Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:35
Afgelopen week geconstateerd dat mn Saturn geen gamedisks meer leest. Hij herkent ze alleen nog als audiocd.

Heb gekeken op youtube en had dit geprobeerd:
YouTube: What to do if Your Sega Saturn does not Recognize Game Discs

In eerste instantie leek het iets te helpen, maar de disk werd nog niet goed gelezen.
Iemand ervaring hiermee? Je kan naar rechts en naar rinks draaien en bij tever draaien spint de hele disk niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes Potato, mooie deal!

3 leuke games met Adv. of Batman & Robin als de absolute uitblinker!

Hoop dat je iemand heb om je te helpen want single player is de game echt ontieglijk moeilijk.

Zelf wacht ik momenteel ook op een Mega Drive pakketje, iestjes minder indrukwekkend als de jouwe maar ik mag niet klagen. Heb gisteren ook Persona 5 voor PS3 gekocht dus m'n Mega Drive budget is deze maand wat lager.

Mocht 'ie straks al binnen komen dan volgt er een foto :)

@Henkje.doc; Vrees dat je laser naar de klote is, die hebben op de Saturn nogal een korte levensverwachting.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:43:
Afgelopen week geconstateerd dat mn Saturn geen gamedisks meer leest. Hij herkent ze alleen nog als audiocd.

Heb gekeken op youtube en had dit geprobeerd:
YouTube: What to do if Your Sega Saturn does not Recognize Game Discs

In eerste instantie leek het iets te helpen, maar de disk werd nog niet goed gelezen.
Iemand ervaring hiermee? Je kan naar rechts en naar rinks draaien en bij tever draaien spint de hele disk niet meer op.
Klinkt een beetje als einde verhaal van de laser... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
@Verwijderd en @Exorcist Dank voor de snelle reply's.
Was er al een klein beetje bang voor.

Dat wordt even geen Saturn games spelen.
Gelukkig recentelijk geen nieuwe of dure Saturn games ervoor gekocht. Zou een beetje zuur zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Henkje.doc Zelf heb ik mn Saturn stofvrij in de kast opgeborgen totdat ik Panzer Dragoon Saga, Three Dirty Dwarves of Shinobi X in handen weet te krijgen.

Ben bang om m'n laser te verslijten en stel m'n Saturn daarom alleen nog op voor de absolute toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Heb de nodige consoles dubbel, alleen dus net niet die.
Console heeft het nog wel gedaan, maar staat idd niet dagelijks (of zelfs wekelijks aan).
Destijds gekocht CIB voor een erg nette prijs. Dusdanig goed dat je daar tegenwoordig een losse console voor hebt.

Maar goed. Er zijn ergere dingen.

Overigens goede titels die je daar opnoemt _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Henkje.doc op 22-04-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:58:
@Henkje.doc Zelf heb ik mn Saturn stofvrij in de kast opgeborgen totdat ik Panzer Dragoon Saga, Three Dirty Dwarves of Shinobi X in handen weet te krijgen.

Ben bang om m'n laser te verslijten en stel m'n Saturn daarom alleen nog op voor de absolute toppers.
is dit niet iets om de reeds aangeschafte games te spellen zonder de laser te belasten?
http://www.retrocollect.c...cd-drive-replacement.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Dit moet ik even kwijt, hoewel niet mega retro omdat het om de ps3 gaat. Gister en vandaag ben ik een aantal uur bezig geweest om mijn ps3 van een grotere HDD te voorzien. Dat ging prima totdat ik de firmware vanaf een USB stick moest laden. Uren lang USB sticks geplaatst die of niet herkend werden of na heel lang scannen aangaven geen geldige update te bevatten. Uiteindelijk probeerde ik als allerlaatste mijn oudste 512MB stick en die werkte gewoon. Erg irritant dat de ps3 zo kieskeurig is maar nu wel blij met 1TB ipv 80GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
ido schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:06:
[...]

is dit niet iets om de reeds aangeschafte games te spellen zonder de laser te belasten?
http://www.retrocollect.c...cd-drive-replacement.html
Ok wist niet dat dat voor de Saturn er ook was. Voor de Dreamcast wist ik het wel.
Denk dat het inbouwen voor mij geen succes gaat worden.

Daarnaast lees ik in de post dat de ISO's wat lastiger om te zetten.
Niet zo lastig dat het niet te doen is, maar game en verzamel eigenlijk voor de ontspanning en niet om werk mee naar huis te nemen ;) :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:28
Tweede Game Boy Advance is nu ook voorzien van een backlight screen. En beiden hebben nu een glazen lens. Geen verschil in beeld tussen het 32 pin model en 40 pin model.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k1XKjYb.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SZfijYI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
@L23
Ziet er netjes uit! Echt perfecte combinatie deze behuizing met verlicht scherm!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Dankje! Dit is ook het model waar ik als kind mee speelde. Leuk om de interne componenten te kunnen zien en welk spel er in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een vreemde vraag.
Zijn de eerste generatie Power Unlimited's digitaal verkrijgbaar?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:16:
Misschien een vreemde vraag.
Zijn de eerste generatie Power Unlimited's digitaal verkrijgbaar?
Zover ik weet niet. Heb alle exemplaren wel fysiek liggen, inclusief de eerste met Star Fox op de cover :)
Volgens mij waren er wel aantal beschikbaar in de digitale app van de pu, maar heb die app al tijden niet meer aangeraakt.

Nog goed nieuws rondom mn Saturn. Vandaag nog een poging gedaan om hem werkend te krijgen. Na nog wat subtiele aapassingen herkende hij eerst weer de audiotracks en na nog een poging nu ook weer de gamedisks. Gelijk even Resident Evil, Nights en Daytona USA succesvol getest. Een meevaller op deze zondag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/295AksJBLWXuNhd5cxuDyNST/full.jpg

Vandaag de tijd genomen om de tweede versterker in deze ruimte "in te richten". Nog een aardig karwei, gelijk wat oude kabels kunnen opruimen. NES aangesloten via het ding. CD-i en Saturn werken ook, geluid komt nu ook via de Onkyo. A/B switcher geplaatst zodat ik de subwoofer kan schakelen tussen de twee versterkers, want alleen die kleine Onkyo speakers klonken erg mager in 2.0 . Ruimte weer wat voller hier, maar kan nu in ieder geval weer alles snel inschakelen ipv. overprikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:00:
Netjes Potato, mooie deal!

3 leuke games met Adv. of Batman & Robin als de absolute uitblinker!

Hoop dat je iemand heb om je te helpen want single player is de game echt ontieglijk moeilijk.

Zelf wacht ik momenteel ook op een Mega Drive pakketje, iestjes minder indrukwekkend als de jouwe maar ik mag niet klagen. Heb gisteren ook Persona 5 voor PS3 gekocht dus m'n Mega Drive budget is deze maand wat lager.

Mocht 'ie straks al binnen komen dan volgt er een foto :)

@Henkje.doc; Vrees dat je laser naar de klote is, die hebben op de Saturn nogal een korte levensverwachting.
Ben benieuwd

Vandaag eindelijk de tijd gehad om te spelen. En het is inderdaad erg moeilijk, maar wel erg leuk. De game 'Batman' vind ik samen met deze de beste van de 4 batman games die ik heb.

Asterix is ook erg leuk, leuker dan the great rescue, er zit veel meer in, en je merkt het verschil wel dat de ene wat ouder is dan de ander en wat meer ontwikkeld.

RnR was erg makkelijk op rookie, in het hele championship maar een keer 2e geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet dat dit het grote retro CONSOLES topic is, maar afgelopen zaterdag starcraft even geinstalleerd sinds deze gratis is gemaakt door blizzard. Wat blijft dat ook een fijne game toch zeg, ook prima speelbaar op een moderne pc (ok, op een pc die niet uit de tijd van het spel komt, mijn bakkie is state of the art qua cpu/mobo/mem van 2009 ofzo....en toen al een budget videokaart gekocht......die ook wel geuprade is, maar in 2011 ofzo....houdt niet echt over :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2rcq5h5.jpg

De nieuwste aanwinsten voor mijn Mega Drive collectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

L23 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:30:
Tweede Game Boy Advance is nu ook voorzien van een backlight screen. En beiden hebben nu een glazen lens. Geen verschil in beeld tussen het 32 pin model en 40 pin model.

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes, dit is die van mij geworden:

GBA Mod

Helaas heb ik wel gemerkt dat mijn donor GBA niet helemaal in orde is. Er is iets niet in orde met het moederbord, deze is nu al een aantal keer uitgevallen tijdens het spelen (zowel voor als na de mod). Ik dacht dat het lag aan batterijen die ik gebruikte. Dit waren wat oudere Ni-Mh cellen maar nu met reguliere AA batterijen (geen Ni-Mh's) gebeurde het ook nog.

Van de week even kijken voor een andere 32pins variant op de rommelmarkt :+. Ondanks deze kleine tegenslag wel een toffe ervaring om zo de klassiekers her te beleven :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nice, ziet er mooi uit @Pat-Juh. Blijft een mooie shell.

Ik heb inmiddels mijn GameBoy Pocket ook biverted. Ziet er goed uit maar hij vreet batterijen als een monster, jammer. Misschien bouw ik er nog een keer een accu in, maar wil eerst kwaliteit betere batterijen proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NfO6bNj8lleE3aYbLF5mKCQP/full.jpg

Ik krijg nu een SEGA Mega Drive 1 binnen die ik als eerste regiovrij ga maken met een 60/50Hz switch :-)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:10:
[afbeelding]

De nieuwste aanwinsten voor mijn Mega Drive collectie.
Mooie score, ook een GG erbij, netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
Dit jaar waarschijnlijk geen rommelmarkt voor mij op Koningsdag. Blijkbaar starten deze in de buurt allemaal pas vanaf het middaguur en dan wil ik al wat gaan drinken met vrienden. De drang en energie is ook wat minder, want vorig jaar was de opbrengst van het zoeken minimaal. Of je kwam dertien in een dozijn items tegen of er werden flinke prijzen voor gevraagd. Je merkt aan alles dat retro hot is. Overigens heb ik de laatste twee maanden al mijn gamebudget al uitgegeven aan Wii U games (en een nieuwe PS4 Maffia III Collector's Edition die ik voor € 40,00 niet kon laten liggen), nu ze nog betaalbaar zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Potato42 Had die GG eigenlijk op het oog om als converter te gebruiken maar de bypass-codes die je online vindt die werken voor geen meter.

Ik kan nu iig wel Japanse games afspelen en cheats invoeren met de GG.

Alleen Tom & Jerry heb ik nog maar getest en hoewel die Genesis game uit '93 komt doet 'ie 't gewoon op m'n pal MD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:55:
@Potato42 Had die GG eigenlijk op het oog om als converter te gebruiken maar de bypass-codes die je online vindt die werken voor geen meter.

Ik kan nu iig wel Japanse games afspelen en cheats invoeren met de GG.

Alleen Tom & Jerry heb ik nog maar getest en hoewel die Genesis game uit '93 komt doet 'ie 't gewoon op m'n pal MD.
Japanse games hebben een andere vorm die passen volgens in de game genie, dan zou je hem handmatig moeten bewerken zodat deze erin past.

Althans bij mijn game genie, gezien ik wel een japanse shooter had die ik wou spelen.

Shining force II is echt een topper. Vele uren in gestopt echter besloten om ermee te stoppen totdat ik het eerste deel eens een keer kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:38

Khaine

Python liefhebber

Jumpman schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:55:
Dit jaar waarschijnlijk geen rommelmarkt voor mij op Koningsdag. Blijkbaar starten deze in de buurt allemaal pas vanaf het middaguur en dan wil ik al wat gaan drinken met vrienden. De drang en energie is ook wat minder, want vorig jaar was de opbrengst van het zoeken minimaal. Of je kwam dertien in een dozijn items tegen of er werden flinke prijzen voor gevraagd.
Amen ....
Vorig jaar nog een bijna volwassen gast die toch 45 euro voor z'n praktisch afgeragde PS1 zonder controllers en/of games wilde hebben. Dat was naast 1 standje met 4 PS2 spelletjes ongeveer alles wat er was.

Ah well ... ik wacht wel een jaartje of 6, tot de hype over is gewaaid.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
@Khaine

Dat is geen hype maar meer hoeveel de persoon er origineel in heeft gestopt.

Consoles in de oude tijd waren relatief veel duurder dan dat ze nu zijn. Los gezien van het feit dat tweedehands spullen over het algemeen vrij weinig waard zijn of niks wat de realiteit is.

Ik bedoel maar een ps4 die in het begin 400 euro nieuw kost, die dan over vele jaren misschien slechts 2 tientjes waard is. Ik kan het vrij goed voorstellen dat iemand er nog wel een aardig hoog bedrag voor wil vragen gezien zijn investering bij de aankoop vrij hoog was.

[ Voor 16% gewijzigd door gast7 op 24-04-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gast7 alle Japanse Mega Drive games passen gewoon op de Game Genie, er zitten geen plastic randen rondom de GG pin-connectors, dus het model cart maakt niet uit, heb het uitgetest met Sokoban (Shove it) de enige Japanse MD art die ik heb liggen.

Shining Force II is de enige hele belangrijke van m'n nieuwe games. Ik was al een poosje op zoek naar die game. De 1e heb ik ook nog niet.

Ben gek op games als Fire Emblem, Disgaea en Advance Wars dus Shining Force II kan de uiteindelijke top 10 favoriete MD games nog wel eens gaan halen.

Ik wacht op een mooi moment om Shining Force II te gaan spelen, ben nu even helemaal verslaafd aan Persona 5 op mn PS3, misschien wel de ziekste storyline die ik ooot heb meegemaakt in een JRPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:38

Khaine

Python liefhebber

gast7 schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:58:
@Khaine

Dat is geen hype maar meer hoeveel de persoon er origineel in heeft gestopt.
Dat kan meespelen, maar ik heb het idee dat oude games en consoles tegenwoordig meer gevraagd worden. Pak-em-beetje 8 tot 10 jaar terug raakte je Marble Madness aan de straatstenen niet kwijt, tegenwoordig durft men er prima 15 euro voor te vragen. En dat terwijl ik denk dat betreffende persoon er 30 jaar terug (of hoe oud de game dan ook is) niet meer voor heeft betaald omdat het nu toevallig 2017 ipv 2009 is ;)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Khaine schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:14:
[...]

Dat kan meespelen, maar ik heb het idee dat oude games en consoles tegenwoordig meer gevraagd worden. Pak-em-beetje 8 tot 10 jaar terug raakte je Marble Madness aan de straatstenen niet kwijt, tegenwoordig durft men er prima 15 euro voor te vragen. En dat terwijl ik denk dat betreffende persoon er 30 jaar terug (of hoe oud de game dan ook is) niet meer voor heeft betaald omdat het nu toevallig 2017 ipv 2009 is ;)
Een losse marble madness raak je ook in het nu aan de straat stenen niet kwijt in elk geval niet voor 15 euro.

Dit is een titel die je met wat geluk voor enkele euro's kan verkopen 4 a 5 euro niet de moeite waard. Mensen die daar 10 - 15 euro voor vragen zullen het nooit kwijtraken. Boxed in super nette staat vast wel misschien wat meer. Ik snap overigens ook niet hoe bepaalde opkopers of game winkels kunnen blijven bestaan met de hoge bodemprijzen voor zelfs de slechtste games 8 euro en hoger op games die niet eens enkele euro's waard zijn.

Wat ps1 consoles betreft zelfs de meeste verkopers vragen slechts 15 a 20 euro voor een mooie staat console met controllers. Of dat hype te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Seroczynski schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:55:
Nice, ziet er mooi uit @Pat-Juh. Blijft een mooie shell.

Ik heb inmiddels mijn GameBoy Pocket ook biverted. Ziet er goed uit maar hij vreet batterijen als een monster, jammer. Misschien bouw ik er nog een keer een accu in, maar wil eerst kwaliteit betere batterijen proberen.

[afbeelding]

Ik krijg nu een SEGA Mega Drive 1 binnen die ik als eerste regiovrij ga maken met een 60/50Hz switch :-)
Thanks, helaas is de achterzijde al weer terug naar de zwarte... De kwaliteit was echt belabberd, eens kijken of ik een andere kan bestellen voor weinig :). Hoewel de Oranje/zwarte combinatie ook wel tof is :+. Verder werkt het perfect. Hopelijk van de week nog een GBA scoren op de rommelmarkt voor een collega, die had er ook interesse in :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb drie van die cases gebruikt en had eigenlijk niets op te merken over de kwaliteit van de shell (knoppen zijn wel minder). Misschien heb je een defecte ontvangen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar de oude nintendo wii met 2 controllers en wat kindvriendelijke spelletjes. Heeft iemand een suggestie voor een winkel in de omgeving adam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sbakker1982 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:35:
Ik ben op zoek naar de oude nintendo wii met 2 controllers en wat kindvriendelijke spelletjes. Heeft iemand een suggestie voor een winkel in de omgeving adam?
Op Marktplaats kan je die voor een leuke prijs scoren. Er zijn genoeg winkels, maar die vragen al snel twee keer de prijs van wat je er op Marktplaats voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Koningsdag komt er aan, ik ben benieuwd wat jullie weten te scoren op de rommelmarkt:) Ik zeg: foto's!

Afbeeldingslocatie: https://image.spreadshirt.net/image-server/v1/designs/13226160,width=250,height=250.png/kroon.png

[ Voor 40% gewijzigd door dano_nl op 26-04-2017 10:18 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

dano_nl schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:17:
Koningsdag komt er aan, ik ben benieuwd wat jullie weten te scoren op de rommelmarkt:) Ik zeg: foto's!

Wishlist hardware:
  • GameBoy Advance (wit of donkerpaars transparant)
  • GameBoy Advance Linkkabel
  • GameBoy Classic of Color
Wishlist Games:
  • Golden Sun (deel I en II)
  • Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald/Leaf Green/Fire Red
  • Advance Wars (deel I en II)
  • Legend of Zelda: The Minish Cap / A Link to the past
  • Mario Kart Advance
  • Castlevania Aria of Sorrow/Circle of the Moon/Harmony of Dissonance
  • Metroid: Fusion/Zero mission
  • F-Zero
  • Chu Chu Rocket
  • Valkyrie Profile: Lenneth (PSP)
Best een specifiek lijstje, hopelijk kom ik er iets van tegen voor een schappelijke prijs :).

[ Voor 2% gewijzigd door Pat-Juh op 26-04-2017 10:43 . Reden: Games vergeten... ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2iu8g09.jpg

En nog een pakketje nieuwe SEGA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Pat-Juh schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:40:
[...]

Wishlist hardware:
  • GameBoy Advance Linkkabel
  • GameBoy Classic of Color
Wishlist Games:
  • Golden Sun (deel I en II)
  • Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald/Leaf Green/Fire Red
  • Advance Wars (deel I en II)
  • Legend of Zelda: The Minish Cap / A Link to the past
  • Mario Kart Advance
  • Castlevania Aria of Sorrow/Circle of the Moon/Harmony of Dissonance
  • Metroid: Fusion/Zero mission
  • F-Zero
  • Chu Chu Rocket
  • Valkyrie Profile: Lenneth (PSP)
Best een specifiek lijstje, hopelijk kom ik er iets van tegen voor een schappelijke prijs :).
Wishlist hardware:

Sega 32X
Sega Mega CD

Wishlist software:

Growl CIB
Mystical Fighter CIB (Japans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Potato42 Wishlist Hardware: Atari 2600 6 switch Woody.

Wishlist Software

Splatterhouse 2 & 3
Flink
Ristar
Blade of Vengeance
The Ooze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Waar gaan jullie op zoek naar die spullen? De markten die ik in omgeving Arnhem bezoek zijn allemaal crap.

Baal als een stekker dat ik net naast die SEGA Saturn die hier op Tweakers V&A stond heb gevist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Seroczynski

Ik ga niet zoeken op koningsdag. De kans dat ik iets vind dat ik echt wil hebben is net zo groot als dat SEGA de Dreamcast 2 aankondigt.

Meestal alleen maar troep dat je vindt en waar je wel iets tegenkomt dat je echt graag wilt hebben verkeerd het meestal in een afgeragte staat.

Zonde om heel mijn Koningsdag te besteden aan zoeken naar een speld in een hooiberg; Doe mij maar lekker eten, wat biertjes en een gezellige dag.

De grotere vissen vind ik wel een keertje online, en betaal dan liever iets meer dan dat ik een feestdag opoffer voor een zeer geringe slagingskans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Pat-Juh schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:40:
[...]

Wishlist hardware:
Volgens mij bedoel je transparant midnight blue, die was officieel alleen te koop in Japan, wel een mooi model :-)

Ik ga zelf ook rondkijken, maar ben niet specifiek naar iets op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Seroczynski schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:22:
Waar gaan jullie op zoek naar die spullen? De markten die ik in omgeving Arnhem bezoek zijn allemaal crap.

Baal als een stekker dat ik net naast die SEGA Saturn die hier op Tweakers V&A stond heb gevist..
Je gaat het ook niet vinden, tenminste de kans is zeer klein.
Maar ik vind het wel leuk om over een rommelmarkt te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Nette staat disc based games zou je enigzins nog kunnen vinden. ps1 ps2 gamecube etc.

Maar echte collectors stukken in nette staat van ouder spul zul je vaak niet vinden in de mooie staat.

Een van de redenen dat dit vroeger wel kon was omdat het spul nog niet zo heel oud was en omdat meer mensen het nog hadden en gebruikten. Er was meer in de omloop dan dat er nu is en meer kans dat het niet of weinig gebruikt was.

Ik ben er echter van overtuigd dat ook vroeger de beste deals niet op rommel markten werden gevonden zelfs op koningsdag. Ik denk dat je elders nog onzinnigere deals kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg redenen waarom de kans tegenwoordig zo klein is. Met name Marktplaats en het gemak van verkoop aan een (groot) publiek, de groeiende bekendheid van spullen en de waarde daarvan, waarde online kunnen vergelijken met soortgelijke objecten etc. etc.

Ik maak er geen tijd meer voor vrij, als ik toevallig ergens ben/loop pak ik iets mee, verder...neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Exorcist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:53:
Genoeg redenen waarom de kans tegenwoordig zo klein is. Met name Marktplaats en het gemak van verkoop aan een (groot) publiek, de groeiende bekendheid van spullen en de waarde daarvan, waarde online kunnen vergelijken met soortgelijke objecten etc. etc.

Ik maak er geen tijd meer voor vrij, als ik toevallig ergens ben/loop pak ik iets mee, verder...neuh.
Nee dat klopt verkeerd verwoord en wat haastig neergezet, bedoelde meer een van de redenen. Want er is ook gewoon minder in de omloop. Als dit niet zo was zou je veel meer oudere spullen op de rommelmarkten zien zelfs voor de hogere prijzen door de kennis, maar ook dat valt toch wel tegen.

CIB spul in nette staat, of je de waarde weet of niet, er is niet zo heel veel meer van. Dat is ook te zien aan het aanbod, Zoek je het in nette staat dan is de kans nog kleiner.

[ Voor 26% gewijzigd door gast7 op 26-04-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Inderdaad, morgen weer het jaarlijkse speurneusen festival.
Altijd leuk, alleen de weersvooruitzichten beloven niet veel goeds.
In het verleden genoeg leuke dingen gevonden en tot nu toe de jaarlijkse streak van 'iets' kunnen vinden altijd kunnen handhaven.

Maar er komt een tijd dat het inderdaad niet meer gaat lukken, al hoop ik wel dat het wat gaat doorschuiven, dus van PS2 naar Ps3 en Xbox360. Al is die laatste niet echt retro.

We gaan het meemaken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Whishlist: een mancave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:02
Exorcist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:53:

Precies.. ik woon in het centrum van Den Haag maar elk jaar weer overwegend rotzooi en standjes die allerlei nieuw/2ehands restpartijen verkopen voor relatief woekerprijzen.

Vroeger nog wel eens een gamegear en leuke spellen op de kop weten te tikken maar in alle realiteit, vroeger waren dat consoles en spellen die in een lade stof lagen te verzamelen omdat zoonlief een nieuwere had gekregen in de hoop de oude console/spellen nog voor wat centen te slijten.

De meeste jeugd die tegenwoordig de moeite nog neemt om op een matje te gaan zitten zijn van een leeftijd dat ze vaak niet eens weten wat een SNES is etc.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Morgen vroeg op, want ik ga proberen een plekje te vinden om te gaan zitten.
Heb nog een halve doos met PS2 spellen, paar WII spellen en wat DS spellen.
Alles voor een Euro per stuk (op 7 spellen na, daar vraag ik de hoofdprijs van 3 Euro voor).

Wat is een losse TMNT II (NTSC) voor de NES nog waard?

Hopelijk blijft het droog.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week een defecte Megadrive 2 opgehaald. De beste man had hem gekocht maar zijn carts passen niet. Meegenomen voor een habbekrats zodat ik thuis op mijn gemak, hem uit elkaar kan halen en het euvel kan proberen op te lossen. Thuis inspecteer ik het kastje en ik zag iets vreemds toen ik de klepjes van het cartslot open maakten. De pins klopten totaal niet maar ik herkende het wel. Dat was een Famicon 60 pins. Ik heb zelf geen Famicon maar had wel voor de heb een cart van Mario. En werkte in 1x. Het is dus een Famiclone in een Sega MegaDrive 2 (Chinese versie). Leuk voor de heb omdat ik geen Famicom of zelfs een Nes heb. Meteen Mario 3 en Kirby's Adventure besteld. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wetzel
  • Laatst online: 19-08-2024
Net een rondje "Fred" gedaan in Den Haag. Op wat PS2 spellen na eigenlijk niks te vinden. De tijden van een CIB SNES voor 7,50 😜 zijn voorgoed voorbij helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:16
Ik heb werkelijk niets gevonden in mijn stad Amersfoort behalve Ps3, Wii en 360. Zelfs geen Ps2.. Denk dat dit voor mij de laatste keer is nu hier de verschuiving is ingezet naar nieuwere consoles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gast7
Ik zal wel aftrappen.

Het was vrij koud, maar het zou toch niet gaan regenen veel beter dan vorig jaar.

Niet zo goed als een aantal jaren geleden terug waarbij ik de buit letterlijk haast niet meer kon tillen.

Dit jaar ging het vrij matig, maargoed deals vinden op rommelmarkten is niet bepaald mijn specialiteit.

Koningsdag zie ik altijd als een klein extraatje want deals elders overtreffen gaat bij mij vrij gemakkelijk, desondanks wel een paar titels in nette staat compleet die ook echt hoog in mijn wish list stonden voor de eigen collectie een aangename verassing.

Wel jammer dat ik geen enkele goede ps1 games ben tegen gekomen. De fifa games vielen me erg mee, ik heb er niet veel gezien, wellicht worden ze met uitsterven bedreigd doordat ze in de kliko's belanden _/-\o_

Alle games zijn compleet met boekje op killzone na, ook belangrijk geen slechte disks want die heb ik zeker gezien. Online heb je er haast nooit last van met de echt bekraste discs, wellicht worden ze vaak weggooit voordat ze online worden verkocht wat op de rommelmarkt niet gebeurd.

Ps3

4 ps3 games 75 cent per stuk
sonic transformed en legend of troy 2,50 euro per stuk

Xbox 360

DBZ 1 euro
Stick of truth 3 euro

Xbox classic

Alle Xbox classic games waren 1 euro per stuk

Wii

2 - 3 euro per stuk

Psp

1 euro exit

Gameboy

Roland's curse 2 5 euro

Ps2

Yakuza 1 euro
resterende high tier ps2 games 13 euro als set

Bord spel 2 euro

Talisman the magical quest

Work shop game Lijkt compleet moet ik nog goed bekijken

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/t6ujc1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door gast7 op 27-04-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Hier viel het echt zwaar tegen... her en der wat PS2/3 spellen of consoles, een X-Box her en der... Merendeel was in belabberde staat. Een GBA aangetroffen en een Gameboy Classic welke er beide uitzagen alsof ze uit een rokershol kwamen nadat ze uit een bak met vet gehaald waren. Hier werd €15-30 euro voor gevraagd. Nee dankje :+.

Heeel maar dan ook heel veel kleding en oud servies en opvallen veel Senseo's :P!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 19:38
Naast de vele Wii's, PS3's en Xbox360's, toch nog een aantal leuke dingen kunnen vinden. Waaronder ICO voor de PS2 en Project Zero II voor de PS2. Tevens nog een boxed PS2 en een losse variant. Gameboy color mist helaas het batterijklepje :(

Totale schade is €87,50.

Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/k8fak5zhf/IMG_20170427_101007.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door G-Meister op 27-04-2017 13:16 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik had meer spellen bij me dan dat ik op de hele markt gezien heb...

Wel mijn TMNT voor NES verkocht voor €5.
Die gast wilde hem en zag dat ie er wel wat van wist. Ach, ik ging niet echt met het idee om klauwen vol met geld te verdienen.

Wel rotweer. Dus niet lang gestaan.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Magertjes ook hier in zaandam en purmerend.
Veel Wiis, DS en meh.

[ Voor 22% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-04-2017 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Vandaag nog de deur uit geweest. Viel me ondanks het wisselende weer niet tegen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gj2ih22.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RYFiwrI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruffy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 11:36
Ik ben tevreden met mijn buit van vandaag:

discworld 2 voor ps1
Pokemon silver compleet met doos en handleiding en inlay
Pokemon box ruby en saphire voor gamecube
Samba de amigo voor wii
Bully voor wii
Donkey jungle beat voor wii

Allemaal in goede staat voor in totaal 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:57
Jullie zijn allemaal enorme bofkonten zie ik, hier was het een ramp.

2 kraampjes met games maar daar lag niks leuks tussen op een Rumble Pack voor de DS voor 20 cent na (meegenomen dus, die is kwijt geraakt paar jaar terug).

En ik doel niet alleen qua games, mensen die Fifa titels voor 5 euro verkopen en weigeren daaronder te gaan, geldt ook voor andere games, slechte staat, stank of nog beter zwaar bekrast.

Qua retro hadden alleen die 2 krampjes wat maar de meeste hebben wij al of het was te duur (Lion King SNES voor 30 euro..)

In het algemeen sowieso heel slechte markt dit jaar, veel troep te koop gezien dat rijp voor grofvuil was (gebruikte en versleten schoenen, bah :r )

En mensen die oude magazines verkopen, kwam er 1 tegen die 2 euro vroeg voor magazines als Tina en PU... (PER STUK |:( 8)7 )

Geen commentaar erover, zeer slechte markt en qua games al helemaal.

Totale schade: €0.20

[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 27-04-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
gast7 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:50:
Ik zal wel aftrappen.

Het was vrij koud, maar het zou toch niet gaan regenen veel beter dan vorig jaar.

Niet zo goed als een aantal jaren geleden terug waarbij ik de buit letterlijk haast niet meer kon tillen.

Dit jaar ging het vrij matig, maargoed deals vinden op rommelmarkten is niet bepaald mijn specialiteit.

Koningsdag zie ik altijd als een klein extraatje want deals elders overtreffen gaat bij mij vrij gemakkelijk, desondanks wel een paar titels in nette staat compleet die ook echt hoog in mijn wish list stonden voor de eigen collectie een aangename verassing.

Wel jammer dat ik geen enkele goede ps1 games ben tegen gekomen. De fifa games vielen me erg mee, ik heb er niet veel gezien, wellicht worden ze met uitsterven bedreigd doordat ze in de kliko's belanden _/-\o_

Alle games zijn compleet met boekje op killzone na, ook belangrijk geen slechte disks want die heb ik zeker gezien. Online heb je er haast nooit last van met de echt bekraste discs, wellicht worden ze vaak weggooit voordat ze online worden verkocht wat op de rommelmarkt niet gebeurd.

Ps3

Xbox 360

DBZ 1 euro
Stick of truth 3 euro

Xbox classic

Wii

2 - 3 euro per stuk

Psp

1 euro exit

Gameboy

Roland's curse 2 5 euro

Ps2

Yakuza 1 euro

Bord spel 2 euro

[afbeelding]
Blur, wel met veel plezier gespeeld.

In Den Bosch viel het erg tegen.
Wat PS3, Xbox 360, en Wii (U) echt totaal niks van het oudere spul (MD, (S)NES, etc).
Vorig jaar slechts 1 MD titel gezien (NBA Jam) waar 8 euro voor gevraagd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Report vanuit Diemen.

Amiibo:
Wolf link 7,50 :) <- heel erg happy mee, gaat de collectie in :)

PS4:
4 PS4 spellen 20 euro <- Call of Duty Advanced Warfare, Battlefield 4, Watchdogs en Fifa 15.

360:
2 spellen 5 euro <- niet de grootste top deal maar staat leuk bij de verzemeling. Mass Effect 3 en Resident Evil 6.

Rest wat ik allemaal tegen kwam waren best wel hoge prijzen en had ik er helaas niet voor over :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Vanuit Rotterdam:

Helaas niks gevonden van wat ik stiekem hoopte te vinden (WiiU of New 3DS XL).. totale schade: alleen een rode WiiMote plus met nunchuck voor €12,50 / kunnen we eindelijk met zn 4en mario op de wii spelen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Niets gevonden, dit jaar ook niet op een markt geweest. Retro budget is al opgegaan aan Wii U games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:02
Tja, hier in Den Haag ook vooral rommel, wat xbox360 en ps3 / 4.

Maar onlogisch is dat niet, ten tijde dat je nog wel eens leuk ouder spul tegen kwam was dat 1 tot 3 generaties terug en had je kans dat dat nog wel eens ergens uit een opbergdoos thuis opdook en op een kleedje belandde.

Nu is dat inmiddels weg gegooid of in de handen van mensen die het niet weg willen doen en/of weten wat het waard is

[ Voor 17% gewijzigd door 1nsane op 27-04-2017 20:31 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het overgeslagen, wel het dorp rondgelopen maar niet voor/naar de kraampjes. Meer bezig geweest met/voor de kinderen en gelunched met vrienden. Volgens mij stond er sowieso niet veel en de kans dat je nog iets vindt is sowieso klein. Maar, anderzijds...als ik zie wat sommigen hier bij elkaar hebben gescharreld: nice!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 12:52
ThinClientQ is weer tevreden, maar voor mij is het ook een echte sport.
Iemand moet de eerste zijn op de markt. ;)
  • Gamegear met 12 spellen voor € 9,-
  • Playstation 3 spellen 6 maal, variërend van € 1,- tot € 2,- per stuk
  • DJ Hero 2 voor de Playstation 3, nieuw? Spel is gesealed, € 4,-
  • Playstation 2 spellen 15 maal, variërend van € 0,50,- tot € 2,- per stuk
  • XBOX en XBOX360 spellen 11, variërend van € 1,- tot € 2,- per stuk
  • Nintendo Wii spellen 3 maal, € 2,- per stuk
  • PSP spellen 3 maal, € 2,- per stuk
  • Nintendo 64 Zelda OOT en Mario 64, € 5,- per stuk
  • Nintendo DS en 3DS spellen 4 maal, € 2,- per stuk (Inclusief Mario Kart 7) O+
  • V-tech spellen 2 maal, € 1,50,- per stuk
  • 2 HP laptop adapters, € 10,- per stuk
  • Netgear Switch gigabit, € 10,-
  • TP-Link router, € 2,-
Niet op de foto's; kleren, gezelschapsspellen en barbi's voor de kleine.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2jb8qvn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/70i5ar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Nou nou, niet bepaald een vetpot te noemen (vergeleken met vorige jaren) :+

Vorig jaar had ik ook weinig, laatste dorpje toevallig een mint boxed cib gameboy micro voor zeer weinig gevonden.

Huilen met de pet op zullen we maar zeggen.

[ Voor 55% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-04-2017 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 21-09 12:52
gast7 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:50:
Ik zal wel aftrappen.

Ps3

Xbox 360

DBZ 1 euro
Stick of truth 3 euro

Xbox classic

Wii

2 - 3 euro per stuk

Psp

1 euro exit

Gameboy

Roland's curse 2 5 euro

Ps2

Yakuza 1 euro

Bord spel 2 euro

[afbeelding]
Ben jij naar Nijmegen geweest? Die Southpark Stick of Truth herken ik ..
Je stond langs mij, ik legde hem neer om de andere spellen te bekijken, en toen had jij hem al. :+

Volgende keer laat ik hem niet los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:51:
Nou nou, niet bepaald een vetpot te noemen (vergeleken met vorige jaren) :+

Vorig jaar had ik ook weinig, laatste dorpje toevallig een mint boxed cib gameboy micro voor zeer weinig gevonden.

Huilen met de pet op zullen we maar zeggen.
Een mint micro gaat voor een aardige duit al helemaal als hij mint (zeer netjes) is.

100 - 150 +

Lijkt me beter dan sjouwen met tientallen ps2 en wii games etc.

Een echt collectors stuk ik zou niet klagen :9~

@ThinClientQ

Die Wipeout Pulse voor de ps2 had ik ook wel willen vinden, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Misschien dat iemand hier nog interesse heeft in een mooi boek over de SNES

The unofficial SNES/Super Famicom: a visual compendium, via @Kickstarter https://www.kickstarter.c...-famicom-a-visual-compend

Of Playstation:

PlayStation Anthology, via @Kickstarter https://www.kickstarter.c...603/playstation-anthology

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn loot van koningsdag en de gamebeurs van afgelopen zondag ^^

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17966337_1731445376870787_5196375692059381812_o.jpg?oh=f8c5af77189001d8e96e386ce5990435&oe=5981BA1B

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18193714_1736212303060761_7359536673541691901_n.jpg?oh=9c1a1c2b294cc7ec841f58f3755bfb94&oe=597BDFBA

heb shen mue 2 voor 25 kunnen kopen _/-\o_ daar was ik best wel verbaast over aangezien deze toch bij een handelaar stond :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Mooie vangst hoor!!

Je bent IMO de enige die retrogames heeft weten te scoren die ook echt de moeite zijn. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:00:

Je bent IMO de enige die retrogames heeft weten te scoren die ook echt de moeite zijn. oOo
Waarom zo gechargeerd? Lees hier bijv. ergens boven een DIscworld II voor de PS1, wat een geweldig spel is en een goede "vangst". Die GameGear hierboven mag er voor dat geld ook zeer zeker zijn.

Anyway, mooi dat een aantal van jullie goed geslaagd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:00:

naah valt ook wel mee toch ?:P de rest hierboven heeft ook leuke spullen weten te kijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist Is niet gechargeerd maar niet meer dan een persoonlijke mening; Discworld ken ik niet en als SEGA fan zijnde vind ik de GeamGear een waardeloze handheld, die batterijen vreet een lelijk scherm heeft en lomp en groot is.

Ieder z'n mening toch? Even goeie vrienden als een ander het wel tof vindt ;)

Edit: Handhelds vind ik zelfs in het algemeen helemaal niks; Voor mij is het kinderspeelgoed en vind ik het een treurig gezicht om een volwassene op straat te zien lopen of in de trein te zien zitten met een handheld maar als jij volwassen bent en er toch mee gaat lopen dan moet je dat helemaal zelf weten.

Veroordelen zal ik je niet maar het wegstoppen dat ik het er zeer kinderachtig uit vind zien als een volwassene met een stuk speelgoed over straat loopt dat kan ik ook niet. Persoonlijk zou ik me doodschamen om zo over straat te gaan maar daardoor hoeft nog niet iedereen het op dit vlak met mij eens te zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2017 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:13:
@Exorcist Is niet gechargeerd maar niet meer dan een persoonlijke mening; Discworld ken ik niet en als SEGA fan zijnde vind ik de GeamGear een waardeloze handheld, die batterijen vreet een lelijk scherm heeft en lomp en groot is.

Edit: Handhelds vind ik zelfs in het algemeen helemaal niks; Voor mij is het kinderspeelgoed en vind ik het een treurig gezicht om een volwassene op straat te zien lopen of in de trein te zien zitten met een handheld maar als jij volwassen bent en er toch mee gaat lopen dan moet je dat helemaal zelf weten.

Veroordelen zal ik je niet maar het wegstoppen dat ik het er zeer kinderachtig uit vind zien als een volwassene met een stuk speelgoed over straat loopt dat kan ik ook niet. Persoonlijk zou ik me doodschamen om zo over straat te gaan maar daardoor hoeft nog niet iedereen het op dit vlak met mij eens te zijn.
Ik vind anders dat je een vrij uitgesproken mening hebt :+ Het gaat toch om de games, en niet om het ding waarop je ze speelt? Maar idd, ieder zijn ding. Ik heb juist het tegenovergestelde, ik vind het juist cool als ik volwassenen buiten zie met een 3DS, Vita of Switch :P Neem dan ook af en toe samen met mijn collega's de Switch mee naar het werk om tijdens de vrijdagmiddag borrel samen een potje te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is iets heel anders dan de verzameldrang/waarde. Ik heb nog nooit over straat gelopen met een handheld en zal dat ook nooit doen, noch zal ik ooit nog in een trein of bus gaan zitten voor de lol :+

Desalniettemin zijn het leuke items om (en dara gaat het om) voor die prijs op de kop te tikken, toch? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Seroczynski; Juist goed dat je er totaal anders over denkt dan ik: dat maakt mensen leuk en interessant. Zou me niks lijken een wereld waarin iedereen het over elk onderwerp met mekaar eens is :r

Een uitgesproken mening heb ik zeker idd maar die is niet bedoeld om een ander af te vallen maar puur om hoe ik er zelf tegenover sta.

Even goeie vrienden als je van handheld gaming houdt, daar ben je voor mij absoluut geen minder persoon door ;)

@Excorcist; op dat punt ben ik het met je eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over handheld gaming gesproken: gisteren een PSP componentkabel binnengekregen vanuit China. 2 of 3 Euro inc. verzenden: werkt top! Jammer dat er voor de PSP weinig tot geen point and click adventures zijn uitgekomen. Mystery Team komt nog een beetje in de buurt maar voor het genre ben je op de DS veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RhXqoWQ.png

Korokoro Kirby (Kirby Tilt 'n' Tumble) kwam vandaag met de post. De Game Boy Color game heeft een ingebouwde tiltsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potato42 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:04:
Misschien dat iemand hier nog interesse heeft in een mooi boek over de SNES

The unofficial SNES/Super Famicom: a visual compendium, via @Kickstarter https://www.kickstarter.c...-famicom-a-visual-compend

Of Playstation:

PlayStation Anthology, via @Kickstarter https://www.kickstarter.c...603/playstation-anthology
Ugh....die snes versie lijkt me erg tof. Maar is niet goedkoop. ( ik wil niet alleen een pdf, en als ik dan toch geld uitgeef wil ik ook een hardcover)

Ik heb ook nog nooit iets gebacked bij kickstarter.

Is dit van dezelfde gasten die ook dat md/genisis boek gemaakt hebben?

Haha ik het gedeeltelijk wel met je eens echter waar trek je dan de grens? Sommigen vinden pokemon games alleen voor kids. Hell mijn vader heeft me op een gegeven moment gevraagd of ik 'niet te oud werd voor die spelletjes'. Alle games dus he, niet specifiek pokemon.
Voor mij is volwassenheid juist doen wat je leuk vind ondanks dat anderen het misschien afkeuren (uiteraard zonder anderen lastig te vallen en/of de wet tw breken :p )

Ik ben dus zo'n ouwe vent die rustig pokemon in de trein speelt. Enige waarbij ik echt wat schaamte had is toen ik een ds zelda speelde en iets moest zeggen of blazen in de microfoon ofzo :$

[ Voor 52% gewijzigd door Sagat op 29-04-2017 19:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Gister weer wat reacties van goudzoekers op Marktplaats gekregen.
Had op DS spellen geboden. €10 voor 5.
Wilde ze er €65 voor 8)7
Goed, er zat Teenage Zombies tussen.
Maar de rest was shovelware, zoals Cooking Guide en Beyblade.

Weer een andere wilde €10 per DS spel. Waaronder CSI, Hannah Montana en DS Think.
Was maar 1 spel wat het waard was (Metroid Prime pinball).

Nog 1 wilde ook €10 per DS spel, waaronder 2 Nintendogs spellen. Alleen 2 andere spellen waren dat waard.

Toch nog 10 PS2 spellen opgehaald voor €10. Niet heel interessant (voetbal, NBA, paar Call of duties, San Andreas, Gran Turismo 4), maar ik had ze nog niet.

Ik ben trouwens al bijna 40 en speel nog steeds games (portable heb ik altijd thuis gespeeld. Was geen fan van meenemen. Was ik te zuinig op mijn spullen voor). Is niet veel anders dan films kijken toch? Ik zie zat volwassenen die science fiction films of superheldenfilms kijken. Daar zegt niemand wat over...

[ Voor 18% gewijzigd door Xyphoid op 29-04-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat Mijn persoonlijke grens ligt bij handheld gaming opzich.

Zelf hou ik er ook gewoon niet van, gamen doe ik alleen op tv of monitor.

Pokemon speel ik wel hoor; de GB, GBC en GBA delen maar dan wel via de Gameboy player op de televisie.

Vind Pokemon best leuk alleen als je veel andere games in het zelfde genre gespeeld hebt is Pokemon wel een van de aller makkelijkste games, mag van mij wel wat pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op vakantie toevallig nog retro en handheld gaming gecombineerd. Lekker megaman gespeeld op mijn 3ds. Enige nadeel vind ik dat de controls wat minder comfy zijn. Ik had eventueel natuurlijk een home console kunnen meenemen (en had ook mijn switch mee) maar erg veel lol mee gehad met maxinale portability. Dat is toch waar het voor bedoeld is. Maar idd, ben het helemaal met je eens dat het is goed dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. (Of zoals mijn hagenese ex-collega het mooi samenvatte 'iedere gek zijn gebrek').

Denk dat ik ook absoluut meer thuis heb gespeeld dan onderweg met mijn portable systemen. Helemaal door de gb(a)player. Heb die zowel voor de snes als voor de cube.

Gamegear leek me vroeger leuk, nog wel leuker dan de lynx. Maar gb was goedkoper, en natuurlijk die library. Een tv tuner vond ik in die tijdook een megavet concept, maar dat was technisch ook matig en niet erg portable geloof ik (of het werkte niet of nauwelijks in nederland?)

En pokemon easy? Op de emu laatst een vriendinnetje van mijn dochter een ouwe gba pm laten spelen (fire red geloof ik) alle wilde pm's werden ge-one shot door haar charizard, maar in de gym was ze vrij kansloos tegen de steensoorten. Nog best pittig. Enige wat ik haar kon adviseren was haar gevangen pm's levellen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Sagat schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:29:
[...]

Ugh....die snes versie lijkt me erg tof. Maar is niet goedkoop. ( ik wil niet alleen een pdf, en als ik dan toch geld uitgeef wil ik ook een hardcover)

Ik heb ook nog nooit iets gebacked bij kickstarter.

Is dit van dezelfde gasten die ook dat md/genisis boek gemaakt hebben?
Tsja goedkoop is inderdaad anders, nog wel goedkoper dan het Sega boek, maar die heb ik wel besteld.
Hij komt binnenkort dan zal ik wel wat plaatjes posten.

Was ook de 2e keer dat ik iets via kickstarter heb gefund.
De eerste keer was een Sega spel Tanglewood (komt rond de kerst uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Sagat schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:22:
Op vakantie toevallig nog retro en handheld gaming gecombineerd. Lekker megaman gespeeld op mijn 3ds. Enige nadeel vind ik dat de controls wat minder comfy zijn. Ik had eventueel natuurlijk een home console kunnen meenemen (en had ook mijn switch mee) maar erg veel lol mee gehad met maxinale portability. Dat is toch waar het voor bedoeld is. Maar idd, ben het helemaal met je eens dat het is goed dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. (Of zoals mijn hagenese ex-collega het mooi samenvatte 'iedere gek zijn gebrek').

Denk dat ik ook absoluut meer thuis heb gespeeld dan onderweg met mijn portable systemen. Helemaal door de gb(a)player. Heb die zowel voor de snes als voor de cube.

Gamegear leek me vroeger leuk, nog wel leuker dan de lynx. Maar gb was goedkoper, en natuurlijk die library. Een tv tuner vond ik in die tijdook een megavet concept, maar dat was technisch ook matig en niet erg portable geloof ik (of het werkte niet of nauwelijks in nederland?)

En pokemon easy? Op de emu laatst een vriendinnetje van mijn dochter een ouwe gba pm laten spelen (fire red geloof ik) alle wilde pm's werden ge-one shot door haar charizard, maar in de gym was ze vrij kansloos tegen de steensoorten. Nog best pittig. Enige wat ik haar kon adviseren was haar gevangen pm's levellen.
De gameboy is voor mij van vroeger en dat was een geweldig apparaat.
Mijn neven hadden een lynx en die heb ik 5 jaar geleden een gekocht eb dat is toch een stuk beter dan de gameboy moet ik zeggen. Heb leuke game bij de lynx maar speel er nauwelijks mee tegenwoordig, een tijd geleden vooral Chips Challenge en Crystal Mines 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten het imago 'probleem' van handhelds. Is er dus ook het technische. Controls kunnen minder zijn. En de allereerste gb had gewoon problemen met low light en helemaal met scrollen en blur. Maar wat dat betreft was de switch een meesterzet. Dezelfde game, dezelfde save en dezelfde controls.

En zelfs telefoons worden interresant als je een goede controller koppelt.

Maar vrijwel altijd zal ik wanneer ik kan kiezen dezelfde game liever op een home console spelen vs handheld. Dus wat dat betreft snap ik goed dat consoles4life handhelds niks vind.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat; Pokemon vind ik makelijk omdat ik altijd een uitgebalanceerde party bij me heb (Psychisch, Gras, Water, Elektrisch, Vuur en een open slot dat ik steeds wissel)

Door in een Stone gym bv met Water, gras of metaal pokemon aan te komen heb je een zeer groot voordeel; als je dan ook nog eens tactisch speelt door te beginnen met een slaap of gif aanval (die meerdere beurten aktief blijft) wordt het helemaal makkelijk.

Over Handhelds; vroeger had ik wel GB, GBC en GBA maar sinds ik een gameboy player heb vind ik het op tv leuker om de games te spelen.

Later had ik ook nog een DS maar die heb ik een kleine 10 jaar terug omgeruild voor een PS2 met een stapel games.

De hoofdreden dat ik niet van handhelds hou blijft toch dat ik veel liever speel op een grote tv.

Verzamelwaarde (wat Exorcist aangeeft) heeft het zeker wel, maar voor mij persoonlijk is dat niet genoeg zodra ik bij voorbaat al weet dat ik er toch niet op ga gamen.

Verzamelen is een groot gedeelte van de hobby. Toch wil ik geen hard- of Software in huis hebben waar ik nooit iets mee zal doen. De hobby neemt een hoop kastruimte in beslag en die ruimte probeer ik zoveel mogelijk te besteden aan consoles en games die ik zo nu en dan ook echt gebruik.

Om die reden hoef ik bijvoorbeeld ook geen CDI te hebben maar dat een ander die wel wil hebben in zijn/haar collectie is natuurlijk Prima.

Een console moet bij mij ook minimaal 30 games hebben die meer dan de moeite waard zijn anders skip ik dat systeem; Voor mij dus ook geen SEGA CD en 32X, dan besteed ik dat budget liever aan het opbouwen van grotere en vettere Mega Drive en Master System game libraries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Sagat schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:22:

Dan heb je het denk ik over het eerste stuk met Charmander, daar ben je inderdaad vrij kansloos tegen Brock (steensoort) zonder eerst wat te grinden en lvl14-15 te zijn met Charmander. Dan is het vrij simpel te behalen, daarna is Misty ook een uitdaging, je komt immers geen enkele elektrische pokemon tegen voor haar gym, eventueel een gras pokémon als je goed zoekt maar die moet je ook eerst wat trainen. Vanaf daar is het easy... Je komt achtereenvolgens leukere pokémons tegen zoals bijvoorbeeld Abra... Zelf had ik een Magikarp gekocht voor Y500 van zo'n figuur in een van de pokecenters, die grinden tot lvl20 en je hebt een (in verhouding met de pokémon in de buurt) enorm sterke Gyrados :+ .

Afijn, de spellen zijn niet moeilijk maar een beetje tact en inzicht wat op elkaar werkt is wel nodig. Het net zoiets als in een FPS shoot met je pistool tegen een sniper op gaan van lange afstand ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 00:57
Hah de handheld discussie, als ik met de trein moet neem ik mn originele gameboy wel eens mee. F y'all! :P
Alleen jammer als het avond is, dan zie je niks meer :+
Moderne handhelds trekken me niet echt

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 30-04-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Exorcist schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:00:
[...]
Dat is iets heel anders dan de verzameldrang/waarde. Ik heb nog nooit over straat gelopen met een handheld en zal dat ook nooit doen, noch zal ik ooit nog in een trein of bus gaan zitten voor de lol :+
Ik wel.. weet nog goed hoe stoer ik me voelde met de 1e gameboy (zwart/wit schermpje zonder verlichting) op het schoolplein... hij ging ook gewoon mee op de achterbank in de auto. 8) toffe tijden!

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 22-09 09:50
Handhelds en kinderachtig..... ik ben tegen de 40 en neem ook altijd mijn 3ds mee op zakelijke reis. Heerlijk even gamen op de 3ds in de lounge van het hotel. Ik heb nog nooit gezien dat iemand mij verafschuwd aankeek, te druk met gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:47
Neo Geo heeft altijd mijn interesse gehad. Vroeger als kleine jongen keek ik verlekkerd naar zo'n AES console. Deze was destijds onbetaalbaar en nu nog steeds. Toch wil ik graag gaan starten met een Neo Geo collectie. De CD console is een alternatief, maar die laadtijden....

Daarom is mijn oog gevallen op de Neo Geo Pocket Color. Ik heb al best wat zoekwerk gedaan op internet. Ik heb de volgende NL webwinkels gevonden: neogeostore.com, nedgame.nl en foregames.nl.
Kennen jullie nog meer (web)winkels die NGPC spellen verkopen?
Op eBay is trouwens ook veel aanbod te vinden, maar mijn voorkeur gaat (eerst) uit naar NL winkels.

Mijn voorkeur gaat trouwens naar de UK/EUR/PAL plastic verpakkingen, of eventueel US (kartonnen verpakking). Het liefst geen JAP, omdat dan de handleiding niet in het Engels is.

Indien jullie zelf wat willen verkopen, stuur me dan maar een PM.

Kennen jullie verder nog goede websites voor Neo Geo met een actief forum? De enige die ik heb gevonden is neo-geo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Voor een oude handheld is de neo geo pocket color vrij speelbaar. Heel anders dan de gameboy classic a gameboy color. Toch wel een stuk beter.

Met name veel Leuke 2d Vecht titels met goede soepele controls wat wel nodig is voor de games voor dit systeem en zijn games. Ook voor andere genre's zeer goede titels. Grafisch ziet het er mooier uit en qua geluid ook zeker niet slecht

Ik ben persoonlijk meer een console gamer, maar voor de afwisseling is het toffe handheld. Naar mijn mening beter dan de gameboy classic, gameboy color, game gear en vele malen beter dan de atari lynx _/-\o_

Echter wel een relatief dure console om voor te collecten gezien je al gauw op de 50 euro uitkomt voor de complete games vaak meer als we het over europese games hebben.

Als je het puur wilt spelen dan zijn losse carts de weg om te gaan.

Amerikaanse verpakkingen zijn vaak 50% van de prijs in vergelijking met de europese varianten als je wat wilt besparen, Echter heb je dan wel last van slechte staat verpakkingen. Japans uiteraard vaak nog minder.

[ Voor 4% gewijzigd door gast7 op 01-05-2017 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:19:
Hah de handheld discussie, als ik met de trein moet neem ik mn originele gameboy wel eens mee. F y'all! :P
Alleen jammer als het avond is, dan zie je niks meer :+
Al eens nagedacht over een mijnwerkershelm? Werkt in het donker prima in combinatie met de classic Gameboy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Onze kringloop had mario bros 3 in doos met boekje voor welgeteld 0,50 cent. Had m wel, maar niet met kartonnen doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

sugarlee89 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
Onze kringloop had mario bros 3 in doos met boekje voor welgeteld 0,50 cent. Had m wel, maar niet met kartonnen doos.
Ik ga van de week daar maar weer eens langs dan :)

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pat-Juh schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:38:
[...]

Dan heb je het denk ik over het eerste stuk met Charmander, daar ben je inderdaad vrij kansloos tegen Brock (steensoort) zonder eerst wat te grinden en lvl14-15 te zijn met Charmander.
You are right sir! Geen idee welk level de charmandert is, maar op zich redelijk dicht in de buurt van wat je aangeeft. Echter zijn vuur aanval doet gewoon vrij weinig op de steen soorten, en de Onix heeft een aanval die Charrie in 2 hits dood heeft, en de rest van het gepeupel (ze heeft an sich wel wat andere pm's maar ondanks mijn aandringen niet/amper gelevelled) met 1 hit.
Dan is het vrij simpel te behalen, daarna is Misty ook een uitdaging, je komt immers geen enkele elektrische pokemon tegen voor haar gym
Ha in 'mijn' fysieke versie (gameboy color pm red dus) was dat idd ook het geval (vziw, het is alweer een tijdje geleden) echter in deze Fired Red rom (gba) zit er gewoon een pikachu in het eerste bos. Misty lijkt me dus niet zo heel spannend, mits pika wat levelt.
,
eventueel een gras pokémon als je goed zoekt maar die moet je ook eerst wat trainen. Vanaf daar is het easy... Je komt achtereenvolgens leukere pokémons tegen zoals bijvoorbeeld Abra... Zelf had ik een Magikarp gekocht voor Y500 van zo'n figuur in een van de pokecenters, die grinden tot lvl20 en je hebt een (in verhouding met de pokémon in de buurt) enorm sterke Gyrados :+ .

Afijn, de spellen zijn niet moeilijk maar een beetje tact en inzicht wat op elkaar werkt is wel nodig. Het net zoiets als in een FPS shoot met je pistool tegen een sniper op gaan van lange afstand ;).
Eens, maar het verbaasde me dat nintendo het dus voor chari spelers best lastig maakt. Helemaal gezien hij toch best populair is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:56:
Neo Geo heeft altijd mijn interesse gehad. Vroeger als kleine jongen keek ik verlekkerd naar zo'n AES console. Deze was destijds onbetaalbaar en nu nog steeds. Toch wil ik graag gaan starten met een Neo Geo collectie. De CD console is een alternatief, maar die laadtijden....

Daarom is mijn oog gevallen op de Neo Geo Pocket Color. Ik heb al best wat zoekwerk gedaan op internet. Ik heb de volgende NL webwinkels gevonden: neogeostore.com, nedgame.nl en foregames.nl.
Kennen jullie nog meer (web)winkels die NGPC spellen verkopen?
Op eBay is trouwens ook veel aanbod te vinden, maar mijn voorkeur gaat (eerst) uit naar NL winkels.

Mijn voorkeur gaat trouwens naar de UK/EUR/PAL plastic verpakkingen, of eventueel US (kartonnen verpakking). Het liefst geen JAP, omdat dan de handleiding niet in het Engels is.

Indien jullie zelf wat willen verkopen, stuur me dan maar een PM.

Kennen jullie verder nog goede websites voor Neo Geo met een actief forum? De enige die ik heb gevonden is neo-geo.com.
Ik weet niet hoe hardcore verzamelaar je bent, maar volgens mij zijn er steeds meer repro carts, al dan niet zelfs ala 150 in 1 games. Dat is misschien nog een alternatief als je eenmaal een AES console hebt. Of optie 2 voor de arcade versies gaan en die gebruiken middels convertor kits ofzo?

Ikzelf vond en vind neo geo ook nog steeds vet, echter de grote games zijn op bijna alle systemen vanaf de snes wel te krijgen, en vanaf ongeveer de ps2 ook wel arcade perfect te noemen. Voor de overige games is emulatie (pi of pc oid) wat mij betreft een prima alternatief. Ik moet ook zeggen (volgens mij al eerder genoemd hier) dat bijvoorbeeld een magician lord me erg tegenviel. (waar ik metal slug, kof etc nog wel geweldig vind). Maar als ik mijn mening aan zou passen zou ik denk ik nog liever een vc versie aanschaffen dan zo'n dure cart.

Maar (ook al vaker gezegd :> ) ik doe het om de spellen te spelen, niet om te verzamelen. Mogelijk veranderd dit nog is als mijn gameroom ooit is af komt :+

Ik kijk er wel naar uit om iig mijn cd games mooi uitgestald te hebben en als dat gelukt is, moet ik ook maar is gaan nadenken of mijn berperkte cart games verzameling via videotheek style hoesjes + lables mooi uitgestald kan worden.
Ik denk dat ik met nes, snes,n64 en MD misschien net aan een kleine 50-60 titels kom...heb natuurlijk ook nog wat handheld games (gameboy/color, gba, ds en 3ds) .....dan gaat het toch al richting de 90 of misschien wel 100 :9

Edit:
btw over uitstallen gesproken.........hoe bewaren jullie de Guitar hero guitar(s)? Mijn x360 variant was nog te de-assembleren, maar de ps4 exemplaren niet.......Weet niet of ik 'wall space' wil opofferen om ze op te hangen. Sterker nog, omdat ik de ps4 stijl van spelen niet echt fijn vind, overweeg ik zelfs om die versie te verkopen en lekker de 360 versie te gebruiken als ik zin krijg. Ik heb daar deel 2,3 en GH metallica op, dus ook nog aardig wat liedjes om mezelf mee te amuseren.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 01-05-2017 17:27 ]

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.