Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Weet iemand of deze face ergens te downloaden is?

http://cdn3.androidworld....ia/WatchfaceMoto360-8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:25

Vis

indofk schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:24:
Review van nutech.nl

Een kritische en een wat persoonlijke review die zich helaas niet richt op de consument maar op persoonlijke voorkeur.

http://www.nutech.nl/revi...hting-zoekende-markt.html
Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 22:20
Ik dacht gelezen te hebben dat Motorola deze nog gaat uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Vis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...
Inderdaad, daar sluit ik me bij aan. En voor Tech nieuws is NU nou niet echt de site waar ze je goed op de hoogte houden. Meestal hobbelen ze achter de feiten aan. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 11-10-2014 13:28 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Kreeg ook een beetje het idee dat het grootste probleem was dat er geen Apple op staat idd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Omdat er niet zoveel plaatjes zijn in het topic post ik er maar een paar :), ik heb het sinds vandaag.en ben inmiddels bezig geweest met Facer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yTM5xc5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d2Rb3NB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VvzoyYv.jpg

Ambient:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yx8YHk0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k2yQ2oR.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DyS7Qvc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yoR4puW.jpg

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:15

jacobras

Developer

Bedankt, ziet er goed uit. Heb Facer nog niet aangeschaft, maar in hoeverre kan je watchfaces die anderen gemaakt hebben (bijvoorbeeld die waar "Tourbillon" op staat op je foto) aanpassen? Ben zelf gewend dat de secondewijzer van mijn horloge (Officina del Tempo) alleen als timer gaat lopen en in een klein rondje een onopvallende secondewijzer heeft. Lekker rustig :) Is het mogelijk bijvoorbeeld van een watchface de secondewijzer er gewoon uit te slopen?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
Vrijwel alles is te bewerken. Een face bestaat uit vaste gegevens (zoals uit verschillende fotobestanden en deze kan je dus verwijderen of photoshoppen), daarnaast kan je de variabele gegevens zoals de tijdsindicatie, batterij etc ook aanpassen. Bij bepaalde faces zie je een Amerikaanse indicatie zoals de datum: 10/11/2014. Wij willen dus 11/10/2014 zien en dat kan je simpel bewerken, net zoals de tijdsindicatie van 05:21 uur naar 17:21 uur.

Deze moest ik even proberen :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CcpQxpn.jpg

edit: hieronder heb ik de plek en grootte van de tijdsindicatie aangepast.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1qW8oBm.jpg

Met een beetje puzzelen kan je een hoop bewerken.

[ Voor 29% gewijzigd door tasjesdief op 11-10-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tasjesdief schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:21:
Vrijwel alles is te bewerken. Een face bestaat uit vaste gegevens (zoals uit verschillende fotobestanden en deze kan je dus verwijderen of photoshoppen), daarnaast kan je de variabele gegevens zoals de tijdsindicatie, batterij etc ook aanpassen. Bij bepaalde faces zie je een Amerikaanse indicatie zoals de datum: 10/11/2014. Wij willen dus 11/10/2014 zien en dat kan je simpel bewerken, net zoals de tijdsindicatie van 05:21 uur naar 17:21 uur.

Deze moest ik even proberen :P

[afbeelding]

edit: hieronder heb ik de plek en grootte van de tijdsindicatie aangepast.
[afbeelding]

Met een beetje puzzelen kan je een hoop bewerken.
Haha wat kut dit zeg, zie ik hier al die prachtige klokjes staat dit er ineens tussen :X

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
Ach ja, een beetje testen en andere faces bewerken kan geen kwaad. Je dacht toch niet dat ik aan die andere erboven zou zitten knoeien ;)

Een paar handige linkjes:
http://facerepo.com/app/
http://www.reddit.com/r/AndroidWatchfaces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
Vis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Ah ik was dus niet de enige die zich irriteerde in het gekleurde verslag... En dan het verwijt dat er na 3 maanden nog niets is gewijzigd in Android Wear :+ Iemand die zich er een beetje in had verdiept, wat je van een reviewer mag verwachten 8)7 , had geweten dat waarschijnlijk volgende week de eerste echte grote update te verwachten is.
tasjesdief schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:42:
Omdat er niet zoveel plaatjes zijn in het topic post ik er maar een paar :), ik heb het sinds vandaag.en ben inmiddels bezig geweest met Facer:
Ah dat is precies mijn versie die ik woensdag hoop in ontvangst te nemen.Heb zelf ook al Facer gedownload en een mooie watch face maken is best te doen. Kost alleen ff wat tijd. Heb al een aantal digitale watch faces gemaakt, ben alleen nog een beetje huiverig voor de impact op de batterij die facer op dit moment nog heeft.

[ Voor 54% gewijzigd door GroeneThee op 12-10-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Dus als ik het goed begrijp is er een zilveren (chromen) versie een zwarte en een grijze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
In de VS zijn er 3 varianten geweest, zwart horloge met zwart lederen band, chrome horloge met donker grijze band (schijnbaar limited edition, niet meer verkrijgbaar) en chrome horloge met licht grijze band. De laatste heet 'stone' en is grijs/paarsig en is als laatste toegevoegd.
Metalen en andere bandjes van Motorola komen iets later beschikbaar maar in principe elk 22mm bandje kan je er op zetten, zo ook de pebble bandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 19:52
GroeneThee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
maar in principe elk 22mm bandje kan je er op zetten, zo ook de pebble bandjes
Volgens mij wil niet zomaar elk bandje erop. Er zit namelijk in het midden een "obstakel" zie onderstaande afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/09/21/e2edarag.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:42
Heb die van mij vandaag ook binnen gehad via een kennis die terug kwam uit Amerika! Wat misschien wel interessant is om te weten, is dat de batterij vol was, en de laatste update er op stond. Misschien betekend dit dat er een nieuwe batch is?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jAAfevl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YH881gu.jpg

De 2de heb ik zelf ik elkaar gezet :p
Hier te downloaden: http://facerepo.com/app/faces/details/toad-149061c9ca6

[ Voor 8% gewijzigd door Therach op 12-10-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:45

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Therach schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:33:
Heb die van mij vandaag ook binnen gehad via een kennis die terug kwam uit Amerika! Wat misschien wel interessant is om te weten, is dat de batterij vol was, en de laatste update er op stond. Misschien betekend dit dat er een nieuwe batch is?

[afbeelding]
[afbeelding]

De 2de heb ik zelf ik elkaar gezet :p
Hier te downloaden: http://facerepo.com/app/faces/details/toad-149061c9ca6
Nah kans is eerder dat jij een versie hebt die is geretourneerd door een andere consument.

Kijk maar eens goed met een zwarte achtergrond naar mogelijke `stuck´ pixels. Bij de acht minuten wijzer lijkt er een te zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door ocn op 12-10-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:42
ocn schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:53:
[...]

Nah kans is eerder dat jij een versie hebt die is geretourneerd door een andere consument.

Kijk maar eens goed met een zwarte achtergrond naar mogelijke `stuck´ pixels. Bij de acht minuten wijzer lijkt er een te zitten.
Dat is het eerst waar ik naar keek maar daar heb ik totaal geen last van, ook geen dode pixels of gescheurde achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
GroeneThee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
In de VS zijn er 3 varianten geweest, zwart horloge met zwart lederen band, chrome horloge met donker grijze band (schijnbaar limited edition, niet meer verkrijgbaar) en chrome horloge met licht grijze band. De laatste heet 'stone' en is grijs/paarsig en is als laatste toegevoegd.
Metalen en andere bandjes van Motorola komen iets later beschikbaar maar in principe elk 22mm bandje kan je er op zetten, zo ook de pebble bandjes
Oké , ik dacht nl dat naast de chromen en de zwarte er ook nog een donkergrijze was , en dan heb ik het niet over de bandjes maar over de behuizing van de klok zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:40
akerssies schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:41:
[...]

Volgens mij wil niet zomaar elk bandje erop. Er zit namelijk in het midden een "obstakel" zie onderstaande afbeelding.
Elk leren bandje is met een scherp mesje prima passen te maken hoor >:)
(Met die van mij ook gedaan..)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
@ Tasjesdief en Therach; wat is jullie ervaring met een watchface van een origineel horloge zoals Panerai, Omega etc. etc. Ziet dit er realistisch uit of krijg je toch het idee van een "replica"?

Uiteraard de case buiten beschouwing gelaten want die is zwart of chroom en kun je niet aanpassen. Zou de Moto 360 namelijk daarvoor willen gaan kopen en zie niet direct toevoegingen aan het "smart" tov een smartphone die je natuurlijk ook continu bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
stonie76 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:16:
@ Tasjesdief en Therach; wat is jullie ervaring met een watchface van een origineel horloge zoals Panerai, Omega etc. etc. Ziet dit er realistisch uit of krijg je toch het idee van een "replica"?

Uiteraard de case buiten beschouwing gelaten want die is zwart of chroom en kun je niet aanpassen. Zou de Moto 360 namelijk daarvoor willen gaan kopen en zie niet direct toevoegingen aan het "smart" tov een smartphone die je natuurlijk ook continu bij je hebt.
Lol voor diezelfde prijs kan je toch gewoon een mooi echt klokje zonder 'smart' kopen?
Die nagemaakte watch faces blijven in mijn opinie maar een grappig toevoeginkje. Vaak vind ik ze er vooral kitsch uit zien, zijn die stock watch faces en heel minimale klokjes veel mooier. Maar dat blijft een kwestie van smaak..

Heeft iemand trouwens al ervaring met de camerafunctie van de 360, dat je op afstand je telefoon een foto kan laten maken? Werkt het een beetje lekker of mis je er iets aan?

[ Voor 12% gewijzigd door FluX op 13-10-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
Heb al genoeg echte klokjes liggen, ben wegens interesse in horloges en gadgets nu juist ook het aanbod smartwatches aan het volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
FluX schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Heeft iemand trouwens al ervaring met de camerafunctie van de 360, dat je op afstand je telefoon een foto kan laten maken? Werkt het een beetje lekker of mis je er iets aan?
Nog geen ervaring zelf maar ga het zeker proberen zodra ik hem heb. Check anders YouTube ff ;

[Moto 360] Remote Camera: http://youtu.be/emYSijGP8X0

Deze is ook leuk, je ip cam checken: http://youtu.be/vZOZkY6WcKI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Tip: Flip The Moto 360 Face Down When Not In Use To Save Battery Life In Ambient Mode
...The screen will stay on so you can see it without the full wrist-flip gesture, but you can make use of ambient mode to save power when you're not wearing the watch—just lay it face down ...
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
zaterdag 10:00 van de lader afgehaald, nu maandag 20:44 29%! Welliswaar steeds meer notificaties gemute, alleen de functionele nog. En ik draag overhemden waar de lightsensor net onder valt dus heb niet het idee dat het scherm vaak aan gaat. Meer dan tevreden over de accuduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Kijk dat zijn positieve berichten, die hoor ik graag!
Welke watchface gebruik je? Heb je ook nog andere apps draaien?
Morgenavond kan ik de mijne op de lader zetten, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nutteloos, waarom zou ik mijn horloge af doen? En als hij af is, zit hij in de lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
GroeneThee schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:04:
Kijk dat zijn positieve berichten, die hoor ik graag!
Welke watchface gebruik je? Heb je ook nog andere apps draaien?
Morgenavond kan ik de mijne op de lader zetten, kan niet wachten!
Standaard watchface met rode wijzer. Nog niet leeg, erg happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

GermanPivo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:58:
Ik wist van tevoren dat ik een bruin bandje op de 360 wilde, dus vandaag gelijk maar even gedaan. :)
(Niet dat er iets mis is met het standaard bandje, maar ik vind dit mooier).

[afbeelding]
Heb je dit bandje ergens online gekocht, of bij een juwelier? En heb je trouwens een inkeping gemaakt in de band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
ocn schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:24:
[...]

Nutteloos, waarom zou ik mijn horloge af doen? En als hij af is, zit hij in de lader...
Nja, ik heb hem vaak zat af met programmeren bijvoorbeeld. Verder zit je horloge natuurlijk ook vaak zat onder je jas of een trui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
jacobras schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Heb je dit bandje ergens online gekocht, of bij een juwelier? En heb je trouwens een inkeping gemaakt in de band?
Bandje bij de juwelier gekocht, maar dat was omdat ze de goede kleur hadden en ik er snel eentje wilde hebben. Jup, met een heel scherp mesje de inkeping van het originele bandje nagemaakt op het nieuwe bandje. Ging prima en je ziet er niks van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
GermanPivo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:22:
[...]

Bandje bij de juwelier gekocht, maar dat was omdat ze de goede kleur hadden en ik er snel eentje wilde hebben. Jup, met een heel scherp mesje de inkeping van het originele bandje nagemaakt op het nieuwe bandje. Ging prima en je ziet er niks van. :)
Ook geen last van barstjes aan de achterkant? Blijf dat een bizar iets vinden waar ik erg benieuwd naar ben hoe Motorola dit gaat behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
GroeneThee schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:35:
[...]

Ook geen last van barstjes aan de achterkant? Blijf dat een bizar iets vinden waar ik erg benieuwd naar ben hoe Motorola dit gaat behandelen.
Nee, helemaal niks! Schijnt te maken te hebben met waar je je horloge draagt om je arm. Als je hem te dicht op je pols draagt, kan er meer kracht komen te staan op het bandje en de achterkant. Maar gelukkig geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
GermanPivo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:04:
[...]
Nee, helemaal niks! Schijnt te maken te hebben met waar je je horloge draagt om je arm. Als je hem te dicht op je pols draagt, kan er meer kracht komen te staan op het bandje en de achterkant. Maar gelukkig geen last van. :)
Maar zou toch sowieso niet moeten kunnen. Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit gehoord bij andere (normale) horloges. Maar denk toch wel dat er veel mensen zijn die hun horloge dragen op de "normale manier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
barrymossel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:01:
[...]

Maar zou toch sowieso niet moeten kunnen. Persoonlijk heb ik zoiets nog nooit gehoord bij andere (normale) horloges. Maar denk toch wel dat er veel mensen zijn die hun horloge dragen op de "normale manier".
Ja ben ik het mee eens, maar heb ook geen idee verder hoe het zit. Bij een normaal horloge zitten de bandjes net iets anders bevestigd (meer naast het horloge ipv er een beetje onder). Ik draag het horloge zelf ook gewoon op de 'normale manier'. Maar met te dicht op je pols bedoelde ik dat je het horloge draagt op de plek waar het gewricht zit. Ergens in dit topic staat een plaatje daarvan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

barrymossel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:01:
[...]

Normale horloges hebben ook geen plastic achterkant nodig om Qi laden mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Punt 2 is wel heel zwak; voor een iPhone-gebruiker geldt natuurlijk ook dat het totaalplaatje een dure grap wordt als je ook een telefoon moet aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Maar voor 100 euro heb je natuurlijk al een Android met 4.3 of 4.4 erop.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
ocn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Normale horloges hebben ook geen plastic achterkant nodig om Qi laden mogelijk te maken.
De meeste horloges hebben de band ook buiten de kast bevestigd en zijn dus ook niet perfect rond maar meer ovaal :)

Zie bijv een Rolex:
Afbeeldingslocatie: http://nl.fmcpsp.org/images//rolex_replica_/Watches/Datejust-36/Rolex-Datejust-36-mm-Watch-18-ct-yellow-gold-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
ocn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Er zijn genoeg horloges van plastic die niet kapot gaan op die plek. Lijkt me toch echt een designfout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Vandaag de Moto 360 in ontvangst mogen nemen. Prachtig apparaat zeg! Vrij groot voor mijn kleine pols, gelukkig ben ik gewend een aardig groot horloge te dragen.

Nu deze watchface in gebruik (dankzij de XDA-post die eerder in dit topic gelinkt werd):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/3%20-%20Mont%20Blanc%20-%20GoT%20thumb.jpg

Maar het mooiste vind ik altijd nog als je gebeld wordt. Full-screen foto, wauw :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/2%20-%20Calling%20-%20GoT%20thumb.jpg
Dat is trouwens mijn pa, die heel enthousiast reageerde op het horloge. Wilde er zelf ook wel een, tot ik 'm vertelde dat dat niet gaat samenwerken met zijn iPhone en iPad helaas ;)

Kan niet wachten om 'm morgen in combinatie met Endomondo te proberen! *O*
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Endomondo%20-%20GoT%20thumb.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 15:50 . Reden: Link naar eerdere post met watchfaces toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:25
Zo dan, dat ziet er goed uit!

Ik zit nog steeds te wachten op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Gebruikt toevallig nog iemand hier de Luminor watchface van XDA? Als ik het horloge aanzet (als in pols draaien of op scherm/knop tikken) zijn de wijzers eerst even wit, pas daarna worden ze de goede kleur. Heb wel aantal verschillende faces met Facer verstuurd, maar na een reboot is het nog zo. Heb het niet met andere faces.

[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:42

Pinjataaa

Hit me!

GRrrrrrr. En ik wacht nog steeds op die stomme Mediamarkt.DE :'( Het is dat ik hem besteld hem d.m.v. tegoedbonnen, anders had ik hem al geannuleerd.
Ik vind het originele bandje ook erg mooi trouwens van de zilveren versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Grappig hoe die watch faces zijn opgebouwd, gewoon een zip met PNG-plaatjes en wat JSON-bestanden. Had zo'n Omega watchface gedownload (007-editie). Je kan vrij eenvoudig gewoon het plaatje photoshoppen als iets je niet aanstaat:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Omega%20007%20improved%20-%20GoT%20thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Vandaag ook binnen gehad super slik horloge ik vind het formaat echt meevallen dacht dat hij veel groter en dikker zou zijn.

Klopt het dat er geen Nederlands op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
B0MBACI schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:07:
Vandaag ook binnen gehad super slik horloge ik vind het formaat echt meevallen dacht dat hij veel groter en dikker zou zijn.

Klopt het dat er geen Nederlands op staat?
Neemt die niet de systeemtaal van je telefoon over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
ulTimaS schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Neemt die niet de systeemtaal van je telefoon over?
Hij neemt inderdaad de systeemtaal van je telefoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Drumstick3 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Hij neemt inderdaad de systeemtaal van je telefoon over.
Hier niet? Ik kon tijdens de eerste keer opstarten kiezen tussen een aantal talen daar stond geen Nederlands tussen en had engels geselecteerd en hij blijft nu ook op engels?

Hebben andere gebruikers Nederlands op de moto360?

[ Voor 7% gewijzigd door B0MBACI op 16-10-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

jacobras schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:40:
Grappig hoe die watch faces zijn opgebouwd, gewoon een zip met PNG-plaatjes en wat JSON-bestanden. Had zo'n Omega watchface gedownload (007-editie). Je kan vrij eenvoudig gewoon het plaatje photoshoppen als iets je niet aanstaat:
Gewoon een PNG erin? Wow, zo makkelijk had zelfs ik het niet verwacht.. nu wil ik er al helemaal eentje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Yosecret schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:21:
[...]

Gewoon een PNG erin? Wow, zo makkelijk had zelfs ik het niet verwacht.. nu wil ik er al helemaal eentje :o
De watchface voor Facer is een zip-bestand met deze inhoud:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Watch%20Face%20zip%20content.png

In de images-map tref je een aantal extensieloze bestanden aan die, nadat je de extensie toevoegd gewone PNG-plaatjes zijn:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Watch%20Face%20zip%20content%20-%20images.png

Dit is dus in het geval van Facer. Geen idee hoe een normale watchface is opgebouwd.

Maar nu heb ik het op deze manier gedaan omdat ik snel een bestaande watchface wilde bewerken. In de Facer app zelf kan je een watch face zelf opbouwen door simpelweg lagen van images toe te voegen.

[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Mijne nu ook een volledige dag gedragen. Ben op een beurs en heb 'my precious' aan belachelijk veel mensen moeten laten zien. Wel met gepaste trots uiteraard :D
Was best bang voor hoe lang de batterij het vol zou houden maar dat valt echt goed mee. Half acht van de lader af en om 00:00 had ik nog 31% over. Veel mee gespeeld, laten zien, verschillende watch faces uitgeprobeerd en gedemonstreerd, stappen teller aan. Die laatste maakte het wel erg makkelijk aangezien ik de helft al gehaald had toen ik van de U-bahn kwam. Dat ritje had de moto dus omgezet in stappen.

Wel gaat mijn scherm nu uit tijdens het laden. Niet alleen dimmen maar echt uit. Ik ff kijken wat het zou kunnen zijn lees ik van verschillende mensen burn-in verhalen. Wel dat het na een lange tijd van de lader weer verdwijnt maar toch. Dus laat het nu maar effe zo.

Het tril motortje is wel wat zwak. Dacht juist dat ik nu lekker mijn telefoon niet bij mij zou hoeven houden en hij bijv. In de tas zou kunnen blijven maar heb best veel notificaties gemist. Hebben anderen hier ook "last" van?

Maar buiten dat.... Simply love it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
GroeneThee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 06:34:
Wel gaat mijn scherm nu uit tijdens het laden. Niet alleen dimmen maar echt uit. Ik ff kijken wat het zou kunnen zijn lees ik van verschillende mensen burn-in verhalen. Wel dat het na een lange tijd van de lader weer verdwijnt maar toch. Dus laat het nu maar effe zo.
hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:08
Moto in de lader leggen, app openen, ambient mode in de app aanzetten, wachten totdat het scherm weer iets gedimd is, ambient mode in de app uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
Bobbus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Moto in de lader leggen, app openen, ambient mode in de app aanzetten, wachten totdat het scherm weer iets gedimd is, ambient mode in de app uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Vond het vanmorgen wat vreemd dat mijn Moto 360 enkele minuten van de lader af nog maar 93% aangaf. Ik dacht: misschien laadt-ie helemaal op en stopt-ie dan waardoor het horloge weer leegloopt?

Zojuist wilde ik mijn 360 (45% na dag gebruik trouwens :)) even bijladen omdat ik zo ga hardlopen. Blijkt de lader kapot :/ Gelukkig niet het draadloze blokje, maar de adapter. Nu laadt-ie op met mijn telefoonadapter aangesloten.. vanavond maar even contact opnemen met Amazon :X

Vond het al jammer dat het scherm helemaal uit ging als-ie opgeladen was, wilde 'm al inzetten als nachtklokvervanger. Maar dat kan dus alsnog, als je lader maar heel is :F

[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 16-10-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
B0MBACI schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:02:
[...]

Hier niet? Ik kon tijdens de eerste keer opstarten kiezen tussen een aantal talen daar stond geen Nederlands tussen en had engels geselecteerd en hij blijft nu ook op engels?

Hebben andere gebruikers Nederlands op de moto360?
Geen nederlands hier wel engels, duits, frans en nog een aantal andere talen..

Inmiddels dus mijn bestelling van amazon.de binnen. Volgens mij heb ik de normale grey leather gekregen ipv de stone leather :*)

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1410/83556/mDV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1410/83555/bITUtklz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1410/83554/jVAo.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door akerssies op 16-10-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11
Ik gebruik zelf slumber, een appje die automatisch het scherm uitzet tijdens het laden, werkt prima! :)

Google Play: Slumber for Android Wear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kheb alvast een nieuw leren bandje besteld, want die stone grijze is echt lelijk :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2PolZyb.jpg

http://www.amazon.com/dp/..._385040_121528360_TE_dp_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
stevenj95 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:57:
[...]

Ik gebruik zelf slumber, een appje die automatisch het scherm uitzet tijdens het laden, werkt prima! :)

Google Play: Slumber for Android Wear
Deze zet het scherm toch niet echt uit? (slechts zwart beeld, maar wel backlight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Kan je niet gewoon die charger ietsjes modificeren met een stukje papier/karton ofzozodat die sensor afgedekt is tijdens het laden?
http://www.androidpolice....ery-life-in-ambient-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

jip_86 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:24:
Kan je niet gewoon die charger ietsjes modificeren met een stukje papier/karton ofzozodat die sensor afgedekt is tijdens het laden?
http://www.androidpolice....ery-life-in-ambient-mode/
Nope, het is niet voor niets een nachtklok, als het pikkedonker is is het scherm nog steeds aan ;)

Meestal is mijn moto binnen 4 uurtjes wel weer opgeladen. En als ik dan nog niet slaap (en hij is 100%), haal ik hem van de lader en zet ik gewoon mn Moto uit en doe ik hem 's ochtends weer aan.

[ Voor 17% gewijzigd door ocn op 16-10-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 15:59
Als je je moto 360 geroot hebt, kan je t scherm wel uit krijgen als hij gedockt is : http://forum.xda-develope...build-prop-edits-t2896357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
Workaround om het scherm uit te zetten in het dock: ambient mode aanzetten/vinken in de Android wear app, moto op de charger, ambient mode uitvinken. Door dit te doen gaat het scherm bij mij iig op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Wauw, wat ben ik teleurgesteld in de kwaliteit van dit horloge zeg. Dag 1: lader kapot. Dag 2: vibration stuk, horloge trilt nergens meer voor. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:28:
Wauw, wat ben ik teleurgesteld in de kwaliteit van dit horloge zeg. Dag 1: lader kapot. Dag 2: vibration stuk, horloge trilt nergens meer voor. -O-
kwestie van vette pech hebben? :/

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:04
smartwatch en smartphone al eens afgesloten en opnieuw opgestart?
Anders eens een demo card proberen pushen en erna een echte.. mss gewoon een connectie issue zonder dat hij aangeeft dat connectie kwijt is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jimz93 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

kwestie van vette pech hebben? :/
Denk het.. zou eerder verwachten dat bijvoorbeeld alleen horloge of alleen lader stuk is. Nu lijkt het inderdaad gewoon pech.
Hakki schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

smartwatch en smartphone al eens afgesloten en opnieuw opgestart?
Anders eens een demo card proberen pushen en erna een echte.. mss gewoon een connectie issue zonder dat hij aangeeft dat connectie kwijt is:)
Had de 360 al gereset, geen resultaat. Normaal als je 'm met je palm bedekt trilt-ie even en gaat scherm uit. Dat trillen doet-ie dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

mijn moto beweerd dat mijn hartslag gemiddeld rond de 60-65 zit. Dat kan toch niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
ocn schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:29:
mijn moto beweerd dat mijn hartslag gemiddeld rond de 60-65 zit. Dat kan toch niet kloppen?
Indien topsporter: nope. Indien net 100 push-ups gedaan: nope. Indien Regular Joe: is okay toch :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:29
Horloge trilt niet als je op je telefoon de notificaties met geluid laat werken. Zodra je telefoon op tril of stil staat zal je watch ook vibreren. Hoop dat dit het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Tayfunc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Horloge trilt niet als je op je telefoon de notificaties met geluid laat werken. Zodra je telefoon op tril of stil staat zal je watch ook vibreren. Hoop dat dit het is.
Helaas niet. Maakt niet uit wat ik op telefoon doe, hij trilt niet. En dus ook niet bij bedekken van scherm (volgens handleiding trilt-ie dan ongeacht status van telefoon). Ook niet bij opstarten, terwijl-ie volgens mij dan een klein trilletje moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar had jij m vandaan jacobras?

Lijkt me wel iets wat met garantie te regelen valt toch?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:04:
Waar had jij m vandaan jacobras?

Lijkt me wel iets wat met garantie te regelen valt toch?
Mijne komt bij Amazon vandaan. Gister een poging gedaan contact op te nemen, maar die lui spreken blijkbaar net zoveel Engels als ik Duits (nicht veel zegmaar). Chatmedewerker zei mijn bericht door te sturen naar Engelse team, maar die kwamen per mail met een Duits antwoord (leek soort standaardmail over garantie). Moet ik nog even goed naar kijken, maar heb er wel vertrouwen in.

Even een wat positievere update: gisteren wezen hardlopen met de 360 om. Batterij was 97% (opladen gaat echt stuk sneller met scherm uit). Uur later (waarvan half uur hardlopen met scherm continu aan op Endomondo app) was batterij 76%. De Endomondo-app ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Endomondo%20-%20GoT%20thumb.jpg

Ik hardloop 's avonds door het bos, dus het is behoorlijk donker. Verlichting staat dus op z'n laagst, en volgens mij dimt de Endomondo-app zelf ook nog wat extra. In ieder geval mooi dat-ie het lang uithoudt, ook maar eens met daglicht testen :)

En dan ben je klaar en zegt de 360 trots dat je je Heart Activity voor vandaag bereikt hebt. Maar je moet nog wel even je best doen om de 10.000 stappen te halen. Dacht het niet hè :+

[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 17-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Is er iemand in de buurt van Breda die mij kan vertellen hoe ik e.e.a. op de Moto 360 kan installeren???
Het lukt me van geen meter.......... Zag op YouTube een filmpje met allemaal mooie icoontjes. Ik zal wel weer wat verkeerd doen. Ggggrrrr......

Je kunt me mailen: joels@ziggo.nl

Alvast bedankt.
Harold+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Mailen doen we hier niet aan, idee van het forum is dat iedereen mee kan lezen en leren. Is het al gelukt je Moto 360 aan je telefoon te koppelen met de Android Wear app?

Apps op het horloge installeer je door apps op je telefoon te installeren. De "horloge-app" wordt dan vanaf je telefoon naar je horloge gestuurd.

Wat bedoel je met "allemaal mooie icoontjes"? Misschien Wear Mini Launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
Ik denk dat ie de watch face uit de wedstrijd bedoelde die aangaf of er email/G+/Facebook enzo was door een icoon te laten verschijnen. Maar dat was alleen een concept, helaas..
Deze denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://cdn0.vox-cdn.com/entry_photo_images/10227785/moto3-blue-square_verge_super_wide.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door RoosW op 18-10-2014 11:23 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Hm. Draai de nieuwe Android 5-preview op mijn Nexus 5, werkt blijkbaar niet helemaal lekker met Android Wear. Notificaties van Hangouts en WhatsApp komen nog gewoon binnen, maar teruglezen van conversatie is niet meer mogelijk (scherm blijft wit).

Update:
Ook reageren middels spreken of voorgedefinieerde reacties werkt niet meer. De communicatie tussen het horloge en de telefoon lijkt half kapot. Benieuwd of dat bij alle Android 5-gebruikers zo is.

[ Voor 50% gewijzigd door jacobras op 18-10-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Jammer! Ik ben benieuwd wat Google gaat brengen met de eerste grote Android Wear update binnekort. Hopelijk wordt het systeem uitgebreider met behoud de eenvoud wat betreft de interactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

k5052 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:23:
Jammer! Ik ben benieuwd wat Google gaat brengen met de eerste grote Android Wear update binnekort. Hopelijk wordt het systeem uitgebreider met behoud de eenvoud wat betreft de interactie.
Dat hoop ik ook!

Eigenlijk mis ik soms best een hardwareknopje in gebruik. Die knop aan de zijkant zou bijvoorbeeld best gebruikt kunnen worden in de timer app om te pauzeren/starten. Of voor muziek. Gebruikte timer op mijn analoge horloge best veel, door te praten/met touchscreen te moeten werken is toch iets onhandiger dan een simpel knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Ik las in de gebruiksaanwijzing online dat het laad indicatie lampje op de Dock uit zou moeten gaan als de moto vol is echter gaat ie bij niet uit ook al staat ie al 2 uur op 100% :?
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Of is het gewoon normaal ?

[ Voor 16% gewijzigd door Henk. op 18-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:36:
Mailen doen we hier niet aan, idee van het forum is dat iedereen mee kan lezen en leren. Is het al gelukt je Moto 360 aan je telefoon te koppelen met de Android Wear app?

Apps op het horloge installeer je door apps op je telefoon te installeren. De "horloge-app" wordt dan vanaf je telefoon naar je horloge gestuurd.

Zou al helpen als het filmpje er bij stond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Brantje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:54:
Krijg binnenkort ook de moto 360.
Helaas is de pebble steelband silver uitverkocht bij smartwatchshop :(.

Ben benieuwd hoe dit gaat staan met de moto 360 gray/silver.
[afbeelding]

Iemand die een shop weet die deze band verkoopt?
Een beetje late reactie maar ik heb hem gekocht bij Coolblue:
http://www.sporthorlogece...shed-stainless-steel.html

Ook te koop bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels

Ik heb de Moto aan mijn S5 gekoppeld. Maar als je al apps op je telefoon hebt staan hoe kan ik die dan naar het horloge sturen??

Ik zal eens zien of ik die film met de icoontjes kan vinden.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

hjoels schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:39:
[...]

Ik heb de Moto aan mijn S5 gekoppeld. Maar als je al apps op je telefoon hebt staan hoe kan ik die dan naar het horloge sturen??
Dat gebeurt automatisch. Bij de meeste apps, bijvoorbeeld Hangouts of Duolingo, zit de "horloge-app" bij de mobiele app in. Dus zodra je op je mobieltje Duolingo installeert, wordt automatisch op je horloge de horloge-Duolingo-app geïnstalleerd.

Als je één keer op je horloge tikt (zodat het Google "speak now"-icoontje in beeld komt), kan je naar beneden scrollen tot je "Start..." tegenkomt. In dat Start-menu kan je alle apps op je horloge vinden en starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:29
jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:21:
[...]

Dat gebeurt automatisch. Bij de meeste apps, bijvoorbeeld Hangouts of Duolingo, zit de "horloge-app" bij de mobiele app in. Dus zodra je op je mobieltje Duolingo installeert, wordt automatisch op je horloge de horloge-Duolingo-app geïnstalleerd.

Als je één keer op je horloge tikt (zodat het Google "speak now"-icoontje in beeld komt), kan je naar beneden scrollen tot je "Start..." tegenkomt. In dat Start-menu kan je alle apps op je horloge vinden en starten.
Je kan ook android wear mini launcher downloaden. Hoef je alleen van links naar rechts te slepen op je main scherm en zie je alle app en andere icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:04
jacobras schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:30:
Hm. Draai de nieuwe Android 5-preview op mijn Nexus 5, werkt blijkbaar niet helemaal lekker met Android Wear. Notificaties van Hangouts en WhatsApp komen nog gewoon binnen, maar teruglezen van conversatie is niet meer mogelijk (scherm blijft wit).

Update:
Ook reageren middels spreken of voorgedefinieerde reacties werkt niet meer. De communicatie tussen het horloge en de telefoon lijkt half kapot. Benieuwd of dat bij alle Android 5-gebruikers zo is.
Hier het zelfde! Denk dat ik maar weer terug ga naar KitKat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Iemand een idee waar je de officiële screen protector een beetje betaalbaar kan krijgen? Ik heb gelezen dat die toch het beste resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:18
Hoe gaat zo'n smartwatch trouwens met bandbreedte om? Merk je een significante stijging in je dataverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-09 19:09
Heb nu ook sinds vrijdag een moto 360 en het is echt wel een fantastisch ding! Wel nog vrij veel probleempjes, zoals lag, random disconnects,.. maar ik amuseer mij er echt kapot mee :p

P.S.

Iemand hier die toevallig graag een stone bandje wilt ruilen tegen een grijs/zwart bandje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
MrMilis schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:36:
Heb nu ook sinds vrijdag een moto 360 en het is echt wel een fantastisch ding! Wel nog vrij veel probleempjes, zoals lag, random disconnects,.. maar ik amuseer mij er echt kapot mee :p
Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakeld zichzelf elke keer helemaal uit
Kan er max 15 a 20 min mee spelen ;(
En ook al doe ik er niks mee en ligt hij op tafel na 15 a 20 min helemaal uit dood niks meer :-(
niet meer aan te krijgen, als ie dan uiteindelijk weer aan gaat krijg ik tekst in beeld met:
Bootloader (ofzo) Device is locked blah die blah weet ik veel onzin allemaal
En na een tijdje krijg ik hem wel weer aan de praat maar hij blijft dood gaan :-(
Batterij is gewoon vol, ook al meerdere keren gereset, ook al eerst na reset volledig opgeladen en daarna pas ingesteld en gekoppeld met telefoon echt alles al geprobeerd :?
Iemand nog ideeën ?

[ Voor 5% gewijzigd door Henk. op 19-10-2014 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Heren,

Wat doen jullie eraan om de screen burnin bij het opladen te voorkomen? Heb sinds gister de moto 360 en merkte dat bij t opladen vannacht hij gewoon doodleuk 7 uur lang op "100%" heeft gestaan met de tijd erbij (op lage helderheid). Ziet er wel cool uit natuurlijk maar is dit niet slecht voor mijn device? En had Motorola niet een update hiervoor uitgebracht (ik heb de laatste softwareversie)?

P.S. klopt het dat de moto360 niet in het Nederlands kan? Kon uit een lijstje talen kiezen in het begin en daar stond geen Nederlands bij...

[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 19-10-2014 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
RoosW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:10:
Ik denk dat ie de watch face uit de wedstrijd bedoelde die aangaf of er email/G+/Facebook enzo was door een icoon te laten verschijnen. Maar dat was alleen een concept, helaas..
Deze denk ik:
[afbeelding]
Er is een gast op XDA die deze (en al vele andere _/-\o_ ) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik Facer ervoor.

Naast facer gebruik ik ook Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.

Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg :D
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.
vickypollard schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:20:
Iemand een idee waar je de officiële screen protector een beetje betaalbaar kan krijgen? Ik heb gelezen dat die toch het beste resultaat geeft.
Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.
Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 02:00:
[...]

Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakelt zichzelf elke keer helemaal uit
Kan er max 15 a 20 min mee spelen ;(
En ook al doe ik er niks mee en ligt hij op tafel na 15 a 20 min helemaal uit dood niks meer :-(
niet meer aan te krijgen, als ie dan uiteindelijk weer aan gaat krijg ik tekst in beeld met:
Bootloader (ofzo) Device is locked blah die blah weet ik veel onzin allemaal
En na een tijdje krijg ik hem wel weer aan de praat maar hij blijft dood gaan :-(
Batterij is gewoon vol, ook al meerdere keren gereset, ook al eerst na reset volledig opgeladen en daarna pas ingesteld en gekoppeld met telefoon echt alles al geprobeerd :?
Iemand nog ideeën ?
Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.
tobitronics schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 06:35:
Heren,

Wat doen jullie eraan om de screen burnin bij het opladen te voorkomen? Heb sinds gister de moto 360 en merkte dat bij t opladen vannacht hij gewoon doodleuk 7 uur lang op "100%" heeft gestaan met de tijd erbij (op lage helderheid). Ziet er wel cool uit natuurlijk maar is dit niet slecht voor mijn device? En had Motorola niet een update hiervoor uitgebracht (ik heb de laatste softwareversie)?

P.S. klopt het dat de moto360 niet in het Nederlands kan? Kon uit een lijstje talen kiezen in het begin en daar stond geen Nederlands bij...
Lees effe 2 pagina's terug... ;)

Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
GroeneThee schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Er is een gast op XDA die deze (en al vele andere _/-\o_ ) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik Facer ervoor.

Naast facer gebruik ik ook Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.

Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg :D
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.

[...]

Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.

[...]

Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.

[...]

Lees effe 2 pagina's terug... ;)

Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.
Heb je een linkje voor die protector op amazon? Ik kon de officiële (van Power Support blijkbaar) niet vinden met shipping naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 22:49

Xiz

RoosW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:10:
Deze denk ik:
[afbeelding]
never mind, GroeneThee hierboven was waaaaaaaaay ahead of me ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Xiz op 19-10-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Tayfunc schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:56:
[...]

Je kan ook android wear mini launcher downloaden. Hoef je alleen van links naar rechts te slepen op je main scherm en zie je alle app en andere icons.
Aha... dat bedoelde ik een paar pagina's eerder. Icoontjes op je Moto.. Had dit ergens in een YouTube filmpje gezien. Heb de wear mini launcher er op gezet en heb nu die icoontjes.

Mijn dank voor is groot deze tip.
.

Harold+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels

Jij ook bedankt Jacobras. Inderdaad Wear Mini Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
J.Appleseed schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:44:
Hoe gaat zo'n smartwatch trouwens met bandbreedte om? Merk je een significante stijging in je dataverbruik?
In principe blijft het gebruik van de bandbreedte precies hetzelfde. Het enige wat de smartwatch doet is informatie tonen die sowieso al door je telefoon is/wordt opgehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

jacobras schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:45:
[...]

Ik hardloop 's avonds door het bos, dus het is behoorlijk donker. Verlichting staat dus op z'n laagst, en volgens mij dimt de Endomondo-app zelf ook nog wat extra. In ieder geval mooi dat-ie het lang uithoudt, ook maar eens met daglicht testen :)

En dan ben je klaar en zegt de 360 trots dat je je Heart Activity voor vandaag bereikt hebt. Maar je moet nog wel even je best doen om de 10.000 stappen te halen. Dacht het niet hè :+
Misschien een stomme vraag maar heb je dan ook je telefoon bij je? Ik vind het vervelend om te moeten hardlopen met telefoon, ik snap dat er geen gps inzit hij moeilijk je afstand kan opgeven of doet hij een guesstimate door middel van een x aantal stappen?

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports