Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14

Pinjataaa

Hit me!

Ik zit nu ook op zo'n 3.3% battery drain. Er zit na ruim een week nog steeds verbetering in.

Door de Smartwatch gaat mn telefoon ook veel langer mee. Ik kom nu thuis met 68% batterij, terwijl ik normaal Max 20% over heb :)

[ Voor 41% gewijzigd door Pinjataaa op 29-10-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Bedankt voor de 3 personen die in de pen zijn geklommen om op de Computer Totaal site te reageren :)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:33
Pinjataaa schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:01:
Ik zit nu ook op zo'n 3.3% battery drain. Er zit na ruim een week nog steeds verbetering in.

Door de Smartwatch gaat mn telefoon ook veel langer mee. Ik kom nu thuis met 68% batterij, terwijl ik normaal Max 20% over heb :)
Bij mij het tegenovergestelde eigenlijk. M'n telefoon (Nexus 5) trekt nu 7-10% per uur leeg, terwijl ik hem nauwelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Mijne gaat terug naar eGlobal ;(
Had direct uit de doos al problemen dat de moto volledig uit viel telkens en niet meer aan te krijgen was
Soms werkte hij een paar uur maar de volgende dag gewoon niks meer
Alles al geprobeerd helaas.

[ Voor 78% gewijzigd door Henk. op 29-10-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 17:29
Henk. schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:14:
Mijne gaat terug naar eGlobal ;(
Had direct uit de doos al problemen dat de moto volledig uit viel telkens en niet meer aan te krijgen was
Soms werkte hij een paar uur maar de volgende dag gewoon niks meer
Alles al geprobeerd helaas.
Jammer. Vond je grapjes over douane kosten nog zo grappig. Hoop dat het snel wordt opgelost voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Haha ik haal nu echt meer dan 16 uur met ambient mode aan. Lijkt er op dat die review een beetje bij elkaar geplakt is op basis van andere reviews en dus de eerste versie van de software. Wat een prutsers zeg :(

De computer totaal site is er ook spontaan mee opgehouden trouwens :p

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 30-10-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Moto batterij is nog nooit leeg geweest, normaal aan het eind van de dag niet onder 40%. En daarnaast gaat m'n normale telefoon batterij langer mee omdat ik daar minder op hoef te kijken!

[ Voor 11% gewijzigd door ocn op 30-10-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
http://www.androidpolice....er-18mm-champagne-option/

Nieuwe metalen bandjes aangekongid, inderdaad 80 dollar :O Voor een moto met een metalen band voor geinstalleerd betaak je 300 dollar.

Verder een nieuwe bruine leder Congac band aangekondigd, en een champagne model met een 18 mm band.

Levertijden zijn nog onbekend, amazon heeft ook de nieuwe pagina's offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Vind het cognac bandje wel mooi, maar het is me wel te duur :)

Zit nu met ambient on trouwens op 6% per uur. Dat komt dus neer op ongeveer 16 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Gawddang dat cognac bandje... mmmmm.... cognac.....

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6.R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 21:16
Cognac met een zilveren kast was mijn ideale combo. Gisteren juist mijn stone-grey versie binnen gekregen en dan de volgende ochtend lezen dat je toch nog wat meer geduld had moeten betrachten... Ach ja, misschien nog eens een keer het bandje los op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

C6.R schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:55:
Cognac met een zilveren kast was mijn ideale combo. Gisteren juist mijn stone-grey versie binnen gekregen en dan de volgende ochtend lezen dat je toch nog wat meer geduld had moeten betrachten... Ach ja, misschien nog eens een keer het bandje los op de kop tikken.
Loop dan naar de juwelier,bandjes genoeg.. Die zetten het er zelfs voor je op als je het lief vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Op eBay vind je duizenden 22 mm bandjes, van 1,- tot honderden euro's.
Bandjes die je op eBay voor 15,- inclusief verzending koopt kosten bij een juwelier al snel 35,-/40,-. De marge die een juwelier (daarop) maakt is enorm namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:24:
Op eBay vind je duizenden 22 mm bandjes, van 1,- tot honderden euro's.
Bandjes die je op eBay voor 15,- inclusief verzending koopt kosten bij een juwelier al snel 35,-/40,-. De marge die een juwelier (daarop) maakt is enorm namelijk.
Ik denk dat dat alleen een enorme marge lijkt. Die juwlier zal minder verkopen, maar moet zichzelf en zijn eventuele medewerkers wel gewoon betalen. Dat gaat dan in die prijs zitten. Een ebay-verkoper heeft gewoon vrijwel geen overhead...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vickypollard schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Ik denk dat dat alleen een enorme marge lijkt. Die juwlier zal minder verkopen, maar moet zichzelf en zijn eventuele medewerkers wel gewoon betalen. Dat gaat dan in die prijs zitten. Een ebay-verkoper heeft gewoon vrijwel geen overhead...
Ja uiteraard is dat zo en een bepaalde meerprijs is daarmee ook goed te praten maar niet als de meerprijs 400% bedraagt zoals nu vaak gebeurd.

De losse "merkloze" bandjes die nu vaak bij juweliers liggen komen ook gewoon van een groothandel vandaan die ze uit China haalt namelijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 30-10-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Conclusie na vandaag: ambient on gebruikt bij mij 7% per uur. Hij zou dus iets meer dan 14 uur mee kunnen gaan. Mag wat mij betreft nog ietsje beter, want hij zit nu op 18% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:23:
Ja uiteraard is dat zo en een bepaalde meerprijs is daarmee ook goed te praten maar niet als de meerprijs 400% bedraagt zoals nu vaak gebeurd.
Is geheel normaal als je als zaak zijnde wilt kunnen blijven draaien en je personeel, huur en electra en dergelijke wil kunnen blijven betalen. Kleding gaat ook factoren over de kop. Alles maar meteen online kopen dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Het is dat ambient automatisch uit is gegaan, anders was hij nu al leeg. Dan had hij het toch nog geen 12 uur volgehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ook ik ben vanaf vandaag een trotse eigenaar van een zilveren moto 360! O+ Kan ik eindelijk mijn app voor Tasker fatsoenlijk testen..! (Zie alleen nu al dat hij niet helemaal centreert zoals ik wil op een rond display). Hopelijk binnenkort tijd voor een material overhaul :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:11:
[...]

Is geheel normaal als je als zaak zijnde wilt kunnen blijven draaien en je personeel, huur en electra en dergelijke wil kunnen blijven betalen. Kleding gaat ook factoren over de kop.Alles maar meteen online kopen dan??
Doe ik al jaren, althans met producten waar ik geen verdere uitleg en/of support bij nodig heb.
Kleding (jou voorbeeld) koop ik al jaren online, die winkels zijn akelig en inschatten of het staat kan ik zelf wel.

Een Wasmachine (om maar eens een ander product te nomen) koop ik dan wel weer bij de plaatselijke shop, betaal ik vast meer maar als er iets mee is komt er een monteur thuis wat ik erg fijn vind altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:23:
[...]

De losse "merkloze" bandjes die nu vaak bij juweliers liggen komen ook gewoon van een groothandel vandaan die ze uit China haalt namelijk :)
Je kan het ook voelen en passen. Op internet een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:07:
Doe ik al jaren, althans met producten waar ik geen verdere uitleg en/of support bij nodig heb.
Kleding (jou voorbeeld) koop ik al jaren online, die winkels zijn akelig en inschatten of het staat kan ik zelf wel.
Dit is imho geheel onmogelijk. Broek 32/34 van merk X =/= broek 32/34 van zelfde merk X. Kan gewoon verschil in zitten. Als dat je niet uitmaakt en een broek gewoon een broek is ja dan kan je het zorgeloos online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Laatst online: 20:43
Batterijverbruik na drie dagen is nu nog steeds rond de 8%, zelfs met ambient mode uit.

Wat doe ik verkeerd?

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Quincy2003 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:36:
Batterijverbruik na drie dagen is nu nog steeds rond de 8%, zelfs met ambient mode uit.

Wat doe ik verkeerd?
Gebruik je hem veel? Notificaties, apps etc? Zie wel dat het hard naar beneden gaat als het scherm echt aan staat en je het horloge dus actief aan het werk zet. Anders is het echt niet goed. Ik zit namelijk rond de 5.5% met ambient mode aan. Maar ik krijg dan weer niet heel veel notificaties, dus ik zit waarschjinlijk een beetje laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48
Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:07:
[...]
Een Wasmachine (om maar eens een ander product te nomen) koop ik dan wel weer bij de plaatselijke shop, betaal ik vast meer maar als er iets mee is komt er een monteur thuis wat ik erg fijn vind altijd.
En denk je dat er binnen de garantie geen monteur komt als je via internet hebt besteld? En buiten de garantie komt de monteur van de plaatselijke shop ook niet meer gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:19:
Ook ik ben vanaf vandaag een trotse eigenaar van een zilveren moto 360! O+ Kan ik eindelijk mijn app voor Tasker fatsoenlijk testen..! (Zie alleen nu al dat hij niet helemaal centreert zoals ik wil op een rond display). Hopelijk binnenkort tijd voor een material overhaul :9
Ik ben zeer tevreden :) Vond hem gisteren in de Play Store! Leuk om te zien dat hij van een tweaker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

Dit is imho geheel onmogelijk. Broek 32/34 van merk X =/= broek 32/34 van zelfde merk X. Kan gewoon verschil in zitten. Als dat je niet uitmaakt en een broek gewoon een broek is ja dan kan je het zorgeloos online bestellen.
Het gaat wel wat off-topic inmiddels maar ik draag vrijwel alleen Tommy broeken waarvan ik de pasvorm wel weet inmiddels (die haal ik zelfs uit Amerika via internet). Tegenwoordig is retour sturen (al dan niet voor eigen rekening) ook geen probleem meer trouwens.

Broeken die opgemeten moeten worden (zoals pakken bv) laat ik dan wel weer doen, bij die zaak wordt ik goed geholpen dus dan geef ik daar graag wat geld aan uit. Net zoals dus bij de Wasmachine hierboven.

Maar goed, prima toch als jij graag een meerprijs betaald voor hetzelfde product. Ik hou je niet tegen, vind het persoonlijk alleen niet nodig voor iets als een horloge bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Donstil schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Maar goed, prima toch als jij graag een meerprijs betaald voor hetzelfde product. Ik hou je niet tegen, vind het persoonlijk alleen niet nodig voor iets als een horloge bandje.
Koop m'n horlogebandjes ook online hoor. Heb toolsetje voor om het op maat te maken. Al draag ik de laatste tijd alleen maar G-Shocks zodat alle mechanische klokkies opgeborgen liggen stof te happen. Zonde, maar ja.

Als er een Moto360-achtige smartwatch komt met een wat hogere resolutie zullen de Casio's ook wel passé zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Ik ben zeer tevreden :) Vond hem gisteren in de Play Store! Leuk om te zien dat hij van een tweaker is :)
Kijk dat is altijd leuk om te horen! :D Moet zeggen dat hij op een echt klokje wel anders overkomt. Ben meteen aan het experimenteren met een (wss selectable) achtergrond. Dat wit is eigenlijk wat saai voor zo'n prachtig scherm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1RlbuLIcAAOrSw.jpg:small

Tot nu toe erg onder de indruk van het klokje zelf! Was ergens bang dat hij te groot zou zijn voor mijn aardig dunne polsen maar dat vind ik alles mee vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 08:56
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Koop m'n horlogebandjes ook online hoor. Heb toolsetje voor om het op maat te maken. Al draag ik de laatste tijd alleen maar G-Shocks zodat alle mechanische klokkies opgeborgen liggen stof te happen. Zonde, maar ja.

Als er een Moto360-achtige smartwatch komt met een wat hogere resolutie zullen de Casio's ook wel passé zijn :)
Apart dat je over de resolutie begint, het is natuurlijk geen 1080p scherm, maar het is verder echt een goed scherm in mijn ogen! Ik heb ook een Note 3, maar heb geen problemen met aliasing of iets dergelijks bij het bekijken van mijn horlogescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XPowerStef schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Apart dat je over de resolutie begint, het is natuurlijk geen 1080p scherm, maar het is verder echt een goed scherm in mijn ogen! Ik heb ook een Note 3, maar heb geen problemen met aliasing of iets dergelijks bij het bekijken van mijn horlogescherm.
Ik snap wel wat hij bedoeld. De resolutie is niet fantastisch hoog en dat zie je zo nu en dan helaas wel.

Zeker als je allemaal highress schermen om je heen hèbt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Misschien dat het aan de recentste update ligt (lees er wel meer verhalen over), maar met ambient on zit ik in ieder geval rond de 9% per uur... Ik draai verder geen apps eigenlijk. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:54
vickypollard schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:11:
Misschien dat het aan de recentste update ligt (lees er wel meer verhalen over), maar met ambient on zit ik in ieder geval rond de 9% per uur... Ik draai verder geen apps eigenlijk. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb 'm vandaag niet veel gebruikt en zit met ambient mode nu op 4.73% per uur. Voor mij goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Laatst online: 20:43
Gisteren na vier dagen gebruik een factory reset gedaan, en vandaag lijkt het batterijverbruik een stuk beter. Volgens Wear Battery Stats een uptime van 11:50 met nu nog 33% resterend.

Lijkt dus eindelijk een stuk te verbeteren!

Maar wat een geweldig horloge en stuk techniek!

Update: Wow! Vanochtend om kwart voor zeven van de lader gehaald, en volgens Wear Battery Stats nog te gebruiken tot morgen 18:30! Huidige battery drain is 3,2%

Gaat helemaal goed komen!

[ Voor 25% gewijzigd door Quincy2003 op 03-11-2014 09:27 ]

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:18

jacobras

Developer

akerssies schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

Volgens mij gaat deze weg na een X aantal keer ok google te hebben gezegd (geen idee hoeveel keer). Bij mij is de tekst nu niet meer zichtbaar.
Ik gebruik regelmatig de "OK Google"-functionaliteit. Net keek ik even hoe laat het was, stond er plots "OK Google" in beeld. Al paar dagen niet meer tegen horloge gepraat, het wil nu meer aandacht? 7(8)7

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
hehe.
wellicht heb je een update gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Zaterdag vroeg in de ochtend op vakantie gegaan, horloge ging om 2:15 van de lader af. Het heeft het volgehouden tot zondag 19:00 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulie37
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:58
even een watchface delen die ik had gevonden

ik heb sinds vandaag deze:
Google Play: Pujie Black - Wear Watch Face

Ik vind hem erg nice, drained naar mijn idee wel iets van de batterij (ipv 4% vandaag op 6% per uur) maar ach hij is wel mooi en super customizable

[ Voor 6% gewijzigd door soulie37 op 03-11-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Nou daar ben ik weer .. :)

Vandaag heb ik de Unboxing van de Motorola Moto 360 Black gedaan .
Hierbij het youtube momentje .

Uitgebreide review zal er ook komen na een testperiode natuurlijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:31
diquan2001 schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:25:
Nou daar ben ik weer .. :)

Vandaag heb ik de Unboxing van de Motorola Moto 360 Black gedaan .
Hierbij het youtube momentje .

Uitgebreide review zal er ook komen na een testperiode natuurlijk ..

[video]
leuk gedaan!

heb zeer genoten van het sarcasme in je video haha! :P _/-\o_

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Paar dagen geleden de moto360 van mijn collega gezien.. was toch wel onder de indruk van het scherm.

Misschien als 13e maand cadeau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Hihihahahahoho

(vanaf 1:18)

[ Voor 35% gewijzigd door barchettanl op 05-11-2014 22:10 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat was heel even super grappig, een paar MAANDEN geleden toen het uitkwam 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Cool! Er is een update uit voor de Motorola Connect app. Breglngt nieuwe watch faces, waaronder de winnaar van de design competitie, naar de 360. Je kan nu ook heel eenvoudig je eigen watch face maken door een plaatje/foto te selecteren en wat dingetjes aan te passen (wijzers, cijfers etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ben deze nu net aan het binnenhalen ..
Lijkt mij leuk om eens te kijken watvoor nieuwe watchfaces ik kan maken . :)
jacobras schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:11:
Cool! Er is een update uit voor de Motorola Connect app. Breglngt nieuwe watch faces, waaronder de winnaar van de design competitie, naar de 360. Je kan nu ook heel eenvoudig je eigen watch face maken door een plaatje/foto te selecteren en wat dingetjes aan te passen (wijzers, cijfers etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Dus heb je dan geen Facer meer nodig?
De auteur van dat programmaatje heeft toch mooi 10000 tot 50000 stuks verkocht, à 80 eurocent ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Die design winnaar is wel echt flink uitgekleed. Al die extra's als mail, bluetooth enzo staan er niet op. Enkel de datum. Maar ik ben wel tevreden met die update, kan namelijk nu ook de datum op de minimal watchface zetten. Vind ik toch de mooiste watchface uit de motorola verzameling O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 18:15
sorry, maar kan iemand vertellen hoe ik meer dan acht uur lang kan zonder op te laden ?
Is er iets dat ik mis ? (ik heb de horloge nu 10 dagen)
(ik gebruik zelfs geen ambient en de enige twee applicaties die erop staan is facer en wear battery stats.)
Als ik nu een review zou moeten doen, kan ik zelfs niet meer dan 1 ster geven. :-((
(en dat vanwege het uiterlijk, ik draag nu twee horloges... )

Wat zijn jullie truuks ? Een reset ? of een speciale firmware ?

Is er iets dat ik tunen in de bluetooth settings ? ik heb een Oppo Find 7a ....

[ Voor 6% gewijzigd door Sparcky op 08-11-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
En als je Facer er eens af gooit om te kijken of dat uit maakt? Een reset naar de fabrieksinstellingen van je horloge kan ook nog wel eens helpen. Ik krijg niet superveel notificaties, maar het einde van de dag haal ik toch wel met ambient aan.

[ Voor 25% gewijzigd door jip_86 op 08-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
M.b.v. de moto connect update mezelf deze watchface gegund (met eigen gemaakte foto). Zeker een nuttige feature :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iyWvwxt.jpg

Daar mijn Nexus 5 niet zo goed is in witbalans en belichringscorrectie ziet de bovenkant er helderder uit dan dat hij in werkelijkheid is (het zou meer beige moeten zijn)

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in de foto dan kan hij/zij een DM sturen.

Way tot go motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:09
Heb hem nu 2 weken, met heel wat notificaties haal ik net geen 2 dagen. :)
Zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Laatst online: 14:55
Alweer over die batterijduur? Ik kom er nu echt gemakkelijk een dag mee door, soms zelfs twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
J.Appleseed schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:00:
[...]

Alweer over die batterijduur? Ik kom er nu echt gemakkelijk een dag mee door, soms zelfs twee...
Hier ook, de essentie is om je watch te gebruiken wanneer nodig en niet er constant mee te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
tobitronics schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:44:
[...]

Hier ook, de essentie is om je watch te gebruiken wanneer nodig en niet er constant mee te klooien.
Ik red het zonder ambient ook makkelijk 1,5 á 2 dagen. Toch kan ik me vinden in de review. Het is van binnen gewoon matig. Dat je scherm vrijwel altijd uit moet staan om de dag door te komen, is gewoon matig (ambient lukt me toch echt maar 12 uur). De oude processor is gewoon matig, er zijn nog genoeg haperingen. Ik ben wel tevreden, maar ik zou hem nooit aan iemand durven aanraden. Ik vind het dan ook gek dat continu de legitieme minpunten van dit apparaat goedgepraat worden. Heeft wel wat weg van fanboyisme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
En toch blijft het lachen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ybtmgfm.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mi-six
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-02-2022
Ziet er zeer strak uit :)

Heb je ook een link van deze geweldige face?

[ Voor 9% gewijzigd door mi-six op 09-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Hij doet niet onder voor een normaal horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
[b][message=43207971,noline]Ziet er zeer strak uit :)

Heb je ook een link van deze geweldige face?
Uhoh ..
http://www.reddit.com/r/a...es_removed_from_facerepo/

Het aardige is natuurlijk dat m'n Diesel horloge méér op een smartwatch lijkt, dan mijn smartwatch!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ehey8Kb.png

[ Voor 65% gewijzigd door barchettanl op 09-11-2014 14:09 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:25
Hadden jullie deze al gezien?
https://plus.google.com/a...3yi3iax04chpvbuouucv3qv2c

Als de prijs een beetje goed wordt dan bestel ik hem zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
kijk, dat is PRECIES het bandje wat motorola ons in het voorjaar beloofde, maar hier niet mee op de proppen kwam.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
vickypollard schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:46:
[...]

Ik red het zonder ambient ook makkelijk 1,5 á 2 dagen. Toch kan ik me vinden in de review. Het is van binnen gewoon matig. Dat je scherm vrijwel altijd uit moet staan om de dag door te komen, is gewoon matig (ambient lukt me toch echt maar 12 uur). De oude processor is gewoon matig, er zijn nog genoeg haperingen. Ik ben wel tevreden, maar ik zou hem nooit aan iemand durven aanraden. Ik vind het dan ook gek dat continu de legitieme minpunten van dit apparaat goedgepraat worden. Heeft wel wat weg van fanboyisme :+
En vooral de laatste twee zinnen zijn belangrijk denk ik:
De Moto 360 is duidelijk het mooiste Android Wear-horloge dat we tot nu toe gereviewd hebben, maar vanwege de matige accuduur en het feit dat Android Wear nog steeds een erg jong product is en voor verbetering vatbaar, zouden we hem niet zomaar iedereen aanraden. Alleen voor de early adopter dus, die bereid is zich over de minpunten heen te zetten.
En tsja, matige accuduur zou ik het ook vinden als je niet een hele dag (van wakker worden tot naar bed gaan) het scherm aan kunt hebben. Het is en blijft een smartwatch, geen smartphone. In mijn ogen zitten daar wel andere voorwaarden aan. Maar ook dat is voor iedereen verschillend natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Iemand ervaring met Google Play: Wear Mini Launcher of iets soortgelijks?

In ander nieuws: gisteren veel met m'n nieuwe speeltje zitten spelen; battery drain was 9%. Vandaag staat het op 6% (maar de dag is nog jong). Ben benieuwd hoe dat over een week zal zijn.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
barchettanl schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:27:
Iemand ervaring met Google Play: Wear Mini Launcher of iets soortgelijks?

In ander nieuws: gisteren veel met m'n nieuwe speeltje zitten spelen; battery drain was 9%. Vandaag staat het op 6% (maar de dag is nog jong). Ben benieuwd hoe dat over een week zal zijn.
Wear Mini Launcher is ideaal! Zeker installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Okay, camerabeelden van de telefoon streamen naar je horloge, vind hij niet leuk!
(evenals om de paar minuten een andere watchface sturen vanaf Facer)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55G9ZQq.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

vickypollard schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:31:
[...]

Wear Mini Launcher is ideaal! Zeker installeren :)
Volgens mij draait vrijwel iedereen hier Wear Mini Launcher :9 Moet er niet aan denken telkens door dat lange menu heen te moeten navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ik vind het wel nog steeds vervelend dat je een factory reset moet doen om het horloge aan een ander toestel te koppelen. Ik zou graag mijn ene telefoon willen gebruiken tijdens het rennen/sporten en mijn andere voor alle andere dingen, maar het lijkt er op dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren. Ik hoop toch dat de Lollipop-update hier rekening mee gaat houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:37:
Ik vind het wel nog steeds vervelend dat je een factory reset moet doen om het horloge aan een ander toestel te koppelen. Ik zou graag mijn ene telefoon willen gebruiken tijdens het rennen/sporten en mijn andere voor alle andere dingen, maar het lijkt er op dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren. Ik hoop toch dat de Lollipop-update hier rekening mee gaat houden :(
Android 5 (Lollipop) houdt hier geen rekening mee, de restrictie zit in het Wear-platform zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jacobras schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:49:
[...]

Android 5 (Lollipop) houdt hier geen rekening mee, de restrictie zit in het Wear-platform zelf.
Maar Android Wear wordt ook geüpdate met Lollipop (5.0X i.p.v. 4.4W2) dus misschien dat ze het dan kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

J.Appleseed schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:59:
[...]

Maar Android Wear wordt ook geüpdate met Lollipop (5.0X i.p.v. 4.4W2) dus misschien dat ze het dan kunnen fixen?
Dat zou goed kunnen! Maar is er een update voor Wear aangekondigd?

Nieuwe bandjes komen eraan! :) http://motorola-blog.blog...h-that-fits-your.html?m=1

[ Voor 16% gewijzigd door jacobras op 11-11-2014 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jacobras schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:00:
[...]

Nieuwe bandjes komen eraan! :) http://motorola-blog.blog...h-that-fits-your.html?m=1
Nu ben ik wel benieuwd wat die nieuwe cognac bandjes gaan kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Nou na 1.5 week in spanning te hebben gezeten kreeg ik vannacht dan eindelijk het verlosende mailtje van EGlobal
Me moto 360 was grondig geïnspecteerd en was idd DOA (dead on arrival)
En krijg ik dus een splinter nieuwe opgestuurd oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
J.Appleseed schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:16:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd wat die nieuwe cognac bandjes gaan kosten...
De congac bandjes zouden ook met de moto 360 moeten komen voor 250 euro/dollar/franken, dus neem aan dat ze niet zo heel veel gaan kosten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Als die metalen bandjes snel beschikbaar komen, ga ik mijn Steelconnect M ° 225 op Kickstarter annuleren (of naar £1 terug zetten).

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
weet iemand eigenlijk hoe het zit met het mogelijk afbladeren van de zwarte moto 360?
Ik heb in privé kringen vernomen dat je bij de zwarte bij elk krasje direct het staal er doorheen ziet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
jimz93 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:02:
weet iemand eigenlijk hoe het zit met het mogelijk afbladeren van de zwarte moto 360?
Ik heb in privé kringen vernomen dat je bij de zwarte bij elk krasje direct het staal er doorheen ziet :(
Ze hebben het er hier over, met wat foto's. Lijkt me goed te verdoezelen met een zwarte markerstift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
hmm ja inderdaad, wel jammer voor zo'n prijzige accesoire :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
J.Appleseed schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:37:
Je kan toch via de Wear app koppelen aan een ander toestel? Of moet je dan ook resetten?

Dat cognac bandje kost trouwens $30, dus dat valt mee.

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 11-11-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 08:13

Reley

Zoom Zoom

Die IGN Review klinkt al een stuk beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Wat IGN eigenlijk zegt is dat Wear nog niet uit de kinderschoenen is. En dat daarom de onvolkomenheden niet direct bij de 360 liggen, zoals Tweakers dat wel zei. Eigenlijk geen onvertogen woord over de 360's hardware.

Ondertussen zijn ze bij PC World ook wakker geworden.
www.pcworld.com/article/2...heir-own-watch-faces.html

[ Voor 25% gewijzigd door barchettanl op 11-11-2014 15:01 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Zo, mijn Moto was ineens braaf vandaag, zeg. Met ambient on ongeveer 5,5% per uur, waar dat normaal gesproken rond de 10% lag. Geen idee wat er anders is vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Advies gevraagd: ik heb maar liefs 6 dagen van mijn Moto 360 kunnen genieten. Ben er een minuut of 5 mee gaan zwemmen (in zout water, dom), maar daar was ie niet zo blij mee. Nu gaat ie niet meer aan. Als ik hem op de oplader toont hij tegenwoordig wel fractie van een seconde het Motorola logo en als ik hem ingedrukt hou gaat hij nog wel naar de bootloader scherm. Maar zodra ik 'm van de lader haal vliegt ie uit. Garantie doet Motorola moeilijk over. Moet hem terugsturen naar de U.S. maar als er waterschade is ben je gewoon de lul. Weet Iemand in NL een adresje waar ik 'm misschien zou kunnen laten repareren. Door iemand die het zou aandurven/zou willen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Fer00 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:10:
Advies gevraagd: ik heb maar liefs 6 dagen van mijn Moto 360 kunnen genieten. Ben er een minuut of 5 mee gaan zwemmen (in zout water, dom), maar daar was ie niet zo blij mee. Nu gaat ie niet meer aan. Als ik hem op de oplader toont hij tegenwoordig wel fractie van een seconde het Motorola logo en als ik hem ingedrukt hou gaat hij nog wel naar de bootloader scherm. Maar zodra ik 'm van de lader haal vliegt ie uit. Garantie doet Motorola moeilijk over. Moet hem terugsturen naar de U.S. maar als er waterschade is ben je gewoon de lul. Weet Iemand in NL een adresje waar ik 'm misschien zou kunnen laten repareren. Door iemand die het zou aandurven/zou willen leren.
Zo te horen is de accu kapot, het grootste probleem is onderdelen. Je kan kijken waar moto in NL zijn spullen naar toe stuurt. Maar ik denk dat sowieso alles vervangen moet worden, waarom ging je zwemmen in zout water, zoet water maakt het al erg genoeg.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Advies gevraagd: ik heb maar liefs 6 dagen van mijn Moto 360 kunnen genieten. Ben er een minuut of 5 mee gaan zwemmen (in zout water, dom), maar daar was ie niet zo blij mee. Nu gaat ie niet meer aan.
[...]
Weet Iemand in NL een adresje waar ik 'm misschien zou kunnen laten repareren. Door iemand die het zou aandurven/zou willen leren.
Je hebt hem toch niet meteen na het zwemmen geprobeerd aan te zetten he? Probeer hem nog zoveel mogelijk te redden door het in absorberende goederen te leggen zoals een bak met rijst of die absorberende zakjes die ook wel eens in een nieuwe rugzak zitten. Een paar dagen niets mee doen. Niet schudden, verplaatst het water in de 360.
Maar ja, àls het water erin droogt dan blijft het zout er toch echt in liggen, dat ga je er niet uit kunnen halen. De 360 is niet echt gebouwd om hem uit elkaar te halen, er zelf aan te kloten en daarna weer in de juiste staat in elkaar te zetten. Ik denk dat het een gevalletje 'nieuwe kopen' wordt, sorry..

[ Voor 39% gewijzigd door FluX op 11-11-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
D0gtag schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:29:
[...]

Zo te horen is de accu kapot, het grootste probleem is onderdelen. Je kan kijken waar moto in NL zijn spullen naar toe stuurt. Maar ik denk dat sowieso alles vervangen moet worden, waarom ging je zwemmen in zout water, zoet water maakt het al erg genoeg.
Moto zegt zelf inderdaad al dat als er waterschade is ze het niet gaan repareren. Tja dat ik ging zwemmen in zout water was natuurlijk heel dom.
FluX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:29:
[...]

Je hebt hem toch niet meteen na het zwemmen geprobeerd aan te zetten he? Probeer hem nog zoveel mogelijk te redden door het in absorberende goederen te leggen zoals een bak met rijst of die absorberende zakjes die ook wel eens in een nieuwe rugzak zitten. Een paar dagen niets mee doen. Niet schudden, verplaatst het water in de 360.
Maar ja, àls het water erin droogt dan blijft het zout er toch echt in liggen, dat ga je er niet uit kunnen halen. De 360 is niet echt gebouwd om hem uit elkaar te halen, er zelf aan te kloten en daarna weer in de juiste staat in elkaar te zetten. Ik denk dat het een gevalletje 'nieuwe kopen' wordt, sorry..

[video]
Hij ging na het zwemmen automatisch al uit (na een minuut op 10). Ik dacht in eerste instantie dat ie een update ging installeren (die was die dag uitgekomen). Daarna heb ik 'm in een bak met rijst gelegd, maar veel te ongeduldig geweest ook. Ik vrees ook dat ik een nieuwe moet kopen, jammer dat ie zo slecht leverbaar is in NL. Hoop dat mijn reisverzekering mij verder kan helpen. Dank voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 08:48
Ik krijg dat ding dus niet goed ingesteld voor spraak :s

Als alles in nederlands staat --> hij zoekt alleen dingen op in google
Als telefoon in het engels staat --> ok google werkt wel, maar ik krijg langs geeeeen kanten azerty op mijn samsung note 3. Kan bij Nederlands enkel qwerty kiezen :(

Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
7(8)7 Baksteen erop

[ Voor 18% gewijzigd door Henk. op 12-11-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Fer00 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:26:
[...]

Moto zegt zelf inderdaad al dat als er waterschade is ze het niet gaan repareren. Tja dat ik ging zwemmen in zout water was natuurlijk heel dom.

[...]

Hij ging na het zwemmen automatisch al uit (na een minuut op 10). Ik dacht in eerste instantie dat ie een update ging installeren (die was die dag uitgekomen). Daarna heb ik 'm in een bak met rijst gelegd, maar veel te ongeduldig geweest ook. Ik vrees ook dat ik een nieuwe moet kopen, jammer dat ie zo slecht leverbaar is in NL. Hoop dat mijn reisverzekering mij verder kan helpen. Dank voor jullie reacties.
dat ding is toch waterdicht? 8)7
hoezo geven ze dan geen garantie op waterschade? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
jimz93 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:37:
[...]

dat ding is toch waterdicht? 8)7
hoezo geven ze dan geen garantie op waterschade? :')
Spatwaterdicht :)

Niet "zwemmen in zout water voor een tijdje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
Ik ben een keer met een Xperia Z in zout water gaan zwemmen wat door de sprong in het water fout ging. Zout water viel niet onder garantie, zoet water wel. De telefoon is zeker 3 maanden dood geweest en ineens deed hij het weer maar viel erna gelijk weer uit.

1 tip dus, laat hem echt een week goed drogen bij bv een verwarming, let wel dat het vocht eruit moet kunnen. Dit kon bij de Xperia beperkt door de vakjes open te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
ZlM01 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:53:
Ik krijg dat ding dus niet goed ingesteld voor spraak :s
Mijn Moto staat op Engels (want geen Nederlands) en m'n telefoon op Nederlands.
Als ik een watchface zie, kan ik "okay google" zeggen, waarna hij naar mij gaat luisteren.

Commando's die werken zijn bijv. "Hoe oud is Mark Rutte" (dan geeft hij enkel de leeftijd en een foto, niet een link naar een webpagina), "Weer in Stellenbosch" (naar rechts swipen geeft een 5-daagse verwachting) of "Albert Heijn XL" (een swipe naar rechts geeft het adres en een navigatie-symbool).

Dingen als een notitie nemen of een alarm instellen, dat lukt nog niet. Maar een paar dingetjes zoals hierboven lukt en is dus leuk om anderen te demostreren.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jacobras schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:00:
[...]

Dus toch :) http://phandroid.com/2014...ures-revealed-smartwatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
THxZ0NE schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:53:
[...]

Ik ben een keer met een Xperia Z in zout water gaan zwemmen wat door de sprong in het water fout ging. Zout water viel niet onder garantie, zoet water wel. De telefoon is zeker 3 maanden dood geweest en ineens deed hij het weer maar viel erna gelijk weer uit.

1 tip dus, laat hem echt een week goed drogen bij bv een verwarming, let wel dat het vocht eruit moet kunnen. Dit kon bij de Xperia beperkt door de vakjes open te zetten.
Ook al laat je een voorwerp wat in aanraking met zoutwater gekomen is goed drogen gaat deze uiteindelijk toch kapot,het corrosie proces wordt sterk versneld door zout water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Vanmiddag bij de MediaMarkt de LG R gezien (hij was helaas niet opgeladen). Ding is toch meer een sporthorloge waar niet alle watchfaces mooi op zullen staan. Horloge lijkt een fractie groter met een iets kleiner display.
Over een dag of 2 zal hij wel tussen de andere wearables staan, en dan eens kijken of ik 'm kan pairen met m'n telefoon om wat met facer erop te slingeren...

Ook mooi is ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• barrymossel
Erg mooi, al is rond ook wel erg tof. Jammer genoeg nog geen release date bekend is zover ik weet...

• barchettanl
In het filmpje werd gesproken over 9 november. Bij BestBuy is hij al uitverkocht: http://www.bestbuy.com/si...19438695422&skuId=9835147

edit: hmm... misschien is hij nooit in de verkoop geweest bij BestBuy? Beetje Coolblue achtig ;) Zelfs op ebay wordt er niets aangeboden, wat normaal wel gebeurt met nieuwe moeilijk verkrijgbare artikelen.

Heeft niemand deze AMA gelezen?
http://www.reddit.com/r/I...perience/?linkId=10429414

[ Voor 22% gewijzigd door barchettanl op 13-11-2014 09:04 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
barchettanl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:01:
In het filmpje werd gesproken over 9 november. Bij BestBuy is hij al uitverkocht: http://www.bestbuy.com/si...19438695422&skuId=9835147

edit: hmm... misschien is hij nooit in de verkoop geweest bij BestBuy? Beetje Coolblue achtig ;) Zelfs op ebay wordt er niets aangeboden, wat normaal wel gebeurt met nieuwe moeilijk verkrijgbare artikelen.

Heeft niemand deze AMA gelezen?
http://www.reddit.com/r/I...perience/?linkId=10429414
super stukje! (2e link)
vooral het eerste antwoord klinkt alsof ze nog steeds met erg veel enthousiasme en begrip voor de gebruiker hebben. Daarnaast lijken ze ook erg graag ideën te ontvangen van de community :)

stukje;

Hi guys - this is the question I've been most eager to answer. I've been lurking on /r/moto360 for some time so I know the frustration you have with the cracked backs and “dead pixels.” Here is the deal on the cracked backs, will answer on the pixels in a moment.

We’ve investigated this extensively and found that it was occurring on a fraction of a percent of devices. Still, we want to make it right. We designed Moto 360 to take all sorts of damage, from banging to dropping to water and dust damage. We have seen that the users that have experienced a cracking issue have generally had this issue around the band attach points.

So, if you have this issue (cracks around the band attach point) please return it! It's covered under warranty. We don't think people should have to wear Moto 360 one way or another to prevent this from happening - just wear it like you normally would and we'll cover you for the rest.

We love your enthusiasm and your design ideas on how to change the back. The squared back design is cool but won't work :) Please keep the feedback and ideas coming, we’re listening!

EDIT: adding dead pixel answer

On “dead pixels”... you’ll notice that I put this in quotes. What looks like a dead pixel is actually either foreign material introduced during the display lamination process or an anomaly in the refractive layers within the display. These can cause tiny dark spots or bright spots that look similar to “dead pixels” you might see on a Samsung product. This issue also affects just a fraction of a percent of users, but if that includes you let us know! It is covered under warranty and we will gladly replace it for you.

EDIT 2: Some of you are asking about what to do in the event you find a crack

If you have a cracked back, you can contact our support team to get a warranty exchange going. In the US, please visit here: http://bit.ly/MotCustCare If your watch was purchased outside of the US, please contact the local support team for your country or region: http://bit.ly/ContactUs-Locate. If you encounter any issues, please reach out to Wendy W here on Reddit: /u/Moto_Wendy_W.

• Brad Pitt
Hmmm, wat een bizar grote bezels, dat had ik niet verwacht naar aanleiding van de renders. Wordt hem niet :/

• barchettanl
Ik vind het materiaal van de Zenwatch wel mooi, maar als je terug kijkt naar de horloges in m'n horlogebakje zie je dat ik wel van rose-goudkleurige horloges houd ;)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports