Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:06
scrapzz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:39:
Iemand die wel whatsapp berichten op zijn moto krijgt?
Hij trilt wel maar laat niks zien >_<
Heb je niet toevallig een notificatie naar beneden geswiped in plaats van opzij? Dan krijg je idd de melding, maar komt hij niet tevoorschijn..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
papegaai01 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:09:
Maakt het trouwens uit of je telefoon op stil staat? Heb nog een en ander gedaan en op zich doet ie het wel, alleen vind ik de vibratie heel zacht Heeft iedereen dit?
Dat zacht trillen vond ik eerst ook bij mijn zilvere versie ik dacht hmm oké zal wel zo horen.
ivm een defect werdt deze vervangen voor een zwart exemplaar en deze trilt duidelijk harder dus er zit wel duidelijk verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:53
Henk. schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:10:
[...]

Dat zacht trillen vond ik eerst ook bij mijn zilvere versie ik dacht hmm oké zal wel zo horen.
ivm een defect werdt deze vervangen voor een zwart exemplaar en deze trilt duidelijk harder dus er zit wel duidelijk verschil in.
Vaag, ik heb de zwarte versie. Ik kijk het wel even aan. Net even de vraag op de Google+ pagina van Motorla gevraagd en daar kwam de onderstaande tip. Zal het eens proberen.

Hold the button for 10 minutes. Inreases the vibration incrementally. 15% every 10 minutes.

[ Voor 20% gewijzigd door Erik1805 op 26-11-2014 15:41 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
10 MINUTES? Ben je zeker dat ze niet met je voeten aan het spelen zijn daar?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
hahahaha ja volgens mij klopt er ook niks van.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik drukte de knop aan de zijkant een paar seconden in - 2 x trillen, 3 x trillen en toen ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wOTLkE2.png

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:46

Ves

A gadget addicted Bounty

Elke keer wanneer ik weer zo'n foto zie check ik meteen mijn 360. Is echt een tick geworden.
barchettanl schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:36:
Ik drukte de knop aan de zijkant een paar seconden in - 2 x trillen, 3 x trillen en toen ...

[afbeelding]
Apart, wat heb je erna gedaan?

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 11:27
GermanPivo schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:06:
[...]

Heb je niet toevallig een notificatie naar beneden geswiped in plaats van opzij? Dan krijg je idd de melding, maar komt hij niet tevoorschijn..
Nee want krijg niet eens zoon notificatie.

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
[b]

Ik vind Instaweather for Wear wel heel leuk!
[afbeelding]
Soort buienradar op je pols. Vind de zwarte balk onderaan ook netjes weggewerkt.
Dit is inderdaad een gave app/watchface . hier zouden meer van dit soort apps van moeten komen.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Je krijgt gave watchfaces. Ook mensen die rekening houden met de zwarte ''lip'' aan de onderkant.
Dat vind ik persoonlijk jammer als dat niet zo is. Dat je de 6 maar voor de helft ziet :S

• Erik1805
Even een vraag, merken jullie als Moto360 gebruikers ook meer batterydrain als een andere watchface gebruikt dmv Facer of een andere app?

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
We weten allemaal dat er volgend jaar een Moto 360 (2015) komt ;)
Wat zouden jullie veranderen?

Ik ben niet in het bezit van een 360, omdat ik toch graag wacht op v2
- Snapdragon zuinige processor, zodat hij wat langer mee gaat
- OLED scherm
- Android Wear iets volwassener

• Erik1805
Theelichtje schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:13:
[...]

Op de Moto 360 subreddit hebben ze het erover ;)

http://www.reddit.com/r/m...bk4n/what_is_a_sync_loop/

Sommige mensen zegggen battery drain te hebben, sommigen hebben nergens last van.
Ben er achter. Als je de developer options op je telefoon uitzet, bluetooth op je tel uit en aanzetten is het weg. :*)
Developer options kun je daarna gewoon weer aanzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 27-11-2014 10:06 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:34
Dubrillion schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:28:

- OLED scherm
Ik heb ook best wel getwijfeld en wilde mezelf rond de kerst ook op een smartwatch (bij voorkeur de Moto, misschien de Zenwatch) trakteren. Echter heb ik besloten toch te wachten op ronde twee. Ik wil graag een gaaf design (dit vind ik bij Samsung, LG en Sony momenteel stukken minder - ja, dat noemt men smaak) en ik heb het vermoeden dat de hardware (én software! - geldt voor alle watches) toch wel een grote stap zal maken. Dus ik wacht ook liever even nog. En m'n vrouw doet moeilijk haha (heb niks te vertellen thuis...).

Ik hoop zelf dat de batterij idd langer meegaat. En dat het scherm een iets hogere resolutie heeft (en dat dat elkaar dus niet (teveel) bijt). Verder inderdaad ook een verbeterde Wear. Wat ik ook wel fijn zou vinden is een mogelijkheid om het horloge zonder telefoon te gebruiken voor Runkeeper o.i.d. (dus GPS en betere ondersteuning van apps). Ik begrijp dat een smartwatch voornamelijk samenwerkt met een telefoon, maar soms is het ook wel fijn om die telefoon niet mee te nemen dus. Bedenk me net dat ik dan in principe geen muziek kan luisteren tijdens het sporten (zonder telefoon). Is er een mogelijkheid (of in de toekomst) om via Android Wear, zonder smartphone in de buurt, met een bluetooth koptelefoon muziek te luisteren? Dat zou ik wel een mooie toevoeging vinden... :)

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dubrillion schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:28:

- OLED scherm
-Geen zwarte balk
-Niet alleen een zuinige CPU maar ook sneller.
-Kleine speaker eventueel voor hands-free oa.
barrymossel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:25:
[...]
Bedenk me net dat ik dan in principe geen muziek kan luisteren tijdens het sporten (zonder telefoon). Is er een mogelijkheid (of in de toekomst) om via Android Wear, zonder smartphone in de buurt, met een bluetooth koptelefoon muziek te luisteren? Dat zou ik wel een mooie toevoeging vinden... :)
Niet getest, maar er is toch een offline optie in Android Wear van Google Music?
De Moto 360 heeft 4GB, ik heb er inmiddels 2 mp3's opstaan, zal eens testen of dat werkt zonder telefoon in de buurt met bluetooth.

[ Voor 73% gewijzigd door Port187 op 27-11-2014 10:58 ]

• barrymossel
Port187 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:26:

[...]

Niet getest, maar er is toch een offline optie in Android Wear van Google Music?
De Moto 360 heeft 4GB, ik heb er inmiddels 2 mp3's opstaan, zal eens testen of dat werkt zonder telefoon in de buurt met bluetooth.
Ah dat zou wel mooi zijn. Er zijn tegenwoordig al hele mooie/handige bluetooth oortjes. En met 4GB heb je voor de afstanden die ik maak meeeeer dan genoeg ruimte voor muziek ;)

• Port187
barrymossel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:48:
[...]

Ah dat zou wel mooi zijn. Er zijn tegenwoordig al hele mooie/handige bluetooth oortjes. En met 4GB heb je voor de afstanden die ik maak meeeeer dan genoeg ruimte voor muziek ;)
Krijg het zelf niet aan de praat maar er is een optie onder google music op android wear om muziek te downloaden naar de moto 360. Dit heb ik gedaan en bij afspelen moet ik connecten met een bluetooth audio device. Na het connecten met mijn bluetooth headset en op play te drukken zie ik de naam van het nummer op mijn bluetooth headset verschijnen en lijkt alles af te spelen, echter helaas geen geluid.

• barrymossel
Port187 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:58:
[...]

Krijg het zelf niet aan de praat maar er is een optie onder google music op android wear om muziek te downloaden naar de moto 360. Dit heb ik gedaan en bij afspelen moet ik connecten met een bluetooth audio device. Na het connecten met mijn bluetooth headset en op play te drukken zie ik de naam van het nummer op mijn bluetooth headset verschijnen en lijkt alles af te spelen, echter helaas geen geluid.
Ok. Maar het zou dus wel moeten kunnen werken (evt. met wat moeite of een andere koptelefoon...).

• Erik1805
Deze is ook mooi en niet duur ter vervanging van het lederen bandje:

http://www.sporthorlogece...Jm4rabimsICFccSwwod0pYA2A

En besteld. had nog een kortingsbon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 27-11-2014 14:01 ]

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:35
papegaai01 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:30:
Deze is ook mooi en niet duur ter vervanging van het lederen bandje:

http://www.sporthorlogece...Jm4rabimsICFccSwwod0pYA2A

En besteld. had nog een kortingsbon :)
zelfde als op amazon:

http://www.amazon.com/Peb...sr=8-12&keywords=moto+360

daar issie $20 (ong 15 eur?)

alleen jammer dat amazon deze niet in nl levert... :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Erik1805
Klopt, ik had nog een cadeaubon korting voor 5 euro. Dus 19,99 betaald :)

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 17:33
Na een maand Moto 360 kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik er steeds blijer mee ben geworden. Ik heb nu eigenlijk altijd ambient aan en dat gebruikt ongeveer 5 - 6% per uur. Daar red ik met gemak de hele dag mee :) Het bandje is een stuk soepeler geworden, dus die zit lekkerder, en het blijft natuurlijk een prachtig horloge! Ik krijg ook positieve opmerkingen; eigenlijk nog geen enkele 'wat heb je eraan' te horen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

Reley

Zoom Zoom

bummer... badapps.fr is ermee gestopt...
hij had mooie faces..
Lijkt een C&D
bron: (FACEBOOK WARNING :+) https://www.facebook.com/badappsmoto360?fref=nf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Reley schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:56:
bummer... badapps.fr is ermee gestopt...
hij had mooie faces..
Lijkt een C&D
bron: (FACEBOOK WARNING :+) https://www.facebook.com/badappsmoto360?fref=nf
Kanloos die C&D's.... pfff

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Was geen C&D. Gewoon een of andere idioot die een watchface niet mooi vond en ging klagen. Ontwikkelaar was er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/24q8l0l.jpg

Het eerder in dit voorgekomen bandje is gisteren binnengekomen en is gemonteerd op de moto :)

ziet er een stuk beter uit! (imho)

wel vind ik dat het bandje met een prijs van omgerekend €45 (incl. verzenden) te duur is.

Het leer is overigens ook lang niet zo soepel als dat van de originele moto 360.
Daarnaast was het inzetten van het bandje een beetje een priegelwerkje maar binnen 15 min gebeurt ;)

voor degenen die hier ook interesse in hebben:

https://www.etsy.com/uk/transaction/243571317

de variant die ik besteld heb = coffee brown met brown thread, als je er nog andere afbeeldingen van wilt zien in bijvoorbeeld een andere hoek / houding etc. kan je me altijd een PM sturen ;)

[ Voor 88% gewijzigd door jimz93 op 28-11-2014 11:26 . Reden: link toegevoegd + afb. aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
jimz93 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:35:
ps: hoe krijg ik de afbeelding op fatsoenlijke grootte geplaatst? :p
Upload het plaatje bij bv tinypic.com en daarna met [img ]URL[/img ] in je reactie plaatsen, uiteraard zonder spaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

jimz93 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:35:
[afbeelding]

Het eerder in dit voorgekomen bandje is gisteren binnengekomen en is gemonteerd op de moto :)

ziet er een stuk beter uit! (imho)

wel vind ik dat het bandje met een prijs van omgerekend €45 (incl. verzenden) te duur is.

Het leer is overigens ook lang niet zo soepel als dat van de originele moto 360.
Daarnaast was het inzetten van het bandje een beetje een priegelwerkje maar binnen 15 min gebeurt ;)

ps: hoe krijg ik de afbeelding op fatsoenlijke grootte geplaatst? :p
*Knip. Hou het netjes, niet iedereen weet hoe het werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 28-11-2014 20:13 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Port187 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:50:
[...]

Upload het plaatje bij bv tinypic.com en daarna met [[url="URL"]afbeelding[/url]] in je reactie plaatsen, uiteraard zonder spaties.
thanks voor de tip!
hij is aangepast :)

@ D0gtag; mijn welgemeende excuses dat ik nog nooit een afbeelding heb geüpload op een forum.
Dit soort berichten kan geen mens natuurlijk iets mee 8)7

Neem een voorbeeld aan Port187 zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
jimz93 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:22:
[...]

thanks voor de tip!
hij is aangepast :)
Mooi horlogeband, wel zoals je zelf al aangeeft veels te duur.
Mag hopen dat het van zeer goede kwaliteit is voor 45 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Port187 op 28-11-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
www.gizmag.com/moto-360-vs-lg-g-watch-r-smartwatch/34952

http://www.iknowtoday.com...-specs-features-compared/
"Of course there are people who are put off by the black bar at the bottom of the Moto 360, housing important hardware and Ambient Light. To me, that black bar doesn’t seem disturbing after a few days, even though the first time I noticed it it was quite an eye-sore. Nonetheless, customers seem to understand that the black bar is a better option than the large bezels LG opted for in the LG G Watch R – another round smartwatch."
Dit in tegenstelling tot Wout Funnekotter...
"Even though we know much more about the Moto 360 than we do about the Apple Watch, most are confident that the latter will be among the best smartwatches on the market. While that remains to be seen, our vote goes to the Moto 360."

http://www.knowyourmobile...ggest-names-wearable-tech

www.pocketnow.com/2014/11/27/huge-apple-watch-sales
"Apple has a reputation for letting others get their hands dirty in the refinement of a product, only to make it a little better, a little cleaner, or a little more premium and virtually clean up in the market. So are Moto 360 owners just beta testers for the Apple Watch? Let’s hope not."

[ Voor 103% gewijzigd door barchettanl op 30-11-2014 15:35 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Voor de mensen die nog een screenprotector zochten voor hun Moto 360, hier een recensietje van degene die ik er nu op heb zitten.

Het gaat om een protector die op de Nederlandse versie van Ebay te vinden is, de ScreenKnight.
Hier ook de website van ScreenKnight zelf.

Ik heb hem er nu een weekje op zitten. De installatie was gemakkelijk met de handleiding erbij, ging er vooral om dat je de Moto 360 goed schoonmaakt met het doekje en de folie in een kommetje warm water met zeep doopt voordat je deze op de smartwatch plakt.
Eenmaal opgeplakt en droog zag ik meteen hetgene wat nu nog steeds zichtbaar is. Allereerst is er een matte waas overgebleven die op een deel van de rand zit. Met het blote oog is deze goed te zien als je erop let, met de camera was het iets lastiger vast te leggen maar heb mijn best gedaan. Die waas zie je overigens niet meer als het scherm aan staat, alleen in standby dus. Wat je dan weer wel ziet als je scherm aan staat, is de rand van de screenprotector. Dit komt, denk ik, door de opstaande rand van het Moto 360 scherm waardoor dit niet mooi overloopt, maar het zou ook kunnen dat de protector te klein is. Maar echt onopvallend bescherming dragen lijkt me dus niet mogelijk. Voor de rest is de screenprotector wel glanzend, dus niet mat, en dat is zeker een pluspunt.
Qua feel is het ook niet echt een bonus om een protector erop te hebben, want het swipen met je vinger voelt een stuk ruwer en minder 'glijdend' dan zonder screenprotector. Het gaat nog het beste als je het scherm maar heel licht aanraakt, want hoe meer druk je zet hoe meer je vinger tegengehouden wordt.

Eindoordeel: 6/10. Het is dat ik al wat situaties tegenkwam die een screenprotector wel een vereiste maken (ijzeren knoopje aan de binnenkant van mijn jasmouw op hoogte van mijn horloge, of de ring aan andere hand die wel eens bij krabben of horloge positioneren op het scherm tikt, enz.), anders had ik veel liever zonder gewild. Hij doet waar hij voor gemaakt is (zolang de tijd het tegendeel nog niet bewezen kan hebben), maar hij komt met wat bijwerkingen. Voor de slechts 5 euro die hij gekost heeft, is dat misschien ook wat je kan verwachten..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eyQhyy7.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ANOoiWD.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door FluX op 01-12-2014 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
[quote]FluX schreef op maandag 01 december 2014 @ 03:45:
Voor de mensen die nog een screenprotector zochten voor hun Moto 360, hier een recensietje van degene die ik er nu op heb zitten.

Het gaat om een protector die op de Nederlandse versie van Ebay te vinden is, de ScreenKnight.
Hier ook de website van ScreenKnight zelf.

Jammer te horen dat deze slechts matig bevalt, ik heb deze ook gezien en overwogen maar het was via amazon (waar ik deze zag) niet mogelijk om 'm naar NL te verscheperen.

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met deze screenprotector :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Is er al iets bekend over wanneer Android Wear 5 uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
De NL_alert komt niet te voroschijn op de 360.
Gemiste kans lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Van het weekend de Pebble Steel band erop gezet. Moet zeggen dat het erg netjes past en er mooi uitziet. Ik hoor idd wel wat verhalen over gescheurde achterkant, maar zie het wel. Bandje pas er mooi in en heeft naar mijn idee genoeg ruimte.

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/moto360.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
papegaai01 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:54:
Van het weekend de Pebble Steel band erop gezet. Moet zeggen dat het erg netjes past en er mooi uitziet. Ik hoor idd wel wat verhalen over gescheurde achterkant, maar zie het wel. Bandje pas er mooi in en heeft naar mijn idee genoeg ruimte.

[afbeelding]
ziet er strak uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bedankt. Ging alleemaal erg makkelijk en bandje in Nederland besteld. Ik ben er erg blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
papegaai01 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:54:

[afbeelding]
Dit vind ik toch ook wel erg mooi, maar het liefst wil ik een bandje zoals in de eerste Moto360 Artist Impressions.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.hubspot.net/hub/229877/file-1680142306-png/images/moto_360.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Het orginele Motorola bandje is idd erg mooi en lijkt op de boevenstaande maar niet voor $80,00. Vind dat echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Dit is helaas niet het bandje wat uitgeleverd wordt. het $80 bandje van Motorola vind ik echt niet mooi, dan is de Pebble Steel band mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:59
papegaai01 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:54:
[...]

Bedankt. Ging alleemaal erg makkelijk en bandje in Nederland besteld. Ik ben er erg blij mee :*)
Let wel op. Ik heb het idee dat dit het barsten van de backplate heeft veroorzaakt... Heb zelf ook de pebble steel band er op zitten en merk dat hij lichtelijk drukt op de backplate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
M-slayer schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:53:
[...]

Let wel op. Ik heb het idee dat dit het barsten van de backplate heeft veroorzaakt... Heb zelf ook de pebble steel band er op zitten en merk dat hij lichtelijk drukt op de backplate
Ja klopt. Dat kan inderdaad het gevolg zijn. Dat lees je her en der. Ik hou het in de gaten. Ik hem hem ook niet heel strak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Heb inmiddels een heel klein scheurtje/barstje met de originele horloge band, en dat is balen.
Mocht het erger worden dan ga ik voor RMA. Wel frappant dat het allemaal zo makkelijk barst, doe er best voorzichtig mee. Misschien dat ik toch eens moeten wachten op een nieuwe revisie voor dat ik voor RMA ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:22
tlpeter schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:16:
De NL_alert komt niet te voroschijn op de 360.
Gemiste kans lijkt me.
Hier wel hoor ;) Kreeg 'm op mijn LG G3 binnen en (dus) ook op m'n 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Wel een vaag accu probleem. Weet niet of er meer last van hebben maar als ik het horloge in de ochtend van de lader haal (staat op 100%) dat ben ik binnen anderhalf uur 8% kwijt.

Daarna stabiliseert het horloge zich wel en kom dan rond de 4% per uur. Ik kan er makkelijk de dag mee halen. Snap alleen de drain niet in het eerste uur. Worden dan ook geen Apps gebruikt. Ik doe er ook niks mee dan.

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/battery.png

iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 02-12-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Heb ik ook. Na anderhalf uur was ik 15% kwijt.
Ik stond om kwart voor zeven op en nu heb ik nog 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bijzonder idd. Ik stond ook om 6:45 op en heb nu nog 88%. Vind het alleen raar dat de eerste paar procenten zo snel gaat terwijl er niets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
papegaai01 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:33:
Wel een vaag accu probleem. Weet niet of er meer last van hebben maar als ik het horloge in de ochtend van de lader haal (staat op 100%) dat ben ik binnen anderhalf uur 8% kwijt.

Daarna stabiliseert het horloge zich wel en kom dan rond de 4% per uur. Ik kan er makkelijk de dag mee halen. Snap alleen de drain niet in het eerste uur. Worden dan ook geen Apps gebruikt. Ik doe er ook niks mee dan.

iemand een idee?
helaas heb ik ditzelfde bij mijn moto 360, eerste uur slurpt het horloge zo'n 11% weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Sinds zaterdag hoor ik ook bij de club! Zilveren opgehaald bij de nieuwe MM in ekkersrijt.

Gelijk vol gesmeten met apps en watchfaces en lopen spelen, was natuurlijk in no time leeg.

Volgende dag 8 uur van de lader gehaald, tot 4 uur kunnen doen (10% over) even op de lader gelegd tot 30-40% en hij hield t weer vol tot de avond.

Nu mijn vraag, hoelang duurt het voordat de accu stabiliseerd?

Had de eerste dagen lollipop op mn oneplus, nu terug naar kitkat omdat ik af en toe nog een melding kreeg dat hij offline was na spraak commando's, lijkt nu beter te zijn.

Nu weer op kitkat, geen apps of watchfaces erop nog, horloge ge-reset, nu met de minimal face en ambient aan 7,81% usage.

Is dit normaal? Is er nog iets wat ik kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nu is ie weer stabiel. Ik gebruik wel de Facer app. Nu zit ie standaard rond de 4%

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/screenshot1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

Volgens mij komt het doordat de Moto na een uurtje al vol zit, dan stopt het laden ook.
Als je hem om 00:00 op de lader zet zit hij tegen 01:00 vol en stopt het laadproces, misschien dat hij dan ook weer begint te ontladen en dan zit je om 07:00 's ochtends op 92%.

Misschien moeten we eens proberen om hem 's ochtends even van de lader te halen en hem daarna direct weer op de lader te zetten tot hij op 100% zit.
Als je hem dan van de lader haalt en hij blijft 100% dan, dan is het bovenste van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Theelichtje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:13:
Sinds zaterdag hoor ik ook bij de club! Zilveren opgehaald bij de nieuwe MM in ekkersrijt.

Nu mijn vraag, hoelang duurt het voordat de accu stabiliseerd?

Had de eerste dagen lollipop op mn oneplus, nu terug naar kitkat omdat ik af en toe nog een melding kreeg dat hij offline was na spraak commando's, lijkt nu beter te zijn.

Nu weer op kitkat, geen apps of watchfaces erop nog, horloge ge-reset, nu met de minimal face en ambient aan 7,81% usage.

Is dit normaal? Is er nog iets wat ik kan verbeteren?
gewoon een aantal nachten aan de lader leggen en het komt vanzelf goed ;)

(dat heeft so far bij de rest waaronder mijzelf geholpen iig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Pinjataaa schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:20:
Volgens mij komt het doordat de Moto na een uurtje al vol zit, dan stopt het laden ook.
Als je hem om 00:00 op de lader zet zit hij tegen 01:00 vol en stopt het laadproces, misschien dat hij dan ook weer begint te ontladen en dan zit je om 07:00 's ochtends op 92%.

Misschien moeten we eens proberen om hem 's ochtends even van de lader te halen en hem daarna direct weer op de lader te zetten tot hij op 100% zit.
Als je hem dan van de lader haalt en hij blijft 100% dan, dan is het bovenste van toepassing.
Zou kunnen, alleen als ik hem om 6:45 van de lader haal dan staat hij op 100%. En als hij op de lader ligt en hij komt onder de 100% dan lijkt het me dat de lader weer aanslaat om hem weer naar 100% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

papegaai01 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:37:
[...]

Zou kunnen, alleen als ik hem om 6:45 van de lader haal dan staat hij op 100%. En als hij op de lader ligt en hij komt onder de 100% dan lijkt het me dat de lader weer aanslaat om hem weer naar 100% te krijgen.
Zou goed kunnen hoor, ik zal er vanavond eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee : Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd dus mijn Moto360 is nu niet meer gepaired. Maar als ik op de tel zoek vind ik ook niets..... enig idee hoe ik hem opnieuw kan koppelen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:59
DennusB schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:48:
Iemand enig idee : Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd dus mijn Moto360 is nu niet meer gepaired. Maar als ik op de tel zoek vind ik ook niets..... enig idee hoe ik hem opnieuw kan koppelen?
Reset je moto 360 via settings en je kan hem weer vinden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiertw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 20:11
Gisteren een splinternieuwe, gesealde, Asus ZenWatch op de kop getikt. Moet nog verstuurd worden, maar ik kan niet wachten. By far het mooiste horloge tot nu toe moet ik zeggen. Zodra hij er is meer info, ervaring en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb de Asus vanaf het begin ook altijd al mooi gevonden, ook omdat ik dol ben op rosé-goud (ook m'n stretches zijn goudkleurig, haha!). Elk jaar koop ik een niet te duur horloge, dus wie weet wat ik volgend jaar weer koop :)

http://www.christiantoday...s.in.the.market/43711.htm

http://www.gizmag.com/lg-...-zenwatch-hands-on/34993/

http://www.mobilecowboys....tch-al-te-koop-in-amerika

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
rogiertw schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:18:
Gisteren een splinternieuwe, gesealde, Asus ZenWatch op de kop getikt. Moet nog verstuurd worden, maar ik kan niet wachten. By far het mooiste horloge tot nu toe moet ik zeggen. Zodra hij er is meer info, ervaring en foto's.
Mooi horloge, maar ja hij is niet rond hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
DennusB schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:48:
Geeft de Moto360 nu nog wel de tijd correct aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-slayer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:00:
[...]

Reset je moto 360 via settings en je kan hem weer vinden:)
Correct dat hebben trouwens zowel de LG G watch R als de moto360. Lijkt me nog zo'n onvolmaaktheid in het wear framework.

Ik slaag er ook niet in 2 wachtes tegelijk te verbinden. Al is dat iets wat in de praktijk waarschijnlijk wel minder voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er ook watchfaces voor de moto 360 zijn met indicatie van aantal stappen? Zoals de LG fitness watch face dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:55:
Weet iemand trouwens of er ook watchfaces voor de moto 360 zijn met indicatie van aantal stappen? Zoals de LG fitness watch face dus.
http://forum.xda-develope...oncept-watchface-t2908013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
http://www.computerworld....droid-wear-revisited.html

http://www.computerworld....eful-on-android-wear.html
"Little-known fact: Notifications will only cause your Android Wear watch to vibrate and light up if they'd also make a sound on your phone. If a notification is set to be silent on your phone, it'll show up and be available on your watch but won't do anything to alert you to its presence."

http://adage.com/article/...to-360-smartwatch/296031/
"Canalys predicts "smart band" shipments will hit 28.2 million in 2015, with Apple taking a dominant position. In a recent report, Morgan Stanley analysts estimated Apple would ship 30 million units next year."

[YouTube: http://youtu.be/fitF_wljwOo]

[ Voor 26% gewijzigd door barchettanl op 03-12-2014 08:51 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Laatst online: 01-07 18:51
Weet iemand waar ik het originele grijze zwarte bandje van de moto360 kan kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Grzzl op 03-12-2014 13:56 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:30:
[...]

[knip]

Ik slaag er ook niet in 2 wachtes tegelijk te verbinden. Al is dat iets wat in de praktijk waarschijnlijk wel minder voorkomt.
Je kunt wel eenvoudig afwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Laatst online: 01-09 16:15
Grzzl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:59:
Weet iemand waar ik het originele grijze bandje van de moto360 kan kopen?
Als het goed is komt eind volgende week een nieuw bandje binnen voor mij, mocht je interesse hebben kun je mijn Stone Gray wel overkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Theelichtje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:12:
[...]

Als het goed is komt eind volgende week een nieuw bandje binnen voor mij, mocht je interesse hebben kun je mijn Stone Gray wel overkopen?
Dank je wel, maar ik heb al een grijze (niet de stone variant)

EDIT: Sorry, ik heb een typo gemaakt, ik zoek de zwarte

[ Voor 9% gewijzigd door Grzzl op 03-12-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grzzl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:00:
[...]

Je kunt wel eenvoudig afwisselen?
Ja ik kan in de wear app "pair with a new wear device" selecteren waarbij je lijst van je gekoppelde wachtes krijgt. Zo kun je vlot wisselen. Al krijg je wel telkens ook die wizard weer voorgeschoteld en is de optie niet echt daarvoor gemaakt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-HJThWVlZ1Cw/VH3MgSy66UI/AAAAAAAC92E/vhnahvOInKo/w506-h314/Android_Wear.jpg

Android 5.0.1 Lollipop (Android Wear 2.0) komt "soon", zegt Derek Ross van Phandroid.com. Zou onder andere een betere batterijduur bieden.

[ Voor 16% gewijzigd door jacobras op 03-12-2014 15:05 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Wanneer mijn telefoon geen update krijgt, krijg ik dan ook geen Wear 2.0? (aangezien Google fragmentatie wil voorkomen)

[ Voor 23% gewijzigd door Grzzl op 04-12-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Grzzl schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:31:
Wanneer mijn telefoon geen update krijgt, krijg ik dan ook geen Wear 2.0? (aangezien Google fragmentatie wil voorkomen)
Derek Ross2 dec. 2014
+Colm Malone what OS level your paired device is running, beyond Android 4.3, means nothing to the wearble and it's OTA update.
Als het maar 4.3+ is zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Cool dank je. Nu zie ik net dat de Note II Lollipop krijgt, maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Hebben meer mensen dat ze nu met Moto 360 vaker kiezen om pas later te reageren op whatsapp'jes of andere notificaties? Hiervoor met alleen smartphone moest ik hem er helemaal bij pakken om te zien wie er wat heeft gestuurd, dus dan maar meteen reageren, anders is het zonde van je 'actie' of zo.
Nu zie en lees ik de notificaties wel, maar zie dan al dat het niet belangrijk is, en kan meteen verder. Het kan in meerderheid van de gevallen wel even wachten om te reageren.
Klinkt misschien als een logische verandering, maar sta er laatste tijd wel van te kijken dat de Moto 360 zo erg zorgt dat ik me veel minder met mijn smartphone bezig hou, en een relatief veel kortere tijd verbruik op mijn smartwatch voor diezelfde notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Ik herken dat enigszins. Als je de telefoon in je handen hebt, kun je net zo goed gelijk reageren. Nu kies je je momentje uit. (Geldt niet voor vriendin natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Ik heb reeds ontdekt dat bij het afspelen van muziek op de telefoon ( iets wat ik erg regelmatig doe) de meldingen op je horloge wel binnenkomen d.m.v. een vibratie. Echter wanneer ik dan op het horloge kijk zie ik geen bericht :|

alleen de muziek die afgespeeld wordt wordt op dat moment getoond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:31
jimz93 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:29:
Ik heb reeds ontdekt dat bij het afspelen van muziek op de telefoon ( iets wat ik erg regelmatig doe) de meldingen op je horloge wel binnenkomen d.m.v. een vibratie. Echter wanneer ik dan op het horloge kijk zie ik geen bericht :|

alleen de muziek die afgespeeld wordt wordt op dat moment getoond :(
Dan swipe je even naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:18
FluX schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:33:
Hebben meer mensen dat ze nu met Moto 360 vaker kiezen om pas later te reageren op whatsapp'jes of andere notificaties? Hiervoor met alleen smartphone moest ik hem er helemaal bij pakken om te zien wie er wat heeft gestuurd, dus dan maar meteen reageren, anders is het zonde van je 'actie' of zo.
Nu zie en lees ik de notificaties wel, maar zie dan al dat het niet belangrijk is, en kan meteen verder. Het kan in meerderheid van de gevallen wel even wachten om te reageren.
Klinkt misschien als een logische verandering, maar sta er laatste tijd wel van te kijken dat de Moto 360 zo erg zorgt dat ik me veel minder met mijn smartphone bezig hou, en een relatief veel kortere tijd verbruik op mijn smartwatch voor diezelfde notificaties.
Hier kan ik mij zeker wel in vinden. Vind het tot nu toe dan ook een van de grootste pluspunten van een smartwatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Reageer ook wel vaker in het Engels op berichten merk ik via de smartwatch met voice, werkt prima voor korte berichten.

[ Voor 59% gewijzigd door Port187 op 04-12-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
J.Appleseed schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:13:
[...]

Dan swipe je even naar beneden ;)
heb ik gedaan, echter leek dit geen effect te hebben op het weergeven van de berichten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Jep, vaak zat ook met van die nieuwsbrieven of spammail dat ik het zo wegswype. Scheelt toch weer een keer je telefoon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
En daarom is het interessant om te zien hoe Apple dit gaat aanpakken: die willen juist méér interactie met je horloge, dan een simpele swipe en verder met waar je mee bezig was.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

barchettanl schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:30:
En daarom is het interessant om te zien hoe Apple dit gaat aanpakken: die willen juist méér interactie met je horloge, dan een simpele swipe en verder met waar je mee bezig was.
Exact. Dat is ook de grootste design/conceptuele afwijking.

Android Wear - notification based
Apple - activity based

Persoonlijk zie ik mezelf niet méér interacteren met mn smartwatch en ben ik extreem positief verrast door de understated elegantie van de interacties in Android Wear: het gaat uit de weg als dat niet nodig is.

Overigens is dat wel een mooie curve, die ook een aantal reviews verklaart:
Dag 1 t/m 3
Watch veel gebruiken, beetje teleurgesteld zijn over battery life en wat je er mee kan omdat je het vergelijkt met je smartwatch

Dag 4/5
Watch een stuk minder gebruiken, battery life normaliseert. Toch weer positief, maar nog beetje zoekende naar wat dat ding nou daadwerkelijk doet voor z'n geld.

Dag 6 en verder
Watch krijgt plek in normale routine, met notifications die je snel wegswipet, korte acties die je laat uitvoeren (sms berichten, navigatie starten, etc) en er voor zorgt dat je zoiets simpels als een phone unlock niet meer hoeft te doen (overigens, hoe.fijn.is.dat.). Het zorgt voor een soort 'digitale rust', inclusief bijbehorende battery life voor je telefoon én watch (doe er nu 2 dagen mee).

Meeste reviews blijven imho in de 1e fase zitten en kijken niet naar de behoorlijk fundamentele verandering die dat simpele klokje teweeg kan brengen in je digitale gewoontes. Dáárin schuilt wmb de echte kracht van Wear (het is voor mijn gevoel een op zijn minst even grote, zo niet grotere verandering van digitaal gedrag tov de introductie van de tablet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Wellicht dat de Samsung Gear S in dezelfde val loopt als de Apple Watch: te veel willen, wat ipv. het je leven makkelijker maakt, het alleen maar gecompliceerder maakt.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Door de watch ben ik wel gezelliger op verjaardagen :o M'n telefoon gaat ook 2x langer mee nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Pinjataaa schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:59:
[...]

Door de watch ben ik wel gezelliger op verjaardagen :o M'n telefoon gaat ook 2x langer mee nu.
Dat dacht ik eerst ook, dat het socialer was dan de hele tijd mijn mobiel pakken.
Nou is dat ook wel deels zo, alleen merk ik dat mensen me nu constant vragen of ik weg moet, omdat ik zovaak naar me horloge kijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Port187 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:38:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, dat het socialer was dan de hele tijd mijn mobiel pakken.
Nou is dat ook wel deels zo, alleen merk ik dat mensen me nu constant vragen of ik weg moet, omdat ik zovaak naar me horloge kijk :+
Haha geniaal! x'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Port187 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:38:
[...]

Ik heb heel bewust een hoop apps en bijvoorbeeld bij GroepsWhatsapp de notificatie uitgezet. Ik krijg dus enkel aan mij gerichtte berichten binnen op mijn horloge.

Ook in de e-mail heb ik goeie filters staan die berichten van bijvoorbeeld twitter/facebook etc de inbox over laten slaan. Deze komen dus ook niet op het horloge. Rust in je mail en om je pols :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Overigens vind ik het wel jammer dat op het moment je een bericht binnenkrijgt je deze eerst moet 'aantikken' alvorens je deze naar links kan slepen (om eerdere berichten weer te geven) liever had ik gezien dat dit net zoals het 'wegswipen' direct kon :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
En een nieuwe Android Wear app update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papegaai01 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:36:
En een nieuwe Android Wear app update :)
Hier langzaam aan het binnenkomen. Al iets interessant opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:00:
[...]

Hier langzaam aan het binnenkomen. Al iets interessant opgemerkt?
Nog niets bijzonders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Het glas van mijn telefoon is gebarsten en daardoor reageert hij niet meer op touch. De meeste dingen kan je nog wel op een PC of tablet doen (zoals dit typen) maar hoe moet je nu whatsapp berichten beantwoorden? Gewoon via je horloge! Werkt redelijk goed, soms moet ik een berichtje 2x inspreken als het verkeerd is verstaan (Nederlands) en ik kan alleen beantwoorden, niet zelf een berichtje beginnen. Maar zo kom ik de ochtend wel door, tot de winkels weer open gaan ;)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik merk dat buiten bij koude het horloge slechter reageert op aanrakingen. Ik krijg soms de klok niet tevoorschijn. (Ambient screen staat uit).
Hebben meer mensen deze ervaring of moet ik ermee terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nee geen last van met dit koude weer. Bij mij staat ambient ook uit maar gaat prima aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
jannic schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:54:
Ik merk dat buiten bij koude het horloge slechter reageert op aanrakingen. Ik krijg soms de klok niet tevoorschijn. (Ambient screen staat uit).
Hebben meer mensen deze ervaring of moet ik ermee terug?
Met kou heb ik mijn handschoenen aan (zoek nog touchscreen handschoenen), dus dan druk ik altijd op het knopje aan de zijkant. Misschien werkt dat bij jou ook beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2023
FluX schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:35:
[...]
dan druk ik altijd op het knopje aan de zijkant. Misschien werkt dat bij jou ook beter?
Owh, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb intussen gelezen dat droge handen ook niet bevorderlijk zijn. En daar is het wel de tijd van het jaar voor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:31
jimz93 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:00:
[...]

heb ik gedaan, echter leek dit geen effect te hebben op het weergeven van de berichten :/
Hoe bedoel je dat?

Ik denk dat Android Wear ook werkt met prioriteitsnotificaties. Als je muziek afspeelt gaat het apparaat er van uit dat dat de actie is met de hoogste prioriteit. Die zal dus altijd "prominent" aanwezig zijn, en je moet dus altijd naar beneden swipen voor andere notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
J.Appleseed schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:36:
[...]

Hoe bedoel je dat?

Ik denk dat Android Wear ook werkt met prioriteitsnotificaties. Als je muziek afspeelt gaat het apparaat er van uit dat dat de actie is met de hoogste prioriteit. Die zal dus altijd "prominent" aanwezig zijn, en je moet dus altijd naar beneden swipen voor andere notificaties.
ik doelde erop dat ik de muziek app op het horloge naar beneden had geveegd, helaas merkte ik dat ik dan nog altijd geen berichten mocht lezen op het horloge (ontvangen is dus geen probleem want het horloge trilt wel bij het ontvangen van een bericht ;) )

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports