En dat terwijl hij een shitload aan meldingen binnenkrijgt hé. Valt allemaal dus reuze mee.Basekid schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:30:
Hm 18 uur is zeker goed. Maakt het toch weer interessant
Dat is met scherm uit he. De LG's halen dat met scherm aan. Dus nog steeds 50% minder dan 'de rest'.
Here are my results with moderate usage. Day 1: 16 hours w/ Ambient screen on. Day 2: 18 hours w/ Ambient Screen on. Day 3-4: still in progress (Ambient screen off).. Watch has been off the charger since yesterday morning, still going.. at 26hrs so far.
I'm enjoying my Moto 360. It's been very useful, especially with reminders. I often don't feel my phone vibrate in my pocket. The watch's vibration and "glanceable" notifications are incredibly useful. Using the watch to start a song, send a text, or make a phone call is very helpful when driving. I don't have the fanciest Bluetooth head unit in my vehicle, so this adds functionality that would cost a pretty penny otherwise. That being said, I have gripes. I'm posting those on my blog, here: aurir.wordpress.com/2014/09/15/one-day-with-moto-360-some-bugs-for-motorola-and-google-to-fix/
I get that in comparison to the other Wear watches the battery is bad. But I've gotten a full days use out of mine for the past 3 days since I got it, and that's with moderate use (which obviously varies from person to person). Reading notifications, texts, step counts, and any other things that pop up through the day, sending texts, voicing call commands, etc. Not much of a hassle to just drop it on the charger when you goto bed every night. I love it.
Minus the charging cradle without USB. That was a stupid thing for them to do.
Battery life is significantly improved after the new firmware update Motorola pushed out right after launch. There's debate about this but a full battery drain and charge seems to help most people too.
The lowest brightness setting is still "too" bright for night time
Gesture/motion screen on is way too sensitive. Along with my first con: watch keeps turning on when I drive at night when I turn my steeling wheel...since I drive a manual I HAVE to steer with my left (watch) hand. Screen turns on - even on lowest brightness setting and basically blinds me and temporarily destroys night time vision...which is really bad when driving.

Bought it, tried it on, paired it up with my phone and played with it for 30 mins. Packed it back up and sold it on craigslist for a profit. It's not for me even though I really wanted it to be. I'll wait for the next iteration.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Zou fijn zijn als je aangeeft wat of wie je quote.
Het horloge is nu weer te bestellen op de Motorola site, maar nog steeds alleen Amerikaanse adressen.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Volgens mij nog niet gepost.... van Android Police
Moto 360 Review: Better Than You Feared, Worse Than You Hoped
Moto 360 Review: Better Than You Feared, Worse Than You Hoped
Verwijderd
Met al die wisselende kritieken wil ik 'm juist al gewoon hebben om zelf te kunnen oordelen. Al dat gejank telkens..
Let er ook even op SST dit gebruikers zijn die $275,- hebben betaald voor het horloge. Daardoor zijn ze soks wat vergevender of rooskleuriger.Pinjataaa schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:29:
[...]
Lees hier hoe ze de watch gebruiken, ik vind het hoopvol. Jij mag het opvatten zoals je wilt.
http://forum.xda-develope...iscussion-t2806528/page25
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
op dit moment is de chrome variant van de 360 weer verkrijgbaar via:
http://www.motorola.com/u...Moto-360/moto360-pdp.html
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Lijkt mij onzin. Als iets heel goedkoop is geef je eerder toe dat het prul is dan wanneer je er heel veel voor betaald hebt.Donstil schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:47:
[...]
Let er ook even op SST dit gebruikers zijn die $275,- hebben betaald voor het horloge. Daardoor zijn ze soks wat vergevender of rooskleuriger.
Maar boeiend ook, ik zie het (hopelijk) 9 oktober zelf wel.
Heb je niks aan want je kan hem niet hierheen laten sturenjimz93 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:26:
op dit moment is de chrome variant van de 360 weer verkrijgbaar via:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat zou natuurlijk wel kunnen, via een MyUS of Borderlinx. Ik heb het gisteren geprobeerd, maar ik was helaas te laat. In de store staat hij inderdaad op In Stock, maar als je al je gegevens invult en nog één klikje voor het bestellen bent, staat er dit:DennusB schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:22:
[...]
Heb je niks aan want je kan hem niet hierheen laten sturen
Gisteren om ongeveer 18.30 stond hij al op 30 september, gisterenavond laat op 6 oktober, nu dus op zeven.Availability: In-Stock Oct 7, 2014
Ik heb het niet gedaan omdat ik het te dichtbij de (waarschijnlijke) Europese release vind zitten. Een paar dagen eerder de Moto hebben weegt niet op tegen de eventuele nadelen (garantie, bijvoorbeeld). Bij een paar weken eerder had ik die gok wel gewaagdBobbus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:42:
[...]
Dat zou natuurlijk wel kunnen, via een MyUS of Borderlinx. Ik heb het gisteren geprobeerd, maar ik was helaas te laat. In de store staat hij inderdaad op In Stock, maar als je al je gegevens invult en nog één klikje voor het bestellen bent, staat er dit:
[...]
Gisteren om ongeveer 18.30 stond hij al op 30 september, gisterenavond laat op 6 oktober, nu dus op zeven.
Ah, een quote van mezelf in plaats van een edit. Handig

[ Voor 5% gewijzigd door BobB op 17-09-2014 09:44 ]
jammer om te horenDennusB schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:22:
[...]
Heb je niks aan want je kan hem niet hierheen laten sturen
Met deze video ziet de LG G Watch R er toch ook wel erg mooi uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nGx0_ChcD9A]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nGx0_ChcD9A]
Dat is persoonlijk, ik vind hem te sportief met die dikke rand.Haay schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:53:
[video]
Tja, allemaal renders... Dan kun je heel veel apparaten er mooi uit laten zien die het in het echt misschien niet zijn. Ik hecht veel meer waarde aan live afbeeldingen en video.Haay schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:53:
[video]
was exact hetzelfde aan het typen..Bobbus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:36:
[...]
Tja, allemaal renders... Dan kun je heel veel apparaten er mooi uit laten zien die het in het echt misschien niet zijn. Ik hecht veel meer waarde aan live afbeeldingen en video.
Klopt helemaal. We gaan het wel zien wanneer hij daadwerkelijk te koop is, en mensen een 1 op 1 vergelijking met de Moto 360 (en bv. ook de Asus Zenwatch erbij) gaan maken.Bobbus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:36:
Tja, allemaal renders... Dan kun je heel veel apparaten er mooi uit laten zien die het in het echt misschien niet zijn. Ik hecht veel meer waarde aan live afbeeldingen en video.
Verwijderd
Ik vind alle watchfaces op de LG Watch R best lelijk, met uitzondering van de watchface op 00:17 met de datum in het rood in het midden... Zou die ook graag zien voor Moto 360
is het niet zo dat watchfaces gewoon te downloaden zijn via het android wear platform (de bijbehorende app)Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:44:
Ik vind alle watchfaces op de LG Watch R best lelijk, met uitzondering van de watchface op 00:17 met de datum in het rood in het midden... Zou die ook graag zien voor Moto 360
lijkt mij iig best logisch
(Nog) niet de stock watchfaces van de fabrikanten zelf, maar er zijn veel mensen bezig geweest en er zijn al tal van watchfaces te downloaden. Volgens mij komt de officiele watchface API van Google bij de volgende update vrij.Tot nu toe zijn de huidige 3rd party watchfaces volgens mij gewoon veredelde apps.jimz93 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:08:
[...]
is het niet zo dat watchfaces gewoon te downloaden zijn via het android wear platform (de bijbehorende app)
lijkt mij iig best logisch
Ben benieuwd wat de batterijduur is van de LG G Watch R zit nog steeds te twijfelen over de Moto 360 al zag ie er met dat Pebble Steel bandje er wel heel erg mooi uit.
Gelukkig zijn het vrij standaard bandjes, want je zal zien dat bij de Apple Watch er speciale bandjes nodig zijn die weer voor veel te veel geld over de toonbank gaan.
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Die stock kun je vast wel van XDA halen tochulTimaS schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:16:
[...]
(Nog) niet de stock watchfaces van de fabrikanten zelf, maar er zijn veel mensen bezig geweest en er zijn al tal van watchfaces te downloaden. Volgens mij komt de officiele watchface API van Google bij de volgende update vrij.Tot nu toe zijn de huidige 3rd party watchfaces volgens mij gewoon veredelde apps.
naar deze site wordt verwezen door motorola zelf op hun site:
http://smartwatchkopen.nu/merken/motorola
daar kunnen dus de NL pre-orders worden geplaatst.
echter is de prijs voor alle varianten wel €300....
[ Voor 5% gewijzigd door jimz93 op 18-09-2014 11:56 ]
Meer iets voorMoto 360 Prijzen, levertijden, imports
http://www.smartwatchshop...43/motorola-moto-360.html heeft hem voor 249,- euro op pre-order, kunj je voor het overige geld een Pebble Steel bandje bestellen, staat er geweldig bij!jimz93 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:56:
naar deze site wordt verwezen door motorola zelf op hun site:
ach, heb 'm nu via centralpoint voor €223 incl. verzenden & btw bestel ^^
over exact 3 weken is de moto 360 daar op voorraad als het goed is
over exact 3 weken is de moto 360 daar op voorraad als het goed is
Jongens, nogmaals.. ander topic, anders moet er weer een modje de bezem er door heen halen
sorry baaz, ik wist niet dat "[Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch" enkel over de ervaringen met het apparaat mochten gaan. zeker gezien dat het apparaat in NL nog niet te krijgen is x'D
So I've had pretty good results with battery life to be honest after a couple days. It's nothing spectacular, but I got through a full 8-5 day at the office yesterday no problem. I receive text and calendar notifications (turned off email alerts to the watch), showed it off to co-workers quite a bit, and still had 65% battery life by 5pm. But last night, a 40 minutes trip via Google Maps drained the watch battery pretty quickly.
Every day, my battery life keeps getting better. First day barely lasted my 7-5 work day. Day after lasted from 6:30am to ~10pm. Yesterday I went from 6:30am to 1am and had ~30% left.
There has been no lag on my Moto 360 so far outside of the first time I powered it up where there was some slow downs when swiping - after the first 5 minutes or so that completely stopped and I have a feeling it might have something to do with the apps that were all being installed on it.
This processor used to power phones that would run much power-hungry apps like the browser/chrome, so I'm sure they'll be able to massage out the smoothness issue in time.
I have had the 360 since last Monday, and have not had a single instance of lag in any situation.
Mine lags a bit. Doesn't really bother me though. It feels acceptable on a watch. Not forever though. Especially since the Apple Watch probably won't lag at all.
Bron
Every day, my battery life keeps getting better. First day barely lasted my 7-5 work day. Day after lasted from 6:30am to ~10pm. Yesterday I went from 6:30am to 1am and had ~30% left.
There has been no lag on my Moto 360 so far outside of the first time I powered it up where there was some slow downs when swiping - after the first 5 minutes or so that completely stopped and I have a feeling it might have something to do with the apps that were all being installed on it.
This processor used to power phones that would run much power-hungry apps like the browser/chrome, so I'm sure they'll be able to massage out the smoothness issue in time.
I have had the 360 since last Monday, and have not had a single instance of lag in any situation.
Mine lags a bit. Doesn't really bother me though. It feels acceptable on a watch. Not forever though. Especially since the Apple Watch probably won't lag at all.
Bron
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Bij coolblue staat overgens:
De Moto 360 zal naar alle waarschijnlijkheid in november leverbaar worden. De exacte leverdatum is nog niet bekend. Deze pagina zal een update krijgen zodra er meer bekend i
De Moto 360 zal naar alle waarschijnlijkheid in november leverbaar worden. De exacte leverdatum is nog niet bekend. Deze pagina zal een update krijgen zodra er meer bekend i
Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Mijn oog viel net op dit artikel, naar het schijnt heeft de Moto 360 voor sommige gebruikers last van 'image-persistance' (geheel of deel vorig beeld blijft deels zichtbaar op volgend scherm)
Geheel uit en enige tijd later aan schijnt het te fixen, maar voor hoe lang, geen idee.
http://www.ubergizmo.com/...mainrss&utm_reader=feedly
Geheel uit en enige tijd later aan schijnt het te fixen, maar voor hoe lang, geen idee.
Verwijderd
Dit is toch gewoon een LCD screen burn in? Dat krijg je toch als je heel lang precies hetzelfde scherm hebt, waardoor de pixels niet meer terug naar hun normale stand kunnen voor even...
"In the case of LCDs, the mechanics of burn-in are different than plasma and OLED, which develop burn-in from luminance degradation of the light-emitting pixels. For LCDs, burn-in develops in some cases because pixels permanently lose their ability to return to their relaxed state after a continued static usage profile. In more typical usage profiles, this image persistence in LCD is only transient."
Wikipedia: Screen burn-in
"In the case of LCDs, the mechanics of burn-in are different than plasma and OLED, which develop burn-in from luminance degradation of the light-emitting pixels. For LCDs, burn-in develops in some cases because pixels permanently lose their ability to return to their relaxed state after a continued static usage profile. In more typical usage profiles, this image persistence in LCD is only transient."
Wikipedia: Screen burn-in
Dat komt alleen nog bij hele goedkope paneeltjes voor toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wil die gouwe!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Dat beloofd dan niet veel goeds, man, ik wilde hem zoooooo graag, maar begin steeds meer te twijfelen.Donstil schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:26:
Dat komt alleen nog bij hele goedkope paneeltjes voor toch?
Hopen dat de goedkope paneeltjes en de ouwe TI processoren maar snel op mogen raken en dat ze nieuwere hardware moeten gaan toepassen
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Wel erg apart dat op die 2e foto de taalinstellingen erin bevroren is, zou toch niet echt een moment zijn waar je het scherm lang op hetzelfde laat staan? En had verder nog geen media hierover gehoord, dus is er dan niet gewoon iets mis met zijn specifieke Moto 360? Zoveel vragen!RoosW schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:22:
Mijn oog viel net op dit artikel, naar het schijnt heeft de Moto 360 voor sommige gebruikers last van 'image-persistance' (geheel of deel vorig beeld blijft deels zichtbaar op volgend scherm)

Oef dat zou een shitstorm van klachten veroorzaken! Alle eerste kopers willen dan per onmiddellijk de upgrade, en gratis!barchettanl schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:13:
Hopen dat de goedkope paneeltjes en de ouwe TI processoren maar snel op mogen raken en dat ze nieuwere hardware moeten gaan toepassen
In de Android Wear community op Google+ was een gebruiker die dit zelfde probleem melde in paniek, bij hem was het het oplaadscherm dat zichtbaar bleef, een powerdown en herstart loste het uiteindelijk op.FluX schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:40:
[...]
Wel erg apart dat op die 2e foto de taalinstellingen erin bevroren is, zou toch niet echt een moment zijn waar je het scherm lang op hetzelfde laat staan? En had verder nog geen media hierover gehoord, dus is er dan niet gewoon iets mis met zijn specifieke Moto 360? Zoveel vragen!![]()
Lijkt inderdaad niet permanent te zijn, maar het is toch wel vervelend... Ik wil hem nog steeds hebben, maar de klachten blijven zich wel opstapelen.
Veel klachten zijn ook weer opgelost of verdwenen, zoals de accutijd die uiteindelijk wel meevalt of met de dag beter wordt (en gewoon niet op ambient zetten). Als de screen ghosting na een herstart opgelost is, ligt het niet aan het scherm en zal het vast ook permanent opgelost kunnen worden met een software update.vickypollard schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:24:
Lijkt inderdaad niet permanent te zijn, maar het is toch wel vervelend... Ik wil hem nog steeds hebben, maar de klachten blijven zich wel opstapelen.
Verwijderd
Heb even iets verder gekeken naar het probleem met de schermpjes, dit is toch geen burn-in. Dat kan bij LCD's niet. Gewoon de pixels die heel lang op dezelfde stand hebben gestaan en tijd nodig hebben om weer terug naar hun "normale" stand te gaan. Lijkt me absoluut geen probleem dat te maken heeft met de software, maar is gewoon dat het de hele nacht aan blijft staan met het scherm aan.
Pixels moeten dan weer een paar on-off cycles hebben gehad om weer normaal te zijn. Ik denk dat Motorola en de eerstvolgende firmware update het scherm standaard laat uitschakelen tijdens het laden.
Pixels moeten dan weer een paar on-off cycles hebben gehad om weer normaal te zijn. Ik denk dat Motorola en de eerstvolgende firmware update het scherm standaard laat uitschakelen tijdens het laden.
Ook LCD's kunnen burn-in vertonen.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:09:
Heb even iets verder gekeken naar het probleem met de schermpjes, dit is toch geen burn-in. Dat kan bij LCD's niet.
Nickname does not reflect reality
Crosspost uit het prijzen en levertijden topic, maar:
Ladies and gentleman, we've got him!

Nu eerst maar eens aan de oplader hangen en wachten..
Ladies and gentleman, we've got him!

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Hoe kom je er zo snel aan? Gefeli iig!GermanPivo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:05:
Ladies and gentleman, we've got him!![]()
[afbeelding]
Mooie ronde doos, ben benieuwd naar je ervaringen!
Thanks! Kwestie van de juiste connecties hebben
Ben benieuwd naar je ervaringen met de eerdergenoemde problemen (vooral naar image persistence ben ik benieuwd).GermanPivo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:05:
Ladies and gentleman, we've got him!![]()
[afbeelding]
Reddit gebruiker dproldan heeft het voor elkaar!
moto360 bootloader is unlockable!I made a "cable" and found the pin-out of the hidden USB connections.
"fastboot oem unlock" works as expected.
Ik wist van tevoren dat ik een bruin bandje op de 360 wilde, dus vandaag gelijk maar even gedaan. 
(Niet dat er iets mis is met het standaard bandje, maar ik vind dit mooier).

Gisteren volledig opgeladen en leeggemaakt.
Na beide keren in ieder geval geen last van image persistence.
Vanochtend om 07:00 van de lader gehaald en op dit moment nog 40% over.
Scherm automatisch uit en automatische helderheid. Scherm gaat trouwens elke keer goed/direct aan als ik er op wil kijken (dus m'n pols draai), dus voor mij geen argument om het scherm aan te laten.
Gebruik/notificaties (ongeveer):
Mail: 9
Hangouts: 15
Whatsapp: 29
Facebook: 3
Navigatie: 10 minuten
Inkomende gesprekken: 3
(Niet dat er iets mis is met het standaard bandje, maar ik vind dit mooier).

Gisteren volledig opgeladen en leeggemaakt.
Na beide keren in ieder geval geen last van image persistence.
Vanochtend om 07:00 van de lader gehaald en op dit moment nog 40% over.
Scherm automatisch uit en automatische helderheid. Scherm gaat trouwens elke keer goed/direct aan als ik er op wil kijken (dus m'n pols draai), dus voor mij geen argument om het scherm aan te laten.
Gebruik/notificaties (ongeveer):
Mail: 9
Hangouts: 15
Whatsapp: 29
Facebook: 3
Navigatie: 10 minuten
Inkomende gesprekken: 3
[ Voor 14% gewijzigd door GermanPivo op 24-09-2014 19:15 . Reden: Wat toevoegingen ]
Goed punt, klopt. Zet het er even bij.Prulleman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:07:
Met scherm automatisch uit neem ik aan
Wauw! Bedankt voor het delen van die foto, dat ziet er heel mooi uit! Exact hoe ik mijn 360 ook wil hebben, aangezien hij mijn analoge horloge met bruine band en zilveren kast een aantal dagen per week mag vervangen 
Is het raar als ik vraag van een foto van het horloge in die configuratie om je pols?
Is het raar als ik vraag van een foto van het horloge in die configuratie om je pols?
[ Voor 19% gewijzigd door jacobras op 24-09-2014 19:13 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Hoe is het scherm? Zijn de pixels erg goed zichtbaar of ziet het er allemaal lekker strak uit?
Erg mooi zo met dat bandje!
Zolang het bij die vraag blijft...jacobras schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:11:
Wauw! Bedankt voor het delen van die foto, dat ziet er heel mooi uit! Exact hoe ik mijn 360 ook wil hebben, aangezien hij mijn analoge horloge met bruine band en zilveren kast een aantal dagen per week mag vervangen

Thanks!Deagle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:17:
Hoe is het scherm? Zijn de pixels erg goed zichtbaar of ziet het er allemaal lekker strak uit?
De pixels zijn zichtbaar (als je je best doet), maar op normale 'horloge afstand' (en ook wat dichterbij) ziet het er meer dan goed uit! Denk dat het ook wel een beetje afhankelijke is van welke watchface je gebruikt..
[ Voor 3% gewijzigd door GermanPivo op 24-09-2014 19:46 ]
Ziet er zeer goed uit, ik denk alleen dat het horloge een beetje strak om je pols lijkt te zitten. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.GermanPivo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:27:
[...]
Zolang het bij die vraag blijft...
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Thanks!
De pixels zijn zichtbaar (als je je best doet), maar op normale 'horloge afstand' (en ook wat dichterbij) ziet het er meer dan goed uit!
Hehe, de haren foto vertekent een beetje denk ik. Krijg er nog met gemak een vinger tussen.Frozen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:30:
[...]
Ziet er zeer goed uit, ik denk alleen dat het horloge een beetje strak om je pols lijkt te zitten. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
[ Voor 3% gewijzigd door GermanPivo op 24-09-2014 19:33 ]
Goed om te horen! Op filmpjes/foto's is het niet heel goed te bepalen namelijk.GermanPivo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:27:
[...]
Thanks!
De pixels zijn zichtbaar (als je je best doet), maar op normale 'horloge afstand' (en ook wat dichterbij) ziet het er meer dan goed uit!
Inderdaad leuk dat ze met een ronde doos werken. Beetje in het thema blijven is altijd wel leuk.
Ziet er goed uit met het bruine bandje!
Heb je met een gewoon horloge bandje gewerkt of op voorhand al ergens een speciaal gehaald?
Ziet er zelfs minder zwaar uit dan mijn Diesel horloge
Heb je met een gewoon horloge bandje gewerkt of op voorhand al ergens een speciaal gehaald?
DaemonAngel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:57:
Inderdaad leuk dat ze met een ronde doos werken. Beetje in het thema blijven is altijd wel leuk.
Gewoon een normaal 22 mm horloge bandje; kan je er prima zelf op zetten, want werkt hetzelfde als bij een normaal horloge.
Je hebt zelfs kans dat de 360 lichter is
Weinig mensen merken dat het geen normaal horloge is. Alleen als ze wat beter kijken, of als ik over het scherm aan het vegen ben, zien ze dat het een 360 is.
[ Voor 4% gewijzigd door GermanPivo op 25-09-2014 16:50 ]
cool!GermanPivo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:27:
[...]
![]()
Gewoon een normaal 22 mm horloge bandje; kan je er prima zelf op zetten, want werkt hetzelfde als bij een normaal horloge.
Je hebt zelfs kans dat de 360 lichter is49 gram schoon aan de haak.
Weinig mensen merken dat het geen normaal horloge is. Alleen als ze wat beter kijken, of als ik over het scherm aan het vegen ben, zien ze dat het een 360 is.
Ik lees op veel plekken dat de laatste update voor een enorme verbetering in battery life zorgt! Zie oa http://www.reddit.com/r/A..._update_has_dramatically/
Dit is echt goed om te horen!! Ik had hem sowieso wel gekocht, maar nu wil ik hem alleen maar sneller xDJasper schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:20:
Ik lees op veel plekken dat de laatste update voor een enorme verbetering in battery life zorgt! Zie oa http://www.reddit.com/r/A..._update_has_dramatically/
er wordt trouwens ook gezegd dat de lag/stutters die er af en toe waren ook verdwenen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door ulTimaS op 28-09-2014 21:44 ]
Damn, iedereen gaat nuts onder die post. M'n pre-order kan me niet snel genoeg geleverd wordenJasper schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:20:
Same here.. Ik twijfelde eerst nog of ik hem nog wel wilde, maar de verbeteringen geven me goede hoop! Ik lees van sommigen zelfs dat ze nu een dag halen met ambient mode aan.FluX schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:30:
[...]
Damn, iedereen gaat nuts onder die post. M'n pre-order kan me niet snel genoeg geleverd worden
De positieve geluiden van gisteren hebben bij mij ook de doorslag gegeven om hem bij CoolBlue te pre-orderen.
Is er al wat meer informatie bekend over wanneer wij Europeanen aan de beurt zijn?
Is er al wat meer informatie bekend over wanneer wij Europeanen aan de beurt zijn?
CoolBlue tweet net naar mij :
Was denk ik iemand daar die iets te enthousiast was@dennusb Daar kunnen we nog geen harde uitspraken over te doen. Wanneer er meer bekend is, lees je dat op onze website.
Crap. Ik hoop toch wel dat we 'm voor november krijgen, dat duurt erg langDennusB schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:25:
CoolBlue tweet net naar mij :
[...]
Was denk ik iemand daar die iets te enthousiast was
Let op:
Ik ben er nog niet achter of die van mij langer mee gaat,ook nog niet in de gaten gehouden, maar zal dat weer even gaan doen. Maar ook voor de update haalde ik makkelijk een dag; m'n telefoon moet eerder aan de oplader dan de 360Jasper schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:20:
And that's good enough for me
[ Voor 3% gewijzigd door GermanPivo op 29-09-2014 10:41 ]
Met welk toestel gebruik je 'm?GermanPivo schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:41:
[...]
Ik ben er nog niet achter of die van mij langer mee gaat,ook nog niet in de gaten gehouden, maar zal dat weer even gaan doen. Maar ook voor de update haalde ik makkelijk een dag; m'n telefoon moet eerder aan de oplader dan de 360
And that's good enough for me
HTC One (M7) met CM11
Ah, oké
Ligt natuurlijk een beetje aan het gebruik, maar gemiddeld ruim 20 uur.. In de praktijk gaan beide om 06:30 van de lader en om 23:30 er weer aan. De 360 heeft in mijn situatie om 23:30 nog zo'n 25-35% over.J.Appleseed schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:58:
[...]
Ah, okéEn hoeveel uur doe je ongeveer met je telefoon (inclusief stand-by) voordat 'ie aan de oplader moet?
Voor de update werd de batterij van de 360 ongeveer met 5% per uur minder, en heb het idee dat dat nu rond de 3% zit.
Graag gedaanJ.Appleseed schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:
[...]
Oké, dat klinkt goed. Daar zou ik wel tevreden mee zijn. Bedankt!
[ Voor 26% gewijzigd door GermanPivo op 29-09-2014 11:07 ]
Oké, dat klinkt goed. Daar zou ik wel tevreden mee zijn. Bedankt!GermanPivo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:05:
[...]
Ligt natuurlijk een beetje aan het gebruik, maar gemiddeld ruim 20 uur.. In de praktijk gaan beide om 06:30 van de lader en om 23:30 er weer aan. De 360 heeft in mijn situatie om 23:30 nog zo'n 25-35% over.
Kan je wat meer vertellen over hoe je hem gebruikt, ambient mode, aantal notificaties, wel / geen navigatie etc?GermanPivo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:05:
[...]
Ligt natuurlijk een beetje aan het gebruik, maar gemiddeld ruim 20 uur.. In de praktijk gaan beide om 06:30 van de lader en om 23:30 er weer aan. De 360 heeft in mijn situatie om 23:30 nog zo'n 25-35% over.
Voor de update werd de batterij van de 360 ongeveer met 5% per uur minder, en heb het idee dat dat nu rond de 3% zit.
[...]
Graag gedaan
Wauw positief nieuws over die update. Komt toch weer een stukje hoger op mijn lijst zo
Deze update trekt het voor mij wel precies over de streep om de moto 360 wel te kopen en niet nog een generatie te wachten. Had ik niet verwacht met de gebruikte techniek (LCD, 45nm cpu, 300mah accu). Wel bizar dat ze hier (nog) niet meer ruchtbaarheid aan geven.
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Toevallig hou ik het voor vandaag bij:GroeneThee schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:22:
[...]
Kan je wat meer vertellen over hoe je hem gebruikt, ambient mode, aantal notificaties, wel / geen navigatie etc?
Tot nu toe (vibrate on; ambient screen off; auto brightness on):
06:35 - 100%
18:35 - 60%
20:45 - 54% (46% in 14 ur)
21:45 - 28% (zeer intensief gebruik)
Whatsapp: 25
Mail: 15
Hangouts: 14
Uitgaande berichten: 3
Bekeken kaarten: 9
Navigatie: 15 min
Apps proberen/bezig op horloge: 65 min (zeer intensief gebruik; continu scherm aan)
Snelle conclusie: voor de update 5% per uur en na de update 3% per uur..
[ Voor 27% gewijzigd door GermanPivo op 29-09-2014 21:46 . Reden: Update ]
Ook ik heb er eentje besteld.
Grappig dat de bestelling bij Coolblue aangeeft 30 september als leverdatum :-)
Dat komt gewoon doordat ze een levertijd van 1 werkdag aanhouden, ondanks dat het een preorder istlpeter schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:08:
Ook ik heb er eentje besteld.
Dat vind ik het belangrijkste. Ik heb vandaag de LG G Watch met ambient mode uit gehad en dat is toch wel een gemis. Je moet altijd je arm draaien om iets op het scherm te zien.vickypollard schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:35:
Ik lees van sommigen zelfs dat ze nu een dag halen met ambient mode aan.
Dat wist ik ook wel maar je zal niet weten dat het nog even duurtvickypollard schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:25:
[...]
Dat komt gewoon doordat ze een levertijd van 1 werkdag aanhouden, ondanks dat het een preorder isIk zou die van mij zogenaamd al 19 september hebben
"If I were to guess I'd say that it is mainly the Bluetooth connection stability and possibly some other bugs that slowed the operating system down, seeing as it is MUCH smoother now when swiping."
Interessant!!
Interessant!!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Mee eens. Bij de Moto kun je tenminste zelf bepalen of je zo'n sportwatch-look wilt hebben. Bij de LG is het op deze manier onmogelijk om een klassiekere look te krijgen.Pinjataaa schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:13:
[...]
Dat is persoonlijk, ik vind hem te sportief met die dikke rand.
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Iemand hier ervaring met zowel de pebble als een moto360? Heb nu de pebble en daar eigenlijk erg tevreden mee, maar vind de moto360 er ook wel erg lekker uit zien!
Geen ervaring mee, maar ik denk dat je als Pebble-gebruiker wel echt tegen de batterij van de Moto 360 aanloopt...wessel99 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:15:
Iemand hier ervaring met zowel de pebble als een moto360? Heb nu de pebble en daar eigenlijk erg tevreden mee, maar vind de moto360 er ook wel erg lekker uit zien!
Heb net een 360 besteld als Pebble gebruiker. Het is de laatste weken weer vrij onstabiel (geen notificaties, of dat de laatste blijft staan terwijl die al lang weg is), er is verder ook niet echt native support voor notificaties op Android. Met name het feit dat Android dit nu zelf (en hopelijk dus stabieler) naar Wear kan leveren heeft mij dit toch doen besluiten geen Steel te bestellen maar een Moto360.
als dit geen reden is om een 360 te nemen ..?!!

http://www.droid-life.com...h-faces-for-android-wear/

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Whahahah wat vet! Blij dat ik er 1 in bestelling hebbarchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
[afbeelding]
Ik heb me inderdaad al voorbereid en Facer gevuld met een paar mooie watchfaces:barchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
[afbeelding]

Laat, imho, toch wel duidelijk zien dat de huidige resolutie veel maar dan ook echt véél te laag is.barchettanl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
En ja, ik weet, groot plaatje, valt minder op als je hem om hebt, etc.
Nickname does not reflect reality
Wanneer ik een foto maak van mijn computerbeeldscherm ziet het er ook niet uit. Slechte camera + beeldscherm = crap foto en pixels zijn enorm op de voorgrond aanwezig. Maar ja, het beeldscherm is niet de beste in zijn klasse wat resolutie betreft.Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:36:
[...]
Laat, imho, toch wel duidelijk zien dat de huidige resolutie veel maar dan ook echt véél te laag is.
En ja, ik weet, groot plaatje, valt minder op als je hem om hebt, etc.
Hier ziet het er bijvoorbeeld al wat beter uit, en ik kan me voorstellen in het echt al helemaal

[ Voor 8% gewijzigd door BleuZ op 30-09-2014 15:39 ]
Bedankt, nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot de Moto 360 leverbaar isJ.Appleseed schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:38:
[...]
Wanneer ik een foto maak van mijn computerbeeldscherm ziet het er ook niet uit. Slechte camera + beeldscherm = crap foto. Maar ja, het beeldscherm is niet de beste in zijn klasse wat resolutie betreft.
Hier ziet het er bijvoorbeeld al wat beter uit, en ik kan me voorstellen in het echt al helemaal
Let op: