Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
ChokingHazard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:33:
Blijkbaar stellen ze dan gewoon niks voor, anders waren er wel meer Gameboys te krijgen met klepje :p
Ze zijn er wel, maar die blijven achter bij de verzamelaars... :)
Xyphoid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:56:
En dan te bedenken dat ik niet eens Gameboy Advance spaar, omdat ik die vroeger nooit gehad heb 8)7 Nou ja, blijkbaar vanaf nu wel dus... Nou snap ik waarom mensen soms zoveel van dezelfde console hebben :)).
Inderdaad - niet te snel roepen dat je iets niet spaart. Ik spaarde vooralsnog alleen GB classic, maar daar is logischerwijs GBA (set aankopen) bijgekomen. Daarna een SNES voor de Super GB player, en daar kwamen wat spellen bij. Vervolgens wil je van die consoles de betere spellen hebben... en dan bedenk je dat NDS ook wel in je straatje past als Nintendo handheld verzamelaar. Die zijn immers tweedehands en nieuw nog best goed verkrijgbaar tegen redelijker prijzen dan die paar zeldzame GB classic spellen die je nog mist...

Ik heb me wel meteen gelimiteerd tot de spellen die ik veel op mijn NDS flashkaart heb gespeeld. 8)

*zucht*

Je wordt er wel hebberig van van dat verzamelen... :+

[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 28-05-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:42
Flozem schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:32:

Je wordt er wel hebberig van van dat verzamelen... :+
En arm...

- Edit -
Weet iemand waar ik een zwarte Gameboy Advance SP CIB (model AGS-101) kan krijgen voor een redelijke prijs?
De helft van de advertenties op Marktplaats wordt niet op gereageerd.

Wat is een redelijke prijs eigenlijk? Op Ebay zie ik €40 met een grijs, kapot doosje.
En €80 voor een zwart, goed doosje (wat is eigenlijk het verschil met de grijze doos? Andere inhoud?).
Zijn allemaal AGS-001 volgens mij.
En wat is dit nou weer voor doos?

- Edit 2 -
Hmmm. Lees net dat de zwarte AGS-101 alleen in de VS van A uit is gekomen...
In Nederland waren alleen de lelijke Surf Blue, Pink en Tribal.

- Edit 3 -
Laat maar. Ik wil weer dingen hebben die niet te betalen zijn...

[ Voor 82% gewijzigd door Xyphoid op 29-05-2014 00:06 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-10 10:39
Vandaag eindelijk het adapter kabeltje binnen om een AGS-101 scherm in een originele GBA te kunnen plaatsen. Alleen zat hij verpakt in een nieuwe Hello Kitty portemonnee die weer in een of ander etuitje zat. En ik dacht bij het openmaken dat ik het verkeerde gehad had. Gelukkig keek ik nog eens goed in de portemonnee en daar zat het kabeltje in een vakje voor credit cards.

Getest en het werkt. Moet alleen nog een draadje hebben voor extra brightness en dan alles inbouwen in een nieuwe case. En dan is dit de ultieme GBA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Gisteravond op bezoek geweest bij Flozem, was erg gezellig :) Slap lullen kan hij wel haha!

Nog naar huis gegaan met zoals ik al had gezegd een GBC in doos zonder klepje. Leuke avond gehad :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
ChokingHazard schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 09:18:
Gisteravond op bezoek geweest bij Flozem, was erg gezellig :) Slap lullen kan hij wel haha!

Nog naar huis gegaan met zoals ik al had gezegd een GBC in doos zonder klepje. Leuke avond gehad :)
Was inderdaad gezellig. Leuk om weer eens een medetweaker te ontmoeten. (Weet ff niet zeker of Patryk ook op tweakers actief is). Mijn vrouw kan trouwens beter lullen. ;)

Veel plezier met de Gameboy. Misschien vind je nog eens een betere om in het doosje te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Of een beter doosje haha. Ja je vrouw kan er ook wat van. Patryk is hier ook actief, onder de naam Patryk :p voor nu ben ik er in ieder geval tevreden mee, zal ooit vast wel worden vervangen voor een andere :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Ik zag dit item voorbij komen op Dealextreme. Vraag me af of dit ook gaat werken met de Dreamcast. Iemand ervaring? :)

Edit: laat maar, dit werkt precies andersom :+.

[ Voor 9% gewijzigd door ksborg op 29-05-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
ChokingHazard schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:33:
Zoals ik al had aangegeven ben ik inmiddels een Playstation 2 met games rijker.

[afbeelding]

[afbeelding]

's Avonds bij iemand anders ook nog wat gratis pc-games opgehaald.

[afbeelding]

Weinig retro aan, maar onderstaande games zaten er ook bij:

[afbeelding]

Als ik eerlijk ben, ken ik geen van deze retrospellen. Is iemand van jullie er bekend mee?
GAST! WIng Commander is classic.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
DarkElement schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:17:
[...]

GAST! WIng Commander is classic.
Hoi Joey :w jij ook hier?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Zeker en wat dat batterijklepje van die Gameboys betreft, die ik heb ik op 8-jarige leeftijd ook allemaal zoek laten raken. Heb nog een transparant paarse color + oud grijs groenscherm-blok liggen. Beiden zonder klepje :p en die doe ik nooit van mijn leven weg, al heb ik nog zo weinig spellen erbij zitten.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-10 09:41
PluueeR schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:32:
Getest en het werkt. Moet alleen nog een draadje hebben voor extra brightness en dan alles inbouwen in een nieuwe case. En dan is dit de ultieme GBA :)
Vet idee, zit hier ook al een tijdje aan te denken. Ben benieuwd naar foto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Patryk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:33:
[...]

Vet idee, zit hier ook al een tijdje aan te denken. Ben benieuwd naar foto's. :)
Vooruit dan maar :)

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5111/14317715833_2f84497e60_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5481/14110898778_1a1bd4deb1_z.jpg

Het verschil is in het echt groter dan op de foto. Ook zal het in donker beter zijn denk ik. Wel heeft het scherm wat last van ghosting. Geen idee of de AGS101 dit ook heeft. Of dat er verschil zit tussen dit scherm en dan van de AGS101. Het solderen van het draadje voor extra brightness viel me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
PluueeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Vooruit dan maar :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Het verschil is in het echt groter dan op de foto. Ook zal het in donker beter zijn denk ik. Wel heeft het scherm wat last van ghosting. Geen idee of de AGS101 dit ook heeft. Of dat er verschil zit tussen dit scherm en dan van de AGS101. Het solderen van het draadje voor extra brightness viel me alles mee.
Fijn dat er hier medetweakers zijn. Ik heb ook een schermpje ingebouwd in de classic gba. Wat ik mij echter afvroeg is hoe je het schermpje regelt. Zodra een spel gestart is loopt er echter een soort van refresh over het scherm waardoor de kleuren niet meer juist zijn. Enig idee hoe ik dat kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ik had wel een soort blauwe gloed in het begin. Had de ribon op het moederbord niet gelockt :)

Wat bedoel je precies met een refresh? Ik zie een soort van lichte bibbering in het scherm wat vervelender wordt wanneer je naar links of rechts loopt met Mario. Het is overigens niet zo erg als ik hier omschrijf. Nog altijd veel fijner dan een gewone GBA of GBA SP.

Heb jij het brightness kabeltje ook vast gesoldeerd? Zonder doet ie het ook, maar is het scherm donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
PluueeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:18:
Ik had wel een soort blauwe gloed in het begin. Had de ribon op het moederbord niet gelockt :)

Wat bedoel je precies met een refresh? Ik zie een soort van lichte bibbering in het scherm wat vervelender wordt wanneer je naar links of rechts loopt met Mario. Het is overigens niet zo erg als ik hier omschrijf. Nog altijd veel fijner dan een gewone GBA of GBA SP.

Heb jij het brightness kabeltje ook vast gesoldeerd? Zonder doet ie het ook, maar is het scherm donkerder.
Ja, het brightness kabeltje ook vast gesoldeerd, anders is ie idd enkel de donkere stand.

Wat ik bedoel is dat alles ok is, maar zodra een spel start loopt er van links naar rechts een soort refresh over die alle kleuren wijzigt, alsof je van 16bit naar 8 bit gaat.

Als ik de tijd vind maak ik even een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ok... hmmm... gek. Heb dat (nog) niet gezien.

Heb je naast die refresh ook last van die lichte bibbering die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
PluueeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:06:
[...]
*knip*

Het solderen van het draadje voor extra brightness viel me alles mee.
Ziet er geweldig uit vind ik _/-\o_

Bedankt voor het posten van de foto's. Het soldeerwerk hield mij tegen, maar is inderdaad goed te doen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Ik ga de zolder op om wat oud Gameboy spul van vroeger te zoeken, kom ik dit tegen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8fDAHpo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RQNUIPk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hWKv11B.jpg

Stroomkabel mist helaas, dus even kijken of ik die ergens voor een paar euro kan uithalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Patryk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:00:
[...]

Ziet er geweldig uit vind ik _/-\o_

Bedankt voor het posten van de foto's. Het soldeerwerk hield mij tegen, maar is inderdaad goed te doen zo te zien.
Ja het is echt heel klein wat je moet solderen. Ik keek er ook tegen op. Aan de andere kant. De GBA had ik voor 10 euro gekocht. Ik ben absoluut geen held met solderen. Maar sinds ik een wat betere bout heb en een beetje geoefend heb lukt het wel :) Verbaas me elke keer weer dat het goed gaat hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Patryk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:05:
Ik ga de zolder op om wat oud Gameboy spul van vroeger te zoeken, kom ik dit tegen :D
[...]
Nice... van jezelf of je ouders geweest?
PluueeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:49:
[...]
Ik ben absoluut geen held met solderen. Maar sinds ik een wat betere bout heb en een beetje geoefend heb lukt het wel :) Verbaas me elke keer weer dat het goed gaat hahaha
Lol - ik ken het gevoel. Ik verbaasde me er zelf over dat ik de voeding van de kapotte carkit die mijn vrouw thuis had gebracht kreeg vastgesoldeerd zonder de nabij gelegen zekeringetjes en chips te smelten... Heb je meteen een soldeerstationnetje met regelbare temperatuur gekocht?

[ Voor 54% gewijzigd door Flozem op 29-05-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik kan niet solderen, dus ik waag me er niet aan om mijn GBA te modden. Vind ik toch zonde. Heb al twee SP's AGS-101 besteld, dus...
Heb wel twee potjes speciale geleidende lijm nog liggen die ik ooit heb gekocht. Nooit gebruikt, dus weet niet of het net zo goed werkt als solderen.
Patryk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:05:
Ik wil ook zo'n zolder met verrassingen...
Vandaag Atari 2600 Woody met 25 spellen opgehaald. Ging eigenlijk om de spellen, maar de console had ik nog niet, dus komt wel goed uit. Helaas ziet de doos er niet uit, maar die is toch Duits, dus heeft niet echt waarde voor mij.

Aankopen 29 mei

[ Voor 10% gewijzigd door Xyphoid op 29-05-2014 20:22 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die verzamelaar zijn van neo geo AES ik wel een console met super arcade kwaliteit

Afbeeldingslocatie: http://i62.photobucket.com/albums/h89/Maarten_Koster/IMG_1035_zps48890e7e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
PluueeR schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:32:
Ok... hmmm... gek. Heb dat (nog) niet gezien.

Heb je naast die refresh ook last van die lichte bibbering die ik heb?
Neen, geen last van bibberend beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Flozem schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:44:
Lol - ik ken het gevoel. Ik verbaasde me er zelf over dat ik de voeding van de kapotte carkit die mijn vrouw thuis had gebracht kreeg vastgesoldeerd zonder de nabij gelegen zekeringetjes en chips te smelten... Heb je meteen een soldeerstationnetje met regelbare temperatuur gekocht?
Yep, bij farnell gekocht. Geen Weller kwaliteit, maar ook geen Weller prijs :-) Voor wat ik ermee doe een prima dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ekfad schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:56:
[...]

Neen, geen last van bibberend beeld
Bij nader inzien verwachtte ik misschien teveel van het beeldscherm. Ik verwachtte stiekem ongeveer dezelfde kwaliteit als m'n iPhone 4 haha. Deze dingen zijn natuurlijk pakweg 10 jaar ouder :) Net even in het schemer gespeeld. Ik ben tevreden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 07:21

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:51:
zijn er mensen die verzamelaar zijn van neo geo AES ik wel een console met super arcade kwaliteit
Niet de AES, maar wel de MVS aangezien ik een CMVS in huis heb staan.

Ondertussen bezig met het bieden op enkele MVS titels op MP (zo kom je in weken geen enkele interessante titel tegen, zo heb je er direct 5). En dit keer ook Metal Slug! Dus ja, direct maar een bod uitgebracht op enkele titels.

En ondanks dat ik de aanbieder 1 dag geleden een bericht heb gestuurd met de vraag of we een deal konden maken; zie ik dus dat ie vrolijk MS heeft verkocht en niet eens de moeite heeft genomen om op mijn vraag te reageren :(

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
nwagenaar schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:55:
[...]
En ondanks dat ik de aanbieder 1 dag geleden een bericht heb gestuurd met de vraag of we een deal konden maken; zie ik dus dat ie vrolijk MS heeft verkocht en niet eens de moeite heeft genomen om op mijn vraag te reageren :(
Dat zie je wel vaker op MP.
Niet even de moeite nemen om te reageren, maar wel lekker de advertentie verwijderen, terwijl je al twee weken (!) op antwoord wacht. Eergister ook weer meegemaakt met een vitrinekast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:03

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zo heb ik hier een Xbox met games staan, had afgelopen weekend 2 reacties, eentje wilde 'm komen ophalen, de ander wilde het graag opgestuurd hebben. Degene die wilde ophalen had ik al een reactie gestuurd (niet alleen was zij eerder, maar ik geef de voorkeur voor ophalen), maar reageerde niet heel snel. In de tussentijd al de ander een mailtje gestuurd met rekeninggegevens etc. Toen ineens reageerde die ander wel, ja we kunnen het vandaag of morgen ophalen. Prima, dus ik weer de ander gemaild met excuses, dat het waarschijnlijk niet doorgaat etc. Maar nu zijn we al een week bezig om een afspraak te maken. Toen puntje bij paaltje kwam, moest ze eerst nog overleggen met haar vriend, want het was voor hem. De dagen gingen voorbij en vlak voordat ik dit tikte, had ik nog een laatste mail gestuurd. Ondertussen heb ik een antwoord gekregen dat ze er al eentje gevonden hadden voor minder geld. Prima, MAAR MAIL MIJ DAN DOOS! Nu maar hopen dat die ander nog geïnteresseerd is, zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Dat klinkt zo herkenbaar. Ik heb dat al zo vaak gehad. Laatst nog met een Mega Drive adapter. Twee mensen tegen elkaar opbieden. Mail je ze beide. Geen reactie. Bied dan niet. Wat een hoop dingen betreft is Ebay toch een stuk fijner. Als ze die zaken op Marktplaats integreren (en feedback enzo) dan gaat hier de vlag uit. Moet ik er wel eerst eentje kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Yes! Een Game Boy Advance SP AGS-101 (zwart) CIB met 5 CIB spellen en 1 losse gewonnen voor een mooi prijsje op Ebay. Helaas doosje wel beschadigd door sticker die er af is gehaald, maar dat mag de pret niet drukken :P

Even vergelijken:
Op Ebay drie mensen een vraag gesteld over hun product (twee particulier, 1 winkel).
Binnen 1 dag alle drie gereageerd.

Op MP 5 mensen een vraag gesteld met soms een bod er bij.
Na drie dagen nog steeds geen reactie...

[ Voor 3% gewijzigd door Xyphoid op 30-05-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ebay is voor mijn gevoel sowieso een heel stuk professioneler dan Marktplaats. Marktplaats is niet echt een veilingsite, ben je de hoogste bieder en zie je er toch vanaf kun je met een druk op de knop je bod intrekken. Bij Ebay is dat toch een stuk lastiger. Ik ben meer iemand die een bod uitbrengt om te kijken waar het schip strandt, komt geregeld voor dat ik er alsnog vanaf zie. Klinkt debieler dan het eigenlijk is, maar oke :p Bij Ebay krijg je vaak meteen een negatieve aantekening op je account als je om wat voor reden dan ook je bod wil intrekken.

Ondanks dat moet ik me toch maar eens meer gaan verdiepen in de werking ervan :P

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ebay = rating is heilig dus een verkoper zal altijd zijn best voor je doen anders 1 ster rating en de gevolgen die daar aanvast zitten

MP = schorem dat de heledag niets anders doet dan ads opbieden zodat die van hen meer opvallen, niet reageren op mails/boden/reacties etc... MP gaat te hard achteruit terwijl ebay gewoon de eigenaar is en dit met simpele handelingen kan oplossen!

tweakers.net = het beste van beide werelden geen verplichting tot aankoop bij biedingen zoals op MP maar wel het rating systeem zoals op ebay dus je weet vanwie je wat koopt!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vanmiddag heeft mijn vriendin dit voor mij gevonden bij de kringloopwinkel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/64mHPK851x5yETiSCdOrQ10q/medium.jpg
Game Boy (Color), alle games inclusief handleiding :)
  • Alice in Wonderland (repro cart, inclusief repro handleiding)
  • Donkey Kong
  • Super Mario Land
  • Tetris
Game Boy Advance
  • Lizzy Mcguire
  • Monster's Inc
  • Secret Agent Barbie
Nintendo DS
  • Drawn to Life
  • Looney Tunes Duck Amuck
  • Star Fox Command (met VIP code!)
Nintendo Wii
  • Lego Star Wars the Complete Saga
  • New Super Mario Bros Wii (ook met VIP code!)
En tenslotte een Game Boy Advance SP zilver, in redelijk goede staat. En een losse handleiding voor een originele Game Boy, geen idee waarom die erbij zat :p Soms hoef je er zelf niet naar te zoeken :+ Morgen ga ik weer naar de lokale Used Products, daar ligt soms ook wel eens leuk spul voor een zacht prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Glaanie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:08:
Vanmiddag heeft mijn vriendin dit voor mij gevonden bij de kringloopwinkel:
[afbeelding]
Game Boy (Color), alle games inclusief handleiding :)
  • Alice in Wonderland (repro cart, inclusief repro handleiding)
  • Donkey Kong
  • Super Mario Land
  • Tetris
Goed afgericht... :P

Nice! vooral die Super Mario Land en Tetris.

Vandaag opgehaald na werk

Aankopen 30 mei 2014

2X Gameboy Advance
Super Marioland 2
F-Zero
Pinobee
Castlevania
2X vergrootglas met 1 gewone lader en 1 autolader
Link kabel
Roze tas
Grote zwarte tas (niet op foto)

Ging me eigenlijk om de games, maar gelukkig had ik die twee Advances nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

OMG, ik hou van mijn vriendin! Zojuist heeft ze een Amiga CD32 op de kop getikt, inclusief de game Trolls en een demo CD. Werkt allemaal en ziet er nog netjes uit. Ik moet alleen nog even wachten, want mijn schoonouders gaan het oppikken in Almere, dus hopelijk van de week foto's! Superzeldzaam is het misschien niet, maar ik heb wel wat met (deels) geflopte consoles, zo koester ik ook mijn Atari Jaguar en Sega Mega CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Glaanie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:44:
OMG, ik hou van mijn vriendin! Zojuist heeft ze een Amiga CD32 op de kop getikt, inclusief de game Trolls en een demo CD. Werkt allemaal en ziet er nog netjes uit. Ik moet alleen nog even wachten, want mijn schoonouders gaan het oppikken in Almere, dus hopelijk van de week foto's! Superzeldzaam is het misschien niet, maar ik heb wel wat met (deels) geflopte consoles, zo koester ik ook mijn Atari Jaguar en Sega Mega CD.
Nice! Zou nog wel een keer een Jaguar willen hebben, maar dan specifiel voor één game: Tempest 2000. Beetje redundant want heb TxK voor de PS Vita (die overigens awesome is), maar goed. Retrospul blijft leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-10 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ksborg schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Nice! Zou nog wel een keer een Jaguar willen hebben, maar dan specifiel voor één game: Tempest 2000. Beetje redundant want heb TxK voor de PS Vita (die overigens awesome is), maar goed. Retrospul blijft leuker :)
Zodra ik een vector-monitor heb geknutseld (ver weg nog) is de eerste game die ik naast mijn Asteroids print wil scoren de echte Tempest :P (nabouwen gaat niet helaas ivm custom-chips).

Tempest 2000 incl de soundtrack op CD is wel een heel mooi alternatief. Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Tempest 2000 heb ik, alleen vrees ik dat ik nooit echt de controls onder de knie heb gekregen :P Wel heerlijke muziek hoor, lekker jaren '90, helaas heb ik de soundtrack cd niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

nwagenaar schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:55:
[...]

Niet de AES, maar wel de MVS aangezien ik een CMVS in huis heb staan.
ik verzamel wel echt alleen AES qua Neo Geo, omdat het de coolste uitgaven zijn. Maar ze zijn wel gruwelijk duur.. ik heb een handje vol gave games, maar die tellen bij elkaar toch al gauw op tot een kleine auto

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Ik heb al jaren een Jaguar en Tempest 2000, maar geen videokabel :+
Heb hem dus nog nooit aangesloten gehad. Hopelijk werkt het ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Via Ebay kan je voor niet veel geld zelfgemaakte kabels aanschaffen, zo'n 10-15 euro. De mijne komt uit Frankrijk, helaas is de kwaliteit niet super (de connector aan de kant van de Jaguar laat nu los, dus ik moet heel voorzichtig doen om 'm los te maken), dus lees even goed de reviews erop na. Of je kan een officiele kopen, maar dat kost je een euro of 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glaanie schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:34:
Via Ebay kan je voor niet veel geld zelfgemaakte kabels aanschaffen, zo'n 10-15 euro. De mijne komt uit Frankrijk, helaas is de kwaliteit niet super (de connector aan de kant van de Jaguar laat nu los, dus ik moet heel voorzichtig doen om 'm los te maken), dus lees even goed de reviews erop na. Of je kan een officiele kopen, maar dat kost je een euro of 80.
Ja, dat weerhield me dus. Zal 's optie 1 bekijken, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik heb Lawnmower Man (NTSC) voor de SNES binnen. Die wil ik dus via de converter spelen.
Alleen kom ik niet verder dan het menu. Zodra het spel start, krijg ik zwart flikkerend beeld.
Weet iemand waar die aan kan liggen? Al mijn andere NTSC spellen werken wel.
Zit er een beveiliging in of is het spel gewoon gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Xyphoid schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:01:
Ik heb Lawnmower Man (NTSC) voor de SNES binnen. Die wil ik dus via de converter spelen.
Alleen kom ik niet verder dan het menu. Zodra het spel start, krijg ik zwart flikkerend beeld.
Weet iemand waar die aan kan liggen? Al mijn andere NTSC spellen werken wel.
Zit er een beveiliging in of is het spel gewoon gaar?
Je kan ook een Super Famicom scoren. Die doen als het goed is ook gewoon NTSC games alleen passen ze fysiek niet dus moet je wat modden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Touchdomex schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:05:
[...]

Je kan ook een Super Famicom scoren. Die doen als het goed is ook gewoon NTSC games alleen passen ze fysiek niet dus moet je wat modden.
Kan ik doen. Heb er alleen geen zin in. Moet ik ook een 220V naar 110V adapter kopen. Ben lui.
Ik scoor wel een PAL versie (net geboden op Ebay :P).
Als ik ooit een Super Famicom goedkoop vind, dan test ik hem wel een keer...
Eigenlijk wil ik die lelijke NTSC SNES hebben (stiekem net gekeken op Ebay en MP, maar deze maand mag ik eigenlijk niks duurs meer kopen... bah je hebt me weer op verkeerde ideeën gebracht).

- Edit -
Las net dit:
You can use those converters to play NTSC games (US carts especially) on a unmodded PAL system but it will only run in 50hz, some games may freeze when running NTSC games in 50hz

[ Voor 28% gewijzigd door Xyphoid op 31-05-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Ik had van de week een NTSC PS1 op de kop getikt voor 2,50 en daar zit ook zo'n grote 220V naar 110V bak bij.. lomp en lawaaierig ding.. ik neem aan dat ik in plaats daarvan ook de voeding kan vervangen met eentje uit een PAL console.. maar omdat het een eerste generatie model is (SCPH-1001) heb ik dan wel een SCPH-1002 voeding nodig denk ik, want de nieuwere hebben een iets andere aansluiting. Misschien dat ik morgen op de lokale rommelmarkt eentje tegenkom (als Flozem me niet voor is :P.. de afgelopen jaren waren er wel PS1's te vinden iig)

[ Voor 11% gewijzigd door Cooler_King op 31-05-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik waag me niet aan elektronica modden. Ik en elektronica uit elkaar halen eindigt nooit goed... voor de elektronica. Zo heb ik mijn Game & Watch Donkey Kong 2 vroeger gemold :(

Pfff wat zijn die NTSC SNES'en CIB schaars zeg...

Morgen helaas met de vrouw mee naar stripbeurs, dus geen gaming spul voor mij :'(

Vandaag opgehaald:

Aankopen 31 mei 2014 01

Gameboy Advance en Nintendo DS met hoesjes, tasjes, accessoires (kreeg je die vergrootglazen er gratis bij of zo? Iedereen heeft die bij zijn Advance...) en 14 spellen (cartridge only):
Tony Hawk's Pro Skater 2 (GB Color de rest is voor de Advance)
The SpongeBob Squarepants Movie
SpongeBob Squarepants Supersponge + Battle For Bikini Bottom
Tony Hawk's Pro Skater 3
Fifa Football
MX 2002 Ricky Carmichael
Crash 2 + Spyro Season Of Ice
Yu-gi-oh World championship tournament 2004
Operation Armored Liberty
Sheep
32 In 1
Mike Tyson Boxing
Mario Kart Super Circuit
Beyblade Vforce

Ook vandaag binnen gekregen:

Aankopen 31 mei 2014 02

Het spel dat het niet doet.

Aankopen 31 mei 2014 03

Gameboy CIB. Met handleidingen van Super Mario Land (2X) en Tetris, terwijl die er niet eens bij horen. Staat in ieder geval niks van op de doos. Ik had al een mooie GB Tetris editie, maar dit was (denk ik) een mooie prijs (eigenlijk niet, want die stomme Catawiki rekent ook nog veilingkosten en de verzendkosten waren €8 8)7 Maar goed, niks meer aan te doen).

[ Voor 101% gewijzigd door Xyphoid op 31-05-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Cooler_King schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:10:
Ik had van de week een NTSC PS1 op de kop getikt voor 2,50 en daar zit ook zo'n grote 220V naar 110V bak bij.. lomp en lawaaierig ding.. ik neem aan dat ik in plaats daarvan ook de voeding kan vervangen met eentje uit een PAL console.. maar omdat het een eerste generatie model is (SCPH-1001) heb ik dan wel een SCPH-1002 voeding nodig denk ik, want de nieuwere hebben een iets andere aansluiting. Misschien dat ik morgen op de lokale rommelmarkt eentje tegenkom (als Flozem me niet voor is :P.. de afgelopen jaren waren er wel PS1's te vinden iig)
Geen nood - ik spaar geen PS1. Ik ga voor Nintendo spul: met name Gameboy classic, en koop alleen NDS of SNES spul als de prijs goed is.

Maar aangezien de hele family mee wil, verwacht ik dat morgen anderen met de buit er vandoor gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Net terug van een locale rommelmarkt.

Had niks bijzonders gezien. Enkele PSOne's en wat Wii spul.

En een handelaar die een kraampje had met retro games en speelgoed. Ben het kraampje maar snel voorbij gelopen.

Uiteindelijk een complete zilvere gamecube gevonden met 1 controller +memorycard, beetje vies en beetje verkleurd. Tijdens het bekijken even op de "open" knop gedrukt, zat het spel Zelda Ocarina of Time in.
Mocht het voor een tientje meenemen.

Weer iets bij de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Ook ik ben even naar een marktje in de buurt geweest. Een oude Gameboy op de kop getikt voor 2 euro, scherm is krasvrij en geen lijnen te zien. Beetje verkleurd maar ach, ik ben tevreden. :) Verder een retro kraam met jawel een handelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Ik vind het apart dat de phillips cdi speler hier niet vermeld staat. Ik was vroeger een enthousiaste Zelda collector en heb ook alle spellen van nes, snes, gamecube ,gameboy, gameboy advance,ds(i),n64 en de wii. Zelf heb ik ook de phillips cdi speler inclusief de drie Zelda games die erop waren uit gekomen (Link: The Faces of Evil, Zelda: The Wand of Gamelon en Zelda's Adventure).

De spellen doen veel denken aan de Zelda serie, want ze zijn net zo slecht :P. Al was het grappig om eventjes te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door vali op 01-06-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Net terug van lokale rommelmarkt en garage verkoop (Susteren). Plakkerige wat vergeelde Snes met vijf zes spellen en ntsc convertor voor 20 euro, goed uitziende gameboy en game genie met wat accessoires en boekjes en een spelletje voor 5 euro, een gb classic spelletje voor vijftig cent, een gba doosje zonder spel voor nop, en oude uitvoering Stratego en Mini loco voor 5 euro samen.

Een hoop PS1, PS2, Wii, Xbox en NDS spellen laten liggen ivm hoge prijs en / of oninteressant. Een gb color spel "gb gallery 3" laten liggen omdat ik niet zeker wist of ik hem al had. Kostte sowieso 2 euro... Ps1 en Ps2 console laten liggen. Waren veel retro fans aan het kopen, want die consoles waren bij mijn tweede rondje weg. Net als gb galley 3... :)

Met die snes mazzel gehad, want twee tafels eerder was me iemand voor bij een gb color. Ben toen doorgelopen, en de snes met spellen tegen het lijf gelopen. Foto's volgen...

Ps:
Als iemand nog een losse PlayStation scart kabel nodig heeft, er ligt er een bij de garageverkoop in de Heidestraat 51.

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 01-06-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:25

Blaasvis

Cidora \o/

Zojuist mijn NES zijn PPU gedesoldeert. Hopelijk komt deze week mijn nesrgb kit binnen. Dat desolderen van de de PPU was best tricky. Uiteindelijk een ground pin afgebroken maar dat is snel te herstellen.

Heeft me uiteindelijk toch dik 1,5 uur gekost :X

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-10 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tricky? Een standaard DIP chip is niet zo tricky hoor ;) Kwestie van de goede spullen en wat oefening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:29
Cooler_King schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:10:
Heb hier nog een sloop ps1 liggen met werkende voeding. DM me maar als je die voeding wilt. Kan het serienr een keer opzoeken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

sebastius schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:26:
Tricky? Een standaard DIP chip is niet zo tricky hoor ;) Kwestie van de goede spullen en wat oefening :)
ik had al wel geoefend op andere chips maar duurde met toch langer als ik dacht. De ground pootjes kwamen maar niet los. Daar werd ook al voor gewaarschuwd. kwa spullen heb ik alleen een desoldeer draad en pomp gebruikt. Er zijn vast mooiere spullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ah te gek. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik denk er ook over om een NES RGB aan te schaffen.

Wat kostte de kit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Totaa 136 aus dollar of te wel 95 euro
Dat was inclusief een scart kabel set :
http://etim.net.au/shop/s...rn=543&action=show_detail

Volgens mij kan ik die mini din namelijk direct in mijn xrgb drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-10 20:30
Ik heb een PS2 die ik wil aansluiten op mijn flatscreen dell monitor (VGA input only). Is hier een goedkope oplossing ( >15€) voor? Ik heb wel een converter gezien, maar voor die prijzen kan ik een 2ehands TV met AV kopen ;) .
Ik heb ook een D Terminal kabel gezien (officieel van Sony) die het ps2 signaal omvormd naar een vga + 3.5mm audio. Zijn deze ergens goedkoop verkrijgbaar?
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
De foto's van mijn aanwinsten van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0018.jpg
Voor maar 20 euro een hoop leuke spellen erbij. Heb er wel de hele dag op moeten poetsen om e.e.a. toonbaar te maken. Kostte me bovendien wat tijd voor ik in de gaten had hoe de NTSC convertor werkt. Helaas een wankel contact in de AC/DC adaptor. Jammer van het label van die Arcade collectie.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0017.jpg
Voor 5 euro kon ik deze set niet laten liggen - de Gameboy ziet er puik uit en de fourplayer adaptor had ik nog niet. Een hoop boekjes erbij; ik heb mijn boxed Game Genie compleet kunnen maken. Turn and Burn kon ik voor 50 cent bij een andere aanbieder kopen. Het GBA doosje kreeg ik bij weer een ander voor nop mee omdat het spel er niet in zat.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0020.jpg
Stratego voor 2 Euro gekocht. De doos is wat bekliederd met pen, maar de binnenkant werd ik zeer gelukkig van. Alles compleet en in zeer goede staat. Mini loko boekjes en een reserve doosje voor de kids erbij voor 3 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Hey die Stratego staat hier ook nog! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
ksborg schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:45:
Hey die Stratego staat hier ook nog! :).
Pa heeft nog een "gouden" doos met een geel rangen velletje, maar die valt uit elkaar - net als de inhoud. Was voor mij een no-brainer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Die stratego had ik zien liggen, maar die SNES heb ik toch echt niet gezien?? of ben je nog op andere markten geweest dan in Susteren :P Anyway, mooie aanwinsten

[ Voor 22% gewijzigd door Cooler_King op 01-06-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ben alleen in Susteren geweest. De gameboy heb ik in een garageverkoop in de Heidestraat gekocht.

Gelukkig meteen 's morgens om tien uur kunnen gaan omdat we de schoonouders daar zouden treffen, maar daar liepen op dat moment al minstens een of twee andere retro verzamelaars rond. Bovendien leek de markt al zeker 15 minuten open te zijn. Er was iemand anders druk een gb color aan het inspecteren, dus heb ik die tafel overgeslagen en toen kwam ik deze snes tegen. :)

Ps1 en Ps2 heb ik gezien, maar laten liggen voor iemand anders (jou?). Gb gallery 3 had ik achteraf gezien moeten kopen, want ik heb nr 2... :p

Tegen de tijd dat ik mijn tweede rondje maakte, was het beste spul al weg.

Can't have it all... ;)

Jij nog iets gevonden?

[ Voor 34% gewijzigd door Flozem op 01-06-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor lange boekenplanken waarbij je de bevestigingen niet ziet (die aan de onderkant zitten)? Ze zijn er wel, maar die zijn niet zo lang en stervens duur (20 euro per plank). Iemand een goede oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Ik heb zelf een plank uit de Lack serie van Ikea, 110 cm breed voor 10 euro:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60103632/

Of 190 cm voor 18 euro:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60103750/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Flozem schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:03:
Ben alleen in Susteren geweest. De gameboy heb ik in een garageverkoop in de Heidestraat gekocht.

Gelukkig meteen 's morgens om tien uur kunnen gaan omdat we de schoonouders daar zouden treffen, maar daar liepen op dat moment al minstens een of twee andere retro verzamelaars rond. Bovendien leek de markt al zeker 15 minuten open te zijn. Er was iemand anders druk een gb color aan het inspecteren, dus heb ik die tafel overgeslagen en toen kwam ik deze snes tegen. :)

Ps1 en Ps2 heb ik gezien, maar laten liggen voor iemand anders (jou?). Gb gallery 3 had ik achteraf gezien moeten kopen, want ik heb nr 2... :p

Tegen de tijd dat ik mijn tweede rondje maakte, was het beste spul al weg.

Can't have it all... ;)

Jij nog iets gevonden?
Nope, met lege handen naar huis gegaan. Ik was er ook rond 10 uur, maar schijnt dat elders was aangekondigd dat het al vanaf 9 uur was. Die SNES lag dus gewoon op de markt ergens, en andere kraam dan de PS1/PS2? De PS1 was overigens een SCPH-9002 model en die had ik al.. Hopelijk kan ik nog ergens goedkoop een 1002 model uithalen (laser mag ook defect zijn, die is toch vervangbaar).

Ik weet ook niet of ik die SNES had gekocht als ik hem had gezien, maar 20 euro met spellen is echter wel een veel betere prijs dan de 40-50 euro zonder spellen die je tegenwoordig op marktplaats moet betalen voor een verkleurde SNES. Heb ook nog altijd spijt dat ik mijn SNES vroeger verkocht heb voor een prikkie (10-15 euro met Ultimate Mortal Kombat 3 |:( ). Zo'n NTSC convertor erbij is ook meteen handig. Een 60hz mod zou dan wel nog een must zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 02-06-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Xyphoid schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:22:
Ik waag me niet aan elektronica modden. Ik en elektronica uit elkaar halen eindigt nooit goed... voor de elektronica. Zo heb ik mijn Game & Watch Donkey Kong 2 vroeger gemold :(

Pfff wat zijn die NTSC SNES'en CIB schaars zeg...

Morgen helaas met de vrouw mee naar stripbeurs, dus geen gaming spul voor mij :'(

Vandaag opgehaald:

[afbeelding]

Gameboy Advance en Nintendo DS met hoesjes, tasjes, accessoires (kreeg je die vergrootglazen er gratis bij of zo? Iedereen heeft die bij zijn Advance...) en 14 spellen (cartridge only):
Tony Hawk's Pro Skater 2 (GB Color de rest is voor de Advance)
The SpongeBob Squarepants Movie
SpongeBob Squarepants Supersponge + Battle For Bikini Bottom
Tony Hawk's Pro Skater 3
Fifa Football
MX 2002 Ricky Carmichael
Crash 2 + Spyro Season Of Ice
Yu-gi-oh World championship tournament 2004
Operation Armored Liberty
Sheep
32 In 1
Mike Tyson Boxing
Mario Kart Super Circuit
Beyblade Vforce

Ook vandaag binnen gekregen:

[afbeelding]

Het spel dat het niet doet.

[afbeelding]

Gameboy CIB. Met handleidingen van Super Mario Land (2X) en Tetris, terwijl die er niet eens bij horen. Staat in ieder geval niks van op de doos. Ik had al een mooie GB Tetris editie, maar dit was (denk ik) een mooie prijs (eigenlijk niet, want die stomme Catawiki rekent ook nog veilingkosten en de verzendkosten waren €8 8)7 Maar goed, niks meer aan te doen).
hahah dus jij had die gameboy ik had die blauwe gekocht voor veeeel te veel geld maar goed nu alleen nog de groene en ik heb ze allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patryk schreef op maandag 02 juni 2014 @ 05:31:
Ik heb zelf een plank uit de Lack serie van Ikea, 110 cm breed voor 10 euro:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60103632/

Of 190 cm voor 18 euro:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60103750/
Thanks. Inmiddels goedkoper gevonden _/-\o_

http://jysk.nl/opbergen/k.../zwevende-plank-abild-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:06:
[...]
hahah dus jij had die gameboy ik had die blauwe gekocht voor veeeel te veel geld maar goed nu alleen nog de groene en ik heb ze allemaal!
Had jij ook geboden dan?
Grrrr, prijs lekker opgedreven :P
Denk dat ik wat minder op Catawiki ga zitten. Er zitten teveel bijkomende kosten bij (verzendkosten van €8 terwijl het gewoon binnen Nederland verstuurd wordt en 9% veilingkosten.).
En de spanning of je het gaat winnen is teveel voor mijn hartje :)

Wacht al weer een week op reactie van 6 advertenties op MP.
Niet eens een mailtje met: "Hallo gek, je biedt veels te laag!".
Ok, bij 1 staat "Op onzinbiedingen wordt niet gereageerd", maar ook geen prijsindicatie vanaf waar hij het geen onzinbieding meer vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyphiod ik zou zeggen vraag eens rond in dit topic ;) Ik verkocht vorige week 2 CIB gameboy colors voor 20 euro aan een mede collector. Ik vind die dingen best regelmatig moet ik zeggen. Catawiki is te duur idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nou dan probeer ik het meteen iemand nog een groene gameboy classic te koop? mag gewoon alleen de gameboy zijn liefst wel met batterij klepje.

en anders nog iemand nintendo spullen in doos tekoop ? gameboys, nes, snes etc.. voor een vrienden prijs zoals hierboven wordt genoemd :)

@Xyphoid hahaha nee heb er niet op geboden vondt hem al te duur worden voor mijn idee en heb er al een in doos maar die blauwe moest ik gewoon hebben! maar idd catawiki is niet leuk meer kwa prijzen en de spanning is idd wel heerlijk :) zeker als je dan wint!

[ Voor 31% gewijzigd door copywizard op 02-06-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
Ik heb geen nintendo-spullen, maar alleen een PS2. Geen idee wat het waard is, op marktplaats geen drol.
Mocht je op zoek zijn naar bepaalde games kan ik wel even kijken welke ik heb.

Wat ik uit mijn hoofd weet:
- prince of persia
- god of war 2?
- bomberman (die was cool met 4 personen!)

Geen idee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
JMaster schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:28:
Ik heb geen nintendo-spullen, maar alleen een PS2. Geen idee wat het waard is, op marktplaats geen drol.
Mocht je op zoek zijn naar bepaalde games kan ik wel even kijken welke ik heb.

Wat ik uit mijn hoofd weet:
- prince of persia
- god of war 2?
- bomberman (die was cool met 4 personen!)

Geen idee verder.
dat vind ik best cool van je maar heb niet zoveel met de ps2 heb er al een aantal liggen misschien dat iemand anders wel interesse heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Qua Gameboys hou ik het voor gezien.
Heb nu de GBA basiskleuren CIB (als al mijn deals doorgaan...):
Indigo - purple (2001)
Arctic - white (2001)
Glacier - clear blue (2001)
Fuchsia - clear pink (2001)
Black (2001)

En de drie AGS-101 SP CIB:
Pearl Blue - backlit (2005)
Graphite - backlit (2005)
Pearl Pink - backlit (2006)

De GB classic is er voor mij maar in 1 kleur. En dat is grijs :P
Wist niet eens dat er andere kleuren waren.

De rest kan me niet zoveel schelen of hebben gewoon te veel kleuren.
Heel misschien dat ik later met de GB Micro begin, maar alleen als ik geld te veel heb :P

Als ik volgend weekend tijd heb, dan zal ik mijn verkopen in de V&A zetten. Verkoop het liever eerst hier aan jullie, dan via MP. Minder kans dat het bij handelaren terechtkomt (ik ga er tenminste van uit dat hier alleen liefhebbers zitten...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Hier in Europa was toch ook een Tribal SP AGS-101 uitgebracht? Heb er eentje gekocht via marktplaats, komt deze week ergens binnen als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Yep - Tribal AGS101 bestaat. Die heb ik zelf nog CiB verkocht begin dit jaar (te slechte staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Patryk schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:36:
Hier in Europa was toch ook een Tribal SP AGS-101 uitgebracht? Heb er eentje gekocht via marktplaats, komt deze week ergens binnen als het goed is. :)
Ja, maar die vind ik te lelijk voor mijn verzameling :P

@Patryk: Ik heb je een bericht gestuurd over de Atari 2600.

[ Voor 9% gewijzigd door Xyphoid op 02-06-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik wil graag de gehele play it loud serie hebben en moet daarvoor alleen nog de groene classic hebben :( maar al vindt ik de gb advance sp ook wel erg gaaf heb een boel kleuren liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
wtf.. 2100 euro, en dan het gehele "ik ben te lui om moeite te doen voor info. Dus bied maar!" nee, laat maar hangen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Die €2100 was een bod. De prijs is €4000...

"Ik heb geen lijst met spellen.. dat is echt vrijwel onmogelijk te maken, maar op de fotos kun je wel behoorlijk wat zien"

Ik zie geen flikker op die wazige foto's :P

[ Voor 67% gewijzigd door Xyphoid op 02-06-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
aah, site laad bij mij in chrome als mobile versie. Handig! 4000 euro.. lol, misschien is er een console of 3 op z'n hoofd gevallen? oO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
wie weet ligt er ergens tussen die puinhoop wel een nes world championship cart? ;)

maar het is toch het proberen waard? alleen zou ik zeggen is mp er niet echt de juiste plek voor ik zou ebay kiezen voor dit soort dingen daar krijg je teminste wat geloofwaardige biedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Tering, die kwaliteit foto's ben ik gewend van Facebook-verkooppagina's, maar niet van iemand die zich 'verzamelaar' noemt. Flikker maar neer, dan pak ik mijn 2 megapixel cameraatje met smerige lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Inderdaad - hij verwacht serieuze biedingen, maar fatsoenlijke foto's maken ho maar... Qua volume zou het inderdaad rond 2000 waard kunnen zijn, maar je kunt nauwelijks de titels / labels zien.

En wtf: geen inventarislijst? Welke verzamelaar heeft geen inventarislijst? :+

[ Voor 56% gewijzigd door Flozem op 02-06-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Haha nou z'n vraagprijs stond vanochtend nog op 4.000... Iemand linkte hem naar me op Facebook. Als ik zo zie wat er ligt dan heb ik zoiets van: hou het maar :o

Edit: ah, zag geen prijs op mobiele site. Nog steeds 4.000 dus...

[ Voor 6% gewijzigd door ksborg op 02-06-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Bah!
Vandaag een Gameboy Advance Platinum opgehaald. Haal ik hem thuis uit elkaar, blijkt dat 1 schroefgat van de achterkant gewoon afgebroken is.

Wie heeft er voor mij een losse GBA Platinum? Liefst zonder krassen in het scherm en met batterijklepje. Kan hem ruilen voor een losse GBA Glacier of Indigo (of allebei) of spellen. Wil er ook wel voor betalen. DM me maar.

Die kapotte zilveren hou ik wel voor onderdelen. Ga ik niet eens meer verkopen. Zit ook een heel klein krasje in het scherm. Met die irritatie wil ik niemand opzadelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Xyphoid op 03-06-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Lol - ik heb volgens mij wel nog een batterijklepje voor de gba platinum... :p

Die Gba's lijken overigens van suiker. Er is me tijdens het poetsen al eens een stuk van de body afgebroken. Of de vorige eigenaar heeft die gba als stuiterbal gebruikt. :p

[ Voor 53% gewijzigd door Flozem op 03-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:40:
Lol - ik heb volgens mij wel nog een batterijklepje voor de gba platinum... :p

Die Gba's lijken overigens van suiker. Er is me tijdens het poetsen al eens een stuk van de body afgebroken. Of de vorige eigenaar heeft die gba als stuiterbal gebruikt. :p
Klepje heb ik nu ook :P

Zijn best stevig hoor. Heb er al een paar uit elkaar gehaald. Geen kleine onderdelen en heel makkelijk weer in elkaar te zetten. Wel jammer dat het scherm vastgeplakt is aan de voorkant. Is even priegelen als je de voorkant van het scherm wil vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:41:
aah, site laad bij mij in chrome als mobile versie. Handig! 4000 euro.. lol, misschien is er een console of 3 op z'n hoofd gevallen? oO
Komt omdat de url geplaatst is in mobiele versie, haal de "m." voor marktplaats.nl maar eens weg ;)

En dan overigens gek vinden dat hij 1000 euro biedingen krijgt als hij niet eens de moeite neemt om een lijst op te maken. Als ik de foto's zo opsom vind ik dat echt geen 4000 waard 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Ikzelf had een mooie database opgezet en gebruikt, maarja wie ben ik.

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 04-06-2014 09:32 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb alles in een overzichtelijk Excel-sheet staan en deze op Google Drive gezet. Altijd handig als ik ergens een aanbieding zie en ik niet zeker weet of ik die game al heb. Daar was ik al vrij vroeg in mijn verzamelproces mee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik hier precies zo een excel lijst in me dropbox ideaal ! met netjes tab bladen voor consoles en cellen voor wat ik dubbel heb wat ik heb verkocht zelfs de SLES nummers bij de ps1 en ps2 games zodat ik de excel kan filteren op de volgorde zoals ze in de kast staan! simpel en zeeer effectief niks geen online database troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik weet dat een collega bezig is met een online database, schijnt best goed te werken, inclusief koppeling met een grote game-database met veel info, box-art etc. Ook helemaal responsive, dus schaalt goed op tablets en smartphones. Hij moet alleen nog steeds het toevoegen van accounts mogelijk maken, zodat ik ook kan testen :+ Zal het hem eens vragen wanneer ik weer op kantoor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik wil het altijd wel proberen zeker als hij een import functie toevoegd voor excel en csv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:44:
Ik weet dat een collega bezig is met een online database, schijnt best goed te werken, inclusief koppeling met een grote game-database met veel info, box-art etc. Ook helemaal responsive, dus schaalt goed op tablets en smartphones. Hij moet alleen nog steeds het toevoegen van accounts mogelijk maken, zodat ik ook kan testen :+ Zal het hem eens vragen wanneer ik weer op kantoor ben.
Ben ik ook mee bezig van eigen collectie. Altijd leuk om je eigen collectie met extra afbeeldingen/info/etc te zien. En eventueel een excel download tabje voor compact overzicht erbij.

Moet nog steeds een compacte kast vinden voor onder de tv waar meeste in kan, mijn collectie is helaas 'verwaarloost' omdat het overal in verschillende kasten is gepropt :/ Maar iets vinden met mijn wensen is nagenoeg onmogelijk (ook vanwege max breedte van 130cm)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik ben ook al een tijdje van plan zelf iets te ontwikkelen waar ik alles in bij ga houden. Ik hou nu alles bij in Excel en in principe werkt dat prima, maar ik zou heel graag iets voor mezelf hebben. Ook met alle informatie over de spellen e.d.

Ik weet dat TheGameDB een API beschikbaar heeft, maar ik heb nog geen tijd/zin gehad om hier eens goed naar te kijken :P

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ben ook bezig met eigen database. Heb wel het database ontwerp, maar weet echt niet waarmee ik het frontend mee moet gaan maken. Tot nu toe heb ik alleen MySQL met PHP als optie, omdat dat bij mijn website zit.

Ik wil eigenlijk een combinatie van database en frontend die standalone op je PC kan draaien. Hoeft niet per se online bereikbaar te zijn. Maar nog steeds niks voor gevonden.

Heb er niet echt haast mee. Is meer om tussendoor aan te werken. Tot nu toe werkt een Excel sheet heel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-10 20:30
Ik heb vandaag Half Life voor de ps2 binnengekregen! Wat een geweldig spel :) . Vroeger waren de spellen moeilijker dan nu vind ik, ik kreeg bijvoorbeeld geen irritante tutorial en aliens verslaan is soms nog moeilijk met een breekijzer en simpel pistool ;) .Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Is Halflife op PS2 dan anders dan PC? Als ik me niet vergis is de proloog / eerste level meteen de tutorial?

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 04-06-2014 19:54 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.