Bij mij ook nog niet...papegaai01 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:34:
Hier nog steeds geen update. Geduld wordt op de proef gesteld
Watchmaker werkt inderdaad beter dan Facer in het kader van Battery Drain, na de Facer update gebruik ik het niet meer. Horloge gaat niet meer 1 dag mee namelijk.
Nu op Watchmaker nog 24% om 22:18u en vanochtend om 07:00u van de lader afgehaald
Redelijk veel gmail en whatsapp meldingen, zou zeggen gemiddelde gebruiker.
Iemand nog goede bandjes tip? Had een metalen band (pebble) maar die beviel niet, heb toch liever lederen band. Heb nu een bestaande band ingesneden met stanley mes, zit prima!
Stalen band derhalve in de verkoop gegooid via Vraag&Aanbod voor de liefhebbers
Nu op Watchmaker nog 24% om 22:18u en vanochtend om 07:00u van de lader afgehaald
Redelijk veel gmail en whatsapp meldingen, zou zeggen gemiddelde gebruiker.
Iemand nog goede bandjes tip? Had een metalen band (pebble) maar die beviel niet, heb toch liever lederen band. Heb nu een bestaande band ingesneden met stanley mes, zit prima!
Stalen band derhalve in de verkoop gegooid via Vraag&Aanbod voor de liefhebbers
Heheh, vanmorgen om een uur of 2 kwam de update binnen. Trekt gelijk 19% accu weg! En de 20 apps updaten duurde 15 tot 35 seconden per stuk, dus een goeie 10 minuten. Alles bij elkaar was ik 30% accu kwijt. Maar ach, om 3 uur weer op de lader gezet.
Ik zag dat Facer en Watchmaker nu 2x in m'n horloge zitten; 1 als legacy app en 1 geoptimaliseerd voor Wear 5.0. Zou dat nog invloed kunnen hebben op m'n accu?
Ik zag dat Facer en Watchmaker nu 2x in m'n horloge zitten; 1 als legacy app en 1 geoptimaliseerd voor Wear 5.0. Zou dat nog invloed kunnen hebben op m'n accu?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Bij mij ook, alleen kan ik geen screenshots maken via de Android Wear app. Jullie wel?

Ik heb begrepen dat je de 'developer mode' daarvoor aan moet staan..
Jep, dat is blijkbaar ook het gevalSahi_NL schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:17:
Ik heb begrepen dat je de 'developer mode' daarvoor aan moet staan..
Wat mij opvalt van de update is dat de notificaties trager op mijn scherm komen dan in de oude versie. Meer mensen daar last van?
Trager niet maar ik heb men moto360 al 2x moeten herstarten omdat ik geen notificaties meer binnenkreeg
Check, meer "delay" tussen binnenkomen notificaties op foon en het binnenkomen op de moto, lijkt het wel.inbedrijf schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:45:
Wat mij opvalt van de update is dat de notificaties trager op mijn scherm komen dan in de oude versie. Meer mensen daar last van?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Toch maar de Aviator watchface gekocht. Hij ziet er inderdaad erg goed uit
.
Heb je een link voor mij?ulTimaS schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:45:
Toch maar de Aviator watchface gekocht. Hij ziet er inderdaad erg goed uit.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Direct update van 5.0 gedownload. Maar volgens mij heb ik nog niet de laatste versie van de android wear app. Krijg je die pas als je telefoon lollipop draait? Heb nexus4, met 4.4.4djoudman schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:18:
Vandaag is mijn Moto360 aangeboden, maar ik was niet thuis. Hopelijk morgen.
Benieuwd of ik mijn oude moto weer terug heb, of dat ik een nieuwe krijg... (Had teruggestuurd vanwege scheurtje op achterkant)
Ook benieuwd welke Wear versie erop staat als ik m weer uit z'n doosje haal....
Een week moeten wachten, ik mis 'm echt...
Mijn Android Wear app is wel geupdate en ik heb 4.4.3. Deze is volgens mij zelfs eerdere geupdate dan mijn horloge.djoudman schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:03:
[...]
Direct update van 5.0 gedownload. Maar volgens mij heb ik nog niet de laatste versie van de android wear app. Krijg je die pas als je telefoon lollipop draait? Heb nexus4, met 4.4.4
De wear app opnieuw geïnstalleerd, en kan nu ook met de app batterij verbruik en opslag zienulTimaS schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:46:
[...]
Mijn Android Wear app is wel geupdate en ik heb 4.4.3. Deze is volgens mij zelfs eerdere geupdate dan mijn horloge.
Als ik "ok google", dan begrijpt hij me vaak niet omdat hij zowel Engelse als Nederlandse woorden verstaat. Dan maakt ie er "Sjors me my heart rate" van, en dat snapt ie vervolgens niet. Op mijn telefoon heb ik NL en EN woordenboek in gebruik, maar ik ga ervan uit dat dat ook gewoon moet kunnen.
Lollipop op de M360 overigens.
Meer mensen last van?
Lollipop op de M360 overigens.
Meer mensen last van?
Ik zou wel graag foto's op mijn moto360 willen zien, die via whatsapp binnenkomen. Zou dit kunnen? Nu komt er gewoon een {afbeelding} melding in beeld
Soms werkt het. Als iemand mij één afbeelding stuurt, kan ik naar links swipen om de afbeelding te bekijken. Als er meerdere afbeeldingen gestuurd worden of tekst erna dan volgens mij niet, beetje funky.djoudman schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:29:
Ik zou wel graag foto's op mijn moto360 willen zien, die via whatsapp binnenkomen. Zou dit kunnen? Nu komt er gewoon een {afbeelding} melding in beeld
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Ja, zolang er maar één afbeelding gestuurd wordt en geen andere berichten dan kan je de afbeelding bekijken. Je kan helaas geen afbeeldingen bekijken vanuit het gesprek scherm (dus oudere afbeeldingen).jacobras schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:50:
[...]
Soms werkt het. Als iemand mij één afbeelding stuurt, kan ik naar links swipen om de afbeelding te bekijken. Als er meerdere afbeeldingen gestuurd worden of tekst erna dan volgens mij niet, beetje funky.
[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 21-12-2014 15:12 ]
Ik twijfel nog of ik de horloge wil aanschaffen. Is de batterijduur echt zo slecht als iedereen schrijft? Wat halen jullie gemiddeld qua tijd met een volle batterij?
Normaal zo'n anderhalve dag, met ambient screen aan 1 volle dag. Dus half 7 eraf en 12 uur weer op de lader.Sniffert schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:02:
Ik twijfel nog of ik de horloge wil aanschaffen. Is de batterijduur echt zo slecht als iedereen schrijft? Wat halen jullie gemiddeld qua tijd met een volle batterij?
Het geklaag van de batterijduur was voornamelijk toen hij net uit was, na een zekere update was de batterijduur namelijk aanzienlijk verbeterd. Ik haal nu 30 uur zonder ambient en rond de 20 uur met ambient aan.Sniffert schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:02:
Het is zeker nog wel een verbeterpunt, maar ik zou het zeker niet een dealbreaker noemen.
[ Voor 16% gewijzigd door ulTimaS op 21-12-2014 18:14 ]
De accu van m'n Xperia Z3 Compact is helemaal leeg gezogen door de Android Wear app! Verbruikt vandaag méér dan m'n scherm!
App gekillt, nu neemt het scherm 't weer over in de ranglijst
App gekillt, nu neemt het scherm 't weer over in de ranglijst

[ Voor 32% gewijzigd door barchettanl op 22-12-2014 14:29 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Crap... Ook ik zie nu een haarscheurtje in een van de hoeken. Iemand een idee wat nu? Besteld bij eglobal.
Bah! Niets geks gedaan. Nooit bandje vervangen...
Ik heb ook een haarscheurtje en eigenlijk weinig zin in een RMA voor zo een klein scheurtje.soulie37 schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:05:
Crap... Ook ik zie nu een haarscheurtje in een van de hoeken. Iemand een idee wat nu? Besteld bij eglobal.
Scheurtje lijkt ook niet groter te worden de laatste paar weken, maar ik ga het wel in de gaten houden.
Ik merk trouwens dat mijn horloge soms wel stoort met mijn (Bluetooth) toetsenbord/muis/trackpad, ervaren jullie dat ook?
Nog meer mensen die de update nog niet hebben gehad?
Als het goed is moet de uitrol nu al een tijdje 100% voltooid zijn. Heb je al geprobeerd om je smartwatch te resetten?tlpeter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:21:
Nog meer mensen die de update nog niet hebben gehad?
Al een keer gedaan maar toen was de update ingetrokken.
Ga het zo eens proberen
Ga het zo eens proberen
Enig idee hoe Amazon Is met de garantie? Mijne vertoont ook al haarscheurtjes..
https://www.youtube.com/@droommotor
geen idee. Ik heb contact opgenomen met motorola zelf. Tot nu toe lijkt het wel ok te gaan, ze zeggen dat het onder de garantie valt. De persoon die me helpt gaat nu contact opnemen met motorola NL om te kijken of ik het daarnaartoe kan sturen in plaats van UK.
Hallo ik volg de Moto 360 al van bij de voorstelling en twijfel er nog altijd over om deze eerste generatie te kopen... Eigenaars hier: raden jullie het apparaat aan aan vrienden en familie?
Ik raad het zeker NIET aan, aan non-tech mensen. Voor techy's en gadget liefhebbers is het de moeite (en geld) waard. De 2e generatie zal ongetwijfeld veel beter zijn aangezien Androidwear (en de hardware) nog in de kinderschoenen staat, maar als je geen geduld hebt (zoals ik) is het verre van een miskoop.cocico schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:41:
Hallo ik volg de Moto 360 al van bij de voorstelling en twijfel er nog altijd over om deze eerste generatie te kopen... Eigenaars hier: raden jullie het apparaat aan aan vrienden en familie?
Precies dit. Je moet ook niet verwachten dat je er enorm veel van gaat merken of dat het een hele verandering teweegbrengt in de interactie met je telefoon: het is gewoon een handigheidje voor erbij; een leuk extraatje.ulTimaS schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:18:
[...]
Ik raad het zeker NIET aan, aan non-tech mensen. Voor techy's en gadget liefhebbers is het de moeite (en geld) waard. De 2e generatie zal ongetwijfeld veel beter zijn aangezien Androidwear (en de hardware) nog in de kinderschoenen staat, maar als je geen geduld hebt (zoals ik) is het verre van een miskoop.
[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 24-12-2014 10:23 ]
Heb je met Motorola UK gesproken? Als het goed is er ook een NL contact pagina. Al is op dit moment nu down.soulie37 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:11:
geen idee. Ik heb contact opgenomen met motorola zelf. Tot nu toe lijkt het wel ok te gaan, ze zeggen dat het onder de garantie valt. De persoon die me helpt gaat nu contact opnemen met motorola NL om te kijken of ik het daarnaartoe kan sturen in plaats van UK.
https://www.youtube.com/@droommotor
Had ergens gelezen dat een watchface zonder seconde wijzer aanzienlijk minder stroom zou gebruiken. Nu vroeg ik me af wat zuiniger is; "discrete seconds" of een vloeiende continu seconde wijzer?
Bij bijvoorbeeld de Skymaster Watch face kan dit gekozen worden.
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Ik gebruik de Skymaster watch face toevallig en ik merk niet echt ontzettend veel verschil kom nog prima de dag door met een vloeiende secondewijzerice-T106 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:45:
Had ergens gelezen dat een watchface zonder seconde wijzer aanzienlijk minder stroom zou gebruiken. Nu vroeg ik me af wat zuiniger is; "discrete seconds" of een vloeiende continu seconde wijzer?
Vandaag valt het wat tegen merk ik, maar normaal heb ik toch wel 50% over aan het einde van de dag. Apart.

[ Voor 19% gewijzigd door BleuZ op 24-12-2014 10:52 ]
Ben behoorlijk techminded maar 250 euro is een hoop geld voor iets waarvan ik niet zeker weet of het me daadwerkelijk iets zal bijbrengen 😉ulTimaS schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:18:
[...]
Ik raad het zeker NIET aan, aan non-tech mensen. Voor techy's en gadget liefhebbers is het de moeite (en geld) waard. De 2e generatie zal ongetwijfeld veel beter zijn aangezien Androidwear (en de hardware) nog in de kinderschoenen staat, maar als je geen geduld hebt (zoals ik) is het verre van een miskoop.
Voor mij doet het dat wel. Ik pak mijn telefoon tegenwoordig een stuk minder vaak uit mijn broekzak, heel fijn. Had wel verwacht dat mijn telefoon dan een stuk langer mee zou gaan, maar dat is helaas niet het geval (hoewel dat ook verband kan hebben met Lollipop).J.Appleseed schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:23:
[...]
Je moet ook niet verwachten dat je er enorm veel van gaat merken of dat het een hele verandering teweegbrengt in de interactie met je telefoon: het is gewoon een handigheidje voor erbij; een leuk extraatje.
Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar ik vind het wel een goeie extensie van mijn telefoon. Tevens krijg ik er ook veel complimenten op en dan niet zozeer omdat het een smartwatch is, maar om het uiterlijk en de eindeloze keuze van watchfacescocico schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:02:
[...]
Ben behoorlijk techminded maar 250 euro is een hoop geld voor iets waarvan ik niet zeker weet of het me daadwerkelijk iets zal bijbrengen 😉
[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 24-12-2014 14:17 ]
En je kunt er nog zoveel meer mee dan alleen klok kijken en notificaties . Je kun hem bv ook als afstandsbediening voor je tel gebruiken om bv muziek te bedienen of als je hardloopt kun je hem izm bv runtastic je voortgang in de gaten houden zonder dat je persé oordopjes in moet doen of je smartphone steeds te voorschijn moet toveren, bovendien kun je ook nog eens je hartslag bekijken . En zo zijn er nog tientallen handige toevoegingen die deze smartwatch biedt.
Ik merk dat ik hem de praktijk ook continue gebruik voor thermostaat (Nefit easy) en Philips hue (hue control).
Werkt super en je krijgt er leuke reacties op. Ook koken met en recept op google keep gaat prefect, ik pas alleen nog voor het reageren op berichten in publieke ruimtes, ben toch bang voor gekke reacties.
Hij heeft mijn verwachtingen, zeker die van het praktisch gebruik, ruimschoots overtroffen...
Wilde ook de link http://www.badapps.fr/ nog even delen, heeft ook erg veel mooie watchfaces...
Werkt super en je krijgt er leuke reacties op. Ook koken met en recept op google keep gaat prefect, ik pas alleen nog voor het reageren op berichten in publieke ruimtes, ben toch bang voor gekke reacties.
Hij heeft mijn verwachtingen, zeker die van het praktisch gebruik, ruimschoots overtroffen...
Wilde ook de link http://www.badapps.fr/ nog even delen, heeft ook erg veel mooie watchfaces...
[ Voor 10% gewijzigd door Tovenaar op 25-12-2014 15:26 ]
Ik moest even reageren:
barchettanl in 'reviews: Waarom een smartwatch? Op zoek naar de killer feature'
edit - Arnoud heeft gereageerd
[ Voor 6% gewijzigd door barchettanl op 28-12-2014 14:02 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik heb hem gekocht als gadget, maar heb er meer plezier van dan ik had gedacht. Telefoon blijft lekker op bureau liggen of in jas zitten.
Onder mijn pak draag ik natuurlijk wel een echt horloge (dan is deze te geeky), maar voor de rest is hij top, ook als kroeg horloge (beter een kras of glas bier op deze, dan op mijn echte klokken).
WhatsApp, mail, weer het werkt allemaal prima. Ook de agenda en Google Now meldingen (vertrek nu om op tijd voor afspraak te zijn, je vliegtuig vertrekt vanaf gate B12,etc) zijn makkelijk.
Onder mijn pak draag ik natuurlijk wel een echt horloge (dan is deze te geeky), maar voor de rest is hij top, ook als kroeg horloge (beter een kras of glas bier op deze, dan op mijn echte klokken).
WhatsApp, mail, weer het werkt allemaal prima. Ook de agenda en Google Now meldingen (vertrek nu om op tijd voor afspraak te zijn, je vliegtuig vertrekt vanaf gate B12,etc) zijn makkelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 28-12-2014 17:23 ]
erg scherpe reactie als ik het zo leesbarchettanl schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:32:
Ik moest even reageren:
mooi te zien hoe Arnoud hier mee omgaat, "kudo's" voor beiden
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik heb sinds deze kerst m'n moto 360!
Ik had hier laatst een gesprek gevolgd over de barstjes die in de horloge komen onderaan. Nu vraag ik mij af er mensen met de metale band deze ook krijgen? Anders schaf ik gelijk zo een metalen band aan!
ongeacht welke band heb je er kans opm1dnigh7 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:34:
Ik heb sinds deze kerst m'n moto 360!Ik had hier laatst een gesprek gevolgd over de barstjes die in de horloge komen onderaan. Nu vraag ik mij af er mensen met de metale band deze ook krijgen? Anders schaf ik gelijk zo een metalen band aan!
Er zijn echte beweringen dat je een grotere kans hierop zou hebben wanneer je een metalen band gebruik (bijvoorbeeld de pebble steel band).
zelf gebruik ik een custom lederen bandje (foto terug te vinden op een paar pagina's terug) maar heb zelf nog geen dergelijke problemen.
Zeer scherpe reactie van Arnoud idd. En als we dan toch tussen de regels proberen te lezen: volgens mij wordt er iemand fanboy genoemd hahajimz93 schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:12:
[...]
erg scherpe reactie als ik het zo lees
mooi te zien hoe Arnoud hier mee omgaat, "kudo's" voor beiden
Wie? IK?barrymossel schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:18:
En als we dan toch tussen de regels proberen te lezen: volgens mij wordt er iemand fanboy genoemd haha

Maar nog bedankt voor de +2's en +3's die ik heb ongetwijfeld van één van jullie heb gekregen
[ Voor 51% gewijzigd door barchettanl op 29-12-2014 22:53 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Hoe werkt het replyen op een whatsapp bericht via voice? Lees in dit topic dat dit zonder problemen kan in het Nederlands. Werkt dat altijd even goed? Spraakcommando's kan nog niet in het nederlands, toch?
Ik heb nog steeds geen update gehad.
Al een paar keer de viel gereset naar het helpt niks. Iemand nog een idee?
Fanboys to the rescue!barchettanl schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:51:
[...]
Wie? IK?![]()
Maar nog bedankt voor de +2's en +3's die ik heb ongetwijfeld van één van jullie heb gekregen
Hebben jullie de zelfde versie Android wear op je telefoon als op je horloge?tlpeter schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 06:58:
Ik heb nog steeds geen update gehad.
Bij mij zijn deze versies verschillend.
4.4.4 op m'n Xperia Z3 Compact, en 5.0 op de Moto 360.
Edit: zie dat dat ook al in m'n signature hieronder staat
Edit: zie dat dat ook al in m'n signature hieronder staat
[ Voor 37% gewijzigd door barchettanl op 30-12-2014 14:50 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik bedoel de Android weer. OS maakt niet uit. Telefoon heeft 1.0.5.16xxxxx en moto 360 heeft versie 1.0.1.15xxxxx
Werkt prima hier. Hij werkt in het Nederlands OF Engels. Door elkaar wil het niet goed.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:08:
Hoe werkt het replyen op een whatsapp bericht via voice? Lees in dit topic dat dit zonder problemen kan in het Nederlands. Werkt dat altijd even goed? Spraakcommando's kan nog niet in het nederlands, toch?
En de update staat klaar.tlpeter schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:18:
Ik bedoel de Android weer. OS maakt niet uit. Telefoon heeft 1.0.5.16xxxxx en moto 360 heeft versie 1.0.1.15xxxxx
Jammer genoeg had ik nog 79% over van de batterij

(Ja, ik ben pas om 11:00 opgestaan
14 procent per uur eraf.. niet tof! En geen idee waar het nu aan ligt.. hoewel Android Wear's eigen batterijmonitor aangaf dat zo'n 20 à 30% aan "Bluetooth" is opgegaan.
Ik had hetzelfde, kreeg om 18u (na 7u aan gestaan te hebben) de melding dat er nog 25% accu over was. Na een herstart van de moto360 leek het opgelost te zijn en heb ik het tot 1u uitgehouden.jacobras schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:58:
14 procent per uur eraf.. niet tof! En geen idee waar het nu aan ligt.. hoewel Android Wear's eigen batterijmonitor aangaf dat zo'n 20 à 30% aan "Bluetooth" is opgegaan.
Ik merk zojuist dat ik Engelse opdrachten kan geven (Call ...) of (Set Timer for 5 Minutes) terwijl Google Now en mijn Telefoon op Nederlands staan..
Is dit sinds Lolipop for Wear?
Edit:
Ownee, mijn telefoon staat Engels, Google Now op Nederlands (default) + Engels:

Is dit sinds Lolipop for Wear?
Edit:
Ownee, mijn telefoon staat Engels, Google Now op Nederlands (default) + Engels:

[ Voor 54% gewijzigd door Sahi_NL op 03-01-2015 13:15 ]
Dat kon ik altijd al.. (en tnx voor de mailadres waarschuwing!)RudolfR schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:54:
En je kunt nu in het Nederlands berichten dicteren?
Er staat een e-mailadres in dat screenshot.
Ik heb sinds halverwege december dat ik geen meldingen meer krijg op m'n moto 360 
Net gereset maar nu krijg ik de devices niet meer aan elkaar gekoppeld
bij het scannen via bluetooth lijken ze elkaar niet te zien
iemand ideën?
Net gereset maar nu krijg ik de devices niet meer aan elkaar gekoppeld

bij het scannen via bluetooth lijken ze elkaar niet te zien
iemand ideën?
[ Voor 16% gewijzigd door jimz93 op 04-01-2015 18:56 ]
beiden (meerdere malen) geprobeerdRonvgs schreef op maandag 05 januari 2015 @ 04:15:
Heb je wel Android wear op je telefoon?
Anders verwijderen en opnieuw installeren.
Kan er eigenlijk ook niets over vinden op google, best teleurstellend
Verwijderd
Ik heb het ook al een aantal keren gehad!jimz93 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:47:
[...]
beiden (meerdere malen) geprobeerd
Kan er eigenlijk ook niets over vinden op google, best teleurstellend
Wat bij mij heeft geholpen, Moto opladen naar 100%, daarna verwijderen in je bleutooth lijst van je telefoon, moto resetten en daarna koppelen met je telefoon. Misschien moet je het een paar keer proberen, maar bij mij werkte het. Succes!
Ook al geprobeerd, het vreemde is dat ik het wel 2x voor elkaar heb gekregen dat ze elkaar vonden en aan het koppelen waren. de moto geeft dan "just a minute" maar 15 minuten verder is hierin geen vordering te vindenVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Ik heb het ook al een aantal keren gehad!
Wat bij mij heeft geholpen, Moto opladen naar 100%, daarna verwijderen in je bleutooth lijst van je telefoon, moto resetten en daarna koppelen met je telefoon. Misschien moet je het een paar keer proberen, maar bij mij werkte het. Succes!
Wellicht kwestie van geluk?
best zonde eigenlijk want ik heb het horloge sindsdien eigenlijk niet meer gebruikt

Verwijderd
Ik weet precies wat je bedoelt, werd er ook gek van!!
Bij mij lukte het na een keer of 10.
Ook dat ze elkaar vinden en hij koppelt, maar uiteindelijk stond de tijd verkeerd.
Ik zou android wear opnieuw installeren en dan blijven proberen.
Hij gaat een keer koppelen
Ook dat ze elkaar vinden en hij koppelt, maar uiteindelijk stond de tijd verkeerd.
hmm, zal t maar blijven proberen danVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:36:
Ik weet precies wat je bedoelt, werd er ook gek van!!

Ik heb na de update naar 5.0.1 op de moto nu nog een update klaar staan.
Ik heb heel lang moeten wachten op de update naar 5.0.1 en nu heel snel daar achteraan dus nog een update.
Meer mensen een update gehad?
Ik heb heel lang moeten wachten op de update naar 5.0.1 en nu heel snel daar achteraan dus nog een update.
Hier niet, ik zit op 5.0.1tlpeter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:07:
Ik heb na de update naar 5.0.1 op de moto nu nog een update klaar staan.
Wordt deze pagina trouwens ooit geüpdate? https://play.google.com/s...&utm_campaign=watch-faces
Heleboel (goede) watchfaces staan er namelijk niet eens op ook al zijn ze aangepast aan de nieuwe watchface API van 5.0, zoals Skymaster en Pujie black.
[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 05-01-2015 15:07 ]
Gek genoeg was de update weg toen ik eindelijk thuis was.
Misschien was het een foutje?
Misschien was het een foutje?
http://www.theverge.com/2...h-watch-hands-on-ces-2015
En nu wil ik een plaatje met een witte watchface zien! (hint: BEZELS!!!!!)
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Lijkt op een combinatie van de LG G Watch R en de Moto 360, maar niet in positieve zin:barchettanl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:23:

T.o.v. de renders toch wel een GIGANTISCH verschilJ.Appleseed schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Lijkt op een combinatie van de LG G Watch R en de Moto 360, maar niet in positieve zin:
PLAATJE
Er gaat iets niet helemaal goed tussen de communicatie van mijn 360 en m'n LG G3.
Sinds een paar dagen gebeurt er iets waardoor de batterij van beide apparaten leeggeslurpt wordt. Mijn Moto gaat niet meer anderhalve dag mee maar nog een uur of twaalf en als mijn G3 aan het einde van de batterij is laten de instellingen zien dat dat voor 35% de schuld is van Bluetooth.
Als ik naar mijn datateller kijk zie ik ook iets opmerkelijks: vanaf 1 januari, dus nu ongeveer zes dagen, hebben de apps van Motorola al bijna 2GB aan dataverkeer gehad!
Meer mensen die dit gehad hebben en/of een oplossing hebben?
Sinds een paar dagen gebeurt er iets waardoor de batterij van beide apparaten leeggeslurpt wordt. Mijn Moto gaat niet meer anderhalve dag mee maar nog een uur of twaalf en als mijn G3 aan het einde van de batterij is laten de instellingen zien dat dat voor 35% de schuld is van Bluetooth.
Als ik naar mijn datateller kijk zie ik ook iets opmerkelijks: vanaf 1 januari, dus nu ongeveer zes dagen, hebben de apps van Motorola al bijna 2GB aan dataverkeer gehad!
Vandaag ook een Moto 360 gehaald.. maar 1 ding snap ik echt niet..
heb de eerste x een paar google now cards gezien op mn moto , na wat spelen had ik geen cards meer, swipe up deed helemaal niks.
heb al van alles geprobeerd, reset, AW er af en opnieuw geïnstalleerd.. ik krijg alleen maar de stappen teller te zien als ik naar boven swipe.
google now op telefoon staat op default uk, moto ook. op mn telefoon heb ik wel al mn cards.
telefoon is een oneplus one 64
heb de eerste x een paar google now cards gezien op mn moto , na wat spelen had ik geen cards meer, swipe up deed helemaal niks.
heb al van alles geprobeerd, reset, AW er af en opnieuw geïnstalleerd.. ik krijg alleen maar de stappen teller te zien als ik naar boven swipe.
google now op telefoon staat op default uk, moto ook. op mn telefoon heb ik wel al mn cards.
telefoon is een oneplus one 64
Ik heb de Moto360 sinds oktober en de laatste tijd houden de notificaties ermee op. Gedurende de dag werkt het wel maar op een gegeven moment niet meer. Ik moet dan de Moto360 herstarten en dan werkt het weer.
Ik heb al een reset gedaan en AW opnieuw geinstalleerd maar het blijft. Iemand een idee?
Ik heb al een reset gedaan en AW opnieuw geinstalleerd maar het blijft. Iemand een idee?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Toch vind ik dat ding niet verkeerd.barchettanl schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:23:
Het is misschien niet voor ons maar voor minder dan €100,- koop je toch best een geinig ding.
Scherm is wat klein misschien maar ziet er kwa scherpte enz niet (nog) minder uit dan het Motorola 360 scherm.
Alle waarde naar zijn geld zeg maar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kost dat ding niet zo'n 150 euro? Heel ander prijskaartje dan "minder dan 100 euro"... voor 150 euro heb je al wat aardig stijlvolle (niet-smartwatch) horloges.Donstil schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Toch vind ik dat ding niet verkeerd.
Het is misschien niet voor ons maar voor minder dan €100,- koop je toch best een geinig ding.
Scherm is wat klein misschien maar ziet er kwa scherpte enz niet (nog) minder uit dan het Motorola 360 scherm.
Alle waarde naar zijn geld zeg maar.
De bron die ik had (Engadget dacht ik) sprak over minder dan $150 of € 100J.Appleseed schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:00:
[...]
Kost dat ding niet zo'n 150 euro? Heel ander prijskaartje dan "minder dan 100 euro"... voor 150 euro heb je al wat aardig stijlvolle (niet-smartwatch) horloges.
Edit:
Klik KlikAlcatel OneTouch wouldn't be the first company to bring us a round smartwatch (well, near-circular, in this case), but with its eyes set on the sub-€100 and sub-$150 price points in Europe and North America, respectively, the company clearly has ambitious plans. Previously known as the "Wave," this device is now simply dubbed the Watch and features a much prettier UI than what we saw back in September. In addition to the aforementioned updates, Alcatel's added two slightly different designs to go alongside the original sporty black-and-red look: a feminine all-white version and a premium all-metallic version. While these two will cost a little more, we understand that they likely won't exceed €150 (about $180), which should still encourage more folks to give them a spin.
[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 07-01-2015 13:10 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb dus precies het zelfde . Binnen een paar uur leeg . In de batterij status heeft ie aan dat Bluetooth het meeste verbruikt heeft met 10% scherm aan staat op 4% als je het totaal aan apps wat in de lijst van verbruikers staat bij elkaar optelt kom ik uitop 55% verbruik . Waar die ándere 45% verbruik dan van is ? Dat zou ik wel eens willen weten . Ik heb de laatste update van aw op mn 360. En de laatste van mijn m8 (4.4.4)Bobbus schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:54:
Er gaat iets niet helemaal goed tussen de communicatie van mijn 360 en m'n LG G3.
Er kan een syncloop ontstaan wanneer de developer options aan hebt staan.
Sync loop is gewoon een beknopte beschrijving, ik heb developer options op beide aan staan en bij mij dezelfde melding, constant. Ook heb ik geen last gehad van meer battery drain, met of zonder developer options / sync loop.tlpeter schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:56:
Er kan een syncloop ontstaan wanneer de developer options aan hebt staan.
Bron
Ik heb alleen een syncloop gehad en daar stond geen connected by en toen liep mijn battery helemaal leeg.
Developer options uitgezet en het probleem was weg.
Developer options uitgezet en het probleem was weg.
Het missen van notificaties lijkt opgelost. Er is een update van Watchmaker uitgekomen met een fix voor missing notifications. Tot op heden niks gemist
Ik heb een vraag. Sinds kort heb ik een mooie moto 360. Nu zie ik op heel veel videos dat gebruikers van de 360 met een swipe omhoog de google now cards kunnen zien en erdoorheen kunnen swipen. Ik kan dit echter niet... Moet ik eerst een bepaalde notificatie krijgen om het ook te kunnen doen?
de moto 360 draait op de nieuwste versie en ik heb de opo
PS. ik merk ook dat viber berichten wel aankomen (vertraagd), maar de moto gaat niet vibreren. Heeft iemand anders dit ook? Op verschillende fora geven mensen aan dat het eventueel kan liggen aan wat voor soort telefoon je hebt. En wanneer ik meerdere berichten heb op viber, kan ik ze niet allemaal op de horloge teruglezen, zoals het wel kan met whatsapp.
Anyone ideas?
PS. ik merk ook dat viber berichten wel aankomen (vertraagd), maar de moto gaat niet vibreren. Heeft iemand anders dit ook? Op verschillende fora geven mensen aan dat het eventueel kan liggen aan wat voor soort telefoon je hebt. En wanneer ik meerdere berichten heb op viber, kan ik ze niet allemaal op de horloge teruglezen, zoals het wel kan met whatsapp.
Anyone ideas?

[ Voor 35% gewijzigd door Kaninho op 09-01-2015 21:06 ]
Ik had precies het zelfde. Wonderbaarlijk genoeg heb ik nu wel google cards. niks voor gedaan. Al moet ik zeggen dat je niks mist hoor zonder die cards..Mr_Kahan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:30:
Ik heb een vraag. Sinds kort heb ik een mooie moto 360. Nu zie ik op heel veel videos dat gebruikers van de 360 met een swipe omhoog de google now cards kunnen zien en erdoorheen kunnen swipen. Ik kan dit echter niet... Moet ik eerst een bepaalde notificatie krijgen om het ook te kunnen doen?
Anyone ideas?
Je horloge geeft alleen de laatste meldingen aan zoals ook op je telefoon.
Heb voor mijn verjaardag een Moto 360 gekregen. Pebble Steel bandje erop laten zetten zodat ik 'm niet telkens af hoef te doen bij het douchen. Had wel een beetje een verwachting bij deze unit, maar hij overtreft deze zeker! Fijne gadget 
Enige minpunt is alleen wel dat ik met ambient mode de dag niet tot nauwelijks door kom. Ik heb nu standaard theatre mode aan en dan haal ik met gemak >50% aan het einde van de dag. Ik lees juist vaak van mensen online dat ze met ambient mode aan en veel notificaties/gebruik makkelijk het einde van de dag halen. Hoe zit dat bij jullie?
Enige minpunt is alleen wel dat ik met ambient mode de dag niet tot nauwelijks door kom. Ik heb nu standaard theatre mode aan en dan haal ik met gemak >50% aan het einde van de dag. Ik lees juist vaak van mensen online dat ze met ambient mode aan en veel notificaties/gebruik makkelijk het einde van de dag halen. Hoe zit dat bij jullie?
ik heb ambient mode niet aan staan, maar wel dat het scherm aan gaat als je je pols draait. Haal ongeveer 30 uur op de batterij. In het weekend red ik er twee dagen mee. Denk dat de batterij nog wel beter wordtKen. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:16:
Heb voor mijn verjaardag een Moto 360 gekregen. Pebble Steel bandje erop laten zetten zodat ik 'm niet telkens af hoef te doen bij het douchen. Had wel een beetje een verwachting bij deze unit, maar hij overtreft deze zeker! Fijne gadget
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Is er ook een manier dat ik, afzonderlijk van mijn telefoon, op mijn moto 360 ook mijn emails kan bekijken en beantwoorden? Ik las dat cloud mail werkt op wear, ik heb het ook geinstalleerd, maar op de moto zie ik de app niet in de applicatie lijst.. Iemand een app waarmee het mogelijk is om de mails te bekijken via een app op de moto 360 ?
Ik zal oppassen met douche,Ken. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:16:
op internet staat het vol dat de smartwatch 2
kapot gaat door water en zeep IP67 is alleen bij helder water.
Ik haal gewoon de heledag met ambient mode
van 6 uur tot c.a.a 23 uur (zoon 20% over)
Ik heb ambient mode nu ook maar uit gezet. Ben erg benieuwd hoe hij vandaag is aan het einde van de dag. Gisteren zat ik rond 19:00u opeens al met een lege accuGermanPivo schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 08:40:
[...]
ik heb ambient mode niet aan staan, maar wel dat het scherm aan gaat als je je pols draait. Haal ongeveer 30 uur op de batterij. In het weekend red ik er twee dagen mee. Denk dat de batterij nog wel beter wordt

Hmm, ik heb net even een korte Google search gedaan en lees heel veel tegenstrijdige berichten.scrapzz schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:32:
[...]
Ik zal oppassen met douche,
op internet staat het vol dat de smartwatch 2
kapot gaat door water en zeep IP67 is alleen bij helder water.
Ik haal gewoon de heledag met ambient mode
van 6 uur tot c.a.a 23 uur (zoon 20% over)
Weet niet wat ik moet geloven. Ik waag het er wel gewoon op denk ik.
En voor wat betreft de accu: daar snap ik nu echt helemaal niks meer van
Misschien ligt het aan een (of meerdere) app(s)?
Hoe dan ook, nog steeds een tof ding
Ik heb gemerkt dat de batterijduur in Ambient mode heel erg afhankelijk is van de gebruikte watchface.
Met Pascual haal ik ruim het einde van de dag met Ambient aan, met Minimus360 kom ik niet verder dan een uurtje of 4 smiddags.
Met Pascual haal ik ruim het einde van de dag met Ambient aan, met Minimus360 kom ik niet verder dan een uurtje of 4 smiddags.
Ja, dat vermoeden had ik ook al. In mijn battery stats zie ik de verbruikslijn sneller dalen nadat ik een custom watchface had ingesteld bij Watchmaker.. Met mijn standaard Motorola watchface met eigen background heb ik op dit moment 57% over met redelijk gebruik. Daar kan ik wel mee leven.
Ik doe ongeveer 12 uur met 50% accu met ambient mode aan en wachfaces van Facer of Watchmaker (Wel beide de Android 5 versie selecteren op je moto!)
Ga die van mij ter reparatie aanbieden. Kan er zo niks mee. Stopt ineens met notificatiesdoorgeven. Trilling is minimaal / nauwelijks merkbaar ( Als ie het wel doet).
wellicht opnieuw pairen?papegaai01 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:30:
Ga die van mij ter reparatie aanbieden. Kan er zo niks mee. Stopt ineens met notificatiesdoorgeven. Trilling is minimaal / nauwelijks merkbaar ( Als ie het wel doet).
ik had dit laatst ook een na een aantal pogingen was ie weer gewoon goed.
Qua trillingen heb ik zelf geen problemen. De mijne trilt zelfs behoorlijk hard (zodanig zelfs dat dit wat mij betreft minder mag). Hiervoor heb ik ook nog geen oplossing gezien (het te zacht trillen dan)
Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports