Die kan in elk geval nog flink korting geven met die prijzen...
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 20-07-2016 11:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 20-07-2016 11:47 ]
Yup, ik moest even flink facepalmen toen ik die Pokemon Yellow zag, niet vanwege de prijs maar vanwege die onbetrouwbare 80+ keuring, die bedrijven keuren heel makkelijk iets als 80+ zonder reden, puur voor de show en niks meer.Flozem schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:35:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Mizgala28 op 19-07-2016 19:44 ]
Sure, mede-tweakers mats ik zeker!Flozem schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:35:
[...]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Zakkenwasser op 21-07-2016 21:09 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2016 11:21 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ricost op 22-07-2016 11:42 ]
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt ze ook in de vorm van een arcade stick ipv een handheld. Volgens mij alleen maar in de uk en frankrijk uitgebracht. Dat lijkt me nog wel eens leuk puur voor de fighters en schumps. Helaas erg duur als je die tegen komt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:04:
@yorroy: Misschien een idee; De megadrive heeft ook een plug 'n play console die velen malen meer biedt voor dezelfde prijs dan de NES mini: 80 ipv 30 games, Je kunt er dmv een SD kaart meer games opzetten, buiten een plug 'n play console om (via scart) is het tegelijkertijd een handheld system (opladen via USB) en goede third party support zoals MK 1,2,3 en 2 versies van Streetfighter II.
Hmm, leuk spel. Zit even te kijken, maar zou dan ook de CD32 versie willen..heb alleen geen CD32 en zo te zien zijn ze of onvindbaar en anders sowieso onbetaalbaar. Jammerricost schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:40:
Super Skidmarks (de AGA versie dus) op de Amiga had inderdaad een Caravan Towing mode.
De Mega Drive versie (die sowieso bagger is tegenover de Amiga versie) heeft die optie volgens mij niet.
[video]
Hier zie je de optie direct aan het begin van de video.
10 second ninja DONE
* nwagenaar kijkt even naar zijn werkende maar weinig gebruikte Amiga CD32 consoleExorcist schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Hmm, leuk spel. Zit even te kijken, maar zou dan ook de CD32 versie willen..heb alleen geen CD32 en zo te zien zijn ze of onvindbaar en anders sowieso onbetaalbaar. Jammer
Je kunt je Amiga 500 en C64 uitbreiden met een USB of SD oplossing om je media issue op te lossen.Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:14:
@cd32
Wow grappig dat ze inmiddels echt schaars zijn, mijn neef heeft er een terug gekocht volgens mij een paar jaar terug, voor 25-30 euro ofzo? Ik moet zelf nog is gaan kijken wat ik met dat gedeelte van mijn videogame collectie ga doen. ik heb nog een c64 en amiga 500, maar doe er eigenlijk niets mee, en de media waar mijn games op staan hebben uiteraard ook niet het eeuwige leven. Tuurlijk je zou wsl wel hardware kunnen kopen waarmee je je games van een sd kaart zou kunnen spelen wsl, maar ik zie hier eigenlijk weinig meer waarde in t.o.v. emuleren. Mocht het echt weggaan zal ik hier nog wel een melding doen dat de ads life staan
Ik heb goede ervaringen met Turtles 2 The Arcade, Probotector/Contra (met Konami-code), Chip 'n Dale: Rescue Rangers en Blue Shadow. Die speel ik met hem samen regelmatig op de NES (kan je in co-op doen allemaal), is erg leuk.Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:14:
Gisteren met de kids even zelda (1 op de nes) gespeeld. (wel via de wii, collection disk cube) Ze vonden het geweldig!
Zelfde hier; mijn zoontje is nog geen 5 en dan is het op de NES niet zo'n probleem, en ook de Wii is dan wel een erg geschikte console.(al hoewel dit wsl snel ongedaan gaat worden als ze bij vriendjes wel aan gta/cod etc gaan, waarvan ik zelf zeg dat mogen jullie spelen, maar niet op deze leeftijd van 5/8).
[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 25-07-2016 09:51 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Cyphax schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:50:
[...]
Ik heb goede ervaringen met Turtles 2 The Arcade, Probotector/Contra (met Konami-code), Chip 'n Dale: Rescue Rangers en Blue Shadow. Die speel ik met hem samen regelmatig op de NES (kan je in co-op doen allemaal), is erg leuk.
[...]
Zelfde hier; mijn zoontje is nog geen 5 en dan is het op de NES niet zo'n probleem, en ook de Wii is dan wel een erg geschikte console.
Voor m'n dochtertje is het nog iets te vroeg maar ze is ook maar net 3. Ze lijkt voorzichtig aan het principe van het besturen van een Mario bijv. met een controller te begrijpen.
10 second ninja DONE
Ik heb die van mij laten beginnen met smb1Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:37:
[ot] Wij zijn gestart met nsmb op de wii, zowel mijn zoon als dochter gingen als eerste eigenlijk alleen maar springen. Het tegelijk lopen was erg lastig. Verder heb ik in het begin regelmatig meegespeeld en mijn zoon bij de moeilijkere stukjes gedragen.
Street Fighter? Ik heb daar ook aan zitten denken. Maar de SNES is kapot dus ik heb geen originele SF voorhanden. Behalve SF4 op de PC en ergens een versie van SF3 Alpha ofzo op de PSX.Tegenwoordig spelen ze vaker rayman legends (of origens haal die 2 altijd door de war) op de 360. En mijn zoon is momenteel helemaal gek van sf4......hmmm hoe zou dat komen?
Dat pittige vond ik juist de reden om eraan te beginnen. Ik speel Contra met m'n zoontje helemaal uit, uiteraard dus wel met de code, maar 3x30 levens de stuk is meer dan zat.Ik vind hem er eigenlijk nog te jong voor, maar hele duidelijk afspraken gemaakt, niets nadoen, rustig blijven met spelen, en dit doet hij prima.
Zusje speelt met alles mee, vind het vaak moeilijk maar vind het gewoon erg leuk om erbij te zijn. Dus gaat helemaal goed. Contra staat bij mij ook nog op de lijst, maar is toch best pittig dus hier beginnen wij nog even niet aan. [/ot]
Saved by the buoyancy of citrus
10 second ninja DONE
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2016 22:48 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 25-07-2016 23:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je DC geen games meer wil lezen, dan moet je de kap eraf schroeven en dan ergens vlak achter de gd speler zit een plastic draaischroef die je dan een klein beetje moet aandraaien, dan doet ie het weer prima.Exorcist schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:58:
Hmm, mn andere Dreamcast lijkt dood. Had net een disc die niet wilde werken, dus pakte de ander..geen beeld. Gaat wel aan, lange piep uit beide VMU's en dat is het. Leuk voor de sier dan maar
/net nog met een maat getest. VGA kabel zat er niet goed genoeg in, maar de laser lijkt nogal kaduuk. Alsnog helaas.
Zal ik 's proberen, goede idd.Matanos schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 06:52:
[...]
Als je DC geen games meer wil lezen, dan moet je de kap eraf schroeven en dan ergens vlak achter de gd speler zit een plastic draaischroef die je dan een klein beetje moet aandraaien, dan doet ie het weer prima.
zie: http://retro-hack.blogspo...er-calibration-guide.html
je kan eventueel ook gelijk de batterij vervangen zodat o.a. de datum onthouden wordt.
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door BM op 27-07-2016 08:32 ]
[ Voor 80% gewijzigd door BM op 27-07-2016 08:32 ]
39
De pagina is alweer offline. Ik denk dat ik wel inschatten kan wat er ongeveer stond. Tot dusver zie ik meestal nog wel vermeld staan dat het om een reproductie gaat.ramoness schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:41:
ivm met het welbekende tijd gebrek hier weinig nog geweest maar dit wil ik toch delen/kwijt
sinds op ali express nu ook veel ''Repro' Nes/snes spellen worden verkocht van de zeldzamere spellen word ook marktplaats hier mee overspoeld! zie. b.v. http://link.marktplaats.nl/m1073221219
Het is wachten voordat mensen neppe als echt gaan verkopen!
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Volgens mij kan je het gewoon opnieuw retrobrighten.Seroczynski schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:58:
[...]
De pagina is alweer offline. Ik denk dat ik wel inschatten kan wat er ongeveer stond. Tot dusver zie ik meestal nog wel vermeld staan dat het om een reproductie gaat.
Iets ander; ik wil nog even een korte update geven over mijn Retr0bright avontuur van laatst. Afgelopen zaterdag 23 juli heb ik de spullen buiten in de zon neergelegd. De zon kwam hier pas rond 13:00u door dus ik twijfelde eerst nog, maar vanwege tijdgebrek maar gewoon aan begonnen.
Lang verhaal kort: in de zon werkt het 10x beter. Helaas heb ik de gel uit laten drogen (na 2uur) waardoor ik een ongelijk resultaat heb gekregen op mijn SNES. Ik weet nog niet of dit op te lossen is of dat ik hiermee moet leven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Adjust non olet, plerumque...
[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 27-07-2016 14:18 ]
Send me your gameboys
Ik ben totaal niet bekend met de cartridge, en snap heel goed dat als jij iets te duur vind dat zo is. Ik heb dat regelmatig met soortgelijke componentenJoran schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:51:
Nooit eerder in dit topic gepost, maar ik ga jullie gelijk iets vragen. Ik ben op zoek naar een backup ram cart voor mijn Sega CD. Ik heb gekeken op Marktplaats en elke retro gamewinkel die ik kan vinden, maar dit product lijkt niet aangeboden te worden in de buurt.
Ik kan hem op ebay kopen voor minstens 50 euro, maar ben eigenlijk op zoek naar een betere prijs. Heeft een van jullie ervaring met het verkrijgen van een van deze cartridges?
Ik heb nooit genoeg tijd om een spel volledig uit te spelen in 1 keer en saven op een cd-rom kan natuurlijk niett. Er zijn third-party versies van, kale cartridges en een flashcart die het ondersteunt. Ik vind ze alleen te veel aan de prijs.Seroczynski schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:28:
[...]
Ik ben totaal niet bekend met de cartridge, en snap heel goed dat als jij iets te duur vind dat zo is. Ik heb dat regelmatig met soortgelijke componentenAnyway, het lijkt wel op een geval vraag en aanbod
Send me your gameboys
[ Voor 24% gewijzigd door Seroczynski op 27-07-2016 16:51 ]
Dat deed ik vroeger ook, ja. Helaas betaal ik nu mn eigen energierekening...Seroczynski schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:51:
Wat ik vroeger altijd deed is mijn SEGA gewoon aan laten staan terwijl ik de TV uitzette.
De Mega Everdrive v2 is trouwens het geld wel waard.
Send me your gameboys
Verwijderd
Een jongen waar ik mee op kamers heb gewoond en die zichzelf zelfs een vriend noemt heeft geprobeerd om mij repros van Phantasy Star IV en The Punisher te verkopen als zijnde echte games.ramoness schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:41:
ivm met het welbekende tijd gebrek hier weinig nog geweest maar dit wil ik toch delen/kwijt
sinds op ali express nu ook veel ''Repro' Nes/snes spellen worden verkocht van de zeldzamere spellen word ook marktplaats hier mee overspoeld! zie. b.v.
http://link.marktplaats.nl/m1073221219
Het is wachten voordat mensen neppe als echt gaan verkopen!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2016 22:22 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-07-2016 06:41 ]
Ja bizar is die lucht he! en het duurt erg lang voordat het er uit is, gelukkig ben ik al een tijdje gestoptAyeAyeCaptain! schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 06:20:
Dat was ie dus niet he. Kapot aan alle kanten en stinken jongen, stinken naar de sigarettenrook.
ik moest er gewoon bijna van nekken.
Gewoon terug gestuurd, die gast wilde ook nog een hele stennis gaan maken en begon zelfs te dreigen.
Zo zijn we niet getrouwd.Hij koos uiteindelijk toch eieren voor zijn geld, maar toen ik begon over de retourkosten begon hij weer helemaal te flippen.
Een schoteltje versgemalen koffie helpt tegen dat luchtje.ramoness schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:29:
[...]
Ja bizar is die lucht he! en het duurt erg lang voordat het er uit is, gelukkig ben ik al een tijdje gestopt
Dat hielp in mijn geval 1 keer niet, ik kocht een spel die letterlijk naar stront stonk (vita game)Flozem schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:50:
[...]
Een schoteltje versgemalen koffie helpt tegen dat luchtje.
En daarom haal ik echt alles op wat ik koop op Marktplaats, het heeft me op deze manier genoeg miskopen bespaart.AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 06:20:
Klopt!
Ik had toen een keer Zelda - majoras mask complete in box via Marktplaats aangeschaft.
Die zou volgens de verkoper zeer mint zijn, het stond in de advertentie en ik vroeg er zelfs nog naar.
De foto's waren met een aardappel gemaakt, dus ik dacht dat de verkoper gewoon ongelukkig genoeg niet over de nieuwste technieken beschikte...
Dat was ie dus niet he. Kapot aan alle kanten en stinken jongen, stinken naar de sigarettenrook.
ik moest er gewoon bijna van nekken.
Gewoon terug gestuurd, die gast wilde ook nog een hele stennis gaan maken en begon zelfs te dreigen.
Zo zijn we niet getrouwd.Hij koos uiteindelijk toch eieren voor zijn geld, maar toen ik begon over de retourkosten begon hij weer helemaal te flippen.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Same here, alleen ga ik niet even 70km of verder reizen voor iets, trein is ook niet bepaald goedkoop.Hari-Bo schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:20:
[...]
En daarom haal ik echt alles op wat ik koop op Marktplaats, het heeft me op deze manier genoeg miskopen bespaart.
Ik heb een lease auto dus kilometers maken is geen probleem.Mizgala28 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:44:
[...]
Same here, alleen ga ik niet even 70km of verder reizen voor iets, trein is ook niet bepaald goedkoop.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
BofkontHari-Bo schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:48:
[...]
Ik heb een lease auto dus kilometers maken is geen probleem.
Zo, zit hier even te kijken omdat ik zelf ook nogal met retro gaming bezig ben.Jumpman schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:41:
Deze week weer een mooi setje kunnen kopen.
[afbeelding]
Vooral Super Castlevania IV en Pilotwings mooie herinneringen aan. Destijds toen ik mijn SNES kocht waren er geen SNES Super Mario World sets meer en mocht ik na aanbetaling de SNES met Super Castlevania IV van de retailer mee naar huis nemen voor 14 dagen totdat mijn set weer op voorraad zou zijn. Dit soort dingen zijn tegenwoordig bijna niet meer mogelijk, omdat er geen kleine retailers meer zijn waar het nog echt om service te doen was. Vooral ook erg blij met de FAH versie van Super Castlevania IV.
[ Voor 3% gewijzigd door Rinzwind op 28-07-2016 17:29 ]
De game destijds nog gekregen, omdat ik deze vroeg (verzamelde ook Kuifje stripboeken). Ik denk dat mijn ouders hem voor de volle prijs hebben gekocht.Potato42 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:40:
[...]
Zo, zit hier even te kijken omdat ik zelf ook nogal met retro gaming bezig ben.
Maar moest toch even reageren op Tintin au Tibet.Wat een verschrikkelijke game is dat zeg
Andere titels zijn wel mooi
Je kan het sowieso aan het PCB (de printplaat) zien, maar dan moet je wel de cartridge openmaken. Verder zijn vaak het materiaal van het papier en de sticker net van een andere kwaliteit, maar dan moet je dus wel een origineel er naast hebben omdat goed te kunnen zien.Rinzwind schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:28:
Hoe weet je dat een repro een repro is? Staat dat er op? Productiejaartal? Of kan alleen de kenner kleine verschillen ontdekken? Zie bijv. http://www.marktplaats.nl...-sunset-riders-repro.html . Daar staat het er wel netjes bij.
[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 28-07-2016 19:16 ]
En soms is even googelen ook genoeg, er zijn mensen die van daken schreeuwen dat ze de originele Super Mario RPG verkopen voor de SNES uit PAL regio, onzin aangezien dat spel hier niet uitkwam maar wel in US. (vitual console niet meegeteld)Rinzwind schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:28:
Hoe weet je dat een repro een repro is? Staat dat er op? Productiejaartal? Of kan alleen de kenner kleine verschillen ontdekken? Zie bijv. http://www.marktplaats.nl...-sunset-riders-repro.html . Daar staat het er wel netjes bij.
Het wordt straks nog erger, de repro's worden steeds beter en goedkoper.Mizgala28 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:54:
[...]
En soms is even googelen ook genoeg, er zijn mensen die van daken schreeuwen dat ze de originele Super Mario RPG verkopen voor de SNES uit PAL regio, onzin aangezien dat spel hier niet uitkwam maar wel in US. (vitual console niet meegeteld)
En zo heb je er meer.
De vraag is alleen in hoeverre een repro betrouwbaar is op ten duur, als deze net als originele SNES carts van het type ROM zijn dan zullen ze lang meegaan.Jumpman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:17:
[...]
Het wordt straks nog erger, de repro's worden steeds beter en goedkoper.
Op een tweede TV testen als dat ook niet werkt een andere Video kabel proberen. Maar werkt de Gamecube wel op dezelfde TV?Rick_A schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:30:
Ik heb een oude SNES die geen beeld geeft op mijn HD tv (heb geen ouderwetse tv om het op te proberen). Ik heb ook de output stekker van een Gamecube geprobeerd aangezien dat zou kunnen helpen, maar krijg het niet voor elkaar.
Is er een makkelijke manier om te testen of de console zelf nog output geeft of dat het probleem in de TV zit?
Ik voorzie dat die dingen in de toekomst als origineel verkocht gaan worden op marktplaats.Jumpman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:17:
[...]
Het wordt straks nog erger, de repro's worden steeds beter en goedkoper.
Op eBay word je ook doodgegooid met fake games, zonder dat het in de advertentie staat vermeld. Zag gisteren toevallig weer iemand aankaarten dat al die GBA Pokemon games dikke nep zijn. Transparante case waardoor het ontbreken van de RTC zichtbaar is. Maar ach, dan heb je voor een paar dollar wel de mogelijkheid om vijf (!) Pokemon games op je GBA te spelenAyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Ik voorzie dat die dingen in de toekomst als origineel verkocht gaan worden op marktplaats.
Net als bijvoorbeeld die fake MicroSD kaartjes.
Irritant, dan kan je nooit meer wat op Marktplaats kopen, zonder eerst te vragen of ze het openschroeven.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Ik voorzie dat die dingen in de toekomst als origineel verkocht gaan worden op marktplaats.
Net als bijvoorbeeld die fake MicroSD kaartjes.
Waarom heb ik zo'n idee dat dit over mij gaatPotato42 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:56:
![]()
![]()
![]()
Hoi,
Ik lees hier nu een tijdje rond op het retro-gedeelte en zie hier veel moois voorbij komen, van complete mancaves met alle consoles en alles in mint conditie netjes georganiseerd compleet met krat bier
Dat weet ik niet, zag ergens een hele nette cave, met krat Amstel en poesExorcist schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:50:
[...]
Waarom heb ik zo'n idee dat dit over mij gaat
Maarrem, leuke collectie (en welkom)! Goed bezig
[ Voor 12% gewijzigd door Aardappel op 30-07-2016 00:25 ]
Hoef ik het zelf niet meer te doenPotato42 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:01:
[...]
Dat weet ik niet, zag ergens een hele nette cave, met krat Amstel en poes
Ben tot pag. 190 terug gegaan ongeveer.
yep, deze dus:
[afbeelding]
Verwijderd
Bier drinken,......bierrrrrr,.......bierrrrrrrrPotato42 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:01:
[...]
Dat weet ik niet, zag ergens een hele nette cave, met krat Amstel en poes
Ben tot pag. 190 terug gegaan ongeveer.
yep, deze dus:
[afbeelding]
Ja vind het ook geen gezicht. Of we hebben beiden een misdrukVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:19:
@Potato42
Bedankt, dankzij jouw foto's ben ik er achter dat Alien 3 die ik ook in de kast heb staan geen misdruk is.
Het blijft raar en storend dat er Arena (Publisher) ipv Alien 3 (game titel) op de rug van de cover staat.
Ik raad je aan om je games alfabetisch te rangschikken in de kast, je collectie krijgt al bijna de omvang dat je jezelf straks een breuk gaat zoeken zodra je een bepaalde game zoekt om te gaan spelen.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 13:53 ]
Verwijderd
Ik woon momenteel in een 1 kamer woning (slaapkamer+ woonkamer in 1) en heb absoluut geen ruimte voor m'n hobby.Potato42 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:00:
Mooie plannen, alleen moet je wel de ruimte hebben om zoiets te kunnen plaatsen en zo te kunnen laten staan ook.
Je zou je kast modulair moeten maken, zodat je er een stuk tussenin kunt maken als je meer titels krijgt.
Of gewoon nu al rekening houden met 300 titels en de voorlopige ruimte kun je dan vullen met overige Sega merchandise (als je daarvan houdt).
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg daar ook geen beeld. Gamecube kabel werkt ook niet. Ik krijg op geen enkele manier beeld uit de SNES. Ik weet alleen dat hij het wel nog deed toen ik hem jaren geleden en drie verhuizingen geleden heb gebruikt op een ouderwetse tv.Jumpman schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:06:
[...]
Op een tweede TV testen als dat ook niet werkt een andere Video kabel proberen. Maar werkt de Gamecube wel op dezelfde TV?
Volgens mij werkt een Gamcube kabel ook niet met een SNES. Er zit dus niets anders op dan met een andere kabel te testen. Zelf laatst gewoon een originele SNES Video kabel voor € 5,00 van Marktplaats gehaald.Rick_A schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:15:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg daar ook geen beeld. Gamecube kabel werkt ook niet. Ik krijg op geen enkele manier beeld uit de SNES. Ik weet alleen dat hij het wel nog deed toen ik hem jaren geleden en drie verhuizingen geleden heb gebruikt op een ouderwetse tv.
De kabel van de Snes/N64/Gamecube zijn onderling uitwisselbaar. Je beeld kan te licht zijn bij de N64/Gamecube maar je hebt wel beeld.Jumpman schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:14:
[...]
Volgens mij werkt een Gamcube kabel ook niet met een SNES. Er zit dus niets anders op dan met een andere kabel te testen. Zelf laatst gewoon een originele SNES Video kabel voor € 5,00 van Marktplaats gehaald.
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 01-08-2016 01:06 ]
Ik zou tbh eerder voor deze gaan, werkt net zo goed en is ietss goedkoperMizgala28 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 01:05:
Ehm ik vroeg mij iets af, ik weet dat de RGB kabel voor de GameCube pepperduur is maar is dit (foto) die kabel dan?
http://www.rfgeneration.c...76/bf/E-076-H-00030-A.jpg
Ik zag eentje liggen in een winkel voor 25 euro, nieuw in hetzelfde doosje als op de foto, dus voordat ik even 25 euro neersmijt voor een kabel vroeg ik mij af of het deze is.
Ik zie dat ze ook een RGB kabel voor de SNES verkopen. Iemand hier ervaring mee?Flodder450 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 01:06:
[...]
Ik zou tbh eerder voor deze gaan, werkt net zo goed en is ietss goedkoper
Ja. Ik heb zowel voor mijn Super Famicom als mijn SNES (PAL) een RGB kabel uit Hong Kong gehaald. Werkt perfect en het beeld is duidelijk beter. Weet niet of ik hier de Ebay link mag plaatsen, maar als je zou willen weten welke kabel ik gekocht heb, dan kan je me altijd een DM sturen.Jumpman schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:50:
[...]
Ik zie dat ze ook een RGB kabel voor de SNES verkopen. Iemand hier ervaring mee?
Ik verwacht dat je praat over de component kabel voor de GameCube. Die is namelijk erg duur.Mizgala28 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 01:05:
Ehm ik vroeg mij iets af, ik weet dat de RGB kabel voor de GameCube pepperduur is maar is dit (foto) die kabel dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag eentje liggen in een winkel voor 25 euro, nieuw in hetzelfde doosje als op de foto, dus voordat ik even 25 euro neersmijt voor een kabel vroeg ik mij af of het deze is.
Ik heb de gelinkte kabel+ een snes rgb kabel daar gekocht, doen het perfect!Jumpman schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:50:
[...]
Ik zie dat ze ook een RGB kabel voor de SNES verkopen. Iemand hier ervaring mee?
Ik speel nu nog steeds met de standaard Composiet kabel met het SCART blokje eraan, maar als het goed is is dit een beter oplossing.
Nu weet ik dat je nog een Mod kan doen of een 1-chip kan kopen, maar ik wil gewoon het beste beeld uit de standaard SNES, die ik nu voor test doeleinden hebt staan.
[ Voor 29% gewijzigd door Flozem op 01-08-2016 14:10 ]
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
10 second ninja DONE
Dat ding is wel echt nice gemaaktTsjipmanz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:18:
Een fanatiekeling die niet kon wachten heeft zelf maar vast een mini-NES in elkaar geflanst met een Raspberry Pi en 3D printer, inclusief mini-cartridges:
[video]
Hier een blogpost met uitgebreide uitleg: http://www.daftmike.com/2016/07/NESPi.html
Geweldig gewoon, zeker met die cartridges in combinatie met nfc-tags. FlabbergastedTsjipmanz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:18:
Een fanatiekeling die niet kon wachten heeft zelf maar vast een mini-NES in elkaar geflanst met een Raspberry Pi en 3D printer, inclusief mini-cartridges:
[video]
Hier een blogpost met uitgebreide uitleg: http://www.daftmike.com/2016/07/NESPi.html
Erg jammer dat deze third party is, vind ik persoonlijk.hcQd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:29:
Overigens komt er ook nog een mini Mega drive, inclusief ondersteuning voor de originele cartridges.
Echter is die wel door Sega goedgekeurd.Jumpman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Erg jammer dat deze third party is, vind ik persoonlijk.
When you consider iconic imagery from Nintendo's earlier days in North America, in particular, there's a good chance that Nintendo Power magazine will spring to mind. From memorable covers to quirky features, to cut-out crafts and posters, it was a key part of many young gamer's regular routine; in the pre-internet days it was also a definitive source of information on all things Nintendo.
The magazine closed for good in late 2012, but in this modern era there are often ways to enjoy magazines and content from times gone by. Regular Nintendo Life tipster Ryan Millar has pointed out this substantial online archive that includes scans from the magazine's history, with over 140 issues from the very first right up to Spring 2001. You can browse them in the online viewer or download them, and in those we checked the quality is excellent.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Mini SNES, N64, Saturn, Dreamcast, I'm inhcQd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:29:
Overigens komt er ook nog een mini Mega drive, inclusief ondersteuning voor de originele cartridges.
Geweldig dat iemand dit doet!Arethusa schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 01:06:
Tof nieuws voor de Nintendo fans hier http://www.nintendolife.c...he_nintendo_power_archive
[...]
Mizgala28 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:24:
[...]
Echter is die wel door Sega goedgekeurd.
10 second ninja DONE
Is een leuk ding, zeker voor dat geld, maar 80 games...Sagat schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:54:
EN sd card support, dus ook roms? Dan valt het 'maar een x aantal games' ook weg! En eventueel portable. Ben niet de grootste md fan maar alle classiekers in een handzaam apparaatje? Zeker interresant.
Al hoewel ik dan gelijk denk....koop een lichte laptop....tuurlijk veel duurder, minder handzaam. Maar dan heb je alles qua retro games en de extra functionaliteit van een lt. Of een tablet, daar kan je natuurlijk ook een controller aan hangen. Of de psp zoals de captain heeft.
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq