Makkelijk geld verdienen misschien welJumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:55:
[...]
Het is natuurlijk makkelijk geld verdienen om Retro games opnieuw (wel of niet opgepoetst) uit te brengen voor een klein bedrag. Ik doe er niet aan mee, of het moet echt een hele goede remaster zijn.
Er zijn echter enkele extra opties waarvan het beste natuurlijk online gameplay is oftwel nieuwelingen hebben een betere kans om goed te worden in het spel, verder grafisch vaak netjes opgepoets en zowat altijd de arcade perfect port.
En dan niet te vergeten een heel stuk goedkoper, ik zie namelijk niet iedereen graag 80 a 120 euro voor een street fighter III third strike voor de dreamcast neerleggen inplaats van minder dan 10 euro voor de xbox live.
Makkelijke manier uiteraard maar er valt dan ook heel veel te besparen naast het gemak dat het met zich mee brengt. Ik zelf zie er geen nadelen in, het is voordelig het is verbeterd het is gemakkelijk. Als je de game nog niet hebt en je zou het wel willen spelen dan heb ik voor jou de vraag.
Zou jij een street fighter third strike voor ongeveer 100 euro origineel kopen of voor 6 a 10 euro online? Vrij onwaarschijnlijk dat je de voorgaande game voor minder dan 40 euro zult vinden wat al een steal is, maar misschien kan je hem in een deal kan vinden voor 2,50
Het enige wat mist is de originele game hebben, maar voor de gameplay is een nieuwe online versie het beste, tevens ook geen slijtage van een disk.
Veel mensen klagen dat het geld kost, maar er zitten zoveel voordelen aan vast. Ik vind niet dat online retro games afgekraakt kunnen worden dat het cheap is om een oude game voor een klein bedrag nogmaals online te verkopen.
En in vergelijking met I phone games die geld kosten is dit natuurlijk een lachertje gezien dat gewoon echt troep is.
Zonder deze online goedkope rereleased games kunnen games als street fighter 3rd strike echt niet competitief gespeeld worden als het origineel gedaan moest worden. is een vrij populaire game voor toernooien geworden, niks cheaps aan naar mijn mening enkel goed om er meer mensen mee te betrekken.
[ Voor 34% gewijzigd door gast7 op 22-10-2016 16:16 ]