Ik begin zelf trouwens meer te denken aan de
Sony SmartWatch 3 dan de andere opties.
Heeft NFC en GPS in tegenstelling tot de anderen. Net als de Moto 360 ook een Ambient light sensor.
IP68 rating, de hoogte water bestendigheid van allemaal.
Daarnaast ook een 420 mAh batterij, scheelt maarliefst 40% met de Moto 360! En gewoon een 28nm Snapdragon 400 soc.
Verder ook gewoon een Micro-USB connector, zowel een voordeel als een nadeel. Voordeel is dat ik dat kabeltje toch altijd bij me heb. Nadeel is dat je hem niet op een cradle kunt leggen 's nachts.
Hij bestaat uit een
'Core unit' met een bandje er om heen.
Sony Smartwatch 3
Sony Smartwatch 2
Er komen ook nieuwe bandjes uit voor de Smartwatch 3. Zal er niet zo luxe uitzien als de Smartwatch 2, maar toch vergelijkbaar. De core unit zelf ziet er wel luxe uit. Dus met een beetje geluk brengt Sony een fatsoenlijk bandje uit

The screen is actually a removable module – Sony refers to it as the Core – and next year, a metal wrist band will be available to class it up. Additionally, Sony wants other designers to make different bands for the SmartWatch 3’s Core. Personalization plays a major part in Sony’s wearable strategy, so expect some big-name partnerships to be announced in the future. However, at launch, only the silicon strap will be sold, and it’ll come in a choice of three colors, with both a small and large option in the box.
Dus tja, ga ik voor de specs en afwachten op de bandjes, of voor de Moto 360? De SW3 heeft betere specs, significant grotere accu, zuinigere hardware en is dunner dan de Moto 360.. Maar de Moto 360 heeft de looks.
De metalen band voor de Moto 360 komt echter ook pas ergens eind dit jaar of begin volgend jaar. Tot die tijd dus ook een minder bandje.
Een van de grootste redenen dat ik een Smartwatch wil is ook ivm het ontwikkelen van apps. Met de SW3 kan je dan het meeste. Maar qua populariteit is de Moto 360 misschien wel beter qua app ontwikkeling. Meer focussen op het ronde scherm. Dus ik weet het nog niet..
Wat denken jullie?
[
Voor 3% gewijzigd door
JJ93 op 10-09-2014 18:31
]