• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Zelfde als met horloges en telefoons toch. Volgen elkaar ook in no-time op.

Ik zou het wel jammer vinden als het bijvoorbeeld in Januari al is. Maar ach. Dat blijf je houden :D

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:46
DennusB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:38:
Ik lees overal dat dat ding waterdicht is maar zijn hier mensen die hem al onder de kraan of zo hebben gehouden en waar hij nog werkt ? :P
Ja, heb de mijne al een paar keer afgewassen na het sporten. Ging prima.

Verwijderd

Bij de eerste versie van de Moto 360 zeiden ze dat ie in de zomer van 2014 uit zou komen. Dat werd uiteindelijk eind 2014. Ik ga er dus van uit dat die nieuwe versie ook nog wel langer op zich laat wachten dan voorjaar 2014. Ben wel heel benieuwd wat de verbeteringen zullen zijn, vooral omdat ze zeggen dat ie "nog meer als een horloge zal lijken", terwijl ik vind dat ie dat al behoorlijk doet.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:32:
Ik ga er dus van uit dat die nieuwe versie ook nog wel langer op zich laat wachten dan voorjaar 2014.
Daar heb je vrijwel zeker geheel gelijk in! ;)

Nickname does not reflect reality

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Ik heb net lollipop op men nexus geinstalleerd, blijkt dat de fit app op de moto 360 ook geupdate is --> er is nu eindelijk de optie om de heart monitor history uit te schakelen waardoor hij dus niet meer elke 5mins je hartslag begint te meten.

Hopelijk geeft dit een positief effect op de batterij

• Sahi_NL
Op welke taal hebben jullie je Google Now / Moto nu staan? Ik vind het nogal een dilemma:

Engel (US) met NL als 2e taal: Voice actions werken, Ik kan notities maken, Calender items aanmaken etc. Ik kan geen hangouts/Whatsapp in het Nederlands antwoorden. HIj pakt enkel Engels

Nederlands: Geen voice actions (op bellen na lijkt het). Maar wel antwoorden op berichten dicteren..

Erg jammer dat de Engelse voiceactions niet gewoon werken als Nederlands als taal staat ingesteld.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:46
Sahi_NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:00:
Op welke taal hebben jullie je Google Now / Moto nu staan? Ik vind het nogal een dilemma:

Engel (US) met NL als 2e taal: Voice actions werken, Ik kan notities maken, Calender items aanmaken etc. Ik kan geen hangouts/Whatsapp in het Nederlands antwoorden. HIj pakt enkel Engels

Nederlands: Geen voice actions (op bellen na lijkt het). Maar wel antwoorden op berichten dicteren..

Erg jammer dat de Engelse voiceactions niet gewoon werken als Nederlands als taal staat ingesteld.
Ik heb al mijn apparaten sowieso in het Engels staan, dus vrij simpel :)

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Sahi_NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:00:

Ja en ik begrijp dus niet waarom mijn voice actions niet werken, hij zoekt bij 'navigate to..' en 'send a text to..' naar datgene op Google.

Taal 360: Engels
Taal Google Now telefoon: Engels
Taal telefoon: Nederlands

Ligt het aan die laatste?

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
FluX schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]

Ja en ik begrijp dus niet waarom mijn voice actions niet werken, hij zoekt bij 'navigate to..' en 'send a text to..' naar datgene op Google.

Ja.. als je die op Engels zet werkt alles :Y
(Reageren op een Whatsapp bericht werkt dan niet meer in de Nederlandse taal helaas)

[ Voor 8% gewijzigd door Henk. op 20-11-2014 21:22 ]

• FluX
Henk. schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:19:
[...]
Ja.. als je die op Engels zet werkt alles suc6 ;)
(Whatsapp werkt dan niet meer in Nederlandse taal helaas)
Nou ja zeg, ik had niet gedacht dat het aan zoiets stoms lag aangezien Google Now wel op Engels stond. Wilde het ook niet zo 1 2 3 veranderen omdat ik NL wel fijn vond, maar dit is nog beter. Bedankt!

Ja dat van Whatsapp is dan wel weer jammer, al pakte ik daar wel vaak m'n telefoon weer voor. Hopelijk komt óf die Wear tekstverwerker van Microsoft binnenkort, óf nog beter, een Nederlandse Google Now ondersteuning. Heb nog even gegoogled, maar daar is volgens mij nog niets over bekend.

[ Voor 25% gewijzigd door FluX op 20-11-2014 21:23 ]

• Henk.
FluX schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:21:
[...]

Nou ja zeg, ik had niet gedacht dat het aan zoiets stoms lag aangezien Google Now wel op Engels stond. Wilde het ook niet zo 1 2 3 veranderen omdat ik NL wel fijn vond, maar dit is nog beter. Bedankt!
Waarschijnlijk moet je wel even je toetsenbord op de Dutch language zetten,
volgens mij gaat ie automatisch op Engels als je van taal veranderd
(Was bij mij wel het geval)

• FluX
Henk. schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:24:
[...]

Waarschijnlijk moet je wel even je toetsenbord op de Dutch language zetten,
volgens mij gaat ie automatisch op Engels als je van taal veranderd
(Was bij mij wel het geval)
Dat maakt bij mij denk ik niet zoveel uit, heb alle correcties, woordenboeken en aanvullingen uit staan (vind die heel irritant -sorry Brad Pitt-)

[ Voor 3% gewijzigd door FluX op 20-11-2014 21:56 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
}:|

Nickname does not reflect reality

• FluX

• Henk.
Wat mot je dan ? :-( _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Henk. op 20-11-2014 21:51 ]

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 17:33
DaRKie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:49:
Ik heb net lollipop op men nexus geinstalleerd, blijkt dat de fit app op de moto 360 ook geupdate is --> er is nu eindelijk de optie om de heart monitor history uit te schakelen waardoor hij dus niet meer elke 5mins je hartslag begint te meten.

Betekent dat niet gewoon dat ie het niet opslaat?

• DaRKie
vickypollard schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:01:
[...]

Betekent dat niet gewoon dat ie het niet opslaat?
Voor de update zag ik elke 5m de groene led oplichten, nu niet meer (mits het uitzetten van een aantal opties die ik voor de update niet had)
Maar ik kan nog wel mijn hartslag meten en hij houdt de historiek bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 18-09 17:33
DaRKie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:29:
[...]

Voor de update zag ik elke 5m de groene led oplichten, nu niet meer (mits het uitzetten van een aantal opties die ik voor de update niet had)
Maar ik kan nog wel mijn hartslag meten en hij houdt de historiek bij.
Nou, dat ga ik dan ook maar eens bekijken. Kan geen kwaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
DaRKie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:29:
[...]Voor de update zag ik elke 5m de groene led oplichten, nu niet meer (mits het uitzetten van een aantal opties die ik voor de update niet had)
Ja maar, je moet je horloge niet omgekeerd aan je pols dragen! B)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Dus als ik het goed begrijp is er nog geen manier om met spraak te reageren op whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb met spraak gereageerd op een whatsapp-berichtje, in het Nederlands.

Mijn telefoon (en Google Now) staan op Nederlands, de 360 op Engels. Ik kan dus geen commando's geven ('take a note', 'navigate'), maar wel vragen stellen ('hoe oud is Mark Rutte' - geeft een net antwoord met een foto op de achtergrond), indirect navigeren ('albert heijn xl' - swipe naar rechts naar het adres, klik op navigatie-pijltje) en ... whatsapp-berichten beantwoorden.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:21
FluX schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]

Navigate to [bestemming] werkt dus ook niet, probeer Navigate [bestemming]
Idem voor Send a text.
Ik heb het zelf dus nog niet voor elkaar een callendar item aan te maken :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 13:16
Dag allen,

Sinds gisteren heb ik mijn moto 360.
Ik ben zeer te spreken of de kwaliteit van het scherm en de accu duur. dit is ruim voldoende.
Er staat watchmaker op met een IWC watchface. +/- 15 watchapp berichten en 15 emails. gem. 3.2% accu verbruik per uur

Wel 1 minpunt, er is een zwarte pixel die niet werk, deze is fel groen. Je ziet het gelukkig allen bij het opstarten van de moto 360.

Nu heb ik een vraag.
Als ik email en Whatsapp notificaties van links naar rechts wegsleep dan zou ik willen dat ze op mijn telefoon als gelezen weergegeven worden. Nu moet ik op mijn telefoon dit als nog doen.
heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen mensen,

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Mijn moto 360 connector niet meer met mijn mob, er staat iedere keer can not connect. Ik heb alles al geprobeerd, terug naar fabrieksinstellingen, aan uit zetten . Android West opnieuw geïnstalleerd en noem maar op. Hij heeft het twee dagen geweldig gedaan en nu doet hij alleen n kg maar de verkeerde tijd weergeven en er staat disconnect op mijn watch.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:58:
Mijn moto 360 connector niet meer met mijn mob, er staat iedere keer can not connect. Ik heb alles al geprobeerd, terug naar fabrieksinstellingen, aan uit zetten . Android West opnieuw geïnstalleerd en noem maar op. Hij heeft het twee dagen geweldig gedaan en nu doet hij alleen n kg maar de verkeerde tijd weergeven en er staat disconnect op mijn watch.
Staat de watch op je telefoon nog bij de gekoppelde Bluetooth-apparaten? Misschien helpt het als je 'm daar verwijdert en vervolgens reset en opnieuw probeert te verbinden.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar het helpt niet :'(

Vind het echt heel raar.

Alles verwijdert, opnieuw geïnstalleerd maar hij connect niet staat de can not connect to watch retry.

Baal er echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een keer geprobeerd....

Hij doet het!!!

bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
zijn er al websites in nederland die accesoires verkopen van de moto360

[ Voor 84% gewijzigd door jay enmo op 21-11-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:49:

Hier ben ik wel benieuwd naar. Ik heb nu net in de android wear app zowel steps als hart by default op fit gezet ipv de moto body app. In de android wear app heb ik overigens geen settings die verband lijken te houden met de hart rate monitor. In de fit app kan ik enkel alle tracking afzetten. Niet selectief hart rate. Ik heb Fit versie 1.50.68-000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mijn vrouw heeft nog kitkat op haar S4 maar ik heb daar om te proberen de google fit app geinstalleerd en nu kan ik ook op de moto360 de instelling kiezen om de fit app uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:37:
Mijn vrouw heeft nog kitkat op haar S4 maar ik heb daar om te proberen de google fit app geinstalleerd en nu kan ik ook op de moto360 de instelling kiezen om de fit app uit te schakelen.
En waar precies vind je die instelling? Kun je dat stap voor stap omschrijven? Ik kan het niet vinden.

Met de moto body app kan ik wel door op de watch bij de steps naar links te swipen n instellingen terecht komen en daar kan ik hart rate notificaties afzetten.

Maar dat is enkel in de motobody app. Voor fit zie ik zo geen optie.

Dit gaat ook over motobody:
https://productforums.goo.../android-wear/QwjwmQmGTDE

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 10:25 . Reden: update motobody ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemorgen

Ben ik de enige die het probleem heeft dat als ik de horloge niet heb gebruikt en daarna wil connecten met mijn mob dat hij het niet doet?

Weer van alles geprobeerd, gereset, ontkoppeld bij bluetooth, opnieuw androidwear gedownload.

staat heel lang connecting to your watch en uiteindelijk lukt het niet can't connect retry.

hopelijk heeft iemand een oplossing.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Heb je misschien een 'stroom besparende' app die je bluetooth uitschakelt?

En met welke telefoon heb je de problemen? Welke software versie op je telefoon en watch? En heb je je telefoon al een keer opnieuw uit en aan gezet?

[ Voor 5% gewijzigd door MaNDaRK op 22-11-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik merk net dat de audio besturing niet werkt met spotify. Ik zie wel het nummer, ik zie ook de controls, alleen spotify reageert nergens op?

Met Google Music werkte het perfect afgelopen week. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:32
Nee, hier werkt die prima met Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:49:
[...]

En waar precies vind je die instelling? Kun je dat stap voor stap omschrijven? Ik kan het niet vinden.

Met de moto body app kan ik wel door op de watch bij de steps naar links te swipen n instellingen terecht komen en daar kan ik hart rate notificaties afzetten.

Maar dat is enkel in de motobody app. Voor fit zie ik zo geen optie.

Dit gaat ook over motobody:
https://productforums.goo.../android-wear/QwjwmQmGTDE
Eerst moet je de google fit op je smartphone installeren en nadat je moto360 zijn apps gesynched heeft krijg je meer opties op je moto.

Als je de fit app opent dan kan je naar settings gaan en dan krijg je volgende opties:
google fit app on/off
daily step goals
notifcations on/off
step history on/off
heart rate history on/off

Ik heb de app volledig afstaan en krijg geen notificaties meer en hij meet ook mijn hartslag niet meer elke 5mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Eerst proberen, dan pas posten...

Een herstart van het horloge lostte het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:39:
[...]

Eerst moet je de google fit op je smartphone installeren .........

..
meet ook mijn hartslag niet meer elke 5mins.
Dit werkt idd prima. Tnx voor de tip en heb het nu ook helemaal uit.
Wel op mijn GW-R b.t.w. daar werkt t net zo ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 13:56

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:13:
[...]

Dit werkt idd prima. Tnx voor de tip en heb het nu ook helemaal uit.
Wel op mijn GW-R b.t.w. daar werkt t net zo ☺
En hebben jullie toevallig beiden een niet Nexus/Android 5.0 device? Ik test dit met moto360 en Nexus 5 met lollipop en zowel fit (1.50.68-000) als motorola connect (2.02.21-107) app zijn up to date.

In Android wear heb ik deze settings:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/Screenshot_2014-11-23-12-18-33.png

en kan ik de steps en hart rate app wijzigen tss motorola en fit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/Screenshot_2014-11-23-12-22-01.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/Screenshot_2014-11-23-12-22-13.png

In Google fit zelf op de handheld kan ik dit van instellingen wijzigen (naast mijn profiel):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/Screenshot_2014-11-23-12-17-45.png

En dan op moto 360 kan ik als ik fit actief heb de volgende schermen doorlopen (swipe van L naar R):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122007.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122014.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122041.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122048.jpg

Geen instellingen dus. Bij de moto body app kan ik wel tot bij de instellingen, dan krijg ik dit (hart rate start hierbij al af dus die schermen komen er niet meer tussen):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122242.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122256.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30939008/wear/IMG_20141123_122342.jpg

help! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 12:11
Gisteren de Moto360 binnen gekregen.:-) Wat een prachtig horloge maar na 2,5 a 3 uurtjes intensief spelen is hij volledig leeg.
Ervaren jullie dit ook of is dit extreem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
De eerste dag(en) loopt de batterij idd relatief snel leeg, maar dat verbetert snel.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 12:11
The Wizard schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:23:
De eerste dag(en) loopt de batterij idd relatief snel leeg, maar dat verbetert snel.
Bedankt voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem sinds donderdag en merk nu al dat ik het makkelijk een hele dag volhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
"Complete list of compatible Moto 360 bands and straps"

http://smartwatch.me/t/co...-360-bands-and-straps/138

en

[ Voor 20% gewijzigd door barchettanl op 23-11-2014 21:05 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 21:30
Sinds dinsdagavond ook de trotse bezitter van een Moto 360. Vanaf dag één geen problemen gehad met de batterijduur. Sochtends om 5 uur gaat hij van de lader en tegen 10 uur er weer op. Lader staat op het nachtkastje, Moto gaat er op ongeacht batterijpercentage.

Eerste dagen had ik ongeveer een 5% drain per uur, vandaag maar 2,2% echter heb ik vandaag ook maar weinig notificaties gehad.

Al met al ben ik er heel blij mee :). Heb er nu wel een Pebble Steel band aan zitten. Ik heb mijn horloge graag strak zitten en ik vond de originele leren dan toch wat lastig te openen, maar misschien moet het leer gewoon nog soepel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, dat was ik aan't zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hcpl.

Ik heb de 1.50.68.000 versie op een stock LG G3. (kitkat 4.4.2.)

Vervolgens kan ik op de watch fit openen en swipen tot ik bij instellingen kom en het daar uitschakelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:59:
@hcpl.

Ik heb de 1.50.68.000 versie op een stock LG G3. (kitkat 4.4.2.)

Vervolgens kan ik op de watch fit openen en swipen tot ik bij instellingen kom en het daar uitschakelen.
Oké dank dan moet ik eens gaan testen met andere handhelds. Vervelende is dat de Watch niet opnieuw wil koppelen dus zal wrs ook reset vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Het mooie van een Kickstarter-project is altijd dat juist ná dat het bedrag is behaald, mensen gaan meedoen, ipv. het te steunen om het streefbedrag te behalen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kGJoQlH.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
barchettanl schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:14:
Het mooie van een Kickstarter-project is altijd dat juist ná dat het bedrag is behaald, mensen gaan meedoen, ipv. het te steunen om het streefbedrag te behalen.

[afbeelding]
Ik denk de zekerheid die het geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Als iedereen zo denkt, komen er nooit projecten tot 100%.

In elk geval genoeg backers voor 'mijn' Steelconnect 220° (over een maand of .. 2?). Nog meer mensen hier die hebben 'gebacked'?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:11
Ik zit te twijfelen tussen de Moto 360 en de LG G Watch R. Ze hebben beide zo hun voor en nadelen.
Grote voordeel van de 360 is dat ik hem stukken mooier vind. Maar is die zwarte ''balk'' aan de onderkant nu een nadeel?
Of merk je dat na 1 dag niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Zelfs met een witte watchface vind ik het geen probleem. En er zijn genoeg zwarte watchfaces als je er wel last van hebt.
Ik vind die duikhorloge-ring van de LG niet chique staan.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik heb geen idee hoe dit is gekomen, maar toen ik aan het sporten was heb ik mijn horloge in een kluisje gedaan (net zoals anders). Toen ik klaar was met sporten bleek het horloge op 6% te zitten :S. Geen idee waar dat aan heeft gelegen. Ik heb geen notificaties ontvangen of wat dan ook.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4P7zr1O.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Dubrillion schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:30:
Ik zit te twijfelen tussen de Moto 360 en de LG G Watch R. Ze hebben beide zo hun voor en nadelen.
Grote voordeel van de 360 is dat ik hem stukken mooier vind. Maar is die zwarte ''balk'' aan de onderkant nu een nadeel?
Die zwarte balk merk je dus totaal niet meer op! Ik heb de Moto360 nu twee dagen, perfect toestel!! Die LG watch vind ik net iets te lomp uitzien. Dus als je je zorgen maakt over dat klein zwart stukje... gewoon de moto360 kopen! :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik had eergisteren ook een drain van zo'n 20% per uur. Ik geloof dat door "Mijn Routes" (Tracks) van Google m'n display aan bleef staan -- vermoed ik. Ik nam de route op van Brussel (kledingshoppen) naar huis (Zeeland) en ergens voorbij de Nederlandse grens bleef het scherm van m'n horloge zwart: leeg dus.

Maar in jouw grafiekje zou het scherm uit moeten zijn (groene balk onder).

[ Voor 37% gewijzigd door barchettanl op 24-11-2014 14:55 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Hier zo'n 5% drain per uur, (ambient mode aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
Of merk je dat na 1 dag niet meer?"
Heb al een tijdje de Moto360 en toevallig gisteren de LG G zien liggen bij MediaMarkt.
Scherm stond aan en ben blij dat ik de 360 heb genomen.
Zwarte balkje onderin is niet storend in mijn ogen en valt nauwelijks op.

LG G had een hele kleine zwarte rand tussen het scherm en die ring terwijl het
"beeldscherm" op de 360 wel helemaal tot de rand doorloopt.
Ook vind ik die vaste ring op de LG G bepalend voor de uitstraling, met andere
woorden het sportieve uiterlijk zelfs als je een klassieke watchface kiest.

Succes met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 14:31
Dubrillion schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:30:
daarnast zorgt die zwarte balk ervoor dat de schermhelderheid automatisch wordt aangepast aan de lichtomstandigheden, iets wat niet mogelijk is bij de LG door het ontbreken van een lichtgevoelige sensor ;)

het biedt dus meer dan het oog ziet :p

mij persoonlijk stoort het niet heel erg, ja het is jammer maar het went erg snel.
daarnaast zul je de zwarte balk amper opmerken op het moment dat je een zwarte watchface in gebruik neemt :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Over de zwarte rand / bezel / flat tyre gesproken, ik durf zelfs te zeggen dat ik hem perfect vind voor deze eerste versie van de Moto 360. Het zorgt in dat ronde design voor een soort 'samenhang', de lijnen van de teksten en kaders lopen er evenwijdig (of loodrecht) aan, wat een soort van rust en orde geeft.
Ik denk dat ik zonder die rand meer aan het ronde scherm had moeten wennen, dus misschien is het nu handig geweest met de eerste versie van de Moto 360, en straks niet meer zo nodig met een nieuwe versie.. Maar ik kan ook aan het overdrijven zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Het is natuurlijk mooier als er geen kleine bezel onderaan is en het scherm perfect rond is, maar ik merk niet eens dat er een kleine balk zit. De reden dat ik voor de moto 360 ben gegaan ipv de G watch R is dat de rest edge to edge is wat ik persoonlijk een must vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
FUCK! Barstje gedecteerd.

Stock leather band, vier gaatjes zichtbaar, draag hem meer naar mijn lichaam dan naar mijn hand (dus geen stress bij buigen van mijn hand).

Heb bij eglobalcentral besteld, hout vasthouden voor de garantieafhandeling.... DAMN. Dit is toch wel heel zuur.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2023
Vandaag m'n klokkie ontvangen. Ik ben nog aan het ontdekken hoe alles werkt. Ik heb een "face" uitgezocht zwarte wijzerplaat met 2 andere tijdzones. Lon en Sf. Hoe kan ik die tijdzones wijzigen? Of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
jannic schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:08:
Vandaag m'n klokkie ontvangen. Ik ben nog aan het ontdekken hoe alles werkt. Ik heb een "face" uitgezocht zwarte wijzerplaat met 2 andere tijdzones. Lon en Sf. Hoe kan ik die tijdzones wijzigen? Of is dat niet mogelijk?
Dat is te doen met de Motorola Connect-app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jannic schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:08:
Met de Motorola Connect-app: https://play.google.com/s...=com.motorola.targetnotif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2023
Bobbus schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:08:
[...]

Dat is te doen met de Motorola Connect-app :)
Top gelukt! Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
shit dat is echt klote, :| je kan ook eerst ff met Motorola zelf contact opnemen schijnen een goeie omruil service te hebben bij dit soort gevallen maar weet niet zeker of dit ook voor NL geldt

[ Voor 8% gewijzigd door Henk. op 24-11-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 13:56
Aah, das klote... Laat ons weten hoe de garantie afwikkeling gaat via Motorola als je het via die weg doet aub!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 16:18
Is het iemand al opgevallen dat de achtergrond verlichting na een paar seconden uit gaat als het horloge met de knop naar boven in de lader gelegd wordt? Mocht dit niet werken dan kun je de oriëntatie sensor opnieuw calibreren door "8-jes" met het horloge in de lucht te draaien. Ik kon deze informatie nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Volgens de Ask Me Anything op Reddit, moet Motorola geen problemen maken als er scheurtjes in de body zijn ontstaan. Succes!
Righthere schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:24:
Is het iemand al opgevallen dat de achtergrond verlichting na een paar seconden uit gaat als het horloge met de knop naar boven in de lader gelegd wordt?
Huh, ik leg m'n moto altijd met de knop naar boven. Doe jij 'm dan altijd naar onderen? Laten we een poll opzetten :)

[ Voor 61% gewijzigd door barchettanl op 24-11-2014 22:38 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 16:18
Ik leg hem vrij willekeurig op de lader neer. Vandaar ook dat me dit opviel. 1 keer ging de backlight niet uit toen de knop naar boven lag, maar na de "calibratie" werkte het weer prima. "8-jes" draaien werkt normaal om een compas te calibreren. Ik weet niet of er ook een compas in de moto 360 zit. Misschien een soort sensor fusion met de g-sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Righthere schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:24:
Is het iemand al opgevallen dat de achtergrond verlichting na een paar seconden uit gaat als het horloge met de knop naar boven in de lader gelegd wordt? Mocht dit niet werken dan kun je de oriëntatie sensor opnieuw calibreren door "8-jes" met het horloge in de lucht te draaien. Ik kon deze informatie nergens vinden.
ik hem de mijne sinds gisteren en het viel me bij het opladen ook op dat de achtergrond verlichting uit ging. echter na een paar keer ermee spelen ging hij niet meer uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:25
bardi-1 schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:03:
[...]

Aah, das klote... Laat ons weten hoe de garantie afwikkeling gaat via Motorola als je het via die weg doet aub!
Bij mij zie ik ook al een scheurtje :( Ik wacht nog even met garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
Betreft de scheurtjes . Gaat dit om in modellen die in nederland aangeschaft zijn of zijn dit inport modellen . ik vraag dit omdat aangezien de nederlandse modellen al standaard met de laatste software update's geleverd zijn, en motorola misschien het probleem van de scheurtjes bij de nieuwere gefabriceerde heeft aangepakt/opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Import via eglobalcentral.eu in mijn geval. Ik heb echter geen weet van enige hardwarerevisie die dit zou voorkomen (die stomme ronde "lip" achteraan moet gewoon weg, lijkt me duidelijk).

Damn.

En als Moto het via de letter speelt, moet ik gewoon mijn warranty bij eglobal claimen, want import natuurlijk...

Dit zou toch écht niet mogen bij zo'n product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:25
DexterBelgium schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:57:
Import via eglobalcentral.eu in mijn geval. Ik heb echter geen weet van enige hardwarerevisie die dit zou voorkomen (die stomme ronde "lip" achteraan moet gewoon weg, lijkt me duidelijk).

Damn.

En als Moto het via de letter speelt, moet ik gewoon mijn warranty bij eglobal claimen, want import natuurlijk...

Dit zou toch écht niet mogen bij zo'n product.
De mijne is ook via eglobal. Ik meende dat we 1 jaar garantie hebben via eGlobal UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Heb maar een RMA case aangemaakt bij eglobal.

Ook moto support gecontacteerd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UUWP5v2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Leuke round-up! 17 Best Android Wear Apps and Watch Faces - Android Police. Nooit geweten dat Microsoft ook een Bing-app voor Wear heeft gebouwd ;)

Edit: die trouwens verrassend goed werkt! Lijkt haast vlotter dan Google Now zelf :o En nee, je hoeft niet "OK Microsoft" te zeggen :9 Je maakt een soort schudbeweging met je pols, werkt wel fijn. Opvallend: je kan van beneden naar boven swipen om heel gemakkelijk een app te starten.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/market/2014-11/com.microsoft.bing.torque/a74cfd89416349efc967b406f5f3f3b8_215.jpg Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/market/2014-11/com.microsoft.bing.torque/e936ffc6896aa4c7845124629280e788_215.jpg Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/market/2014-11/com.microsoft.bing.torque/83f4fa98d5ab31033d1dd784eb7ae584_215.jpg Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/market/2014-11/com.microsoft.bing.torque/17794a3495769cd6ab29a5d0e1eee61b_215.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door jacobras op 25-11-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Heeft iemand toevallig al een mooie app gevonden voor music controls? Ik gebruik Poweramp op m'n telefoon momenteel in combinatie met Music Boss op m'n GwR maar die app ziet er niet uit op m'n ronde scherm. Wil pause, next, previous en volume control allemaal in één keer op m'n scherm en ook in ambient moet 't toegankelijk zijn. Zat al te kijken naar wearable widgets maar ik kan geen ronde widgets vinden voor music control. Weet iemand toevallig een handig alternatief?

Zelfde vraag als in 't GwR topic maar aangezien de Moto 360 ook mooi round is (naja bijna dan) vraag ik het hier ook maar even. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 20:22
Zo, mijn zwarte Moto360 in net bezorgd en ligt nu in de lader. Wat een mooi horloge zeg. Formaat valt ook reuze mee.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Antwoord van eglobal (na bovenstaande foto's gezien te hebben): "Do you mean the 4 holes?
They are for checking heartbeat frequency which is normal design.

Please advise if you have any other concerns?"

Yeah, no. Heb maar even verduidelijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb sinds gisteren de Moto360 maar als ik op mijn telefoon kijk in de statusbalk dan staat er Connected, running sync loop

Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen? Bij mijn vorige smartwatch had ik dat niet.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Laatst online: 01-09 16:15
papegaai01 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 07:39:
Ik heb sinds gisteren de Moto360 maar als ik op mijn telefoon kijk in de statusbalk dan staat er Connected, running sync loop

Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen? Bij mijn vorige smartwatch had ik dat niet.
Op de Moto 360 subreddit hebben ze het erover ;)

http://www.reddit.com/r/m...bk4n/what_is_a_sync_loop/

Sommige mensen zegggen battery drain te hebben, sommigen hebben nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Heb op reddit maar een "crackwatch" aangemaakt: http://www.reddit.com/r/m...tch_please_fill_out_this/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Heb toch een vaag probleem. Ik pair de Moto met een orginele Xperia Z2. Hier staat 4.4.4. op. Nu ontvang ik bij inkomende mail / Whatsapp berichten soms geen tril notificaties. Ze staan wel op het scherm van de moto360

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
papegaai01 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:45:
Heb toch een vaag probleem. Ik pair de Moto met een orginele Xperia Z2. Hier staat 4.4.4. op. Nu ontvang ik bij inkomende mail / Whatsapp berichten soms geen tril notificaties. Ze staan wel op het scherm van de moto360

iemand een idee?
Bij whatsapp krijg je bij groepsgesprekken alleen het eerste bericht dat verstuurd is tril feedback totdat er een bepaalde tijd verstreken is (of totdat je ze gelezen hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
papegaai01 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:45:

iemand een idee?
keertje rebooten?

(knopje aan de zijkant even inhouden en dan de optie restart) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja heb al een reboot gedaan. Ik werk qua email met Inbox by Google. Als ik een mail stuur trilt het horloge niet maar de card van de email staat er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Great design, good performance, best example of wireless charging we've seen
http://www.theinquirer.ne...oto-360-smartwatch-review

I find the Moto 360 to be the more eye-catching and intriguing option, but it also has some concerning holes (namely battery life). The ZenWatch delivers a more balanced and airtight experience, with good battery life and stylish looks, but it also doesn't quite have the Moto's wow factor.
http://www.gizmag.com/moto-360-vs-asus-zenwatch/34908/

According to TorrentFreak, several watchmakers are beginning to send cease and desist notices to sites posting free downloads that are essentially digital ripoffs of copyrighted watch designs. A lot of this attention is focused on round smartwatches like the round Moto 360 (and now the LG G Watch R), which can sport any round watchface imaginable.
http://gizmodo.com/the-ne...your-smartwatc-1662299440

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Erg vaag, van alles geprobeerd maar trilt hij helemaal niet bij het binnenkomen van nieuwe email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Laatst online: 08-09 23:59
papegaai01 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:18:
Erg vaag, van alles geprobeerd maar trilt hij helemaal niet bij het binnenkomen van nieuwe email.
Gaat je gsm wel trillen als je een email binnen krijgt? Ik had ergens gelezen dat je op je gsm in de Inbox app trillen aan moet zetten (hiermee zet je trillen aan op zowel gsm als smartwatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
stefve1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:23:
[...]

Gaat je gsm wel trillen als je een email binnen krijgt? Ik had ergens gelezen dat je op je gsm in de Inbox app trillen aan moet zetten (hiermee zet je trillen aan op zowel gsm als smartwatch)
Nee GSM staat op stil. Ik gebruik mijn horloge dan. Ik merk wel dat de gewone Gmail app wel werkt. Ik zoek even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Trilt dus wel bij een gmailtje? Vaag...

Ik vind Instaweather for Wear wel heel leuk!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/95jle5I.png
Soort buienradar op je pols. Vind de zwarte balk onderaan ook netjes weggewerkt.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Laatst online: 26-06 11:27
Iemand die wel whatsapp berichten op zijn moto krijgt?
Hij trilt wel maar laat niks zien >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Maakt het trouwens uit of je telefoon op stil staat? Heb nog een en ander gedaan en op zich doet ie het wel, alleen vind ik de vibratie heel zacht Heeft iedereen dit?

[ Voor 52% gewijzigd door Erik1805 op 26-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
scrapzz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:39:
Ik ontvang whatsapp berichten en kan met voice reply'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
scrapzz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:39:
Ik krijg gewoon alle Whatsapp berichten binnen. Zelfs groepsgesprekken, of notificaties van nieuwe berichten in meerdere berichten. Hij trilt ook elke keer.
Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports