Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
Hmm, ik heb nu van diverse andere bronnen ook al 14 uur van 100% naar 1% gehoord(moderate use), dat is echt te weinig naar mijn smaak.
Naast de batterij problemen, de eerste kopers schijnen best behoorlijke problemen te hebben: http://www.reddit.com/r/A...ues_just_a_minute_issues/
Mijn ervaringen met de LG G tot nog toe waren een heel stuk positiever! Pairen, updaten en gaan met die banaan.
Zonde, ik had me toch echt op de Moto 360 verheugd, achteraf wel blij met die US only release, ik had anders vooraan de rij gestaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Moto 360 day 2 battery & more: http://youtu.be/mWtwEyQ5sQM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha hij zegt aan het begin letterlijk dat hij geen problemen heeft dus dat alle andere mensen met batterij problemen misschien wel een defecte unit hebben maar vervolgens zie je bij hem continu het beeld uit gaan 8)7

Daar gaat het toch juist om? Dat 12 uur met screen On weinig is en dat je alleen meer haalt als je het scherm steeds uit laat gaan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Donstil schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:46:
Daar gaat het toch juist om? Dat 12 uur met screen On weinig is en dat je alleen meer haalt als je het scherm steeds uit laat gaan?
Hahaha inderdaad, scherm-uit tijd staat zo te zien op 5 seconden, trillingen uit. Da's toch geheel irraltioneel :X

Video afgesloten na "everytime I turn my wrist" en het scherm ging niet aan. Wat een profi filmpje dit d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 07-09-2014 15:55 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:51:
[...]

Hahaha inderdaad, scherm-uit tijd staat zo te zien op 5 seconden, trillingen uit. Da's toch geheel irraltioneel :X
Haha trillen ook uit? Ik had het filmpje al uitgezet.
Zonder trillen is een Smartwatch echt compleet nutteloos |:( .

De hype heeft de Motorola 360 geen goed gedaan, de verwachtingen waren hoog maar nu die niet gehaald worden duiken er allemaal van dit soort filmpjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Donstil schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:55:
[...]

Haha trillen ook uit? Ik had het filmpje al uitgezet.
Zonder trillen is een Smartwatch echt compleet nutteloos |:( .

De hype heeft de Motorola 360 geen goed gedaan, de verwachtingen waren hoog maar nu die niet gehaald worden duiken er allemaal van dit soort filmpjes op.
Mee eens, ik kijk nu persoonlijk meer uit naar de LG G watch R, die heeft dan wel een iets kleiner scherm, maar tenminste wel grote accucapaciteit en p-OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yosecret schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:02:
Mee eens, ik kijk nu persoonlijk meer uit naar de LG G watch R, die heeft dan wel een iets kleiner scherm, maar tenminste wel grote accucapaciteit en p-OLED.
Vind de Asus nu eigenlijk het mooist, qua form-factor/materiaal (zo op de foto's/video's natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die ziet er idd wel fraai uit, had ik persoonlijk niet verwacht.

Ik wacht nu Dinsdag nog maar even af. Dan bepaal ik of ik bij iOS blijf icm hun nieuwe Smartwatch (en een iPhone 6) of dat ik toch voor een Motorola X 2014 ga met een van de Android Wear watches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had Motorola bovenaan mijn verwachtingen en Asus onderaan. Dat is echt volkomen omgedraaid. 12 uur is echt veel te weinig.
Dat het niet kan concurreren met Pebble was te verwachten, maar ik wil er wel een echt volle dag mee doen. Ook een (bijvoorbeeld) oudejaarsdag moet hij gewoon van begin tot eind kunnen halen. Dus 18 uur vind ik gewoon een absoluut minimum.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:18:
Dus 18 uur vind ik gewoon een absoluut minimum.
Dat red je makkelijk. Gewoon het scherm en alle notificaties uitzetten en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:19:
[...]

Dat red je makkelijk. Gewoon het scherm en alle notificaties uitzetten en klaar ;)
Haha en er dan wel een YouTube filmpje over maken hè 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik wel over zat te denken, wordt een LCD scherm, als je genoeg uren het scherm hebt ingeschakeld, niet minder fel? Had ik last van op mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Da's eerder bij amoled

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
http://arstechnica.com/ga...iful-outside-ugly-inside/

Dit wordt nu toch echt zeker weten een no-no voor me. De titel van het artikel vat mijn mening goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:44

Pinjataaa

Hit me!

Ik neig nu meer naar de Asus Zenwatch met bruin lederen bandje, prachtig apparaat.
Vierkant, maar niet zo vierkant als de rest.

De moto 360 heeft bij mij de plank flink misgeslagen., vooral na het lezen van de review die Basekid hierboven laat zien.. Het apparaat is traag en hapert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:51:
[...]

Video afgesloten na "everytime I turn my wrist" en het scherm ging niet aan. Wat een profi filmpje dit d:)b
Ha, inderdaad, zo kan ik het ook, dan haal ik met mijn LG G 3 dagen, maar ik heb (bijna) 2 dagen met scherm continue aan, alleen wel de switch naar low energy scherm.
Naar ik heb begrepen is dit voor een deel te danken aan de processor die is gekozen (1 Ghtz single core TI uit 2011) dus niet te fixen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:27
Basekid schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:29:
http://arstechnica.com/ga...iful-outside-ugly-inside/

Dit wordt nu toch echt zeker weten een no-no voor me. De titel van het artikel vat mijn mening goed samen.
Jammer, was erg enthousiast over de moto 360 maar de processorkeuze en o.a. daarmee samenhangende batterijduur is een no-go.
Naar mijn mening is de moto360 nog steeds de best uitziende smartwatch. Ik wil uiteindelijk gewoon een smartwatch met een rond scherm, echter vind ik de sport-lok van de LG watch maar niets.

Benieuwd of Apple morgen wat aankondigt (en of dit dan kan samenwerken met Android, grote kans van niet). Overigens was er ook nog een smartwatch aangekondigd met hetzelfde scherm als de moto360, alleen weet ik niet meer van welke fabrikant :S Dacht eerst Lenovo maar blijkt van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Virtual Reality schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:22:
[...]
Benieuwd of Apple morgen wat aankondigt (en of dit dan kan samenwerken met Android, grote kans van niet).
Ga daar maar van uit van niet.

Vind zelf de zilveren R watch met die bruine band ook nog niet eens heel erg tegen vallen eigenlijk. Al zou ik die wel eerst even willen zien. De Moto360 word het op deze manier in ieder geval niet...
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/2000542257.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Dat wordt wachten op de Moto 360 versie 2.0 of de Asus Zenwatch.

Die net niet vierkante vorm van Asus is helemaal niet lelijk (lijkt zelfs een beetje op het achterlicht van m'n auto!)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gX2JfHK.png

Korte review: http://androidworld.nl/ni...s-zenwatch-mooi-en-strak/

Afbeeldingslocatie: http://cnet2.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/09/03/33a5706e-cabb-456b-b141-3f8e4977ad91/thumbnail/770x433/05607f46924ab357489a571e1e58667f/asus-zenwatch-ifa-2014-7.jpg

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Die van asus vind ik dan toch weer erg lelijk. Zolang het niet rond is heeft het voor mij persoonlijk geen waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 10:43
Zou google eigenlijk ooit nog komen met een Nexus SW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Basekid schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:07:
Die van asus vind ik dan toch weer erg lelijk. Zolang het niet rond is heeft het voor mij persoonlijk geen waarde
Beter dan de lg en samsung... maar haalt het niet bij de moto imo. Vandaag besloten om de 360 over te slaan, vanwege de soc en de bijbehorende accu duur..

Hopelijk komt er snel een versie dure wel voldoet aan de verwachtingen.. ik wil best elke dag laden met always on, maar dan is 18 uur wel het minimum... dat heb ik nog niet gezien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:20
ik vind de die van asus er wel aardig uitzien alhoewel het bruine grijs had mogen zijn van mij :/

Ik vind verder de LG watch R er mooier uitzien (in het metaal iig) dan de moto 360 alleen het schermpje is dat wel weer zo ini mini :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:25
custom metalen bandjes:
van de pebble steel: http://imgur.com/a/x6IVs
van een gewoon horloge: http://imgur.com/a/RRiS3

Een reactie van GIzmodo over de batterij: http://gizmodo.com/moto-3...s-bad-as-you-h-1631839974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Laatst online: 10-09 19:19
TK TECH NEWS is behoorlijk enthousiast over de Moto 360. Ook over de batterijduur, echter niet met het scherm continu aan. Hij is wel te spreken over de reactie van het scherm bij een polsbeweging.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XjdaOlTvqds]

[ Voor 13% gewijzigd door Quincy2003 op 09-09-2014 05:40 ]

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Quincy2003 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 05:40:
TK TECH NEWS is behoorlijk enthousiast over de Moto 360.
Wat een vreselijk onprofessioneel gebrabbel zeg. Krijgt een 9.8. Daarna gestopt met kijken, was wel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mensen die zulke filmpjes maken moeten ook eens leren om hun verhaal voor te bereiden. Dat ge 'eh' en niet weten wat ze willen zeggen is echt vreselijk irritant. En dan de camera... pfff :P

Maar ik had nog niet veel filmpjes gezien. En zet deze aan... het ontwerp valt me dan toch meer tegen dan ik dacht op de foto's gezien te ebben. Hij oogt heel erg dik en best lomp in dit filmpje. Ik had een veel luxer beeld in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Wybo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:02:
Mensen die zulke filmpjes maken moeten ook eens leren om hun verhaal voor te bereiden. Dat ge 'eh' en niet weten wat ze willen zeggen is echt vreselijk irritant. En dan de camera... pfff :P

Maar ik had nog niet veel filmpjes gezien. En zet deze aan... het ontwerp valt me dan toch meer tegen dan ik dacht op de foto's gezien te ebben. Hij oogt heel erg dik en best lomp in dit filmpje. Ik had een veel luxer beeld in mijn hoofd.
Dat valt ook wel mee.. Vergeleken met normale horloges:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/09/IMG_0061-640x317.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/09/IMG_0062-980x519.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Pinjataaa op 09-09-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pinjataaa schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:13:
Dat zijn uiteraard geen "normale" horloges. Verreweg de minderheid van de mensen draagt géén automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Brad Pitt schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:35:
[...]

Dat zijn uiteraard geen "normale" horloges. Verreweg de minderheid van de mensen draagt een automaat.
Excuus, zoveel verstand heb ik niet van horloges. Verkeerde aanname :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Dat was nog wel een idee geweest, als de 360 met kinetische energie zou opladen... :-p problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wessel99 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:39:
Dat was nog wel een idee geweest, als de 360 met kinetische energie zou opladen... :-p problem solved!
Verplicht elke dag twee uur Labyrinth spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Pinjataaa schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:13:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat valt inderdaad mee, misschien dat de video een wat vertekend beeld geeft of zo. Daar schrok ik namelijk echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
wessel99 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:39:
https://kairoswatches.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:41:
Dat valt inderdaad mee, misschien dat de video een wat vertekend beeld geeft of zo.
Geestig dat een TH Aquaracer tegenwoordig een "normaal" horloge is qua dikte. Vergeleken daarmee is de Moto360 inderdaad niet té dik. En ik maar denken dat de meeste mensen gewoon een quartz klokkie hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Blijkbaar zit in de 360 maar een batterij in van 300mAh ipv de geadverteerde 320mAh :S (BRON)

[ Voor 60% gewijzigd door ulTimaS op 09-09-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

ulTimaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:05:
Blijkbaar zit in de 360 maar een batterij in van 300mAh ipv de geadverteerde 320mAh :S (BRON)
Zag het net ook inderdaad, echt te triest voor woorden weer... En zelf de batterij vervangen voor eens sterke ronde is ook een no-go aangezien je die Moto haast kapot moet breken om hem open te krijgen.

Vandaag m'n Pebble original trouwens vervangen voor een Steel, aangezien die huidige android wear watches het echt brak uit weten te houden. Wilde een Moto halen maar dat gaat hem met die batterijduur niet worden. Misschien rond november/december eens kijken of die ronde van LG al ergens goedkoop te krijgen is. Specs lijken wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Re: batterij specs:

"www.reddit.com/u/zboot : Well, the battery has 3.8V, 300mAh and 1.1Wh. If the battery truly has a 1.1Wh capacity and can be used in a lower voltage configuration, say 3.4V instead of 3.8, then the Ah rating becomes 320mAh."

Makes sense, volgens mij loopt de processor dus wsl op 3.4 V (helpt wsl ook met hitte).

Heb nog niet echt iets gehoord dat "dealbreaker" roept. Ambient mode heb ik niet nodig, aanspringen wanneer nodig lijkt me genoeg. Batterijleven is een beetje een bummer, maar lijkt al bij al voldoende om de dag door te komen.

Voorlopig ga ik nog een paar "one week with" ervaringen afwachten, en hem dan toch kopen denk ik. De Asus Zen en anderen zijn mijn smaak niet (al die vierkante smartwatches zien er mij gewoon niet uit). LG G Watch R ziet er me écht te plastic fantastic uit. De keuze wordt dus: Moto 360 of wachten op gen 2.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
DexterBelgium schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:41:
Re: batterij specs:

"www.reddit.com/u/zboot : Well, the battery has 3.8V, 300mAh and 1.1Wh. If the battery truly has a 1.1Wh capacity and can be used in a lower voltage configuration, say 3.4V instead of 3.8, then the Ah rating becomes 320mAh."

Makes sense, volgens mij loopt de processor dus wsl op 3.4 V (helpt wsl ook met hitte).

Heb nog niet echt iets gehoord dat "dealbreaker" roept. Ambient mode heb ik niet nodig, aanspringen wanneer nodig lijkt me genoeg. Batterijleven is een beetje een bummer, maar lijkt al bij al voldoende om de dag door te komen.

Voorlopig ga ik nog een paar "one week with" ervaringen afwachten, en hem dan toch kopen denk ik. De Asus Zen en anderen zijn mijn smaak niet (al die vierkante smartwatches zien er mij gewoon niet uit). LG G Watch R ziet er me écht te plastic fantastic uit. De keuze wordt dus: Moto 360 of wachten op gen 2.
Voor mij hetzelfde, alle negatieve reacties zijn nog geen dealbreakers voor mij. Ik heb zelf een aantal reacties gelezen van personen die ongeveer hetzelfde gebruik hebben als ik mocht ik er straks één hebben en die waren gewoon tevreden over de batterij.

Als er straks een stuk betere watch te koop is dan verkoop ik de moto 360 gewoon.

• ulTimaS
Apple fanboys op het moment.. (dit was overigens een letterlijke reactie van een kameraad van mij)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GBW6fsT.png

[ Voor 29% gewijzigd door ulTimaS op 10-09-2014 00:43 ]

• jip_86
Dat ding gaat nooit meer dan een dag draaien. Ik vind sowieso het idee van je halve telefoon naar je horloge trekken echt een misstap. Volledige maps in 3d, pictochat, al dat soort meuk kan prima op je telefoon. Een smartwatch moet met name een extra ingang zijn om bijvoorbeeld op basis van notificaties snel actie te kunnen ondernemen. De rest heb ik een telefoon voor. Dit gaat mij niet naar iOS trekken in ieder geval :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben geen applefan, wel een keer een iPad gehad, maar die is binnen een dag naar mijn vader gegaan.
Maar het ontwerp van Apple was altijd erg mooi en goed afgewerkt en... ok al weer een poosje terug, revolutionair. Dit is bijna (qua vormgeving) een exacte kopie inderdaad van de Asus Zen Watch... na alle plaatjes op het internet hoe het er wel niet uit zou kunnen gaan zien toch wel een domper. Niet dat hij lelijk is, helemaal niet. Maar qua uiterlijk is het gewoon een van de smartwatches die nu verschijnt.

• Brad Pitt
Wybo schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:03:
Dit is bijna (qua vormgeving) een exacte kopie inderdaad van de Asus Zen Watch... na alle plaatjes op het internet hoe het er wel niet uit zou kunnen gaan zien toch wel een domper. Niet dat hij lelijk is, helemaal niet. Maar qua uiterlijk is het gewoon een van de smartwatches die nu verschijnt.
OMG lol. Had deze thread tab als laatste open staan dus zag dit plaatje en dacht hahaha gewoon een leuke photoshop door iemand gemaakt, áls ie er zo uit zou komen te zien zou de fanbase inderdaad zo reageren.

Blijkt het écht de Apple watch te zijn :/ Vind dit, heb verder nog niks gelezen/gezien, niet echt Apple-like ja!

• barchettanl
Dus is mijn keuze voor een Zenwatch ipv 360 (zie hierboven bij maandag) niet eens zo gek: dat Apple-ding lijkt er meer dan sprekend op en iiiiiiiedereen vind dat mooi. Het is in ieder geval een reden voor de Telegraaf om het midden op de voorpagina te zetten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PXeMlVkl.png

Nouja, ik vond de Asus al mooi vóórdat Apple er mee op de proppen kwam.
Voordat Moto met een 360 2.0 komt zijn we waarschijnlijk al een jaar verder.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• ulTimaS
Ik denk dat ze de plank volledig hebben misgeslagen met de software zoals jip_86 al zegt. Het lijkt mij dat je op deze manier alleen maar langer met je horloge bezig bent dan je normaal gesproken op de telefoon zit voor dezelfde resultaten. Ik zie een smartwatch echt als een extensie van je telefoon en niet een vervanging er van.

De 'digital crown' lijkt mij ook voor geen meter te gaan werken, dat gepriegel zou niks voor mij zijn.

Maar Apple zou wel weer hoge verkoopcijfers halen zoals altijd.

Ik heb ergens in deze topic wat gezegd over de apple fanboyism van The Verge. Hier zijn dan echt gewoon harde bewijzen.

Het artikel over de apple watch en de reacties op reddit over dit artikel

En nog een bonus plaatje

[ Voor 56% gewijzigd door ulTimaS op 10-09-2014 12:32 ]

• Brad Pitt
ulTimaS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:01:
Ik heb ergens in deze topic wat gezegd over de apple fanboyism van The Verge.
Da's al jaren bekend hoor, tenenkrommend meestal :)
Hier zijn dan echt gewoon harde bewijzen.
Okay, snel klaar met lezen, na precies de eerste alinea.

"The Moto 360 is too aggressive. It's too big. It's too shiny. Its face is too large in comparison to its bezel. Its strap flops out from the edge of its case like a dog's tongue on a hot day. That's my opinion. Many will disagree with me, but I don't care. I will never wear a Moto 360. I might wear an Apple Watch, though. I expect millions of others might too."

De rest boeit echt nul komma nul dan eigenlijk :X

De app ook maar meteen verwijderd. Die wordt toch binnenkort niet meer ondersteund omdat je naar de nieuwe, vreselijke, webpagina moet gaan voor "nieuws". Welnu, de garoeten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 10-09-2014 13:26 ]

• ulTimaS
Brad Pitt schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:23:
[...]

Da's al jaren bekend hoor, tenenkrommend meestal :)
Alleen sommige vonden dat ik wat overdreef.

• Brad Pitt
ulTimaS schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:26:
Alleen sommige vonden dat ik wat overdreef.
Vond je nog beschaafd en bescheiden met je bericht ;)

Alhoewel... Een homepage als deze valt eigenlijk wel mee toch, zat ander nieuws dan Apple. Ehhhhh.... :X

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 10-09-2014 13:30 ]

• jip_86
Brad Pitt schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:27:
[...]

Vond je nog beschaafd en bescheiden met je bericht ;)

Alhoewel... Een homepage als deze valt eigenlijk wel mee toch, zat ander nieuws dan Apple. Ehhhhh.... :X
En dan klagen ze hier wel eens dat er 4 Apple berichten achter elkaar staan op de frontpage :X

• RoosW
Vast wel, in het begin, maar wat na een jaar dag in dag uit opladen? Dan moet je een externe batterij meenemen om hem halverwege de dag weer bij te tanken.
Je koopt zo een duur ding toch niet om na een jaar weg te gooien?
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ben toch echt wel teleurgesteld!
Ik heb nu maar een nieuwe camera body gekocht om me een tijd zoet te houden ;-P

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

jip_86 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:37:
[...]

En dan klagen ze hier wel eens dat er 4 Apple berichten achter elkaar staan op de frontpage :X
Haha bah.
Dit soort gedrag doet mij altijd sterk denken aan een sekte, blindelings volgen.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:57

JJ93

Error 418

Ik begin zelf trouwens meer te denken aan de Sony SmartWatch 3 dan de andere opties.

Heeft NFC en GPS in tegenstelling tot de anderen. Net als de Moto 360 ook een Ambient light sensor.
IP68 rating, de hoogte water bestendigheid van allemaal.

Daarnaast ook een 420 mAh batterij, scheelt maarliefst 40% met de Moto 360! En gewoon een 28nm Snapdragon 400 soc.

Verder ook gewoon een Micro-USB connector, zowel een voordeel als een nadeel. Voordeel is dat ik dat kabeltje toch altijd bij me heb. Nadeel is dat je hem niet op een cradle kunt leggen 's nachts.

Hij bestaat uit een 'Core unit' met een bandje er om heen.

Sony Smartwatch 3
Afbeeldingslocatie: http://api.sonymobile.com/files/SmartWatch-3-SWR50-black-1240x840-79054d32a0d13a97bedae3d0b12f62af.jpg

Sony Smartwatch 2
Afbeeldingslocatie: http://www.static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2014/02/06_SmartWatch_Silver-640x640.jpg

Er komen ook nieuwe bandjes uit voor de Smartwatch 3. Zal er niet zo luxe uitzien als de Smartwatch 2, maar toch vergelijkbaar. De core unit zelf ziet er wel luxe uit. Dus met een beetje geluk brengt Sony een fatsoenlijk bandje uit :*)
The screen is actually a removable module – Sony refers to it as the Core – and next year, a metal wrist band will be available to class it up. Additionally, Sony wants other designers to make different bands for the SmartWatch 3’s Core. Personalization plays a major part in Sony’s wearable strategy, so expect some big-name partnerships to be announced in the future. However, at launch, only the silicon strap will be sold, and it’ll come in a choice of three colors, with both a small and large option in the box.
Dus tja, ga ik voor de specs en afwachten op de bandjes, of voor de Moto 360? De SW3 heeft betere specs, significant grotere accu, zuinigere hardware en is dunner dan de Moto 360.. Maar de Moto 360 heeft de looks.

De metalen band voor de Moto 360 komt echter ook pas ergens eind dit jaar of begin volgend jaar. Tot die tijd dus ook een minder bandje.

Afbeeldingslocatie: http://s7.vzw.com/is/image/VerizonWireless/moto-360-beautyshot-gray-metal-rgb?$acc-lg$&fmt=jpeg&wid=565&hei=565&bgc=ebeeee&qlt=75

Een van de grootste redenen dat ik een Smartwatch wil is ook ivm het ontwikkelen van apps. Met de SW3 kan je dan het meeste. Maar qua populariteit is de Moto 360 misschien wel beter qua app ontwikkeling. Meer focussen op het ronde scherm. Dus ik weet het nog niet..

Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door JJ93 op 10-09-2014 18:31 ]

• Prulleman
Van de vierkante is de sony nog wel aardig , maar op de asus. Maar niks haalt het bij het design van de 360 (voor mij dan)

Strava

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Ik ga er van uit dat de tweede generatie Moto 360 een zuinigere cpu zal hebben. Plus andere verbeteringen. Heb geen haast...

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:33

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Haay schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:47:
Ik ga er van uit dat de tweede generatie Moto 360 een zuinigere cpu zal hebben. Plus andere verbeteringen. Heb geen haast...
Dit.. dan maar even wachten..

• Yosecret

Yosecret

ocn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:35:
[...]

Dit.. dan maar even wachten..
Agreed, als backup als de LG G watch R ook tegen blijkt te vallen. Ga toch voor functionaliteit > looks.

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Interessant artikel: Hands on: 5 interesting things about the Moto 360. Onder punt 4 noemt de schrijver een slimme detectie van wanneer de Moto 360 wel of niet aan moet zijn, in zogeheten "dimmed mode". Is me niet precies duidelijk hoe dat nou zit en hoe het zich verhoudt tot de tegenvallende berichtgeving omtrent accuduur.

Ben wel benieuwd wat het doet met de accuduur. Is er ergens al een review die de accuduur op een duidelijke manier behandeld? Dus zowel always-on als niet als gebruik van dimmed mode?

Afbeeldingslocatie: http://core0.staticworld.net/images/article/2014/09/moto-360-dimmed-mode-100413600-large.idge.jpg

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• Basekid
Toch blijft het een erg mooi ding....

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
jacobras schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:42:

Ben wel benieuwd wat het doet met de accuduur. Is er ergens al een review die de accuduur op een duidelijke manier behandeld? Dus zowel always-on als niet als gebruik van dimmed mode?
Even snel: https://docs.google.com/s...h6alT3NlgxCWks/edit#gid=0

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• DexterBelgium
Phonearena review:

That's it, ik heb mijn verjaardagscadeau voor volgende maand. Nu naar het andere topic om te kijken hoe ik hem vastkrijg.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DexterBelgium schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:54:
Phonearena review:
[video]

That's it, ik heb mijn verjaardagscadeau voor volgende maand. Nu naar het andere topic om te kijken hoe ik hem vastkrijg.
Wat een vet ding zeg! Welk ander topic bedoel je?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• DexterBelgium
DennusB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:00:
[...]

Wat een vet ding zeg! Welk ander topic bedoel je?
Zoals in het mooie roze vakje aangegeven: Moto 360 Prijzen, levertijden, imports

• jip_86
Hmm, die review doet mij toch wel neigen om de gok toch maar te wagen :)

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand of de achterkant van de Moto360 te graveren is?

• Prulleman
misschien de buitenste rand, maar het middenstuk is geen metaal (ivm QI charging en hartslag meter)

Strava

• jimz93
ik vind het wel teleurstellend dat de metalen band niet bij de release beschikbaar is. Dit terwijld eze wel al vanaf dag 1 op de moto360 webpagina te zien viel. :|
Persoonlijk vind het het leren bandje er maar goedkoop uitzien (erg dun, 1 rechte lijn / geen vorming)

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:57

JJ93

Error 418

Yosecret schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:36:
[...]

Agreed, als backup als de LG G watch R ook tegen blijkt te vallen. Ga toch voor functionaliteit > looks.
De Sony SmartWatch 3 dan misschien? GPS en NFC lijkt mij wel handig.
Prulleman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:51:
Van de vierkante is de sony nog wel aardig , maar op de asus. Maar niks haalt het bij het design van de 360 (voor mij dan)
Ja ik vind de Moto 360 ook het beste qua design :) Mijn voorkeur gaat uit naar de zilveren. Ik hoop dat Sony nog met wat info komt over hun metalen bandjes binnenkort.

• barchettanl
jimz93 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:17:
ik vind het wel teleurstellend dat de metalen band niet bij de release beschikbaar is. Dit terwijld eze wel al vanaf dag 1 op de moto360 webpagina te zien viel. :|
Schijnt toch gewoon een 22 mm standaard aansluiting te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OZwH1BOl.jpg

Maar ... AnandTech reports that "New RF techniques were also used to make custom metal wristbands that don’t interfere with the antennas of the watch itself", implying that third-party metal wristbands may cause interference. Looks like users hoping for a classy metal band will have to wait for the official fall release, or risk spotty connectivity.

Ik zou zeggen: probeer het met een metalen band die je hebt liggen en werkt het niet, doe dan de leren band weer terug erop.

[ Voor 45% gewijzigd door barchettanl op 11-09-2014 19:49 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• barchettanl
Hadden we deze al gezien?

https://www.ifixit.com/Te...a+Moto+360+Teardown/28891

[ Voor 28% gewijzigd door barchettanl op 11-09-2014 19:44 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• Donstil
  • Niet online
Wybo schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:03:
Ik ben geen applefan, wel een keer een iPad gehad, maar die is binnen een dag naar mijn vader gegaan.
Maar het ontwerp van Apple was altijd erg mooi en goed afgewerkt en... ok al weer een poosje terug, revolutionair. Dit is bijna (qua vormgeving) een exacte kopie inderdaad van de Asus Zen Watch... na alle plaatjes op het internet hoe het er wel niet uit zou kunnen gaan zien toch wel een domper. Niet dat hij lelijk is, helemaal niet. Maar qua uiterlijk is het gewoon een van de smartwatches die nu verschijnt.
Het ontwikkelen van een Smart Watch vergt wel wat meer tijd gelukkig, ze hebben echt niet het design van de Asus watch gekopieerd, dat lijkt me eerder toeval.

Verder geloof ik ook nog niet zo in de Software op de watch maar de afwerking enz blijkt wel van een erg hoog niveau. Hoger dan bij de Motorola 360 in ieder geval. Ook lijkt het schermpje een veel hogere resolutie te hebben dan de concurentie met Android Wear, ziet er allemaal net ff wat scherper uit.

Dit artikel http://www.hodinkee.com/blog/hodinkee-apple-watch-review van een Echte horloge kenner, verzamelaar, liefhebber is een leuke read trouwens. Misschien niet voor de Apple haters maar sta je er neutraal in dan is het misschien wel leuk.

Dit is niet het topic om een Apple Watch v.s. Motorola 360 discussie te starten verder trouwens.

• jip_86
Vanuit fashionoogpunt is het een leuk ding natuurlijk, maar dat was de 360 ook toen ze hem op de IO lieten zien in demo modus. Nu blijkt het toch allemaal wel mee te vallen...
Ding kost 350, maar Apple kennende mag daar nog wel een 100 euro bij op voor de metalen banden. Las ook al dat de sportversie al geen saffier had bijv.

[ Voor 30% gewijzigd door jip_86 op 11-09-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:34:
Vanuit fashionoogpunt is het een leuk ding natuurlijk, maar dat was de 360 ook toen ze hem op de IO lieten zien in demo modus. Nu blijkt het toch allemaal wel mee te vallen...
Ding kost 350, maar Apple kennende mag daar nog wel een 100 euro bij op voor de metalen banden. Las ook al dat de sportversie al geen saffier had bijv.
Nee klopt de Sport heeft geen Saffier idd Marja de Motorola 360 heeft in welke versie dan ook geen Saffier natuurlijk.

Ik moet het ook allemaal nog maar zien uit demo mode,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:34:
Ik moet het ook allemaal nog maar zien uit demo mode,
Hoe het allemaal ook gaat werken: geniaal vindt men het sowieso en het ding zal beter verkocht worden dan welke andere smartwatch dan ook. Niet aan mij, vind hem hideous en de UI is een slechte grap. YMMV! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
barchettanl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:22:
[...]

Schijnt toch gewoon een 22 mm standaard aansluiting te zijn.

[afbeelding]

Maar ... AnandTech reports that "New RF techniques were also used to make custom metal wristbands that don’t interfere with the antennas of the watch itself", implying that third-party metal wristbands may cause interference. Looks like users hoping for a classy metal band will have to wait for the official fall release, or risk spotty connectivity.

Ik zou zeggen: probeer het met een metalen band die je hebt liggen en werkt het niet, doe dan de leren band weer terug erop.
dat is natuurlijk ook nog een optie! :)
thnx voor de tip ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 09:26
Review van Engadget zojuist online gekomen.

Bij normaal gebruik, ambient mode on, na 12u nog zo'n 23% over. Dat vind ik eerlijk gezegd nog meevallen, afgaande op de filmpjes reageert het zo snel op een draaiing van de pols dat ik die modus toch uit zet, en dus nog meer leven erin houdt.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat je zo veel verschillende berichten leest, zo ook weer in het bericht bij Donstil, al lijkt me dat toch eerder een slecht model oid, zoals in een aantal reacties al wordt aangehaald.

• ulTimaS
Ik heb al veel moto360 gezien met een custom bandje. De één is wat mooier dan de ander, maar deze vond ik wel aardig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V0zHUBp.jpg

• Brad Pitt
ulTimaS schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:13:
Ik heb al veel moto360 gezien met een custom bandje. De één is wat mooier dan de ander, maar deze vond ik wel aardig.

[afbeelding]
Te smal, foute kleuren (goud met een staalkleurig horloge is :/ ), foute structuur.

Zo zie je maar, ieder zijn ding :)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 13-09-2014 13:15 ]

• ulTimaS
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:14:
[...]

Te smal, foute kleuren (goud met een staalkleurig horloge is :/ ), foute structuur.

Zo zie je maar, ieder zijn ding :)
Ja, nu ik er even goed naar kijk zie ik het ook. Maar het is goed om te weten dat je gewoon elke 22mm band kan gebruiken :P. Ik ben trouwens ook meer van een leren bandje, maar als er één te vinden is zoals de renders dan haal ik die ook.

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 13-09-2014 13:19 ]

• Brad Pitt
ulTimaS schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:17:
[...]
Maar het is goed om te weten dat je gewoon elke 22mm band kan gebruiken :P.
Dat kan je echter zeer zeker niet... Een mooi dik leren bandje geeft dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large_wm_brw/public/article_images/2014/09/Moto-360-strap-carnage-1.jpg?itok=x4PYOSU7

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:23:
[...]

Dat kan je echter zeer zeker niet... Een mooi dik leren bandje geeft dit als resultaat:
[...]
Hoe hard hebben ze die er in proberen te proppen dan?

Volgens mij heb je het ideale bandje als 'ie spits toeloopt en dus nog wat dun is bij het begin, zodat deze perfect in de Moto 360 past. Als ik eenmaal m'n Moto 360 heb, ga ik gewoon de eerst opkomende winkels langs (Fossil, Bijenkorf), komt er vast wel wat passends, moois én kwalitatief goeds langs.

[ Voor 34% gewijzigd door FluX op 13-09-2014 19:19 ]

• ulTimaS
Hier nog een filmpje hoe je de band kan verwisselen, alhoewel het bijna hetzelfde is als een gewoon horloge.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uha1KfHLAEs]

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 13-09-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Over die accu
http://youtu.be/SXEhLO8FPxw?t=6m44s
http://youtu.be/4f10yonLB8o?t=59s

Nouja, over de komende dagen/weken zullen er wel meer dan genoeg reviews voorbij komen.

[ Voor 55% gewijzigd door barchettanl op 14-09-2014 11:59 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:40
Hier meer over de accu: XDA

De laatste paar pagina's uit dat topic zijn ook wel interessant om door te nemen! topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Deagle schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:37:
Hier meer over de accu: XDA

De laatste paar pagina's uit dat topic zijn ook wel interessant om door te nemen! topic
Gewoon prima dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
It's time.
We're happy to let you know we've received more Moto 360 watches, and they'll be ready for purchase online at Motorola.com on Tuesday, Sept. 16, at 11 a.m. CT.

You'll want to hurry — quantities will be limited.
Your watch is meant to work with an Android phone,* so you'll also be able to pre-order the new Moto X phone powered by Android then.
Happy shopping. And thank you for your enthusiasm for Moto 360!
Iemand enig idee hoe laat 11 AM CT in onze tijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
YouTube: Black or Gray Moto 360? A Different Kind of Leather Een duidelijke vergelijking tussen beide kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
DennusB schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:30:
[...]

Denk alleen weer voor Amerikanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:49:
[...]

Denk alleen weer voor Amerikanen...
Nou ja het is gewoon op hun eigen site en volgens mij konden Nederlanders daar ook bestellen vlak na launch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:52:
[...]

Nou ja het is gewoon op hun eigen site en volgens mij konden Nederlanders daar ook bestellen vlak na launch toch?
Ik kon toen mijn land niet aanpassen, stond standaard op United States.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
DennusB schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:30:
[...]

lastig te vinden hoor, zo zonder goo... onee dat hebben we allemaal:
http://www.worldtimebuddy.com/

18:00 dus

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

De gebruikersberichten worden steeds hoopvoller.
Bijvoorbeeld op XDA lees je dat de batterij steeds beter wordt naarmate je hem gebruikt.
Je ziet al berichten dat hij na een minder dan een week gebruik al de 32 uur haalt:

" Originally Posted by xishp117x View Post
The battery does get better progressively and all tech sites definitely jumped the gun on battery life. It's day 5 for me and this charge cycle is going strong! Took it off at 6:30 am on Saturday, September 13th, and right now it is 2:20 pm on Sunday September 14th and i have 15% left. That's 10 minutes shy of 32 hours with charge still left! Used for numerous text messages via hangouts, fb messenger, and a couple emails. This is definitely waaaay better than what i expected out of a 320 mAh battery!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pinjataaa schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:17:
De gebruikersberichten worden steeds hoopvoller.
Bijvoorbeeld op XDA lees je dat de batterij steeds beter wordt naarmate je hem gebruikt.
Zegt mij allemaal niet zo heel veel eerlijk gezegd. Alles ligt natuurlijk ook aan het gebruik er van. Zelfde zie je met mobiele telefoons. Ik haal zelden de waarden die anderen halen met "zwaar gebruik". Nu is dat allemaal vreselijk relatief. Wat voor een ander zwaar gebruik is kan voor jou een rustig dagje zijn.

Zo ook met dit soort smartwatches. Als persoon X zegt ik haal fluitend ruim een dag en ben er onwijs veel mee bezig zegt dat op zich helemaal niets. Kan jij alsnog, met jouw gebruik, na 14 uur een leeg horloge hebben.

De enige manier om het te testen is om het apparaatje zélf te hebben. En dan op joúw manier te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Brad Pitt schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:25:
[...]

Zegt mij allemaal niet zo heel veel eerlijk gezegd. Alles ligt natuurlijk ook aan het gebruik er van. Zelfde zie je met mobiele telefoons. Ik haal zelden de waarden die anderen halen met "zwaar gebruik". Nu is dat allemaal vreselijk relatief. Wat voor een ander zwaar gebruik is kan voor jou een rustig dagje zijn.

Zo ook met dit soort smartwatches. Als persoon X zegt ik haal fluitend ruim een dag en ben er onwijs veel mee bezig zegt dat op zich helemaal niets. Kan jij alsnog, met jouw gebruik, na 14 uur een leeg horloge hebben.

De enige manier om het te testen is om het apparaatje zélf te hebben. En dan op joúw manier te gebruiken.
Lees hier hoe ze de watch gebruiken, ik vind het hoopvol. Jij mag het opvatten zoals je wilt.
http://forum.xda-develope...iscussion-t2806528/page25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Hier nog een leuke vergelijking tussen de moto 360 en de LG watch R :)
http://www.gizmag.com/moto-360-vs-lg-g-watch-r/33708/

Ik moet zeggen dat ik ondanks het betere oled scherm van de LG ik de moto 360 toch mooier vind ogen, daarnaast lijkt me de opstaande "duikerrand" zoals deze in de LG watch R aanwezig is erg onhandig bij het in gebruik nemen van het horloge doordat je je vinger "over de rand heen meot tillen" :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pinjataaa schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:29:
Lees hier hoe ze de watch gebruiken, ik vind het hoopvol. Jij mag het opvatten zoals je wilt.
http://forum.xda-develope...iscussion-t2806528/page25
Heb het allemaal gelezen. Zegt (mij) allemaal niets, tot 'ie om mijn eigen pols zit, met eigen gebruik. Lees op elk forum verhalen van mensen die met heavy use dagen halen terwijl je er zelf hooguit eentje haalt, met wel apparaat dan ook. Numerous messages zegt toch ook niets. Is dat 12, 54, 192? Eerst zelf zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
En nog steeds zoveel mensen die niet eens erbij zetten of ze ambient modus gebruiken of niet....

Zelfde als claimen dat je telefoon in een halve dag leeg is, zonder screen on time te vermelden...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
De beste review tot nu toe (vind ik): klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Deagle schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:18:
De beste review tot nu toe (vind ik): klik
AH thx, hij is dus af :P. Ik zat al te wachten op de review van Marques Brownlee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm 18 uur is zeker goed. Maakt het toch weer interessant
Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports