Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.508 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:11:
[...]

Al eens nagedacht over een mijnwerkershelm? Werkt in het donker prima in combinatie met de classic Gameboy :P
:+
Er zijn grenzen :P
Al zou ik wel graag een 2e hebben om een backlight in te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:20:
[...]

:+
Er zijn grenzen :P
Al zou ik wel graag een 2e hebben om een backlight in te zetten
Gameboy Games passen toch ook in de GBA?

Puur voor het gamen lijkt me dat de meest simpele oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Sagat schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:06:
[...]

You are right sir! Geen idee welk level de charmandert is, maar op zich redelijk dicht in de buurt van wat je aangeeft. Echter zijn vuur aanval doet gewoon vrij weinig op de steen soorten, en de Onix heeft een aanval die Charrie in 2 hits dood heeft, en de rest van het gepeupel (ze heeft an sich wel wat andere pm's maar ondanks mijn aandringen niet/amper gelevelled) met 1 hit.
Agh ja zo leer je het wel ;). Zelf ben ik nog opzoek naar een Fire Red / Leaf Green voor een zacht prijsje :). Zo kan ik in elk geval het origineel in een mooier jasje herbeleven :).
Ha in 'mijn' fysieke versie (gameboy color pm red dus) was dat idd ook het geval (vziw, het is alweer een tijdje geleden) echter in deze Fired Red rom (gba) zit er gewoon een pikachu in het eerste bos. Misty lijkt me dus niet zo heel spannend, mits pika wat levelt.
Je hebt gelijk, ik moest het even opzoeken, in het Veridian bos kom je Pikachu ook tegen... Weliswaar heel zeldzaam maar het kan ;).

[quote
Eens, maar het verbaasde me dat nintendo het dus voor chari spelers best lastig maakt. Helemaal gezien hij toch best populair is.
[/quote]

Naar het einde toe heb je meer baat bij hem. Met name bij de E4. Hier kan hij met zijn flying, draken en vuur aanvallen van ongeveer de helft van de tegenstanders winnen geloof ik...

Binnenkort krijg ik weer mn PSP terug (uitgeleend). Dus gaan we daar ook weer mee aan de slag :+ .

[ Voor 3% gewijzigd door Pat-Juh op 02-05-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Dan speel je de games niet op de orginele hardware!!!111oneone :+

Maar ja, ben het volkomen met je eens. Vond het een van de beste features dat de DS ook GBA games kon afspelen.
Pat-Juh schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Agh ja zo leer je het wel ;). Zelf ben ik nog opzoek naar een Fire Red / Leaf Green voor een zacht prijsje :). Zo kan ik in elk geval het origineel in een mooier jasje herbeleven :).
[...]
Je hebt gelijk, ik moest het even opzoeken, in het Veridian bos kom je Pikachu ook tegen... Weliswaar heel zeldzaam maar het kan ;).
[...]
Naar het einde toe heb je meer baat bij hem. Met name bij de E4. Hier kan hij met zijn flying, draken en vuur aanvallen van ongeveer de helft van de tegenstanders winnen geloof ik...

Binnenkort krijg ik weer mn PSP terug (uitgeleend). Dus gaan we daar ook weer mee aan de slag :+ .
Ik denk dat vuur pm's sowieso erg fijn zijn, volgens mij had ik die niet of amper in mijn 'team'.
Naast mijn starter bulba vooral elec en ghost veel gebruikt. Maar goed gaat wel aardig ot zo.

@psp
Leuke console, helemaal als je er allerlei emu's op kan zetten. Ik speel dus echter erg weinig op mijn handhelds dus sla hem over. De ghost n ghouls (of was het nou goblins?) versie op de psp leek me wel geweldig altijd. Maar eerst maar is de md en snes versie uitspelen :P
Verder heb ik de wipe out games ook (die vond ik ook mooi) maar dan voor de ps3.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat op de GBA (Originele model) zitten je handen verder uit elkaar al je speelt.
Ik snap het nostalgie gevoel bij de classic Gameboy natuurlijk wel maar op de GBA vind ik het buiten het scherm om ook veel fijner gamen dan op de Classic Gameboy.

PSP vind ik te gek omdat je 'em aan de tv kan aansluiten en 'em zo lekker kan gebruiken als een home console.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zei het al in een eerdere post, hardware is vaak minder bij handheld gaming, zelfs op mijn 3ds vind ik de controls bij megaman irritant en zou ik willen dat ik het op een 'echte' controller speelde (maar niet de nes, daar krijg ik pijn in mijn vingers van tegenwoordig :P )
De gameboy was de eerste echt portable console, en alle respect daarvoor, maar zonder allerlei mods of extra HW is het imho niet fijn spelen.

Verder vraag ik me ook af hoe goed mijn snes controller nog zijn, de start select buttons waren de laatste keer dat ik speeld bijvoorbeeld al erg unresponsive. En de md die ik 2e hands kocht heeft ook een dubieuze controller. Misschien moet ik die idd als een echt tweakert maar is openmaken en wat schoonmaken. Anders toch maar op zoek naar andere (repro?) controllers die beter werken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat er zijn voor mij 3 consoles die mij kramp in de vingers geven zodra ik er op speel; NES, Master System en de Dreamcast.

Bij de Dreamcast vind ik de L en R triggers te laag zitten en daar krijg ik last van. Bij NES en MS is de gamepad vierkant en te klein wat me last geeft.

SNES kan ik in wezen zonder vingerkramp spelen, alleen bij intense boss fights (laatst nog bij Pocky & Rocky) moet ik halverwege wel eens pauzeren om de handen en vingers heel even te kunnen ontlasten.

Open maken, schoonmaken, stofvrij maken helpt in de meeste gevallen aanzienlijk bij oude stroeve controllers.

Voor de MD zijn er nieuwe 3rd party 6-button controllers te koop voor 10 euro die ik persoonlijk erg fijn vind spelen.

Edit: Pokemon tip;

Zorg dat je 2 Gameboys, 2 versies van de game en een link kabel hebt.

Vervolgens start je de game op en kies je een van de drie Pokemon (water, vuur of gras).

Stuur deze vervolgens via de link kabel naar de andere game cart in je 2e Gameboy. Start nu de game opnieuw op in je eerste Gameboy en kies 1 van de andere twee types en zet die ook over naar diezelfde game cart op Gameboy 2

Speel nu op de andere game cart verder op Gameboy 2 en kies in het spel voor de laatst overgebleven Pokemon.

Je bent nu aan het begin van de game en hebt gelijk al een leuk water, vuur en gras-type waardoor geen enkele gym die je tegen zult komen nog voor echte problemen zal zorgen.

Dezelfde techniek kun je toepassen met de masterball en stats verhogende mineralen zoals iron, protein, etc; Zorg dat je die op gameboy 1, allen minimaal 1x in het bezit hebt en je kunt ze eindeloos van gamecart 1 naar gamecard 2 blijven transporteren :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Sagat schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat vuur pm's sowieso erg fijn zijn, volgens mij had ik die niet of amper in mijn 'team'.
Naast mijn starter bulba vooral elec en ghost veel gebruikt. Maar goed gaat wel aardig ot zo.

@psp
Leuke console, helemaal als je er allerlei emu's op kan zetten. Ik speel dus echter erg weinig op mijn handhelds dus sla hem over. De ghost n ghouls (of was het nou goblins?) versie op de psp leek me wel geweldig altijd. Maar eerst maar is de md en snes versie uitspelen :P
Verder heb ik de wipe out games ook (die vond ik ook mooi) maar dan voor de ps3.
Sowieso een sterke klasse, er zijn minder nuttige wezentjes ;).

Ja zeker! Het is een 1004 model (Phat dus ;)) en er draait 3.55CFW op dus inderdaad kan ik er van alles op zetten, ook mijn oude PSX games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:57
[b][message=51089759,noline]

PSP vind ik te gek omdat je 'em aan de tv kan aansluiten en 'em zo lekker kan gebruiken als een home console.
Daar heb ik dus altijd gedonder mee gehad, ongeacht op welke TV ik het aansluit als ik eenmaal een game start heb ik beeld van amper een kwart van de algehele tv 8)7

Instellingen veranderen hielp nooit, en wij hebben gewoon de originele component kabel voor de PSP, in de menu's van de PSP is alles gewoon op de volledige grootte van de TV.

Wat mij zelf een leuk ding lijkt is een PlayStation TV, lekker 4 in 1, remote play voor de PS4, een apparaat om bepaalde PS Vita games af te spelen (helaas niet alles zonder een hack) en daarnaast PSX en PSP games kun je ook mee afspelen (wel alleen digitaal).

Ben zelf van plan eentje ooit via Amazon US te kopen, in EU en vooral Nederland vragen mensen te veel voor dat ding, het kost nieuw vaak niet eens 30 dollar in de VS en dan proberen mensen het hier te verkopen voor 60 of zelfs 100 euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pat-Juh schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:03:
[...]
Ja zeker! Het is een 1004 model (Phat dus ;)) en er draait 3.55CFW op dus inderdaad kan ik er van alles op zetten, ook mijn oude PSX games :).
Waarom geen 6.60 pro-c?

[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-05-2017 21:35 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Simpel: geen behoefte aan gehad :). Kan alles spelen wat ik wil :). Maar ik zal er eens naar kijken, net even gekeken en zag iets staan over een verbetering van bluetooth verbindingen (tethering o.a.).

Ander leuk "retro" dingetje: morgen of donderdag komt Pokémon Emerald binnen :). Ja een echte Nintendo cartridge en geen neppert, nieuwe batterij zit erin dus alle events werken :). Enkel nog ff verder zoeken naar een betaalbare Fire Red / Leaf Green :).

[ Voor 26% gewijzigd door Pat-Juh op 02-05-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:30:

Edit: Pokemon tip;

Zorg dat je 2 Gameboys, 2 versies van de game en een link kabel hebt.

Vervolgens start je de game op en kies je een van de drie Pokemon (water, vuur of gras).

Stuur deze vervolgens via de link kabel naar de andere game cart in je 2e Gameboy. Start nu de game opnieuw op in je eerste Gameboy en kies 1 van de andere twee types en zet die ook over naar diezelfde game cart op Gameboy 2

Speel nu op de andere game cart verder op Gameboy 2 en kies in het spel voor de laatst overgebleven Pokemon.

Je bent nu aan het begin van de game en hebt gelijk al een leuk water, vuur en gras-type waardoor geen enkele gym die je tegen zult komen nog voor echte problemen zal zorgen.

Dezelfde techniek kun je toepassen met de masterball en stats verhogende mineralen zoals iron, protein, etc; Zorg dat je die op gameboy 1, allen minimaal 1x in het bezit hebt en je kunt ze eindeloos van gamecart 1 naar gamecard 2 blijven transporteren :)
Dit deed ik in mijn begin collectors jaren ook echter zonder de tijdsinspanning :*) Als ik pokemon games binnen kreeg stroopte ik de beste pokemons met goede EV's eraf ook exclusieve items masterballs etc. Op de DS gameboy etc. Tevens Kon ik mij herrineren dat de stats en items in pokemon red blue yellow gold silver en crystal heel anders zijn dan vanaf pokemon fire red. De oudste games liet ik daardoor ook links liggen. Echter speel ik tegenwoordig al jaren geen pokemon games meer gezien mijn intersses zijn veranderd.

Naar mijn mening blijven de remakes van pokemon gold en silver op de DS de beste pokemon games met de beste cast regio's alles _/-\o_

Het verbaast mij dan ook niks dat juist deze games voor super hoge bedragen verkocht worden, hoger dan de originele red blue en yellow met name compleet in de prachtige kartonnen dozen, blijkbaar zijn er meer zielen die hetzelfde denken. Er was een tijd dat de prijzen van deze twee games veel lager waren waardoor je ze zelfs als complete set met niet al teveel moeite voor nop kon scoren, ook veel minder publiek die de games zochten voor de pokemon go hype.

Persoonlijk vond ik de pokemon go app maar niks, ik snapte niet wat mensen daarin zagen, maar het virus genaamd pokemon go heeft toch andere mensen uit mijn omgeving flink te pakken genomen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 02-05-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

gast7 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:57:
[...]

Dit deed ik in mijn begin collectors jaren ook echter zonder de tijdsinspanning :*) Als ik pokemon games binnen kreeg stroopte ik de beste pokemons met goede EV's eraf ook exclusieve items masterballs etc. Op de DS gameboy etc. Tevens Kon ik mij herrineren dat de stats en items in pokemon red blue yellow gold silver en crystal heel anders zijn dan vanaf pokemon fire red. De oudste games liet ik daardoor ook links liggen. Echter speel ik tegenwoordig al jaren geen pokemon games meer gezien mijn intersses zijn veranderd.

Naar mijn mening blijven de remakes van pokemon gold en silver op de DS de beste pokemon games met de beste cast regio's alles _/-\o_

Het verbaast mij dan ook niks dat juist deze games voor super hoge bedragen verkocht worden, hoger dan de originele red blue en yellow met name compleet in de prachtige kartonnen dozen, blijkbaar zijn er meer zielen die hetzelfde denken. Er was een tijd dat de prijzen van deze twee games veel lager waren waardoor je ze zelfs als complete set met niet al teveel moeite voor nop kon scoren, ook veel minder publiek die de games zochten voor de pokemon go hype.

Persoonlijk vond ik de pokemon go app maar niks, ik snapte niet wat mensen daarin zagen, maar het virus genaamd pokemon go heeft toch andere mensen uit mijn omgeving flink te pakken genomen 8)7
Heart Gold en Soul Silver zijn inderdaad enorm prijzig... Vooralsnog ga ik mij focussen op de oudere GBA varianten :).

Naast Pokémon vind ik Golden Sun ook een geweldige serie (3 delen). Daarnaast zijn Advance Wars, Fire Emblem of FF Tactics toffe TBS games voor de GBA die ik weer wil hebben/spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:18:
@Sagat op de GBA (Originele model) zitten je handen verder uit elkaar al je speelt.
Ik snap het nostalgie gevoel bij de classic Gameboy natuurlijk wel maar op de GBA vind ik het buiten het scherm om ook veel fijner gamen dan op de Classic Gameboy.

Het is persoonlijk maar inderdaad nostalgie, het origineel voelt toch anders voor mij. En ik verzamel niet echt alles, vooral wat ik vroeger zelf gespeeld heb. De advance heb ik nooit echt gehad, vandaar dat ik daar niet zo heel veel belangstelling voor heb.
En het is gewoon leuk om te knutselen, vandaar die backlight gedachte.
Er hangt ook wel een raspberry aan mn tv en ook al is die controller fijner en het beeld strakker, voor snes games haal ik mn snes tevoorschijn
Ook is de gameboy classic een van de weinige handhelds waar ik niet snel tintelingen en een verdoofd gevoel in mn handen bij krijg, lekker lomp ding O+
De psp kan ik niet echt langer dan een 10 min - kwartier in mn handen hebben voor ik er last van krijg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07 10:05
Zow eindelijk eens een NES aangeschaft.

Not a bad deal... Not a great deal... :/

Prijzen zijn echt oprecht belachelijk tegenwoordig.. verzamel nu al jaren retrogames maar de afgelopen jaren zijn die prijzen steeds duurder geworden.. Verzamelde altijd N64/GB voor de geïnteresseerden.

[ Voor 75% gewijzigd door Brekers op 03-05-2017 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een SNES aangeschaft. Kon voor 40 euro aan eentje komen met twee controllers en Super Mario World. Vandaag een pakketje met Donkey Kong Country, Donkey Kong Country 2, Mortal Kombat 3 en Super Mario Kart besteld. Alles was redelijk goedkoop maar aan het einde doet het toch pijn om ineens veel geld af te tikken. Maar vooral de Super Mario Kart was behoorlijk fijn geprijsd in vergelijking met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:39:
Deze week een SNES aangeschaft. Kon voor 40 euro aan eentje komen met twee controllers en Super Mario World. Vandaag een pakketje met Donkey Kong Country, Donkey Kong Country 2, Mortal Kombat 3 en Super Mario Kart besteld. Alles was redelijk goedkoop maar aan het einde doet het toch pijn om ineens veel geld af te tikken. Maar vooral de Super Mario Kart was behoorlijk fijn geprijsd in vergelijking met anderen.
Tja je moet ook rommelmarkten etc bezoeken, er is minder kans dan een paar jaar terug dat je iets voor een goedkope prijs hebt, maar als je daar wat vindt altijd meenemen! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6hZ7OTKBg34XRbsFNzNG5szD/full.jpg

De switch zit in de Mega Drive. Gemakkelijke mod en kan nu schakelen tussen NTSC/PAL en NTSC-J (incl. 50/60Hz) 8)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Seroczynski schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:28:
[afbeelding]

De switch zit in de Mega Drive. Gemakkelijke mod en kan nu schakelen tussen NTSC/PAL en NTSC-J (incl. 50/60Hz) 8)
Nice, die wil ik ook altijd nog eens doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Potato42 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:38:
[...]

Nice, die wil ik ook altijd nog eens doen.
Mocht je nog geen onderzoek gedaan hebben, hier staat stap-voor-stap uitgelegd hoe je deze mod uitvoert. Voor alle case modificaties adviseer ik handvijltjes.

Ik merk dat mijn PAL Sonic 1 momenteel trager draait in NTSC60 mode dan in PAL50. Misschien heb ik een contact niet helemaal goed zitten, of wellicht komt het omdat mijn testing gear nog niet helemaal compleet is. Krijg nog een RGB kabel binnen zodat ik in ieder geval van het analoge TV kanaal af kan stappen en in kleur kan spelen op mijn plasma :+

Vreemde is dat de muziek in Sonic 1 wel op normale snelheid afspeelt in NTSC60, maar de game er gisteren uitzag alsof hij minder frames op het beeld toverde. Volgens mij werkt PAL Sonic 1 normaliter gewoon op NTSC60. Nou ja, dit zoek ik nog wel uit.

Losse MD's gaan trouwens echt voor scrap op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Seroczynski Maakt die 60 HZ mod de pal MD 100% compatible met alle Genesis games of blijven er dan nog steeds enkele Genesis exclusives over die je niet kunt spelen op je gemodde MD?

Belle's quest heb ik bv liggen en kan ik niet spelen en Valis III zou ik graag nog eens aan m'n MD library toe willen voegen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:16:
@Seroczynski Maakt die 60 HZ mod de pal MD 100% compatible met alle Genesis games of blijven er dan nog steeds enkele Genesis exclusives over die je niet kunt spelen op je gemodde MD?

Belle's quest heb ik bv liggen en kan ik niet spelen en Valis III zou ik graag nog eens aan m'n MD library toe willen voegen.
Niet alle PAL games werken vlekkeloos in 60Hz, Hier staat een klein lijstje van enkele titels en de resultaten. Volgens mij is het zo dat de meeste games het gewoon doen. Soms boot een game niet vanwege de region lockout, maar de switch is ook te gebruiken na het booten van de console, dus dat is eenvoudig te omzeilen.

Ik denk er nog even over na om volgende maand wellicht een Mega Everdrive X7 aan te schaffen, dan kan ik wat beter testen aangezien ik alleen de Sonic games heb en drie niet-Sonic SEGA games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je die Everdrive hebt probeer dan of je de fantranslation van Namco's Nadia: The secret of Blue Water kunt spelen.

Een te gekke anime based adventure game die zich qua story, graphics, sound, cutscenes en artstyle moeiteloos weet te meten met de legendary top games van Square op de SNES.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice, zal ik als een van de eerste proberen dan. Heb er na het posten van mijn vorige bericht eentje besteld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Afgelopen kleine aanwinsten: Leaf Green en Emerald :). Bij emerald is de batterij al vervangen :). Voor die zachte prijzen kon ik ze niet laten lopen.

Pokemon gba

Dan heb ik de volgende games:
Red
Gold
Leaf Green
Emerald.

De eerste twee zijn minder interessant vanwege het niet kunnen ruilen met Gen III (GBA) of hoger. Vandaar de Leaf Green :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Pat-Juh schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:48:
Afgelopen kleine aanwinsten: Leaf Green en Emerald :). Bij emerald is de batterij al vervangen :). Voor die zachte prijzen kon ik ze niet laten lopen.

[afbeelding]

Red
Gold
Leaf Green
Emerald.

De eerste twee zijn minder interessant vanwege het niet kunnen ruilen met Gen III (GBA) of hoger. Vandaar de Leaf Green :).
Nice hoor! Ben je ook van plan op Silver, Yellow en Blue te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:28
Pat-Juh schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:48:

[afbeelding]

Red
Gold
Leaf Green
Emerald.

Tof, voor wat voor prijsje hebben we het dan over?
Ik ben ook weer bezig met de Pokemon games, maar vind zelf Gen I & II interessanter. Ik heb Red, Yellow en Gold. Was alweer begonnen met Yellow. Maar wil binnenkort Pokemon Red Color Hack op een Reprogrammable cartridge zetten en die uitspelen, daarna verder met Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Zelfs als het voor de zogenoemde hoofdprijsjes gaat, is het geen geld om wat jeugd herinneringen terug te halen. Losse carts zijn verre van duur wat betreft de pokemon games.

Qua retrogames zeer betaalbaar en verre van duur, echter is een kleine 10 a 20 euro voor veel mensen al iets teveel van het goede :+

[ Voor 6% gewijzigd door gast7 op 04-05-2017 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

L23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:27:
[...]

Tof, voor wat voor prijsje hebben we het dan over?
Ik ben ook weer bezig met de Pokemon games, maar vind zelf Gen I & II interessanter. Ik heb Red, Yellow en Gold. Was alweer begonnen met Yellow. Maar wil binnenkort Pokemon Red Color Hack op een Reprogrammable cartridge zetten en die uitspelen, daarna verder met Gold.
Leaf: €13,00
Emerald: €15,00

Beide ex verzenden maar dit viel ook wel mee. Normaliter zie ik ze op Marktplaats eerder voor €20,00 en €25,00 voorbij komen. Sowieso is het met deze opletten geblazen dat het niet gaat om nepperts of Amerikaanse (ff googlen hoe je ze herkent en ke spot ze zo).
gast7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:59:
Zelfs als het voor de zogenoemde hoofdprijsjes gaat, is het geen geld om wat jeugd herinneringen terug te halen. Losse carts zijn verre van duur wat betreft de pokemon games.

Qua retrogames zeer betaalbaar en verre van duur, echter is een kleine 10 a 20 euro voor veel mensen al iets teveel van het goede :+
Mocht ik ze beu zijn kan ik ze zo zonder verlies verkopen dus ik zie er geen probleem in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
Gelukkig ben ik nooit bevangen door de Pokémon hype, want de games CIB zijn behoorlijk aan de prijs. Toevallig een dat een keer de N64 versies in een lot zaten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:07:
Gelukkig ben ik nooit bevangen door de Pokémon hype, want de games CIB zijn behoorlijk aan de prijs. Toevallig een dat een keer de N64 versies in een lot zaten.
Het tweede deel op de N64 is wel zeer vet qua muziek en grapics.

Voor de echte nostalgie van de eerste gen moet je naar mijn mening bij de N64 games zijn met name het tweede deel.

De commentator de art style wat personages betreft en natuurlijk het grote scherm. Een gameboy heeft beperkingen met name in het visuele gedeelte komt veel beter terug op de N64.

De gamecube versies zijn veel minder nostalgisch het pokemon ruby + gevoel.

Vrij prijzig tegenwoordig idd.

Het eerste deel is als losse cart echter zeer betaalbaar, maar het tweede deel is naar mijn mening stukken beter en zelfs als losse cart aardig aan de prijs.

Zelf nooit in de hype gezeten, had geluk met setjes om beide cib voor nop te scoren maar ik moet toegeven dat de handheld games hier niet tegen op kunnen ( het tweede deel dan). Ondanks dat het grotendeels enkel gevechten zijn in vergelijking met de handheld games, zijn wat mij betreft de Gehele presentatie naast de gevechten en muziek top notch.

[ Voor 19% gewijzigd door gast7 op 04-05-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Heb anders nog wel een Pokemon Stadium(heb hem dubbel) hier liggen hoor! :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brekers op 04-05-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Brekers schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:00:
Heb anders nog wel een Pokemon Stadium(heb hem dubbel) hier liggen hoor! :P
Stadium 2?

eerste deel is namelijk slechts rond de 10 euro waard los.

[ Voor 13% gewijzigd door gast7 op 04-05-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
gast7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:24:
[...]

Stadium 2?

eerste deel is namelijk slechts rond de 10 euro waard los.
Het eerste deel heb ik alleen dubbel van de N64 Pokemons helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier Pokémon Stadium 1, Pokemon Stadium 2 en Pokemémon Snap in een groter lot gescoord (Uiteindelijk ook voor niets). Pokémon Stadium 2 ziet er grafisch inderdaad beter uit.

Weinig retro aankopen de laatste tijd. :( Mijn laatste aanwinsten:

Wii U Mario Kart 8 Limited Edition
Wii U Tank! Tank! Tank!
Wii U The Wonderful 101
Wii U Xenoblade Chronicles Special Edition Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Pokemon stadium 2 het grafische is een leuke bonus maar het zijn met name de andere dingen zoals muziek en presentatie die het spel veel beter maken.

Pokemon snap de meeste common van de pokemon games heb ik tot op het heden nooit kunnen scoren. Geluk of pech, ik krijg hem ooit wel,het houdt de hobby leuk dat er wat common games overblijven om nog eens een keer te scoren :*)

Ik heb zelf geen tekort aan retro aankopen mij hoor je niet klagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:31:
Pokemon stadium 2 het grafische is een leuke bonus maar het zijn met name de andere dingen zoals muziek en presentatie die het spel veel beter maken.

Pokemon snap de meeste common van de pokemon games heb ik tot op het heden nooit kunnen scoren. Geluk of pech, ik krijg hem ooit wel,het houdt de hobby leuk dat er wat common games overblijven om nog eens een keer te scoren :*)

Ik heb zelf geen tekort aan retro aankopen mij hoor je niet klagen _/-\o_
Ik moet me nu wel even focussen op wat Nintendo Wii U games, anders ga ik die nooit meer betaalbaar vinden in nieuwstaat (of sealed), ben ik bang. Bij de Nintendo 64 ook te lang gewacht, daar wil ik ook nog vijf titels die CIB wat betreft prijs echt niet meer leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind de retro markt op zichzelf wel een beetje verziekt helaas. Deals vinden kan nog wel, maar het wordt wel steeds wat lastiger, vaak ook omdat verkopers denken dat alles veel geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
xelfer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:45:
Ik vind de retro markt op zichzelf wel een beetje verziekt helaas. Deals vinden kan nog wel, maar het wordt wel steeds wat lastiger, vaak ook omdat verkopers denken dat alles veel geld waard is.
Te danken aan ebay/marktplaats en resellers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
xelfer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:45:
Er zijn inmiddels ook zoveel retro bedrijfjes met goedkope krachten, die 24/7 op de loer liggen voor de goede deals. Ook al die tweedehands zaken en grotere kringloopwinkels kennen inmiddels de waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Jumpman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:49:
[...]

Er zijn inmiddels ook zoveel retro bedrijfjes met goedkope krachten, die 24/7 op de loer liggen voor de goede deals. Ook al die tweedehands zaken en grotere kringloopwinkels kennen inmiddels de waarde.
Bij de kringloopwinkels sta ik afentoe echt perplex.. Een kringloop is juist voor de minder bedeelde en dan wagen ze het nog om wat ze gratis binnen krijgen voor een belachelijk hoge ebay prijs te slijten aan mensen, oprecht schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:43:
[...]

Ik moet me nu wel even focussen op wat Nintendo Wii U games, anders ga ik die nooit meer betaalbaar vinden in nieuwstaat (of sealed) ben ik bang. Bij de Nintendo 64 ook te lang gewacht, daar wil ik ook nog vijf titels die CIB wat betreft prijs echt niet meer leuk zijn.
Ik denk dat het met de wii u wel mee gaat vallen op bepaalde CE na zoals die van hyrule warriors.

Ik denk niet dat het dezelfde prijzen zal krijgen als de N64 etc maar je weet het natuurlijk nooit.

Natuurlijk moet je ook inflatie mee rekenen. een concurs bad fur day is misschien vandaag de dag al bijna 300 euro waard maar de aanschaf waarde en de inflatie door de jaren heen is het toch bijna break even als je hem vroeger nieuw had gekocht. Gesealed uiteraard gezien het dan om veel hogere bedragen gaat.

Ook de duurdere gamecube titels van bijna 100 euro zijn eigenlijk in waarde gelijk gebleven door de inflatie door de jaren heen. Net zo duur als vroeger.

Met de Wii u etc zie ik dat niet gebeuren, ook omdat heel veel mensen hetzelfde denken wat vroeger niet het geval was. Current Gen laat ik voor het grootste gedeelte liever links liggen. Xenoblade was overigens erg verslavend voor de wii u, maar het was leuker tijden de hype, niet zo goed als het origineel maar er zijn bepaalde goede punten.
Brekers schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:51:
[...]

Bij de kringloopwinkels sta ik afentoe echt perplex.. Een kringloop is juist voor de minder bedeelde en dan wagen ze het nog om wat ze gratis binnen krijgen voor een belachelijk hoge ebay prijs te slijten aan mensen, oprecht schandalig!
De minder Bedeelden zullen geen geld uitgeven aan collectibles lijkt mij :+

Qua kleding en bestek zul je ze beter van dienst zijn dan oude Snes of N64 spelletjes waar de meeste mensen van de bevolking toch niks mee doen.

Ik snap je punt overigens wel, maar voor de armen zal het weinig uitmaken.

[ Voor 21% gewijzigd door gast7 op 04-05-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gehaald:
Super Mario World 2: Yoshi's Island, Kirby's Dream Course, The Magical Quest starring Mickey Mouse, Starwing, Mickey Mania, Spirou, Tintin au Tibet en Full Throttle. Samen met de Super Mario World, Super Mario Kart, Donkey Kong Country 1 + 2 en Mortal Kombat 3 is mijn SNES collectie vrijwel compleet. De vrouw is nu al verslaafd aan Yoshi's Island :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vergis je niet. De Nintendo 64 is meer als twee keer zoveel verkocht dan de Nintendo Wii U. Er zijn goede games met behoorlijk lage print rates. Ook is de Wii U de beste console om Wii games op te spelen (HDMI interface). Volgens diverse analyses gaat de Wii U de kant op van de Sega Saturn en daarvoor liggen de prijzen hoger dan voor Nintendo 64. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:17:
Vergis je niet. De Nintendo 64 is meer als twee keer zoveel verkocht dan de Nintendo Wii U. Er zijn goede) games en met behoorlijk lage print rates. Ook is de Wii U de beste console om Wii games op te spelen (HDMI interface). Volgens diverse analyses gaat de Wii U de kant op van de Sega Saturn en daarvoor liggen de prijzen hoger dan voor Nintendo 64. De tijd zal het leren.
Inderdaad ik zij dan ook waarschijnlijk.

HDMI voor een console is heel leuk en het heeft zijn waardes maar dat zal hooguit verdubbelen of qua waarde hetzelfde blijven. Een sega saturn console is in waarde gedaald met de inflaties door de jaren heen. Een complete in nette staat is ongeveer 150 - 200 euro waard, 100 - 120 is ook nog zeker te doen voor een complete in nette staat doos met wat geluk. Dik in waarde gedaald als relatief zeldzame console waarvan er al vele gesneuveld zijn.

Een gamecube component kabel was vrij goedkoop in de aanschaf en is meerdere malen in waarde gestegen, een wii u console is hier te duur voor.

Verder moet je wel in de gaten houden dat zowel sega saturn games als consoles sneller stuk gaan dan wii u games en consoles. Verder ook veel last van disk rot door de eerdere productie processen van discs.

Wii U games zullen door de jaren heen niet echt stuk gaan, tevens zijn er meer mensen die er echt zuinig mee om zullen gaan. In de oude tijden met de saturn werd het toch veel slechter gebruikt + de combinatie met de duurzaamheid van de saturn zat dit niet echt lekker. Verder had je bijna geen mensen die de spellen gesealed lieten zitten voor de saturn, vrij logisch gezien spellen in die tijd relatief gezien duur waren. De meeste kopers zullen ze dan wel gebruiken. Tegenwoordig omdat mensen de waarde zien laten juist heel veel mensen hun games bewust in de seal zitten en niet per ongeluk wat vroeger dan vaak het geval was. De tijd zal het leren maar er is een kans dat sommige wii u games zeker niet niet heel duur zullen worden.

De combinatie van bewust in de seal laten en natuurlijk de duurzaamheid van de games. Met name het eerste zal hier veel invloed op hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door gast7 op 04-05-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ik vraag me af of de huidige games in de toekomst net zoveel waard zijn als de huidige retro games. Ten eerste omdat games tegenwoordig Day-One Patches krijgen, kan je die patches straks nog installeren als de servers er uit liggen? Ten tweede is de ervaring straks niet meer hetzelfde als de online elementen niet meer werken.
Ig dat bevalt me wel aan de huidige retro games, gewoon lekker simpel plug and play en de games spelen net zoals vroeger, voor die nostalgie heb ik wel wat geld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
L23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:29:
Ik vraag me af of de huidige games in de toekomst net zoveel waard zijn als de huidige retro games. Ten eerste omdat games tegenwoordig Day-One Patches krijgen, kan je die patches straks nog installeren als de servers er uit liggen? Ten tweede is de ervaring straks niet meer hetzelfde als de online elementen niet meer werken.
Ig dat bevalt me wel aan de huidige retro games, gewoon lekker simpel plug and play en de games spelen net zoals vroeger, voor die nostalgie heb ik wel wat geld over.
Dit klopt, er zijn zelfs Microsoft en Sony games die zonder day one patch niet eens (goed) functioneren. Nintendo heeft hier iets minder last van. Ik weet niet of de Nintendo Wii day one patches kent (naar mijn weten niet), op de Nintendo Wii U zijn de games die patches nodig hebben behoorlijk schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Jumpman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:32:
[...]

Dit klopt, er zijn zelfs Microsoft en Sony games die zonder day one patch niet eens (goed) functioneren. Nintendo heeft hier iets minder last van. Ik weet niet of de Nintendo Wii day one patches kent (naar mijn weten niet), op de Nintendo Wii U zijn de games die patches nodig hebben behoorlijk schaars.
Ik las laatst ook dat er een Nintendo Switch game fysiek is uitgebracht, maar voordat je de game kan spelen eerst nog extra content moet downloaden. Gelukkig is dat nog niet de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
L23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:40:
[...]

Ik las laatst ook dat er een Nintendo Switch game fysiek is uitgebracht, maar voordat je de game kan spelen eerst nog extra content moet downloaden. Gelukkig is dat nog niet de standaard.
Haha, de Nintendo Switch zelf had een day one patch nodig om goed te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38

RayNbow

Kirika <3

L23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:40:
[...]

Lego City Undercover leek dat nodig te hebben aan de hand van wat op een verpakking stond. Dit bleek later om onjuiste informatie te gaan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
Waar mijn vrouw meestal alleen mijn gameroom bezoekt omdat ik ergens zooi heb laten slingeren heb ik haar gisterenavond weer even ouderwets aan het gamen gekregen. Super Bomberman 3 op de SNES bleek toch wel heerlijk verslavend. Ben nu wel benieuwd of ze nog een keer teruggaat om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
De vierde etage van mijn 5x5 expedit ontruimd en min of meer geen idee waar ik het allemaal kwijt moet want dochterlief heeft ontdenkt dat ze groter word als ze op een stoel gaat staan. Tot dusver mijn gamecollectie in 2017. 7(8)7
(Gelukkig heb ik de boxed games al in dozen boven op de kastgezet)

Binnenkort maar eens genieten van de foto's van mijn collectie in uitgestalde tijden :7

[ Voor 14% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-05-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Even langs de vrijmarkt in Zaandam geweest. Een mooie ps1 en een xbox360 gekocht voor weinig. Mijn ps1 leest geen cd's meer, dus eentje als vervanging.

Xbox 360 heeft geen AV-kabel en is het model zonder HDMI, dus even wachten tot de kabel vanuit China binnen is.

Het was een prima dag.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Ook ik heb weer wat gescored! Pokemon Yellow en een Disney game voor de gameboy in een pikachu hoes tasje ding.. en heb me NES binnen, is helaas zo geel als maar kan dus ligt nu in de aceton. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 00:16
Brekers schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:52:
Ook ik heb weer wat gescored! Pokemon Yellow en een Disney game voor de gameboy in een pikachu hoes tasje ding.. en heb me NES binnen, is helaas zo geel als maar kan dus ligt nu in de aceton. :P
Volgens mij gaat kunststof redelijk smelten in aceton, dus ik hoop dat je iets anders bedoeld :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Peroxide I guess.. ? :) Ik heb mijn SNES wel met Retr0bright gedaan, maar dat is in de zon uitgedroogd. Helaas heb ik hierdoor strepen op mijn SNES, alhoewel hij al lang niet meer oranje is.

Als je enkel een bak met peroxide of whatever gebruikt ben ik wel benieuwd naar de exacte samenstelling, duur, etc. want dan kan ik dat proberen i.p.b. Retr0bright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
ChokingHazard schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:06:
[...]

Volgens mij gaat kunststof redelijk smelten in aceton, dus ik hoop dat je iets anders bedoeld :p
Weer een ervaring rijker muhahahaha :X

Heb het gele er allemaal af maar moest de NES wel helemaal gaan schuren helaas..

Ik zal hem wel een kleurtje geven zodat ie weer mooi gaat glanzen! _/-\o_

Bij me snes ging het gek genoeg wel goed hahahaha xd

[ Voor 6% gewijzigd door Brekers op 05-05-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:50
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:45:
De vierde etage van mijn 5x5 expedit ontruimd en min of meer geen idee waar ik het allemaal kwijt moet want dochterlief heeft ontdenkt dat ze groter word als ze op een stoel gaat staan. Tot dusver mijn gamecollectie in 2017. 7(8)7
(Gelukkig heb ik de boxed games al in dozen boven op de kastgezet)

Binnenkort maar eens genieten van de foto's van mijn collectie in uitgestalde tijden :7
Tijd voor een groter huis... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Is er iemand die mij kan uitleggen wat het verschil is tussen een gamecube welke begint met serie code DE en een cube die begint met DEH?

Ik heb beide consoles geopend, en qua hardware is er geen verschil te zien. Wat wel opvalt is dat de bouw kwaliteit van de DE beter is, en op de achterkant hier made in japan staat. Bij DEH staat made in china.

Ook het gewicht is verschillend. De DE (japan) weegt net geen kilo , waar de DEH (china) bijna 1.3 kilo weegt. Beide consoles hebben de code DOL-001 (EUR).

Iemand een idee?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien is de chinese een oudere versie? ik heb een beetje gegoogled and nintendo heef gedurende de levensduur van de cube getracht kosten te verlagen door componenten te vervangen, en poorten te verwijderen. Densondanks is het idd een groot verschil in gewicht!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Iemand een suggestie waar ik een originele GBA vandaan kan halen voor een lage lage prijs? Mag defect zijn zolang de case nog aardig is. De 35/50 euro op marktplaats ga ik niet aan beginnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
sebastius schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:01:
Iemand een suggestie waar ik een originele GBA vandaan kan halen voor een lage lage prijs? Mag defect zijn zolang de case nog aardig is. De 35/50 euro op marktplaats ga ik niet aan beginnen :')
Apart, ik had een GBA in zeer goede staat voor 25 euro op marktplaats. Een defecte GBA zou niet meer dan 15 euro mogen kosten. Je bedoeld niet de GBA SP? Zie wel veel advertenties waar je op moet bieden, dat is ook niet mijn ding. Even in de gaten houden, komt vast wel weer een leuk geprijsde advertentie voorbij.
Naast marktplaats is Ebay een goede optie. Verder weet ik het niet, gameshops vragen ook zeer hoge prijzen.

[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 06-05-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

L23 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:36:
[...]

Apart, ik had een GBA in zeer goede staat voor 25 euro op marktplaats. Een defecte GBA zou niet meer dan 15 euro mogen kosten. Je bedoeld niet de GBA SP? Zie wel veel advertenties waar je op moet bieden, dat is ook niet mijn ding. Even in de gaten houden, komt vast wel weer een leuk geprijsde advertentie voorbij.
Naast marktplaats is Ebay een goede optie. Verder weet ik het niet, gameshops vragen ook zeer hoge prijzen.
Ik zat aan max 10 euro te denken zelf :) 15 voor een werkende maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
sebastius schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:31:
[...]

Ik zat aan max 10 euro te denken zelf :) 15 voor een werkende maximaal.
Heb je helemaal gelijk in. Als er iets stuk is dan is het vrijwel altijd het batterijklepje, of deze mist.
Niet werkende hardware van de gba ben ik nog niet tegengekomen op marktplaats. Zie ig werkende gba's op marktplaats staan voor 15 a 20 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 06-05-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Nou me nes is weer gebrekkig grijs. 8)7

Nu maar spellen gaan aanschaffen... :9~ Mensen suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn iets van 714 nes games zijn volgens wiki. Ik neem even aan dat het niet je doel is om voor een full set te gaan?

Dan komt het dus neer op genres en smaak. Sommige games waren voor mij destijds geweldig maar kan kan ik nu nog maar moeilijk spelen door control of game play elementen die te verouderd zijn. Pro wrestling (wat toen al wat beperkt aanvoelde maar het was mijn eerste 2d fighter en leuk met vriendjes) en metal gear moet ik dan gelijk aan denken. Respawnende enemies in dit genre ;(

Maar de toppers mario en zelda zijn tijdloos waar zelda2 ook lastig blijft :)

Iemand hier heeft een paar hidden gems posts gedaan voor de wii, misschien ook leuk voor de nes?

Persoonlijk heb ik van vroeger iets van 20 games. Voornamelijk erg bekende titels. De enige waar ikzelf weinig over hoor/lees is top gun. Voor het systeem erg mooi gfx, en gameplay die ik iig niet in andere games teruggevonden heb. Ik kan me voorstellen dat verstokte sega fans het een after burner rip off zouden noemen maar ik heb die game maar heel weinig gespeeld (af en toe arcade).
Note: top gun heeft aan het einde van ieder level een zeer frusterende landings sequence!

Edit: even een review opgezocht en gechecked of mijn mening enigsinds overeen komt met de general concensus, en dat is zo :*) behalve dan dat in (de usa?) iedereen deze game had.
Link

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 07-05-2017 09:00 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen had Top Gun ja. Was toen vaak al goedkoop en/of in de aanbieding dan wel dumpbak, maar de algemene consensus dat deze goed is....nee. Volgens mij staat de game over het algemeen zelfs bekend als troep. In ieder geval vind ik het troep, inc. dat landen. Zal nooit m;n NES meer zien in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Sagat schreef op zondag 7 mei 2017 @ 08:49:
Er zijn iets van 714 nes games zijn volgens wiki. Ik neem even aan dat het niet je doel is om voor een full set te gaan?

Dan komt het dus neer op genres en smaak. Sommige games waren voor mij destijds geweldig maar kan kan ik nu nog maar moeilijk spelen door control of game play elementen die te verouderd zijn. Pro wrestling (wat toen al wat beperkt aanvoelde maar het was mijn eerste 2d fighter en leuk met vriendjes) en metal gear moet ik dan gelijk aan denken. Respawnende enemies in dit genre ;(

Maar de toppers mario en zelda zijn tijdloos waar zelda2 ook lastig blijft :)

Iemand hier heeft een paar hidden gems posts gedaan voor de wii, misschien ook leuk voor de nes?

Persoonlijk heb ik van vroeger iets van 20 games. Voornamelijk erg bekende titels. De enige waar ikzelf weinig over hoor/lees is top gun. Voor het systeem erg mooi gfx, en gameplay die ik iig niet in andere games teruggevonden heb. Ik kan me voorstellen dat verstokte sega fans het een after burner rip off zouden noemen maar ik heb die game maar heel weinig gespeeld (af en toe arcade).
Note: top gun heeft aan het einde van ieder level een zeer frusterende landings sequence!

Edit: even een review opgezocht en gechecked of mijn mening enigsinds overeen komt met de general concensus, en dat is zo :*) behalve dan dat in (de usa?) iedereen deze game had.
Link
Nah eerst me N64 Pal cartridge compleet maken en dan wil ik wel gaan voor de complete PAL Nes carts... zijn er iets van 280.. is een belachelijk aantal in vergelijking met het totaal.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de core gameplay voor een nes arcade stijl game goed. Gfx helemaal, werd ook benoemd in die review.

Echter hidden gem... nee zo ver zou ik ook niet willen gaan. Het is meer mijn beste onbekende titel. Mijn nes games die ik nu nog leuk vind...uiteraard mario 1-3, en zelda. Solar jetman. En ondanks dat ik de gb versie beter vind deed ik ook nog vaak tetris. Verder later pas erbij gekocht maar double dragon 2 is voor mij ook een topper. Hrmm volgens mij vergeet ik nog een paar games, maar deze zijn wel mijn favo's. Maar again zeer beperkte verzameling.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brekers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:21:
[...]

en dan wil ik wel gaan voor de complete PAL Nes carts...
Succes met het vinden en bekostigen van Mr Gimmick; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Brekers schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:39:
Nou me nes is weer gebrekkig grijs. 8)7

Nu maar spellen gaan aanschaffen... :9~ Mensen suggesties?
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/3f4fd973542b8bbe5288c57b64e266941887d13b/?url=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F64ml92.jpg

Dit zijn mij nes games, mijn favorieten zijn toch wel North & South, Defender of the Crown, Simon's quest en Double Dragon. Wil nog wel ooit de complete super mario en double dragon series hebben en uiteraard megaman! Dus mochten jullie nog iets dubbel hebben dan hoor ik dat heel graag :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:57:
[...]

Succes met het vinden en bekostigen van Mr Gimmick; )
Zal vast een opgave worden ja :9~
Pelox schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:18:
[...]

[afbeelding]

Dit zijn mij nes games, mijn favorieten zijn toch wel North & South, Defender of the Crown, Simon's quest en Double Dragon. Wil nog wel ooit de complete super mario en double dragon series hebben en uiteraard megaman! Dus mochten jullie nog iets dubbel hebben dan hoor ik dat heel graag :)
Ofcourse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megaman is idd een van de games die ik vegeten was! Dat is voor mij ook geen game waarbij ik als eerste aan de nes denk omdat ik die op de cube en recentelijker op de 3ds als collectie heb. Maar zeker aanrader (wel moeilijk ook).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Megaman hoor je natuurlijk gewoon op de nes te spelen he ;)

Verder was ik nog Probotector vergeten!

[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 08-05-2017 12:37 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ja mm hoor je idd natuurlijk op de nes te spelen, mag de md ook nog?

Maar ik vind de nes controllers te vierkant tegenwoordig, vroegah met nes eelt geen probleem, nu wel.

In other nes news, zijn er hier mensen geintresserd in nes game doosjes? De kartonnen? Ik heb er een paar gevonden bij opruimen. Zo ja dan maak ik een lijstje van de titels. Note echt ALLEEN de doosjes, games en manuals hou ik zelf.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Waarom doe je enkel de doosjes weg? Om welke games gaat het?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doosjes vroeger bewaard, maar doe er niks mee. Wist eigenlijk niet dat ik ze nog had. Ik zal vanavond lijstje maken. Games wil ik nog geen afstand van doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:10:
Doosjes vroeger bewaard, maar doe er niks mee. Wist eigenlijk niet dat ik ze nog had. Ik zal vanavond lijstje maken. Games wil ik nog geen afstand van doen.
Ik heb wel interesse. If free ;)
Wellicht kan ik nog games compleet maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-05-2017 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De langverwachte lijst van lege game doosjes.
Zelda 2 - gereserveerd
Metal gear
Rygar
Pro wrestling
Gyromite - gereserveerd
Duck Hunt

Edit:
Inmiddels allen gereserveerd. Mocht ik mijn resterende hoesjes vinden plaats ik het wederom in het forum.

De staat is gebruikt, zeker niet mint, maar ziet er nog wel aardig uit imho, Foto's op aanvraag.

Mogelijk nog andere doosjes ook, mocht ik die nog vinden dan zal ik nogmaals posten of de lijst updaten (kan zo maar paar weekjes of erger duren...don't hold your breath :X )

Edit: kreeg een goede vraag, wat wil je ervoor? uhm het liefste 100 miljoen miljard zoals een wijs iemand ooit zei :P Maar weet eigenlijk niet wat een normale prijs hiervoor is? Als je een game boxed compleet gaat maken kan je natuurlijk een hoop centen vangen, maar het doosje is daarin maar 1 onderdeel. Ik denk hierom aan 5 euro. Dat lijkt me fair. Maar ben benieuwd naar jullie meningen.

nb: ik heb ook wat gameshops gemailed, dus mocht je twijfelen wees snel :)

[ Voor 74% gewijzigd door Sagat op 09-05-2017 11:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:50:
De langverwachte lijst van lege game doosjes
Zelda 2
Metal gear
Rygar
Pro wrestling
Gyromite
Duck Hunt

De staat is gebruikt, zeker niet mint, maar ziet er nog wel aardig uit imho, Foto's op aanvraag.

Mogelijk nog andere doosjes ook, mocht ik die nog vinden dan zal ik nogmaals posten of de lijst updaten (kan zo maar paar weekjes of erger duren...don't hold your breath :X )
Ik wil het doosje van Zelda 2 wel. Die heb ik namelijk nu nog cart only. De rest hoeft eigenlijk niet, want die games heb ik niet of al compleet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hey Captain, mooi dat ik je er blij mee kan maken eventueel, Gast had al een pm gestuurd dus ik wil even weten of hij eventueel ook interesse heeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Damnnn Zelda 2... te laat.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 15:36
Misschien niet per-se alleen retrogaming, maar ik was benieuwd of iemand hier het is gelukt om door de jaren heen Kiosks te bemachtigen van consoles uit winkels. Je kent ze wel, grote schermen met de console en vastgemaakte controllers zodat je het systeem in de winkel uit kan testen. Iemand enig idee of winkels deze dingen weggeven als ze uit de winkel gaan? Kwam toevallig op het idee door een forum op Reddit waar mensen uit heel de US allerlei Wii U Kiosks hadden bemachtigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Nu online
Ik ben wel eens bij iemand geweest die die dingen opkocht.
Maar wanneer een winkel zoiets wegdoet...

Ik denk dat ze ook regelmatig hun leven slijten in vakantieparken of in een shop waar de tijd wat stil is blijven staan.
Volgens mij zijn ze op het moment redelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:50:
De langverwachte lijst van lege game doosjes.
Zelda 2 - gereserveerd
Metal gear
Rygar
Pro wrestling
Gyromite - gereserveerd
Duck Hunt

Edit: kreeg een goede vraag, wat wil je ervoor? uhm het liefste 100 miljoen miljard zoals een wijs iemand ooit zei :P Maar weet eigenlijk niet wat een normale prijs hiervoor is? Als je een game boxed compleet gaat maken kan je natuurlijk een hoop centen vangen, maar het doosje is daarin maar 1 onderdeel. Ik denk hierom aan 5 euro. Dat lijkt me fair. Maar ben benieuwd naar jullie meningen.

nb: ik heb ook wat gameshops gemailed, dus mocht je twijfelen wees snel :)
je hebt een DM!
brick5492 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:05:
Misschien niet per-se alleen retrogaming, maar ik was benieuwd of iemand hier het is gelukt om door de jaren heen Kiosks te bemachtigen van consoles uit winkels. Je kent ze wel, grote schermen met de console en vastgemaakte controllers zodat je het systeem in de winkel uit kan testen. Iemand enig idee of winkels deze dingen weggeven als ze uit de winkel gaan? Kwam toevallig op het idee door een forum op Reddit waar mensen uit heel de US allerlei Wii U Kiosks hadden bemachtigd...
ik weet dat veel gamewebshops ze hebben zoals magixbuttons daar ben ik wel eens binnen geweest en die heeft er een mooi aantal staan (helaas niet voor verkoop) maar deze werden nooit weg gegeven omdat deze 9 van de 10 x terug gingen naar de leverancier en daar werden vernietigd (niet denkend aan de toekomstige retro verzamel waarde)
als je goed zoekt op marktplaats vind je ze af en toe nog wel laatst kon ik een ps2 stand voor 400 overnemen maar vond me vriendin niet leuk in de huiskamer :(

[ Voor 34% gewijzigd door copywizard op 09-05-2017 10:59 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt een antwoord ;)
[...]

ik weet dat veel gamewebshops ze hebben zoals magixbuttons daar ben ik wel eens binnen geweest en die heeft er een mooi aantal staan (helaas niet voor verkoop) maar deze werden nooit weg gegeven omdat deze 9 van de 10 x terug gingen naar de leverancier en daar werden vernietigd (niet denkend aan de toekomstige retro verzamel waarde)
als je goed zoekt op marktplaats vind je ze af en toe nog wel laatst kon ik een ps2 stand voor 400 overnemen maar vond me vriendin niet leuk in de huiskamer :(
Stomme WAG factors altijd ;) Maar ik kan me er wel enigsinds in vinden.
Current/last gens staan wel aan de woonkamer tv, maar vrijwel onzichtbaar in een tv meubel.

Mijn huidige gameroom is te klein voor dit soort stands. Ik vind ze zeker een bepaalde wow/cool factor hebben, maar niets iets waarvoor ik zelf heel erg warm loop, dan zou ik liever zelf een mame kast neerplempen, alleen........veel games speel ik liever niet met stick......sterker nog denk dat ik vrijwel allegames liever met joypad speel......met uitzondering van sensible soccer......en die wil ik dan op mijn suzo prof9000 stick spelen, die ik in mijn hand kan vasthouden. Dus gewoon een mooi (hopelijk binnenkort 4k) scherm voor current gen + pc, en dan een crt voor de ps2 gens en ouder.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mogelijk leuk voor mensen hier, dit zijn enkele van de hoesjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k6cAJ9CSlYKevtNOptiD5Qga/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lSMZqmclZKn1s4fXZCAF2L5Z/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IhWPp3kfCb9I7FN5PEa7BGCB/thumb.jpg

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Mensen, ik heb een vraagje.

Voor Nintendo GC & SNES, waar basseren jullie de prijzen op?
Gewoon puur marktplaats/ebay, of is er een soort van site met gangbare prijzen, of iets heel anders?

Ben geen echte verzamelaar, waar wil o.a Street Fighter 2, voor de SNES, puur voor het nostalgische en lekker weer mee gamen.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brekers
Klok88 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:34:

Gewoon puur marktplaats/ebay, of is er een soort van site met gangbare prijzen, of iets heel anders?

Ben geen echte verzamelaar, waar wil o.a Street Fighter 2, voor de SNES, puur voor het nostalgische en lekker weer mee gamen.

Vooral kijken naar consumenten prijzen en kijken waarvoor de spellen verkocht worden op ebay, daaruit kan je ongeveer wel een prijs opmaken.. Altijd proberen goedkoper te krijgen natuurlijk, tis maar net wat een gek er voor geeft. Gamewinkels zoals nedgame zijn gewoon overpriced en zonde van je geld, tuurlijk je krijgt garantie alleen is dat dat tientje of soms zelfs tientallen euro's meer waard bij 1 game? Waarvan cartridges praktisch onbreekbaar zijn zowat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klok88 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:34:

Als je het puur voor de game doet, dan zou ik je adviseren om HD remix to kopen voor 360 of ps3. Kan je nog online ook (al hoewel dat momenteel niet al te druk meer zal zijn......) de ps2 en org xbox hebben beiden ook nog een goede sf2 versie gekregen, waar je ALLE character versies van sf2 kan spelen.

Of via emulatie de snes of arcade versie spelen.......de pal versie van vooral sf2 houdt niet over btw, mocht je echt een snes cart willen neem dan sf2 turbo of super sf2. Good luck :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb een tweetal 'Gevraagd' advertenties staan in de Tweakers V&A (en op een ander forum), maar ik krijg helaas nul reacties. Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik ben op zoek naar de originele versies van SEGA's Master System Controller en 6 Button Controller voor een normale prijs. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Seroczynski schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:06:
Ik heb een tweetal 'Gevraagd' advertenties staan in de Tweakers V&A (en op een ander forum), maar ik krijg helaas nul reacties. Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik ben op zoek naar de originele versies van SEGA's Master System Controller en 6 Button Controller voor een normale prijs. Anyone?
Kan je niet gewoon op marktplaats een compleet master system kopen? (ik zie er 1 met doos en twee controllers voor 30 euro staan). Daarna voor een tientje lager weer doorverkopen?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb gisteren voor weinig 50 PS2 promo discs kunnen oppikken bij een lokale kringloper enig idee of die nog wat waard zijn er zitten enkele dubbelen bij en het is een mix van veel spellen van sport tot shooters en van oud tot nieuw.

het gaat dus om promo discs dus zonder retail box of boekje dus alleen disc met blauwe opdruk dat het not for resale is allemaal PAL games en assemblergames is nogsteeds down anders had ik het daar wel gevraagd weet dat er daar vaak wel interesse is voor deze games.

eventueel wil ik wel op aanvraag wat foto,s posten?

p.s. dit is niet om animo te checken puur of ik ze in de verzameling opneem of dat ze weer in de verkoop gaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 10-05-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Nu online
Een gemiddelse PS2 game is maar iets van 50 cent to 2 euro waard.

Een demo-disc zonder doosje e.d. zal niet zo veel verzamelwaarde hebben, voor een paar dubbeltjes meer heb je het complete spel.
Er zijn ook erg veel demo-discs gemaakt voor de PS2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Potato42 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:
Een gemiddelse PS2 game is maar iets van 50 cent to 2 euro waard.

Een demo-disc zonder doosje e.d. zal niet zo veel verzamelwaarde hebben, voor een paar dubbeltjes meer heb je het complete spel.
Er zijn ook erg veel demo-discs gemaakt voor de PS2
het betreft hier promo discs dus geen demo discs het zijn de volledige spellen die naar journalisten of game reviewers zijn gestuurd voor het spel in de winkel lag.

hierbij wat foto,s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZBJVV9JHiM6LutAMSsKETBfI/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wMoBknI0B6YchFjtuu95DIco/medium.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door copywizard op 10-05-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
copywizard schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:56:
[...]

het betreft hier promo discs dus geen demo discs het zijn de volledige spellen die naar journalisten of game reviewers zijn gestuurd voor het spel in de winkel lag.

hierbij wat foto,s

[afbeelding]

[afbeelding]
cool! Zal heus wel wat waarde hebben verwacht ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:03:
[...]

cool! Zal heus wel wat waarde hebben verwacht ik.
dat dacht ik ook ik weet dat ik een tijdje geleden een beta disc van de ps2 op assemblergames heb verkocht voor 25 euro dus dacht dit moet ook wel wat waard zijn ik weet dat journalisten ze gratis kregen maar er zullen absoluut minder van deze promo discs zijn uitgebracht dan de originele retail versies? zie ze op MP worden aangeboden voor rond de 5 tot 25 euro ps

maar vroeg me meer af of de mensen hier er iets meer van wisten/weten om me een eventueel over de streep te halen ze of te verkopen of ze op te nemen in mijn collectie

ze waren trouwens de normale dvd prijs van die kringloper dus 1 euro ps maar was toch wel ff 50 euro aan ps2 games hahaha

[ Voor 21% gewijzigd door copywizard op 10-05-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Joran schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:27:
[...]

Kan je niet gewoon op marktplaats een compleet master system kopen? (ik zie er 1 met doos en twee controllers voor 30 euro staan). Daarna voor een tientje lager weer doorverkopen?
Ik heb enkel gezocht op de controllers zelf, dom van me zeg :D Ik heb direct gereageerd op de advertentie waar je over sprak.

Als dat goed uitpakt hoeft ik enkel nog de 6 Button Controller te vinden, maar die is volgens mij wat zeldzamer.

Edit: Master System is net vandaag verkocht |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 10-05-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Er staan er genoeg op ebay en ook in deze shop hebben ze er op voorraad.. is dat niks?

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 10-05-2017 14:29 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.