Nice! Vond die van mij al goedkoop, 80 Euro met 3 games. Blijf t een goede aankoop vinden; staat in de gameroom naast de normale TV, en ideaal voor de wat kleinere consoles e.d. die ik niet meer kwijt kan/wil op de andere. En 1080p/4x HDMI blijft grappig op zo'n klein ding.Wahloh schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:45:
Via een Facebook verkooppagina vandaag een Sony Bravia (KDL-22PX300) met ingebouwde Playstation 2 gekocht. Er zaten nog 11 spellen bij en twee controllers, helaas zit de ontvanger van de Guitar Hero gitaar er niet bij.
Heb er €50,- voor betaald, leuk hebbedingetje en vond het dat wel waard. Nu nog een plek vinden om het te laten.
Nice! Ik ga er ook een paar aanschaffen. In Mei ben ik in Japan dus dan neem ik er persoonlijk wel een paar meeTouchdomex schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:18:
[afbeelding]
Nog niet kunnen proberen maar gaat dit weekend wel gebeuren! Hori Pad is binnen net voordat de eurokoers echt compleet naar de tyfus pleurt!
Geen douane! Mooi lekker uit Japan!
en weet je watDAT POOKJE IS GEWELDIG!
de vorm is ook erg prettig! Mijn hoofd snapt deze wel namelijk.
Dit weekend echt proberenDonkey Kong opstarten
Pooeh lang geleden dat ik ben gaan gamen. Net verhuisd en ook een baby girl gekregen.

Binnenkort maar eens beginnen haar te introduceren met het retrogamen.
Ik heb haar al wat aanwinsten laten zien maar ze is nog te jong om te bevatten wat een megaman 3 cart is. Lol
Ik heb haar al wat aanwinsten laten zien maar ze is nog te jong om te bevatten wat een megaman 3 cart is. Lol
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Dat gaat wel goed komenAyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:38:
Pooeh lang geleden dat ik ben gaan gamen. Net verhuisd en ook een baby girl gekregen.![]()
Heeft er trouwens nog iemand een Videopac (die ouwe console van Philips) staan? Ik heb een goede tip als het om spellen gaat (nou heb ik spijt dat ik geen foto's heb gemaakt, ik herinner me natuurlijk geen enkele titel)!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik krijg als het goed is Turtles in Time voor de SNES morgen binnen (cart). Tientje voor betaald inc. verzenden
Dat is een nette prijs. Helaas heb ik een fetish dat alles in doos met handleiding moet zijn en dan ook nog van goede kwaliteit. Dus 8 en hoger...
Forever raver!
Die heb ik gelukkig niet
, mooi meegenomen maar geen must (voor NES/SNES/N64). MD en alle disc-based games wel compleet.
Laatst eentje gekocht op de rommelmarkt voor €5 met twee controllers en twee spellen.4Br0k3n3rr0r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:27:
Heeft er trouwens nog iemand een Videopac (die ouwe console van Philips) staan? Ik heb een goede tip als het om spellen gaat (nou heb ik spijt dat ik geen foto's heb gemaakt, ik herinner me natuurlijk geen enkele titel)!
Maar was alleen omdat ie maar €5 was en ik hoopte dat het wel wat waard zou zijn. Ben niet van plan om spellen er voor te gaan verzamelen. Maar alsnog bedankt.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Hier net zo min. Alleen GBA, N64 en alles vanaf NGC probeer ik CiB te krijgen.Exorcist schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:20:
Die heb ik gelukkig niet, mooi meegenomen maar geen must (voor NES/SNES/N64). MD en alle disc-based games wel compleet.
Vandaag nog een leuk setje gekocht op de Paasveemarkt in Beek:

Geen Hammerin' Harry en Starhawk zoals vorig jaar, maar toch een leuke deal voor weinig.
kof 95 voor de gameboy toe maar vind de art work van de doos en cardridge wel nice zeker wel een van de games waar ik wel wat meer voor zou betalen mits compleet in nice staat omdat het er wel cool uit ziet en compleet erg moeilijk te vinden is.Flozem schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Hier net zo min. Alleen GBA, N64 en alles vanaf NGC probeer ik CiB te krijgen.
Vandaag nog een leuk setje gekocht op de Paasveemarkt in Beek:
[afbeelding]
Geen Hammerin' Harry en Starhawk zoals vorig jaar, maar toch een leuke deal voor weinig.
heb deze week een mooie sega saturn deal binnen gekregen. was verbaasd over de prijs zaten veel mooie spellen tussen.
gezien de hoeveelheid maar ook kwaliteit spellen die er tussen zaten zal deze sega deal mij waarschijnlijk niks kosten houd er waarschijnlijk zelfs geld op toe. verzamel enkel specifieke games dus dat scheelt altijd om je kosten eruit te halen bij deals
alle games zijn compleet met het boekje console komt compleet met alle kartonnen inlays enkel de systeem handleiding mist maar mij hoor je niet klagen aangezien dit lot mij toch niks zal kosten of bar weinig in het ergste geval.
leuke begin voor mijn sega saturn collectie had dit niet verwacht zeer tevreden

Ik vond op zolder nog een Philips CDI 450 + spellen.
Kan iemand mij vertellen of er nog vraag naar deze console is en of het nog wat waard is?

Kan iemand mij vertellen of er nog vraag naar deze console is en of het nog wat waard is?

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 22-03-2015 18:15 ]
Er is meer interesse in CD-i speler recentelijk. Voor deze set ong. een Euro of 30/40, er zitten geen zeldzame of specifieke spellen bij. Met video-module erin bij voorkeur.Ike. schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:14:
Ik vond op zolder nog een Philips CDI 450 + spellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En m'n Turtles in Time is binnen. Cart vrij vies, achterkant verkleurd. Nog een donor-cart vinden om deze om te zetten. Verder goed om te hebben, als deze four-player is nog 's een multi-tap vinden,

Die is inderdaad four-player. Staat nog op mijn verlanglijstje.Exorcist schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:20:
[...]
Er is meer interesse in CD-i speler recentelijk. Voor deze set ong. een Euro of 30/40, er zitten geen zeldzame of specifieke spellen bij. Met video-module erin bij voorkeur.
En m'n Turtles in Time is binnen. Cart vrij vies, achterkant verkleurd. Nog een donor-cart vinden om deze om te zetten. Verder goed om te hebben, als deze four-player is nog 's een multi-tap vinden,
[afbeelding]
Ideaal, zeker omdat ik vroeger vaak Turtles II met een maat op de NES speelde en juist hij mekkert om 4 player spellen zoals dit. NiceFlozem schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:32:
[...]
Die is inderdaad four-player. Staat nog op mijn verlanglijstje.
Crap - wilde net een lijstje linken met alle multitap spellen, blijkt deze er toch niet op te staan... Net ff gegoogled omdat ik ergens heb gelezen dat dit spel met vier spelers gespeeld kan, blijkt het de arcade versie te betreffen...Exorcist schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:49:
[...]
Ideaal, zeker omdat ik vroeger vaak Turtles II met een maat op de NES speelde en juist hij mekkert om 4 player spellen zoals dit. Nice
Ook goed, dan maar om de beurt. Ik las hier ergens dat er een re-shelled PS3 variant was, maar die totaal niet aan te raden is. Ik blijf zoekende naar leuke 4-player offline spellen voor iedere console.Flozem schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Crap - wilde net een lijstje linken met alle multitap spellen, blijkt deze er toch niet op te staan... Net ff gegoogled omdat ik ergens heb gelezen dat dit spel met vier spelers gespeeld kan, blijkt het de arcade versie te betreffen...
Mijn vader heeft een PS1 voor me gemod. Ikzelf kreeg hem met m'n Dremel niet helemaal rond, dus hij heeft een andere voor me gedaan. Resultaat mag er zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 22-03-2015 21:53 ]
Tiny Toons Wacky Sports is een aanrader voor 4 spelers op de Snes.Exorcist schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:01:
[...]
Ook goed, dan maar om de beurt. Ik las hier ergens dat er een re-shelled PS3 variant was, maar die totaal niet aan te raden is. Ik blijf zoekende naar leuke 4-player offline spellen voor iedere console.
Mijn vader heeft een PS1 voor me gemod. Ikzelf kreeg hem met m'n Dremel niet helemaal rond, dus hij heeft een andere voor me gedaan. Resultaat mag er zijn
[video]
"21 jaar DSL!"
Leuk idee en mooi gedaan, doet een beetje denken aan de Wondermega.Exorcist schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:01:
[...]
Ook goed, dan maar om de beurt. Ik las hier ergens dat er een re-shelled PS3 variant was, maar die totaal niet aan te raden is. Ik blijf zoekende naar leuke 4-player offline spellen voor iedere console.
[video]
Gisteren met mijn vrouw nog over de oude consoles gehad. We zijn samen allerlei gaan sparen. Staat een coleco vision, aantal Sega's uiteraard de Nintendo consoles.
Ik wil ze iig niet allemaal weg doen, maar heb zelf niet echt iets met Sega. 2 16 bits en 1 dreamcast. De DC behouden we iig.
Duurt nog wel even voor dat de zolder leeg is. Wil de computer kamer daar maken incl hobby en dan de oude consoles aan een toeter TV.
Ik wil ze iig niet allemaal weg doen, maar heb zelf niet echt iets met Sega. 2 16 bits en 1 dreamcast. De DC behouden we iig.
Duurt nog wel even voor dat de zolder leeg is. Wil de computer kamer daar maken incl hobby en dan de oude consoles aan een toeter TV.
Hoezo? Ik heb de md versie alleen ge-emuleerd. Maar deze heeft toch wel iets betere gfx? Geluid zal niet heel veel schelen maar stereo...? Ik had alleen wel het idee dat de nes slowdown expres was overgezet, wat ik niet fijn vond.ricost schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:17:
Ik ben nu bezig de hele NES Mega Man serie door te spelen. Ben begonnen met 2, daarna 3 en nu 4.
Moet deel 1 en deel 5 nog ergens zien te vinden.
Heb deel 1 wel in Mega Man The Wily Wars op de Mega Drive maar vind het spelen toch leuker op de NES.
10 second ninja DONE
Op de 360 en (ik vermoed ook ps3) is er een retro turtles game (ik weet niet of het arcade of snes is, dacht arcade) die is off en online 4player simultaan.Exorcist schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:01:
[...]
10 second ninja DONE
Re-shelled, schijnt nogal slecht uitgevoerd te zijn las ik..zondeSagat schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:05:
[...]
Op de 360 en (ik vermoed ook ps3) is er een retro turtles game (ik weet niet of het arcade of snes is, dacht arcade) die is off en online 4player simultaan.
Net nog even verder geknutseld aan mijn XBOX S controllers. Hiervoor had ik 5 meter USB verlengkabels gekocht met als doel de controller op zowel de PC als XBOX te gebruiken. Controllers dus opengemaakt, kabels netjes gesoldeerd en ook de anti-breuk rubbers herbruikt. Ben zeer tevreden over het resultaat:

Hey Tweakers,
Hopelijk is dit de juiste plek om dit te vragen..
Ik heb net mijn oude Gamecube opgegraven om met vrienden super smash bros. melee te spelen!
Voor een TV heb ik echter geen plek in mijn krappe studentenkamertje, dus leek het me een goed idee om de console aan te sluiten op mijn PC monitor. Na wat research werd het me duidelijk dat dit niet kan middels een simpel scart naar VGA tussenstukje, maar dat hier een convertorbox voor nodig is.
Nou heb ik op eBay de volgende convertorboxes gevonden (monitor ontvangt HDMI of DVI):
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item20f55d7e23
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item5b0b8693bf
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item27f4950ffd
Nu is mijn vraag of iemand me kan vertellen of dit daadwerkelijk gaat werken om een PAL Gamecube op een PC monitor aan te sluiten? De twijfel komt voort uit de vermelding bij dit soort producten dat het bedoelt is voor een HDTV als output. Als dit niet de juiste plek is, mijn excuses.
Thanks!
Ik heb net mijn oude Gamecube opgegraven om met vrienden super smash bros. melee te spelen!
Voor een TV heb ik echter geen plek in mijn krappe studentenkamertje, dus leek het me een goed idee om de console aan te sluiten op mijn PC monitor. Na wat research werd het me duidelijk dat dit niet kan middels een simpel scart naar VGA tussenstukje, maar dat hier een convertorbox voor nodig is.
Nou heb ik op eBay de volgende convertorboxes gevonden (monitor ontvangt HDMI of DVI):
Nu is mijn vraag of iemand me kan vertellen of dit daadwerkelijk gaat werken om een PAL Gamecube op een PC monitor aan te sluiten? De twijfel komt voort uit de vermelding bij dit soort producten dat het bedoelt is voor een HDTV als output. Als dit niet de juiste plek is, mijn excuses.
Thanks!
Had een tijdje terug bij de used products Mega Man 1 kunnen halen. Dus af en toe kom je ze nog wel eens tegen. Niet de meest goedkope game dat wel.Sagat schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:51:
[...]
Hoezo? Ik heb de md versie alleen ge-emuleerd. Maar deze heeft toch wel iets betere gfx? Geluid zal niet heel veel schelen maar stereo...? Ik had alleen wel het idee dat de nes slowdown expres was overgezet, wat ik niet fijn vond.
Anders kun je altijd nog gaan voor de Mega Man collection disks op de Gamecube, Ps2 of Xbox.
Nope, deze linkExorcist schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:55:
[...]
Re-shelled, schijnt nogal slecht uitgevoerd te zijn las ik..zonde
Is dus van de orginele arcade game. Is volgens mij precies wat je zoekt (behalve dan dat het geen echt retro systeem is dan) maar zelfs jij met je garage krijgt het krap als je ook dedicated arcade cabs gaat neerzetten vermoed ik
Ik heb em al een keer met mijn kids gespeeld, maar die vonden het te moeilijk destijds (5 en 3 ofzo?). Misschien nog maar is proberen nu ze wat ouder zijn.
ik heb ook tournament fighters link gedaan met ze, maar die is echt moeilijk (zelfs voor mij met toch wel bovengemiddeld fighting games ervaring). Moet nog beetje met de emu spelen zodat ik ook 2 pads tegelijk aan de praat krijg op de pc. Dan wordt het interresanter.
10 second ninja DONE
Ik heb zelf mega man 1 voor de nes wel origineel, en zowel de megan man als mega man x collections voor de cube. Maar......de megadrive versie dus niet. Vind het alleen nog steeds raar dat de md dus ook de nes slowdown had, terwijl de machine veel meer cpu power heeft, volgens mij bewust of slechte port dus. (of brakke emu of rom natuurlijk
)
Ik heb als echte retro aankoop wel een md gehaald tijdje terug, maar de langzaamheid van de pal sonic 1 was een turn off, ook vond ik de controllers niet zo fijn, doe er dus niet veel mee, misschien dat ik ooit nog is genisis ga verzamelen, maar voor nu dus helaas ghetto style emuleren )
Ik heb als echte retro aankoop wel een md gehaald tijdje terug, maar de langzaamheid van de pal sonic 1 was een turn off, ook vond ik de controllers niet zo fijn, doe er dus niet veel mee, misschien dat ik ooit nog is genisis ga verzamelen, maar voor nu dus helaas ghetto style emuleren )
Henkje.doc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:45:
[...]
Had een tijdje terug bij de used products Mega Man 1 kunnen halen. Dus af en toe kom je ze nog wel eens tegen. Niet de meest goedkope game dat wel.
Anders kun je altijd nog gaan voor de Mega Man collection disks op de Gamecube, Ps2 of Xbox.
10 second ninja DONE
Als jouw monitor de output resoluties aankan, dan zou het moeten werken. Wat er mogelijk wel gebeurt is dat hij af en toe even wegvalt bij het opstarten van een spel. Bij het opstarten van een spel vraagt de GameCube of je 60 Hz wilt aanzetten.Djellowman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 02:28:
Hey Tweakers,
Thanks!
Het is altijd een beetje gokken met die converters. Er zit wel eens een rotte tussen die niet op iedere monitor/TV wil werken. En het hangt ook een beetje af van het input signaal. De GameCube stuurt trouwens een redelijk standaard signaal uit dus die zal waarschijnlijk prima werken.
[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 24-03-2015 09:32 ]
Bedankt voor je reactie, danielkraak. Die converters zenden het signaal in de volgende resoluties uit: 1080P50 Hz,1080P60 Hz,720P50 Hz,720P60 Hz, 800x600@60Hz,1024x768@60Hz,1280x1024@60Hz
Mijn monitor kan al deze resoluties weergeven, maar denk je niet dat dit problemen veroorzaakt ivm de lagere resolutie die de GameCube uitzendt?
Mijn monitor kan al deze resoluties weergeven, maar denk je niet dat dit problemen veroorzaakt ivm de lagere resolutie die de GameCube uitzendt?
Graphics < gameplaySagat schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:51:
[...]
Hoezo? Ik heb de md versie alleen ge-emuleerd. Maar deze heeft toch wel iets betere gfx? Geluid zal niet heel veel schelen maar stereo...? Ik had alleen wel het idee dat de nes slowdown expres was overgezet, wat ik niet fijn vond.
Ik vindt de NES versies op een of andere manier fijner spelen dan die van de Mega Drive.
The Wily Wars heeft voor mij een perfecte plek in mn vitrine naast M.U.S.H.A. en Double Dragon 2
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Over SCART stuur je in principe niks met een hogere resolutie dan 480i/576i dus die converter doet het waarschijnlijk upscalen.Djellowman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:43:
Bedankt voor je reactie, danielkraak. Die converters zenden het signaal in de volgende resoluties uit: 1080P50 Hz,1080P60 Hz,720P50 Hz,720P60 Hz, 800x600@60Hz,1024x768@60Hz,1280x1024@60Hz
Edit: wellicht eens wat reviews zoeken van deze apparaten? Ik denk dat ze bij Dealextreme ook wel iets vergelijkbaars hebben. Als mensen zeggen dat het goed werkt dan zal dat ook wel voor de GameCube gelden.
Ik heb ook even de beschrijving gelezen op eBay en het ziet ernaar uit dat het wel moet werken. Of het echt ideaal is weet ik niet. Het zal wel wat lag toevoegen etc. Veel mensen gebruiken een XRGB Mini om oude spelcomputers aan te sluiten op een HD TV, maar die is wat duur (300 euro).
[ Voor 30% gewijzigd door danielkraak op 24-03-2015 15:07 ]
Vanaf dat ik jong was heb ik altijd videogame music tof gevonden en voornamelijk Sonic 3 op de Megadrive.
Heb hiervan een remix gemaakt
Heb hiervan een remix gemaakt
Doet mij denken aan de nieuwe muziekstroming New Retro Wave die nu in opkomst is. Dikke jaren 80 sound maar dan naar de 10's getild.
Voorbeeldje:
Mitch Murder moet je ook echt checken als je dit digt..
Voorbeeldje:
[ Voor 26% gewijzigd door Techno Overlord op 24-03-2015 18:26 ]
Forever raver!
oh yes, i love it
80ies en begin 90ies stuff doen mijn hart sneller kloppen!
80ies en begin 90ies stuff doen mijn hart sneller kloppen!
Er is een shitload aan oude ingame muziek die ik graag in een nieuw jasje zou willen horen. Denk aan Big Blue van F-Zero bijvoorbeeld. Maar dan wel graag uptempo en niet met een breakbeat of dubsteb sausje of whatever..
Forever raver!
Vandaag gratis opgehaald voor de PS2:
Jak 3
Kingdom Hearts
Crash Bandicoot: wraak van cortex (platinum)
Lord of the rings: the third age
Jak 3
Kingdom Hearts
Crash Bandicoot: wraak van cortex (platinum)
Lord of the rings: the third age
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Die eerste heb ik en werkt in elk geval met een alles wat ik er tot nu op aangesloten heb: Een megadrive via SCART, C64 via Svideo en composite (met zo'n blokje naar scart ertussen) , Dreamcast en een dvd speler. Allemaal PAL.Djellowman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 02:28:
Hey Tweakers,
Thanks!
Zolang je monitor HDMI in heeft gaat het werken.
Nee deze converters upscalen het beeld naar de resolutie die je wilt.Djellowman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:43:
Lag is niet merkbaar bij mijn exemplaar. (die van het eerste linkje)danielkraak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:54:
[...]
Ik heb ook even de beschrijving gelezen op eBay en het ziet ernaar uit dat het wel moet werken. Of het echt ideaal is weet ik niet. Het zal wel wat lag toevoegen etc. Veel mensen gebruiken een XRGB Mini om oude spelcomputers aan te sluiten op een HD TV, maar die is wat duur (300 euro).
[ Voor 22% gewijzigd door Metro2002 op 25-03-2015 09:45 ]
Aankopen Van de afgelopen maand:
Ps1:

Ps2:

Al met al erg blij mee, stuk voor stuk voor leuke prijsjes via marktplaats kunnen scoren. Mijn belofte om niet meer veel op marktplaats te zitten is dan vanzelfsprekend niet helemaal gelukt
Ps1:

Ps2:

Al met al erg blij mee, stuk voor stuk voor leuke prijsjes via marktplaats kunnen scoren. Mijn belofte om niet meer veel op marktplaats te zitten is dan vanzelfsprekend niet helemaal gelukt
Inderdaad, echt ontzettend populair aan het worden. De soundtracks van Hotline Miami zijn ook perfect om te luisteren.Techno Overlord schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:24:
Doet mij denken aan de nieuwe muziekstroming New Retro Wave die nu in opkomst is. Dikke jaren 80 sound maar dan naar de 10's getild.
Voorbeeldje:
[video]
39
Daar hebben meer mensen last vanbrickvansteen schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:21:
Mijn belofte om niet meer veel op marktplaats te zitten is dan vanzelfsprekend niet helemaal gelukt
Ik heb op m'n USB stick in de auto een mapje met Game Music, waaronder de OST van Hotline Miami. Echt geweldig met die bass. Ook Uncharted 3, Donkey Kong Country en Sim City luister ik graagFietsbel schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:26:
[...]
Inderdaad, echt ontzettend populair aan het worden. De soundtracks van Hotline Miami zijn ook perfect om te luisteren.
Hotline Miami heeft dan ook een aantal tracks van het NewRetroWave kanaal op YouTube in zijn soudtrack zitten. Meer info @: YouTube: NewRetroWave
Forever raver!
Verwijderd
Hier mijn huidige verzameling, door emigratie naar Duitsland is het inmiddels over gegaan op een Duitstalige verzameling, maar dat mag de pret niet drukken en meeste spellen zijn op Engels te spelen 

Dit blijven toch de favoriete games

Afgelopen week nog Metroid Prime binnen gekregen voor 3 Euro, eerste doel is om alle Mario games compleet te krijgen, groot voordeel is dat hier in Duitsland ebay vrij populaire is en je regel matig goedkope games kan scoren

Dit blijven toch de favoriete games

Afgelopen week nog Metroid Prime binnen gekregen voor 3 Euro, eerste doel is om alle Mario games compleet te krijgen, groot voordeel is dat hier in Duitsland ebay vrij populaire is en je regel matig goedkope games kan scoren
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 08:41 ]
Hier even een vraag:
Ik kwam deze lamp tegen op etsy/ebay en zit er over te denken om deze te bestellen. Helaas houden de verzendkosten mij ervan op dit moment.
Dus is er wellicht iemand die ook geïnteresseerd in iets van die webshop om verzendkosten te delen?
Niet geschoten enzo
https://www.etsy.com/nl/l...e-sleek-and?ref=related-6
Ik kwam deze lamp tegen op etsy/ebay en zit er over te denken om deze te bestellen. Helaas houden de verzendkosten mij ervan op dit moment.
Dus is er wellicht iemand die ook geïnteresseerd in iets van die webshop om verzendkosten te delen?
Niet geschoten enzo
https://www.etsy.com/nl/l...e-sleek-and?ref=related-6
Zie net dat er weer een nieuwe retro gamebeurs is in Tilburg. Gaan er nog mensen hiernaartoe?

Het valt mij op dat er steeds meer retro beurzen gehouden worden wat ik alleen maar toejuicht!

Het valt mij op dat er steeds meer retro beurzen gehouden worden wat ik alleen maar toejuicht!
Misschien ga ik erheen, zo'n retro beurs lijkt me erg leuk (ook al ben ik er nog nooit geweest
).
Nog even een vraagje aan de mensen die ervaringen hebben met dit soort beurzen: zijn de prijzen op zo'n beurs een beetje reëel? Natuurlijk zullen er ook wel wat handelaren staan, maar zijn er op dit soort beurzen vaak ook 'koopjes' (of dingen met een fatsoenlijke prijs ipv die enorme marktplaatsbedragen die je soms ziet)? Als dit namelijk helemaal vol zou staan met handelaren zou ik minder snel gaan
Nog even een vraagje aan de mensen die ervaringen hebben met dit soort beurzen: zijn de prijzen op zo'n beurs een beetje reëel? Natuurlijk zullen er ook wel wat handelaren staan, maar zijn er op dit soort beurzen vaak ook 'koopjes' (of dingen met een fatsoenlijke prijs ipv die enorme marktplaatsbedragen die je soms ziet)? Als dit namelijk helemaal vol zou staan met handelaren zou ik minder snel gaan
Verwacht 1 groot nerd-festijn. Was er afgelopen zondag bij in Apeldoorn en het slag volk wat door rondloopt is echt vrij typerend. Dus je bent gewaarschuwd.
Prijzen zijn per stand verschillend. Ik race er meestal binnen een half uur doorheen en onthou welke stand welke games verkopen incl prijs, dan nog een rondje om alles te kopen en klaar
Prijzen zijn per stand verschillend. Ik race er meestal binnen een half uur doorheen en onthou welke stand welke games verkopen incl prijs, dan nog een rondje om alles te kopen en klaar
Op beurzen zijn de prijzen doorgaans wat hoger dan op marktplaats is mijn ervaring.
Afdingen is het devies!
Afdingen is het devies!
Heeft iemand deze serieus kunnen krijgen voor 3 tientjes...
http://www.retrogamefreak...s-complete-condition-7-8/
Flauwe 1 april grap...Patryk schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:38:
Heeft iemand deze serieus kunnen krijgen voor 3 tientjes...

Lang naar op zoek geweest.
Of ze waren te duur, of ze hadden label damage, of ze waren überhaupt lelijk.
Nu eindelijk een mooi exemplaar gevonden voor een goede deal.
[ Voor 9% gewijzigd door kaos001 op 02-04-2015 10:27 ]
Gisteren nog een van de laatste Mario/Wario titels voor de gamecube kunnen halen: Wario World.
13,50 uiteindelijk. Viel me nog mee en kom hem niet vaak tegen
13,50 uiteindelijk. Viel me nog mee en kom hem niet vaak tegen
Nice. Dat spel heb ik echt he-le-maal grijs()gespeeld destijds, two-player. M'n favoriet naast Turtles IIkaos- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:23:
[afbeelding]
Mooi. Heb ik maar 2 keer in mijn leven uitgespeeld. En dat was met 30 levens en met zijn tweeën...kaos- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:23:
[afbeelding]
Met zn tweeën is het juist moeilijker vindt ik, maar misschien komt dat omdat ik er alleen zo doorheen ren.
Vroeger zoveel gespeeld dat ik Probotector kan dromen
Vroeger zoveel gespeeld dat ik Probotector kan dromen
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ik heb mijn oude gameboy nog eens van de zolder gehaald. Maar Super Mario Land 2 wil niet goed opstarten. Hij blijft 'hangen' bij het intro/title scherm, reageert niet op buttons en gaat dan door naar de demo. Ik heb de batterij al gemeten, die is nog 2.4v. Andere spellen doen het nog goed. Iemand een tip?
de cardridge binnen goed schoon maken dat doet vaak wonderen.JustFogMaxi schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:08:
Ik heb mijn oude gameboy nog eens van de zolder gehaald. Maar Super Mario Land 2 wil niet goed opstarten. Hij blijft 'hangen' bij het intro/title scherm, reageert niet op buttons en gaat dan door naar de demo. Ik heb de batterij al gemeten, die is nog 2.4v. Andere spellen doen het nog goed. Iemand een tip?
batterij is vaak enkel voor een save file niet dat het spel het dan niet meer doet.
verder kan het ook zo zijn dat het spel erg vaak gebruikt is en dus kapot gespeeld is wat soms wel eens voorkomt.
Ik heb ongeveer 400 Gameboy spellen in de verzameling, en ongeveer even veel doorverkocht. Ik moet het eerste echt defecte spel nog tegenkomen.gast7 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:16:
[...]
de cardridge binnen goed schoon maken dat doet vaak wonderen.
batterij is vaak enkel voor een save file niet dat het spel het dan niet meer doet.
verder kan het ook zo zijn dat het spel erg vaak gebruikt is en dus kapot gespeeld is wat soms wel eens voorkomt.
Meestal werkt met dit soort vreemde foutjes goed poetsen van de contactjes, of wisselen van de batterijen van de Gameboy. Heb je al de echte startknop ingedrukt? Niet alle spellen registreren A of B als input in het menu.
Weet je zeker dat alle knoppen van je Gameboy goed werken? Die moeten nog wel eens gepoetst worden. Met name bij Gameboys die van fervente rokers of snoepers komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Flozem op 05-04-2015 07:11 ]
heb het een keer bij een pokemon blue cardridge gezien, die was blijkbaar helemaal grijs gespeeld.Flozem schreef op zondag 05 april 2015 @ 07:08:
[...]
Ik heb ongeveer 400 Gameboy spellen in de verzameling, en ongeveer even veel doorverkocht. Ik moet het eerste echt defecte spel nog tegenkomen.
Meestal werkt met dit soort vreemde foutjes goed poetsen van de contactjes, of wisselen van de batterijen van de Gameboy. Heb je al de echte startknop ingedrukt? Niet alle spellen registreren A of B als input in het menu.
Weet je zeker dat alle knoppen van je Gameboy goed werken? Die moeten nog wel eens gepoetst worden. Met name bij Gameboys die van fervente rokers of snoepers komen.
Lag idd aan de start button, als er met mijn nagel goed hard op druk werkt 'ie wel
JustFogMaxi schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:16:
Lag idd aan de start button, als er met mijn nagel goed hard op druk werkt 'ie wel
Ik zal me ook maar eens storten in dit topic 
Ik ben de hobby weer op gaan pakken, alleen mis nu de broodnodige consoles
Inmiddels de Playstation 1, Playstation 2, Xbox & Gamecube maar weer van zolder gehaald.
Nu nog op zoek naar een NES, SNES & N64 voor een nette prijs met hopelijk wat leuke Mario games(vind de vrouw ook leuk
) en dan volle bak!
Mocht iemand nog wat kwijtwillen, PB gerust!
Ik ben de hobby weer op gaan pakken, alleen mis nu de broodnodige consoles
Inmiddels de Playstation 1, Playstation 2, Xbox & Gamecube maar weer van zolder gehaald.
Nu nog op zoek naar een NES, SNES & N64 voor een nette prijs met hopelijk wat leuke Mario games(vind de vrouw ook leuk
Mocht iemand nog wat kwijtwillen, PB gerust!
Verwijderd
Mijn aanwinsten voor de maand maart:

2x mario Party 4 weten te bemachtigen, eerste keer voor 12 euro incl verzend kosten en daarna voor 8,80 met verzend kosten.
Die bonga trommels zijn ook super vermakelijk, de eerste aankoop van april is inmiddels onderweg "Dance Dance Revolution: Mario Mix" jammer genoeg zonder de kartonnen verpakking maar 14 euro voor spel met dansmat geeft geen reden tot klagen.

2x mario Party 4 weten te bemachtigen, eerste keer voor 12 euro incl verzend kosten en daarna voor 8,80 met verzend kosten.
Die bonga trommels zijn ook super vermakelijk, de eerste aankoop van april is inmiddels onderweg "Dance Dance Revolution: Mario Mix" jammer genoeg zonder de kartonnen verpakking maar 14 euro voor spel met dansmat geeft geen reden tot klagen.
Ik was in het noorden van Drenthe dit weekend, waar in Roden een vlooienmarkt/braderie was. Net als het volk daar was het huilen met de pet op. Enkel GBA spel, verder niets. Koningsdag gaan we nog wel hier in t dorp kijken, maar je moet het er steeds minder van hebben
Ik heb heel misschien de kartonnen doos van Mario dance dance revolution. Voor mijn vrouw was die toch al een doorn in het oog. Maar kan zijn dat die al weg is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:43:
Mijn aanwinsten voor de maand maart:
[afbeelding]
Ik speel op vakanties/weekendjes weg zo nu en dan op de Vita. Persona 4 Golden heb ik al lang in huis voor het ding, en is best vermakelijk voor onderweg. Ik dacht dat het dan ook wel leuk zou zijn om de serie voor de PS2 aan te schaffen, maar die prijzen..typische RPG bedragen. Dan maar niet
Verwijderd
Ik speel op dit moment met de gedachte om een groot deel van mijn collectie van de hand te doen, waarbij ik tot maximaal 30 games per console zal overhouden. Op een aantal systemen heb ik niet eens zoveel games, maar voor de meeste Playstation consoles heb ik toch een bovengemiddelde collectie. En het feit is, dat dat allemaal wel erg veel ruimte inneemt.
Zijn er handige websites aan de hand waarvan je kunt bepalen welke titels (eender welke console) het meeste opbrengen? Nu verwacht ik niet dat ik er zoveel voor zal ontvangen (het blijft ook een beetje wat de ander ervoor over heeft) en zeker niet zoveel als het mij ooit heeft gekost, maar ik wil het niet voor een habbekrats wegdoen.
Zijn er handige websites aan de hand waarvan je kunt bepalen welke titels (eender welke console) het meeste opbrengen? Nu verwacht ik niet dat ik er zoveel voor zal ontvangen (het blijft ook een beetje wat de ander ervoor over heeft) en zeker niet zoveel als het mij ooit heeft gekost, maar ik wil het niet voor een habbekrats wegdoen.
http://videogames.pricecharting.com geeft meestal wel een goede indicatie.
Verwijderd
Bedankt. Ik zal er dit weekend eens naar kijken.Patryk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:03:
Ik denk handige site, zouden ze ook een API hebben, dan kan ik er een app voor maken. Die API blijkt er te zijn, maar de app dus ook al: https://play.google.com/s...s?id=com.jgrue.vgpc&hl=enPatryk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:03:
Handig voor op de rommelmarkt/beurs.
Gelijk maar geïnstalleerd. Oh, oh, je kan via de app direct naar eBay... Gevaarlijk voor mijn portemonnee... Must.... resist...Erapaz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:42:
[...]
Ik denk handige site, zouden ze ook een API hebben, dan kan ik er een app voor maken. Die API blijkt er te zijn, maar de app dus ook al: Google Play: Video Game Price Charts
Handig voor op de rommelmarkt/beurs.
Oh ja, van de week lekker opgelicht door een gast uit Leusden (als ie al in Leusden woont).
Via gratisoptehalen.nl zag ik 15 PS3 spellen (dat had al verdacht moeten zijn, ik weet het). Er stond bij dat het wel leuk zou zijn als ie een kleinigheid er voor zou krijgen. Ik had hem dus gemailed dat ik wel 15 Euro wilde storten als ie het op kon sturen (ja ja, de site heet gratisOPTEHALEN, ik weeeeeeet het. Maar ik kon deze week echt niet).
Ik dus het geld gestort. Maar na 5 dagen nog steeds niks. En zijn emailadres werkt ineens niet meer. Advertenties (hij had er nog 1) ook weg. Gelijk maar aangifte gedaan.
Bah, de weinige keren dat ik wat laat opsturen en dan word ik opgelicht.
[ Voor 38% gewijzigd door Xyphoid op 10-04-2015 22:41 ]
Verwijderd
Hou er wel rekening mee dat dit gebaseerd is op US prijzen,. Ben niet zeker of het voor andere consoles ook geld maar voor gamecube heb je verschillende versies van games per regio met daarbij ook verschillende prijzen. Maar verder super website!Patryk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:03:
Voor de SNES in ieder geval niet bruikbaar 
Zelfs ntsc spellen hebben hier niet dezelfde waarde.
Zelfs ntsc spellen hebben hier niet dezelfde waarde.
Verwijderd
Heb zelf nog een oude PS2 Staan met klassiekers zoals Jak 2: Renegade en Jak 3, veel herinneringen aan de eerste keer dat ik ze uitspeelde, de storyline ervan is minstens zo goed als menig RPG die ik heb gespeeld.
voor verkoop hebben we V&A
[ Voor 81% gewijzigd door BM op 12-04-2015 15:08 ]
Ik heb hier een Super Metroid cartridge en deze heeft Duitse/Franse subtitles die niet uitgeschakeld kunnen worden. Ik had vroeger een PAL cartridge van deze game waarbij alleen Engelse teksten in beeld kwamen zonder subtitles. De code op de cart is SNSP-RI-UKV. Welke code op de cart moet ik hebben zonder die irritante, niet-uitschakelbare Duitse/Franse subtitles?
Forever raver!
Geen idee - ik heb zelf een FRG waarbij ik dus diezelfde subtitels heb. Stoort me gelukkig niet. Verbaast me overigens dat UKV diezelfde subtitels heeft - had ik niet verwacht.
Dat is alleen de intro en cut scenes, de rest is daarna gewoon in het Engels als het goed is.
Ach die scheisse jah.
Vanavond mijn oude consoles eens opgegraven. Een NES, SNES, N64 en een Cube.....allen in werkende staat weggezet.
De N64 is wat trillingen gevoelig geworden dus zal een cleanup moeten denk ik werkt voor de rest prima.
De Cube, geen problemen gevonden, alleen waar heb ik die memory card gelaten (nog zoiets)
De SNES, werkt alleen, illusion of time doet wat moeilijk met starten en mijn CiB mint DK Country heeft FU graphic glitches (tips hier zijn welkom)
De NES, lijkt dood, de SMB & Duckhunt cart doet alleen een knipperende powerled en de Mario 2, 3 en Zelda 1 en 2 krijg ik een gray screen of death mee.......ik vestig mijn hoop op een goede cleanup van carts en console en anders misschien een 2de hands op de kop tikken.
Iemand tips, plannen, ideeen?
Vanavond mijn oude consoles eens opgegraven. Een NES, SNES, N64 en een Cube.....allen in werkende staat weggezet.
De N64 is wat trillingen gevoelig geworden dus zal een cleanup moeten denk ik werkt voor de rest prima.
De Cube, geen problemen gevonden, alleen waar heb ik die memory card gelaten (nog zoiets)
De SNES, werkt alleen, illusion of time doet wat moeilijk met starten en mijn CiB mint DK Country heeft FU graphic glitches (tips hier zijn welkom)
De NES, lijkt dood, de SMB & Duckhunt cart doet alleen een knipperende powerled en de Mario 2, 3 en Zelda 1 en 2 krijg ik een gray screen of death mee.......ik vestig mijn hoop op een goede cleanup van carts en console en anders misschien een 2de hands op de kop tikken.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
SNES en N64 zijn beide waarschijnlijk een kwestie van goed schoonmaken. Spellen kunnen inderdaad weleens raar doen als iets toch niet zo een goed contact maakt.SpoekGTi schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:22:
Ach die scheisse jah.
Wat je NES doet is iets typisch als spellen geen goed contact maken. Je connector en spellen goed schoonmaken kan daarbij misschien helpen, anders is het een kwestie van je connector weer goed buigen of een replacement connector (de originele connector is wel beter, dus pinnen terugbuigen is een goede eerste stap). Wat je kunt proberen is een spel er niet helemaal goed in te duwen. Je duwt het spel dan wel naar beneden, maar je trekt hem dan nog wat naar voren. Soms doet hij het dan wel. Als dat het geval is, dan weet je zeker dat het gewoon een kwestie van losse connector is.
Thanks, ik gaat deze week eens wat rommelen, wat wel tof is is dat ik ze wel allemaal nu kan aansluiten op de slaapkamerdanielkraak schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:11:
[...]
SNES en N64 zijn beide waarschijnlijk een kwestie van goed schoonmaken. Spellen kunnen inderdaad weleens raar doen als iets toch niet zo een goed contact maakt.
Wat je NES doet is iets typisch als spellen geen goed contact maken. Je connector en spellen goed schoonmaken kan daarbij misschien helpen, anders is het een kwestie van je connector weer goed buigen of een replacement connector (de originele connector is wel beter, dus pinnen terugbuigen is een goede eerste stap). Wat je kunt proberen is een spel er niet helemaal goed in te duwen. Je duwt het spel dan wel naar beneden, maar je trekt hem dan nog wat naar voren. Soms doet hij het dan wel. Als dat het geval is, dan weet je zeker dat het gewoon een kwestie van losse connector is.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hier nog een bron voor het terugbuigen van de NES connector.SpoekGTi schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:14:
[...]
Thanks, ik gaat deze week eens wat rommelen, wat wel tof is is dat ik ze wel allemaal nu kan aansluiten op de slaapkamerwel leuk, met de vriendin goof troop doen op de SNES
En een filmpje:
Afgelopen zaterdag dacht ik: "Ik ga vandaag kutgames kopen".
Dus dat heb ik gedaan:
Dus dat heb ik gedaan:

Star wars is niet kut! Awesome spel /jeugdsentiment
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Defender of the crown is ook geen kutspel.
Top Gun heb ik ook veeeel gespeeld
Top Gun heb ik ook veeeel gespeeld
vandaag voor de monsterlijke prijs van 20 euro een niet verkleurde SNES op de kop weten te tikken met DK Country en Goof Troop. Prijs was in eerste instantie 35 euro(wat al niet heel gek is) maar bij afhalen bleek dat de AV kabel mistte. De aardige man alles op de kop gehaald en vervolgens vrouwlief de schuld gegeven en voor mij 15 euro van de prijs gehaald
altijd leuk als je op die manier iets op de kop kan tikken. controller eerst uit elkaar gehad, gereinigd en morgen even de console uit elkaar om te kijken hoe dat er bij ligt. werkt in iedergeval prima!

zondag ook nog een leuke GameCube op kunnen halen. 2 controllers, 13 games, waaronder Mario Kart Double Dash en Super Smash Bros. Melee, voor het schamele bedrag van 35 euro

Mijn weekend en begin van de week was weer goed in iedergeval
Nu nog een AV kabel halen voor de Sega Megadrive II + een nette NES en dan alles goed aansluiten, kabels wegwerken en heerlijk gamen!

zondag ook nog een leuke GameCube op kunnen halen. 2 controllers, 13 games, waaronder Mario Kart Double Dash en Super Smash Bros. Melee, voor het schamele bedrag van 35 euro

Mijn weekend en begin van de week was weer goed in iedergeval
Nu nog een AV kabel halen voor de Sega Megadrive II + een nette NES en dan alles goed aansluiten, kabels wegwerken en heerlijk gamen!
Dat zijn inderdaad mooie deals en bovenal leuke games. Job wel done, MartijnAbel!
Forever raver!
Inmiddels heel mijn PSX verzameling en een gedeelte van mijn PS2 verzameling verkocht. Met PS2 ga ik me alleen richten op de games die ik het ook waard vind om te hebben.
Via een Facebookpagina heb ik nog Punch Out voor de Wii gekregen, helemaal gratis. Dat is altijd leuk!
Daarnaast nog een NES + Games gekocht, alles wat ik dubbel heb verkocht en uiteindelijk €5,- betaald voor het onderstaande, ik ben vooral blij met de NES Advantage en Metroid. De NES Controller en Zapper heb ik al meerdere dus deze zijn reserve.
Via een Facebookpagina heb ik nog Punch Out voor de Wii gekregen, helemaal gratis. Dat is altijd leuk!
Daarnaast nog een NES + Games gekocht, alles wat ik dubbel heb verkocht en uiteindelijk €5,- betaald voor het onderstaande, ik ben vooral blij met de NES Advantage en Metroid. De NES Controller en Zapper heb ik al meerdere dus deze zijn reserve.

[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 16-04-2015 12:24 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Good news everybody, de dode NES is gerevived, speelt weer als vanouds 
Nu de SNES nog en gaon ::P
Nu de SNES nog en gaon ::P
Nu de hamvraag... Hoe heb je het opgelost?
[ Voor 46% gewijzigd door Techno Overlord op 17-04-2015 10:51 ]
Forever raver!
NES opengemaakt en vanbinnen goed schoongemaakt, 72 PIN Connector schoongemaakt en de pinnen teruggebogen. Bedankt iedereen voor de input/tips/filmpjesTechno Overlord schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:50:
Nu de hamvraag... Hoe heb je het opgelost?
Dat was afdoende, ga nu nog wel de cartridges van het weekend even schoonmaken. En dan op naar de SNES.
Je maakt de carts wel compleet open met een gamebit neem ik aan? Want anders wordt schoonmaken wel lastig.SpoekGTi schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:40:
[...]
Dat was afdoende, ga nu nog wel de cartridges van het weekend even schoonmaken. En dan op naar de SNES.
Jupkaos- schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:08:
[...]
Je maakt de carts wel compleet open met een gamebit neem ik aan? Want anders wordt schoonmaken wel lastig.
Net het duizendste spel aan mijn collectie toegevoegd
(ik tel alleen de fysieke exemplaren). Panzer Dragoon Orta voor de Xbox is nummer 1000.
Kudo's! Ik kruip richting de 2000, maar dat duurt langer dan verwacht (andere prioriteiten/kosten etc.). Maar 't komt vanzelf.xelfer schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:03:
Net het duizendste spel aan mijn collectie toegevoegd(ik tel alleen de fysieke exemplaren). Panzer Dragoon Orta voor de Xbox is nummer 1000.
Dit topic is gesloten.