Sagat schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:17:
[...]
Ik zou een snes mini ook interessanter vinden dan de huidige nes mini. Ik heb veel goede herinneringen aan de nes, maar de snes was echt de golden age voor mij.
Verder ben ik benieuwd naar jullie mening. En mogelijk is het antwoord simpel weg 'licentiekosten'. Maar vinden jullie 30 games ook niet wat weinig? Ben ik gewoon heel verwend/hebberig als ik zeg dat ik iets als 100 of 200 games verwacht? Ok misschien is dat wel heel veel, maar je zou toch wel meer goede games kunnen verzinnen uit de hele library behalve dit?
Waarom alleen maar mm2 en niet alle nes mega mans? Of misschien zelfs iets als een koppeling naar de VC waarmee je er extra games voor zou kunnen kopen als je dat zou willen? Dat zou ik absoluut willen hebben.........nu zie ik het puur als grappig verzamel object.......en dan vind ik mijn eigen oorsprongelijk nesje leuker. Maar volgens mij wordt het wel relatief populair ondanks dit alles.....we gaan het zien

Opzich is het een vrij normale verzameling aan games die hierop staan
Het gaat hier met name om de main stream gamer en niet de verzamelaar die er wat dieper inzit.
Titels als little samson kent de normale main stream gamer niet en mega man 2 is de enige mega man game die populair is, de resterende titels waren een stuk minder bekend.
Als je voor veel geld wil gaan is dit de juiste zet van Nintendo, de games derin zetten die de meeste mensen in het verleden hebben bereikt, Na deze verzameling aan games te hebben gespeeld zijn er misschien wel mensen die er dieper op in gaan en extra geld uitgeven aan de VC.
Tevens als je als nintendo 200 games op dit ding zal zetten gooi je eigenlijk zowat je hele virtual console omzet weg, houdt het beperkt en geef niet teveel. Met 100 a 200 games heb je zowat alle goede games in een keer.
Dit is juist heel slim zodat mensen andere delen uit de serie los kunnen aanschaffen op de virtual console zoals de resterende megaman delen of castlevania III na de bekendere titels uit de serie te hebben gespeeld.
Tenslotte denk ik dat de meeste mensen zich niet snel zullen vervelen met de 30 games die eropstaan. Als je een verzamelaar bent die al deze games al heeft dan is dat uiteraard wel voor te stellen, echter zijn er heel veel mensen die deze games nog niet hebben.
[
Voor 5% gewijzigd door
gast7 op 19-07-2016 13:09
]