kevinvl96 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:19:
Hallo allemaal,
Is het misschien mogelijk om in te stellen dat mijn moto bij elke notificatie die binnenkomt ook daadwerkelijk trilt? En de intensiteit en duur daarvan?
Ik gebruik namelijk medisafe om mij er aan te herinneren mijn medicijnen in te nemen en die geeft wel een card weer maar trilt niet is het niet mogelijk dat wel te forceren?
Ook trilt hij redelijk kort en zwak bij een whatsapp bericht.
Aangezien de rest het te druk heeft met watchfaces, zal ik een poging doen om je te beantwoorden, ik heb dan weliswaar niet de Moto 360, maar 2 van de andere wear watches, helaas kun je (nog?) niet de intensiteit van het trillen instellen. Er schijnt een alternatieve versie te zijn die het wel kan, al moet je dan wel in een script rommelen.
Voor zowel Whatsapp en medisafe, zul je in de notificaties instellingen moeten kijken van de apps zelf, met wat mazzel staan er notificatie en buzzer instellingen om de Bzzzz langer te laten duren :-) Whatsapp heb ik geloof ik op Lang staan nu, anders voel je het niet eens..
Ik hoop dat Lollipop meer notificatie instellingen zal brengen, vergeleken met de Pebble is de Bzz van de Wear watches toch erg onopvallend, dus ik hoop dat dat binnenkort aan te passen is.