Ze zijn er wel, maar die blijven achter bij de verzamelaars...ChokingHazard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:33:
Blijkbaar stellen ze dan gewoon niks voor, anders waren er wel meer Gameboys te krijgen met klepje
Inderdaad - niet te snel roepen dat je iets niet spaart. Ik spaarde vooralsnog alleen GB classic, maar daar is logischerwijs GBA (set aankopen) bijgekomen. Daarna een SNES voor de Super GB player, en daar kwamen wat spellen bij. Vervolgens wil je van die consoles de betere spellen hebben... en dan bedenk je dat NDS ook wel in je straatje past als Nintendo handheld verzamelaar. Die zijn immers tweedehands en nieuw nog best goed verkrijgbaar tegen redelijker prijzen dan die paar zeldzame GB classic spellen die je nog mist...Xyphoid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:56:
En dan te bedenken dat ik niet eens Gameboy Advance spaar, omdat ik die vroeger nooit gehad hebNou ja, blijkbaar vanaf nu wel dus... Nou snap ik waarom mensen soms zoveel van dezelfde console hebben
).
Ik heb me wel meteen gelimiteerd tot de spellen die ik veel op mijn NDS flashkaart heb gespeeld.
*zucht*
Je wordt er wel hebberig van van dat verzamelen...
[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 28-05-2014 15:35 ]