same here, speel momenteel op de pc emulatie online of via lokale roms (maar game oldies doet het al een tjdje niet meer bij mij

) of bit trip runner, of super crate box, terwijl mijn steam lib uitpuilt van andere interresante (moderne of iig uitgebreidere) games. Gta4 moet ik toch is uitspelen of iig de dlc (want die is lekker kort) maar komt er gewoon niet van.
Ook een wat oudere videokaart, en de doom demo had er duidelijk niet veel zin meer in, om maar is iets te noemen. Maar ga mijn pc niet op korte termijn updaten, weinig tijd om te gamen en dus een backlog tot en met nes games.......en waarbij ik het ook helemaal niet erg vind om een nes zelda nog is te spelen.
Commandos heb ik nooit veel mee gehad, al te niewerwets
Wel mogelijk nog is schermen vervangen, heb nu 2 verschillende lcd's en een crt. Alles maar op marktplaats, dan 2 identieke schermen terugkomen met een mooie standaard welke in hoogte verstelbaar is.
Crt twijfel ik om te houden en aangesloten te houden op mijn 'retro pc' hier kan ik perfect swos 96/97 en star craft op spelen....maar die eerste was voornamelijk voor mp (en kan ik natuurlijk ook nog op mijn x360 spelen of emuleren) en die 2e krijgt schijnbaar binnenkort een remake......tsja dan alle oude pc 'rommel' weg (vrouw daarmee ultiem gelukkig maken) en verder lekker emuleren en eventueel wel nog op de oude consoles spelen. Daarvoor hou ik wel een crt tv, welke je met wat moeite natuurlijk ook nog aan een pc kan hangen.