Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:25:@Potato42; Super vette inrichten!
Voor de manier waarop je steigerplanken en pallets omvormt tot retrogame-meubelen moest is kostelijk lachen. Geniaal verzonnen!
Jammer alleen dat ik niet goed kan zien welke MD titels het allemaal zijn die je hebt staan, maar het gaat op de foto's dan ook om het totaalplaatje.
Persoonlijk vind ik dat puur voor het aanzicht, geen ene console-library kan tippen aan een kast vol met MD-boxed games.
Edit: 3 Millimeter valt nog wel weg te veilen uit een pallet om plek te maken voor een Gamecube als het echt moet, alleen is mijn inziens een Gamecube zonder Gameboy-player zodat je GB, GBC en GBA games op tv kunt spelen niet half zo leuk.
Een Gamecube met Gameboy-player eronder maakt de Gamecube nogeens 2 centimeter hoger en dan wordt het toch wel lastig om 'em tussen een pallet in te krijgen

Dank je voor de lovende woorden
Met pallets en steigerplanken is het makkelijk werken, het hoeft niet nauwkeurig en netjes. Dit heeft dan ook maar een paar uurtjes gekost om te maken, en nog minder eurootjes
Heb jaren geleden ook een salontafel gemaakt van een pallet (met lades, RVS randje etc.) was wel wat meer werk maar gebruik 'm nog steeds. Knoeien maakt niet uit, geeft alleen karakter
Ik zal nog wel wat foto's maken van alle MD-titels als je dat wilt.
Die gamecube kan er nog wel in. Maar dan moet ik dus de pallet weer uit elkaar slopen (en die krengen zitten goed vast met roestige, getordeerde, verzonken spijkers, die ook nog eens weerhaakjes hebben). Dat is vaak het meeste werk

Dan een paar mm van de plank frezen en weer terugnagelen.
De consoles moet je er trouwens uithalen om te spelen, daarvoor expres veel snoerlengte gehouden. Na het spelen console netjes terug in het kastje/pallet. Een 32x zou ook niet passen

Maar vind ik niet zo'n probleem.