Ja ik heb er meerdere malen mee in mijn handen gestaan, echter ik heb bionic commando al en ook 1942 (die op ps3), en ook final fight en puzzle fighter dus te cheap om er geld aan uit te geven. Al hoewel ik zie dat commando 3 (wolf of the battlefield er ook op staat, dat vind ik dan wel interresant en die heb ik nog niet

)
Ik geef zelf niet zo veel om fysiek vs digital, ik koop vooral om te spelen (of in mijn geval te weten dat ik het kan spelen

) in plaats van om het uit te stallen.
Mede hierom heb ik ook twijfels over mijn retro collectie op megadrive vlak, itt toch mijn andere consoles heb ik die niet gehouden, maar recentelijk erbij gekocht, dus geen bestaande (mini) collectie van titels.
A. een usa genisis moet kopen en mijn nl megadrive moet verpatsen. Een everdrive vind ik in die situatie ook interresant.
B. mijn pal md modden en dan zo'n everdrive aanschaffen of games hunten, geen idee hoe duur de hobby dan word....
C. serieus worden in emulatie. Dus of een Pi nemen, of kijken hoe goed gamen via mijn steam link werk, limbo ging prima bijvoorbeeld, maar snellere platformers en shmups lijken me niet te doen via streaming....dan is een pi toch wel leuker en je kan er gelijk een kodi box van maken...het is wel duidelijk welke optie mij het meeste trekt
D: ik heb ook een gemodde orginele xbox, daar kan je natuurlijk ook al heel veel 16 bit en oudere arcade games op spellen. Een pi is wel een stukje zuiniger natuurlijk.
Ook twijfel ik om iets van een vitrine kastje/plank te maken en daar mijn consoles in uit te stallen. daadwerkelijk spelen op mijn retromachines doe ik maar weinig, maar das een beetje kip ei verhaal, ik moet nog steeds een keer mijn tv meubel verplaatsen. Retro gamen op een retro tv is wel een stukje interresanter en soms grafish ook mooier dan op lcd (speelde laatst kof op mijn pc, en daar stoorde ik me meer aan de gfx dan bij de x360 versie op mijn plasma....puur omdat ik er dan verder vanaf zit vermoed ik. Via de crt tv zie je er op en heb je die natural smoothing
Maar zelfs in die situatie....denk niet dat ik alles ga aansluiten...noodzaak voor de saturn en n64 is bijvoorbeeld al erg laag en mijn van 2600 mis ik eigenlijk geen enkele game. Het zou vooral de snes en ps2 zijn die ik graag gemakkelijk beschikbaar heb......en in iets mindere mate de cube, omdat ik mijn euro games ook via de wii kan spelen, die aan mijn tv zit. Voor een tientje (5 euro voor metal slug anthology en mega man anthology) vallen al een paar van de games af.
Fijne van een cube is natuurlijk ook de gba speler.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sagat op 02-01-2017 15:43
]