Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:31
jimz93 schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:33:
[...]

ik doelde erop dat ik de muziek app op het horloge naar beneden had geveegd, helaas merkte ik dat ik dan nog altijd geen berichten mocht lezen op het horloge (ontvangen is dus geen probleem want het horloge trilt wel bij het ontvangen van een bericht ;) )
Dat zou niet moeten. Welke SMS-app gebruik je? Ik heb met de Messages-app van Google geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Zijn er hier al gevallen van een gescheurde achterkant van de moto360? De mijne begint naast de band aansluiting een klein scheurtje te krijgen. Gebruik m nu ruim 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Nee heb de mijne nu 2 weken en geen last van. Heb wel laatst een metalen band erop gezet.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40
djoudman schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:54:
Zijn er hier al gevallen van een gescheurde achterkant van de moto360? De mijne begint naast de band aansluiting een klein scheurtje te krijgen. Gebruik m nu ruim 2 weken
Yep hier ook aan een kant wat lichte scheurtjes na een goede week..

Kijk het nog even aan en anders toch een contact opnemen!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, maar helaas zelf veroorzaakt toen ik poogde de achterkant eraf te krijgen (zodat ik er makkelijker een nieuw bandje op kon zetten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 22:16
Ik wil graag een smartwatch kopen maar zit te twijfelen tussen 2 modellen de gear s van samsung of de motorola
ze hebben allebei hun goede en slechte punten zo heeft de gear s een batterij voor 2 dagen en is de motorola na 12 uur ongeveer leeg(wat ik lees op internet)
Maar de 360 heeft wel meer apps dan de gear s.

De samsung gear vind ik er aardig mooi uitzien. en hij werkt ook goed met de s5 samen. Alleen ik kan niet echt vinden of er nou goede apps voor zijn die ook gratis zijn. zoals een rekenmachine app enz. Deze heeft de motorola wel.

Ik heb nu een s5. Mijn vraag is welke smartwatch denken dat jullie beter is? en de motorola werkt dat goed met samsung? want ik kan namelijk niet echt vinden of die de muziekspeler van samsung kan bedienen en of die ook sms alerts geeft van de samsung sms app dus niet hangouts?

welke zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:35
sgouman schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:57:
Ik wil graag een smartwatch kopen maar zit te twijfelen tussen 2 modellen de gear s van samsung of de motorola
ze hebben allebei hun goede en slechte punten zo heeft de gear s een batterij voor 2 dagen en is de motorola na 12 uur ongeveer leeg(wat ik lees op internet)

De samsung gear vind ik er aardig mooi uitzien. en hij werkt ook goed met de s5 samen. Alleen ik kan niet echt vinden of er nou goede apps voor zijn die ook gratis zijn. zoals een rekenmachine app enz. Deze heeft de motorola wel.

Ik heb nu een s5. Mijn vraag is welke smartwatch denken dat jullie beter is? en de motorola werkt dat goed met samsung? want ik kan namelijk niet echt vinden of die de muziekspeler van samsung kan bedienen en of die ook sms alerts geeft van de samsung sms app dus niet hangouts?

ik zou de moto 360 aanraden, dit omdat deze met alle android toestellen kan pairen ( dus ook als je besluit je S5 te vervangen). daarnaast : android wear. Meer mogelijkheden dan het beperkte OS van samsung (alles wat hiervoor ontwikkeld wordt is puur samsung gebruikers en daarom minder ontwikkelaars).

en ik neem aan dat je je telefoon ook elke nacht oplaad? je horloge daarnaast leggen zou dan geen probleem moeten zijn imho :p

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Hou

Bedankt.
Ik heb dan wel een vraagje.
Ik weet dat de 360 met whatsapp werkt.
Maar werkt het ook bv met de sms app van samsung? Want ik gebruik geen hangouts. En zijn er ook al apps die de music player van samsung kunnen bedienen? Want de 360 music control werkt alleen voor google music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 15:59
Op je horloge zal je gewoon de notificaties krijgen die je op je telefoon ook krijgt. Bij whatsapp is deze notificatie uitgebreid met een aantal functies zoals bijv. Reply functie. Ik denk niet dat de samsung sms app die functies heeft. De music control werkt hier gewoon met mijn htc stock music app, dus waarschijnlijk (maar dat weet ik niet zeker) werkt die ook op samsung music app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
sgouman schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:44:
Hou

Bedankt.
Ik heb dan wel een vraagje.
Ik weet dat de 360 met whatsapp werkt.
Maar werkt het ook bv met de sms app van samsung? Want ik gebruik geen hangouts. En zijn er ook al apps die de music player van samsung kunnen bedienen? Want de 360 music control werkt alleen voor google music
360 stuurt gewoon alles door. Music player zou het ook met alles moeten doen. Iig met alles wat ook die knoppen in de notificaties laat zien. Hij doet het nu zelfs met de Sonos app hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Oke dankuwel voor de antwoorden.
Dan wordt het deze
Ook nog een stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Heb de mijne nu anderhalve maand... nog geen scheur te zien *knock on wood*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
sgouman schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:57:

Ik heb ze beiden. Ik vind het moeilijk er een aan te raden. De Samsung Gear Neo is ietsje functioneler, o.a. handsfree set en veel meer clockfaces. De Samsung heeft ook geluid en is dus op de fiets beter in het gebruik. Android Wear is mooier en soepeler in het gebruik en de Moto360 is echt heel veel fraaier. Batterij gebruik ontloopt elkaar niet heel veel.

[ Voor 4% gewijzigd door Grzzl op 08-12-2014 08:08 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
Als je geen gebruikt maakt van Facer of custom watchfaces dan scheelt dat aanzienlijk in batterijtijd.

Onderstaande is een screenshot van de moto360 zonder de Facer app.

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/batteystats.png

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Zojuist een retournummer van CentralPoint ontvangen en de Moto weer in z'n doosje gestopt. Gaat morgen retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Kan je vermijden dat het scherm altijd oplicht bij het binnenkomen van berichtjes en whatsapp ? Dus enkel trillen ?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
djoudman schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:53:
[...]

Zojuist een retournummer van CentralPoint ontvangen en de Moto weer in z'n doosje gestopt. Gaat morgen retour.
mmm...bij mij ff gecheckt en ook 4 miniscule scheurtjes ik houd het nog even in de gaten anders gaat hij ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:07
Zou het mogelijk zijn om een foto te tonen van de scheurtjes die hier besproken worden? Ik sta namelijk in twijfel om er een te kopen. Maar als het erg is, dan wacht ik misschien liever.

http://www.techradar.com/...w-and-dead-pixels-1272273

Dit artikel geeft mij wel wat meer vertrouwen natuurlijk!
He said the back-cracking issue affects just "a fraction of a percent of devices," and that it's fully covered under Motorola's warranty. "We don't think people should have to wear Moto 360 one way or another to prevent this from happening," he wrote. "Just wear it like you normally would and we'll cover you for the rest."

[ Voor 59% gewijzigd door m1dnigh7 op 09-12-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
DexterBelgium in "[Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch"

Hier mijn scheurtjes. Altijd gedragen op een manier die de "stress" op de backplate minimaliseert (boven pols) en toch na één maand dit. Ok, lijkt klein, maar kan alleen maar verder scheuren, lijkt me.

Hier trouwens de resulaten van een poll op reddit rond de scheurtjes: https://docs.google.com/s...KKGC8nvRgduPCpVh4/pubhtml

1 derde van de respondenten hebben scheurtjes, no matter hoe gedragen, en allemaal met originele band. Pebble band? 60% scheurtjes.

Ik hou van het horloge, maar dit is wel een issue. Koop hem zeker bij een handelaar met héél goede warranty policy (niet zoals ik bij eglobal :( )

[ Voor 15% gewijzigd door DexterBelgium op 09-12-2014 16:37 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:07
Ik ging 'm kopen bij bol.com. Volgens hun website geldt de fabriekgarantie - motorolla covered de scheurtjes in zn garantie policy - dus dat is wel een safe bet neem ik aan. Bedankt voor de foto's overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
DexterBelgium schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:37:
DexterBelgium in "[Android Wear] Motorola Moto360 Smartwatch"

Hier mijn scheurtjes. Altijd gedragen op een manier die de "stress" op de backplate minimaliseert (boven pols) en toch na één maand dit. Ok, lijkt klein, maar kan alleen maar verder scheuren, lijkt me.

Hier trouwens de resulaten van een poll op reddit rond de scheurtjes: https://docs.google.com/s...KKGC8nvRgduPCpVh4/pubhtml

1 derde van de respondenten hebben scheurtjes, no matter hoe gedragen, en allemaal met originele band. Pebble band? 60% scheurtjes.

Ik hou van het horloge, maar dit is wel een issue. Koop hem zeker bij een handelaar met héél goede warranty policy (niet zoals ik bij eglobal :( )
Ik heb (had) exact dezelfde als op jou foto, scheurtje. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik mn nieuwe heb. Hopelijk geen 2 maanden wachten. Was er na 2 weken al behoorlijk aan gehecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
ik heb hem vandaag binnen gereken.
hij is mooi en zeker niet te groot(voor mij dan)

Alleen 3 vraagjes.

Het scherm dimt als je hem op de oplaat stand zet. is er een mogelijkeheid dat die niet dimt? want soms wil ik juist dat die niet dimt.

Is er ook een mogelijkehdi om sneller bij de apps te komen die je isntallert dat je niet helemaal hoeft te dubbletappen dat helemaal naar beneden moet scrollen en dan naar apps gaat?

Ook werkt de standaard music control niet met de samsung galaxy s5 muziek speler.
is hier ook een app voor waarmee het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

sgouman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:21:
ik heb hem vandaag binnen gereken.
hij is mooi en zeker niet te groot(voor mij dan)

Alleen 3 vraagjes.

Het scherm dimt als je hem op de oplaat stand zet. is er een mogelijkeheid dat die niet dimt? want soms wil ik juist dat die niet dimt.
Zover ik weet momenteel niet mogelijk.
Is er ook een mogelijkehdi om sneller bij de apps te komen die je isntallert dat je niet helemaal hoeft te dubbletappen dat helemaal naar beneden moet scrollen en dan naar apps gaat?
Wear mini launcher
Ook werkt de standaard music control niet met de samsung galaxy s5 muziek speler.
is hier ook een app voor waarmee het wel kan?
Music Boss (bijvoorbeeld)

Het is handig als je je ook al zelf iets verdiept in de mogelijkheden van smartwatches, een simpele search in de google play op 'wear' had al antwoord op (in ieder geval je laatste 2) vragen gegeven.

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 09-12-2014 19:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Als je de developer functie actief maakt in het instellingen menu kun je kiezen voor" bij opladen altijd aan" . Dan dimt ie niet meer tijdens het opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Bandje wisselen is niet eenvouding met de Moto360. Bandje mag niet te dik zijn en een stalen bandje past sowieso niet. Er zit een verdikking in de bodemplaat (misschien om het afbreken te voorkomen). Je zult het stalen bandje moeten wegfresen op die plek en dat moet ook maar gaan. Het resultaat mag er uiteindelijk wel zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Grzzl op 10-12-2014 06:51 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb mijne net gekocht. Lijkt allemaal te werken, maar mijn voice opdrachten werken helemaal niet. Moet ik de locale van mijn telefoon op Engels zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
Als je "Ok Google, Take a note" wilt kunnen gebruiken is locale Engels nodig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Wat bedoel je met je locale op engels zetten?
gewoon je hele telefoon.

Kan je er ook voor zorgen dat als je ok google zegt. dat die niet gelijk naar de aanwijzingen gaat van take a note drink more water. maar dat die ook even naar je stem luisterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Moto 360 ook al sinds een paar dagen, en ik krijg er heel veel verbaasde gezichten door. Ik heb alleen nog niet echt iets gezien waarmee ik de mogelijkheden kan laten zien van het horloge, naast de meldingen van whatsapp enzo bekijken. Iemand een idee? (iets zoals e-mail bekijken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:03:
Ik heb mijn Moto 360 ook al sinds een paar dagen, en ik krijg er heel veel verbaasde gezichten door. Ik heb alleen nog niet echt iets gezien waarmee ik de mogelijkheden kan laten zien van het horloge, naast de meldingen van whatsapp enzo bekijken. Iemand een idee? (iets zoals e-mail bekijken...)
Apps waarmee je de camera zoeker op je horloge kunt zien doen 't altijd wel goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yosecret schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:15:
[...]

Apps waarmee je de camera zoeker op je horloge kunt zien doen 't altijd wel goed 8)
Een voorbeeld daarvan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Ik gebruik zelf Remote Shot for LG G Watch R, ook verkrijgbaar voor andere Wear devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Ik wist zelf niet eens dat dit kon, dit is best gaaf. Bedankt hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn ze wear 5 aan het uitrollen:

Check out @AndroidDev's Tweet: https://twitter.com/Andro...s/542743399321726976?s=09

En is er een website van google zelf voor watchfaces nu:

Check out @Android's Tweet: https://twitter.com/Android/status/542743638842036224?s=09

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je eigenlijk je horloge op Nederlands instellen? Alles staat nu nog in het Engels, en mijn telefoon heb ik ook al terugveranderd naar Nederlands een paar dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoudman
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:17:
Hoe kan je eigenlijk je horloge op Nederlands instellen? Alles staat nu nog in het Engels, en mijn telefoon heb ik ook al terugveranderd naar Nederlands een paar dagen geleden.
Kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dus iedereen heeft het de Moto in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:36:
[...]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:46

Ves

A gadget addicted Bounty

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:36:
[...]

Werkt het beste en mis je ook niet veel features.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bedankt beide! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Alleen het praten ertegen lukt niet

komt waarschijnlijk om dat mijn telefoon op nederlands staat.

Moet je heel je telefoon op engels zetten voordat het praten tegen je horloge werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
sgouman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:44:
Alleen het praten ertegen lukt niet

komt waarschijnlijk om dat mijn telefoon op nederlands staat.

Moet je heel je telefoon op engels zetten voordat het praten tegen je horloge werkt?
Echt alles moet op Engels staan, zowel telefoon als Moto 360. Ik had er ook problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
FluX schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:02:
[...]

Echt alles moet op Engels staan, zowel telefoon als Moto 360. Ik had er ook problemen mee..
Oke dankjewel.

Heeft iemand ook al problemen gehad dat de 360 geen notifiacties binnen krijgt? Na het opnieuw opstarten doet die het weer een tijd maar dan is het weer. Ik heb al opnieuw gepaired bluetooth aan/uit op 360 en telefoon helpt allemaal niet.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik zie net dat mijn batterij erg hard ga. Zie ik in de battery status update staan. Dus mijn 360 is nu de update aan het binnen halen denk ik :)

• BleuZ
Ik heb zonet de Spigen Glas.tR besteld voor mijn Moto 360, hopelijk is 'ie er voor de feestdagen. Ik ben benieuwd of het wat is :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Toch vind ik de taal wel een beetje problematisch. Ik wil het ding opdrachten kunnen geven en tekst dicteren.

Als ik hem op Engels met Nederlands als 2de taal kan ik wel opdrachten geven, maar maar gaat het dicteren niet goed. Zeker kortere zinen in het Nederlands komen in het Engels uit.

Heb ik hem op NL gaat het dicteren perfect, maar de opdrachten werken dan niet.

Voor de rest werkt hij overigens prima :)

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:18

jacobras

Developer

Motorola over de Android 5-update voor de 360: https://motorola-global-p...l/a_id/102935/p/2815,9141

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Dat is ook het enige wat ik jammer vind. Google zou de Engelse commando's gewoon in de Nederlandse taal moeten toevoegen. Dan is het (voor mij in ieder geval) perfect.

Overigens ik heb het nu als volgt:

Telefoon: Engels
Moto: Engels (kan niet in NL)
Google Search Voice: NL (hoofdtaal) en EN als bijtaal.

Nu heb ik uitgebreide Google Now updates (incl nieuwsberichten etc) EN Nederlands dicteren op m'n Moto.

• tlpeter
tlpeter schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:23:
Ik zie net dat mijn batterij erg hard ga. Zie ik in de battery status update staan. Dus mijn 360 is nu de update aan het binnen halen denk ik :)
Ik zie nog steeds dat de google play service aktief is met een update en de batterij is nog maar 28%.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd wanneer ik de moto 360 in de lader zet.

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:58
Sahi_NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:15:

Nu heb ik uitgebreide Google Now updates (incl nieuwsberichten etc) EN Nederlands dicteren op m'n Moto.
Hoe krijg jij de nieuwsberichten erop.. Dat lukt bij mij nog niet echt en ook niet op mn telefoon.. Hij pakt namelijk alleen van de site waar je bent geweest een klein stukje mee..

• Sahi_NL
Op mijn Moto krijg ik die berichten niet..

Op de telefoon dus met bovenstaande taalinstellingen.

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat is dat toch vandaag met de batterij? ging prima elke dag zo rond de 3-5% per uur, en vandaag ineens 16% pu. Nu lees ik dat er wat mensen zijn die de update binnen krijgen, echter zie ik hier weinig gebeuren behalve flink wat zuipwerk.

• tlpeter
Ik zie ook niks alleen de app battery wear laat zien "update"
16 to 20% per uur.
Hij ligt nu op de lader omdat ik om 14:00 uur nog maar 3% had en hem dus heb uitgezet.
Misschien gebeurd er iets als hij vol is.

• Sahi_NL
Hier gewoon de normale 3 tot 4% per uur

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hier ook ineens om 13.00 nog maar 13% over. WTF?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• tlpeter
De app battery wear stats geeft bij mij aan al vanaf vanochtend iets met de google play service en dan update naast de lijn met het percentage.

• Erik1805
  • Nu online
Hier ook verder de normale 3-4% per uur. Verder niks bijzonders

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Eerst niets bijzonders, maar plots zie ik nu ook die 'update' staan en app 'Google Play' Er is dus iets gaande, maar ik zie ook geen update van Android Wear... geduldig zijn dus :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• jacobras

jacobras

Developer

Dat "update" slaat erop dat de app op je horloge is bijgewerkt. Dat is iets wat Wear Battery Stats daar zelf neerzet en betekent dus niet dat je horloge of je telefoon een update aan het binnenhalen is, maar slechts dat de app is bijgewerkt.

• tlpeter
OK duidelijk maar de app google play slurp hem wel leeg :)

• Ralphie
Idem hierzo. Ook rond 13:30 de melding update in battery stats. Geen idee wat ie aan het doen is :)

HODL

• jacobras

jacobras

Developer

Ik merk na de update geen hoger stroomverbruik van Play Services.. maar Google heeft wel vaker updates uitgebracht voor Play Services die plots de accu begonnen op te vreten dus dat zou helaas inderdaad prima kunnen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik moet zeggen dat ik wel erg onder de indruk ben van de batterij. Zelfs met veel gebruik krijg ik hem niet op op een dag.

Nu nog een goed bandje vinden, dat flubberding kan echt niet.

• Erik1805
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:22:
Ik moet zeggen dat ik wel erg onder de indruk ben van de batterij. Zelfs met veel gebruik krijg ik hem niet op op een dag.

Pebble Steel monteren. Heb ik ook gedaan. Past perfect :*)

• tlpeter
Ik heb vanmorgen wel wat apps geupdate waarom facer welke ik niet meteen heb ingesteld.
Misschien is dat het wel.

• Supi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-08 10:30
Ik denk dat de stroomgebruik met de AW 5.0 update te maken heeft. Deze staat waarschijnlijk in de wacht tot de batterij >80% geladen is. Had ik gisteren ook...

• Supi
PWM schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:22:

Ik heb dit bandlje:

https://www.etsy.com/nl/l...60?ref=shop_home_active_1

Is wel duur, maar ziet er goed uit en passt goed.

• tlpeter
Supi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:36:
Ik denk dat de stroomgebruik met de AW 5.0 update te maken heeft. Deze staat waarschijnlijk in de wacht tot de batterij >80% geladen is. Had ik gisteren ook...
Ik heb hem net tot 100% opgeladen maar er gebeurde helemaal niks.

• PWM
  • Niet online

PWM

Supi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:39:
[...]

Ik heb dit bandlje:

https://www.etsy.com/nl/l...60?ref=shop_home_active_1

Is wel duur, maar ziet er goed uit en passt goed.
Heb om mijn 'echte' horloges bandjes van 250 euro+ ;) Paar tientjes voor een goed bandje is prima.

• Supi
tlpeter schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:40:
[...]

Ik heb hem net tot 100% opgeladen maar er gebeurde helemaal niks.
Voor wie AW 5.0 nog niet heeft aangeboden gekregen via de playstore:

*knip*. Linkjes naar APK files zijn niet toegestaan.
Misschien lost dit iets op.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:22 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

Supi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:59:
[...]

Voor wie AW 5.0 nog niet heeft aangeboden gekregen via de playstore:

*knip*

Misschien lost dit iets op.
Bij mij niet helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:21 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Op foto's irriteerde die zwarte rand mij overigens enorm. Echt nog lopen twijfelen daardoor. Nu ik hem draag zie ik hem totaal niet.

• Sahi_NL
Ook hier is sinds een uurtje of half 4 de batterij als een speer gegaan! Zal toch wel iets met 5.0.1 te maken hebben..

• Ralphie
Bij mij staat de update nu klaar om te installeren! Batterij is alleen 63% dus kan nog niet. Zoals eerder gezegd had ik vanmiddag ook die update melding in Wear Battery en nu dus inderdaad de update!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Het battery drain probleem blijkt met de update van facer te maken te hebben.
Ik heb de drain gehad na de update van facer.
Nadat ik de app op mijn telefoon heb geopend moest ik deze instellen en de drain is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Bij de mensen waarbij de update klaar staat: Wat is jullie versie van de Android Wear App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

AndroidPolice heeft de Android 5-update voor de 360 al te pakken.. maar zie die maar eens te flashen zonder kabelaansluiting :+ http://www.androidpolice....ear-lollipop-ota-roundup/

@Sahi_NL ik heb de nieuwste versie van de Wear-app op mijn telefoon (update kwam via Play binnen), maar nog geen update op het horloge beschikbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door jacobras op 12-12-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
tlpeter schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:05:
Het battery drain probleem blijkt met de update van facer te maken te hebben.
Ik heb de drain gehad na de update van facer.
Nadat ik de app op mijn telefoon heb geopend moest ik deze instellen en de drain is nu weg.
Helaas, dit helpt bij mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Heb je de 360 herstart?

[ Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 12-12-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ja, daarnet. Nu weer even uurtje afwachten, eventueel daarna maar een reset uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
PWM schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:43:
Op foto's irriteerde die zwarte rand mij overigens enorm. Echt nog lopen twijfelen daardoor. Nu ik hem draag zie ik hem totaal niet.
Dit vraag ik mij dus ook af. Ik twijfel erg tussen de 360 en LG GWR.
Ze zijn identiek op het uiterlijk na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vooropgesteld dat ik een slechte zoeker ben: waar kan ik de time-out van het scherm instellen. Als ik een nieuwe watchface rustig wil bekijken, gaat het scherm na 2 seconden weer op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Dubrillion schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:08:
[...]

Dit vraag ik mij dus ook af. Ik twijfel erg tussen de 360 en LG GWR.
Ze zijn identiek op het uiterlijk na :)
Uhm, ze zijn verre van identiek. Afgezien van het uiterlijk gebruikt de Moto 360 een (antieke) OMAP 3 CPU, en de LG G Watch R gebruikt net als elk ander Android Wear-smartwatch een Snapdragon 400 (met twee cores uitgezet, verder dus dezelfde CPU als een Moto G!).
Voor wat betreft RAM, opslaggeheugen en displayresolutie zijn ze wel gelijk, maar de LG G Watch R heeft een P-OLED display terwijl de Moto 360 een "gewoon" LCD display heeft. En de G Watch R heeft een wat kleiner display waardoor tekst eventueel scherper lijkt. Ook niet geheel onbelangrijk voor sommige mensen.

It's the little things... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BleuZ op 12-12-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Het 'balkje' heeft mij nog geen seconde gestoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

Sahi_NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:17:
Bij de mensen waarbij de update klaar staat: Wat is jullie versie van de Android Wear App?
Mijne staat nog niet klaar en ik heb de laatste APK van 10dec geïnstalleerd. (1.0.5.1630507)
Sahi_NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:36:
Het 'balkje' heeft mij nog geen seconde gestoord..
Met een witte watchface is het soms wel even jammer. Ik heb de Moto Classic in het wit, als het goed is is een witte achtergrond zuiniger voor een LCD (correct me if I'm wrong).

[ Voor 38% gewijzigd door Pinjataaa op 12-12-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

J.Appleseed schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:17:
[...]

Uhm, ze zijn verre van identiek. Afgezien van het uiterlijk gebruikt de Moto 360 een (antieke) OMAP 3 CPU, en de LG G Watch R gebruikt net als elk ander Android Wear-smartwatch een Snapdragon 400 (met twee cores uitgezet, verder dus dezelfde CPU als een Moto G!).
Voor wat betreft RAM, opslaggeheugen en displayresolutie zijn ze wel gelijk, maar de LG G Watch R heeft een P-OLED display terwijl de Moto 360 een "gewoon" LCD display heeft. En de G Watch R heeft een wat kleiner display waardoor tekst eventueel scherper lijkt. Ook niet geheel onbelangrijk voor sommige mensen.

It's the little things... ;)
+1, GWR user hiero. Wat ik hoor van mensen die beide hebben of zijn geswitcht is dat de moto wel degelijk minder responsive aanvoelt na gebruik van een gwr. Dat 't scherm van de GWR beter af te lezen is, en de batterij vele malen beter is. Kan het zelf niet confirmen want heb geen moto helaas, maar zou wel degelijk zulke zaken mee nemen in je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb ze van de week in deze winkel in Engeland beide aan mijn telefoon gekoppeld voordat ik de Moto kocht. Geen enkel verschil kunnen ontdekken in snelheid of scherpte (op normale afstand). De Moto uiteindelijk gekozen op uiterlijk.

Het is ook een beetje wat mensen willen zien waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yosecret schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:57:
[...]

+1, GWR user hiero. Wat ik hoor van mensen die beide hebben of zijn geswitcht is dat de moto wel degelijk minder responsive aanvoelt na gebruik van een gwr. Dat 't scherm van de GWR beter af te lezen is, en de batterij vele malen beter is. Kan het zelf niet confirmen want heb geen moto helaas, maar zou wel degelijk zulke zaken mee nemen in je keuze.
Ik heb beiden maar geef toch de voorkeur aan de moto360 puur omwille van de looks. Toont modern en scherm is groter in oppervlak. De zwarte balk onderaan stoort me niet, hangt vooral af van de watchface en ik heb een zwarte waarop het ook minder te zien is. Niet onbelangrijk is hoger draagcomfort (soepel leder bandje). Verder zijn de moto apps een extra die je niet krijgt bij de LG en de dock mode van deze moto360 bij 't laden is heel mooi 's nachts.

Moet wel toegeven dat de LG G watch R beter doet op technisch vlak. Gaat gemakkelijk 2 dagen mee, scherm is kleiner en verzonken maar wel scherper dan LCD van motorola. Ook kun je van deze echt het scherm altijd aan zetten terwijl dat op de moto niet gaat. Als je wilt ontwikkelen is het wel handig een USB connectie te hebben. Bandje van de LG is niet echt comfortabel en de watch op zich is ook groter en lomper. Je kan er ook niet alle watchfaces op gebruiken (klassieke zijn moeilijk) doordat je met de vaste rand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Dit maakt mijn keuze niet makkelijker :P
Ik vind de Moto 360 persoonlijk mooier, maar de GWR is technisch iets beter.
Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Dubrillion schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
Keuzes, keuzes...
Ik zelf heb helemaal geen problemen met de specificaties van mijn Moto 360. Ben reuze tevreden met de snelheid en het scherm. Heb (nog) geen andere smartwatches gebruikt maar ik ben van mening: als je de Moto 360 het mooist vind zou ik gewoon voor die gaan. Geldt voor eender welk smartwatch trouwens. De user experience is uiteindelijk toch grofweg hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door BleuZ op 12-12-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:58
Ik heb ze allebei een paar dagen gebruikt maar ik vond de LG te klein.. En de Moto is gewoon mooier in mijn ogen! Qua stats & specs merk je er namelijk niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandaag batterij weer normaal.
Helaas nog geen update.

Denk dat slurpwerk gisteren door buggy facerapp kwam, die is een paar x geupdate ivm bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dubrillion schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
Keuzes, keuzes...
Sowieso niet te lang wachten. Over een maand of 9 tot 12 lopen de huidige horloges waarschijnlijk al weer hopeloos achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil in snelheid merk ik niet tussen deze twee ronde opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:02
Is het al duidelijk of voor Wear 5 (1.05) eerst de telefoon app geupdate moet zijn op eerst de watch?
Update voor de watch schijnt geforceerd te kunnen worden met reset of reboot.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

ice-T106 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:47:
Is het al duidelijk of voor Wear 5 (1.05) eerst de telefoon app geupdate moet zijn op eerst de watch?
Update voor de watch schijnt geforceerd te kunnen worden met reset of reboot.
Had m'n android wear app al geupdate naar laatste versie via apkmirror. Paar uurtjes later kwam m'n horloge met de melding dat de update gereed was. Weet 't dus niet zeker maar je zou in principe gewoon de laatste versie hier vandaan kunnen trekken en installeren, you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Yosecret schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:47:
[...]

Had m'n android wear app al geupdate naar laatste versie via apkmirror. Paar uurtjes later kwam m'n horloge met de melding dat de update gereed was. Weet 't dus niet zeker maar je zou in principe gewoon de laatste versie hier vandaan kunnen trekken en installeren, you never know.
Die versie heb ik een aantal dagen geleden geïnstalleerd, maar nog steeds geen update. Zo zie je maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Mijn versie van Android Wear is 1.0.4.1611133..

De 5.0.1 update van de Moto heb is dus al gisteravond binnen gehad. Verder niks geks voor gedaan, en gewoon een Nederlandse Moto :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:04
Ik las op xda dat je de update eerder binnen krijgt na meerdere keren te resetten. Dus als je niet kan wachten, probeer dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Hij zal bij mij vast wel komen als ik 20% batterij heb, zodat je niet kan updaten :P
Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports