Mijn Nintendo handheld collectie
qua nintendo handheld wat meer deals gemaakt dan met nintendo consoles tevens ook iets eerder mee begonnen maar niet heel veel eerder, met de nintendo consoles werd mijn vuur pas gewakkerd toen ik super castlevania en the legend of zelda cib in zeer nette staat voor 2,50 per stuk heb weten te adden
Moet wel zeggen dat het qua staat makkelijker is dan met consoles gezien mensen handheld games wel eens in de kast laten staan en dus nooit gebruiken waardoor het ongebruikt is. Erg goed als je cib wil verzamelen.
De gba was een van mijn favoriete game consoles maar dat is in de loop van de jaren wat ingezakt gezien de ports maar ook games vaak minder superieur zijn dan op andere consoles op enkele games na. de fire emblem en advance wars serie.
Als ik bijv naar mario castlevania metroid kirby etc kijk zijn de games minder dan op andere consoles uiteraard wel andere games uit de serie en zeker wel de moeite waard om te spelen.
In elk geval hier mijn fetish voor reserve carts. Niet echt deel van de collectie maar wel leuk om als extra te hebben. Missen er wel een paar niet op de foto moet de carts eens scheiden. reserve carts pak ik enkel als de cart zowat mint zijn. oftwel als je de cart in het licht houdt het geheel glad is zonder lichte deukjes of krasjes en natuurlijk gratis.
ps 2 boxed games vergeten op de andere foto te zetten
Mijn gameboy classic en gameboy color collectie uiteraard allemaal compleet en non duits op jetsons na.
Mijn gba collectie uiteraard allemaal met de exclusieve posters of vip punten kaarten en natuurlijk met boekjes