima!![]()
Google Play: Slumber for Android Wear
Nope, het is niet voor niets een nachtklok, als het pikkedonker is is het scherm nog steeds aanjip_86 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:24:
Kan je niet gewoon die charger ietsjes modificeren met een stukje papier/karton ofzozodat die sensor afgedekt is tijdens het laden?
http://www.androidpolice....ery-life-in-ambient-mode/
[ Voor 17% gewijzigd door ocn op 16-10-2014 23:28 ]
kwestie van vette pech hebben?jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:28:
Wauw, wat ben ik teleurgesteld in de kwaliteit van dit horloge zeg. Dag 1: lader kapot. Dag 2: vibration stuk, horloge trilt nergens meer voor.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
smartwatch en smartphone al eens afgesloten en opnieuw opgestart?jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:28:
Wauw, wat ben ik teleurgesteld in de kwaliteit van dit horloge zeg. Dag 1: lader kapot. Dag 2: vibration stuk, horloge trilt nergens meer voor.
Denk het.. zou eerder verwachten dat bijvoorbeeld alleen horloge of alleen lader stuk is. Nu lijkt het inderdaad gewoon pech.
Had de 360 al gereset, geen resultaat. Normaal als je 'm met je palm bedekt trilt-ie even en gaat scherm uit. Dat trillen doet-ie dus ook niet meer.Hakki schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:51:
[...]
smartwatch en smartphone al eens afgesloten en opnieuw opgestart?
Anders eens een demo card proberen pushen en erna een echte.. mss gewoon een connectie issue zonder dat hij aangeeft dat connectie kwijt is:)
Indien topsporter: nope. Indien net 100 push-ups gedaan: nope. Indien Regular Joe: is okay tochocn schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:29:
mijn moto beweerd dat mijn hartslag gemiddeld rond de 60-65 zit. Dat kan toch niet kloppen?
Nickname does not reflect reality
Horloge trilt niet als je op je telefoon de notificaties met geluid laat werken. Zodra je telefoon op tril of stil staat zal je watch ook vibreren. Hoop dat dit het is.jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:28:
Helaas niet. Maakt niet uit wat ik op telefoon doe, hij trilt niet. En dus ook niet bij bedekken van scherm (volgens handleiding trilt-ie dan ongeacht status van telefoon). Ook niet bij opstarten, terwijl-ie volgens mij dan een klein trilletje moet geven.Tayfunc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Horloge trilt niet als je op je telefoon de notificaties met geluid laat werken. Zodra je telefoon op tril of stil staat zal je watch ook vibreren. Hoop dat dit het is.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 14:05 ]
Mijne komt bij Amazon vandaan. Gister een poging gedaan contact op te nemen, maar die lui spreken blijkbaar net zoveel Engels als ik Duits (nicht veel zegmaar). Chatmedewerker zei mijn bericht door te sturen naar Engelse team, maar die kwamen per mail met een Duits antwoord (leek soort standaardmail over garantie). Moet ik nog even goed naar kijken, maar heb er wel vertrouwen in.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:04:
Waar had jij m vandaan jacobras?
Lijkt me wel iets wat met garantie te regelen valt toch?
[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 17-10-2014 14:46 ]
[ Voor 53% gewijzigd door RoosW op 18-10-2014 11:23 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]
[ Voor 50% gewijzigd door jacobras op 18-10-2014 13:55 ]
Dat hoop ik ook!k5052 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:23:
Jammer! Ik ben benieuwd wat Google gaat brengen met de eerste grote Android Wear update binnekort. Hopelijk wordt het systeem uitgebreider met behoud de eenvoud wat betreft de interactie.
[ Voor 16% gewijzigd door Henk. op 18-10-2014 14:06 ]
Zou al helpen als het filmpje er bij stondjacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:36:
Mailen doen we hier niet aan, idee van het forum is dat iedereen mee kan lezen en leren. Is het al gelukt je Moto 360 aan je telefoon te koppelen met de Android Wear app?
Apps op het horloge installeer je door apps op je telefoon te installeren. De "horloge-app" wordt dan vanaf je telefoon naar je horloge gestuurd.
Wat bedoel je met "allemaal mooie icoontjes"? Misschien Wear Mini Launcher?
Een beetje late reactie maar ik heb hem gekocht bij Coolblue:Brantje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:54:
Krijg binnenkort ook de moto 360.
Helaas is de pebble steelband silver uitverkocht bij smartwatchshop.
Ben benieuwd hoe dit gaat staan met de moto 360 gray/silver.
[afbeelding]
Iemand die een shop weet die deze band verkoopt?
Ik heb de Moto aan mijn S5 gekoppeld. Maar als je al apps op je telefoon hebt staan hoe kan ik die dan naar het horloge sturen??jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:36:
Mailen doen we hier niet aan, idee van het forum is dat iedereen mee kan lezen en leren. Is het al gelukt je Moto 360 aan je telefoon te koppelen met de Android Wear app?
Apps op het horloge installeer je door apps op je telefoon te installeren. De "horloge-app" wordt dan vanaf je telefoon naar je horloge gestuurd.
Dat gebeurt automatisch. Bij de meeste apps, bijvoorbeeld Hangouts of Duolingo, zit de "horloge-app" bij de mobiele app in. Dus zodra je op je mobieltje Duolingo installeert, wordt automatisch op je horloge de horloge-Duolingo-app geïnstalleerd.hjoels schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:39:
[...]
Ik heb de Moto aan mijn S5 gekoppeld. Maar als je al apps op je telefoon hebt staan hoe kan ik die dan naar het horloge sturen??
Je kan ook android wear mini launcher downloaden. Hoef je alleen van links naar rechts te slepen op je main scherm en zie je alle app en andere icons.jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:21:
[...]
Dat gebeurt automatisch. Bij de meeste apps, bijvoorbeeld Hangouts of Duolingo, zit de "horloge-app" bij de mobiele app in. Dus zodra je op je mobieltje Duolingo installeert, wordt automatisch op je horloge de horloge-Duolingo-app geïnstalleerd.
Als je één keer op je horloge tikt (zodat het Google "speak now"-icoontje in beeld komt), kan je naar beneden scrollen tot je "Start..." tegenkomt. In dat Start-menu kan je alle apps op je horloge vinden en starten.
Hier het zelfde! Denk dat ik maar weer terug ga naar KitKatjacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:30:
Hm. Draai de nieuwe Android 5-preview op mijn Nexus 5, werkt blijkbaar niet helemaal lekker met Android Wear. Notificaties van Hangouts en WhatsApp komen nog gewoon binnen, maar teruglezen van conversatie is niet meer mogelijk (scherm blijft wit).
Update:
Ook reageren middels spreken of voorgedefinieerde reacties werkt niet meer. De communicatie tussen het horloge en de telefoon lijkt half kapot. Benieuwd of dat bij alle Android 5-gebruikers zo is.
Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakeld zichzelf elke keer helemaal uitMrMilis schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:36:
Heb nu ook sinds vrijdag een moto 360 en het is echt wel een fantastisch ding! Wel nog vrij veel probleempjes, zoals lag, random disconnects,.. maar ik amuseer mij er echt kapot mee
[ Voor 5% gewijzigd door Henk. op 19-10-2014 02:04 ]
[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 19-10-2014 06:41 ]
Er is een gast op XDA die deze (en al vele andereRoosW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:10:
Ik denk dat ie de watch face uit de wedstrijd bedoelde die aangaf of er email/G+/Facebook enzo was door een icoon te laten verschijnen. Maar dat was alleen een concept, helaas..
Deze denk ik:
[afbeelding]
Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.vickypollard schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:20:
Iemand een idee waar je de officiële screen protector een beetje betaalbaar kan krijgen? Ik heb gelezen dat die toch het beste resultaat geeft.
Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 02:00:
[...]
Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakelt zichzelf elke keer helemaal uit
Kan er max 15 a 20 min mee spelen![]()
En ook al doe ik er niks mee en ligt hij op tafel na 15 a 20 min helemaal uit dood niks meer![]()
niet meer aan te krijgen, als ie dan uiteindelijk weer aan gaat krijg ik tekst in beeld met:
Bootloader (ofzo) Device is locked blah die blah weet ik veel onzin allemaal
En na een tijdje krijg ik hem wel weer aan de praat maar hij blijft dood gaan![]()
Batterij is gewoon vol, ook al meerdere keren gereset, ook al eerst na reset volledig opgeladen en daarna pas ingesteld en gekoppeld met telefoon echt alles al geprobeerd![]()
Iemand nog ideeën ?
Lees effe 2 pagina's terug...tobitronics schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 06:35:
Heren,
Wat doen jullie eraan om de screen burnin bij het opladen te voorkomen? Heb sinds gister de moto 360 en merkte dat bij t opladen vannacht hij gewoon doodleuk 7 uur lang op "100%" heeft gestaan met de tijd erbij (op lage helderheid). Ziet er wel cool uit natuurlijk maar is dit niet slecht voor mijn device? En had Motorola niet een update hiervoor uitgebracht (ik heb de laatste softwareversie)?
P.S. klopt het dat de moto360 niet in het Nederlands kan? Kon uit een lijstje talen kiezen in het begin en daar stond geen Nederlands bij...
Heb je een linkje voor die protector op amazon? Ik kon de officiële (van Power Support blijkbaar) niet vinden met shipping naar Nederland.GroeneThee schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
Er is een gast op XDA die deze (en al vele andere) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik Facer ervoor.
Naast facer gebruik ik ook Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.
Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg![]()
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.
[...]
Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.
[...]
Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.
[...]
Lees effe 2 pagina's terug...![]()
Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.
never mind, GroeneThee hierboven was waaaaaaaaay ahead of meRoosW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:10:
Ik denk dat ie de watch face uit de wedstrijd bedoelde die aangaf of er email/G+/Facebook enzo was door een icoon te laten verschijnen. Maar dat was alleen een concept, helaas..
Deze denk ik:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Xiz op 19-10-2014 11:33 ]
Aha... dat bedoelde ik een paar pagina's eerder. Icoontjes op je Moto.. Had dit ergens in een YouTube filmpje gezien. Heb de wear mini launcher er op gezet en heb nu die icoontjes.Tayfunc schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:56:
[...]
Je kan ook android wear mini launcher downloaden. Hoef je alleen van links naar rechts te slepen op je main scherm en zie je alle app en andere icons.
Jij ook bedankt Jacobras. Inderdaad Wear Mini Launcher.jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:36:
In principe blijft het gebruik van de bandbreedte precies hetzelfde. Het enige wat de smartwatch doet is informatie tonen die sowieso al door je telefoon is/wordt opgehaald.J.Appleseed schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:44:
Hoe gaat zo'n smartwatch trouwens met bandbreedte om? Merk je een significante stijging in je dataverbruik?
Misschien een stomme vraag maar heb je dan ook je telefoon bij je? Ik vind het vervelend om te moeten hardlopen met telefoon, ik snap dat er geen gps inzit hij moeilijk je afstand kan opgeven of doet hij een guesstimate door middel van een x aantal stappen?jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:45:
[...]
Ik hardloop 's avonds door het bos, dus het is behoorlijk donker. Verlichting staat dus op z'n laagst, en volgens mij dimt de Endomondo-app zelf ook nog wat extra. In ieder geval mooi dat-ie het lang uithoudt, ook maar eens met daglicht testen
En dan ben je klaar en zegt de 360 trots dat je je Heart Activity voor vandaag bereikt hebt. Maar je moet nog wel even je best doen om de 10.000 stappen te halen. Dacht het niet hè
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq