Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 12:58
xelfer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Pfoeh, dan is die game echt wel flink gestegen de afgelopen tijd. Heb Conkers BFD zelf een jaar geleden ofzo voor 30 euro van marktplaats af gehaald.
dat klopt en zelfs cib was voor lager dan nu te doen. hooguit 150 euro cib nice staat.

Spel is niet super zeldzaam maar blijkbaar heel erg gewild wat er de afgelopen tijd mee is gebeurd is me een raadsel.

[ Voor 11% gewijzigd door gast7 op 25-06-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Klopt. Het spel deed het echter wel minder dan verwacht.

Wikipedia:
Hoewel het spel het goed deed in zowel het Verenigd Koninkrijk als de Verenigde Staten deed het spel het minder dan verwacht, deels vanwege de hoge kosten en het moment van uitbrengen (begin 2001). Een jaar later werd de ontwikkeling voor de Nintendo 64 stopgezet en kwam de GameCube op gang. Een tweede factor was Nintendo's angst voor controverse. Hoewel het spel door Rare zelf werd uitgebracht was Nintendo bang dat ouders het spel per ongeluk zouden kopen vanwege de getekende eekhoorn die in andere, kindvriendelijke spellen had gespeeld, niet wetende dat het spel voor 17+ bedoeld was.

Nintendo of America weigerde het spel te erkennen in hun blad Nintendo Power en advertenties verschenen alleen laat in de avond op kabeltelevisie en in de Playboy. Geen van beide Conker-spellen die Nintendo uitbracht zijn op de website van Nintendo (nintendo.com) te vinden. Desondanks (of juist dankzij) de tegenwerking heeft het spel een grote cultstatus, waarvan de populariteit groeit ook al is het voor een wat oudere spelcomputer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik loop nogal wat retro game beurzen af en ik zie iedere keer hogere prijzen voor Conkers.
Mijn exemplaar heb ik ongeveer 2,5 jaar geleden gekocht op Marktplaats. Zat in een set met een aantal CIB games (waaronder ook Mario Party 3) en een boxed N64.
De CIB games die ik al had heb ik verkocht en de N64 ook. Heb wel de doos gehouden omdat die er super netjes uitzag. De N64 daaraantegen had een lelijke Southpark sticker.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:11:
Top labels binnen voor de N64 cartridges. Ze zijn van goede kwaliteit moet ik zeggen :). De labels zijn voor een volledige PAL N64 library.

*afbeelding*
Blijven die dan ook plakken? Heb zelf wel eens stickers geprint maar deze bleven daarna met plakband niet eens zitten. Door de ronde vorm van de cards, het textuur van het plastic, en het feit dat de voor en achterkant niet recht bij elkaar komen maar onder een hele stompe driehoek kreeg ik het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 08:04
Tja - het blijft op Marktplaats een "wat de gek er voor geeft" markt. Vandaag nog een paar biedingen uitgebracht bij een lokale aanbieder. Na een kort heen-en-weer mijn reële biedingen maar weer ingetrokken. Meneer wilde per se handelaarsprijzen.

Heb hem aan het verstand gepeuterd dat ik voor mijn dubbele spellen ook wel graag hoge prijzen zou willen, maar er op Marktplaats niet handelaarsprijzen voor ga betalen: dan ga ik wel naar Nedgame of zo. 8)7

Conker's Bad Fur Day heb ik vorig jaar nog CiB gekocht in een setje met Zelda Minish Cap (CiB), Metroid Fusion (Boxed) en Advance Wars (CiB) voor 150 Euro. Allemaal in goede staat.

Als spel stelt het helaas niet veel voor. Vooral een compilatie van mini-games die je moet doorlopen... Dialogen zijn een beetje grof, maar erg kinderlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Flozem schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:37:
Tja - het blijft op Marktplaats een "wat de gek er voor geeft" markt. Vandaag nog een paar biedingen uitgebracht bij een lokale aanbieder. Na een kort heen-en-weer mijn reële biedingen maar weer ingetrokken. Meneer wilde per se handelaarsprijzen.

Heb hem aan het verstand gepeuterd dat ik voor mijn dubbele spellen ook wel graag hoge prijzen zou willen, maar er op Marktplaats niet handelaarsprijzen voor ga betalen: dan ga ik wel naar Nedgame of zo. 8)7
Als mensen moeilijk gaan doen over mijn biedingen, dan laat ik het er maar bij. Ik heb geen zin om mensen uit te leggen dat een Nintendo Wii met 5 spellen die "nieuw meer dan 400 euro heeft gekost" op dit moment geen 200+ euro meer waard is....

Ik ga geen moeite stoppen in mensen die denken dat ze goud in handen hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:49:
[...]

Blijven die dan ook plakken? Heb zelf wel eens stickers geprint maar deze bleven daarna met plakband niet eens zitten. Door de ronde vorm van de cards, het textuur van het plastic, en het feit dat de voor en achterkant niet recht bij elkaar komen maar onder een hele stompe driehoek kreeg ik het niet voor elkaar.
Tot nu toe blijven ze goed zitten, maar ze zitten er pas een paar dagen op. Ik ga er vanuit dat het op de lange termijn ook wel goed zit.

De labels zijn in ieder geval van goede kwaliteit.

[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 26-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Deze PAL N64 game is veel zeldzamer als Conker's Bad Fur Day: http://link.marktplaats.nl/m933483710.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Als mensen moeilijk gaan doen over mijn biedingen, dan laat ik het er maar bij. Ik heb geen zin om mensen uit te leggen dat een Nintendo Wii met 5 spellen die "nieuw meer dan 400 euro heeft gekost" op dit moment geen 200+ euro meer waard is....

Snap niet hoe mensen niet gewoon even kunnen vergelijken met soortgelijke setjes op MP.

Maar de andere richting op is het net zo hoor. Als mensen €10,- bieden voor iets van €60,- of als men niet weet wat bieden betekend of los willen als je een lot verkoopt vind ik het de moeite ook niet waard om er op te reageren. En dan altijd na een dag of 2 weer een mailtje met exact het zelfde maar dan met uitroeptekens en woorden in caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Jumpman schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:19:
Deze PAL N64 game is veel zeldzamer als Conker's Bad Fur Day: http://link.marktplaats.nl/m933483710.
Hier heb je alleen nog wel de keuze om te gaan voor de normale OoT versie en die is maar een tientje waard (eigenlijk niet eens, maar is een goed spel). De discussie gaat er meer om hoe moeilijk het is om alle games PAL voor de N64 te verzamelen. Als dan ook nog alle verschillende uitgaves gaan meetellen dan kun je eeuwig bezig blijven. Dan moet je van veel spellen ook de player's choice hebben etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Snap niet hoe mensen niet gewoon even kunnen vergelijken met soortgelijke setjes op MP.

Maar de andere richting op is het net zo hoor. Als mensen €10,- bieden voor iets van €60,- of als men niet weet wat bieden betekend of los willen als je een lot verkoopt vind ik het de moeite ook niet waard om er op te reageren. En dan altijd na een dag of 2 weer een mailtje met exact het zelfde maar dan met uitroeptekens en woorden in caps.
Ja klopt. Deze dingen werken natuurlijk 2 kanten op. Als mensen een redelijke mail naar mij sturen of netjes antwoorden, dan ben ik wel bereid om netjes te reageren. Absurde advertenties van anderen kijk ik überhaupt al niet meer naar, die negeer ik gewoon ter plekke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:19:
zeldzamer ja.

Meer waard nee.

concurs bad fur day is meer waard dan deze game cib

die zelda variant is maar 150 euro waard cib in nice staat hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:48:
[...]

zeldzamer ja.

Meer waard nee.

concurs bad fur day is meer waard dan deze game cib

die zelda variant is maar 150 euro waard cib in nice staat hooguit.
Wellicht een kwestie van tijd, de PAL Zelda OOT Collector's Edition wordt steeds schaarser en de Zelda verzamelaars zoeken ook vaak deze game nog, zonder dat ze de rest van de N64 games verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Wellicht een kwestie van tijd, de PAL Zelda OOT Collector's Edition wordt steeds schaarser en de Zelda verzamelaars zoeken ook vaak deze game nog, zonder dat ze de rest van de N64 games verzamelen.
Dat klopt waarschijnlijk niet. het zal stijgen maar ik denk dat concurs duurder zal blijven.

Kon deze game zelfs een keer voor 80 euro kopen op mp. dat iemand er 250 euro voor vraagt per stuk, dat is niet de waarde.

Spel is te krijgen voor rond die bedragen cib.

concurs is super erg gestegen en er is een veel grote vraag naar dan de zelda collectors edition voor de n64.

Die collectors edition is slechts voor echte zelda fans als je nu naar de normale n64 verzamelaar kijkt is concurs een must have losse cart of cib tevens over het alegmeen in concurs een must have.

Verder is de zelda collectors edition enkel interssant voor cib verzamelaars waar er al een stuk minder van zijn dan alleen losse cart collectors, de groep mensen die de zelda game mist zijn een grote reden dan concurs zo erg in prijs is gestegen en de zelda game niet omdat de losse cart al zo verschikkelijk veel waard is geworden om het spel op een n64 te spelen grote groep mensen die het koopt puur om de game te spelen.

Bij de zelda collectors edition zit niet iedereen te springen om de losse cart het moet compleet zijn tevens ook geen unieke game aangezien de normale versie er ook is. losse cart is te krijgen voor 30+ euro van de special edition.

Verder heeft bijna elke n64 verzamelaar al een zelda oot cib of losse cart en van concurs niet ook een grote reden. de normale game is te gemakkelijk te krijgen wat logisch is aangezien het in de top 3 van de beste verkochte titels van de n64 zit.

Concur is een normale game en die zelda niet, minder vraag naar. De special edition is voor een specifiekere groep verzamelaars.

Concur is een game waar blijkbaar voor veel mensen nostalgie aan zit en daarom is het zoveel waard, verder verzamelen niet veel mensen hier in europa aus pal exclusives, hele beperkte groep.

[ Voor 10% gewijzigd door gast7 op 26-06-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
The_Bird schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:28:
Ik zou denken dat Perfect Dark duurder is. Die kom ik minder vaak tegen.
Heb hem dubbel als er gegadigden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik verzamel zelf losse N64 carts en maak dan zelf boxes d.m.v. Universal Video Game Cases + covers van the Cover Project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso heb ik het idee dat de verzamelaars markt totaal ingestort is op Nintendo franchises na. Heb je een Zelda of Pokemon dan vliegt iedereen er als muggen op af en worden er absurde bedragen geboden maar als je een console online zet of een andere game voor de console reageert er niemand. Alleen de Dreamcast is verder nog veel gezocht op het moment heb ik gemerkt. Ook het aanbod word minder. Helaas denkt nog steeds iedereen goud in handen te hebben, dus helaas niet goedkoop MegaDrive games scoren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Kijk op Nedgame of Next-Level, daar zijn Mega Drive games naar mijn mening redelijk goed geprijsd.

En als voordeel, geen vage mensen, geen gedoe over de prijs en ook nog garantie dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb ook af en toe wat retrospul in v&a staan.. Dat is dan vaak iets van mezelf geweest in nette staat en voor een redelijke prijs, maar dan nog krijg je mensen die de helft gaan bieden.. Kom op, ik zit gewoon onder de prijs van bekende webshops en nagenoeg al mijn spul is in mint conditie.. Pfff.

Sega spul is nog wel in trek merk ik, de rest veel minder.. Wellicht ook door virtual console en rereleases.. (Ook al mis je dan nog steeds veel toppers uit 80s en 90s)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V&A is niet echt populair voor retro nee. Daarnaast zet ik het er toch altijd wel op omdat je wat minder marktplaats idioten hebt en het feedback systeem me wel bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Persoonlijk kijk ik eerlijk gezegd vrijwel nooit op V&A voor retro spul. Ik richt me meer op Marktplaats en dan bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 22:12

painkill

Pain(k)(ill)

Komen vooral nieuwe retrokopers op af. Dus die hebben geen idee van de waarde of de staat. Die willen gewoon weer een snes spel spelen.

Verder ook weinig grote aanwinsten of verkopen via V&A gehad, maar er is zeker wel markt voor op de tweakers V&A

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Wat heb ik daar toch een hekel aan he, als mensen erbij vermelden wat ze er 'kennelijk' ooit voor betaald hebben. Is totaal niet relevant, je zit nota bene op Marktplaats oftewel de markt bepaald wat het waard is.

Maar er zijn er gelukkig genoeg die wel weten hoe het mechanisme werkt:
Pas geleden Kirby 64 CIB voor vier tientjes opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ja gelukkig snapt het grootste gedeelte van de Marktplaats gebruikers wel ongeveer hoe het werkt :). Uiteraard mag iedereen ook gewoon vragen wat ze willen voor hun eigen spullen. Al zetten ze hun Nintendo "Wij" voor 1000 euro op MP :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik denk als het om the Big-3 console makers (Atari, Nintendo, Sega) zeker wel. Dan valt er nog behoorlijk te onderhandelen en kan jij je game voor een goed bedrag kopen of verkopen. En dan niet alleen op Marktplaats, maar ook op eBay kun je voor een redelijk bedrag scoren.

Maar in mijn "genre" is het behoorlijk 50/50. Mensen vragen absurde prijzen voor de consoles (Maar op eBay worden ze voor minimaal 500 euro verkocht! Natuurlijk niet wetende dat die consoles daar dan ook maanden op blijven staan; maar dat terzake) en cartridges (AES prijzen vragen voor MVS titles - foutje bij het zoeken van de goede priceguide :+ - of gewoon een 200% marge pakken op een game terwijl die max de helft waard is). En dan heb ik het nog niet over de enorme hoeveelheid boots die aangeboden worden. Als mensen niet eens de moeite willen nemen om een foto te maken van de PCB's dan ga ik de gok niet eens wagen en wil ik het risico niet nemen om voor een aanzienlijk bedrag de boot in te gaan.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:18:
Al zetten ze hun Nintendo "Wij" voor 1000 euro op MP :).
Ben vrijwel zeker dat ik dat laatst nog op de V&A staan. Een Nintendo "Wij" voor een absurd bedrag. |:( Mafkezen op MP ok maar had dit toch echt niet in de V&A verwacht.
nwagenaar schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:31:
Ik denk als het om the Big-3 console makers (Atari, Nintendo, Sega) zeker wel.
Die doen het zeker nog. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik helemaal niks met Atari heb. Het uiterlijk en de joysticks zijn leuk maar de spellen kunnen mij echt niet langer dan 5 minuten boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
Ik ben opgegroeid met de 2600, maar idd die spelen zijn over het algemeen te beperkt. Met name in gameplay. Gfx en sound helpen ook niet mee. Ga wel voor grap is een best 10 2600 games lijstje zoeken.
Edit: dang sommige van die games lijken me nog best leuk!
http://youtu.be/uVpMBx8BF6c

Vanaf de nes vind ik de spellen nog steeds goed te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 28-06-2015 12:47 . Reden: Link gevonden ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Sagat schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:31:
sommige van die games lijken me nog best leuk!
http://youtu.be/uVpMBx8BF6c

Vanaf de nes vind ik de spellen nog steeds goed te doen.
Het gaat uiteindelijk toch om de gameplay, bij retro spellen zelfs nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Dat klopt waarschijnlijk niet. het zal stijgen maar ik denk dat concurs duurder zal blijven.

Kon deze game zelfs een keer voor 80 euro kopen op mp. dat iemand er 250 euro voor vraagt per stuk, dat is niet de waarde.

Spel is te krijgen voor rond die bedragen cib.

concurs is super erg gestegen en er is een veel grote vraag naar dan de zelda collectors edition voor de n64.

Die collectors edition is slechts voor echte zelda fans als je nu naar de normale n64 verzamelaar kijkt is concurs een must have losse cart of cib tevens over het alegmeen in concurs een must have.

Verder is de zelda collectors edition enkel interssant voor cib verzamelaars waar er al een stuk minder van zijn dan alleen losse cart collectors, de groep mensen die de zelda game mist zijn een grote reden dan concurs zo erg in prijs is gestegen en de zelda game niet omdat de losse cart al zo verschikkelijk veel waard is geworden om het spel op een n64 te spelen grote groep mensen die het koopt puur om de game te spelen.

Bij de zelda collectors edition zit niet iedereen te springen om de losse cart het moet compleet zijn tevens ook geen unieke game aangezien de normale versie er ook is. losse cart is te krijgen voor 30+ euro van de special edition.

Verder heeft bijna elke n64 verzamelaar al een zelda oot cib of losse cart en van concurs niet ook een grote reden. de normale game is te gemakkelijk te krijgen wat logisch is aangezien het in de top 3 van de beste verkochte titels van de n64 zit.

Concur is een normale game en die zelda niet, minder vraag naar. De special edition is voor een specifiekere groep verzamelaars.

Concur is een game waar blijkbaar voor veel mensen nostalgie aan zit en daarom is het zoveel waard, verder verzamelen niet veel mensen hier in europa aus pal exclusives, hele beperkte groep.
Ik ben benieuwd naar de toekomst van deze games.

Zelf heb ik ze beide compleet en in nieuwstaat in bezit.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aybK4mDP2NmOnwC8nXNQDl4s/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Het gaat uiteindelijk toch om de gameplay, bij retro spellen zelfs nog meer.
Bij veel games is de kwaliteit van de retro game niet direct de reden voor de prijs (hoog of laag). Zeker bij zeldzame games is vooral de zeldzaamheid de meest doorslaggevende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
xelfer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:17:
[...]

Bij veel games is de kwaliteit van de retro game niet direct de reden voor de prijs (hoog of laag). Zeker bij zeldzame games is vooral de zeldzaamheid de meest doorslaggevende factor.
Vaak ook niet. Ik weet games waar er minder dan 10000 van gemaakt zijn en die voor een paar euro weggaan. En dan is er een top game, waar er vele van zijn, die voor veel geld weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:22:
[...]
Vaak ook niet. Ik weet games waar er minder dan 10000 van gemaakt zijn en die voor een paar euro weggaan. En dan is er een top game, waar er vele van zijn, die voor veel geld weggaan.
Dat is ook weer waar. Populariteit speelt natuurlijk ook een rol bij de waarde van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
xelfer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Dat is ook weer waar. Populariteit speelt natuurlijk ook een rol bij de waarde van een game.
Vaak wel maar soms niet.

Je hebt enkele atari games waar er maar 1 van bekend is en die gaan voor soms wel 100.000 euro + weg en maar een handje vol mensen zijn op de hoogte dat die game bestaat.

Sommige atari games zijn meer waard dan een gouden world of nintendo cardridge.

Laten we het zo zeggen als er max 100 van een game zijn hoe slecht de game ook is, dan ik je kan garanderen dat er grof geld voor wordt betaald aangezien je dan bij de echte hardcore verzamelaars komt.

Verder zijn dit soort spellen vrij onbekend zelfs voor de gevorderde verzamelaar, je vind er vrijwel geen informatie over.

[ Voor 26% gewijzigd door gast7 op 28-06-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 20:43

nwagenaar

God, root. What's the differen

Dat komt omdat Atari het gevecht verloor waardoor alle 3rd parties hun spellen op de Atari 2600 kon uitbrengen. Dus ja, er zullen behoorlijk wat onbekende cartridges rondzwerven met protoypes en/of onuitgebrachte games. Voor de echte verzamelaar een must om zoiets te kopen; als is het alleen maar als investering.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:46
Vandaag even een eerste bezoek gebracht aan de lokale kringloopwinkel.
Ben vrij en dacht fiets er even heen om te kijken of het wat is, totaal niet het idee ook maar iets te vinden. Viel dat even mee! Onderstaande gescoord:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2gv2c2f.jpg

De nes in doos mist de zapper, powerbrick en de handleiding. Ik vroeg aan de werknemer wat wil je er voor hebben en de beste man zegt 7,50. Ik met mijn liefste lach van doe je het voor 5 aangezien hij niet helemaal kompleet is. Vond hij prima :)

De games waren verder allemaal 1,95 per stuk, Totaal was ik 18,65 Kwijt :D
Het boekje van mario 3 zat bij Radracer, Komt goed uit aangezien die ik nog niet had voor mario 3.

Ga vaker naar deze kringloop denk ik!

Ook nog onderstaande game binnen gehad met de post:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fxtmw3.jpg
Zat al een tijdje te azen op deze titel maar kwam hem niet tegen voor een leuke prijs.
Nu wel, 7 euro inc verzenden via marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Mazzelaar. Maar om dan ook nog 2,50 af te dingen in een kringloopwinkel... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
....

leuke vondst bij veel kringloopwinkels vind je dit soort spullen niet meer aangezien er werknemers zijn die retrogames verzamelen etc en dat dus voor hun zelf houden voordat het in de winkel terecht komt.

in elk geval,

zocht hier niet iemand naar een n64 demopod?

iemand heeft er 1 te koop op marktplaats

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:20:
Mazzelaar. Maar om dan ook nog 2,50 af te dingen in een kringloopwinkel... :N
^Dit...

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
gast7 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:33:
....

leuke vondst bij veel kringloopwinkels vind je dit soort spullen niet meer aangezien er werknemers zijn die retrogames verzamelen etc en dat dus voor hun zelf houden voordat het in de winkel terecht komt.

in elk geval,

zocht hier niet iemand naar een n64 demopod?

iemand heeft er 1 te koop op marktplaats

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
In de kringloop hier liggen bij de games alleen maar sportspellen. Alle fifa's, NBA's etc. Iets anders ligt er gewoon niet. Duidelijk dat iemand alles daar even komt opkopen voor het überhaupt in de winkel komt te liggen. Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

En sowieso zijn ze bij de kringloop ook niet gek en zetten ze vaker spullen zelf ook op de betere sites weg.

(en mogelijk worden die goede games ook minder ingeleverd en krijgen de kringlopen alleen de 'restjes' na een zolderopruiming)

[ Voor 37% gewijzigd door sebastius op 29-06-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Van 7,50 voor 5 euro heb je toch nog 33% van de prijs af weten te praten :D. Respect _/-\o_ .

Zelf heb ik maar eens uitgezocht welke games ik nog dubbel in mijn verzameling heb. De komende dagen maar eens wat op Marktplaats zetten.

Is de volgende versie van A Link to the Past trouwens super bijzonder of..... http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 35% gewijzigd door xelfer op 29-06-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:24

St@m

@ Your Service

xelfer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:14:
Van 7,50 voor 5 euro heb je toch nog 33% van de prijs af weten te praten :D. Respect _/-\o_ .

Zelf heb ik maar eens uitgezocht welke games ik nog dubbel in mijn verzameling heb. De komende dagen maar eens wat op Marktplaats zetten.

Is de volgende versie van A Link to the Past trouwens super bijzonder of..... http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Wow, die heb ik nog nooit gezien.. Doe al even niets meer met retro, maar deze kende ik nog niet. Dus ja, denk dat die wel bijzonder is :D
Ook mooi, denk je iets voor 50 euro te verkopen... :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ja. Ik dacht eerst dat de biedingen van trollen waren, maar toen zag ik de speciale tekst en het boek erbij :). Ik was zelf aan het kijken wat ik voor mijn Link to the Past cart kon vragen, maar ik ga maar niet op 1000 euro zitten ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Denk niet dat hij de big box version heeft.. is gewoon een foto van google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Als reverse image search vind ik de foto zelf wel op andere locaties, maar hebben de andere sites deze foto overgenomen of heeft deze persoon juist de foto van een andere site af geplukt... :)

Anyways, als ik persoonlijk 1000 euro neer zou leggen voor een video game, dan zou ik van te voren toch wel even willen checken of het om de juiste versie gaat en ik zou de game waarschijnlijk ook persoonlijk ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Als je dat maar weet.... :)

Wel leuk voor volgende bieders: ja maar ik heb al een bod gehad van 1000 Euro... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
http://www.marktplaats.nl...c0ca719df&previousPage=lr

He made my day :P

Die denk dus dat dit minimaal 4500 waard is, best.

Een kennis stuurde net de link door, mijn kennis mailde hem voor de grap blijkbaar en die adverteerder zei alle Zelda games te hebben, volgens mijn kennis werd het gesprek echter plots heel stil toen hij hem erop aanwees dat hij Master Quest voor de GC mist.

Mooie collectie maar ik kan het niet geloven dat dit echt in zo'n goede staat is, verder zijn de Wii U en 3ds varianten niet extreem veel waard aangezien deze nog te koop zijn.

P.S. mijn vriendin heeft wel Master Quest voor GC ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 30-06-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26

The_Bird

Meneer de Raaf

Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:08:

Een kennis stuurde net de link door, mijn kennis mailde hem voor de grap blijkbaar en die adverteerder zei alle Zelda games te hebben, volgens mijn kennis werd het gesprek echter plots heel stil toen hij hem erop aanwees dat hij Master Quest voor de GC mist.

Mooie collectie maar ik kan het niet geloven dat dit echt in zo'n goede staat is, verder zijn de Wii U en 3ds varianten niet extreem veel waard aangezien deze nog te koop zijn.

Hij mist ook de Game & Watch en CDI games. Alle vier officieele Zelda games waarbij Zelda's Adventure nog behoorlijk duur kan zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Een tijdje geleden heb ik deze gekocht samen met een NES. Kent iemand hem? Na wat googlen bleek het indertijd best een aardig spel en gaat hij op amazon voor 80$, ik kom hem verder weinig tweedehands tegen. Is dat een reële prijsindicatie?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gqm8H2R.jpg?2

Wikipedia: Ironsword: Wizards & Warriors II

:X " GameSpy listed it as the 4th worst video game cover in history, saying that "thanks to the presence of Fabio on the cover, gamers got confused and thought they had accidentally picked up one of their mom's romance novels".[25] In a retrospective of the NES for the console's 25th anniversary, Nintendo Power wrote that "the game's quality will be forever overshadowed by Acclaim's choice of Fabio as the cover model". "

[ Voor 52% gewijzigd door dano_nl op 30-06-2015 13:09 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7

master quest komt toch bij zelda windwaker limited edition?

+ master quest is slechts een moeilijkere variant van oot dus in principe heeft hij alle zelda games.

In elk geval er zijn wat speciale gevallen van de wii u variant die wel aardig at waard zijn geworden tegenwoordig vooral de hyrule warriors limited edition is niet meer te krijgen.

Verder hij mist ook de zelda snes en nes games maar die staan ook op andere nieuwere games.

Ik denk dat hij er wel 4500 euro voor kan krijgen gesealde games zijn een totaal ander verhaal dan gebruikte games vooral bij de oudere gba en n64 en zelfs gamecube titels gaan voor leuke bedragen weg zelfs zelda ds games gaan voor aardige bedragen weg en hij heeft een speciale versie die aardig wat waard is.

Ik zou maar eens goed rondneuzen voor de losse bedragen per zelda game het is meer waard dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
dano_nl schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:06:
Een tijdje geleden heb ik deze gekocht samen met een NES. Kent iemand hem? Na wat googlen bleek het indertijd best een aardig spel en gaat hij op amazon voor 80$, ik kom hem verder weinig tweedehands tegen. Is dat een reële prijsindicatie?

[afbeelding]

Wikipedia: Ironsword: Wizards & Warriors II

:X " GameSpy listed it as the 4th worst video game cover in history, saying that "thanks to the presence of Fabio on the cover, gamers got confused and thought they had accidentally picked up one of their mom's romance novels".\[25] In a retrospective of the NES for the console's 25th anniversary, Nintendo Power wrote that "the game's quality will be forever overshadowed by Acclaim's choice of Fabio as the cover model". "
Op eBay gaat ie voor ongeveer €20.
Wel super moeilijk spel als ik het me goed herinner.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18

Ik heb er 2k voor geboden en wil best naar de 3k gaan, maar meneer heeft geen interesse.
Mooie collectie, maar verre van compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier heb ik altijd sterk mijn twijfels bij: http://link.marktplaats.nl/m943309794.

Dit is waarschijnlijk iemand die bewust de pre-order bonussen heeft achtergehouden of iemand kent die ze heeft achtergehouden. Gebeurt de laatste tijd veel ook met vouchers met pre-order codes. Ik kwam vorige maand zelfs nog een BF4 Complete Edition zonder de voucher tegen (die je toegang geeft tot alles buiten de originele game). Onwetende mensen gaan als ze hier achterkomen na verloop van tijd een erg lastig verhaal tegemoet bij de retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Jumpman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:38:
Hier heb ik altijd sterk mijn twijfels bij: http://link.marktplaats.nl/m943309794.

Dit is waarschijnlijk iemand die bewust de pre-order bonussen heeft achtergehouden of iemand kent die ze heeft achtergehouden. Gebeurt de laatste tijd veel ook met vouchers met pre-order codes. Ik kwam vorige maand zelfs nog een BF4 Complete Edition zonder de voucher tegen (die je toegang geeft tot alles buiten de originele game). Onwetende mensen gaan als ze hier achterkomen na verloop van tijd een erg lastig verhaal tegemoet bij de retailer.
Je zou het eens moeten weten, er waren tijden dat ik heel veel limited edition games tegen kwam die niet compleet waren, ook een reden dat ik alles altijd nacheck.

Laatst nog mee gemaakt met WoW, zat geen code bij alleen de schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Je zou het eens moeten weten, er waren tijden dat ik heel veel limited edition games tegen kwam die niet compleet waren, ook een reden dat ik alles altijd nacheck.

Ouch. Krijg je in feite alleen leuke onderzetters :+

Zelf altijd mijn oude consoles en games verkocht om een nieuwe te kunnen kopen. Man wat een spijt heb ik daar nu van...

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
weszz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:16:
Zelf altijd mijn oude consoles en games verkocht om een nieuwe te kunnen kopen. Man wat een spijt heb ik daar nu van...
Ik ken het gevoel. Zelf jaren geleden de Super Nintendo verkocht met vele echte populaire klassiekers als Super Mario RPG om maar iets te noemen.

Achjah, nu heb ik gelukkig weer een paar oude consoles om op te spelen :) Sega Mega Drive+Mega CD+32X en een Super Famicom.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
brickvansteen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:13:
Vandaag even een eerste bezoek gebracht aan de lokale kringloopwinkel.
Ben vrij en dacht fiets er even heen om te kijken of het wat is, totaal niet het idee ook maar iets te vinden. Viel dat even mee! Onderstaande gescoord:
[afbeelding]

De nes in doos mist de zapper, powerbrick en de handleiding. Ik vroeg aan de werknemer wat wil je er voor hebben en de beste man zegt 7,50. Ik met mijn liefste lach van doe je het voor 5 aangezien hij niet helemaal kompleet is. Vond hij prima :)

De games waren verder allemaal 1,95 per stuk, Totaal was ik 18,65 Kwijt :D
Het boekje van mario 3 zat bij Radracer, Komt goed uit aangezien die ik nog niet had voor mario 3.

Ga vaker naar deze kringloop denk ik!

Ook nog onderstaande game binnen gehad met de post:
[afbeelding]
Zat al een tijdje te azen op deze titel maar kwam hem niet tegen voor een leuke prijs.
Nu wel, 7 euro inc verzenden via marktplaats :)
Ah Startropics. Leuke game.
Jammer dat deze niet compleet is. Content bevat een item wat je normaal gesproken nodig hebt om de game uit te spelen.

Maar goed: een superdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Mizgala28 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Ja maar dit is een pre order bonus geen item die in de limited edition zat.

Tevens vraagt deze persoon er 30 euro per stuk voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Jumpman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:38:

Oh die verkoper :P
Ze wilde me een Retron 5 verkopen voor 250,-. Toen ik de opmerking maakte dat ze nieuw in de winkel voor 169,- lagen kreeg ik als antwoord dat zij er 350,- voor had betaald en dus daarom 250,- terug wilde 8)7

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ricost schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:00:
[...]

Oh die verkoper :P
Ze wilde me een Retron 5 verkopen voor 250,-. Toen ik de opmerking maakte dat ze nieuw in de winkel voor 169,- lagen kreeg ik als antwoord dat zij er 350,- voor had betaald en dus daarom 250,- terug wilde 8)7
Zo iemand dus... De aller duurste Retron 5 die ik had gezien was nieuw 199 euro in de winkel en momenteel ken ik er 1 die 189 euro voor vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Gister Bart VS the World (€10), Bart meets Radioactive man (€25) en Adventures in the Magic Kingdom (€5) binnen voor de NES. Helaas zijn de doosjes/boekjes Duits en/of Spaans. Heb de cartridges nog niet getest, maar ga er van uit dat ze gewoon PAL zijn en met Engelse schermtekst.

Als de cartridges goed zijn, dan ga ik denk ik op zoek naar de losse doosjes. Nog nooit cartridges en doosjes apart gekocht, dus deze drie kunnen dienen als oefening :P Ik haaaaaaaat Duitse/Spaanse/Italiaanse doosjes!!! :(

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Xyphoid schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:35:
Gister Bart VS the World (€10), Bart meets Radioactive man (€25) en Adventures in the Magic Kingdom (€5) binnen voor de NES. Helaas zijn de doosjes/boekjes Duits en/of Spaans. Heb de cartridges nog niet getest, maar ga er van uit dat ze gewoon PAL zijn en met Engelse schermtekst.

Als de cartridges goed zijn, dan ga ik denk ik op zoek naar de losse doosjes. Nog nooit cartridges en doosjes apart gekocht, dus deze drie kunnen dienen als oefening :P Ik haaaaaaaat Duitse/Spaanse/Italiaanse doosjes!!! :(
duitse doosjes zijn vrij waardeloos qua waarde. Zelfs in nederland werden duitse varianten verkocht zijn er eigenlijk zowat overal.

Spaanse versies kunnen echter vrij zeldzaam zijn en qua waarde veel meer waard zijn dan nl of engelse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
gast7 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:25:
[...]
duitse doosjes zijn vrij waardeloos qua waarde. Zelfs in nederland werden duitse varianten verkocht zijn er eigenlijk zowat overal.

Spaanse versies kunnen echter vrij zeldzaam zijn en qua waarde veel meer waard zijn dan nl of engelse versies.
Afgezien van de waardeloosheid qua zeldzaamheid, zijn ze voor mij nog minder waard, omdat ze niet in het Engels zijn. Als ik ooit de Nederlands/Engelse doosjes en manuals vind, dan mogen deze doosjes naar een Duitse of Spaanse verzamelaar...
pfff het is superheet. En helaas is mijn gameroom op zolder :'( Veel te heet om te klussen of te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Xyphoid schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:10:
[...]

Afgezien van de waardeloosheid qua zeldzaamheid, zijn ze voor mij nog minder waard, omdat ze niet in het Engels zijn. Als ik ooit de Nederlands/Engelse doosjes en manuals vind, dan mogen deze doosjes naar een Duitse of Spaanse verzamelaar...
pfff het is superheet. En helaas is mijn gameroom op zolder :'( Veel te heet om te klussen of te spelen.
vaak zijn de spellen inderdaad in het engels maar als je een verzamelaar bent er aparte doosjes bij zoekt dan heb je niet de juiste cardridges vaak hebben spaanse en duitse cardridges een andere code dan de engelse of nl versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Heb vroeger een nes gehad, die helaas stuk is gegaan en toen ook is weggegooid ofzo door m'n ouders. zaten ook aantal spellen bij met doosjes, maar ook die zijn allemaal verdwenen. (Laatst de zolder bij m'n ouders nog overhoop gehaald en m'n zusje gevraagd of die ze nog ergens had liggen maar helaas)

Dan maar een nieuwe kopen dacht ik en die spelletjes weer erbij verzamelen. Mario1/duckhunt, paperboy 2, Mario 3 en world cup hadden we destijds.

Een week na Koningsdag op Mp een nes weer op de kop weten te tikken voor 75,- euro. Daar zat bij:

- 5 ?! Controllers
- zapper
-Mario1/duckhunt
-Mario 2
-Mario 3
-Mario 1
-yoshi's cookie
-kirby's adventure
-turtles2
-flinstones
-de smurfen
-ducktales

Alles zonder doosjes, maar dat boeit me niet. Ik vind het vooral leuk om weer te spelen zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
gast7 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:06:
[...]

vaak zijn de spellen inderdaad in het engels maar als je een verzamelaar bent er aparte doosjes bij zoekt dan heb je niet de juiste cardridges vaak hebben spaanse en duitse cardridges een andere code dan de engelse of nl versies.
Ja, dat moet ik nog checken. Anders verkoop of ruil ik ze gewoon. Zijn niet echt spellen die ik moet hebben.

- Edit -
Heb ze eens beter bekeken.
Adventures In The Magic Kingdom is Spaans met NES-VD-ESP code.
Bart VS The World is Duits met NES-Y9-NOE code (en een scheur in het doosje :( ).
Bartman Meets Radioactive Man is Duits met NES-RN-NOE code (en helemaal beplakt met paas stickers :( :( :( Dacht eerst dat het bij het hoesje hoorde...).

Van het weekend eens kijken wat de screen language is. Het is nu veel te warm!!!

[ Voor 31% gewijzigd door Xyphoid op 02-07-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou dit maar tegenkomen op zolder :P

http://www.nu.nl/games/40...do-en-sony-opgedoken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Zag het net ook al. Da's een leuke vondst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 07-10 23:13
Kreeg hem doorgestuurd ja, best een mooie vondst :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wauw, gaaf zeg! ik kende alleen de verhalen en niet eerder een echt model gezien.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Zag hem op Retrocollect al voorbij komen. Naast de boxed NES M82 demo opstelling van afgelopen week weer wat leuks om je aan te vergapen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 08-10 15:46
weszz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:16:
[...]
Hier ook :(

Super famicom en amerikaanse SNES. NeoGeo ook.

NES staat nog op zolder bij pa met originele games. Volgens mij C64 ook nog. De vernieuwde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Voor de Final Fantasy fanatics: http://www.play-asia.com/...uj?ref=fly&sc1=N338107693

Heel duur, heel cool (en useless voor velen, want Japan version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ksborg schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:08:
Voor de Final Fantasy fanatics: http://www.play-asia.com/...uj?ref=fly&sc1=N338107693

LOOOL

Hij ligt hier thuis, ooit op koninginnen dag markt voor 15 euro gekocht.

Echter, niet compleet, mist 1 ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
ksborg schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:08:

Ik heb 2 en 7 in het Japans gespeeld.

Deel 1 toen hij net uitkwam, maar dan in het engels.

Engels vind ik VEULLLL leuker, want dat begrijp ik. :+

Breath of fire vond ik ook erg leuk en Suikoden 1

Mooie tijden waarin erg leuke RPGs uitkwamen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
De snes psx blijkt een fan mod te zijn. Zag het op eurogamer voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vandaag deze bij de Kruidvat gekocht:

Mini Classics keychains

Volgens mij is dat de normale prijs op internet, maar toch leuk dat ze het hebben. Kruidvat heeft wel vaker dit soort acties. Laatst ook Mariokart 7 pullback karts daar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruidvat heeft wel vaker dat soort dingen. Heb er een tijd geleden nog een Atari Flashback gekocht. Jammer dat ze dat nu niet meer doen. Flashback ik gesneuvelt met een verhuizing en de nieuwe Intellivision Flashback zou ik ook erg graag halen.

Puur interesse vraagje, waar speelt de gemiddelde Tweaker nou het liefst retro games op? CRT, LCD, of LED?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:40:
Kruidvat heeft wel vaker dat soort dingen. Heb er een tijd geleden nog een Atari Flashback gekocht. Jammer dat ze dat nu niet meer doen. Flashback ik gesneuvelt met een verhuizing en de nieuwe Intellivision Flashback zou ik ook erg graag halen.

Puur interesse vraagje, waar speelt de gemiddelde Tweaker nou het liefst retro games op? CRT, LCD, of LED?
Ik speel gewoon op een oude televisie, net als vroeger. Dus ook met kwaliteit die ik vroeger had. Misschien dat ik later nog eens de PVM aansluit die ik heb staan. Alleen werkt die helaas alleen met NTSC consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Henkje.doc schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:54:
De snes psx blijkt een fan mod te zijn. Zag het op eurogamer voorbij komen
Niet dus..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MMg5Vg2.jpg

http://detail.chiebukuro....estion_detail/q1441607099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:40:
plasma 8)

Maar wil later als ik groot ben nog steeds een hobby kamer waar mijn crt in kan. Voor de echte consoles. (Ik roep dat pas 8 jaar ofzo :X )

Maar zit er erg hard aan te denken om voor een pie-tje te gaan en dan alles tot en met ps1 en N64 te emuleren. Als die dan ook kodi draait mag hij in de huiskamer ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 04-07-2015 15:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 07-10 23:13
Xyphoid schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:07:

[afbeelding]

Volgens mij is dat de normale prijs op internet, maar toch leuk dat ze het hebben. Kruidvat heeft wel vaker dit soort acties. Laatst ook Mariokart 7 pullback karts daar gekocht.
Wat leuk, mijn naam staat op de verpakking :+ leuke vondst, ik neem aan dat je ze dicht laat?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Xyphoid schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:07:

[afbeelding]

Ik zag ze ook, maar er is wel iets vreemds aan: Alle Nintendo logo's zijn weggehaald zowel op de Mini Classic Gameboy zelf, als op de verpakking.

Hier één zoals ze normaal zijn, met de Nintendo logo's:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v165/GenChi00/DSCF1303.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 05-07-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurde dat ook niet een tijdje met de Neo Geo Pocket? Exemplaren die niet verkocht werden zijn ook in een blister verpakking verkocht met wat losse carts in sommige winkels zonder logos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:07:
[...]

Ik zag ze ook, maar er is wel iets vreemds aan: Alle Nintendo logo's zijn weggehaald zowel op de Mini Classic Gameboy zelf, als op de verpakking.

[afbeelding]
Hoezo het nintendo logo staat nog rechtsboven ovaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:28:
[...]

Hoezo het nintendo logo staat nog rechtsboven ovaaltje
Dat is het licensed logo, maar het echt Nintendo logo mist, wat wel zonde is in mijn ogen. Dit doet verder niets af van de game, maar het is wel opmerkelijk. De meeste verpakkingen hebben Nintendo logo's en een Licensed logo of een World of Nintendo logo.

Zo liggen ze bij de game retail:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/erzfBYoNRXL427tkyOgYTnmH/medium.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 05-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt de Gamecube RGB kabel (DOL-013) ook op de SNES? Ergo, output deze dan ook RGB? Heb nu een onofficiële, maar vind het beeld te fel en op de GC heb ik lijntjes over het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 13:51

Blaasvis

Cidora \o/

Nee, niet op de pal SNES. Wel op de NTSC SNES.
De pal snes heeft resistors nodig om de RGB lijnen. Daarom zijn je kleuren nu te fel.
Zie ook:
[url]http://members.optusnet.com.au/eviltim/gamescart/gamescart.htm#snes[/url

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:56:
[...]

Dat is het licensed logo, maar het echt Nintendo logo mist, wat wel zonde is in mijn ogen. Dit doet verder niets af van de game, maar het is wel opmerkelijk. De meeste verpakkingen hebben Nintendo logo's en een Licensed logo of een World of Nintendo logo.

Zo liggen ze bij de game retail:
[afbeelding]
ziet er inderdaad minder mooi uit maar dat vind ik persoonlijk niet eens het ergste.

De afbeeldingen zijn ook minder mooi tenopzichte van de eerder gereleasde varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaasvis schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:35:
Nee, niet op de pal SNES. Wel op de NTSC SNES.
De pal snes heeft resistors nodig om de RGB lijnen. Daarom zijn je kleuren nu te fel.
Zie ook:
[url]http://members.optusnet.com.au/eviltim/gamescart/gamescart.htm#snes[/url
Ai, jammer. Hoopte nog steeds op één goede RGB kabel voor zowel SNES als GC. Zal eens kijken of ik er iets aan kan doen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ChokingHazard schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:08:
[...]
Wat leuk, mijn naam staat op de verpakking :+ leuke vondst, ik neem aan dat je ze dicht laat?
:P
Ja, ik laat ze gewoon dicht. Weet niet of er al een batterij in zit. Maar die blijven hopelijk wel jaren goed.
Jumpman schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:07:
[...]

[afbeelding]
Ja, zag ik ook. Misschien is dit een Europese verpakking. Of misschien zijn het wel neppe (net als die neppe Advance cartridges). Maar aangezien ik ze toch niet uitpak, vind ik het niet erg. Ik hang ze gewoon op als decoratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Mensen die de GC hebben/gehad kennen vast ook de opper game Shemue. Een game die zijn tijd ver vooruit was _O_

Ze gaan dan toch het vervolg maken.

https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Unknown Alien schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:41:
Mensen die de GC hebben/gehad kennen vast ook de opper game Shemue. Een game die zijn tijd ver vooruit was _O_

Ze gaan dan toch het vervolg maken.

https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3
GC? Je bedoelt Dreamcast denk ik. Deel 2 was ook op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Sega Dreamcast idd. Ook een leuke console.

Einde van deel2 was toch dat hij de boot op ging ?? Al zo lang geleden. Spel was iig rete goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Geen idee. Wel ooit begonnen met deel 2 op de dreamcast, maar nooit afgemaakt. Ik heb laatst een xbox gekocht zodat ik hem weer kan spelen. De dreamcast heb ik helaas niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet Shenmue II ook nog op de kop tikken, heb alleen deel 1 voor de DC. Ook die moet ik ooit eens gaan spelen, rond 1999 had ik een PS1 en geen DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
Vandaag had ik tussen de bedrijven door even niks te doen en ik dacht van laat ik nog een keertje naar de lokale kringloop gaan. Mijn vermoeden was niets retro gaming gerelateerd tegen te komen aangezien ik vorige keer al aardig wat had, maar dat viel weer niet tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/35347c3.jpg

De consoles komen met alle bijbehorende bekabeling, In de gameboy pocket zit Tetris ( What else ;) ) en de game onder de pocket is Under the skin voor de ps2.

Met de zapper en powerbrick de boxed nes wat completer kunnen maken, Ik mis nu alleen nog de handleidingen.

Voor alles wat op de foto staat was ik 20 euro kwijt :D Volgend mij is deze kringloop een klein goudmijntje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
brickvansteen schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:36:
Voor alles wat op de foto staat was ik 20 euro kwijt :D Volgend mij is deze kringloop een klein goudmijntje ;)
Werken zeker alleen mensen die geen verstand van/geen interesse in gaming hebben. En er wonen ook nog eens veel mensen die geen verstand van/interesse in gaming hebben.
Ik zou er vaste klant worden en goede maatjes worden met de mensen die daar werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
Xyphoid schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:57:
[...]

Werken zeker alleen mensen die geen verstand van/geen interesse in gaming hebben. En er wonen ook nog eens veel mensen die geen verstand van/interesse in gaming hebben.
Ik zou er vaste klant worden en goede maatjes worden met de mensen die daar werken...
Deze kringloop is ook echt een leerplek/sociale werkplek dus gaat niet om het geld maar meer om het bieden van een werkplek. Je ziet ook totaal geen vitrines met "Dure spullen" zoals in andere kringloopwinkels.

Ik was zaterdag even bij mijn ouders op bezoek en daar ook even de lokale kringloop bezocht. Daar duren ze gewoon 25 euro te vragen voor een random barbie game voor de gameboy en 15 euro voor aftandse wii games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Pfffff, heb weer MP perikelen meegemaakt.
Vorige week een Mario Party 4 voor de GC gevonden. Paar keer heen en weer gemaild, maar elke keer kon ik niet langskomen. Ze zei dat ze zaterdag zou mailen of ik langs kon komen. Niks gehoord.
Gister had ik een mail verstuurd of ik langs kon komen. Niks gehoord.
Stuur ik vandaag een mail of ik vanavond langs kan komen. Krijg ik een mail met:

"Ik was je mail kwijt. Gisteren ging ik per ongeluk op t spelletje staan. Het is niet meer verkoopbaar. Sorry"

Dafuq? Wat een malloten zijn er toch op MP...

Maar gelukkig ook leuke dingen hoor. Vandaag weer wat ophalen voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Xyphoid schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:54:
Dafuq? Wat een malloten zijn er toch op MP...
Ik zie MP als een afspiegeling van de samenleving :). Het is een dwarsdoorsnede van de gemiddelde Henk en Ingrids.
Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.