Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.612 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niknos
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:40
Flozem schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:25:
[...]

Ik moet de stekkers nodig nog eens labelen. Ik laat per definitie niet alles insteken om de schade te beperken bij blikseminslag (hoewel ze gewoon naast de stekkerdoos liggen, en ik die separaat uittrek bij noodweer of vakantie). Maar meer nog om de adapters niet onnodig van voeding te voorzien en zo mijn energierekening en de slijtage te beperken. Maar op de Megadrive na, zijn al die stekkers identiek. 8)7
Nu het daar toch over gaat, heb ik een vraag:

Bij lange tijd (zeg meerdere weken) niet gebruiken van pc/console, is het dan beter deze niet aan de stroom te laten hangen? Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 17:57
Lijkt me duidelijk... ik zeg: "uittrekken". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:14:
[...]

En daarom noem ik mezelf dus geen verzamelaar :+ . Ik ben meer een retro-gamer. Ik vind het leuk om de games te spelen op de originele hardware... Ik ga niet meer genieten als ik een spel 4x dubbel heb.

Ocarina Of Time is daar een prima voorbeeld van. Kan voor de N64 versie gaan, of de Gamecube versie. Als ik 1 van die versies heb, hoef ik de ander niet. Kan de game immers prima spelen.

Enige uitzondering bij Ocarina of Time is dan weer de 3DS versie. Die is echt grafisch opgepoetst, als in dat het bijna een nieuwe Zelda lijkt. Dat lijkt me dan wel weer interessant als een 2e playthrough.... Maar een simpele re-release met wat hogere resolutie en polygon-count boeit me niet.

[afbeelding]

Ik heb niks tegen verzamelaars verder hoor :9 maar dat is toch een heel andere hobby volgens mij :) Mijn hobby heeft gelukkig een haalbaar einde (alle echt leuke games hebben en kunnen spelen). Verzamelen komt eigenlijk nooit ten einde, tenzij je echt heeeeeel diepe zakken hebt.
Ik ben helaas () wel meer een verzamelaar. Speel weinig (te weinig tijd, te veel games/consoles) maar koop soms tientallen games per maand (nieuw/oud). Nu is veel geënt op (local/LAN) multiplayer maar ook dan koop ik genoeg wat in de kast verdwijnt. Aan jouw voorbeeld te herleiden is dan Ocarina of Time; die heb ik nu voor de N64 (ooit nieuw gekocht, paar uur gespeeld), 3DS (2013 gekocht, nooit gespeeld) en WiiU (staat nieuw en ongeopend met Amiibo in de kast).

An sich word ik blij van het kopen en kijken en weten dat ik het heb, en dat heb ik met heel veel zaken. Op zich is het principe van er zelf tevreden mee zijn natuurlijk meer dan OK, maar ik heb de laatste tijd wel meer zoiets als het ook daadwerkelijk gaan spelen. Neem Super Mario Galaxy; nieuw gekocht voor de Wii maar nauwelijks gespeeld terwijl het een geweldig spel lijkt te zijn. Erg zonde. Van mijn vrouw toen nog Zelda/Twilight Princess gekregen voor de Wii en ook een uurtje of 2 gespeeld. Maar die backlog is veel en veel te groot. Op de PS4 alleen al heb ik nu 60/70 spellen waarvan ik de helft of meer niet eens de PS4 in heb gehad.

Ooit... :O
Ik zeg tegenwoordig dat mijn hobby spellen kopen is, niet spelen :S, dus herken het bovenstaande heel erg.

Voor wat betreft bekabeling, denk idd dat het beter en (met noodweer in achterhoofd) beter is om alles alleen aan te sluiten when in use, aan de andere kant, als ik kan spelen dan wil ik NU spelen, niet eerst gaan nadenken welke handelingen ik moet doen om dit mogelijk te maken. Ik werk dus meestal met stekkerblokken met een aan uit knop. Als de bliksem heel dichtbij is trek ik die nog wel is los, maar op zich durf ik het risico wel te lopen.
Qua videosignaal, ik heb ooit een spider kabel gekocht waar snes/n64/cube,org xb ps1/2 op kunnen ik twijfel of de DC er ook nog bij kon, helaas wel composiet, echter gezien ik de consoles toch op een crt tv laat uitkomen lig ik hier niet wakker van. Vanaf x360/ps3 wil ik wel de max kwaliteit, echter dat is ook makelijk met hdmi.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:04:
Ik zeg tegenwoordig dat mijn hobby spellen kopen is, niet spelen :S, dus herken het bovenstaande heel erg.

Voor wat betreft bekabeling, denk idd dat het beter en (met noodweer in achterhoofd) beter is om alles alleen aan te sluiten when in use, aan de andere kant, als ik kan spelen dan wil ik NU spelen, niet eerst gaan nadenken welke handelingen ik moet doen om dit mogelijk te maken. Ik werk dus meestal met stekkerblokken met een aan uit knop. Als de bliksem heel dichtbij is trek ik die nog wel is los, maar op zich durf ik het risico wel te lopen.
Qua videosignaal, ik heb ooit een spider kabel gekocht waar snes/n64/cube,org xb ps1/2 op kunnen ik twijfel of de DC er ook nog bij kon, helaas wel composiet, echter gezien ik de consoles toch op een crt tv laat uitkomen lig ik hier niet wakker van. Vanaf x360/ps3 wil ik wel de max kwaliteit, echter dat is ook makelijk met hdmi.
Ik schakel de blokken (klik-aan/uit) ook uit als ik de ruimte verlaat, zit er meestal alleen in de avond namelijk en om zoveel apparaten stand-by/op stroom te hebben vind ik onprettig. Het zijn stevige blokken die ook blikseminslag moeten opvangen, maar natuurlijk is het idd beter om ze gewoon te ontkoppelen waar mogelijk bij onweer.

Wat betreft composiet, ja, krijg er zelf wat jeuk van maar dat ligt ook aan mijn "eruit halen wat mogelijk is" mentaliteit. Heeft je CRT geen RGB SCART poort dan? Zit er overigens aan te denken om nu alvast een mooie/degelijke Sony CRT te halen omdat het in de toekomst (en ik er meer ruimte voor heb) moeilijk zal zijn hier nog aan te komen. Maar ja, moet het ding in de tussentijd ook nog stallen ;(
Mijn 'echte' tv staat nog bij mijn ouders, mijn tijdelijke heeft volgens mij idd ook niet echt een goede rgb poort. Voor ps2/cube/xb en mogelijk dc zou ik idd een maximale kwaliteit wel waarderen, maar het verschil op de oudere consoles is me de investeringen niet waard. Helemaal nu deze techniek steeds schaarser en duurder wordt. Zou liever bijvoorbeeld een pc enige kopen dan dat geld in rgb hardware stoppen. Speelt uiteraard nog steeds mee dat ik momenteel zeer weinig/tot niet op mijn retro consoles speel (zoals je zelf aangaf, het weten dat het er is idee dat vind ik heel erg fijn), mocht dit veranderen en ik ga vaker spelen en me dan ergeren aan het gebrek aan beeld kwaliteit, mogelijk dat ik dan nog van gedachten verander.

Wederom wijs ik ook weer naar emulatie, ook grote kans dat ik mijn verzameling zeer inperk en emuleer. Maar laatst weer gemerkt dat emulatie verre van heilig is, pokemon stadium met de kids gedaan en die had behoorlijk glitches grafisch en liep zelfs een keer vast :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Jumpman; Vandaag had ik wel even tijd om m'n N64 collectie op de foto te zetten. Ik bezit momenteel ongeveer 70% van wat ik uiteindelijk wil hebben voor de N64.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/14w6i5v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1zwotfs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/20r8qj6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/34dl6o0.jpg

100% original no reproduction cartridges included :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 18:41 ]

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:06:
@Jumpman; Vandaag had ik wel even tijd om m'n N64 collectie op de foto te zetten. Ik bezit momenteel ongeveer 70% van wat ik uiteindelijk wil hebben voor de N64.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie titels! Staat paper mario toevallig op je verlanglijstje? Eroverheen gekeken. Vette game is het niet? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-08-2016 19:26 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ziet er goed uit! Veel zeldzame titels heb je in ieder geval al in je collectie.

Ik verzamelde eerst alleen Nintendo 64, sinds kort pas weer met de SNES begonnen. Omdat het verzamelen van games voor de SNES CIB gewoon niet meer haalbaar is, verzamel ik van deze alleen de cartridge (soms zit de verpakking en het boekje er wel bij, dan is dat mooi meegenomen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AyeAyeCaptain: Paper Mario (en Kirby 64) zijn mijn laatst aangekochte N64 games, tegelijkertijd gekocht met mijn wiiU anderhalve maand geleden. Ik moet nog tijd vrij maken om 'em te gaan spelen. paper Mario TYD heb ik wel uitgespeeld en vind ik een te gekke game. Jammer dat de nieuwere Paper Mario games niet echt meer RPG's zijn. Ik hoop dat ze met Paper Mario NX weer back to basics zullen gaan met de series.

@Jumpman: De N64 was mijn enige 5th gen console in de late 90's waardoor ik veel duurdere titels al lang in huis had al voor ik ook maar gehoord had van de term retrogaming. Conker's bad fur day komt bv voor 10 gulden uit de rommelbak van de Intertoys vandaan.

Cib sparen voor Nintendo heb ik nooit gedaan: Te duur, neemt te veel ruimte in, schade gevoelig en je moet nog eens extra uitgeven aan snug fit protectors om de doosjes mooi te houden.

Een poos terug schreef ik dat ik alle doosjes en boekjes van oud Nintendo spul jaren terug had weggegooit en dat nu nog zou doen mocht ik iets CIB aanschaffen (Voor mij alles boxed of alles los, niet half om half) omdat ik het als losse cart niet kan vinden. AyeAyeCaptain! was verontwaardigd door die post en ik heb toen beloofd doosjes en boekjes weg te geven mocht ik ze in het bezit krijgen. Bijna was het voor het eerst raak v/d week en had ik Sin and Punishment cib aangeschaft maar helaas was ik er net ietsjes te laat bij. Voor Ogre battle en Sin and Punishment ben ik bereid een N64 converter aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat weer een Sony KDL-22PX300 te koop (22" LCD met ingebouwde PS2):

http://www.marktplaats.nl...3a&previousPage=lr&pos=15

Vraagprijs wat hoog, maar ze zijn zelden te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Exorcist schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:12:
Er staat weer een Sony KDL-22PX300 te koop (22" LCD met ingebouwde PS2):

http://www.marktplaats.nl...3a&previousPage=lr&pos=15

Vraagprijs wat hoog, maar ze zijn zelden te vinden.
Let op de tekst: Zo goed als nieuw en dan de enorme kras (wellicht zelfs een barst) op de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:37

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar zie jij die?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zit ook te kijken maar ik zie echt geen kras of breuk.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:26:
[...]

Veel repro, so officeel retro zijn die ook weer niet! :+
Hoe zie je zo snel dat er veel repro tussen zit? Voor mij als noob ziet het uit als allemaal SNES games.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Techno Overlord schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:26:
[...]

Hoe zie je zo snel dat er veel repro tussen zit? Voor mij als noob ziet het uit als allemaal SNES games.
Titels die nooit in Europa zijn uitgebracht, zoals Starfox 2 en Chronotrigger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ahzo... ik was de schroefjes en de labels al aan het inspecteren maargoed het ligt veel meer voor de hand dus. Ik spaar eigenlijk alleen maar CiB games voor verschillende consoles die ik zelf ook daadwerkelijk gehad heb, of waar ik vroeger een fortuin aan besteed heb door te lenen bij de plaatselijke videotheek.

Gelukkig hoef ik dus ook geen hele dure games. Duurste waar ik nog naar op zoek ben zijn bijvoorbeeld Castlevania 4 en Ultimate Mortal Kombat. Maar het doet zo'n pijn om daar 150+ euro voor neer te tellen. Achja hopelijk binnenkort weer eens een beurs af en kijken of ik een paar leuke deals kan sluiten.

Mijn persoonlijk beste, meest geliefde en meest gespeelde SNES game is Rock 'n Roll Racing.

[ Voor 7% gewijzigd door Techno Overlord op 19-08-2016 16:33 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
In de voet, bij de tweede controllerpoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:37

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Goed oog jij! (zie hem nu ook ja)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Jumpman schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:35:
[...]

In de voet, bij de tweede controllerpoort.
Is volgens mij de lade voor de ROMs

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 12:18
MarchelHoek schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:44:
[...]

Is volgens mij de lade voor de ROMs
Hij bedoelt precies boven de poort.
Ik vind het wel mee vallen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 11:15
Techno Overlord schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:32:
Ahzo... ik was de schroefjes en de labels al aan het inspecteren maargoed het ligt veel meer voor de hand dus. Ik spaar eigenlijk alleen maar CiB games voor verschillende consoles die ik zelf ook daadwerkelijk gehad heb, of waar ik vroeger een fortuin aan besteed heb door te lenen bij de plaatselijke videotheek.

Gelukkig hoef ik dus ook geen hele dure games. Duurste waar ik nog naar op zoek ben zijn bijvoorbeeld Castlevania 4 en Ultimate Mortal Kombat. Maar het doet zo'n pijn om daar 150+ euro voor neer te tellen. Achja hopelijk binnenkort weer eens een beurs af en kijken of ik een paar leuke deals kan sluiten.

Mijn persoonlijk beste, meest geliefde en meest gespeelde SNES game is Rock 'n Roll Racing.
cardridge neppers kun je volgens mij niet meer van de buitenkant herkennen aangezien ze tegenwoordig erg goed zijn, gelukkig is het hier nog niet zo erg als in Amerika aangezien daar zelfs de goedkopere carts repro kunnen zijn.

Enkel als je ze open maakt zie je de verschillen bij de goede neppers.

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 20-08-2016 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:42

Joran

<3 natalee

Via marktplaats drie originele, keurige mega drive controllers gekocht voor 14 euro incl. Eentje verkopen met wat geduld en die kosten zijn er ook weer uit.

Nu aan het zoeken naar een saturn, hoeveel denken jullie dat dit nog waard is? Ik dacht aan rond de 40 euro voor een console met 1 controller en kabels?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb toevallig ook de megadrive weer eens onder handen genomen. Moest even een draadje van de mod weer vastsolderen. :+
Na enige liefde met behulp van wat wattenstaafjes en alcohol doet alles het behalve Streets of Rage. Dat is wel bijzonder maar deze heeft bij mij nooit gewerkt. Ben benieuwd of daar nog wat aan te doen is. Gelukkig staat SoR ook op die multicart naast Shinobi en Golden Axe. :)

Saturn... Geen idee eigenlijk wat ie waard is. Fijne console wel hoor. Sowieso vind ik de consoles van Sega prettige dingen om nog op te spelen. En de kids lusten er ook wel pap van. Die hebben kennisgemaakt met onze favoriete blauwe egel. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Cyphax op 20-08-2016 18:47 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joran schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:33:
Via marktplaats drie originele, keurige mega drive controllers gekocht voor 14 euro incl. Eentje verkopen met wat geduld en die kosten zijn er ook weer uit.

Nu aan het zoeken naar een saturn, hoeveel denken jullie dat dit nog waard is? Ik dacht aan rond de 40 euro voor een console met 1 controller en kabels?
Ga er maar vanuit dat je voor een Saturn weleens bijna het dubbele kwijt gaat kunnen zijn.

@Techno Overlord: Voor de SNES Repro's die ik heb zijn clone cartridges gebruikt: d.w.z. dat het ooit andere spellen waren en dat de plastic behuizing en de schroefjes origineel zijn, vandaar dat het aan de buitenkant niet te zien is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Joran schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:33:

Redelijkerwijs een eurootjes of 35/40 idd. Aanbod is wel vrij beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag twee setjes ontvangen. 2 PS2's met meer dan 50 originele games en een CD-I speler met een spel/film of 40. De set met twee PS2's heb ik opgedeeld in wat ik nog niet had en dus hou, de rest verkocht en redelijk break even gedraaid. De CD-I speler heb ik gekocht omdat ik het 210 model mooier vind dan de 450 die ik had. Zit ook een video-cartridge in dus dat scheelt.

Spellen waren niet bijzonder, o.a. Rise of the Robots, 7th Guest en Mutant Rampage. Los heb ik via MP nog Secret Mission gekocht, als point-and-click liefhebber een must have.

Volgende week krijg ik nog een PS2 binnen, maar die heb ik gekocht omdat ik op de foto zag dat Megaman X3 erbij zat voor de PS1; set gekocht voor 30 Euro en voor alleen al dat spel meer dan de moeite waard :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N1a1C10PWbjA5IyNI7jidb7A/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bg69ymG1eX3ztDfM30VKJJop/full.jpg

Beetje jammer: vriend van me was vanmiddag op bezoek en zag de CD-I speler. Meldt dat hij zijn eigen CD-I speler (zelfde soort model) + tig (goede) games heeft weggegooid verleden week omdat hij niet wist dat ik dat ook wel verzamelde. Waaronder Mad Dog McGree's compleet, Space Invader, Zelda etc.

Beetje jammer..

[ Voor 24% gewijzigd door Exorcist op 20-08-2016 23:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Heerlijk topic om te lurken en gezien de foto's vaak het leukste zijn, hierbij ook een bijdrage. Mijn NES en SNES collectie. Ik spaar eigenlijk alleen de games waarvan ik het leuk vind om ze te spelen. Verder nog een berg PS2, PS3, Gamecube, Xbox 360 etc. games maar de oude Nintendo games hebben toch de meeste charme vind ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qZJ90wmfxmKcC3uXgOD6IpCO/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fY53MNil2NuMDSexWAw1zCc2/full.png

groot 1: https://tweakers.net/ext/f/H7HJSal0scNc5GClKODBQHbw/full.jpg
groot 2: https://tweakers.net/ext/f/F3y2qASIAAnw52vjZBFfq2yP/full.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door CosmoKramer op 22-08-2016 14:09 ]

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
CosmoKramer schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:46:
Heerlijk topic om te lurken en gezien de foto's vaak het leukste zijn, hierbij ook een bijdrage. Mijn NES en SNES collectie. Ik spaar eigenlijk alleen de games waarvan ik het leuk vind om ze te spelen. Verder nog een berg PS2, PS3, Gamecube, Xbox 360 etc. games maar de oude Nintendo games hebben toch de meeste charme vind ik.

[afbeelding]
[afbeelding]

groot 1 en groot 2
Het lukt mij niet de foto's te bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]

groot 1 en groot 2
Ben wel benieuwd naar je collectie, maar ik denk dat je je foto`s in een ander album moet zetten of het album openbaar moet maken.
Private storage is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nu ik mijn GBA tiptop in order heb moest ik nog iets vinden om hem veilig in mee te kunnen nemen. Het liefste gebruik ik hier altijd de officiële spullen voor. Via eBay heb ik de volgende carry case aangeschaft :)

Afbeeldingslocatie: http://seehofer.nl/img/gba-carrying-case.jpg

Dit voelt voor mij toch als dé finishing touch. Heb van het weekend direct The Legend of Zelda: Minish Cap uitgespeeld en ga nu waarschijnlijk verder met Final Fantasy V op mijn SNES (die ik tevens nog altijd region-vrij moet maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Trasos schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:45:
[...]

Ben wel benieuwd naar je collectie, maar ik denk dat je je foto`s in een ander album moet zetten of het album openbaar moet maken.

[...]
Ah, ik had ze in m'n private storage ipv foto album gezet }:O . Werkt nu wel. Thx.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik ben de laatste tijd helemaal into Dreamcast. Zowel qua spelen maar ook qua verzamelen. Ben nog vnl. op zoek naar Grandia 2, Skies of Arcadia, Shenmue 1 en 2, Power Stone 1, Space Channel 5 en Marvel vs Capcom 1. Het aanbod van die games valt me helaas wel vies tegen.

Gisteren wel Gunbird 2 kunnen vinden, daar ben ik wel heel blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 11:45
gunbird 2 coole game de arcade versie staat ook op de dreamcast versie verticaal.
ik heb de orgineele pcb gehad speelde hem via de supergun later op de dreamcast.
lekkere shmup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

[afbeelding]
[afbeelding]

groot 1: https://tweakers.net/ext/f/H7HJSal0scNc5GClKODBQHbw/full.jpg
groot 2: https://tweakers.net/ext/f/F3y2qASIAAnw52vjZBFfq2yP/full.jpg
Er zitten een aantal mooie exemplaren tussen bij de SNES: Turtles In Time, Secret Of Mana, STar Wars Return Of The Jedi. Deze zoek ik ook nog. Jammer dat sommige games kapotte labels hebben, persoonlijk verkoop ik deze weer.
Seroczynski schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:11:
Nu ik mijn GBA tiptop in order heb moest ik nog iets vinden om hem veilig in mee te kunnen nemen. Het liefste gebruik ik hier altijd de officiële spullen voor. Via eBay heb ik de volgende carry case aangeschaft :)

[afbeelding]

Dit voelt voor mij toch als dé finishing touch. Heb van het weekend direct The Legend of Zelda: Minish Cap uitgespeeld en ga nu waarschijnlijk verder met Final Fantasy V op mijn SNES (die ik tevens nog altijd region-vrij moet maken).
Waarom zou je hem zelf regio vrij maken? Voor € 10,00 kan je een converter scoren met een beetje geluk.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 22-08-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:00:
[...]

Waarom zou je hem zelf regio vrij maken? Voor € 10,00 kan je een converter scoren met een beetje geluk.
Omdat ik een SD2SNES gebruik. Ik weet niet zeker of de soft region mod daar 100% op werkt, of dat dit uberhaubt werkt zonder SuperCIC.

Los daarvan is het volgens mij ook zo dat een converter er niet voor zorgt dat games in 60Hz afgespeeld worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Seroczynski op 22-08-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Daar heb ik zo'n schijt hekel aan, mensen die iets op marktplaats plaatsen en jij reageert veruit als eerste en dan krijg je uren later een antwoord "hij is vanmiddag opgehaald" terwijl jij direct bij plaatsing reageerde...

En dan doel ik op advertenties zonder telefoon nummer.

Was iemand die Starcraft 64 voor de N64 verkocht (CIB) uit de VS voor maar 50 euro... wat een stomme l**, reageer effe meteen of doe net als ik, wie het eerste reageert wie het eerste recht op heeft.

Ik weet sowieso dat ik de eerste was, pas half uur later was de advertentie voor de 2de keer bekeken.

(voor de mensen die het niet weten, kijk op eBay voor de prijs en dan snap je meteen waarom ik zo woest ben hierover)

[ Voor 18% gewijzigd door Mizgala28 op 22-08-2016 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Mizgala28 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:19:
Daar heb ik zo'n schijt hekel aan, mensen die iets op marktplaats plaatsen en jij reageert veruit als eerste en dan krijg je uren later een antwoord "hij is vanmiddag opgehaald" terwijl jij direct bij plaatsing reageerde...

Was iemand die Starcraft 64 voor de N64 verkocht (CIB) uit de VS voor maar 50 euro... wat een stomme l**, reageer effe meteen of doe net als ik, wie het eerste reageert wie het eerste recht op heeft.

Ik weet sowieso dat ik de eerste was, pas half uur later was de advertentie voor de 2de keer bekeken.

(voor de mensen die het niet weten, kijk op eBay voor de prijs en dan snap je meteen waarom ik zo woest ben hierover)
Die heb ik ook gezien, is denk ik niet voor € 50,00 weggegaan. Er is iemand geweest die meteen (ver) boven de vraagprijs heeft geboden, zo gaat dat met dit soort dingen. Dat was die met lichte beschadigingen op de handleiding toch?

Zelf ben ik zo begonnen met retro verzamelen. Ik wilde bij de verhuizing mijn N64 verkopen in 2011, toen kreeg ik opeens absurd hoge biedingen vergeleken met andere verkopers van een Nintendo 64 met games. Toen bleek dat mensen het voorzien hadden op mijn in nieuwstaat zijnde TLOZ:OOT Collectors Edition. Toen besloten alles niet te verkopen en te gaan verzamelen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aybK4mDP2NmOnwC8nXNQDl4s/medium.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 22-08-2016 23:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een paar nieuwe foto's gemaakt van mijn nes / snes collectie aan games ^^
er zitten maar 2 repo's bij. dat is zelda bs en vampires kiss vor de snes. de rest is allemaal origineel :)

ben tot zover best wel trots op wat ik heb ^^. vooral metal storm voor de nes. dat is blijkbaar een zeldzame verschijning hier in nederland. (ik ken iig niemand anders die m heeft of er uberhaupt van heeft gehoort)

nes:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14055181_1443779768970684_702696890296992177_n.jpg?oh=c0f0c537adce4dc1fc1d513ae0e0ee99&oe=58452539
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14064133_1443779705637357_8289980510260131054_n.jpg?oh=7b99e4800c851d66e6808c222d37de69&oe=5853955E

snes:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14117776_1443779655637362_5208355359645985181_n.jpg?oh=24557ed4c9777b01c01ded9c317ea9bd&oe=583DB4C5
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14064091_1443779602304034_4919718916472403791_n.jpg?oh=41493cf53e694d513015ad45134b1b49&oe=581242A9

super famicom:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14063944_1443779568970704_557157878291082151_n.jpg?oh=91ef794ca9a8af27bda6041999b23812&oe=5852369A
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14102538_1443779535637374_2899842996267353047_n.jpg?oh=4133c2fd5d42e032da1ea2cdcde7cebc&oe=58566DD3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Jumpman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Die heb ik ook gezien, is denk ik niet voor € 50,00 weggegaan. Er is iemand geweest die meteen (ver) boven de vraagprijs heeft geboden, zo gaat dat met dit soort dingen. Dat was die met lichte beschadigingen op de handleiding toch?

Zelf ben ik zo begonnen met retro verzamelen. Ik wilde bij de verhuizing mijn N64 verkopen in 2011, toen kreeg ik opeens absurd hoge biedingen vergeleken met andere verkopers van een Nintendo 64 met games. Toen bleek dat mensen het voorzien hadden op mijn in nieuwstaat zijnde TLOZ:OOT Collectors Edition. Toen besloten alles niet te verkopen en te gaan verzamelen. :)

[afbeelding]
Nee, prijs stond vast op 50 euro en alles was in goede staat.
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:54:
ik heb net een paar nieuwe foto's gemaakt van mijn nes / snes collectie aan games ^^
er zitten maar 2 repo's bij. dat is zelda bs en vampires kiss vor de snes. de rest is allemaal origineel :)

ben tot zover best wel trots op wat ik heb ^^. vooral metal storm voor de nes. dat is blijkbaar een zeldzame verschijning hier in nederland. (ik ken iig niemand anders die m heeft of er uberhaupt van heeft gehoort)

nes:
[afbeelding]
[afbeelding]

snes:
[afbeelding]
[afbeelding]

super famicom:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die DBZ games _/-\o_

Hele mooie collectie hoor! :9

[ Voor 48% gewijzigd door Mizgala28 op 22-08-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mizgala28 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:58:
[...]

Nee, prijs stond vast op 50 euro en alles was in goede staat.

[...]

Geloof me ook al stond de prijs vast, iemand heeft over je heen geboden d.m.v. een e-mail. Anders zou het de verkoper echt niet uitmaken aan wie hij het verkocht. Maar als je dan ineens € 70,00 ziet staan, dan gaat het item gewoon daar naar toe. Hij stond er trouwens wel echt kort op. Er zijn een aantal vooral fanatieke (retro handelaren) die zo werken, zo zijn ze de verzamelaars voor door (net iets) meer te bieden, terwijl de verzamelaar graag zo goedkoop mogelijk zijn verzameling wil aanvullen.
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:54:

nes:
[afbeelding]
[afbeelding]

snes:
[afbeelding]
[afbeelding]

super famicom:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie collectie! Leuk dat je Pop'n TwinBee hebt (nooit in de USA uitgebracht), er is nog een deel op SNES Pop'n TwinBee Rainbow Bell Adventures (een platformer overigens, ook nooit in de USA uitgebracht). Parodius (wel in de USA uitgebracht) is ook zo'n game in deze categorie typische Japanse games die ook hier zijn uitgebracht.

[ Voor 55% gewijzigd door Jumpman op 23-08-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaa die zijn ckers wel awesome. heb ze als t goed is allemaal voor de s-fami :)
Mizgala28 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:58:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Jumpman schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:05:
[...]

Geloof me ook al stond de prijs vast, iemand heeft over je heen geboden d.m.v. een e-mail. Anders zou het de verkoper echt niet uitmaken aan wie hij het verkocht. Maar als je dan ineens € 70,00 zie staan, dan gaat het item gewoon daar naar toe. Hij stond er trouwens wel echt kort op. Er zijn een aantal vooral fanatieke (retro handelaren) die zo werken, zo zijn ze de verzamelaars voor door (net iets) meer te bieden, terwijl de verzamelaar graag zo goedkoop mogelijk zijn verzameling wil aanvullen.
Dat snap ik, maar ik gaf hem ook duidelijk aan dat ik een hogere prijs met hem wou afspreken, ik kreeg daar geen antwoord op.

Maar ik denk dat je gewoon gelijkt heb en hij een ongeduldige persoon was, ik wou een hoger bod bespreken en als iemand al een bod uitbrengt dan weet je meteen wie zo iemand eerder kiest.

Punt is alleen dat ik het vaker zie gebeuren op marktplaats, en niet alleen met games maar zo'n beetje met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mizgala28 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:18:
[...]

Dat snap ik, maar ik gaf hem ook duidelijk aan dat ik een hogere prijs met hem wou afspreken, ik kreeg daar geen antwoord op.

Maar ik denk dat je gewoon gelijkt heb en hij een ongeduldige persoon was, ik wou een hoger bod bespreken en als iemand al een bod uitbrengt dan weet je meteen wie zo iemand eerder kiest.

Punt is alleen dat ik het vaker zie gebeuren op marktplaats, en niet alleen met games maar zo'n beetje met alles.
Hoe dan ook het blijft zuur. Ik ken het gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online

Helaas is het in dit soort gevallen zelden wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Als iemand hem mailt met "ik bied 100", dan zal de verkoper eigenlijk vrijwel altijd daar voor kiezen en niet zeggen "ja maar persoon x heeft eerder gereageerd en die heeft netjes mijn vraagprijs geboden".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ja, wel enigszins herkenbaar. Soms heb je er wel geluk mee maar is het duimendraaien. Met Turtles in Time voor de SNES had ik laatst het geluk dat 1) de titel niet in de advertentie was geplaatst en 2) een verkeerde rubriek was gezet. Ik was de eerste en enige en heb hem voor een tientje kunnen kopen. Verleden week zag ik een PS2 set met een foto, ondersteboven, klein..maar in het klein kon ik wel zien dat er Megaman X3 voor de PS1 bij zat. Ook gemaild en pas een uur of 7 later een bericht terug dat het akkoord was (en in de tussentijd moet je maar hopen dat je de enige bent die het gezien heeft).

Ach, houdt het leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nog maar kort bezig met de SNES verzameling, PAL cartridge alleen in nieuw staat (Voor CIB ben ik te laat ingestapt en ik kan niet tegen beschadigingen ook niet op karton, dus ja dan zou het héél duur worden). Maar als je dan al ziet dat 100 cartridges al een behoorlijk zware bak is van 50 liter (60x40x26cm), dat wordt nog wat. :) Ik heb medelijden met de mensen die alles CIB hebben, wat een ruimte moet dat innemen (zie Google Afbeeldingen). Verzameldrang plus minimalistische inrichting gaat niet goed samen. ;) Ooit wil ik alles gaan uitstallen, maar dan moet ik eerst een geschikte wand creëren, met weinig tot geen direct zonlicht i.v.m. eventuele verkleuring van de cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een verzekering afsluiten voor je grote, kostbare game library.

Het is iets dat ik zelf (nog) niet gedaan heb maar wel iets dat mij bezig houdt:

Is het betaalbaar, is het rendabel en valt je game library eigenlijk wel te taxeren?

Een vraagje van mij aan de retrogamer/collector met een verzameling die in de duizenden euro's loopt: Is jullie collectie verzekerd of is het niet rendabel omdat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:47:

Het is iets dat ik zelf (nog) niet gedaan heb maar wel iets dat mij bezig houdt:

Is het betaalbaar, is het rendabel en valt je game library eigenlijk wel te taxeren?

Een vraagje van mij aan de retrogamer/collector met een verzameling die in de duizenden euro's loopt: Is jullie collectie verzekerd of is het niet rendabel omdat te doen?
Ok, ik heb geen grote CIB gameverzameling maar kan hier wel wat over zeggen. Ik heb echter wel een lading consoles en andere non-retro hardware in huis waarvoor ik mijn inboedelverzekering verhoogd heb. Er is bij mij een keer ingebroken en de taxateur die vervolgens langskomt vroeg mij voornamelijk naar de bedragen per product die ik zou moeten betalen als ik het vandaag de dag zou gaan vervangen. Collectables zijn volgens mij niet een aparte zaak, want een CIB Nintendo Entertainment System heeft nou eenmaal een martkwaarde van €X.

Anyway, ik heb dit dus "geregeld" via mijn normale inboedelverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:06:
[...]
Soms heb je er wel geluk mee maar is het duimendraaien. Met Turtles in Time voor de SNES had ik laatst het geluk dat 1) de titel niet in de advertentie was geplaatst en 2) een verkeerde rubriek was gezet. Ik was de eerste en enige en heb hem voor een tientje kunnen kopen.
Ik heb Turtles ook een keer gratis aan mijn collectie toegevoegd. Toen was de game echter niet zo waardevol als nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:47:

Mja, staat ook op mijn korte termijn planning. Taxatie is inderdaad een puntje, vraag me af wie/hoe dat bekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Een vriend van mij is werkzaam in de verzekeringswereld, die kon iemand vrijblijvend laten taxeren.

Er zijn grofweg twee manieren. Stel je verzekerd het voor 10k, dan krijg je als het weg is of ernstig beschadigd 10k of een percentage daarvan zo groot als het bedrag van de derving. Of je verzekerd alles per stuk naar waarde met foto, waarna je ook de waarde per item krijgt uitgekeerd min de restwaarde als het nog te verkopen is een dus niet weg is. Dit is een kostbare methode. In beide gevallen ligt het risico tot onderverzekering bij jou.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 24-08-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 00:21:
Of je verzekerd alles per stuk naar waarde met foto, waarna je ook de waarde per item krijgt uitgekeerd min de restwaarde als het nog te verkopen is een dus niet weg is.
Sowieso is het een goed idee om fotos te maken en bonnetjes te bewaren van alle waardevolle spullen die je hebt. Dan heb je ten alle tijden in ieder geval bewijs dat het in jouw bezit is/was, mocht het bv gestolen worden. Dit maakt een claim indienen bij een verzekeringsmaatschappij toch makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ook de kast maar eens opengebroken om de verzameling wat uit te dunnen. Erg veel wat ik MOEST hebben ipv WOU hebben, verdraaide verslaving :P
Even op marktplaats gekeken naar prijzen, maar tjeempie, het stikt er wel van de aasgieren zeg, uh, ik bedoel handelaren :)
Eens even goed m'n huiswerk doen, bah, huiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:42

Joran

<3 natalee

Als je een indicatie hebt wat je wilt verkopen, dan kunnen wij liefhebbers ze misschien over nemen O-)

Send me your gameboys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de verzeker tips en ervaringen, bonnetjes heb ik helaas nergens meer van.

Vandaag mijn GBA carts op de foto gezet, mede doordat je ze via de Gameboy player op de tv kunt spelen en er een dijk van een game library voor is, blijft het toch een van mijn meest favoriete Nintendo systemen.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/rho4co.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/xmua7m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2ptqt8i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Iedereen moet het zelf weten, maar voor mij zijn verzamelobjecten belangrijk zolang ik de luxe heb om ze te veroorloven. Mocht inbraak of brandschade mijn collectie doen slinken zal ik daar niet al te lang mee zitten. Foto's van kostbare herinneringen daarentegen zijn veel belangrijker en daar is niet tegen te verzekeren.

PS. Voor de verzekeraars tussen ons, is het wellicht niet makkelijker om je collectie te filmen? Kost minder moeite en is volgens mij geloofwaardiger dan een stel foto's want misschien is je collectie wel van het internet geplukt (weten zij veel).

[ Voor 27% gewijzigd door Vincent Dave op 24-08-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 16:28
Vincent Dave schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:41:
Iedereen moet het zelf weten, maar voor mij zijn verzamelobjecten belangrijk zolang ik de luxe heb om ze te veroorloven. Mocht inbraak of brandschade mijn collectie doen slinken zal ik daar niet al te lang mee zitten. Foto's van kostbare herinneringen daarentegen zijn veel belangrijker en daar is niet tegen te verzekeren.

PS. Voor de verzekeraars tussen ons, is het wellicht niet makkelijker om je collectie te filmen? Kost minder moeite en is volgens mij geloofwaardiger dan een stel foto's want misschien is je collectie wel van het internet geplukt (weten zij veel).
Een goede backupstrategie is ook een soort verzekering voor je foto's :+ en dat kost ook maandelijks geld, net als een verzekering. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Och, daar stond ik even niet bij stil, het bewijs :+ In mijn geval had ik inderdaad wat foto's van toen ik mijn kast opgeruimd had. Was inderdaad een mazzeltje.

Binnenkort maar even wat fotootjes schieten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gast7
Dit is mijn NES en SNES collecties.

Niet super groot maar het valt dan ook niet mee om het cib non duits in mooie staat te vinden voor een leuke prijs, vooral bij NES. Losse carts pak ik er enkel bij als reserve en als het in heel nette staat is wanneer het toch niks kost gezien het uiteindelijk cib zal zijn met een extra reserve cart mocht ik die weten te scoren

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2v0db15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/6svzaq.jpg

Zal misschien is morgen of overmorgen mijn gba gbc gb classic collectie posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gast7 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:17:
Dit is mijn NES en SNES collecties............
je hebt een paar mooie titles er tussen zitten die ik ook nog wel wil voor de verzameling ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil beginen met mijn retro collectie opbouwen, met vooral de nadruk op Pokemon. Ik heb op Gamescom in de Family Hal 1 of 2 vitrines gezien, waar alles gewoon inzat wat ik wilde hebben. Echt, alles. Of, bijna alles. Van Consoles tot bordspellen, maar vooral de consoles en games. Ik heb tot nu toe alleen maar Pokemon Blue en de rest van vroeger had ik verkocht. Mijn doel is om dit weer allemaal in handen te krijgen, maar ik heb geen idee waar ik het best kan kijken, anders zijn dat soort dingen vaak duur... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:23:
Ik wil beginen met mijn retro collectie opbouwen, met vooral de nadruk op Pokemon. Ik heb op Gamescom in de Family Hal 1 of 2 vitrines gezien, waar alles gewoon inzat wat ik wilde hebben. Echt, alles. Of, bijna alles. Van Consoles tot bordspellen, maar vooral de consoles en games. Ik heb tot nu toe alleen maar Pokemon Blue en de rest van vroeger had ik verkocht. Mijn doel is om dit weer allemaal in handen te krijgen, maar ik heb geen idee waar ik het best kan kijken, anders zijn dat soort dingen vaak duur... :F
Ik zou wachten met Pokemon aankopen totdat de Pokemon Go rage voorbij is. De prijzen van alles Pokemon is flink gestegen. Red, Blue en Yellow waren maanden terug te koop voor €15,00 per stuk (cart only) op Marktplaats nu wordt er het dubbele voor gevraagd en betaald. Voor de DS en 3DS Pokemon spellen word nu zelfs meer dan de nieuwprijs geboden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 24-08-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:38:
[...]

Ik zou wachten met Pokemon aankopen totdat de Pokemon Go rage voorbij is. De prijzen van alles Pokemon is flink gestegen. Red, Blue en Yellow waren maanden terug te koop voor €15,00 per stuk (cart only) op Marktplaats nu wordt er het dubbele voor gevraagd en betaald. Voor de DS en 3DS Pokemon spellen word nu zelfs meer dan de nieuwprijs geboden.
Goede tip, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:23:
Voor een Pokemon verzameling is het echt net een paar maanden te laat. Zelf ook deze fout gemaakt voor mijn Nintendo verzameling, ik dacht die twee games (die ik nog mis) koop ik wel een keer (ik heb niets met Pokemon), ik focus me eerst op de echt dure/zeldzame titels. Inmiddels zijn de Pokemon game ook echt duur geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 8-bit game collectie.

Kleine Atari 2600 & NES cart verzameling + Master System CIB games*

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2d1tp4p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/r1wmq8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2610lqt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2mc927d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2iv1tea.jpg

*Castle of Illusion is de enige Mega Drive port, de andere Master System games die ook op de Mega Drive bestaan zijn geheel op zichzelf staande versies en dus totaal andere games dan de Mega Drive versies.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2016 12:56 ]

• xelfer
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 23:31:
[...]

Voor een Pokemon verzameling is het echt net een paar maanden te laat. Zelf ook deze fout gemaakt voor mijn Nintendo verzameling, ik dacht die twee games (die ik nog mis) koop ik wel een keer (ik heb niets met Pokemon), ik focus me eerst op de echt dure/zeldzame titels. Inmiddels zijn de Pokemon game ook echt duur geworden.
Dat is volgens mij gewoon pure hype. Die games zijn vrijwel allemaal in overvloed verkocht, dus de prijs komt in ieder geval niet door zeldzaamheid. Ze zullen vast wel weer dalen naar een normaal niveau, over een tijdje in ieder geval.

• Mizgala28
xelfer schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

Dat is volgens mij gewoon pure hype. Die games zijn vrijwel allemaal in overvloed verkocht, dus de prijs komt in ieder geval niet door zeldzaamheid. Ze zullen vast wel weer dalen naar een normaal niveau, over een tijdje in ieder geval.
De vraag is hoe lang dat gaat duren, Mario en Zelda games verkocht ook in overvloed, en toch vragen mensen doodleuk 50+ voor zo'n game.

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 16:13
Altijd weer als ik Master System CiB's zie dan denk ik, wat was Sega denkende toen ze besloten om voor de hoes altijd de 'notitieblok' achtergrond te hanteren?

Om nog maar te zwijgen over sommige illustraties. :)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoe kan ik precies een rerpro CiB game voor de SNES van een echte CiB game onderscheiden? Non-PAL titels op een PAL cart. snap ik wel. Maar als ze nou in PAL en NTSC uitgebracht zijn geworden?

[ Voor 36% gewijzigd door Techno Overlord op 25-08-2016 16:27 ]

Forever raver!

Verwijderd

@Bootje: De inlay van de vroege Mega Drive games hebben nog steeds een notitieblok achtergrond, het valt alleen iets minder op doordat het zwarte velletjes zijn. ;)

@Techno Overlord: Door ze open te schroeven en de binnenkant te bekijken is de enige manier.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2016 16:44 ]

ik vond het destijds wel spannend, het kladblok achtergrond van de master system games, had wel een soort van uniformiteit en zelfs een ietwat futuristische uitstraling op me, ook gekoppeld aan het uiterlijk van de master system vergeleken met het saaie grijze blok van de nes.....maar helaas pas bij de saturn naar kamp sega gegaan......wel nu in bezig van een md
Maar twijfel over verzamelen in het algemeen (vaak genoeg over gezeurd hier :X ), en zelfs als dat een ja wordt, wil ik dan niet liever Genesis ipv van md, (pal versies :/ ) soms wel gefixed, vaak niet. Met mijn 2 linker handed gaat een 60hz mod het ook niet snel worden vrees ik :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 16:13
Het heeft ook echt wel iets 'retro's' over zich dat kladblok. En toen zullen we het inderdaad wel futuristisch gevonden hebben. Ik vond de boxart van de NES echter mooier. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gast7
Mijn Nintendo handheld collectie

qua nintendo handheld wat meer deals gemaakt dan met nintendo consoles tevens ook iets eerder mee begonnen maar niet heel veel eerder, met de nintendo consoles werd mijn vuur pas gewakkerd toen ik super castlevania en the legend of zelda cib in zeer nette staat voor 2,50 per stuk heb weten te adden 8)7

Moet wel zeggen dat het qua staat makkelijker is dan met consoles gezien mensen handheld games wel eens in de kast laten staan en dus nooit gebruiken waardoor het ongebruikt is. Erg goed als je cib wil verzamelen.

De gba was een van mijn favoriete game consoles maar dat is in de loop van de jaren wat ingezakt gezien de ports maar ook games vaak minder superieur zijn dan op andere consoles op enkele games na. de fire emblem en advance wars serie.

Als ik bijv naar mario castlevania metroid kirby etc kijk zijn de games minder dan op andere consoles uiteraard wel andere games uit de serie en zeker wel de moeite waard om te spelen.

In elk geval hier mijn fetish voor reserve carts. Niet echt deel van de collectie maar wel leuk om als extra te hebben. Missen er wel een paar niet op de foto moet de carts eens scheiden. reserve carts pak ik enkel als de cart zowat mint zijn. oftwel als je de cart in het licht houdt het geheel glad is zonder lichte deukjes of krasjes en natuurlijk gratis.

ps 2 boxed games vergeten op de andere foto te zetten

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2ro3sas.jpg

Mijn gameboy classic en gameboy color collectie uiteraard allemaal compleet en non duits op jetsons na.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/dtgdi.jpg

Mijn gba collectie uiteraard allemaal met de exclusieve posters of vip punten kaarten en natuurlijk met boekjes

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2ez43n5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gast7;

Met name erg veel waardering voor je GBA collectie. Over smaak valt niet te twisten zeggen ze, maar als ik die stelling even opzij zet moet ik bekennen dat je IMO structureel de aller beste games bij elkaar verzameld hebt en over een goede kennis van de GBA game-library beschikt #Respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:34:
Mijn Nintendo handheld collectie

qua nintendo handheld wat meer deals gemaakt dan met nintendo consoles tevens ook iets eerder mee begonnen maar niet heel veel eerder, met de nintendo consoles werd mijn vuur pas gewakkerd toen ik super castlevania en the legend of zelda cib in zeer nette staat voor 2,50 per stuk heb weten te adden 8)7

Moet wel zeggen dat het qua staat makkelijker is dan met consoles gezien mensen handheld games wel eens in de kast laten staan en dus nooit gebruiken waardoor het ongebruikt is. Erg goed als je cib wil verzamelen.

De gba was een van mijn favoriete game consoles maar dat is in de loop van de jaren wat ingezakt gezien de ports maar ook games vaak minder superieur zijn dan op andere consoles op enkele games na. de fire emblem en advance wars serie.

Als ik bijv naar mario castlevania metroid kirby etc kijk zijn de games minder dan op andere consoles uiteraard wel andere games uit de serie en zeker wel de moeite waard om te spelen.

In elk geval hier mijn fetish voor reserve carts. Niet echt deel van de collectie maar wel leuk om als extra te hebben. Missen er wel een paar niet op de foto moet de carts eens scheiden. reserve carts pak ik enkel als de cart zowat mint zijn. oftwel als je de cart in het licht houdt het geheel glad is zonder lichte deukjes of krasjes en natuurlijk gratis.

ps 2 boxed games vergeten op de andere foto te zetten

[afbeelding]

Mijn gameboy classic en gameboy color collectie uiteraard allemaal compleet en non duits op jetsons na.

[afbeelding]

Mijn gba collectie uiteraard allemaal met de exclusieve posters of vip punten kaarten en natuurlijk met boekjes

[afbeelding]
Hele mooie collectie! Ik mis de 3 GBA Donkey Kong Country games of staan die er bewust niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yxOSVT79SgDJ7NlGc6Raad0P/full.jpg

Voor dertig Euro een leuk setje >:)

Op vier spellen na denk ik heb ik praktisch alles al, dus de PS2 gaat op de stapel PS2's en de rest in de ruil of verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 24-09 14:03
Jumpman schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:23:
[...]

Hele mooie collectie! Ik mis de 3 GBA Donkey Kong Country games of staan die er bewust niet op?
Ik mis eigenlijk vooral SHINING SOUL 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ekfad schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Ik mis eigenlijk vooral SHINING SOUL 2!
shining soul 2 heb ik als reserve cart en cib. cib echter in matige tot goede staat dus niet waardig voor de collectie was erg goedkoop 5 euro incl verz maar ik heb hem wel voor de spare manual en nog een cart.

Tevens koop ik enkel games als het haast niks kost als ik het tegenkom en in veel gevallen gratis, dus het kan zijn dat ik de meest common games mis gezien ik voor de goedkope weg ga.

Er zijn nog een hoop games die ik zoek in de gewenste staat aangezien dat vaak helaas een issue is als je in lotjes koopt.

Had een keer een zeer groot lot gekocht met 15 potentiele stukken voor de collectie voor niks. Helaas slechts 2 in waardige staat voor mij. Leuke winst maar er zaten een hoop titels bij die haast nooit in lotjes komen.

@ Consoles4life!

Ik verzamel bepaalde genre's en als het natuurlijk kwalitatief goed is dat ik het ook echt zou willen spelen.

Uiteraard zijn er ook goede games die niet in mijn smaak vallen en die ik gewoon weg niet wil verzamelen en dus weg laat. Zeldzame games verzamel ik niet tenzij het nostalgische waarde heeft of als het degelijke games zijn die in mijn smaak vallen.

@Jumpman

De 3 DK games staan er bewust niet in. Overigens alle 3 de delen in zowat mint staat voor nop kunnen krijgen maar altijd doorverkocht.

Pas sinds kort begonnen met het verzamelen van de main dk games gezien ik de art style niet zo zag liggen.

Gisteren echter door een erg leuke snes deal wat nette cib games weten toe te voegen voor niks waaronder DK country 1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gast7: Is je GBA game collectie nu klaar zoals je 'em wil hebben of staan er nog een paar games op je to buy lijstje zoals bv Mario vs DK, DK King of swing en de JRPG's van Shaman King?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een vraagje.
Wat doen jullie tegen die muffe geurtjes die van jullie verzameling af komt?

Moeders de vrouw begint te klachen dat het zo muf ruikt in de slaapkamer.
Ik heb het grootste gedeelte in nieuwe kartonnen verhuisdozen gestopt maar het wilt maar niet fris ruiken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LPFWGZiewEjx8gMD1I2p3eEQ/full.jpg

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:47:
Hoi,

Ik heb een vraagje.

Ik heb het grootste gedeelte in nieuwe kartonnen verhuisdozen gestopt maar het wilt maar niet fris ruiken!

[afbeelding]
Hier alles in kunststof opberg boxen van 50 liter en geen last van geurtjes. Alles is daardoor goed beschermd tegen eventuele vocht schade, ongedierte en zonlicht. Zelfs een complete SNES CIB of N64 CIB kan in zo'n box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:44:
@Gast7: Is je GBA game collectie nu klaar zoals je 'em wil hebben of staan er nog een paar games op je to buy lijstje zoals bv Mario vs DK, DK King of swing en de JRPG's van Shaman King?
Er zijn nog een hele hoop games die ik zoek, ik mis nog vele toppers. Ik denk dat het uiteindelijk zal eindigen met ongeveer het dubbele van nu.

[ Voor 9% gewijzigd door gast7 op 27-08-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 24-09 14:03
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:47:
Hoi,

Ik heb een vraagje.

[afbeelding]
Regelmatig goed verluchting?

Ik zou het eigenlijk niet weten. Alles staat bij mij in gesloten kasten op zolder en voorlopig nog niet gemerkt dat iets begint te ruiken. Ik moet wel toegeven dat je natuurlijk veel plaats moet hebben op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:32
Als ik die collecties zie, heerlijk! :)
Zelf "verzamel" (low budget) ik een beetje de dingen die ik vroeger zelf had en speelde. Nu een SNES met Mario World, Donkey Kong Country 1,2 Zelda, Secret of Mana compleet, Killer Instinct. Laatst ook een Gameboy Classic gehaald met Marioland 1, 2, Zelda Link's Awakening, Tetris.
Vorige week ook een oude 4:3 trinitron beeldbuis opgehaald voor het retro hoekje, wat voelt dat anders aan dan een LCD, directer, soepeler en de scherpte is eraf.
Ook nog de PS1 Final Fantasies, 6 tm 9 staan
Nu zit ik al heel lang met Chrono Trigger in mn maag, ik wil die game zo graag maar met de huidige prijzen komt die er echt niet. Het gevoel van een origineel is veel beter maar misschien voor deze toch een uitzondering maken, wil hem graag op originele hardware spelen.
Nu denk ik toch om een repro te zoeken maar wat is zoiets waard en waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Mutatie schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:01:
Nu zit ik al heel lang met Chrono Trigger in mn maag, ik wil die game zo graag maar met de huidige prijzen komt die er echt niet. Het gevoel van een origineel is veel beter maar misschien voor deze toch een uitzondering maken, wil hem graag op originele hardware spelen.
Nu denk ik toch om een repro te zoeken maar wat is zoiets waard en waar vind ik dat?
Gewoon voor de Nintendo DS release gaan. Dat is imho sowieso de ultieme versie. ;)

Nu ik de foto's hier zie, bedenk ik me dat ik mijn losse SNES, GBA en DMG cartridges nog op foto moet zetten...

http://www.retrocollect.c...y-Game-Collection-Photos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:32
Flozem schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:17:
[...]

Gewoon voor de Nintendo DS release gaan. Dat is imho sowieso de ultieme versie. ;)

Nu ik de foto's hier zie, bedenk ik me dat ik mijn losse SNES, GBA en DMG cartridges nog op foto moet zetten...

http://www.retrocollect.c...y-Game-Collection-Photos/
Ik zat er aan te denken die er idd bij te zetten dan, of de japanse versie zodat er dan wel iets origineel van staat
Het gaat me echt om de SNES versie, ook mooie herinneringen aan O+

Mooie collectie btw, en gameroom :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 27-08-2016 17:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vorige week een keer 's avonds tijdens het uitlaten van de hond wat leuks gevonden op straat:

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/9349y5rhh/Photo_19_08_16_21_39_59.jpg

Iemand had spullen op straat gedumpt. Er lag veel speelgoed (bijna alles was stuk), uit nieuwsgierigheid ging ik kijken en vond de N64 in een kapotte poppenwagen.

TV kabel, memory en EXT. cover ontbreken, voeding en de atomic purple controller zijn helaas stuk.

*O* *O*

Een paar jaar terug ook al eens een SNES Allstars pack doos gevonden incl. piepschuim en alle boekjes in zeer goede staat :9

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 27-08-2016 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
Toch maar een hond aanschaffen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 27-08-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Iemand was waarschijnlijk niet de braafste thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:32:
Vorige week een keer 's avonds tijdens het uitlaten van de hond wat leuks gevonden op straat:

[afbeelding]

Iemand had spullen op straat gedumpt. Er lag veel speelgoed (bijna alles was stuk), uit nieuwsgierigheid ging ik kijken en vond de N64 in een kapotte poppenwagen.

TV kabel, memory en EXT. cover ontbreken, voeding en de atomic purple controller zijn helaas stuk.

*O* *O*

Een paar jaar terug ook al eens een SNES Allstars pack doos gevonden incl. piepschuim en alle boekjes in zeer goede staat :9
Waar woon jij? Zonder afvalcontainers in ieder geval. Nice catch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online

[afbeelding]

*O* *O*

Wow dude, wtf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

[afbeelding]

*O* *O*

Haha, goede find!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:48
Mijn laatste aanwinsten van de afgelopen tijd. Want ik las ergens dat er veel geluld werd een weinig foto's van nieuwe spellen geplaatst werden:

Afbeeldingslocatie: https://i44.photobucket.com/albums/f3/tmpvermeulen/Mobile%20Uploads/20160828_162240_zpsmojvxcj4.jpg

Deze had ik allemaal nog niet, op een paar na maar daar had ik dan alles de cassette van zoals NBA jam.

Dit nog over van de partij (Ik heb geen Sega MS)

Afbeeldingslocatie: https://i44.photobucket.com/albums/f3/tmpvermeulen/Mobile%20Uploads/20160828_162500_zpsd6i42pll.jpg

En deze had ik al. Eentje zat er drie keer bij en die had ik al in mijn verzameling en al een keer om te ruilen/verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://i44.photobucket.com/albums/f3/tmpvermeulen/Mobile%20Uploads/20160828_162450_zpsmpxoarkc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 08:15
Mooie toevoegingen, inderdaad. De plaatjes spreken wel :) Chaos Engine heb ik ook nog op mijn verlanglijstje staan, vind hem een beetje duur om zo los te kopen. Zal eerdaags ook eens een foto schieten van de recente aanwinsten.

[ Voor 29% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 28-08-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Chaos engine samen met crack down en flasback en urban/desert strike (en nog wat dubbele, iets van elf games tototaal) inclusief MD met 4 controllers voor 55 euro.
Twee van die controllers waren originele 6 knops met draad want ze zijn er ook met infrarood.

Sega is wel beetje smerig maar werkt. Rare is dat niet overal een doosje bij zat maar hij had wel de covers en boekjes gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel procent van de mensen speelt daadwerkelijk al die spellen? Ik heb een megadrive gehad en als er 20 goede spellen zijn, dan zijn dat veel. En daarvan zijn er 15 arcade conversies waarvan de MAME versie mooier en beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ik probeer ze sowieso allemaal uit.
Sommige zijn saai, maar vaak zijn die de moeite van het verkopen niet waard.
Sommige zoals fantasia, super thunder blade, superman, en the terminator zijn erg moeilijk. Ik schroom me dan niet om de game genie te gebruiken.

Games van vroeger blijven altijd leuk hoe moeilijk ook.

En vechtspellen en sportgames zijn ook elk potje anders zeker met z'n tweeën.
(Vechtspellen als Mortal Kombat).

[ Voor 15% gewijzigd door Aardappel op 28-08-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
shinobi III een van de betere shinobi games en voor de megadrive de beste.

Helaas tot nu toe nooit in de gewenste staat tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Mijne is gebruikt maar erg netjes. Zit alleen geen boekje bij.
Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.