Oja, dat upscale zit gewoon in je TV ook. Wat betreft VGA, ik zat net nog even te zoeken in Pricewatch bij Panasonic plasma's van een vrij recente generatie (net zoals de mijne maar die is ietsjes ouder) en die hebben allemaal geen VGA ingang meer, of ik moet me vergissen.sebastius schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:19:
Die upscaler zit ook gewoon in je TV natuurlijkDe meeste TV's hebben gewoon VGA er nog op zitten.
@nodog: Dreamcast geeft via VGA een 480p videosignaal (640x480 progressive scan). Het makkelijkste is dan om een Dreamcast via een VGA-kabel (hoeft niet perse zo'n box te zijn) aan te sluiten op een ouderwetse PC monitor. CRT-techniek geeft nu eenmaal veel beter resultaat bij SD (Standard Definition) video dan een LCD TV, en dat zul je gaan zien!
Ik zou het dus niet aanraden om de Dreamcast direct op een LCD/LED TV aan te sluiten, aangezien dergelijke TV's het signaal upscalen naar hun native resolutie. Die ingebouwde upscalers geven nou niet bepaald het beste resultaat. Vandaar dat je vaak leest over upscalers zoals de XRGB-Mini, oftewel Framemeister. Hierbij wordt het 480p signaal ge-upscaled naar bijv. 720p waardoor je LCD-scherm het signaal niet meer hoeft om te zetten. En dat kan positief zijn voor de beeldkwaliteit.
Kortom: Kies voor een CRT monitor. Bijvoorbeeld een Lacie Electron. Maar in principe volstaat elke CRT-monitor.
@Patryk: Ik gebruik zelf beeldbuizen, namelijk een Sony Trinitron TV (KV21X5D) en een Sony PVM-1454QM. De KV21X5D heeft een RGB-scart input en de PVM heeft RGB/component inputs. Kortom hetgeen wat het beste beeldresultaat moet opleveren bij retroconsoles.
Mocht je dus op zoek gaan naar beeldbuizen, dan kan ik je de Sony Trinitron beeldbuizen aanraden. Of ga voor een Bang & Olufsen MX4000, dat ook door veel retro-liefhebbers gebruikt en gewaardeerd wordt.
Ik zou het dus niet aanraden om de Dreamcast direct op een LCD/LED TV aan te sluiten, aangezien dergelijke TV's het signaal upscalen naar hun native resolutie. Die ingebouwde upscalers geven nou niet bepaald het beste resultaat. Vandaar dat je vaak leest over upscalers zoals de XRGB-Mini, oftewel Framemeister. Hierbij wordt het 480p signaal ge-upscaled naar bijv. 720p waardoor je LCD-scherm het signaal niet meer hoeft om te zetten. En dat kan positief zijn voor de beeldkwaliteit.
Kortom: Kies voor een CRT monitor. Bijvoorbeeld een Lacie Electron. Maar in principe volstaat elke CRT-monitor.
@Patryk: Ik gebruik zelf beeldbuizen, namelijk een Sony Trinitron TV (KV21X5D) en een Sony PVM-1454QM. De KV21X5D heeft een RGB-scart input en de PVM heeft RGB/component inputs. Kortom hetgeen wat het beste beeldresultaat moet opleveren bij retroconsoles.
Mocht je dus op zoek gaan naar beeldbuizen, dan kan ik je de Sony Trinitron beeldbuizen aanraden. Of ga voor een Bang & Olufsen MX4000, dat ook door veel retro-liefhebbers gebruikt en gewaardeerd wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:18 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Hartelijk bedankt voor het advies. Toch hoop ik op een goede oplossing waarbij ik geen extra TV/monitor in m'n kamer hoef op te zetten.c4ke schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:25:
@nodog: Dreamcast geeft via VGA een 480p videosignaal (640x480 progressive scan). Het makkelijkste is dan om een Dreamcast via een VGA-kabel (hoeft niet perse zo'n box te zijn) aan te sluiten op een ouderwetse PC monitor. CRT-techniek geeft nu eenmaal veel beter resultaat bij SD (Standard Definition) video dan een LCD TV, en dat zul je gaan zien!
Ik had nog iets gelezen over het toevoegen van scanlines die het CRT gevoel oproepen op een LCD/plasma. Vrij duur grapje op deze manier maar dat heb ik er in principe nog wel voor over als het allemaal goed werkt.
Vandaag retro gaming dag gehad.
Begonnen met potje Shogun (bordspel). Daarna losgegaan met zijn vieren met Bomberman 1 en 2 op de SNES.
Geprobeerd om Probotector uit te spelen, maar niet gelukt.
Ook nog even Turtles In Time, Mariokart en Pocky & Rocky gespeeld.
Jammer dat ik alleen Bomberman had om met zijn vieren te spelen. Maar 2-persoonsspellen kan ook wel omstebeurt (raar woord eigenlijk. Zeker als je het een paar keer achter alkaar zegt).
Begonnen met potje Shogun (bordspel). Daarna losgegaan met zijn vieren met Bomberman 1 en 2 op de SNES.
Jammer dat ik alleen Bomberman had om met zijn vieren te spelen. Maar 2-persoonsspellen kan ook wel omstebeurt (raar woord eigenlijk. Zeker als je het een paar keer achter alkaar zegt).
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ja, voor 4-player kom je toch sneller uit bij de N64, Cube en in mindere mate PS2/Xbox. Op de PS1 ken ik maar weinig leuke spellen om met zn vieren te doen. Micro Maniacs en Micro Machines zijn iig wel leuk.
Oh shit, Micro Machines konden we doen!! Die heb ik ook liggen. Stom van ons. Nou ja, voor de volgende keer...Exorcist schreef op zondag 18 mei 2014 @ 02:49:
Ja, voor 4-player kom je toch sneller uit bij de N64, Cube en in mindere mate PS2/Xbox. Op de PS1 ken ik maar weinig leuke spellen om met zn vieren te doen. Micro Maniacs en Micro Machines zijn iig wel leuk.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Zie onderstaande link voor multitap snes spellen:
Wikipedia: SNES Multitap
Ik zie net dat ik schijnbaar Syndicate multiplayer kan spelen...
Wikipedia: SNES Multitap
Ik zie net dat ik schijnbaar Syndicate multiplayer kan spelen...
Mijn Panasonic plasma uit 2008 heeft helaas geen VGA, maar heb wel een "oude" 19 inch Iiyama monitor + een losse speakerset. Werkt ook prima i.c.m. VGA boxje
Bomberman 2 is wel een leuke multiplayer game, super probotector is trouwens best te doen met z'n 2en toch?Xyphoid schreef op zondag 18 mei 2014 @ 02:44:
Vandaag retro gaming dag gehad.
Vandaag naar 2 garage sales en een voorjaarsmarkt geweest. Thuisgekomen met een PS2 met 2 controllers en 4 spellen (waaronder MGS2 met bonus DVD), Mario Kart en Duke Nukem voor de N64 en Daxter voor de PSP.
Als ik al retro tegenkwam, dan dachten mensen dat ze goud in handen hadden. Niet alles wat oud is is waardevol.
Als ik al retro tegenkwam, dan dachten mensen dat ze goud in handen hadden. Niet alles wat oud is is waardevol.
Ik zit te denken mijn werkende Atari 2600 te verkopen (geen voeding, maar generieke adapter werkt perfect).
Iemand enig idee hoeveel zo'n ding eigenlijk waard is? Of kan ik haar beter houden.
Iemand enig idee hoeveel zo'n ding eigenlijk waard is? Of kan ik haar beter houden.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tientje ofzo volgens mij.Firesphere schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:16:
Ik zit te denken mijn werkende Atari 2600 te verkopen (geen voeding, maar generieke adapter werkt perfect).
Lijkt me sterk, ik weet dat ze commercieel rustig voor 25 of meer worden verkocht, dus als particulier moet er toch wel wat meer uit te halen zijn?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Welnee. Kijk eens op MP. Heb die van mij ook voor 15 inc. gekocht, met twee controllers en twee games.
Niet verkopen dus
Jij was toch niet zo van de rommelmarkten enzo?Flozem schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:02:
Dacht al dat ik iets mis ging lopen in (Hoogveld) Sittard...
Nee, maar als het naast de deur is... Dieteren, en Susteren komende twee weken zal ik zeker ff bezoeken.
Enige wat ik weet bij ons in de buurt is op tweede Pinksterdag in Linne. Aantal jaren geleden toen ik zelf nog een klein ChokingHazardje was heb ik daar spellen voor de NES gekocht. Ik was toen zelf nog vrij jong, maar ergens hoop ik dat ik diezelfde kraam tegen ga komen.
Niet als je 20 jaar geleden voor het laatst gespeeld hebt...Kryptex schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:41:
[...]
Bomberman 2 is wel een leuke multiplayer game, super probotector is trouwens best te doen met z'n 2en toch?
Toen iedereen weg was wel Turtles In Time uitgespeeld op hard in 38 minuten en 22 seconden.
ik was gisteren nog op een lokale rommelmarkt ff snel een PSone opgepikt met alles erop en eraan voor 6 euro
en Final Fantasy 7, 8 en 9 in doosjes in goede staat ! voor 3,50 ps en daarnaast nog jade cocoon ps1 jade cocoon 2 ps2 final fantasy 7 dirge of cerbarus en final fantasy 12 ps2 opgepikt voor weinig!
me luvsss rommelmarkten

p.s. ik gebruik gewoon een Composiet 8 poorts switch naar een composiet > HDMI (ebay) verloopje werkt ook best goed mag niet klagen laten we het zo zeggen en kost geen drol
en Final Fantasy 7, 8 en 9 in doosjes in goede staat ! voor 3,50 ps en daarnaast nog jade cocoon ps1 jade cocoon 2 ps2 final fantasy 7 dirge of cerbarus en final fantasy 12 ps2 opgepikt voor weinig!
me luvsss rommelmarkten
daarvoor heb je een XRGB (mini) voor nodig duur spul maar is wel geniaal hoop het ook ooit nog eens te krijgen er is iemand op assembler games die die dingen voor je rechtstreeks uit japan opstuurd voor dacht 300 dollarnodog schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:46:
[...]
Hartelijk bedankt voor het advies. Toch hoop ik op een goede oplossing waarbij ik geen extra TV/monitor in m'n kamer hoef op te zetten.
Ik had nog iets gelezen over het toevoegen van scanlines die het CRT gevoel oproepen op een LCD/plasma. Vrij duur grapje op deze manier maar dat heb ik er in principe nog wel voor over als het allemaal goed werkt.
p.s. ik gebruik gewoon een Composiet 8 poorts switch naar een composiet > HDMI (ebay) verloopje werkt ook best goed mag niet klagen laten we het zo zeggen en kost geen drol
[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 19-05-2014 10:21 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
niet wat franse nes games? ik ga straks in italie echt wel ff rond neuzen
Ik ben op dit moment ook niet echt actief aan het zoeken/kopen. Maar rond deze tijd beginnen alle 'zomer buurt rommelmarkten' weer!
Helaas is mijn collectie op pauze komen te staan.. Warhammer en een compleet nieuwe gameroom zorgen voor wat andere zorgen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ja ik ga dit weekend vermoed ik ook weer wat rommelmarkten af
Afgelopen maandag had ik gratis en voor niets een PS1 met een tas vol games kunnen ophalen:

Sommige doosjes hadden hun tijd wel gehad en er ontbraken 1 of twee handleidingen, maar voor de rest ziet het er allemaal heel netjes uit. Er zat ook een CD-mapje bij vol met gekopieerde meuk (hieruit leidt ik af dat de PS1 is omgebouwd
) en daar haalde ik nog twee originele games uit: Driver 2 (alletwee de discs) en GTA London 1969. Deze laatste twee games heb ik dus helaas geen doosje/boekje van, maar ach, voor gratis ga ik niet klagen.
Gisteren maar (weer) eens de prijzen omlaag gegooid van mijn dubbel (retro)gamespul, zie voor een link mijn sig hieronder. Wie maakt mij los, vooral de Xboxen zijn nogal fors om zomaar te hebben liggen
Heb er net al eentje geschonken aan het hardwaremuseum hier op het Tweakers HQ

Sommige doosjes hadden hun tijd wel gehad en er ontbraken 1 of twee handleidingen, maar voor de rest ziet het er allemaal heel netjes uit. Er zat ook een CD-mapje bij vol met gekopieerde meuk (hieruit leidt ik af dat de PS1 is omgebouwd
Gisteren maar (weer) eens de prijzen omlaag gegooid van mijn dubbel (retro)gamespul, zie voor een link mijn sig hieronder. Wie maakt mij los, vooral de Xboxen zijn nogal fors om zomaar te hebben liggen
Dacht toch dat zo'n Xbox voor 20 Euro wel een keer weg zou zijn, maar blijkbaar vergis ik me daarin. Ik wil er nog wel een keer één, maar ze zijn idd zo lomp dat ik eerst ff wacht tot ik ben verhuisd.Glaanie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:30:
Afgelopen maandag had ik gratis en voor niets een PS1 met een tas vol games kunnen ophalen:
[afbeelding]
Sommige doosjes hadden hun tijd wel gehad en er ontbraken 1 of twee handleidingen, maar voor de rest ziet het er allemaal heel netjes uit. Er zat ook een CD-mapje bij vol met gekopieerde meuk (hieruit leidt ik af dat de PS1 is omgebouwd) en daar haalde ik nog twee originele games uit: Driver 2 (alletwee de discs) en GTA London 1969. Deze laatste twee games heb ik dus helaas geen doosje/boekje van, maar ach, voor gratis ga ik niet klagen.
Gisteren maar (weer) eens de prijzen omlaag gegooid van mijn dubbel (retro)gamespul, zie voor een link mijn sig hieronder. Wie maakt mij los, vooral de Xboxen zijn nogal fors om zomaar te hebben liggenHeb er net al eentje geschonken aan het hardwaremuseum hier op het Tweakers HQ
ik laat xboxen ook altijd liggen op de rommelmarkt ik heb er niks mee maar heb wel alle xboxen thuis staan maar hoef er geen dubbel zeker ook omdat die dubbele niks op te verdienen valt je moet blij zijn als je ze voor niks kwijt kan lol
glaanie mooi setje ps games voor nop lol zeker ook die gta london is best rare aan het worden
glaanie mooi setje ps games voor nop lol zeker ook die gta london is best rare aan het worden
Ik laat xboxen liggen tenzij het 5 euro is met 20 spellen erbij oid, maar zelfs dan heb ik er meteen al weer spijt van.
[ Voor 27% gewijzigd door Kryptex op 22-05-2014 17:04 ]
Haha is het dan echt zo'n beroerde console? Ik heb het idee dat hij wel on par is met de PS2, maar misschien vergis ik me daar dan in?Kryptex schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:03:
Ik laat xboxen liggen tenzij het 5 euro is met 20 spellen erbij oid, maar zelfs dan heb ik er meteen al weer spijt van.
is hij ook en heeft goede titels maar het is een blok beton en is 4 keer zo groot als de ps2 (fat)
daarnaast vragen mensen bakken geld voor een ranzig uitziende xbox met ondergekwijlde controllers en games die in de tweedehands winkel nog geen 0,50 cent kosten.
daarnaast heb ik gewoon niks met de microsoft consoles en zal dit vermoed ik ook nooit hebben zei zijn ingestapt naar mijn idee puur om de markt een beetje dwars te zitten met hun exclusive deals met ontwikelaars enzo
maar goed das mijn 0,50 cent
daarnaast vragen mensen bakken geld voor een ranzig uitziende xbox met ondergekwijlde controllers en games die in de tweedehands winkel nog geen 0,50 cent kosten.
daarnaast heb ik gewoon niks met de microsoft consoles en zal dit vermoed ik ook nooit hebben zei zijn ingestapt naar mijn idee puur om de markt een beetje dwars te zitten met hun exclusive deals met ontwikelaars enzo
Haha, heb zelf een 360 gehad en eigenlijk weggedaan (en PS3 gekocht) omdat ik een Blu-ray speler wilde hebben destijds (en geen geld had om ze beide te houden)... Achteraf nog wel spijt van. Vond het qua gaming in elk geval beter dan de PS3, vooral vanwege de controllercopywizard schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:13:
is hij ook en heeft goede titels maar het is een blok beton en is 4 keer zo groot als de ps2 (fat)
Het is bij mij begonnen met een Xbox met een stuk of 15 spellen erbij, die ik voor weinig van een Tweaker had overgenomen. Later kwam er nog een Crystal edition bij (doorzichtig) met iets van 10 spellen, die ik voor goedkoop uit de kringloop had gehaald. Uit een andere kringloop nog een hele lelijke, vieze Xbox gehaald die ik wilde gebruiken als donor omdat van mijn eerste Xbox de powerknop stuk was. Tenslotte zag ik een advertentie voor 3 Xboxen met 5 games bij de lokale Albert Heijn. Samen voor 30 euro, ik dacht dat ik een geweldige deal had gesloten, had ik achteraf beter niet kunnen doen
En later kwamen er nog een stuk of 30 games bij, die ik in een deal had gekocht met 10 SNES games erbij.
En ja, het ding is best groot

Hij past net aan in de kast en is voornamelijk ook een stuk dieper. Ik speel er niet zo heel veel games op, eigenlijk alleen de games die niet werken met backwards compatibiliteit van de Xbox 360.
En ja, het ding is best groot

Hij past net aan in de kast en is voornamelijk ook een stuk dieper. Ik speel er niet zo heel veel games op, eigenlijk alleen de games die niet werken met backwards compatibiliteit van de Xbox 360.
Haha, inderdaad; eerste wat ik dacht was echt: Zo, die past ook maar net 
Hoe gebruik je eigenlijk de zwarte en witte button van de originele Xbox als je de games speelt op een 360? Geen idee of er veel games met die knoppen zijn, maar ze zitten er niet voor niks lijkt me
Hoe gebruik je eigenlijk de zwarte en witte button van de originele Xbox als je de games speelt op een 360? Geen idee of er veel games met die knoppen zijn, maar ze zitten er niet voor niks lijkt me
De zwarte en witte knop zitten standaard gemapt op LB en RB. Ik heb eigenlijk maar 1 game die ik regelmatig speel die die knoppen gebruikt, namelijk GTA San Andreas. Daar worden de knoppen gebruikt om van wapens te wisselen en eigenlijk werkt dat net zo goed (of misschien wel beter) als die knoppen bovenop zitten. Voor de rest weet ik van weinig games die die knoppen veel gebruiken
Mijn Xbox(en) worden met enige regelmaat gebruikt. Met sommige spellen prefereer ik de Xbox boven de PS2/Cube, bijv. TimeSplitters. Verder heeft het ding standaard vier controller poorten, zijn de mogelijkheden met XBMC erg prettig (emulatoren) en is twee tegen twee via het LAN op gescheiden televisies erg welkom.
Zo heb je meer beeldruimte en minder afkijkers. Twee tegen twee deathmatch is dan gewoon hilarisch.
Zo heb je meer beeldruimte en minder afkijkers. Twee tegen twee deathmatch is dan gewoon hilarisch.
Daar kan ik me ook wel in vinden inderdaad. Ik heb een tijdje geleden CoinOps op de Xbox gezet, leuk voor eens tussendoor te doen
V&A aangeboden: Sony PSOne, vrijwel nieuw (ja echt)
Dan had ik toch liever mijn PS One van 3 Euro die ook praktisch nieuw is
.
Dan had ik toch liever mijn PS One van 3 Euro die ook praktisch nieuw is
ja idd laatst ook nog een psone voor 3 euro op de kop getikt met memory carts en twee controllers en een game dus 50 is echt niet normaal
Gisteren een vervangende cartridge met Engelse schermteksten gekregen. Kwam alsnog niet overeen met de foto, maar ik kon de stickers en opschrift er gelukkig afpoetsen. De Duitse cartridge mag ik houden als goedmaker. Wat mij betreft opgelost.Exorcist schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:41:
Vriend van me is bevriend met de eigenaar van Gamesgarage, volgens mij kun je daar wel zaken mee doen.
weer een tijdje geleden dat ik mijn nieuwe finds hier heb laten zien.. dus bij deze 
was een druk weekje, so sit back
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 130
was een druk weekje, so sit back
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 130
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Net na openingstijd op de jaarmarkt geweest hier in de buurt. Qua retro gaming een zware teleurstelling. Een paar xbox spellen en welgeteld drie cib gba en DS spellen die niemand hebben wil.
Wel wat Megamindy spullen gevonden voor de kinderen. Een kussentje, en bij een andere tafel een puzzel die ondanks navragen incompleet blijkt, en een kapot zaklampje. Trieste mensen die een kind van vijf bedriegen. Toch weer twee euro teveel betaald...
Gelukkig waren de twee ijsjes en het entreegeld duurder...
Wel wat Megamindy spullen gevonden voor de kinderen. Een kussentje, en bij een andere tafel een puzzel die ondanks navragen incompleet blijkt, en een kapot zaklampje. Trieste mensen die een kind van vijf bedriegen. Toch weer twee euro teveel betaald...
Gelukkig waren de twee ijsjes en het entreegeld duurder...
[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 25-05-2014 13:08 ]
Net in op de ijsbaan geweest in Eindhoven.
Daar hielden ze een rommelmarkt met +300.
Een Gameboy color doorzichtig paars en een Pokedex gekocht voor €10.
Wel wat gezien maar niet echt goedkoop. De meeste verkopers verwijzen naar prijzen op internet en dat ze het daarom niet goedkoper doen.
Veel PlayStation en Xbox gezien en hier en daar een gamecube. Niet echt naar op zoek dus die links laten liggen.
Daar hielden ze een rommelmarkt met +300.
Een Gameboy color doorzichtig paars en een Pokedex gekocht voor €10.
Wel wat gezien maar niet echt goedkoop. De meeste verkopers verwijzen naar prijzen op internet en dat ze het daarom niet goedkoper doen.
Veel PlayStation en Xbox gezien en hier en daar een gamecube. Niet echt naar op zoek dus die links laten liggen.
Ik had dezelfde ervaring vorige week op een rommelmarkt/jaarmarkt, daar lag een CiB Super Mario AllStar echter was de prijs €80. Gevraagd hoe hij precies de prijs had bepaald en als antwoord kreeg ik eBay veilingen bekeken...Bangsa schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:57:
Heb het spel laten liggen, vind het juist leuk om koopjes te vinden
[ Voor 7% gewijzigd door G-Meister op 25-05-2014 14:09 ]
Vandaag 3 uurtjes heen en weer gereden voor
- een Gameboy advance in doos (volgens mij niet originele lader. Deze is doorzichtig met een doorzichtige accupack) met een vergrootglas met batterijen om een lampje aan te sluiten (geen lampje er bij), draagtasje en 9 spellen compleet in doos voor 20 Euro
- twee Gameboy Advance SP. Zwart en zilver met 1 lader en kabel om vier SP's aan elkaar te koppelen. Twee spellen in doos en stuk of 7 losse spellen voor 45 Euro. De handhelds zien er wel gebruikt uit. Vooral aan de achterkant veel krassen en zwarte vlekken, maar als ik ze schoonmaak, zullen ze er wel iets beter uit gaan zien.
Zijn dat mooie deals? Heb niet echt gekeken naar de prijzen.
Zal zo ff lijstje van spellen maken.
- Edit -
Geen zin om lijstje te maken, dus hierbij de foto's

Bij deze alleen twee spellen CIB.

Bij deze alle spellen CIB, behalve de drie rechts.
- een Gameboy advance in doos (volgens mij niet originele lader. Deze is doorzichtig met een doorzichtige accupack) met een vergrootglas met batterijen om een lampje aan te sluiten (geen lampje er bij), draagtasje en 9 spellen compleet in doos voor 20 Euro
- twee Gameboy Advance SP. Zwart en zilver met 1 lader en kabel om vier SP's aan elkaar te koppelen. Twee spellen in doos en stuk of 7 losse spellen voor 45 Euro. De handhelds zien er wel gebruikt uit. Vooral aan de achterkant veel krassen en zwarte vlekken, maar als ik ze schoonmaak, zullen ze er wel iets beter uit gaan zien.
Zijn dat mooie deals? Heb niet echt gekeken naar de prijzen.
Zal zo ff lijstje van spellen maken.
- Edit -
Geen zin om lijstje te maken, dus hierbij de foto's

Bij deze alleen twee spellen CIB.

Bij deze alle spellen CIB, behalve de drie rechts.
[ Voor 25% gewijzigd door Xyphoid op 25-05-2014 15:16 ]
Bah echt leuk is retro verzamelen niet meer. Ik wil graag Super Metroid, Harvest moon en Turtles in time voor de SNES nog hebben en zelfs cart only vragen ze gemiddeld 75€ per stuk voor deze games. Triest
Lol, zo te zien denken mensen dat ze in goud handelen ofzo , 75 euro!
39
Laatst Super Metroid nog gekocht voor 42 euro, en er meteen smw2, super bomberman en dkc2 incl boekjes bij gekocht. Niet echt goedkoop, maar voor die 75 euro (excl verzendkosten) had ik wel vier goede spellen.
[ Voor 29% gewijzigd door Flozem op 25-05-2014 16:48 ]
Aanwinsten van afgelopen vrijdag 
éérste CIB Gameboy Color game

[ Voor 28% gewijzigd door Flodder450 op 25-05-2014 19:19 ]
Mijn laatste aankoop was zo duur dat het kopen van games even op een laag pitje staat
. Kan straks echter wel een gameroom gaan inrichten
Zo de Gameboy Advance SP's uit elkaar gehaald en met sopje schoongemaakt.
En de PAL versie voor €199 Euro. Allebei in supergoede conditie.
Ik zoek Chrono Trigger. Maar die begint bij 194 Dollar en dan nog in vreselijke conditie...
Doosjes die bijna uit elkaar vallen, noemen ze great condition
De eerste die echt een beetje goed er uit ziet, is 238 Euro exclusief verzending. Komt er nog 30 Euro bij en waarschijnlijk ook nog eens die afzetters van een douane.
Als iemand Chrono Trigger wil ruilen tegen Turtles in Time, dan hoor ik het wel
Dit was trouwens gister binnengekomen:

Eigenlijk spaar ik geen PS2, maar voor 1 Euro per spel, kon ik het niet laten liggen.
Ik heb Turtles in Time (NTSC CIB) gekocht voor 149 Euro.Captain16Bit schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:50:
Bah echt leuk is retro verzamelen niet meer. Ik wil graag Super Metroid, Harvest moon en Turtles in time voor de SNES nog hebben en zelfs cart only vragen ze gemiddeld 75€ per stuk voor deze games. Triest
En de PAL versie voor €199 Euro. Allebei in supergoede conditie.
Ik zoek Chrono Trigger. Maar die begint bij 194 Dollar en dan nog in vreselijke conditie...
Doosjes die bijna uit elkaar vallen, noemen ze great condition

De eerste die echt een beetje goed er uit ziet, is 238 Euro exclusief verzending. Komt er nog 30 Euro bij en waarschijnlijk ook nog eens die afzetters van een douane.
Als iemand Chrono Trigger wil ruilen tegen Turtles in Time, dan hoor ik het wel
Dit was trouwens gister binnengekomen:

Eigenlijk spaar ik geen PS2, maar voor 1 Euro per spel, kon ik het niet laten liggen.
Hopelijk gaat die sticker er nog af, anders is hetFlodder450 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:17:
Aanwinsten van afgelopen vrijdag
[afbeelding]

[ Voor 37% gewijzigd door Xyphoid op 25-05-2014 21:04 ]
Beter. Het is één van mijn betere beslissingen in het leven. Zit hier echt vaak namelijk. Net een sessie Bomberman op de Dreamcast gedaan, maar we waren allebei even slecht. Ben niet gemaakt voor Bombermanksborg schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:51:
Mijn laatste aankoop was zo duur dat het kopen van games even op een laag pitje staat. Kan straks echter wel een gameroom gaan inrichten
Vroeger waren we supergoed met Bomberman, maar laatst ook gespeeld en het ging wat stroef.Exorcist schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:03:
[...]
Beter. Het is één van mijn betere beslissingen in het leven. Zit hier echt vaak namelijk. Net een sessie Bomberman op de Dreamcast gedaan, maar we waren allebei even slecht. Ben niet gemaakt voor Bomberman
Maar als ik vaker speel, dan zal het binnen de kortste tijd weer supergoed gaan. Dat verleer je niet.
Tenzij je nooit goed met Bomberman bent geweest
Ik heb Bomberman als kind dus nooit gespeeld, dus ik begrijp het spel wel, maar heb er geen feeling mee. Sterker nog, ik heb als verzamelaar geen enkel origineel Bomberman-spel. Binnenkort maar eens beginnen te kopen..
Heb ooit de 360 versie gekocht maar weinig gespeeld. Speelde het toen met vrienden, maar zij waren er veel beter in dan ik. Dan houdt het ook snel op.
Heb ooit de 360 versie gekocht maar weinig gespeeld. Speelde het toen met vrienden, maar zij waren er veel beter in dan ik. Dan houdt het ook snel op.
Ja ik heb eigs geen freaking idee hoe ik dát voor elkaar moet krijgen zónder het hele doosje aan gort te trekkenXyphoid schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:51:
[...]
Hopelijk gaat die sticker er nog af, anders is het
Ik heb trouwens de Dreamcast weer helemaal ontdekt, afgelopen week urenlang erop gespeeld én een lijstje samengesteld van games die ik nog wil hebben voor het systeem
Powerstone is zo verschrikkelijk vet maar ik kan er echt niets van
Volgens mij kun je zoiets föhnen of eventueel netjes met een schaar eruit knippenFlodder450 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:52:
[...]
Ja ik heb eigs geen freaking idee hoe ik dát voor elkaar moet krijgen zónder het hele doosje aan gort te trekkeniemand tips?
Ik heb trouwens de Dreamcast weer helemaal ontdekt, afgelopen week urenlang erop gespeeld én een lijstje samengesteld van games die ik nog wil hebben voor het systeem
Maar ik heb in ieder geval een Belgische site met wat betere tips gevonden:
http://www.9lives.be/foru...cleaning-tips-thread.html
Succes!
Gister op een klein rommelmarktje alleen GT3 voor PS2 gekocht, rest was overpriced.. Wordt inderdaad steeds meer verwezen naar internetprijzen.
Dat werd wel weer goedgemaakt gisteravond met onderstaand setje voor een tientje via Marktplaats
Dat werd wel weer goedgemaakt gisteravond met onderstaand setje voor een tientje via Marktplaats

gewoon de fohn pakken tijdje op de hoogste stand erboven houden en de stikker komt heeeel makkelijk los doe dit dagelijks met al me games zeker die ex-rental stickers zijn lastig maar met deze methode is het een peulenschil!Flodder450 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:52:
[...]
Ja ik heb eigs geen freaking idee hoe ik dát voor elkaar moet krijgen zónder het hele doosje aan gort te trekkeniemand tips?
En ik heb 1 kapot stukje plastic gevonden wat miste bij de spindel. Zat ergens vast in de ps, maar weer teruggeplaatst. Ziet er echt niet bepaald chique uit, maar het werkt. Nu passen de cds weer en doet hij het weerRonaldDesigns schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:35:
Het draaistuk van de cd's(hoe je dat ook noemt) bij mijn ps1 is kapot, het plastic is voor 2/3 eraf en er is nog maar 1 balletje over... cds passen nu ook niet meer en vliegen dus eraf. Is zoiets makkelijk zelf te maken? Of zijn deze onderdelen ook los te bestellen ergens?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
CD's kun je voor 5 euro bij GameMania (iig in Leiden) weer laten polishen zodat ze er als nieuw uitzien. Heb ik ook een keer bij een X360-game gedaan die een complete ring uitgesleten had, werkt perfect!RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:38:
[...]
En ik heb 1 kapot stukje plastic gevonden wat miste bij de spindel. Zat ergens vast in de ps, maar weer teruggeplaatst. Ziet er echt niet bepaald chique uit, maar het werkt. Nu passen de cds weer en doet hij het weer![]()
![]()
Gisteren ouderwets Crash Team Racing gespeeld. Alleen jammer dat de cd beschadigd is, elke gewonnen race loopt ie vast
![]()
![]()
Mooie find!Patryk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:42:
Gister op een klein rommelmarktje alleen GT3 voor PS2 gekocht, rest was overpriced.. Wordt inderdaad steeds meer verwezen naar internetprijzen.
[afbeelding]
Vandaag van een collega een zilveren Playstation 2 gekregen met spellen. Niet heel geweldige spellen, maar ach. Meeste is voor de verkoop
Zal vanavond als ik eraan denk foto's posten.
Mooi setje.Patryk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:42:
[afbeelding]
Mijn ervaring met doorverkoop of zelfs weggeven van PS2 spellen is nogal slecht... Zie ook mijn post eerder in dit topic. Zelfs voor alleen de verzendkosten of "gratis af te halen" raak ik sommige games niet kwijtChokingHazard schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:51:
[...]
Mooie find!
Vandaag van een collega een zilveren Playstation 2 gekregen met spellen. Niet heel geweldige spellen, maar ach. Meeste is voor de verkoop
Zal vanavond als ik eraan denk foto's posten.
Koop daarom ook geen grote sets met nutteloze games meer. Gewoon alleen dat wat ik wél wil hebben, zoals laatst nog Amplitude
@ksborg: Mits de originele hoesjes (PS2, Gamecube etc.) nog in erg goede staat zijn kun je ze prima als vervanger gebruiken. Misschien dat ik er nog wel belang bij heb.
Soms zie ik wel eens leuke PS1 spellen waarvan de CD en boekjes/inlays nog in prima staat zijn, maar is het hoesje één groot kras- en barstfestijn. Als ik die dan even vervang met een hoesje in goede staat, bijv. van een schijtspel dat je voor 1 euro kon kopen, ziet het geheel er direct een stuk aantrekkelijker weer uit.
Soms zie ik wel eens leuke PS1 spellen waarvan de CD en boekjes/inlays nog in prima staat zijn, maar is het hoesje één groot kras- en barstfestijn. Als ik die dan even vervang met een hoesje in goede staat, bijv. van een schijtspel dat je voor 1 euro kon kopen, ziet het geheel er direct een stuk aantrekkelijker weer uit.
[ Voor 21% gewijzigd door c4ke op 26-05-2014 12:15 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Lukt dat ook met de stickers op de cd's?copywizard schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:23:
[...]
gewoon de fohn pakken tijdje op de hoogste stand erboven houden en de stikker komt heeeel makkelijk los doe dit dagelijks met al me games zeker die ex-rental stickers zijn lastig maar met deze methode is het een peulenschil!
yup alleen wel opletten dat je het oppervlak niet te heet laat worden dan kan hij buigen dus ik zou het eerst ff testen op een cd/dvd die je wel kan missen
ik heb het vaker gedaan bij ps1 ex-rentals met die grote streepjes codes erop geplakt
Hallo!
Ik ben nieuw in dit forum. Retrogaming begon eigenlijk bij mij toen ik op marktplaats de belachelijk lage prijzen voor oude consoles zag, en aangezien me het wel leuk leek om oude games weer te spelen (oa half-life, gta sa etc) heb ik een oude PS2 Fat gekocht (met 2 DRAADLOZE controllers , alle accessoire s en 4 games) voor €12,50. Later zag ik ook een eerste generatie GameBoy voor €5 met hoesje, vergrootglas en 5 games, ook hierbij kon ik mezelf niet bedwingen;) .
Wat ik ook zo leuk vind aan bijvoorbeeld de ps2 en de gamecube is het OS. Anders dan tegenwoordig bij consoles wordt daar nog gebruikgemaakt van een 3d menu met blokken en 3d modellen van CDs, prachtig vind ik dat.
Als iemand btw nig wat oude (leuke!) ps2 games overheeft/wil verkopen, heb ik misschien wel interesse (momenteel zoek ik LEGO Racers voor de ps1 en LEGO Racers 2 voor de ps2.
Bedankt!
Ik ben nieuw in dit forum. Retrogaming begon eigenlijk bij mij toen ik op marktplaats de belachelijk lage prijzen voor oude consoles zag, en aangezien me het wel leuk leek om oude games weer te spelen (oa half-life, gta sa etc) heb ik een oude PS2 Fat gekocht (met 2 DRAADLOZE controllers , alle accessoire s en 4 games) voor €12,50. Later zag ik ook een eerste generatie GameBoy voor €5 met hoesje, vergrootglas en 5 games, ook hierbij kon ik mezelf niet bedwingen;) .
Wat ik ook zo leuk vind aan bijvoorbeeld de ps2 en de gamecube is het OS. Anders dan tegenwoordig bij consoles wordt daar nog gebruikgemaakt van een 3d menu met blokken en 3d modellen van CDs, prachtig vind ik dat.
Als iemand btw nig wat oude (leuke!) ps2 games overheeft/wil verkopen, heb ik misschien wel interesse (momenteel zoek ik LEGO Racers voor de ps1 en LEGO Racers 2 voor de ps2.
Bedankt!
Grappig, ik zoek ook al een tijdje Lego Racers 2. Al vindt ik € 10,-- (marktplaats) voor een oud ps2 spel best wel duur. De meeste spellen kan je voor € 0,50 tot € 2 wel krijgen.brick5492 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:11:
Hallo!
(momenteel zoek ik LEGO Racers voor de ps1 en LEGO Racers 2 voor de ps2.
Bedankt!
Op rommelmarkten ben ik lego racers nog geen 1 keer tegen gekomen
Ik zie op je profiel dat je bezig bent met een lego game. Kan je niet een nieuwe lego racers maken voor de PC/XONE/PS4?
[ Voor 23% gewijzigd door Descriptor op 26-05-2014 17:47 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Ja dat is ook duur. Ik zoek Zombie revenge nog voor de dreamcast (o.a.). Is ook niet te kopen voor een normale prijs.
Ja, racers is volgens mij best rare in nederland (voor consoles). Off topic: En over mn lego game, ik ben bezig met een minigame waarbij je splitscreen tegen elkaar moet racen (over de maanDescriptor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:44:
[...]
Grappig, ik zoek ook al een tijdje Lego Racers 2. Al vindt ik € 10,-- (marktplaats) voor een oud ps2 spel best wel duur. De meeste spellen kan je voor € 0,50 tot € 2 wel krijgen.
Op rommelmarkten ben ik lego racers nog geen 1 keer tegen gekomen
Ik zie op je profiel dat je bezig bent met een lego game. Kan je niet een nieuwe lego racers maken voor de PC/XONE/PS4?![]()
[ Voor 0% gewijzigd door brick5492 op 26-05-2014 17:57 . Reden: offtopic edit ]
Ach... Demon's Crest voor SNES anyone?CrystalViriS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:56:
Ja dat is ook duur. Ik zoek Zombie revenge nog voor de dreamcast (o.a.). Is ook niet te kopen voor een normale prijs.
Zoals ik al had aangegeven ben ik inmiddels een Playstation 2 met games rijker.

's Avonds bij iemand anders ook nog wat gratis pc-games opgehaald.

Weinig retro aan, maar onderstaande games zaten er ook bij:

Als ik eerlijk ben, ken ik geen van deze retrospellen. Is iemand van jullie er bekend mee?

's Avonds bij iemand anders ook nog wat gratis pc-games opgehaald.

Als ik eerlijk ben, ken ik geen van deze retrospellen. Is iemand van jullie er bekend mee?
Full Throttle... leuke pc adventure van Lucas Arts... een mijnenveld uitschakelen met opwindkonijnen... 
En Wingcommander IV... heb ik ooit op cdrommetjes gehad. Leuke spacesim. Nog leuker: de cameo appearances in de film sequences.
En Wingcommander IV... heb ik ooit op cdrommetjes gehad. Leuke spacesim. Nog leuker: de cameo appearances in de film sequences.
[ Voor 38% gewijzigd door Flozem op 27-05-2014 12:48 ]
Verwijderd
Jazeker en veel meer retro dan PS1 en PS2. Full Throttle en Phantasmagoria zijn geweldige games voor de PC. Je hebt er ook floppy varianten van.
Full Throttle is natuurlijk een (bekende) classic van Lucasarts. Die moet je echt wel even gaan spelen! En ik zie wat Star Wars pareltjes en Phatasmagoria. Volgens mij is dat zo'n horror research game a la "the 7th Guest" en "the 11th Hour". Dat weet ik echter niet zeker.
phantasmagoria was ooit bedoeld als sequel voor de serie 7th guest en 11th hour dacht ik
speel ze alle 3 nog wel eens
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Leuke collectie FMV games! Destijds hyper modern, nu vooral hilarisch.
Het gaat trouwens om Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh, het vervolg op de originele Phantasmagoria.
Qua FMV games zijn Ripper en Phantasmagoria 2 zeker het spelen waard. Al is het alleen maar vanwege Christopher Walken's performance in Ripper:
Het gaat trouwens om Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh, het vervolg op de originele Phantasmagoria.
Qua FMV games zijn Ripper en Phantasmagoria 2 zeker het spelen waard. Al is het alleen maar vanwege Christopher Walken's performance in Ripper:
Helaas waren er ook FMV games die absoluut niet de moeite waard waren. Night Trap anyone? Maar inderdaad, hoe je het wendt of keert, ze zijn in deze tijd allemaal wel erg hilarisch om te spelenwanneerniet schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:11:
Leuke collectie FMV games! Destijds hyper modern, nu vooral hilarisch.
[video]
Als het goed is komt morgen de Wii binnen om toch goed Gamecube te kunnen spelen via ComponentTouchdomex schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:35:
[...]
/me Aait zijn GameBoy Player
Ze hebben het niet over jou schatje
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Weinig Retro? Ik heb Rebel Assault 1 en 2 helemaal kapotgespeeld, idem dito voor Full Throttle. TOPSPELLEN voor hun tijd. En de filmpjes van Wing Commander IV waren echt fantastisch. Ook grijsgespeeld dusChokingHazard schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:33:
[..]
[afbeelding]
Aargh, weer zo'n handelaarstype met een kutadvertentie waar je niets mee kan. Ik zag op Marktplaats iemand die een aantal SNES games had. Geen prijzen erbij, summiere omschrijving, gelukkig wel redelijk duidelijke foto's. Doe maar een bod, staat erbij. Prima, ik zie 5 games die ik wel wil hebben, doe een bod per mail. Nee hoor, meneer had blijkbaar allang prijzen bedacht, want ineens komt'ie met (imo) hoge prijzen aanzetten, die in handelaarsland misschien heel normaal zijn. Bijvoorbeeld 25 euro voor UMK3, yeah fucking right. Ga dan van marktplaats af en begin een webshop.
En ja, velen van jullie is dit wel vaker overkomen en voor mij is het ook niet de eerste keer, maar nu moest ik het even van mij afschrijven
En ja, velen van jullie is dit wel vaker overkomen en voor mij is het ook niet de eerste keer, maar nu moest ik het even van mij afschrijven
"There, there..." *taps Glaanie on shoulder*Glaanie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:24:
Aargh, weer zo'n handelaarstype met een kutadvertentie waar je niets mee kan. Ik zag op Marktplaats iemand die een aantal SNES games had. Geen prijzen erbij, summiere omschrijving, gelukkig wel redelijk duidelijke foto's. Doe maar een bod, staat erbij. Prima, ik zie 5 games die ik wel wil hebben, doe een bod per mail. Nee hoor, meneer had blijkbaar allang prijzen bedacht, want ineens komt'ie met (imo) hoge prijzen aanzetten, die in handelaarsland misschien heel normaal zijn. Bijvoorbeeld 25 euro voor UMK3, yeah fucking right. Ga dan van marktplaats af en begin een webshop.
Ik snap ook niet dat ze hun advertentie op "bieden" zetten, als je toch niet kan bieden.
Zet dan gewoon een vanaf prijs er bij. Is gewoon een optie als je de advertentie aanmaakt...
Daarom bied ik soms gewoon veel te laag, als ik vermoed dat het een handelaar is. Gewoon om te stangen.
Yep... Heel herkenbaar. Ik heb eerlijk gezegd al weer twee weken niets nieuws op mp besteld. Groot risico op bootlegs en veel te veel dubbele cartridges. Ik heb de leukste Gameboy spellen op enkele zeldzame carts na, en die paar honderd sports games kan ik niet warm voor lopen.
Ik begin het zelfs leuker te vinden om iedere maand iets bij de bekende webshops te bestellen. Je koopt dan minder en je waardeert de spellen dan meer. Bovendien loop je minder risico om bootlegs te kopen.
Ben me ondertussen wat meer op de Metroidvania en Zelda spellen aan het richten op GBA (cib), SNES (cart only) en NDS (cib). Ik ga op die consoles in ieder geval niet voor een complete collectie.
Ik begin het zelfs leuker te vinden om iedere maand iets bij de bekende webshops te bestellen. Je koopt dan minder en je waardeert de spellen dan meer. Bovendien loop je minder risico om bootlegs te kopen.
Ben me ondertussen wat meer op de Metroidvania en Zelda spellen aan het richten op GBA (cib), SNES (cart only) en NDS (cib). Ik ga op die consoles in ieder geval niet voor een complete collectie.
Tja dat is de andere kant van de medaille. Ik zet altijd een vraagprijs bij mijn advertenties en sta vrij bieden toe. Er is best onderhandelingsruimte, maar er zitten steevast goochgemerds bij die de spullen zo ongeveer gratis willen (en zelfs flink onderbieden wanneer de prijs redelijk is), of vraagprijs bieden om vervolgens niet meer te reageren.Xyphoid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:39:
[...]
Daarom bied ik soms gewoon veel te laag, als ik vermoed dat het een handelaar is. Gewoon om te stangen.
[ Voor 29% gewijzigd door Flozem op 27-05-2014 23:54 ]
Wow, bedankt voor de reacties iedereen
Had niet gedacht dat die spellen zo populair waren
Lijkt me dus een goede toevoeging aan de collectie!
Vanavond laatste toevoeging voor de komende tijd, vanuit het werk ga ik even naar Flozem om een CIB Gameboy Color op te halen, mist alleen het batterijklepje. Ik snap serieus niet hoe mensen die kwijtraken
In juli ga ik verhuizen en kan de inrichting van de gameroom beginnen
Vanavond laatste toevoeging voor de komende tijd, vanuit het werk ga ik even naar Flozem om een CIB Gameboy Color op te halen, mist alleen het batterijklepje. Ik snap serieus niet hoe mensen die kwijtraken

Waarschijnlijk zo'n accupack met ingebouwd klepje op gehad die je ook veel op de GB en GBA zag.ChokingHazard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:10:
Wow, bedankt voor de reacties iedereenHad niet gedacht dat die spellen zo populair waren
Lijkt me dus een goede toevoeging aan de collectie!
Vanavond laatste toevoeging voor de komende tijd, vanuit het werk ga ik even naar Flozem om een CIB Gameboy Color op te halen, mist alleen het batterijklepje. Ik snap serieus niet hoe mensen die kwijtraken![]()
Heb die zelf ook gehad en voor zover dan niet het klepje kwijt, maar dat lijkt me de meest logische reden.
Hmm ja dat kan eventueel.. Vind het gewoon vreemd. Bijna alle Gameboys op Marktplaats hebben dat klepje niet meer
Ik heb het Dr. Retro ook wel eens horen zeggen in een video.
Die lipjes waarmee ze vastzitten hebben ook niet het eeuwige leven natuurlijk.
Blijkbaar stellen ze dan gewoon niks voor, anders waren er wel meer Gameboys te krijgen met klepje
Weer nieuw spul binnen (inclusief batterijklepje
)

Marioland 2 CIB
NES Advantage Controller
Gameboy Advance CIB (was vergeten dat bij de blauwe die ik vorige keer had gekocht al een doosje zat. Samen met Advantage Controller van zelfde verkoper gekocht. En dan te bedenken dat ik niet eens Gameboy Advance spaar, omdat ik die vroeger nooit gehad heb
Nou ja, blijkbaar vanaf nu wel dus... Nou snap ik waarom mensen soms zoveel van dezelfde console hebben
).
Losse Star Wars cartridge voor de Gameboy Advance (niet op de foto).

Marioland 2 CIB
NES Advantage Controller
Gameboy Advance CIB (was vergeten dat bij de blauwe die ik vorige keer had gekocht al een doosje zat. Samen met Advantage Controller van zelfde verkoper gekocht. En dan te bedenken dat ik niet eens Gameboy Advance spaar, omdat ik die vroeger nooit gehad heb

Losse Star Wars cartridge voor de Gameboy Advance (niet op de foto).
[ Voor 5% gewijzigd door Xyphoid op 28-05-2014 11:57 ]
Dit topic is gesloten.