Vertel mij watTherach schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:39:
[...]
Bedankt, nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot de Moto 360 leverbaar is
Met een slechte camera ziet het er juist beter uit aangezien je dan minder/geen pixels ziet. Zoals op je tweede plaatje al meteen zichtbaar was. Het is natuurlijk een eerste versie van de 360/Wear, resolutie zal rap stijgen.J.Appleseed schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:38:
Wanneer ik een foto maak van mijn computerbeeldscherm ziet het er ook niet uit. Slechte camera + beeldscherm = crap foto en pixels zijn enorm op de voorgrond aanwezig.
Nickname does not reflect reality
Haha dat was ook mijn eerste reactieBrad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:36:
[...]
Laat, imho, toch wel duidelijk zien dat de huidige resolutie veel maar dan ook echt véél te laag is.
En ja, ik weet, groot plaatje, valt minder op als je hem om hebt, etc.
Mwah, dit is met mijn nexus 5 gewoon van mijn iMac waar ik toch aardig dicht op het scherm moet hangen om te kunnen zien wat de pixels zijn. LCD fotograferen is gewoon rukBrad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:41:
[...]
Met een slechte camera ziet het er juist beter uit aangezien je dan minder/geen pixels ziet. Zoals op je tweede plaatje al meteen zichtbaar was. Het is natuurlijk een eerste versie van de 360/Wear, resolutie zal rap stijgen.
http://i.imgur.com/xK3quR4.jpg?1
[ Voor 64% gewijzigd door jip_86 op 01-10-2014 15:31 ]
Ik kan je foto in dropbox niet zien. Kan je het uploaden naar imgur.com ?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Kolere die is fraai zeg.barchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
als dit geen reden is om een 360 te nemen ..?!!
[afbeelding]
http://www.droid-life.com...h-faces-for-android-wear/
Ik was weg van de Motorola 360 maar lees stiekem nog mee, nu in dit zie ben ik wel weer enthousiast geworden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Super nice! Misschien toch maar bestellen...
Ik ben op zoek naar een 22mm horlogebandje zoals dit, maar iets donkerder. Wel van dat ruwe leer:

Lastig om te vinden in NL, maar ik denk dat het erg mooi zal staan met de moto.
Hij is wel te krijgen op etsy.com..

[ Voor 15% gewijzigd door Pinjataaa op 30-09-2014 23:56 ]
Deze lijkt er wel een beetje op: http://imgur.com/gallery/4yVPTPinjataaa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:52:
Ik ben op zoek naar een 22mm horlogebandje zoals dit:
[afbeelding]
(Via http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2h24j2/_/)
Die vind ik een beetje slordig ogen.vickypollard schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:56:
[...]
Deze lijkt er wel een beetje op: http://imgur.com/gallery/4yVPT
(Via http://www.reddit.com/r/moto360/comments/2h24j2/_/)
Mij lijkt 1 van deze wel wat, kleur 4 (of toch 3):

Via https://www.etsy.com/nl/l...=all&ga_view_type=gallery
[ Voor 8% gewijzigd door Pinjataaa op 01-10-2014 00:03 ]
Mij lijkt dit dan wel weer mooi voor de zwarte, iemand idee of het mogelijk zou zijn?
http://www.strapcode.com/store/images/DCD222210BBK002-4.jpg
http://www.strapcode.com/store/images/SMB2222FYPBK038.jpg
Al vind ik de standaard strap ook erg mooi, dus hou eerstkomende tijd gewoon die erop
Al vind ik de standaard strap ook erg mooi, dus hou eerstkomende tijd gewoon die erop
Als het niet breder is dan 22mm moet het toch kunnen?FluX schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:59:
Mij lijkt dit dan wel weer mooi voor de zwarte, iemand idee of het mogelijk zou zijn?
Je moet er dan wel een stukje uitfrezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 01-10-2014 07:37 ]
Kan je beter hier vragen, meer mensen met horloge verstandPinjataaa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:52:
Ik ben op zoek naar een 22mm horlogebandje zoals dit, maar iets donkerder. Wel van dat ruwe leer:
[afbeelding]
Redelijk standaard nato/zulu strap van leer.
[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 01-10-2014 10:18 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ging blijkbaar iets mis met mijn settings van dropbox oidbarchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:30:
Ik kan je foto in dropbox niet zien. Kan je het uploaden naar imgur.com ?

"Trophy watch"? Ja, je moet het toch iets noemen als je Pebble er lang niet zo goed uitziet als een 360!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik neem to be honest aan dat dat vooral meer een shot fired richting de Apple Watch is.
Vraagje: gaan wij hier in de EU enige kans krijgen om ook die mooie donkergrijze band te krijgen? Of is dat alleen voor de beschaafde landen van de wereld (lees: 'murica)?
Vraagje: gaan wij hier in de EU enige kans krijgen om ook die mooie donkergrijze band te krijgen? Of is dat alleen voor de beschaafde landen van de wereld (lees: 'murica)?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Wat is dat voor bandje? Is dat jouw 360? Ziet er echt fantastisch uit. Verliefd man!barchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
als dit geen reden is om een 360 te nemen ..?!!
http://www.droid-life.com...h-faces-for-android-wear/
[ Voor 7% gewijzigd door pprs op 01-10-2014 16:32 ]
Hier ook erg mooie watchfaces: http://www.droid-life.com...h-faces-for-android-wear/
Verkeerde link gecopy/paste? Is namelijk al gepostarene schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:03:
Hier ook erg mooie watchfaces: http://www.droid-life.com...h-faces-for-android-wear/
Blijven mooi trouwens.
Verdomme zeg, al die mooie watchfaces maken me alleen maar ongeduldiger 
Wat is 't een mooi ding
ook echt leuk dat je ontzettend veel stijlen kan toepassen: klassiek, modern, een mix van beide, het kan allemaal. Heel wat anders dan de LG G Watch R.

Wat is 't een mooi ding

[ Voor 27% gewijzigd door BleuZ op 01-10-2014 19:43 ]
Klopt. Ik vind die LG G Watch R eigenlijk maar een lomp ding met die dikke rand. Dan neem ik toch liever dat zwarte balkje voor liefJ.Appleseed schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:42:
Wat is 't een mooi dingook echt leuk dat je ontzettend veel stijlen kan toepassen: klassiek, modern, een mix van beide, het kan allemaal. Heel wat anders dan de LG G Watch R.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik de fotos zo zie krijg ik het gevoel dat het in het echt alleen maar kan tegenvallen.. zo (onrealistisch) echt ziet het er uit haha
Het zijn toch echte foto's, geen photoshops of renders.
Dat in tegenstelling tot i.imgur.com/k0M5XST.png waar wél een echt horloge wordt getoond (al dan niet met '89%' erbij geshopt, als batterij-indicator.
Dat in tegenstelling tot i.imgur.com/k0M5XST.png waar wél een echt horloge wordt getoond (al dan niet met '89%' erbij geshopt, als batterij-indicator.
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ze faces zijn inderdaad erg mooi. Toch is er een heel klein stemmetje in mijn hoofd dat tegen mij zegt : "Je gaat je toch een heel klein beetje irriteren aan het onderste zwarte randje"J.Appleseed schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:42:
Wat is 't een mooi dingook echt leuk dat je ontzettend veel stijlen kan toepassen: klassiek, modern, een mix van beide, het kan allemaal. Heel wat anders dan de LG G Watch R.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De LG vind ik ook mooi, is gewoon een andere uitstraling. Heeft inderdaad niet de mogelijkheid zich aan alle stijlen aan te passen. Kan op zich niet wachten
Gezien het op de foto's eruit ziet alsof de geweldig mooie watch faces diepte hebben vraag ik me toch echt af of het in het echt (wanneer je er met 2 ogen naar kijkt ipv 1 camera lens, en waarmee je dus veel beter diepte kunt inschatten) ook zo is.
Heeft iemand ze in het echie gezien?
[ Voor 3% gewijzigd door Yoghurt114 op 02-10-2014 21:25 ]
Ik heb de Moto 360 inmiddels vandaag de eerste volledige dag in gebruik. Echt een hele mooie smartwatch en werkt ook erg goed. Je merkt alleen nog wel dat Android Wear nog in de kinderschoenen staat.
Even voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de batterylife (Ambient mode is off):
Vandaag om 6:50 op gestaan nu om 21:30 nog 34% batterij over. Dit is bij redelijk normaal gebruik, best een hoop notificaties gehad vandaag en ook onderweg naar huis via Google Now notifications gehad. De watch ook geshowed op werk (hartslagmeter, wat er gebeurt bij bellen etc.)
Ik ben dus heel erg tevreden!
Even voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de batterylife (Ambient mode is off):
Vandaag om 6:50 op gestaan nu om 21:30 nog 34% batterij over. Dit is bij redelijk normaal gebruik, best een hoop notificaties gehad vandaag en ook onderweg naar huis via Google Now notifications gehad. De watch ook geshowed op werk (hartslagmeter, wat er gebeurt bij bellen etc.)
Ik ben dus heel erg tevreden!
Kom, laat nog eens wat horen, eigenaren van een 360! Gooi er hier nog eens een korte review tegen aan hoe de accu en de smoothness nu zijn. Dit om ons lekker te maken en de tijd te doden 
~edit~ euh, okay, er was mij net iemand voor geweest die zijn ervaring had opgeschreven, scherm niet ververst ...
~edit~ euh, okay, er was mij net iemand voor geweest die zijn ervaring had opgeschreven, scherm niet ververst ...
[ Voor 23% gewijzigd door barchettanl op 02-10-2014 21:44 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Daar doelde ik inderdaad ook op. Vooral die breathing lijkt echt 3dYoghurt114 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:23:
Gezien het op de foto's eruit ziet alsof de geweldig mooie watch faces diepte hebben vraag ik me toch echt af of het in het echt (wanneer je er met 2 ogen naar kijkt ipv 1 camera lens, en waarmee je dus veel beter diepte kunt inschatten) ook zo is.
Paar pagina's terug heb ik uitgebreid mijn gebruik (na de laatste update) voor een dag bijgehoudenbarchettanl schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:43:
Kom, laat nog eens wat horen, eigenaren van een 360! Gooi er hier nog eens een korte review tegen aan hoe de accu en de smoothness nu zijn. Dit om ons lekker te maken en de tijd te doden
Gemiddeld haal ik hem om 06:30 van de lader en om 23:30 gaat hij er weer op (ongeveer 35% resterend, met ambient mode uit).
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Dubbelpost
[ Voor 117% gewijzigd door GermanPivo op 03-10-2014 08:49 ]
Maar dat is met scherm dus standaard helemaal uit? Of kan je die nu na de update aanhouden?GermanPivo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:47:
[...]
Paar pagina's terug heb ik uitgebreid mijn gebruik (na de laatste update) voor een dag bijgehoudenIk blijf niet bezig
![]()
Gemiddeld haal ik hem om 06:30 van de lader en om 23:30 gaat hij er weer op (ongeveer 35% resterend).
Dat is inderdaad met het scherm standaard helemaal uit. Gaat aan zodra je je pols naar je toe draait en dat werkt goed genoeg voor mij. Het scherm kon je voor de update ook al de hele tijd aanhouden (ambient mode), maar dat gebruik ik dus niet..jip_86 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Maar dat is met scherm dus standaard helemaal uit? Of kan je die nu na de update aanhouden?
Ik heb gehoord dat ambient mode niet heel goed werkt. Als het scherm is gedimt kan je het nauwelijks lezen waar dit toch wel de functie er van is als je snel even wil kijken als je bijvoorbeeld aan het typen bent, kan jij dit bevestigen?GermanPivo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
Dat is inderdaad met het scherm standaard helemaal uit. Gaat aan zodra je je pols naar je toe draait en dat werkt goed genoeg voor mij. Het scherm kon je voor de update ook al de hele tijd aanhouden (ambient mode), maar dat gebruik ik dus niet..
[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 03-10-2014 12:59 ]
Hmm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Ik heb even snel een foto voor je gemaakt met ambient mode aan. Partij tl-lampen boven m'n hoofd aan en ik kan prima het horloge aflezen terwijl ik aan het typen ben. Ik stoor me meer aan het feit dat de secondewijzer verdwijntulTimaS schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:58:
[...]
Ik heb gehoord dat ambient mode niet heel goed werkt. Als het scherm is gedimt kan je het nauwelijks lezen waar dit toch wel de functie er van is als je snel even wil kijken als je bijvoorbeeld aan het typen bent, kan jij dit bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door GermanPivo op 03-10-2014 13:16 ]
Veel mensen geven aan dat de achterplaat van de Moto 360 erg snel scheurt. Is dat bij jou niet het geval?GermanPivo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Hmm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Ik heb even snel een foto voor je gemaakt met ambient mode aan. Partij tl-lampen boven m'n hoofd aan en ik kan prima het horloge aflezen terwijl ik aan het typen ben. Ik stoor me meer aan het feit dat de secondewijzer verdwijntAls ik aan het typen ben, kijk ik trouwens eerder op m'n beeldscherm hoe laat het is dan op het horloge
[afbeelding]
Dat zal toch wel garantie zijn mag ik hopen?J.Appleseed schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Veel mensen geven aan dat de achterplaat van de Moto 360 erg snel scheurt. Is dat bij jou niet het geval?
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat komt doordat het bandje druk uitoefent op die randen. Die zijn rond, dus de band kan niet vrij bewegen (zie ook de afdruk in de band). Van wat ik heb begrepen gebeurt het vooral bij mensen die het horlog op hun pols dragen, waardoor er al snel teveel druk wordt uitgeoefend. Het bandje te strak hebben, of een metalen band gebruiken dragen bij aan die druk... Tl;dr: niet op je pols dragen.
Niet op je pols? Moet ik hem dan maar om m'n hoofd doen?vickypollard schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:33:
Dat komt doordat het bandje druk uitoefent of die randen. Die zijn rond, dus de band kan niet vrij bewegen (zie ook de afdruk in de band). Van wat ik heb begrepen gebeurt het vooral bij mensen die het horlog op hun pols dragen, waardoor er al snel teveel druk wordt uitgeoefend. Het bandje te strak hebben, of een metalen band gebruiken dragen bij aan die druk... Tl;dr: niet op je pols dragen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat ik bedoel is dat je hem niet op het gedeelte moet dragen waar je hand beweegt (je pols dus). Hij moet er wat verder vanaf zitten, waar geen beweging is.DennusB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:34:
[...]
Niet op je pols? Moet ik hem dan maar om m'n hoofd doen?
Edit: plaatje om duidelijk te maken welke plek ik bedoel:
[ Voor 14% gewijzigd door vickypollard op 03-10-2014 13:38 ]
Nope, geen last van.J.Appleseed schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Veel mensen geven aan dat de achterplaat van de Moto 360 erg snel scheurt. Is dat bij jou niet het geval?
Same here maar ik heb hem nu pas 2 dagen
Iemand trouwens enig idee waar je die Pebble Steel black horloge band kan halen in Nederland? Die schijnt goed te passen in de Moto360 en vind een metalen horlogeband mooier als de bijgeleverde van zwart leer.
EDIT:
deze dus:
http://www.bestbuy.com/si...20steel%20black&cp=1&lp=3
[ Voor 59% gewijzigd door Tripwire999 op 03-10-2014 15:12 ]
Kijk die is ook mooi! Wist alleen niet dat 20mm bandjes ook paste. Dacht dat het 22mm was!
Gebruik je die ook op een moto360 of op een pebble?
Zag dat de Moto360 nu ook in de UK te koop is, al kan ik alleen nu de zwarte vinden. Zou graag de andere versie willen. Ik kan deze wel nu bestellen in de VS en een collega hem laten meenemen. hij vertrekt volgende week richting europa en ik zie hem dan over een dag of 10. Scheelt iets qua geld al valt dat wel mee. Wel las ik al behoorlijk wat verhalen op amazon en bij best buy dat er best al wat gevallen zijn van die gescheurde achterkant. Dat zou wel balen zijn als ik hem dan terug moet sturen naar de VS.
Hebben de mensen die de Moto al hebben ook een screen protector er bij gekocht?(ca. $14)?
Hebben de mensen die de Moto al hebben ook een screen protector er bij gekocht?(ca. $14)?
Voor degene die de zwarte hebben , is ie van een donker metaal gemaakt of is ie zwart gecoat , zo ja zal dat snel beschadigen /krassen waardoor het lichte rvs er doorheen komt .
zie hierbarchettanl schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:10:
Het zijn toch echte foto's, geen photoshops of renders.
MOTO 360 WITH BREITLING WATCH FACE: http://youtu.be/qVH9slGtGic
Tsja, hij ziet er mooi uit maar ik vind 'm zelf irl nogal tegenvallen..indofk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:17:
[...]
zie hier
MOTO 360 WITH BREITLING WATCH FACE: http://youtu.be/qVH9slGtGic
Ondanks de omschrijving is het gewoon een 22mm bandje.Tripwire999 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:46:
[...]
Kijk die is ook mooi! Wist alleen niet dat 20mm bandjes ook paste. Dacht dat het 22mm was!
Hij ligt te wachten tot ik een moto360 hebDanny79 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:48:
[...]
Gebruik je die ook op een moto360 of op een pebble?
Ok, mijn collega in de VS heeft 'em alvast bij Best Buy voor mij gescoord. Stone versie, waarvan het bandje dus de eerder gemelde ' squeaky sounds ' maakte. Omgeruild voor een zonder
Ook gaat hij kijken of hij een tweede lader kan scoren dmv een Best Buy regeling waar ik over las. Dan kost een tweede lader slechts $15.
Toch ook maar een officiële screen protector erbij laten halen, volgens verschillende reports de beste qua fit en 'touch'. Helaas zien we elkaar pas 13 oktober, kan niet wachten. Om de pijn te verzachten maar alvast op zoek naar wat andere bandjes.
Ook gaat hij kijken of hij een tweede lader kan scoren dmv een Best Buy regeling waar ik over las. Dan kost een tweede lader slechts $15.
Toch ook maar een officiële screen protector erbij laten halen, volgens verschillende reports de beste qua fit en 'touch'. Helaas zien we elkaar pas 13 oktober, kan niet wachten. Om de pijn te verzachten maar alvast op zoek naar wat andere bandjes.
Hoe goed werkt de hartslag sensor van de moto 360 eigenlijk?
De paar keer dat ik in de afgelopen week mijn moto 360 omhad in de sportschool, was hij ongeveer gelijk aan wat zo'n fitnessapparaat aangeeft. Hoe accuraat die zijn weet ik dus niet, maar het is wel een werkbaar ding.
Voor de liefhebbers, steinhart heeft mooie horloge bandjes (22mm) niet goedkoop 30€ leer en 85€ mesh (en vanalles tussen die prijzen) maar wel uitstekende kwaliteit. Had een band bij gekocht bij een horloge van hun en de kwaliteit is uitstekend.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Hier een uitgebreide Nederlandse review van Androidworld
http://androidworld.nl/re...lvr.it&utm_medium=twitter
indofk schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:41:
Kom maar op met dat dingNu was er begin oktober wel een grote update die de accuduur van dit horloge sterk zou moeten verbeteren. Inmiddels haal ik ruim een dag met de accu van deze Motorola-horloge en dit is met zowel Ambient-modus aan als uit.
Toch een mededeling waard: van het weekend twee dagen zonder op te laden met de 360 kunnen doen (iets rustiger mbt notificaties) 
Vandaag weer flink wat notificaties, 06:30 van de lader en nu nog 58% over..
Vandaag weer flink wat notificaties, 06:30 van de lader en nu nog 58% over..
Vorige week een week voor mijn werk in New York gezeten. Heb er toch ook maar 1 gehaald. Topding. Zier er erg mooi uit en spreekt allemaal voor zichzelf. De oplader is ook erg goed bedacht.
Ik (en veel vrienden / collega's) zijn erg positief over de 360
Ik (en veel vrienden / collega's) zijn erg positief over de 360
Met ander woorden: Apple heeft de verkeerde insteek gehad om met een vierkant model te komen met een ingewikkelde UI? Ook al kan het 'veel meer' en is het een echte Apple (voor sommige mensen heel belangrijk)?
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Een vierkant display is natuurlijk wel wat praktischer, maar ik vind de Apple Watch echt niet des Apple's. Ziet er in mijn ogen uit als een goedkoop speeltje. En dan die bediening... heel vaag...barchettanl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:04:
Met ander woorden: Apple heeft de verkeerde insteek gehad om met een vierkant model te komen met een ingewikkelde UI? Ook al kan het 'veel meer' en is het een echte Apple (voor sommige mensen heel belangrijk)?
En wat is dat 'veel meer' dan wel niet?barchettanl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:04:
Ben met je eens dat ook ik denk dat Apple een verkeerde insteek heeft gekozen. Ben erg benieuwd naar de bediening , maar heb het vermoeden dat het opgehemelde digitale kroontje in de praktijk niet echt fijn werkt. Zeker niet als je wat grotere vingers hebt.
Precies, vind het design van de Apple Watch echt afgrijselijk. Motorola heeft met de 360 een ontwerp neergezet waarvan ik zou zeggen dat het zo uit Cupertino zou kunnen komen. Echt een prachtig apparaat.vickypollard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Een vierkant display is natuurlijk wel wat praktischer, maar ik vind de Apple Watch echt niet des Apple's. Ziet er in mijn ogen uit als een goedkoop speeltje. En dan die bediening... heel vaag...
Inderdaad, het is (imo) echt de mooiste smartwatch tot nu toe (al vind ik de Pebble Steel erg stoer en de Asus Zenwatch redelijk elegant). Toch kan ik me er weinig bij voorstellen totdat ik hem voor het eerst in het echt zie (en om mijn eigen pols). Zelf wil ik graag een early adaptor zijn, maar ik pas deze keer denk ik toch. 250 euro is best aardig wat geld en ik heb het gevoel dat de smartwatches de komende 12-24 maanden enorm gaan verbeteren. En dus ook qua design (en dikte).J.Appleseed schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Precies, vind het design van de Apple Watch echt afgrijselijk. Motorola heeft met de 360 een ontwerp neergezet waarvan ik zou zeggen dat het zo uit Cupertino zou kunnen komen. Echt een prachtig apparaat.
Veel watchfaces van bekende horloges: http://forum.xda-develope...r-skins-boostr29-t2877368
Sinds vandaag ook een Moto 360!
alles werkt goed maar een probleem met Google Now. Als ik namelijk een reminder, timer, agenda afspraak of notitie wil maken werkt het niet. Hij laat me dan de zoekresultaten van Google zien ipv de functie uitvoeren. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
Op mijn telefoon werken de functies overigens gewoon prima. De verbonden telefoon is een Nexus 5.
Op mijn telefoon werken de functies overigens gewoon prima. De verbonden telefoon is een Nexus 5.
Op welke taal staat jouw Google Now?
@timmert26 - geweldig! Ik zie dat ze een zwarte 360 hebben genomen, die kan die faces goed hebben, ook al hebben de originele uurwerkjes vaak een chroomkleurige kast. (ik wil eigenlijk daarom ook die chroom- of zilverkleurige hebben)

wordt
@timmert26 - geweldig! Ik zie dat ze een zwarte 360 hebben genomen, die kan die faces goed hebben, ook al hebben de originele uurwerkjes vaak een chroomkleurige kast. (ik wil eigenlijk daarom ook die chroom- of zilverkleurige hebben)

wordt
[ Voor 104% gewijzigd door barchettanl op 07-10-2014 17:56 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Heeft blijkbaar te maken met de Android Wear App update van vandaag. Kijk hier maar eens in de comments: http://www.androidpolice....r-wearables-apk-download/tweakG5 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:36:
Sinds vandaag ook een Moto 360!alles werkt goed maar een probleem met Google Now. Als ik namelijk een reminder, timer, agenda afspraak of notitie wil maken werkt het niet. Hij laat me dan de zoekresultaten van Google zien ipv de functie uitvoeren. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
Nevermind
[ Voor 84% gewijzigd door GroeneThee op 07-10-2014 18:35 ]
Een website waar allerlei ontworpen(zelf en nagemaakte) watch faces op staan. Deze wordt ook veel bijgewerkt. http://facerepo.com/app/faces/round/downloaded/all/1
Daar zitten een paar hilarische tussen, waarvoor je bijna alleen al een 360 zou willen kopen 
(Marvin the Martian watch!!!)
(Marvin the Martian watch!!!)
[ Voor 14% gewijzigd door barchettanl op 07-10-2014 19:04 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik vind die mickey mouse toch wel de beste 
Je hebt de app "facer" nodig om deze watchfaces te kunnen gebruiken. Deze kost 80 cent en hierin kun je ook zelf watchfaces ontwerpen van joun favoriete horloge.
Je hebt de app "facer" nodig om deze watchfaces te kunnen gebruiken. Deze kost 80 cent en hierin kun je ook zelf watchfaces ontwerpen van joun favoriete horloge.
[ Voor 71% gewijzigd door timmert26 op 07-10-2014 19:09 ]
En iedereen maar denken dat het een mooie ronde oled horloge werdJ.Appleseed schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Precies, vind het design van de Apple Watch echt afgrijselijk. Motorola heeft met de 360 een ontwerp neergezet waarvan ik zou zeggen dat het zo uit Cupertino zou kunnen komen. Echt een prachtig apparaat.
Hij staat op English (US)barchettanl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:34:
Op welke taal staat jouw Google Now?
Waar zie je het staan dan. Ik lees alleen dat Google Now regelmatig naar voor komt. Ik heb ook al resync gedaan.Therach schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:05:
[...]
Heeft blijkbaar te maken met de Android Wear App update van vandaag. Kijk hier maar eens in de comments: http://www.androidpolice....r-wearables-apk-download/
Alleen dat mega lelijke zwarte gedeelte onderin, hoe mooi je watchface ook is het blijft lelijk daardoor. Maar dat is mijn persoonlijke mening.timmert26 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:33:
Veel watchfaces van bekende horloges: http://forum.xda-develope...r-skins-boostr29-t2877368
Dat ben ik helemaal met je eens, sommige zwarte faces weten het nog enigszins te verbergen, maar bij de rest ziet er echt crappie uit.
De pebble ook ingeruild op een moto360... wat een schitterend ding! Was bang dat ik hem te dik of te groot zou vinden maar valt alles mee. Net klokje! Nu eens even wat mee spelen ;-).
Vraagje voor de eigenaars van een 360:
Zo'n overzicht van al die custom watch-faces vind ik erg cool, maar ik vraag me nog wel af of het slechts statische plaatjes zijn of dat het ook geanimeerd is? Ik bedoel, zo'n watchface met naast de grote klok ook bv drie kleine klokjes zoals in dit voorbeeld:

Werken die kleine wijzertjes onder, links en boven dan ook of is het alleen maar sier?
Zo'n overzicht van al die custom watch-faces vind ik erg cool, maar ik vraag me nog wel af of het slechts statische plaatjes zijn of dat het ook geanimeerd is? Ik bedoel, zo'n watchface met naast de grote klok ook bv drie kleine klokjes zoals in dit voorbeeld:

Werken die kleine wijzertjes onder, links en boven dan ook of is het alleen maar sier?
Dat ligt volgens mij aan de watchface. Volgens mij hebben de meeste wel werkende, onderliggende metertjes (die ook wel eens gebruikt worden om bijvoorbeeld het batterijniveau aan te geven).Haay schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:34:
Vraagje voor de eigenaars van een 360:
[afbeelding]
Zo te zien werken de metertjes op de watchface die jij hebt gepost allemaal. Onderste batterij, links uren alleen, boven seconden (stopwatch???), en dan rechts de datum.
[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 08-10-2014 20:33 ]
Alles wat je in principe wilt kan je animeren, bewegen etc. Je hebt zelfs dynamische watch faces waar de achtergrond bijvoorbeeld veranderd naar gelang het weer veranderd.
Download anders maar gewoon eens facer (Google Play: Facer for Android Wear) dan kan je er zelf ook 1 maken. heb er al effe mee gespeeld en als ik de mijne volgende week krijg, gaat een zelf gemaakte watch face er zeker ook op!
Download anders maar gewoon eens facer (Google Play: Facer for Android Wear) dan kan je er zelf ook 1 maken. heb er al effe mee gespeeld en als ik de mijne volgende week krijg, gaat een zelf gemaakte watch face er zeker ook op!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
"Pluspuntenindofk schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:41:
→ Voldoende accuduur (1 dag)"
Mooie review, weer eentje om anderen mee te vergelijken. Ben het echter niet eens met bovenstaande. Zoiets is een mening en wil je het toch als belangrijk mee laten tellen vind ik dat je het moet vergelijken met resultaten van andere smartwatches. De Pebble gaat een week mee, de Sony SW2 ongeveer 3-4 dagen, samsung horloges tegen de 2 dagen, LG G watch ook 2 dagen en dan de Moto 1 dag (en dan niet eens scherm always-on). Dan is dat toch eerder een minpunt.
Persoonlijk vindt ik het echt om te huilen, maargoed, ik heb een Pebble die meestal na 9 dagen pas leeg is.. natuurlijk niet mee te vergelijken
En de Apple Watch ook een dag. Dus wat dat betreft is de accuduur top natuurlijk 
Maar serieus, bij bijvoorbeeld Pebble moet je ook wel kijken wat je daar voor krijgt. Alleen notificaties in zwart wit op een behoorlijk lage resolutie.
Maar serieus, bij bijvoorbeeld Pebble moet je ook wel kijken wat je daar voor krijgt. Alleen notificaties in zwart wit op een behoorlijk lage resolutie.
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 08-10-2014 23:09 ]
Puur alleen al door die uitspraak kan ik met vrijwel volledige zekerheid zeggen dat je geen Pebble hebt. Ofwel?jip_86 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:08:
En de Apple Watch ook een dag. Dus wat dat betreft is de accuduur top natuurlijk
Elk woord dat er staat klopt toch gewoon? Er zit geen kleurenscherm in en de resolutie is van 1984.Yosecret schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:19:
Puur alleen al door die uitspraak kan ik met vrijwel volledige zekerheid zeggen dat je geen Pebble hebt. Ofwel?
Nickname does not reflect reality
Ik heb een PebbleYosecret schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:19:
[...]
Puur alleen al door die uitspraak kan ik met vrijwel volledige zekerheid zeggen dat je geen Pebble hebt. Ofwel?
Mee eens. Als je het vergelijkt met andere smartwatches is het gewoon een minpunt. En een dag is bij "zwaar" gebruik dus geen dag...Yosecret schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:41:
[...]
"Pluspunten
→ Voldoende accuduur (1 dag)"
Mooie review, weer eentje om anderen mee te vergelijken. Ben het echter niet eens met bovenstaande. Zoiets is een mening en wil je het toch als belangrijk mee laten tellen vind ik dat je het moet vergelijken met resultaten van andere smartwatches. De Pebble gaat een week mee, de Sony SW2 ongeveer 3-4 dagen, samsung horloges tegen de 2 dagen, LG G watch ook 2 dagen en dan de Moto 1 dag (en dan niet eens scherm always-on). Dan is dat toch eerder een minpunt.
Persoonlijk vindt ik het echt om te huilen, maargoed, ik heb een Pebble die meestal na 9 dagen pas leeg is.. natuurlijk niet mee te vergelijken
En als minpunt irritaties op de pols... Beetje erg subjectief, maar goed, verder zeer uitgebreide review.
[ Voor 5% gewijzigd door barrymossel op 09-10-2014 08:32 ]
Is de Moto 360 ook zonder een smartphone te gebruiken? Dus puur als horloge met verschillende watchfaces? En zo ja, hoeveel scheelt dat in batterijgebruik?
Krijg binnenkort ook de moto 360.
Helaas is de pebble steelband silver uitverkocht bij smartwatchshop
.
Ben benieuwd hoe dit gaat staan met de moto 360 gray/silver.

Iemand die een shop weet die deze band verkoopt?
Helaas is de pebble steelband silver uitverkocht bij smartwatchshop
Ben benieuwd hoe dit gaat staan met de moto 360 gray/silver.
Iemand die een shop weet die deze band verkoopt?
[ Voor 37% gewijzigd door Brantje op 09-10-2014 09:55 ]
Jazeker, behalve:Brad Pitt schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Elk woord dat er staat klopt toch gewoon? Er zit geen kleurenscherm in en de resolutie is van 1984.
Qua functionaliteit zit hij nog steeds dicht op Android Wear, op sommige aspecten loopt hij zelfs voor door enorme aanbod aan apps/watchfaces. Maar laten we daar maar niet te diep op in gaan, 't topic gaat immers over de Moto.Alleen notificaties
Eerste ervaring met batterijduur (nog niet echt een test nauurlijk) lijkt goed! Zit nu op 83% (13:50, vanaf 0730 van de lader afgegaan). Wel heb ik gmail notificaties uit staan en mute ik altijd whatsapp groepen. Wat dan wel? Kalender notificaties, individuele whatsappjes, mensen die bellen, buienalarm, flitsmeister (handig!) en nog wat bitcoin alerts. Mijn telefoon (xperia z1) lijkt het minder lang uit te gaan houden.
Vond de zwarte (plastic) pebble een mooi strak horloge, leuk design met de tekst watchface, maar dit is meer echt een 'sieraad'. Zowel de minimalistic als retro watchfaces zien er erg goed uit.
Vond de zwarte (plastic) pebble een mooi strak horloge, leuk design met de tekst watchface, maar dit is meer echt een 'sieraad'. Zowel de minimalistic als retro watchfaces zien er erg goed uit.
CNET: Moto 360 tries to be the best smartwatch, and doesn't quite get there
en ... 326 thumbs up en 187 thumbs down. Niet iedereen is het met dit filmpje eens (wat ook uit de commentaren blijkt).
En nog een onzinnig fimpje: YouTube: MOTO 360 SMARTWATCH USING 6 YEAR OLD TECHNOLOGY?!?
en ... 326 thumbs up en 187 thumbs down. Niet iedereen is het met dit filmpje eens (wat ook uit de commentaren blijkt).
En nog een onzinnig fimpje: YouTube: MOTO 360 SMARTWATCH USING 6 YEAR OLD TECHNOLOGY?!?
[ Voor 45% gewijzigd door barchettanl op 09-10-2014 18:51 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Bij sommige watchfaces is het echt wel jammer dat het niet volledig rond is he
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 09-10-2014 20:36 ]
Op XDA hebben ze een adapter in ontwikkeling voor de Moto360. Met deze adapter moet het makkelijker zijn om andere bandjes te gebruiken.
http://forum.xda-develope...adapter-moto-360-t2898908
Interessant die adapter, project staat nog niet op Kickstarter....nog even geduld dus.
Ben nog enorm aan het twijfelen om er wel/niet een aan te schaffen. Dan met name voor de diverse watch faces, foto's en filmpjes zien er goed uit in ieder geval.
En Endomondo geeft nu ook ondersteuning voor Android Wear, handig dus voor het fietsen, hardlopen of iets dergelijks om te bedienen vanaf je pols.
Ben nog enorm aan het twijfelen om er wel/niet een aan te schaffen. Dan met name voor de diverse watch faces, foto's en filmpjes zien er goed uit in ieder geval.
En Endomondo geeft nu ook ondersteuning voor Android Wear, handig dus voor het fietsen, hardlopen of iets dergelijks om te bedienen vanaf je pols.
Het lijkt er op dat de moderator op XDA het topic starter bericht heeft verwijderd.
Over die bandjes en het gevaar voor scheuren:
YouTube: Moto 360 Back Cracking: Explained
Over die bandjes en het gevaar voor scheuren:
YouTube: Moto 360 Back Cracking: Explained
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Is dezelfde club die de Orginele Steelconnect 1 en 2 bedacht hebben voor de Pebble steel.ulTimaS schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:16:
Op XDA hebben ze een adapter in ontwikkeling voor de Moto360. Met deze adapter moet het makkelijker zijn om andere bandjes te gebruiken.
De 1.0 versie was prut (aluminium verkleurde, lelijk afgewerkt enz) maar als ze geleerd hebben van de 2.0 versie (die ik nu al een tijdje met plezier gebruik op mijn pebble) kan dat een leuke lijn accessoires worden voor de Motorola 360.
Alleen moet je wel tegen een lange levertijd kunnen, ze komen hun afspraken nog al eens niet na namelijk.
Edit: er staan al leuke voorbeelden op hun Instagram trouwens. @Steelconnect
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-10-2014 11:18 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ziet er leuk uit!
https://www.kickstarter.c...your-pebble-steel-with-an
https://www.steelconnect.co/
https://www.kickstarter.c...your-pebble-steel-with-an
https://www.steelconnect.co/
[ Voor 20% gewijzigd door barchettanl op 10-10-2014 18:08 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Review van nutech.nl
Een kritische en een wat persoonlijke review die zich helaas niet richt op de consument maar op persoonlijke voorkeur.
http://www.nutech.nl/revi...hting-zoekende-markt.html
Een kritische en een wat persoonlijke review die zich helaas niet richt op de consument maar op persoonlijke voorkeur.
http://www.nutech.nl/revi...hting-zoekende-markt.html
Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports