Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Gelukkig heb je na een halfuur laden weer genoeg batterij om die update te doen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 17:18
hier geen update na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:32
Hier ook geen update na de reset. Kwestie van geduld hebben

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Morgen komt de mijne binnen, hoop ik, dus lekker de avond vullen met een zoektocht naar mooie leren bandjes haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:09
Nu ook de Wear App update binnen. Versie 1.0.5....

Met ingebouwde Battery en Storage monitor. De Moto update zelf is ook erg goed. Naar beneden swipen zorgt er niet meer direct voor hij op mute gaat. Daarnaast is de optie om vanuit de Wear app watch faces te pushen of te verbergen op de Moto erg handig! Battery lijkt ook weer langer mee te gaan. Zit vandaag op ongeveer 2,5%, kortom ik ben er blij mee

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kom steeds leuke dingen tegen. Zit ik in de auto, waarschuwt mijn horloge voor een flitser (via Flistmeister). Zit ik muziek te luisteren thuis, kijk ik op mijn klok: Kan ik mijn Sonos besturen _/-\o_ En dan nu net even de push van Nu.nl dat Willem Holleeder is aangehouden mooi in beeld.

Leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hmmmm nog steeds geen update binnen bij mij. Wel de laatste Android Wear app op mijn telefoon. Nog even geduld dus.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:49
Hier helaas ook nog geen update.
Ik gebruik de Moto 360 trouwens al een tijdje succesvol met Ambient Mode aan.
Hij gaat om 5 uur sochtends van de lader en tegen 11 uur savonds er weer op met ongeveer 20% batterij over! Zeer tevreden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 22:16
Kremx schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:58:
Hier helaas ook nog geen update.
Ik gebruik de Moto 360 trouwens al een tijdje succesvol met Ambient Mode aan.
Hij gaat om 5 uur sochtends van de lader en tegen 11 uur savonds er weer op met ongeveer 20% batterij over! Zeer tevreden dus!
dat is aardig goed!

Ik heb hem een week en ik haal hem sochtends rond 7 van de lader. zonder ambient mode aan. en rond 8-9 uur savonds is die wel weer leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:48

Pinjataaa

Hit me!

Duurt wel lang met de update, stom systeem dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:30

Ves

A gadget addicted Bounty

Pinjataaa schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:14:
Duurt wel lang met de update, stom systeem dit.
Nee juist slim, wat als er iets fout gaat heb je niet meteen XXX duizenden horloges die het niet meer doen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:59
Hmmm facer is er mee opgehouden.
Ik heb alleen nog maar een zwart scherm.
Iemand anders dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Heb je de 5.0.1 update al op je Moto? Facer werkt namelijk niet meer met de 4.4 versie..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Nee nog niet. Het werkte tot ik de 360 gereset had :)
Dan zal ik nog effe geduld moeten hebben.

Editie: net facer geupdate en nu werkt het weer.

[ Voor 21% gewijzigd door tlpeter op 14-12-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 15:54
De update is nu uit voor 50% van de gebruikers, morgen komt het naar 100% van de gebruikers volgens Motorola. Opzich wel interessant hoe snel ze nu naar de 100% gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zie dat het ding 4GB storage heeft. Wat moet ik daarmee :? Zie ik iets over het hoofd, of is het echt alleen voor apps en watch faces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Je kan er muziek opzetten om dan zonder telefoon muziek te luisteren icm bluetooth oortjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
DaRKie schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:52:
Je kan er muziek opzetten om dan zonder telefoon muziek te luisteren icm bluetooth oortjes
Hé dat is nieuw voor mij dat je muziek kan luisteren via Bluetooth oordopjes zonder je smartphone . Hoe verbindt je die dopjes dan met je moto360? Ik kan nergens een mogendlijkheid vinden in Androidweare om externe apparaten te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

indofk schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:58:
[...]

Hé dat is nieuw voor mij dat je muziek kan luisteren via Bluetooth oordopjes zonder je smartphone . Hoe verbindt je die dopjes dan met je moto360? Ik kan nergens een mogendlijkheid vinden in Androidweare om externe apparaten te verbinden.
Settings >> Bluetooth devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
@Pinjataaa, wat stom 😱 hoe simpel kan het zijn .

Hier trouwens nog steeds geen update naar lolliepop . Hoe werkt het updaten eigenlijk, gaat dat via de Android Weare app gelijk door naar de moto360 of slaat ie het eerst op de smartphone op . Heb een in Nederland gekochte moto360 trouwens. Daar stond de laatste update(4.4w.2) al standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Laatst online: 10:48
indofk schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:50:
@Pinjataaa, wat stom 😱 hoe simpel kan het zijn .

Hier trouwens nog steeds geen update naar lolliepop . Hoe werkt het updaten eigenlijk, gaat dat via de Android Weare app gelijk door naar de moto360 of slaat ie het eerst op de smartphone op . Heb een in Nederland gekochte moto360 trouwens. Daar stond de laatste update(4.4w.2) al standaard op.
Ik weet niet of je de laatste Android Wear-app nodig hebt om de update te ontvangen, maar het is sowieso niet zo dat je de update meteen ontvangt zodra je de meest recente update voor de Android Wear-app hebt geïnstalleerd.

Volgens Motorola zou de Android Wear 5.0.1- update vandaag naar alle Moto 360 apparaten zijn uitgerold. Ik heb de mijne ook nog steeds niet ontvangen en ik loop al gemakkelijk een week met de nieuwste Android Wear app.

Ik vind het erg lang duren om eerlijk te zijn. En nu weet ik niet of die update nu door Google wordt gepusht of niet, maar ook mijn Moto G bijvoorbeeld wacht nog steeds op de Lollipop update. Waar ze vorig jaar onwijs snel waren met hun apparaten te updaten laten ze het er dit jaar bij liggen. Jammer dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25
J.Appleseed schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:32:
[...]

Ik weet niet of je de laatste Android Wear-app nodig hebt om de update te ontvangen, maar het is sowieso niet zo dat je de update meteen ontvangt zodra je de meest recente update voor de Android Wear-app hebt geïnstalleerd.

Volgens Motorola zou de Android Wear 5.0.1- update vandaag naar alle Moto 360 apparaten zijn uitgerold. Ik heb de mijne ook nog steeds niet ontvangen en ik loop al gemakkelijk een week met de nieuwste Android Wear app.

Ik vind het erg lang duren om eerlijk te zijn. En nu weet ik niet of die update nu door Google wordt gepusht of niet, maar ook mijn Moto G bijvoorbeeld wacht nog steeds op de Lollipop update. Waar ze vorig jaar onwijs snel waren met hun apparaten te updaten laten ze het er dit jaar bij liggen. Jammer dat.
5.0 is dan ook een wat grotere stap voor telefoons. Voor de Android wear update lijkt het me dat ze er niet veel aan hoeven te veranderen (wat volgens mij niet eens kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
ulTimaS schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:40:
[...]

5.0 is dan ook een wat grotere stap voor telefoons. Voor de Android wear update lijkt het me dat ze er niet veel aan hoeven te veranderen (wat volgens mij niet eens kan).
En toch hebben LG en Samsung het inmiddels al gedaan terwijl Motorola juist weer veel minder werk heeft dan bovengenoemde.

Ik vermoed dat dat te maken heeft met de prioriteiten van moederbedrijf Lenovo. Maar goed, dat is een discussie voor elders natuurlijk :P

[ Voor 14% gewijzigd door BleuZ op 15-12-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:25

jacobras

Developer

[...]

Nee, dat is niet wat Motorola zegt. Op 15 december klikt iemand bij Motorola op "100%" in de Play developer console, waarna de update zal beginnen te uitrollen naar álle apparaten. Aangezien het in Motorola's kantoor (in Illinois, weet niet of dat hoofdkantoor is) nu 5:11 's morgens is kunnen we er denk ik vanuit gaan dat er nog niemand die uitrol naar 100% heeft gezet. Daarnaast kan het een aantal uur duren voordat Google Play de uitrol start ivm. caching.
De uitrol gaat juist behoorlijk snel. Vrijwel meteen na de release van (Wear) 5.0.1 zijn ze begonnen met de eerste 5% en vijf dagen later zit dat aantal al op 100%! De gemiddelde update van Google zelf doet er langer over.
Voor de Moto G vind ik het ook lang duren ;)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Iemand de update al ontvangen? Ik heb mn moto thuis laten liggen 8)7 . (Ik kom er nu ook achter hoeveel ik hem eigenlijk al gebruik, ik kijk telkens naar mijn pols om te kijken waar ik mijn vergaderingen heb of dat ik berichten heb en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Ik merk dat er echt een enorm verschil zou in batterij gebruik tussen een facer watchface en de standaard wachtface.
Nu na 13 en en half uur nog 63% terwijl ik met facer misschien nog maar 30% zou hebben rond deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nee hier nog steeds geen update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Hier helaas ook nog geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Van deze issue heb ik in ieder geval geen last! Heb de update nu sinds afgelopen vrijdag. Nogmaals heb er niks bijzonders voor gedaan en betreft gewoon een in Nederland gekochte webshop.. :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 11:27
jacobras schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:14:
[...]

Nee, dat is niet wat Motorola zegt. Op 15 december klikt iemand bij Motorola op "100%" in de Play developer console, waarna de update zal beginnen te uitrollen naar álle apparaten. Aangezien het in Motorola's kantoor (in Illinois, weet niet of dat hoofdkantoor is) nu 5:11 's morgens is kunnen we er denk ik vanuit gaan dat er nog niemand die uitrol naar 100% heeft gezet. Daarnaast kan het een aantal uur duren voordat Google Play de uitrol start ivm. caching.

[...]

De uitrol gaat juist behoorlijk snel. Vrijwel meteen na de release van (Wear) 5.0.1 zijn ze begonnen met de eerste 5% en vijf dagen later zit dat aantal al op 100%! De gemiddelde update van Google zelf doet er langer over.
Voor de Moto G vind ik het ook lang duren ;)

[video]
Ik heb nu net een tweede updat gehad :) kreeg 10 december een update naar 5.0.1
en nu is de versie nummer steeds zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Tenzij de update in de komende paar uur naar mijn horloge wordt gepusht (wat ik betwijfel, want in Mountain View danwel Illinois is het op moment van schrijven respectievelijk 9:30 PM en 11:30 PM) klopt er helemaal niks van dit schema. En inderdaad, mensen die eerder de 5.0.1 update kregen krijgen nu een tweede waarin mogelijk bugfixes zitten.

Rest mij de vragen ze dit niet goed kunnen communiceren naar de gebruikers zoals bij dat fiasco met Lollipop op de HTC M7 en M8 GPe's. Anders ben je ook maar aan het tasten in het donker en, zo blijkt, aan het wachten op niks.

[ Voor 9% gewijzigd door BleuZ op 16-12-2014 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
scrapzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 06:15:
[...]

Ik heb nu net een tweede updat gehad :) kreeg 10 december een update naar 5.0.1
en nu is de versie nummer steeds zelfde?
Nee, het buildnummer is veranderd van LWX48P naar LWX40T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Denk dat het nog wel even duurt. Ik heb ook nog geen update ontvangen dus dat update schema lijkt me niet helemaal te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
J.Appleseed schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 06:40:
[...]

Nee, het buildnummer is veranderd van LWX48P naar LWX40T.
Okay bij mjj is hij Lwx48T

Als ze nou is kunnen fixxem dat de vribratie
wat harde gaat zal ik blij zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door scrapzz op 16-12-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Als ik eens de lollipop update krijg zal ik blij zijn -.-

Maar dat zal dan wel weer 3-4 dagen duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Theelichtje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:15:
Als ik eens de lollipop update krijg zal ik blij zijn -.-

Maar dat zal dan wel weer 3-4 dagen duren....
Haha, 3-4 dagen is eigenlijk niks, maar ik ben net zo ongeduldig als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
Pinjataaa schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:36:
[...]

Haha, 3-4 dagen is eigenlijk niks, maar ik ben net zo ongeduldig als jij.
Ach, niks, sommige mensen hebben m al sinds vrijdag/donderdag avond...

Niet dat iets mis is met 4.4w2, maar ik raak zo vaak mn weather card kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
scrapzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:58:
[...]

Okay bij mjj is hij Lwx48T

Als ze nou is kunnen fixxem dat de vribratie
wat harde gaat zal ik blij zijn :)
Bedoelde idd ook 48T, excuus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Voor degene die hem nog niet hebben, komt van de Motorola community:

Recap: The 50% of us, worldwide, that were supposed to receive the update on Monday were delayed because of an issue found concerning watch faces being off-center. The issue is supposedly fixed now so we should be receiving the update within the next 2 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
papegaai01 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:29:
Voor degene die hem nog niet hebben, komt van de Motorola community:

Recap: The 50% of us, worldwide, that were supposed to receive the update on Monday were delayed because of an issue found concerning watch faces being off-center. The issue is supposedly fixed now so we should be receiving the update within the next 2 days.
En is er ook een bron voor die indicatie van 2 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Dank. Ben eens benieuwd. De lol van het wachten is er bij mij onderhand ook wel af, ik zie het wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Hehe, daar issie dan. Van 4.4 naar 5.
Zonder rare trucjes.

[ Voor 26% gewijzigd door Pinjataaa op 16-12-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier komt hij nu ook binnen. Gaat het process gewoon door als hij de op lader ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Nope, nog niks... (us import)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hier ook nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb hem in de UK gekocht van de week, en dus gisteren de update gekregen. En antwoord op eigen vraag : ja, als je hem opdde oplader legt, gaat hij gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Heb gisterenavond de update binnengekregen. Had eerst een reset gedaan en nog kwam er niets op. Maar twee uur later kreeg ik plots wel de melding dat er een update was voor de Moto360. Deze ochtend geinstalleerd!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Batterijduur lijdt wel onder de update zeg :(
Hij zakt nu met 7% per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Accu lijkt hier ook hard te gaan. Was 4-5%, nu zeker 8% per uur.

Moet zeggen dat ik wel vaker ook het idee had dat het accu percentage niet helemaal accuraat was. Dan ging hij met 20% naar beneden in 2 uur, en vervolgens 1% in het uur erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:46:
Accu lijkt hier ook hard te gaan. Was 4-5%, nu zeker 8% per uur.

Moet zeggen dat ik wel vaker ook het idee had dat het accu percentage niet helemaal accuraat was. Dan ging hij met 20% naar beneden in 2 uur, en vervolgens 1% in het uur erna.
Bij mij is Facer het probleem, nu ik een moto watchface heb ingesteld gaat het lijntje weer wat horizontaler staan :)

Dit was duidelijk te zien door de battery functie de wear app, bij Facer staat 4% t.o.v. 1% van de rest.
Wel jammer, ik dacht dat de nieuwe Facer juist zuiniger was en dat ik mijn mooie witte porsche watchface weer kon gebruiken, helaas.

Edit:
In de knik heb ik Facer uitgeschakeld.
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8632/16041353882_f974fa70c5_h.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Pinjataaa op 17-12-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is het voldoende om een normale face te kiezen, of moet de app ook van het horloge af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:08:
Is het voldoende om een normale face te kiezen, of moet de app ook van het horloge af?
Waarschijnlijk is alleen andere watchface voldoende. Hier begon Facer vorige week plots keihard de accu leeg te trekken, haalde einde van de dag niet meer (waar ik normaal nog ~40% over hield). Nu iets minder (nog geen Lollipop op de 360), maar het blijft hard gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:27

Reley

Zoom Zoom

Met Watchmaker face zit ik nu op 3% per dag gemiddeld.
Nog geen update en ambiance mode uit.. misschien toch weer eens aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Ik zit momenteel (met facer) op 13% per uur.. Maar ik heb nog geen update.. Hopelijk is dit een voorteken (en geen ander probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nog even geduld voor degene die nog geen update hebben:

http://www.androidheadlin...te-moto-360-end-week.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik koop net de twee mooiste watchfaces die ik in Play ben tegengekomen, Odyssey en Aviator. Kort nadat ik me herinnerde dat die nieuwe watchfaces alleen op Android 5 werken begin ik nu toch wat ongeduldig te worden. Tot zover de refund periode van Play ook, tenzij de update binnen anderhalf uur nog komt binnendruppelen :+ Ik heb in ieder geval wat nieuwe dingen om naar uit te kijken als-ie er is :')

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Odyssey%20%26%20Aviator%20watchfaces.png

[ Voor 5% gewijzigd door jacobras op 17-12-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Há, de aviator heb ik ook zojuist gedownload door de link van Papegaai01, erg mooi!!
Odyssey ziet er niet zo mooi uit vind ik, die heb ik geannuleerd.

[ Voor 60% gewijzigd door Pinjataaa op 17-12-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
net even mijn moto 360 toch maar weer een reset gegeven..in eerste instantie weer geen update maar nog even op system updates gedrukt en bam! de update komt hier binnen. (vandaag ook mijn nexus 5 een update gegeven naar 5.0.1 zou dat er mee te maken hebben?)

[ Voor 20% gewijzigd door Michel242186 op 17-12-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Leuke watchfaces, maar ik vind het altijd zo lastig om die euro uit te geven aan één watchface. Meestal ben ik er na een paar dagen op uitgekeken en gebruik ik weer een andere. 1 of 2 van die watchfaces is niet erg om te kopen, maar als ik ze blijf kopen dan wordt het weer zo'n (relatief) duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pinjataaa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:55:
[...]

Bij mij is Facer het probleem, nu ik een moto watchface heb ingesteld gaat het lijntje weer wat horizontaler staan :)

Dit was duidelijk te zien door de battery functie de wear app, bij Facer staat 4% t.o.v. 1% van de rest.
Wel jammer, ik dacht dat de nieuwe Facer juist zuiniger was en dat ik mijn mooie witte porsche watchface weer kon gebruiken, helaas.

Edit:
In de knik heb ik Facer uitgeschakeld.
[afbeelding]
Waar haal je dat plaatje vandaan? Die heb ik niet zo uitgebreid in mijn app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:07:
[...]

Bedoel je hoe de grafiek doorloopt? Eén keer tikken op de grafiek switcht tussen twee verschillenden.
ulTimaS schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:07:
Leuke watchfaces, maar ik vind het altijd zo lastig om die euro uit te geven aan één watchface. Meestal ben ik er na een paar dagen op uitgekeken en gebruik ik weer een andere. 1 of 2 van die watchfaces is niet erg om te kopen, maar als ik ze blijf kopen dan wordt het weer zo'n (relatief) duur grapje.
Same here, maar merk dat ik toch wel een tussen een aantal favoriete watchfaces wissel.

[ Voor 45% gewijzigd door jacobras op 17-12-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Ik denk dat ie de app bedoelt. Wear Battery Stats

Of toch niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 17-12-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:27

Reley

Zoom Zoom

Zal de app op de telefoon zijn...
En eventueel een donatie gedaan. Dan heb je ook historie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:07:
[...]

Wear Battery Stats op de telefoon laat dit zien, ik heb geen donaties oid gedaan.

Als je een paar apps installeert en update heeft dat ook best veel invloed op de batterij:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7530/16017223496_1ffdd93dc2.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Pinjataaa op 17-12-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
ulTimaS schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:07:
Hier zijn toch wel een aantal mooie wachtfaces te vinden:

http://www.badapps.fr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zat in de standaard App te kijken voor de batterij. Dit is inderdaad veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
jacobras schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:02:
Ik koop net de twee mooiste watchfaces die ik in Play ben tegengekomen, Odyssey en Aviator. Kort nadat ik me herinnerde dat die nieuwe watchfaces alleen op Android 5 werken begin ik nu toch wat ongeduldig te worden. Tot zover de refund periode van Play ook, tenzij de update binnen anderhalf uur nog komt binnendruppelen :+ Ik heb in ieder geval wat nieuwe dingen om naar uit te kijken als-ie er is :')

[afbeelding]
Damn, die zien er erg goed uit ja!

Ik heb trouwens mijn Spigen Glas.tR voor de Moto 360 binnen :) Ben benieuwd hoe die het uithoudt.
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/674/yM174l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Hier nog geen update :(
zelfs niet na een reset

[ Voor 4% gewijzigd door sgouman op 17-12-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
tlpeter schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:15:
[...]

Hier zijn toch wel een aantal mooie wachtfaces te vinden:

http://www.badapps.fr/
Ja, daar heb ik er ook een paar vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
nieuws: Pebble krijgt ondersteuning voor Android Wear-notificaties

Komen ze nu mee he, nu krijg ik langzamerhand wel een beetje spijt van mijn uiteindelijke keuze in het Moto360 vs Pebble Steel dilemma :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:54:
nieuws: Pebble krijgt ondersteuning voor Android Wear-notificaties

Komen ze nu mee he, nu krijg ik langzamerhand wel een beetje spijt van mijn uiteindelijke keuze in het Moto360 vs Pebble Steel dilemma :/
hoezo? :p
niet tevreden met de moto? :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
sgouman schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:47:
Hier nog geen update :(
zelfs niet na een reset
De update was ook gepulled vanwege een bug. Degenen die em niet hebben gekregen tijdens de eerste wave moeten nu wachten tot het gefixed is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Chester schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:27:
[...]

De update was ook gepulled vanwege een bug. Degenen die em niet hebben gekregen tijdens de eerste wave moeten nu wachten tot het gefixed is.
Oke dan wachten we nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapzz
J.Appleseed schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:43:
[...]

Damn, die zien er erg goed uit ja!

Ik heb trouwens mijn Spigen Glas.tR voor de Moto 360 binnen :) Ben benieuwd hoe die het uithoudt.
[afbeelding]
Heb de zelfde na een maandje nog mooi alleen vinger afdrukken zie je goed!

@jacobras

heb odyssey op men moto en hij gaat langer mee dan toen ik de stock face van moto
gebruikte dus de update heeft voor mij een positieve wending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

[...]

Onzin, ik heb hem gisteren al gehad en ik had daarvoor geen update gehad naar 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Zou het kunnen komen omdat ik 'developer' ben? (iets te vaak op het versienummer gedrukt ...). En hoe kan ik dit überhaupt ongedaan maken? Met Revoke debugging authorizations? Edit: oh, een reset maakt het ook ongedaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door barchettanl op 17-12-2014 19:09 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
[...]

de bug is al opgelost....ik heb nu de nieuwste versie draaien LWX48T.....oude versie was volgens mij met een P op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Komt vanzelf, volgens de Motorola blog heeft iedereen hem eind deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
jimz93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:57:
[...]

hoezo? :p
niet tevreden met de moto? :|
Het zijn eigenlijk maar hele kleine mierenneukdingetjes. Het scherm reageert bijvoorbeeld als je je armen over elkaar hebt (nu met dikke trui niet zo erg, maar met dunne kleding zeker wel). Ook zijn er vaak weer kaarten die je niet direct allemaal nodig hebt die weer over je klok staan. Daarnaast zijn de extra dingen als praten met je horloge of hartslagmeter vooral gimmicks merk ik, die kan je een keer aan je buurman laten zien en dat was het dan. Pebble was daar dan toch net iets meer recht toe recht aan in, alleen ze mistten net even die fatsoenlijke support voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:30:
[...]

Ook zijn er vaak weer kaarten die je niet direct allemaal nodig hebt die weer over je klok staan.
Ik heb tegenwoordig de previews uitstaan, dus kaarten verschijnen alleen als ik naar boven swipe. Bevalt eigenlijk wel :)

Hier druppelt de update nu binnen. Eerst 5.0.1 voor de Nexus 5, en half uurtje na installatie 5 voor de Moto 360. Mijn horloge heb ik net opgeladen, want vanavond voor het eerst met een dood horloge om mijn pols gestaan! Had nog 14%, battery saver was aan, maar na een half uur was-ie uit. Facer niet actief, had een van standaard meegeleverde watchfaces geselecteerd..

Bijna een half uur op Nexus 5 zitten wachten tot alle apps geüpgraded waren. Dacht: dat gaat op de Moto vast snel, want weinig apps. Maar ja, ook weinig rekenkracht :+
Pinjataaa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
Odyssey ziet er niet zo mooi uit vind ik, die heb ik geannuleerd.
Ik vind 'm echt supermooi :9~ Daarnaast in ook nog in één oogopslag batterijniveau van zowel horloge als telefoon kunnen zien *O*

Eerste indruk van Android 5 op de 360: scrollen gaat soepeler en het geheel voelt iets vloeiender aan :)

[ Voor 51% gewijzigd door jacobras op 17-12-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, waar ik lachend de dag haalde, is dat nu echt over. Om 14.00 nog even naar 100% geladen en Facer verwijderd. Nu zo goed als leeg. Van nauwelijks 4 naar 9% per uur.

Moet leren niet te willen updaten :( Morgen nog een keer proberen, anders gaat hij de la in tot een update die het fixed.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 17-12-2014 23:58 ]

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
Haalde mijn moto daarstraks van de lader en als verrassing gaf ie aan dat er een systeem update was . Gelijk geïnstalleerd nu ie toch 100% vol was . Installatie ging vrij rap , ongeveer 3 min . Het optimaliseren van 22 apps deed ie zo'n 10min over . Batterij was toen ie klaar was nog 82% . Nu weer aan de lader en op naar het werk .

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:49
Update is hier ook binnen. Installeren duurde een paar minuten en optimaliseren van apps hoogstens een kwartier, maar ik heb er dan ook niet veel apps op staan.

• Theelichtje
Gisteravond hier ook een update gehad, was alleen te laat om nog te installeren en was leeg :+

Vanmorgen maar eens even gedaan, het voelt allemaal wel wat smoother aan...

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Het lijkt er op dat je met de nieuwe update niet meer door de gehele whatsapp conversatie kan scrollen. Ik zie alleen een overzicht van de nieuwe replies.

Voorheen kon je na een tik naar rechts scrollen. Nu scroll je naar rechts en zie je gelijk "open on phone".

Zie ik iets over het hoofd?

edit: ja ik zie iets over het hoofd. Werkt gewoon. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Danny79 op 18-12-2014 12:32 ]

• sgouman
Heeft iemand dit probleem ook
ik heb dit ongeveer 3 keer in de week. Na het herstarten van de motorola doet het het weer.

Het probleem is dus dat ik geen notificaties binnen krijg. Ook de muziek player die ik normaal te zien krijg komt niet op als ik muziek start.
Ik heb al ee nreset uitgevoerd

• Sorbo
  • Laatst online: 21-09 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:30:
[...]

Het zijn eigenlijk maar hele kleine mierenneukdingetjes. Het scherm reageert bijvoorbeeld als je je armen over elkaar hebt (nu met dikke trui niet zo erg, maar met dunne kleding zeker wel). Ook zijn er vaak weer kaarten die je niet direct allemaal nodig hebt die weer over je klok staan. Daarnaast zijn de extra dingen als praten met je horloge of hartslagmeter vooral gimmicks merk ik, die kan je een keer aan je buurman laten zien en dat was het dan. Pebble was daar dan toch net iets meer recht toe recht aan in, alleen ze mistten net even die fatsoenlijke support voor notificaties.
Ik zit er ook over te denken om hem terug te sturen. Het is een gruwelijk mooi apparaat, met echt een ongelofelijk mooi scherm, maar er missen nog een paar dingetjes die het voor mij onwerkbaar maken. De batterijduur valt me, ondanks bijna 0 verwachtingen door alle waarschuwingen, nog ontzettend tegen. Het scherm reageert matig, en als ie dan reageert is het vaak haperend.

Dingen als Wear Mini Launcher werken nog niet top, Facer is leuk maar kost teveel batterij, de muziekcontrols zijn minder praktisch dan op de pebble en nog een van mn grootste ergernissen: de watchface laadt niet als geheel, maar de wijzers renderen later dan de achtergrond. Technisch begrijpelijk, maar ik stoor me er enorm aan.

Ik twijfel nog over het terugsturen omdat ik m hardwarematig zo mooi vind, maar eigenlijk moet ik gebruik maken van de kans nu ik m nog heb, en bij de 360 2.0 nog maar een keer kijken :'(

• jacobras

jacobras

Developer

Sinds de update naar Android 5 preview (en de latere finals) op mijn telefoon (Nexus 5) werkt de timerfunctie van de Moto 360 niet meer goed. Als ik zeg "start a timer for 1 minute", wordt dat uitgevoerd en vervolgens verschijnt er geen card. Na een minuut begint de Moto plots te trillen om te melden dat de tijd voorbij is.

Toen ik nog Android 4 op mijn telefoon draaide, kreeg ik netjes een timer-card in beeld. Had gehoopt dat die inmiddels wel eens terug zou keren..

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

sgouman schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:51:
Heeft iemand dit probleem ook
ik heb dit ongeveer 3 keer in de week. Na het herstarten van de motorola doet het het weer.

Het probleem is dus dat ik geen notificaties binnen krijg. Ook de muziek player die ik normaal te zien krijg komt niet op als ik muziek start.
Ik heb al ee nreset uitgevoerd
Heb je hem niet gemute? (van boven naar beneden swipen)

• sgouman
Pinjataaa schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:19:
[...]

Heb je hem niet gemute? (van boven naar beneden swipen)
Nee hij staat gewoon op normale stand.

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Vandaag is mijn Moto360 aangeboden, maar ik was niet thuis. Hopelijk morgen.
Benieuwd of ik mijn oude moto weer terug heb, of dat ik een nieuwe krijg... (Had teruggestuurd vanwege scheurtje op achterkant)

Ook benieuwd welke Wear versie erop staat als ik m weer uit z'n doosje haal....

Een week moeten wachten, ik mis 'm echt...

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Voor de mensen die problemen hebben met Facer, probeer Intellicom Watchfaces eens, vind die persoonlijk fijner werken en is naar mijn gevoel geen battery drainer

Verwijderd

True. Intellicom gebruik ik ook op m'n gw-r en is geen slurper en er zijn mooie dingen mee te maken.

En belangrijker geen issue's m.b.t. lollipop. :)

Verwijderd

Had sinds een paar dagen geleden een probleempje dat ik geen whatsapp notificaties meer binnen kreeg, of heel random (soms wel soms niet). Vanmorgen dus 4 keer gereset (hij bleef zoals elke keer weer haken op "just a minute") en daarna deden de whatsapp notificaties nog niet. Nu loopt de tijd echter ook nog een uur achter!
Iemand die dit ook heeft?

• sgouman
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:01:
Had sinds een paar dagen geleden een probleempje dat ik geen whatsapp notificaties meer binnen kreeg, of heel random (soms wel soms niet). Vanmorgen dus 4 keer gereset (hij bleef zoals elke keer weer haken op "just a minute") en daarna deden de whatsapp notificaties nog niet. Nu loopt de tijd echter ook nog een uur achter!
Iemand die dit ook heeft?
Hoi

Ik heb bij mij ook dat de notificaties van alle apps het niet doen. soms wel soms niet.
De moto aan en uit zetten helpt soms niet altijd, en resetten hielp bij mij ook niet.

dus je bent niet de enige

Verwijderd

sgouman schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:31:
[...]

Hoi

Ik heb bij mij ook dat de notificaties van alle apps het niet doen. soms wel soms niet.
De moto aan en uit zetten helpt soms niet altijd, en resetten hielp bij mij ook niet.

dus je bent niet de enige
Heb jij al Android 5.0 update gehad?

• sgouman
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:46:
[...]

Heb jij al Android 5.0 update gehad?
ja moet hem alleen nog installeren ga ik doen als die is opgeladen

• Erik1805
Hier nog steeds geen update. Geduld wordt op de proef gesteld ;)

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports